Begint al heerlijk. Zoals jullie misschien al gelezen hebben, heb ik gisteren
Alice Easy besteld. Kreeg net de orderbevestiging in pdf-formaat. Er staat gewoon dat ik heb aangegeven geen gebruik meer te willen maken van mijn huidige telefoonlijn en dat
Alice opdracht heeft gegeven om een nieuwe aan te vragen á €69 . Daarnaast staat er ook dat ik mondeling toestemming heb gegegeven om telefonisch benaderd te willen worden over nieuwe producten van
Alice.
Heb even vijf minuten (waarvan 3 minuten in de wachtrij) gebeld met de klantenservice a 25cpm, daar wordt gewoon rustig gezegd dat de pdf-template eigenlijk voor
Alice Comfort is gemaakt. Toen
Alice Easy introduceerde, heeft men geen nieuwe template gemaakt. Kom op zeg, bellen nu alle aanstaande klanten van
Alice Easy daarvoor op? Schande! Heb maar niet gevraagd over het telefonisch toestemming geven, anders zou er hier een bom ontploffen.
Overigens wel vriendelijke klantenservice (tot nu toe

)

. Vraag me alleen af of ze dat ook nog zijn zodra de zeven dagen, waarin annuleren nog mogelijk is, voorbij zijn. Nouja, we zien wel. Ik houd in ieder geval alles bij op papier, mocht er iets goed mis gaan, dan schakel ik meteen rechtsbijstand in.
[
Voor 11% gewijzigd door
flo_ op 17-06-2008 11:45
]