Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12
Grappig, wist neit dat HSDPA bij T-Mobile al werkt... Blijkbaar wel merk geen verschil met UMTS maar dat is logisch want de max snelheid is heeft al bijna voldoende aan gprs (UMTS heeft wel een snellere resonsetijd, jammer dat het niet voldoende is om te cse met 250 als ping XD). Maar sinds vandaag heb ik de halve dag een H ipv U of G in me schermie.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 3 weken de SE K850i. (firmware R1EA037) Het bevalt me in eerste instantie wel goed, hij ziet er mooi uit en werkt snel. De foto’s zijn na de update wel goed te noemen voor een gsm.
Ik ben normaal altijd een Nokia gebruiker geweest (voorheen N70) en dit beviel me goed(op de snelheid na). Hij heeft ook nooit een mechanisch defect gehad in de 2 jaar dat ik hem nou heb.
Na de overstap naar SE zijn er toch een paar kleine dingen waar ik me aan erger. Ik heb meteen nadat ik de telefoon heb gekocht een firmwareupdate gedaan. Precies 5 dagen later had ik na een nachtje opladen de BROD. Ik ben toen terug gegaan naar een SE point (car audio geleen), waar ze hem ook niet konden flashen, wel konden ze hem voor mij opsturen naar Dynafix, hier dient wel €7,50 voor te worden betaald i.v.m met een snelservice. Ook vroegen ze me om mijn batterij en geheugen kaartje erin te laten zitten omdat ze dit nodig hadden aldus verkoper. Ik heb nog gezegd dat het normaal niet nodig is bij reparaties maar de verkoper was er heilig van overtuigd. Over de snelservice zeiden ze dat hij in een “speciale box” komt waardoor hij voorrang krijgt bij Dynafix. Maar goed… 5 werkdagen later kon ik hem gaan ophalen. Er is een firmware update gedaan, naar R1EA037 zoals ik deze al had. Op dit moment stoor ik me nog aan de volgende dingen:
• ingesteld(niet origineel)thema verwisseld regelmatig naar origineel thema
• af en toe nog geheel zwarte foto’s (misschien dat dit te maken heeft met de licht-sensor)
• automatische toetsvergrendeling is veel te snel, helaas is niet in te stellen na hoeveel seconden deze automatisch blokkeert
• Bij het tegelijk streamen van muziek via Bluetooth met de autoradio, nadat ik een telefoongesprek binnen had gekregen kreeg ik geen geluid meer. De radio gaf wel aan dat er nog steeds een connectie was.
• Bij het instellen van de wekker zou ik graag willen zien hoe veel tijd er nog over is voordat de wekker af gaat.
• Bij een video is het niet mogelijk om MP3 toe te voegen, dit i.v.m. video ringtone.
• SE media manager vraagt om een raar serienummer wat begint met 18M en zou moeten staan op de doos van het product. Alleen is dit het nergens te vinden.
• 8gb kaartjes zouden stabieler moeten werken.

PLUS punten
• goeie camera!
• Verwijderen van de simkaart en geheugen kaartje als de telefoon aan staat
• De telefoon pakt vrij snel signaal op, tenminste dit geeft de signaal indicator aan.
• Connectie werkt snel en goed en stabiel via USB, in tegenstelling tot mij N70
• Micro SD van Sandisk 8gb werkt! Model: SDSDQR-8192-E11M (€ 36,50 one2remember.nl)
• Muziek Streaming via BT-2600 sony radio is mogelijk, bij een inkomend gesprek schakeld de radio naar BT PHONE modus over en is het mogelijk om te bellen via de radio (ingebouwde mic.) en het geluid te horen via de auto radio

Nog even over Dynafix, ik heb een email gestuurd met de vraag over deze “snel service” hier heb ik tot op heden niks op terug gekregen, een mevrouw van de helpdesk (na 10min wachten op een 0900nummer a €0,45 per minuut)kon me ook niks wijzer maken, ze lulde er omheen en zei dat de ik dat in de winkel zelf maar moest vragen :( en weer ruim 5 euro lichter aan die helpdesk!. Nu een week later moet ik met de K850I van mijn broer langs Dynafix, (zonder tussenkomst van SE point in geleen). Bij hem zijn de touch knoppen kappot. Dit is hoogstwaarschijnlijk gebeurd doordat hij mijn k850I en de zijne bij elkaar in zijn broekzak zaten op Pinkpop… dus dit zal wel onze eigen dommigheid zijn geweest. Tevens is mijn vibration motertje kappot, deze maakt meer kabaal dan normaal is. Ik ben er zelfs over aan het denken om daar pas later mee terug te gaan omdat ik verwacht dat er binnen een aantal weken wel weer iets kappot is aan de gsm.

de inname desk van Dynafix kon mij melden dat er GEEN SNELSERVICE bij DYNAFIX bestaat! En ik zelf kan melden dat ik de afterservice (zoals mail contact en telefonische helpdesk zeer slecht vind bij Dynafix! Tot op heden heb ik geen mail terug ontvangen, slechte zaak dynafix! Ik ben niet zo enthousiast als ik had gehoopt over Sony Ericcoson voor een toestel uit deze prijsklasse had ik een stuk meer verwacht. Ik hoop dat ze hard aan het werk zijn om de firmware beter maken, anders ga ik over een tijdje gewoon weer een oude vertrouwde Nokia halen.

Ik vraag me ook af waarom er niet een duidelijk meld punt is voor bugs in de firmware SE? |:(

update:

andwoord op de vraag of SE bezig is met een nieuwe firmware update:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Update's zijn eigenlijk altijn in ontwikkeling,
maar wanneer de volgden update gaat uitkomen voor uw toestel kunnen we u helaas niet zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je zo veel problemen ermee hebt, moet zeggen dat ik eigenlijk al je punten niet kan beamen. Ik heb inderdaad wel eens dat als ik met flits foto maak dat het licht dan als het ware weggeflitst wordt (de telefoon rekent op de flits maar is net te laat of id), maar dit is echt helemaal niet vaak ofzo.
Verder tellen wekkers nooit af bij SE, als je wilt dat iets afgeteld wordt kun je misschien de timer gebruiken? Die telt voor zover ik weet wel in het hoofdscherm zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje terug een K850i gekocht, en ook hier gepost omdat hij meteen al fouten had met de touchpads. Na wat advies van jullie (nogmaals bedankt!) ben ik maar eens langs een repairshop gegaan (in geleen), daar zeiden ze mij dat het mij € 7,50 kosten om het op te sturen en ze zouden hem dan vrijdag pas versturen (het was toen dinsdag). Nou jah, Dynafix ligt niet zo heel ver weg en ik kwam er toch langs (en ik ben een krent :P), dus ben ik daar maar heen gereden.
Er werd mij door de man achter de bali verteld dat de reperatietijd 10 tot 15 werkdagen kon zijn! :(
Ze wisten wel al meteen dat het goed zat met de garantie dus hoefde geen factuur of wat dan ook te laten zien. (opluchting 1 xD)
Nou jah ik kon verder niks dus maar wat gegevens ingevult etc. papiertje mee gekregen ga ik weer weg. Je kon toen op de site van dynafix kijken wat de status was.

3 (werk)dagen later keek ik er maar eens naar hoe het er voorstond en bleek dat hij alweer klaar was en hij 'verstuurd zou worden'. (opluchting 2 :D) Echter werd mij achter de bali gezegt dat men dat niet meer deed omdat tevaak iets 'kwijt' was geraakt met de post.

Dus ik de volgende dag er naar toe, ik kon hem ophalen. Blijkbaar moest dat nog aangepast worden op die site en moest er staan dat ik em moest ophalen i.p.v. dat hij naar mij verstuurd was, maar ach :P. Er was geen gezeur, ik was zelfs mijn papiertje vergeten mee te nemen (als bewijs), maar daar deden ze niet moeilijk over (moest wel kopie van me ID dan achterlaten, maar goed, daar kon ik mee leven :)). Ze hadden hem helemaal gereset, alle foto's weg (maar dat verwachte ik al/werd al gezegt, dus had ik al gekopierd) en de nieuwste(?) firmware erop gezet. (R1EA037)

Al met al ben ik dus wel ZWAAR tevreden over Dynafix. Ik heb zojuist nog eens op dat papiertje gekeken en bij soort reperatie staat er 'Quick Repair' geen idee wat dit verder inhoud of wanneer dit van toepassing is.
Ik heb nu de K850i een paar weken en ben er meer dan tevreden over :D.
Kad laatst nog een 4gig kaartje gekocht want 8 gig is me te duur en ik gebruik die 4 gig zelfs toch niet helemaal waarschijnlijk :P.
En nu maar hopen dat hij het zo goed, zo niet beter ;), blijft doen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jou durfde SE Point - Car Audio in Geleen ook al 7,50 te vragen. Beetje raar als ze hem dan ook pas vrijdag op sturen. Volgens mij vragen ze gewoon dit bedrag zodat hun nooit zelf de verzekerde verzending naar Dynafix hoeven te betalen. Een verzekerde verzending kost geloof ik rond de €7,50 bij TPG.
Ik kon niks op de factuur terug zien van Quick Repair.
Wat ik ook raar vind bij Car Audio geleen is dat hun vragen om het geheugenkaartje + batterij in de telefoon te laten, dit was schijnbaar nodig :?
En wat betreft de het feit dat ze geen factuur vragen, komt doordat ze het emei nummer opzoeken, aan de hand daarvan kunnen ze de productiedatum van het toestel zien.

Of het een normale gang van zaken is dat er €7,50 word gevraagt voor een service die naar mijn weten niet eens bestaat, heb ik deze vraag vandaag per email gesteld aan SE.
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:19:
Ik had een tijdje terug een K850i gekocht, en ook hier gepost omdat hij meteen al fouten had met de touchpads. Na wat advies van jullie (nogmaals bedankt!) ben ik maar eens langs een repairshop gegaan (in geleen), daar zeiden ze mij dat het mij € 7,50 kosten om het op te sturen en ze zouden hem dan vrijdag pas versturen (het was toen dinsdag). Nou jah, Dynafix ligt niet zo heel ver weg en ik kwam er toch langs (en ik ben een krent :P), dus ben ik daar maar heen gereden.
Er werd mij door de man achter de bali verteld dat de reperatietijd 10 tot 15 werkdagen kon zijn! :(
Ze wisten wel al meteen dat het goed zat met de garantie dus hoefde geen factuur of wat dan ook te laten zien. (opluchting 1 xD)
Nou jah ik kon verder niks dus maar wat gegevens ingevult etc. papiertje mee gekregen ga ik weer weg. Je kon toen op de site van dynafix kijken wat de status was.

3 (werk)dagen later keek ik er maar eens naar hoe het er voorstond en bleek dat hij alweer klaar was en hij 'verstuurd zou worden'. (opluchting 2 :D) Echter werd mij achter de bali gezegt dat men dat niet meer deed omdat tevaak iets 'kwijt' was geraakt met de post.

Dus ik de volgende dag er naar toe, ik kon hem ophalen. Blijkbaar moest dat nog aangepast worden op die site en moest er staan dat ik em moest ophalen i.p.v. dat hij naar mij verstuurd was, maar ach :P. Er was geen gezeur, ik was zelfs mijn papiertje vergeten mee te nemen (als bewijs), maar daar deden ze niet moeilijk over (moest wel kopie van me ID dan achterlaten, maar goed, daar kon ik mee leven :)). Ze hadden hem helemaal gereset, alle foto's weg (maar dat verwachte ik al/werd al gezegt, dus had ik al gekopierd) en de nieuwste(?) firmware erop gezet. (R1EA037)

Al met al ben ik dus wel ZWAAR tevreden over Dynafix. Ik heb zojuist nog eens op dat papiertje gekeken en bij soort reperatie staat er 'Quick Repair' geen idee wat dit verder inhoud of wanneer dit van toepassing is.
Ik heb nu de K850i een paar weken en ben er meer dan tevreden over :D.
Kad laatst nog een 4gig kaartje gekocht want 8 gig is me te duur en ik gebruik die 4 gig zelfs toch niet helemaal waarschijnlijk :P.
En nu maar hopen dat hij het zo goed, zo niet beter ;), blijft doen :D.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er net zoals bij Sony NW-**** mp3 spelers een EU volume lock op het toestel zitten? Zodat wanneer de oordopjes worden gebruikt geen gehoorschade kan geven. De standaard dopjes zijn trouwens echt zwaar bagger, en een slechte pasvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de k850i en ben er zeer tevreden over maar nu ik hem wil upgraden naar de nieuwste firmware lukt het niet. Update service zegt dat ik k850i uit moet zetten, batterij eruit en erin en dan de c inhouden terwijl je mobiel aansluit met usb.

Maar als ik dat doe gebeurt er totaal niks wat moet ik nu doen precies om hem te upgraden.

software: R1CA037

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:14:
Ik heb sinds gisteren de k850i en ben er zeer tevreden over maar nu ik hem wil upgraden naar de nieuwste firmware lukt het niet. Update service zegt dat ik k850i uit moet zetten, batterij eruit en erin en dan de c inhouden terwijl je mobiel aansluit met usb.

Maar als ik dat doe gebeurt er totaal niks wat moet ik nu doen precies om hem te upgraden.

software: R1CA037
Was het niet zo dat SEUS alleen werkte op XP?

Je moet iig ook de c-knop weer loslaten op het moment dat je daarvoor de waarschuwing in het scherm krijgt. Vandaag ook maar eens geüpdate naar R1EA037...ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Shivan_20 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:38:
[...]

Was het niet zo dat SEUS alleen werkte op XP?

Je moet iig ook de c-knop weer loslaten op het moment dat je daarvoor de waarschuwing in het scherm krijgt. Vandaag ook maar eens geüpdate naar R1EA037...ging prima :)
SEUS werkt ook op vista, installatie werkt niet 100%, je moet handmatig drivers kiezen enzo maar google er maar eens op dan kom je er wel uit.

Als je de telefoon gewoon aan hebt en hem koppelt moet hij ook al kunnen connecten met dat SE programma. Als dat niet werkt werkt SEUS ook niet.

Edit: Ik heb ook vista 64bit trouwens.

[ Voor 16% gewijzigd door wiene op 06-06-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:00:
Bij jou durfde SE Point - Car Audio in Geleen ook al 7,50 te vragen. Beetje raar als ze hem dan ook pas vrijdag op sturen. Volgens mij vragen ze gewoon dit bedrag zodat hun nooit zelf de verzekerde verzending naar Dynafix hoeven te betalen. Een verzekerde verzending kost geloof ik rond de €7,50 bij TPG.
Ik kon niks op de factuur terug zien van Quick Repair.
Wat ik ook raar vind bij Car Audio geleen is dat hun vragen om het geheugenkaartje + batterij in de telefoon te laten, dit was schijnbaar nodig :?
En wat betreft de het feit dat ze geen factuur vragen, komt doordat ze het emei nummer opzoeken, aan de hand daarvan kunnen ze de productiedatum van het toestel zien.

Of het een normale gang van zaken is dat er €7,50 word gevraagt voor een service die naar mijn weten niet eens bestaat, heb ik deze vraag vandaag per email gesteld aan SE.

[...]
Dat ze zeiden dat je de batterij etc. erin moest laten is inderdaad wel vreemd, bij Dynafix vroegen ze nog nadrukkelijk of ik ze eruit wilde halen, maar goed dat kan misschien ook per probleem verschillen. (keb er niet zo heel veel verstand van :P).
Bij Car Audio in Geleen zeiden ze mij dat ze het alleen gratis opstuurde als je de telefoon in hun winkel kocht, maarja dat was uiteraard niet het geval, dus moest ik €7,50 betalen. (wat ik dus niet deed en hem persoonlijk langs Dynafix had gebracht).
Ze zeiden ook dat ze het elke dinsdag en vrijdag de hele 'batch' stuurde (of maandag en vrijdag?) ofzo. En dat die van mij dan vrijdag mee zou gaan.
Op mijn orderbon van Dynafix staat rechtsonder bij 'Class of service:' "Service Point - Quick repair".
Nogmaals of dit komt omdat mijn telefoon gloedje nieuw was, of dat het aan het soort reperatie ligt, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik hem in 3 werkdagen weer kon ophalen en ik ben dus heel blij :D.
That's all I know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:52:
[...]

SEUS werkt ook op vista, installatie werkt niet 100%, je moet handmatig drivers kiezen enzo maar google er maar eens op dan kom je er wel uit.

Als je de telefoon gewoon aan hebt en hem koppelt moet hij ook al kunnen connecten met dat SE programma. Als dat niet werkt werkt SEUS ook niet.

Edit: Ik heb ook vista 64bit trouwens.
Ik heb vista 32bit, maar SEUS werkt gewoon automatisch helemaal goed hoor, nadat ik de stappen op het scherm heb opgevolgd stond de laatste firmware erop (037).
Het werkt zelfs beter dan met mijn K810i die ik hiervoor had, die niet kon worden geupdate op een of andere manier (en wat ik toen maar zo heb gelaten). Volgens mij kwam dat toen ook door soort van branded software die Hi erop had gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer, vandaag ook opeens dat mijn telefoon niks meer deed. Alle toetsenbordverlichting aan en ook de ring om de lens... een BROD dus?
Morgen maar even naar het Hi servicepunt, of naar de SE servicepoint, zit allebei in maastricht dus komt goed uit. Wel jammer, had eigenlijk een beetje verwacht dat het wel langs me heen zou gaan... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Kutzooi.... Me telefoon krijgt steeds vaker spontane reboots en uit ervaring (van jullie allemaal) kan een BROD dan wellis dicht in de buurt komen... Hoop het stiekem wel maar ook weer niet. Hoop dat ik een nieuwe krijg dan verkoop ik die koop ik HTC Diamond. Me abbo loopt tot april dus dan mag ik pas een gratis toestel uitkiezen, dat duurt me toch veel te lang dus daartussen moet er wel wat anders zitten (voor diegene dnekt dat ik hem in anderhalve maand al zat ben heeft het mis heb hem 4,5 maanden nu.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Die reboots heeft bijna iedereen met de nieuwe firmware wel last van, meestal gaat alle verlichting dan even branden inclusief de blauwe camera ring. En start de telefoon automatisch weer op (met een ander thema) na een tijdje als je er niet aanzit. Ga je op dat moment de batterij eruit halen ofzo is de kans groot dat je het toestel niet meer aan krijgt. Ik heb er nu bijna geen last meer van door het standaard Crystal theme in te stellen zonder wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Flying Bobman schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:37:
Mijn K850i heeft het begeven... de touch knopjes doen niks meer, en dan heb je zo goed als niks aan de hele telefoon. Ik kan nu dus ook geen backup maken, want je moet een modus selecteren als je 'm aansluit via USB. En dat doe je, jawel, via de touch knopjes. Ik zit nu weer met een T630, beetje afkicken qua functies en snelheid.
Bij mij doen ze het soms ook niet. Het is random. Soms dan werken ze gewoon een halfuurtje niet. Batterij eruit halen etc. heeft geen zin.

Als het probleem weer terugkomt dan moet ik hem wegbrengen.

Wie heeft dit ook ( gehad )?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Crim schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:39:
Die reboots heeft bijna iedereen met de nieuwe firmware wel last van, meestal gaat alle verlichting dan even branden inclusief de blauwe camera ring. En start de telefoon automatisch weer op (met een ander thema) na een tijdje als je er niet aanzit. Ga je op dat moment de batterij eruit halen ofzo is de kans groot dat je het toestel niet meer aan krijgt. Ik heb er nu bijna geen last meer van door het standaard Crystal theme in te stellen zonder wallpaper.
Heeft die nieuwste firmware eigenlijk ook voordelen? Ik heb de K850i nu vanaf januari en heb de 2e firmwareversie erop (de R1CA037) en heb eigenlijk geen problemen. (enkele keer een reboot, nog geen 1x per maand denk ik) en heb dan ook geen ander thema ofzo.

Ik ben een beetje bang met de firmware te gaan rommelen, tenzij er echt significante voordelen zijn, zoals bijvoorbeeld snelheid van de telefoon terwijl je muziek afspeelt, dat vind ik echt een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Hier staat wel een mooi overzichtje wat er gewijzigd is bij elke nieuwe firmware:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121

Er staat wel vaak "Improved Media Player UI speed" maar dit vind ik niet echt merkbaar, mijn k850i is ook nog sloom onder het afspelen van muziek. En ook de stabiliteit is niet echt beter dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
hier het probleem dat de camera lens niet meer open gaat. soms als je de stand wijzigt naar video i.p.v. camera gaat het wel goed.

iemand ervaring hiermee..

oude firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Hier inmiddels ook een BROD :-(

Begon met vastlopers, spontane reboots en het niet werken van de trilfunctie. Zojuist hang ik de gms aan de oplader en nu doet hij niks meer.

Toestel was van oktober (dus toen deze net op de markt kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:16
hier ook continu vastlopers ... meest kutte SE die k ooit gehad heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
jap85 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:46:
[...]

Heeft die nieuwste firmware eigenlijk ook voordelen? Ik heb de K850i nu vanaf januari en heb de 2e firmwareversie erop (de R1CA037) en heb eigenlijk geen problemen. (enkele keer een reboot, nog geen 1x per maand denk ik) en heb dan ook geen ander thema ofzo.

Ik ben een beetje bang met de firmware te gaan rommelen, tenzij er echt significante voordelen zijn, zoals bijvoorbeeld snelheid van de telefoon terwijl je muziek afspeelt, dat vind ik echt een drama..
Heb laatst mijn telefoon ook maar eens geüpdate...heb 'm vanaf december en werd toen geleverd met firmware R1CA037, nu staat er R1EA037 op. Naar mijn mening is de telefoon wel wat sneller geworden, ook in de menu's tijdens het afspelen van muziek (al is het geen wereldschokkend verschil).
Ondertussen nog geen vastlopers gehad oid (en laten we hopen dat dat ook zo blijft!) maar dat had ik met de vorige firmware eigenlijk ook bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Shivan_20 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:28:
[...]

Heb laatst mijn telefoon ook maar eens geüpdate...heb 'm vanaf december en werd toen geleverd met firmware R1CA037, nu staat er R1EA037 op. Naar mijn mening is de telefoon wel wat sneller geworden, ook in de menu's tijdens het afspelen van muziek (al is het geen wereldschokkend verschil).
Ondertussen nog geen vastlopers gehad oid (en laten we hopen dat dat ook zo blijft!) maar dat had ik met de vorige firmware eigenlijk ook bijna niet.
Ok, nou toch maar eens proberen dan binnenkort, ieder beetje extra snelheid is meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Dat weet ik, helaas weet ik ook dat veel BROD's vooraf werden aangekondigt doordat het rebooten steeds vaker gebeurd (waar ik nu dus bang voor ben/wordt). Ik zal het standaard thema is activeren. Naja had gedacht nooit meer wat anders dan een SE te willen... Die mening meot ik ff bijstellen, ik ga binnenkort voor de diamond of touch pro van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben ook opzoek naar een k850i.
http://bestellen.gsmtopdeal.nl/simonly/

Zelf bel ik niet zoveel ... maar wat is dat simonly precies, en betaal je echt 15 euro gedurende 18 maanden?
Dit lijkt me wel een leuke aanbieding .. of heb ik het verkeerd? (zie ik iets over het hoofd) ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:23:
Hallo, ik ben ook opzoek naar een k850i.
http://bestellen.gsmtopdeal.nl/simonly/

Zelf bel ik niet zoveel ... maar wat is dat simonly precies, en betaal je echt 15 euro gedurende 18 maanden?
Dit lijkt me wel een leuke aanbieding .. of heb ik het verkeerd? (zie ik iets over het hoofd) ?
Ik kan niet zo direct vinden hoeveel je kunt bellen voor die 15 euro. Sowieso vind ik het een beetje een rare aanbieding. Sim-only met een telefoon?? 8)7 . Ik heb mijn telefoon los gekocht en daarbij een Sim-only abonnement. De naam zegt het. Alleen een sim.

Ik betaal overigens maar 8 euro voor 300 min p/maand gedurende 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarieven staan er wel bij .. en gsmdeal is van orange zelf ... komen de aanbiedingen enz

http://bestellen.gsmtopdeal.nl/simonly/tarieven.html

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch even informeren naar een addertje onder het gras. Orange is al overgenomen door T-mobile, en de merknaam Orange wordt binnenkort Online, dus het is sowieso raar dat je een aanbieding onder de naam van orange hebt. Daarnaast is het inderdaad zo dat je normaal bij een sim-only geen toestel krijgt. De vergoeding die je normaal gesproken krijgt in de vorm van (korting op) een toestel zit bij sim-only verwerkt in de abonnementskosten, daar krijg je dus de korting op. Vind dit heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Dan kan het dus prima. Stel je hebt die van 20 euro. Daar kun je 250 minuten voor bellen. Tov mij betaal je dus al €12(20tov8)x18 maanden =216 euro meer aan abo kosten gedurdende 18 maanden en heb je 50 min minder, dat bedrag bespaar ik dus sowieso over 18 maanden met minder kosten en ik heb nog meer minuten, voor 216 koop ik wel geen k850i denk dus lijkt het een aardige deal maar niet wereld schokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en stel je hebt die van 15 euro ... en je krijgt elkens 30 euro per maand ...
En als je niet zoveel opmaakt gaat het mee naar de volgende, volgende enz .. dat spaart zich allemaal op ..

Dan is het toch wel erg voordelig voor als je niet zoveel belt? of zie ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Nou erg leuk weer allemaal. Net mijn k850i teruggekregen van Dynafix. Begint er al mee dat dat het batterij rubbertje niet meer automatisch goed schiet. Dus handmatig vastzetten. Vervolgens als je de grote klep opent schiet het weer iedere keer los.

Na goed, reparatiebon staat onderdeel vervangen en software update. Ikke aanzetten, doet het wel verder alleen nou hebben ze de geheugenkaart slot niet gemaakt. :@ Kan hier echt kwaad om worden, ding is 2 weken op reparatie geweest. Heb dit zelfs 2 keer als klacht aangehaald in de brief. Heel duidelijk overal vermeld dat ik 2 problemen heb. BROD EN kapot geheugenkaart slot.

Nou kan ik dat ding weer op gaan sturen, maar wie gaat dan die verzendkosten weer betalen voor aangetekend verzenden? :@ Het ergste is nog dat ik hem weer 2 weken kwijt ben. Mijn reservetoestel heeft een slechte accu en ik moet veel bellen de komende tijd. :@

Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:20:
Nou erg leuk weer allemaal. Net mijn k850i teruggekregen van Dynafix. Begint er al mee dat dat het batterij rubbertje niet meer automatisch goed schiet. Dus handmatig vastzetten. Vervolgens als je de grote klep opent schiet het weer iedere keer los.

Na goed, reparatiebon staat onderdeel vervangen en software update. Ikke aanzetten, doet het wel verder alleen nou hebben ze de geheugenkaart slot niet gemaakt. :@ Kan hier echt kwaad om worden, ding is 2 weken op reparatie geweest. Heb dit zelfs 2 keer als klacht aangehaald in de brief. Heel duidelijk overal vermeld dat ik 2 problemen heb. BROD EN kapot geheugenkaart slot.

Nou kan ik dat ding weer op gaan sturen, maar wie gaat dan die verzendkosten weer betalen voor aangetekend verzenden? :@ Het ergste is nog dat ik hem weer 2 weken kwijt ben. Mijn reservetoestel heeft een slechte accu en ik moet veel bellen de komende tijd. :@

Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, en heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.
Je hoort het vaak, de een zweert bij SE, de ander moet er niets van hebben.
Ik heb er geen problemen mee gehad die 2 jaar (even afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij hoorde die twee laatste replys niet in het X1 topic thuis maar hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
DaannO schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:41:
Volgens mij hoorde die twee laatste replys niet in het X1 topic thuis maar hier ;)
Ow had ik hem perongeluk fout gezet? Heb ze allebei in in mijn bookmarks staan en was behoorlijk pissig dus niet opgelete denk ik.
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:53:
en stel je hebt die van 15 euro ... en je krijgt elkens 30 euro per maand ...
En als je niet zoveel opmaakt gaat het mee naar de volgende, volgende enz .. dat spaart zich allemaal op ..

Dan is het toch wel erg voordelig voor als je niet zoveel belt? of zie ik het verkeerd
Ik had al met de 40 euro van 20 euro gerekend. Met 30 euro heb je nog veel minder minuten, maar als dat genoeg is voor jou is het toch prima.

[ Voor 45% gewijzigd door wiene op 13-06-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:38:
Dan kan het dus prima. Stel je hebt die van 20 euro. Daar kun je 250 minuten voor bellen. Tov mij betaal je dus al €12(20tov8)x18 maanden =216 euro meer aan abo kosten gedurdende 18 maanden en heb je 50 min minder, dat bedrag bespaar ik dus sowieso over 18 maanden met minder kosten en ik heb nog meer minuten, voor 216 koop ik wel geen k850i denk dus lijkt het een aardige deal maar niet wereld schokkend.
die snap ik even niet?

wat ik probeer te zeggen is dat je met een sim-only korting op je abonnementskosten krijgt, en normaal gesproken krijg je daar dus geen toestel bij. daarom vind ik het vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:30:
[...]

die snap ik even niet?

wat ik probeer te zeggen is dat je met een sim-only korting op je abonnementskosten krijgt, en normaal gesproken krijg je daar dus geen toestel bij. daarom vind ik het vreemd
Ja dat klopt. Sim-only heet niet voor niets Sim-only. Sim-only is veel goedkoper in het bellen. Maar als ik nu bij jou voorbeeld ga kijken is het per maand veel duurder als een normale sim-only. Dat geld wordt dus gebruikt om het toestel te bekostigen. Eigenlijk kun je dus zeggen dat het helemaal geen sim-only is maar juist een toestel met abonnement.

Ik had daarom even berekend met mijn sim-only abo met een losse k850i tov de besproken deal. Het is redelijk goedkoop maar ik denk dat je met een los toestel en een losse sim-only met goed zoeken ook wel een heel end richting die prijs gaat.

Ik bereken namelijk de totaal kosten na 18 maanden en daarna de prijs per maand.
Dus ik heb 18maanden 300 minuten x 8 euro = 144 + toestel ca 300 = 444 euro.
De deal 20 euro zijn effectief 250 min. 20x18 maanden = 360 euro (die 80 euro verschil kan dus al in die 18 maanden lang, 50 minuten bellen minder hebben zitten)

Zo duidelijk? Daarom is het geen superdeal of zo, maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Jongens, probleempje:

Ik had wat muziek van de memory card verwijderd, maar er bleven toch nog nummers staan in de media player op de één of andere manier. Dus heb ik de memory card in OSX geformatteerd naar FAT. Maar de K850i begon te zeuren dat hij niet goed geformatteerd is, en of ik hem wil laten formatteren door de telefoon. Hij vraagt dan om een password ("phone lock code"), maar ik heb geen idee wat hij wil. De gewone pincode pakt hij niet, en ook de PUK-code niet... Verder heb ik geen idee wat hij wil.

Ik heb hem ook in Windows naar FAT32 geformatteerd, maar dat geeft hetzelfde probleem.

Toch leek hij het redelijk goed te doen, tot ik gisteren een paar nummers heb verwijderd (met de telefoon zelf). Wilde ik vandaag weer muziek gaan luisteren, is de helft van de nummers weg! Kijk ik later op de dag nog een keer, nog meer weg!

Dus...

1) Hoe moet ik hem correct formatteren?
2) Wat is die "phone lock code"?

Thanks! :*)

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Dynafix bellen, aangeven dat de klacht die in je brief staat niet is opgelost en dat zij je verzendkosten moeten vergoeden of een koerier moeten sturen.

Ik heb hetzelfde gehad. Opgestuurd met een kapot geheugenslot, waarna ik 'm 2 dagen later terug kreeg. Mijn toestel was twee weken eerder ook al bij Dynafix geweest voor een ander probleem en waarschijnlijk dacht men dat mijn toestel nog niet was verstuurd. Ze hadden dus de brief die ik had meegestuurd helemaal niet gelezen. Volgens de dame aan de telefoon had ik duidelijker op de brief moeten zetten dat het om een nieuwe reparatie ging. Tja.

Anyway. Voet bij stuk gehouden dat ik het toestel niet opnieuw aangetekend ging versturen en dat zij een fout hadden gemaakt. Vervolgens hebben ze het op mijn werk op laten halen via en koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 15:36
M.b.t. de vastlopers heb ik voor mezelf dé opplossing gevonden:

Als ik via Settings->Connectivity->Mobile networks->GSM/3G Networks kies voor "GSM only", dan zijn bij mij de problemen weg. Zodra ik hem weer inschakel op GSM and 3G, duurt het niet langer dan enkele uren voordat ik de eerste vastloper weer te pakken heb.

(overigens heb ik ook problemen met sms verzenden in de 3G-mode, ik krijg ze gewoon niet weg)

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
OllieMongollie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:02:
[...]

Dynafix bellen, aangeven dat de klacht die in je brief staat niet is opgelost en dat zij je verzendkosten moeten vergoeden of een koerier moeten sturen.

Ik heb hetzelfde gehad. Opgestuurd met een kapot geheugenslot, waarna ik 'm 2 dagen later terug kreeg. Mijn toestel was twee weken eerder ook al bij Dynafix geweest voor een ander probleem en waarschijnlijk dacht men dat mijn toestel nog niet was verstuurd. Ze hadden dus de brief die ik had meegestuurd helemaal niet gelezen. Volgens de dame aan de telefoon had ik duidelijker op de brief moeten zetten dat het om een nieuwe reparatie ging. Tja.

Anyway. Voet bij stuk gehouden dat ik het toestel niet opnieuw aangetekend ging versturen en dat zij een fout hadden gemaakt. Vervolgens hebben ze het op mijn werk op laten halen via en koerier.
Precies waar ik nu mee bezig ben. Veel duidelijker als ik het vermeld heb kan bijna niet dus daar zullen ze zeker niet over vallen. Ik denk dat hun ontvangstservice de reparatiebon aanmaakt en de telefoon met reparatiebon naar de reparatieservice doet. Die lezen vervolgens de klachtenbrief niet omdat het te lang duurt. Sowieso vond ik het dom wat er op de reparatiebon staat.

In de orderbon staat:
Klachtgroep: Dataoverdracht/opslag
Klachtsoort: Data downloaden is niet mogelijk.

Ik heb in de hele brief niks gerept over wat voor vorm van downloaden dan ook. Duidelijk vermeldt dat mijn geheugenkaartslot niet meer werkt zowel voor microSD als M2 micro niet. Tevens staat er bij klachtsoort dan weer niks over de BROD maar daar komen ze bij de daadwerkelijke repartie snel achter en zo kan ik wel indenken waar het mis is gegaan. Ik hoop dat ze een kopie hebben van mijn brief.

Natuurlijk kan ik wel gaan gissen naar hun werkwijze maar dat lost mijn probleem niet op. Ik had eerst gebeld maar nam niemand op binnen een minuut. Kost trouwens 45 cent per minuut. In de brief staat dat ik moet mailen dus heb ik dat maar gedaan, als ik maandag niks terug heb bel ik opnieuw. Ik had gehoopt op Defqon weer foto's te kunnen maken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
DynamicDreams schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:07:
M.b.t. de vastlopers heb ik voor mezelf dé opplossing gevonden:

Als ik via Settings->Connectivity->Mobile networks->GSM/3G Networks kies voor "GSM only", dan zijn bij mij de problemen weg. Zodra ik hem weer inschakel op GSM and 3G, duurt het niet langer dan enkele uren voordat ik de eerste vastloper weer te pakken heb.

(overigens heb ik ook problemen met sms verzenden in de 3G-mode, ik krijg ze gewoon niet weg)
Ik heb mijn telefoon al vanaf het begin op GSM Only mode staan omdat ik 3G nooit gebruik. Helaas had ik nog steeds last van vastloper en inmiddels een BROD.

Helaas werkt het dus niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n telefoon na 3 weken retur gekregen. B.R.O.D. is verholpen, stof achter de lens hebben ze neit weggehaald. Pleurislijers...

Vervolgens getracht zelf de telefoon te openen zoals aangegeven op die disassembly-pagina, maar durf niet meer kracht te zetten dan ik al doe (pasje erlangs halen), ik ben bang dat ik 'm dan sloop...

Kudtelefoon, de laatste SE ooit wat mij betreft. Ik had de 2 voorlopers ook en die bevielen prima. Helaas blijkt dit een 'snel rijk' modelletje te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:30:
M'n telefoon na 3 weken retur gekregen. B.R.O.D. is verholpen, stof achter de lens hebben ze neit weggehaald. Pleurislijers...

Vervolgens getracht zelf de telefoon te openen zoals aangegeven op die disassembly-pagina, maar durf niet meer kracht te zetten dan ik al doe (pasje erlangs halen), ik ben bang dat ik 'm dan sloop...

Kudtelefoon, de laatste SE ooit wat mij betreft. Ik had de 2 voorlopers ook en die bevielen prima. Helaas blijkt dit een 'snel rijk' modelletje te zijn.
kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:
[...]

kan het niet met je eens zijn. Heb hem nu meer dan een half jaar en nooit problemen mee gehad. In het begin enkele vastlopers maar die zijn door de eerste firmware update verholpen. Zelfs nog geen stof achter de lens. Ik denk dat er gewoon een aantal mindere exemplaren zijn maar dit is mijn beste telefoon so far.
Same here...misschien ben ik erg zuinig met mijn spullen, maar veeleisend ben ik in ieder geval en moet zeggen dat ik met dit toestel nog nooit grote problemen heb gehad! (Een enkel vastlopertje is alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
8 gb micro sdhc werkt! _/-\o_

Mediaplayer is er wel wat trager van geworden, met 916 liedjes duurt het even voordat de tekst bij het liedje springt. Je hebt dan al wel het volgende nummer. Maar de songname zeg maar niet. Ook al je door de liedjes wil bladeren gaat het allemaal bitje langzaam.

Ook een film wil die niet goed afspelen. Geluid loopt niet gelijk met beeld. Verder is het wel fijn zo'n geheugenkaartje. Wel grappig overerigens dat alle winkeliers maar zeggen dat het niet past >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:11:
[...]

Inderdaad, ik heb hem ook al een half jaar en hij bevalt mij ook prima. Heb wel eens een reboot gehad maar heel zelden. Toch ga ik nu naar een G900 omdat ik wifi wel leuk vind en een wat dunner model wil. En gewoon voor de afwisseling :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Zal ik na al die pechverhalen maar eens een positief stukje schrijven?
Mijn k850i was ter reparatie twee weken weg, de touch knopjes deden niks meer.
Precies na twee weken kreeg ik een smsje van T-mobile dat ik mijn mobiel weer op
kon halen (wouw, geen vertraging). Eenmaal in de T-mobile shop kreeg ik een nieuw
toestel, in een mooi sokje met "home sweet home" er op. Toestel werkt perfect en
als je 'm weer in je handen hebt weet je wat je gemist hebt die twee weken... zat
met mijn oude T630 als vervangend toestel. Ik ben weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 11:51

Ik weet niet of mijn volgende tel een SE wordt, heb er al 4 achter elkaar gehad waarvan de laatste 3 allemaal minimaal 1 keer op repartie zijn geweest. Ik doe amper iets met die dingen ook nog. Alleen bellen, smsen, foto's maken en wat internetten geen gekke dingen of zo. En zit op kantoor dus hij heeft ook geen last van zand of vocht.
Zo iets had ik ook afgelopen donderdag.
Ik had last van een kapotte flitser, een trilmotor die het af en toe maar deed en de rechter touchknop deed het niet meer goed en die werd ingedrukt als ik pijltje naar beneden, links of de 5 indrukte.

Wij kunnen hier op het werk telefoons rechtstreeks bij Dynafix aanmelden dus had dat gedaan. Duidelijk mijn klachten omschreven en de telefoon werd donderdag 5 Juni opgehaald.

Kreeg heb donderdag 12 Juni weer terug bezorgt. Op de brief er bij stond ook Onderdeel vervangen en software update. En er zat een SE sticker op het scherm dat de telefoon mij zo gemist had 8)7

Ik de batterij er in gedaan aan gezet. En tot mijn verbazing... Alle instellingen stonden nog goed. Nou wist ik niet of die met een software update verloren gingen maar ik ging maar is even testen. Flitser werkt nog steeds niet. Trillen ook nog steeds maar af en toe en die touch button is ook nog steeds kaduuk. Ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben maar het lijkt wel of ze alleen de sticker er op geplakt hebben en zo weer terug gestuurd.

En die verzendlijst met de reparatieomschrijving lijkt wel een standaard uitdraai te zijn. Bij alle telefoons die we terug krijgen staat er op Onderdeel vervangen en Software update.

Ik vind dit dus niet echt service van Dynafix. Had beter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Stormbringer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:41:
Jongens, probleempje:

Ik had wat muziek van de memory card verwijderd, maar er bleven toch nog nummers staan in de media player op de één of andere manier. Dus heb ik de memory card in OSX geformatteerd naar FAT. Maar de K850i begon te zeuren dat hij niet goed geformatteerd is, en of ik hem wil laten formatteren door de telefoon. Hij vraagt dan om een password ("phone lock code"), maar ik heb geen idee wat hij wil. De gewone pincode pakt hij niet, en ook de PUK-code niet... Verder heb ik geen idee wat hij wil.

Ik heb hem ook in Windows naar FAT32 geformatteerd, maar dat geeft hetzelfde probleem.

Toch leek hij het redelijk goed te doen, tot ik gisteren een paar nummers heb verwijderd (met de telefoon zelf). Wilde ik vandaag weer muziek gaan luisteren, is de helft van de nummers weg! Kijk ik later op de dag nog een keer, nog meer weg!

Dus...

1) Hoe moet ik hem correct formatteren?
2) Wat is die "phone lock code"?

Thanks! :*)
Ik heb het al zelf opgelost! Die code is gewoon "0000" (ik kan me trouwens niet herinneren dat ik dat ooit heb ingesteld ergens).

Maar, een ander probleempje dat ik al heel lang heb en dat ik vergeten was. Games/applicaties kan ik niet installeren. Hij geeft iets met "failed". Ook als ik gewoon naar Games wil gaan (waar dat standaard bal-balanceer-spel staat) geeft hij mij een "failed"... |:(

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Naar aanleiding van mijn probleem met Dynafix heb ik eigenlijk wel een vraag. (niet volledig voltooide reparatie)

In de brief stond dat ik contact kon zoeken per mail binnen 2 werkdagen als het defect niet in orde was, althans dat begreep ik eruit. Heb het toestel vorige week donderdag ontvangen, vrijdagmorgen meteen gemaild omdat hun niet snel opnamen. Ik heb hier echter geen reactie op gehad dus heb ik vandaag maar gebeld. Om precies te zijn 17:49 min aan de telefoon gehangen waarvan ruim 16 min wachttijd was. Het kost 35 of 45 cent per minuut. (op internet staat 45 maar volgens mij zegt die vrouw 35).

Nu weet ik dus niet zeker of ik al moet betalen vanaf dat ik de wachtcomputer er aan krijg of pas als ik een medewerker spreek? Ik wil dus die kosten gaan verhalen op dynafix. Verder mag ik de telefoon ongefranceerd opsturen maar dan wel niet aangetekend. Hier ben ik ook niet blij mee maar heb dit in het verleden ook een keer gedaan en dat ging ook goed. Ik ben hier verder ook niet over in discussie gegaan want dat had nog meer gekost.

Dus eigenlijk de vraag, wat zijn mijn gemaakte kosten voor het bellen en wat is het slimste om te doen om geld terug te krijgen? Brief erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Flying Bobman schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:16:
Zal ik na al die pechverhalen maar eens een positief stukje schrijven?
Mijn k850i was ter reparatie twee weken weg, de touch knopjes deden niks meer.
Precies na twee weken kreeg ik een smsje van T-mobile dat ik mijn mobiel weer op
kon halen (wouw, geen vertraging). Eenmaal in de T-mobile shop kreeg ik een nieuw
toestel, in een mooi sokje met "home sweet home" er op. Toestel werkt perfect en
als je 'm weer in je handen hebt weet je wat je gemist hebt die twee weken... zat
met mijn oude T630 als vervangend toestel. Ik ben weer blij :)
Ik kon hem afgelopen weekend ook weer ophalen nadat ik een smsje kreeg van t-mobile (zit bij Orange, maar de Orange winkel is al dicht in Zwolle) en ik kreeg ook die sok met "home sweet home" :P Een theemuts voor je mobiel, het moet niet gekker worden :X Maargoed, in totaal 4 weken kwijt, 1e reparatie om van: insert SIM af te komen, 2e reparatie om het kapotte microfoontje te vervangen. In de tussentijd met mijn versleten W800i verder gegaan en ik ben nadien toch wel blij om weer de K850i te hebben. Vraag me serieus af hoe ik ooit 2 jaar met de W800i hebben kunnen doen want als je hem vergelijkt met de K850i ziet ie er niet uit :9

Gebruik overigens de 37 firmware en kan ook gewoon trillen kiezen voor de touch knopjes, wat voorheen enkel mogelijk was met de 31 firmware. Updaten naar 31 doe ik niet, mijn W800i heb ik nog nooit geupdate in die 2 jaar en hij deed het al die tijd prima. De K850i is echter wel het eerste toestel wat ik terug heb moeten brengen om te laten repareren. Dat had ik niet met de Nokia 3310, Siemens M55 of Sony Ericsson W800i. Met die oude Nokia´s kon je zelfs voetballen en hem in de plomp gooien. Dat ding was echt onverwoestbaar (naja, bijna dan want als je hem in de bak met zoutzuur in het scheikunde lokaal gooit hou je weinig over denk ik ;)) Huidige mobieltjes zijn niet meer zo onverwoestbaar. Maar dat komt natuurlijk doordat je muziek kunt luisteren, foto´s/filmpjes kunt maken, GPS kunt gebruiken e.d.

Verder heb ik voor de K850i gekozen omdat er niet echt iets in de buurt komt. Samsung kent alleen maar slide phones, ik wil candy bar formaat. En Nokia heeft niet zulk mooie telefoons als SE. LG´s vertrouw ik niet, hun koelkasten zijn prima maar om dan maar de gok te wagen met mobieltjes :? En een iphone/smart phone heb ik niet nodig. Dus daarom heb ik ondertussen al twee SE´s en ik heb weinig te klagen :) Als Nokia over 2 jaar niks leuks aanbiedt, geheid dat ik dan een 3de SE mag verwelkomen.
wiene schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:13:
Dus eigenlijk de vraag, wat zijn mijn gemaakte kosten voor het bellen en wat is het slimste om te doen om geld terug te krijgen? Brief erbij?
Afhankelijk van je provider betaal je vanaf seconde 1 start tarief + wat de belkosten zijn voor jouw abbo per minuut. Dus je hele 17 minuten betaal je. Niet slechts die 30 seconde dat je aan het woord gestaan bent door een medewerker. Dat zou wel fijn zijn, zorgt voor minder frustaties over helpdesken/klantenservicelijnen. ;) Maar nee, helaas, je bent gok ik 18 x 0,35 = iets van 6,50 euro ofzo? kwijt plus natuurlijk wat die stem van te voren zegt: "plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" wat per provider verschilt.

Verder kun je een brief schrijven, waarin je aangeeft dat je de telefoonkosten wilt declareren. Die stop je bij je telefoon en die stuur je dus retour naar Dynafix. Ik heb iig altijd mijn K850i ingeleverd bij T-mobile en waar die het naar toe sturen, geen idee. Kost je zo geen cent.

[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 16-06-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
wiene schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:13:
Naar aanleiding van mijn probleem met Dynafix heb ik eigenlijk wel een vraag. (niet volledig voltooide reparatie)

In de brief stond dat ik contact kon zoeken per mail binnen 2 werkdagen als het defect niet in orde was, althans dat begreep ik eruit. Heb het toestel vorige week donderdag ontvangen, vrijdagmorgen meteen gemaild omdat hun niet snel opnamen. Ik heb hier echter geen reactie op gehad dus heb ik vandaag maar gebeld. Om precies te zijn 17:49 min aan de telefoon gehangen waarvan ruim 16 min wachttijd was. Het kost 35 of 45 cent per minuut. (op internet staat 45 maar volgens mij zegt die vrouw 35).

Nu weet ik dus niet zeker of ik al moet betalen vanaf dat ik de wachtcomputer er aan krijg of pas als ik een medewerker spreek? Ik wil dus die kosten gaan verhalen op dynafix. Verder mag ik de telefoon ongefranceerd opsturen maar dan wel niet aangetekend. Hier ben ik ook niet blij mee maar heb dit in het verleden ook een keer gedaan en dat ging ook goed. Ik ben hier verder ook niet over in discussie gegaan want dat had nog meer gekost.

Klopt op de brief staat dat je kan mailen binnen 2 dagen. Ik heb ook dezelfde avond nog gemailt en ook niks terug gehad.

Vandaag gebeld naar Dynafix. Eerst een kwartier wachten en toen werd ik er ineens uitgegooid. Opnieuw gebeld en na 20 minuten iemand gesproken. Die vertelde me dat ik de telefoon opnieuw kon aanmelden op de site en dat ik er een brief bij moest doen dat dit de 2de keer is in 2 weken en dat er laatste keer niks aan gedaan is.

Dus morgen komen ze hem weer ophalen. Ben benieuwd of ze er nu wel wat aan gaan doen.

trouwens belkosten zijn volgens onze telefooncentrale 35 cent per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal dagen werkt me telefoon niet lekker.
Touch knopjes werken nauwelijks en de telefoon is erg traag af en toe.
Net kreeg ik een smsje en mijn telefoon viel uit, de blauwe rand bleef weer es branden om de camera en de verlichting van het toetsenbord bleef aan.
Ik dacht meteen weer :"shit, niet weer BROD", heb dit namelijk eerder gehad en ben hem toen 2 maanden kwijt geweest.
Gelukkig ging hij na veel moeite weer aan en tot nu toe werkt hij nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de meegeleverde headphones ook zo kut vinden....

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=250257961450

Deze laatst adapter gekocht, 1 dollar + 3,50 dollar verzendkosten, levertijd 2 weken. Enige nadeel is dat er geen microfoon inzit, dus je moet unpluggen als je gebeld wordt.

Kan ik eindelijk gewoon relaxed mijn eigen hoofdtelefoon gebruiken ipv dat crap ericsson ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag even gekeken op de dynafix site, blijkt dat m'n telefoon gister alweer klaar was, hebben ze snel gedaan. bij de klachtomschrijving staat bij mij:
Klachtgroep: In / uitschakelen
Klachtsoort: Toestel schakelt niet in
Klachtconditie: Continue
Klachtomschrijving: toestel start niet door.
wat opzich klopt. Blijkt dat ze de firmware van 21 december erop hebben gezet, R1DA038, waar ik natuurlijk niet heel blij mee ben. De vraag is of ik m nou gewoon kan updaten zonder angst voor nog een BROD, maar goed, eerst maar eens dat ding ophalen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:46:
Voor de mensen die de meegeleverde headphones ook zo kut vinden....

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=250257961450

Deze laatst adapter gekocht, 1 dollar + 3,50 dollar verzendkosten, levertijd 2 weken. Enige nadeel is dat er geen microfoon inzit, dus je moet unpluggen als je gebeld wordt.

Kan ik eindelijk gewoon relaxed mijn eigen hoofdtelefoon gebruiken ipv dat crap ericsson ding.
eh, dat tussenstuk zit ook gewoon bij de SE headphones? Hij is iets langer maar precies het zelfde ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb gister ook een BROD gekregen, bahbah...
Had niks meer op m'n Paypal account staan, 10 euro overgemaakt om 10 davinci credits te kopen, duurt een aantal dagen....maarja beter dat dan 3 weken wachten op reparatie

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Kulan Kendi gebruiken ipv DaVinci. Heb 'm al vaak gebruikt, is nog nooit mis gegaan, en is goedkoper.

Even over iets anders: Ik gebruik nu firmware GENERIC_SO R1FA035. Met andere woorden, er is een nieuwe firmware uit (vanochtend). Niet te enthousiast worden overigens, want ik merk eigenlijk helemaal geen verschil. Het schijnt dat het geluid en beeld gelijk lopen bij MP4tjes met deze firmware, en dat de achtergrond animatie bij het Media gedeelte weer werkt.
Verder is het natuurlijk hopen dat de kans op BROD weg is, maar dat is nog niet bekend natuurlijk.. Geen nieuwe functies of verbeterde snelheden naar mijn weten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister voor de 2e keer een BROD :/
echt fucking bijdehand.. en ik zit bij orange, dus ik kon niet terecht omdat ze geen vestigingen meer hebben.. en T-mobile kon me ook niet helpen.. klantenservice wilt me een envaloppe sturen waar ik hem dan in kan stoppen en bij het postkantoor kan afgeven..
ik heb ook een verzekering en die vraagt 25euro eigen risico, daar ga ik dus niet aan beginnen aangezien het een productiefout is en binnen de garantie van een jaar valt.. ben ik hem strax 2 weken kwijt en dan is ie na 3 dagen weer kapot bij wijze van.. en vakantie foto's ermee maken kan ik dus ook bijna vergeten..
iemand een idee hoe ik hem snel en voor niets kan laten fixen (alleen een simpele flash is genoeg)
en dan geen davinci ofzo, want dan vervalt de garantie..
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand eigenlijk of er veel programma's voor de K850 zijn? voor java lijkt me dat er behoorlijk wat te vinden is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik had net m'n telefoon in de hand.. korte tril en toen ging het beeldscherm uit, nu kan ik hem niet meer aan krijgen... ook niet als ik een paar min de accu er uit heb gehad ofzo...

Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:35:
Hoi,

ik had net m'n telefoon in de hand.. korte tril en toen ging het beeldscherm uit, nu kan ik hem niet meer aan krijgen... ook niet als ik een paar min de accu er uit heb gehad ofzo...

Wat kan ik doen?
Dit forum lezen. Elke pagina 2 berichten hierover en nog deze vraag. Volgende keer eerst zoeken, dan vragen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
Draai op dit moment de nieuwe R1FA035...tot zover nog geen problemen. Al iemand anders die ook deze firmware heeft draaien en wel problemen ondervindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Ik heb eigenlijk een vraag die ik net aan telfort heb gesteld maar kan het misschien beter hier vragen. Hoeveel tekens voor een naam kan de k850i op de simkaart opslaan? Ik heb een hele oude simkaart en al mijn SE toestellen sloegen maar 12 tekens op voor de naam. Iedere keer met een nieuw toestel moet ik dus de achternamen aan vullen. Ik lees op de telfort site dat hun sims 30 tekens aan kunnen. Dus vraag ik me af of mijn sim beperkt is tot 12 of dat het toestel maximaal 12 tekens doet?

Dit kun je zien door eerst je contacten te kopiëren naar de sim. (contacten/opties/meer/geavanceerd/kopiëren naar sim). Vervolgens kijk je in contacten/opties/meer/SIM-nummers en daar tel je het aantal tekens voor een naam. Zijn dat er meer als 10? Het zijn er maar 10 omdat SE er nog /m (mobile) /h (home) of zoiets voor of achter zet wat 2 tekens kost. In totaal kunnen er bij mij dus maar 12 tekens en dat vind ik niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Schopje, niemand die bovenstaande even voor mij wil proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
Het ligt aan je sim hoeveel posities je voor een naam kunt gebruiken. Oudere sims hadden inderdaad vaak maar plaats voor 12 tekens. Ik heb zelf in mijn K850 een heel ouwe T-Mobile (eigenlijk Ben) SIM, waar je max. 18 tekens op kunt slaan, en die zie je ook keurig in de lijst voor sim-nummers. Dus je enige mogelijkheid is om bij Telfort een nieuwe simkaart aan te vragen (niet gratis, denk ik zo).
Maar waarom gebruik je het telefoonboek van de K850 zelf niet? Dat biedt toch veel meer functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
evdakker schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:24:
Het ligt aan je sim hoeveel posities je voor een naam kunt gebruiken. Oudere sims hadden inderdaad vaak maar plaats voor 12 tekens. Ik heb zelf in mijn K850 een heel ouwe T-Mobile (eigenlijk Ben) SIM, waar je max. 18 tekens op kunt slaan, en die zie je ook keurig in de lijst voor sim-nummers. Dus je enige mogelijkheid is om bij Telfort een nieuwe simkaart aan te vragen (niet gratis, denk ik zo).
Maar waarom gebruik je het telefoonboek van de K850 zelf niet? Dat biedt toch veel meer functionaliteit?
Omdat dit mijn 4e Sony ericsson is en ik dus elk jaar een nieuwe koop. Ik moet dus elk jaar ca. 120+ nummers aan gaan vullen. 12-2 karakters is niet veel en 9 van de 10 namen zijn langer. Die moet ik dus ieder jaar bij gaan vullen. Ik gebruik dus wel het interne geheugen van de telefoon. Ik weet dat ik met de SE suite het wel kan backuppen maar vanwege het risico en het gemak doe ik dit liever op de sim, de SE suite gebruik ik normaal niet. Bij een nieuwe telefoon importeer ik dan vanaf de sim.

Nu moet ik mijn telefoon bijvoorbeeld weer opsturen en gaat mijn sim in een Nokia, heb ik meteen al mijn eigen nummers nog.

Een nieuwe sim kost misschien 15 euro maar die spaar ik me wel uit aan tijd om mijn namen niet aan te vullen.

Maar nu weet ik dus zeker dat het aan de sim ligt en niet aan de k850i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
wiene schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:37:
[...]

Omdat dit mijn 4e Sony ericsson is en ik dus elk jaar een nieuwe koop. Ik moet dus elk jaar ca. 120+ nummers aan gaan vullen. 12-2 karakters is niet veel en 9 van de 10 namen zijn langer. Die moet ik dus ieder jaar bij gaan vullen. Ik gebruik dus wel het interne geheugen van de telefoon. Ik weet dat ik met de SE suite het wel kan backuppen maar vanwege het risico en het gemak doe ik dit liever op de sim, de SE suite gebruik ik normaal niet. Bij een nieuwe telefoon importeer ik dan vanaf de sim.

Nu moet ik mijn telefoon bijvoorbeeld weer opsturen en gaat mijn sim in een Nokia, heb ik meteen al mijn eigen nummers nog.

Een nieuwe sim kost misschien 15 euro maar die spaar ik me wel uit aan tijd om mijn namen niet aan te vullen.

Maar nu weet ik dus zeker dat het aan de sim ligt en niet aan de k850i.
Probeer eens MyPhoneExplorer (gratis!)...daarmee kan je je telefoonlijst backuppen en op een ander toestel zetten. Ook kan je van je gehele telefoonboek een reservekopie op je geheugenkaartje maken en deze dan weer op een andere telefoon terugzetten.
Het werken met een telefoonboek op je simkaart is wel heel erg 1996 ;)

Als je af en toe ook eens een ander merk koop, tsja...dan kost het alsnog veel werk

[ Voor 3% gewijzigd door Shivan_20 op 24-06-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
Als je SE vrij recent is, en Bluetooth heeft, kun je ook in een keer het hele telefoonboek overzenden naar je nieuwe telefoon. Heb ik ook gedaan van W880i naar K850i, gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Zijn zeker goede tips, heb nu voor zekerheid ook een backup op me computer. Maar vind op de sim altijd wel zo veilig en zeker handig als je tijdelijk een ander toestel krijgt. Aangezien mijn SE's ieder jaar minstens 1 keer kapot gaan.
Het werken met een telefoonboek op je simkaart is wel heel erg 1996
Mijn sim is ook ongeveer van 1996 :P Maar zoals ik al zei werk ik er niet mee maar gebruik het alleen voor backup en overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Telefoon had een BROD, net 2 keer opneiuw geflasht met KulanKendi, maar ik krijg steeds de melding: Configuratiefout, Neem contact op met uw netwerkoperator of servicecentrum.

Iemand deze melding al een s gehad en deze weten te verhelpen? zijn al meerdere mensen waar het wel gelukt is met kulan kendi. Die melding wat ik krijg komt pas NA het invullen van mijn pincode. De BROD is dus wel weg, maar nu heb ik een andere fout :(

edit:
Hij heeft blijkbaar 1 flash niet meegeteld, ik heb er nog 2 over zegt ie net. Ik had Finalization niet aangevinkt, dat zou nog wel eens de reden van mijn melding kunnen zijn. Hij is nu aan het flashen voor de 3e keer (maar ik heb hierna dus nog steeds 1 poging over, hoe het kan weet ik niet :D ), ik post het resultaat wel straks.

[ Voor 28% gewijzigd door ijskonijn op 25-06-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Is er nog iemand die een "failure" krijgt als hij de "games"-, "applications"- en/of "others"-map wil openen?

En als ik de telefoon ga resetten, ben ik dan alle info (contactpersonen, media, bestanden, etc.) kwijt? Denk het niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ijskonijn schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:37:
Telefoon had een BROD, net 2 keer opneiuw geflasht met KulanKendi, maar ik krijg steeds de melding: Configuratiefout, Neem contact op met uw netwerkoperator of servicecentrum.

Iemand deze melding al een s gehad en deze weten te verhelpen? zijn al meerdere mensen waar het wel gelukt is met kulan kendi. Die melding wat ik krijg komt pas NA het invullen van mijn pincode. De BROD is dus wel weg, maar nu heb ik een andere fout :(

edit:
Hij heeft blijkbaar 1 flash niet meegeteld, ik heb er nog 2 over zegt ie net. Ik had Finalization niet aangevinkt, dat zou nog wel eens de reden van mijn melding kunnen zijn. Hij is nu aan het flashen voor de 3e keer (maar ik heb hierna dus nog steeds 1 poging over, hoe het kan weet ik niet :D ), ik post het resultaat wel straks.
Finalization aangevinkt --> Telefoon doet het weer, woohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
Stormbringer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:12:
Is er nog iemand die een "failure" krijgt als hij de "games"-, "applications"- en/of "others"-map wil openen?

En als ik de telefoon ga resetten, ben ik dan alle info (contactpersonen, media, bestanden, etc.) kwijt? Denk het niet toch?
Als je de telefoon een master reset geeft ben je alles wat er op stond kwijt. Behalve wat op je geheugenkaart stond. Dus telefoonboek backupen en alles wat er op staat. Ook de standaard spellen en applicaties ben je kwijt na een master reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier me K850i de deur uit gedaan was em goed zat inderdaad... Niks dan bugs...

BROD: kan je soms oplossen door 15 seconden de power button ingedrukt te houden. Hierdoor wil hij hem nog wel eens resetten, anders een trippie naar de winkel helaas.
Ik heb dit 2 x gehad in 4 maanden tijd en de tweede keer kon ik em zelf weer tot leven roepen.

Nu inmiddels 2 maanden geleden een HTC touch cruise gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzie
Nou ik heb me telefoon weer terug gehad van Dynafix. Dit keer niks gerepareerd maar een geheel nieuw toestel gekregen. Folietjes zitten er nog op :)
Hopen dat ik met dit toestel minder problemen ga onder vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Stormbringer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:12:

Deze error kreeg ik. Geflashed: zelfde probleem. Vervolgens laten repareren via dynafix (belcompany) maar probleem bestond nog steeds. Als het er straks nog steeds is dan mogen ze hem swappen voor een ander toestel. Baggerziek word ik ervan. Net als de verf die los komt van de zilveren knoppen en een vingerafdruk die al te zien is bij de cameraknop. Ik heb altijd SE's gehad (behalve de smartphones) maar die is echt een matig product :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
MaDLiVe schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:48:
[...]

Deze error kreeg ik. Geflashed: zelfde probleem. Vervolgens laten repareren via dynafix (belcompany) maar probleem bestond nog steeds. Als het er straks nog steeds is dan mogen ze hem swappen voor een ander toestel. Baggerziek word ik ervan. Net als de verf die los komt van de zilveren knoppen en een vingerafdruk die al te zien is bij de cameraknop. Ik heb altijd SE's gehad (behalve de smartphones) maar die is echt een matig product :P
Hmm... Dat klinkt niet best. Ik heb dit al heel wat maanden, en het is wel irritant als ik soms een programma'tje nodig heb... Maar verder ben ik hartstikke tevreden over het toestel! Alleen krijg ik de laatste tijd wat vaker dat hij vanzelf opnieuw opstart en een standard theme pakt.

Oh ja, het irritantste is nog dat mijn HPM-90 soms niet functioneert. En sinds een update van een maand of twee geleden doet het display het al helemaal niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat sinds ik de mijne terugheb van Dynafix ik nergens meer last van heb. Heb nu R1EA30 of 35 ofzo, nergens problemen mee. Merk ook geen verschil met de laatste software die ik daarvoor had trouwens. Heb overigens wel af en toe dat ie gewoon een reboot doet en dan weer opnieuw netwerk gaat zoeken en dergelijke, wat wel vrij irritant is, met name als je muziek aan het luisteren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Nee he... :(

Heb nu net een update gedaan voordat ik 5 weken op vakantie ga, en het toestel start niet meer op!!! }:|

De toetsenverlichting en cameralens-lichtje blijven eindeloos branden met een zwart scherm, en that's it... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:51:
Nee he... :(

Heb nu net een update gedaan voordat ik 5 weken op vakantie ga, en het toestel start niet meer op!!! }:|

De toetsenverlichting en cameralens-lichtje blijven eindeloos branden met een zwart scherm, en that's it... 7(8)7
Het spijt me dit te moeten mededelen, maar dat is nou de beruchte Blue Ring of Death. Dit is alleen op te lossen door je telefoon te flashen met Da Vinci, Wotan Server, of Kulan Kendi (wat je allemaal rond de €8-10,- kost), of door je telefoon op te sturen, waarbij je rekening moet houden je telefoon enkele dagen/weken kwijt te zijn.

Dan compleet wat anders. Ik heb een paar dagen geleden een bericht geplaats, en heb nauwelijks reacties gehad. Hier opnieuw: er is een nieuwe firmware uit! R1FA035. Vorige keer kon ik er nog vrijwel niks over vertellen, nu wel.
De telefoon is bij normaal gebruik iets sneller geworden (wel merkbaar), maar vooral bij het luisteren van muziek, of gebruik van java applicaties die geminimalizeerd zijn, veel sneller. Java applicaties zelf zijn ook heel veel sneller (Marble Madness is zowaar leuk met deze snelheid!). Ook beweren sommigen dat de camera iets beter is geworden, geen idee echter of dit waar is. Dit zijn dus al een paar grote voordelen, maar het mooiste komt nog:
De telefoon schijnt (heb er zelf sowieso vrijwel nooit last van gehad, maar sommige anderen heel veel) vrijwel niet meer te crashen! En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!

Al met al een zeer geslaagde firmware dus, al mag de telefoon van mij nog een stuk sneller worden. Zover ik weet geen nieuwe nadelen, en heel veel voordelen, dus ik raad iedereen dus ten zeerste aan zo snel mogelijk te updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ah, dat is dus die BROD. Wat een verschrikkelijke pech, en dat nog geen etmaal voor de vakantie... :(
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:24:En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!
En wat is dat van mij dan? Ik heb hem net een paar uur geleden ge-update, en sindsdien start hij niet meer op!

[ Voor 25% gewijzigd door Stormbringer op 28-06-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:24:
[...]
Dan compleet wat anders. Ik heb een paar dagen geleden een bericht geplaats, en heb nauwelijks reacties gehad. Hier opnieuw: er is een nieuwe firmware uit! R1FA035. Vorige keer kon ik er nog vrijwel niks over vertellen, nu wel.
De telefoon is bij normaal gebruik iets sneller geworden (wel merkbaar), maar vooral bij het luisteren van muziek, of gebruik van java applicaties die geminimalizeerd zijn, veel sneller. Java applicaties zelf zijn ook heel veel sneller (Marble Madness is zowaar leuk met deze snelheid!). Ook beweren sommigen dat de camera iets beter is geworden, geen idee echter of dit waar is. Dit zijn dus al een paar grote voordelen, maar het mooiste komt nog:
De telefoon schijnt (heb er zelf sowieso vrijwel nooit last van gehad, maar sommige anderen heel veel) vrijwel niet meer te crashen! En mogelijk voor sommigen NOG beter nieuws: (Stormbringer) Geen BROD meer met deze firmware!

Al met al een zeer geslaagde firmware dus, al mag de telefoon van mij nog een stuk sneller worden. Zover ik weet geen nieuwe nadelen, en heel veel voordelen, dus ik raad iedereen dus ten zeerste aan zo snel mogelijk te updaten :)
BROD kan nog steeds met deze firmware. Daarnaast merk ik echt weinig van die snelheid. Zodra je muziek afspeelt is het nog steeds zo traag als dikke poep.Tegelijk sms'en en muziek luisteren zit er niet in.

Hoe je dit een geslaagde update kan noemen is mij een raadsel. :P
De telefoon is nu dik 8 maanden verkrijgbaar, en nog steeds werkt ie niet zoals het zou moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:56:
[...]

BROD kan nog steeds met deze firmware. Daarnaast merk ik echt weinig van die snelheid. Zodra je muziek afspeelt is het nog steeds zo traag als dikke poep.Tegelijk sms'en en muziek luisteren zit er niet in.

Hoe je dit een geslaagde update kan noemen is mij een raadsel. :P
De telefoon is nu dik 8 maanden verkrijgbaar, en nog steeds werkt ie niet zoals het zou moeten...
Ik vind het geen geslaagde update, ik had beter verwacht. Hij lost echter wel veel problemen op, en het is daardoor een update waar ik in ieder geval iedereen naar aanraad te updaten. En SMSen terwijl je muziek luistert is wel heel erg veel sneller geworden. Snelheid in het menu merk ik ook niet veel van, maar af en toe wel wat.
Wat die BROD betreft. Naar mijn weten is die van Stormbringer de eerste melding van BROD met deze firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik heb die DaVinci maar gekocht, alleen krijg ik de drivers niet geïnstalleerd... Ik houd de "C-knop" ingedrukt, en krijg dan "nieuwe hardware gevonden - SEMCBOOT download". In de wizard die ik dan krijg specifieer ik de locatie van de "k850_usb_signed_drivers", maar hij pakt het niet... :(

Ik doe vast iets verkeerd, iemand toevallig ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Vaag, ik kan niet updaten, mijn telefoon bevat al de laatste versie zegt zowel de telefoon zelf als SEUS.
Heb nu de R1EA037 firmware, niet branded. Iemand een idee hoe dit kan? Heb toch echt de goede firmware geflashed, de Western Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ik heb zowaar ook een 'echt' probleem met de telefoon, terwijl ik hem nu toch al meerdere maanden zonder problemen heb gebruikt. Mijn oor-luidspreker lijkt af en toe niet te werken, of beter af en toe doet ie het wel. Het lijkt af te hangen of ik hem op geluidloos of met geluid heb staan maar ook hier is geen duidelijke lijn in. De externe luidspreker werkt trouwens wel gewoon en met de headset kan ik ook gewoon een gesprek voeren.

Het vervelende is dat ik in China zit en hem nu dus niet durf te updaten (matige internetverbinding) want ik gebruik nog vrij oude firmware, van November of December denk ik. Gelukkig is de SE suite nu aan het downloaden dus vanavond maar back-uppen en master reset doen...

Ik hoop dat dit werkt want ik heb het gevoel dat ik zelf een keer met de instellingen heb lopen prutsen... Is er niet een toets om dat geluid uit te zetten die ik per ongeluk ingedrukt zou kunnen hebben tijdens een gesprek? Ik heb al wel gekeken maar alles lijkt goed ingesteld te zijn.

Edit\ Helaas een master reset heeft niet mogen baten. Dat wordt dus eens een telecomwinkel bezoeken van Hi als ik weer terug ben in Nederland :/

Edit2\ Hoe en wat snap ik niks van maar hij lijkt het weer (voorlopig) te doen :) Toch vaag :+

[ Voor 10% gewijzigd door Banjy op 06-07-2008 05:54 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Is er eigenlijk geen mogelijkheid om net als bij Nokia telefoons afspraken op het standby-scherm te laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh mensen ik heb beetje probleempje. Ik heb nu al een maand mijn K850i en hij werkt nog steeds. Maar de traagheid van media centertje is erg traag wil dus upgraden naar nieuwste firmware. Dus ik start update service op en volg een aanwijzingen en zodra mij verteld wordt C ingedrukt te houden en aansluiten gaat het mis. Als ik dat doe krijg ik totaal geen melding dat hij bezig is met upgraden ofzo. Geen melding op PC of op telefoon. Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:19:
Eh mensen ik heb beetje probleempje. Ik heb nu al een maand mijn K850i en hij werkt nog steeds. Maar de traagheid van media centertje is erg traag wil dus upgraden naar nieuwste firmware. Dus ik start update service op en volg een aanwijzingen en zodra mij verteld wordt C ingedrukt te houden en aansluiten gaat het mis. Als ik dat doe krijg ik totaal geen melding dat hij bezig is met upgraden ofzo. Geen melding op PC of op telefoon. Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies moet :(
Ik verkeek me hier de eerste keer ook op, je moet C ingedrukt houden en als je dan goed oplet, verschijnt opeens iets in de trant van "Laat C nu los!". Deze tekst heb ik de eerste keer over het hoofd gezien, was niet goed op aan het letten denk ik. Zodra je C loslaat, begint de upgrade procedure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ijskonijn
je kan een notitie maken en daarna bij opties "stand-by tonen" kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:19:
Heb precies hetzelfde probleem. Op Vista en XP geprobeerd, werkt allebei niet. Heb wel de juiste drivers enzo geinstalleerd. Als ik C inhoud en het kabeltje er in steek, nadat ik de batterij er in en uit heb gehaald, gebeurd er niks.. :(

Iemand die ons kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:26:
@ijskonijn
je kan een notitie maken en daarna bij opties "stand-by tonen" kiezen
Hmm dat is toch niet precies wat ik zoek, dan moet ik dit alsnog zelf op het scherm zetten.
Ik wil namelijk afspraken in mijn kalender op het standbyscherm laten zien. volgens mij kan dit niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
ijskonijn schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:37:
[...]

Hmm dat is toch niet precies wat ik zoek, dan moet ik dit alsnog zelf op het scherm zetten.
Ik wil namelijk afspraken in mijn kalender op het standbyscherm laten zien. volgens mij kan dit niet helaas...
Zon functie zou inderdaad erg makkelijk zijn bedenk ik me nu opeens dus als iemand iets weet...Nog even wachten tot ik mijn toestel terug krijg van Dynafix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Had net weer wat met mijn toestel. Bij het starten van de camera ging het lenskapje niet open. Affijn... tikje erop en hij springt open. Ik merk nu steeds dat het kapje wat later openspringt. Ik kijk het nog even aan... en mocht het weer gebeuren dan gaat het toestel terug en wil ik dat ding nooit meer zien. Hij is al 2x terug geweest, en de laatste keer heb ik een compleet nieuw toestel gehad.
Ik blijf erbij, dit ding had nooit op de markt mogen komen. Ik heb nog nooit zo'n brak toestel gehad :(

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:29:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem. Op Vista en XP geprobeerd, werkt allebei niet. Heb wel de juiste drivers enzo geinstalleerd. Als ik C inhoud en het kabeltje er in steek, nadat ik de batterij er in en uit heb gehaald, gebeurd er niks.. :(

Iemand die ons kan helpen?
Klinkt mischien gek, maar gebruik eens een andere USB poort..

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Hoera, hoera.

Zojuist voor de 4e keer sinds november. Heb een nieuwe gehad de vorige keer nu zo'n 2 maand terug. En nu, was foto aan het maken en ineens niets meer alleen de camera verlichting (niet om de lens) maar het toetsenbord en aan de zijkant. Batterij eruit. Maar niks noppes niks. Camera schuifje is nog open maar hij gaat niet meer aan.

Morgen maar weer naar KPN. Zei zullen hem wel weer op reparatie sturen.. Wat ik dus niet wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
En ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik mag denk ik van geluk spreken. Hoor veel negatieve verhalen erover terwijl ik 0,0 problemen ermee gehad heb terwijl ik toch één van de eerste toestellen had (gepreorderd..). Dus, vreemd allemaal.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Is het geen idee om een poll op te zetten? Dan krijg je een overzicht van wie welke foutmelding heeft gehad, of een brod. En op welke firmware. Dit om potentiele kopers een idee te geven wat er allemaal met dit toestel aan de hand is...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
En ik zit nu met een C902. Die wat minder fijn in bediening is, maar een scherper scherm en een betere camera heb ik het idee..
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste