HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
de cube heb ik eindelijk werkend, leuk speeltje, maar ook niet meer inderdaad....maar wat ik me afvraag...is er een programma waarmee ik met mijn vinger door de contactlijst kan scrollen door middel van dat touchflo?? Als ik dat nu, activeert hij gewoon de betreffende persoon waar ik op druk.

Dan nog iets....ik heb een hardreset gedaan.....en daarna een backup teruggeplaatst, echter nu heb ik dubbele links van onder andere verkenner -> verkenner (1) en nog een paar anderen....hoe is dit weg te halen??? overigens krijg ik er nog een bij bij een nieuwe herstelaktie.....en ga zo maar door....

EDIT: Via windows/startmenu zijn ze te deleten!

[ Voor 11% gewijzigd door Bartez op 19-01-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als ik klaar ben met wififofum, hoe zet ik de gps dan uit? Als ik "device off" selecteer in wififofum dan wordt wifi uitgezet, gps blijkbaar ook zie ik. Maar wifi valt dan niet meer in te schakelen zonder wififofum erbij te pakken.
Euh, blijkbaar is wififofum vólledig( |:( ) afsluiten genoeg om de gps uit te schakelen.

btw, 5 sattelieten gevonden binnen huis.

En wéér LAN (de mijne) niet beschikbaar... dan wel en dan niet, vaag :?

Zijn er trouwens meer mensen met een NL manual waar bezuinigd is op de spaties?
.......................... Deze LED
knippertgroenvoorWi-Fi-status.AlszowelBluetoothalsWi-Fiisingeschakeld,
..........................
8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Raven op 18-01-2008 22:48 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
bartgrefte schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:30:
Als ik klaar ben met wififofum, hoe zet ik de gps dan uit? Als ik "device off" selecteer in wififofum dan wordt wifi uitgezet, gps blijkbaar ook zie ik. Maar wifi valt dan niet meer in te schakelen zonder wififofum erbij te pakken.
Euh, blijkbaar is wififofum vólledig( |:( ) afsluiten genoeg om de gps uit te schakelen.

btw, 5 sattelieten gevonden binnen huis.

En wéér LAN (de mijne) niet beschikbaar... dan wel en dan niet, vaag :?

Zijn er trouwens meer mensen met een NL manual waar bezuinigd is op de spaties?

[...]

8)7
Ik sluit wifi altijd af via de comm manager. En dan heb ik dat probleem nooit. Ik denk dat de weg vallende verbinding eerder door je router komt dan door je toestel. Of je zou WPA2-PSK moeten draaien want daar heb ik ook een keer problemen mee gehad. ook maar 1 keer getest/ tegen gekomen

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Weet iemand hoe ik weer 24 uurs aanduiding in de klok krijg?
Heb nu 12 uurs aanduiding, meen dat i voorheen 24 uurs had, kan het alleen niet zo 123 vinden. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33
Landinstellingen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
ik ben na ongeveer weekje wel redelijk tevreden maar enkel beltonen vind ik vree stillekens....
als ik zelfde beltoon (mp3) via mediaplayer beluister is die veel luider

bestaat er manier om beltoon geluid te boosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
Dank u.. had er helemaal niet aan gedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
MrProper schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:49:
ik ben na ongeveer weekje wel redelijk tevreden maar enkel beltonen vind ik vree stillekens....
als ik zelfde beltoon (mp3) via mediaplayer beluister is die veel luider

bestaat er manier om beltoon geluid te boosten?
Ja, maar dat heeft niks met de Kaiser te maken, tenzij je het algemeen volume van je tytn niet op max hebt gezet.
Atomsk in "Gehoorschade door MP3-speler"

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
Check inderdaad of het belvolume niet te laag staat; dat is de rechter schuifbalk in de volume pop-up. En controleer of je 'm onder Phone niet op Increasing Ring hebt staan.
CLB schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:20:
Vind deeltje 7 ook niet echt netjes als er niet overlegd is met de TS van de afgelopen 3 delen...
In m'n enthousiasme had ik daar niet aan gedacht 8)7

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
Atomsk schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:58:
[...]

Ja, maar dat heeft niks met de Kaiser te maken, tenzij je het algemeen volume van je tytn niet op max hebt gezet.
Atomsk in "Gehoorschade door MP3-speler"
thx voor de tip....heb die met nero idd wat kunnen boosten en beltoon is nu net zo luid als mijn nokia e61i
kan dit dan geen kwaad voor de luidspreker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

klaasbram schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:40:
[...]

Ik sluit wifi altijd af via de comm manager. En dan heb ik dat probleem nooit. Ik denk dat de weg vallende verbinding eerder door je router komt dan door je toestel. Of je zou WPA2-PSK moeten draaien want daar heb ik ook een keer problemen mee gehad. ook maar 1 keer getest/ tegen gekomen
Wep64...
aerofreak schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:25:
:? Moet ik perse TomTom, Route 66, navigator 7 enz. gebruiken om mijn route naar huis te vinden?
Nee. Volg hieronder het stappenschema en je wordt (gratis) naar huis gebracht.
  • Download (Save as...) GPSViewer en installeer het
  • Download de CAB en installeer de CAB
  • Start GPS binnen GPSViewer en in het 2e tabblad krijg je dan je huidige positie in beeld te zien
  • Start daarna Google Maps en klik "Volg lokatie / Trace location
Hoe doe je save-as in IE op de TyTn II? Als ik gewoon op de link klik dan opent de browser het bestand waardoor ik een lading code krijg te zien ipv dat de file gedownload wordt...

[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 20-01-2008 01:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
iemand al enig idee hoe ik een eigen wavje kan instellen als wekker. Ik weet waar hij moet staan (Windows root) en hij wordt ook zichbaar als te kiezn ringtone, maar hij schiet automatisch naar DEFAULT als ik hem selecteer. Ik zoek me rot op internet, telkens hetzelfde probleem maar tot op heden geen oplossing. Aan welke eisen moet een Wav-je bijvoorbeeld voldoen?? welke bitrate etc???? ik krijg het maar niet aan de gang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
bartgrefte schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Wep64...

[...]

Hoe doe je save-as in IE op de TyTn II? Als ik gewoon op de link klik dan opent de browser het bestand waardoor ik een lading code krijg te zien ipv dat de file gedownload wordt...
Wat dacht je ervan om die save-as op je computer te doen en deze via activesync op je tytn te zetten ;)
en hetzelfde geld voor http://www.google.nl/gmm/GoogleMaps.CAB

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33
Of je neemt gewoon een echte browser als Opera :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
of je gaat even op de link staan en je wacht totdat je een menu krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ronaldlokers schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:16:
of je gaat even op de link staan en je wacht totdat je een menu krijgt ;)
Daar staat dus geen save-as in.... Of iets wat hetzelfde doet.
klaasbram schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:29:
[...]

Wat dacht je ervan om die save-as op je computer te doen en deze via activesync op je tytn te zetten ;)
en hetzelfde geld voor http://www.google.nl/gmm/GoogleMaps.CAB
Hmm, moet ik dan eerst lading SW installeren @ pc? Toch niet zoiets als die crappy nokia pcSuite hoop ik :|
XoReP schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:35:
Of je neemt gewoon een echte browser als Opera :+
Komt nog. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 20-01-2008 16:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog de moeite waard om dar ding te kopen?

Ik wil er alles opdoen spellen tomtom noem maar op.

Ik heb de vario 1 en 2 gehad en ben absoluut niet van plan om een stapje terug te gaan...

Ik wil dat ding wel aanschaffen, maar ik wil zeker weten dat ze in de toekomst nog een fix uitbrengen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:39:

Ik heb de vario 1 en 2 gehad en ben absoluut niet van plan om een stapje terug te gaan...

Ik wil dat ding wel aanschaffen, maar ik wil zeker weten dat ze in de toekomst nog een fix uitbrengen of niet.
En ik als tweaker kan je verzekeren dat er een fix komt :? Wij weten dat toch ook niet :X

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik Pocket Controller-Pro voor het gebruik van mijn mobiel via de Desktop. Valt op dat ik in dat geval alleen emails kan versturen via Outlook vanaf de mobiel. Alle overige ingestelde accounts kan ik wel ontvangen maar krijg ik de foutmelding "This message could not be sent. Check that you have network coverage and that your account information is correct". Klikkend op het verbinding icoon zie ik alleen Active Sync Connected.

Weet iemand een oplossing? Zou toch mogelijk moeten zijn gewoon emails te sturen via andere accounts dan alleen Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49

Als je zekerheid wilt? Niet kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iemand een idee hoe ik ipv PIE, Opera Mini als default browser instel ?
Als ik nu op een link klik in een mailtje start PIE automatisch op.
Heb al in de registry gekeken, maar kan zo 1-2-3 niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@.Ken.

Ik heb Opera mobile en als ik dan in de options van opera kijk onder het tabje misc. dan kan ik "Set opera as default user" aanvinken. Hoop dat je probleem nu verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Op dit moment is als het goed is de Vario II sneller in de meeste dingen... ik zou als ik jou was gewoon nog even een paar weekjes wachten en zien wat er gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Is het nog mogelijk om een hotmail account toe te voegen op WM6?
op m'n oudere SPV M-600 ging het nog goed, en zelfs het http (http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp) adres in vullen haalt niets uit nu...
ik kan niet altijd online m'n mail te lezen. midden op de atlantic ofzo,
voorheen haalde hij de instellingen zelf binnen. nu krijg je een verwijzing naar de "online" versie..

help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb de search gezocht en gelezen over de problemen van de Brodit carholder. Zijn er inmiddels mensen met goede ervaringen over auto-opladers + houders?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Is het iemand al gelukt om een activesync verbinding via bluetooth op te zetten tussen de HTC TyTN II en een pc met windows xp?

Hij blijft bij mij zeggen dat de telefoon geen activesync partnerschap heeft... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:11:
@.Ken.

Ik heb Opera mobile en als ik dan in de options van opera kijk onder het tabje misc. dan kan ik "Set opera as default user" aanvinken. Hoop dat je probleem nu verholpen is.
Da's idd al een verbetering t.o.v. PIE, maar Opera Mini heeft die optie helaas niet.
Bedankt voor de tip iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:48

mphilipp

Romanes eunt domus

Mystikal schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:54:
Ik heb de search gezocht en gelezen over de problemen van de Brodit carholder. Zijn er inmiddels mensen met goede ervaringen over auto-opladers + houders?
Ik weet niet welk probleem je bedoelt met de Brodit houders. Als je het risico dat ie je Tytn2 opblaast bedoelt denk ik dat dat inmiddels een non-issue is. Het is met een aantal apparaten uit een vroege serie voorgekomen. Iets met een foute diode oid. Als je een nieuwe koopt, is er niets aan de hand.

Wat ik een groter probleem vindt, is dat ie zo ongelooflijk moeilijk in het houdertje gaat. Mijn Vario ging in zijn Brodit alsof ze uit dezelfde mal kwamen. Ik kon 'm zonder kijken gewoon erin schuiven. Anders is dat met de Tytn2. Om onduidelijke redenen (grote accu's?) hebben ze een ruimte van +/- 1 cm tussen de achterkant van het apparaat en de houder gemaakt. Hierdoor moet je zelf heel goed opletten dat je je PDA a)op het juiste richeltje en b)helemaal recht erin duwt. Dat is dus erg moeilijk zonder goed te kijken en 2 handen te gebruiken. Gewoon ronduit kut dus. Ik snap niet dat een engineer zoiets kan maken en er trots op zijn. Zoiets moet makkelijk gaan. Op het moment dat ik goed moet kijken en moet pielen heb je je doel gemist. Jammer, back to the drawing board.

Erg jammer, want ik wil graag mijn apparaatje opladen in de auto. Nu zorgt het voor extra ergernis, nog voordat ik de dagelijkse file bereikt heb... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoomSmurf schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:12:
[...]

Op dit moment is als het goed is de Vario II sneller in de meeste dingen... ik zou als ik jou was gewoon nog even een paar weekjes wachten en zien wat er gebeurt :)
Mijn Vario 2 is namelijk op de snelweg gevallen, dus ik zit nu al 8manden met een oude nokia die niet eens meer geluidt maakt als ik word gebeld 8)7

Ik kan alvast mijn contract verlengen voor 2 jaar zodat ik gelijk een nieuw toestel heb.
Maar ik kan ook wachten tot September en wachten op de Vario 4, Kaiser 2 of whatever...

Beetje moeilijke beslissing... want ik betaal al maanden voor internet die ik niet kan gebruiken op mijn huidige toestel :(

En het leek mij juist zo leuk om youtube filmpjes te checken op mijn MDA O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:15:
[...]

Mijn Vario 2 is namelijk op de snelweg gevallen, dus ik zit nu al 8manden met een oude nokia die niet eens meer geluidt maakt als ik word gebeld 8)7

Ik kan alvast mijn contract verlengen voor 2 jaar zodat ik gelijk een nieuw toestel heb.
Maar ik kan ook wachten tot September en wachten op de Vario 4, Kaiser 2 of whatever...

Beetje moeilijke beslissing... want ik betaal al maanden voor internet die ik niet kan gebruiken op mijn huidige toestel :(

En het leek mij juist zo leuk om youtube filmpjes te checken op mijn MDA O-)
Ik snap je probleem heel goed, maar je zei zelf dat je niet wist wat je nu moest doen. Ik geef je alleen maar advies waar je zelf om gevraagd hebt.

Of het helpt weet ik niet, maar ik kan je alvast twee andere dingen vertellen (die nog niet gepubliceerd zijn, maar over een uurtje of wat wel): een support medewerker van HTC heeft aangegeven dat er 28 januari een update uitkomt, en aan andere support medewerker heeft 'de garantie gegeven' (wat koop je daarvoor?) dat er aan een fix voor de video problemen gewerkt wordt. Nu is het natuurlijk wel weer onduidelijk of dit de complete set video drivers betreft of alleen de afspeelmogelijkheden voor video.

Daarom zeg ik dus, wacht nog twee weken (wellicht dus minder), dan weet je tenminste waar je staat. Als je al 8 maanden wacht, dan is die twee weken ook niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 22:46

amphora

Websites & Fotografie

Mystikal schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:54:
Ik gebruik brodit active houder. werkt perfect. Er was een serie met een defect, die had ik ook maar die kon ik omruilen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijsbeer910 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:07:
Is het nog mogelijk om een hotmail account toe te voegen op WM6?
op m'n oudere SPV M-600 ging het nog goed, en zelfs het http (http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp) adres in vullen haalt niets uit nu...
ik kan niet altijd online m'n mail te lezen. midden op de atlantic ofzo,
voorheen haalde hij de instellingen zelf binnen. nu krijg je een verwijzing naar de "online" versie..

help?
Ja dat is gewoon mogelijk. Weet neit als je het ook gebruikt voor MSn. Dan wordt het meteen via Windows Live geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Weer even iets over accu duur.. Zo zeggen vele mensen dat je accu harder acheruitloopt als je continue de GPRS verbinding hebt aanstaan.

Ik heb dit toch even getest:
4 uur GPRS altijd aan met PUSH mail: 7% van accu af.
4 uur GPRS 1x in 15 minuten aan voor ActiveSync: 7% van accu af.

Als het echt zoveel uit zou moeten maken, dan had ik het in die 4 uur tijd toch wel moeten merken?

Iemand die nog meer getest heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:40
Exchange/outlook/TyTNII vraagje:

M'n TyTNII synct outlook en contactpersonen met de exchange server op m'n werk. Maar ik heb om de paar dagen ineens VEEL data. Ik vermoed dat dat door het adresboek komt.

Is het adresboek met contactpersonen één grote file die gesynct word met de exchange server? Want dat zou betekenen dat ik bij iedere kleine toevoeging aan een contactpersoon meteen 500 contacten via m'n GPRS over sta te pompen, en dus zo'n 4 á 5 MB data kwijt ben. Dan is lokaal syncen via cradle de betere optie denk ik.

Klopt dit? Is het adresboek één grote file, en wordt die geheel ververst bij één contactpersoon wijziging?

[ Voor 0% gewijzigd door teake op 21-01-2008 10:16 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 22-09 09:04
ronaldlokers schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:00:
Is het iemand al gelukt om een activesync verbinding via bluetooth op te zetten tussen de HTC TyTN II en een pc met windows xp?

Hij blijft bij mij zeggen dat de telefoon geen activesync partnerschap heeft... :S
Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. Voor de connectie met mijn pc had ik speciaal een bluetooth stick aangeschaft omdat mij dit zeer handig zou zijn moest de sync draadloos verlopen. Maar in al die tijd (3 maanden) is het nog niet gelukt om een verbinding via bluetooth op te zetten om zo mijn Tytn II te syncen met windows vista.
Iemand anders al een oplossing gevonden?

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 22:46

amphora

Websites & Fotografie

Cafun schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:16:
Weer even iets over accu duur.. Zo zeggen vele mensen dat je accu harder acheruitloopt als je continue de GPRS verbinding hebt aanstaan.

Als het echt zoveel uit zou moeten maken, dan had ik het in die 4 uur tijd toch wel moeten merken?

Gebruik je GPRS of UMTS (G3). UMTS verbruikt namelijk veel meer energie dan GPRS.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand enig idee of de icoontjes bovenin (driehoek en 'G') weg te halen zijn. GPRS/3G gebruik ik niet en ik vind het enigszins nutteloos die in beeld te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Iemand enig idee hoe je een "save-as" kunt doen in IE op de TyTn II ?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
bartgrefte schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:50:
Iemand enig idee hoe je een "save-as" kunt doen in IE op de TyTn II ?
hallo,

ik heb ook een tytn 2 en IE. Wat wil je precies "save as'en" als ik bij mij op bijv "download google maps" klik dan krijg ik vanzelf een venstertje (download) met de keuze: yes, save as... en cancel.

als je dan allemaal rare tekens krijgt dan is de site niet echt pda-proof en kun je het beter via opera of gewoon via je pc doen. :)

grtz,
lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 15:50
luckybasterd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:23:
[...]

hallo,

ik heb ook een tytn 2 en IE. Wat wil je precies "save as'en" als ik bij mij op bijv "download google maps" klik dan krijg ik vanzelf een venstertje (download) met de keuze: yes, save as... en cancel.

als je dan allemaal rare tekens krijgt dan is de site niet echt pda-proof en kun je het beter via opera of gewoon via je pc doen. :)

grtz,
lucky
Goed dat je over Opera begint, wil het ook downloaden maar moet er voor betalen, klopt dat?

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

luckybasterd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:23:
[...]

hallo,

grtz,
lucky
:? Moet ik perse TomTom, Route 66, navigator 7 enz. gebruiken om mijn route naar huis te vinden?
  • Start GPS binnen GPSViewer en in het 2e tabblad krijg je dan je huidige positie in beeld te zien
Die 1e, FF 2.0.0.11 doet hetzelfde trouwens @ desktop pc. Die heeft dan wel een save-as maar ik wil graag weten hoe ik dat op IE/WM6 kan doen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 21-01-2008 15:28 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unilizer schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:55:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. Voor de connectie met mijn pc had ik speciaal een bluetooth stick aangeschaft omdat mij dit zeer handig zou zijn moest de sync draadloos verlopen. Maar in al die tijd (3 maanden) is het nog niet gelukt om een verbinding via bluetooth op te zetten om zo mijn Tytn II te syncen met windows vista.
Ik heb thuis ook Vista draaien. Vista werkt met Windows Mobile Device Manager, en daar is de bluetooth functionaliteit uitgehaald. Via bluetooth syncen met Vista gaat hem dus niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:23:
Exchange/outlook/TyTNII vraagje:

M'n TyTNII synct outlook en contactpersonen met de exchange server op m'n werk. Maar ik heb om de paar dagen ineens VEEL data. Ik vermoed dat dat door het adresboek komt.

Is het adresboek met contactpersonen één grote file die gesynct word met de exchange server? Want dat zou betekenen dat ik bij iedere kleine toevoeging aan een contactpersoon meteen 500 contacten via m'n GPRS over sta te pompen, en dus zo'n 4 á 5 MB data kwijt ben. Dan is lokaal syncen via cradle de betere optie denk ik.

Klopt dit? Is het adresboek één grote file, en wordt die geheel ververst bij één contactpersoon wijziging?
Voor zover ik me kan herinneren van het backuppen van outlook gegevens bestaat je adresboek inderdaad uit 1 bestand. Iets met "pab" in de bestandsnaam dacht ik (personal adress book). Waarschijnlijk pompt hij dus dat hele bestand opnieuw over zo snel er iets aan is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
ronaldlokers schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:00:

Mij is het wel gelukt om te verbinden via bluetooth. HTC TYTN II <-> Windows XP

Soms staat er aandacht gevraagd als je dan op je pc gewoon activesync tevoorschijn haalt lukt het wel. Misschien moet je ff in activesync kijken onder verbindingsinstellingen of op je tytn bij instellingen > verbindingen > bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
pfff.. ik heb de TyTN II nou al 2 maandjes ofzo.. en ik houd deze topics ook allemaal in de gaten... Ik heb sinds 2 of 3 dagen een bekend probleem: tijdens het gesprek hoort die andere me plotseling niet meer.. iemand enig idee hoe dit nou kan?? Ik gebruik volgenesmij geen programmas die gebruik maken van de microfoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:43:
[...]

Ik heb thuis ook Vista draaien. Vista werkt met Windows Mobile Device Manager, en daar is de bluetooth functionaliteit uitgehaald. Via bluetooth syncen met Vista gaat hem dus niet worden...
Oke, thx voor de info. Wel "dom" dat bluetooth sync'n niet meer ondersteund is in vista. 8)7

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Laatst online: 22:28
unilizer schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:50:
[...]

Oke, thx voor de info. Wel "dom" dat bluetooth sync'n niet meer ondersteund is in vista. 8)7
Kan aan mij liggen, maar ik heb bluetooth er gewoon bij staan:
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/8022/synccs5.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 13:39
Ik heb de TyTN2 nu een paar dagen, en vind het echt een geweldig apparaat, een hele verbetering op mijn D600. Er zijn alleen 2 dingen die wellicht te veranderen zijn, maar ik zou niet weten waar ik zoeken moet. Ten eerste heb ik een hele voorraad contactpersonen overgehaald, en netjes van categorieën voorzien. Hier zitten echter ook adressen bij zoals de opticien, die ik eens in het halve jaar moet bereiken. Is er een mogelijkheid om een filter standaard aan te zetten, zodat alleen de contactpersonen van een bepaalde categorie worden laten zien?
Ook wil ik standaard geen herrinnering krijgen wanneer ik een afspraak toevoeg, is dit ook in te stellen?

Alvast bedankt voor de hulp,
Jesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
bartgrefte schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:27:
[...]

[...]

Die 1e, FF 2.0.0.11 doet hetzelfde trouwens @ desktop pc. Die heeft dan wel een save-as maar ik wil graag weten hoe ik dat op IE/WM6 kan doen :?
nogsteeds niet helemaal duidelijk wat je nu echt wilt weten...
save as wat? een bestand? een plaatje? een site? een programma?
ik had het in mijn vorige post ook over WM6+IE.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
Bigfoot87 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Goed dat je over Opera begint, wil het ook downloaden maar moet er voor betalen, klopt dat?
je moet er inderdaat voor betalen,
http://www.opera.com/products/mobile/products/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
Voor bluetooth moet je virtuele compoort aanmaken, dit kun je via het configuratiescherm doen. Deze compoort moet je vervolgens in active sync weer selecteren.
Op je mobiel verbinden met bluetooth oid kiezen in active sync.

[ Voor 16% gewijzigd door CeedeBee op 21-01-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Laatst online: 03-07 21:31
unilizer schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:55:
[...]

mij is het wel gelukt.ik heb via BlueSoleil verbinding gemaakt met mijn tytn II en gekoppeld. je moet activesync op de pc naar com poort 6 laten zoek en daarna naar activesync op mij tytn gegaan en dan " activesync via bluetooth" zodra je dat doet gaat pas com 6 openen (bij mij dan). ik geloof dat ik het zo gedaan heb.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
amphora schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:41:
[...]

Gebruik je GPRS of UMTS (G3). UMTS verbruikt namelijk veel meer energie dan GPRS.
Dat had ik er even bij moeten zetten ja. Dat is dan gewoon GPRS.

Overigens heb ik PUSHmail vandaag de 8,5 uur aangehad dat ik aan het werk was en er was 11% vanaf (incl 6 minuten bellen).

Morgen maar even kijken wat het is zonder de PUSHmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Een vreselijk handig *doe maar niet* op XDA.

[ Voor 54% gewijzigd door pven op 22-01-2008 06:20 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cafun schreef op maandag 21 januari 2008 @ 07:16:

Probeer het 's met MSN aan.. Dat gaat al een stuk rapper.
Maar ik denk ook, zoals al is gepost, dat het verschil 'm bij UMTS vs GPRS ligt.

EDIT: Dôh.. er was nog een pagina.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

amphora schreef op maandag 21 januari 2008 @ 02:12:
[...]

Ik gebruik brodit active houder. werkt perfect. Er was een serie met een defect, die had ik ook maar die kon ik omruilen.
Net toch maar de carcomm variant gekocht vanwege het iets makkelijker inzetten van de telefoon.. ik ken mijn vriendin... :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

luckybasterd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:07:
[...]

nogsteeds niet helemaal duidelijk wat je nu echt wilt weten...
save as wat? een bestand? een plaatje? een site? een programma?
ik had het in mijn vorige post ook over WM6+IE.

grtz
Is mijn vorige post zo onleesbaar? Daar staat het toch wel duidelijk vind ik.

De 1e link uit
laat een lading code zien ipv het bestand te downloaden. Op een desktop pc kun je dit oplossen door in het menu opslaan als / save as te kiezen maar hoe doe je dát met IE op de TyTn II?
Opera Mini zelfde... Alleen wat minder code @ scherm.

Btw, telkens als ik opera mini start en een pagina wil openen komt er de volgende melding die ik niet weg weet te krijgen:
Onvertrouwde MIDlet opera mini 3 wil informatie zenden naar of ontvangen van blablabla
Ik moet telkens op ja en dan ok klikken anders gaat ie niet verder. Heb al de beveiligingsinstellingen verandert maar helpt niet... Dit hoeft alleen net na het starten van opera mini, daarna niet meer.

[ Voor 66% gewijzigd door Raven op 21-01-2008 22:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 13:20
Ik heb nog twee dingen die niet goed gaan op Kaiser. Kan iemand me eventueel helpen?
  1. Als ik mijn HTC TyTn II wil ontgrendelen heb ik in gesteld dat hij om een pincode vraagt. Ook heb ik aangegeven dat hij moet vergrendelen wanneer er een minuut niets wordt gedaan. Wanneer ik via de optie in HTC vandaag handmatig op vergrendelen druk dan vraagt hij niet om de pincode. Doe ik een minuut niets met de telefoon dan wel. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat er ook een pincode wordt gevraagd wanneer ik de vergrendel optie van htc vandaag gebruik? Ik weet dat het kan omdat het wel zo heeft gewerkt. Heb ook al eens geprobeerd om de pincode vergrendeling in te stellen maar dan doet hij het nog niet.
  2. Als ik bij de tijdinstellingen kijk zie ik telkens GMT +1 Praag, Budapest staan. Ik verander dit weer terug naar GMT +1 Amsterdam en druk dan op Ok. Maar als ik dan weer ga kijken staat hij weer op GMT +1 Praag, Budapest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 21:12
Ik heb nog steeds problemen met de batterij... Kan iemand aangeven hoe lang hij/zij met de .11, .17 of .32 radio's doet? En wat hij standaard aan heeft? Push mail, HSDPA etc. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49

flexje

got-father

Ik heb een heel irritant probleem en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik kan mijn Outlook server instellingen voor active sync niet meer wijzigen, als ik bij
inloggegevens form kom, zijn de username en domein textfields disabled.
Ik kan alleen mijn wachtwoord aanpassen.....!!!!!!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon toch niet meer wachten, ik heb het probleem daar bij t-mobile ook al verteld en die kerel die mij hielp had ook al rumors gehoord, en hij zei dat de video driver fix wel komt. Maar goed dat is iemand die bij T-mobile werkt en niet bij HTC.

Maar iig goed dat steeds meer mensen het inmiddels weten 8)

Ik heb hem uiteindelijk maar aan geschaft :P

Nu eerst maar eens een goeie ROM zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Hmm.. ik heb laatst tijdens die actie van Pocket PC Thoughts Pocket Informant 'gekocht'.. maar nu ik hem probeer te installeren met de installatiecode, geeft het programma gelijk aan dat de serial niet goed is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

mphilipp schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:37:
Een vreselijk handig *doe maar niet* op XDA.
Kan iemand in normaal nederlands vertellen wat het doet? Ik ben nog niet echt op de hoogte van dit soort praktijken.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 22-01-2008 06:22 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ja, iets wat illegaal is en niet mag op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of zijn er alleen maar tweaked roms?
En geen officiële updated roms :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Ik wist eerlijk gezegd niet dat SIM unlocken illegaal was. Lijkt me ook vreemd, eerlijk gezegd. Het geld voor je contract ben je sowieso toch kwijt, bovendien kan je het op verschillende plekken (commercieel) ook laten doen.

EDIT: Welnu, omdat het bleef klagen heb ik het maar opgezocht:

http://www.iusmentis.com/beveiliging/simlock-verwijderen/

SIM unlocken is dus gewoon helemaal legaal.

De methode die in dit geval gebruikt wordt volgens de link echter niet. Mwa ik vond het wel interressant leesvoer :)

Toch zien we het liever niet op GoT, zie ook [PSGG] Policy
Daarbij gaan we deze discussie niet voeren in dit topic. :)

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 22-01-2008 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:15:
Ligt het nou aan mij of zijn er alleen maar tweaked roms?
En geen officiële updated roms :?
Zijn nog geen officiele update ROMs uit zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ dat klopt :)
DEiE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:46:
Ik heb de TyTN2 nu een paar dagen, en vind het echt een geweldig apparaat, een hele verbetering op mijn D600. Er zijn alleen 2 dingen die wellicht te veranderen zijn, maar ik zou niet weten waar ik zoeken moet. Ten eerste heb ik een hele voorraad contactpersonen overgehaald, en netjes van categorieën voorzien. Hier zitten echter ook adressen bij zoals de opticien, die ik eens in het halve jaar moet bereiken. Is er een mogelijkheid om een filter standaard aan te zetten, zodat alleen de contactpersonen van een bepaalde categorie worden laten zien?
Ook wil ik standaard geen herrinnering krijgen wanneer ik een afspraak toevoeg, is dit ook in te stellen?
Beide functies vind je niet terug in de standaard PIM, maar wel in bijvoorbeeld Pocket Informant: http://www.webis.net/products_info.php?p_id=pocketinformant (niet gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kan nergens Live msg vinden voor de Vario 3 :?
Iemand een linkje?

Op xda-developers vond ik wel een linkje, maar ik moet eerst 60 minuten wachten omdat ik al eerder deze dag bij rapidshare heb gedownload :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DEiE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:46:
Beetje zoeken...wandel eens door de menu-opties...zoveel zijn er niet. Check het extra menu eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
@pr0t0type: probeer deze *site bevat warez*

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 22-01-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:38:
@pr0t0type: probeer deze *site bevat warez*
Mijn dank is groot :*)

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 22-01-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
Pirelly schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:17:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik heb bluetooth er gewoon bij staan:
[afbeelding]
Wel ja, dit staat er ook bij van ik, maar het syncen via bluetooth wil niet lukken. Wat ik ook probeer van instellingen enzo, sycnen via bluetooth is mij allezins nog niet gelukt? Mss iemand van wie het al gelukt is om zijn PDA te syncen met bluetooth in VISTA??? Denk dat ik toch gewoon verder ga syncen met de kabel of mss dat er ooit wel een oplossing is, who knows.

Edit: had de volgende pagina nog niet gelezen. 8)7 Thx voor de tips, ga het deze avond keer uitprobere, op het werk ga dit wat minder :)

[ Voor 10% gewijzigd door unilizer op 22-01-2008 08:52 ]

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Beaves schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:11:
[...]

Mij is het gelukt, ik gebruik hiervoor Resco Explorer. Als je hierbij de XML in de Windows map zet, vraagt het programma of je dit zeker weet, waarna hij de file netjes overschrijft. Ik had overigens ook nog een aangepaste HTCHome.dll nodig omdat anders het nog steeds niet werkte.
Waar had je die aangepaste DLL dan vandaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Meh.. kreeg gisteren even Messenger werkend op m'n Vodafone account. Niks bijzonders gedaan. Vandaag echter weer dezelfde foutmeldingen als voorheen. Schiet niet erg op zo. :/
Hopelijk zit er in de aankomende update een nieuwere Messenger.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wó.. eh, staat heel xda hier nu op de blacklist omdat die sim-unlocker erop staat ?
Niet echt handig voor andere nuttige dingen die erop staan, maar ik kan het wel begrijpen als dat het geval zou zijn.

Verder heb ik MSN nu al sinds vannacht draaien met GPRS ipv UMTS en dat heeft een positieve invloed op de accu ! Met UMTS zou 'ie nu al op zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Atomsk schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:40:
Meh.. kreeg gisteren even Messenger werkend op m'n Vodafone account. Niks bijzonders gedaan. Vandaag echter weer dezelfde foutmeldingen als voorheen. Schiet niet erg op zo. :/
Ik gebruik Fring, Met dit programma kun je gratis bellen naar vaste nummers in o.a. Nederland via SIP, mensen bellen via Skype en chatten via Msn messenger, Google Talk, ICQ, Yahoo! en nog meer van dat soort programma's. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:40:
Het is mogelijk dat enkelen van jullie problemen ervaren met het inloggen via MSN Messenger of Windows Live Messenger.
Microsoft onderzoekt nu wat er aan de hand. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Antoine
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:06:
[...]

Het is mogelijk dat enkelen van jullie problemen ervaren met het inloggen via MSN Messenger of Windows Live Messenger.
Microsoft onderzoekt nu wat er aan de hand. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Antoine
Vodafone Web Relations
Ik krijg MSN Messenger (de applicatie) helemaal niet werkend op mijn Kaiser omdat Vodafone dat uitgeschakeld heeft. Of ik moet via Vodafone Messenger msnnen, maar dan kost het me geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
[...]

Antoine
Vodafone Web Relations
Klopt.. het was even goed maar nu weer het zelfde probleem... :( Dan maar muziek luisteren onderweg heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog die site waarop de verschillende roms staan?

Ik heb de vodafone v1615 en ik wil af van die verschrikkelijke vodafone rom en wil de orginele htc rom erop hebben. Dit heeft geen invloed op je garantie heb ik me bij vodafone laten vertellen omdat je garantie hebt op de hardware en niet op de software, maar dit geld dan alleen als je een verzekering hebt.

Maar als iemand me aan die site kan helpen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:56:

Ik heb de vodafone v1615 en ik wil af van die verschrikkelijke vodafone rom en wil de orginele htc rom erop hebben. Dit heeft geen invloed op je garantie heb ik me bij vodafone laten vertellen omdat je garantie hebt op de hardware en niet op de software, maar dit geld dan alleen als je een verzekering hebt.

Maar als iemand me aan die site kan helpen, graag!
Zoals O2 haar afgeleiden HTC toestellen noemt met daarachter een streepje en in het engels 'ontwikkelaars'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de Gps in google maps niet erg accuraat is, en nog wel eens 10 -20 meter kan afwijken?

Want volgens google maps, rijd ik soms overal dan behalve op de weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Die afwijking is GPS eigen: zie Wikipedia: Global Positioning System - Wikipedia, the free encyclopedia

Google Maps weet niet of je op een weg zit of niet en werkt gewoon met de rauwe coördinaten. TomTom (en elk ander autonavigatiesysteem natuurlijk) "ziet" de weg echter even verderop liggen en bedenkt dan zelf dat je daar op rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb redelijk mee gelezen met de topics, alleen had toch een vraagje:
Bestaat er een programma waarmee je kunt controleren of je nieuwe email hebt? De telefoon ondersteund push email, maar mijn mailserver is geen Exchange, dus er kan niks gepushed worden. Toch zou ik zo snel mogelijk weten of ik nieuwe email heb dmv een geluidje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:15

SteveV

Schtiefv Meister

DutchTSE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:26:
Ik heb redelijk mee gelezen met de topics, alleen had toch een vraagje:
Bestaat er een programma waarmee je kunt controleren of je nieuwe email hebt? De telefoon ondersteund push email, maar mijn mailserver is geen Exchange, dus er kan niks gepushed worden. Toch zou ik zo snel mogelijk weten of ik nieuwe email heb dmv een geluidje oid.
Mail kan je gewoon ophalen met de ingebouwde client.
Even de settings goed zetten en ophalen via gprs (handmatig of elke x aantal minuten).

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:56:
De link mogen we niet geven van HGB, maar het is een site voor XDA developers. Misschien kan Koekel je verder helpen.

Om een nieuwe ROM erop te zetten moet je 'm eerst CID unlocken (da's niet illegaal). Lees even heel erg goed ginds over al die ROM's. Er zijn naast de originele HTC ROM's ook een aantal 'gekookte' ROM's te krijgen. Die zijn door een paar kiene gasten in elkaar gezet met allerlei handige toestanden erin. Ik geloof dat de ROM van Dutty erg hoog staat aangeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 02:20:
[...]
(hotmail via berichten IPV via webmail)

Ja dat is gewoon mogelijk. Weet niet als je het ook gebruikt voor MSn. Dan wordt het meteen via Windows Live geregeld
ha bedankt met het warez tooltje (was nog net optijd) werkt het nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:58
bartgrefte schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:00:
[...]

Is mijn vorige post zo onleesbaar? Daar staat het toch wel duidelijk vind ik.

De 1e link uit

[...]

laat een lading code zien ipv het bestand te downloaden. Op een desktop pc kun je dit oplossen door in het menu opslaan als / save as te kiezen maar hoe doe je dát met IE op de TyTn II?
Opera Mini zelfde... Alleen wat minder code @ scherm.

Btw, telkens als ik opera mini start en een pagina wil openen komt er de volgende melding die ik niet weg weet te krijgen:

[...]

Ik moet telkens op ja en dan ok klikken anders gaat ie niet verder. Heb al de beveiligingsinstellingen verandert maar helpt niet... Dit hoeft alleen net na het starten van opera mini, daarna niet meer.
Als je niet steeds die melding wilt bij opera mini...moet je een ander java Midlet Manager installeren.
deze bijvoorbeeld: http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.html
nu krijg je opera mini ook full screen en hoef je alleen maar in het begin iets te bevestigen..en daarna niet meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Michel242186 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:26:
[...]

Als je niet steeds die melding wilt bij opera mini...moet je een ander java Midlet Manager installeren.
nu krijg je opera mini ook full screen en hoef je alleen maar in het begin iets te bevestigen..en daarna niet meer _/-\o_
Ik dacht juist dat de java-client waar ze het daar over hebben (jeodek ipv jbed) al op de TyTN stond ?
Of bedoelen ze dat je jeodek moet installen naast de huidige jbed ?

Die vlieger gaat in dat geval dus niet op.
De "domain=untrusted, \" methode werkt ook nog eens niet op de TyTN II.. Al verscheidene malen uitgeprobeerd namelijk. De methode zorgt er alleen maar voor dat Opera Mini weigert op te starten. Ja, zo zie je inderdaad die connection permission prompt niet meer nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49

flexje

got-father

Heeft er toevallig iemand een oplossing voor mijn probleem? (zie hierboven)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
.KeN. schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:50:
[...]

Ik dacht juist dat de java-client waar ze het daar over hebben (jeodek ipv jbed) al op de TyTN stond ?
Of bedoelen ze dat je jeodek moet installen naast de huidige jbed ?

Die vlieger gaat in dat geval dus niet op.
De "domain=untrusted, \" methode werkt ook nog eens niet op de TyTN II.. Al verscheidene malen uitgeprobeerd namelijk. De methode zorgt er alleen maar voor dat Opera Mini weigert op te starten. Ja, zo zie je inderdaad die connection permission prompt niet meer nee :P
Nou bij mij werkt het prima...ik kunt gewoon verschillende "clients" naast elkaar draaien en als je een andere rom geflasht hebt zit er meestal al een betere Midlet Manager in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Michel242186 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:25:
[...]

Nou bij mij werkt het prima...ik kunt gewoon verschillende "clients" naast elkaar draaien en als je een andere rom geflasht hebt zit er meestal al een betere Midlet Manager in.
Dan ben ik wel benieuwd naar welke clients jij precies hebt draaien ?
Gewoon die jeodek dan naast de midlet, zodat je die "domain=untrusted, \" fix niet hoefde te doen ?
Met andere woorden, wat is de naam van de beste client die je hebt draaien ?
En als je jbed draait als hoofdclient: hoe heb je die error omzeilt zonder dat Opera Mini niet meer opstart ?

Opera Mini draait in jbed al fullscreen en met shortcut. Het enige nadeel is dat die security warning.

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 22-01-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Michel242186 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:26:
[...]

hmm, die onthou ik :)

Nu zit ik alleen nog met die "save-as"
Iemand enig idee? Dit moet toch gewoon kunnen neem ik aan :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
.KeN. schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:33:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd naar welke clients jij precies hebt draaien ?
Gewoon die jeodek dan naast de midlet, zodat je die "domain=untrusted, \" fix niet hoefde te doen ?
Met andere woorden, wat is de naam van de beste client die je hebt draaien ?
En als je jbed draait als hoofdclient: hoe heb je die error omzeilt zonder dat Opera Mini niet meer opstart ?

Opera Mini draait in jbed al fullscreen en met shortcut. Het enige nadeel is dat die security warning.
Ik gebruik Schap's 4.31 ROM en daarin zit de Esmertec Jbed client. En hiermee heb ik dus alleen in het begin een security melding en daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de "alarm" vraagjes.

Als je dus een alarm wilt plaatsen doe je dat gewoon in je root folder van windows van je MDA.
Zat zo te kijken naar die bestanden en zag dus dat ze daar stonden.

Een stuk leukere manier van wakker worden dus........ :P

Dus je hebt "Mijn mobiel bla bla, apparaat"\windows ---> daar stop je de gewenst WAV. bestanden in en die kan je dan als alarm in stellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..maar doet dat alarm het bij jullie vanuit stand-by mode ? Bij mij gaat 'ie dan gewoon niet af.
Gelukkig maar, want nu gebruik ik pTravelAlarm, waar je gewoon MP3'tjes als geluid in kan stellen, en je veel meer opties hebt :)

En thanks Michel242186. Ga ik die 's proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:42:
Wat betreft de "alarm" vraagjes.

Als je dus een alarm wilt plaatsen doe je dat gewoon in je root folder van windows van je MDA.
Zat zo te kijken naar die bestanden en zag dus dat ze daar stonden.

Een stuk leukere manier van wakker worden dus........ :P

Dus je hebt "Mijn mobiel bla bla, apparaat"\windows ---> daar stop je de gewenst WAV. bestanden in en die kan je dan als alarm in stellen! :)
Het probleem wat ik hiermee dus heb, is dat de Wavjes wel zichtbaar worden als keuze-optie, maar dat hij ze niet pikt....zodra ik hem kies, schiet hij op default en niet de ringtone.....

Wellicht hangt het af van de bitrate van de wav?? Ik heb een bestaand wavje op de HTC geanalyseerd en op dezelfde bitrate etc een wavje gemaakt, maar nee hoor.....helemaal niks.

Dus is er iemand die ons hier in kan ondersteunen....dus hoe krijg je een wav of wma werkend als standaard wekker??? Overigens heb ik een vodafone versie....zou het daar aan kunnen liggen?

Iets anders....als ik op de home HTC plugin op de startpagina klik op het mail icoontje, krijg ik continu de SMS inbox, ipv de Mail inbox....iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen??? die HTC Home Custumizor kan dat niet.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot87 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:52:
[...]

Ik gebruik Fring, Met dit programma kun je gratis bellen naar vaste nummers in o.a. Nederland via SIP, mensen bellen via Skype en chatten via Msn messenger, Google Talk, ICQ, Yahoo! en nog meer van dat soort programma's. Ideaal.
Volgens mij verbieden alle providers om met je abo te bellen via Skype e.d. Schijnt dat ze dat ook kunnen checken en je evt. kunnen afsluiten. Net als met je abo gebruiken om te internetten via je laptop. Zou er dus mee uitkijken :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[...]

Antoine
Vodafone Web Relations
Grappig... ik heb al enkele keren contact gehad hierover met beide partijen. Volgens Microsoft ligt het toch echt aan jullie nieuwe server en verbinding. Zie een deel van de mail die ik kreeg eind december. -->>

... Wij zouden ook graag zien dat ons product probleemloos werkt via de Vodafone service. Helaas is dat op dit moment niet het geval. Ik zou graag een oplossing aan je willen geven, maar voor dit probleem hebben wij geen oplossing, daar Vodafone de problemen met hun server en nieuwe verbinding op moet lossen....

Onderhand vind ik wel dat dit lang duurt en zou een compensatie op zijn plaats vinden. Ben nu veel meer kwijt aan sms op deze manier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

ik ben al n half uur lang aan t proberen een harde reset uit te voeren maar steeds krijg ik een softreset.

ik houd de 2 softtoesten aan de bovenkant ingedrukt waarna ik onhandig met de stylus de resetknop aan de onderzijde van het toestel indruk

hierna start de mda opnieuw op via de normale procedure.

wie weet wat ik fout doe?

ook als ik de softtoesten ingedrukt houd en dan de stylus gebruik om de resetknop in te drukken krijg ik een soft reset
Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.