Hoi, ik had laatst (vandaag binnen gekregen) een K850 besteld.
Ik wou een telefoon met een redelijke camera, maar wou er niet teveel geld aan uitgeven en kwam toen bij deze uit, ook omdat veel vrienden van mij positief waren over hun sony ericsson (maar dan de K800).
Anyway, ik heb een redelijk vaag probleem en heb dit probleem nergens terug kunnen vinden.
Ik ben opzich nogal een newbie als het aankomt op telefoons (mijn vorige was een siemans S60 ofzo die ik ooit voor 15 euro had gekocht, maar die was dus stuk gegaan

).
Zoals je misschien ook al door had bne ik een prepaid fan dus ik had em gewoon simlock vrij gekocht op een site.
Nu de problemen:
1)
De touchpads onderaan het scherm zijn niet allemaal even gevoelig. De meest rechtse is bij verre het allergevoeligst. Bij de linkse en middelse moet ik echt mijn vinger erop leggen (wat ik opzich fijn vind). Maar als ik bij het rechter knop ook maar enigsinds eroverheen veeg (zonder echt aan te raken) dan 'activeert' hij hem al. Nu is dit probleem opzich miniem (blijft echter irritant

), maar dat is jammer genoeg dus niet alles.
2)
Als ik die middelste blauwe knop gebruik om door het menu te scrollen e.d. denkt hij vaker ook dat ik op de rechter touchpad duuw. (en nee ik zit niet eens in de buurt van die touchpad met mijn vingers of wat dan ook).
Als ik het onderste gedeelte van die blauwe knopjes gebruik (dus om gewoon omlaag te gaan in het menu of wat dan ook) denkt hij altijd dat ik op de rechter touchpad duuw, dus gaat hij weer uit het menu (aangezien die voor 'terug' staat). Dit geld ook als ik een beetje links en recht boven duuw op de blauwe ring. Dit is dus zwaar frustrerend.
Ik heb em via Inet besteld dus volgens mij zou ik em in principe binnen 7 dagen terug kunnen sturen en mijn geld terug eisen. Echter vind ik deze telefoon opzich (tot nu toe

) best wel een relax. Ik vind 'em eigenlijk best fijn, dus in principe zou ik em willen houden, maar dan zonder die anoying 'bug'. (Want met die 'bug' kan ik echt niet leven). Ik heb 'em al helemaal geupdate en alles maar kan echt niks vinden.
Iemand die iets weet en of dit software/hardware probleem is?
Ik vermoed dat ik em na het weekend terug zal sturen, maar ik hoop dat het zo al op te lossen is.
Alvast bedankt voor de moeite.
[EDIT/UPDATE]
Ik ben erachter gekomen dat dat middelste gedeelte in de blauwe rig (waar de toetsen 2 en 5 dus zitten) een beetje meebeweegt. Als deze ook maar een beetje naar links/rechts/onder beweegt dan denk hij dat ik de rechter touchpad aanraak... Verder heb ik nog nergens niks gevonden hierover. Heb nog iemand gesproken die ook een K850 heeft, begin sterk te vermoeden dat het een hardware probleem is, dus dat ik hem morgen misschien al terugstuur, met verzoek een nieuwe te sturen en/of geld terug.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 09-05-2008 00:50
]