Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er iemand een programma om PDF te lezen op de K850i? Enneuh, liefst gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
jap85 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:58:
Echter 1 punt betreffende de mediaplayer is voor mij essentieel:

Wanneer je in een lang nummer (liveset) gaat spoelen, gaat dit dan steeds sneller naar mate je langer spoelt (waardoor je dus in bijv. 5 seconden een uur vooruit kunt spoelen)? Dit is wel het geval in mn huidige w850i en werkt ideaal, deze functionaliteit wil ik dus niet kwijt.
Ik heb het getest en het werkt perfect. In 5 sec kun je het hele nr doorspoelen. Het is wel lastiger om op seconden niveau te spoelen bij een lang nr omdat hij uren/minuten weergeeft en geen seconden. Bij een gewone track is het gewoon minuut/seconden.

De eerste problemen die ik nu ben tegengekomen:
- Ik heb gisteren een lange liveset met map naar de tel gekopieerd. Map naam is vrij lang en bezit underscores, haakjes etc. Ook de track in de map ziet er zo uit. Als ik een playlist aan wil maken kan ik de map niet vinden. Als je gewoon bij alle tracks kijkt staat de liveset er wel tussen. In bestandsbeheer is de map ook gewoon te zien. Na het inkorten van de mapnaam is hij wel gewoon te vinden.
- Zoals al eerder vermeld hier is dat de handmatige equalizer niet ingesteld blijft staan na afsluiten mediaspeler.
- Gisteren had ik tijdens het spelen van Marble madness in gold arcade, na het halen van level 4, en hij bezig was met het laden van level 5 opeens een melding: Onvoldoende geheugen beschikbaar; terwijl ik helemaal niks aan het doen was behalve het spelletje. Op het telefoongeheugen staat maar 1 extra ringtone. Geheugenstatus geeft aan 30MB beschikbaar. De 2e keer ging hij wel gewoon verder.

Verder nog steeds geen vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Ik besef me net dat al mijn standaard software nooit op mijn tel hefet gestaan of vrij snel verdwenen is. Facewarp en de standaard games bijvoorbeeld. Iemand enig idee waar ik die kan weghalen zodat ik de boel weer kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren deze telefoon ook binnen gekregen. Ziet er op het eerste oog allemaal prima uit. En ik heb gelukkig nog niet de problemen gehad die ik hier toch wel regelmatig lees.

Zijn er nos mensen die suggesties hebben van dingen die ik op die foon moet zetten. Zit zelf te denken aan Opera mini bv. Die standaard browser bevalt me niet echt.

Iemand trouwens ook ervaring met MSN op dit mobiel, en welk prg gebruiken jullie daarvoor?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
wiene schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:16:
[...]
Marble madness in gold arcade, na het halen van level 4, en hij bezig was met het laden van level 5 opeens een melding:.
Ik kan niet eens leven 2 uitspelen :S
Rio schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:38:
Ik besef me net dat al mijn standaard software nooit op mijn tel hefet gestaan of vrij snel verdwenen is. Facewarp en de standaard games bijvoorbeeld. Iemand enig idee waar ik die kan weghalen zodat ik de boel weer kan herstellen?
Helpt masterreset niet om alles weer terug te halen?

Mijn ervaring met vastlopers:
- als je een nieuwe label maakt en paar fotos ervan voorziet, dan laat je fotos afspelen maakt niet uit welke thema je kiest na 3e foto valt toestel uit.
- als je een foto wil nemen in facewrap door op capture te drukken sluit programma zichzelf soms af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:49:
Zijn er nos mensen die suggesties hebben van dingen die ik op die foon moet zetten. Zit zelf te denken aan Opera mini bv. Die standaard browser bevalt me niet echt.

Iemand trouwens ook ervaring met MSN op dit mobiel, en welk prg gebruiken jullie daarvoor?
volgens mij zoek je deze:
http://www.operamini.com/

Rio schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:38:[/b]
[/quote]

http://www.se-world.info/...-FaceWarp-Super-Tool.html (je moet je wel aanmelden).

http://gallery.mobile9.com/f/273744/ (ik weet niet of dit voor gsm is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
ArnoudBM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:52:
Hmmm, waar blijft mijn 2GB kaartje eigenlijk? Heb de T-Mobilebon 31 oktober opgestuurd naar SE maar nog altijd niets ontvangen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Heeft bij mij minder dan 3 weken geduurd. Vond het wel raar dat ze totaal niks van zich lieten horen. Niet dat mijn formulier ontvangen is, niet wanneer hij verstuurd zal worden, en niet wanneer hij verstuurd is. Maar ik heb hem dus wel gelukkig! :)
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:21:
Kent er iemand een programma om PDF te lezen op de K850i? Enneuh, liefst gratis :)
Ben ik ook harstikke benieuwd naar!!! :*)

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Over marble madness:
remix999 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:08:
Ik kan niet eens leven 2 uitspelen :S
Lukte mij eerst ook niet. Maar onder options kun je motion uitzetten. ipv de positiesensor in de telefoon gebruik je dan gewoon de toetsen of d-pad. Met de positiesensor is het echt onmogelijk een snelle tijd neer te zetten. hoewel ik toch al in level 4 was voordat ik erachter kwam. Ben inmiddels al in titanium level 5. Moet wel platinum arcade nog spelen maar lijkt me ook niet zoon probleem.

Het is misschien minder leuk maar de positiesensor is echt lastig. Eerst maar eens zo alles halen.

[ Voor 8% gewijzigd door wiene op 12-12-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu wel opera mini geinstalleerd (top browsertje). Nu moet ik alleen steeds omslachtig via het menu naar Applicaties om Opera op te starten. Weet iemand of het mogelijk is deze sneller te starten? Dus bv dat ik de 'snelkoppeling' Internet bv laat verwijzen naar Opera ipv die bagger standaard browser op de k850i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:33:
Ik heb nu wel opera mini geinstalleerd (top browsertje). Nu moet ik alleen steeds omslachtig via het menu naar Applicaties om Opera op te starten. Weet iemand of het mogelijk is deze sneller te starten? Dus bv dat ik de 'snelkoppeling' Internet bv laat verwijzen naar Opera ipv die bagger standaard browser op de k850i?
Je kunt hem bij "Mijn Snelkoppelingen" toevoegen en bovenaan zetten, een keer drukken op de snelkoppelingsknop en dan op de middelste soft-key en hij start al op :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:42:
[...]

Je kunt hem bij "Mijn Snelkoppelingen" toevoegen en bovenaan zetten, een keer drukken op de snelkoppelingsknop en dan op de middelste soft-key en hij start al op :)
Das een handige idd. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Famoso schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:55:
[...]

Ik kon zelfs zonder software update ineens geen TV meer kijken met mijn k850i. Orange zou mij hier over terugbellen, maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan.
Werkt het bij jou al weer? Probeer het nl. net voor de eerste keer uit, maar het wil bij mij niet openen.
Gegevens laten doorsturen vanaf orange site, proxy aangepast, er wordt wel een verbinding opgezet met de mediaserver, alleen geeft deze later aan dat het afspelen is mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Graag gedaan ;)

Erg mooie browser inderdaad, stukken beter dan die wat er standaard in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilt iemand zijn k850i ruilen voor mijn LG Viewty ? mijne is nog zgan en wil graag ook een zgan aub !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkBM schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:33:
[...]

Werkt het bij jou al weer? Probeer het nl. net voor de eerste keer uit, maar het wil bij mij niet openen.
Gegevens laten doorsturen vanaf orange site, proxy aangepast, er wordt wel een verbinding opgezet met de mediaserver, alleen geeft deze later aan dat het afspelen is mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht handig om dit in de startpost op te nemen?

http://www.getjar.com/software/Sony-Ericsson/K850i

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb hetzelfde probleem na update naar versie R1CA037, gebeld met Orange.
Kreeg te horen na navraag aan het Data-team door medewerker, dat deze versie nog niet door hun goed gekeurd was en dat ik maar terug moest naar de vorige versie via hun website.
Hij kon me alleen niet vertellen hoe en waar het staat bij Orange.
Is het iemand al eens gelukt om video te bellen met Orange

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

[...]

Nope, is nog niet gelukt. Beetje vervelend aangezien je nu betaalt voor een dienst die je niet eens kunt gebruiken.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Weet iemand ook hoe je de GPRS verbinding op deze mobiel (tijdelijk) uit kan schakelen voor als je bv naar het buitenland gaat? Je kan natuurlijk wel het automatisch updaten van rss feeds, mail etc uitschakelen maar dat is ook zo wat elke keer. En het hele GPRS profiel verwijderen vind ik eigenlijk ook geen optie? Iemand enig idee hoe je dat kan doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:21:
Weet iemand ook hoe je de GPRS verbinding op deze mobiel (tijdelijk) uit kan schakelen voor als je bv naar het buitenland gaat? Je kan natuurlijk wel het automatisch updaten van rss feeds, mail etc uitschakelen maar dat is ook zo wat elke keer. En het hele GPRS profiel verwijderen vind ik eigenlijk ook geen optie? Iemand enig idee hoe je dat kan doen?
Waarom zou je? GPRS kost je alleen iets als je 't internet gebruikt. En dan kost het net zo weinig moeite om de auto-updates van je RSS feeds ff uit te zetten..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:09:
[...]

Waarom zou je? GPRS kost je alleen iets als je 't internet gebruikt. En dan kost het net zo weinig moeite om de auto-updates van je RSS feeds ff uit te zetten..
Heb je ook gelijk in. Maar vroeg me af of het uberhaupt mogelijk was om dat uit te schakelen. Maar ik heb ook al wat gegoogled ed. en het schijnt niet zo heel eenvoudig te gaan. Dus dan maar alles wat GPRS aanspreekt uitschakelen.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:40

Shiro

Serenity

Ik zat ff op hi site te kijken.

Student
http://shop.www.hi.nl/his...tsek850ibl&M5ABRelArt=B52

Kosten bij 2 jaar Hi20
16*24 = 384
384 + 109,95 = 493,95

Normaal
http://shop.www.hi.nl/hi/...tsek850ibl&M5ABRelArt=B42

Kosten bij 2 jaar Hi20
9,95*12 = 119,40
20*12 = 240
119,40 + 240 + 109,95 = 469,35

Doe ik nou iets verkeerds hier of is het gewoon heel vaag dat je als student meer moet betalen?
Zal wel gek zijn om bij de kassa te zeggen: "Ik zou graag gebruik willen maken van mijn studenten korting" 8)7

SR+ MiC

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:10
Bij die lagere abo's betaal je bij dit soort aanbiedingen idd meer... bij hi student 25 ga je ongeveer hetzelfde betalen volgens mij en bij hi 30 ben je int voordeel ;)

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:05:
wilt iemand zijn k850i ruilen voor mijn LG Viewty ? mijne is nog zgan en wil graag ook een zgan aub !
Hoi ik heb een Vieuwty en wil eigelijk de K850 hebben :-)
Weet niet of je hem nog hebt.

ppsychon@hotmail.com

• lucash
Henkpaulus schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:23:
[...]

Hoi ik heb een Vieuwty en wil eigelijk de K850 hebben :-)
Weet niet of je hem nog hebt.

ppsychon@hotmail.com
uhm... jullie hebben neem ik aan beide de viewty en willen ook beide de k850i hebben? xD nja.. ik ben tevreden met mij k850i en kwil m niet kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Regelmatig als ik via mobiel i-net op een pagina kom waar ik moet inloggen, dan krijg ik geen invulschermen bij de inloggegevens.

Ik vraag me nu af of dit aan SE ligt of aan het i-net zelf. Heb een orange abo. Zowel met world als met i-net acces krijg ik geen mogelijkheid om iets in te vullen achter de inlog?

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:14
Heb sinds vandaag ook de K850I in mijn bezit. Kwam vanmiddag bij ThePhoneHouse waar ik vertelde dat ik het abbo voor 2 jaar wou verlengen tegen 27,50 per maand zoiets. En met de vraag wat dan de aanschafkosten zouden zijn. Bleek dat daar het systeem eruit lag en ik met deze combinatie het toestel gratis kreeg. Altijd mooi meegenomen.

Tevens kon ik door inleveren oude telefoon voor 40 euro uitzoeken aan accesoires. Zo'n 4GB kaartje is natuurlijk nooit mis (moest dan wel iets bijbetalen).

Telefoon bevalt tot op heden uitstekend, doet soms een beetje raar met foto's en gebruik van de flits. Moet daar morgen maar eens naar kijken, of dat te verbeteren is. Verder een erg lekker werkend mobieltje.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:05

Rio

Ik heb al een boek

RudyL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:55:
Heb sinds vandaag ook de K850I in mijn bezit. Kwam vanmiddag bij ThePhoneHouse waar ik vertelde dat ik het abbo voor 2 jaar wou verlengen tegen 27,50 per maand zoiets. En met de vraag wat dan de aanschafkosten zouden zijn. Bleek dat daar het systeem eruit lag en ik met deze combinatie het toestel gratis kreeg. Altijd mooi meegenomen.

Tevens kon ik door inleveren oude telefoon voor 40 euro uitzoeken aan accesoires. Zo'n 4GB kaartje is natuurlijk nooit mis (moest dan wel iets bijbetalen).

Telefoon bevalt tot op heden uitstekend, doet soms een beetje raar met foto's en gebruik van de flits. Moet daar morgen maar eens naar kijken, of dat te verbeteren is. Verder een erg lekker werkend mobieltje.
Mooi verhaal man, bedankt!
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon nu een 3 dagen op zich tevreden in gebruik alleen loop ik tegen 2 (toch best wel vervelende dingen aan)

Allereerst merk ik op dat mijn accu wel erg snel leeg is. Toen ik de telefoon net kreeg heb ik hem helemaal opgeladen, en daarna heb ik er vanzelfsprekend een tijd mee lopen spelen, dus was het nog wel verklaarbaar dat de accu wat sneller leeg liep. Alleen nu heb ik de telefoon gisteravond weer volledig opgeladen. Ding verder gewoon standby op tafel laten liggen. (geen activiteit verder, dus geen UMTS/GPRS toegang oid) Vanmorgen keek ik dus en zag ik dat de accu nog maar 51% vol was. Ofwel in een kleine 8 uur tijd is ie al weer half leeg zonder er ook maar iets mee te doen. Met dit tempo zou ik dus dagelijks dat ding op moeten laden, zonder dat ik er maar iets mee gedaan heb. Vreemd dus. Iemand hier ook ervaring mee?

Verder merk ik dat de middelste touchkey soms traag of helemaal niet reageert. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere. Denk zelf dat dit een softwarematig probleem is, maar irritant is het wel om als je een keuze wilt maken soms 3 keer op die touchkey te moeten drukken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:20:
Heb de telefoon nu een 3 dagen op zich tevreden in gebruik alleen loop ik tegen 2 (toch best wel vervelende dingen aan)

Allereerst merk ik op dat mijn accu wel erg snel leeg is. Toen ik de telefoon net kreeg heb ik hem helemaal opgeladen, en daarna heb ik er vanzelfsprekend een tijd mee lopen spelen, dus was het nog wel verklaarbaar dat de accu wat sneller leeg liep. Alleen nu heb ik de telefoon gisteravond weer volledig opgeladen. Ding verder gewoon standby op tafel laten liggen. (geen activiteit verder, dus geen UMTS/GPRS toegang oid) Vanmorgen keek ik dus en zag ik dat de accu nog maar 51% vol was. Ofwel in een kleine 8 uur tijd is ie al weer half leeg zonder er ook maar iets mee te doen. Met dit tempo zou ik dus dagelijks dat ding op moeten laden, zonder dat ik er maar iets mee gedaan heb. Vreemd dus. Iemand hier ook ervaring mee?

Verder merk ik dat de middelste touchkey soms traag of helemaal niet reageert. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere. Denk zelf dat dit een softwarematig probleem is, maar irritant is het wel om als je een keuze wilt maken soms 3 keer op die touchkey te moeten drukken.
Dat van die accu heb ik dus totaal niet. Ik vind de accu tijd juist uitstekend. Als de telefoon bij mij alleen in standby staat zonder dat ik er wat mee doe gaat ie een hele poos mee. Nog niet gekeken hoelang omdat ik er altijd wel wat mee doe(muziek luisteren enzo) maar ik denk dat ie dan wel 1.5 tot 2 week mee kan.

Wat betreft die touchbutton. Het lijkt mij sterk dat dat iets software matigs is. Ik had in het begin ook wat problemen met deze besturing, maar op een gegeven moment krijg je er wel handigheid in. Het zijn temperatuurgevoelige sensortjes eigenlijk. Dus je moet zorgen dat je er een beetje overheen glijd of iets dergelijks. dat werkt wel goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Qua accu duur heb ik ook niets te klagen. Toen ik hem de eerste keer volledig had opgeladen kon ik 2 dagen daarna hem weer aan de oplader leggen. Nu ik hem al een tig weken heb kan ik met gemak 10 dagen zonder opladen de telefoon gebruiken (lees: telefoneren, smsje versturen, foto maken en muziek luisteren afgewisseld met elkaar). Dus ik kan niet zeggen dat ik te klagen heb over de accu, vind hem prima.

En wat betreft touch button, tja zo nu en dan heb ik ook dat ik echt 5x moet drukken voordat ie eindelijk het oppakt als: "scherm wordt aangeraakt". Geen idee waar het aan ligt, maar over het algemeen reageren de touch buttons wel snel genoeg. Ik heb alleen wel zo mijn vraagtekens bij de achterkant van de telefoon. Want als ik hem in mijn hand hou, een smsje typ, dan druk ik diverse keren achter elkaar 1 t/m 9 in. Maar terwijl ik dat doe om mijn smsje vol te typen merk ik dat onderaan, bij het klepje voor de batterij/sim kaart/geheugen kaart, het een krakend geluidje geeft.

Als ik er normaal druk op zet op de achterkant bij het klepje, zonder 1 t/m 9 te toetsen dus, krijg ik sterk de indruk dat ik zo de achterkant kapot kan drukken. Dit i.t.t. mijn W800i waarbij ik zoveel drukken kan als ik wil, maar er niets gebeurd. Weet niet of dit een foutje is in mijn exemplaar of dat het gewoon zo hoort, maar als het zo hoort vind ik het niet fijn. Had het toestel toch iets robuuster verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:20:

....(laten we maar niet nog een keer alles quoten)....

Dat laden komt omdat de baterij net nieuw is. Staat bij alle telefoons in het boekje, de eerste paar keer opladen benutten ze nu eenmaal nog niet de maximale capaciteit. Na een week was die van mij helemaal optimaal.
Wat betreft die touchbuttens moet je het idd gewoon ff leren. Het gaat niet zo zeer om het er op tikken maar zorgen dat ze met zo veel mogelijk warmte oppervlakte aanraakt. Dus niet met het puntje van je finger of je nagel, maar echt je duim er op leggen/er een beetje overheen vegen. Krijg je vanzelf handigheid in. Het gaat bij die knoppen om temperatuur verschil dus als je je finger er niet even af haalt tussen 2 keer intoetsen zal die de 2e keer niet reageren. Ook kan je wat problemen krijgen met hele koude fingers.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die foto's hebben genomen in een donkere omgeveving zoals B.v het cafe / dicotheek.
Zou iemand een paar foto's kunnen plaatsen hierover? Alvast bedankt.

En ik hoor veel mensen klagen over stofdeeltjes achter de lens, maar ik had hiervoor een W800 en had daar heel af en toe ook een klein beetje stof zitten achter het beeldscherm.
Maar bij dat toestel kon ik hem zo open schroeven en schoonmaken, weet iemand of dat ook gemakkelijk te doen is bij dit toestel?

[ Voor 43% gewijzigd door Henkpaulus op 14-12-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend heb ik foto's en video's gemaakt tijdens het live-concert van Maroon 5 in de Brabanthallen. Foto's zijn onscherp omdat de sluitertijd te lang wordt in deze omstandigheden, jammer.
Video is leuk maar kwaliteit van beeld en geluid is niet om over naar huis te schrijven, weer jammer.

edit: flitsfoto's van dichtbij zijn idd erg mooi, alleen rode ogen ff verwijderen op de comp.

Mijn huidige softwareversie is R1CA029. De update functie in de telefoon geeft aan dat de telefoon de nieuwste software bevat, klopt dat?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkpaulus schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:19:
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die foto's hebben genomen in een donkere omgeveving zoals B.v het cafe / dicotheek.
Zou iemand een paar foto's kunnen plaatsen hierover? Alvast bedankt.
In de discotheek e.d. zijn prima foto's te maken al moet je wel zorgen dat je doel binnen het flitsberijk ligt. Niet verder dan 4 meter ofzo. En natuurlijk geen enkel stukje vinger aan de achterkant van de tel komen, anders wordt er weer gegild dat de flitser niet synchroon loopt :+

Ik zal kijken of ik een keer wat niet al te genante foto's kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:42:
Afgelopen weekend heb ik foto's en video's gemaakt tijdens het live-concert van Maroon 5 in de Brabanthallen. Foto's zijn onscherp omdat de sluitertijd te lang wordt in deze omstandigheden, jammer.
Video is leuk maar kwaliteit van beeld en geluid is niet om over naar huis te schrijven, weer jammer.

edit: flitsfoto's van dichtbij zijn idd erg mooi, alleen rode ogen ff verwijderen op de comp.

Mijn huidige softwareversie is R1CA029. De update functie in de telefoon geeft aan dat de telefoon de nieuwste software bevat, klopt dat?
Vreemd, bij een paar filmpjes op youtube genomen door de W850 zien er een stuk beter uit :
http://www.youtube.com/watch?v=ChlircUxByQ

http://www.youtube.com/watch?v=knHh_0c8BV8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Laatst online: 09:39
telefoon inmiddels ontvangen vanochtend, maar nu wil ik toch wel weten waar ik kan zien dat ik verbonden ben met het internet, want ik wil niet per ongeluk op WAP/GPRS zitten zonder dat ik het door heb en ik dadelijk torenhoge rekeningen heb.
bovenaan zie ik mijn signaalsterkte van mijn netwerk en een 3G icoon, daarnet zag ik even een wereldbolletje(internet denk ik) maar die verdween nadat ik had geannuleerd omdat ik verbinding probeerde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:57:
telefoon inmiddels ontvangen vanochtend, maar nu wil ik toch wel weten waar ik kan zien dat ik verbonden ben met het internet, want ik wil niet per ongeluk op WAP/GPRS zitten zonder dat ik het door heb en ik dadelijk torenhoge rekeningen heb.
bovenaan zie ik mijn signaalsterkte van mijn netwerk en een 3G icoon, daarnet zag ik even een wereldbolletje(internet denk ik) maar die verdween nadat ik had geannuleerd omdat ik verbinding probeerde te maken.
Als je verbonden bent met het internet kun je dat inderdaad zien aan dat wereldbolletje. Als je daadwerkelijk dataverkeer hebt knippert dat bolletje iets. En ik zou adviseren als je geen 3G netwerk nodig hebt deze uit te schakelen, wat de accutijd flink verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:06:
[...]

Dat laden komt omdat de baterij net nieuw is. Staat bij alle telefoons in het boekje, de eerste paar keer opladen benutten ze nu eenmaal nog niet de maximale capaciteit. Na een week was die van mij helemaal optimaal.
Wat betreft die touchbuttens moet je het idd gewoon ff leren. Het gaat niet zo zeer om het er op tikken maar zorgen dat ze met zo veel mogelijk warmte oppervlakte aanraakt. Dus niet met het puntje van je finger of je nagel, maar echt je duim er op leggen/er een beetje overheen vegen. Krijg je vanzelf handigheid in. Het gaat bij die knoppen om temperatuur verschil dus als je je finger er niet even af haalt tussen 2 keer intoetsen zal die de 2e keer niet reageren. Ook kan je wat problemen krijgen met hele koude fingers.
Ik heb hem dus gisteravond opnieuw op moeten laden, en een 12 uur later staat de batterij nog op 88% vol. Dus je hebt gelijk dat de batterij de eerste keer de batterij nog niet de maximale capaciteit benut.

En die knoppen heb ik inderdaad ook gemerkt dat het om de warmte van je vingers gaat. Gisteren tijdje buiten geweest en met koude vingers reageren de touchkeys aanmerkelijk minder goed. En je hoeft er inderdaad niet echt op de drukken wat ik in het begin dus wel deed.

Thanks voor je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ik heb de software erbij gepakt en geinstalleerd, daarna ben ik tegelijk maar over gegaan op myphoneexplorer. heb eerlijk gezegd nog niet eens gekeken naar wat die PC suite allemaal biedt.

iemand nog advies voor een extra geheugenkaartje? standaard zit er zo'n minikaart in van 512MB.

edit: ik zie net dat ik bij het opstarten een rode lijn rechts door mijn beeldscherm heb lopen, is dit normaal?? ook in het menu zelf loopt er een smalle rode lijn doorheen :S, ook een groene lijn loopt erdoorheen.
dit is echter gebeurd nadat ik de software van de telefoon heb geupdate. meer mensen hier last van?

klopt het ook dat je het volume van de muziek niet meer kan aanpassen na die update?

[ Voor 62% gewijzigd door reAaa op 15-12-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 12:10
reAaa schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:04:
Ik heb de software erbij gepakt en geinstalleerd, daarna ben ik tegelijk maar over gegaan op myphoneexplorer. heb eerlijk gezegd nog niet eens gekeken naar wat die PC suite allemaal biedt.

iemand nog advies voor een extra geheugenkaartje? standaard zit er zo'n minikaart in van 512MB.

edit: ik zie net dat ik bij het opstarten een rode lijn rechts door mijn beeldscherm heb lopen, is dit normaal?? ook in het menu zelf loopt er een smalle rode lijn doorheen :S, ook een groene lijn loopt erdoorheen.
dit is echter gebeurd nadat ik de software van de telefoon heb geupdate. meer mensen hier last van?

klopt het ook dat je het volume van de muziek niet meer kan aanpassen na die update?
Dan moet er iets fout gegaan zijn bij de software-update.
Misschien opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
heb inmiddels een master reset gedaan die de instellingen herstelt, het probleem met de geluidsknopjes aan de rechterkant is bij deze opgelost voorlopig.

echter zit ik nog steeds met het probleem dat rechts in mijn beeldscherm 2 heel dunne rode en groene lijntjes lopen, ik zal proberen een foto ervan te maken zodat je weet wat ik bedoel. ze zijn continu zichtbaar, bij foto's maken, door het menu, bij het tikken van een smsje. eigenlijk altijd. wie o wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:42:
heb inmiddels een master reset gedaan die de instellingen herstelt, het probleem met de geluidsknopjes aan de rechterkant is bij deze opgelost voorlopig.

echter zit ik nog steeds met het probleem dat rechts in mijn beeldscherm 2 heel dunne rode en groene lijntjes lopen, ik zal proberen een foto ervan te maken zodat je weet wat ik bedoel. ze zijn continu zichtbaar, bij foto's maken, door het menu, bij het tikken van een smsje. eigenlijk altijd. wie o wie heeft hier nog meer last van?
Ik denk dat de groene en rode lijnen echt een probleem van jouw telefoon is. Misschien een unieke software fout, misschien zelfs hardware.
Dat geluidsprobleem is bij meerdere mensen voorgekomen. Dat gebeurt vaak na het wisselen van een thema of iets dergelijks. Is na opnieuw opstarten verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:18:
[...]

Ik denk dat de groene en rode lijnen echt een probleem van jouw telefoon is. Misschien een unieke software fout, misschien zelfs hardware.
Dat geluidsprobleem is bij meerdere mensen voorgekomen. Dat gebeurt vaak na het wisselen van een thema of iets dergelijks. Is na opnieuw opstarten verholpen.
dat betekent dus dat ik naar een dichtsbijzijnde Hi servicepoint/Primafoon winkel moet gaan met mijn toestel. ik heb er trouwens geen zin in om het ding een aantal weken kwijt te zijn, kan het ook zo zijn dat ik een nieuwe mee krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:42:

is bij mij op moment de laatste versie: R1CA037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Na tig reviews te hebben gelezen verkies ik deze gsm toch boven de N95 en de G800. Vrijwel iedere review schrijft ook dat de camera in deze foon gewoon stukken beter is dan die van de N95 en de G800.

Dan is de keuze voor mij snel gemaakt :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

reAaa schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:42:

ik had een zwarte lijn door het scherm lopen, ik ermee teruggegaan en een nieuwe gekregen, dit is een hardwarefout in het scherm (bij mij tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Duuvel schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:53:
[...]

ik had een zwarte lijn door het scherm lopen, ik ermee teruggegaan en een nieuwe gekregen, dit is een hardwarefout in het scherm (bij mij tenminste)
ooh gelukkig! maar ik heb m besteld via hi.nl. ik hoop niet dat ik het toestel pas weer een week later ontvang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog leuke site's voor thema's, ringtones enz enz voor deze mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ik heb een foto gemaakt om te laten zien wat het probleem is

[ Voor 28% gewijzigd door reAaa op 16-12-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/6ypo2vo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/81s0dxf.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door reAaa op 16-12-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds 2 dagen bezitter van K850i. Na wat games op de gsm gezet te hebben, kan ik nu niet meer de games en programma`s openen. Dan verteld de gsm bewerking mislukt. Hoe of te doen nu? Wachten tot de update.... is het dan verholpen, of moet ik hem op sturen.
Bij mijn oude K800i had ik het ook, maar daar vond ik het niet belangrijk, dacht dat het door deouder dom kwam, maar nu al in 2 dagen.

Robert Stam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:50:
ik heb een foto gemaakt om te laten zien wat het probleem is
Dat lijkt me niks met de software te maken te hebben. Ik zou zo snel mogelijk een nieuwe regelen. Maare, laat je nou serieus dat plastic er op zitten? Zo snel krast dat scherm ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Heb m vandaag ook opgehaald, bevalt tot nu toe op zich wel goed. Menu werkt nu tenminste op een meer logischere manier (altijd een hekel gehad aan de losse back toets op de oude ericssons, k750 gehad). Wat wel opvalt is dat het menu toch zo nu en dan traag reageert of bij media dat het niet zo heel vloeiend loopt. Ik kom vanaf een 6120c, die heeft de snelste cpu die nokia te bieden heeft in hun telefoons en dat loopt toch wel wat vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:46:
[...]

Dat lijkt me niks met de software te maken te hebben. Ik zou zo snel mogelijk een nieuwe regelen. Maare, laat je nou serieus dat plastic er op zitten? Zo snel krast dat scherm ook weer niet :+
ja ik laat het er nu maar gewoon op zitten omdat het toestel toch terug gaat, anders had ik het er vandaag/morgen wel af gehaald hoor;)
Sick Nick schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:06:
Wat wel opvalt is dat het menu toch zo nu en dan traag reageert of bij media dat het niet zo heel vloeiend loopt.
inderdaad, dat merk ik ook. maar ik denk dat ze het bij de grote software update wel gaan verhelpen

edit: om nog terug te komen op het veranderen van contracteigenaar, dit staat op de hi website vermeldt.

Een contractovername kost € 52,50. Jij, als nieuwe contractant krijgt daarvan de rekening. Uitzondering op deze regel: contractovername van ouder naar kind is gratis als het kind bij afsluiten van het contract nog minderjarig was en bij overname meerderjarig

in mijn geval dus gratis

[ Voor 46% gewijzigd door reAaa op 16-12-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
Elke keer dat ik mn andere simkaart in mn k850i stop krijg ik een setup wizard om de taal en andere dinges te regelen.
ik zou dat willen uitschakelen of verwijderen.

kan iemand me helpen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:11:
Ben sinds 2 dagen bezitter van K850i. Na wat games op de gsm gezet te hebben, kan ik nu niet meer de games en programma`s openen. Dan verteld de gsm bewerking mislukt. Hoe of te doen nu? Wachten tot de update.... is het dan verholpen, of moet ik hem op sturen.
Bij mijn oude K800i had ik het ook, maar daar vond ik het niet belangrijk, dacht dat het door deouder dom kwam, maar nu al in 2 dagen.

Robert Stam
[/quote

Lukt niet met een update. Opsturen of naar een service punt van SonyEric om de software er opnieuw op te zetten. Had hetzelfde in Utrecht bij Reitsma geweest en met 20 minuten was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdagavond werkt TV kijken met Orange ook weer in combinatie met de software R1CA037.
Aleen video bellen met Orange nog nooit gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
weet er iemand of ik het sluitergeluid kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:46:
Sinds vrijdagavond werkt TV kijken met Orange ook weer in combinatie met de software R1CA037.
Aleen video bellen met Orange nog nooit gelukt.
Yep, hier werkt het gelukkig ook weer. Blijft een leuke functie :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

reAaa schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:20:
weet er iemand of ik het sluitergeluid kan uitzetten?
Gewoon op het "Stille modus" knopje drukken, rechtsonder.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
TroonStaal schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:52:
[...]

Gewoon op het "Stille modus" knopje drukken, rechtsonder.
werkt bij mij niet, misschien omdat ik een Simlocked telefoon van Hi heb. echter heb ik maar 4 opties onder sluiter geluid en geen mogelijk tot het uitzetten daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister kon ik in een keer geen smsjes meer ontvangen, versturen en kon mijn inbox/outbox niet meer bekijken. Hij gaf het welbekende bewerking mislukt aan. Dus vandaag naar de vodafone winkel geweest en ben hem nu 2 weken kwijt. Ook werd ik echt ziek van de vodafone software waarvoor ik al eerdere keren ben terug geweest, en gebeld heb maar dit was niet mogelijk om eraf te halen(legaal dan). Maar vandaag na 2 uur zeiken kon het opeens wel. Nu maar hopen dat over 2 weken de normale software van SE erop staat en het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:13:
Sinds gister kon ik in een keer geen smsjes meer ontvangen, versturen en kon mijn inbox/outbox niet meer bekijken. Hij gaf het welbekende bewerking mislukt aan.
Dat had ik dus laatst ook, heb toen een reset gedaan, en toen werkte het weer,
Ik denk dat SE de telefoon te vroeg uitgebracht heeft, zit echt vol met bugs,
mediaplayer is langzaam, sluitertijd klopt niet, af en toe hoor ik gekraak als ik iemand opbel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ik heb ook versie R1CA029

[ Voor 88% gewijzigd door Henkpaulus op 17-12-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
heb vandaag wel 20 min aan de klantenservice gehangen, +- 6 minuten wachten, daarna konden er geen gegevens gevonden worden, nja uiteindelijk door mn tijdelijk nummer opgegeven toch nog iets kunnen vinden. komt er op neer dat ik t toestel kan terug sturen naar hi Zonder het simpakketje wat ze hebben meegegeven, vanaf t moment dat ik t verzend krijg ik binnen 10 dagen een nieuw toestel toegestuurd. natuurlijk moet ik er wel op de achterkant van mijn garantiebewijs wat er met het toestel aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
reAaa schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:15:
[...]

werkt bij mij niet, misschien omdat ik een Simlocked telefoon van Hi heb. echter heb ik maar 4 opties onder sluiter geluid en geen mogelijk tot het uitzetten daarvan.
Nee nee, dat gaat niet via dat menutje, je moet het geluid "over het algemeen" uitzetten, gewoon helemaal aan het beginscherm, waar je je background ziet en de tijd en datum etc. daar hou je de "#" knop ingedrukt tot hij zegt "Silent mode on" dan zie je een icoontje bovenin dat overeen komt met het icoontje onder de "#" knop.

Dan zou de shutter sound uit moeten zijn. Misschien dat het bij jou niet werkt, dat zou kunnen wellicht. Op de meeste telefoons is dat zo tegenwoordig dacht ik. Is vanwege privacy, dan weten mensen het tenminste wanneer er een foto wordt genomen. (Ik was daarom verbaasd dat mijn K850i met silent mode geen geluid maakte :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Oli4 Hokke schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:15:
[...]

Nee nee, dat gaat niet via dat menutje, je moet het geluid "over het algemeen" uitzetten, gewoon helemaal aan het beginscherm, waar je je background ziet en de tijd en datum etc. daar hou je de "#" knop ingedrukt tot hij zegt "Silent mode on" dan zie je een icoontje bovenin dat overeen komt met het icoontje onder de "#" knop.

Dan zou de shutter sound uit moeten zijn. Misschien dat het bij jou niet werkt, dat zou kunnen wellicht. Op de meeste telefoons is dat zo tegenwoordig dacht ik. Is vanwege privacy, dan weten mensen het tenminste wanneer er een foto wordt genomen. (Ik was daarom verbaasd dat mijn K850i met silent mode geen geluid maakte :P)
Ik had hiervoor de k750 en daarbij kon k het uitzetten.. hij was vodafone branded en heel veel mensen konden m niet uitzetten.. nu heb ik de k850i hi branded en nu kan k m niet uitzetten. Ik denk dat het dus aan de provider ligt. Bij de k750i kon ik m ook uitzetten door de telefoon "in" te gaan met de juiste software maar dat heb k nog niet getest bij de k850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Oli4 Hokke schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:15:
[...]

wat je zegt in de eerste alinea wist ik wel, het heeft bij mijn toestel te maken met de firmware die hi levert aan mij. hun bepalen zelf in hoeverre ze hun toestel willen 'branden'. Vodafone doet dit door geheel hun eigen menu te ontwerpen, bij Hi valt het reuze mee dacht ik, alleen jammer van dat sluitergeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Hey mensen.

Ik knip wel eens zelf wat filmpjes in windows movie maker, en convert ze naar .mp4 om ze vervolgens op mn k850i te zetten.

Nu heb ik een filmpje geconverteerd naar .mp4, maar nu speelt m'n k850i alleen het geluid af wat erin zit, en je ziet verder ook geen preview in de map in mn k850i. Je ziet een muzieknootje.

Hoe kan ik dit oplossen, want ik wilde dit filmpje als opstartscherm instellen.

Thx.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
je bent vergeten om dat filmpje naar mp4 om te zetten of

je hebt het met een codec omgezet. Dus even opnieuw en hierop letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

ik heb het al opgelost, ik had een verkeerde resolutie gebruikt. :P

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
reAaa schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:58:
[...]

wat je zegt in de eerste alinea wist ik wel, het heeft bij mijn toestel te maken met de firmware die hi levert aan mij. hun bepalen zelf in hoeverre ze hun toestel willen 'branden'. Vodafone doet dit door geheel hun eigen menu te ontwerpen, bij Hi valt het reuze mee dacht ik, alleen jammer van dat sluitergeluid.
Er is geloof ik ook al alternatieve firmware van Da Vinci waarmee je dat uit kunt zetten.
Heb de telefoon gisteren besteld kkan niet wachten totdat ik hem krijg. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ja zoiets heb ik gelezen, maar ik ga niet de garantie van mn toestel riskeren om dat ene sluitergeluid. heb er niet eens veel last van eerlijk gezegd,al verander je het sluitergeluid dan klinkt het al veel aangenamer.

Vandaag ga ik mijn toestel retourneren met een brief erbij wat er mankeert aan het toestel. ik hoop dat ik volgende week weer een nieuwe en goed werkend exemplaar in ontvangst mag nemen :).

iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een telefoonnr van prepaid is omgezet naar een andere provider in een abonnement :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Owja, Iemand die nu definitief kan zeggen welke kleur Hi leverd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
zie mijn foto's 1 pagina terug,

Hi levert alleen de blauwe versie

zojuist mijn toestel geretourneerd inclusief brief.
Verzendkosten 8€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Heb een N95 gehad die verkocht en daar de LG Vieuwty voor gekocht ... die heb ik weer geruild tegen een K850I en ik ben nu een trotse Mobiele bezitter.
De N95 was voor mij te lomp, heb mijn mobiel altijd in mijn rechterbroekzak en zat dus niet fijn. Plus het maken van foto's ging niet echt lekker, de Vieuwty werkte een stuk prettiger, alleen om daar mooie foto's mee te kunnen maken moet je echt alles mee hebben zoals het licht endergelijke zoals 'savonds moet je dus echt geen foto's willen maken die verder weg zijn als 2 meter want dat word helemaal niks. (de flits is daar mede oorzaak van die is namelijk niet sterk genoeg)
Nu de K850 daarin tegen .. ooh wat een genot gewoon iets indrukken stelt zelf scherp en bijna altijd gegarandeert een goede foto.
Eind conclusie : Ik ben erg blij met dit toestel 8)

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Het lijkt mij een domme vraag, maar gezien het feit dat A2DP stereo geluid verzorgt vroeg ik me af of de bluetooth headsets van SE (HBH-DS200, HBH-DS220, etc.) ook de radio-functie ondersteunen.

Mijn voorgevoel zegt van niet, maar de specs-page van SE geeft me geen duidelijkheid.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Swaptor schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:07:
Het lijkt mij een domme vraag, maar gezien het feit dat A2DP stereo geluid verzorgt vroeg ik me af of de bluetooth headsets van SE (HBH-DS200, HBH-DS220, etc.) ook de radio-functie ondersteunen.

Mijn voorgevoel zegt van niet, maar de specs-page van SE geeft me geen duidelijkheid.
Nee, dat werkt niet. De draad werkt als antenne.

Android fanboy

• Oli4 Hokke
lucash schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:28:
[...]

Ik had hiervoor de k750 en daarbij kon k het uitzetten.. hij was vodafone branded en heel veel mensen konden m niet uitzetten.. nu heb ik de k850i hi branded en nu kan k m niet uitzetten. Ik denk dat het dus aan de provider ligt. Bij de k750i kon ik m ook uitzetten door de telefoon "in" te gaan met de juiste software maar dat heb k nog niet getest bij de k850i
reAaa schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:58:
[...]

Ja klopt! Dat ligt inderdaad ook aan firmware die de provider er op installeerd =(

Gelukkig heb ik met orange gewoon vrijwel het origineel als het ware :9

• Oli4 Hokke
hey w00t! ik heb in totaal al 1100 foto's gemaakt lol! sommigen zijn wel echt gaar, meestal gewoon geheugen steuntjes als ik iets niet wil uitprinten of er geen aantekening van wil maken ofzo.

@edit: sorry had edit moeten gebruiken .. =(

[ Voor 11% gewijzigd door Oli4 Hokke op 20-12-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Als ik een foto maak in een donkere ruimte met flits, gewoon alles op automatisch en ook geen andere iso waarde heb ik soms dat als ik de foto bekijk dat hij eerst donker inlaad en dat hij vervolgens iets lichter wordt, dit gaat langzaam van boven naar onder schuift het erover heen zeg maar. Weet iemand hoe dat komt? Op de computer staan 2 foto's waarvan 1 donkere en een lelijke lichtere versie van dezelfde foto.

De ISO staat op auto dus pakt hij bijvoorbeeld automatisch 400. ISO betekend dus dat hij softwarematig licht toevoegd als ik het goed begrijp? Is dit altijd softwarematig ook bij gewone camera's? Ik dacht dat het met aanpassen sluitertijd te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wiene schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:58:
Als ik een foto maak in een donkere ruimte met flits, gewoon alles op automatisch en ook geen andere iso waarde heb ik soms dat als ik de foto bekijk dat hij eerst donker inlaad en dat hij vervolgens iets lichter wordt, dit gaat langzaam van boven naar onder schuift het erover heen zeg maar. Weet iemand hoe dat komt? Op de computer staan 2 foto's waarvan 1 donkere en een lelijke lichtere versie van dezelfde foto.

De ISO staat op auto dus pakt hij bijvoorbeeld automatisch 400. ISO betekend dus dat hij softwarematig licht toevoegd als ik het goed begrijp? Is dit altijd softwarematig ook bij gewone camera's? Ik dacht dat het met aanpassen sluitertijd te maken had.
hij stelt m wat scherper dacht ik, had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ISO is de lichtgevoeligheid. Hoe hoger die is hoe korter de sluitertijd kan zijn. Het geeft wel hoe hoger hoe meer ruis dus dat is altijd een afweging. Die lichte laag heeft iedereen. Er wordt eerst een versie van de foto voorgeladen en daarna pas wordt de volledige versie ingeladen. Alleen kan het op dat kleine schermpje lijken of de simpele versie scherper is. Als er op je pc 2 foto's laden heb je er gewoon 2 achter elkaar gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke

Op het moment dat je een foto gaat bekijken dat laad hij eerst een vereenvoudigde foto zien. Hij laat als het ware een snelle schets zien van de foto en daarna bouwt hij de foto mooi op zoals hij werkelijk is. Dit is om te voorkomen dat je een aantal seconden moet wachten voor je de foto kan bekijken. dus eerst laat hij een hele kleine lage kwaliteit versie zien (vaak is zie je dat goed, net als jpg bestanden van slechte kwaliteit) en bouwt langzaam lijn voor lijn de werkelijke op. Vandaar dat je hem zo van boven naar beneden ziet schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik kom bijna op het punt om hem het raam uit te gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:23:
Zo dat klinkt niet bijster positief }:O

Wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:23:
moet nou echt iemand gaan vragen wat er is 8)7

Oh als je gooit, zeg het even, ik wil vangen. 2 is nog beter dan 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De vraag is al eens gesteld, maar heb nog geen antwoord gezien (of ik moet eroverheen gelezen hebben).

Heeft iemand al eens getest of een 8gb microSD kaartje werkt in deze telefoon? ik ben van plan 8gb erin te stoppen om 'm als vervanger van m'n inmiddels kapotte mp3 speler te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb een 4gb kaart erin zitten, dat is ook een SDHC kaartje dus het lijkt me dat een 8gb kaartje dan ook gewoon zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
iemand enig idee wat de meest voordelige website is om zo'n kaartje te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Pricewatch? :9

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
pricewatch van microSD, gesorteerd op grootte
dat moet duidelijk genoeg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou graag van iemand horen, zodra hij/zij een 8 GB kaartje geprobeerd heeft, horen of deze in de K850i werkt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:17:
[...]

Zo dat klinkt niet bijster positief }:O

Wat is er aan de hand?
Schuifje van camera wat steeds niet opengaat, equalijizer werkt voor geen meter, Headset pakttie soms niet, batterij met 2 dagen leeg, en vreselijk traaaaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:42:
[...]

Schuifje van camera wat steeds niet opengaat, equalijizer werkt voor geen meter, Headset pakttie soms niet, batterij met 2 dagen leeg, en vreselijk traaaaag...
Dit wil toch wel zeggen dat je hem inmiddels hebt terug gestuurd en een nieuwe gaat krijgen hè? Anders ben jeje nodeloos aan het ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Klopt.. maar dan zit ik weer zolang zonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 11-09 22:43
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 07:27:
Zou graag van iemand horen, zodra hij/zij een 8 GB kaartje geprobeerd heeft, horen of deze in de K850i werkt.. :)
Heb op verschillende plekken gelezen dat dit gewoon werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 11-09 22:43
bartus1989 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:58:
Klopt.. maar dan zit ik weer zolang zonder..
Met een defect product rondlopen lijkt me ook niet echt geweldig... Ik weet niet waar je hem gehaald hebt, maar als dat klepje van de camera niet meer opengaat is er wel echt iets kapot. Gewoon terug naar de winkel en omruilen die handel. :P
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste