(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Tip voor xbox 360 bezitters:
Telefoon verbinden met de xbox, dan kiezen voor "Mediaoverdracht", en je kunt je muziek luisteren; je moet dan de de 2e music map hebben (1e music map = telefongeheugen, 2e music map = geheugenkaart) en voila. Gebruik deze methode voor Burnout Paradise, de standaard muziek in dat spel vind ik 3x niks (behalve de titeltrack van Guns & Roses maar die ben je heel snel moe als je het spel vaak doet) Wat ook handig is: telefoon laadt op deze manier ook op, dus 2 vliegen in 1 klap
[ Voor 17% gewijzigd door ijskonijn op 21-02-2008 16:08 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Menu -> # -> pijltje rechts -> 7 -> pijltje benedenStaarTT schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:51:
[...]
En als je doorje fotos gaat worden ze anders geopend, maar waar vind jij de optie dat ie trilt als je de touchscreen buttons aanraakt?
[ Voor 20% gewijzigd door watercoolertje op 21-02-2008 17:37 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
update over de update: Er is ook wat veranderd in het fotoalbum, het zoom effect bij het openen van de foto's lijkt verdwenen maar daar voor in de plaats gekomen is een overgangs effect tussen afbeeldingen. Wil je gewoon snel alles langs laten komen moet je naar links of naar rechts ingedrukt houden.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 18:25 ]
Dan kan je je telefoon niet meer gebruiken, en ik xbox nogal langDuuvel schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:07:
Nieuwe dingen eropzetten doe ik altijd via een externe cardreader, is een stuk sneller.
Tip voor xbox 360 bezitters:
Telefoon verbinden met de xbox, dan kiezen voor "Mediaoverdracht", en je kunt je muziek luisteren; je moet dan de de 2e music map hebben (1e music map = telefongeheugen, 2e music map = geheugenkaart) en voila. Gebruik deze methode voor Burnout Paradise, de standaard muziek in dat spel vind ik 3x niks (behalve de titeltrack van Guns & Roses maar die ben je heel snel moe als je het spel vaak doet) Wat ook handig is: telefoon laadt op deze manier ook op, dus 2 vliegen in 1 klap
Waar vind ik trouwens op mijn telefoon welke versie van de firmware ik heb?
[ Voor 3% gewijzigd door Flying Bobman op 21-02-2008 20:35 ]
Verwijderd
Menu > instellingen > updatesvervice > softwareversieFlying Bobman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:28:
[...]
Updateservice staat niet in mijn menu hoor? Ik heb T-mobile branded.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:56:
[...]
Menu > instellingen > updatesvervice > softwareversie
Dit ging naar behoren en na het flashen had ik inderdaad de nieuwe menu's voor trillen bij aanraken touchkey en in het netwerkmenu HSDPA naast GSM en 3G.
Om er zeker van te zijn dat ik een schoon, stabiel toestel had, heb ik een masterreset gedaan. Dit heeft er in geresulteerd dat het toestel alleen nog aangeeft firmware R1EA031 te hebben, echter zijn de extra menuopties verdwenen. Mijn indruk is dat de snelheid ook terug is bij 037.
Opnieuw flashen maakt geen verschil, dus het lijkt erop dat ik verstoken blijf van de voordelen van deze nieuwe release. Iemand nog een idee wat ik zelf zou kunnen doen om een werkende 031 firmware te krijgen?
Edit @00:00: Accu er een half uur uit en daarna nog eens een (overigens volgens SEUS mislukte) update heeft het Toetsreactie menu weer teruggetoverd. Snelheid is ook weer als eerder vandaag (beter dus
Vindt 't voor nu wel even goed, maar het is niet geheel uniek: Ik heb 't ook gemeld op Esato, en drie andere gebruikers hebben dit inmiddels ook ervaren
@P.K.: Volgens mij is een volledige flash inderdaad de enige optie om 't probleem definitief te verhelpen, maar dat moet maar als 't een keer in de agenda past. Zoals aangegeven mis ik alleen de HSDPA optie momenteel nog, da's me geen 50km heen en weer waard met 1,55 per liter Euro95
[ Voor 32% gewijzigd door Maestro op 22-02-2008 00:00 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Al is dat wel erg veel moeite voor zoiets.
Of gewoon wachten op de echt grote FW-update, die nog steeds moet komen.
Verwijderd
loopt als een trein moet ik zeggen.
vooral in de Mediaplayer merk ik het. de content werd echt binnen no-time geladen (met 037 duurde dat mi-nu-ten)
het browsen van fotos in de MP gaat ook lekker, nu dus ook zonder dat korrelige zoom-effect.
met 037 kon ik geen normale foto's als wallpaper zetten omdat die niet de volledig resolutie instelde, het zag er altijd uit alsof de foto was gemaakt met een nokia 3310
de camera software heb ik nog niet aan de tand gevoeld, maar verwacht ook eigenlijk geen minor changes...
dat touch-trill effect is wel grappig maar gaat volgens mij na een paar weken irriteren, maar wel leuk dat ze het erin hebben gezet.
HSDPA boeit me verder nix dus daar kan ik nix over zeggen
al met al een goeie update voor mij
ik heb wel vantevoren een 'master reset all' gedaan en toen was geupdate. dat ging echt prima.
en mensen denk eraan om eerst een backup van je contacts te maken!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 23:25 ]
Bij mij wel hoor, kreeg zelfs een sms binnen toen ik aant xboxen wasFlying Bobman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:28:
[...]
Dan kan je je telefoon niet meer gebruiken, en ik xbox nogal langIn die tijd kan niemand je bellen of smsen... Je kan beter een externe HDD of USB stick gebruiken. Helemaal geweldig is om gewoon te streamen.
Als je in media-overdracht modus zit, blijft de telefoon namelijk gewoon "aan", dus niet zoals de massa-opslagmodus (dan reboot ie en kan niemand je bellen/smsen)
[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 22-02-2008 08:47 ]
Coolwatercoolertje schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:58:
Hmm, eindelijk kan ik een beetje in flash overweg met AS2. Binnenkort leuke backgrounds van mij dus... Meerdere scenes die je kan kiezen door te schudden. Ben helemaal enthousiast dus verwacht het maar snel
Heb nu ook zo'n Shake-theme gedownload, werkt wel grappig, als je met je telefoon schudt zie je een animatie en de telefoon trilt even
Verwijderd
Dit heb ik ook. Vreemd en jammer.jap85 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:05:
Hmm ik kwam nog iets vreemds tegen, wanneer ik de (standaard) applicatie PhotoMate draai krijg ik na een paar seconden de melding 'De applicatie gebruikt teveel geheugen'.
Beetje vreemd aangezien deze er standaard op staat en het ook speciaal voor de K850i lijkt.. Ligt dit aan mijn toestel of hebben meer mensen dit?
Waar heb je die gevonden?Duuvel schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:28:
[...]
Cool![]()
Heb nu ook zo'n Shake-theme gedownload, werkt wel grappig, als je met je telefoon schudt zie je een animatie en de telefoon trilt even
Weet iemand ergens een overview met de changes in de nieuwe firmware?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Wat er trouwens ook bij is gekomen na de update, en waar ik heel blij van wordt:
De lijstopties zijn terug in je postvak in. Postvak IN > Opties > Lijstopties en daar kun je weer kiezen uit:
Geen details (alleen de naam, wat ik dus altijd op mijn w800 had);
Details (met een regel berichttekst onder de naam);
Datum & tijd (dat dus onder de naam);
Grootte (kb's onder de naam).
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Thanks, goeie site!
Alleen jammer dat Laser Precision toch de mooiste blijft, vooral qua (hoofd)menu.
Heb er ook al heel veel erop gehad, heb er nu een van die eseth site, een groene met sony-ericsson logo als achtergrond, die vond ik wel mooi (en hij laat bolletjes over het scherm vliegen als je met je telefoon schudtRio schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:35:
[...]
Thanks, goeie site!
Alleen jammer dat Laser Precision toch de mooiste blijft, vooral qua (hoofd)menu.
Ben het wel met je eens dat het hoofdmenu (de icoontjes enzo) van Laserprecision het mooiste zijn (en de trilling als je door het hoofdmenu heen scrollt =
Verwijderd
Check mn profiel. ik ben nog steeds geinteresseerd in die voucher. Ik heb mn email gegevens ge-update. Als je me mailt, zet er dan even bij dat het voor Dirk-Jan is. Is nl een familie mail adres. Thanks
Verwijderd
hey idd, ge-wel-dig die lijstopties... was er zelf nooi achter gekomen. bedankt voor je tip !!!Wessee schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:44:
De update brengt vooralsnog bijna alleen maar verbeteringen met zich mee voor mij. Al het bovengenoemde werkt prima. De mediaspeler is iets sneller en het scrollen door foto's is idd wat anders geworden. Alleen toen ik mijn telefoon probeerde aan te zetten na de update bleef hij 2 keer hangen. Dus ik moest 2 keer de batterij eruit halen voordat ie eindelijk ging opstarten. Nadat ie was opgestart werkte alles voor 10 sec. heel langzaam en nu doet ie het weer prima.
Wat er trouwens ook bij is gekomen na de update, en waar ik heel blij van wordt:
De lijstopties zijn terug in je postvak in. Postvak IN > Opties > Lijstopties en daar kun je weer kiezen uit:
en ik had ook last van het 1 of 2x opstarten van de foon na de update... zal wel weer een se-kwaaltje zijn.
Verwijderd
Ik heb trouwens een kabeltje ervoor.
[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 24-02-2008 17:26 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]
Verwijderd
Je hebt je je telefoon aangsloten in de mediaoverdracht modus? In een andere modus werkt de mannager niet namelijk.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:28:
Ik heb nu media manager gedownload maar ik kan hier mijn fotos niet mee overzetten van mijn gsm naar de pc. Want ik wil mijn fotos overzetten naar mijn pc maar ik weet niet hoe ik dit moet doen en met welk programma? is er nog een programma dat ik moet donwloaden mischien?
Ik heb trouwens een kabeltje ervoor.
Hoewel de media manager leuk kan zijn kan je de foto's ook gewoon via het oude vertrouwde systeem uit de mobiel kopieren. Als het goed is komt de telefoon in het "deze computer" scherm te staan als je hem aansluit in de telefoonmodus of de mediaoverdracht modus, maakt volgens mij daarvoor niet uit. dan gewoon naar het de fotomap of welke je maar wilt map gaan in de mobiel en ze er uit kopieren.
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 24-02-2008 17:26 ]
Verwijderd
Ik wou gaan internetten op mijn mobiel en ik zag opeens zwart beeld maar de belichting van de knopjes waren wel aan. Na een tijdje gewacht te hebben heb ik de batterij eruit gehaald en de telefoon opnieuw gestart maar helaas gebeurde er weinig. De lichtjes van de toetsen begonnen te branden en op de achterkant van het toestel brand het blauwe lampje rond de camera voor de rest gebeurd er niks
Verwijderd
Nee. als ik de plug in me telefoon doe krijg ik geen schermpje ofzo. dan start ik het programma media manager op. en dan kies ik wel mediaoverdracht.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 01:05:
[...]
Je hebt je je telefoon aangsloten in de mediaoverdracht modus? In een andere modus werkt de mannager niet namelijk.
Hoewel de media manager leuk kan zijn kan je de foto's ook gewoon via het oude vertrouwde systeem uit de mobiel kopieren. Als het goed is komt de telefoon in het "deze computer" scherm te staan als je hem aansluit in de telefoonmodus of de mediaoverdracht modus, maakt volgens mij daarvoor niet uit. dan gewoon naar het de fotomap of welke je maar wilt map gaan in de mobiel en ze er uit kopieren.
Alleen ik weet niet hoe in in dat programma media manager mijn fotos op me telefoon op me pc krijg?? Heeft iemand hier nog meer media manager 1.0 die weleens fotos overzet naar zijn pc en weet hoe je dit met dit programma doet??
zou fijn zijn
Blue Ring of DeathVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:58:op de achterkant van het toestel brand het blauwe lampje rond de camera voor de rest gebeurd er niks
Verwijderd
Ik heb meer mensen gezien die zeiden dat ze eea gespeeld hadden waardoor de kwaliteit beter werd. hebben jullie tips voor mij?
Dit wil ik ook wel eens weten.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:42:
Ik blijf stoeien met de kwaliteit van de foto's..let er goed op dat mn vinger niet voor de lens zit, en in daglicht lukken de foto's erg goed, alleen bij ander licht niet.
Ik heb meer mensen gezien die zeiden dat ze eea gespeeld hadden waardoor de kwaliteit beter werd. hebben jullie tips voor mij?
Heb 'm nu op automatisch staan, werkt meestal wel goed behalve in donkere ruimtes (voorbeeld: avondje in de kroeg, als ik dan een foto van iemand maak dan lijkt het alsof de flits te sterk is, altijd overbelicht, ook in de "Schemerportret" stand...)
Deze waren er al voor de update geloof ik, heb ze eerder wel gebuikt.Wessee schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:44:
Ik weet niet wat ze in die updates stoppen maar mijn telefoon wordt er echt niet sneller van
Klopt maar 1 lijstopite niet weet niet welke maar weet teovallig dat me telefoon 3 opties heeft en er is er dus 1 bij gekomenDeze waren er al voor de update geloof ik, heb ze eerder wel gebuikt.
En ik zit nog steeds te wachten op de update
Klopt inderdaad, de optie "Geen Details" was niet aanwezig, nu wel. Ook toevallig de optie die ik altijd bij andere telefoons had.watercoolertje schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:12:
[...]
Klopt maar 1 lijstopite niet weet niet welke maar weet teovallig dat me telefoon 3 opties heeft en er is er dus 1 bij gekomen
En ik zit nog steeds te wachten op de updatePlease T-mobile
Jammer dat t-mobile nog geen update heeft, zal wel weer een paar dagen overheen gaan
Verwijderd
als de wekker gaat stond er vroeger de "UIT" optie aan de linker kant, nu echter staat dit aan de rechter kant. Op zich niet echt storend maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde ervan is...
Uhm.... mag ik me hier bij aansluiten.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:58:
Helaas is vandaag mijn telefoon overleden.
Ik wou gaan internetten op mijn mobiel en ik zag opeens zwart beeld maar de belichting van de knopjes waren wel aan. Na een tijdje gewacht te hebben heb ik de batterij eruit gehaald en de telefoon opnieuw gestart maar helaas gebeurde er weinig. De lichtjes van de toetsen begonnen te branden en op de achterkant van het toestel brand het blauwe lampje rond de camera voor de rest gebeurd er niks
Ik probeer 'm morgen wel even te laten flashen bij een Servicepoint, want heb echt geen zin 5-6 weken te wachten totdat Dynafix mij een ge-update, maar verder vernaggeld toestel terug stuurt (Ja, m'n ervaringen met Dynafix zijn dramatisch: Nieuwe K800 opsturen ter reparatie, K800 terugkrijgen die er uitziet alsof ie 2 jaar met een bouwvakker is meegeweest...)
"Blue Ring of Death"
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Verwijderd
Tja ik ken het, als iets te dicht bij de flitser in de buurt is weerkaatst al het licht daar op en wordt al het andere juist aarde zwart. Is qua instellingen niet echt wat aan te doen. Ik probeer er bij feestje op te letten dat ik een eindje van dichtsbijzijnde "oppervlak" vandaan ben. Als je een beetje afstand neemt geef je het flitslicht de ruimte te verspreiden krijg je al een stuk betere resultaten.Duuvel schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:44:
[...]
Dit wil ik ook wel eens weten.
Heb 'm nu op automatisch staan, werkt meestal wel goed behalve in donkere ruimtes (voorbeeld: avondje in de kroeg, als ik dan een foto van iemand maak dan lijkt het alsof de flits te sterk is, altijd overbelicht, ook in de "Schemerportret" stand...)
Deze manier is niet ideaal natuurlijk maar het wordt gelukkig al redelijk snel een gewoonte
Bij mij duurde en reflash een kleine week. Het scherm van het toestel was verder afgeplakt door Dynafix. Geen beschadigingen whatsoever.Maestro schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:49:
[...]Ik probeer 'm morgen wel even te laten flashen bij een Servicepoint, want heb echt geen zin 5-6 weken te wachten totdat Dynafix mij een ge-update, maar verder vernaggeld toestel terug stuurt
Anyway, na de upgrade is nu m'n memoryslot naar z'n grootje, dus weer in de enveloppe naar Dynafix
Hebben jullie al geprobeerd de lichtsensor (het gaatje net onder de flits en naast de licht-leds) zuiver te maken met een tandenstoker? Het verschil was bij mij enorm. Net door het veelvuldig die kant van het toestel op te willen poetsen propte ik dat gaatje vol stofVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:49:Tja ik ken het, als iets te dicht bij de flitser in de buurt is weerkaatst al het licht daar op en wordt al het andere juist aarde zwart. Is qua instellingen niet echt wat aan te doen. Ik probeer er bij feestje op te letten dat ik een eindje van dichtsbijzijnde "oppervlak" vandaan ben. Als je een beetje afstand neemt geef je het flitslicht de ruimte te verspreiden krijg je al een stuk betere resultaten.
De kleine dingetjes...Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:41:
wat ik ook nog ontdekt hebt na de update:
als de wekker gaat stond er vroeger de "UIT" optie aan de linker kant, nu echter staat dit aan de rechter kant. Op zich niet echt storend maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde ervan is...
Maar das best een logische wijziging hoor. Als jij met je slaapdronken kop 's ochtends vroeg op UIT blijft rammen heb je meer kans om iemand per ongeluk te bellen als UIT helemaal links zit. Door het naar rechts te verplaatsen is dit opgelost. Geen ongelukkige "gesprekken" meer wanneer je er eigenlijk geen wilt voeren.
Niet dat mij dit overkomen is, maar het is wel in te denken.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Bedankt voor de tip!meon schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:54:
[...]
Hebben jullie al geprobeerd de lichtsensor (het gaatje net onder de flits en naast de licht-leds) zuiver te maken met een tandenstoker? Het verschil was bij mij enorm. Net door het veelvuldig die kant van het toestel op te willen poetsen propte ik dat gaatje vol stof. Stom.
Ik ga het straks eens uitproberen, want het lijkt inderdaad alsof dit iets is van de laatste tijd, ik ben er namelijk van overtuigd dat 'ie dit eerst niet deed.
Verwijderd
thanx, ga ik proberen!meon schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:54:
[...]
Hebben jullie al geprobeerd de lichtsensor (het gaatje net onder de flits en naast de licht-leds) zuiver te maken met een tandenstoker? Het verschil was bij mij enorm. Net door het veelvuldig die kant van het toestel op te willen poetsen propte ik dat gaatje vol stof. Stom.
Van het weekend eens echt proberen (Zaterdag naar DJ Promo in de Heineken Music Hall, perfecte test-situatie
dit is trouwens een geinig programmatje:
http://www.getjar.com/products/14544/SaberME
LightSaber ME, een progje dat gebruik maakt van de accelerometer (dat ding wat detecteert dat je je telefoon beweegt), deze laat de K850i lightsaber geluidjes maken als je ermee zwaait
[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 26-02-2008 11:45 ]
Verwijderd
ik ga het op hetzelfde feestje testenDuuvel schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:44:
Heb geprobeerd net, het lijkt erop dat het inderdaad geholpen heeft, thanx!
Van het weekend eens echt proberen (Zaterdag naar DJ Promo in de Heineken Music Hall, perfecte test-situatie)
Als je dat hebt hoor je namelijk inderdaad niks, dit programmatje neemt de geluidsinstellingen van je actieve profiel over
[ Voor 25% gewijzigd door Flying Bobman op 26-02-2008 19:12 ]
Met de telefoon zelf kreeg ik de update ook niet binnen. Met de bijgeleverde software (Update Service) ging het wel. Overigens werkt de Update Service bij mij NIET onder Vista! Blij dus dat ik ook XP nog heb draaien...Boinkie schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:47:
Mag ik vragen hoe jullie geupdate hebben? Ik krijg het niet voor mekaar.
Bij mij zegt die dat beide geen update kunnen vinden.Nyarlathotep schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:57:
[...]
Met de telefoon zelf kreeg ik de update ook niet binnen. Met de bijgeleverde software (Update Service) ging het wel. Overigens werkt de Update Service bij mij NIET onder Vista! Blij dus dat ik ook XP nog heb draaien...
Huidige softwareversie:
1200-4400
R1CA037
071012
Sony Ericsson
dus het is wel moeilijk.. omdat je nee zegt?watercoolertje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:30:
nee, er wordt geloof ik van een nieuw protocol gebruik gemaakt om uberhaubt in de telefoon te kunnen kloten (dus hacks /mods en dergelijke) die (nog) niet gekraakt is. Daar moeten we op wachten, dan kan je ook veel meer tweaks verwachten aangezien er genoeg mensen zijn die als het (eindelijk) kan de tweaks gaan maken.
ik moet het dus bij een winkel laten doen ofzo
Verwijderd
Via GSMweb, mijn Orange abo is al verlopen dus ik kan verlengen naar tmobile.
1 Jarig abo, 22,50 per maand + 9,50 onbeperkt data gebruik, dan betaal ik voor de tel nog maar 35 euro! Lijkt me een prima deal:)
Ben erg benieuwd naar de tel, als ik em binnen heb zal ik mijn reactie hier ook plaatsen
ik mag toch serieus hopen dat je daar iets mee hebt gedaan en het niet hebt gelaten voor wat het is.Maestro schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:49:
[...]
Nieuwe K800 opsturen ter reparatie, K800 terugkrijgen die er uitziet alsof ie 2 jaar met een bouwvakker is meegeweest...)
als ik ooit mijn toestel na een reparatie in die staat zou ontvangen zou ik direct een nieuwe eisen.
Euh... lees nog eens?El_V schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:39:
[...]
dus het is wel moeilijk.. omdat je nee zegt?
ik moet het dus bij een winkel laten doen ofzo
Jij vraagt: is het mogelijk? Hij zegt: nee.
Hoe duidelijk wil je het hebben?

Verwijderd
Altijd een foto maken van je product voordat je het verstuurt om te laten repareren. Al zou ik dat zelf wellicht ook wel eens vergeten
@ de rest:
Als je een K850i gekocht hebt via T-mobile of icm T-Mobile en je hebt geen voucher gekregen voor een gratis 2gb geheugenkaartje, kun je die aanvragen via Sony Ericsson. Duurt wel een aantal dagen voordat ze hem digitaal doorsturen.
lees jij nog maar eens een keer heel goed danRio schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:40:
[...]
Euh... lees nog eens?
Jij vraagt: is het mogelijk? Hij zegt: nee.
Hoe duidelijk wil je het hebben?

Ja, het is moeilijk, maar mogelijk. Je kan dit via het internet laten doen, maar hier mag volgens mij verder niet over gepraat worden.El_V schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:59:
is het trouwens moeilijk om deze telefoon simlock vrij te maken?

[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 27-02-2008 11:46 ]
- GSM/3G netwerken
- GSM netwerk
- HSDPA
Weet iemand hoe ik de laatste kan gebruiken? ik heb orange music abonnement met umts dekking.
inderdaad, daar dacht ik ook al aan. dan heb je altijd bewijs.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:09:
@ reAaa:
Altijd een foto maken van je product voordat je het verstuurt om te laten repareren. Al zou ik dat zelf wellicht ook wel eens vergeten.
Weet iemand misschien of ik ook een 2GB kaartje kan krijgen.. ik heb de telefoon namelijk 2ehands gekocht maar die meneer had de voucher nog niet opgestuurd. Nu bel en mail ik 'm steeds maar hij reageert niet .. (er is verder niets mis met de telefoon dus ik snap 't niet echtVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:09:
@ de rest:
Als je een K850i gekocht hebt via T-mobile of icm T-Mobile en je hebt geen voucher gekregen voor een gratis 2gb geheugenkaartje, kun je die aanvragen via Sony Ericsson. Duurt wel een aantal dagen voordat ze hem digitaal doorsturen.
Ik heb de voucher wel als PDF in m'n inbox ..
En je weet verder wel zeker dat die meneer hem helemaal legaal had...Pumanike schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:05:
[...]
Weet iemand misschien of ik ook een 2GB kaartje kan krijgen.. ik heb de telefoon namelijk 2ehands gekocht maar die meneer had de voucher nog niet opgestuurd. Nu bel en mail ik 'm steeds maar hij reageert niet .. (er is verder niets mis met de telefoon dus ik snap 't niet echt)
Uit mijn hoofd moet je bij de voucher een kopie van de aankoopbon en het T-Mobile-contract bijvoegen. Dat gaat in jouw geval dus niet.maar ik heb dus ook een t-mobile abbo maar niet bij deze telefoon gekocht.. zou ik er dan toch een kunnen krijgen?
Ik heb de voucher wel als PDF in m'n inbox ..
ff een stukje vliegen
Verwijderd
De meneer vertelde mij dat hij sim lock vrij is en dat ik dus de resterende 3 maanden mijn vodafone kaartje kon gebruiken..
dit blijkt dus niet het geval dus zit ik met het probleem dat ik nog niks met de telefoon kan!
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Terug en simlockvrije foon vragen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:50:
Ik heb nu dus een probleem.. ik heb vandaag nieuw contract bij hi afgesloten, deze gaat automatisch in als mijn vodafone abbo is afgelopen.
De meneer vertelde mij dat hij sim lock vrij is en dat ik dus de resterende 3 maanden mijn vodafone kaartje kon gebruiken..
dit blijkt dus niet het geval dus zit ik met het probleem dat ik nog niks met de telefoon kan!
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Verwijderd
Ja, natuurlijk. Ik was zwaar teleurgesteld. Eerst een ontkennende periode gehad vanuit Dynafix "Nee meneer, zo kregen we het toestel binnen...reAaa schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 00:25:
[...]
ik mag toch serieus hopen dat je daar iets mee hebt gedaan en het niet hebt gelaten voor wat het is.
als ik ooit mijn toestel na een reparatie in die staat zou ontvangen zou ik direct een nieuwe eisen.

Vervolgens toestel vergezeld van 'officiele brief met juridische termen en hoop poeha' teruggestuurd en dat heeft gelukkig geholpen: Ontving 'm 5 weken later met een nieuwe body.
Overigens: Ik heb m'n K850i weer aan de praat gekregen (Na het Blue Ring of Death syndroom)
Ik heb 'm geflashed naar R1CA037 via DaVinci en daarna weer naar R1EA031 via SEUS. Kost me 10 euro, maar dat liever als het toestel een tijd weg (of het nou 1 of 5 weken is: Liever niet
@dirk198720: Dat 3G icoon geeft aan dat je UMTS/HSDPA bereik hebt en dus sneller mobiel kan internetten. Mocht je dat nou niet nodig hebben, dan adviseer ik je het uit te schakelen door via Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM/3G Netwerken de optie 'Alleen GSM' te selecteren. Dit heeft een drastisch positief effect op je standbytijd omdat 3G een slok meer lust en je telefoon daarnaast meer en vaker zal zoeken.
[ Voor 15% gewijzigd door Maestro op 27-02-2008 20:13 ]
Hij heeft ook de factuur laten zien dus ik ga ervanuit dat hij 'm wel legaal heeft. Ik rijd er wel eens langs want hij woont hier ook in 't dorp, als ie dan verhuist is is het wel heel erg hahaArnoudBM schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:22:
[...]
En je weet verder wel zeker dat die meneer hem helemaal legaal had...
[...]
Uit mijn hoofd moet je bij de voucher een kopie van de aankoopbon en het T-Mobile-contract bijvoegen. Dat gaat in jouw geval dus niet.
Kon je beter met google zoeken op totalgsm dan kom je voor de zelfde prijs volledige unlocksoftware tegen.Overigens: Ik heb m'n K850i weer aan de praat gekregen (Na het Blue Ring of Death syndroom)
Ik heb 'm geflashed naar R1CA037 via DaVinci en daarna weer naar R1EA031 via SEUS. Kost me 10 euro, maar dat liever als het toestel een tijd weg (of het nou 1 of 5 weken is: Liever niet) met het risico op een minder mooi toestel bij retour. * Maestro is weer happy
Verwijderd
mijn mail staat als het goed is in mijn profiel!
Huh? Ik zie daar alleen maar unlocks voor 45/55 euro of updates/debrands voor 10 euro. Overigens: ik heb gewoon een generic K850i, dus er zaten al niet veel locks opwatercoolertje schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:22:
[...]
Kon je beter met google zoeken op totalgsm dan kom je voor de zelfde prijs volledige unlocksoftware tegen.
Die totalgsm site is hetzelfde principe als dat Davinci team.Maestro schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:02:
[...]
Huh? Ik zie daar alleen maar unlocks voor 45/55 euro of updates/debrands voor 10 euro. Overigens: ik heb gewoon een generic K850i, dus er zaten al niet veel locks opMis ik iets, want unlocks voor 10 euro is geen geld...
10 euro voor een debrand is niet veel, denk dat ik dit ook maar eens ga doen (Debranded firmwares schijnen sneller te zijn).
Dat die simlock erop zit boeit me niet veel, heb toch maar 1 nummer
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 28-02-2008 11:22 ]
Verwijderd
Klopt! Dat 2gb geheugenkaartje zit er dus voor hem zeker niet in.ArnoudBM schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:22:
Uit mijn hoofd moet je bij de voucher een kopie van de aankoopbon en het T-Mobile-contract bijvoegen. Dat gaat in jouw geval dus niet.