Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Over marktplaats ben ik het niet helemaal eens. Het merendeel is echt niet gestolen of oplichting maar puur omdat je er "tweedehands" er weinig voor krijgt. Zo heb ik ooit eens een gloednieuwe N73 voor 180 euro op de kop kunnen tikken (bon MET imei zat erbij, nieuwprijs webwinkel was >350 euro), Nokia E65 voor 200 euro (ook een bon, nieuwprijs >380 euro) en zo nog meer dingen. Alleen één tip: Spreek af op een druk punt, waar iedereen je kan zien en doe dan de face-to-face koop/verkoop, en niet bij je thuis, want stel dat het produkt zomaar stukgaat of iemand wilt zijn geld terug?!?! Een K850 voor ~340 euro is echt wel haalbaar via marktplaats etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 03-01-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:56
Aankopen als deze met zulke hoge bedragen vind ik persoonlijk te riskant om dat over marktplaats te regelen. heb 'm dan liever nieuw zodat ik de zekerheid van service/garantie heb. mocht je problemen krijgen met je toestel (zeker niet uitsluiten bij een nieuw toestel zoals deze) dan zit je met de gebakken peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

reAaa schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 01:17:
Aankopen als deze met zulke hoge bedragen vind ik persoonlijk te riskant om dat over marktplaats te regelen. heb 'm dan liever nieuw zodat ik de zekerheid van service/garantie heb. mocht je problemen krijgen met je toestel (zeker niet uitsluiten bij een nieuw toestel zoals deze) dan zit je met de gebakken peren.
Waarom? Zolang je een bon hebt maakt het echt niet uit dat jij hem niet zelf gekocht hebt.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
reAaa schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 01:17:
Niet mee eens, sommige mensen verlengen hun abo en verkopen het toestel om zo wat cash te krijgen. Of, zoals in mijn geval, een spijtoptant: ik heb mijn k850i verkocht via marktplaats voor het luttele bedrag van 325 euro (op zich geen verkeerd bedrag, omdat je bij internetshops het toestel al voor 409 euro kunt kopen). Toestel was 1x uitgeprobeerd om simlockvrij, etc. te testen. Aankoopbon met imei van december 2007 zat er gewoon bij, dus de koper heeft bijna 2 jaar garantie via SE en dus geen enkel risico. Anders wordt het, als er al sprake is van waterschade, maar bij SE makkelijk te checken aan het verkleuren van de stickertjes.....
Heb trouwens nu toch weer een k850i....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook een reden is om 'm niet in de VS te kopen is de oplader. Ze hebben daar andere stopcontacten, dus die werkt hier niet. Nou kan je wel zo'n converter kopen enzo, maar dan nog blijft't verschil in voltage e.d. klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
10. Can I use the charger in my country?
Triband phones come with travel chargers (100-240V) and no transformer is needed. Dual band phones usually come with 220V chargers. We will provide you a compatible plug adaptor for free with your order.[quote]

Dus dat is ook geen probleem. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10. Can I use the charger in my country?
Triband phones come with travel chargers (100-240V) and no transformer is needed. Dual band phones usually come with 220V chargers. We will provide you a compatible plug adaptor for free with your order.
Dus dat is ook geen probleem. 8)

Sorry voor die vorige post trouwens maar verwijderen kan ik niet???

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Maar wel editen... ;)

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Kan iemand mij misschien helpen?

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Vodafone branded k850i.

Nu wilde ik hem updaten via het service programmaatje. Hij gaf aan dat er geen updates beschikbaar waren.

Maar nu zijn al mijn applicaties en games weg.....hoe kan dat? Hoe krijg ik ze terug?

Kan iemand mij hierbij helpen? Moet ik hem unbranden of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn abbo bij T-mobile graag verlengen. Vorige keer kon ik met bijbetaling van 40 euro een jaar verlengen met nieuwe K800i. Nu wil ik graag de K850i bij 1 jaar verlenging, moet dat ineens 170 euro kosten. Ik beschouw de K850i als de opvolger aangezien de K810i exact dezelfde telefoon is. Nu wordt het waarschijnlijk geen SE. Waarom is deze telefoon zo duur als je 1 jaar wil verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Omdat het toestel zelf gewoon duurder is, een K810 koste in het begin nieuw rond de 400 euro, de k850 rond de 550 zelfs. Dus ja, dan is het meer bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Even weer een reactie na een tijdje: In een vorige post heb ik verteld over mijn ervaringen, afwegingen, en vooral het probleem met het niet-openende automatische lenskapje.

Ik ben vandaag maar eens naar vodafone geweest om het toestel terug te brengen. In de eerste instantie werd ik doorgestuurd naar the phone house omdat dat hier (Emmen) het enige servicepunt is van SE. Deze hadden nog geen instructies over hoe het toestel te behandelen / uit elkaar te schroeven dus dat ging niet door. Ik ben toen teruggegaan naar de VF winkel, waar ze aangaven dat het toestel opgestuurd gaat worden, 2 weken wachttijd, dit kan oplopen naar 3 als ze het als testtelefoon gebruiken :/ als ze hem als tester gebruiken wil ik wel een nieuwe eigenlijk maar afijn.

Ook heb ik nog een antwoord gekregen op een vraag die door een medetweaker al beantwoord is (bedankt nog ;) ): je mag je toestel wel updaten met de sony ericsson update service maar niet flashen met davinci ofzo. Logisch natuurlijk, maar nu is er de confirmatie.

Ik kan het toestel tracken met een soort van track/trace nummer, maar het heeft nu nog geen zin om dat te gaan tracken natuurlijk. Ik houd jullie op de hoogte van dit geval, eens kijken hoe snel/goed de garantieafwikkeling is bij SE. Zo hoorde ik van een VF medewerker dat SE soms het zekere voor het onzekere neemt, en er gewoon een extra memory card bijdoet. Ben benieuwd!

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:40

Shiro

Serenity

Ik had nog een vraag.

Is er een verschil in Micro SD en die M2 geheugen kaartjes qua snelheid/verbruik? Ik zie dat de K850i beide pakt. Ik kreeg een M2 erbij, maar 512MB is natuurlijk een beetje weinig.

Verder merk ik dat als ik een filmpje(XVID of MPEG-4) afspeel met een bitrate van 350 het soms lagt en geluid offsync gaat met de video... Wat dus betekend dat de telefoon of niet genoeg cpu power heeft of de firmware/software nogal brak is... Ik hoop het laatste trouwens. Maar ik merk dat het offsync gaan minder gebeurt als ik de video op het geheugen van de telefoon zelf opsla. Maar met 40mb vrije geheugen kan ik er dus ook niet echt veel op kwijt... Dus vandaar de vraag of een Micro SD sneller is dan de M2 geheugen.

Vind het trouwens wel een beetje slecht. Offsync video bij een bitrate van maar 350. En geen support voor H264. En ook geen support voor .AVI bestanden. Alleen maar MP4. Niet dat ik het wil vergelijken voor een Ipod. Maar als ik de Ipod bekijkt zal die H264 tot een bitrate van 700+ aankunnen. En dat is zelfs nog H264. En XVID zelfs tot in de duizend. Vindt het dus een beetje triest dat me nieuwe K850i minder processor kracht bezit dan een Ipod. En het wordt nog wel een beetje aangeprezen als een alles kunner qua multimedia... De N95 waar ik de bestanden op getest heb ging goed. Zelfs met een bitrate van rond de 1000 Speelde de N95 het nog goed af. Alhoewel de N95 ook wat meer kost uiteraard en een smartphone is. Maar ben opzicht dus een beetje teleurgesteld in de video afspeel mogelijkheden van de K850i.

En ja, ik heb de laatste firmware als goed is. De phone is eind December gekocht.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo wordt het aangeprezen als een multimedia appraat? Het wordt voornamelijk aangeprezen als een camera-telefoon, ik zie in geen enkele advertentie staan dat je er vooral veel films op moet kijken...

Als ik een keer een filmpje er op wil kijken converteer ik em wel naar 30 fps en op de resolutie van het scherm. Je ziet toch niks extra's als je dat hoger zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft ook de K850i net als ik overigens. Hij was dus een update aan het draaien en toen viel zijn notebook halverwege uit. Sindsdien krijgt hij zijn telefoon niet meer aangezet. Ik weet dat er in de handleiding staat dat je je batterij helemaal opgeladen moet hebben maar heeft en van jullie enig idee wat hij nu moet doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:25:
Hoezo wordt het aangeprezen als een multimedia appraat? Het wordt voornamelijk aangeprezen als een camera-telefoon, ik zie in geen enkele advertentie staan dat je er vooral veel films op moet kijken...

Als ik een keer een filmpje er op wil kijken converteer ik em wel naar 30 fps en op de resolutie van het scherm. Je ziet toch niks extra's als je dat hoger zet.
Ik zei een beetje. Op hun site staat wel vrolijk
Unique media experience

Your media and everything you need to enjoy it in one place. Browse easily from music to photo album, to video. Watch slideshows while you listen to your favorite music and enjoy it all.
Zoals ik zei een "beetje"

Maar dat terzijde..
Natuurlijk zet ik de video op 320x240... En pas ik de bitrate aan. Maar ik wil ook niet dat de kwaliteit belabberd slecht wordt. Dus een zekere hoeveelheid bitrate is wel nodig... Alleen dat kan die blijkbaar niet aan. En FYI je converteer ze naar 23.976... niet 30fps. Dat is overbodig. Zal je afspeel ervaring waarschijnlijk ook niet veel ten goede doen...

En moeten kijken is ook niet een discussiepunt... maar ik had toch graag gezien dat die fatsoenlijk video’s kan afspelen...

Maar heeft iemand ook informatie of er verschil zit tussen de snelheid van M2 en MicroSD geheugenkaartjes?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:26:
Mijn broertje heeft ook de K850i net als ik overigens. Hij was dus een update aan het draaien en toen viel zijn notebook halverwege uit. Sindsdien krijgt hij zijn telefoon niet meer aangezet. Ik weet dat er in de handleiding staat dat je je batterij helemaal opgeladen moet hebben maar heeft en van jullie enig idee wat hij nu moet doen?

Alvast bedankt.
Kan je uberhaupt die hele procedure niet meer doen? Anders eens proberen bij een Sony Ericsson servicepunt te vragen of ze hem willen flashen naar de goede firmware? Als dat 10 euro kost zou ik het er voor over hebben :+. Probeerde je hem te updaten met de SE tool of met iets anders als DaVinci?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Het viel me op dat er op tweakers.net nog geen review van de K850i stond, dus heb ik maar even een review geschreven. Voor alle mensen die de review willen lezen (hij is wel een beetje groot): klik hier. Opmerkingen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Flying Bobman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:37:
Het viel me op dat er op tweakers.net nog geen review van de K850i stond, dus heb ik maar even een review geschreven. Voor alle mensen die de review willen lezen (hij is wel een beetje groot): klik hier. Opmerkingen zijn welkom.
Ik wou er een schrijven, maar toen ging hij stuk :+ ik wacht er nog even mee tot ik hem weer terug heb, toch een soort van afgeronde gebruikerservaring. De minpunten die jij noemt ervaar(de) ik ook, inderdaad wordt het toestel nogal snel vies. Veel plezier met je k850i ;).

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy.ahuis schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:36:
[...]

Kan je uberhaupt die hele procedure niet meer doen? Anders eens proberen bij een Sony Ericsson servicepunt te vragen of ze hem willen flashen naar de goede firmware? Als dat 10 euro kost zou ik het er voor over hebben :+. Probeerde je hem te updaten met de SE tool of met iets anders als DaVinci?
Flashen bij SE servicepunt kost niets aankoopbon meenemen en is met een half uurtje gebeurd.
Zelf ook laten doen bij Reitsma in Utrecht ( ivm. probleem "games en applicaties bewerking mislukt"), zeer goed geholpen hier. Zou wel even van tevoren bellen, want hadden 2 weken geleden problemen met computer.
Ben nu zeer tevreden vind wel alleen dat accu kort mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg jonges, ik heb net een k850i besteld bij een t-mobile contract verlenging bij www.2call.nl
nu vraag ik me af of ze mij een branded toestel sturen ? iemand hier ervaring mee ?
anders hoef ik m al niet meer... er staat namelijk nix over branding op hun website. is het niet zo dat 2call hun toestellen los besteld en er vervolgens het simkaartje in de doos gooien en versturen ?
dus voor alle duidelijkheid: ik heb m dus niet direct op t-mobile.nl besteld maar op 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Ik zie trouwens op internet dat er een nieuwe firmware voor de K850i uit is. Een complete lijst van de veranderingen kon ik niet vinden. Maar vond wel user feedback:
Ok I have been using the K850i R1DA038 for a week now so i thought it was about time to place my findings on here.
My phone is a K850i with R1DA038 Western Europe (o2) 4gb M2 Sandisk card

Now if i have missed anything out please either pm or post on here i will try to answer them all best i can.

One thing that i will advise any body to do, when you update the phone to the R1DA038, I suggest master resetting the phone. When i first installed the R1DA038 GPRS didnt work and the phone was slow and camera still poor, after master reseting the phone behaved very differently. (When master resetting make sure you have backed up all your data onto a memory card and saved all you contacts etc#
Master resetting your phone causes you to loose everything currnelty on the phone.

A bit of history first, This is the 5th K850i.
And i have had all the the current 3 firmwares at present.

1) The camera takes better shots all round (Inside and Out) However more noticeable that the the phone doesnt take black photos as much (This doesnt mean that its 100% perfect as its not) The phone on occasions can still take them, but its a lot less now.
However the phone can still take dark shots if you are not careful.

2) Media player is much faster in browsing songs and playing music when pressed. (Big improvement over R1CA029-037).
However there is still much more improvement needed. Some videos (mp4)are still out of sync by a quiet a few seconds and on occasion when playing videos (Any video formwat), the video will suddenly go into supper fast mode for no reason.

3) Java is much faster in response and I have also seen peoples comments that it takes an application a slightly longer time to load, On my phone thats not been the case.

4) Phone calls are very clear on either 2g and 3g singal and no transfer over problems from 3g to 2g

5) No video call problems at all which is the same as ther other 2 firmwares.

6) SMS and MMS icons are now shows as the same on the main screen when you receives a SMS or MMS, The Icons have also changed for T9 and Ab (Much nicer in my opion and clearer) Sms listing has also changed

7) Battery life is very good, I get on average 3 days with normal usage (eg 30 mins wap usage, 50 sms, 10-15 mins calls)

The phone menu (S) in generaly is much faster in opperating. However the phone will still lag if you are asking it to do too much at once or 2 things together, but no where near as back as R1CA029 - 037.

9) I havnt had one freeze or lockup on the phone since being used.

Now to some questions i know people are asking and a couple of bugs.

1) Time in the standby screen - This will never be ava on the K850i as the screen is TFT Technology, K810 and earlier models use TFD Technology.

2) Date and time isnt present on the photos which is very strange, Im not sure why SE omit this function, but there must be a reason.

3) I have still had a corruption on a couple of pics using media browser. The bottom half of the pics are showing blue lines. The pic is displayed fine using file manager and on my computer.

4) Why is alarms and not filemanager in the main menu is a puzzle, but from what i understand, SE would like us to use the media menu instead.

Like i said if i have missed anything out then please let me know

R1DA038 is ava at SE service centers to be updated.
However SE are still placing R1DA038 on the SEUS and can take upto 4 weeks from the start to place on there. From what i understand SE are hoping to have most of the firmwares on there by W05 / W06.

The current networks can be updated using SEUS
O2, Voda, T-Mobile, Tim.

Some Generic phones can also now be updated (Although this is still a bit uknown)
HK Branded
Central Euro
Nordic

**** Its still recomended to reboot your phone at least once a day to gain the most optimal performance and memory from the device ****
bron

Wat ik zelf dikgedrukt heb vind ik belangrijke dingen. Voor de rest biedt de K850i dus nog niet echt een fix voor me probleem. Offsync video bij een bitrate van nog geen 500. Alhoewel dat eigenlijk niet zoveel uitmaakt maar meer iets is dat ik wil dat het gewoon doet :P

Vond wel deze info bij de K850i firmware in de eerste post van de bron
R1DA038
- Released on SEUS starting 21/12/07

Improvements / Changes
- SMS/MMS icon changes
- Media Player modifications and speed improvements
- Java benchmarks show significant speed improvements
- Updated Camera driver
- Updated Java engine

Performance
- JBenchmark 3D HQ: 441
- JBenchmark 3D LQ: 430
- JBenchmark 2: 950
- JBenchmark 1: 5802

Software versions:
EROM: R6A008
LCD: 200703291
Camera: 3.4
Videocall camera: 3.0
Content: PA17
Java: 8.1
Text: AP
Als de scores er niet om liegen dan is er zeker een grote vooruitgang. (vergelijk maar met de huidige firmware)

Iemand hier al z'n K850i al geupdate?

En kent iemand een handige worldtime en converter prog voor de K850i?

[ Voor 11% gewijzigd door Shiro op 04-01-2008 19:24 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem nog niet updaten hoor. Ik krijg melding dat ik de nieuwste firmware al heb(heb een unbranden k850)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
gisteren ook een poging gewaagd om te updaten, maar zoals hierboven vermeld staat heb ik ook al de laatste versie volgens de SE Updater(R1DA037). maar afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik gebruik sinds vandaag m'n K850 icm een Motorola S9 stereo bluetooth headset. Ik ben er echt super tevreden over! Kan zo'n headset iedereen aanraden. }:O

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb vandaag m'n k850i geupdate naar T MOB R1DA038 ( t mobile branded ).

Wat een k*tzooi, de hele media feature werkt niet meer, hij kan geen bestanden vinden die op m'n memorystick staan. Hij kan ze wel vinden als ik naar de file manager ga.

Als ik de media feature open, dan blijft ie hangen op "laden 9%". Als ik dan muziek wil afspelen zegt ie dat er te weinig ruimte beschikbaar is. 8)7

Ik lees overal op internet dat er memory issues zijn met de nieuwe firmware. En de video en camera problemen zijn niet opgelost heb ik gemerkt. Laat gewoon de huidige firmwaren op je telefoon zitten, en wacht tot er betere firmware is!

Dit is echt crap. SE is really screwing up met de K850i, ik heb spijt van m'n keus.

[ Voor 28% gewijzigd door Dani86 op 05-01-2008 20:34 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je na de update een masterreset uitgevoerd? Las dat dat een aantal zaken oploste(weet niet of dat met de geheugenproblemen zo is) Maar je kunt het beter proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:59
Ik heb vandaag de K850 van mijn zusje geupdate maar haar telefoon is nu geupdate naar de R1CA037 software. Mijn K850 heeft deze softwareversie ook nog steeds.

Er stond in die lijst trouwens dat de SMS listing was veranderd. Vraag me af of je eindelijk dan smsjes kan weergeven zonder die voorbeeld zin eronder. Ik kan er nog steeds niet aan wennen na 2 maanden.

Ohw en btw: nog steeds geen enkele van alle genoemde problemen tegengekomen 8) (klopklop)

[ Voor 18% gewijzigd door Wessee op 05-01-2008 22:25 ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:27:
Ik heb vandaag m'n k850i geupdate naar T MOB R1DA038 ( t mobile branded ).

Wat een k*tzooi, de hele media feature werkt niet meer, hij kan geen bestanden vinden die op m'n memorystick staan. Hij kan ze wel vinden als ik naar de file manager ga.

Als ik de media feature open, dan blijft ie hangen op "laden 9%". Als ik dan muziek wil afspelen zegt ie dat er te weinig ruimte beschikbaar is. 8)7

Ik lees overal op internet dat er memory issues zijn met de nieuwe firmware. En de video en camera problemen zijn niet opgelost heb ik gemerkt. Laat gewoon de huidige firmwaren op je telefoon zitten, en wacht tot er betere firmware is!

Dit is echt crap. SE is really screwing up met de K850i, ik heb spijt van m'n keus.
Je moet altijd ff een master reset doen op je telefoon bijn nieuwe firmware. Video en camera problemen waren bij mij tijdens de laatste update al verholpen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Master reset gedaan, heeft niks geholpen. Behalve dat ik de helft van al m'n tel. nummers kwijt ben :+

[ Voor 169% gewijzigd door Dani86 op 06-01-2008 01:41 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 01:37:
Master reset gedaan, heeft niks geholpen. Behalve dat ik de helft van al m'n tel. nummers kwijt ben :+
Eh tja die kan je ook beter ff backupen in die SE PC Suite... :+

Naja bij mij is er nog niet eens een update beschikbaar, snap niet helemaal in welke volgorde ze dat doen maar het is in elk geval spannend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb ook de upgrade uitgevoerd. Ik heb een T-Mobile branded K850i. Ik heb via pc suite gebackupped, maar ook voor de zekerheid mijn foto's met de hand gekopieerd. Dat laatste was achteraf niet nodig.

Ik heb de upgrade uitgevoerd zoals aangegeven. Duurde bij mij ongeveer een minuut of 15. Toen ik klaar was heb ik eerst een master reset van alleen de instellingen gedaan (Instellingen resetten). Maar daarmee had ik nog steeds het probleem van het laden van de media. Na een volledige reset was dat verholpen. Als laatste stap heb ik alles gerestored. Ik heb nog niet echt verbeteringen in snelheid ervaren.

Ik heb ook mijn applicaties weer opnieuw moeten installeren. En ja hoor, Gmail doet het nu wel zoals het hoort. De softkeys zijn nu wel goed geconfigureerd. Of dat ligt aan de update of aan een nieuwe Gmail app?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik heb ook T-mobile branded, en de firmware update uitgevoerd. Ik had al geen problemen en ik heb ze nu nog niet *klopt af*. Ik heb ook geen reset uitgevoerd. Het enige wat ik opmerkte aan de update is dat Gmail het ineens doet, de middelste touch-knop opent nu mijn email, terwijl 'ie dat eerst niet deed (ik zocht me een ongeluk naar een knop die email kon openen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Het lijkt wel alsof er alleen maar velvet blue uitvoeringen verkocht worden van deze telefoon. Leveren de providers standaard deze ofzo? Ik zat even te kijken op marktplaats of er nog wat leuks tussen stond maar echt alleen maar blauwe. En ik wil juist een groene, beetje aparter en ik vind die witte zijkant wat minder bij de blauwe uitvoering, ik heb m liever helemaal zwart.

Nu wel een leuke aanbieding in de buurt maar ook weer voor een blauwe, zal dus toch aan een nieuwe moeten en de volle mep betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 weken mijn K850. Ben er wel tevreden over. Heb echter nog een paar problemen. De belangrijkste is internetten via mijn computer.

Het lukt mij niet om met usb kabel of bluetooth via mijn pc op internet te komen. Uitwisselen van bestanden is geen probleem. Internetten via mobiel is technisch geen probleem, maar ja de kosten.

Heb alle instelligen via kpn en se al opgeaald, maar werkt niet.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vandaag wel iets heel bizars meegemaakt met mijn k850i. Toen ik gisterennacht ging slapen, was de batterij van m'n telefoon nog zo'n 90% vol. Toen ik vanochtend wakker werd en wilde kijken hoe laat het was, stond m'n telefoon raar genoeg uit. Bij het weer aanzetten kwam gelijk de melding in beeld dat de batterij leeg was. Gedurende de nacht heeft het toestel (naar ik weet) gewoon stand-by gestaan en niet in verbinding gestaan met internet of met een bluetooth-apparaat.

Ik hoop dat het om een eenmalig probleem gaat, als zoiets gebeurt op een moment dat ik geen oplader bij de hand heb is het een stuk vervelender.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met het krasvrije schermpje? ik las op http://www.se-world.info/thread196007_3.html dat dit op het laatst gecanceled was. Was toch een van de argumenten geweest dit toestel te nemen.
Zit te twijfelen tussen deze en de samsung G800 die er een stuk degelijker uitziet en denk ik ook is. Met de K800i had ik veel software problemen (white screen of death) daarom mag ik nu een andere kiezen..... hoop dat dit is opgelost?
Verder lees ik op veel fora dat je stof onder dat lensglaasje krijgt. Dus een torx schroevedraaiertje heb je wel nodig...

Verder vraag ik me af of dat touch screen nog werkt als je een beschermhoesje om de k850 doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32
Ik heb ook een K850 sinds gisteren, mooi ding en werkt leuk.
Het is mijn eerste SE dus ik moet nog heel erg wennen aan het menu.
Ik heb gisteren GMail en Opera Mini geinstalleerd, onder Applicaties op de geheugenkaart.
Nu ben ik vast helemaal blind, maar ik zie in mijn menu toch nergens de optie Applicaties staan.
Wie kan deze prutser even op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de K850 inmiddels al zo'n 2 maanden in gebruik. Ik ben er helemaal aan gewend en ik zou echt niet meer terug willen naar de besturing met de joystick!
Van de vele problemen die hier genoemd worden omtrent de camera,mediaplayer, applicatie fouten en al het andere heb ik gelukkig nog helemaal geen last gehad!
Het enige probleem wat ik ondervind met mijn K850i is dat de batterij standaard binnen 2 dagen leeg en naar mijn idee is dat niet goed. Zelfs als ik de telefoon 2 dagen nauwlijks gebruik en alleen af en toe een smsje stuur is hij binnen 2 dagen leeg. Het lijkt mij dat dit niet normaal is! Zou een nieuwe batterij de oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dromer schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:59:
Ik heb ook een K850 sinds gisteren, mooi ding en werkt leuk.
Het is mijn eerste SE dus ik moet nog heel erg wennen aan het menu.
Ik heb gisteren GMail en Opera Mini geinstalleerd, onder Applicaties op de geheugenkaart.
Nu ben ik vast helemaal blind, maar ik zie in mijn menu toch nergens de optie Applicaties staan.
Wie kan deze prutser even op weg helpen?
Applicaties staan in het menutje ;) 'agenda'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:32
Lol......Dat vindt ik dus net niet logisch, om het in agenda te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23
ik vond t ook al niet logisch.. bij m'n vorige telefoon (k750i) stond t gewoon in t menu bij Mijn Bestanden :P mja soms moet je dingen ergens anders zetten omdat er nieuwe bijkomen.. al vind ik dat ze Mijn Bestanden kunnen ruilen voor de radio en de radio bij entertainment of media zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:11:
Ik heb de K850 inmiddels al zo'n 2 maanden in gebruik. Ik ben er helemaal aan gewend en ik zou echt niet meer terug willen naar de besturing met de joystick!
Van de vele problemen die hier genoemd worden omtrent de camera,mediaplayer, applicatie fouten en al het andere heb ik gelukkig nog helemaal geen last gehad!
Het enige probleem wat ik ondervind met mijn K850i is dat de batterij standaard binnen 2 dagen leeg en naar mijn idee is dat niet goed. Zelfs als ik de telefoon 2 dagen nauwlijks gebruik en alleen af en toe een smsje stuur is hij binnen 2 dagen leeg. Het lijkt mij dat dit niet normaal is! Zou een nieuwe batterij de oplossing zijn?
Kijk eens of je UMTS/HSDPA gebruikt / geactiveerd heb, dat verkort je standby tijd ook.

Verder kan ik zeggen dat op de standby tijd na het toestel goed werkt. ook hier geen klachten zoals hierboven vernoemt.
De 400 uur is echt een waarde die ik nog nooit heb kunnen halen ( wel geprobeert uiteraard ), ook niet met alle extra services uit , en zonder het toestel te gebruiken ( standby mode ) dus dat vind ik wat vreemd dat die zo hoog aangeprezen is overal en in de manual.
Uiteraard is toestel niet bedoeld voor het alleen maar opladen en dan maar standy te laten staan dus ze zouden beter een wat realistischer beeld kunnen schetsen overal.
Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
Punishera schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:14:
Elke keer dat ik mn andere simkaart in mn k850i stop krijg ik een setup wizard om de taal en andere dinges te regelen.
ik zou dat willen uitschakelen of verwijderen.

kan iemand me helpen aub
bump, aub kan iemand hier op antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punishera schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:47:
[...]
Naar mijn weten is dat onmogelijk, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Punishera schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:47:
[...]
Achja, ff taal instellen, en de setup wizard cancellen is alles zoals het hoort :)

behalve als je de default T9 een andere taal wilt dan je telefoon zelf, dat moet je dan wel weer los instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:32:
Hoe zit het nu met het krasvrije schermpje? ik las op http://www.se-world.info/thread196007_3.html dat dit op het laatst gecanceled was. Was toch een van de argumenten geweest dit toestel te nemen.
Zit te twijfelen tussen deze en de samsung G800 die er een stuk degelijker uitziet en denk ik ook is. Met de K800i had ik veel software problemen (white screen of death) daarom mag ik nu een andere kiezen..... hoop dat dit is opgelost?
Verder lees ik op veel fora dat je stof onder dat lensglaasje krijgt. Dus een torx schroevedraaiertje heb je wel nodig...

Verder vraag ik me af of dat touch screen nog werkt als je een beschermhoesje om de k850 doet....
Ik heb de K850i, en m'n broertje de G800.
Kan je nu al zeggen dat het heel veel moeite kost om redelijke foto's te maken met de samsung (teveel gedoe met instellingen, en automatisch werkt voor geen meter), en dat ik persoonlijk het gebruik van de SE veel intuitiever vind. Het menu van de samsung is gewoon lastig. En ik heb hiervoor geen SE gehad, dus het was ook niet zo dat het iets met gewenning te maken had.
We hadden de telefoons vrijwel gelijk gekocht. (2 dagen ertussen geloof ik)

De G800 ziet er wel wat meer solide uit, en de K850i zie je heel snel vingerafdrukken op. Maar de samsung is en blijft een slidephone, en daar heb ik nu eenmaal minder vertrouwen in, ookal ziet ie wat wat meer solide uit.

Verder heb ik sinds vandaag een krusell orbit hoesje om mijn K850i zitten, en alles werkt prima. Hier te krijgen: http://www.smartphoneshop...-sony-ericsson-k850i.html
Wel irritant dat klepje op de achterkant wanneer je foto's wilt maken. moet echt goed aan de kant duwen wil je de lichtsensor niet in de war laten raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm is ondanks dat het niet zo'n super krasvrij exemplaar is toch redelijk resistent moet ik zeggen. Er zitten veel fingerafdrukken op maar krassen ben ik toch niet tegengekomen, terwijl ik hem het zelfde behandel als mn vorige (W800i) die wel vrij snel kleine krasjes had.

Ook geen stof onder de lens naar 3 maanden btw, zal wel per exemplaar verschillen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Famoso schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:36:
Vandaag wel iets heel bizars meegemaakt met mijn k850i. Toen ik gisterennacht ging slapen, was de batterij van m'n telefoon nog zo'n 90% vol. Toen ik vanochtend wakker werd en wilde kijken hoe laat het was, stond m'n telefoon raar genoeg uit. Bij het weer aanzetten kwam gelijk de melding in beeld dat de batterij leeg was. Gedurende de nacht heeft het toestel (naar ik weet) gewoon stand-by gestaan en niet in verbinding gestaan met internet of met een bluetooth-apparaat.

Ik hoop dat het om een eenmalig probleem gaat, als zoiets gebeurt op een moment dat ik geen oplader bij de hand heb is het een stuk vervelender.
Heb je niet per ongeluk je camera ingeschakeld toen je de telefoon weg gelegd hebt? Of een andere functie die ervoor zorgt dat je telefoon niet in standby gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Flying Bobman schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:20:
[...]

Heb je niet per ongeluk je camera ingeschakeld toen je de telefoon weg gelegd hebt? Of een andere functie die ervoor zorgt dat je telefoon niet in standby gaat?
Het behoort tot de mogelijkheden inderdaad, maar in mijn herinnering heb ik de wekker ingesteld en toen de telefoon weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
er zit een soort van stof tussen mijn touchbuttons en scherm, dat richeltje. iemand advies hoe ik het kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Dit is echt vreemd, ik begrijp er niks van.
Ik kan mijn K850i niet updaten, als ik de C-toets ingedrukt houd en de kabel aansluit gebeurd er niks??
Ik heb inmiddels diverse telefoons op deze manier geupdate, ook al 2x een K850i. Dus ben bang dat het echt aan deze telefoon ligt.
Ook kan ik geen nieuwe afspraken in me "agenda" zetten, hij geeft aan dat de afspraak opgeslagen is.. Maar vervolgens is de afspraak nergens meer terug tevinden. Iemand un idee?? Word er gek van.. 8)7

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
StaarTT schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:51:
Dit is echt vreemd, ik begrijp er niks van.
Ik kan mijn K850i niet updaten, als ik de C-toets ingedrukt houd en de kabel aansluit gebeurd er niks??
Ik heb inmiddels diverse telefoons op deze manier geupdate, ook al 2x een K850i. Dus ben bang dat het echt aan deze telefoon ligt.
Ook kan ik geen nieuwe afspraken in me "agenda" zetten, hij geeft aan dat de afspraak opgeslagen is.. Maar vervolgens is de afspraak nergens meer terug tevinden. Iemand un idee?? Word er gek van.. 8)7
Dat is wel erg vreemd. Dat laatste zou mss opgelost kunnen worden met een reset ofzo, maar dat niet kunnen updaten wijst toch echt op een low-level fout in de telefoon. Is het een branded toestel ofzo, dat zou problemen met het updaten kunnen verklaren. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Heeft iemand het trouwens voor elkaar gekregen om alle gespreken altijd op te nemen?
Nu krijg ik wel eens een belangrijk gesprek dat ik wil houden, en dan vergeet ik die wel eens op te nemen.

Ik heb liever dat ie gewoon alles op neemt, en dat ik later de prive dingen weg doe, en belangrijke dingen op sla.
Of nog beter, dat ie het op neemt, en aan het eind vraagt of ik het gesprek op wil slaan.

[ Voor 12% gewijzigd door defusion op 09-01-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem vrij binnenkort gaan kopen, maar ik zit een beetje met het "stofprobleem" het lijkt me namelijk verschrikkelijk ... als er na een half jaar superveel stof achter de lens zit en je geen mooie fotos meer kan maken..
zijn er hier veel mensen die onlangs k850 hebben gekocht en ook het probleem hebben? of heeft sonyericsson het aangepast? of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:07:
ik wil hem vrij binnenkort gaan kopen, maar ik zit een beetje met het "stofprobleem" het lijkt me namelijk verschrikkelijk ... als er na een half jaar superveel stof achter de lens zit en je geen mooie fotos meer kan maken..
zijn er hier veel mensen die onlangs k850 hebben gekocht en ook het probleem hebben? of heeft sonyericsson het aangepast? of valt het wel mee?
2 weken de K850i, en geen stof problemen. Hoe het uberhaupt ACHTER de lens zou kunnen komen is mij een compleet raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achter het kapje van de lens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
ja, maar je hebt zegmaar plastic doorzichtige cover, daarna dat ding wat open/dicht gaat, en dan komt de echte camera en lens pas. Dus al zou je geen open/dicht ding hebben, zit er alsnog een plastic cover over. Het nut snap ik dan ook niet helemaal, buiten dat het wel cool uit ziet, dat open/sluit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
blijkbaar dringt het stof overal doorheen hè, en dat waarschijnlijk via de speaker aan de achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

defusion schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:19:
[...]

Dat is wel erg vreemd. Dat laatste zou mss opgelost kunnen worden met een reset ofzo, maar dat niet kunnen updaten wijst toch echt op een low-level fout in de telefoon. Is het een branded toestel ofzo, dat zou problemen met het updaten kunnen verklaren. Anders weet ik het ook niet.
Nop is een non-branded toestel.. Enne hard-reset werkt ook niet..

[ Voor 3% gewijzigd door StaarTT op 09-01-2008 22:09 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

StaarTT schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:01:
[...]

Nop is een non-branded toestel.. Enne hard-reset werkt ook niet..
Als het mogelijk is, kun je het updaten laten doen bij een SE servicepoint. Als het ze daar ook niet lukt, heb je meteen een goede reden om je toestel om te ruilen :)

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Heb de K850i ook ongeveer 2 weken. Nog geen stof binnen in tegengekomen.
Wat me wel opvalt, is dat de batterij klepje beneden niet goed aansluit en nogal veel stof daar door binnenkomt. Zit ongeveer een millimeter speling in. Als ik goed kijk dan zie ik zelfs me simkaart...

Verder valt de bouw kwaliteit me een beetje tegen. Kraakt een beetje als je er tegen drukt. Vooral bij het batterij klepje, en midden van telefoon.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:38
Hier geen problemen met stof en niet sluitende kleppen, telefoon sinds 1 na laatste week van december in bezit.
Bevalt verder nog steeds erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:07:
Ik heb de K850i nu bijna 2 maanden en geen stofje te bekennen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dan ga ik er gewoon voor..
valt het eigenlijk onder de garantie? dat kon ik nergens vinden namelijk.
bedankt voor jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
defusion schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:26:
Heeft iemand het trouwens voor elkaar gekregen om alle gespreken altijd op te nemen?
Nu krijg ik wel eens een belangrijk gesprek dat ik wil houden, en dan vergeet ik die wel eens op te nemen.

Ik heb liever dat ie gewoon alles op neemt, en dat ik later de prive dingen weg doe, en belangrijke dingen op sla.
Of nog beter, dat ie het op neemt, en aan het eind vraagt of ik het gesprek op wil slaan.
Ben ik ook benieuwd naar.

En een pdf-viewer zou ook leuk zijn... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Balen, ik zou net een k850 van iemand overkopen, kheb een abbonement van mn werk dus moet zowieso los kopen, dacht dan kan ik net zo goed een zgan tweedehands nemen met een jaar garantie.

Maarja dus even snel gekeken of de telefoon leed aan een paar bekende kwaaltjes en ja hoor, cameraklepje ging niet open.. Was nog niet eerder gebeurt zei ze. Nou ja zou best kunnen en het is ook wel een garantiekwestie, maar ik ga m niet kopen als ie niet goed werkt natuurlijk. Nu kan ik hem wel kopen nadat ie teruggeweest is, maar weet iemand of je bij dit probleem een nieuwe mee krijgt of dat ze m repareren? (met kans op terugkomen van het probleem).

Kheb liever geen half brak ding natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
heeft iemand hier al iets meer ervaringen met de nieuwe software-update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiro schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:42:
Heb de K850i ook ongeveer 2 weken. Nog geen stof binnen in tegengekomen.
Wat me wel opvalt, is dat de batterij klepje beneden niet goed aansluit en nogal veel stof daar door binnenkomt. Zit ongeveer een millimeter speling in. Als ik goed kijk dan zie ik zelfs me simkaart...
Zeker weten dat hij goed dichtzit? Ik kon ook een keer de simkaart zien terwijl de klep dichtzat maar dat toen bleek dat ik hem "een standje te hoog" had dichtgeschoven zodat ie niet echt goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
jap85 ik zou het toestel echt alleen kopen als die fout er niet in voorkomt, er is niets zo ergerlijk als met een toestel rond lopen wat maar half werkt en waar je toch redelijk wat geld voor hebt neergeteld. zo bekijk ik het dan. en het toestel retourneren mocht je het probleem krijgen dat je klepje niet open kan, daar gaat ook weer een 2 weken overheen eer je het ding gerepareerd of een nieuw toestel terugkrijgt.

offtopic vraagje:

als ik dit kaartje koop http://www.memoryshop.nl/...o-4-gb.html#specificaties

krijg ik dan ook een groter kaartje erbij waar dit kaartje weer in kan zodat het in een kaartlezer past? mocht ik het eventueel moeten formatteren voor gebruik.

[ Voor 55% gewijzigd door reAaa op 10-01-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23
reAaa schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:42:
...

offtopic vraagje:

krijg ik dan ook een groter kaartje erbij waar dit kaartje weer in kan zodat het in een kaartlezer past? mocht ik het eventueel moeten formatteren voor gebruik.
Tstaat erbij ;)

"Middels meegeleverde adapter is de kaart eveneens te gebruiken als standaard Memorystick PRO Duo geheugenkaart."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
reAaa schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:42:
jap85 ik zou het toestel echt alleen kopen als die fout er niet in voorkomt, er is niets zo ergerlijk als met een toestel rond lopen wat maar half werkt en waar je toch redelijk wat geld voor hebt neergeteld. zo bekijk ik het dan. en het toestel retourneren mocht je het probleem krijgen dat je klepje niet open kan, daar gaat ook weer een 2 weken overheen eer je het ding gerepareerd of een nieuw toestel terugkrijgt.

offtopic vraagje:

is wel duur, kun je beter naar microSD kijken. 4gb kost nog 30 euro ofzo volgens de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
thanks lucash, slecht van mij :|.

maar Defusion, zo'n MicroSD is net zo groot als die M2? zal eens kijken dan op pricewatch. maar ik had gehoord dat M2 wat stabieler/sneller was. kan iemand dit bevestigen?

zoiets?

betreft de 4GB versie voor €40 (incl verzendkosten)
http://www.memoryshop.nl/...2-%2B-reader-usb-2.0.html

betreft de 6GB versie voor €60 (verzendkosten inbegrepen)
http://www.smartphoneshop...4-%2B-reader-usb-2.0.html

zo te zien is de 4GB versie relatief goedkoper, iemand enige ervaring met een MicroSD kaartje in zn toestel? merkbaar verschil met Memory Stick Micro M2?

ik hoop wel dat deze kaartjes werken want hier http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23833 lees ik van sommigen dat het kaartje niet herkend wordt in de telefoon. maar er zullen ongetwijfeld mensen op dit forum zitten die wel ervaring hebben met het kaartje en mij er wat meer over kunnen vertellen:).

bij voorbaat dank.

[ Voor 76% gewijzigd door reAaa op 10-01-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Zeker weten dat hij goed dichtzit? Ik kon ook een keer de simkaart zien terwijl de klep dichtzat maar dat toen bleek dat ik hem "een standje te hoog" had dichtgeschoven zodat ie niet echt goed zat.
Snap niet precies wat je bedoeld. Maar hij kan maar in één stand dicht. En die spelling zit er gewoon in als die goed dicht zit. Gewoon een beetje slechte bouw kwaliteit. Voor de rest is het niet zo erg...
Zolang de stof maar niet op plekken komt waar ik het kan zien maar niet kan verwijderen :9

En ik zou ook graag ervaring van anderen horen van Micro SD en M2. Die M2 kaartjes zijn wel wat duurder. Dus als die Micro SD net zo goed werkt dan weet ik wel welke ik ga kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiro op 10-01-2008 23:14 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
dat is 'm inderdaad Shiro, die SD is goedkoper maar dadelijk werkt het niet en zit ik met een product van €40 +- waar ik niets mee kan. dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Zijn er hier nog meer mensen die de T-Mobile-bon voor de 2GB geheugenkaart lang geleden hebben opgestuurd naar SE maar nog niets hebben ontvangen? Ik wacht al sinds begin november...

Edit: ok, let me rephrase:

Wie heeft zo'n bon opgestuurd en wanneer was dat ongeveer?
Heb je vervolgens de geheugenkaart ontvangen en wanneer was dat ongeveer?

[ Voor 31% gewijzigd door ArnoudBM op 11-01-2008 12:24 ]

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
mijn 2GB kaartje heb ik zo'n 2 weken geleden gekregen (in novemeber die voucher verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Ik heb even gebeld naar de Belcompany, reparatie van dat cameraklepje kan 2 tot 4 weken gaan duren. Nieuwe geven ze niet omdat ie een maand oud is. En dan koop ik dus alsnog een gerepareerd toestel, wel voor 150 euro minder dan de normale prijs maarja het lijkt me dat je dan altijd meer kans hebt dat het defect nog eens voorkomt.

Of zie ik dat verkeerd? Iemand ervaring met dit defect?

[ Voor 6% gewijzigd door jap85 op 11-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik heb een 4GB kingtson SDHC kaartje en dat werkt prima, kan niet testen met een mms micro maar kan gewoon alles wat ik wel en is lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik heb hem ook weer..

Het enigste wat ze hebben gedaan is software update en master reset daarom ding van voor de kerst kwijt gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Ik heb de koop afgeblazen, ik ga morgen bij iemand langs die een groene versie te koop heeft, hopen dat die geen kwaaltjes heeft :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.
defusion schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:28:
[...]

Ik heb de K850i, en m'n broertje de G800.
Kan je nu al zeggen dat het heel veel moeite kost om redelijke foto's te maken met de samsung (teveel gedoe met instellingen, en automatisch werkt voor geen meter), en dat ik persoonlijk het gebruik van de SE veel intuitiever vind. Het menu van de samsung is gewoon lastig. En ik heb hiervoor geen SE gehad, dus het was ook niet zo dat het iets met gewenning te maken had.
We hadden de telefoons vrijwel gelijk gekocht. (2 dagen ertussen geloof ik)
Ik heb de gok gewaagd en voor de k850i gekozen....kan er nog weinig over zeggen heb hem nog maar kort maar wat me opvalt is dat foto's genomen met flits erg donker zijn. Welke instelling is het beste volgens jullie? Verder is de pc suite 3.1 enorm verbeterd t.o.v. de oudere versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:05:
.
[...]
Ik heb de gok gewaagd en voor de k850i gekozen....kan er nog weinig over zeggen heb hem nog maar kort maar wat me opvalt is dat foto's genomen met flits erg donker zijn. Welke instelling is het beste volgens jullie? Verder is de pc suite 3.1 enorm verbeterd t.o.v. de oudere versie..
Sorry als ik het fout heb, maar in het begin had ik telkens mijn vinger op dat kleine gaatje vlakbij je flitser, die regelt de flitser namelijk. Als daar ook maar een klein beetje vinger voorzit gaat hij verkeerd timen ofzo, dan wordt je foto dus heel donker. Is dat misschien de oplossing?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:05:
.
[...]
Zoals gezegt, zorg dat er niks voor de lichtsensor zit, of je krijgt idd heel donkere foto's.
Onder de flitser zit zo'n LED lampje, en daarnaast zit dus ook de lichtsensor. Ik had in het begin ook vaak mijn middelvinger er zo'n beetje bij hangen, en dat zorgde dus voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
ArnoudBM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:03:
Zijn er hier nog meer mensen die de T-Mobile-bon voor de 2GB geheugenkaart lang geleden hebben opgestuurd naar SE maar nog niets hebben ontvangen? Ik wacht al sinds begin november...

Edit: ok, let me rephrase:

Wie heeft zo'n bon opgestuurd en wanneer was dat ongeveer?
Heb je vervolgens de geheugenkaart ontvangen en wanneer was dat ongeveer?
Begin november opgestuurd, midden december ontvangen.

Vond het wel raar en netjes dat ik totaal geen bericht heb ontvangen. Niet dat ze mijn voucher hebben ontvangen, niet wanneer ik het kaartje kan verwachten, en niet wanneer hij werkelijk verzonden is. Maargoed, ik heb hem dus lekker wel... :9 Hopen dat jij hem ook zsm krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Ik heb ook mn K850i binnen. Viel me alleen op dat de toetsenbordverlichting vooral fel is aan de linkerkant en wat zwakker rechts, dacht eerst dat het niet klopte dus vergeleken met een ander toestel in de winkel, maar die was hetzelfde dus zal wel goed zitten. Alles is iig goed te lezen dus..

Eerste ervaring is goed, touch werkt ook prettig en de camera ook. Ik heb alleen nog niet kunnen uitvinden hoe je de klok als screensaver krijgt, bij mij gaat het scherm uit na een tijdje, bij de w850i kon ik onder display 'slaapstandklok' kiezen maar nu niet, iemand een idee hoe je dat nu voor elkaar krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
jap85 wat jij zegt over toetsenbordverlichting is inderdaad zo. PQRS zijn helderder dan WXYZ, 't is dat jij het zegt anders was het mij niet eens opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:27:
Ik heb ook mn K850i binnen. Viel me alleen op dat de toetsenbordverlichting vooral fel is aan de linkerkant en wat zwakker rechts, dacht eerst dat het niet klopte dus vergeleken met een ander toestel in de winkel, maar die was hetzelfde dus zal wel goed zitten. Alles is iig goed te lezen dus..

Eerste ervaring is goed, touch werkt ook prettig en de camera ook. Ik heb alleen nog niet kunnen uitvinden hoe je de klok als screensaver krijgt, bij mij gaat het scherm uit na een tijdje, bij de w850i kon ik onder display 'slaapstandklok' kiezen maar nu niet, iemand een idee hoe je dat nu voor elkaar krijgt?
Gewoon geen screensaver instellen. Dan krijg je die klok en kan je, als ie eenmaal even slaapt, op de vollume knoppen drukken om het scherm even de laten oplichten voor de tijd.
Niet direct als het schermlicht uitgaat trouwens, duurt nog een paar seconde langer voordat ie echt gaat slapen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
wil iemand vertellen hoe je tv kunt kijken met een orange music abonnement? Klantenservice komt er niet uit, technische dienst van orange ook niet.

HELP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
remix999 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:22:
wil iemand vertellen hoe je tv kunt kijken met een orange music abonnement? Klantenservice komt er niet uit, technische dienst van orange ook niet.

HELP....
Het is wel heel slecht dat de klantenservice er niet uit kan komen ;) Ik zou aan de klantenservice de instellingen voor streaming content opvragen, dat goed instellen en zorgen dat je UMTS bereik hebt. Als het goed is hoort alles dan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Wat een apparaat zeg..

Nadat ik hem 4 weken kwijt was geen snars verbetert.. wat wil je als er alleen een softwareupdate is uitgevoerd wat ik zelf ook al had gedaan, Ik wil gewoon een goeie telefoon een degelijk product, maakt me niet uit dat het 1 van de 1e is..

Ik ga nu weer naar kpn en een nieuwe eisen, als ze dat niet doen stuur ik zelf wel een mail naar sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remix999 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:22:

HELP....
Wil eerst even weten of je Orange World instellingen geïnstalleerd hebt. Dat is wat anders dan internet access. Volgens mij kun je die instellingen gewoon bij de klantenservice van Orange opvragen (even bellen is wss makkelijker dan die rotwebsite afzoeken). Als je die hebt, is het puur een kwestie van de Streaming Instellingen goed zetten. Die zet ik hier wel even neer zodra ik weet of je dat Orange World aan de praat hebt. Nu geen zin om m'n telefoon van beneden op te halen ^^ Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ik heb eigenlijk geen problemen met mijn telefoon. ik draai overigens nog de 037 Software versie, hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Hier ook 037 firmware, zelf geupdate want uit de doos had ik de 029 firmware. Eigenlijk geen echte problemen mee, enige wat ie soms niet doet is met de volumeknoppen aan de zijkant het volume aanpassen als ik een BT stereoheadset aan heb gesloten. Maar na een reboot van de telefoon doet ie het weer wel (kan ook via de headset volume aanpassen, dat werkt dan wel gewoon dus die reboot komt er eigenlijk nooit :p )

Nee, ben er best tevreden mee. Enige wat ze nog mogen toevoegen is je agenda op het homescreen laten zien, dan ben ik helemaal blij :) Is iets wat ik na een aantal jaar nokia/windows mobile gebruiken wel mis aangezien ik mn agenda compleet digitaal bij hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:13:

Nee, ben er best tevreden mee. Enige wat ze nog mogen toevoegen is je agenda op het homescreen laten zien, dan ben ik helemaal blij :) Is iets wat ik na een aantal jaar nokia/windows mobile gebruiken wel mis aangezien ik mn agenda compleet digitaal bij hou.
Ik heb dat min of meer opgelost door de agenda als snelkoppeling in te stellen. Als ik nu vanaf het homescreen op omhoog druk krijg ik direct de agenda. Is in elk geval al een stuk beter dan er helemaal via het menu heen te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Klopt, zo heb ik het nu ook via een snelkoppeling. Maar dan nog is het hele idee van een digitale agenda wat minder bruikbaar aangezien ik niet in 1 oogopslag kan zien wat er de komende dagen op de planning staat. Maar goed, het is beter dan niks in ieder geval. Je leert er mee werken, wat ik nu heb gedaan is de standaard herinnering wat eerder zetten zodat ik (mocht ik een keer niet kijken) in ieder geval m'n afspraken niet vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een aanbod van een vriend gehad om zijn k850i over te nemen, moet dan mijn n73 inleggen met 2GB geheugen en 100 euro bijbetalen, is dit redelijk? en zal ik het doen/niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Fotokwaliteit van de k850i is beter en natuurlijker, de Xenon flits is echt toppie vergeleken met die Led flash. een ander nadeel is dat bij de N73 hetlang duurt voor de foto daadwerkelijk gemaakt wordt. in 9/10 keer is het moment al voorbij.

Filmpjes van de N73 zijn wel Avi volgens mij, en kwalitatief beter, ook qua geluid enz. mja je moet het zelf weten. gewoon even kijken wat de voor en nadelen van beide toestellen zijn, en dan de afweging maken of je het wel of niet gaat doen ;). ik ga niet voor jouw beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:40:
[...]

Wil eerst even weten of je Orange World instellingen geïnstalleerd hebt. Dat is wat anders dan internet access. Volgens mij kun je die instellingen gewoon bij de klantenservice van Orange opvragen (even bellen is wss makkelijker dan die rotwebsite afzoeken). Als je die hebt, is het puur een kwestie van de Streaming Instellingen goed zetten. Die zet ik hier wel even neer zodra ik weet of je dat Orange World aan de praat hebt. Nu geen zin om m'n telefoon van beneden op te halen ^^ Succes
Ik had alle instellingen ingevoerd maar toen deed ie het nog niet, paar uur gewacht en nogmaals geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd en eindelijk, TV...

Ik vind de beeldkwaliteit en afwezigheid van een zapfunctie wel tegenvallen maar ja het is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remix999 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:57:
[...]

Ik had alle instellingen ingevoerd maar toen deed ie het nog niet, paar uur gewacht en nogmaals geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd en eindelijk, TV...

Ik vind de beeldkwaliteit en afwezigheid van een zapfunctie wel tegenvallen maar ja het is beter dan niets.
Is het jullie als eens gelukt een video gesprek te voeren met Orange?
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste