Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Is het jullie als eens gelukt een video gesprek te voeren met Orange?
Nope...laatst nog geprobeerd op 2 850i's, beide met orange, maar no go. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Daarvoor moet de tegenpartij ook umts abo, gsm en dekking hebben ik heb volgens mij niemand in mijn buurt met zulke abonnement. En orange kennende zal dat ook niet werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Is het jullie als eens gelukt een video gesprek te voeren met Orange?
Ja, al gelukt. Lange tijd niet geprobeerd, maar maand of 2 geleden werkte het in ieder geval (woon in Apeldoorn, geprobeerd tussen 2 K800i's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Ik heb de K850 nu een paar dagen en bevalt goed, went al aardig. 1 ding mis ik echter (of ik kan het niet vinden maar volgens mij het ik het meeste wel gehad): Bestandsbeheer of iets vergelijkbaars.

En dan vooral mbt fotos. Je kunt ze bij media wel bekijken (per maand enzo) maar ik heb nog geen mogelijkheid kunnen ontdekken om ze in mappen op te delen, dat vond ik wel handig bij de W850, per feest of vakantie oid een mapje om het een beetje te ordenen. Lijkt me dat de K850 als uber camera phone ook wel zoiets kan?

Ook kon ik niet de bestandgrootte van de fotos op de telefoon zelf terugvinden, kon bij de W850 ook met bestandbeheer. Niet dat dat zo belangrijk is maar ik was in t begin ff benieuwd hoe groot die 5mp fototjes werden. Lijkt me dat dat ook wel ergens zichtbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:58:
Ik heb de K850 nu een paar dagen en bevalt goed, went al aardig. 1 ding mis ik echter (of ik kan het niet vinden maar volgens mij het ik het meeste wel gehad): Bestandsbeheer of iets vergelijkbaars.

En dan vooral mbt fotos. Je kunt ze bij media wel bekijken (per maand enzo) maar ik heb nog geen mogelijkheid kunnen ontdekken om ze in mappen op te delen, dat vond ik wel handig bij de W850, per feest of vakantie oid een mapje om het een beetje te ordenen. Lijkt me dat de K850 als uber camera phone ook wel zoiets kan?

Ook kon ik niet de bestandgrootte van de fotos op de telefoon zelf terugvinden, kon bij de W850 ook met bestandbeheer. Niet dat dat zo belangrijk is maar ik was in t begin ff benieuwd hoe groot die 5mp fototjes werden. Lijkt me dat dat ook wel ergens zichtbaar is?
Foto's bekijken kan via Media, door het schuifknopje aan de zijkant helemaal naar rechts te duwen en dan op 't knopje naast het cameraknopje te klikken, of door bestandsbeheer, welke nu onder "Agenda" zit in het hoofdmenu. Is overigens als VAAK gemeld in dit topic, volgende keer eventjes zoeken svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:40

Shiro

Serenity

Zoals gezegd. Bestandsbeheer kan je vinden onder Agenda. En als je de groote van foto wil bekijken kan je dat ook via Bestandsbeheer > optie > Informatie. :)

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Thnx. Heb het topic wel aardig gevolgd dacht ik maar waarschijnlijk overheen gelezen.. Wel erg onlogische plaats trouwens. Dat ze ff dat play now of een andere onzinnige functie die niemand gebruikt weg stoppen ipv bestandsbeheer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:54:
Thnx. Heb het topic wel aardig gevolgd dacht ik maar waarschijnlijk overheen gelezen.. Wel erg onlogische plaats trouwens. Dat ze ff dat play now of een andere onzinnige functie die niemand gebruikt weg stoppen ipv bestandsbeheer 8)7
Inderdaad, dat Play Now heb'k behalve bij het "kijken wat het is" nog nooit gebruikt, en denk dat dat voor de meeste van ons geld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:54:
Ja ben ik met je eens, ze willen blijkbaar erg graag dat je de media functie gebruikt... Ik heb bestandsbeheer gewoon als snelkoppeling staan dus nu kan ik vanaf het startscherm op links drukken (welke je zelf kiest) en ik ben er. Misschien ook handig voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Je kan ze taggen, al je vakantiefoto's tag je dan met iets als 'Vakantie 2007' ofzo. Die kan je dan onder favorieten als aparte groep bekijken. Dus niet fysiek in andere mappen maar via de media applicatie dus wel gescheiden te bekijken, uiteraard staan ze dan ook nog in het overzicht met alle foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:08
vandaag in de woonkamer een aantal foto's gemaakt allemaal met flits, maar terwijl ik bezig was helemaal vergeten dat het toestel nog ingesteld stond op 3MP van vanmiddag. mja hier het resultaat, niets bijzonders, maar was gewoon voor mezelf wat met de camera aan het spelen. (helaas foto's resized maarja is niet anders)

Afbeeldingslocatie: http://i221.photobucket.com/albums/dd222/santiagojwz/DSC00219.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i221.photobucket.com/albums/dd222/santiagojwz/DSC00232.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i221.photobucket.com/albums/dd222/santiagojwz/DSC00199.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:06:
[...]

Ja ben ik met je eens, ze willen blijkbaar erg graag dat je de media functie gebruikt... Ik heb bestandsbeheer gewoon als snelkoppeling staan dus nu kan ik vanaf het startscherm op links drukken (welke je zelf kiest) en ik ben er. Misschien ook handig voor jou.
Ja dat was ook het eerste wat ik deed toen ik wist dat ie daar stond ;) Is toch wel iets wat ik regelmatig gebruik.

Taggen is ook wel een manier, maar ik heb ze toch liever ook 'fysiek' geordend, ook voor bijhouden voor wat je al naar je pc hebt gekopieerd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Iemand ervaring met het aan de praat krijgen van internet op k850i met vodafone?

Ik heb een origineel toestel met een vodafone simkaartje van mn werk erin. Wanneer ik de vodafone site de instellingen voor de unbranded K800i laat opsturen krijg ik de melding dat het toestel niet wordt ondersteund. Wanneer ik het handmatig wil instellen komen de de in te vullen gegevens en de invulmogelijkheden op de K850i totaal niet overeen.

Is het wel mogelijk om op een unbranded K850i van vodafone live gebruik te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jap85 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:34:
Iemand ervaring met het aan de praat krijgen van internet op k850i met vodafone?

Ik heb een origineel toestel met een vodafone simkaartje van mn werk erin. Wanneer ik de vodafone site de instellingen voor de unbranded K800i laat opsturen krijg ik de melding dat het toestel niet wordt ondersteund. Wanneer ik het handmatig wil instellen komen de de in te vullen gegevens en de invulmogelijkheden op de K850i totaal niet overeen.

Is het wel mogelijk om op een unbranded K850i van vodafone live gebruik te maken?
Gaat prima - even de instellingen downloaden dmv de wizard, of sms 'internet' naar 4000! (Standaardfeature van alle providers, naar het schijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
dog4life schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:46:
[...]

Gaat prima - even de instellingen downloaden dmv de wizard, of sms 'internet' naar 4000! (Standaardfeature van alle providers, naar het schijnt).
Ja ik heb dus 'Internet' gesmst naar het vodafone nummer en dan krijg ik een bericht met de melding dat mijn toestel niet wordt ondersteund (waren dus wel de K800i instellingen omdat de K850i er nog niet bij stond).. Zou je alleen met een gebrand toestel op Live kunnen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Ik heb de instellingen voor Vodafone van de SE-site gehaald. Werkt prima!

http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/wap/k850i?cc=nl&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bevindingen met de K850i tot nu toe:

Ik ben inmiddels aan mijn 2e toestel bezig. De eerste ging meteen terug naar het service center (Volume werkte niet meer na een tijdje) en de tweede na 13 dagen. (Camera deed niks meer, telefoon bleef 'hangen'. De blauwe lampjes van de cameratoetsen bleven branden, de lenscover bleef open en dicht gaan etc.) Na 21 dagen de telefoon retour gekregen met als enige 'reparatie' een update. Dat had ik natuurlijk zelf ook al gedaan.

Mijn andere telefoon (K800i) begon ook steeds moeilijker te doen (spelletjes startten niet meer, wit scherm, vastlopers, vreemde geluidjes, soms geen geluid), dus een echt prettig reservetoestel had ik ook niet. Na een hoop schelden en tobben kwam ik tot de conclusie dat er eigenlijk maar 1 oorzaak kon zijn voor de problemen: Mijn geheugenkaartje. Ik had een kaartje van 1Gb en daar bleek inderdaad een probleem mee te zijn. Ik zette dat ding natuurlijk telkens braaf over als ik het 'kapotte' toestel opstuurde naar het Repair Center... :s

Nu zit het originele kaartje (512Mb) er in en de telefoon vertoont geen enkel probleem meer. Ook de K800i is weer 'genezen'. Mocht je dus iets vreemds meemaken, gooi er eens een ander kaartje in om te controleren of daarmee de problemen verholpen zijn.

Kijk maar wat je er mee doet...Ik ben het in elk geval effe kwijt. ;)
Dank voor uw tijd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Inderdaad! Thnx!

EDIT: Toch te vroeg gejuicht, krijg een verbindingsfout zodra ik echt wat ga doen. 'neem contact op met uw provider' zegt ie.Heb het vermoeden dat het misschien in mn abbonement zit dan. Maar eens langs een vodafone winkel lopen als ik in de stad ben.

[ Voor 25% gewijzigd door jap85 op 15-01-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de donkere foto's is inmiddels opgelost....gewoon je vingers op de rand van het toestel houden dus... :-)

Mijn sim kaart kan ik ook door een klein kiertje zien....echter zodra er een hoesje voor is, (in de winkel) is dat 'probleem' opgelost.

Die 'play now' is inderdaad zo'n onzinnig iets, één keer kijken wat het is daarna nooit meer naar kijken dus.

Ik heb nog wel twee vraagjes.......hoop dat ik er niet overheen gelezen heb in dit topic..

- hoe krijg je een datum op foto's zoals je in kon stellen bij de K800i?
- kun je smsjes niet meer sorteren op de manier zoals in de K800i, dus op datum met details? nu zie ik alleen maar dat ze gesorteeerd zijn op dagen....

Oja, bij mij werkt opdaten via SEUS met de ingedrukte 'C' ook niet, misschien komt het doordat ik de nieuwe software al heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23
iedereen zegt altijd dat ie te donkere foto's maakt.. maar ik heb juist het tegenovergestelde.. als het object binnen een 1,5 meter is dan kan ik juist niks zien door de overbelichting... zo kan ik nooit goeie foto's van mensen maken. Was er maar een optie dat je de ledjes gewoon aan kan zetten voor een foto ipv de flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Te donker vind ik ze zeker niet, soms zelfs iets overbelicht inderdaad (vooral bij een vriend van me die kaal is, net een gloeilamp die kop van m soms op de foto :') )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zijn unbranded telefoon weten te updaten naar de R1DA038 versie.
Krijg nog altijd de melding dat ik de nieuwste firmware al heb maar ik lees toch hier en daar dat er al mensen zijn die R1DA038 al wel hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:18:
Heeft iemand al zijn unbranded telefoon weten te updaten naar de R1DA038 versie.
Krijg nog altijd de melding dat ik de nieuwste firmware al heb maar ik lees toch hier en daar dat er al mensen zijn die R1DA038 al wel hebben :(
ik sluit me bij jouw aan ! wil ook graag updaten maar tot nog toe geen 038 versie te bekennen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie nog een paar pagina's terugkijken, en wat beter lezen, komen jullie misschien tot de conclusie dat geen van ons die firmware 38 nog heeft. Deze software is alleen getest, en door de testers zijn de veranderingen genoteerd die hier weer gepost zijn. Naar verwachtingen komt firmware nummertje 38 de 20e van deze maand uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:59:
Als jullie nog een paar pagina's terugkijken, en wat beter lezen, komen jullie misschien tot de conclusie dat geen van ons die firmware 38 nog heeft. Deze software is alleen getest, en door de testers zijn de veranderingen genoteerd die hier weer gepost zijn. Naar verwachtingen komt firmware nummertje 38 de 20e van deze maand uit :)
Nou, dan lees ik toch anders: ik ben geen tester (nou ja, niet in dit verband), en heb wel degelijk al een paar weken versie 038 op mijn T-Mobile-branded telefoon staan. Volgens mij is deze versie alleen voor T-Mobile-branded toestellen beschikbaar (en geschikt?)

Tenzij TM een deal heeft met SE: Hier heb je mijn complete klantenbestand als testers...

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Ik hoef 038 niet zo nodig. Schijnt dat er wat problemen zijn met de batterijduur, die kan flink teruglopen met 038. Aldus een aantal mensen op esato.
Zon enorme update is het overigens ook niet. De echte update, die alle problemen moet oplossen, komt pas eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb nu 3 telefoons van Se gehad maar hier zitten een hoop bugs in dat is niet normaal...

tevens is hij erg traag ...

Beter is dat met de volgende update opgelost want dit is echt kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

P.K. schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:49:
...Schijnt dat er wat problemen zijn met de batterijduur, die kan flink teruglopen met 038...
Dat gevoel heb ik ook. Heb 3g dus maar uitgeschakeld, dat zou moeten helpen.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3G uit helpt inderdaad al aanzienlijk. Maar die 38 wordt zover ik weet nog getest. Ze verwachten dat de 20e de volgende update uitkomt (hoop het ten zeerste). En als de batterijtijd alsnog zoveel minder word, zal het verschil in snelheid ongetwijfeld een grote factor spelen. Laat dus maar komen wat mij betreft, want dat is 't enige (plus stof) waar'k van baal bij deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier geen problemen. Telefoon nu een aantal weken er ERG over te spreken.
Mijn bevindingen:

Ik kan de telefoon 4 dagen gebruiken met gemiddeld per dag zown 30 mins bellen en bluetooth en 3g allemaal enabled is.
Ben veel op weg en waar ik geen wifi bereik op me laptop heb trek ik me e-mail binnen via UMTS/HSPDA. Ben ook erg tevreden over vodafone UMTS/HSDPA waar ik toch 219KB/s download mee kan halen. Dat zijn prettige snelheden, zeker voor e-mail verkeer en zeker voor maar 9.50 p/m.

Foto toestel is, zover je dat kan verwachten op een GSM, redelijk goed. Het is en blijft natuurlijk een gsm :)

Kortom, Ik ben ERG tevreden over het toestel.
Net als de K750i en K550i die ik hiervoor gebruikte.
Firmware updates kom ik niet aan, nooit gedaan met al me telefoons , het toestel werkt prima dus denk ik dan:
If it ain't broke, don't fix it..... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sumuhtsop op 17-01-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Postjuh idd, je hoeft nu nog niet per se firmware updates te doen, maar ik zou die ene grote update waar iedereen op wacht toch echt wel installeren. die zal hopelijk je toestel een stuk sneller maken en de standaardbugs eruit halen.

ik moet zeggen dat ik nog geen vastloper oid heb gehad of de bewerking mislukt fout. misschien omdat ik niet heel de tijd met mn telefoon loop te spelen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
mijn batterij gaat max 4 dagen mee als ik er weinig meer doe, als ik 3g aanzet, ga bellen, ga tv kijken is batterij in 1 dag leeg. Is dit normaal, zou dit onder garantie vallen dat ik een nieuwe batterij kan aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:08:
...Maar die 38 wordt zover ik weet nog getest....
Voor de goede orde: mijn versie 038 komt gewoon van SEUS.
(die trouwens nu de mogelijkheid bied de update nogmaals uit te voeren!)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware R1DA038 is waarschijnlijk alleen voor T-Mobile branded phones.
Ik heb deze ook geinstalleerd staan (en heb TM branded phone).
Update heb ik gewoon via SEUS gedaan (aantal weken terug).

Het battery probleem is er inderdaad. Was al bang dat het aan de firmware zou liggen want daarvoor had ik dit niet.
Heb nu 3G uitgeschakeld, eens kijken of dat help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
In de info van de telefoon zelf staat dat 3G stroom kost wanneer je het aan hebt staan en geen 3G bereikt hebt omdat de telefoon dan steeds aan het zoeken is. Ik heb met vodafone altijd 3G bereik op de plaatsen waar ik kom dus ik vraag me dan af of het dan ook zoveel scheelt? Aangezien ik mn telefoon wisselend intensief/minder intensief gebruik is het voor mij moelijk om verschil te merken.

Nog 1 puntje van kritiek, ik weet niet of meer mensen dit ondervonden hebben. Ik luister muziek via de HBH-DS970. Dit deed ik ook al met de W850 en wanneer dan mn accu bijna leeg was, kreeg ik 2 of 3 keer van tevoren een seintje dat ie bijna leeg was, toestel ging even trillen en er kwam een geluidje door de headset.

Nu heb ik mijn K850 gisteren tijdens het muziek luisteren leeggetrokken en het toestel viel zomaar uit, zonder een waarschuwing (klopte verder ook wel want hij zat nog maar op een paar % toen ik mijn treinreis begon). Maar wel een beetje vervelend als je erop rekent een seintje te krijgen zodat je de muziek dan uit kunt zetten en nog in ieder nog bereikbaar bent tot je thuis bent.

Ligt dit aan mijn telefoon, de combi met de DS970 of krijg je nooit waarschuwingen als ie bijna leeg is?

[ Voor 4% gewijzigd door jap85 op 17-01-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
reAaa schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:07:
ik moet zeggen dat ik nog geen vastloper oid heb gehad of de bewerking mislukt fout. misschien omdat ik niet heel de tijd met mn telefoon loop te spelen :P?
Haha.. spelen :)
Neej ik gebruik de telefoon inderdaad alleen in het begin wat settings veranderen maar wat moet ik dr verder mee spelen zou ik zeggen.
Spelletjes doe ik wel op me PS3, die ga ik niet op zown klein schermpje zitten spelen.
Vind wel dat veel mensen problemen met de accus melden..... Erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de K850i voor de mp3 speler. Is de mp3 speler/media player hetzelfde als de mobiele telefoon van W910i. Want ik zit namelijk te twijfelen welke ik zal nemen de K850i of de W910i. Want ik wil zelf foto;s maken en mp3 luisteren. De keuze voor deze twee zijn best moeilijk. Voor mijn t-mobile relax 150 verlenging krijg ik bij K850i 2 gb micro kaartje gratis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:44:
Firmware R1DA038 is waarschijnlijk alleen voor T-Mobile branded phones.
Ik heb deze ook geinstalleerd staan (en heb TM branded phone).
Update heb ik gewoon via SEUS gedaan (aantal weken terug).

Het battery probleem is er inderdaad. Was al bang dat het aan de firmware zou liggen want daarvoor had ik dit niet.
Heb nu 3G uitgeschakeld, eens kijken of dat help.
Heb nu ook al een week of 2 de 038 software erop staan, idd ook een T-Mobile branded toestel.
Geen verschillen gemerkt eigenlijk, ik merk ook niks ervan dat de batterij sneller leeg zou gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
@ d-generation-x : Je kunt je afvragen in hoeverre het zinnig is om in een K850i topic te vragen welke telefoon je moet nemen, maar ik heb met dezelfde vraag gezeten (wilde ook een SE die behoorlijke fotos kon maken en ook een goede mediaplayer had).

Ik heb hiervoor een W850 gehad en moet bekennen dat ik die toch iets fijner vond werken mbt muziek, maar dat zijn dan echt kleine dingetjes (sneller terug naar je hoofdmenu terwijl de muziek doorspeelt bijvoorbeeld, sneller naar je muziek speler). K850i doet muziek spelen ook prima. Speler is dus niet dezelfde als W910i omdat het geen walkman is, maar het enige wat er eigenlijk niet op zit zijn de walkman knoppen. (telefoon wordt alleen wel traag tijdens het spelen maar dat wordt wellicht met FW update verholpen).

Ik zou als ik jou was ook voor K850 gaan omdat het voordeel in camera een stuk groter is dan de iets mindere muziekfunctionaliteit, want die is alsnog prima (itt de camera van de w910 :X ).

[ Voor 8% gewijzigd door jap85 op 17-01-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb vandaag mijn K850 terug gestuurt naar de winkel waar ik het heb gekocht vanwege een kapotte scherm. Ik heb een formulier gerkegen waar de klacht op staat, en de omschrijving. Bij de omschrijving staat er alleen dat mijn schermpje kapot is , maar ik had ook gezegt dat mijn camera lens af en toe niet open ging als ik op de knop drukte.
Wordt er alleen naar de klacht gekeken die op de formulier staat , of word de mobiel grondig onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Olic90 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:39:
Wordt er alleen naar de klacht gekeken die op de formulier staat , of word de mobiel grondig onderzocht?
Meestal wordt alleen de firmware geupdate :>

Denk niet dat ze alles gaan checken, als de klacht zich niet meer voordoet vinden ze het wel prima denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Vandaag is het me voor het eerst gelukt om een videogesprek te houden (=leuk :)). Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik heb 90% van alle keren dat ik op mijn schermpje kijk geen 3G bereik. Als ze willen dat videogesprekken meer gangbaar worden zou ik in ieder geval wat aan het bereik doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Flying Bobman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:52:
Vandaag is het me voor het eerst gelukt om een videogesprek te houden (=leuk :)). Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik heb 90% van alle keren dat ik op mijn schermpje kijk geen 3G bereik. Als ze willen dat videogesprekken meer gangbaar worden zou ik in ieder geval wat aan het bereik doen...
Ik weet niet waar jij woont en welke provider hebt, maar in mijn woonplaats ( in de randstad) is er altijd 3G bereik met Orange.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
als ik de camera aan wil doen, druk ik op het knopje, geeft die een schramel pieiiiieeepp.. en verder gaat hij niet open..

Wat een k*t apparaat

Modbreak:Zorg in het vervolg voor beter onderbouwde berichten. Je bijdragen in dit topic zijn nog niet echt veel verder gekomen dan een hoop oneliners.

[ Voor 36% gewijzigd door pven op 18-01-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:25:
als ik de camera aan wil doen, druk ik op het knopje, geeft die een schramel pieiiiieeepp.. en verder gaat hij niet open..

Wat een k*t apparaat
Ja je kan je er over gaan opwinden maar ik zou maar snel zorgen dat ik een nieuwe/andere kreeg dan :+

Ik zal ter compensatie even melden dat bij mij het klepje na 3 maand nog steeds prima open en dicht gaat 8)7 Al moet ik wel zeggen dat dit bericht vaker te zien is dan zou moeten. Blijkbaar toch vrij veel productiefouten...
Ik vraag me af hoe ze de constructie gaan aanpakken bij he vervolg dat deze mobiel ongetwijfeld krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Hoe werkt dat systeempje eigenlijk? Zo moeilijk is het toch niet, een klepje open laten gaan... Ik heb er gelukkig nog geen problemen mee gehad. Wel had ik dat de blauwe foto lampjes bleven branden totdat ik de mobiel uitzette. Maar sinds de laatste firmware update ook geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remix999 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:11:
mijn batterij gaat max 4 dagen mee als ik er weinig meer doe, als ik 3g aanzet, ga bellen, ga tv kijken is batterij in 1 dag leeg. Is dit normaal, zou dit onder garantie vallen dat ik een nieuwe batterij kan aanvragen?
4 dagen vind ik heel wat! Mijn batterij houd het maximaal 2 dagen. En ik heb geen 3g aanstaan.
Ook als ik mn telefoon gewoon 2 dagen laat 'rusten', alleen af en toe een smsje sturen of een kort belletje plegen, issie gewoon na 2 dagen leeg:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:35:
[...]

4 dagen vind ik heel wat! Mijn batterij houd het maximaal 2 dagen. En ik heb geen 3g aanstaan.
Ook als ik mn telefoon gewoon 2 dagen laat 'rusten', alleen af en toe een smsje sturen of een kort belletje plegen, issie gewoon na 2 dagen leeg:s
Meen je echt dat ie dan helemaal leeg is (onder de 10%) :| ?
Als ik er geen muziek mee luister en de camera niet gebruik blijft hij makkelijk 5 dagen (wel 's nachts uit) standby. Ik stuur dan ongeveer 20 smsjes in zo'n week.
Als ik wel een paar filmpjes kijk en muziek luister gaat hij ongeveer 2 dagen mee. Ik Luister dan 2 uur muziek op een dag en kijk een half uurtje een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Ik heb in een vorige post al uitgelegd dat ik 4 januari mijn toestel heb teruggebracht vanwege het cameraschuifje-probleem. Nu heb ik afgelopen donderdag mijn toestel weer kunnen ophalen, na 9 werkdagen of 13 normale dagen dus.

Ontzettend blij dat ik hem weer terugheb, maar volgens de vodafone reparatieservice is de gehele camera vervangen, wat erop zou duiden dat de bouw van het toestel allicht iets te ingewikkeld is. Immers, als alleen het klepje kapot is, of de aandrijving daarvan, zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn dat ook de camera vervangen moet worden.

Ook vertelden ze bij de VF winkel dat SE nog wel eens een memcard wou weggeven. Dit bleek natuurlijk niet waar te zijn, ze belden zelfs even of die accu die erbij zat wel echt van mij was.

Ik heb hem weer terug dus, en ga morgen in amsterdam proberen wat mooie foto's te maken. Dan kan ik ook bijdragen met een fatsoenlijke review, inclusief foto's. Dit is natuurlijk wel het belangrijkste onderdeel. Ik kan wel alvast zeggen dat het gebruiksgemak van de camera erg hoog is. De settings zijn makkelijk te wijzigen, en macro's maken is leuk en gaat makkelijk. Wel is het settingsmenu wat aan de trage kant, vanwege het feit dat hij tegelijk settings opvraagt en kan wijzigen, en daarnaast ook nog de zoeker laat zien, zeg maar wat de camera ziet.

Daarnaast vind ik het toestel er juist erg solide uitzien, en ook zo aanvoelen. Het scherm is mooi groot en helder, de media player is erg makkelijk te bedienen en dergelijke. Wel vind ik de drivers en apps voor je pc vrij slecht. Als ik de NL versie installeer, kan ik niets starten, maar wel met de UK versie.

Ik zal proberen enig testwerk te verrichten in de vorm van foto's enzo, dan kan ik de review in mekaar zetten. Aan de mensen met stukke telefoons: houd hoop! Hij wordt wel gerepareerd. De tijd die je besteed aan 'K*T' roepen hier, had je ook kunnen besteden aan het terugbrenge/sturen van het toestel. Kijk ernaar op de ZEN-manier: het is nieuw, het zit vol met goodies, en het is electronica. Je weet dat het stuk kan gaan, en je hoort alleen de slechte verhalen hier. Er zijn zat mensen die geen enkel probleem hebben, maar die hebben geen reden hier te komen :+.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik heb ff jullie advies nodig. ik ben van plan om een k850i te kopen via internet voor 280 euro. maar jammer genoeg krijg ik geen bonnetje bij...ik heb dan geen garantie meer toch van sony ericsson? of wel? is dit een koopje of zouden jullie toch iets meer ong 50 euro ofso betalen voor een bon? alvast bedankt =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
remix999 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:11:
Dit probleem heb ik ook. Als ik 3G laat aanstaan is mijn bat ook zo leeg, zeker als ik veel gebruik maak van i-net of tv-kijken. Heb me maar aangeleerd om 3g uit te schakelen als ik het niet nodig heb, gaat dan ook een dag of 4 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:02:
hey, ik heb ff jullie advies nodig. ik ben van plan om een k850i te kopen via internet voor 280 euro. maar jammer genoeg krijg ik geen bonnetje bij...ik heb dan geen garantie meer toch van sony ericsson? of wel? is dit een koopje of zouden jullie toch iets meer ong 50 euro ofso betalen voor een bon? alvast bedankt =]
Zeker niet kopen zonder bon, zou ERG onverstandig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
roy.ahuis schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:12:
Kijk ernaar op de ZEN-manier: het is nieuw, het zit vol met goodies, en het is electronica. Je weet dat het stuk kan gaan.
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:13:
genoeg gezegd lijkt mij ;) niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:03:
[...]

Meen je echt dat ie dan helemaal leeg is (onder de 10%) :| ?
Als ik er geen muziek mee luister en de camera niet gebruik blijft hij makkelijk 5 dagen (wel 's nachts uit) standby. Ik stuur dan ongeveer 20 smsjes in zo'n week.
Als ik wel een paar filmpjes kijk en muziek luister gaat hij ongeveer 2 dagen mee. Ik Luister dan 2 uur muziek op een dag en kijk een half uurtje een film.
Ik snap er zelf ook niks van:s Ik denk dat ik gewoon een hele slechte batterij heb. 5 dagen heb ik echt nog nooit gehaald, zelfs geen 4 en het is vreselijk irritant! Voor ik het weet is mn telefoon ineens weer leeg zonder er echt wat mee gedaan te hebben. Terwijl ik hiervoor de K750i had en die kon ik makkelijk 5 dagen gebruiken zonder problemen!
En hij is na 2 dagen nog net niet onder de 10%, maar het scheelt niet veel! Hij gaat iig veel te hard zo!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:13:
[...]

hehe ok bedankt :) was idd een beetje dom van me geweest als ik dat had gedaan. ik ga nu maar op zoek naar een die wel een bon heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Heb ik net mijn telefoon terug... je raadt het al.

Nadat ik donderdag mijn telefoon weer kon ophalen (2 weken weg wegens reparatie van cameraklepje), was het zaterdagavond tijd hem op te laden voor een dagje Amsterdam inclusief foto's voor een review. Ik heb hem aan de lader gehangen en ben gaan pitten. Toen ik 6 uur later weer wakker werd, bleek mijn wekker niet af te zijn gegaan. Telefoon uit, gaat ook niet meer aan dus ik denk dat dit keer de accu het begeven heeft. Ik ken verder niemand met dezelfde accu dus kan ik dit niet testen, en kan ik morgen weer heen.

Het lijkt mij fair als ze eerst proberen of een nieuwe accu soelaas biedt, en daarma pas eventueel de hele reparatieprocedure starten. Anders ben ik hem weer kwijt.

Nu is er het probleem, ik ben hem weer twee weken kwijt straks. Op een gegeven moment moet je vanuit de non-conformiteit toch een nieuwe kunnen eisen? En als ik hem straks 4 weken kwijt ben in totaal, en dus telkens moet bellen met een aftandse motorola, is dit toch niet conform het contract lijkt mij. Maar dat moet ik allemaal nog even nazoeken, eerst de telefoon maar terugbrengen morgen |:(.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Zijn wel regels voor, geloof dat je bij een tweede keer gewoon een vervangend toestel kan eisen.
Je hebt ze immers in staat gesteld om de gebreken op te lossen.

Gewoon gaan zeuren om een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBeer
  • Laatst online: 09-01 09:37
Ik zie net dit berichtje voorbij komen en ik vind hem er zo eigenlijk best wel goed uitzien.
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/6575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasBeer schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:48:
Ik zie net dit berichtje voorbij komen en ik vind hem er zo eigenlijk best wel goed uitzien.
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/6575
Blijkt die photoshop van een tijd geleden dus toch werkelijkheid te zijn geworden...
Hij ziet er idd wel leuk uit zo, denk dat ik nog steeds de blauwe et mooist vind though. Hij is op die foto trouwens wel heel erg betast, zo vies heb ik hem nog niet weten te krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
dat zilver ziet er echt als goedkoop plastic uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:28:
dat zilver ziet er echt als goedkoop plastic uit.
ik moet je enigzins gelijk geven! Maar ergens ziet het er toch ook wel weer heel netjes uit!
Vooral omdat deze helemaal zwart is want dat is,naar mijn mening, nog steeds een minpuntje van de blauwe versie die ikzelf ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:02:
Je hebt gewoon 2 jaar garantie op het toestel hoor,ook al heb je geen bon.
Heb hetzelde gehad met een K750i,maar gewoon gemaakt bij dynafix,zonder bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist gelezen dat de nieuwe firmware voor de K850i NIET de 038 wordt:
Furthermore, I can tell you, that Sony Ericsson’s upcoming firmware for the K850, will not be the R1DA038 revision, but instead a completely new and better one :-) Let’s hope I have fixed my K850 by then, as it should not take more than a week’s time!
bron: http://sonyericssonblog.w...ilver-black-variant-k850/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:48:
Ik heb zojuist gelezen dat de nieuwe firmware voor de K850i NIET de 038 wordt:

[...]

bron: http://sonyericssonblog.w...ilver-black-variant-k850/
Klinkt goed. Ik hoor overigens dat het deze maand nog beschikbaar zal zijn. :)

Ik hoop dat ze de Media speler qua video speler hebben verbeterd. Minder off sync. En waarschijnlijk is h.264 support teveel gevraagd van het goede.

Helaas zal een firmware update de bouw kwaliteit niet verbeteren. Me K850i kraakt een beetje op sommige plaatsen. Dat is toch best wel slecht van een vlaggenschip model.

Weet iemand trouwens hoe ik via de USB kan internetten? Me K850i die gebruik maakt van me computer internet, en niet andersom :)

En weet iemand ook hoe je kunt zien uit welke week je K850i komt? De week waarin hij geproduceerd is. Heb ergens gezien dat iemand een vrij duidelijke datum aangaf van wanneer zijn K850i gemaakt is. Alleen ik heb dat zelf niet kunnen vinden bij me eigen.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiro schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:10:
[...]

Weet iemand trouwens hoe ik via de USB kan internetten? Me K850i die gebruik maakt van me computer internet, en niet andersom :)
Dat is mij ook nog niet gelukt. Ook niet via Bluetooth. Is er iemand die het wel is gelukt (via kpn)? Help.

Vorige week heb ik een 8 gb microSD kaart gekocht. Werkt prima. De snelheid is niet echt fantastisch. Het duurt lang voordat de artiesten of albums in beeld komen. Het ging ook langsaam toen ik nog maar 2 gb op de kaart had staan. Nu heb ik ruim 6 gb op de kaart staan. Lekker muziek luisteren.

Weet iemand of er een aplicatie is die de bitrate terug kan brengen. De SE Media Manager doet dat prima, maar ik wordt gek van de mappen die gemaakt worden volgens de tags en niet volgens de mappen op mijn PC.

Mijn accu en camera klepje werkt trouwens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:44:
[...]

Dat is mij ook nog niet gelukt. Ook niet via Bluetooth. Is er iemand die het wel is gelukt (via kpn)? Help.

Vorige week heb ik een 8 gb microSD kaart gekocht. Werkt prima. De snelheid is niet echt fantastisch. Het duurt lang voordat de artiesten of albums in beeld komen. Het ging ook langsaam toen ik nog maar 2 gb op de kaart had staan. Nu heb ik ruim 6 gb op de kaart staan. Lekker muziek luisteren.

Weet iemand of er een aplicatie is die de bitrate terug kan brengen. De SE Media Manager doet dat prima, maar ik wordt gek van de mappen die gemaakt worden volgens de tags en niet volgens de mappen op mijn PC.

Ik neem aan dat je bitrate van je MP3 bedoel. Voor video bitrate heb je vrij ingewikkelde software nodig als je nog een beetje fatsoenlijk kwaliteit wil. Voor MP3 kan je Foobar + plugin Lame gebruiken. Je moet wel File>Preferences>Output filename>Single Tracks wat veranderen zodat de MP3 de zelfde naam blijft behouden. De tags worden standaard niet veranderd dacht ik

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Hoi,

Ik ben van plan om ook de K850i aan te gaan schaffen ik heb alleen een korte vraag. Wat zijn de ervaringen met deze telefoon en internetten? Ik kom zelf van een K700i af en vroeg mij af of het aan te raden was om bij t-mobile web-and-walk erbij te nemen.

Gebruik het denk ik zelf vaak om kleine dingen op te zoeken (imdb, wikipedia e.d.), is dit te doen op deze telefoon? Is het merendeel van de pagina's goed te zien?

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Burban ik zou zeggen, spit het topic eens door om een goed beeld te krijgen van wat dit toestel biedt, daarnaast lees je ook veel negatieve reacties, maar dat komt omdat de mensen met een goed werkend toestel niets posten hier. 9/10 keer komt men hier vanwege problemen enz. dus laat je niet een beeld vormen van dit toestel door de negatieve reacties. zelf ben ik aan mijn 2e toestel (werkt top) omdat mijn 1e toestel bij levering defect bleek (hardwarefout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Burban schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:10:
Hoi,

Ik ben van plan om ook de K850i aan te gaan schaffen ik heb alleen een korte vraag. Wat zijn de ervaringen met deze telefoon en internetten? Ik kom zelf van een K700i af en vroeg mij af of het aan te raden was om bij t-mobile web-and-walk erbij te nemen.

Gebruik het denk ik zelf vaak om kleine dingen op te zoeken (imdb, wikipedia e.d.), is dit te doen op deze telefoon? Is het merendeel van de pagina's goed te zien?
Ik gebruik deze telefoon zeer vaak voor mobiel internet en het werkt perfect. De standaard browser vind ik zelf niet echt geweldig, dus gebruik ik Opera Mini. Vooral voor die dingen die jij noemt is het echt een uitkomst.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:44:
[...]

Fantastisch! Eindelijk iemand die 8 GB geprobeerd heeft ;p Kon nergens op internet vinden of het werkte. En das dus heel mooi, eindelijk groot deel van m'n muziek mee :) Nog één vraagje..: is het echt duidelijk langzamer dan bv de 2 GB of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Volgens mij is het niet eens zo afhankelijk van de grootte hoe traag het gaat met muziek inladen. Ik heb er 4gb in zitten en de muzieklijsten laden ook traag in. Ligt volgens mij aan de media player.

Fotos bekijken etc. gaat namelijk wel gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Hallo,

Was tot vorige week een tevreden eigenaar van een SE K850 sinds een maand of 3. Vorige week bij een vriend film gekeken, vrij strakke broek aan dus telefoon zat krap in mijn broekzak. Word gebeld, haal de telefoon uit mijn zak; hele scherm naar de $^%#$%.. Van binnen gebarsten zegmaar, geen uiterlijke schade maar geheel zwart, met vlekken en strepen. Wist niet wat me overkwam aangezien ik erg zuinig op mijn telefoon ben, en ook nergens tegen aan ben gelopen/gestoten of iets dergelijks. Afijn, langs de primafoon winkel, valt dus niet onder fabrieksgarantie en ik had geen verzekering afgesloten. Daarna langs het business centre gegaan, en het gaat me 140 euries kosten..
Ik snap dat dit soort dingen nou eenmaal kunnen gebeuren, maar het is me nog nooit eerder overkomen en zoals gezegd ben ik erg zuinig op mijn telefoon. Valt me toch een beetje tegen van SE/KPN vanwege de kwaliteit van het scherm en de garantie regeling. Wanneer ik mijn telefoon terug krijg ga ik die verzekering toch maar afsluiten, a 7 euro per maand want als dit nog een keer (zo makkelijk) kan gebeuren..

Wilde dit even delen met jullie, heeft iemand anders hier al last van gehad? Laat het iig een waarschuwing zijn, wat de man in het business centre mij ook vertelde: het scherm van de K850 is zeer gevoelig voor dit soort schade.. Ik stop mijn telefoon voortaan dus ook maar in mijn jaszak of iets dergelijks want zoals gezegd heb ik er helemaal niets vreemds mee gedaan. Waarschijnlijk is het scherm geknapt doordat ik gehurkt op de bank zat met mijn telefoon in een strakke broekzak..

Anyway, verder heb ik op de telefoon zelf niets aan te merken (alleen misschien de vlekvorming) en ben ik er zeer tevreden mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Met oud en nieuw is mijn telefoon op de keien getipt (tja, na een halve fles tequilla, een sloot champagne en nog wat niet nader te herkenenn alcoholische versnaperingen heb je niet alles meer even goed in de hand :P ) maar afgezien van wat putjes op de zijkant is er niks mis mee. Wel jammer maar ach, tis ook maar een gebruiksvoorwerp.

Had gisteravond trouwens wel wat geks. Icoontjes in de mediaspeler verschenen niet meer, de laadbalk in de internetbrowser was roze en de radio had ineens als achtergrond de "laser-achtergrond". Geen idee waar dat nou aan lag maar nadat ik 'm uit en weer aan had gezet werkte het weer. Ik zet 'm namelijk nooit uit eigenlijk, misschien was dat het.

Oh, en waar ik me ook een klein beetje aan erger is dat als ik via explorer muziek op mijn kaartje zet, dat ik dan eerst naar applicatie/bestandsbeheer moet, en daar even moet wachten en dan pas naar media kan zodat ie gaat updaten. Ga ik na het slepen direct naar media, dan blijft het aantal nummers onveranderd.

Film kijken heb ik nog niet gedaan eigenlijk, dat Plato werkt niet echt lekker bij mij.

En accuduur, tja, als ik op kantoor de hele dag radio luister of muziek afspeel dan is hij aan het eind van de dag (ongeveer zes/zeven uur continu afspelen) bijna leeg. Heb dan ook bijna altijd wel mijn oplader bij me.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdberg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:59
Weet iemand nog een oplossing voor het probleem met de equalizer? Dit is al eerder in het topic aangegeven, dat de instelling na het afsluiten van de mediaplayer weer vrolijk op BASS gaat staan. Superiritant met een in-ear headset dit deze basfunctie niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook een K850I ontvangen. Veel werkt intiutief maar ik heb 1 vraagje.
Als ik via Media Manager (of PC suite) een audio CD inlees, en ze daarna op de phonecard plaats , krijg ik bij het bladeren achteraf door de muziekmappen altijd 'unknown artist' en 'unknown album' te zien.
Ook als ik ze via mass media storage oplaadt
Ik hernoem wel degelijk eerst het mapje naar de naam van de plaat, etc..
Wat doe ik verkeerd??
De enige bestandjes die hij wel bij naam kent zijn 'echte' mp3 of mp4 files..
Ik kan al de 'unknown' liedjes trouwens perfect afspelen..
Excuses als de vraag hier reeds gepasseerd is, maar 2 topic met over de 70 pagina's doorlezen had ik niet direct zin in..

Adri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:21:
Net ook een K850I ontvangen. Veel werkt intiutief maar ik heb 1 vraagje.
Als ik via Media Manager (of PC suite) een audio CD inlees, en ze daarna op de phonecard plaats , krijg ik bij het bladeren achteraf door de muziekmappen altijd 'unknown artist' en 'unknown album' te zien.
Ook als ik ze via mass media storage oplaadt
Ik hernoem wel degelijk eerst het mapje naar de naam van de plaat, etc..
Wat doe ik verkeerd??
De enige bestandjes die hij wel bij naam kent zijn 'echte' mp3 of mp4 files..
Ik kan al de 'unknown' liedjes trouwens perfect afspelen..
Excuses als de vraag hier reeds gepasseerd is, maar 2 topic met over de 70 pagina's doorlezen had ik niet direct zin in..

Adri
Ik heb het zelfde probleem maar gebruik deze programma's eigenlijk niet echt omdat ze toch niet heel erg functioneel zijn wat betreft bestanden verplaatsen. Hoewel het natuurlijk niet echt een oplossing voor je probleem is raad ik je eigenlijk aan cd's gwoon te rippen met bijv wmp11 en vervolgens in het zelfde programma te synchroniseren met de telefoon. De tel. wordt direct herkend en alle media gegevens worden netjes overgeplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien zelf de oplossing gevonden, de door pc suite gecreerde bestanden zijn mp4 movie bestanden, en geen mp3 muziekbestanden..
hmm.. enige hulp nog steeds welkom hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, het rippen brengt inderdaad een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Je hebt gewoon 2 jaar garantie op het toestel hoor,ook al heb je geen bon.
Heb hetzelde gehad met een K750i,maar gewoon gemaakt bij dynafix,zonder bon.
ohh is dat zo? gewoon SE ofso..hoe moet ik dan bewijzen dat ik die mobiel heb gekocht?=o hoe dan heb er een kunnen vinden voor 300 euro :D met bon en zeker garantie dus. over paar dagen is die binnen afw8en ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je bon kwijtgeraakt zijn dus men gaat uit van het IMEI-nummer. Ze weten dan precies wanneer die telefoon gemaakt is. De productiedatum wordt dan je garantiedatum, niet de aankoopdatum zoals gewoonlijk.

De telefoon is meestal al een paar maanden oud voordat hij bij de klant in handen komt, dus effectief betekent dat, dat je korter garantie hebt / krijgt als je je bon kwijt bent.

Zo is het mij ooit uitgelegd door iemand bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een paar problemen met mn telefoon, vroeg me af of meer mensen hier er last van hadden.
Eerste rare dat me opviel is dat de telefoon tikt als ik door mn menu heen scroll. Dit heeft ie alleen bij het hoofdmenu, en telkens als ik dan met de "cursor" over een ander plaatje scroll geeft de telefoon een tikje. Ook als ik bijvoorbeeld alleen rechts of links inhoudt voel ik dat ie telkens tikt, net alsof ie moet laden uit het geheugen of dat ie ergens kortsluiting maakt. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft waar dit weg kan komen.
Ook bladert de blauwe verf van de navigatie toetsen er nu al af. Ik heb de telefoon nog geen maand dus wil er sowieso mee terug naar de winkel. Maar vroeg me dus af of iemand hier al last van zoiets heeft gehad en hoe ze dit hebben opgelost.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Hmm ik kwam nog iets vreemds tegen, wanneer ik de (standaard) applicatie PhotoMate draai krijg ik na een paar seconden de melding 'De applicatie gebruikt teveel geheugen'.

Beetje vreemd aangezien deze er standaard op staat en het ook speciaal voor de K850i lijkt.. Ligt dit aan mijn toestel of hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:02:
Heb een paar problemen met mn telefoon, vroeg me af of meer mensen hier er last van hadden.
Eerste rare dat me opviel is dat de telefoon tikt als ik door mn menu heen scroll. Dit heeft ie alleen bij het hoofdmenu, en telkens als ik dan met de "cursor" over een ander plaatje scroll geeft de telefoon een tikje. Ook als ik bijvoorbeeld alleen rechts of links inhoudt voel ik dat ie telkens tikt, net alsof ie moet laden uit het geheugen of dat ie ergens kortsluiting maakt. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft waar dit weg kan komen.
Ook bladert de blauwe verf van de navigatie toetsen er nu al af. Ik heb de telefoon nog geen maand dus wil er sowieso mee terug naar de winkel. Maar vroeg me dus af of iemand hier al last van zoiets heeft gehad en hoe ze dit hebben opgelost.
Alvast bedankt!
Dit heb ik ook. De verf van mijn navigatietoetsen en van de opneem/snelmenu en C/ophang toetsen begint er al af te slijten. Mijn telefoon is heel de maand december weg geweest voor reparatie (Bewerking Mislukt probleem en sluiterklepje wat bleef hangen) maar die verf er af kwam doordat ik hem te vaak in en uit mijn broekzak zou halen dus daar konden ze niets aan doen. Vooral als het donker is en de backlight is aan zie je goed dat de verf er af gesleten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Bij mijn weten hoort dit zo. Dit is gewoon dezelfde vibratie als wanneer de telefoon op trilalarm staat maar dan wat minder heftig/lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Heb je toevallig het Laser Precision thema ingesteld?
Die doet dit namelijk, is geen fout maar een feature, vind het wel grappig, het is een heel kort trillinkje van de trilfunctie. De andere (standaard-)thema's doen dit overigens niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx 4 de reacties, heb inderdaad het laser thema ingesteld, dus dat trillen hoort er bij. Mooi om te weten. Dan blijft alleen het verf probleem nog over, als ik het goed begrijp valt dit niet onder de garantie? Zou toch belachelijk zijn. Ben er gewoon normaal mee omgegaan, speel wel veel spelletjes op het werk met die toetsen maar vind dat ze ook wat moeten kunnen hebben.
Van de week maar eens langs Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:40:
Tnx 4 de reacties, heb inderdaad het laser thema ingesteld, dus dat trillen hoort er bij. Mooi om te weten. Dan blijft alleen het verf probleem nog over, als ik het goed begrijp valt dit niet onder de garantie? Zou toch belachelijk zijn. Ben er gewoon normaal mee omgegaan, speel wel veel spelletjes op het werk met die toetsen maar vind dat ze ook wat moeten kunnen hebben.
Van de week maar eens langs Belcompany.
Weet niet of dat bij de Belocompany onder garantie valt. Bij 2call iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:40:
speel wel veel spelletjes op het werk met die toetsen maar vind dat ze ook wat moeten kunnen hebben.
De oplossing is even praktisch als voor de hand liggend: Op je werk moet je werken, geen spelletjes spelen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb nou eenmaal een droombaan. Neemt niet weg dat die verf op de knoppen moet blijven.
Weet iemand trouwens wanneer die nieuwe software komt waar ie sneller van zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Lucky you :P

Ik dacht ergens iets gelezen te hebben eind deze maand begin volgende maand. maar ik kan ook in de war zijn met de nieuwe patch voor Stalker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemonLP schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Dit heb ik ook. De verf van mijn navigatietoetsen en van de opneem/snelmenu en C/ophang toetsen begint er al af te slijten. Mijn telefoon is heel de maand december weg geweest voor reparatie (Bewerking Mislukt probleem en sluiterklepje wat bleef hangen) maar die verf er af kwam doordat ik hem te vaak in en uit mijn broekzak zou halen dus daar konden ze niets aan doen. Vooral als het donker is en de backlight is aan zie je goed dat de verf er af gesleten is.
Gebruiken jullie soms je nagels om die toetsen aan te klikken? Ik heb hem nu meer dan 3 maanden, speel vaak een spelletje en heb em altijd in mn broekzak maar alle lak zit er nog op....
Ik let er altijd op dat ik gewoon met mn fingertop klik en niet met de nagel, misschien ligt het daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:18:
[...]

Gebruiken jullie soms je nagels om die toetsen aan te klikken? Ik heb hem nu meer dan 3 maanden, speel vaak een spelletje en heb em altijd in mn broekzak maar alle lak zit er nog op....
Ik let er altijd op dat ik gewoon met mn fingertop klik en niet met de nagel, misschien ligt het daar aan.
Nee gebruik nooit mijn nagels. (die heb ik niet want ik bijt ze er altijd af O-) 8)7 ) Maar bij de reparatie dienst van 2call zeiden ze dat het kwam door veel in en uit mijn broekzak halen. Heb het trouwens ook aan de hoekjes van de grijze zijkant. De ronde hoekjes van voor en achter worden ook al zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er zijn vast wel meer mensen die dat met de nagel doen. Moet gewoon kunnen imho. Nog een vraag; zit een beetje te internetten hier op t werk en vroeg me af of je ook youtube filmpjes met dit apparaat af kon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdberg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:59
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:27:
[...]

Ik heb het zelfde probleem maar gebruik deze programma's eigenlijk niet echt omdat ze toch niet heel erg functioneel zijn wat betreft bestanden verplaatsen. Hoewel het natuurlijk niet echt een oplossing voor je probleem is raad ik je eigenlijk aan cd's gwoon te rippen met bijv wmp11 en vervolgens in het zelfde programma te synchroniseren met de telefoon. De tel. wordt direct herkend en alle media gegevens worden netjes overgeplaatst.
Ik gebruik al heel lang het programma MP3Tag (google 'n ). Misschien dat je iets verder komt met dit programma. Ik heb zelf de ervaring dat geen enkel programma alle cd's lekker ript met de specificaties. In dit programma kun je de tag genereren vanaf filename of andersom. Kwestie van bijhouden van je songs. Ik heb zelf een lijst van 1600 nummers, netjes geordend op mp3 tag en filename. Reuzehandig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het zelfde lak probleem (zie topic deel I), half december opgestuurd, viel onder garantie. Nu heb ik hem weer een klein maandje en de lak zit er nu nog goed op. Ik probeer wel niet mijn nagel te gebruiken.
RemonLP schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:42:
Weet niet of dat bij de Belocompany onder garantie valt. Bij 2call iig niet.
Ik heb hem ook van 2call. Gewoon contact leggen met SE of direct dynafix.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te horen, zal belcompany dan wel niet al te moeilijk over doen. Zit nu heerlijk te internetten met opera mini en moet zeggen dat dat erg prettig werkt (dit ook mee gepost). Kan alleen nergens vinden of ik ook livestreams met dit ding kan openen, mijn collega zit hier ook tv te kijken, alleen hij heeft vodaphone op zijn w880i en ik heb hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:36:
mijn collega zit hier ook tv te kijken
Jullie hebben echt niks te doen of wel ;) Wat doe je voor werk, dat wil ik ook...
Als het goed is moet de K850i streaming video ondersteunen, wel heb je dan 3G bereik nodig en de goede instellingen. Aan je abbo kan het volgens mij niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens wat verder rondneuzen dan, geen idee waar ik dat in zou moeten stellen namelijk. Op een gewone pc gaat googlen wel wat makkelijker dus moet wel lukken.

Ben machine operator, zolang de machines goed lopen hoef ik zeer weinig te doen, en dat kan soms wekenlang duren. Vandaar makkelijk als ik wat te kijken heb, totdat de laptop er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Is een software update bij een SESP altyd gratis?
Ik kan dit toestel nl zelf nog steeds niet updaten :(

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een SE K850i en heb een probleem met mijn kalender.
Wanneer ik een nieuwe agendapunt wil aanmaken en vul alles in en sla hem op, dan zegt die dat die is opgeslagen.
Maar de kalender blijft leeg.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

/* Edit..

Probleem is opgelost door een Master reset uit te voeren en alles te resetten.
Alleen instellingen resetten werkte niet.

*/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 11:02 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste