Don't live for pleasure, make life your treasure
on topic: Ik zit op twee van de vier weken. Maar ook ik heb last van het punt dat mijn computer de telefoondrivers niet meer herkend. Als ik de K850i namelijk aansluit terwijl ik SEUS doe (en dus de instructies volg op het scherm) komt er onderin: semc flash device te staan als herkenning dat mijn K850i verbonden is met de computer. Vervolgens krijg je een foutmelding bij hardware toevoegen: onherstelbare fout bij installatie. En die krijg ik keer op keer, ook na tig tips op websites te hebben geprobeerd.
Maargoed, nog 2 weken wachten, hopen dat ´t toestel het weer goed doet en dan dat ding op marktplaats zetten. Want ook ik heb het zo langzamerhand er wel mee gehad.
Verwijderd
S avonds unlock gedaan en unbranded gemaakt. En nu in een bezit van een goed werkende zonder software van Vodafone telefoon bezitter.
Prachtig toestel vind ik het.
ik probeer hier met mijn eee via mijn k850i op internet te komen.. ik heb een pan door middel van bleutooth verbinding tussen die twee, maar het lukt me niet om met mijn eee op internet te komen... heeft iemand een walktrough voor de instellingen en stappen die je op de k850i moet maken...
groeten ikke
ps ik heb al gezocht op het forum, maar daar proberen ze juist op hun k850i te internetten via de internet verbinding van de computer...
edit:
Er is niks gerepareerd, mijn K850i heeft enkel een firmware update gehad. Firmware versie: R1FA035. Bij het instellen van de tijd/datum enzo reageerde de middelste touch knop niet. Hij wilde wel terug, maar niet doorgaan en daarmee de installatiewizzard afsluiten. Nuja, laten we hopen dat het hierbij blijft want nog een 4de keer opsturen is no go, dan loop ik de t-mobile winkel niet uit zonder nieuw toestel.
[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 27-08-2008 13:55 ]
Verwijderd
Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
[ Voor 78% gewijzigd door pven op 27-08-2008 21:18 ]
kan iemand mij helpen met het opzetten van de internetverbinding tussen laptop en k850i via bleutoothikke4 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:17:
heren en dames,
ik probeer hier met mijn eee via mijn k850i op internet te komen.. ik heb een pan door middel van bleutooth verbinding tussen die twee, maar het lukt me niet om met mijn eee op internet te komen... heeft iemand een walktrough voor de instellingen en stappen die je op de k850i moet maken...
groeten ikke
ps ik heb al gezocht op het forum, maar daar proberen ze juist op hun k850i te internetten via de internet verbinding van de computer...
Verwijderd
dat heeft hij bij mij in het begin ook gedaan, en ineens was dat weg! kan nu zonder problemen een sms naar meerdere mensen versturen. Wat hij wel vaak doet, is verspringen tussen de melding 1/2 sms, omdat er dan een rare code bij het automatisch woordenboek staat.Fitzer schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:15:
Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met deze telefoon.
Alleen wat ik wel irritant vind dat wanneer ik een SMS wil versturen naar meer dan 4 mensen dat ie er automatisch een MMS van maakt, zonder melding. En dat kan je dan niet ongedaan maken, je moet je SMS opnieuw schrijven.
Ik heb sinds een tijd een nieuw probleem (voor mij nieuw, voor jullie misschien niet) Als ik bel, dan valt na 10 seconden het gesprek een paar seconden volledig weg. Daarna kan ik het gesprek weer hervatten
Dat heb ik ook altijd. Moet zeggen dat sinds mijn toestel weg is geweest voor de BROD ik helemaal geen last meer heb van uitvallen. Wel heb ik vaak geen ontvangst maar dat kan ook aan het netwerk liggen. Sms naar meerdere personen was altijd al geen probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:09:
[...]
dat heeft hij bij mij in het begin ook gedaan, en ineens was dat weg! kan nu zonder problemen een sms naar meerdere mensen versturen. Wat hij wel vaak doet, is verspringen tussen de melding 1/2 sms, omdat er dan een rare code bij het automatisch woordenboek staat.
Verwijderd
Nu schijn je bij die kaartjes verschillende schrijfsnelheden te hebben, dus ben me daar nu in aan het verdiepen.
Verwijderd
ik gebruik Sandisk microSD 4 gb sdhc. Deze zijn veel sneller dan de m2 kaarten.
Ik wil een RSS feed toevoegen, heb er al een paar ingezet, deze werken probleemloos, ik krijg er echter een niet aan het werken:
http://www.voetbalprimeur.nl/rss.php
In opera mini voegt ie 'm wel toe, maar is ik 'm toevoeg via berichten --> Webfeeds, zegt de telefoon dat er geen feed beschikbaar is op dit adres...in opera mini en op een pc werkt het wel, de feed is dus niet kapot....iemand?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
In plaats van mijn telefoon te vervangen (Sony Ericsoon had al toegezegd) hebben ze me dus wéér een kapot toestel doen toekomen. Ik heb meteen een advocaat gebeld en de boel op scherp gezet. Metdie mededeling heb ik weer naar Belnu.nl gebeld en toen werd mij op slag een gloednieuw exemplaar toegezegd.
De volgende dag kwam er inderdaad een nieuw toestel binnen. Nou ja, nieuw... Er stond nog een smsje in voor iemand die z'n beltegoed moest opwaarderen.
Maar goed, hij was onbeschadigd, en verder prima in orde dus ik laat het er voorlopig maar bij.
Mijn vierde SE K850i doet het nu al langer dan twee weken. 't Mag een wonder heten...
Jij krijgt 3x een (zwaar) gebruikt toestel opgestuurd?? Dan vraag je toch je geld terug! Je wordt gewoon keihard in de maling genomen!Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:37:
De Luminous Green telefoon die mij werd opgestuurd bleek een kapotte, volledig versleten exemplaar te zijn (Camerateller stond op ruim 3500 foto's, display grauw van de beschadigingen, niet sluitende kast, kapotte flits en kapotte memorycard-reader)
In plaats van mijn telefoon te vervangen (Sony Ericsoon had al toegezegd) hebben ze me dus wéér een kapot toestel doen toekomen. Ik heb meteen een advocaat gebeld en de boel op scherp gezet. Metdie mededeling heb ik weer naar Belnu.nl gebeld en toen werd mij op slag een gloednieuw exemplaar toegezegd.
De volgende dag kwam er inderdaad een nieuw toestel binnen. Nou ja, nieuw... Er stond nog een smsje in voor iemand die z'n beltegoed moest opwaarderen.![]()
Maar goed, hij was onbeschadigd, en verder prima in orde dus ik laat het er voorlopig maar bij.
Mijn vierde SE K850i doet het nu al langer dan twee weken. 't Mag een wonder heten...
Verwijderd
Nee. In mijn eerdere posts heb ik het verhaal wat uitgebreider staan. Kort samengevat:Nyarlathotep schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:58:
[...]
Jij krijgt 3x een (zwaar) gebruikt toestel opgestuurd?? Dan vraag je toch je geld terug! Je wordt gewoon keihard in de maling genomen!
Eerste telefoon 'Dead on Arrival' (Niet goed functionerend uit de doos)
Tweede telefoon: 4 keer terug voor reparatie (2 x B.R.O.D., 1 keer camera kapot, stof achter de lenscover en geheugenkaartslot kapot)
Derde telefoon zou nieuw moeten zijn en bleek gewoon een rot gebakkie met kapotte camere etc. (Kwam ook niet in originele S.E.-verpakking)
Vierde telefoon ziet er uit als nieuw, kwam in originele verpakking, maar is eerder aangeweest (Smsje in de inbox).
Maar goed, ik ben al lang blij dat ik weer een telefoon heb. Het is uiteraard wel zo dat ik bij het volgende probleem (Dat zich onherroepelijk ooit aan zal dienen) de hele handel op zeg en elders een contract af sluit. De kosten voor afkoop van mijn huidige -via hen afgesloten- Vodafone abonnementje zijn dan uiteraard voor hun.
Verwijderd
Ik krijg vandaag mijn 4Gb SDHC kaartje binnen, ben erg benieuwd!
Dat smsje zal wel van de reparatieservice zijn om er zeker van te zijn dat het toestel werkt. In mijn toestel stond na reparatie ook een sms. Was wel mijn eigen toestel.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:36:
[...]
Vierde telefoon ziet er uit als nieuw, kwam in originele verpakking, maar is eerder aangeweest (Smsje in de inbox).
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
Ik ben in principe ook tevreden over mijn K850i, loopt ook maar een enkele keer vast, maar dat tijdelijk wegvallen na 10 sec is wel heel irritant.
Wat ik trouwens ook heel vervelend vind, is dat als je een smsje krijgt, je deze eerst moet lezen c.q. wegdrukken voordat je een foto kan maken! Dat was bij mn vorige (K800) niet.
Verwijderd
Wat moet een 'nieuw uit de doos-toestel' bij het reparatiecentrum dan?wiene schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:12:
[...]
Dat smsje zal wel van de reparatieservice zijn om er zeker van te zijn dat het toestel werkt. In mijn toestel stond na reparatie ook een sms. Was wel mijn eigen toestel.
Verwijderd
Woensdag hier maar weer eens rondgekeken (ergens in mei afgehaakt). Kennelijk waren er maar twee oplossingen: opsturen of zelf flashen tegen een kleine vergoeding. Ik had gen zin om me telefoon weken kwijt te zijn of software te installeren op mijn PC. Dus toch maar even naar SE gebeld, met de vraag of ze dit probleem in een SE service centrum kunnen oplossen terwijl ik er op wacht.Volgens de mevrouw zou dat geen probleem zijn. Alleen vroeg ze of ik het zelf al had geprobeerd via SEUS. Nee dus. Ik moest dat volgens haar toch maar eens proberen. Sinds een paar weken is SEUS aangepast en wordt de telefoon helemaal leeggezogen en weer volgepomp met de juiste software.
Gisteravond dus even geprobeerd en na enkele minuten deed mijn telefoon het weer

Dus: BROD => SEUS => Klaar
Wel regelmatig een backup maken, want zoals jullie zelf al hebben kunnen lezen ben je sinds enkele weken alles kwijt als je SEUS gebruikt.
Het kan zijn dat jullie dit al wisten, maar heb het hier nog niet gelezen. Maar misschien werkt het niet altijd.

Was al van plan om via davinci te laten flashen tot ik besloot eerst nog via seus te proberen.
Toen ik mijn telefoon aansloot stond er dat er een update was. Die er op gegooid. Daarna een hele slome startup (zon 10 min) en nu doet hij het weer
Verwijderd
Android fanboy
Heb net een nieuwe k850.... en een vraagje.
Kan ik hem het beste nu zo laten als hij is of toch updaten met de update service?
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Mareuh, als je nog niet de laatste firmware er op hebt zou ik hem wel updaten.
maar dit heeft geen gevolgen voor de garantie o.i.d.
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Daarnaast kostte deze headset echt drie keer niks op Ebay
Verwijderd
Ja maar ik wil toch ook wel graag muziek luisterenVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:56:
Ik heb een MBW-150 horloge van Sony ericsson als afstandsbediening voor de K850i dat werkt zelfs nog beter dan jouw headset
Edit\ Lees nu net dat het gewoon een afstandsbediening is dus dat je er ook gewoon een headset mee kunt aansturen... Zeker mooi spul dan
[ Voor 17% gewijzigd door Banjy op 10-09-2008 20:00 ]
Vind alleen dat de Foto's soms een beetje donker zijn als deze zelf het licht aanpast. Heb laatst een paar foto's gemaakt en het was nog niet eens schemerig maar op de foto leek het net of het donker was. Bekend probleem??
tikfouten? tjah..m..
Hoe kunnen wij nou in hemelsnaam jou adviseren welke jij moet nemen. De helft zal jou de N95 adviseren, want.......... en de andere helft zal jou de K850i adviseren omdat......
Oftewel, neem beide topic eens is goed door, stel vast wat jouw wensen en eisen zijn en ga op basis van dat je conclusie maken... Wij kunnen jou daar helaas niet bij helpen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Denk je dat mijn bericht niet al duidelijk genoeg was?
[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 15-09-2008 23:08 ]
Mijn K850i heeft last van software problemen waardoor ik niet meer eens kon smsen, bellen of java kon draaien! (de bekende bewerking is mislukt
Ik hoopte toch dat ze er nieuwe firmware op zouden zetten en dat het klaar is..
Maar, net belde die man van de winkel, dat hij halverwege vastloopt met flashen en dat hij nu doorgestuurd word naar Solid Visions (nare ervaringen van dit bedrijf, hun hebben al toendertijd mijn W800i, Razr V3x niet gemaakt, terwijl hier ook de software de oorzaak is!) waar ik dus niet blij mee ben.
Kan ik Sony Ericsson hierop zelf aanspreken mocht mijn 3e toestel door hun niet gemaakt worden?
Of welke actie kan ik verder ondernemen? ik zie het niet echt zitten om weer nieuwe telefoon uit te kiezen, en me abbo weer (voor de 3e keer dan) een jaar extra te verlengen.
Kan iemand mij advies geven die wat weet op dit gebied? want het lijkt wel of telefoontjesland alleen maar geld wil, en geen enkele service
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955
Echt te erg voor woorden eigenlijk, gewoon 60 euro weggegooit plus een hoop ergernis...
Don't live for pleasure, make life your treasure
Ik vraag alleen maar om men zijn mening, je hoeft niet zo fel te reagerenGinz schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:31:
Joh, doe eens is zelf wat onderzoek....
Hoe kunnen wij nou in hemelsnaam jou adviseren welke jij moet nemen. De helft zal jou de N95 adviseren, want.......... en de andere helft zal jou de K850i adviseren omdat......
Oftewel, neem beide topic eens is goed door, stel vast wat jouw wensen en eisen zijn en ga op basis van dat je conclusie maken... Wij kunnen jou daar helaas niet bij helpen.
Waarom die persoon de Ericson wilt en waarom de andere de Nokia wilt .

tikfouten? tjah..m..
Als je specifiek dat wilt weten, moet je ook specifiek dat vragen.fatihbatur schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:37:
[...]
Ik vraag alleen maar om men zijn mening, je hoeft niet zo fel te reageren![]()
Waarom die persoon de Ericson wilt en waarom de andere de Nokia wilt .
De bewoording zoals jij die gebruikte lokken mijns inziens volkomen terecht de opmerking van de moderator uit.
ff een stukje vliegen
Groeten Ted,
Verwijderd
weet iemand hoe je van die standaard vodafone software naar SE software kan gaan en gelijk ook simlock vrij maken?
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 22:17 ]
Verwijderd
maar dat lijkt me ook niet de bedoeling?
Ik heb zelf ook de K850i van Vodafone, en ik had het in het begin ook, maar een half jaar later eigenlijk bijna nooit meer, dus 1 troost, je went eraan
Verwijderd
Heb 'em nou 10 a 11 maanden, en ik neem aan dat de gewone garantie minstens 1 jaar is.
Vandaag eens gekeken of ik de huidige firmware versie R1CA037 kon updaten, maar SEUS verteld mij dat mijn telefoon up-to-date is. Lijkt mij toch best vreemdBanjy schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:37:
Ik heb dit toestel al sinds afgelopen kerstvakantie en in principe ook geen echte problemen. Ik gebruik dan ook nog de firmware van die periode (1x geupgrade) binnenkort wil ik hem wellicht wel weer eens aan die update tool hangen om te kijken hoe het er nu voor staat. Helaas is mijn d-pad joystick blijven hangen aan de onderkant, hij werkt nog wel maar omdat hij al half ingedrukt is drukt het niet lekker meer in (bijna geen druk-feedback). Ik heb hem al geprobeerd los te krijgen, helaas zonder succes.
Binnenkort dan misschien ook maar even een service center opzoeken.Verder prima toestel tot nu toe (vorige was de K750i) jammer dat camera lens niet echt beschermd wordt en dat er gemakkelijk stof achter komt...

Kijk eens of je wel geluid hoort via de speaker (dus telefoon op handsfree). Ik heb dit probleem ook gehad dat ik niemand kon horen maar zij mij wel. Resetten en alles mocht niet helpen. Het lijkt erop dat ik het uiteindelijk heb gefixt door een gesprek aan te nemen met mijn koptelefoon om deze vervolgens tijdens het gesprek er af te halenm (dus connector verwijderen)... Ik weet niet zeker of dit het was (ben al blij dat hij nu in principe goed werkt) maar wellicht een poging waardVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:22:
Ik zit nu op school dus ik kan geen uitgebreide search doen, maar heeft iemand anders al het probleem gehad dat je niks hoort als je een beller hebt? Lijkt wel of de speaker kapot is ofzo. Ik kan de andere persoon niet horen, maar hij/zij kan mij wel horen. Dit is sinds enkele dagen zo. Ik heb de telefoon nog nooit laten vallen, al heb ik de vorige keer wel gebasketbalt met mn telefoon in mn broekzak. Hij kan niet kapot zijn gegaan door stoten, maar hooguit door "overmatige" schokken. Al lijkt me dit niet de oorzaak, want zo heel veel schokken heeft hij niet gevat.
Heb 'em nou 10 a 11 maanden, en ik neem aan dat de gewone garantie minstens 1 jaar is.
[ Voor 38% gewijzigd door Banjy op 22-09-2008 20:28 ]
) en na een herstart komen de toetslampjes wel op maar daar blijft het bij.... snik.....ik heb niet eens een brod...... heb zelf nog de nieuwe firmware via seus erop gezet.... maar een dag later weer dezelfde problemen..... heeft iemand dat ook al eens gehad...
ikke
Verwijderd
Ik krijg een melding dat ik geen geheugenkaart heb geplaatst, iemand die dit kaartje wel aan de gang krijgt met de k850i? En zo ja moet ik nog iets speciaals doen?
Net geprobeerd de telefoon te updaten, voor jan met de korte naam helaas... Verder alle bestanden ernaartoe gekopieerd, zonder resultaat. Iemand ideeën?
Verwijderd
Probeer je geheugenkaartje eens om te draaien. In de K850i past zowel Sony M2 als MicroSD. Als ik me niet vergis, kan op z'n minst 1 van die 2 verkeerd om in 't geheugen slot.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:34:
Hallo ik heb een SanDisk 8GB MicroSDHC gehaald,
Ik krijg een melding dat ik geen geheugenkaart heb geplaatst, iemand die dit kaartje wel aan de gang krijgt met de k850i? En zo ja moet ik nog iets speciaals doen?
Net geprobeerd de telefoon te updaten, voor jan met de korte naam helaas... Verder alle bestanden ernaartoe gekopieerd, zonder resultaat. Iemand ideeën?
Idd, het MicroSD kaartje moet andersom geplaatst worden.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:16:
[...]
Probeer je geheugenkaartje eens om te draaien. In de K850i past zowel Sony M2 als MicroSD. Als ik me niet vergis, kan op z'n minst 1 van die 2 verkeerd om in 't geheugen slot.
[ Voor 0% gewijzigd door Marly op 29-09-2008 23:39 . Reden: typo ]
Verwijderd
Yeah na veel frotten werkt het, ik moest de telefoon nog een keer booten voordat hij hem herkende...MarlyS schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:37:
[...]
Idd, het MicroSD kaartje moet andersom geplaatst worden.
Bedankt!
Ze willen er geld voor geven?Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:17:
Wat is die K850i tegenwoordig nog waard? Hi wil me er 150 euro voor geven?
ff een stukje vliegen
Nou, als dat je grootste probleem is...Joosie200 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:47:
Matte achterkanten van een GSM is toch wel zo fijn (geen afdrukken en minder kans op krassen).
ff een stukje vliegen
Is mijn probleem dan wel hetzelfde probleem als wat een aantal keer eerder hier wordt gepost over falende touchbuttons?
ff een stukje vliegen
LOETKE
Je kunt met de browser naar wap.tunin.fm gaan, daar staan een heleboel radiostreams speciaal geoptimaliseerd voor telefoons. Voor sommige streams moet je betalen maar de bekendste radiozenders (radio1, 2 en 3) zijn gratis te beluisterenRudyL schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:17:
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is na een stream te luisteren van een radio zender. Ik heb onbeperkt internet, maar kan tot op heden niet uitvinden hoe ik een stream van bijvoorbeeld 3fm kan luisteren. Is dit uberhaupt mogelijk, of werkt dit op zeker niet?
Okey en als ik nu een stream wil luisteren van een onbekende zender? Zijn daar ook instellingen voor? Nu praat ik bijvoorbeeld over fctwente radio.ijskonijn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:38:
[...]
Je kunt met de browser naar wap.tunin.fm gaan, daar staan een heleboel radiostreams speciaal geoptimaliseerd voor telefoons. Voor sommige streams moet je betalen maar de bekendste radiozenders (radio1, 2 en 3) zijn gratis te beluisteren
LOETKE
Heb ik zelf ook vaker naar gezocht om L1 radio te kunnen luisteren (MVV
Hoe groot is het stof probleem van deze telefoon? En hoe is de bouwkwaliteit? Ik hoor van sommigen dat Sony Ericsson erg snel kapot gaan.. is dat zo?
Ik heb nu last van hetzelfde probleem.ArnoudBM schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:52:
Vraagje: Ook ik heb de laatste tijd soms last van niet werkende touchbuttons. Wat me opvalt is dat als ik vervolgens de batterij eruithaal en de telefoon weer aanzet dat het dan weer werkt. Lijkt me toch een softwareprobleem. (Wel een heel vervelende, want voordat je weer kunt bellen ben je zomaar drie minuten verder met booten, netwerk zoeken en dergelijke.)
Is mijn probleem dan wel hetzelfde probleem als wat een aantal keer eerder hier wordt gepost over falende touchbuttons?
Ik twijfel heel erg of het hardware of software is.
Als ik reboot werkt mijn linker touchbutton weer.
als ik daarna hard tussen de 8 en de 9 druk activeer ik de linker touchbutton maar daarna werkt de echte touchbutton niet meer.
Verder activeer ik ook de linker touchbutton als ik op 8 druk. Maar als ik weer tussen de 8 en 9 druk gebeurt dit niet meer.
Ik heb net SEUS gedaan zodat alle software weer goed zou zijn maar het werkt niet. De knop is nog steeds stuk.
De telefoon is niet raar gebruikt en er zitten ook geen grote krassen op ofzo. Ik heb nog een 1.5 jaar garantie dus ik hoop dat ik daar gebruik van kan maken.
Ik ga morgen maar met SE Bellen. Ik hoop eigenlijk dat ze mij tegen kleine vergoeding c902 kunnen geven als ik deze inlever. Heb ook al last van brods gehad
[ Voor 10% gewijzigd door zero_cool89 op 17-10-2008 00:19 ]
heb gemerkt als ik herstart met de "c" ingedrukt heb ik meer kans dat hij doorstart... maar goed hij is dus weer terug.....
ik ben benieuwd of je hem kan omruilen......
Verwijderd
Het bedrijf waar ik mijn telefoon gekocht had, had mij voor de problemen met alle andere toestellen een genoegdoening beloofd, maar helaas bleef het stil. Toen ik vorige week een mailtje stuurde met de vraag wat de status van het geheel was, heb ik heb ook nog verteld hoe het nieuwe toestel functioneerde. Ik heb niet gevraagd om een nieuw toestel wan ik had me er al bij neergelegd dat eht een kudserie betrof.
Twee dagen later ontving in een mailtje met daarin de vraag wat woor oplossing ik in gedachten had om dit gedoe voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen. Ik heb gezegd dat ik de camera het belangrijkst vond en dat dit de belangrijste reden voor mij was om de K850i te kiezen. De C902 heeft ook een 5mp camera, dus wellicht is omruilen een idee?
Vandaag kreeg ik bericht dat ik morgen een nieuwe C902 in huis heb. Kostenloos...
Zou het dan na een jaar vloeken en tieren eindelijk ophouden!? =OD
Goede service van het bedrijf, zéér zwak toestel (K850i) van SE.
Ik hoop dat de C902 langer meegaat. Op 't forum lees ik vooralsnog geen schokkende berichten.
Moodio.fm moet je maar eens proberen. Daar kun je alle streams mee gebruiken. Ze worden on-the-fly omgezet naar een stream die je op je GSM kunt gebruiken.ijskonijn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:59:
Aah kijk.
Heb ik zelf ook vaker naar gezocht om L1 radio te kunnen luisteren (MVV), helaas is mij dat ook nog niet gelukt...
Ik weet niet of het policy is van SE, maar ik heb mijn K800i twee keer moeten opsturen met een WSOD, ik heb toen ook een nieuwe gekregen. ( de derde keer dus ).ikke4 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:37:
hier brod problemen gehad... toestel naar primafoon winkel gebracht en binnen twee weken terug gekregen.. lekker vlot en nog mooi voor een weekje weg... na één dag kwamen de oude problemen terug....oftewel niets gerepareerd....balen.... toestel hangt, herstart, komt in loop, einde oefening....
heb gemerkt als ik herstart met de "c" ingedrukt heb ik meer kans dat hij doorstart... maar goed hij is dus weer terug.....
ik ben benieuwd of je hem kan omruilen......
Ik heb mijn K850i nu bijna een jaar, en nog geen problemen gehad
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Ik hoor wel heel erg vaak van vastlopende en trage telefoon, maar deze telefoon voldoet eigenlyk wel aan alle eisen die ik heb.
Geweldig , werkt als een tiet!djmartyn schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:40:
[...]
Moodio.fm moet je maar eens proberen. Daar kun je alle streams mee gebruiken. Ze worden on-the-fly omgezet naar een stream die je op je GSM kunt gebruiken.
Verwijderd
Ik heb gewoon pech gehad met mijn K850i. Een maatje van me heeft er ook één en die ligt ook al 20 dagen bij de reparateur.ykz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:26:
Ik zit nu echt te twijfelen of ik deze telefoon zal halen...
Ik hoor wel heel erg vaak van vastlopende en trage telefoon, maar deze telefoon voldoet eigenlyk wel aan alle eisen die ik heb.
Persoonlijk zou ik 'm nooit meer nemen. Maar je leest ook van mensen die 'm al een jaar hebben en er nog geen problemen mee gehad hebben.
Het aantal mensen met klachten is op een forum natuurlijk altijd groter dan het aantal mensen zonder klacht. Waarom? Wat doe je als eerste als je telefoon gek doet? Dan ga je zoeken op internet... Als alles prima werkt kom je alleen op internet om spelletjes en thema's te zoeken.
Mijn advies zou zijn: kies een ander toestel. Maar er zullen genoeg mensen zijn die dat advies niet het beste advies vinden.
Mijn k850i ligt nu bij de reparateur. Ik heb deze telefoon iets langer dan half jaar. Altijd goed verzorgd en geen rare dingen mee gedaan. Toch al een BROD en nu dus een kapot touchscreen.ykz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:26:
Ik zit nu echt te twijfelen of ik deze telefoon zal halen...
Ik zou de c902 of de c905 kopen als ik nu een keuze had. (ik zit er zelfs over te denk de n95 of n96 te kopen en over te stappen naar de vijand "nokia"
Ik weet alleen nog steeds niet of ik hem ga verkopen. Heb hem destijds gekocht voor 430 euro en vind het zonde als ik hem nu verkoop voor 100 euro. Als reserve toestel is hij namelijk prima.
Verwijderd
Vond hem in de winkel alles behalve mooi al helemaal na de viewty die toch een stuk mooier is naar mijn mening kwa scherm etc.(helaas kapot gegaan). Toch maar voor deze gekozen..
Vind het uiterlijk toch wel behoorlijk mooi/stoer en de interface zoals gewoonlijk super bij sony. Moet wel zeggen dat ze nu een aantal functies toch wel een beetje achterlijk in menu's hebben neergegooit..
Nog geen vastloper gehad en alles werkt lekker vlot
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 17:25 . Reden: spelfout ]
Verwijderd
Dat gepiep wijst toch duidelijk op een niet-actieve simkaart. Registreren via internet kan sowieso pas, nadat de simkaart geactiveerd is, hij ontvangt immers dan ook geen smsjes, de simkaart "bestaat" gewoon niet voor het netwerk.
Zet het toestel eens uit en weer aan en probeer het dan nog eens, en anders morgen maar met een ander toestel de klantenservice bellen of even naar een Vodafone City Point.
Verwijderd
Zo heel af en toe kan het gebeuren dat een nieuw prepaid nummer bij levering ten onrechte geblokkeerd is. Ik vermoed dat dat bij jouw nummer het geval is. Als je het mobiele nummer even doorgeeft, dan kunnen we dat controleren en oplossen.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:26:
Kan ook niet naar 1200 bellen, hoor dan ook dezelfde 3 piepjes. Ook aanmelden op internet kan ik niet omdat het toestel ook geen sms-jes ontvangt
Verwijderd
Denk ook niet dat dat het is, heb het inmiddels nog een keer geprobeerd met een andere nieuwe Vodafone simkaart en heb hier ook exact dezelfde problemen mee. Ook een mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar nog geen antwoord.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:23:
[...]
Zo heel af en toe kan het gebeuren dat een nieuw prepaid nummer bij levering ten onrechte geblokkeerd is. [....]
Verwijderd
Inderdaad vreemd dat het met een andere simkaart ook niet werkt. Eventueel kun je mij ook even een mailtje of pm sturen met beide mobiele nummers, dan ga ik erachteraan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:24:
[...]d dat het met een andere simkaart ook niet werkt. Eventueel kun je mij ook even een mailtje of pm sturen met beide mobiele nummers, dan ga ik era
Denk ook niet dat dat het is, heb het inmiddels nog een keer geprobeerd met een andere nieuwe Vodafone simkaart en heb hier ook exact dezelfde problemen mee. Ook een mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar nog geen antwoord.
He-le-maal mee eens! Nog even afgezien van het feit dat het blijkbaar erg storingsgevoelig is, is het ook nog eens onhandig. Hoe veel SMS-berichten ik al ben begonnen door de telefoon aan mijn oor te houden...Flying Bobman schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:05:
En ook mijn toestel gaat deze week weer eens op bezoek bij het repaircentre. Touch-knopjes, wat een dramaOndanks dat ik vorige keer een totaal nieuw toestel heb gekregen, precies dezelfde klachten. Soms helpt het om je batterij er uit te slopen, daarna werkt alles weer voor een minuut, maar is geen doen zo natuurlijk. Hoop dat mn 3e toestel het ook snel begeeft zodat ik m om kan ruilen voor een ander type.
Batterij eruit helpt meestal wel. Duurt alleen zo lang voordat je weer een fatsoenlijke respons van je telefoon hebt,,, En als het dan niet in een keer is gelukt en je moet alles nog een keer uitvoeren. Bah.
Hoe lang duurt het eigenlijk, retourtje repaircenter?
ff een stukje vliegen
Ik had ook problemen met touchbuttons.. Mijn k850i ligt nu al 2 weken bij het repaircenter... Hoop dat ik m snel terug krijg want een motorola F3 is toch wel een ondingArnoudBM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:41:
[...]
He-le-maal mee eens! Nog even afgezien van het feit dat het blijkbaar erg storingsgevoelig is, is het ook nog eens onhandig. Hoe veel SMS-berichten ik al ben begonnen door de telefoon aan mijn oor te houden...
Batterij eruit helpt meestal wel. Duurt alleen zo lang voordat je weer een fatsoenlijke respons van je telefoon hebt,,, En als het dan niet in een keer is gelukt en je moet alles nog een keer uitvoeren. Bah.
Hoe lang duurt het eigenlijk, retourtje repaircenter?
Verwijderd
dus ik heb me telefoon maar weer op laten sturen bij de tmobile shop...... 4e keer..
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 22:27 ]
En zag dat de K850 daar op 10 november word uitgebracht voor $450 ?
Klopt het dat Amerika dit toestel veel later krijgt? of loopt sony wat achter met hun site ?
Dacht altijd dat de V.S met alles goedkoper en eerder was ?
Dit geldt niet voor telefoons, producten uit eigen land (iPhone, G1) uitgezonderd. Maar bij niet-amerikaanse merken, als bijv. Sony Ericsson en Nokia lopen ze flink achter en de keuze is beperkt tot slechts enkele modellen.Jeffrey88 schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:08:
Dacht altijd dat de V.S met alles goedkoper en eerder was ?
Meen me te herinneren, dat de N95 er ook met ongeveer driekwart jaar vertraging uitkwam.
Uiteraard al veel rondgekeken op internet, maar dat mocht niet baten. De contactpunten zijn schoongemaakt met alcohol en de software is up-to-date.
Mijn vermoeden is dat het een software matig probleem is, aangezien de telefoon wel onderscheid maakt wanneer er wel een simkaart is geplaatst (insert correct sim card), en wanneer er helemaal geen simkaart in zit (insert sim card). De telefoon is destijds aangeschaft icm een Hi abonnement. Het probleem is dus dat hij vraagt om de juiste simkaart..
Kan iemand hiermee helpen?
[ Voor 10% gewijzigd door Odysseus253 op 27-11-2008 00:24 ]
Die melding heb ik ook gehad met mijn K850i. Enige remedie: terug naar Hi, in jouw geval. Opsturen, 4 weken wachten en weer door. Mijn K850i kwam er ook op geen andere manier vanaf, ook niet zodra ik aan kwam zetten met verschillende soorten SIM kaartjes. Mijn vermoeden was ook dat 't software matig is en gelukkig kon ik na 2 weken hem alweer ophalen in de T-Mobile shop.
@Henkpaulus:
Geen idee. Om de zoveel maand verwacht je toch op zijn minst wel een nieuwe firmware, zeker in 't 1ste jaar. (dat ten einde is want de K850i gaat zijn 2de jaar in qua cyclus) Wellicht een mailtje naar SE en dat zij daarop een antwoord terugsturen?
de middelste touch knop doet het niet meer
als ik de andere knoppen / vierpuntsknop gebruik doet hij de middelste knop functie
soms start hij zomaar de camera, het hele toestengedeelte is dus kaput:(
reflashen help zeker niet? ik ga er gewoon mee terug naar de vodafonashop moet ik dan ook maar een ander ding eisen?/gezien de vele problemen met dit model ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----