Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 11:14
571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!

en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen
Ik denk dat je daar een smartphone voor moet hebben. Sommige telefoons van SE hebben WLAN zoals de P1i en W960, maar ik zie idd wel nergens GPS.

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
571Pro schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
wel mis ik in mn K850i meer functies die andere "High-End" gsm's wel hebben van die prijs categorie, zoals ne GPS mocht er wel in steken en wifi!

en dit voor SE die vroeger altijd een stapje verder stond dan de anderen
Wat vind jij andere HighEnd GSM's? Een n95 valt niet onder dezelfde catogorie, een PDA ook niet verder zie ik geen andere toestellen die dezelfde functies bieden + GPS/Wifi.

Android fanboy

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik heb hier gelukkig weinig problemen met de bugs, waar ik wel nog een probleem mee heb is mijn meel ophalen bij tiscali... de k850i kan met een hi abbo de server niet vinden... en zowel op de hi site als op de se site kan je niet een hi abbo instellen met een tiscali meel server..... iemand een idee...

ikke

computers/gsm het blijven rare producten.. een week probere je van alles, je laat het een week liggen en het werkt... nix gedaan en het werkt.....

8)7

[ Voor 20% gewijzigd door ikke4 op 01-12-2007 20:55 ]

Verwijderd

Hallo allemaal,

tot nu toe lees ik alleen over problemen mbt bugs in de software.
Echter ik heb last van het volgende sinds gisterenavond opeens:

Ik kan de camera functie van de K850i wel aanzetten echter het klepje voor de lens schuift dan niet meer opzij ! De camera mode is dan wel geactiveerd op de camera echter hij maakt enkel zwarte fotos...hoe logisch ook ;)
Zeer vervelend dus, en ik heb de gsm dan ook teruggebracht naar Debitel, alwaar hij zou worden opgestuurd. Hij was pas 2 weken oud en verder nooit gevallen oid !
Erg apart dus !!

Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg.,
Brey

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 15:47
Ik heb nu sinds begin deze week mijn tweede k850i. De eerste had een probleem met het display, maar gelukkig doet de tweede het beter. :) Ik heb nog geen bugs ontdekt.
Heb alleen een vervelend dingetje in de kalender. Ik wil een afspraak maken die wekelijks wordt herhaald, maar na een x aantal keer moet de afspraak stoppen. Ik kan alleen nergens iets vinden waar ik kan aangeven hoe vaak of tot welke datum de afspraak herhaald moet worden. Zie ik iets over het hoofd of is de enige oplossing iedere afspraak apart invoeren?

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:31:
Ik heb nu sinds begin deze week mijn tweede k850i. De eerste had een probleem met het display, maar gelukkig doet de tweede het beter. :) Ik heb nog geen bugs ontdekt.
Heb alleen een vervelend dingetje in de kalender. Ik wil een afspraak maken die wekelijks wordt herhaald, maar na een x aantal keer moet de afspraak stoppen. Ik kan alleen nergens iets vinden waar ik kan aangeven hoe vaak of tot welke datum de afspraak herhaald moet worden. Zie ik iets over het hoofd of is de enige oplossing iedere afspraak apart invoeren?
Als je iedere week dezelfde afspraak hebt weet je dat zelf toch wel na een paar weken, SE gaat er gewoon vanuit dat mensen zelf ook nog kunnen nadenken ;)

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:31:
...
Kun je niet gewoon een einddatum invullen? stel je wilt op 29-11 beginnen en zet recurrance op weekly.
Dat je dan een einddatum 27-12 ingeeft? Dan zou de afspraak in theorie 5x moeten draaien. Heb geen k850i, maar dit lijkt een logische zet

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Is er eigenlijk iemand die gmail aan de praat heeft via het berichtenmenu?
Ik heb ook een bug ontdekt in de Gmail-applicatie. De functieknoppen zijn niet gemaakt voor de K850; vanauit je inbox kun je alleen maar 'opties' en 'vernieuwen' kiezen...

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 15:47
Kun je niet gewoon een einddatum invullen? stel je wilt op 29-11 beginnen en zet recurrance op weekly.
Dat je dan een einddatum 27-12 ingeeft? Dan zou de afspraak in theorie 5x moeten draaien. Heb geen k850i, maar dit lijkt een logische zet
Hmm stom, je kan idd een einddatum invullen, had nog even verder moeten kijken. Alleen als ik outlook met mijn telefoon synchroniseer hebben sommige afspraken (in outlook aangemaakt) in outlook een andere einddatum als in mijn telefoon. :?

• Mexicanos
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:13:
Ik kan de camera functie van de K850i wel aanzetten echter het klepje voor de lens schuift dan niet meer opzij ! De camera mode is dan wel geactiveerd op de camera echter hij maakt enkel zwarte fotos...hoe logisch ook ;)
Dit probleem had ik met mijn eerste K850i ook binnen 4 dagen.
Heb toen een nieuwe mee gekregen bij BC.
Als ik overigens tijdens het aanzetten van de camera een paar keer op de lens tikte deed ie het vaak wel weer.
Bij mijn 'nieuwe' (nu 2 weken in bezit) heb ik het ook 1 keer gehad dat ie niet open ging.

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
ik wou eerst de k850i halen maar ik ben voor de LG KU990 Viewty gegaan, veel betere filmpjes en die touchscreen is supervet

[ Voor 14% gewijzigd door iwaarden op 29-11-2007 16:31 ]

Verwijderd

Valleyman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:10:
[...]

Hmm stom, je kan idd een einddatum invullen, had nog even verder moeten kijken. Alleen als ik outlook met mijn telefoon synchroniseer hebben sommige afspraken (in outlook aangemaakt) in outlook een andere einddatum als in mijn telefoon. :?
Ligt het niet aan de regional settings van je pc of foon? Hij kan 10/12 interpreteren als 10 december, of 12 oktober hé ... Ofwel is het ook een bug. In elk geval, als je hier meer info over weet, post het dan maar, want de kalender is voor mij, achter de camera, de belangrijkste feature. (buiten bellen en sms'en natuurlijk haha).

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Ivo NL schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:18:
[...]

Wat vind jij andere HighEnd GSM's? Een n95 valt niet onder dezelfde catogorie, een PDA ook niet verder zie ik geen andere toestellen die dezelfde functies bieden + GPS/Wifi.
jah maar P1i heeft geen 5meg pixel, terwijl de n95 die wel al eerder had samen met GPS en Wifi, en dit terwijl ze in dezelfde prijscategorie vallen (hier in belgië hebben we geen abbonementen bundels ;) )

• Ivo NL
571Pro schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:17:
[...]

jah maar P1i heeft geen 5meg pixel, terwijl de n95 die wel al eerder had samen met GPS en Wifi, en dit terwijl ze in dezelfde prijscategorie vallen (hier in belgië hebben we geen abbonementen bundels ;) )
Een P1i biedt dan weer een touchscreen.. Maar goed, we zijn hier voor de K850 ;)

Android fanboy

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

Rio schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:57:
Is er eigenlijk iemand die gmail aan de praat heeft via het berichtenmenu?
Ik heb ook een bug ontdekt in de Gmail-applicatie. De functieknoppen zijn niet gemaakt voor de K850; vanauit je inbox kun je alleen maar 'opties' en 'vernieuwen' kiezen...
Ja heel irritant... ik kan ook niks vinden over het configureren van de applicatie...Bij een Nokia zitten de knoppen wel aan de "buitenkant".

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Komt omdat de Gmail applicatie nog niet officieel uit is voor de K850i :) Even geduld dus, komt vanzelf.

(Je kan'm downloaden van google zelf door met je foon naar "www.gmail.com/app" te gaan)

EDIT: Excuus, ging er vanuit dat hij er nog steeds niet zou zijn na paar daagjes ;p Net gekeken en is er inmiddels dus wel. Ga het proberen!

EDIT 2: Zie het, stom zeg :/ Wachten op een update :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 18:27 ]

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:23
Mijn k850i heeft sinds twee dagen het probleem dat tijdens het gebruik van de navigatieknoppen (de D-pad) met smsen en het tennisspelletje (:P), geregeld automatisch het rechter touch-knopje geactiveerd wordt. Iets wat uitermate irritant begint te worden, aangezien onder dit knopje de "terug" optie zit. :(

Is dit een software bug, of is m'n toestel gewoon al kapot (aan het gaan) en kan ik een nieuwe gaan halen? Ik heb namelijk nog niks over dit probleem gelezen.. :?

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:43
Update naar R1CA037 staat op SEUS ;)

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Heb mijn K850i net opgehaald bij de belcompany :) Wat ik me afvroeg, wat is het beste voor de batterij, nu een paar uur extra opladen of gewoon normaal opladen totdat hij vol is ? Of is dat niet meer nodig met deze batterij?

Arch Linux

• henri86
Ook voor t-mobile branded?
er verandert iig niets hier.. blijft 029 versie

Verwijderd

jordz. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:55:
Heb mijn K850i net opgehaald bij de belcompany :) Wat ik me afvroeg, wat is het beste voor de batterij, nu een paar uur extra opladen of gewoon normaal opladen totdat hij vol is ? Of is dat niet meer nodig met deze batterij?
Maakt tegenwoordig niets meer uit met de lithium batterijen. Vroeger hadden de batterijen een soort 'geheugen' waardoor ze opladen tot het punt waar ze vorig keer waren opgeladen.
Toen ik mijn telefoon kreeg zo'n 4 week geleden heb ik hem direct in gebruik genomen en de levensduur is nog steeds perfect! 8)

Verwijderd

jordz. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:55:
Het is niet meer nodig, er is geen memory effect met li-ion baterijen. Het kan btw wel zo zijn dat de baterij de eerste paar keer nog niet zn maximale capaciteit berijkt maar dat is na een paar dagen (aantal keer opladen) al wel optimaal.

• jordz.
  • Laatst online: 27-06 17:34
Mooi :) Hij heeft nu een paar uurtjes aan de oplader gehangen kan ik hem mooi gebruiken, bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door jordz. op 29-11-2007 23:20 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

P.K. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:18:
Update naar R1CA037 staat op SEUS ;)
Klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk geen verschil? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf gelijk een update proberen ben zo zat van sommige bugs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister avond update gedaan. MediaCenter werkt wat sneller met grote hoeveelheden bestanden en toestel is een tikkeltje sneller.

Verder schijnt de update een bug mbt synchronisatie van flitser met nemen van foto te hebben opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:07:
[...]

Heb gister avond update gedaan. MediaCenter werkt wat sneller met grote hoeveelheden bestanden en toestel is een tikkeltje sneller.

Verder schijnt de update een bug mbt synchronisatie van flitser met nemen van foto te hebben opgelost. :)
Hoe heb je geupdate dat? Ik probeer het met sony ericsson update service alleen dan geeft ie aan, geen update beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je waarschijnlijk een branded toestel. Dan is er nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee of je met de nieuwe firmware update de "Bewerking mislukt" bug oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had/heb er zelf geen last van. Dus zou je moeten proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:58:
Enig idee of je met de nieuwe firmware update de "Bewerking mislukt" bug oplost?
Die kan niet worden opgelost met een firmware update.
Ik had dat gedoe met m'n K800i, het bestandssysteem is dan niet helemaal goed meer.
De enige oplossing is de telefoon opnieuw flashen.
Onder garantie opsturen dus, of zelf doen via DaVinci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
P.K. schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:
[...]

Die kan niet worden opgelost met een firmware update.
Ik had dat gedoe met m'n K800i, het bestandssysteem is dan niet helemaal goed meer.
De enige oplossing is de telefoon opnieuw flashen.
Onder garantie opsturen dus, of zelf doen via DaVinci.
Nee joh! Bij de melding bewerking is mislukt moet je even geduld hebben (tenminste, op de K850i). Na zo'n 2 minuten heeft 'ie heel het geheugenkaartje gelezen en pakt 'ie hem wel :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:37:
Dan heb je waarschijnlijk een branded toestel. Dan is er nog geen update beschikbaar.
Nee ik heb geen branded toestel, gewoon los gekost zonder ditjes of datjes. Maar je hebt er SE update service voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:07:
[...]

Helaas merk ik geen verschil. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Het is ook niet meer dan een kleine update. De mediaplayer is iets sneller, flits doet geen rare dingen meer, en de "bewerking is mislukt" fout kan zich niet meer 'voordoen'. Tenminste, als je hem nog niet had, kan ie nu ook niet meer komen.
Ivo NL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:09:
[...]

Nee joh! Bij de melding bewerking is mislukt moet je even geduld hebben (tenminste, op de K850i). Na zo'n 2 minuten heeft 'ie heel het geheugenkaartje gelezen en pakt 'ie hem wel :)
Lijkt me sterk... Is dat niet iets anders?

Het probleem zit namelijk niet bij het geheugenkaartje.
Het gaat er om dat door een corrupt bestandssysteem, in de telefoon, applicaties en games niet meer geopend kunnen worden.
Een firmware update zal dat niet verhelpen.
Compleet flashen, zodat er een nieuw bestandsysteem op de telefoon komt, is de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hoe bevalt de K850i? Zijn er buiten uiterlijk veel verschillen met de K800i? Zit wel een groot prijsverschil tussen beide. Ik heb dringend een nieuwe phoon nodig, maar heb geen zin om te wachten op de K900i.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Hoe instaleer je zo'n update en waar kan ik die vinden?

En hoe kan het dat mijn internet niet werkt? Ik heb hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16
welke versie leverde Hi.nl bartus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
De blauwe,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Maar dat is inmiddels 2 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
oke bedankt, dan weet ik welke hi levert en ga ik m ook bestellen icm een hi 25,- abo!

edit: toestelprijs is inmiddels verlaagd naar 29,- bij een hi 25,-:D

Afbeeldingslocatie: http://i221.photobucket.com/albums/dd222/santiagojwz/123-1.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door reAaa op 30-11-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-05-2024

meon

Ich bin ein userbaser!

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:57:
[...]Het is niet meer nodig, er is geen memory effect met li-ion baterijen.
... alleen heeft de K850i een Li-Polymeer-batterij, en geen Li-Ion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 11:14
Mehh ik wilde de groene... vervelend dat de werknemers t zelf ook niet weten.. Ik ging er helemaal van uit dat ik de groene kreeg.. morgen wordt ie tussen 8-13uur geleverd... vroeg opstaan.. mja kheb t er voor over xD
En ik weet niet of je een student bent maar bij Hi.nl Student is ie gratis bij een hi25 abo

En volgens mij is een Li-Polymeer bijna hetzelfde het heeft alleen hogere vermogensdichtheid..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oplaadbare_batterij

[ Voor 36% gewijzigd door lucash op 01-12-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
net de update uitgevoerd. Ik merk er verder niets van, had al geen problemen met de flits. Ik heb nu het gevoel dat toestel NOG trager reageert op touch toetsen met als gevolg nog trager door menu navigeren :(

Wanneer halen ze al die bugs eruit met een update? Ik heb er echt spijt van dat ik dit toestel heb gekocht (met 2 jaar abo nog wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
remix999 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:07:
net de update uitgevoerd. Ik merk er verder niets van, had al geen problemen met de flits. Ik heb nu het gevoel dat toestel NOG trager reageert op touch toetsen met als gevolg nog trager door menu navigeren :(

Wanneer halen ze al die bugs eruit met een update? Ik heb er echt spijt van dat ik dit toestel heb gekocht (met 2 jaar abo nog wel).
Van welke bugs heb je last? Heb de update ook gedaan maar merk juist alleen maar een snelheidsverbetering.

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 01-12-2007 11:22 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Update ook gedaan, merk alleen dat de mediaplayer iets sneller is nu. Verder niets bijzonders ofzo, en last van bugs had ik sowieso al niet :).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
Iemand al wat meer te weten gekomen over de kortingsactie bij de k850i + Tmobile.Je zou een gratis 2gb geheugenkaartje kijgen bij aankoop van de k850i??
De link werkt al dagen niet, zowel naar de voorwaarden als het formulier...noppes nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vreemd, geen update beschikbaar blijft hij aangeven. Ik heb hem helemaal los gekocht, niks branded. Zowel op SEUS als op de update server in de telefoon zegt ie dat er geen updates zijn. Ik heb toch echt nog de 29 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
debroei schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:08:
Iemand al wat meer te weten gekomen over de kortingsactie bij de k850i + Tmobile.Je zou een gratis 2gb geheugenkaartje kijgen bij aankoop van de k850i??
De link werkt al dagen niet, zowel naar de voorwaarden als het formulier...noppes nada.
Er zit toch een voucher in de doos?
Invullen en opsturen samen met een kopie van je contract/vernieuwing en je aankoopbewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:24:
Heel vreemd, geen update beschikbaar blijft hij aangeven. Ik heb hem helemaal los gekocht, niks branded. Zowel op SEUS als op de update server in de telefoon zegt ie dat er geen updates zijn. Ik heb toch echt nog de 29 firmware.
idem hier,

1200-4040
R1CA029
070922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ben vandaag weer naar de stad geweest richting belcompany. vroeg een medewerker of ik een werkend exemplaar kon testen van de k850, hij pakte m uit zn zak en liet mij er mee spelen. ik moet zeggen dat t echt een leuk toesteltje is. hij zei dat ie er zelf geen problemen mee heeft gehad in de aantal weken dat ie het toeste heeft. kheb ook nog gespot onder zn lenskapje voor eventuele stofjes, mar heb niks kunnen vinden (of ik had gwn te weinig licht). maar k moet zeggen dat ik toch best tevreden ben over het toestel en m morgen/maandag ga bestellen bij Hi. t grappige is hij kwam tegelijk met verkooppraatje over abo's ed. maar de toestelprijs bij BC ligt nog relatief hoog dus dan bestel ik m liever online dan dat ik m in de winkel haal. die tiptoetsen waren wel even wennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nou, het knopje waarmee je foto's maakt is bij mij al stuk. Heb het ding net een week of 3 :(
Moet zeggen dat de algehele bouwkwaliteit mij sowieso tegenvalt. Die touchbuttons kraken af en toe een beetje, en reageren ook niet altijd. Dinsdag maar terug naar de winkel ermee, en hopen dat ik meteen een nieuwe krijg...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:04:
Nou, het knopje waarmee je foto's maakt is bij mij al stuk. Heb het ding net een week of 3 :(
Moet zeggen dat de algehele bouwkwaliteit mij sowieso tegenvalt. Die touchbuttons kraken af en toe een beetje, en reageren ook niet altijd. Dinsdag maar terug naar de winkel ermee, en hopen dat ik meteen een nieuwe krijg...
Wat doe je dan in vredesnaam met die touchbuttons om ze te laten kraken? Ze reageren op temperatuur verschil, niet door er op te drukken. Bij mij reageren ze al als ik mn vinger vlak boven de knop hou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu voor mekaar gekregen om te internetten via bluetooth verbinding met de adsl verbinding van mn comp 8) >:) . Het was achteraf bijzonder simpel maarjah.

Ik kan nu via de ingebouwde browser alles doen wat er mogelijk is. Alleen de andere dingen zoals de Update service, track ID en bijv Opera Mini doen het weer niet. Dit komt omdat ze een internet profiel nodig hebben. Maar wat ik nu heb is alleen een PAN verbinding zonder dat daarbij een extra data account wordt gemaakt. Dus als ik bijv. Opera Mini opstart gaat ie zoeken naar de best mogelijke verbinding, maar dan wil die een verbinding maken met een data account. Maar ik wil dat Opera Mini werkt via de PAN verbinding. Heeft iemand hier al ervaring mee. De k850i werkt namelijk niet hetzelfde als de k800i wat de PAN verbinding betreft.
Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet ;)

EDIT: AH!! heb hem al aan de praat, was gewoon een kwestie van nog een data account aanmaken. Degene die hier ook interesse in hebben: Roept u maar :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:04:
Mijn touchbuttons kraken ook als je erop druk, en me batterij klepje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
571Pro schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:43:
[...]

idem hier,

1200-4040
R1CA029
070922
(het is 1200-4400, maar neem aan dat dat een typfoutje is ;) )

Dat is niet het enige waar naar gekeken wordt, volgens mij is geen enkele telefoon écht unbranded.
Als je in het service menu kijkt, bij de uitgebreide software-info, heb je ook een kopje 'Aanpassing'.
Daar staat nog meer, waarschijnlijk informatie over de winkel waar je hem gekocht hebt ofzo.
Het lijkt er op dat ze gefaseerd toestellen toelaten tot de update service.

Bij mij staat er;
1202-7803 R4A
1200-5441 R1CA037 WESTERN-EURO

En kan gewoon updaten, (37 was dus 29) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:25:
[...]

Mijn touchbuttons kraken ook als je erop druk, en me batterij klepje ook.
Ik heb het alleen bij het batterij klepje. Als je dus op de onderkant van het toestel, ten hoogte van het batterij klepje drukt kraakt het. Nu is dat vast omdat de ruimte waar je je simkaart, memory kaartje en batterij laat dusdanig is opgebouwd dat het kan kraken als je drukt op de achterkant.

Maargoed, er is geen reden om ergens op te drukken en wat betreft de touch buttons. Dat is geeneens drukken wat ik doe, maar aanraken. Ik heb ook een tijd lang een DS lite gehad en drukte ook nooit op het touch screen. Maar liet het pennetje gewoon over het touch screen heen gaan zonder echt druk te zetten op het pennetje waardoor je op het touch screen echt hard drukt.

Sowieso is een GSM tegenwoordig vrij gemakkelijk kapot te krijgen omdat er meer geadvanceerder spul in komt en zodoende word het breekbaarder. Dus dat het dan kraak geluidjes geeft wanneer je ergens lang op drukt kan ik goed begrijpen.

Ik heb mijn K850i trouwens gewoon kunnen updaten via de update service. Geen enkel probleem daarmee. Was een versie gedateerd: 29102007 als ik me goed herinner. Dus die lag al een maand op de planken ofzo :P (heb zo rond 29112007 die update gedaan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuerulouS
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-08 11:17
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:42:
Ik heb het nu voor mekaar gekregen om te internetten via bluetooth verbinding met de adsl verbinding van mn comp 8) >:) . Het was achteraf bijzonder simpel maarjah.

Ik kan nu via de ingebouwde browser alles doen wat er mogelijk is. Alleen de andere dingen zoals de Update service, track ID en bijv Opera Mini doen het weer niet. Dit komt omdat ze een internet profiel nodig hebben. Maar wat ik nu heb is alleen een PAN verbinding zonder dat daarbij een extra data account wordt gemaakt. Dus als ik bijv. Opera Mini opstart gaat ie zoeken naar de best mogelijke verbinding, maar dan wil die een verbinding maken met een data account. Maar ik wil dat Opera Mini werkt via de PAN verbinding. Heeft iemand hier al ervaring mee. De k850i werkt namelijk niet hetzelfde als de k800i wat de PAN verbinding betreft.
Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet ;)

EDIT: AH!! heb hem al aan de praat, was gewoon een kwestie van nog een data account aanmaken. Degene die hier ook interesse in hebben: Roept u maar :*)
ik roep! ;) kan je een korte walktrough beschrijven, want ik zit ook maar een eind te kutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
nadat ik mijn bestelling ontvangen heb via hi kan ik naar Primafoon voor service en ook daar een verzekering afsluiten ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Querulous

Voor de bluetooth internetverbinding(Bluesoleil werkt volgens mij niet hiermee, dus je hebt wel wat anders nodig zoals Widcomm/Broadcomm):

- Vanuit bluetooth locaties op computer ga je naar de wizard bluetooth apparaat toevoegen
- Volg deze setup en als je bij de beschikbare services aan bent gekomen vink netwerk verbinding aan
- Verbreek dan de verbinding (als die er was) met de computer
- Ga dan vanuit je telefoon naar "Mijn apparaten" en verbind met je computer die nu in de lijst staat
- De computer geeft nu een pop up venster met de mededeling dat je telefoon netwerkverbinding wil
- Vink aan dat je dit altijd wil toestaan(is wel zo handig :P )
- Probeer dan op je telefoon om op internet te gaan met inbouwde browser(het werkt dan nog niet maar hierdoor maakt je telefoon een account aan)
- Als je dat hebt gedaan ga je op je telefoon naar streaminginstellingen
- Bij het tabblad 'lokale verbinding' zal nu de computernaam met bluetooth symbool staan
- selecteer deze en je kunt op internet met de inbouwde browser

Bij mij kon ik toen niet downloaden enzo(update service, track ID enzo werkten daardoor niet) Dit komt omdat de telefoon een dataaccount wil (die had ik allemaal verwijdert zodat ik niet perongeluk op internet kon gaan)

Toen heb ik nog een een fake data account gemaakt bij internetinstellingen(gewoon alleen een naam opgeven voor het nieuwe dataaccount en dan opslaan)

En nu werkt bij mij alles naar wens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb't met mijn Macbook Pro geprobeerd, maar krijg "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator.". Ik zie inderdaad wel bij Streaming m'n laptop staan met dat bluetooth tekentje ervoor en moet toegeven dat ik zover nog niet gekomen was ^^. Wat moet ik verder bij 'Internet-instellingen' doen? Want daar heb ik nu gewoon een account met de standaard instellingen aangemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmmz, wordt ik vanochtend wakker, zie ik een 'ticker' op m'n display. Deze ticker geeft allerlei nieuwsitem over Sony Ericsson aan :? Kan me niet herinneren of ik dit ergens aangezet heb...Bovenin staat een oranje icoontje met een groen dingetje erbij... :P. Weet iemand of ik dit nog ergens uit ken zetten? En betaal ik hiero eigenlijk voor?
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:49:
@Querulous

Voor de bluetooth internetverbinding(Bluesoleil werkt volgens mij niet hiermee, dus je hebt wel wat anders nodig zoals Widcomm/Broadcomm):

- Vanuit bluetooth locaties op computer ga je naar de wizard bluetooth apparaat toevoegen
- Volg deze setup en als je bij de beschikbare services aan bent gekomen vink netwerk verbinding aan
- Ga dan vanuit je telefoon naar "Mijn apparaten" en verbind met je computer die nu in de lijst staat
- De computer geeft nu een pop up venster met de mededeling dat je telefoon netwerkverbinding wil
- Probeer dan op je telefoon om op internet te gaan met inbouwde browser(het werkt dan nog niet maar hierdoor maakt je telefoon een account aan)
- Bij het tabblad 'lokale verbinding' zal nu de computernaam met bluetooth symbool staan

Bij mij kon ik toen niet downloaden enzo(update service, track ID enzo werkten daardoor niet) Dit komt omdat de telefoon een dataaccount wil (die had ik allemaal verwijdert zodat ik niet perongeluk op internet kon gaan)

Toen heb ik nog een een fake data account gemaakt bij internetinstellingen(gewoon alleen een naam opgeven voor het nieuwe dataaccount en dan opslaan)

Hmm, kom er nog steeds niet helemaal uit. Als ik naar de ingebouwde browser ga, maakt 'ie gewoon verbinding, maar dan via GPRS..

[ Voor 71% gewijzigd door NaZ- op 02-12-2007 11:00 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZ- schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:46:
Hmmz, wordt ik vanochtend wakker, zie ik een 'ticker' op m'n display. Deze ticker geeft allerlei nieuwsitem over Sony Ericsson aan :? Kan me niet herinneren of ik dit ergens aangezet heb...Bovenin staat een oranje icoontje met een groen dingetje erbij... :P. Weet iemand of ik dit nog ergens uit ken zetten? En betaal ik hiero eigenlijk voor?

[...]

Hmm, kom er nog steeds niet helemaal uit. Als ik naar de ingebouwde browser ga, maakt 'ie gewoon verbinding, maar dan via GPRS..
Dat kan je iig voorkomen door even een extra internet account aan te maken zonder gegevens erin. Dan kan hij iig geen verbinding maken via GPRS, weet echter niet of het dan werkt, bij mij namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:19:
[...]

Wat doe je dan in vredesnaam met die touchbuttons om ze te laten kraken? Ze reageren op temperatuur verschil, niet door er op te drukken. Bij mij reageren ze al als ik mn vinger vlak boven de knop hou....
Die buttons (met name de middelste) reageren bij mij niet altijd direct. En dan duw ik mijn duim er wat voller op zeg maar. Er zit bij mij gewoon speling in die rand met de drie stipjes. Ik zie de schermverlichting er zelfs onder vandaan komen als ik het toestel kantel.
Dit wordt dus gewoon een nieuw toestel halen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:37:
Heb't met mijn Macbook Pro geprobeerd, maar krijg "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator.". Ik zie inderdaad wel bij Streaming m'n laptop staan met dat bluetooth tekentje ervoor en moet toegeven dat ik zover nog niet gekomen was ^^. Wat moet ik verder bij 'Internet-instellingen' doen? Want daar heb ik nu gewoon een account met de standaard instellingen aangemaakt..
Je hebt dus bij streaminginstellingen je laptop geselecteerd? Probeer daarna om op je telefoon via 'mijn apparaten' te connecten met je laptop. Als dat goed gaat moet je een in standby scherm bovenin een computertje zien staan. En krijg jij dan die communicatie fout? Als dat zou is vrees ik dat ik het ook niet weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:49:
@Querulous

Ik heb dit alles opgevolgd maar hij maakt geen verbinding bij mij. Het computertje staat boven in beeld, en een soort laadscherm is te zien, geheel wit met onderin annuleren en terug. Maar verder doet hij niks. wat doe ik verkeerd?

Ik heb bij vodafone internet laten afsluiten, maar dit heeft er volgens mij niks mee te maken, omdat het teveel geld ging kosten omdat ik steeds de snelkoppeling aan raakte( branded toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Het is nog steeds niet mogelijk om ook agenda/contacts/mail te syncen met exchange wel? Zo'n mooi toestel, schitterend gewoon, alleen dat die agenda niet gesynct word "over the air" staat me niet aan!

Of weet er iemand of er al compatible exchange connectors zijn (ala m600i)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:28:
[...]

Ik heb dit alles opgevolgd maar hij maakt geen verbinding bij mij. Het computertje staat boven in beeld, en een soort laadscherm is te zien, geheel wit met onderin annuleren en terug. Maar verder doet hij niks. wat doe ik verkeerd?

Ik heb bij vodafone internet laten afsluiten, maar dit heeft er volgens mij niks mee te maken, omdat het teveel geld ging kosten omdat ik steeds de snelkoppeling aan raakte( branded toestel)
Heb je bij streaminginstellingen al wel je computer geselecteerd? En als dataaccount dan een leeg account selecteren/aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:31:
Het is nog steeds niet mogelijk om ook agenda/contacts/mail te syncen met exchange wel? Zo'n mooi toestel, schitterend gewoon, alleen dat die agenda niet gesynct word "over the air" staat me niet aan!

Of weet er iemand of er al compatible exchange connectors zijn (ala m600i)?
Je kan zo ongeveer alles wat je telefoon aan data bevat synchroniseren met je computer via MyPhoneExplorer, dat gratis, en naar mijn mening, een ontzettend goed programma is. Via dat programma kan je je contacten en agenda's ed ook synchroniseren met Outlook ed. Weet niet of je dat bedoelde, maar zoja, dan hier je oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
w00t! Firmware update beschikbaar bij mij :D (ik ben al lang niet meer op tweakers geweest, heb weinig tijd, misschien dat het al eens is opgemerkt dat er een update is? maar toch meld ik het maar ff :P)

hij is NU aan het updaten =)

EDIT: was klaar in 15 minuten met updaten (25 minuten totaal, met downloaden en installeren programma)

Menutjes lopen nog net zo kut als eerst. Totaal niet vloeiend zoals oudere sony ericsson modellen...

EDIT2: hmm menutjes lijken eigenlijk toch ietsjes beter te lopen, maar dat is denk ik psychisch, omdat ik het al min of meer gewend ben. Het hoofd menu komt net zo langzaam naar voren als eerst trouwens (waarom echt... :P lijkt me toch simpel te fixen)

[ Voor 59% gewijzigd door Oli4 Hokke op 03-12-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Laatst online: 12-08 00:24
ik heb sinds vorige week ook een k850i, nu zat ik te zoeken naar mijn software versie. Ik zie in dit topic eigenlijk een behoorlijk omslachtige manier staan. Niemand opgevallen dat je gewoon bij Settings > General > Update service > Software version kunt selecteren en dat je dan hetzelfde resultaat krijgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, maar dat is niet altijd zo geweest bij toestellen van SonyEricsson. Toen was die 'omslachtige' manier nog vereist. ;)

Ook kun je bij de 'omslachtige' manier meer informatie over je toestel versie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

stef-o schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:42:
ik heb sinds vorige week ook een k850i, nu zat ik te zoeken naar mijn software versie. Ik zie in dit topic eigenlijk een behoorlijk omslachtige manier staan. Niemand opgevallen dat je gewoon bij Settings > General > Update service > Software version kunt selecteren en dat je dan hetzelfde resultaat krijgt? :)
Maar die menuoptie is dus niet aanwezig bij (in ieder geval door T-mobile) branded toestellen.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 29-08 11:46
Na 3 maanden op een wachtlijst voor een groene K850i begin ik het toch beu te raken. Reclame maken voor een telefoon en deze dan niet fatsoenlijk leveren gaat er bij mij niet in, dus ik ga wat anders zoeken, en dat zal denk ik geen SE zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er een verschil in performantie zijn tussen gebruik van een Memory stick tgo een MicroSD kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine opmerking ivm de openingspost: de hyperlink achter "Luminious Green voorkant" is verkeerd ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:17:
[...]

Heb je bij streaminginstellingen al wel je computer geselecteerd? En als dataaccount dan een leeg account selecteren/aanmaken.
streaming instellingen staan op panudefaultaccount, computer dus. en met dataacount bedoel je onder telefoonbeheer? zoja dan staat alles goed. Maar hij doet het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
XyritZz schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:23:
Na 3 maanden op een wachtlijst voor een groene K850i begin ik het toch beu te raken. Reclame maken voor een telefoon en deze dan niet fatsoenlijk leveren gaat er bij mij niet in, dus ik ga wat anders zoeken, en dat zal denk ik geen SE zijn.
Huh? Hij is overal goed te krijgen hoor!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:09:
[...]

streaming instellingen staan op panudefaultaccount, computer dus. en met dataacount bedoel je onder telefoonbeheer? zoja dan staat alles goed. Maar hij doet het niet :?
Bij streaming instellingen moet je niet de PAN default account selecteren maar de naam van je computer. Dit nieuwe account komt er automatisch bij als je een PAN verbinding hebt gemaakt met de computer. Onder Pan default account komt dan je computernaam met een bluetooth symbool ervoor.
En je moet geen account maken onder telefoonbeheer maar onder het kopje Internetinstellingen. Daar staat dan 'verbinden via' en onder dat kopje moet je een leeg account aan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:25:
[...]

Bij streaming instellingen moet je niet de PAN default account selecteren maar de naam van je computer. Dit nieuwe account komt er automatisch bij als je een PAN verbinding hebt gemaakt met de computer. Onder Pan default account komt dan je computernaam met een bluetooth symbool ervoor.
En je moet geen account maken onder telefoonbeheer maar onder het kopje Internetinstellingen. Daar staat dan 'verbinden via' en onder dat kopje moet je een leeg account aan maken.
Kan je de driver posten die jij hebt gebruikt voor je bluetooth dongle?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:52:
Kleine opmerking ivm de openingspost: de hyperlink achter "Luminious Green voorkant" is verkeerd ... 8)7
Heb het al die tijd over het hoofd gezien haha :9 Maar het is nu gewijzigd en staat goed hoor :z

Sinds dat ik de K850i in bezit heb, heb ik nog maar weinig keren het toestel gebruikt om te fotograferen. Met de W800i fotografeerde ik regelmatig, maar ik denk dat ik nu zo weinig fotografeer komt vanwege het seizoen. Vaak is de zon achter de wolken of schijnt de zon maar zit ik voor mijn studie in een lokaal. Dus tja, dan schiet het ook niet op enzo }:O

Ben in ieder geval zeer tevreden met de muziekspeler. Blijf het wel jammer vinden dat het scherm vlekgevoeliger is dan bij mijn W800i het geval was. Maar ach, heb ik een eigen bezigheidstherapie: gsm poetsen :+ Dankzij de K850i blijf je bezig ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:50:
Zou er een verschil in performantie zijn tussen gebruik van een Memory stick tgo een MicroSD kaartje?
Weet iemand hier iets meer over? Ik moet me een geheugenkaartje aanschaffen, en vraag me af of een (iets duurder) memorystickje beter "afgestemd" is op een SE dan een MicroSD kaartje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:49:
[...]

Kan je de driver posten die jij hebt gebruikt voor je bluetooth dongle?
Dit is de driver die ik gebruik (Broadcom) http://files-upload.com/files/657290/Software.rar
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

Heeft iemand met een T-mobile branded K850 de update kunnen uitvoeren?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 29-08 11:46
Ivo NL schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:23:
[...]

Huh? Hij is overal goed te krijgen hoor!
In Zeeland in ieder geval niet, want ze kunnen me geen garantie geven dat ik mijn telefoon voor de kerst nog heb, en dat terwijl ik 3e op de wachtlijst sta.

De blauwe hebben ze overal in overvloed, maar de groene weten ze nergens aan te komen. Een blauwe is voor mij geen optie want die vind ik niet mooi.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same story here. Blauwe hebben ze overal, de groene nergens.
Maar ... als alles goed gaat, krijg ik mijn groentje lekker wel morgen binnen. Via via kunnen bestellen, je weet wel, I know some people that know some people ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Helaas helaas, tijdens 't uitpakken wat errors. Mogelijkheid tot ergens anders uploaden? Xthost ofzo?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een heel raar probleem.
Als ik mn camera op de stand foto's bekijken zet komt er te staan: Geen bestanden.
Hij leest de files dus niet van de memorycard.
Andere memorycard geprobeerd: hetzelfde.
Ook valt het scherm daarna uit en branden de blauwe lichten van de camera alleen nog maar...

Iemand een oplossing voor dit probleem of iemand die weet of dit opgelost zal worden na een software update? Want dan ga ik dat maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ivo NL schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:29:
[...]

Helaas helaas, tijdens 't uitpakken wat errors. Mogelijkheid tot ergens anders uploaden? Xthost ofzo?
Je moet het ook niet downloaden door rechtermuis klik (save as) maar naar de site surfen en dan wachten op popup of gewoon op link te klikken ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Graham schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 02:38:
[...]

Je moet het ook niet downloaden door rechtermuis klik (save as) maar naar de site surfen en dan wachten op popup of gewoon op link te klikken ;)
Ja, dat heb ik gedaan ;) Maar ik krijg dus errors.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Hoe kan ik zo'n update instaleren, en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Ivo NL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:43:
Ja, dat heb ik gedaan ;) Maar ik krijg dus errors.
Hmmm, bij mij doet ie het wel: gewoon klikken na 30 sec wachten ging niet goed, maar vervolgens rechtsklikken en save as werkte wel...

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:59:
[...]

Weet iemand hier iets meer over? Ik moet me een geheugenkaartje aanschaffen, en vraag me af of een (iets duurder) memorystickje beter "afgestemd" is op een SE dan een MicroSD kaartje ...
van M² ben je wel zeker dat de 4Gb en 8Gb gaat werken, van microSD daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, maar ik zou een 2giga kaart nemen, is voor mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn k850i proberen te flashen.
Dit leek goed te gaan tot 60%... Daarna starte het update programma terug in het hoofdmenu...
De telefoon gaat niet meer aan en het updateprogramma lijkt mijn telefoon niet meer te herkennen...
Opsturen dan maar? Of naar de winkel gaan en kijken of ze hem kunnen repareren??
Of heeft iemand andere tips/ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:
Het gaat nu wel goed met updaten, gewoon de procedure nog een paar keer gevolgt en na een paar pogingen wordt het toestel wel geidentifieerd... En de update is geslaagd...! :D
Gelukkig maar ik kreeg het al warm! ;)

Het geen bestanden probleem is nog niet opgelost dus als iemand daar een fix voor heeft hoor ik het wel...

Update: Het lijkt aan het memorycardje te liggen.
Door de update EN de vervanging van het memorycardje (of formatteren) verhelpt het probleem hier. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update nu ook binnen op mn unbranded telefoon. Blijkbaar zitten er toch een aantal onbekende verschillen de telefoons waardoor het een paar dagen kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes! De groene versie. Eerste vraagje: licht de groene rand rondom niet op? Of moet je dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:10:
Hebbes! De groene versie. Eerste vraagje: licht de groene rand rondom niet op? Of moet je dit instellen?
Nope das gewoon een soort glimmend laagje. de dingen die kunnen oplichten zijn het toetsenbord, het fotoknopje en de circel om de lens.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste