Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:26:
[...]

Volgens mij kun je dit alleen verhelpen door ofwel te flashen met KK client, of door hem op te sturen naar Sony Ericsson.
Haha niet waar, na een update zijn soms de applicaties niet goed meer in 't register te vinden. Een kwestie van opnieuw de applicaties installeren moet meestal voldoende zijn!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Ga met de browser van de telefoon naar http://m.ebuddy.com/, en volg dan de link "Klik hier voor een snellere versie van eBuddy!".

Dit is de fijnste MSN client die ik tot nu toe heb gezien voor deze telefoon, en heeft nog een mooie interface ook :)
Bij 2 msn adressen geeft hij aan dat me adres en of wachtwoord onjuist zijn. Speciale manier van aanmelden hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Mijn k850i is voor de 4e keer overleden sinds eind november.. R.I.P

Net alles ingepakt, simkaart, geheugenkaart eruit. Boekjes, kabels, cd's.
Morgen maar weer naar kpn, ik hoef hem niet meer.

4 keer! in een half jaar. Dat is toch niet normaal? Mijn k750i heeft gezwommen, gevallen, bier mee geopend en weet ik veel wat nog meer. En die doet het nog steeds op de joystick na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, mijnheren van GoT.

Ik heb twee vragen.

Wat zit in het pakket van deze telefoon? Ik kon het antwoord niet in de beginpost vinden van dit topic.
Ik zou het erg op prijs stellen, als iemand mij kon vertellen wat er in het pakket zit.

De tweede en belangrijkste vraag die ik momenteel heb luidt:

Welke telefoon is beter: De Sony Ericsson W910i of deze K850.

Ik zit nog altijd te twijfelen, en ook dit zal ik op prijs stellen, als iemand mij een goed argument kan geven, want alleen een mening vind ik niet voldoende. Een goede mening moet je onderbouwen met een goed argument.

Bvd, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik had vorige week mijn mond moeten houden over mijn telefoon....Hij is kapot namelijk. Heb al zitten googelen maar kan niemand vinden met hetzelfde probleem.

Hij leest geen geheugenkaarten meer en het ligt niet aan de geheugenkaart. Heb zelfs beide types geprobeerd maar werkt allebei niet.

Had mijn toestel vorige week geflasht dus hoop niet dat het er mee te maken heeft. Heb hem nog herflasht maar haalt niks uit.

Master reset ook niet :(

Wordt dus opsturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, wiene.

Ik neem aan dat jij de Sony Ericsson K850i hebt?
Kan jij mij dan ook vertellen of deze goed is, of dat ik misschien beter een andere telefoon kan doen?
(Ik zit te twijfelen tussen W910 en deze, maar als je een andere in gedachten hebt, mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:50
op one2remember is ie goedkoper ;)
http://www.one2remember.n...a5321db790118e36d7f818f96

geen verzendkosten en die van play.com is pond dus naar euro is die duurder ;)

*edit: oeps... die van play.com is een m2.. laat maar hangen dan :P

[ Voor 7% gewijzigd door lucash op 19-05-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:38:
Hallo, wiene.

Ik neem aan dat jij de Sony Ericsson K850i hebt?
Kan jij mij dan ook vertellen of deze goed is, of dat ik misschien beter een andere telefoon kan doen?
(Ik zit te twijfelen tussen W910 en deze, maar als je een andere in gedachten hebt, mag ook)
Zoals je misschien wel opgevallen is, zitten hier meer mensen met een K850i. Of deze beter is dan de W910 kan alleen jij zeggen. De mensen in dit topic zullen je ongetwijfeld de K850i aanraden. Zet eens voor jezelf op een rij wat beide telefoons voor eigenschappen hebben, en waar je zelf het meeste waarde aan hecht. Dan moet je er zelf prima uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
RoD schreef op maandag 19 mei 2008 @ 02:46:
[...]

Zoals je misschien wel opgevallen is, zitten hier meer mensen met een K850i. Of deze beter is dan de W910 kan alleen jij zeggen. De mensen in dit topic zullen je ongetwijfeld de K850i aanraden. Zet eens voor jezelf op een rij wat beide telefoons voor eigenschappen hebben, en waar je zelf het meeste waarde aan hecht. Dan moet je er zelf prima uit kunnen komen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Tegenwoordig hebben veel telefoons last van wat kinderziekten. Omdat ik meestal meteen in het begin een nieuw model wil neem ik die voor lief. Helaas is die van mij nu een beetje kapot, werkt nog wel alleen leest hij geen geheugenkaarten meer. Voor de rest ben ik zeker tevreden over het toestel.

Ik zie nu op de sony ericsson site dat in venlo bij de phonehouse ook een reparatieshop zit. Ik heb hem daar niet gekocht kan ik hem daar evengoed laten repareren?

[ Voor 9% gewijzigd door wiene op 19-05-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

lucash schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:43:
[...]

op one2remember is ie goedkoper ;)
http://www.one2remember.n...a5321db790118e36d7f818f96

geen verzendkosten en die van play.com is pond dus naar euro is die duurder ;)

*edit: oeps... die van play.com is een m2.. laat maar hangen dan :P
Omgerekend is Play ook maar 22,- en play rekent ook geen verzendkosten ;)

Ik ga vanavond maar even dat kaartje bestellen, wel handig want mijn 1 gig kaartje is nogal vol.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:19:
[...]

Omgerekend is Play ook maar 22,- en play rekent ook geen verzendkosten ;)

Ik ga vanavond maar even dat kaartje bestellen, wel handig want mijn 1 gig kaartje is nogal vol.
Waarom zou je M2 boven MicroSD kiezen? Mocht je een andere telefoon kopen: MicroSD past bijna in elke foon, M2 alleen in SE.. En hij is dus 2 euro goedkoper, dus daarvoor hoef je het zeker niet te laten. Verder heeft volgens mij iemand uit dit topic ook weten te melden dat MicroSD iets sneller is. En dan nog tot slot:
Voor minder dan 2 keer zoveel (€ 43,90) heb je 8 GB (microSD), misschien een optie? Kun je d'r veel langer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:28
MicroSD iets sneller is
Iets???? Veel sneller... Mijn M2 kaart haalt max 2Mb p/s en betere MicroSD's halen de 14/15Mb p/s dat is dus 7x zo snel (me vorige deed dat). Mijn huidige kaartje (MicroSD) Haalt 11/12Mb p/s dus dat is alsnog 6x sneller...

Dit zijn wel snelheden die ik haal met een cardreader (micromate), via telefoon kom ik nooit boven de 2Mb/s uit (rond de 1,6Mb/s) en dat vind ik trouwens belachelijk traag voor USB2.0 :S

Daarbij is MicroSD veel algemener en krijg je er 9/10 keer een mini en/of gewone SD adapter erbij waardoor die nog 100.000 extra apparaten ondersteunt.

En als iedereen SD gebruikt wordt alles daarop gemaakt, en krijgt SE eindelijk door dat M2 gewoon 3x niks is...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone, maar deze telefoon staat helemaal niet op de site? Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wist niet eens dat ik ook microSD er in kon proppen :X |:(

*gaat in een hoekje staan huilen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:20:
Ik wilde een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone, maar deze telefoon staat helemaal niet op de site? Hoe kan dat?
ik denk dat je dat beter aan vodafone kan vragen xD?
TroonStaal schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:23:
Ik wist niet eens dat ik ook microSD er in kon proppen :X |:(

*gaat in een hoekje staan huilen*
volgens mij staat t idd niet op de SE site.. maar het kan wel gewoon. Hij moet volgens mij alleen andersom erin ;) ik heb nu een 2gb maar zit te denken om een 4gb te kopen.. de foto's zijn groter dan ik had verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 19 mei 2008 @ 02:46:
[...]

Ok, bedankt!

Ik zat te twijfelen of ik deze wel zou nemen, (Hij zit er namelijk wel stylish uit) maar ik zag namelijk veel negatieve dingen. Zoals hij is kapot. Vier keer in een half jaar kapot gegaan, ik hoef hem niet meer. Maar goed, ik lees hjier dat er in deze een Micro SD kan (Yay), maar kan er ook SDHC in? Want dat was mijn laaste vraag. En als dat zo is, dan ben ik 'bevredigd' en neem ik deze. ^^.

EDIT: Ik had nog een vraag erbij: 'Kan op de W910 ook een Micro? Of alleen op deze SE?'
Amen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Ok, bedankt!

Ik zat te twijfelen of ik deze wel zou nemen, (Hij zit er namelijk wel stylish uit) maar ik zag namelijk veel negatieve dingen. Zoals hij is kapot. Vier keer in een half jaar kapot gegaan, ik hoef hem niet meer. Maar goed, ik lees hjier dat er in deze een Micro SD kan (Yay), maar kan er ook SDHC in? Want dat was mijn laaste vraag. En als dat zo is, dan ben ik 'bevredigd' en neem ik deze. ^^.

EDIT: Ik had nog een vraag erbij: 'Kan op de W910 ook een Micro? Of alleen op deze SE?'
Amen. :)
De k850i kan zeker SDHC. Heb er zelf ook een inzitten. Kingston 4GB micro SDHC. De W910 weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

wiene schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:21:
[...]

De k850i kan zeker SDHC. Heb er zelf ook een inzitten. Kingston 4GB micro SDHC. De W910 weet ik niet.
Ik heb er ook een SDHC van 4 Gig inzitten, ook Kingston. Werkt perfect!
Heb me laten vertellen dat dit de eerste Sony-Ericsson telefoon is die MicroSD ondersteunt.
Ik weet echter niet of de W910 voor of na de K850i is uitgekomen

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit een domme vraag, misschien ook niet. Ik heb nog een vraag. Kan ik-als ik naar de site van youtube.com ga-ook echt youtube filmpjes bekijken? Of kan dat niet omdat die geen flash heeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:37:
Misschien is dit een domme vraag, misschien ook niet. Ik heb nog een vraag. Kan ik-als ik naar de site van youtube.com ga-ook echt youtube filmpjes bekijken? Of kan dat niet omdat die geen flash heeft ofzo?
Geen domme vraag vind ik ;) antwoord is helaas: nee, dat gaat niet. De telefoon ondersteunt alleen Flash Lite, geen "normale" Flash
Er is wel een Youtube mobile, deze is te vinden op http://m.youtube.com/
Hier kun je wel youtube filmpjes kijken (voor telefoons geoptimaliseerde versies) maar het aanbod filmpjes is best wel beperkt

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 19-05-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, valt best mee met de beperktheid. Ik heb net even met de computer naar die site gekeken, en heb even Sonata Arctica ingetypt (band). Er kwamen best veel (of krijg ik dan met de mobiel wat minder? Want dat kan ook natuurlijk. Maar als ik jou begrijp kan deze telefoon dus wel op m.youtube.com naar youtube filmpjes kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:37:
Je kunt wel naar m.vtap.com deze site ondersteund volgens mij wel alle youtube filmpjes. In ieder geval mijn eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

lucash schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:

volgens mij staat t idd niet op de SE site.. maar het kan wel gewoon. Hij moet volgens mij alleen andersom erin ;) ik heb nu een 2gb maar zit te denken om een 4gb te kopen.. de foto's zijn groter dan ik had verwacht ;)
Heb het ook nog nergens gezien dit is voor het eerst dat ik het lees. Binnenkort toch maar even een goedkoop kaartje halen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucash schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:
[...]

ik denk dat je dat beter aan vodafone kan vragen xD?
ja dat klopt, dus maar even gebeld:

bij een abonnement van 22,50 voor 2 jaar betaal je 30,- voor het toestel,
bij een abonnement van 22,50 voor 1 jaar betaal je 195,- voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit kan, of dat ik een domme request heb, maar kan iemand misschien een video maken van zijn K850, die m.vtap.com of m.youtube.com draait met een video, en die hier kan posten, zodat ik kan zien hoe dat op een telefoon eruit ziet? Ik wil dat namelijk best wel graag weten ^^.

EDIT: Plus een kleine introductie/tutorial van de besturing van die sites? Of hebben jullie niet onbeperkt internet?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harm12
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:04
Kort vraagje: ik heb al jaren sony ericsson telefoons maar eigenlijk hebben ze allemaal hetzelfde 'mankement'. Wanneer je wekker afgaat met een bijvoorbeeld ingesteld mp3tje oid gaat het geluid altijd langzaam harder ondanks dat toenemend belvol. uitstaat.
Ik wil gewoon rustig opstaan en het hele mp3tje luisteren zonder dat ik half doof wordt en het volume loeihard aanstaat om 7u 's ochtends.

Hebben meer mensen hier 'last' van (of zelfs een oplossing) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geluid trouwens hard (van deze telefoon?). Hoe hard kan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harm12
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:24:
Is het geluid trouwens hard (van deze telefoon?). Hoe hard kan de telefoon?
in mijn ogen niet hard. gister op het busstation was er niks te horen wanneer er een bus langs reed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harm, omdat het je zegt dat het loeihard, bedoel je dan dat de telefoon ook heel hard kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ok :P. Bedankt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harm12
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:27:
harm, omdat het je zegt dat het loeihard, bedoel je dan dat de telefoon ook heel hard kan?
het wekker geluid komt uit de speakers aan de achterkant. geluid is vrij hard maar zachter dan andere telefoons die ik heb gehad (w800i bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar daarvoor zijn het ook Walkman telefoons, dat zijn meestal hardere telefoons ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:16:
Ik weet niet of dit kan, of dat ik een domme request heb, maar kan iemand misschien een video maken van zijn K850, die m.vtap.com of m.youtube.com draait met een video, en die hier kan posten, zodat ik kan zien hoe dat op een telefoon eruit ziet? Ik wil dat namelijk best wel graag weten ^^.

EDIT: Plus een kleine introductie/tutorial van de besturing van die sites? Of hebben jullie niet onbeperkt internet?
Niemand heeft btw nog gepost hier op, is dat omdat ze het niet willen, of iets anders? Je hoeft het niet te doen, maar het zal wel heel fijn zijn xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:03:
[...]

Niemand heeft btw nog gepost hier op, is dat omdat ze het niet willen, of iets anders? Je hoeft het niet te doen, maar het zal wel heel fijn zijn xD.
Ik zou het wel willen maar doordat mijn telefoon kapot is en ik een master reset heb gedaan zijn mijn internet instellingen weg. Bovendien heb ik geen apparaat om een filmpje mee op te nemen buiten mijn k850i en heb de laaste tijd ook nog eens weinig tijd om even snel iets op youtube te zetten.

Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat m.vtap.com werkt, je kunt kiezen uit verschillende kwaliteiten, low medium high. Ik kies altijd low ivm snelheid inladen. Heb telfort abbonement met surf &mail onbeperkt en dat is niet altijd even snel.

Ik weet niet of er iets bestaat als een emulator voor mobile browsers anders kun je hiermee even naar m.vtap.com browsen. Met iexplorer werkt het wel maar zodra je een filmpje selecteerd ga je automatisch naar vtap.com.

Nog even over de geheugenkaart. Je moet inderdaad een microSD fysiek andersom erin duwen tov een M2 kaartje. Heb dit al eens eerder vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Ik zou het wel willen maar doordat mijn telefoon kapot is en ik een master reset heb gedaan zijn mijn internet instellingen weg. Bovendien heb ik geen apparaat om een filmpje mee op te nemen buiten mijn k850i en heb de laaste tijd ook nog eens weinig tijd om even snel iets op youtube te zetten.

Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat m.vtap.com werkt, je kunt kiezen uit verschillende kwaliteiten, low medium high. Ik kies altijd low ivm snelheid inladen. Heb telfort abbonement met surf &mail onbeperkt en dat is niet altijd even snel.

Ik weet niet of er iets bestaat als een emulator voor mobile browsers anders kun je hiermee even naar m.vtap.com browsen. Met iexplorer werkt het wel maar zodra je een filmpje selecteerd ga je automatisch naar vtap.com.

Nog even over de geheugenkaart. Je moet inderdaad een microSD fysiek andersom erin duwen tov een M2 kaartje. Heb dit al eens eerder vermeld.
Ok, super bedankt ^^. Ik weet haast wel zeker dat ik deze neem, maar ik heb op een review gelezen, dat de camera hen tegen viel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Ok, super bedankt ^^. Ik weet haast wel zeker dat ik deze neem, maar ik heb op een review gelezen, dat de camera hen tegen viel? :X
Is waarschijnlijk getest met oude firmware.. toen was de flits niet gelijk enzo.
Foto's op mijn k750i vond ik eig wel beter, maar deze vallen zeker niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar hoeveel smsjes kunner er in de inbox van deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:20:
Misschien een domme vraag maar hoeveel smsjes kunner er in de inbox van deze telefoon?
heel veel ;)

volgens mij hebben ze nou geen limiet meer.. je kunt ze iig op je geheugenkaart of je telefoon opslaan... dus ik denk dat zolang je ruimte hebt smsjes kan blijven opslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucash schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:27:
[...]

heel veel ;)

volgens mij hebben ze nou geen limiet meer.. je kunt ze iig op je geheugenkaart of je telefoon opslaan... dus ik denk dat zolang je ruimte hebt smsjes kan blijven opslaan :P
Oeeh, weet je hoe vet :P.
Mijn Samsung E900 die kan maar iets van 150 ofzo xD.
Dan kan je geen smsjes meer ontvangen, omdat het vol zit xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag.
Bij welke provider is het beste? De Hi heb ik nu gekeken. :P

En nog een vraag: Als je een nieuwe K850i aanvraagd (en hebt) zit daar dan gelijk de nieuwste firmware op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:25:
Ik heb nog een vraag.

En nog een vraag: Als je een nieuwe K850i aanvraagd (en hebt) zit daar dan gelijk de nieuwste firmware op?
Ik heb ook Hi. Bij 2 jaar verlenging van mijn abonnement kreeg ik de K850i voor 40 euro. Bij Hi krijg je de 1e 6 maanden 50% korting op je abonnementskosten. Als je student bent krijg je nog eens 20% korting elke maand. Omgerekend betaal ik in 24 maanden 13,75 p/m + eenmalig 40 euro. Geen geld voor zo'n toestel, goeie actie dus van Hi!

Als je nu een telefoon besteld is deze al enkele maanden oud en is de kans groot dat deze niet up to date is met de laatste firmware versies. Als je Hi hebt kun je deze gratis laten updaten bij een Repair & Go centre van KPN. Bij andere providers is wellicht ook zo'n regeling, maar dat weet ik verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Weet iemand of ik ergens kan bekijken wat de nieuwste firmwire is?

Sinds ik hem geupdate heb naar R1EA037 doet mijn HPM-90 set het heel slecht (display doet het niet, en de toetsen werken niet).

Overigens doet mijn voice dial het ook niet. Meer mensen dit probleem? Normaal kun je op de toets van je headset drukken, en dan na de piep de naam van de persoon die je wilt bellen (als je het commando eerder hebt ingesproken en opgeslagen uiteraard), en dan belt hij hem. Of één van de volumetoetsen ingedrukt houden. Maar bij moet doet dat het dus helemaal niet... :S

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Ik heb ook Hi. Bij 2 jaar verlenging van mijn abonnement kreeg ik de K850i voor 40 euro. Bij Hi krijg je de 1e 6 maanden 50% korting op je abonnementskosten. Als je student bent krijg je nog eens 20% korting elke maand. Omgerekend betaal ik in 24 maanden 13,75 p/m + eenmalig 40 euro. Geen geld voor zo'n toestel, goeie actie dus van Hi!
Vorige week m'n oude kpn abbo verlengt.
Verlenging: 1 jaar
Abbo: flexibel 20.- per maand, 6maand @ 11,95
Toestel: K850i, gratizz

Dus: (6 x 11,95) + (6 x 20,-) = € 191,70
_/-\o_
Goede actie van KPN!

Maar goed, verder relaxt toestel! Overgestapt van de k800, was heel even wennen.
Eenige irritante, tot nu toe, is de sms inbox..
Ik wil de oude K800 indeling terug.. Alleen de naam van de verzender. Niet ook nog es de eerste regels van het smsje.
Scrollen duurt nu 2x zolang :/

[ Voor 17% gewijzigd door Nnoitra op 20-05-2008 12:51 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Stinger_ schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:
[...]

Maar goed, verder relaxt toestel! Overgestapt van de k800, was heel even wennen.
Eenige irritante, tot nu toe, is de sms inbox..
Ik wil de oude K800 indeling terug.. Alleen de naam van de verzender. Niet ook nog es de eerste regels van het smsje.
Scrollen duurt nu 2x zolang :/
Ik kan dat gewoon wijzigen naar alleen de naam van afzender..
in de sms inbox duw je op Opties -> Lijstopties -> Geen details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Verrek!
Heb er vrijdag naar gezocht, toen ik 'm net een dag had..
M'n k800 er naast, maar geen 'lijst opties' te vinden.. Heb er verder geen aandacht meer aan besteed.
Zondag een firmware update gedaan.. Zou zomaar kunnen dat ie er toen bij is gekomen.

Thx in ieder geval!

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:25:
volgens mij staat dat op de 1e pagina van dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:25:
Ik heb nog een vraag.

dat is een beetje persoonlijk. Bij KPN en Vodafone weet je dat je een goeie dekking hebt, dit kan bij anderen soms wat minder zijn. Ligt er ook aan of je in het buitengebied woont, of bij de grens of wat dan ook. Ik ben een jaar geleden overgestapt van Orange naar Vodafone omdat ik met orange bijv. binnen bijna nergens bereik had (in winkels. cafe's etc)
Dat was overigens pas het laatste half jaar zo, daarvoor had ik altijd prima bereik met Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Ik heb hem 2 maanden geleden gehaald bij T-mobile. Mijn abbo verlengd met 2 jaar, €15,- per maand eerste half jaar 50% korting. En €10,- bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:54:
[...]

volgens mij staat dat op de 1e pagina van dit topic!
Volgens mij niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow sorry :) had er een tijd geleden ook om gevraagd en meende me te herinneren dat ik daarheen verwezen werd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik wil graag met mgmaps werken zodat ik ook offline mijn plaats kan bepalen. Helaas heb je hiervoor de signed jad nodig. Als ik de signed jad installeer crasht mn phone en reboot hij. De unsigned jad werkt wel. Heeft iemand ervaring met mgmaps en welke versie werkt op de k850i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Stormbringer schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:25:
Volgens mij is dit forum up-to-date ;) :

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relaxte telefoon maar ze hadden wel wat beter na kunnen denken bij het ontwerpen...

De flitser zit namelijk aan de verkeerde kant..... Je vingers komen nu namelijk erg makkelijk dichtbij de sensor en flitser, waardoor die niet goed werkt. Ik merk dat als mijn vingers zelfs maar een beetje in de buurt komen de foto's vaak helemaal donker zijn terwijl die wel heeft geflitst...zwaar irritant... Nu ik dit weet zorg ik dat ik hem zo vasthoud dat mijn vingers allemaal ' achter' de telefoon blijven, wel iets lastiger vasthouden maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen die van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:39:
De memorycard voor deze telefoon een M2 Memory Stick Micro zijn er van Sandisk en van Sony. Maakt het nog uit welk merk ik gebruik? Of werkt alleen die van Sony?
Zoiets is vrij logisch.. ze werken natuurlijk beide.
Maar je kunt beter voor een Micro SD gaan. Goedkoper en blijkbaar sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:27:
Relaxte telefoon maar ze hadden wel wat beter na kunnen denken bij het ontwerpen...

De flitser zit namelijk aan de verkeerde kant..... Je vingers komen nu namelijk erg makkelijk dichtbij de sensor en flitser, waardoor die niet goed werkt. Ik merk dat als mijn vingers zelfs maar een beetje in de buurt komen de foto's vaak helemaal donker zijn terwijl die wel heeft geflitst...zwaar irritant... Nu ik dit weet zorg ik dat ik hem zo vasthoud dat mijn vingers allemaal ' achter' de telefoon blijven, wel iets lastiger vasthouden maarja...
ben ik het helemaal mee eens. en als je daar dan zelf aan gewend bent, dan zit je nog met de mensen die met jouw telefoon een foto maken, eer dat je die (bijv op een feestje met harde muziek) hebt uitgelegd dat ze hun vinger niet voor de flits moeten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Bij mij werkt de cameraknop niet meer helemaal goed. Als je 'm half indrukt stelt ie gewoon scherp maar als je 'm dan helemaal indrukt stelt ie opnieuw scherp in plaats dat ie meteen een foto maakt.
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:05:
[...]

ben ik het helemaal mee eens. en als je daar dan zelf aan gewend bent, dan zit je nog met de mensen die met jouw telefoon een foto maken, eer dat je die (bijv op een feestje met harde muziek) hebt uitgelegd dat ze hun vinger niet voor de flits moeten houden!
Klopt, plobeem herken ik helemaal. Meerdere malen last van gehad. Ook flits die van mij soms helemaal niet als ik snel foto's maak achter alkaar.

Ik baal er ontzettend van dat mijn telefoon geen geheugenkaarten meer leest. Volgende week zaterdag is Emporium (housefeestje) en wil graag foto's maken. Ik heb mijn telefoongeheugen leeggemaakt op mijn mp3 ringtone en standaard dingen na en kan nu op 3.2 MP maar 37 foto's maken :( Ik denk dat ik het hiermee maar moet doen en hem dan s'maandags erna meteen op de post doen. Heb de week erop weer een feestje (Alcatrazz) maar dat is iets kleiner en daar hoef ik niet per sé foto's te maken. Week erop Defqon dan moet hij terug zijn hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
werkt Mini SD ook of alleen Micro SD?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
volgens mij gaat miniSd nooit passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
marteltor schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:18:
volgens mij gaat miniSd nooit passen
haha xD oeps.. |:(

ik bedoel dus micro SD xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,,

Ik heb mijn telefoontje gisteren binne gekregen en ben er sindsdien non stop mee bezig :P ik vroeg me alleen af hoe ik zeg maar.. (want internetten kost me 1,50 per keer via Orange) met mijn mobiel een verbinding kon maken met onze wireless modem en zo via die modem kan internetten, gratis. Mijn zus kan het met haar mobiel, daar heb ik het destijds zelf nog voor ingesteld en ze beweert dat de SE k850i het ook kan. Enige probleem is dat ik niet kan uitvogelen hoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:14:
Hey,,

Ik heb mijn telefoontje gisteren binne gekregen en ben er sindsdien non stop mee bezig :P ik vroeg me alleen af hoe ik zeg maar.. (want internetten kost me 1,50 per keer via Orange) met mijn mobiel een verbinding kon maken met onze wireless modem en zo via die modem kan internetten, gratis. Mijn zus kan het met haar mobiel, daar heb ik het destijds zelf nog voor ingesteld en ze beweert dat de SE k850i het ook kan. Enige probleem is dat ik niet kan uitvogelen hoe..
Haha, ik moet je teleurstellen, een K850i heeft geen wifi dus dat gaat niet ;)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
K850i heeft idd geen wifi..

Ooit had ik met m'n k750i verbinding met internet via bluetooth en de pc.. maar ik vind de handleiding nietmeer hoe ik dit kon doen, dus heb t nog niet kunnen testen met de k850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
lucash schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:32:
K850i heeft idd geen wifi..

Ooit had ik met m'n k750i verbinding met internet via bluetooth en de pc.. maar ik vind de handleiding nietmeer hoe ik dit kon doen, dus heb t nog niet kunnen testen met de k850i
Dat lukt niet meer met de K850i! Is tenminste nog geen oplossing voor.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan toch wel de telefoon verbinden met de computer en zo gratis internetten (in de zin van, via mijn computer) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:38:
Maar ik kan toch wel de telefoon verbinden met de computer en zo gratis internetten (in de zin van, via mijn computer) ?
dus internetten op je mobiel met de kabel aan de pc?

waarom zou je dat willen als je toch achter de pc zit xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
je kan inderdaad via bluetooth met je computer verbinden en zo zonder draad via je thuislijn internetten. Hoe? geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:28
dus internetten op je mobiel met de kabel aan de pc?
Nee BT zegt ie toch... met max bereik van 10 of 100 meter... Kan je nog net in de tuin zitten ;-)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
watercoolertje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:21:
[...]
Nee BT zegt ie toch... met max bereik van 10 of 100 meter... Kan je nog net in de tuin zitten ;-)
ohja.. kdacht dat ik ergens kabel zag staan.. twas laat ;)

als iemand weet hoe het moet zegt ie t maar. Ik wil het best wel weten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik dus ook want we hebben 2 modems, een draadloze, een laptop met draadloze verbinding, andere modem is voor de helft draadloos ofzo :P weet er allemaal het fijne niet van maar er moet toch een signaaltje op te pikken zijn door de telefoon?

En dan nog iets, wat hebben jullie allemaal al gedownload voor de telefoon (behalve updates) Denk aan thema's etc (spelletjes hoef ik niet :P) want ik wil ook graag zelf een thema maken, alhoewel Laser Precision erg vet is :) maarja iedereen kan die er op zetten. Die link die heeeel veel pagina's teruggeven werd met zon progje waar je zelf een thema kan maken werkt niet meer...
En ik zie ook niet echt links staan in de TS die me naar zoiets toewijzen.

Hoor het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:54:
Ja ik dus ook want we hebben 2 modems, een draadloze, een laptop met draadloze verbinding, andere modem is voor de helft draadloos ofzo :P weet er allemaal het fijne niet van maar er moet toch een signaaltje op te pikken zijn door de telefoon?

En dan nog iets, wat hebben jullie allemaal al gedownload voor de telefoon (behalve updates) Denk aan thema's etc (spelletjes hoef ik niet :P) want ik wil ook graag zelf een thema maken, alhoewel Laser Precision erg vet is :) maarja iedereen kan die er op zetten. Die link die heeeel veel pagina's teruggeven werd met zon progje waar je zelf een thema kan maken werkt niet meer...
En ik zie ook niet echt links staan in de TS die me naar zoiets toewijzen.

Hoor het wel ;)
De enige mogelijkheid is bluetooth. En aangezien daar nog geen oplossing voor is te vinden, is dit dus onmogelijk.

Als je zoekt op Theme Creator moet je er één vinden, is prima te doen. Ik zou zeggen: kijk ns meer op google voordat je vragen gaat stellen, met 'K850i themes' in google kom je al een heel eind. Succes

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:04:
[...]

De enige mogelijkheid is bluetooth. En aangezien daar nog geen oplossing voor is te vinden, is dit dus onmogelijk.

Als je zoekt op Theme Creator moet je er één vinden, is prima te doen. Ik zou zeggen: kijk ns meer op google voordat je vragen gaat stellen, met 'K850i themes' in google kom je al een heel eind. Succes
ONZIN!
Ik internet al tijden op mijn k850i via bluetooth. Het is naar mijn idee zelf makkelijker dan destijds met een k750i. Het is dus wel degelijk mogelijk om te internetten via bluetooth. Bovendien is bluetooth niet het enige middel. Via de datakabel kan het ook..

100 meter ver komen met je bluetooth verbinding zal alleen helaas niet lukken. De bluetooth adapter trekt dat misschien wel, maar met je maar met je telefoon zal verder dan 10 meter niet lukken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:50:
[...]

ONZIN!
Ik internet al tijden op mijn k850i via bluetooth. Het is naar mijn idee zelf makkelijker dan destijds met een k750i. Het is dus wel degelijk mogelijk om te internetten via bluetooth. Bovendien is bluetooth niet het enige middel. Via de datakabel kan het ook..

100 meter ver komen met je bluetooth verbinding zal alleen helaas niet lukken. De bluetooth adapter trekt dat misschien wel, maar met je maar met je telefoon zal verder dan 10 meter niet lukken.
Serieus? Ik heb op geen enkel forum de oplossing gevonden dus als jij ons kan helpen, graag! :D

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg binnenkort een k850i binnen en ik kijk er erg naar uit. Maar weet iemand hier iets over de tarieven van trackid? Ik kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:10:
Ik krijg binnenkort een k850i binnen en ik kijk er erg naar uit. Maar weet iemand hier iets over de tarieven van trackid? Ik kan er niks over vinden.
Heeft bij mij nog nooit gewerkt :X Dus ik weet niet of SE die service uit de lucht heeft gehaald of dat het aan mijn phone ligt, maar ik gok zelf op dat eerste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ducksy88 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Heeft bij mij nog nooit gewerkt :X Dus ik weet niet of SE die service uit de lucht heeft gehaald of dat het aan mijn phone ligt, maar ik gok zelf op dat eerste....
Nope, Track ID werkt als een tierelier. Erg goede functie zelfs. Hij pakt bijna elk redelijk liedje.
Heb jij bij datacommunicatie en internetinstellingen wel het goede profiel geselecteerd of uberhaupt wel een profiel aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus gewoon zo dat als je in winkel loopt en je hoort een nummer, je neemt stukje op en hij zoekt dan gewoon het nummer op? Best wel handig, misschien dat ik wel internetabo neem ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil toch weer ingaan over dan bluetooth internetten via je pc, Rand B leg het alsjeblieft uit :P

Want niet elke pc zend toch een bluetooth signaal uit? :S als ik apparaten zoeken doe vind ik mn pc iig niet.

Help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:40:
Het is dus gewoon zo dat als je in winkel loopt en je hoort een nummer, je neemt stukje op en hij zoekt dan gewoon het nummer op? Best wel handig, misschien dat ik wel internetabo neem ervoor :P
Ja zo simpel is het...

Voor het internetten via bluetooth:
(Wanneer je software hebt van bluesoleil vrees ik dat het niet zal gaan lukken, ik gebruik broadcom software dat denk ik wel het beste is. Ook moet de software PAN ondersteunen)
- Allereerst moet je zorgen dat je telefoon gepaired is met je computer(dat hoef je maar eenmalig te doen de allereerste keer, dat is met code opgeven enzo)
- Vervolgens stel je in je telefoon: Instellingen->Verbindingen->Streaminginstellingen->Verbinden via->Lokaleverbindingen-> Pandefaultaccount
- Bij lokaleverbindingen toestaan: JA
- Onder het kopje data-accounts maak je een nieuw profiel aan(onder opties: nieuwe maken) Hier hoef je alleen maar een naam in te vullen voor de rest laten zoals het is
- Selecteer dit nieuwe account
- Als laatste ga je naar je bluetooth instellingen en onder kopje: 'data-accounts' selecteer je ook hier je nieuw gemaakt profiel.

Op je computer moet je de volgende dingen doen:
- Ga naar je bluetoothlocaties en klik je telefoon aan
- Ga naar ondersteunde services voor je telefoon en klik PAN aan.
- Wanneer je dit goed doet heb je in de map netwerkverbingen (van je computer) een nieuwe verbinding staan, namelijk bluetooth verbinding.
- Ga dan naar de eigenschappen van de internetverbinding van de computer. Daar ga je naar tapblad geavanceerd.
- Vink daar 'internetverdinding delen' aan en selecteer tevens de netwerkverbinding die daar gebruik van mag maken. Dat is dus de bluetoothverbinding.

Nu zijn alle instellingen goed. Ga in je telefoon naar bluetooth menu-> Mijn apparaten, en klik op verbinden met je computer (als het goed is staat daar namelijk je computernaam in die lijst, omdat je al gepaired hebt)
Nu zal er op je computer een notificatie tevoorschijn komen met de mededeling dat er een apparaat verbinding wil maken met de computer. Klik op toestaan. Nu is er een PAN verbinding met je computer. Nu zal je telefoon gebruik maken van je computerverbinding!
Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik dus een bluetooth adapter kopen om zo gratis te internetten in en rondom mijn huis? Dan doe ik dat lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp het stukje niet van:
Onder het kopje data-accounts maak je een nieuw profiel aan(onder opties: nieuwe maken) Hier hoef je alleen maar een naam in te vullen voor de rest laten zoals het is

als ik daar een nieuw gprs aan wil maken staat er mislukt, en er staat niets bij apn..
of zit ik alles verkeerd te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:12:
ik begrijp het stukje niet van:
Onder het kopje data-accounts maak je een nieuw profiel aan(onder opties: nieuwe maken) Hier hoef je alleen maar een naam in te vullen voor de rest laten zoals het is

als ik daar een nieuw gprs aan wil maken staat er mislukt, en er staat niets bij apn..
of zit ik alles verkeerd te doen?
Misschien is je lijst met data-accounts vol en moet je er even eentje verwijderen. Je kunt maar een beperkt aantal accounts aanmaken en standaard staat er op je telefoon al een hele zooi. Dus gewoon een eentje verwijderen en opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:10:
Het kost de data die het verbruikt, verder niks. Hoeveel data het verbruikt? Geen idee, maar volgens mij niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik heb alleen orange mms erin staan :/
me telefoon is laatst gereset door SE omdat ik een blue ring of death had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ducksy88 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Bij mij werkt het perfect.
Kost trouwens niks extra, gewoon de datakosten, dus als je een internetbundel bij je abonnement hebt kost het je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Bij mij werkt trackID ook perfect, nu net nog getest. Op 538 is Keep on Rising van Ian Carey Featuring Michelle Shellers. Als de muziek te hard staat werkt het meestal wel niet omdat de interne microfoon niet super is vind ik. Als ik een memo of filmpje opneem in de disco kan ik de muziek niet onderscheiden. Ze hadden er een limiter op moeten maken.

Kost inderdaad niks alleen datagebruik maar dat heb ik 'onbeperkt'

[ Voor 37% gewijzigd door wiene op 29-05-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Helaas, vanaf vorige week kon ik geen geheugenkaarten meer lezen en nu net heb ik opeens de beruchte BROD gekregen :@. Het stomme is dat ik niet eens iets deed met de telefoon, lag gewoon op het bureau, had paar minuten daarvoor nog een sms gekregen die ik niet had gelezen. Wil ik eindelijk mijn tel pakken brand mijn tobo verlichting draai hem om...jullie raden het al. Niks helpt meer. En ik had hem dit weekend nog wel zo hard nodig bij emporium :( Had hem extra niet opgestuurd voor reparatie.

Vind het wel toeval. Ik heb net 2 weken geleden geflasht naar de laatste firmware. Week later eerst het geheugenkaartprobleem en nu dus de BROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo, net even bij de MM een 4gig kaartje gekocht. Gaat een stuk sneller dan die M2 kaart. En 4 gig... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Mijn K850i heeft het begeven... de touch knopjes doen niks meer, en dan heb je zo goed als niks aan de hele telefoon. Ik kan nu dus ook geen backup maken, want je moet een modus selecteren als je 'm aansluit via USB. En dat doe je, jawel, via de touch knopjes. Ik zit nu weer met een T630, beetje afkicken qua functies en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn K850i weer terug. Binnenin bleek het simkaartjes leessysteem kapot te zijn. Hebben ze dus gefixed en nu doet ie het weer. Zit alleen nu wel met de 37 firmware i.p.v. 31. Hou het voorlopig bij 37, omdat hij het begaf toen ik 3 weken firmware 31 erop had. Met de 37 firmware deed ie het zonder problemen en die trilfunctie voor de touchknopjes kan ik wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Bobman schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:37:
Mijn K850i heeft het begeven... de touch knopjes doen niks meer, en dan heb je zo goed als niks aan de hele telefoon. Ik kan nu dus ook geen backup maken, want je moet een modus selecteren als je 'm aansluit via USB. En dat doe je, jawel, via de touch knopjes. Ik zit nu weer met een T630, beetje afkicken qua functies en snelheid.
Met MyPhoneExplorer kun je het keypad via Bluetooth bedienen, misschien lukt een backup dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fijn, mijn toestel kan weer terug. Mensen kunnen mij wel bellen en ik hun, maar zij horen mij niet terwijl ik alles kan verstaan. Lijkt wel alsof die "Insert SIM" een sneeuwbaleffect in werking brengt ofzo :S Ik heb het toestel nog geen 2 dagen weer in het bezit of het gaat weer mis. Nu weet ik niet of het ermee te maken heeft dat mijn toestel uit 1 van de eerste lichtingen komt rond de launch datum. Ik mag hopen dat ie na de 2de reparatie gewoon normaal functioneert. En nope, geen BROD, anders had ik dat wel direct gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Joosie200 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:36:
Fijn, mijn toestel kan weer terug. Mensen kunnen mij wel bellen en ik hun, maar zij horen mij niet terwijl ik alles kan verstaan. Lijkt wel alsof die "Insert SIM" een sneeuwbaleffect in werking brengt ofzo :S Ik heb het toestel nog geen 2 dagen weer in het bezit of het gaat weer mis. Nu weet ik niet of het ermee te maken heeft dat mijn toestel uit 1 van de eerste lichtingen komt rond de launch datum. Ik mag hopen dat ie na de 2de reparatie gewoon normaal functioneert. En nope, geen BROD, anders had ik dat wel direct gemerkt.
Bij mij begon hij ook eerst kuren te vertonen alvorens de BROD :( . Heeft eigenlijk alleen de blauwe versie last van de BROD? De groene versie heeft toch een groene ring? Ik lees nergens iets over GROD (Green Ring Of Death)??

[ Voor 10% gewijzigd door wiene op 04-06-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb de groene en die heeft het ook gehad. Het wordt blue ring of death genoemt vanwege de blauwe rand om de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:19:
[...]

Bij mij begon hij ook eerst kuren te vertonen alvorens de BROD :( . Heeft eigenlijk alleen de blauwe versie last van de BROD? De groene versie heeft toch een groene ring? Ik lees nergens iets over GROD (Green Ring Of Death)??
De ring om de camera van de groene versie is ook blauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:25:
[...]

De ring om de camera van de groene versie is ook blauw ;)
Ah kijk dat wist ik niet, heb ook geen foto's opgezocht voordat ik poste. Eigenlijk wel stom dat hij blauw is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:29:
[...]

Ja zo simpel is het...

...

Succes ermee
Ik heb m'n K850i nu een week of 3, hij bevalt erg goed eigenlijk :D. Nu m'n huisgenoot binnenkort een N82 krijgt kon het er bij mij eigenlijk niet in dat ik niet gewoon draadloos gratis kan internetten in huis, dus ik heb echt de hele middag geprobeerd om mn K850 aan te melden als PANu, maar 't lukt echt niet. Ik werk met Vista, en ik krijg eigenlijk de melding in m'n telefoon dat ie een configuratiefout heeft (als ik probeer te internetten).
In Vista kan ik m'n K850 niet aanmelden als PANu (user, dat ie de connectie gaat gebruiken?), wel als PAN-NAP (netwerk access point, dat ie als modem gaat dienen?). Dit doet ie ook maar een paar minuutjes. Als ik m'n als PANu wil aanmelden zegt vista dat ik instellingen op de telefoon moet veranderen, of dat hij al verbonden is met een andere computer.

Ik heb verder alles gedaan wat jij zei, al heb ik wel het idee dat jij met XP werkt, en ik dus met vista. Opzich is het me wel gelukt om de i-verbinding te delen en dat soort dingen.
Hopenlijk kan iemand me alsnog helpen, het is best frustrerend om hier 5 uur mee bezig te zijn :S.

Verder bevalt de K850 eigenlijk supergoed, gelijk 8GB microSD kaartje bijgekocht, werkt gewoon geweldig, en al wel een aantal fotootjes gemaakt ook, met grote tevredenheid over zowel de camera zelf als de flitser en led-lampjes. De touchtoetsjes werken ook gewoon nog goed, na 3 weken, wat te verwachten was O-). De nieuwste firmware staat er ook al op (R1EA037), gewoon via SEUS.
Mocht er iemand zijn die na alle problemen op dit forum aan het twijfelen is gebracht over de K850, dan zijn er dus ook nog positieve dingen over te melden 8)
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste