Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

het is een mooi toestel!. ik heb nu best veel fotos gemaakt. en wil deze op mijn pc zetten met de telefoonmodus. maar ik probeer het nu al dagen. maar het lukt me niet! ik snap het denk ik niet. ik doe het via editors en dan bestanden. en dan met die pijltjes. maar ik zie geen fotos op mijn computer. weet iemand dit mischien?

zou fijn zijn.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Datakabel wel in orde? Bestandsoverdracht aangeklikt op je mobiel zodra je hem verbindt met de pc :?

En dan naar verwisselbare Schijven. Zoiets moet het wel doen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 03:19:
hallo mensen,

het is een mooi toestel!. ik heb nu best veel fotos gemaakt. en wil deze op mijn pc zetten met de telefoonmodus. maar ik probeer het nu al dagen. maar het lukt me niet! ik snap het denk ik niet. ik doe het via editors en dan bestanden. en dan met die pijltjes. maar ik zie geen fotos op mijn computer. weet iemand dit mischien?

zou fijn zijn.

mvg
Dat klote ericsson programma gebruik ik ook niet, als je je telefoon via Bestandsoverdracht verbindt (dat vraagt je telefoon als je de kabel erin jast), krijg je gewoon 2 extra schijfstations (eentje voor het telefoongeheugen en eentje voor de memorystick), en dan is het gewoon een kwestie van kopieren en plakken.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:50:
[...]

Dat klote ericsson programma gebruik ik ook niet, als je je telefoon via Bestandsoverdracht verbindt (dat vraagt je telefoon als je de kabel erin jast), krijg je gewoon 2 extra schijfstations (eentje voor het telefoongeheugen en eentje voor de memorystick), en dan is het gewoon een kwestie van kopieren en plakken.
hallo. ja in de handleiding staat dat via de telefoonmodus de beste optie is. om bestanden over te dragen. als ik de map van telefoongehuegen open dan zie ik ook geen fotos in die map als ik verder doorklik. nouja het zal wel! ik zal het wel ff uitzoeken. Maar dit is een minpunt van sony. Ik vond het met nokia pc suite veel simpeler. dat was kabel erin en hij laadde de fotos automatisch op pc. erg handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:23:
[...]

hallo. ja in de handleiding staat dat via de telefoonmodus de beste optie is. om bestanden over te dragen. als ik de map van telefoongehuegen open dan zie ik ook geen fotos in die map als ik verder doorklik. nouja het zal wel! ik zal het wel ff uitzoeken. Maar dit is een minpunt van sony. Ik vond het met nokia pc suite veel simpeler. dat was kabel erin en hij laadde de fotos automatisch op pc. erg handig..
In de map van geheugenkaart stond ook niks?
Ik had ook zoiets van: hey waar zijn m'n foto's?
Bleek dat de telefoon dus standaard de foto's op de geheugenkaart zet, terwijl ik dat nergens heb aangegeven.

Ik had hiervoor ook een nokia, het is even kwestie van even wennen :)

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 05-12-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:56:
[...]

In de map van geheugenkaart stond ook niks?
Ik had ook zoiets van: hey waar zijn m'n foto's?
Bleek dat de telefoon dus standaard de foto's op de geheugenkaart zet, terwijl ik dat nergens heb aangegeven.

Ik had hiervoor ook een nokia, het is even kwestie van even wennen :)
ja klopt idd :P . maar de fotos op de geheugenkaart. hoe kopieer jij die dan van de geheugenkaart nar je pc?
alvast bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Gewoon met de kabel & de telefoon in telefoonmodus.
Je mag dan kiezen: via het SE-progsel of via de verkenner.
Ook ik ben voormalig Nokia-adept: kort wennen is het devies ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Weet iemand of je ook het volume van het gesprek harder kunt zetten? Kan het nergens terug vinden... zowel op de telefoon als in het boekje.
Of ik ben gewoon scheel. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Bij m'n k550i kan je tijdens het gesprek het volume omhoog zetten door die knoppen op de zijkant te gebruiken waar je normaal ook het volume mee regelt. Idem voor de k850i lijkt me :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 11:14
Ik weet dat je tijdens het gesprek de knopjes aan de zijkant (in- en uitzoomen bij camera) kunt induwen en dan wordt t harder of zachter.. Maar bij instellingen weet ik het niet :P

edit:hmm... je was me net iets voor :X

[ Voor 14% gewijzigd door lucash op 05-12-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:23:
[...]

ja klopt idd :P . maar de fotos op de geheugenkaart. hoe kopieer jij die dan van de geheugenkaart nar je pc?
alvast bedankt :9
Gewoon in Massaopslagmodus, je krijgt dan 2 schijfstations erbij bij "Deze Computer", eentje is het telefoongeheugen, de andere is de geheugenkaart (bij mij heet die met het telefoongeheugen G: en de geheugenkaart H:)

Is het eigenlijk mogelijk om van een T-Mobile versie de Firmware te updaten? Gisteren geprobeerd maar deed weinig, staat: blijf de C-toets ingedrukt houden maar ik heb 5 miinuten zo gezeten, deed helemaal niks :/

[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 05-12-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16
ik heb 3 dagen geleden een mailtje gestuurd naar hi met een aantal vragen. Misschien kunnen jullie ook wat vragen beantwoorden , heb namelijk nog niks ontvangen van Hi.
Beste hi, mijn vraag heeft betrekking op jullie abonnementen. ik wou graag weten of het mogelijk was om de betaling van het abonnement op een andere rekening over te zetten wanneer ik zelf 18 jaar ben. is het dus mogelijk om het contract eerst op naam van mijn ouder te zetten en wanneer ik zelf 18 wordt de betaling overgezet kan worden naar mijn eigen rekening? daarnaast heb ik nog een vraag over Nummerbehoud. ik heb nu een vodafone prepaid aansluiting, als ik een telefoon bestel met een hi abonnement dan kan ik mijn huidige nummer (van vodafone) meenemen naar mijn nieuwe Hi abonnement? zo ja, hoe gaat dat in zijn werking? als laatste vraag, kan ik voor service of het afsluiten van een verzekering voor mijn telefoon ook terecht bij een primafoon filiaal, of moet ik per se bij een Hi service point zijn? Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:00:
ik heb 3 dagen geleden een mailtje gestuurd naar hi met een aantal vragen. Misschien kunnen jullie ook wat vragen beantwoorden , heb namelijk nog niks ontvangen van Hi.

[...]
Dat moet geen probleem zijn dat je je rekeningnummer om laat zetten in die van jouw. Ik heb het zelfde gedaan bij telfort dus ik zou niet weten waarom dat niet kan bij HI.
Als je een nieuw abbonement aflsluit bij hi kun je gewoon aan geven dat je nummbehoud wil. Dan moet je wat gegegevens over je ouwe simkaart(Vodafone) inleveren en dan regelen zij de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
R and B bedankt, ik ga dan vanavond waarschijnlijk de besteling plaatsen onder de naam van mijn ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 11:14
Volgens mij kun je ook jouw rekeningnummer erbij zetten en op de naam van je ouders het bao zetten. Dat had ik bij m'n vorige abo bij vodafone. Op m'n vaders naam en mijn rekeningnummer erbij. Geen probleem. Maar ik weet niet hoe het bij hi is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(nevermind, zelf gevonden)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het overschrijven naar je eigen naam enz kost 52.50 bij HI.
En nummerbehoud kan makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:35:
52,50?!?! wat een mafketels daar bij Hi :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:35:
stel ik wil het rekeningnummer veranderen van bijv mijn vader naar dat van mij (wnr ik 18 wordt) dan kost dit mij een extra 52,50?? dan laat ik liever het contract de volle 2 jaar op mn vaders naam staan dan dat ik 52,50 moet betalen om het over te zetten naar mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:17:
[...]

stel ik wil het rekeningnummer veranderen van bijv mijn vader naar dat van mij (wnr ik 18 wordt) dan kost dit mij een extra 52,50?? dan laat ik liever het contract de volle 2 jaar op mn vaders naam staan dan dat ik 52,50 moet betalen om het over te zetten naar mijn rekening.
Ja want dan wordt het toch automatisch naar jou naam geschreven, omdat het naar jouw rekening moet hebben ze jou naam nodig en niet de naam van je vader.
Vind het ook bullshit hoor.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:23:
[...]

Gewoon in Massaopslagmodus, je krijgt dan 2 schijfstations erbij bij "Deze Computer", eentje is het telefoongeheugen, de andere is de geheugenkaart (bij mij heet die met het telefoongeheugen G: en de geheugenkaart H:)

Is het eigenlijk mogelijk om van een T-Mobile versie de Firmware te updaten? Gisteren geprobeerd maar deed weinig, staat: blijf de C-toets ingedrukt houden maar ik heb 5 miinuten zo gezeten, deed helemaal niks :/
ok dank je wel. ik zal eens kijken. hopelijk werkt het. dat van dat updaten weet ik niet eerlijk gezegd. je kunt eens kijken op sony. ik vind het alleen zo irritant dat dat fotos inladen zo moeilijk gaat :P . nokia heb ik betere ervaringen, maarja die maken dan ook niet zulke mooie telefoons als de k850i. je moet er wat voor over hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:23:
:)
[...]
ok dank je wel. ik zal eens kijken. hopelijk werkt het. dat van dat updaten weet ik niet eerlijk gezegd. je kunt eens kijken op sony. ik vind het alleen zo irritant dat dat fotos inladen zo moeilijk gaat :P . nokia heb ik betere ervaringen, maarja die maken dan ook niet zulke mooie telefoons als de k850i. je moet er wat voor over hebben he ;)
Ik mis misschien wat, maar ik snap niet wat er zo moeilijk is. Je sluit het aan, geeft aan in welke modus de telefoon moet communiceren met de PC, daarna is het een kwestie van copy paten. Foto's die je zelf maakt, staan btw vaak niet in de map "Pictures", maar in de fotocamera map "DCIM" ofzo.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
oké dan via gewoon updaten vond em nog niets, dan maar handmatig gedaan via de PC en lukte het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:23:
[...]
Het is mij helaas ook nog niet gelukt met mn T-Mobile branded K850i :(

EDIT: Wat ik me trouwens nog afvroeg... wanneer je een firmware update uitvoert, gaan dan al je bestanden en instellingen verloren? dus ook foto's, mp3's etc?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:48:
[...]

EDIT: Wat ik me trouwens nog afvroeg... wanneer je een firmware update uitvoert, gaan dan al je bestanden en instellingen verloren? dus ook foto's, mp3's etc?
Nee, al je instellingen en bestanden blijven bewaard :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:48:
[...]

Ik krijg met mijn T-Mobile "branded" foon wel netjes te zien dat er geen update beschikbaar is. Dus c indrukken, usb aan telefoon koppelen, en c loslaten zodra dat in het scherm staat.

Ik zie wel dat op davinciteam.com de K850i ge-unbrand en ge un-simlocked kan worden. Sounds nice...

[ Voor 8% gewijzigd door OMX2000 op 06-12-2007 09:54 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit mogelijk zou zijn: ik zou willen dat de synchronisatie met outlook (contact & calendar) automatisch gaat, wanneer ik met bluetooth in de omgeving van mijn laptop kom. Nu moet het SE programma eerst manueel opstarten (ik laat de SE suite niet automatisch opstarten met Windows). Zou dit evt via Windows XP mogelijk zijn, zonder dat het SE programma eraan te pas komt? Heb een HP business laptop, waar bluetooth default opgestart is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me ook nog afvraag: de telefoon vergrendelt zich automatisch. Is het mogelijk om in te stellen hoe lang de telefoon "idle" mag staan (aantal seconden ofzo), vooraleer de auto vergrendeling in werking treedt? Zelfde vraag voor de schermbeveiliging en het donker worden van het scherm ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag: waar komen de branded firmwares te staan?
Kan dit via de site van je provider (en extra tool) of gewoon via SEUS?

Als het te lang duurt voordat T-Mobile de firmware klaar heeft dan ga ik m via Wotan wel unbranden. Heb genoeg van het telkens uitvallen van mn K850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:23:
Wat ik me ook nog afvraag: de telefoon vergrendelt zich automatisch. Is het mogelijk om in te stellen hoe lang de telefoon "idle" mag staan (aantal seconden ofzo), vooraleer de auto vergrendeling in werking treedt? Zelfde vraag voor de schermbeveiliging en het donker worden van het scherm ...
Heb dit ook al gezocht, niet gevonden helaas, vooral het zwart worden van het scherm gaat me iets te snel, screensaver heb ik uitgezet. De automatische vergrendeling heb ik ook uitgezet, heb mezelf aangewend om dit handmatig te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Jongens, twee korte vraagjes:

1) Al nieuws over internetten via Bluetooth via de computer?

2) Al nieuws over een firmwire update?

3) Iemand al de 2GB-kaartje ontvangen van de T-Mobile actie? Ik heb er nog steeds niks over gehoord (drie weken geleden opgestuurd).

[ Voor 33% gewijzigd door Stormbringer op 06-12-2007 13:14 ]

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Stormbringer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:12:

3) Iemand al de 2GB-kaartje ontvangen van de T-Mobile actie? Ik heb er nog steeds niks over gehoord (drie weken geleden opgestuurd).
2) laatste versie ik heb staan is R1CA037

R1CA037
- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available)

Improvements / Changes
- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.

Bug fixes
- Fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black.
- Prevent some boot issues due to Java Script errors.

Bugs
- Shuffle functionality in the Media Player repeats the same track until you manually skip to the next.

[ Voor 35% gewijzigd door 571Pro op 06-12-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:12:

Dat waren er drie ;)

Ik heb bluetoot internet aan de praat gekregen, moet je even een paar posts terug lezen want daarin staat hoe ik het heb gedaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Ben deze theme tegenkomen bij het zoeken naar compatibele K850i Flashthemes:

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/1573/vistapackpreviewcopyha3uk7.jpg

http://rapidshare.com/files/74722274/Vista_Pack_v1.2.rar

Die klokken kun je als achtergrond zetten.

wel als volgend:
Je kopieert het hele zootje naar je kaartje (ik had het in overige geplakt)
Hierna open je deze map via bestandbeheer.
Als je die klok neemt dat is een .swf bestand kun je die openen en eerst eens nazien, maar als je gewoon het bestand selecteerd en Opties -> Gebruiken, kun je hem als achtergrond of als screensaver gebruiken.

de oringinele link: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=18771

[ Voor 6% gewijzigd door 571Pro op 06-12-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is super mooi alleen jammer dat dat flash menu alleen als achtergrond werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
die flash menu werken alleen met andere types die een 320*240 scherm hebben zoals de K800i en die moeten dan hun firmware getweaked worden, en moeten die flash menu erin gestoken worden... allé vrij speciaal, en met de K850i werkt die methode nie, die kan rechtstreeks gebruik maken van flash themes, al dat die nog niet te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
sorry voor de offtopic vraag: iemand enig idee hoe lang het duurt voor mijn nummerbehoud is goedgekeurd en het nummer is overgezet naar mijn nieuwe contract? dan kan ik mijn laatste €1,50 prepaid tegoed nog opbellen/smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:32:
sorry voor de offtopic vraag: iemand enig idee hoe lang het duurt voor mijn nummerbehoud is goedgekeurd en het nummer is overgezet naar mijn nieuwe contract? dan kan ik mijn laatste €1,50 prepaid tegoed nog opbellen/smsen
Lijkt me dat je dat even bij de shop moet informeren waar je je contract hebt afgesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
oké! maar moet m eerst nog bestellen haha. zou het eigenlijk gisteren al doen, maar dat is er niet meer van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:54:
[...]

Lijkt me dat je dat even bij de shop moet informeren waar je je contract hebt afgesloten ;)
Meestal tot 5 werkdagen
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:47:
Weet iemand of dit mogelijk zou zijn: ik zou willen dat de synchronisatie met outlook (contact & calendar) automatisch gaat, wanneer ik met bluetooth in de omgeving van mijn laptop kom. Nu moet het SE programma eerst manueel opstarten (ik laat de SE suite niet automatisch opstarten met Windows). Zou dit evt via Windows XP mogelijk zijn, zonder dat het SE programma eraan te pas komt? Heb een HP business laptop, waar bluetooth default opgestart is...
Kan, google even naar MyPhoneExplorer. Erg fijn gratis programma voor SE.
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:23:
Nee, helaas

---

En dan zelf nog een vraagje. Iemand al getest of de microSD van 6 gb en 8 gb het doen in deze telefoon en met redelijke snelheid werken?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Bedankt jongens! :)

Maar over dat internetten...
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:49:- Vanuit bluetooth locaties op computer ga je naar de wizard bluetooth apparaat toevoegen
- Volg deze setup en als je bij de beschikbare services aan bent gekomen vink netwerk verbinding aan
- Verbreek dan de verbinding (als die er was) met de computer
- Ga dan vanuit je telefoon naar "Mijn apparaten" en verbind met je computer die nu in de lijst staat
- De computer geeft nu een pop up venster met de mededeling dat je telefoon netwerkverbinding wil
- Vink aan dat je dit altijd wil toestaan(is wel zo handig :P )
- Probeer dan op je telefoon om op internet te gaan met inbouwde browser(het werkt dan nog niet maar hierdoor maakt je telefoon een account aan)
- Als je dat hebt gedaan ga je op je telefoon naar streaminginstellingen
- Bij het tabblad 'lokale verbinding' zal nu de computernaam met bluetooth symbool staan
- selecteer deze en je kunt op internet met de inbouwde browser

Bij mij kon ik toen niet downloaden enzo(update service, track ID enzo werkten daardoor niet) Dit komt omdat de telefoon een dataaccount wil (die had ik allemaal verwijdert zodat ik niet perongeluk op internet kon gaan)

Toen heb ik nog een een fake data account gemaakt bij internetinstellingen(gewoon alleen een naam opgeven voor het nieuwe dataaccount en dan opslaan)
Ik heb ook een Mac, heb er superveel mee geklooid, maar zag vandaag ook bij de Streaming Settings toevallig dat er een nog extra tab was, waar mijn MacBook Pro gewoon staat! En even later lees ik dat ZorBIX hetzelfde had! :p Maargoed, bij mij werkt het internetten niet.

Ik heb dus wel verbinding met de laptop, kan alles sturen en ontvangen, en heb zo'n computert-icoontje boven de telefoon staan. Ook heb ik een GPRS-date account aangemaakt met alleen een naam. Maar als ik het internet op wil, zegt hij "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact met uw operator."

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:20:
Bedankt jongens! :)

Maar over dat internetten...

[...]
Ik heb ook een Mac, heb er superveel mee geklooid, maar zag vandaag ook bij de Streaming Settings toevallig dat er een nog extra tab was, waar mijn MacBook Pro gewoon staat! En even later lees ik dat ZorBIX hetzelfde had! :p Maargoed, bij mij werkt het internetten niet.

Ik heb dus wel verbinding met de laptop, kan alles sturen en ontvangen, en heb zo'n computert-icoontje boven de telefoon staan. Ook heb ik een GPRS-date account aangemaakt met alleen een naam. Maar als ik het internet op wil, zegt hij "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact met uw operator."

Iemand ideeën?
Heb je je internetverbinding gedeeld? Bij Windows heb je dan bij internet delen ook nog die optie om te selecteren welke verbinding de gedeelde interverbinding krijgt. Als je zoiets ook met de Mac hebt(Zo onhandig dat Apple >:) ) dan moet je de verbinding selecteren van je PAN verbinding. In netwerkverbindingen moet namelijk als het goed is een extra verbinding komen. Naast je internetverbinding en dergelijke moet er nu ook een Bluetooth Pan netwerkverbinding zijn.
Als je aan die punten allemaal voldoet dan zou ik het echt niet meer weten waar het aan kan liggen.

Bij mij was het grootste probleem het nieuwe dataccount met bluetootsymbool en computernaam vinden in de telefoon maar dat heb jij nu ook al gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

571Pro schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:13:
die flash menu werken alleen met andere types die een 320*240 scherm hebben zoals de K800i en die moeten dan hun firmware getweaked worden, en moeten die flash menu erin gestoken worden... allé vrij speciaal, en met de K850i werkt die methode nie, die kan rechtstreeks gebruik maken van flash themes, al dat die nog niet te vinden zijn
kan het kloppen dat die methode met flash themes voor branded toestellen sowieso niet werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Na een week wachten de blauwe versie (T-Mobile) binnen. :)
Ligt goed in de hand, mooi ding, leuke lay-out: kortom het was het wachten waard.

...maar nu begint het:
- na de eerste keer opstarten zijn de games verdwenen. Goeie binnenkomer.
- synchroniseren via pc: uh-uh. Breekt halverwege het programma af
- een "event" toevoegen aan de kalender slaat 'ie niet op (!)
- BlueTooth connectie met andere (SE!) telefoons.. Herkennen? ja. Overdracht data? No way.
Hij geeft dan een melding dat de verbinding mislukt is :?

Ik ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom... :/

De nieuwste software-versie schijnt (pas!) in januari te komen.
Ik heb -uiteraard- al wel de SE update gebruikt: geen enkel verschil.
Iemand een idee of een harde reset überhaupt iets nuttigs gaat doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:54:
Eindelijk! Na een week wachten de blauwe versie (T-Mobile) binnen. :)
Ligt goed in de hand, mooi ding, leuke lay-out: kortom het was het wachten waard.

...maar nu begint het:
- na de eerste keer opstarten zijn de games verdwenen. Goeie binnenkomer.
- synchroniseren via pc: uh-uh. Breekt halverwege het programma af
- een "event" toevoegen aan de kalender slaat 'ie niet op (!)
- BlueTooth connectie met andere (SE!) telefoons.. Herkennen? ja. Overdracht data? No way.
Hij geeft dan een melding dat de verbinding mislukt is :?

Ik ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom... :/

De nieuwste software-versie schijnt (pas!) in januari te komen.
Ik heb -uiteraard- al wel de SE update gebruikt: geen enkel verschil.
Iemand een idee of een harde reset überhaupt iets nuttigs gaat doen?
Ja, zeker de hardreset proberen! Schijnt bij veel mensen te werken dus proberen kan geen kwaad :) Wel eerst alles goed opslaan ;)

Oja: de Laser Precision 2 Theme van de T-mobile branded toestellen zijn niet dezelfde als op de nonbranded. Die van de nonbranded werken ook op de accelerometer, die van T-mobile niet (verder zien ze precies hetzelfde eruit!). Ik zal binnenkort die even online zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Ivo NL op 07-12-2007 08:16 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gemerkt, dat bij het theme "Laser Precision" in het hoofdmenu elke keer dat je een icoontje verspringt een kleine 'tril' word gegeven? Is zo zacht dat het bij normaal gebruik bijna niet te voelen is, maar als je even naar rechts ofzo ingedrukt houd voel je de telefoon trillen ;p Verder, als je in het hoofdmenu de camera selecteerd, dan komt die tekst erboven met "Cyber-shot" in een ander lettertype dan de rest tevoorschijn, en 'flitst' de tekst even zeg maar. En wat de meesten waarschijnlijk al wisten, vallen bij de achtergrond de blokjes dus naar de richting waarin je je telefoon houd.

Gewoon even wat kleine leuke detailtjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Heeft iemand de goede instellingen voor Orange Music/TV voor mij? Ben naar de Orangeshop geweest, maar daar wisten ze het ook niet precies :?. Moest later maar terugkomen :/. De instellingen van bijv. de k810i pakken helpt ook niet, want dat menu zit anders in elkaar...

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:14:
[...]
Ja, zeker de hardreset proberen! Schijnt bij veel mensen te werken dus proberen kan geen kwaad :) Wel eerst alles goed opslaan ;)
Thanks! Alleen één "probleempje": mijn telefoonnummers opslaan naar mijn pc lukt dus niet (synchroniseren werkt namelijk niet, zie mijn post hierboven). Als het goed is (en DAAR ben ik juist bang voor), staat de back-up van mijn telefoonnummers ook inderdaad op de geheugenkaart...
Ik heb 'm namelijk wel een back-up laten uitvoeren; alleen: als hij al niets opslaat in de kalander, doet íe het dan wel op de geheugenkaart? Bij een hard-rest ben ik alles kwijt (m.u.v. geheugenkaart), toch?

En die "branded" meuk (zoals T-Mobile 's Web 'n Walk): blijft die dan wel bestaan? Of komt daar de "originele" browser voor terug? Dat de instellingen an sich van W'nW weg zijn, maakt me niet uit, alleen vrees ik dat ik veel meer schade aanricht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maandag software geupdate naar R1CA037 het probleem "bewerking mislukt" in applicatie en games niet opgelost, maar kan nu ook niet meer TV kijken met Orange.
Ben vanochtend naar service-punt SE geweest en K850 opnieuw laten flashen het probleem "bewerking mislukt is nu opgelost, alleen TV kijken met Orange gaat niet meer, heb nu software R1CA037.
Het flashen duurde 15 minuten en zeer goed geholpen bij Reitsma in Utrecht.
Zijn er meerdere die met de nieuwe software geen TV meer kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:45:
Heb maandag software geupdate naar R1CA037 het probleem "bewerking mislukt" in applicatie en games niet opgelost, maar kan nu ook niet meer TV kijken met Orange.
Ben vanochtend naar service-punt SE geweest en K850 opnieuw laten flashen het probleem "bewerking mislukt is nu opgelost, alleen TV kijken met Orange gaat niet meer, heb nu software R1CA037.
Het flashen duurde 15 minuten en zeer goed geholpen bij Reitsma in Utrecht.
Zijn er meerdere die met de nieuwe software geen TV meer kunnen kijken?
Ik kon zelfs zonder software update ineens geen TV meer kijken met mijn k850i. Orange zou mij hier over terugbellen, maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famoso schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:55:
[...]

Ik kon zelfs zonder software update ineens geen TV meer kijken met mijn k850i. Orange zou mij hier over terugbellen, maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan.
Orange net gebeld en deze heeft met het data-team overlegd en die zeggen dat de software nog R1CA037 nog niet goedgekeurd is door hun en TV kijken daardoor niet mogelijk is moet maar terug naar de oude versie. ze hebben wel een storing gehad van de week.
Wat mij ook nog niet gelukt om video te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:47:
[...]moet maar terug naar de oude versie.[...]
is dat dan een optie in het SEUS-programma? Of moet ik zelf een backup van de firmware regelen :9
(Heb zelf een TM-branded versie, kan dus nog altijd niet updaten...

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
heb mijn bestelling geplaatst op hi.nl! waarschijnlijk heb ik 'm dinsdag binnen aangezien het morgen zaterdag is en ze mij de eerstvolgende werkdag (maandag dus) zouden bellen om een tijdstip af te spreken met de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:18:
[...]

kan het kloppen dat die methode met flash themes voor branded toestellen sowieso niet werkt??
Kdenk dat het wel werkt maar dat je dan je GSM zult moeten tweaken en "activeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnoudBM schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:24:
[...]

is dat dan een optie in het SEUS-programma? Of moet ik zelf een backup van de firmware regelen :9
(Heb zelf een TM-branded versie, kan dus nog altijd niet updaten...
Volgens mij kan dit niet via SEUS. Ze zeiden ook dat ik dit van de website van Orange moest downloaden. Ze konden allen niet zeggen waar dat op de site van hun staat en volgens mij kan dat ook niet via de site van Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 12:10
Heeft iemand de K850i besteld bij Hi? Ik heb em dus gisteren besteld, en omdat ik nr. behoud wil, krijg ik em maandag binnen. Alleen staat er niet aangegeven welke kleur ik krijg. Iemand al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
haha vet toevallig Jorian ik heb het toestel een 3 kwartier geleden besteld. op de website staat inmiddels het blauwe plaatje afgebeeld. een aantal dagen geleden was het nog de groene versie. voor zover ik weet levert hi alleen de blauwe versie.

ik heb overigens ook nummerbehoud aangevraagd, beetje zat om elke keer van nummer te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
owkeey, ja dat zag ik dus ook. Als ik zeg maar op de specs. page van hi keek voor de k850i, zag ik daar wel de blauwe, maar in mijn winkelmandje de groene. Beetje apart, maar volgens mij is nu wel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:05:
[...]

Thanks! Alleen één "probleempje": mijn telefoonnummers opslaan naar mijn pc lukt dus niet (synchroniseren werkt namelijk niet, zie mijn post hierboven). Als het goed is (en DAAR ben ik juist bang voor), staat de back-up van mijn telefoonnummers ook inderdaad op de geheugenkaart...
Ik heb 'm namelijk wel een back-up laten uitvoeren; alleen: als hij al niets opslaat in de kalander, doet íe het dan wel op de geheugenkaart? Bij een hard-rest ben ik alles kwijt (m.u.v. geheugenkaart), toch?

En die "branded" meuk (zoals T-Mobile 's Web 'n Walk): blijft die dan wel bestaan? Of komt daar de "originele" browser voor terug? Dat de instellingen an sich van W'nW weg zijn, maakt me niet uit, alleen vrees ik dat ik veel meer schade aanricht...
Bij een masterreset is er geen schade, alles W'nW instellingen en logo's blijven. Je kan ook nog alle contacten nog een x kopieren naar je sim. Dan weet je iig dat het goed gaat...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 96% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:33:
[...]

Heb je je internetverbinding gedeeld? Bij Windows heb je dan bij internet delen ook nog die optie om te selecteren welke verbinding de gedeelde interverbinding krijgt. Als je zoiets ook met de Mac hebt(Zo onhandig dat Apple >:) ) dan moet je de verbinding selecteren van je PAN verbinding. In netwerkverbindingen moet namelijk als het goed is een extra verbinding komen. Naast je internetverbinding en dergelijke moet er nu ook een Bluetooth Pan netwerkverbinding zijn.
Als je aan die punten allemaal voldoet dan zou ik het echt niet meer weten waar het aan kan liggen.

Bij mij was het grootste probleem het nieuwe dataccount met bluetootsymbool en computernaam vinden in de telefoon maar dat heb jij nu ook al gevonden..
Zeg vriend, bij Mac heb ik geen drivers nodig, bestanden overzetten en syncen is easy as hell en allemaal zonder additionele software. Dus zeg niet onhandig... :p

Maar bedoel je dit onder de "advanced menu" van "Bluetooth" staan:
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/4070/picture1jh7.jpg

En bij "Network":
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/4035/picture5nw5.jpg

En als je daar op "Advanced" klikt:
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/8066/picture2wh5.jpg

Ik heb blijkbaar wel een PAN-verbinding, maar het internet op de telefoon doet het niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:19:
[...]
Zeg vriend, bij Mac heb ik geen drivers nodig, bestanden overzetten en syncen is easy as hell en allemaal zonder additionele software. Dus zeg niet onhandig... :p

Maar bedoel je dit onder de "advanced menu" van "Bluetooth" staan:

En bij "Network":

En als je daar op "Advanced" klikt:

Ik heb blijkbaar wel een PAN-verbinding, maar het internet op de telefoon doet het niet... ;(
Mm dat lijkt er wel op.. Probeer nu een dan via de telefoon met de computer te verbinden ipv andersom. Dus eerst even bij streaming instellingen je computer naam selecteren(dat had je al toch?). Dus eerst verbinding verbreken en dan de verbinding vanuit de telefoon proberen te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij Streaming instellingen je telefoon selecteerd, en dan bewerken kiest.. Kan je even posten wat je daar dan allemaal hebt staan? Want bij mijn telefoon staat dan niks bij IP en gateway en bij subnet mask 255.255.255.255... Lijkt me al niet te kloppen. En daarnaast bij internet instellingen. Even per kopje wat de instellingen zijn alsjeblieft? :) Bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik heb de K850i nu ongeveer een maand, tot dusver tevreden.

Nu doet het toestel sinds 2 dagen terug erg vreemd.
Ik had toen het toestel in mijn zak, en hij gaf een heel kort tril-inkje (vibra), toen ik het toestel pakte gedroeg het zich vreemd, de toetsenbord verlichting was aan, en ik meen ook de blauwe ring aan de achterzijde van de telefoon. Echter, het scherm reageerde niet, na enkele seconde werkte het scherm weer, maar was de verbinding met het netwerk verloren.

Ik dacht toen nog, dat het trilink-je een functionaliteit was, dat het je waarschuwde als je de verbinding met het netwerk verliest. Echter gebeurde het in 3 uur tijd nog 4 keer. De laatste keer zo erg dat ik de batterij uit het toestel heb moeten halen.

Gisteren gebeurde hetzelfde tijdens het luisteren van muziek via de wired headset. En vandaag gebeurde hetzelfde tijdens het overzetten van data (het 4 pagina's terug geposte theme) via USB. Het vreemde is dat het niet een reboot lijkt, daarvoor duurt het te kort, ook heb ik de foon niet van de USB los hoeven te koppelen, ik moest de data wel opnieuw transferen maar de pc heeft de gsm automatisch opnieuw herkend en deze wordt bij "deze computer" weergegeven.

Herkent iemand ook deze klacht?

edit:
Weer vast gelopen, bij het overzetten van het theme, dit keer is de verbinding niet automatisch hersteld. Ik ga zo maar mijn provider/verkoper bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 08-12-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:11:
Als je bij Streaming instellingen je telefoon selecteerd, en dan bewerken kiest.. Kan je even posten wat je daar dan allemaal hebt staan? Want bij mijn telefoon staat dan niks bij IP en gateway en bij subnet mask 255.255.255.255... Lijkt me al niet te kloppen. En daarnaast bij internet instellingen. Even per kopje wat de instellingen zijn alsjeblieft? :) Bij voorbaat dank ;)
Bij de streaminginstellingen heb ik staan wat jij ook zegt: alleen dat subnetmask is ingevult: 255.255.255.255. Bij internetinstellingen heb ik maar 1 dataccount(de rest weggegooid) en die is helemaal leeg. Dus ik heb een nieuw account aangemaakt met alleen een naam. Dus bij APN, Gebruikersnaam en Wachtwoord staat niets. Aanmeldverzoek staat uit. IP-adres is leeg net als DNS. Verificatie is er niet en er staan aangevinkt: Geen, PAP en CHAP. Datacompressie staat uit net als Headercompressie en Proxy instellingen.
Maar ik denk dat dat bij jouw al zowieso hetzelfde moet zijn want ik heb er niets aan verandert. Wat gaat er nu bij jouw mis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:22:
[...]

Mm dat lijkt er wel op.. Probeer nu een dan via de telefoon met de computer te verbinden ipv andersom. Dus eerst even bij streaming instellingen je computer naam selecteren(dat had je al toch?). Dus eerst verbinding verbreken en dan de verbinding vanuit de telefoon proberen te starten.
Dat deed ik al, want anders verbindt hij alleen Bluetooth maar geen PAN. Trouwens, in het tweede scherm van mijn vorige post staat ook "802.1X: UTwente". Moet die Bluetooth PAN per se een 802.1X verbinding hebben dan? Zal wel heel vreemd zijn, maar ik zal het voor de zekerheid nog even op de Universiteit proberen...
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:11:
Ben ik ook benieuwd naar, want mij mij staat ook 255.255.255.255. De rest alles leeg, en bij Proxy Settings "Off, Multiple". Bij internet settings moest je als het goed is alleen een naam opgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

571Pro schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:37:
[...]

Kdenk dat het wel werkt maar dat je dan je GSM zult moeten tweaken en "activeren"
Ik ben daar niet echt bekend mee...:(
Ik heb wel verschillende tutorials op internet gevonden maar deze zijn eigenlijk voor andere SE modellen bedoeld. Ze gebruiken XS++ maar die support de K850i (nog) niet zegt ie.
Op welke manier kan het nog meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
nog niet gevonden voor de K850i, kvind het trouwens vreemd er nog geen Flash Themes te vinden zijn, of gewoon flash achtergronden

via google wel een Theme creator gevonden van Sony Ericsson + Additionele documentatie:
http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp

[ Voor 40% gewijzigd door 571Pro op 08-12-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
misschien is deze post ook een stap dichter naar de flash theme's voor de K850i

Ik heb al een aantal theme's bekeken, deze gebruiken bijna allemaal .swf bestanden voor achtergronden
en gebruiken dan menu's die al voorgeinstalleerd moeten zijn op de telefoon zelf.

Nu dacht ik even dat dit voor de K850i niet nodig was, maar ik heb net die firmware geinstalleerd staan, en heb deze even gedecomprimeerd:
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/5449/k850iflashmenuspk3.jpg
Nadien heb ik zelf eens geprobeerd om de menu's in de theme's in te werken, mits aanpassing van de theme-code zelf, allen falen en geven melding dat de theme beschadigd is.

[ Voor 10% gewijzigd door 571Pro op 08-12-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
heeft er iemand van jullie een verzekering bij zn telefoon? zo ja, waarvoor is ie allemaal verzekerd en wat zijn de kosten per maand/jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
reAaa schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:01:
heeft er iemand van jullie een verzekering bij zn telefoon? zo ja, waarvoor is ie allemaal verzekerd en wat zijn de kosten per maand/jaar?
Ik heb mn telefoon toen ik hem kocht bij BelCompany gelijk verzekerd (weet zo even niet welke verzekeraar dat is). Maar volgens mij is ie nu zo'n beetje tegen alles verzekerd (behalve tegen 'kwijtraken' volgens mij, maar diefstal dus weer wel). Volgens de verkoper kan ik hem bij wijze van spreken op de grond gooien als ik hem zat ben en een nieuwe tel. uitzoeken ter waarde van, uit mn hoofd, 530 euro). Kost 6,50 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:01:
Ik heb mijn K850i bij de T-Mobile shop gekocht en heb hem toen ook gelijk verzekerd. Bij T-mobile gaat dit standaard via Pro Assist. Je betaald 5,95 per maand.
Hij dan verzekerd tegen waterschade/val en/of stootschade en dergelijke, maar niet tegen diefstal. Daar moest je dan nog een aparte verzekering voor nemen maar de verkoper was zo eerlijk dat hij het me niet aan raadde omdat je echt tot in de puntjes moet kunnen bewijzen dat het niet je eigen schuld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:36:
[...]

Ik heb mijn K850i bij de T-Mobile shop gekocht en heb hem toen ook gelijk verzekerd. Bij T-mobile gaat dit standaard via Pro Assist. Je betaald 5,95 per maand.
Hij dan verzekerd tegen waterschade/val en/of stootschade en dergelijke, maar niet tegen diefstal. Daar moest je dan nog een aparte verzekering voor nemen maar de verkoper was zo eerlijk dat hij het me niet aan raadde omdat je echt tot in de puntjes moet kunnen bewijzen dat het niet je eigen schuld was.
Weet je zeker dat dit per maand is. Ik geloof namelijk dat het per kwartaal is bij proassist. Ik moet even kijken voor de zekerheid maar ik betaal geloof ik per kwartaal 7,95.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:49:
[...]

Weet je zeker dat dit per maand is. Ik geloof namelijk dat het per kwartaal is bij proassist. Ik moet even kijken voor de zekerheid maar ik betaal geloof ik per kwartaal 7,95.
dat is een fijne prijs. ben je echter tegen dezelfde zaken verzekerd? want dan krijgt mijn k850i eenzelfde verzekering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:56:
[...]

dat is een fijne prijs. ben je echter tegen dezelfde zaken verzekerd? want dan krijgt mijn k850i eenzelfde verzekering :)
Mmm nog even je post gelezen...niet tegen diefstal. Ik juist wel daarvoor. Dat zal het verschil zijn dan.

Ben het niet helemaal eens met de verkoper daarover eigenlijk. Als je gsm gestolen wordt en ze gaan ermee bellen dan is dat toch wel handig en je krijgt gewoon een nieuwe. Bewijzen lijkt me ook weer niet zo probleem eerlijk gezegd maar goed daar heb ik gelukkig tot dus ver in mijn leven geen ervaring mee. Al is het altijd wel even een gedoe om het rond te krijgen met een verzekering...dat klopt wel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:24:

Ik had toen het toestel in mijn zak, en hij gaf een heel kort tril-inkje (vibra), toen ik het toestel pakte gedroeg het zich vreemd, de toetsenbord verlichting was aan, en ik meen ook de blauwe ring aan de achterzijde van de telefoon. Echter, het scherm reageerde niet, na enkele seconde werkte het scherm weer, maar was de verbinding met het netwerk verloren.
Ik heb dezelfde klacht. Bij mij gebeurt het na mijn weten meestal wanneer ik ergens ben waar het bereik slecht is. Eerst dacht ik nog dat het kwam wanneer ik een SMS binnen kreeg en dat het SMSje daarna verdwenen was (nie opgeslagen en wordt ook niet meer evrstuurd door de provider).
Helaas durf ik niet te zeggen waar het exact door komt maar irri is het wel!
SE moet snel komen met die FW-upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:47:
[...]

Ik heb dezelfde klacht. Bij mij gebeurt het na mijn weten meestal wanneer ik ergens ben waar het bereik slecht is. Eerst dacht ik nog dat het kwam wanneer ik een SMS binnen kreeg en dat het SMSje daarna verdwenen was (nie opgeslagen en wordt ook niet meer evrstuurd door de provider).
Helaas durf ik niet te zeggen waar het exact door komt maar irri is het wel!
SE moet snel komen met die FW-upgrade.
Bedankt voor je post. Ben ik dus blijkbaar niet de enige. Het kan best aan het bereik liggen, hoewel ik hier niet zeker van ben. Opvallend is wel dat het ook 3 keer achter elkaar gebeurde, toen ik gisteren thuis probeerde data te transferen, via USB. (UMTS: 1 streepje / GSM: 5 streepjes)

Ik gebruik een T-mobile branded phone, ik heb er ook mijn T-mobile simkaart in. Meestal kom ik van/na het werk langs 3 gebieden met geen tot slecht bereik. Ik heb nog nooit iets van een vastloper op die plekken gemerkt. Hopelijk verhelpt een FW-upgrade het probleem, hoewel ik daar nu best huiverig voor ben. (Als het toestel dan vastloopt :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Vodafone sim in mijn telefoon gedaan, alleen nu zie ik vodafone NL boven in mn scherm staan en daaronder staat REGIO 020. Dat is best wel irritant.

Ik kan geen optie vinden om dat te laten verdwijnen. Enig idee hoe dat wel kan. Voorheen had ik KPN en zag ik geen regio informatie ...

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:15:
Ik heb nu een Vodafone sim in mijn telefoon gedaan, alleen nu zie ik vodafone NL boven in mn scherm staan en daaronder staat REGIO 020. Dat is best wel irritant.

Ik kan geen optie vinden om dat te laten verdwijnen. Enig idee hoe dat wel kan. Voorheen had ik KPN en zag ik geen regio informatie ...

Thnx
Zal vast wel ergens op de site van VF staan, ze kunnen je niet verplichten dat je hele scherm volstaat met provider informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:15:

Thnx
Dat is Cell Broadcasting, Vodafone is de enige provider die daar aan doet.

Ga in het menu naar Berichten >> Instellingen >> Regio-info
Daar kan je het uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Awesome! Dank je Jorian en P.K.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
afgelopen zaterdag op een feestje nog eens de k850i van een vriend uitgeprobeerd... maar ik kan eigenlijk niets ontdekken wat hem nou beter maakt dan mijn k800i? ik bedoel, wat is er nu eigenlijk veranderd? (Behalve 5mpix camera, maar da's geen meerwaarde voor mij persoonlijk)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:46:
afgelopen zaterdag op een feestje nog eens de k850i van een vriend uitgeprobeerd... maar ik kan eigenlijk niets ontdekken wat hem nou beter maakt dan mijn k800i? ik bedoel, wat is er nu eigenlijk veranderd? (Behalve 5mpix camera, maar da's geen meerwaarde voor mij persoonlijk)
Groter helderder scherm, 3 soft keys ipv 2 en dus lichtelijk andere menu structuur en een vernieuwd media gedeelte. Zet hem gewoon eens naast de K800i op de sony site in zo'n vergelijking. Kan je alle verschillen zien zien.
Maar dat de verschillen tussen 2 telefoon die achter elkaar volgen in een serie (met de 810 als kleine tussenstap er nog bij) niet enorm veel verschillen kan je toch verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Nu de W960i niet al te positief wordt ontvangen en ik hem zelf ook niet echt vind meevallen qua design en grootte neig ik ook naar een K850i.

Echter 1 punt betreffende de mediaplayer is voor mij essentieel:

Wanneer je in een lang nummer (liveset) gaat spoelen, gaat dit dan steeds sneller naar mate je langer spoelt (waardoor je dus in bijv. 5 seconden een uur vooruit kunt spoelen)? Dit is wel het geval in mn huidige w850i en werkt ideaal, deze functionaliteit wil ik dus niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik heb de telefoon afgelopen vrijdag ontvangen en zal er vanavond als ik tijd heb even een liveset opzetten om te testen. Bij korte tracks werkt het in ieder geval wel zoals jij zegt dus neem aan bij lange tracks ook.

Ik heb meteen nieuwste firmware erop gezet hoewel het programma aangaf dat de nieuwste erop stond. Overigens geen simlock en heb versie 1200-4400 R1CA037 071012. Echter ondervindt ik nog steeds problemen met de flitser. In het donker met korte afstanden geen probleem maar op lange afstand bij weinig licht zijn foto's erg donker. Met hoge iso waarden is het wel beter en ook photo fix kan wel wat doen maar dit duurt erg lang. Op de computer foto's bijwerken is geen optie. Duurt te lang. Verder is het aanzetten van de camera wel erg snel en handig en is het een groot voordeel het toestel aan de achterkant recht is ipv uitstekende camera.

Verder vind ik het een prima toestel want was eerst ook huiverig hem te kopen. Heb nog geen vastloper gehad ondanks veel testen. Thema laser precission is erg mooi hoewel het wel even wennen is als je het standaard SE menu gewend bent. Scherm is erg helder. Tip toetsen werken erg goed hoewel er wel een beetje feedback had mogen zijn zoals bij de lg viewty (korte trilling). Mediaplayer is ook erg mooi maar ondervond wel een vertraging met veel tracks erop. (Voordat hij ze allemaal weergeeft). Ook een groot pluspunt is de 3LED functie bij het filmen en de filmkwaliteit is ook verbeterd tov k800i maar kan niet tippen aan bijv N-series nokia of de viewty. Geluid van externe speaker gaat ook redelijk hard tov de k800i maar klinkt bij sommige nummers niet meer mooi bij hardste stand. Het is in ieder geval stuk harder als de viewty.

Nou dit is wat zo even in me opkwam na een weekendje gebruik. Als de flitsbug nog beter wordt is het in ieder geval een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
jap85 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:58:Wanneer je in een lang nummer (liveset) gaat spoelen, gaat dit dan steeds sneller naar mate je langer spoelt (waardoor je dus in bijv. 5 seconden een uur vooruit kunt spoelen)? Dit is wel het geval in mn huidige w850i en werkt ideaal, deze functionaliteit wil ik dus niet kwijt.
Ja. Serieus, die media player is perfect! _/-\o_

Alleen gaat mijn equalizer setting steeds weg als ik hem opnieuw opstart... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wat een waardeloos bezorgingssysteem bij hi.nl, ik krijg het toestel pas een zaterdag omdat mn vader moet werken en hij moet perse zijn rijbewijs laten zien (kopie is niet geldig). anders had ik t morgen al binnen kunnen hebben, waardeloos!

achja, ik mag niet mekkeren wordt er gezegd omdat ik het toestel al maanden wil dus volgens hen maken die paar extra dagen niet veel verschil! komt goed uit dan kan ik zaterdagmorgen het ding in ontvangst nemen met een kater van vrijdag:?

[ Voor 33% gewijzigd door reAaa op 10-12-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]
Ik gebruik een T-mobile branded phone, ik heb er ook mijn T-mobile simkaart in. Meestal kom ik van/na het werk langs 3 gebieden met geen tot slecht bereik. Ik heb nog nooit iets van een vastloper op die plekken gemerkt. Hopelijk verhelpt een FW-upgrade het probleem, hoewel ik daar nu best huiverig voor ben. (Als het toestel dan vastloopt :X )
Heel toevallig heb ik ook T-Mobile branded *crashing* phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
571Pro schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:23:
nog niet gevonden voor de K850i, kvind het trouwens vreemd er nog geen Flash Themes te vinden zijn, of gewoon flash achtergronden

via google wel een Theme creator gevonden van Sony Ericsson + Additionele documentatie:
http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp
Daar heb ik dus mijn theme mee gemaakt! hehehe, alleen kun je helaas niet ALLES aanpassen zoals de kleuren in "media" =)

Mijn theme kun je hier downloaden:
http://www.o4web.nl/Legend_of_Zelda_K850_theme.zip

Ik had m al voor een lange tijd op mijn telefoon staan, maar de achtergrond werd me wat te gay, moet ik even wat aan doen. Of gewoon nog een nieuwe theme maken! 8)7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke navigatie software werkt op de k850i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinquin87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 15:43
robert-630 schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:05:
[...]

Bedankt voor je post. Ben ik dus blijkbaar niet de enige. Het kan best aan het bereik liggen, hoewel ik hier niet zeker van ben. Opvallend is wel dat het ook 3 keer achter elkaar gebeurde, toen ik gisteren thuis probeerde data te transferen, via USB. (UMTS: 1 streepje / GSM: 5 streepjes)

Ik heb zelf ook een t-mobile branded k850i, na 3 weken gebruik tot dit weekend geen restarts. Had zaterdag het Laser Precision theme ingesteld en kreeg om de zoveel tijd een restart. Vooral als de ontvangst slecht is (in de bioscoop) gebeurt dit vaak (3x per uur ofzo). Zondag het thema teruggezet naar een gedownload theme, sindsdien geen restarts meer gehad. Ik hoop dus dat dit aan het theme ligt.

Verder ben ik erg tevreden met deze telefoon, na 2 jaar een w800i te hebben gehad zou ik absoluut niet terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
heb wel problemen met foto's trekken de helft is wazig... en als je je de fotomodus aanlaat na een tijdje heb je hinder om terug een foto te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Hi.nl heeft zijn aanbieding gewijzigd, in plaats van 50% korting het eerste jaar krijg je nu 2 jaar lang 5% korting op je bundel, volgens mij was dit al een tijdje standaard bij hi.
uiteindelijk ben je over die periode net zoveel kwijt dus daar zal het niet aan liggen. in eerste instantie dacht ik dat ik er net op tijd was maar na 1 minuutje een berekening maken komt de prijs op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

robert-630 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:24:
Ik heb de K850i nu ongeveer een maand, tot dusver tevreden.

Nu doet het toestel sinds 2 dagen terug erg vreemd.

Ik dacht toen nog, dat het trilink-je een functionaliteit was, dat het je waarschuwde als je de verbinding met het netwerk verliest. Echter gebeurde het in 3 uur tijd nog 4 keer. De laatste keer zo erg dat ik de batterij uit het toestel heb moeten halen.

Gisteren gebeurde hetzelfde tijdens het luisteren van muziek via de wired headset. En vandaag gebeurde hetzelfde tijdens het overzetten van data (het 4 pagina's terug geposte theme) via USB. Het vreemde is dat het niet een reboot lijkt, daarvoor duurt het te kort, ook heb ik de foon niet van de USB los hoeven te koppelen, ik moest de data wel opnieuw transferen maar de pc heeft de gsm automatisch opnieuw herkend en deze wordt bij "deze computer" weergegeven.

Herkent iemand ook deze klacht?

edit:
Weer vast gelopen, bij het overzetten van het theme, dit keer is de verbinding niet automatisch hersteld. Ik ga zo maar mijn provider/verkoper bellen.
Heb ik ook last van gehad, echter maar 1x, ergens in een restaurant en had ook gewoon normaal bereik. Heb het toestel keer uit en aan gezet en toen was het weg.
Denk zelf dat het niet met bereik te maken heeft, want op mijn school zijn een aantal plaatsen waar ik ook geen bereik heb en waar ik regelmatig langskom, en dan heeft het toestel nergens last van.

Maar het is wel vreemd...

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Hmmm, waar blijft mijn 2GB kaartje eigenlijk? Heb de T-Mobilebon 31 oktober opgestuurd naar SE maar nog altijd niets ontvangen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Nog een probleem hier: Vandaag mijn K850i binnengekregen, maar als ik er muziek op wil pleuren, staan er allemaal slotjes op de mapjes van bijv. music. Ik kan dus niks meer op mijn Mstick neerzetten. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?
MediaManager zegt dat mijn telefoon niet verbonden is, maar dat is dus wel zo, in telefoonmodus.

Forget it, gewoon Massaopslag activeren. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door n41r0j op 11-12-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ik weet niet of het al vermeld is maar als je vanuit je hoofdscherm (dus na deblokeren) letters (je ziet alleen cijfers) van contacts intypt dan krijg je daar netjes een overzicht van. Wel handig en dat zonder naar contacts te gaan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:15:
Ik weet niet of het al vermeld is maar als je vanuit je hoofdscherm (dus na deblokeren) letters (je ziet alleen cijfers) van contacts intypt dan krijg je daar netjes een overzicht van. Wel handig en dat zonder naar contacts te gaan.
handig! Wist wel al dat dat met nummers invoeren ook zo is!
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste