Zeg dit niet te hard, had ik ook gedaan. Een week later geheugenkaartlezer kapot en nog een week later BROD.Ivo NL schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 01:43:
Ik mag denk ik van geluk spreken. Hoor veel negatieve verhalen erover terwijl ik 0,0 problemen ermee gehad heb terwijl ik toch één van de eerste toestellen had (gepreorderd..). Dus, vreemd allemaal.
Verwijderd
Wat een drama deze foon, half jaartje in bezit. nog nooit fatsoenlijk gewerkt. Wordt dus vervangen door een ander, Nooit meer SE
Ja want als er 1 kut is dan is de rest dat ook! ben het volledig met je eens wat betreft deze foon hoor, maar slaat nergens op dat meteen de rest ook niks is...Wat een drama deze foon, half jaartje in bezit. nog nooit fatsoenlijk gewerkt. Wordt dus vervangen door een ander, Nooit meer SE
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Weet iemand al of het mogelijk is om de 'shake-it' functie te gebruiken om naar het volgende nummer te gaan, zoals bij andere SE telefoons wel kan?
Ik hoorde laatst (ongeveer 2weken terug) iemand over de nieuwe software voor deze telefoon, ik bezit zelf nu versie : R1DA038 en via mijn telefoon zegt hij dat ik over de nieuwste software beschik maar ook via seus krijg ik dezelfde melding.
Ligt dat aan mij hier, of is dit nu gewoon nog de laatste uitgebrachte software versie?
Ligt dat aan mij hier, of is dit nu gewoon nog de laatste uitgebrachte software versie?
Volgens mij zijn dit de firmware versies:
Als je hem niet via SEUS kan updaten dan moet je moeilijk gaan doen met van allerlei programma's en heb je kans dat je je telefoon helemaal vernield. Het zou eraan kunnen liggen dat je een branded telefoon hebt die niet geupdate kan worden met die versie. Als dat niet zo is zou je de service centre van sony ericsson eens kunnen bellen of er echt nieuwe updates zijn en misschien ook daar laten updaten: SonyEricsson Service Points (beetje oude lijst)1st - R1CA029
2nd - R1CA037
3rd - R1DA038 [R1DA039 for India]
4th - R1EA031 [R1EC001 for Orange]
5th - R1EA037 <- the newest, only for non-branded [for this moment, branding firmwares are always a few days later
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
De beste en nieuwste firmware versie is: R1FA035 (18 juni uitgebracht).Kixtart schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:43:
[...]
Als je hem niet via SEUS kan updaten dan moet je moeilijk gaan doen met van allerlei programma's en heb je kans dat je je telefoon helemaal vernield. Het zou eraan kunnen liggen dat je een branded telefoon hebt die niet geupdate kan worden met die versie. Als dat niet zo is zou je de service centre van sony ericsson eens kunnen bellen of er echt nieuwe updates zijn en misschien ook daar laten updaten: SonyEricsson Service Points (beetje oude lijst)
Bron
Gisteren heb ik een 4GB SDHC geheugenkaart gekocht van Kingston. Als ik de geheugenkaart erin steek, doet hij het perfect, echter (+-) 10 minuten later als ik een mp3 wil afspelen, staat er " Mislukt". Onder bestandsbeheer staat er bij het geheugen: "Geen bestanden"
Bij mijn 512 MB M2 kaart ondervind ik geen enkel probleem, kan ik concluderen dat mijn geheugenkaartlezer kapot is voor SD
? Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij mijn 512 MB M2 kaart ondervind ik geen enkel probleem, kan ik concluderen dat mijn geheugenkaartlezer kapot is voor SD
[ Voor 4% gewijzigd door R!cky op 10-07-2008 19:49 ]
Hoe kan ik zien of hij branded is? heb nergens geen logo's of iets dergelijks in mijn menu / opstart scherm staan.Kixtart schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:43:
[...]
Als je hem niet via SEUS kan updaten dan moet je moeilijk gaan doen met van allerlei programma's en heb je kans dat je je telefoon helemaal vernield. Het zou eraan kunnen liggen dat je een branded telefoon hebt die niet geupdate kan worden met die versie. Als dat niet zo is zou je de service centre van sony ericsson eens kunnen bellen of er echt nieuwe updates zijn en misschien ook daar laten updaten: SonyEricsson Service Points (beetje oude lijst)
Wel is het vreemd dat ik links onder de flitser een soort 3tje heb staan, kan het dan zijn dat hij uit een ander land komt ofzo?
Door te kijken bij de software-info (Zie eerste page hoe je dat doet). Bij mij staat er zelfs T-MOB-INT genoemd. Maar je zou uit de firmware-versie ook kunnen halen of ie branded is. Dat staat er bijvoorbeeld bij de lijsten van eSato bij.Henkpaulus schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:10:Hoe kan ik zien of hij branded is?
Je bedoelt toch niet de drie lampjes die het licht regelen voor video en zaklantarenWel is het vreemd dat ik links onder de flitser een soort 3tje heb staan
Jazeker, ik vermoed uit Chinakan het dan zijn dat hij uit een ander land komt ofzo?
ff een stukje vliegen
Is er iemand die een T-Mobile-branded toestel heeft met een firmware nieuwer dan R1DA038? Ik vind namelijk dat wij T-Mobile-Branded gebruikers wel erg in de kou staan...
ff een stukje vliegen
Mijn toestel was eerst ook T-Mobile branded, en ik vind inderdaad ook dat T-Mobile erg lang wacht met de firmware updates. Ook een van de voornaamste redenen waarom ik 'm ge-debrand hebArnoudBM schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:36:
Is er iemand die een T-Mobile-branded toestel heeft met een firmware nieuwer dan R1DA038? Ik vind namelijk dat wij T-Mobile-Branded gebruikers wel erg in de kou staan...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hehehe,ArnoudBM schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:30:
[...]
Door te kijken bij de software-info (Zie eerste page hoe je dat doet). Bij mij staat er zelfs T-MOB-INT genoemd. Maar je zou uit de firmware-versie ook kunnen halen of ie branded is. Dat staat er bijvoorbeeld bij de lijsten van eSato bij.
[...]
Je bedoelt toch niet de drie lampjes die het licht regelen voor video en zaklantaren![]()
[...]
Jazeker, ik vermoed uit China
Ik bedoel echt een 3 als cijfer .. heb er even een foto van gemaakt

Als je t mij vraagt hoort dat daar niet te zitten 
Wat lelijk...
Wat lelijk...
Dit is het logo van de provider "3" en dan is je telefoon idd uit een ander land, n.l. een van de landen, waar "3" actief is (uitsluitend met UMTS).
Zal waarschijnlijk wel Engeland zijn, maar je vindt "3" ook bijv. in Oostenrijk en enkele Aziatische landen.
Zal waarschijnlijk wel Engeland zijn, maar je vindt "3" ook bijv. in Oostenrijk en enkele Aziatische landen.
Als ik hem da debrandden, kan ik dan ook weer met de laatste updates mee doen. Of is het niet verstandig om hem te debranden als het toestel uit een ander land komt?MarlyS schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:18:
Dit is het logo van de provider "3" en dan is je telefoon idd uit een ander land, n.l. een van de landen, waar "3" actief is (uitsluitend met UMTS).
ik heb er nu dus ook net een gekocht.
standaart had ik de oudste firmware er op 1st.
nu staat die R1DA038 er op is al stukken beter. mijne is vodafone branded
is die nieuwste niet ergens los te downloaden ofzo en zelf te flashen want vodafone schiet echt niet op met die updates. de laaste van hun is uit december vorig jaar.
iemand tips.?
standaart had ik de oudste firmware er op 1st.
nu staat die R1DA038 er op is al stukken beter. mijne is vodafone branded
is die nieuwste niet ergens los te downloaden ofzo en zelf te flashen want vodafone schiet echt niet op met die updates. de laaste van hun is uit december vorig jaar.
iemand tips.?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
De touchbuttons werken bij mijn K850i niet meer. Ik heb hem nu bij t-mobile langs gebracht. Ze sturen hem op ter reparatie.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
mijn phone werkt opzich perfect nu met deze nieuwe firmware goede repsonse ook de touch buttons werken zonder enig probleem. alleen met die eerste firmware had ik het probleem dat ik het geluid volume filmpjes /mp3 niet meer kon vernaderen na verloop van tijd moest ik een reboot doen.
toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken
update: yup jah ik heb de prepaid
toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken
update: yup jah ik heb de prepaid
[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 14-07-2008 01:31 ]
Die '3' is een gsm netwerk aanbieder in de UK. Ik herkende het logo.Henkpaulus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:04:
[...]
Hehehe,
[afbeelding]
De K850i is trouwens vanaf nu te koop met Vodafone prepaid voor 150 euro met 10 euro beltegoed
[ Voor 12% gewijzigd door Leolinedance op 13-07-2008 23:55 ]
Je kan via verschillende aanbieders je telefoon upgraden/debranden en unlocken, zo heb ik mijne (van t-mobile) al 2 keer keer geupdate. Koste me wel 2 keer 10 euro maar werdt er wel sneller/beter op (merkbaar).toch hoop ik soon op die nieuwste firmware want die schijnt de phone nog sneller te laten werken
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Hmm, ik wilde net mijn inbox in omdat ik net iemand aan de telefoon had die mij twee smsjes had gestuurd maar nu kan ik er niet meer in? "Bewerking mislukt" staat er nu, ook mijn outbox geeft geen sjoege. Telefoon resetten, simkaart schoonblazen werkt allemaal niet. Heb gezocht in dit topic/internet maar kan er niks over vinden (of ik kijk niet goed
) Best vreemd. Iemand die een oplossing/ervaring hiermee heeft? Ik heb KPN Mobile 25 trouwens. Geen idee of dat er wat mee te maken heeft.
Had laatst wel een maandje 1000 smsjes gratis, was een proef maar dat is nog niet afgelopen afaik. Bovendien is het natuurlijk gek dat ik mijn in en outbox niet meer kan bereiken.

Had laatst wel een maandje 1000 smsjes gratis, was een proef maar dat is nog niet afgelopen afaik. Bovendien is het natuurlijk gek dat ik mijn in en outbox niet meer kan bereiken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik kan de update service niet gebruiken, krijg een foutmelding over de verkeerde versie van adobes flash. ik heb de laatste versie gelaaglaad en nog steeds krijg ik de foutmelding. iemand ook dit probleem. ik draai hier vista home
Flash uninstallen
SE-update-kreng uninstallen
Flash opnieuw downloaden + installen
SE-update-kreng installen
Bidden.
Bidden.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
't laatste was ik vergetenStinger_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:39:
Flash uninstallen
Bidden.

Zo eindelijk mijn k850i weer terug mét gerepareerde geheugenkaart lezer. Had er een claim bijgedaan voor dynafix wegens niet goed repareren ben benieuwd of die nog gehonereerd wordt. Ben bang van niet aangezien ik mijn bijgeleverde brief aan de directie ook heb teruggekregen. Slimme gasten daar. Helaas voor mij de enige makkelijke mogelijkheid om mijn SE's gerepareerd te krijgen. Reparatie heeft me uiteindelijk iets van 21 euro gekost en 5 weken geen k850i.
Heb niet de nieuwste firmware maar R1FA035. Laat het maar zo om problemen te voorkomen.
Nog een paar maanden en dan snel verkopen, hopelijk wordt de c905 betaalbaar.
Heb niet de nieuwste firmware maar R1FA035. Laat het maar zo om problemen te voorkomen.
Nog een paar maanden en dan snel verkopen, hopelijk wordt de c905 betaalbaar.
Weet iemand hier hoe je een apparaat, bijvoorbeeld je laptop, kunt toevoegen als vertrouwd apparaat? Ik moet nu steeds op "ja" drukken om toegang te verlenen. Erg irritant als je even wegloopt van je computer en je de verbinding verliest.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Koffie met thee is minder lekker.
Bij mijn K550i vraagt hij na de 2e keer connecten al voor 'altijd toestaan' of 'altijd vragen'. Dit is ook handmatig te doen (bijv als je 'altijd vragen' per ongeluk hebt gepakt) via Bluetooth opties -> Mijn apparaten -> <het apparaat> -> Meer -> 'Verbind. toest.' -> 'altijd toestaan'.
Gewoonlijk is de UI voor de meeste SE telefoons hetzelfde dus je zou eens kunnen kijken.
Gewoonlijk is de UI voor de meeste SE telefoons hetzelfde dus je zou eens kunnen kijken.
☻/
/▌
/ \
Werkt bij de k850i hetzelfde.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
tot welke god moet ik bidden, ik heb alles deinstalled en daarna weer geinstalleerd.. met tussen flash en update service een reboot.... ben bang dat ik een oud xp apparaatje uit de kast moet trekken...Stinger_ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:39:
Flash uninstallen
Bidden.
Verwijderd
Wéér B.R.O.D...Wéér opsturen. En nu maar hopen op een nieuw toestel. (3e keer reparatie)
Voor mij nooit meer een S.E.
Ik zou tot de telefoon-god bieden... Echter ben ik bang dat je computer niet in het placebo effect van bidden trapt.tot welke god moet ik bidden
Ik heb eigelijk in mijn telefoon historie erg veel SE's gehad maar de k850i is eigelijk de eerste SE waar ik zoveel problemen mee heb. Mijne is nu ook voor de 3de keer weg. En heb ook duidelijk gemaakt dat ik graag iets anders wil.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:04:
Wéér B.R.O.D...Wéér opsturen. En nu maar hopen op een nieuw toestel. (3e keer reparatie)Voor mij nooit meer een S.E.
Doet trouwens niets aan het feit af dat ik het een ontzettend gaaf toestel vind, jammer dat er zoveel bugjes in zitten. Teveel opties en eigelijk toch gewoon te traag. Speel wat muziek op de achtergrond af en het toestel is opeens bagger traag. Dat had ik in het jaar 2008 eigelijk niet meer verwacht. Volgens mij deed de k750i dat nog netter.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Vaag..ikke4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:34:
[...]
tot welke god moet ik bidden, ik heb alles deinstalled en daarna weer geinstalleerd.. met tussen flash en update service een reboot.... ben bang dat ik een oud xp apparaatje uit de kast moet trekken...
Draai zelf Vista Ultimate, update service tool gewoon 'out-of-the-box' geinstalleerd en alles werkt.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
cool. Vandaag om 16:20 uur belte Vodafone Winkel in Veenendaal, dat er 2 SE K850i Prepaid pakketten voor 150 euro weer op voorraad hebben. Ik had deze gereserveerd op 8. juli. Nieuwste firmware was al geïnstalleerd (R1FA035).
vind ik heel knap mijne kwam met de oudste 1e release firmware.
ben echt benieuwd of jij er firmware (R1FA035) op gaat krijgen.
ik heb paar dagen geleden nog geprobeerd te updaten via die sony update app. maar nog geen neiuwe firmware.
Is R1FA035 nu wel te verkrijgen dan ?
ben echt benieuwd of jij er firmware (R1FA035) op gaat krijgen.
ik heb paar dagen geleden nog geprobeerd te updaten via die sony update app. maar nog geen neiuwe firmware.
Is R1FA035 nu wel te verkrijgen dan ?
Ik had hetzelfde. Gereserveerd in Almelo, opgehaald in Enschede!Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:58:
cool. Vandaag om 16:20 uur belte Vodafone Winkel in Veenendaal, dat er 2 SE K850i Prepaid pakketten voor 150 euro weer op voorraad hebben. Ik had deze gereserveerd op 8. juli. Nieuwste firmware was al geïnstalleerd (R1FA035).
Ik heb de VF Software er gelijk afgegooid en er een generic firmware opgezet. Eindelijk weer terug naar Vodafone!
@ Bovenbuurman, die software heb ik er hier op staan, werkt perfect.
Hoeveel stroom vreet het eigenlijk meer als ik 3G aan laat staan? Gaat de telefoon dan merkbaar korter mee?
[ Voor 14% gewijzigd door Jassy op 27-07-2008 00:16 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
VEEL korter. Hangt ook van het bereik af. Als je de hele tijd wel, dan weer geen bereik hebt zuigt het veel meer batterij. Bij mij is dit laatste van toepassing, en dan is het met 3G aan, 1 tot 2 dagen, en met 3G uit 3 tot 7 dagen.Jassy schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:15:
[...]
Ik had hetzelfde. Gereserveerd in Almelo, opgehaald in Enschede!
Ik heb de VF Software er gelijk afgegooid en er een generic firmware opgezet. Eindelijk weer terug naar Vodafone!Bevalt tot nu toe goed..
@ Bovenbuurman, die software heb ik er hier op staan, werkt perfect.
Hoeveel stroom vreet het eigenlijk meer als ik 3G aan laat staan? Gaat de telefoon dan merkbaar korter mee?
Verwijderd
Helaas is mijn telefoon weer kapot! Dit keer geen BROD maar de touch screen knopjes werken niet meer:(
Ik hoop toch niet dat ik zoveel gezeur ga krijgen met mijn K850i........ Dan is hij namelijk heel snel weer weg 
Overigens dat klepje van de camera:
Is dit een softwarefout, of is dit een constructie/hardware fout?
Overigens dat klepje van de camera:
Is dit een softwarefout, of is dit een constructie/hardware fout?
[ Voor 32% gewijzigd door Jassy op 27-07-2008 18:02 ]
En ja hoor, hier zit het klepje ook al vast ARGH
he mensen. ik zie hier dat de k850i voor 150 eu bij vodafone te verkrijgen is (H) das goedkoper dan op marktplaats :P! kan ik een linkje ernaartoe krijgen? op vodafone.nl staat hij niet..
Verwijderd
hoijeroentje schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:18:
he mensen. ik zie hier dat de k850i voor 150 eu bij vodafone te verkrijgen is (H) das goedkoper dan op marktplaats :P! kan ik een linkje ernaartoe krijgen? op vodafone.nl staat hij niet..
je moet zelf naar de vodafone winkel gaan en daar navragen.
Ik wil mijn toestel updaten via Davinci, maar welk type software moet ik aanklikken omdat dit om een engels toestel gaat.Henkpaulus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:04:
[...]
Hehehe,
[afbeelding]
Kan iemand mij hiermee helpen? .. kan namelijk uit veel landen kiezen, maar er staat ook 1 tussen met al languages.
Ben bang dat het anders misgaat.
Dit staat erbij mijn info wat davinci laat zien :
Model info:
K850i
Security info:
CID52 Red
Software info:
R1DA038 prg12004400_GENERIC_SO R1DA038
Customization info:
CDA102295/1 R11A
1200-5441 R1DA038
T-MOB-INT
Misschien een rare vraag maar kan ik hem dan niet via t-mobile updaten?
[ Voor 21% gewijzigd door Henkpaulus op 28-07-2008 14:54 ]
Jij moet Custom Benelux Europe 3 pakken. Generic Firmware moet je er op zetten. Je kan daarna gewoon updaten via SEUS en je bent niet meer afhankelijk van T-Mobile voor software.
En hoe kan ik die Generic Firmware vinden? Als ik davinci voor me heb kan ik kiezen uit : Flash Custom software en software update DB3150. En kan het zijn dat die generic firmware niet de allernieuwate is?Jassy schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:19:
Jij moet Custom Benelux Europe 3 pakken. Generic Firmware moet je er op zetten. Je kan daarna gewoon updaten via SEUS en je bent niet meer afhankelijk van T-Mobile voor software.
[ Voor 20% gewijzigd door Henkpaulus op 29-07-2008 11:48 ]
2x
[ Voor 198% gewijzigd door Henkpaulus op 29-07-2008 13:57 ]
Verwijderd
Hallo,
ff een vraagje. zit er een goeie speaker in? Want die van de k800 gaat zacht en kraakt nogal
Dus mijn vraag is: gaat ie harder en kraakt ie minder? want ik luister heel vaak muziek via de speaker
alvast bedankt;)
ff een vraagje. zit er een goeie speaker in? Want die van de k800 gaat zacht en kraakt nogal
Dus mijn vraag is: gaat ie harder en kraakt ie minder? want ik luister heel vaak muziek via de speaker
alvast bedankt;)
Geen idee of die harder kan dan de K800 ik kan hem iig volluit zetten zonder dat het slecht klinkt. Denk dat de geluidskwaliteit voor z'n boxje super is maar keihard gaat ie niet. (me W810 ging iets harder)
Ik krijg nu elke keer de melding dat "de bewerking is mislukt" als ik mijn in- of outbox van sms wil benaderen. Keek ik net eens, bleek ik nog X29 firmware versie te hebben
Moet ik maar eens gaan updaten dan, misschien dat het helpt want ik kan al twee weken niet smsen. Maar ben ik dan niet al mijn contacten/smsjes kwijt of is dat alleen met een master reset?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
De updateservice van Sony Ericsson is veranderd. Nu wordt alles dat op de telefoongeheugen staat gewist en opnieuw geïnstalleerd + nieuwe software als deze beschikbaar is. Je smsjes ben je dus kwijt en om je contacten te behouden moet je je contacten naar je sim kopiëren zodat je ze later weer kunt gebruiken. Dat doe je zo:TroonStaal schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:40:
Ik krijg nu elke keer de melding dat "de bewerking is mislukt" als ik mijn in- of outbox van sms wil benaderen. Keek ik net eens, bleek ik nog X29 firmware versie te hebbenMoet ik maar eens gaan updaten dan, misschien dat het helpt want ik kan al twee weken niet smsen. Maar ben ik dan niet al mijn contacten/smsjes kwijt of is dat alleen met een master reset?
menu-->contacten-->naar 'nieuw contact' maar niet aanklikken.--> opties als je daar op staat-->geavanceerd--> kopiëren naar SIM.
suc6
Verwijderd
Dit probleem van 'de bewerking is mislukt' heb ik ook gehad toen ik net net mijn telefoon binnen had gekregen. Deze heb ik vervolgens laten flashen bij een SE Service Point. Derhalve heb ik het zelf niet geprobeerd om de firmware te updaten.TroonStaal schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:40:
Ik krijg nu elke keer de melding dat "de bewerking is mislukt" als ik mijn in- of outbox van sms wil benaderen. Keek ik net eens, bleek ik nog X29 firmware versie te hebbenMoet ik maar eens gaan updaten dan, misschien dat het helpt want ik kan al twee weken niet smsen. Maar ben ik dan niet al mijn contacten/smsjes kwijt of is dat alleen met een master reset?
Wat betreft je conctacten/smsjes; zie post Tellybelly hierboven.
Bedankt voor de info alletwee 
Naja, jammer van de smjes maar zo belangrijk waren ze ook weer niet. In elk geval zal ik mijn contactpersonen naar mijn sim kopiëren, want dat is wel handig als die niet verloren gaan.
Naja, jammer van de smjes maar zo belangrijk waren ze ook weer niet. In elk geval zal ik mijn contactpersonen naar mijn sim kopiëren, want dat is wel handig als die niet verloren gaan.
Je kan ook het gratis MyPhoneExplorer gebruiken: http://www.fjsoft.at/en/TroonStaal schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:06:
Bedankt voor de info alletwee
Dit (zeer handige) programma kan een backup maken van je contacten (telefoon en SIM), agenda en SMSjes (telefoon en SIM) en deze weer terug zetten, werkt perfect.
[ Voor 9% gewijzigd door Grumsel op 01-08-2008 10:05 ]
Oh dat is nog praktischer, ga ik vanavond meteen proberen, thnx!Grumsel schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:56:
[...]
Je kan ook het gratis MyPhoneExplorer gebruiken: http://www.fjsoft.at/en/
Dit (zeer handige) programma kan een backup maken van je contacten (telefoon en SIM), agenda en SMSjes (telefoon en SIM) en deze weer terug zetten, werkt perfect.
Mijn K850i is nu ook weg... Toestel ging meermaals per dag rebooten, geheugenkaartje niet benaderbaar en de blauwe ring achterop die blijft branden. Daarnaast is het ook nog zo dat ik bij inschakeling van 3G niet meer kan bellen, gebeld worden en smsen en loopt het toestel aan factor 10 vaker vast. Zet ik hem weer op GSM Only, dan is het probleem opgelost.
Was nog een heel gezeur om hem opgestuurd te krijgen. Ik ging eerst naar de T-mobile winkel (maar ben Orange-klant) om het probleem uit te leggen. Grapjas in de winkel heeft de nuchtere tip om dan maar 3G uit te laten staan. Ja daag! Daar heb ik de functionaliteit niet voor op mijn telefoon zitten! De beste man wilde mijn telefoon niet opsturen zonder dat ik het aankoopbewijs zou laten zien (man, doe niet zo moeilijk: check je computer en controleer mijn legitimatie!). Ik heb toen ook gevraagd of ik een leentoestel kon krijgen, maar dat was niet mogelijk omdat ze alleen T-mobile leentoestellen hebben (fijn, als Orange-klant ben je gelijk een B-klant en kan je fluiten naar een beetje service).
Uiteindelijk met alle benodigde stukken naar de winkel gegaan en ben daar geholpen door iemand anders. Opnieuw het hele verhaal gedaan en medewerker geeft aan dat ik het beter via de verzekering kan spelen. Verzekering ingeschakeld en binnen 4 uur werd mijn toestel opgehaald en het leentoestel afgeleverd...
Het heeft wat voeten in de aarde, maar ik hoop dat ik binnen 2,5 week mijn toestel terug heb want dan ga ik naar Jamaica toe....
Was nog een heel gezeur om hem opgestuurd te krijgen. Ik ging eerst naar de T-mobile winkel (maar ben Orange-klant) om het probleem uit te leggen. Grapjas in de winkel heeft de nuchtere tip om dan maar 3G uit te laten staan. Ja daag! Daar heb ik de functionaliteit niet voor op mijn telefoon zitten! De beste man wilde mijn telefoon niet opsturen zonder dat ik het aankoopbewijs zou laten zien (man, doe niet zo moeilijk: check je computer en controleer mijn legitimatie!). Ik heb toen ook gevraagd of ik een leentoestel kon krijgen, maar dat was niet mogelijk omdat ze alleen T-mobile leentoestellen hebben (fijn, als Orange-klant ben je gelijk een B-klant en kan je fluiten naar een beetje service).
Uiteindelijk met alle benodigde stukken naar de winkel gegaan en ben daar geholpen door iemand anders. Opnieuw het hele verhaal gedaan en medewerker geeft aan dat ik het beter via de verzekering kan spelen. Verzekering ingeschakeld en binnen 4 uur werd mijn toestel opgehaald en het leentoestel afgeleverd...
Het heeft wat voeten in de aarde, maar ik hoop dat ik binnen 2,5 week mijn toestel terug heb want dan ga ik naar Jamaica toe....
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
dag mensen, ik zie idd dat hij bij vodafone maar 150 euro kost. weten jullie waarom deze foon zo in prijs gekelderd is? je zou verwachten dat een 5mp camera zijn waarde nog wel een tijdje vast houd. de samsung 5mp telefoons zijn echt bagger qua camera kwaliteit. verklaringen?
Geen idee, de medewerkers aldaar snapten de actie ook niet. Het is een echte weggever. Echter is de software wel helemaal volgebaggerd door Vodafone. Hij is, vind ik, met de VF Software erg traag (Lang leve Debranden!)
Als je op de Camera 'Stabilisatie' aanzet zijn de foto's echt megascherp (Y)
Als je op de Camera 'Stabilisatie' aanzet zijn de foto's echt megascherp (Y)
[ Voor 15% gewijzigd door Jassy op 02-08-2008 20:20 ]
Verwijderd
Jongens,
Sinds een maand heb ik het probleem dat als ik maar op een knopje druk op het toetsenbord, al is het maar heel licht, dan dat mijn rechter touchknop reageert! Uiterst irritant I can tell you ...
Ben dus maar van de week naar een service point geweest. Toen ik aan de beurt was en ik de meneer aan de balie mijn probleem voorlegde, deed mijn telefoon weer normaal alsof er nooit wat mee aan de hand was. Vreemd. Meneer heeft toen maar een software update gedaan.
Ik pakte zojuist mijn telefoon, en ja hoor! Het probleem doet zich weer voor! ... Ik kan hier best boos om worden. Want ik kan niet normaal meer door het menu navigeren zondar dat ie 10 keer terug springt en kan amper een nummer intoetsen.
Anyways ik ga morgen maar weer eens terug naar de service point en hoe gek het ook klinkt hoop ik dat mijn telefoon morgen deze kuren nog steeds vertoont zodat ik daar niet weer met een mond vol tanden sta!
Btw komt dit probleem iemand bekent voor?
-------------------------------------
Edit:
Ik heb mijn telefoon terug van de reparatie gekregen. Online op dynafix stond dat ze een 'onderdeel' hadden vervangen, daaronder stond 'software update'. Ze hebben waarschijnlijk de software helemaal opnieuw erop gezet...
Ik gebruik mijn telefoon nu al 3 dagen intensief en het probleem lijkt te zijn verholpen!!
Btw. Ik ben een tevreden K850i gebruiker.
Sinds een maand heb ik het probleem dat als ik maar op een knopje druk op het toetsenbord, al is het maar heel licht, dan dat mijn rechter touchknop reageert! Uiterst irritant I can tell you ...
Ben dus maar van de week naar een service point geweest. Toen ik aan de beurt was en ik de meneer aan de balie mijn probleem voorlegde, deed mijn telefoon weer normaal alsof er nooit wat mee aan de hand was. Vreemd. Meneer heeft toen maar een software update gedaan.
Ik pakte zojuist mijn telefoon, en ja hoor! Het probleem doet zich weer voor! ... Ik kan hier best boos om worden. Want ik kan niet normaal meer door het menu navigeren zondar dat ie 10 keer terug springt en kan amper een nummer intoetsen.
Anyways ik ga morgen maar weer eens terug naar de service point en hoe gek het ook klinkt hoop ik dat mijn telefoon morgen deze kuren nog steeds vertoont zodat ik daar niet weer met een mond vol tanden sta!
Btw komt dit probleem iemand bekent voor?
-------------------------------------
Edit:
Ik heb mijn telefoon terug van de reparatie gekregen. Online op dynafix stond dat ze een 'onderdeel' hadden vervangen, daaronder stond 'software update'. Ze hebben waarschijnlijk de software helemaal opnieuw erop gezet...
Ik gebruik mijn telefoon nu al 3 dagen intensief en het probleem lijkt te zijn verholpen!!
Btw. Ik ben een tevreden K850i gebruiker.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 16:35 ]
Probleem wat jij beschrijft heb ik ook last van. Kan vaak geen sms versturen, niet internetten, ben onbereikbaar, kan niet bellen, al dat soort zaken. Probleem lijkt bij mij ook aan 3g te liggen, echt een brakke telefoon, ben blij als ik over een paar maanden een ander toestel heb.DynamicDreams schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:38:
Mijn K850i is nu ook weg... Toestel ging meermaals per dag rebooten, geheugenkaartje niet benaderbaar en de blauwe ring achterop die blijft branden. Daarnaast is het ook nog zo dat ik bij inschakeling van 3G niet meer kan bellen, gebeld worden en smsen en loopt het toestel aan factor 10 vaker vast. Zet ik hem weer op GSM Only, dan is het probleem opgelost.
PS rebooten,geheugenkaart niet te benaderen en BROD heb ik ook al last van gehad.
Je kunt he contacten en smsjes ook backuppen op je geheugenkaart, daar past meer op dan op je sim.Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:04:
[...]
De updateservice van Sony Ericsson is veranderd. Nu wordt alles dat op de telefoongeheugen staat gewist en opnieuw geïnstalleerd + nieuwe software als deze beschikbaar is. Je smsjes ben je dus kwijt en om je contacten te behouden moet je je contacten naar je sim kopiëren zodat je ze later weer kunt gebruiken. Dat doe je zo:
menu-->contacten-->naar 'nieuw contact' maar niet aanklikken.--> opties als je daar op staat-->geavanceerd--> kopiëren naar SIM.
suc6
contacten: menu-->contacten-->naar 'nieuw contact' maar niet aanklikken.--> opties als je daar op staat-->geavanceerd--> back-up op geheugenkaart
sms inbox: menu>agenda>bestandsbeheer>opties>geheugenstatus>telefoon>berichten>postvak in>opties>diverse select>opties>alle ber. select>opties>verplaatsen naar>geheugenkaart
dit kan je vervolgens ook met andere sms mappen doen (outbox etc.)
[ Voor 3% gewijzigd door Rrob op 05-08-2008 13:18 ]
Als je je berichtjes op die manier gaat backuppen ben je ze nog steeds kwijt. Je telefoon kan ze niet meer lezen na een firmware update (heb het juist geprobeerd). De pc suite van SE kan ze anders nog wel lezen, vreemd.Rrob schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:17:
[...]
Je kunt he contacten en smsjes ook backuppen op je geheugenkaart, daar past meer op dan op je sim.
contacten: menu-->contacten-->naar 'nieuw contact' maar niet aanklikken.--> opties als je daar op staat-->geavanceerd--> back-up op geheugenkaart
sms inbox: menu>agenda>bestandsbeheer>opties>geheugenstatus>telefoon>berichten>postvak in>opties>diverse select>opties>alle ber. select>opties>verplaatsen naar>geheugenkaart
dit kan je vervolgens ook met andere sms mappen doen (outbox etc.)
Nog steeds hier geen problemen, toestel in de eerste productieweek gekocht. Zal wel mazzel zijn dan, hij doet 't nog perfect!
Android fanboy
Die van mij doet het ook nog perfect. Kvind het toch de beste gsm die ik tot nu toe gehad heb.
Op fora komen trouwens meestal enkel mensen die problemen ondervinden met hun gsm, problemen zijn met elke gsm onoverkomelijk, om die opgelost te krijgen. Kdenk niet dat deze gsm meer gebreken vertoont als normaal....
Op fora komen trouwens meestal enkel mensen die problemen ondervinden met hun gsm, problemen zijn met elke gsm onoverkomelijk, om die opgelost te krijgen. Kdenk niet dat deze gsm meer gebreken vertoont als normaal....
Verwijderd
Vandaag me telefoon terug gekregen van de reparatie, en dat na 1 week al, de vorige keer moest ik er 2 maanden op wachten!
Verwijderd
Het is toch niet te geloven! Net me telefoon een paar dagen terug en dit keer weer een defect beeldscherm! Ik zie allemaal strepen
Ik heb dit toestel al sinds afgelopen kerstvakantie en in principe ook geen echte problemen. Ik gebruik dan ook nog de firmware van die periode (1x geupgrade) binnenkort wil ik hem wellicht wel weer eens aan die update tool hangen om te kijken hoe het er nu voor staat. Helaas is mijn d-pad joystick blijven hangen aan de onderkant, hij werkt nog wel maar omdat hij al half ingedrukt is drukt het niet lekker meer in (bijna geen druk-feedback). Ik heb hem al geprobeerd los te krijgen, helaas zonder succes.
Binnenkort dan misschien ook maar even een service center opzoeken.
Verder prima toestel tot nu toe (vorige was de K750i) jammer dat camera lens niet echt beschermd wordt en dat er gemakkelijk stof achter komt...
Binnenkort dan misschien ook maar even een service center opzoeken.
Jongens, ik BROD op mijn K850i gekregen toen ik rond 30 juni mijn telefoon heb ge-update met de Update Service. Nu heb ik DaVinci gekocht om hem te flashen, zodat hij het weer fatsoenlijk doet.
Op mijn Apple (met Parallels ook met Windows XP) doet het programma DaVinci Client het om vreemde redenen niet. Op de desktop wel, maar daar krijg ik de drivers niet geinstalleerd! Ik heb PC Suite van de CD-ROM geinstalleerd, ik sluit de telefoon aan, krijg de wizard "nieuwe hardware gevonden", hij lijkt de CD-ROM te lezen, maar elke keer weer krijg ik dat "drivers konden niet worden geinstalleerd"...
Iemand een idee? Echt zo erg om zo lang zonder een telefoon te zitten...
Thanks!
Op mijn Apple (met Parallels ook met Windows XP) doet het programma DaVinci Client het om vreemde redenen niet. Op de desktop wel, maar daar krijg ik de drivers niet geinstalleerd! Ik heb PC Suite van de CD-ROM geinstalleerd, ik sluit de telefoon aan, krijg de wizard "nieuwe hardware gevonden", hij lijkt de CD-ROM te lezen, maar elke keer weer krijg ik dat "drivers konden niet worden geinstalleerd"...
Iemand een idee? Echt zo erg om zo lang zonder een telefoon te zitten...
Thanks!
Don't live for pleasure, make life your treasure
Verwijderd
http://www.vodafone.nl/sh...FE548031BAE39FC7551C1F3DE
Nu weer een aanbieding. Deze keer met groen lampje. Gelukkig heb ik in juli deze in blauw gekocht.
Nu weer een aanbieding. Deze keer met groen lampje. Gelukkig heb ik in juli deze in blauw gekocht.
Verwijderd
Ik heb de voorbije dagen online wat zitten rondzoeken naar gsm's, en dus redelijk wat reviews gelezen.
Maar ik kom, voor een normale gsm in een normale prijsklasse, altijd terecht op de SE K850i. Mijn eerste keuze zou natuurlijk een iPhone zijn, maar ik wil niet dagelijks rondlopen met een voorwerp van 500 euro in m'n zakken, sowieso wil ik niet zoveel geld uitgeven (al is het voor mij wel een sublieme telefoon). 200+ euro is al meer dan genoeg, dus ik wil onder de gewone gsm's zoveel mogelijk value for money zoeken, niet veel meer dan 250 euro.
Zoals gezegd kom ik dus steeds terug op deze K850i. Sowieso heb ik, wat betreft 'gewone' gsm's een voorkeur voor SE, maar deze phone maakt het echt helemaal af. De camera is voor z'n prijs en klasse gewoon top, en het proprietary SE OS is altijd 'mean and lean', snel en responsief.
Pluspunten (tov de goedkopere K810i)
• geen stickje. Ik lees overal verhalen dat die stickjes na een jaar al compleet brak zijn. Nu doe ik zeker langer dan een jaar met een gsm (eerder drie) dus iets kopen waarvan je weet dat het in no time kapot is, heeft geen zin. Jammer wel, want joysticks vind ik altijd lekker navigeren...
• De drie functietoetsen bovenaan (media, menu en nog iets) zijn geen echte toetsen, maar één of andere sensor onder het scherm. (die drie witte gaatjes). Het lijkt een touchscreen, maar is het niet. (de actie wordt wel geregistreerd als je met je vinger over de tekst gaat, door die sensor). Voordeel: je spaart een volledige rij toetsen uit op de gsm: meer plaats.
• redelijk mooi design.
Anderzijds lees ik hier veel over kleine mankementjes en software vastlopers.
Hopelijk zijn dat eenmalige gevalletjes (userabuse?
) want zoals gezegd ga ik duurzaam met een gsm om, ik wens in alle geval niet elk jaar een andere te kopen. Ik moet zeggen, ik ken redelijk wat mensen met een k750i, en daar loopt bijna nooit iets mis (behalve het stickje dan)
Nu toch enkele twijfelpuntjes:
• geen normale 3.5mm audio jack, steeds die proprietary poort.
Daarvoor kan je deze oplossing gebruiken:
Stereo Portable Handsfree HPM-77 Een audio jack in twee delen, waar een gewone headset in past. Dan stel ik mij de vraag: als je daar een gewone headset insteekt, dan hangt dat tussenstukje toch veel te laag?
Dan kan je dat toch niet meer gebruik om te telefoneren? Ik zal het maar moeten doen met de bijhorende headset
(ik heb ook nog wel m'n iPod, maar met een feature phone zou ik dus eerder de gsm gebruiken)
• Docks zijn niet super mooi, maar er valt mee te leven.
• Ik snap de opsplitsing niet goed tussen de K en de W serie. Ze lijken wel met opzet wat gekreupeld wat betreft camera resp. audioplayer, om de productafscheiding scherp genoeg te kunnen maken.
Maar een K serie zal toch net dezelfde audiosoftware (player) hebben als de W serie? het lijkt me niet dat ze met opzet een andere player zullen ontwikkelen voor een camerafoon? Dus je bent beter af met de K serie? Goede camera en zelfde audioplayer? ipv de W serie: zelfde audioplayer maar sterk gereduceerde camerafuncties.
Ach, verdere opmerkingen plaats ik wel in de respectieve gsm-topics. Als iemand nog input heeft op bovenstaande opmerkingen hoor ik het graag.
Edit: iemand een alternatief voor de K850i is deze prijsklasse? Ik heb zelf redelijk wat onderzocht, maar ik kom er niet uit. Enkel SE of nokia (eventueel LG) Ik heb gehoord dat de mediafuncties (vooral muziek) bij nokia zwaar ondermaats zijn tov SE? Ik ben zwaar voorstander van het mediamenu van de SE's, in de stijl van de psp. Toch iets om te overwegen. Anderzijds heeft nokia wel een 3.5mm jack.
Maar ik kom, voor een normale gsm in een normale prijsklasse, altijd terecht op de SE K850i. Mijn eerste keuze zou natuurlijk een iPhone zijn, maar ik wil niet dagelijks rondlopen met een voorwerp van 500 euro in m'n zakken, sowieso wil ik niet zoveel geld uitgeven (al is het voor mij wel een sublieme telefoon). 200+ euro is al meer dan genoeg, dus ik wil onder de gewone gsm's zoveel mogelijk value for money zoeken, niet veel meer dan 250 euro.
Zoals gezegd kom ik dus steeds terug op deze K850i. Sowieso heb ik, wat betreft 'gewone' gsm's een voorkeur voor SE, maar deze phone maakt het echt helemaal af. De camera is voor z'n prijs en klasse gewoon top, en het proprietary SE OS is altijd 'mean and lean', snel en responsief.
Pluspunten (tov de goedkopere K810i)
• geen stickje. Ik lees overal verhalen dat die stickjes na een jaar al compleet brak zijn. Nu doe ik zeker langer dan een jaar met een gsm (eerder drie) dus iets kopen waarvan je weet dat het in no time kapot is, heeft geen zin. Jammer wel, want joysticks vind ik altijd lekker navigeren...

• De drie functietoetsen bovenaan (media, menu en nog iets) zijn geen echte toetsen, maar één of andere sensor onder het scherm. (die drie witte gaatjes). Het lijkt een touchscreen, maar is het niet. (de actie wordt wel geregistreerd als je met je vinger over de tekst gaat, door die sensor). Voordeel: je spaart een volledige rij toetsen uit op de gsm: meer plaats.
• redelijk mooi design.
Anderzijds lees ik hier veel over kleine mankementjes en software vastlopers.
Nu toch enkele twijfelpuntjes:
• geen normale 3.5mm audio jack, steeds die proprietary poort.

Daarvoor kan je deze oplossing gebruiken:
Stereo Portable Handsfree HPM-77 Een audio jack in twee delen, waar een gewone headset in past. Dan stel ik mij de vraag: als je daar een gewone headset insteekt, dan hangt dat tussenstukje toch veel te laag?

• Docks zijn niet super mooi, maar er valt mee te leven.
• Ik snap de opsplitsing niet goed tussen de K en de W serie. Ze lijken wel met opzet wat gekreupeld wat betreft camera resp. audioplayer, om de productafscheiding scherp genoeg te kunnen maken.
Maar een K serie zal toch net dezelfde audiosoftware (player) hebben als de W serie? het lijkt me niet dat ze met opzet een andere player zullen ontwikkelen voor een camerafoon? Dus je bent beter af met de K serie? Goede camera en zelfde audioplayer? ipv de W serie: zelfde audioplayer maar sterk gereduceerde camerafuncties.
Ach, verdere opmerkingen plaats ik wel in de respectieve gsm-topics. Als iemand nog input heeft op bovenstaande opmerkingen hoor ik het graag.
Edit: iemand een alternatief voor de K850i is deze prijsklasse? Ik heb zelf redelijk wat onderzocht, maar ik kom er niet uit. Enkel SE of nokia (eventueel LG) Ik heb gehoord dat de mediafuncties (vooral muziek) bij nokia zwaar ondermaats zijn tov SE? Ik ben zwaar voorstander van het mediamenu van de SE's, in de stijl van de psp. Toch iets om te overwegen. Anderzijds heeft nokia wel een 3.5mm jack.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 14:56 ]
Op één ding wil ik wel reageren. De problemen met de telefoon komen denk ik niet voort uit userabuse, bij in ieder geval zeker niet. Ik ga altijd zeer zorgvuldig om met mijn telefoon. Nu ik de nieuwste firmware erop heb is het uitvallen wel een stuk minder geworden gelukkig. Maar ik wil binnenkort toch een telefoon met Windows Mobile.
Het is me toch een leuk toestel. Ik verbind hem met mijn pc d.m.v. de usb/connector kabel. Hij wordt herkend en ik kan bij mijn telefoon en geheugenkaartje. Start ik SEUS op om te kijken of er nog een recentere firmware is komt de volgende mededeling. Ik heb al op google gezocht en wat her en der geadviseerd wordt om usb drivers te downloaden (wat ik gedaan heb) vervolgens de stuurprogramma bijwerken en door handmatig aan te wijzen waar de wizard moet zoeken de map opgeven waarin die nieuwe usb drivers inzitten. Het lijkt dan net alsof ie ze daadwerkelijk gaat installeren en dan krijg je: onherstelbare fout bij installatie. En elke keer wanneer ik dus de K850i uitzet, batterij eruit, batterij erin, c knop indrukken en de kabel erin stop krijg je dat ie die semc flash device vind, maar niet kan installeren vanwege een of andere onherstelbare fout.
Het verwijderen van seus als ook die suite heeft geen nut, het verwijderen van de geinstalleerde drivers heeft geen nut. Keer op keer eindig ik met onherstelbare fout bij installatie. Maar XP herkend wel mijn K850i, want ik krijg wel gewoon het mini icoontje ervan bij deze computer te zien. En ik kan ook gewoon foto's ervan afhalen en muziek erbij opzetten. Backuppen en syncen via PC suite. In de verschillende modussen gaan kan ook, alleen updaten dus niet omdat er ergens miscommunicatie ontstaat en XP verrekt om de drivers van semc boot flash device te installeren. Niemand die dit ook gehad heeft en zo ja: hoe ben jij er vanaf gekomen?
Want ik heb gewoon mijn K850i altijd kunnen updaten via SEUS zonder problemen. Totdat ie problemen gaf met het lezen van mijn geheugenkaartje. Vervolgens werd ie gerepareerd, bleek het microfoontje kaduuk >> wederom gerepareerd en sindsdien (eind april) kan ik niet meer updaten. Nu heb ik R1EA037 en vind ik het an siche allemaal wel best. Maar het blijft irritant dat alles werkt behalve via seus updaten.
Edit: Kon ik 10 uur geleden nog mijn wekker instellen om af te gaan om 07:00 uur vanochtend. Word ik wakker om 07:20 uur en zie ik dat mijn K850i niet afgegaan is.Vervolgens merk ik dat de telefoon helemaal uit is, de toetsenverlichting continue brand en rondom de camera de blauwe cirkel te zien is. Is dit de welbekende BROD? Blijft apart, 10 uur geleden kon ik nog van alles en nog wat doen met het toestel, 10 uur later dit. Dat wordt weer naar t-mobile toe voor reparatie. De derde keer ondertussen.
Drie keer is scheepsrecht, dus wanneer ie na de 3de keer repareren weer stuk gaat binnen afzienbare tijd ga ik om een nieuw exemplaar vragen.
Het is echt apart, dit is de allereerste keer dat ik met een GSM binnen 1 jaar tijd al 3x terug moest om hem te laten reparen. Iemand die ervaring ermee heeft door zijn/haar exemplaar ook 3x te moeten laten repareren?
Edit 2: En weer ingeleverd bij t-mobile. Vervangtoestellen hadden ze niet, alles was al vergeven. Verder kon ik maar beter rekening houden met 4 weken alvorens ik de K850i weer terug heb. Daarnaast kom je pas in aanmerking voor een nieuw (ander) toestel wanneer je 3x je GSM inlevert vanwege exact hetzelfde probleem. Maar de medewerkster vond ook dat het niet normaal was dat ie al voor de 3de keer gerepareerd moet worden en dat ik bij de volgende keer gewoon moet vragen om een ander toestel. "Want je kunt wel blijven repareren, maar daar wordt je niet beter van"
Dus wederom 4 weekjes met mijn verstofte W800i zonder MP3/camera functie doorbrengen. Scherm zit vol stof en hij herkend de memory stick pro niet. Back to the basics lol. Telefoneren en smsjes versturen
Het verwijderen van seus als ook die suite heeft geen nut, het verwijderen van de geinstalleerde drivers heeft geen nut. Keer op keer eindig ik met onherstelbare fout bij installatie. Maar XP herkend wel mijn K850i, want ik krijg wel gewoon het mini icoontje ervan bij deze computer te zien. En ik kan ook gewoon foto's ervan afhalen en muziek erbij opzetten. Backuppen en syncen via PC suite. In de verschillende modussen gaan kan ook, alleen updaten dus niet omdat er ergens miscommunicatie ontstaat en XP verrekt om de drivers van semc boot flash device te installeren. Niemand die dit ook gehad heeft en zo ja: hoe ben jij er vanaf gekomen?
Want ik heb gewoon mijn K850i altijd kunnen updaten via SEUS zonder problemen. Totdat ie problemen gaf met het lezen van mijn geheugenkaartje. Vervolgens werd ie gerepareerd, bleek het microfoontje kaduuk >> wederom gerepareerd en sindsdien (eind april) kan ik niet meer updaten. Nu heb ik R1EA037 en vind ik het an siche allemaal wel best. Maar het blijft irritant dat alles werkt behalve via seus updaten.
Edit: Kon ik 10 uur geleden nog mijn wekker instellen om af te gaan om 07:00 uur vanochtend. Word ik wakker om 07:20 uur en zie ik dat mijn K850i niet afgegaan is.Vervolgens merk ik dat de telefoon helemaal uit is, de toetsenverlichting continue brand en rondom de camera de blauwe cirkel te zien is. Is dit de welbekende BROD? Blijft apart, 10 uur geleden kon ik nog van alles en nog wat doen met het toestel, 10 uur later dit. Dat wordt weer naar t-mobile toe voor reparatie. De derde keer ondertussen.
Het is echt apart, dit is de allereerste keer dat ik met een GSM binnen 1 jaar tijd al 3x terug moest om hem te laten reparen. Iemand die ervaring ermee heeft door zijn/haar exemplaar ook 3x te moeten laten repareren?
Edit 2: En weer ingeleverd bij t-mobile. Vervangtoestellen hadden ze niet, alles was al vergeven. Verder kon ik maar beter rekening houden met 4 weken alvorens ik de K850i weer terug heb. Daarnaast kom je pas in aanmerking voor een nieuw (ander) toestel wanneer je 3x je GSM inlevert vanwege exact hetzelfde probleem. Maar de medewerkster vond ook dat het niet normaal was dat ie al voor de 3de keer gerepareerd moet worden en dat ik bij de volgende keer gewoon moet vragen om een ander toestel. "Want je kunt wel blijven repareren, maar daar wordt je niet beter van"
[ Voor 30% gewijzigd door Joosie200 op 13-08-2008 13:07 ]
Ik vind dat als ie voor de 3e keer stuk is dat je dan gewoon een ander merk toestel uit mag zoeken.
Die van mij is 2 keer stuk gegaan. Als dit nog een keer gebeurt dan mogen ze ´m houden en dan is het nooit meer SE voor mij. 1e en laatste keer...
Die van mij is 2 keer stuk gegaan. Als dit nog een keer gebeurt dan mogen ze ´m houden en dan is het nooit meer SE voor mij. 1e en laatste keer...
Een hoop negatieve ervaringen in dit topic, bij mij juist niet.
Ik heb mijn k850i al vanaf de dag dat hij uitkwam. Met de eerste firmware natuurlijk, maar nooit problemen met het toestel. Fotos in het donker maken ging slecht, dat was het enige waar ik last van had.
Bij de updates die daarop volgde werd het toestel steeds beter. Ik las overal over BROD's maar ik had er nog nooit één gehad. Al luisterde ik muziek, was ik aan het internetten en maakte ik tussendoor nog even een foto er was niets aan de hand.
het enige probleem wat ik heb gehad was dat er bier over mijn toestel heen was gegaan. Snel batterij er uit en op de verwarming ermee. Een tijd later stopte het scherm er echter mee. Toestel naar SE en een week later had ik hem met een nieuw scherm terug.
Ik gebruik het toestel veel en ik bel veel. Ik ben echter zeer tevreden en heb niets anders dan lof over dit toestel.
Ik heb mijn k850i al vanaf de dag dat hij uitkwam. Met de eerste firmware natuurlijk, maar nooit problemen met het toestel. Fotos in het donker maken ging slecht, dat was het enige waar ik last van had.
Bij de updates die daarop volgde werd het toestel steeds beter. Ik las overal over BROD's maar ik had er nog nooit één gehad. Al luisterde ik muziek, was ik aan het internetten en maakte ik tussendoor nog even een foto er was niets aan de hand.
het enige probleem wat ik heb gehad was dat er bier over mijn toestel heen was gegaan. Snel batterij er uit en op de verwarming ermee. Een tijd later stopte het scherm er echter mee. Toestel naar SE en een week later had ik hem met een nieuw scherm terug.
Ik gebruik het toestel veel en ik bel veel. Ik ben echter zeer tevreden en heb niets anders dan lof over dit toestel.
In het begin, voordat het "Insert SIM" bericht verscheen, het microfoontje en uiteindelijk het toestel geen sjoeche meer gaf was ik ook tevreden met het toestel. Enige wat ik jammer vind is de behuizing dat die zo vlekgevoelig is. Maarja, daar kom je pas achter op het moment dat je hem uitpakt en ruilen is dan al niet meer mogelijk (want wie wil nu een GSM die al overduidelijk gebruikt is) Ik heb alleen nu wel het vertrouwen in dit toestel verloren, een tijd lang functioneert het prima, dan van de een op andere dag is er iets mis en kan ie ter reparatie worden aangeboden. Dus wanneer ik hem gerepareerd en al weer terugkrijg en nog voor november wederom een mankement oploopt dan eis ik een nieuw toestel. Want dat wordt dan de 4de keer dat ik hem weg kan brengen voor reparatie en dan heb ik er genoeg van. Drie keer repareren is tot daar aan toe (je moet de fabrikant de kans geven het probleem op te lossen) maar daarna is het over.
Want alles goed en wel, ik betaalde 20 euro bij voor dit toestel bij een 2jarig abonnement. Je mag dan aannemen dat je die 2 jaar lang de K850i kunt gebruiken zonder problemen. En dat ie het zelfs eventueel na 5 jaar normaal gebruik nog steeds normaal doet (los van het feit dat slijtage door gebruik zichbaar geworden is). Maar niet dat ie 6 maanden normaal functioneert, mankementen vertoond, gerepareerd wordt, wederom mankementen vertoond en na 2 maand wederom mankementen vertoond. Ik laat het allemaal op zijn beloop. Ergens in november ga ik iig de C905 aanschaffen. Qua behuizing schijnt ie minder vlekgevoelig te zijn, verder biedt ie exact hetzelfde alleen in een ander jasje. (slider, 8 mp camera e.d.) Kleine kans dat die ook last heeft van dergelijke mankementen (al blijft de kans altijd bestaan natuurlijk
)
Want alles goed en wel, ik betaalde 20 euro bij voor dit toestel bij een 2jarig abonnement. Je mag dan aannemen dat je die 2 jaar lang de K850i kunt gebruiken zonder problemen. En dat ie het zelfs eventueel na 5 jaar normaal gebruik nog steeds normaal doet (los van het feit dat slijtage door gebruik zichbaar geworden is). Maar niet dat ie 6 maanden normaal functioneert, mankementen vertoond, gerepareerd wordt, wederom mankementen vertoond en na 2 maand wederom mankementen vertoond. Ik laat het allemaal op zijn beloop. Ergens in november ga ik iig de C905 aanschaffen. Qua behuizing schijnt ie minder vlekgevoelig te zijn, verder biedt ie exact hetzelfde alleen in een ander jasje. (slider, 8 mp camera e.d.) Kleine kans dat die ook last heeft van dergelijke mankementen (al blijft de kans altijd bestaan natuurlijk
Ik sluit me aan bij Joosie200. Als het allemaal werkt is het een prima toestel. Dit is al mijn 4e SE op rij en verreweg de slechtste. Het design doet me bovendien niks. Ik heb hem nieuw gekocht voor 400 nog wat euro, was één van de eerste.
Na de laatste reparatie doet hij het wel goed maar ben ook het vertrouwen verloren in dit toestel.
Ik vind het jammer dat er geen Windows mobile 6.1 device uitkomt wat een goede camera heeft met flits want ik maak vrij veel foto's met de telefoon.
De c905 is weer meer van hetzelfde en wat ik vooral mis is een agenda die ik op het startscherm kan laten zien en waar je makkelijk wat in kunt voeren, liefs met vga scherm en touchscreen. Helaas is die combinatie er niet. De samsung omnia lijkt goed te functioneren maar is maar 320x240.
Na de laatste reparatie doet hij het wel goed maar ben ook het vertrouwen verloren in dit toestel.
Ik vind het jammer dat er geen Windows mobile 6.1 device uitkomt wat een goede camera heeft met flits want ik maak vrij veel foto's met de telefoon.
De c905 is weer meer van hetzelfde en wat ik vooral mis is een agenda die ik op het startscherm kan laten zien en waar je makkelijk wat in kunt voeren, liefs met vga scherm en touchscreen. Helaas is die combinatie er niet. De samsung omnia lijkt goed te functioneren maar is maar 320x240.
Misschien moet je inderdaad naar een smartphone gaan kijken. Ik heb nu dus mijn K850i voor de 3de keer terug gekregen voor reparatie. Ze hebben de complete behuizing vervangen, het scherm steviger aangebracht en hij is als nieuw. Werkt nu prima
Verwijderd
Mijn vorige post van van 22 juli. De telefoon is vandaag retour gekomen.
B.R.O.D. is verholpen hij start op en vraagt vervolgens om de sim. sim er in..."Plaats sim-kaart'. Ergo: Kapotte telefoon retour gekregen. Hij zat onbeschermd, los in een doosje met een papiertje waarop stond dat ie gerepareerd was. Het stof achter de lenscover zit er ook nog gewoon.
Ik heb met mijn huistelefoon opgebeld naar die .....(Zelf iets heel onvriendelijks invullen) en heb verteld dat ik er werk van zou maken. Ze zeiden dat ik de telefoon nog maar een keer op moest sturen en dat het waarschijnlijk aan mij lag want "alle toestellen worden gecontroleerd voordat ze teruggaan naar de klant."
Ik heb gezegd dat ik er geen genoegen mee neem en dat men het maar moest regelen. In de middag zou ik teruggebeld worden...Wachten dus
Ondertussen heb ik ook Sony Ericsson gebeld en zij beloofden mij uiteindelijk een nieuwe telefoon als ik de aankoopbon door zou faxen. Wat dat betreft is S.E. véél makkelijker in de omgang dan die repaircentertjes met hun incapabele enge mannetjes in stofjasjes. (De verkoper uit 'De Dierenwinkel van Jiskefet zeg maar..)
's Middags kwam het beloofde telefoontje uiteindelijk ook. Het repaircenter had de telefoon helemaal niet gecontroleerd omdat ze op dat moment geen accu's voor handen hadden.
(Op mijn vraag of men wellicht ook geen schroevendraaiers meer had, omdat dat het nog immer aanwezige stof achter de lenscover zou verklaren, moest hij mij het antwoord schuldig blijven.)
Ze erkennen hun fout en sturen mij (na een half jaar, en 4 defecten later) een nieuwe telefoon.
Als het goed is heb ik 'm zaterdag in huis. Dit keer geen velvet blue, maar luminous green. "Heeft u daar problemen mee meneer?", "Welnee man, ik ben al lang blij als ie het straks langer dan een maand doet."
The story continues...
B.R.O.D. is verholpen hij start op en vraagt vervolgens om de sim. sim er in..."Plaats sim-kaart'. Ergo: Kapotte telefoon retour gekregen. Hij zat onbeschermd, los in een doosje met een papiertje waarop stond dat ie gerepareerd was. Het stof achter de lenscover zit er ook nog gewoon.
Ik heb met mijn huistelefoon opgebeld naar die .....(Zelf iets heel onvriendelijks invullen) en heb verteld dat ik er werk van zou maken. Ze zeiden dat ik de telefoon nog maar een keer op moest sturen en dat het waarschijnlijk aan mij lag want "alle toestellen worden gecontroleerd voordat ze teruggaan naar de klant."
Ik heb gezegd dat ik er geen genoegen mee neem en dat men het maar moest regelen. In de middag zou ik teruggebeld worden...Wachten dus
Ondertussen heb ik ook Sony Ericsson gebeld en zij beloofden mij uiteindelijk een nieuwe telefoon als ik de aankoopbon door zou faxen. Wat dat betreft is S.E. véél makkelijker in de omgang dan die repaircentertjes met hun incapabele enge mannetjes in stofjasjes. (De verkoper uit 'De Dierenwinkel van Jiskefet zeg maar..)
's Middags kwam het beloofde telefoontje uiteindelijk ook. Het repaircenter had de telefoon helemaal niet gecontroleerd omdat ze op dat moment geen accu's voor handen hadden.
(Op mijn vraag of men wellicht ook geen schroevendraaiers meer had, omdat dat het nog immer aanwezige stof achter de lenscover zou verklaren, moest hij mij het antwoord schuldig blijven.)
Ze erkennen hun fout en sturen mij (na een half jaar, en 4 defecten later) een nieuwe telefoon.
Als het goed is heb ik 'm zaterdag in huis. Dit keer geen velvet blue, maar luminous green. "Heeft u daar problemen mee meneer?", "Welnee man, ik ben al lang blij als ie het straks langer dan een maand doet."
The story continues...
Verwijderd
Vandaag me telefoon voor de 3e keer weggebracht, dit keer de klachten, strepen in beeld!
Ik heb gevraagd of ik een ander toestel kon uitkiezen want mijn vertrouwen in dit toestel is helemaal weg. Hij zei tegen mij dat dit pas na de 3e keer werd gedaan!
Toen even langs de HI winkel geweest om te kijken hoe duur een losse Nokia N82 koste. Hij adviseerde mijn abonnement op "pauze" te zetten voor een jaar (dit kan omdat ik nog een studenrekening heb), en voor 1 jaar een ander abonnement te nemen en een ander toestel.
Ben er nog over aan het nadenken wat ik ga doen.
Ik heb gevraagd of ik een ander toestel kon uitkiezen want mijn vertrouwen in dit toestel is helemaal weg. Hij zei tegen mij dat dit pas na de 3e keer werd gedaan!
Toen even langs de HI winkel geweest om te kijken hoe duur een losse Nokia N82 koste. Hij adviseerde mijn abonnement op "pauze" te zetten voor een jaar (dit kan omdat ik nog een studenrekening heb), en voor 1 jaar een ander abonnement te nemen en een ander toestel.
Ben er nog over aan het nadenken wat ik ga doen.
@Blondjuh: bij welke provider zit jij?
Ik heb zelf nog een Orange 25 abbo en ik leverde mijn toestel gisteren dus in bij een t-mobile winkel. En ook die vertelden me dat je pas na 3x dezelfde klachten je inderdaad een ander toestel kunt krijgen. En dat je een abbo op pauze kunt zetten is nieuw voor mij. Heb ook een studentenrekening maar ik heb nooit ergens iets gehoord over abbo's op pauze zetten en na xx tijd weer laten activeren.
Ergens hoop ik dat ik een volledig nieuw K850i exemplaar terugkrijg omdat mijn eigen exemplaar ook bij de reparatie afdeling geen sjoeche geeft
Maar dat valt nog te bezien. Ik ga wel, mocht ik hem voor de 4de keer weg moeten brengen, om een nieuw toestel vragen. Een nieuw exemplaar van de K850i of een ander toestel boeit me niet. Als het maar iig een andere is dan degene die nu al 3 reparaties achter de rug heeft.
Ik heb zelf nog een Orange 25 abbo en ik leverde mijn toestel gisteren dus in bij een t-mobile winkel. En ook die vertelden me dat je pas na 3x dezelfde klachten je inderdaad een ander toestel kunt krijgen. En dat je een abbo op pauze kunt zetten is nieuw voor mij. Heb ook een studentenrekening maar ik heb nooit ergens iets gehoord over abbo's op pauze zetten en na xx tijd weer laten activeren.
Ergens hoop ik dat ik een volledig nieuw K850i exemplaar terugkrijg omdat mijn eigen exemplaar ook bij de reparatie afdeling geen sjoeche geeft

Verwijderd
Ik heb een HI studenten abonnement.
Ik heb een nieuw toestel gekregen toen ik hem 2 maanden kwijt was door BROD maar ik heb het helemaal gehad met de k850i!
Waarschijnlijk vandaag een andere abo nemen voor 1 jaar, nadeel is wel dat ik na mijn HI pauze, 16 maanden langer aan het abonnement zit omdat ik 12 maanden een pauze heb gehad.
Zodra mijn k850i terug komt van de reparatie gaat hij meteen op marktplaats.
Ik heb een nieuw toestel gekregen toen ik hem 2 maanden kwijt was door BROD maar ik heb het helemaal gehad met de k850i!
Waarschijnlijk vandaag een andere abo nemen voor 1 jaar, nadeel is wel dat ik na mijn HI pauze, 16 maanden langer aan het abonnement zit omdat ik 12 maanden een pauze heb gehad.
Zodra mijn k850i terug komt van de reparatie gaat hij meteen op marktplaats.
Verwijderd
Vandaag reeds ontving ik het zwarte toestel. Lekker snel, lekker kapot... Ja, je leest het goed, ze leverden een tweede hands, beschadigd én defect toestel.
Weer gebeld, gedreigd met juridische stappen... Morgen komt er een gloednieuwe...Zeggen ze.
Gék word ik er van!!
Weer gebeld, gedreigd met juridische stappen... Morgen komt er een gloednieuwe...Zeggen ze.
Gék word ik er van!!
bestaat er dan een degelijke 5Mp gsm?
de lg kf750 secret heeft massaal last van problemen, de K850i precies ook, de lg viewty is me te traag, ...
Nokia N82?
de lg kf750 secret heeft massaal last van problemen, de K850i precies ook, de lg viewty is me te traag, ...
Nokia N82?
Verwijderd
Sinds vanmiddag ben ik de nieuwe eigenaar van de n82!
Verschil met de cam is heel erg groot! Veel betere foto's
Ik heb tot nu toe absoluut geen problemen met dit toestel.
Af en toe blijft het klepje van de camera hangen, maar dat is dan ook het enige. Soms vind ik het toestel ook wel behoorlijk traag, maar dan moet ik dan maar mee leren leven (Vanmorgen lag hier een N95 8GB in de postbus, misschien dat ik die maar ga gebruiken, heb het ding wel even aan gehad, maar vond het helemaal niets).
Af en toe blijft het klepje van de camera hangen, maar dat is dan ook het enige. Soms vind ik het toestel ook wel behoorlijk traag, maar dan moet ik dan maar mee leren leven (Vanmorgen lag hier een N95 8GB in de postbus, misschien dat ik die maar ga gebruiken, heb het ding wel even aan gehad, maar vond het helemaal niets).
Je mag best zelf wat moeite doen en een-en-ander uitzoeken. Daarnaast willen we 'welke kan ik het beste kopen'-vragen op dit forum niet zien.Asserti schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:15:
bestaat er dan een degelijke 5Mp gsm?
Nokia N82?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
GoedzoVerwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:00:
Sinds vanmiddag ben ik de nieuwe eigenaar van de n82!
Lens cover die soms niet opent, stof achter de lens (veel te veel), de xenon flash die alleen maar overbelicht, crashes waarbij hij mijn thema steeds weer terug zet naar default, langzaam, lelijke foto's, blablabla
Ik word echt gek van dit ding. Ik heb mijn ogen laten vallen op de Samsung i8510 Innov
Maar wat het ook gewoon is... mijn lat ligt heel hoog. Veel mensen hebben de zelfde problemen, maar zitten er gewoon niet mee.
Ik wacht nog steeds op het smsje van t-mobile wanneer ik mijn K850i weer kan komen ophalen. In de tussentijd gebruik ik de versleten W800i, die ondanks dat ie er echt niet meer uitziet door stof onder het scherm, lensgedeelte krasjes/stukjes eraf gebroken zijn en de joystick naar links toe niet meer werkt, toch nog steeds alles zonder problemen doet. Ben daar echt over te spreken. Ik ga iig wachten op de W902i, toch maar weer terug naar walkmanphones. Bovendien, die W902 heeft exact dezelde specs als de C902 en ziet er mooier uit.
Maargoed, als ´t ooit tijd is voor een 3de topic, dan mag iemand dat van mij in elkaar flansen. De K850i lijkt een mooi toestel, is het ook wanneer alles werkt zoals het hoort. Maar zodra het eenmaal mis is, is het goed mis zo blijkt. Maar wellicht heeft het ook te maken met het feit dat hoe geavanceerder de GSM´s worden, des te meer ze last hebben van dergelijke dingen als BROD´s/uitvallen enz. Mijn voorgaande mobieltjes hadden namelijk nooit ergens last van. Alleen dat het door regelmatig gebruik er dik versleten uit kwam te zien. Maar geen crashes of vreemde meldingen.
Maargoed, als ´t ooit tijd is voor een 3de topic, dan mag iemand dat van mij in elkaar flansen. De K850i lijkt een mooi toestel, is het ook wanneer alles werkt zoals het hoort. Maar zodra het eenmaal mis is, is het goed mis zo blijkt. Maar wellicht heeft het ook te maken met het feit dat hoe geavanceerder de GSM´s worden, des te meer ze last hebben van dergelijke dingen als BROD´s/uitvallen enz. Mijn voorgaande mobieltjes hadden namelijk nooit ergens last van. Alleen dat het door regelmatig gebruik er dik versleten uit kwam te zien. Maar geen crashes of vreemde meldingen.
Ik vind het zelfs verassend dat de k850i zo veel last heeft van uitvallers omdat ik hem helemaal niet next-gen vind. Ik heb hem als opvolger van de k800i die wel fatsoenlijk werkte. De enige wijzigingen tov de k800i zijn een ander jasje, de 5MP camera, die bewegingssensor en wat tiptoetsen. Dat mag toch geen problemen geven, sterker nog, dit toestel had stukken beter moeten werken als je het mij vraagt maar doet het juist slechter??Joosie200 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:03:
Ik wacht nog steeds op het smsje van t-mobile wanneer ik mijn K850i weer kan komen ophalen. In de tussentijd gebruik ik de versleten W800i, die ondanks dat ie er echt niet meer uitziet door stof onder het scherm, lensgedeelte krasjes/stukjes eraf gebroken zijn en de joystick naar links toe niet meer werkt, toch nog steeds alles zonder problemen doet. Ben daar echt over te spreken. Ik ga iig wachten op de W902i, toch maar weer terug naar walkmanphones. Bovendien, die W902 heeft exact dezelde specs als de C902 en ziet er mooier uit.
Achteraf snap ik niet waarom ik uberhaupt mijn k800i verkocht heb om deze te kopen want het enige van meerwaarde waar ik gebruik van maak is de iets betere camera die niet eens zoveel beter is. Waarschijnlijk wordt het een HTC voor mij binnenkort, heb het wel gehad met dit toestel.
Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met deze telefoon.
Alleen wat ik wel irritant vind dat wanneer ik een SMS wil versturen naar meer dan 4 mensen dat ie er automatisch een MMS van maakt, zonder melding. En dat kan je dan niet ongedaan maken, je moet je SMS opnieuw schrijven.
Alleen wat ik wel irritant vind dat wanneer ik een SMS wil versturen naar meer dan 4 mensen dat ie er automatisch een MMS van maakt, zonder melding. En dat kan je dan niet ongedaan maken, je moet je SMS opnieuw schrijven.
Na de laatste firmware (R1FA035) upgrade gaat mijn batterij iig een stuk langer mee. Met lowlands gewoon kunnen bellen/smsen van de donderdag ochtend tot de maandagmiddag. Uiteindelijk op 1 roodstreepje gekregen. Geen foto's gemaakt met gsm.
Dat was voor de firmware upgrade wel anders (2/3 dagen max).
[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 18-08-2008 22:48 ]
Bij mij gaat de batterij ook veel langer mee na de firmwire upgrade. Nu al anderhalve maand niet meer opgeladen!Graham schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:47:
Na de laatste firmware (R1FA035) upgrade gaat mijn batterij iig een stuk langer mee. Met lowlands gewoon kunnen bellen/smsen van de donderdag ochtend tot de maandagmiddag. Uiteindelijk op 1 roodstreepje gekregen. Geen foto's gemaakt met gsm.
Die #$&*@ BROD ook!

Don't live for pleasure, make life your treasure
Verwijderd
Gisteren heb ik in een gsm shop even met de K850i kunnen spelen, en ik moet zeggen dat het 'D-pad', dat op die manier rond de 2 en 5 toets loopt, eigenlijk best wel goed werkt.
Beter dan wat ik had verwacht, oa door die uitstekende randjes raak je de toetsen in het midden niet per ongeluk en voelt het best goed. Een creatieve oplossing dus en op zich een reden om een aanschaf te overwegen. Door dit zo te doen spaar je plaats uit tussen de nummers en het scherm, waardoor de layout net wat comfortabeler kan. Iets wat ik ook meteen merkte in het teksten. De 1-9 toetsen lagen voldoende ver uit elkaar met genoeg ruimte tussen zodat je zelfs met grote handen en vingers gemakkelijk kon rondtoetsen.
Automatisch ging ik ook naar de drie sensorbuttons onder het scherm. 'Wennen' was niet nodig.
(en ja, ik weet dat jullie allemaal al een K850i hebben, en de meesten onder jullie dit toestel al lang 'passé' vinden en naar iets anders willen overgaan, maar ik ben het type koper die nét in dit segment shopt. 6 maand -1 jaar na release en niet te duur.
)
Ook de tiltsensor werkt soepel, en ik een leuke feature in de package.
Helaas ben ik, na een blik bij samsung, tot de conclusie gekomen dat SE echt wel duur is. Een G600 biedt (mij) evenveel als een K850i (met uitzondering van het automatische 'tilten'), laat overal goede reviews noteren, en is zowat 100 euro goedkoper. Behuizing gedeeltelijk in staal en wat mij opviel: erg snel in de menu's. Zuinige programma's of een capabele rekenunit dus, en dat bevalt wel.
Door de slider zijn de buttons nog groter en een plezier om te gebruiken. Ondanks m'n voorkeur voor SE wordt het toch een samsung, denk ik. Als ik daarbij nog alle problemen in dit topic lees...
Beter dan wat ik had verwacht, oa door die uitstekende randjes raak je de toetsen in het midden niet per ongeluk en voelt het best goed. Een creatieve oplossing dus en op zich een reden om een aanschaf te overwegen. Door dit zo te doen spaar je plaats uit tussen de nummers en het scherm, waardoor de layout net wat comfortabeler kan. Iets wat ik ook meteen merkte in het teksten. De 1-9 toetsen lagen voldoende ver uit elkaar met genoeg ruimte tussen zodat je zelfs met grote handen en vingers gemakkelijk kon rondtoetsen.
Automatisch ging ik ook naar de drie sensorbuttons onder het scherm. 'Wennen' was niet nodig.
(en ja, ik weet dat jullie allemaal al een K850i hebben, en de meesten onder jullie dit toestel al lang 'passé' vinden en naar iets anders willen overgaan, maar ik ben het type koper die nét in dit segment shopt. 6 maand -1 jaar na release en niet te duur.
Ook de tiltsensor werkt soepel, en ik een leuke feature in de package.
Helaas ben ik, na een blik bij samsung, tot de conclusie gekomen dat SE echt wel duur is. Een G600 biedt (mij) evenveel als een K850i (met uitzondering van het automatische 'tilten'), laat overal goede reviews noteren, en is zowat 100 euro goedkoper. Behuizing gedeeltelijk in staal en wat mij opviel: erg snel in de menu's. Zuinige programma's of een capabele rekenunit dus, en dat bevalt wel.
Door de slider zijn de buttons nog groter en een plezier om te gebruiken. Ondanks m'n voorkeur voor SE wordt het toch een samsung, denk ik. Als ik daarbij nog alle problemen in dit topic lees...

Als je toch een samsung overweegt, doe het dan gelijk goedVerwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 04:47:
[ Voor 40% gewijzigd door Oli4 Hokke op 19-08-2008 08:54 ]
Verwijderd
deze telefoon gekocht voor 150euro bij vodafone. wil ik mn vodafone abonnementskaartje erin stoppen pakt hij hem niet omdat hij alleen werkt met de simkaart die je erbij krijgt(prepaid). weet iemand hoe je die simlock kan verwijderen zodat hij alle vodafone kaarten pakt?
Verwijderd
1 jaar wachten voor gratis code of 100 Euro betalen voor Vodafone. Of 35 Euro van deze site: http://www.totalgsm.org/unlock.html
of 15 euro op de markt
Ik heb mijn telefoon voor een prikkie simlock vrij laten maken op de markt in Rotterdam
Ik heb mijn telefoon voor een prikkie simlock vrij laten maken op de markt in Rotterdam
ja hallo, altijd zo vriendelijk?pven schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:34:
[...]
Je mag best zelf wat moeite doen en een-en-ander uitzoeken. Daarnaast willen we 'welke kan ik het beste kopen'-vragen op dit forum niet zien.
Ik was maar wat luidop aan het denken, aanvullen mag, hoeft niet. En aan mijn opsomming te zien kan je wel merken dat ik al wat opzoekingswerk heb gedaan. Anderzijds lees je op fora meestal enkel maar de slechte dingen.
Dit heb ik ook gehad met een motorola bij mij met t-mobile.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:20:
deze telefoon gekocht voor 150euro bij vodafone. wil ik mn vodafone abonnementskaartje erin stoppen pakt hij hem niet omdat hij alleen werkt met de simkaart die je erbij krijgt(prepaid). weet iemand hoe je die simlock kan verwijderen zodat hij alle vodafone kaarten pakt?
Moet je bellen en uitleggen dat je pre-paid telefoon hebt gekocht, en een vodafone abbo kaart wil gebruiken.
Dan krijg je een simkaart/telefoonupdate, aan/uit en hij werkt op alle kaarten van je provider.
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955
Verwijderd
Heeft iemand ook enig idee hoe je het internet wat ik gebruik op die telefoon ook op mn laptop kan gebruiken? Dus zodat ik in het buitenland gewoon op mn laptop van internet gebruik kan maken?