Ja zo simpel is het...
Voor het internetten via bluetooth:
(Wanneer je software hebt van bluesoleil vrees ik dat het niet zal gaan lukken, ik gebruik broadcom software dat denk ik wel het beste is. Ook moet de software PAN ondersteunen)
- Allereerst moet je zorgen dat je telefoon gepaired is met je computer(dat hoef je maar eenmalig te doen de allereerste keer, dat is met code opgeven enzo)
- Vervolgens stel je in je telefoon: Instellingen->Verbindingen->Streaminginstellingen->Verbinden via->Lokaleverbindingen-> Pandefaultaccount
- Bij lokaleverbindingen toestaan: JA
- Onder het kopje data-accounts maak je een nieuw profiel aan(onder opties: nieuwe maken) Hier hoef je alleen maar een naam in te vullen voor de rest laten zoals het is
- Selecteer dit nieuwe account
- Als laatste ga je naar je bluetooth instellingen en onder kopje: 'data-accounts' selecteer je ook hier je nieuw gemaakt profiel.
Op je computer moet je de volgende dingen doen:
- Ga naar je bluetoothlocaties en klik je telefoon aan
- Ga naar ondersteunde services voor je telefoon en klik PAN aan.
- Wanneer je dit goed doet heb je in de map netwerkverbingen (van je computer) een nieuwe verbinding staan, namelijk bluetooth verbinding.
- Ga dan naar de eigenschappen van de internetverbinding van de computer. Daar ga je naar tapblad geavanceerd.
- Vink daar 'internetverdinding delen' aan en selecteer tevens de netwerkverbinding die daar gebruik van mag maken. Dat is dus de bluetoothverbinding.
Nu zijn alle instellingen goed. Ga in je telefoon naar bluetooth menu-> Mijn apparaten, en klik op verbinden met je computer (als het goed is staat daar namelijk je computernaam in die lijst, omdat je al gepaired hebt)
Nu zal er op je computer een notificatie tevoorschijn komen met de mededeling dat er een apparaat verbinding wil maken met de computer. Klik op toestaan. Nu is er een PAN verbinding met je computer. Nu zal je telefoon gebruik maken van je computerverbinding!
Succes ermee