Na dik 2.5 week is de status van m'n reparatie:
Uw toestel is klaar voor verzending.
Hartelijk dank voor uw bezoek.
Nou leuk.. ik ben al 6,5 weken aan het wachten. Ik ben bang dat ze mij zijn vergeten of hem kwijt zijn geraakt! Hier ga ik dus echt werk van maken.jbswinkels schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:05:
Na dik 2.5 week is de status van m'n reparatie:
voor een gratis wsod (white screen of death) oplossing zie:Ivo NL schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:38:
[...]
Euh.. Wie heeft er al last van een WOSD op z'n K850 dan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde probleem. En ik heb uitvoerig gezocht naar mogelijkheden. Je schijnt hem te kunnen laten updaten bij een SE service point (in Den Haag ontkennen ze dat het kan, in Amsterdam was er twijfel). Maar ik heb dit niet kunnen testen. Verder kan je hem opsturen voor reparatie of misschien proberen gehackte firmware erop te zetten (heeft niet mijn voorkeur). Ik moet de mijne nog voor reparatie opsturen, gelukkig heb ik nog een backup k800i. Ik heb overigens ook R1CA037 maar dan wel branded van T-Mobile.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:04:
net geprobeerd om de software te updaten op mijn k850i ;
eerst via de software op mn pc, batterij eruit, c ingedruk houden, verbinden......maar er gebeurde niets met mijn telefoon.
Toen via het menu op de telefoon zelf geprobeerd, maar ik krijg de melding dat er geen nieuwe software beschikbaar is.
Erg vreemd, want ik heb R1CA037, unbranded..... terwijl er volgens mij toch echt een nieuwe versie beschikbaar moet zijn ??
iemand meer dit probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 17:53 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 10:31 ]
Verwijderd
De status staat nog steeds op "klaar voor verzending"... Al heel de week. Las dat ze aan 't staken zijn bij (sommige) KPN Business Centers... Ze kunnen tussen het staken door toch wel de mijne ff op de post doen...
Verwijderd
is ook niet echt een probleem, maar ik ben gewend klepje open, klikVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:00:
Flits opladen is toch in 3 seconden gedaan ofzo? Lijkt me nou niet echt een probleem.
Enige waar ik last van heb met mijn telefoon is ook overbelichte foto's. In het begin viel het wel allemaal mee, maar valt me nu bij bijna elke foto op.
Verwijderd
Een tijdje geleden zei iemand hier volgens mij dat je soms even met een tandentstoker stof uit de lichtmeter moet scheppen om de overbelichte foto's tegen te gaan. Ik kan me voorstellen dat de telefoon de omgeving donkerder inschat als z'n lichtmeter geblokt wordt....Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:20:
[...]
is ook niet echt een probleem, maar ik ben gewend klepje open, klik
ik was gewoon verwend![]()
maar die overbelichte foto;s vind ik wel echt jammer. weet ook niet wat ik eraan kan doen
Dit had het probleem bij mij ook opgelost inderdaad, echter heeft hij het nu weer, komt denk ik door mezelf, heb m'n telefoon gewoon in m'n broekzak zitten en dat is blijbkaar nogal een stoffige plek...Binnenkort maar weer eens met de tandenstoker aan de slagVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:08:
[...]
Een tijdje geleden zei iemand hier volgens mij dat je soms even met een tandentstoker stof uit de lichtmeter moet scheppen om de overbelichte foto's tegen te gaan. Ik kan me voorstellen dat de telefoon de omgeving donkerder inschat als z'n lichtmeter geblokt wordt....
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik heb 'm verzekerd via T-Mobile dus de afhandeling liep via Pro-assistjbswinkels schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:40:
[...]
De status staat nog steeds op "klaar voor verzending"... Al heel de week. Las dat ze aan 't staken zijn bij (sommige) KPN Business Centers... Ze kunnen tussen het staken door toch wel de mijne ff op de post doen...
Verwijderd
hoezo heb je daar spijt van? ik zit er ook over te denken een viewty te nemen ipv mijn k850igis. schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:28:
ik ben mijnes 5 weken kwijt geraakt.. dat is een onbehoorlijke termijn heb ik hun duidelijk gemaakt..
na veel gezeur en vaak de woorden ''onbehoorlijk'' en ''oplossing'' te noemen heb ik uiteindelijk een nieuwe kunnen uitkiezen.. ditkeer de viewty gedaan.. wel spijt van:O
dus als ik jullie was.. ZEIKEN:d
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Serieus?! Dat is opzich wel gunstig. Hoelang was je hem kwijt?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:29:
gewoon naar service center gaan... ik was mijn bon ook vergeten toen en ze deden daar niet moeilijk over. Ik had precies hetzelfde probleem als jou.
Verwijderd
je hebt garantie via je IMEI nummer, misschien maakt het wel uit dat hij Duits is.. maar lijkt me niet.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:54:
[...]
Serieus?! Dat is opzich wel gunstig. Hoelang was je hem kwijt?
Vroegen ze dan niet naar je gegevens zodat ze in de klantendatabase konden kijken ofzo?
Verwijderd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Aha! Nou dan ga ik daar even achteraan. 6 dagen is idd een nette termijnVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:55:
[...]
je hebt garantie via je IMEI nummer, misschien maakt het wel uit dat hij Duits is.. maar lijkt me niet.
Ik wist dat het via IMEI gecontroleerd werd, dus had de bon thuis gelaten en naar het service center geweest. 6 dagen later kon ik hem alweer ophalenterwijl het servicecenter hem nog had opgestuurd naar SE etc. 6 dagen is echt heel weinig
[ Voor 32% gewijzigd door watercoolertje op 07-04-2008 11:19 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
ja dat maakt me een beetje huiverig, ik heb hem namelijk net besteldwatercoolertje schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:16:
Lol het topic gaat echt 80% over reparatie en levertermijnen... Best wel kansloos,
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door watercoolertje op 08-04-2008 08:38 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Don't be. Mensen zeuren nu eenmaal niet dat hun telefoon zo goed werkt. Mijn werkt prima, geen problemen!marteltor schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:38:
[...]
ja dat maakt me een beetje huiverig, ik heb hem namelijk net besteld
goed leegtrekken en dan pas opladen komt vanzelf goedkeet1 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:30:
Hallo, Ik heb ook een K850i en binnen een dag is de accu zo'n beetje leeg, ik bel helemaal niet veel.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (heb niet alle posts gelezen in dit topic)?
Is er misschien een software update die het probleem oplost, anders moet ik hem terugbrengen bij de winkel en ben ik het toestel een aantal weken kwijt.
Krijg geen leentoestel bij de vodafone, dus ook een aantal weken niet bellen met het nummer.
Heb je 3G aan of uit staan? Dat slurpt energie. Mijn K850i doet met 3G aan ongeveer anderhalve dag met een accu en zonder veel langer. Idem overigens voor de Nokia 6500 slide, met 3G krap een dag, zonder een kleine week.keet1 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:30:
Hallo, Ik heb ook een K850i en binnen een dag is de accu zo'n beetje leeg, ik bel helemaal niet veel.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (heb niet alle posts gelezen in dit topic)?
Is er misschien een software update die het probleem oplost, anders moet ik hem terugbrengen bij de winkel en ben ik het toestel een aantal weken kwijt.
Krijg geen leentoestel bij de vodafone, dus ook een aantal weken niet bellen met het nummer.
Als je nou eens goed kijkt, er staat onder 'more' gewoon een tekstjeVerwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 00:51:
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze telefoonhad hier voorheen een Lg viewty dat is pas een klote ding ben blij dat ik daar vanaf ben, en nu tevreden ben over mijn telefoon!
Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt ??
http://www.youtube.com/watch?v=J0Z-a-l-jaE
Verwijderd
3G gaat vooral energie slurpen wanneer de telefoon moet zoeken naar een 3g netwerk. Blijkbaar kom jij alleen in een omgeving met 3g verbinding zodat je telefoon niet de hele dag aan het zoeken is, want dat nekt je batterij.watercoolertje schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:01:
Ik heb 3G altijd aan staan, mail wordt gepushed en dat zijn er z'n 30/40 per dag bel 15 minuten per dag en stuur denk ik 15 tot 20 smsjes. luister zeker een uur naar me muziek (waarvan 15 minuten op speaker ongeveer de rest op koptelefoon) en kan zeker 2 dagen doen met me accu maar ondanks dat is het een kleine moeite om hem dagelijk op te laden. Ik heb de nieuwste firmware!
Verwijderd
Te vet programmaatje. Kun je iemand anders, wanneer je verbinding hebt gemaakt, behoorlijk mee 'pakken'. Van het activeren van de toetsenblok tot aan de complete hard resetRio schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:57:
Iemand enig idee of er een bluetooth-filebrowser bestaat waarmee je in iemand anders zijn tel kan bladeren? Dat heeft SE volgens mij als enige fabrikant niet standaard in zijn foons zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 09-04-2008 20:40 ]
Why is zo legaal als het maar kan hoor... de andere partij moet gewoon de verbinding accepteren, als je dat doet ja wat mag dan wel of niet.. Je hacked je zelf toch niet in die andere telefoon.*knip, ongewenst tooltje. Weet je zelf denk ik ook wel als ik je reactie lees
[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 11-04-2008 09:34 ]
Ow nou dan kan het slechte nieuws ook wel van de frontpage... is ook niet illegaal maar is ook niet leuk voor sommige... hmm en het goede nieuws dan, is vast ook weer slecht voor sommige... naja je kan dan beter het domein laten vallen ;-) Met andere woorden wat een nepargument... Maagoed ik snap dat het niet mag en zal het ook niet verklappenDe dingen die er tussen staan kan niemand leuk vinden
[ Voor 46% gewijzigd door watercoolertje op 11-04-2008 10:36 ]
[ Voor 42% gewijzigd door marteltor op 11-04-2008 16:48 ]
[ Voor 6% gewijzigd door marteltor op 13-04-2008 00:05 ]
Nee helaas is het niet mogelijk om 3G alleen aan te hebben wanneer je erom vraagt. Dus als je kiest voor 'alleen GSM' wordt er gebruik gemaakt van GPRS.. Gewoon iedere dag je batterij opladen en hem gewoon op 3G laten staan, dat gaat primamarteltor schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:01:
een vraagje: bij instellingen --> verbindingen --> mobiele netwerken --> GSM-/3G netwerken heb je 3 opties:
- GSM en 3G
- Alleen GSM
- HSDPA
Ik heb Orange world aanstaan en op de hsdpa instelling werkt alles dus als een trein. Enige is: batterij gaat sneller leeg. Nu heb ik de telefoon ingesteld op 'Alleen GSM'. Als ik nu mn Gmail tooltje of de SE webbrowser start, werkt de internetverbinding wel gewoon. Ik krijg tenminste gewoon nu.nl te zien, maar het gaat wel een stuk slomer. Bovenin beeld verschijnt het bekende wereldbolletje. Heb ik nu een gprs verbinding? Of maakt de telefoon op zo een moment alsnog verbinding met 3G of HSDPA?
Want eigenlijk hoeft van mij hsdpa niet constant aan te staan. Als het aan gaat op het moment dat ik wil internetten vind ik het best. Dat scheelt weer wat batterij. Weet iemand of dat kan?
Tweede vraag: is het niet mogelijk om ergens in de telefoon een adres van een stream in te voeren en zo te luisteren?
Android fanboy
Ik vind de K850i ook niet super flexRio schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:17:
[...]
Don't be. Mensen zeuren nu eenmaal niet dat hun telefoon zo goed werkt. Mijn werkt prima, geen problemen!
Verwijderd
mag ik vragen welk forum?Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 08:18:
Ik las op een ander forum dat er een nieuwe firmware uit is. Deze zou de BROD moeten voorkomen. De snelheid schijnt ook goed te zijn toegenomen. Iemand al geupdate? Mijn telefoon wordt op dit moment gerepareert dus ben hem 3 week kwijt..
[ Voor 13% gewijzigd door marteltor op 13-04-2008 12:11 ]
Verwijderd
Op esato: http://www.esato.com/boar...p?topic=157121&start=6285marteltor schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:03:
[...]
mag ik vragen welk forum?
edit: ik heb gelezen dat het om r1EA037 gaat en de mediabrowser speed zou zijn toegenomen. Geen grote veranderingen.
dan zou ik hem altijd nog op hsdpa laten staanIvo NL schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:21:
[...]
Nee helaas is het niet mogelijk om 3G alleen aan te hebben wanneer je erom vraagt. Dus als je kiest voor 'alleen GSM' wordt er gebruik gemaakt van GPRS.. Gewoon iedere dag je batterij opladen en hem gewoon op 3G laten staan, dat gaat prima
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door marteltor op 13-04-2008 19:49 ]
Verwijderd
Updaten! Schijnt het reboot probleem sterk te verbeteren!Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:43:
mijn telefoon in ondertussen weer terug, ik had blue ring of death.. hij doet t nu wel, alleen doet hij nog vaak een reboot.. ik heb t idee dat ie dat doet als er teveel gevraagd wordt van de telefoon, met name tijdens het gebruik van de media optie.. best vervelend, maar ik heb geen zin om m weer terug te brengen..
ik heb hem trouwens 25 maart weggebracht, en ik besloot op 10 april eens langs te gaan om te vragen of ie al binnen was, want ik had niks gehoord.. bleek dat ze op 2 april al een voicemail hadden ingesproken.. best gek aangezien ik geen voicemail heb ingesteld
maargoed hij is er weer!
Mijn M2 doet via een cardreader max 2Mb per seconde (eigenlijk best traag zo snel download ik ookOver de snelheid van M2 en MicroSD kaartjes; zolang je de kaartjes in je telefoon laat maakt het volgens mij weinig uit. Ik heb eerst een 103 MB groot bestand naar de bijgeleverde 512 MB M2 kaart gestuurd, en daarna naar mijn splinternieuwe 4 GB MicroSDHC class 6 gestuurd.
512 MB M2: 57 seconde
4 GB SDHC: 54 seconde.
De beperking zal dus wel in de telefoon zitten. In principe moet een class6 SDHC kaart namelijk 6 MB per seconde kunnen schrijven.
[ Voor 41% gewijzigd door watercoolertje op 14-04-2008 09:50 ]
[ Voor 15% gewijzigd door marteltor op 14-04-2008 10:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk, maar daarvoor moet je niet hier zijn maar bij diegene waar je hem hebt terug gebracht. Lijkt me eigenlijk vrij logisch, uit zichzelf zullen ze er in ieder geval niet mee komen!Bestaat er niet de mogelijkheid dat ze na zoveel dagen/weken een nieuwe telefoon geven??
Verwijderd
Ja tuurlijk is dat logisch, maar ik mag toch wel hier vragen of jullie weten of dat mogelijk is?watercoolertje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:46:
[...]
Tuurlijk, maar daarvoor moet je niet hier zijn maar bij diegene waar je hem hebt terug gebracht. Lijkt me eigenlijk vrij logisch, uit zichzelf zullen ze er in ieder geval niet mee komen!
Verwijderd
Verwijderd
Vreemd, ik heb alleen de opties:marteltor schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:01:
een vraagje: bij instellingen --> verbindingen --> mobiele netwerken --> GSM-/3G netwerken heb je 3 opties:
- GSM en 3G
- Alleen GSM
- HSDPA
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 15:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 00:21 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 16-04-2008 10:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 13:14 ]
Nee, maar als je hem terugflashed kunnen ze dat niet zien en als die telefoon zo kappot is dat je niet meer kan terugflashen zullen ze het waarschijnlijk niet merken. Volgens mij is het eerste wat ze doen is de firmware opnieuw er op zetten, om te testen dat het geen softwareprobleem is.Aha, maar T-mobile is daar niet zo blij mee of wel? Garantie...?
Ik heb 1/2 pagina's terug precies het zelfde gehad. Ik kreeg een nieuw toesteld nadat ik 2 x ben gaan klagen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:06:
Jeetje wat duurt het lang voordat ik mijn telefoon terug krijg van de reparatie, gisteren was het alweer 7 weken geleden (25 feb ingeleverd), ik vind het echt niet normaal.
Bestaat er niet de mogelijkheid dat ze na zoveel dagen/weken een nieuwe telefoon geven??
Verwijderd
Uiteindelijk hebben ze me ook een nieuw toestel gegevenj0eyv schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:22:
[...]
Ik heb 1/2 pagina's terug precies het zelfde gehad. Ik kreeg een nieuw toesteld nadat ik 2 x ben gaan klagen.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Ik vind dat je heel erg geduldig bent geweest en ze bij Sony toch zeker het voordeel van de twijfel hebt gegeven, evenals de mogelijkheid om het 'netjes' op te lossen!Maestro schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:39:
Ik geef het op!
...
Vandaag ben ik terug gegaan naar de BelCompany, het verhaal uitgelegd en aangegeven dat het vertrouwen nu toch wel flink is afgenomen. En heb verzocht met het hoofdkantoor te overleggen welke mogelijkheden er zijn om het toestel om te ruilen tegen een Nokia N82. Volledig tegen m'n principes in!Maar dit is niet leuk meer.
Tegen (aspirant)eigenaren: Besef dat dit geen gemiddelde ervaring is, maar een pechgeval. Niet op basis van deze post een beslissing nemen dus. Al is het wel iets om mee te nemen.
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt hem terug maar tegelijkertijd ben je benieuwd wanneer je hem terug hebt?RemonLP schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:13:
Nou mijn toestel is vandaag ook weer is terug...
voor de 2de keer dan wel.
eerste keer was het welbekende "bewerking mislukt" probleem.
Nu was het net als vele hier de BROD.
Had naar de SE helpdesk gebeld maar daar zeiden ze dat het een niet zo heel veel voorkomend probleem is.
Ben benieuwd hoelang ik mag wachten tot ik me tel terug heb.
Heb hem via 2call ter reparatie gestuurd omdat dat volgens de SE helpdesk moest. In de vodafone winkel weigerden ze me in ieder geval omdat ik hem niet via vodafone gekocht heb.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq