Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
heb je nergens meer een of ander oud mobieltje liggen dan? ff simkaart erin, en je hebt een telefoon. en aangezien de camera op je k850i al niet meer werkt lijkt het me niet dat je veel features zult missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er iemand een (freeware) programma'tje om pdf mee te lezen op de k850i? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:07:
Kent er iemand een (freeware) programma'tje om pdf mee te lezen op de k850i? :?
Ben ik ook erg geïnteresseerd in...

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik heb hem bestelt op internet, ben overgestapt van kpn naar hi,

Ik kan dan gewoon terecht bij kpn bussinis centre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een probleem met mijn foto's
Ik heb een aantal foto's gemaakt die OPEENS niet meer zichtbaar zijn!
Als je erover heen 'scrollt' blijft hij zwart! En als je de opdracht geeft om hem in te stellen als achtergrond staat er bij info beeld te groot!
Het vreemde is dat dit ineens gebeurde en ik de fotos wel gewoon zie als ik ze op de pc zet!
Very vaag dus!

Ook geprobeerd om de foto's te verwijderen en via de pc er weer op te zetten maar nee hoor weer niks!

Heeft iemand hier ook last mee of weet iemand wat het is???

kus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:13:
Ik heb nu een probleem met mijn foto's
Ik heb een aantal foto's gemaakt die OPEENS niet meer zichtbaar zijn!
Als je erover heen 'scrollt' blijft hij zwart! En als je de opdracht geeft om hem in te stellen als achtergrond staat er bij info beeld te groot!
Het vreemde is dat dit ineens gebeurde en ik de fotos wel gewoon zie als ik ze op de pc zet!
Very vaag dus!

Ook geprobeerd om de foto's te verwijderen en via de pc er weer op te zetten maar nee hoor weer niks!

Heeft iemand hier ook last mee of weet iemand wat het is???

kus
Ik heb daar voor de update wel een last van gehad. Kreeg echter niet de melding dat ze te groot waren, het was gewoon zwart. Was steeds na opnieuw opstarten weer opgelost. Na de update van laatst zoals gezegd nooit meer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:40

Shiro

Serenity

Ik had trouwens een vraagje. Ik ben dus van plan de K850i te gaan kopen. Alleen ik wordt dus afgeraden om het nu te doen. Men zegt dat het na oud en nieuw nog wat goedkoper zal worden. Maar de prijzen zijn toch al gezakt in december? Dus ik neem aan dat de toestel niet nog een keer wordt afgeprijsd. Of heb ik het mis? Uiteraard wordt het na een tijdje wel goedkoper. Maar rond deze tijd de K850i halen is toch niet echt een slechte zet?

Ik ben van plan het te nemen met een hi20 abbo krijg dus de eerste 12 maanden 50% korting. En de toestelprijs is dan 109 euro. Wat reuze meevalt als je uitrekent wat je na 2 jaar kwijt ben.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:39
Shiro gewoon doen, ik heb alleen een 25 versie genomen met toestelprijs 30 euro. want het verschil van 20-25 over 2 jaar is toch maar een meerprijs van ongeveer 40 euro. en wat stelt dat nou voor over de totale termijn. dan heb ik liever een iets hogere bundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
'k ga er zo maar is mee naar de winkel.. een nieuwe eisen(H)

Dat ik het niet normaal vind, dat ik een telefoon van 400 euro koop en dat die dan niet deugt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Goed nieuws! De nieuwste versie van de GMail applicatie is ook compatible met de K850i :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:42:
'k ga er zo maar is mee naar de winkel.. een nieuwe eisen(H)

Dat ik het niet normaal vind, dat ik een telefoon van 400 euro koop en dat die dan niet deugt..
Tja, het is eigenlijk vaak zo dat hoe duuder ze zijn hoe eerder er iets stuk gaat. Er zitten nu eenmaal veel meer delicate onderdeeltjes in om alles aan de praat te houden. Het is jammer maar dat is nu eenmaal wat mensen meemaken die altijd het nieuwste willen hebben. (zoals bijna iedereen hier :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

reAaa schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:53:
Shiro gewoon doen, ik heb alleen een 25 versie genomen met toestelprijs 30 euro. want het verschil van 20-25 over 2 jaar is toch maar een meerprijs van ongeveer 40 euro. en wat stelt dat nou voor over de totale termijn. dan heb ik liever een iets hogere bundel :)
Mja, maar heb het extra beltegoed niet echt nodig. Dus neem genoege met hi 20. Kan ik die 40 euro aan uhu extra's uitgeven rond de kerstdagen.

Ik kwam er trouwens op een rotmanier achter dat de www.hi.nl en de winkels onder de naam hi niet de zelfde prijzen aanhouden. Wou er één ophalen in de stad, alleen toestel viel 60 euro duurder uit en de korting was maar voor de eerste 4 maanden ipv 12 maanden in de hi winkel in de stad. Dat is nogal een verschil met de www.hi.nl site, qua prijs dan. Uiteraard snap ik dat een winkeltje met personeel geld kost, maar vind het wel een beetje belachelijk. En als argument gaf de verkoper in de winkel aan. "Ja, je hebt het gelijk en nummerbehoud en het advies"

Voor advies hoef ik dus echt niet bij hun te zijn. Daar voldoet tweakers ook wel aan en de mening is ook wat objectiever lijkt me. En dat nummerbehoud heb je online ook. Dus ja. 60+ euro om bellend de winkel uit te lopen vind ik een beetje teveel van het goede.

Maar wat ik wel interesant vond was dat de verkoper me meedeelde dat ik nu me abbonement kan afsluiten als gewoon. Dus eerste 4 maanden 50% korting op abbo kosten. En daarna overstappen naar student. Dat is dus eigenlijk dubbel korting innen. Kan dat wel? Want als ik dat ook kan doen voor de site. Dan betaal ik eerste 12 maanden maar 50% en dan de laatste jaar met me studenten korting kom ik nog wat goedkoper uit.

Ik heb het toestel dus net besteld via de hi site. Denk dat het vrijdag wordt voordat ik het in huis hebt.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
kan goed Kloppen Shiro, waarschijnlijk bellen ze donderdag voor een leverafspraak. dan heb jij 'm als het goed is vrijdag in huis.

waarschijnlijk krijg ik vandaag het vervolgemailtje van vorige week donderdag dat ze mij zo spoedig mogelijk (a.s. donderdag denk ik) bellen voor die leverafspraak. zal mn toestel dan ook wel een vrijdag hebben of anders zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel vanmorgen ook binnengekregen, en bevalt me tot nu toe goed. Was wel ff wennen vergeleken met mn oude k750i, maar het navigeren gaat al goed.
Ik vroeg me nog af of het verstandig is om de software te updaten? Aangezien het me niet nodig lijkt als alles gewoon werkt.
Ook wou ik er een nieuw kaartje bij kopen, 512MB is wel erg weinig (had eigenlijk wel 1GB verwacht). Is deze dan gewoon compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Zoo..

Mijne is weg, meneer wou hem alleen repareren omdat ik hem al meer dan 8 dagen had,

Nu moet ik 10 tot 15 werkdagen wachten dus zeg maar 3 tot 4 weken..

'k zeg tegen die pipo van kpn, ik weet nu al dat het straks weer niet deugt, omdat ik overal lees dat ze niet goed zijn. En omdat hij het soms niet doet en soms wel.. Op de reparatie bon staat: Phone is slow/ 9 times out of 10 times camera shutter does nog work. Other problem. Maar ik lees nergens wat terug van de slome batterij en de headset die die soms niet pakt..

En wat nou als die straks nog niet deugt krijg ik dan wel een nieuwe? Als hij 3x voor reparatie is weggeweest krijg je een nieuwe. Maar meneer..3x 1 maand is 3 maand dat ik mijn telefoon dan kwijt ben.. terwijl ik een abbo van 1 jaar heb..

Meneer vond dat ik niet zo negatief mocht zijn.

Heb de beste man een prettige dag gewenst en maar omgedraait en weggelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn foto's worden steeds slechter, en onder me flits zit ook een rondje, en daar zit allemaal stof onder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
onder je flitser zit de lichtsensor, vandaar dat je foto's slechter worden aangezien het stof ervoor zorgt dat er minder licht is. als het goed is worden de foto's donkerder en niet goed belicht met flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:31:
Zoo..

Mijne is weg, meneer wou hem alleen repareren omdat ik hem al meer dan 8 dagen had,

Nu moet ik 10 tot 15 werkdagen wachten dus zeg maar 3 tot 4 weken..

'k zeg tegen die pipo van kpn, ik weet nu al dat het straks weer niet deugt, omdat ik overal lees dat ze niet goed zijn. En omdat hij het soms niet doet en soms wel.. Op de reparatie bon staat: Phone is slow/ 9 times out of 10 times camera shutter does nog work. Other problem. Maar ik lees nergens wat terug van de slome batterij en de headset die die soms niet pakt..

En wat nou als die straks nog niet deugt krijg ik dan wel een nieuwe? Als hij 3x voor reparatie is weggeweest krijg je een nieuwe. Maar meneer..3x 1 maand is 3 maand dat ik mijn telefoon dan kwijt ben.. terwijl ik een abbo van 1 jaar heb..

Meneer vond dat ik niet zo negatief mocht zijn.

Heb de beste man een prettige dag gewenst en maar omgedraait en weggelopen..
Wat is het probleem van een slome batterij? Wat bedoel je daarmee.
Wat voor headset gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
batterij gaat maximaal 2 dagen mee..

Hmp 82, gebruik ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Na ruim twee jaar ben ik m'n K700i meer dan zat, dus wordt het tijd voor een nieuw mobieltje. Na veel wikken en wegen is het de K850i geworden. Ik ga hem bij T-Mobile kopen i.v.m. goede ervaringen, de korting die ze er op dit moment geven en de "gratis" 2GB geheugenkaart. Nu wil ik de K850i i.c.m. een tweejarig relax 150 abbonement. Mijn vraag aan jullie is: Waar kan ik dat het beste kopen? Via de webshop van T-Mobile of in één van de winkels van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Joep Stoffels schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:23:
Na ruim twee jaar ben ik m'n K700i meer dan zat, dus wordt het tijd voor een nieuw mobieltje. Na veel wikken en wegen is het de K850i geworden. Ik ga hem bij T-Mobile kopen i.v.m. goede ervaringen, de korting die ze er op dit moment geven en de "gratis" 2GB geheugenkaart. Nu wil ik de K850i i.c.m. een tweejarig relax 150 abbonement. Mijn vraag aan jullie is: Waar kan ik dat het beste kopen? Via de webshop van T-Mobile of in één van de winkels van T-Mobile?
Mijn god, of je zult even gaan vragen in een T-Mobile shop wat de prijzen daar zijn en dat vergelijken met de internet prijzen!! :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Nu online
heracles schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:30:
Mijn god, of je zult even gaan vragen in een T-Mobile shop wat de prijzen daar zijn en dat vergelijken met de internet prijzen!! :X |:(
Ik dacht dat de prijzen in de winkel hetzelfde waren als op de webshop :/ Blijkbaar niet dus. Is de winkel in elk geval duurder dan de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Joep Stoffels schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:35:
[...]

Ik dacht dat de prijzen in de winkel hetzelfde waren als op de webshop :/ Blijkbaar niet dus. Is de winkel in elk geval duurder dan de webshop?
ik heb op www.telecomadvies.nl besteld, met relax200, kreeg telefoon gratis. met die van 150 krijg je voor 18 euro de telefoon.

op de t-mobile site moet je al een veel groter abbo nemen wil je dat voor elkaar krijgen.

alleen weet ik niet of je ook de gratis geheugenkaart krijgt als je niet bij henzelf bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty__Mouse
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-08 12:09

Marty__Mouse

If not, dan toch!

Heb mijn K850i voor € 70,- bij een verlenging van mijn Flex 20 abo van 2 jaar.. Met het eerste jaar slechts 10 euries per maand... Goeie actie van T-mobile..

Bij een verlenging is het toestel goedkoper dan bij het afsluiten van een nieuw abo.. Op de site werd namelijk bijna € 200,- gevraagd bij een nieuw abo Flex 20 voor 2 jaar..

Tot nu toe erg tevreden.. Natuurlijk wel wennen als je al bijna 8 jaar aan de Nokia bent.. ;)

When you are standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:37:
batterij gaat maximaal 2 dagen mee..

Hmp 82, gebruik ik,
Dan heb je niet zo'n beste batterij, ik kan met mijn batterij een 5 dagen en dan luister ik per dag ongeveer 1,5 uur muziek via mijn philips sbh-600 en dan nog een beetje bellen, foto's maken en sms'en.
ik hoop dat je mobiel nu goed werkend terug komt, dat is ook altijd maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:30:
[...]

Dan heb je niet zo'n beste batterij, ik kan met mijn batterij een 5 dagen en dan luister ik per dag ongeveer 1,5 uur muziek via mijn philips sbh-600 en dan nog een beetje bellen, foto's maken en sms'en.
ik hoop dat je mobiel nu goed werkend terug komt, dat is ook altijd maar even afwachten
Op die manier gaat de batterij inderdaad wel lang mee. Als je echter een beetje fanatiek gaat surfen en dergelijke (3G), dan is die batterij (logischerwijs) wel binnen 2 dagen leeg :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
surfen doe ik nooit, werkt niet eens bij mij ook al niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaringen met SE zijn ronduit slecht.

zowel de k700 als k800 gehad.

beiden gingen geregeld stuk met exact dezelfde klachten.

mijn k700 is 5x gerepareerd in 2 jaar.. omruilen nee meneer dat kan niet. we repareren hem gewoon, (komt u over 2 maanden maar weer terug met dezelfde klachten).

k800 is nu voor de 4de x weg.

1ste keer wsod (white screen of death) 2 maanden later. speakertje kapot. 3de keer white screen of death. en bij terugkomste gelijk weer kapot speakertje.

ligt nu bij hoofdkantoor SE..

nee voor mij geen SE meer.

let trouwens op je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie dit geld op 95% van alle telefoons!!! echter veel providers hanteren maar 12 maanden!!! heb hier heel juridisch gezeik over gehad met primafoon.(amstelveen). die het 15 maanden oude toestel niet wou accepteren ondanks dat die 3 maanden geleden met dezelfde klachten nog was hersteld.

simpel weg u heeft geen garantie meer. niks geen coulance of wat. mijn abbonoment is toen per direct beeindigd nadat ik heb moeten dreigen met rechtsbijstands advocaat.

mijn toestel wordt nu door SE zelf nagekeken. maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

ik wacht het af wanneer mijn toestel terug komt. (als het goed is eind volgende week).

het zijn prachtige toestellen van SE maar degelijk absoluut niet.. software fouten die nog erger zijn dan die van windows. ze hangen regelmatig. de degelijkheid van vroeger toen ericsson het nog zelf deed zal nooit meer gehaald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn k800i is nog veel vaker gerepareerd, ook geen nieuw toestel. (5x wsod, 2x softwsre die blijft hangen) nu een ondeugdelijke hermontage na "softwareupdate" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon pech met een maandag-ochtend toestel ben ik bang :X . Over de garantie afhandeling ben ik het met je eens, dit kan vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE heeft grote software problemen welke ze maar niet kunnen oplossen de wsod dateert al vanaf 5 jaar geleden en is nog steeds niet verholpen.

oorzaak het toestel simpelweg aan uit zetten... geheugen raakt dan corrupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dan gewoon pech? Heb al jaren SonyEricsson en echt geen enkel probleem gehad tot nu toe.

( draai dan wel davinci erop nu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
same here, (nog) geen k850i, maar de k800 doet het al tijden zonder problemen en zelfs mijn oude k750 heeft iemand in de omgeving hier nu nog en ook zonder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lees het topic eens over de k800i en zie hoeveel mensen er kampen met problemen.

het WSOD tafereel is een groot probleem bij sony ericsson. de k800i heeft hier onwijs veel last van.

aangezien ze het probleem nog steeds niet kunnen (willen) oplossen verbaast het mij niet dat deze bug ook weer in 850 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:58:
hmm lees het topic eens over de k800i en zie hoeveel mensen er kampen met problemen.

het WSOD tafereel is een groot probleem bij sony ericsson. de k800i heeft hier onwijs veel last van.

aangezien ze het probleem nog steeds niet kunnen (willen) oplossen verbaast het mij niet dat deze bug ook weer in 850 zit.
Euh.. Wie heeft er al last van een WOSD op z'n K850 dan?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
niemand, hij trekt voorbarige conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

De meeste mensen posten hun problemen in een topic zoals deze. Veel minder mensen posten dat hun toestel wél goed werkt. Ik heb hiervoor een k750i gehad. Perfect toestel, nooit geen last van bugs gehad. Het enige probleem was de navigatie, dat was echt klote gewoon :P. Nu heb ik k850i, héérlijk! Hij werkt perfect, heb nog steeds geen bugs kunnen ontdekken :). En nee, ik bel er niet alleen mee ;).

Oja, wat ik nog niet snap...is hoe je met iemand kunt 'videobellen'. Als ik het met iemand met een N93 probeer, staat er Oproep Mislukt :?

Hmmz...'t zal toch niet zo zijn dat ik het enige goed-werkende toestel op deze aardbol heb? :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Nu online
Ondanks dat er zoveel mensen problemen hebben met de K850i, heb ik 'm net besteld. Binnenkort ook nog ff een paar doorzichtige plastic covers halen en in de toekomst misschien de HPM-90 en een 8GB SD HC Micro-kaartje. Ik ben benieuwd :9~ Ik ga binnenkort een paar simpele thema's maken voor de K850i. Ik zal ze hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep Stoffels schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:22:
....Ik ga binnenkort een paar simpele thema's maken voor de K850i. Ik zal ze hier posten.
Graag! Het huidige aanbod is niet meer zo zeer karig maar wel foeilelijk :+ , een paar eerder geposte themes uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Joep Stoffels schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:22:
Ondanks dat er zoveel mensen problemen hebben met de K850i, heb ik 'm net besteld. Binnenkort ook nog ff een paar doorzichtige plastic covers halen en in de toekomst misschien de HPM-90 en een 8GB SD HC Micro-kaartje. Ik ben benieuwd :9~ Ik ga binnenkort een paar simpele thema's maken voor de K850i. Ik zal ze hier posten.
Moest je nou persé die HPM-90 hier vermelden ik had hier nog niet van gehoord en ik ben prima tevreden met mijn HPM-70 headset zowel op me oude K750i als me huidige K850i... Maar die HPM-90 ziet er wel onwijs gaaf uit :o Ik zou het bijna niet erg vinden als mijn huidige binnenkort sneuvelt :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb Gmail geïnstalleerd op mijn k850i, maar ik kan geen email openen! Hij download alle nieuwe emails maar op welke knop moet ik drukken om een email te openen? Ik kan alleen kiezen uit "vernieuwen" en "menu." In het menu is ook nergens een optie om de email te openen. Op mijn k750i werkt het programma wel prima, volgens mij is het een fout van gmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die weten hoe je het backlight weer aan kan krijgen wanneer je foto's aan het bekijken bent?
Wanneer je een tijdje niet aan een knop zit gaat dit licht namelijk uit. het enige wat ik dan nog kan is terug naar het hoofdmenu, waarna je de foto weer opnieuw moet opzoeken... frustrating!

/me vindt de K850i de meeste slechte telefoon die hij ooit van SE heeft gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:47:
Zijn er ook mensen die weten hoe je het backlight weer aan kan krijgen wanneer je foto's aan het bekijken bent?
Wanneer je een tijdje niet aan een knop zit gaat dit licht namelijk uit. het enige wat ik dan nog kan is terug naar het hoofdmenu, waarna je de foto weer opnieuw moet opzoeken... frustrating!

je kan op een van de soft-toetsen drukken, hierna gaat eerst het licht aan, bij de 2e druk wordt de 'knop pas ingedrukt'. het staat er raar :P maar probeer het en je weet wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:00:
[...]

je kan op een van de soft-toetsen drukken, hierna gaat eerst het licht aan, bij de 2e druk wordt de 'knop pas ingedrukt'....
Het gedeelte dat hij na de 2e xkeer drukken pas iets doet dat klopt. Maar de eerste keer komt er geen licht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:47:

Even naar de volgende/vorige foto en dan weer terug klikken werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:25:
[...]

Even naar de volgende/vorige foto en dan weer terug klikken werkt ook niet?
Nope.. heb alle knoppen geprobeerd. Niets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:30:
[...]
Nope.. heb alle knoppen geprobeerd. Niets werkt.
Heel apart. Heb nu zelf even gekeken en als het scherm op zwart gaat tijdens het foto kijken dan hoef ik maar op de euhm 4punts(?), of elke andere willekeurige toets te drukken en het licht gaat weer aan...zelfs zonder dat de foto verspringt, dus de achtergrondverlichting gaat gewoon weer aan bij input. :)

Firmware versie:1200-4400 R1CA037071012

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat ik direct na ontvangst van het toestel de firmware heb geupgrade maar dat het firmware nummer nog steeds hetzelfde is (lijkt dus niet echt geupgrade). Toen ik hem daarna wederom probeerde te updaten deed hij dit ook gewoon... alleen wederom met dezelfde firmware versie. Het lijkt er dus op dat het programma niet checkt welke versie er op de telefoon staat maar gewoon altijd de nieuwste er overheen schrijft... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:48:
[...]
Firmware versie:1200-4400 R1CA037071012
Ik heb versie: 1200-4341 R1CA029

Een oude dus. Maar hij is T-Mobile branded en zogoed ik weet is er nog geen upgrade voor beschikbaar. Heb T-Mobile al gemailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:10
Ik krijg de backlight ook niet aan als ie uit is gegaan tijdens foto's kijken.

Ik heb versie 1200-4400 R1CA037 071012
En ik heb m bij hi gekocht ;)

Voor de rest nog geen problemen met het toestel gehad^^

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 10:35

Diablo_GT

nbx

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:11:
[...]

Ik heb versie: 1200-4341 R1CA029

Een oude dus. Maar hij is T-Mobile branded en zogoed ik weet is er nog geen upgrade voor beschikbaar. Heb T-Mobile al gemailt.
Gisteren gaf de update prog aan dat er wel een update beschikbaar was voor Tmobile telefoons. Heb zelf geen update uitgevoerd omdat de accu bijna leeg was.

nbx

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Banjy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:08:
[...]

Moest je nou persé die HPM-90 hier vermelden ik had hier nog niet van gehoord en ik ben prima tevreden met mijn HPM-70 headset zowel op me oude K750i als me huidige K850i... Maar die HPM-90 ziet er wel onwijs gaaf uit :o Ik zou het bijna niet erg vinden als mijn huidige binnenkort sneuvelt :+
Ik heb ook de HPM-90, en dat ding is echt zalig! Paar mooie Sennheiser CX400 erin, en het kan niet meer stuk!

Enige nadeel vind ik dat de HMP-90 niet werkt als de Media Player geminimaliseerd is. En als hij de tijd weergeeft is wordt het niet geupdate, de tijd blijft gewoon steeds hetzelfde als op het moment dat je dat inschakelde (ik weet niet meer hoe je de tijd inschakelt... :P). Maar, misschien is dit allemaal al met de nieuwe firmwire verholpen. Ik hoop het in ieder geval... :9

Don't live for pleasure, make life your treasure

Verwijderd

Diablo_GT schreef op donderdag 27 december 2007 @ 03:50:
[...]

Gisteren gaf de update prog aan dat er wel een update beschikbaar was voor Tmobile telefoons. Heb zelf geen update uitgevoerd omdat de accu bijna leeg was.
Goed nieuws! Werkt dat trouwens gewoon via SEUS?
Zal het vanaaf gelijk proberen.

Verwijderd

Hallo allemaal !!

Weet iemand hoe ik met mijn K850i kan internetten ?? Gewoon ff snel de mail checken ofzo ?
Of kan dit niet en heb je een speciale data bundel nodig ??
Nu heb ik gewoon KPN abbo via Debitel zonder extra bundels of whatever.

Ik heb deze vraag aan Debitel gesteld en ik kreeg als antwoord: voor 10 euro/maand mag je eindeloos internetten maar dat was niet t antwoord op mijn vraag natuurlijk.....

Groeten Brey

PS: Mijn eerdere beschreven probleem van het niet opengaan van het lenskapje doet zich alweer voor !! Zelfs na reparatie ! Met een tik op de phone is t opgelost nu....niet elegant maar ja.....

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb net de Sony Ericsson K850i bestelt.
De foto's zijn toch scherper dan op de K800i(die ik momenteel bezit)?
En hoe zit het eigenlijk met de geluidskwaliteit, is dat ook hetzelfde als bij de K800?
Ik heb trouwens op een site gelezen dat je zowel Micro SD als de M2 geheugenkaarten kan gebruiken , is dat waar?

Verwijderd

Ik ben inmiddels wel aan de diverse bugs gewent. Wat echt K U T blijft is die lading stof onder de lenskap.

Heeft iemand de cover al verwijderd en gekeken of dit zelf op te lossen is?

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Heb zojuist 2 maal een update uitgevoerd, ik kreeg de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar was. Echter ging het bijwerken 2 maal fout. Heb een T-Mobile branded phone.

Verwijderd

Olic90 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:20:
Ik heb net de Sony Ericsson K850i bestelt.
De foto's zijn toch scherper dan op de K800i(die ik momenteel bezit)?
En hoe zit het eigenlijk met de geluidskwaliteit, is dat ook hetzelfde als bij de K800?
Ik heb trouwens op een site gelezen dat je zowel Micro SD als de M2 geheugenkaarten kan gebruiken , is dat waar?
de fotos zijn scherper inderdaad
geluidskwaliteit nagenoeg hetzelfde
het klopt dat je micro SD en M2 kunt gebruiken, het is dus waar
volgende keer de zoekfunctie gebruiken, dan bespaar je je de moeite om de vraag te posten ;)

• P.K.
  • Laatst online: 11-09 22:43
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:18:
Ik ben inmiddels wel aan de diverse bugs gewent. Wat echt K U T blijft is die lading stof onder de lenskap.

Heeft iemand de cover al verwijderd en gekeken of dit zelf op te lossen is?
Ik zag wel wat foto's voorbij komen van een geopende K850, volgens mij is het geen aanrader om te doen. ;) De gast die het gedaan had, had met een schroevendraaier op de lens lopen dansen. Maar misschien is dat ook niet echt slim...

Wel iets gevonden hoe je hem kan openen: http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k850idisassembly.htm

Heb zelf gelukkig geen last van van stof ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door P.K. op 27-12-2007 14:36 ]

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 10:35

Diablo_GT

nbx

Heb net een update uitgevoerd, Tmobile branded, software versie wordt als R1DA038 aangegeven. Naar mijn gevoel is de software iets sneller geworden en je instellingen blijven behouden tijdens update.
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:26:
[...]

Goed nieuws! Werkt dat trouwens gewoon via SEUS?
Zal het vanaaf gelijk proberen.
Ja, gewoon via SE Update Service.

nbx

• Shiro

Shiro

Serenity

Ik heb net me K850i binnen gekregen.
Merk ook dat paar foto's ongelofelijk donker/zwart uitkomen... Als ik de 9 foto's achterelkaar optie gebruikt heb ik er nog geen last van gehad. Maar de foto kwaliteit terzijde. Het is waarschijnlijk al tig x besproken maar hoe hebben jullie het opgelost? Alleen firmware updaten? Ik heb als goed is de laatste firmware al.

Weet iemand de volgende?
- Hoelang kan je MP3 op de K850i beluisteren?
- Wat voor een video formaten/compressie pakt die ? Avi met xvid of misschien zelfs MKV met h.264
- Kan ik de schermbelichting veranderen? Zag niet zo snel hoe ik het korter kon instellen.

Nog paar nutelose vragen:
- Hoe snel is de K850i als dat in mhz valt uit te drukken.
- En hoeveel ram heeft die? Neem aan dat de huidige mobieltjes wel wat processor kracht en ram bezitten.

Verder me eerste indruk over me K850i
Ziet er strak uit. De navigatie is nog wel wenen. En het scherm vind ik een beetje traag. Met traag bedoel ik dus dat de N95 snellere LCD schermpje heeft dan de K850i. Als je in foto stand ronddraai zie je vrij veel ghosting op me K850i. En haast geen bij N95. Uiteraard is dat geen ramp en zit ook een verschil in de prijs van de twee toestellen. Vind wel dat het menu van K850i sneller regeert dan de N95 (gelukkig)

Verder ben ik er ondanks de brakke foto's erg positief over.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 27-12-2007 15:02 ]

SR+ MiC

Verwijderd

Shiro schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:55:
Ik heb net me K850i binnen gekregen.
Merk ook dat paar foto's ongelofelijk donker/zwart uitkomen... Als ik de 9 foto's achterelkaar optie gebruikt heb ik er nog geen last van gehad. Maar de foto kwaliteit terzijde. Het is waarschijnlijk al tig x besproken maar hoe hebben jullie het opgelost? Alleen firmware updaten? Ik heb als goed is de laatste firmware al.

Weet iemand de volgende?
- Hoelang kan je MP3 op de K850i beluisteren?
- Wat voor een video formaten/compressie pakt die ? Avi met xvid of misschien zelfs MKV met h.264
- Kan ik de schermbelichting veranderen? Zag niet zo snel hoe ik het korter kon instellen.

Nog paar nutelose vragen:
- Hoe snel is de K850i als dat in mhz valt uit te drukken.
- En hoeveel ram heeft die? Neem aan dat de huidige mobieltjes wel wat processor kracht en ram bezitten.

Verder me eerste indruk over me K850i
Ziet er strak uit. De navigatie is nog wel wenen. En het scherm vind ik een beetje traag. Met traag bedoel ik dus dat de N95 snellere LCD schermpje heeft dan de K850i. Als je in foto stand ronddraai zie je vrij veel ghosting op me K850i. En haast geen bij N95. Uiteraard is dat geen ramp en zit ook een verschil in de prijs van de twee toestellen. Vind wel dat het menu van K850i sneller regeert dan de N95 (gelukkig)

Verder ben ik er ondanks de brakke foto's erg positief over.
Als de foto's waarbij de flits is gebruikt donker zijn heb je waarschijnlijk een vinger aan de achterkant gehouden. Ook al steekt er maar een stukje van je pink uit dan maakt de lichtmeter al fouten. Het kan ook zijn dat je gewoon te ver weg flitst, hij is alleen geschikt voor niet al te lange afstanden. Maar ik zou eerst even die vingers checken.

Hij speelt MP4 en 3GP af.
Ghosting hangt van het licht af. Als je buiten staat midden op de dag is er bijna geen, terwijl je binnen bij de schemerlamp natuurlijk heel wat meer ghosting krijgt.

Verwijderd

P.K. schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:34:
[...]

Ik zag wel wat foto's voorbij komen van een geopende K850, volgens mij is het geen aanrader om te doen. ;) De gast die het gedaan had, had met een schroevendraaier op de lens lopen dansen. Maar misschien is dat ook niet echt slim...

Wel iets gevonden hoe je hem kan openen: http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k850idisassembly.htm

Heb zelf gelukkig geen last van van stof ofzo.
He, dat ziet er simpel uit. Aangezien ik alleen het stof wil verwijderen lijkt me dat je alleen met de creditcard de cover loswipt, schoonvegen en klaar.

Ga ik zo, na het journaal, uitproberen. Toppie!!!

• Shiro

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:39:
[...]

Als de foto's waarbij de flits is gebruikt donker zijn heb je waarschijnlijk een vinger aan de achterkant gehouden. Ook al steekt er maar een stukje van je pink uit dan maakt de lichtmeter al fouten. Het kan ook zijn dat je gewoon te ver weg flitst, hij is alleen geschikt voor niet al te lange afstanden. Maar ik zou eerst even die vingers checken.

Hij speelt MP4 en 3GP af.
Ghosting hangt van het licht af. Als je buiten staat midden op de dag is er bijna geen, terwijl je binnen bij de schemerlamp natuurlijk heel wat meer ghosting krijgt.
Ah dankje.

MP4 is een container though. Weetje je ook welke compressie ondersteunt wordt? (AVI/H264/XVID bijv.)
Ik zal nog ff een paar foto's maken en zien of het nog steeds gebeurd. Ben er in iedergeval niet onder indruk van de kwaliteit van de genomen foto's.

SR+ MiC

Verwijderd

Hmm, nou ja, toch iet zo simple als je niet de 5-torq mini schroevendraaier hebt. En die heb ik.....natuurliijk niet..

• Flying Bobman
Zo'n schroevendraaier kun je op internet bestellen voor nog geen 7 euro. Ik denk dat ik die wel ga bestellen. Ik heb de mobiel 3 dagen en er zitten nu al stofdeeltjes onder de lens :)
Maar het openen ziet er heel makkelijk uit dus dat lijkt me verder geen probleem.
Heeft iemand al geprobeerd om de mobiel te openen met een Torx 5, voordat ik er één bestel en je toch een Torx 6 nodig blijkt te hebben?

Ik ben er trouwens nog steeds niet achter hoe Gmail werkt op de k850i, ik kan gewoon geen toets vinden die een e-mail opent. Ik ga wel proberen om via het e-mail programma wat er al op zat mijn e-mail te openen, maar ik vond juist het Gmail programma zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

De nieuwste versie van GMail werkt perfect op de k850i (via je mobiel even van de google site downloaden). Er is geen fysieke knop voor het openen van je mail, je moet dit doen door het middelste "touchscreen-knopje" aan te tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ben mijn toestel inmiddels een week kwijt. afgelopen woensdag het ding verzonden. donderdag een eerste mail van Hi dat ze het toestel hebben ontvangen. ik moet nog een vervolgmail krijgen(welke ik nog steeds niet heb gekregen) waarin er wordt gezegd dat ze zsm contact opnemen om een leverdatum af te spreken.

stel dat ik het mailte morgen ontvang dan betekent het dat ik mijn toestel dinsdag heb aangezien ze waarschijnlijk een maandag bellen. als ze morgen al bellen dan kan ik 'm wellicht nog zaterdag hebben, maar dat betwijfel ik.

bij nader inzien, ik zou het toestel pas Woensdag hebben aangezien dinsdag nieuwjaarsdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Diablo_GT schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:39:
Heb net een update uitgevoerd, Tmobile branded, software versie wordt als R1DA038 aangegeven. Naar mijn gevoel is de software iets sneller geworden en je instellingen blijven behouden tijdens update.
Ik heb die van mij gisteren ook succesvol geupdate, T-Mobile branded versie (Nu R1DA038)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was voor een nieuwe telefoon aan het kijken voor mijn vriendin. Ze heeft nu een K800i en deze bevalt haar heel erg goed. Haar contract wil ze verlengen (Hi 50) en dan met een SonyEricsson.

Omdat ze over haar K800i tevreden is en dus vanaf nu alleen maar een SE wil dacht ik dat de K850i een goede opvolger voor haar is. Deze is ook gratis bij een verlenging van haar abbonement van één jaar. Ze wil hem wel, alleen wil ze geen touchkeys. Denk dat je daar veel gebruik van moet maken he, want alleen met de navigatiekeys (naar links, recht, boven en onder) kom je er natuurlijk niet.

Nu had ik ook de W890i gezien, alleen deze is nog niet uit. Haar contract loopt ergens in januari af, dus dan is het net de gok of je hem kan bestellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/sonyericsson_w890i.jpg

Ik weet niet welke telefoon ik voor haar moet nemen, heb er nu al zo lang naar gezocht. Wat zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt er een beetje van af hoe belangkrijk ze de foto's vind. In die W890i zit natuurlijk ook een 3.2 megapixel camera maar ik denk niet dat die het haalt bij die van de K800i, al zullen de foto's zeker niet slecht zijn.
Het is wel een erg sexy telefoontje met de nieuwste walkman speler en redelijk groot scherm. Als ze de camera goed genoeg vind zou ik voor de 890 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar het lastige is dat ik er niks kan vinden over de releasedatum. De K850i is natuurlijk wel een completere telefoon, maar ze wil geen touch. Ik vind dat ze er maar aan moet wennen. Zijn er veel problemen met die touchkeys? Mijn broertje heeft namelijk een E900 gehad en ik vond dit echt zwaar klote. Met minste geringste sprong hij terug naar 'bureaublad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze prima werken. Als je een goed gebouwd toestel hebt reageren ze prima. Ze zitten ook ver genoeg van de andere toetsen af om niet per ongeluk aangetipt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:36:
Ja maar het lastige is dat ik er niks kan vinden over de releasedatum. De K850i is natuurlijk wel een completere telefoon, maar ze wil geen touch. Ik vind dat ze er maar aan moet wennen. Zijn er veel problemen met die touchkeys? Mijn broertje heeft namelijk een E900 gehad en ik vond dit echt zwaar klote. Met minste geringste sprong hij terug naar 'bureaublad'.
Ik heb er geen enkel probleem mee. Ik vind het zelfs fijner als stugge knopjes indrukken (die navigatie toetsen vind ik een groter nadeel dan de touch-knoppen).
Wat mij betreft hadden ze het hele scherm aanraak- gevoelig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Flying Bobman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:41:
[...]

Ik heb er geen enkel probleem mee. Ik vind het zelfs fijner als stugge knopjes indrukken (die navigatie toetsen vind ik een groter nadeel dan de touch-knoppen).
Wat mij betreft hadden ze het hele scherm aanraak- gevoelig gemaakt.
compleet mee eens. die navigatietoetsen wennen wel hoor, maar die touchknopjes werken ook echt super. in het begin eventjes wennen maar na een tijdje weet je niet anders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn T-Mobile branded K850i gister ook geupdate.

Eerste keer tijdens het downloaden kapte mijn PC ermee, 2e keer stopte de update ineens en begon weer bij het beginscherm, 3e keer eindelijk goed.

Nu kan ik eindelijk het licht weer aanzetten bij het bekijken van foto's wanneer je de phone even niet gebruikt.

Eindelijk ook de "lijstopties" in het SMS instellingen menu.
Wat nog niet werkt is de letter grootte en kleus als je een SMS typt. Dit kun je instellen maar de phone gebruikt deze instellingen niet :(

Over de snelheid durf ik nog niets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch fijn om te horen. Laat ik haar dit eerdaags wel lezen. Op het werk bij haar zijn er een paar mensen niet over te spreken, maar dit zijn samsung telefoons. DIe E900 was ook wel echt heel slecht en je raakte ze ook vaak perongeluk aan. Lees hier dat dit niet het geval is.

Over de navigatietoetsen zal ze niet zo inzitten, omdat ze dat joystickje van de K800i juist niet fijn vond :) Is misschien wel een positief ding voor haar.

Weet niemand iets over de releasedatum van de W890i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:03:
Toch fijn om te horen. Laat ik haar dit eerdaags wel lezen. Op het werk bij haar zijn er een paar mensen niet over te spreken, maar dit zijn samsung telefoons. DIe E900 was ook wel echt heel slecht en je raakte ze ook vaak perongeluk aan. Lees hier dat dit niet het geval is.
Ik was hier zelf ook nogal huiverig voor nadat ik met wat samsung telefoons van vrienden had gestoeid, maar heb hier op de K850i gelukkig geen last van vind het inmiddels zelfs erg prettig werken! Ook mis ik het joystickje niet echt (had hiervoor K750i) de huidige oplossing werkt, mijn inziens, voor het gewone navigeer werk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:03:

......

Weet niemand iets over de releasedatum van de W890i?
Geen releas datum maar wel een uitgebreide review van het apparaat hier: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w890-review-201.php

Hij staat daar bij de specs trouwens op comming soon...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn k850i ontvangen. had 'm besteld met t-mobile abbonement, maar niet op t-mobile site.

Hoe zie ik of de telefoon t-mobile branded is? volgensmij is ie dat niet, aangezien het gewoon de originele doos van de k850i is, en ik geen vies roze menu ofzo heb. enige verwijzing naar t-mobile zijn de voicemail enzo die al in m'n telefoonboek stond.

verder nog wat. waar vind ik mijn applicaties? ik heb wat erop gezet, de games vind ik wel, maar de applicaties niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:10
defusion schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:04:
....

verder nog wat. waar vind ik mijn applicaties? ik heb wat erop gezet, de games vind ik wel, maar de applicaties niet.
Menu -> Agenda -> Bestandsbeheer -> Applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Ik zal ook mijn ervaringen met dit toestel maar eens neerzetten. Let wel, het zijn voorlopige ervaringen ;).

Ik heb een week geleden, op 24-12, mijn k850i kunnen ophalen bij vodafone. In eerste instantie werd ik wat afgeschrikt door de doemverhalen hier op got, maar ik heb enorm veel plezier gehad van mijn k750i en wou hoe dan ook weer een SE. De afwegingen bij mij zijn heel simpel geweest: ik wou ten eerste een 5 mpix camera erin. Dan zijn er naar mijn weten nog 5 keuzes:
  • Samsung G600 - Het design vind ik ontzettend slecht, dit is persoonlijk. Daarnaast vind ik de Samsungs een vreselijk onhandige menustructuur hebben, ik word helemaal para als ik zie hoeveel tekst ze soms op een regeltje proberen te persen, en dan zo'n scrollend tekstje bovenin je beeldscherm. Daarnaast was een G800 niet eens zoveel duurder, en he, 3x optische zoom!
  • Samsung G800 - De 3x optische zoom is natuurlijk :9~ maar ook hier geldt weer dat de menustructuur slecht is, hoewel het design wel een stuk beter is. Het feit dat het een slidephone is, is voor mij persoonlijk een minpunt. Ik weet zeker dat zo'n telefoon het bij mij niet lang overleeft :+.
  • LG Viewty - De doemverhalen waren nog erger bij de viewty. Waar SE zo af en toe een update maakt, die ook echt problemen oplost, heeft volgens het KU990 Viewty topic op tweakers, LG nooit echt moeite gedaan software fouten op te lossen. Het feit dat de foto's standaard slecht zijn, tenzij je flink instellingen begint te veranderen, zorgde ervoor dat ik gauw deze telefoon van t lijstje afschrapte. De DivX functie is leuk, maar dit wordt mijns inziens weer gepareerd met het (imho) lelijke uiterlijk, en het feit dat ik LG zo'n niks merk vind (zo van: ze maken alles, maar niks erg goed :+ - sorry).
  • Nokia N95 - Tof hoor. Wifi en GPS, het meest complete telefoontje van allemaal. Alhoewel, telefoon? Het is meer een PC lijkt het. Een kameraad van mij heeft hem, zodoende kon ik er mee spelen voor ik een beslissing 'moest' maken. De 8 gig viel voor mij af, wegens te duur, en de normale versie wist mij met name door zijn slechte bouwkwaliteit, overdaad aan lastig te vinden functies en het feit dat ik voorlopig toch geen auto kan betalen (OV ftw) en dus geen GPS nodig heb, niet te overtuigen.
  • SE K850i - Dit toestel heeft zeker zijn minpunten. De software is erg brak (komen we zo op), de tiptoetsen zijn leuk maar werken op warmte, dus als je op de fiets zit met -2 heb je een probleem, hij is groot, lomp, pakt snel vingerafdrukken, de bouwkwaliteit is twijfelachtig, etc. Waarom ik hem toch heb gekocht? Omdat het een SE is. Ik vind persoonlijk die toestellen zo prettig in gebruik, makkelijk thema's aanpassen, dingen installeren, geweldige fotomodus (volgens sommige sites de beste, volgens sommige juist de slechtste), fantastische uiterlijk (ik houd van grote, lompe telefoons :+ en de k850i is maar iets groter dan een k750i). Doordat mijn k750i het had begeven heb ik een tijd met een motorola t720 moeten bellen. Het moment dat ik weer een SE in handen had, voelde als thuiskomen, zo eenvoudig door het menu heen etc. Dit moest hem worden!
Maar... toen begonnen de problemen ;) In het begin niets dan vreugde over de telefoon, maar al vrij snel kwam ik erachter dat de opladerplug wel erg goed in het toestel vastzat. Eruit trekken moest met iets te veel kracht, waardoor ik per ongeluk mijn telefoon tegen mijn bureau heb gekregen. Het was niet heel hard, maar er zat na 1 dag alweer een krasje / deukje op de grijze omranding. Maar oke, dit is mijn eigen schuld.

Het fototoestel was super, ik vind het heel prettig foto's maken, alhoewel ik in het begin kwaad was op de slechte flitsmogelijkheden. Ik las dat mensen hun vingers op de flitser houden, ik denk, zo dom ben ik niet. Blijkt er iets onder de flitser een soort lichtmeter te zijn, die op basis van gemeten licht de benodigde flash berekent... juist :+ ook daar mag je je vingers niet overheen houden. Ook mijn schuld.

Het probleem ontstond echter toen ik via het fotoknopje op de bovenzijde (of rechterzijde, in telefoonmodus) wel in fotomodus kwam, maar de automatische lenscover niet openging. Via het menu > camera wou het eerst nog wel, nu ook niet meer. Zelfde problemen als ergens eerder in het topic. Aangezien de camera toch echt reden nr 1 was voor het kopen van deze telefoon, zal hij toch echt terug moeten ben ik bang. Zojuist probeerde ik het nog een keer voor de zekerheid, maar omdat de lens niets ziet, omdat hij dicht zit, doet hij automatisch flitsen. Nu zie ik geel blauwe vlekken, de flits is wel sterk :+.

Nu lijkt het allemaal kommer en kwel. Dit is echter helemaal niet zo. De standaard browser werd snel vervangen door opera mini, waardoor je 'echte sites' kunt bekijken maar ook sites als www.tweakers.mobi. Alles werkt lekker, de media player is tof, de foto's zijn voor zover ik ze heb kunnen maken erg mooi, maar jammer van de fout in de camerasluiting.

Van traagheid heb ik geen last tot nu toe, maar ik kom van een t720 dus vrijwel alles is sneller. Daarnaast had ik bijvoorbeeld bijna niks op de M2 card staan, ik weet dus niet wat voor effect dit heeft.

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte van de verdere gang van zaken. Door werk en feestdag, kan ik pas donderdag terug naar vodafone, maar het ziet er naar uit dat ik mijn toestel toch 2 weken kwijt zal zijn ter reparatie. Het zij zo.

Ik heb na al deze tekst wel een vraagje:
Als ik de telefoon voorzie van nieuwere firmware, verspeel ik dan mijn garantie? Ik heb nl een vodafone locked versie, maar deze heeft (volgens mij) geen custom firmware! de browser is gewoon standaard, met de normale SE startpagina, en er is geen vodafone te bekennen in de hele telefoon (behalve bij het logo van de networkoperator natuurlijk).

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In dit topic zijn ze nog goed wakker merk ik. Kan iemand met verstand van firmware-updates me even toevoegen op MSN? Zie profiel voor adres. Het gaat hier goed mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Kan iemand mij misschien helpen?

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Vodafone branded k850i.

Nu wilde ik hem updaten via het service programmaatje. Hij gaf aan dat er geen updates beschikbaar waren.

Maar nu zijn al mijn applicaties en games weg.....hoe kan dat? Hoe krijg ik ze terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
roy mooi verhaal, ik wacht nu ook al anderhalve week op een nieuw toestel. misschien wordt ik morgen wel gebeld voor een afpsraak om het nieuwe toestel af te leveren.
mijn vorige toestel heb ik terug moeten sturen vanwege een hardwarefout in het beeldscherm (zie pagina 15 onderaan voor 2 foto's). ik hoop echt dat ik bij mijn nieuwe geen problemen meer tegen kom zoals jij met het cameralensklepje, dan wordt ik echt gek. dit zou betekenen dat mijn toestel weer terug moet naar Hi.nl, mocht het zo zijn dat ik ook de fout krijg van het lensklepje dan ben ik wel bereid om het dichtsbijzijnde Hi service point op te zoeken en daar een nieuw toestel te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
James Bond 007 schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:28:
Kan iemand mij misschien helpen?

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Vodafone branded k850i.

Nu wilde ik hem updaten via het service programmaatje. Hij gaf aan dat er geen updates beschikbaar waren.

Maar nu zijn al mijn applicaties en games weg.....hoe kan dat? Hoe krijg ik ze terug?
Het hangt van de update af of je telefoongeheugen wordt gewist of niet. Als al je persoonlijke bestanden gewist zijn dan heb je, om het zo maar te zeggen, pech. Je zou nog kunnen proberen om een programma te downloaden wat verwijderde bestanden terug kan halen maar daar heb ik nooit goede ervaringen mee gehad. Tip: maak de volgende keer altijd een backup van alle dingen op je telefoon, dan weet je zeker dat het niet fout kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Flying Bobman schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:48:
[...]

Het hangt van de update af of je telefoongeheugen wordt gewist of niet. Als al je persoonlijke bestanden gewist zijn dan heb je, om het zo maar te zeggen, pech. Je zou nog kunnen proberen om een programma te downloaden wat verwijderde bestanden terug kan halen maar daar heb ik nooit goede ervaringen mee gehad. Tip: maak de volgende keer altijd een backup van alle dingen op je telefoon, dan weet je zeker dat het niet fout kan gaan.
Ik heb verder alles gewoon nog, contactgegevens, foto's, muziek, ringtones, smsjes etc. Ik heb ook gewoon het officiele update programmaatje van SE gebruikt. Ik snap er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

reAaa schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:30:
roy mooi verhaal, ik wacht nu ook al anderhalve week op een nieuw toestel. misschien wordt ik morgen wel gebeld voor een afpsraak om het nieuwe toestel af te leveren.
mijn vorige toestel heb ik terug moeten sturen vanwege een hardwarefout in het beeldscherm (zie pagina 15 onderaan voor 2 foto's). ik hoop echt dat ik bij mijn nieuwe geen problemen meer tegen kom zoals jij met het cameralensklepje, dan wordt ik echt gek. dit zou betekenen dat mijn toestel weer terug moet naar Hi.nl, mocht het zo zijn dat ik ook de fout krijg van het lensklepje dan ben ik wel bereid om het dichtsbijzijnde Hi service point op te zoeken en daar een nieuw toestel te eisen.
Laten we het hopen inderdaad! Het is, apart van de fouten die erin zitten, een heel mooi toestel. Eeuwig zonde dat ze zo slecht in elkaar lijken gezet soms.

Ik blijf het toch jammer vinden dat relatief vroege kopers toch weer worden gebruikt als testers. Het is niet zo'n ramp dat er wat kleine foutjes in de software zitten, maar zo veel mensen zijn er nog niet met deze telefoon, en toch ben ik niet de enige met het probleem met het lensklepje.

Ik heb hem zelf bij een vodafone point gekocht, maar die is geen reparateur, alleen verkooppunt dus ik gok zo dat ik weer twee weken terug moet naar de motorola. Het is verbazingwekkend: als je geen mobiel internet hebt, mis je er niks aan, heb je het wel, wordt het ineens onmisbaar :+.

Anyway, weet er iemand of je garantie verloopt bij een firmware update? Het gaat om een vodafone toestel, zonder vodafone logo's of aangepaste menu's. Dat vind ik ook wel apart trouwens, zelfs het interneticoontje gaat niet naar de lelijke vf startpagina... zou dit zijn omdat vf nog niet de firmware heeft 'vernaggeld' vanwege de korte tijd dat het toestel op de markt is?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het menu e.d. niet anders is, is je toestel waarschijnlijk niet branded. Je garantie verloopt bij het updaten van de firmware m.b.v. de officiele SE update software NIET. Met WotanServer en DaVinci (die ook de branding weg kan halen) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

defusion schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:04:
Ik heb gisteren mijn k850i ontvangen. had 'm besteld met t-mobile abbonement, maar niet op t-mobile site.

Hoe zie ik of de telefoon t-mobile branded is? volgensmij is ie dat niet, aangezien het gewoon de originele doos van de k850i is, en ik geen vies roze menu ofzo heb. enige verwijzing naar t-mobile zijn de voicemail enzo die al in m'n telefoonboek stond.

Op de achterkant staat dan T-Mobile, en in het hoofdmenu van de telefoon staat een "Web'n'Walk" icoontje (van T-Mobile) ipv het standaard interneticoontje (een wereldbol).

Normaal Brandt T-mobile dit toestel, je kunt natuurlijk geluk hebben gehad :)
edit: ik zie nu dat je 'm niet via T-Mobile zelf hebt, dan zul je hoogstwaarschijnlijk geen branded foon hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 31-12-2007 08:55 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je applicaties of games installeer van de Sony Ericsson site?
Op de site staat dat ik me moet aanmelden(al gedaan) en vervolgens via me mobieltje naar die site moet gaan om het te downloaden. Ik heb dus geen internet op me mobieltje.(geen HI eindeloos online) En als ik via het meegeleverde programma ga kijken zie ik alleen internet via me mobiel en niet dat me mobieltje via me computer kan gaan internetten.

Of een alternatief om die programma's/thema's/games te krijgen is ook goed natuurlijk.

Verder vroeg ik me ook af waar de thema's en applicaties staan? Via de telefoon kan ik de map wel zien. Maar als ik via USB aangesloten ben zie ik nergens een folder voor applicatie of thema's.

Edit: en heeft iemand enig idee hoe ik flash games normaal kan spelen zoals de voorgeinstalleerde java games...

[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 31-12-2007 13:26 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Nu online
Ik heb m'n K850i nu pas twee dagen, maar heb al problemen. Als de telefoon lange tijd standby staat en ik het ding weer wil opstarten, krijg ik niet het bureaublad en menu te zien, maar de optie om de demovideo af te spelen. Dan moet ik hem aan en uitzetten om hem weer aan de praat te krijgen. Als ik het ding dan heb uitgezet en hem weer wil aanzetten, zegt hij vaak dat ik de SIM-kaart erin moet doen en wil hij niet doorstarten. Hoe los ik dit probleem op?

Bios versie: R1CA029

Verder vind ik deze telefoon top. De bediening is zo logisch. Had hiervoor een K700i en kon direct de K850i zonder problemen bedienen. Foto opties zijn super en als je het ding goed configureert, zijn de foto's geweldig. Zaklamp-functie gebruik ik vaak en is twee keer zo krachtig als op m'n oude K700i. Meegeleverde oordopjes voldoen voor de komende tijd. De accu gaat ook veel langer mee dan die van m'n K700i. Deze telefoon voldoet aan al m'n verwachtingen. Als dat boot-probleem wordt opgelost ben ik 100% content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb een vraag over de Sony Ericsson K850i.
Als ik foto's in het donker maak, heeft de flitser nauwelijks nut.
Als ik bijvoorbeeld in een donkere kamer zit , en er een foto van maak blijft het ook zwart. Is de flitser van deze telefoon mischien zwakker dan die van de K800i?
Bij de K800i had ik echt superfoto's , zelfs in het donker.
Of is mijn camera niet goed ingestelt?
Ik heb trouwens een T-mobile branded mobiel.

[ Voor 5% gewijzigd door Olic90 op 31-12-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Olic90 schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:22:
Ik heb een vraag over de Sony Ericsson K850i.
Als ik foto's in het donker maak, heeft de flitser nauwelijks nut.
Als ik bijvoorbeeld in een donkere kamer zit , en er een foto van maak blijft het ook zwart. Is de flitser van deze telefoon mischien zwakker dan die van de K800i?
Bij de K800i had ik echt superfoto's , zelfs in het donker.
Of is mijn camera niet goed ingestelt?
Ik heb trouwens een T-mobile branded mobiel.
Je moet er voor zorgen dat je niet met je handen vlakbij de flits komt. Je verstoort dan namelijk de lichtsensor waardoor de flitser niet goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famoso schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:18:
[...]

Je moet er voor zorgen dat je niet met je handen vlakbij de flits komt. Je verstoort dan namelijk de lichtsensor waardoor de flitser niet goed functioneert.
Dit houdt dus in, dat je met je vingers niet de achterkant van de telefoon aan mag raken, wat normaal eigenlijk wel een beetje gedaan word. En ze hoeven niet eens voor de flitser te hangen ofzo, maar om een of andere reden flipt je flitser al als je er met je vingers in de buurt komt.

Verder wou ik nog even zeggen: Een gelukkig nieuw jaar allemaal!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn K850i in het buitenland gekocht? Ik ben van plan om mezelf een te bestellen in de USA. Aangezien dat ze daar nu een stuk goedkoper zijn met de lage dollarkoers. Maar vroeg me dus af of iemand dit me al voorgedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
dollarkoers mag dan wel laag zijn maar houd ook rekening met importkosten, die zullen er ook zeker niet om liegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een website gevonden waar ik hem voor 340 euro in de bus krijg. En dat is behoorlijk laag lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze staan voor minder op marktplaats hoor...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik zou geen mobieltje in Amerika kopen.
- Met een abonnement is de K850i gratis
- Garantie, sommige fabrikanten doen moeilijk als je vanuit NL een product wilt laten repareren uit de VS.
- Steun de plaatselijke economie een beetje ;)
- Import kosten *tenzij je de mobiel zelf gaat halen, dan is het gratis*
Over marktplaats: ik ben altijd een beetje voorzichtig met zulke nieuwe producten die nu al op marktplaats staan. Welke idioot verkoopt nu al zo'n nieuwe mobiel? Dat moet haast wel oplichting zijn, of een gestolen product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In belgië werken ze niet met verkoop van mobieltjes in combinatie met abonnementen. Dus 340€ voor een k850i in mijn bus met import kosten inclusief. Maar garantie is wel een punt. Als ik hem in EU kan vinden voor een schappelijke prijs zal hij zeker van "hier" komen. Iemand een leuk adresje ? _/-\o_
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste