• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a198/_Finalzelda_/SE%20K850i/Intro_K850.gif

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a198/_Finalzelda_/SE%20K850i/bg_body_purple.gif

"Voor gebruikers die op zoek zijn naar een cameratelefoon met de beeldkwaliteit die je zou verwachten van een digitale camera, behoort de Sony Ericsson K850i zeker tot de mogelijkheden. Deze 5.0 megapixel Cyber-shot™ telefoon omvat de kenmerken van een state-of-the-art digitale camera in een slanke mobiele telefoon.", aldus Sony Ericsson tijdens de aankondiging van de K850i medio 14 juni 2007.

Sinds eind oktober/begin november is het toestel verkrijgbaar.

Overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a198/_Finalzelda_/SE%20K850i/specs.gif

Om de firmware van je K850i bij te werken moet je de update service van SonyEricsson downloaden. Deze zit standaard bij SE PC Suite, maar je kan het ook hier downloaden.

Om te checken welke firmware versie je hebt moet je het volgende doen in het standby menu:
Let hierbij niet op wat er op je scherm verschijnt tijdens het intoetsen

Navigation key right
*
Navigation key left
Navigation key left
*
Navigation key left
*
Kies: Service Info
Kies: Software-info

OF

Middelste touchscreen knop
Dpad toets rechts
Dpad toets onder/naar beneden
Kies: Instellingen
Dpad toets onder naar/beneden
Dpad toets onder naar/beneden
Kies: Softwareversie
Huidige
softwareversie:
1200-4400
R1CA029 << Firmware versie

Firmware Overview

R1CA029: Release versie

LET OP: Er zijn operators die hun eigen firmware leveren. Het kan voorkomen dat ze bepaalde functies uit de telefoon hebben gehaald. Ook blijkt uit ervaring dat de telefoon langzamer wordt. Ook is het vaak zo dat nieuw vrijgegeven pas later (of helemaal niet) vrijkomt voor operator branded telefoons. Het is dus aan te raden om voor een K850i te gaan met de originele firmware.

Hieronder vind je hoge resolutie foto's van de K850i

Het Grote SonyEricsson K850i Topic - Deel 1

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gifKlik hier voor de SonyEricsson Mobile Communications K850 Homepage.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gifKlik hier voor de SonyEricsson On-Line Update Service.

Reviews

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gifNewmobile
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SEklein.gifMobilereview

SonyEricsson K850 gerelateerde GoT topics:

Overige links:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SElogo_onder.gif

Ik vond het na 72 pagina's wel eens tijd worden voor een deel 2. :Y Dus sorry Ivo NL, ik ben je voor. :9 Suggesties/tips om de beginpost aan te vullen zijn meer dan welkom. d:)b Heb nog nooit een openingspost verzorgd, dus heb ik de opbouw afgekeken van het W950i topic. :z

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 03-12-2007 19:24 . Reden: foto's erin gezet. 1 die basic touch in vorig topic plaatste, 1 die blondjuh85 plaatste, verder foto's van de SE website ]

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Joosie200 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 01:37:
*
Jog dail up
*
Jog dail down
Jog dail down
*
Jog dail down
*
Maar dan
Navigation key right
*
Navigation key left
Navigation key left
*
Navigation key left
*
Kies: Service Info
Kies: Software-info

En drie van de vier hoge-resolutie-foto-linkjes werken niet, maar verwijzen naar http://http://

[ Voor 21% gewijzigd door ArnoudBM op 22-11-2007 08:36 . Reden: dead links gevonden ]

ff een stukje vliegen

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Ziet er goed uit, a la K800 topic.

Kun je er niet gewoon > * < < * < * zetten? Met de opmerking dat je tijdens het intoetsen niet op je scherm moet letten?

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb 'm ook binnen, leuk speeltje, ik vind alleen dat touchscreen extreem gevoelig, hij reageert soms zelfs als ik de 1, 4 of < induw....of heb ik weer eens een defect toestel? :(

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

Ik heb nu ook dat ik me touchscreen heel vaak moet aanraken voordat er steeds iets gebeurt. Hij wordt steeds trager

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik deze vraag al eens eerder gesteld maar nooit een antwoord op gehad. Is het mogelijk om met de k850i youtube filmpjes te bekijken? Ik bedoel niet de m.youtube.com versie maar gewoon youtube.com

Bijv met opera mini of zo.

Edit: Kunnen jullie eens m.vtap.com proberen? Die site linkt naar youtube filmpjes die je er zelf hebt opgezet. Op mijn k800i kan ik wel mijn eigen filmpjes vinden maar afspelen gaat niet. Dus even proberen een voor jou bekend filmpje af te spelen ipv de beperkte content op m.youtube.com

[ Voor 39% gewijzigd door wiene op 22-11-2007 11:05 ]

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:30:
Ik heb nu ook dat ik me touchscreen heel vaak moet aanraken voordat er steeds iets gebeurt. Hij wordt steeds trager
Die van mij reageert dus te snel, best irri, vooral met smsen, denk dat dit toch echt een defect is...
edit:
Toestel is gewoon kapot, dat wordt al meteen de eerste dag terug naar de T-Mobile shop.... :(
edit2:
net wat ermee geklooid, expres hard duwen enzo op dat gedeelte en nu doet ie het weer goed, denk dat er ergens iets los zat...hopen dat ie het nu blijft doen! :)

[ Voor 29% gewijzigd door ijskonijn op 22-11-2007 11:56 ]

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Waar kan ik ergens zien hoeveel SMS'jes er op dit moment opgeslagen zijn en hoeveel er nog bij passen?

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

te vroeg gejuicht, het hele linkergedeelte van dat touch gedeelte (het linkse "knopje" dus) doet het nu helemaal niet meer :(
ik heb altijd pech met dit soort dingen gvd

Verwijderd

jbswinkels schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:55:
Waar kan ik ergens zien hoeveel SMS'jes er op dit moment opgeslagen zijn en hoeveel er nog bij passen?
Naar bestandsbeheer > opties > geheugenstatus > telefoon > en dan naar berichten

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waarom de groene versie nergens verkrijgbaar is in België? Niet via belcompany, niet mediamarkt, niet phonehouse, en hij is nu zelfs verwijderd van smartphoneshop.be. Na telefonisch contact zeggen ze allemaal dat de groene niet beschikbaar is en zelfs niet besteld kan worden :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:37:
Heeft iemand enig idee waarom de groene versie nergens verkrijgbaar is in België? Niet via belcompany, niet mediamarkt, niet phonehouse, en hij is nu zelfs verwijderd van smartphoneshop.be. Na telefonisch contact zeggen ze allemaal dat de groene niet beschikbaar is en zelfs niet besteld kan worden :?
De groene versie is over het algemeen behoorlijk zeldzaam. Blijkbaar een stuk minder vraag naar. Ik denk dat er alleen nog wat online shops zijn waar er één te regelen is.

Verwijderd

Zeldzaam, inderdaad, maar da's niet moeilijk als hij niet verkrijgbaar is. Enfin, nog even zoeken dan, vind hem toch stukken leuker dan de blauwe. En 't feit dat hij zeldzamer is, helpt daar niks aan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:53:
Zeldzaam, inderdaad, maar da's niet moeilijk als hij niet verkrijgbaar is. Enfin, nog even zoeken dan, vind hem toch stukken leuker dan de blauwe. En 't feit dat hij zeldzamer is, helpt daar niks aan :)
Verstandige keus :9 Ik heb zelf ook de groene en vind die toch echt stukken mooier dan de blauwe. >:)

Iets anders: Mijn telefoon valt uit (Ineens zwart scherm en na een tijdje start hij weer op) als ik een PAN verbinding probeer te maken met bluetooth. Heeft er iemand nou al een PAN verbinding gemaakt met zijn k850i? Het lukt me maar niet. Enige wat ik op internet vind is hoe je een PAN verbinding maakt met de k800i, maar die is blijkbaar toch weer anders dan de k850i qua instellingen.
Dus iedereen die bluesoleil heeft en de PAN verbinding voor mekaar heeft meld het alsjeblieft! ;(

Verwijderd

Waar heb jij hem dan besteld?
En wat is een PAN verbinding eigenlijk :$

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:24:
Ik heb hem via een Duitse website. In NL werd de release maar uitgesteld en uitgesteld. Ik heb hem los gekocht, was ie ook nog goedkoper dan dat ie in nederland is 8) .

PAN verbinding is een verbinding via bluetooth tussen bijv je telefoon en de computer. Soort virtuele LAN verbinding.

Verwijderd

IC, in belgie zal dat zowieso losse verkoop zijn, wij hebben al die toestanden met abonnementen enzo niet. Thx for the info.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 11:14
Heej,

Ik heb de k850i besteld maar ze hadden daar alleen maar de blauwe... maar ik wilde eig de groene.. weet iemand of je hier net zoals de telefoon die k nu heb (k750i) op de een of andere manier de case kan wisselen? Anders wacht ik nog ff en annuleer ik mijn bestelling!

Verwijderd

Absoluut onmogelijk hé, lijkt toch vrij duidelijk?

• lucash
En waarom is het niet mogelijk? Zitten er nergens schroefjes?

Verwijderd

tja ik ben geen topkenner, maar het zijn toch verschillende led's enzo...niet zomaar coverkes met witte lichtjes

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:45:
tja ik ben geen topkenner, maar het zijn toch verschillende led's enzo...niet zomaar coverkes met witte lichtjes
dit is niet een frontjes kwestie ;) Het gaat om leds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Ghannes schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:49:
dit is niet een frontjes kwestie ;) Het gaat om leds
Hoezo leds? De honderden posts hiervoor gingen toch juist over het feit dat de groene nog beter zou zijn geweest als ze andere leds hadden gebruikt dan de lampjes die ook in de blauwe zitten? Het lijkt mij dat een cover inclusief navigation key afdoende is.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:24:
Ik heb ook de groene versie. :)
Ze hadden bij die winkel maar 2 groene gekregen en de rest blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat een belgische winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen Belgische winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ben je tevreden gebruiker of heb je ook nogal klachten zoals sommige anderen hier?
Al zal me dat niet tegenhouden om hem te kopen, want ik ben er zeker van dat alles wel in orde komt met eventuele updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de camera valt wel erg tegen, heb hiervoor een w850i en k750i gehad, en ik zie weinig verschil tussen een k750i en een k850i. Hij is erg vlekgevoelig, dat valt in het begin erg op maar later doe je er niks meer aan.
En hij is traag, en touchscreen werkt af en toe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:50:
Ja de camera valt wel erg tegen, heb hiervoor een w850i en k750i gehad, en ik zie weinig verschil tussen een k750i en een k850i. Hij is erg vlekgevoelig, dat valt in het begin erg op maar later doe je er niks meer aan.
En hij is traag, en touchscreen werkt af en toe niet.
Touchscreen werkt af en toe niet en is traag? heb je niet gewoon een brak exemplaar :+ ?

Camera vind ik btw stukken beter dan die van de K750i generatie. Vooral de flitser maakt een groot verschil. (ja bij mij gaat ie wel tegelijk met de foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige foutje wat ik heb als ik mijn foto's bekijk is dat er en grijzige gordijn naar beneden overheen valt.Maar ook daar hebben er meer last van had ik al gelezen.Verder geen problemen,mooie foto's, flits flitst gewoon op tijd.touchscreen werkt prima,geen vastlopers,niets te klagen hoor(gelukkig) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Zo heb nu oook de K850I gehaald.

Alleen paar bugs in de software lijkt me :S,

de games en toepassing openen das al bekend bij iedereen dat die zegt Bewerking Mislukt,

Nu het volgende probleem, van de ene op andere dag doet internet het niet meer, hij wil wel naar een site gaan van dan reboot de telefoon opnieuw op :S, echt vage shit, heb al reset gedaan maar wilt niet baten.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Laatst online: 22:16
ik ben serieus weer aan het overwegen om toch echt de k810i te kopen, ik lees hier niets anders dan negatieve reacties, bugs, het toestel dat al gebreken begint te tonen nadat het nog niet eens een paar weken oud is( dan heb ik het over de buitenkant van het ding ). al die dingen zijn voor mij niet echt bevorderlijk om het toestel nog te kopen. als ik over een periode van 2 jaar zo'n 500+ euro neertel voor dit ding mag ik natuurlijk wel verwachten dat ie ook daadwerkelijk zo lang mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon kopen,de mensen die nergens last van hebben zie je hier ook niet.En dat zijn er genoeg(ikzelf o a)Volg dit topic evengoed,maar niet omdat ik last heb van bugs :9 En het valt mij op dat de branded toestellen vaak last hebben van bugs,de simlock en logovrije zijn volgens mij stabieler lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat als de telefoon met het display omhoog ligt de ringtone gedempt wordt, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
Ik vind het jammer dat als de telefoon met het display omhoog ligt de ringtone gedempt wordt, iemand tips?
Heb hem in een standaard staan dus geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Na 2 weken krijg ik nu ookw el wat krasjes op de achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal van dat klote stof onder de lenskap, heeft iemand al geprobeerd dat ding eraf te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i84.photobucket.com/albums/k21/DonJuanMair/untitled-4.jpgAfbeeldingslocatie: http://i84.photobucket.com/albums/k21/DonJuanMair/VOK1f3c9c_K850i_black_08.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.idnes.cz/07/113/maxi/VOK1f3c9c_K850i_black_03.JPG

Zwart/zilveren versie en een witte :9

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, om eerlijk de waarheid te spreken kon de witte wel eens geript zijn van de "online-probeer-versie" van SE. Die word namelijk wit als je van kleur verandert. De zwart/zilveren versie is zo makkelijk om na te maken, je hoeft alleen maar goed overweg te kunnen met een penceel.

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds enkele dagen heb ik dit juweeltje in mijn bezit. Nu heb ik google geinstalleerd en het werkt tot op zekere hoogte goed, ik kom in mijn inbox en kan dus m'n berichten zien maar ik kan ze niet openen, ook als ik iets wil wijzigen of bevestigen dan kan dat niet; de "bevestig" knop ontbreekt! Lijkt me een bug in het programma, hebben meer mensen hier last van? (en eventueel een oplossing!).

Groeten Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
omdraaien?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zelfs als die echt zouden uitkomen heb ik geen spijt van mn blauwe. Wit ziet er niet uit en die zwarte met witte streep nogal saai, al heeft ie wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Beide zijn idd gewoon shops die iedere gek kan maken ;)

Overigens heb ik m'n 2GB kaartje van SE binnen!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Het ziet er wel vet uit die zwart/zilveren versie!

Ik heb ook mn 2GB kaartje binnen.

En ik heb nog een irritante bug ontdekt. Als je de fotoview functie op de camera gebruikt, gaat de backlighting na 15sec ofzo uit. Normaal zou ie weer aan moeten gaan als je op een knopje drukt. Maar dat is bij mij niet het geval. Echt irritant :P

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net in het bezit van de K850i. Mooi en fijn toestel...
Alleen MobielTV kijken van KPN lukt mij niet. Verder is het mij ook nog niet gelukt om een film af te spelen op het toestel. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft.
Zijn er verder nog mensen die ervaring hebben met Sony Ericsson Media Manager 1.0? Heeft het zin om te upgraden naar Pro? Kosten zijn iets van € 7,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Vrijdag

De Zwarte

Crap, ik heb net een 1gig kaartje er in gedaan, files er op gezet via mass storage optie maar als ik nou een foto als wallpaper wil zetten geeft ie aan dat het geheugen vol is en dat het bestand niet kan worden gebruikt:? Terwijl er toch duidelijk staat dat er nog 32mb beschikbaar is, en nog eens 300 op de memstick... en ik hetzelfde plaatje al eens eerder heb gebruikt als wallpaper maar het stond op de andere stick. Als ik het thema Paradise kies kan ik van daaruit wel een andere wallpaper kiezen. Anders niet. Screensaver en welkomstplaatje kan ik wel aanpassen in het menu.
Vreemd.

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 25-11-2007 01:59 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:05
Dat ligt volgens mij niet aan dat 1gig kaartje. Ik heb het namelijk ook met de standaard ms. Niet bij alle thema's, maar ik had laatst een thema gedownload en wilde ik een achtergrond vervangen, toen zei ie dat het geheugen vol was. Dus bij sommige thema's heb ik dat wel maar bij de meeste niet. Zal dus waarschijnlijk softwarematig zijn. Nu maar wachten op die verlossende update.. :P

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:23:
Gewoon kopen,de mensen die nergens last van hebben zie je hier ook niet.En dat zijn er genoeg(ikzelf o a)Volg dit topic evengoed,maar niet omdat ik last heb van bugs :9 En het valt mij op dat de branded toestellen vaak last hebben van bugs,de simlock en logovrije zijn volgens mij stabieler lijkt het wel.
weet iemand hoe je fotos overdraagt na je pc. heb vanalles geprobeert maar het lukt me gewoon niet!
reacties zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur ze via bluetooth gewoon naar mijn pc,of je kaartje in een cardreader dan zet je ze in 1 keer op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:01:
weet iemand hoe je fotos overdraagt na je pc. heb vanalles geprobeert maar het lukt me gewoon niet!
reacties zijn welkom
Da's simpel: installeer de bijgeleverde software (Sony Ericsson PC Suite), sluit kabel aan (je moet geloof ik de eerste keer eerst de software installeren voordat je de kabel aansluit, anders herkent je PC de telefoon niet)

Als je de kabel in je telefoon stopt, moet je eerst op de telefoon kiezen met welke van de vier modussen je wilt werken. De eerste optie (telefoon modus) voldoet uitstekend voor het overzetten van foto's.

Klik in het linkermenu van de PC Suite op Files en selecteer vervolgens in het linker- en rechterscherm de bron- en doelmappen. Vervolgens selecteer je de bestanden (in dit geval foto's) die je wilt kopieren naar de andere kant en klik je op de pijl naar links die tussen beide schermen staat.
klaar.

Wil je niet werken met PC Suite, dan kun je bij het aansluiten van de telefoon op de telefoon kiezen voor de vierde optie: Mass Storage Mode (heeft ook een nederlands naam die me even is ontschoten). Daar krijg je nog een extra waarschuwing bij: de telefoon werkt gedurende de sessie niet als telefoon. Klik OK op de telefoon en wacht op het wonder: er verschijnen twee Mass Storage drives in de windows verkenner. Die kun je benaderen als alle andere USB-sticks.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen nog maar overdracht geprobeerd via Mass Storage Mode... het probleem is dat mijn kleuren fotos dan zwart/wit worden bij het kopieren naar de PC :s

Bij mij zit de telefoon verder ook vol bugs en loopt ie vaak vast maar Sony Ericsson kennende lossen ze dat goed op in een volgende firmware release (ben ik niet bang voor).

Wat ik erg vervelend is zijn de grote letters in de menus en ook zeker bij het lezen/maken van een SMS. Op de K800i had je (als ik het me goed herinner) een instelling om de lettergrootte aan te passen bij de SMS opties. Die instelling zie ik dus niet meer :(
Ook zie ik geen optie meer om de weergave van je SMS Inbox te veranderen. Ik heb nu telkens een lijn met de eerste regel van de SMS inhoud in beeld.. erg annoying :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnoudBM schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:48:
[...]

Da's simpel: installeer de bijgeleverde software (Sony Ericsson PC Suite), sluit kabel aan (je moet geloof ik de eerste keer eerst de software installeren voordat je de kabel aansluit, anders herkent je PC de telefoon niet)

Als je de kabel in je telefoon stopt, moet je eerst op de telefoon kiezen met welke van de vier modussen je wilt werken. De eerste optie (telefoon modus) voldoet uitstekend voor het overzetten van foto's.

Klik in het linkermenu van de PC Suite op Files en selecteer vervolgens in het linker- en rechterscherm de bron- en doelmappen. Vervolgens selecteer je de bestanden (in dit geval foto's) die je wilt kopieren naar de andere kant en klik je op de pijl naar links die tussen beide schermen staat.
klaar.

Wil je niet werken met PC Suite, dan kun je bij het aansluiten van de telefoon op de telefoon kiezen voor de vierde optie: Mass Storage Mode (heeft ook een nederlands naam die me even is ontschoten). Daar krijg je nog een extra waarschuwing bij: de telefoon werkt gedurende de sessie niet als telefoon. Klik OK op de telefoon en wacht op het wonder: er verschijnen twee Mass Storage drives in de windows verkenner. Die kun je benaderen als alle andere USB-sticks.
dank je wel
alleen zie die Files nergens staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:14:
dank je wel
alleen zie die Files nergens staan :'(
in het menu links onder het kopje Editors.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:01:
Ik heb alleen nog maar overdracht geprobeerd via Mass Storage Mode... het probleem is dat mijn kleuren fotos dan zwart/wit worden bij het kopieren naar de PC :s
Da's raar? En op een andere manier bekijken van de foto's of op een andere manier verzenden van de foto's, bijvoorbeeld via Bluetooth?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
bestaat er ergens al zo'n icoontje voor de K850i met eenzelfde van vorm die de M2 voorsteld?
zoals dees voor de K800i
Afbeeldingslocatie: http://k800.se-info.nl/sesp/K800_icon.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door 571Pro op 26-11-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

571Pro schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:54:
bestaat er ergens al zo'n icoontje voor de K850i met eenzelfde van vrom die de M2 voorsteld?
zoals dees voor de K800i
[afbeelding]
zoiets?
SE K850i (Velvet Blue)
SE K850i (Luminous Green)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de pdf file kan vinden voor de gratis 2gb

op sonyericsson.nl geeft de site aan dat de pagina niet bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het probleem dat ik geen tv kan kijken via KPN Mobiel TV en ook filmpjes van bv m.youtube.com wilt hij niet afspelen. Krijg ik een foutmelding over mediaserver ofzo.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb een Hi abbo met onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
Ik heb zaterdag mijn M2 2Gb kaartje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Nou, doe mij dan maar een plaatje die je tot icoon verkleind wilt hebben, dan regel ik de rest.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicanos
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:07:
Ik heb ook het probleem dat ik geen tv kan kijken via KPN Mobiel TV en ook filmpjes van bv m.youtube.com wilt hij niet afspelen. Krijg ik een foutmelding over mediaserver ofzo.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb een Hi abbo met onbeperkt internet.
Heb je bij:

Instellingen > Tabblad Verbindingen > Streaminginstellingen

wel de goede verbinding ingesteld?

Deze moet volgens mij hetzelfde zijn als die bij internet instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
welke versie levert hi.nl nou? op de website staat zwart en dan links t groene plaatje. voorheen stond er ook 'zwart' maar leverden ze de blauwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
reAaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:29:
welke versie levert hi.nl nou? op de website staat zwart en dan links t groene plaatje. voorheen stond er ook 'zwart' maar leverden ze de blauwe versie.
Nou.. ik heb m bij hi besteld.. ik krijg m zaterdag binnen.. Ik heb 2 keer gebeld welke versie ik nou krijg: 1e keer zei ie dat ze alleen de blauwe hadden en de tweede zei dat ze die leverden met het groene randje.. dus ik ben benieuwd welke ik nu krijg (hoop de groene ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
okidoki, trouwens is het mogelijk om de telefoon te bestellen op mijn vaders naam enz en zijn gegevens aangezien ik nog geen 18 ben. maar hoe zit t dan met het afleveren van het pakketje? dan moet natuurlijk zijn naam eronder? of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:57:
okidoki, trouwens is het mogelijk om de telefoon te bestellen op mijn vaders naam enz en zijn gegevens aangezien ik nog geen 18 ben. maar hoe zit t dan met het afleveren van het pakketje? dan moet natuurlijk zijn naam eronder? of maakt dat niet uit?
Maakt voor het aflever adres volgens mij niet zo zeer uit. Wordt uiteindelijk toch alleen maar naar de postcode en het huisnummer gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt SE snel met een FW upgrade... ik begin er nu zat van te worden.
Gister en vandaag alweer 3 keer dat de telefoon helemaal wegvalt.
Gister had ik het gevoel dat de K850 dat deed omdat er een SMS binnenkwam, SMS lijkt pleitos te zijn :(

Vandaag eens proberen te bellen/mailen met SE hoe lang het gaat duren tot de nieuwe FW er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

reAaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:57:
Deze pakketjes komen aangetekend aan, wat betekend dat iedere bewoner van het betreffende adres gewoon kan tekenen en het pakketje in ontvangst kan nemen.
Dus als het pakketje aankomt en de naam van je pa staat erop, kun jij gewoon tekenen (of de postbode moet echt een azijnpisser zijn, maar geloof me: het is voor hem/haar meer werk om het pakketje mee terug te nemen en verder afhandelen dus dat zit wel goed ;) )

Mijn K850i had een dikke zwarte streep door het scherm, was nog binnen de 7 dagen dus heb de verlenging geannuleerd en ik ga gewoon opnieuw verlengen, das sneller dan de telefoon ter reparatie opsturen :)

[ Voor 13% gewijzigd door ijskonijn op 27-11-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:25:
Gister had ik het gevoel dat de K850 dat deed omdat er een SMS binnenkwam, SMS lijkt pleitos te zijn :(

Vandaag eens proberen te bellen/mailen met SE hoe lang het gaat duren tot de nieuwe FW er is.
Ik denk dat jij met zo veel fouten in het toestel toch bijna gewoon recht hebt op een nieuwe. Dit zijn namelijke niet allemaal fouten die iedereen heeft en automatisch in de update verbetered worden.

Mijn telefoon is nog nooit uitgevallen en heeft alleen de suffe probleempjes als het geluidsknopje dat niet meer reageert als je een aantal keer van thema verwisseld e.d. :+
Het kan daarom best aan je toestel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jams
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-08 21:30
Ik heb pas een nieuwe auto met een geintegreerde bluetooth carkit. Alleen steeds als ik daarmee verbonden ben geweest en ik wil een gewoon gesprek via de telefoon voeren of beantwoorden, hoor ik iks meer via de telefoonspeaker. Ik ben dan ver genoeg weg van mijn auto dus ik ben niet stiekem nog met de carkit verbonden. Wanneer ik mijn telefoon aan en uit gezet heb kan ik weer gewoon bellen. Nog meer mensen hier last van?

[ Voor 16% gewijzigd door jams op 27-11-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb vandaag een mail naar SE gestuurd met alle dingetjes erin waar ik last van heb;
- software verwijderd zichzelf
- software reset zichzelf
- standaard games zijn verdwenen
- standaard software is verdwenen
- mediaplayer heeft moeite met inlezen van bestandsgegevens
- telefoon wordt traag als er een pplivatie draait op de achtergrond
- flits en sluiter zijn niet altijd synchroon
- videokwaliteit is slechter dan die van de K800i

Bovendien mis ik de de play/pauzeknop aan de zijkant meer dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:25:

Dat probleem heb ik ook, voorals als je ook muziek aan het luisteren bent en dan gaat sms'en.
Soms reageert de telefoon nergens meer op, maar de muziek gaat wel vrolijk door.
Ontvangen SMS is weg, en die je aan het typen was ook.

Maargoed, ik hoorde dat er 10 december een nieuwe firmware komt. De huidige versie is van 22 september, als ik die code 070922 goed interpreteer :P
Ik hoop echt dat alles nu goed werkt, want mn oude K800 was zo veel sneller dan dit ding. Echt niet normaal.
Vooral als je muziek luistert, is ie zo snel als dikke poep. :(
Dan sms ik sneller dan het scherm kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
zal nog maar eens 2 weken wachten tot ik actie ga ondernemen (6). als die nieuwe firmware zoveel goeds belooft overweeg ik evt weer om hem te kopen. hoe zit t eigenlijk met t stof achter de lens? zorgt t voor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Gek genoeg vind ik het toch een geweldige foon tot nu toe. Al die dingetjes zijn kleinigheidjes die wel opgelost worden. Behalve de niet aanwezige playknop aan de zijkant dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Rio schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:26:
Gek genoeg vind ik het toch een geweldige foon tot nu toe. Al die dingetjes zijn kleinigheidjes die wel opgelost worden. Behalve de niet aanwezige playknop aan de zijkant dan ;-)
Dat is inderdaad wel jammer ja, maar gelukkig heb ik een MBW-100 horloge die een play/pause functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:01:
zal nog maar eens 2 weken wachten tot ik actie ga ondernemen (6). als die nieuwe firmware zoveel goeds belooft overweeg ik evt weer om hem te kopen. hoe zit t eigenlijk met t stof achter de lens? zorgt t voor problemen?
(Nog) niet, merk er niet wat van met foto's maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:18:
[...]

(Nog) niet, merk er niet wat van met foto's maken :/
Daarvoor zit het te dicht op de lens, merk je niets van.

Afgelopen donderdag foto's gemaakt tijdens het uitgaan.. verbaas me over de kwaliteit, echt scherp!

Overigens is die sony media manager, echt prut.. alle mp3s die ik overdraag naar mn telefoon worden onleesbaar op mn k850. Bij elk ander programma is dit in ieder geval niet zo.

Twee vraagjes waarvan ik op de eerste nog zeker weten het antwoord nog niet heb zien voorbijkomen:
Hoe zit dat met die album plaatjes bij het afspelen van muziek, hoe tover ik die tevoorschijn??

En twee: heeft iemand ervaring met de bluetooth HBH-DS980 headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:09:
Ik heb vandaag een mail naar SE gestuurd met alle dingetjes erin waar ik last van heb;
- software verwijderd zichzelf
- software reset zichzelf
- standaard games zijn verdwenen
- standaard software is verdwenen
- mediaplayer heeft moeite met inlezen van bestandsgegevens
- telefoon wordt traag als er een pplivatie draait op de achtergrond
- flits en sluiter zijn niet altijd synchroon
- videokwaliteit is slechter dan die van de K800i

Bovendien mis ik de de play/pauzeknop aan de zijkant meer dan ik had verwacht.
Haha, en jij denk dat je antwoord krijgt? Mijn antwoord, op vergelijkbare vragen, was: wij adviseren u om regelmatig het nieuws te volgen' mvg, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
niet geschoten is altijd mis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Bij wie werkt dat TrackID? bij mij werkt het niet. Ik denk dat het aan mn provider ligt.

Iemand?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:45:
Bij wie werkt dat TrackID? bij mij werkt het niet. Ik denk dat het aan mn provider ligt.

Iemand?
Ik heb Orange en het werkt prima. Als er niet te veel omgevingsgeluid is vindt ie altijd het goeie liedje. Gebruik het vaker dat in had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
n00bdani86 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:45:

Iemand?
Track ID zou gewoon moeten werken met T-mobile mits je je dataaccount goed hebt ingesteld!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Toverdoos schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:55:
[...]
Hoe zit dat met die album plaatjes bij het afspelen van muziek, hoe tover ik die tevoorschijn??
Die zitten in de mp3 zelf. Er was al eerder een post waarin een programma werd genoemd waarmee je dit kunt bekijken/bewerken. Het kan trouwens ook gewoon met Windows Media Player 11: in Librarymode rechtsklikken op een mp3 en kiezen voor 'Advanced Tag Editor'. Daar zie je op het tabblad Pictures welke plaatjes in de mp3 aanwezig zijn.

... En toch ... Ergens moet er toch ook iets anders zijn: Ik heb een album die met plaatjes wordt getoond op de telefoon verwijderd. Ik constateer via Mass Storage Mode dat deze map echt is verwijderd. Ik constateer dat de mp3's op mijn PC geen plaatjes bevatten. Vervolgens voeg ik ze weer toe via SE Media Manager en kijk op de telefoon: Wel plaatjes.

... Tot ik het licht zag: als ik via Mass Storage Mode een mo3 terughaal naar mijn pc en dan de advanced tag editor er op loslaat zie ik dat er nu wel een embedded plaatje op staat! Die SE Media Manager voegt ze gewoon toe tijdens het kopieren naar de telefoon!

Eindelijk, mysterie opgelost. Ik kan nu lekker gaan slapen.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:55:
[...]

Haha, en jij denk dat je antwoord krijgt? Mijn antwoord, op vergelijkbare vragen, was: wij adviseren u om regelmatig het nieuws te volgen' mvg, SE
Op basis van welke woorden denk je dat ik antwoord verwacht? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb beweerd. Dusch: 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand in welke map je audioboeken moet zetten, zodat deze dan in de mediaplayer onder Muziek/audioboeken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de laatste firmware die bekend is?

Gr. Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Hoe werkt het zogenaamde touchscreen van de K850i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leolinedance schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:57:
Hoe werkt het zogenaamde touchscreen van de K850i?
Eigenlijk is alleen het stukje vlak onder het scherm touch gevoelig. De 3 witte puntjes die je wel kan zien op de foto's zijn de selecter, opties en terug knoppen. Er boven op het scherm staat steeds wat ze in het gedeelte van het menu waar je bent betekenen. Wat mij betreft werken ze prima. Reageren altijd, ook met redelijk koude handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
"SE will get off their arses and release a proper update on December the 10th" ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
hoe zat t eigenlijk met bugs van vorige grote releases? zoals bijvoorbeeld bij de k800i, echt een nieuwe in de SE generatie toen der tijd. ik heb er veel vertrouwen in en denk ook dat SE met de komende FW update bijna alle bugs gefixed zal hebben. oh en heeft iemand al zn telefoon via hi.nl ontvangen? zo ja, in welke kleur?
erg vreemd, wanneer ik op de website de telefoon aangeboden zie, staat er de groene variant afgebeeld. echter, wanneer ik op de afbeelding klik opent een 3D demo die de blauwe variant weergeeft. ik hoop dat ze de blauwe leveren.

[ Voor 39% gewijzigd door reAaa op 28-11-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Nu online
reAaa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:36:
hoe zat t eigenlijk met bugs van vorige grote releases? zoals bijvoorbeeld bij de k800i, echt een nieuwe in de SE generatie toen der tijd. ik heb er veel vertrouwen in en denk ook dat SE met de komende FW update bijna alle bugs gefixed zal hebben. oh en heeft iemand al zn telefoon via hi.nl ontvangen? zo ja, in welke kleur?
erg vreemd, wanneer ik op de website de telefoon aangeboden zie, staat er de groene variant afgebeeld. echter, wanneer ik op de afbeelding klik opent een 3D demo die de blauwe variant weergeeft. ik hoop dat ze de blauwe leveren.
K800i was ook 'maar' een update van het K750i platform, daar zaten ook genoeg fouten in bij release. De K850i is écht een nieuw platform, vernieuwender dan de K800i was in ieder geval, ookal zie je het er niet vanaf.

Anyway, batterij duur was vrij dramatisch in het begin van de K800i met UMTS aan, en ook de 'ongeldige bewerking' fout, was er toen. De grote problemen werden toen bij de eerste grote update wel verholpen gelukkig, ook de snelheid werd flink verbeterd. Dus laten we maar hopen dat het deze keer weer zo is. ;)

Hi levert alleen de blauwe als ik het goed heb, btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ik heb er eerlijk gezegd wel vertrouwen in ondanks al die bugs en met de komende FW update. een paar dagen geleden dacht ik daar nog anders over mja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
P.K. schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:07:
[...]

K800i was ook 'maar' een update van het K750i platform, daar zaten ook genoeg fouten in bij release. De K850i is écht een nieuw platform, vernieuwender dan de K800i was in ieder geval, ookal zie je het er niet vanaf.

Anyway, batterij duur was vrij dramatisch in het begin van de K800i met UMTS aan, en ook de 'ongeldige bewerking' fout, was er toen. De grote problemen werden toen bij de eerste grote update wel verholpen gelukkig, ook de snelheid werd flink verbeterd. Dus laten we maar hopen dat het deze keer weer zo is. ;)

Hi levert alleen de blauwe als ik het goed heb, btw.
Tlijkt echter dat de K800i een vernieuwend platform is, K810i echter de slimline versie en de K850i de update want veel nieuwigheden merk ik toch niet, nu ik verander van K800i naar K850i, de K750i had ik toendertijd ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Nu online
571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:26:
[...]

Tlijkt echter dat de K800i een vernieuwend platform is, K810i echter de slimline versie en de K850i de update want veel nieuwigheden merk ik toch niet, nu ik verander van K800i naar K850i, de K750i had ik toendertijd ook gehad.
Vandaar ook dat ik zei dat je het er niet echt aan af ziet. ;)
Zeker niet als je het vluchtig ff bekijkt.
Maar de nieuwe media manager, en het toevoegen van die hitte gevoelige knoppen zijn grotere veranderingen van welke verandering dan ook van de K750 naar de K800.
Vergeet ook de nieuwe opneem/ophang knoppen, en het verdwijnen van de joystick niet.

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 28-11-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
reAaa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:36:
Bij vodafone als je bij de groene op 3d demo klikt krijg je ook de blauwe terwijl je daar zeker weten bij de groene bent.. mja ik krijg m zaterdag van hi dus dan zal k t zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:25:
[...]

Bij vodafone als je bij de groene op 3d demo klikt krijg je ook de blauwe terwijl je daar zeker weten bij de groene bent.. mja ik krijg m zaterdag van hi dus dan zal k t zeggen ;)
Van die 3D demo zou ik me idd niet zo veel aantrekken. Die zal gewoon met 1 telefoon zijn ingescand omdat het verspilde moeite is om het voor allebij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!

en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen

[ Voor 20% gewijzigd door 571Pro op 28-11-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
ArnoudBM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:01:
[...]
Eindelijk, mysterie opgelost. Ik kan nu lekker gaan slapen.
Tnx, toch stuurt ie bij mij geen image mee met SE media gebeuren.. ook al is het plaatje in het programma zelf wel aanwezig op het icoontje.. Maargoed, blijkbaar kan ik ze ook zelf taggen.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste