Ik kan via m'n werk een k850 kopen voor € 280,-
Wat denken jullie is dit duur?
Wat denken jullie is dit duur?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
☻/
/▌
/ \
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
Ik herken dat, maar dan meer als je een paar keer op terug drukt je dan meteen live weer aanzet. Heb idd ook maar een blox genomen nu, weet zo snel ook geen oplossingVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:20:
Ik ben nieuw hier, en al een paar maanden tevreden gebruiker van de Sony k850i. Vooral de radio en de walkman zijn fantastisch.
Er is 1 vervelend softwarematig probleem waar zowel Sony als Vodafone geen oplossing voor weten. De touchscreen "Live"-knop zit vlak boven de 'verbinding verbreken' knop. Niet zo slim van Vodafone, want zo zit je ongemerkt de godganse dag online terwijl de rekening oploopt. Ik heb uit armoede nu een flat fee blox genomen, maar dat is natuurlijk geen oplossing.
Zijn er meer Vodafone gebruikers die dit probleem hebben? En hoe hebben die dat opgelost? En hoe zit het bij andere providers? Hebben die de software slimmer aangepast?
Bij Vodafone kwamen ze niet verder dan: zet Live anders uit. Maar dat gaat me ook weer wat ver. En Gmail & Google Maps erop is hardstikke handig.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Hmmm, ik ben dus een van die mensen die het ding in november 2007 hebben aangevraagd (zie ArnoudBM in "Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2", dus nog beter zoeken...)Swaptor schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:33:
Omdat ik niet het gansche topic heb gelezen, en toch goed de search heb gebruikt, wilde ik even mededelen dat ik, na contact opgenomen te hebben met T-Mobile en SE (over, jawel de actie van TM en SE met de K850i en een gratis 2GB geheugenkaart) meer info heb over deze actie!
Kort samengevat:* Swaptor wacht ook nog na aanvraag op 4 december...
- T-Mobile heeft niets met de actie te maken.
- Sony-Ericsson heeft problemen met de levering van de kaartjes.
- Er wachten nu mensen op een gratis kaartje, die het ding in november 2007 hebben aangevraagd
- Men (SE) verwacht binnen 4 weken na afgelopen vrijdag een (kleine) levering te krijgen.
- SE is niet zeker of eenieder die de kaart heeft aangevraagd deze krijgt binnen 6 tot 8 weken na vorige vrijdag.
- SE is te bereiken op het volgende nummer: 043-8800158.
ff een stukje vliegen
Kan melden dat mijn K850i ( 26 dagen oud ) alweer naar de repair centre op weg is.Postjuh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:02:
Hier geen problemen. Telefoon nu een aantal weken er ERG over te spreken.
Foto toestel is, zover je dat kan verwachten op een GSM, redelijk goed. Het is en blijft natuurlijk een gsm
Kortom, Ik ben ERG tevreden over het toestel.
Net als de K750i en K550i die ik hiervoor gebruikte.
Firmware updates kom ik niet aan, nooit gedaan met al me telefoons , het toestel werkt prima dus denk ik dan:
If it ain't broke, don't fix it.....
[ Voor 65% gewijzigd door Sumuhtsop op 12-02-2008 15:26 ]
Verwijderd
Je hebt ervoor getekend/betaald? Dit is toch gewoon een tijdelijke gratis actie? Verder niks met de telefoon of abonnement te maken.ArnoudBM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:13:
[...]
Hmmm, ik ben dus een van die mensen die het ding in november 2007 hebben aangevraagd (zie ArnoudBM in "Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2", dus nog beter zoeken...)
Dat betekent dus dat ik ruim15% van de looptijd van het contract niet de beschikking heb over waar ik voor heb getekend/betaald... Wanneer kun je serieus gaan spreken over een wanprestatie? En waar zou ik dan kunnen gaan klagen?
Er wordt toch geadverteerd dat het er bij zit...Je hebt ervoor getekend/betaald? Dit is toch gewoon een tijdelijke gratis actie? Verder niks met de telefoon of abonnement te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 13-02-2008 10:14 ]
Dat is toch een metafoor van lik-me-vestje?watercoolertje schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:13:
[...]
Er wordt toch geadverteerd dat het er bij zit...
Als je een auto koopt met 30 gratis tankbeurten en je krijgt achteraf te horen dat je maar 1 keer per jaar gratis mag tanken en alleen met die auto die neit 30 jaar meegaat... voel je je toch ook genaait
Je teleurstelling daargelaten en ik praat niks goed (beloofd is beloofd vind ik, gaat nergens over dat je maanden moet wachten). Desondanks vind ik die metafoor van die auto met 130 tankbeurten een metafoor van niks. Totaal niet hetzelfde. Ik zou sony-ericsson gewoon bellen met de vraag of ze bereid zijn de kosten te vergoeden wanneer je zelf een kaartje aanschaft. Bij de aktie met de K800i deden ze dat destijds wel.watercoolertje schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:48:
Want? Wist ik veel dat ik dat kaartje pas na x maanden krijg... Al zou de telefoon 3 maanden later komen dan je abbo begint zou jij het dus niet erg vinden en eigenlijk wel logisch? Lik-me-ster, want ik weet al wat het antwoord is
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
Hmmm, oop mijn contract, factuur en pakbon staat anders wel dat ik een SE K850i + voucher 2GB geheugenkaart heb aangeschaft. En omdat de voucher recht geeft op een geheugenkaartje maakt de geheugenkaart wel degelijk deel uit van het contract. Overigens denk ik dat T-Mobile in deze niets te verwijten valt, die hebben geheel volgens afspraak en tijdig (want tegelijk) een voucher geleverd met het toestel.Swaptor schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:42:
@watercoolertje & Rio: je hebt nergens getekend voor het feit dat je er een krijgt, er is contractueel niets vastgelegd. Overigens wordt er wel bij verteld dat je recht hebt op een gratis kaartje van 2GB dus dien je er eentje van SE te krijgen. Tevens wordt er niet gerept over een termijn waarop zij verplicht zijn het ding te leveren, er wordt alleen een streefdatum gegeven waarop het geleverd zou kunnen worden.
ff een stukje vliegen
Verwijderd
Altijd makkelijk, die 4GB MicroSD.chrisr5gt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:59:
Ach mensen die dingen zijn gratis, lekker belangrijk. Al die acties laten tijden op zich wachten. Nooit anders geweest. Behalve dat is een 4GB micro SD minder dan 30 euro tegenwoordig, dus ik had er al helemaal niet op gewacht
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Leer je eigen telefoon kennenSwaptor schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:09:
[...]
Vooral als je K850i Sony MemoryStick Micro (M2) eet.
[ Voor 18% gewijzigd door chrisr5gt op 14-02-2008 21:01 ]
Don't live for pleasure, make life your treasure
Zeker? Mijne pakt hem niet namelijk. ( Hij past welchrisr5gt schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:00:
[...]
Leer je eigen telefoon kennen. Ik draai al de hele tijd een 2GB micro SD. Gaat even goed als een M2 kaartje van 2GB die in mijn P1i zit.
En dat er NOG STEEDS GEEN update is maakt mij wel poepflauw van die telefoon. Ik heb nog nooit ee telefoon gehad die het zóóó nodig heeft...
Misschien moet je in het boekje kijken en dan zie je dat hij er andersom in moet als een m2 kaartje. De contactpunten moeten aan de andere kant.Boinkie schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:07:
Zeker? Mijne pakt hem niet namelijk. ( Hij past wel)
Oh jawiene schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:12:
[...]
Misschien moet je in het boekje kijken en dan zie je dat hij er andersom in moet als een m2 kaartje. De contactpunten moeten aan de andere kant.
Ik draai al vanaf het begin met een Micro SDHC 4GB kaartje van kingston zonder problemen.
Dat vind ik dus wel een probleem. Het is gezien huidige technieken niet normaal dat de telefoon zo traag wordt bij het gebruik van de mediaplayer. Ook loopt hij vast bij mediaoverdracht, is het geluid vaak niet te verstellen, is de camera nog steeds flut en het media gedeelte is om te huilen zo traag. Even door je foto's heen scrollen moet gewoon spoepel gaan en niet half schokkerig. Dat lijkt toch nergens naar? Het lijkt wel een Nokia. Eerst leuke ideeën verzinnen, de markt op gooien en dan de consument als proefkonijn gebruiken om het verder te ontwikkelen. Ze mogen hun zaken wel eens beter op orde hebben voor SE iets op de markt brengt. Ik heb ze al een mail gestuurd met een klacht en vraag om uitleg over de gang van zaken. Tot dan gebruik ik mijn P1 liever.jap85 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:07:
nee inderdaad mijn telefoon heeft ook nergens last van met de 37 firmware. het enige wat wel beter kan is de snelheid van de telefoon wanneer de mediaplayer draait maar dat is ook geen ramp.
Ik ben er ook achter gekomen omdat hij eerst niet werkte hoor
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
Verwijderd
ein-de-lijkVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:48:
Waar het voor staat weet ik ook niet, maar het is de SEUS voor de Sony Ericsson medewerkers, waarmee ze de nieuwe firmwares kunnen testen alvorens ze op SEUS te zetten.
Don't live for pleasure, make life your treasure
Verwijderd
Nee, het helpt niet want je hebt het over appels en perenFlying Bobman schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:21:
Nou ik heb vandaag geprobeerd er een film op te zetten, en nu loopt het geluid dus zo'n beetje 5 seconden voor op de film. Echt bagger. En pauze werkt niet, als je op pauze hebt gedrukt crasht mn telefoon als ik wil hervatten. Helpt het om ipv van mp4 xvid te kiezen?
SR+ MiC
Ik heb nog een simlockvrije K810i voorje. Is van september en nauwelijks van nieuw te onderscheiden.El_V schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:15:
ik ga mn 2maanden oude viewty ruilen tegen een nieuwe k850.. ben toch niet zo tevreden met de viewty en had wat dat betreft nog liever mn k800 teruggewild.. alleen filmen is mooi op de viewty en de mp3 speler is wel hip maar voor de rest vind ik het maar een onlogisch ding.
nu heb ik gelukkig iemand gevonden die wilt ruilen.. alleen is die k850 t-mobile simlock en ik heb orange. Dit gaat niet werken ook al zijn orange en t-mobile nu bij elkaar of wel? En zitten er dan logos op de telefoon? Is hij makkelijk te unlocken (zelf) of moet ik daar nog veel geld voor gaan betalen?
Verwijderd
Is dat zo?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:39:
Dit bericht las ik vandaag op esato foum over de aankomende update:
quote/ LISTEN HERE. R1EA031 IS NOT THE REAL DEAL...ITS A TEST DRIVER (KIND OF BETA)... TEHNICAL SUPPORT (HEAD QUARTER) IN lINKÖPING CONFIRMED THAT TODAY...THE GUY EVEN DOUBLE CHECKED IT...ITS NOT THE "REAL" NEW UNBRANDED K850 SOFTWARE
THE "REAL" K850 SOFTWARE WILL START WITH R1C....... not R1E..... /quote
Volgens diegene die dit geschreven heeft ligt er blijkbaar nog GEEN nieuwe update op de plank..
Verwijderd
Ja dan heb je waarschijnlijk een branded telefoon van T-mobile ofzo, maar dat is niet DE update... De update die er aan zit te komen is voor de unbranded versie bedoeld. Deze update zou heel veel bugs moeten laten verdwijnen en de camera kwaliteit doen opschroefen.Duuvel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:31:
[...]
Is dat zo?
Dan zou ik dus ook geen echte software hebben, die van mij begint met R1D (R1DA038)....geupdate met de officiele SEUS.
Verwijderd
Verwijderd
De actie is alleen T-Mobile only, waarbij je zelfs alleen de voucher kreeg als je een gesimlockte versie van T-M zelf kocht.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:04:
Heb bij mn contract nooit een voucher gekregen ondanks dat dit tijdens de periode was dat iedereen over de actie van de 2gb geheugenkaart sprak. Op mn contract staat ook niets vermeld over de voucher. Ik ga nog maar eens kijken of ik die online voucher op tweakers nog kan vinden. Wellicht een kwestie van uitprinten en opsturen. Iemand daar ervaringen mee?
Die stekker zit gewoon aan headsetjes van SE zelf. HPM-82 bijv.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:51:
verder vroeg ik me af of iemand toevallig weet waar je een stekker vandaan kan halen zodat je een 3,5mm plug kunt gebruiken voor muziek en niet de billige bijgeleverde headset..
bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door Swaptor op 19-02-2008 21:58 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verwijderd
Er zijn al mensen geweest in dit topic die 8 gb geprobeerd hebben, en het blijkt te werken. Over fat32 indeling heb je het goed, maar je denkt er volgens mij niet goed genoeg bij naVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:51:
Ik wil ook heel graag een 8gb kaart in mijn telefoon.. ik vraag me alleen af of dat kan..
op een harde schijf kun je namelijk max 4gb grote bestanden kwijt als hij ingedeeld is met fat32. Usb kaarten e.d. zijn ook allemaal zo ingedeeld, maar moderne hardeschijven met nfts indeling, zodat er bestanden groter dan 4 gb op kunnen..
zou het misschien kunnen dat 8GB kaarten ook nfts indeling hebben en dat SE dat niet ondersteunt, en dat ze daarom zeggen dat ze max 4GB ondersteunen?
verder vroeg ik me af of iemand toevallig weet waar je een stekker vandaan kan halen zodat je een 3,5mm plug kunt gebruiken voor muziek en niet de billige bijgeleverde headset..
bedankt!
Verwijderd
Actie loopt tot eind maart of zoiets. Ik kocht de mijne in ieder geval begin februari en de verkoper zei dat.Swaptor schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:57:
[...]
De actie is alleen T-Mobile only, waarbij je zelfs alleen de voucher kreeg als je een gesimlockte versie van T-M zelf kocht.
Nu, na het ruim verstrijken van de uiterste inleverdatum (begin januari), lijkt me d kans dat je nog een gratis kaartje krijgt eerlijk gezegd miniem.
Verwijderd
Welke firmware gebruik jij? Heb vandaag ook m'n headsetje uit hongkong binnen gekregen, maar de telefoon herkend helemaal niks (R1CA037 firmware)Boinkie schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:25:
Ha heerlijke telefoon. Nergens problemen mee! Gister ook de headset uit hongkong binnen gekregen voor 5 euro ( incl verzendkosten ) HPM-82, en werkt er perfect mee!
[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 20-02-2008 08:32 ]
Verwijderd
De maximale grootte per bestand is indd 4 gig.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:20:
[...]
Er zijn al mensen geweest in dit topic die 8 gb geprobeerd hebben, en het blijkt te werken. Over fat32 indeling heb je het goed, maar je denkt er volgens mij niet goed genoeg bij naIk denk dat ook de 8gb kaartjes een fat32 bestandssysteem hebben (anders zouden ze bv niet op Mac's te lezen zijn, want ntfs is van Microsoft). Hier heb je echter geen last van, zolang je bijvoorbeeld geen DVD's van 4,7 gb op je telefoon zet. 8 gb aan liedjes zou dus wel prima kunnen op een 8 gb kaartje zover ik weet. Weet het allemaal niet zeker, maar volgens mij zit het zo
Correct me if I'm wrong zal ik maar zeggen!
[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 20-02-2008 10:35 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 20-02-2008 12:37 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Op ebay zijn ze te bestellen voor een paar euro, wordt dan verzonden vanuit de UK. Ik heb ze zelf nog niet besteld maar denk dat er niet veel mis mee kan zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:51:
bedankt!
Verwijderd
Ik heb al wel een aantal keer zo'n stekkertje gekocht. Geloof dat de mijne uit Hong Kong kwamenVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:32:
[...]
Op ebay zijn ze te bestellen voor een paar euro, wordt dan verzonden vanuit de UK. Ik heb ze zelf nog niet besteld maar denk dat er niet veel mis mee kan zijn.
Verwijderd
Mijne is niet T-mobile branded. Zou dat de reden zijn dat ik geen voucher heb gekregen? heb hem namelijk via een internet shop gekocht (wel een specifieke t-mobile aanbieding.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:44:
[...]
Actie loopt tot eind maart of zoiets. Ik kocht de mijne in ieder geval begin februari en de verkoper zei dat.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 17:43 ]
Jij had gelijkGratis 2 GB Memory Stick Micro!
De geheugenkaart is middels een voucher in het geleverde pakket gratis te verkrijgen, deze actie loopt tot en met 30 maart 2008 en de voucher is in te sturen tot 15 april 2008.
[ Voor 3% gewijzigd door Swaptor op 20-02-2008 17:47 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Na ben ik het NIET mee eens.. Ik heb de mijne gekocht via een webshop UNbranded. En heb vervolgens de voucher gedowned via de SE site. Ingevult en opgestuurd, 6 weken later lag het kaartje netjes in de bus..Swaptor schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:46:
@y_noble: Niet branded = geen gratis kaartje.
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Verwijderd
Is je informatie wel hedendaags? ik heb een R1CA037 steken op mijn gsmVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:39:
Dit bericht las ik vandaag op esato foum over de aankomende update:
quote/ LISTEN HERE. R1EA031 IS NOT THE REAL DEAL...ITS A TEST DRIVER (KIND OF BETA)... TEHNICAL SUPPORT (HEAD QUARTER) IN lINKÖPING CONFIRMED THAT TODAY...THE GUY EVEN DOUBLE CHECKED IT...ITS NOT THE "REAL" NEW UNBRANDED K850 SOFTWARE
THE "REAL" K850 SOFTWARE WILL START WITH R1C....... not R1E..... /quote
Volgens diegene die dit geschreven heeft ligt er blijkbaar nog GEEN nieuwe update op de plank..
Ja, maar zie net dat je de voucher kan opsturen tot 15 jan.. Als je hem wilt kan ik hem naar je mailen. Je zou ut altijd kunnen proberen..Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:45:
^^ ow dat is interessant! Ik ben nu niet thuis, maar die voucher zal niet meer op de site staan ofwel?
Heb je toevallig die voucher nog ergens op je pc staan?
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
[ Voor 77% gewijzigd door Ginz op 21-02-2008 02:16 ]
Ik heb al m'n ringtones verplaatst naar Muziek\Ringtones (ook de ringtones die elders stonden), en die komen niet meer voor in de media player.Maniakje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:28:Hetzelfde geldt voor de T-Mobile ringtones die tussen mijn muziek staan. Is het mogelijk om ze op de een of andere manier te verbergen of te verwijderen?
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Ginz op 21-02-2008 02:16 ]
Verwijderd
Voor mij nietP.K. schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:23:
Firmware update staat op SEUS.
Tenminste ik kan updaten, weet niet hoe het zit met de branded telefoons.
Verwijderd
en heb je al succesvol geupdate ? welk versie nummer heb je ?P.K. schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:23:
Firmware update staat op SEUS.
Tenminste ik kan updaten, weet niet hoe het zit met de branded telefoons.
Information on R1EA031:
camera: 3.7 (previous version 3.4)
video camera: 3.0 (without changes)
Java: 8.2 (previous version 8.1)
revision texts: BB (previous version AP)
[ Voor 59% gewijzigd door watercoolertje op 21-02-2008 11:45 ]
Verwijderd
R1EA031
- Released on EMMA 15/02/08 (Currently a test firmware)
Improvements / Changes
- A Key Response option has been added to Settings -> Sounds & alerts, allowing you to choose Silent", "Click", "Tone" or "Vibration" for the touch keys
Software versions:
EROM: 1200-4341
LCD: 200712121
Camera: 3.7
Videocall camera: 3.0
Content: PA17
Java: 8.2
Text: BB
Verwijderd
Ik kan nu ook updatenVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:45:
[...]
Voor mij niet
Ik heb een blauwe unbranded versie.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 17:11 ]
En als je doorje fotos gaat worden ze anders geopend, maar waar vind jij de optie dat ie trilt als je de touchscreen buttons aanraakt?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:30:
Ik heb de volgende dingen zo snel ervaren.
-Het menu voelt sneller aan.
-Het browsen door video in de mediaplayer gaat sneller.
-Het opties menu bij de camera wordt direct geopend (je hoeft niet meer te klikken).
-Je kunt een optie aanzetten zodat de telefoon even trilt als je 1 van de "touchscreen"-knopjes aanraakt.
-Als een java-app een internetverbinding gebruikt is het icoon niet altijd zichtbaar.
-Er is een optie bijgekomen om te verbinden middels HSDPA (menu -> * -> links -> 7 -> 5)
-De telefoon start iets sneller.
-De achtergrond van het tekentje (a, A, Ab) bovenin is zwart en het teken zelf wit. Dus omgedraaid i.v.m. voorheen.
Verder zou ik het even niet weten. Als ik nog iets vind wil ik het wel posten.
Verwijderd
ja werkt super! alleen dingen erop zetten is wat langzaam..watercoolertje schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:18:
ik heb de 6GB microSDHC van scandisk gekocht bij de phonehouse voor 39,95
-----------------------------------------
Weet je al of die werkt? ik heb de 8Gb versie (voor 48 inc verz.) gekocht en krijg hem morgen binnenKan ik ongeveer 10000 foto's maken
Maar heb het meer voor de bestandsoverdracht gekocht want ik kopieer nogal vaak dingen van thuis naar me werk en andersom.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq