Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:43:
[...]

Ik krijg hem met een pasje met geen mogelijkheid van zijn plaats. Het lukt met opzich wel om er met een pasje langs te komen maar ik heb dan niet het idee dat hij echt losklikt. De kant waar de camera knoppen zitten e.d. wil al helemaal niet. :(
Bij mijn k750i had ik nooit geen enkel probleem met het openkrijgen. Wat moet ik hier zo anders doen?
Heb je wel het klepje aan de onderkant los geschroeft?
Moet normaal toch redelijk makkelijk gaan, ok, net aan de knopjes is ff moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:56:
[...]

Heb je wel het klepje aan de onderkant los geschroeft?
Moet normaal toch redelijk makkelijk gaan, ok, net aan de knopjes is ff moeilijk.
Ik heb de schroefjes uiteraard losgemaakt. Tenzij het er meer zijn dan die 2 bij de batterij. Ik krijg het begin ook wel los. Maar in het midden blijft hij hardnekkig vast zitten.
Maakt het trouwens uit of je boven of onder de gekleurde rand losmaakt? Die rand zelf heeft ook nog klikrandjes waardoor je er met een pasje ook lastig langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crim schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:56:
[...]

Dat is het mooie aan Samsung telefoons ja een wachtwoord op je sms inbox en foto's, ik heb dat bij deze telefoon nog niet kunnen ontdekken. :)

Weet iemand trouwens of je de blog functionaliteit van de telefoon ook kan resetten ofzo? (zodat je die claimcode enzo weer krijgt via sms) Want ik heb het een tijdje gebruikt maar nu komen m'n foto's opeens niet meer op m'n blog terecht... Terwijl het verzenden wel gewoon lukt.
Dat zou ik niet weten. Maar voor webloggen gebruik ik Moblogger van Farcast. Daar kun je ook gelijk instellen dat bijvoorbeeld je foto's doorgestuurd moeten worden naar hyves of whatever.
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die hetzelfde probleem als mij had, met het versturen van een sms naar meerdere ontvangers (hij maakte er dan automatisch een mms van)
Ik heb ondertussen mijn telefoon een aantal keer uitgeschakeld, en vandaag kon ik wel een groepsbericht gewoon als sms versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Hmz,
Slecht bericht... heb mijn toetsenbord naar de klote en dacht garantie te hebben maar blijkt niet helemaal fijn te verlopen. :'(
Nu is mijn vraag als iemand zijn telefoon van de hand gaat doen dat ik hem mits natuurlijk voor een leuke prijs wel wil over nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:52:
[...]

Ik heb de schroefjes uiteraard losgemaakt. Tenzij het er meer zijn dan die 2 bij de batterij. Ik krijg het begin ook wel los. Maar in het midden blijft hij hardnekkig vast zitten.
Maakt het trouwens uit of je boven of onder de gekleurde rand losmaakt? Die rand zelf heeft ook nog klikrandjes waardoor je er met een pasje ook lastig langs komt.
Met de achterkant naar boven laat je de gekleurde rand zitten (heb ik toch gedaan)
Ik zou zeggen, blijf proberen, hij zal toch een keer los moeten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb mijn K850i besteld via t-mobile.nl alleen voor die gratis 2GB moet ik een aankoopbon en contract opsturen van T-mobile. Alleen die heb ik niet? Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goeie tip wat betreft een teletekst browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ik heb een vraag, kan via een kennis een k850i kopen maar het is een t-mobile toestel.
Kan ik het toestel makkelijk unlocken en voorzien van de orginele software? Heb zelf namelijk een Hi abonnement.
Alvast bedankt

p.s weet dat het misschien wel ergens is vermeld maar moet snel reageren en daarom jullie deskundig advies nodig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:52:
IK heb mijn K850i besteld via t-mobile.nl alleen voor die gratis 2GB moet ik een aankoopbon en contract opsturen van T-mobile. Alleen die heb ik niet? Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
Als aankoopbon heb ik de pakbon genomen. Die kreeg ik samen met de voucher bij de telefoon geleverd. De contractbevestiging was geloof ik apart verstuurd, kwam dezelfde dag of eerder binnen.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen contractbevestiging gehad naar mijn weten. Ik zal nog eens kijken. Anders vanavond T-mobile bellen.
Wat kun je eigenlijk allemaal met de shake functie? Het volgende weet ik al:
Wallpaper die veranderd als je schud.
Standaard spelletje van Ericsson.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkpaulus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:53:
Ik heb een vraag, kan via een kennis een k850i kopen maar het is een t-mobile toestel.
Kan ik het toestel makkelijk unlocken en voorzien van de orginele software? Heb zelf namelijk een Hi abonnement.
Alvast bedankt

p.s weet dat het misschien wel ergens is vermeld maar moet snel reageren en daarom jullie deskundig advies nodig ;-)
Jahoor dat kan prima. Je hebt er verschillende sites voor. De bekendste is denk ik wel Davinci (http://www.davinciteam.eu/index.html)
Je vergooit daarme wel je garantie(als je die nog had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Ik ben overigens al mijn standaard games kwijt. Kan ik dat op de een of andere manier oplossen zonder mijn tel weg te brengen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:42:
[...]

Jahoor dat kan prima. Je hebt er verschillende sites voor. De bekendste is denk ik wel Davinci (http://www.davinciteam.eu/index.html)
Je vergooit daarme wel je garantie(als je die nog had).
En staat er veel reclame op zo'n toestel? Ik bedoel daarmaa de logo's die je vaak ziet staan op het toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:35
ik heb mijne laten unbranden vor 10 euro waarmee het logo weg is (maar de simlok niet) en ik orginele software van SE erop kan zetten ipv t-mob. zooi

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
watercoolertje schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:08:
ik heb mijne laten unbranden vor 10 euro waarmee het logo weg is (maar de simlok niet) en ik orginele software van SE erop kan zetten ipv t-mob. zooi
En zitten er ook logo's op bijvoorbeeld de accudeksel en het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Er staat wat onverwijderbaars op de achterkant (onder een millimeter doorzichtig plastic wat vrij onkrasbaar is :D)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon me k850i vandaag weer ophalen bij het service center, ze hadden hem verstuurd en binnen 6 dagen was hij weer terug, nette service! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen wacht ik al bijna 3 weken op mijn telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Mijn touch toetsen doen 't niet meer... Lekker handig, kan nu dus niks meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus: ga naar een service center, en laat hem vanuit daar versturen naar SE om de telefoon te laten maken, duurde bij mij maar heel kort, 6 dagen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit in de buurt van Arnhem geen service center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou verdomme voor de 2e keer BROD(Blue Ring Of Death)
Kan ik weer 10 euro betalen om te flashen. :(
Ik ga nu in ieder geval niet meer updaten naar R1EA031. Blijf deze keer maar mooi bij R1CA037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:02:
Volgens mij zit in de buurt van Arnhem geen service center
Barneveld zit een Phonehouse servicecenter voor Sony Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 02:04:
Serieus: ga naar een service center, en laat hem vanuit daar versturen naar SE om de telefoon te laten maken, duurde bij mij maar heel kort, 6 dagen dus :)
Service center van je provider neem aan dat je bedoelt? Dat zou dan voor mij de Hi shop worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik teletekst goed kan bekijken via vodafone live? moet ik daar een apart iets voor downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Ik heb nou verdomme voor de 2e keer BROD(Blue Ring Of Death)
Kwalijke zaak, het enigste probleem wat nu nog wel is voorkomt is 2 keer in de week dat ie uit het niks reboot en daarna weer vrolijk verder gaat. Me batterij is altijd half vol of meer geweest...

Verder heb ik op een hele lullige manier me 8gb MicroSD zien vergaan :S Stond buiten met windkracht 10 en was aan het kloten omdat me telefoon het kaartje niet zag... Ik drukte hem in en floep daar vloog ie :P Nee dat is nog niet alles want maar 5 meter verder kwam die op de grond, en werd weer gepakt door een windvlaag. Hoppa in een put... Dat was het ergste nog niet want ik ebn niet bang om me handen vies te maken (zag hem gewoon liggen, welliswaar op de bodem maar die dingen kunnen wel tegen water denk/dacht ik). Ik heb met 2 andere collega's de put proberen te openen maar tevergeefs, dan maar een schepnetje van thuis halen... ik scheppen want ik zag waar die lag dus was een eitje, zit ie niet in me netje, zag hem niet liggen ook... Oke ik halve put leeggehaald met bladeren en andere troep maar helaas hij ligt er dnek ik nog steeds ergens te dwalen door dat kutriool... :S

En ik ben natuurlijk zo stom geweest om die 2gb coupon NIET meteen op te sturen (nu 2 maanden verder) en heb dus geen idee hoe lang ik er alsnog op moet wachten... zolang nog maar ff de standaard 512mb gebruiken maar vrolijk wordt ik er niet van (stonden ook bestanden op van me werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:57:
[...]
Kwalijke zaak, het enigste probleem wat nu nog wel is voorkomt is 2 keer in de week dat ie uit het niks reboot en daarna weer vrolijk verder gaat. Me batterij is altijd half vol of meer geweest...

Verder heb ik op een hele lullige manier me 8gb MicroSD zien vergaan :S Stond buiten met windkracht 10 en was aan het kloten omdat me telefoon het kaartje niet zag... Ik drukte hem in en floep daar vloog ie :P Nee dat is nog niet alles want maar 5 meter verder kwam die op de grond, en werd weer gepakt door een windvlaag. Hoppa in een put... Dat was het ergste nog niet want ik ebn niet bang om me handen vies te maken (zag hem gewoon liggen, welliswaar op de bodem maar die dingen kunnen wel tegen water denk/dacht ik). Ik heb met 2 andere collega's de put proberen te openen maar tevergeefs, dan maar een schepnetje van thuis halen... ik scheppen want ik zag waar die lag dus was een eitje, zit ie niet in me netje, zag hem niet liggen ook... Oke ik halve put leeggehaald met bladeren en andere troep maar helaas hij ligt er dnek ik nog steeds ergens te dwalen door dat kutriool... :S

En ik ben natuurlijk zo stom geweest om die 2gb coupon NIET meteen op te sturen (nu 2 maanden verder) en heb dus geen idee hoe lang ik er alsnog op moet wachten... zolang nog maar ff de standaard 512mb gebruiken maar vrolijk wordt ik er niet van (stonden ook bestanden op van me werk).
Whehehe, das vrij lullig ^^ Sorry, maar 't klinkt wel wat grappig ;) Ik heb overigens nog nooit problemen gehad met mijn foon. Alles werkt naar behoren, nog nooit BSOD gehad, of dat me games niet werkten, etc. M'n foon is unbranded, en heeft altijd de nieuwste firmware gedraaid (update altijd zelfde dag nog dat er een nieuwe uitkomt). Enige 2 grote nadelen van de foon waar ik me aan erger vind ik hoe langzaam hij is (vergelijk maar'ns met K800i, echt abnormaal verschil) en het stof achter de lens.. Heb sowieso de eerste 'versie' van de telefoon want heb hem de dag dattie in de winkels lag gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Sorry, maar 't klinkt wel wat grappig
Ja maar dat feit verzacht de pijn helaas niet :P Ookal kan ik er nu wel mee rom lachen dan op het moment dat het gebeurde... Toch weer een paar uur werken om hem terug te verdienen... Ookal heb ik geen zin om een nieuwe te kopen want 8gb was voor bestanden leuk maar veel te veel muziek (leek ook wel of me telefoon meer moeite had met 8gb dan met 512mb :P), maar heb nu een 400gb externe HDD die voor bestanden (eSATA) nog veel sneller werkt... :) Dus de 2gb die ik nog van SE/T-mobile te goed heb zal wel voldoen voor mijn muziekcollectie (ik had er max 6gb muziek op gehad, en verder nog wat andere bestanden)

[ Voor 14% gewijzigd door watercoolertje op 14-03-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

In elk geval is dat kaartje nu wel "gewatercooled" ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbswinkels schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:51:
[...]
Service center van je provider neem aan dat je bedoelt? Dat zou dan voor mij de Hi shop worden.
Nee een SE service center, staan hier op GoT ergens aangegevens waar die zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
In elk geval is dat kaartje nu wel "gewatercooled"
Ja dat is waar :P moet zeggen dat z'n kaartje nog best warm wordt in een cardreader. Vind het wel gaar dat ik via me telefoon op ongeveer 1,4Mb/s bleef hangen met kopieeren en via cardreader haalde ik 10.4Mb/s wat dus 7x (gokje) zo snel is.

Me M2 kaart die er nu weer in zit is daarintegen gewoon sloom ook in een reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnoudBM schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:52:
[...]

Als aankoopbon heb ik de pakbon genomen. Die kreeg ik samen met de voucher bij de telefoon geleverd. De contractbevestiging was geloof ik apart verstuurd, kwam dezelfde dag of eerder binnen.
Ik heb nu een factuur ontvangen maar geen contractbevestiging.
Weet iemand waar ik shake nog meer voor kan gebruiken behalve wallpaper en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor welke games kan shake worden gebruikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shake maakt gebruik van de beweging/acceleratie censor. Dat bal spelletje gebruikt ook de beweging/accelaratie censor. Vandaar dat ik ze beide noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ik heb weer een werkende K850i :-)

Maar wat ik het enige minpunt vind van dit toestel, is dat als je met je nagel naast de 3 en 6 toets drukt dat dat gedeelte helemaal beweegt net of dat niet goed vast zit. (lijkt een beetje cheap)
Heb het bij iemand anders ook geprobeerd en die heeft dat ook.
En als het donker is zie je dat daar ook licht van onder vandaan komt en is misschien ook wel het probleem waar het stof naar binnen kan komen.
Verders een super toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het idee dat die hele voorkant een beetje zweeft ofzo. Als je hem op tafel legt en tussen de toetsen drukt gaat bij mij dat hele gedeelte een beetje omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Mijn vriendin heeft een Sony Ericson K850i. Laatst heeft ze hem laten vallen en is er een 'scheur?' in het binnenste gedeelte van het scherm gekomen. Ik kan bijna niet geloven dat er een scheur onder het bovenste gedeelte van haar telefoon zit. Haar hele scherm gaat langzaam aan naar de knoppen. Meer mensen die hier last van hebben of last van hebben gehad?

Valt dit onder de garantie, of is er een andere goedkope oplossing? Op deze manier is deze telefoon dood te verklaren.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Nee, dat valt niet onder de garantie..... volgende keer misschien verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Heb gisteren via Davinci ge-debrand, eindelijk die t-mobile rotzooi eruit.
Heb nu R1EA031, werkt prima, toestel is nu een beetje sneller merk ik in de menu's

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Duuvel schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:22:
Heb gisteren via Davinci ge-debrand, eindelijk die t-mobile rotzooi eruit.
Heb nu R1EA031, werkt prima, toestel is nu een beetje sneller merk ik in de menu's
En hoeveel ksote dat? mijne is voor 10 euro gedebrand bij totalgsm.org en buiten de punten die je opnoemt vind ik niet veel dingen verbeterd, ik wacht al met smart op de volgende update (de echte groten? of komt die niet meer)... De games staan er bij jouw ook nog op? Bij mij marbel dinges en die tennis game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

watercoolertje schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:15:
[...]

En hoeveel ksote dat? mijne is voor 10 euro gedebrand bij totalgsm.org en buiten de punten die je opnoemt vind ik niet veel dingen verbeterd, ik wacht al met smart op de volgende update (de echte groten? of komt die niet meer)... De games staan er bij jouw ook nog op? Bij mij marbel dinges en die tennis game..
Heb 'm gedebrand bij Davinci Team, ook 10 euro.
Heb inderdaad gewoon nog de 2 standaard games erop staan, Marble Madness en dat Tennisspel.
Voor de rest merk ik ook niet zo heel veel, wat kleine veranderingen in het menu en op sommige andere plaatsen.

Voornaamste reden waarom ik het heb gedaan is zodat ik toekomstige updates het snelst binnen heb, T-Mobile maakt namelijk updates van hun branded firmware maar die zijn erg traag, van de nieuwste firmware is nog steeds geen T-Mobile versie. Schijnt dat de camera in deze versie verbeterd is, nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon valt de laatste tijd steeds vaker stil, hij lijkt dan uit te gaan, trilt even, scherm wordt zwart en daarna gaat het toetsenbord weer branden en het display aan.. hij heeft dan geen achtergrond (die van het thema) en geeft netwerk zoeken aan.. kan dan niet in menu's komen en pas na een tijdje lukt dat wel.. als ik dan weer op het hoofdscherm kom heb ik mijn oude achtergrond. Heel gek! iemand idee hoe dit komt? geen zin om voor zoiets kleins mijn telefoon een tijd kwijt te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik heb er last van dat het geluid uit de headset vervormd :?

geen hpm 82..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:01:
mijn telefoon valt de laatste tijd steeds vaker stil, hij lijkt dan uit te gaan, trilt even, scherm wordt zwart en daarna gaat het toetsenbord weer branden en het display aan.. hij heeft dan geen achtergrond (die van het thema) en geeft netwerk zoeken aan.. kan dan niet in menu's komen en pas na een tijdje lukt dat wel.. als ik dan weer op het hoofdscherm kom heb ik mijn oude achtergrond. Heel gek! iemand idee hoe dit komt? geen zin om voor zoiets kleins mijn telefoon een tijd kwijt te zijn..
brandt de blauwe lens verlichting dan ook? Zo ja dan heb je namelijk een BLUE RING OF DEATH. Mijn toestel had dat ook en ligt nu bij service center nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remix999 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:22:
[...]

brandt de blauwe lens verlichting dan ook? Zo ja dan heb je namelijk een BLUE RING OF DEATH. Mijn toestel had dat ook en ligt nu bij service center nog steeds :(
Nee dan heb je niet Blue Ring of Death. Dat heb je pas als de telefoon opeens helemaal uit is en bij het opnieuw aandoen alleen de toetsenbordverlichting en de camera ring brand. Het probleem van Donny44 zijn gewoon de random restarts. Welke firmware versie heb je? (donny44)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
Nou, dat ik ook wel maar ook af en toe blue ring of death erbij, mijn toestel is net terug van reparatie en wat denk je? Zoals jij zegt random restarts alleen maar, gaat weer terug naar service center :(
Ze hadden het geflashed naar 31 ik had eerst de laatste erop gedaan volgens mij 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

En die van mij is vandaag ook richting servicecenter afgevoerd.
De touch buttons werkten niet meer, en heb gelijk maar een waslijst andere probleempjes opgegeven (frequente reboots, camerafocus faalt vaak, enz...), eigenlijk in de hoop dat ie vervangen wordt.

Het viel de verkoper bij de BC (for what it's worth) gelijk al op dat het een van de eerste series was, en meldde me dat de series van okt-nov 2007 veel zijn terug gekomen. Is er al een hardwarerevisie geweest?

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb R1EA031..
geen idee of de blauwe ring gaat branden, meestal gebeurt het in mijn zak, heb hem pas 1 keer op heterdaad betrapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:40:
ik heb R1EA031..
geen idee of de blauwe ring gaat branden, meestal gebeurt het in mijn zak, heb hem pas 1 keer op heterdaad betrapt!
Ik ook regelmatig restarts. (R1CA037). Ik had dit met oudere software ook eens gehad maar met R1CA037 heb ik dit minstens 1x per week misschien daarvoor ook wel. Ik denk overigens niet dat het softwareversie gerelateerd is.

Zoals jij aangeeft gebeurd dit bij mij ook in mijn zak. Meestal zit ik dan aan tafel te eten en zit ik iets voorover waardoor mijn telefoon knelt in de broekzak. Ik weet niet of ik dan perongeluk een toets ingedrukt houd.

Gevolg: Telefoon geeft korte trilpuls waarna alles uit is. Hij start daarna uit zichzelf opnieuw op en komt na een tijdje gewoon weer in het menu. Geen blue ring of death.

Ik kan het probleem echter niet reproduceren dus wat het nu precies veroorzaakt weet ik niet. Heb al geprobeerd sommige toetsen een tijd in te houden maar krijg geen restart op commando.

[ Voor 9% gewijzigd door wiene op 19-03-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb probleempje mijn telefoon ging plots uit ging weer aan toen ik op de aan uit knop drukte, hij vroeg niet om pin maar ging gelijk weer aan de slag. alleen is hij de contacten lijst kwijt. als ik status van de contacten op vraag geeft hij aan dat er o contacten zijn ook op de sim staat volgens de telefoon nix. kan alleen geen nieuwe contacten toevoegen, met backup herstellen geeft hij aan dat de file op de telefoon beschadigt is en dat ik met herstellen het weer goed krijg omdat de bestanden op de computer niet beschadigt zijn. dus dat schiet ook niet op.
als ik orange bel vertellen ze mij dat ik hem moet resetten naar fabrieksinstellingen maar dan ben ik alle games en programma's kwijt die orange er standaard op zitten. weet iemand hoe ik daar ook een backup van kan maken? HELP PLEASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
bartus1989 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:19:

geen hpm 82..
weet niemand het? word dit dan de 3e keer dat hij weggaat :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:41:
ik heb probleempje mijn telefoon ging plots uit ging weer aan toen ik op de aan uit knop drukte, hij vroeg niet om pin maar ging gelijk weer aan de slag. alleen is hij de contacten lijst kwijt. als ik status van de contacten op vraag geeft hij aan dat er o contacten zijn ook op de sim staat volgens de telefoon nix. kan alleen geen nieuwe contacten toevoegen, met backup herstellen geeft hij aan dat de file op de telefoon beschadigt is en dat ik met herstellen het weer goed krijg omdat de bestanden op de computer niet beschadigt zijn. dus dat schiet ook niet op.
als ik orange bel vertellen ze mij dat ik hem moet resetten naar fabrieksinstellingen maar dan ben ik alle games en programma's kwijt die orange er standaard op zitten. weet iemand hoe ik daar ook een backup van kan maken? HELP PLEASE
Kan naar mijn weten niet :( Je kan alleen door je telefoon via davinci opnieuw te 'flashen' de games terug krijgen e.d. Dat is dus op dezelfde manier als waarop je je telefoon unbrand. Dit kost echter wel 10e o.i.d.

Wat mogelijk ook nog kan, maar dit weet ik niet zeker, is dat de applicaties op de SE site (gratis) te downloaden zijn. Niet op de www, maar op de wap site van SE. Ik dacht ze hier al eens gezien te hebben. Kan je de link ervan helaas niet geven want die weet ik niet uit mijn hoofd. Succes!
bartus1989 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:57:
[...]

Ik zou het echt niet weten :( Zou het niet aan de headset kunnen liggen ofzo? En als je zeker weet dat het de telefoon is, zal hij inderdaad terugmoeten, want kan me niet voorstellen dat het dan softwarematig is. Denk dat dat zou betekenen dat de contactjes van de telefoon beschadigd zijn ofzo. I wish you the best of luck!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Met de nieuwste firmware werkt synchronisatie met tijds interval wel trouwens.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al sinds december een k850i, ben er heel erg blij mee maar heb een heel groot probleem...
sinds 17 maart (3 dagen geleden) doet hij heel vreemd ik kan niet meer mijn foto's bekijken in mijn telefoon op geen enkele manier en ik kan ook niet meer naar mijn muziek gaan, als ik naar Media ga dan geeft hij aan dat ik 0 foto's en helemaal geen muziek heb staan.
Als ik mijn telefoon aan mijn computer koppel met usb dan krijg ik 2 mappen met phone memory en memory stick maar als ik een van ze open dan is die map helemaal leeg maar als ik mijn memory stick via een adapter in mijn pc steek dan geeft hij opeens alle foto's en muziek op mijn pc aan.
het rare is dat ik een paar weken geleden op mijn telefoon een playlist had gemaakt en daar staan ongeveer 25-30 nummers in en als ik dan vervolgens in mijn telefoon naar Media, Muziek en playlist ga dan zie ik opeens wel die 25-30 nummers en die kan ik gewoon afspelen, ook als ik een nieuwe playlist maak dan druk ik op muziek toevoegen en dan zie ik opeens wel alle liedjes maar ik kan er dan niks mee alleen toevoegen.
als ik een andere memory stick erin zet dan doet hij precies hetzelfde.....

ik heb net nog ergens gezien dat nog meer mensen het probleem hadden en toen zei iemand dat je je telefoon eventjes in Media moet laten omdat hij aan t laden is maar ik heb dat al verschillende keren gedaan en eerst deed ik mijn telefoon nooit uit alleen de laatste paar dagen heb ik hem een paar keer aan en uit gedaan.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
alvast heel erg bedankt :D

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 20-03-2008 08:49 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

Heb je de equalizer toevallig handmatig op het maximum gezet? (Dus alle kanalen vol open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:46:
Dit klinkt mij bekend in de oren. Maar dan niet met de K850i, maar met de W800i. Wat krijg je te zien als je de camera opent? Bij mij gaf hij aan: "Memorycard niet beschikbaar" en later "Plaats de memorystick of kies het telefoongeheugen om foto's op te slaan" Als ik de muziekspeler open stonden alle nummers wel weergegeven, klik je er 1 aan, dan verschijnt: "Afspelen mislukt" Ik denk dat je K850i dan kaduuk is, aangezien jezelf zegt het ook met een andere memorycard te hebben geprobeerd.

Met mijn K850i is er gelukkig nog steeds niets aan de hand en ik hoop dat dat lang zo zal blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:19:

geen hpm 82..
heb zelf een kabeltje waar alle type hoofdtelefoon in past, heb je dat al geprobeerd met andere hoofdtelefoon. de orginele klinkt erg slecht. als je wat geld uitgeeft voor goede doppies gaat er een wereld voor je open. heb zelf een bose gekocht (enige goede van ze) en is helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Dit klinkt mij bekend in de oren. Maar dan niet met de K850i, maar met de W800i. Wat krijg je te zien als je de camera opent? Bij mij gaf hij aan: "Memorycard niet beschikbaar" en later "Plaats de memorystick of kies het telefoongeheugen om foto's op te slaan" Als ik de muziekspeler open stonden alle nummers wel weergegeven, klik je er 1 aan, dan verschijnt: "Afspelen mislukt" Ik denk dat je K850i dan kaduuk is, aangezien jezelf zegt het ook met een andere memorycard te hebben geprobeerd.

Met mijn K850i is er gelukkig nog steeds niets aan de hand en ik hoop dat dat lang zo zal blijven :)
als ik mijn camera open dan kan ik gewoon foto's maken en hij slaat ze dan gewoon op...ik kan ze alleen niet zien
maar als ik mijn muziekspeler open dan staat er dan ik geen nummers heb,
maar ik heb hem pas sinds december dus als je zegt dat hij kapot is dan moet ik hem dus gewoon terugbrengen naar Orange ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:45:
[...]
dan moet ik hem dus gewoon terugbrengen naar Orange ???
Als je hem bij Orange weg hebt (ik iig wel), dan inderdaad terug naar Orange. Zij zullen je dan doorverwijzen naar Sony Ericson met bijbehorende repair centra. Gewoon doen, valt namelijk binnen je garantie en het lijkt me duidelijk dat jouw exemplaar het niet meer doet als ie zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:02
ik heb mijn telefoon opgestuurd met een waslijst van klachten, stof onder lens... lens ging soms niet open. software fouten en ruimte tussen de case en het scherm(nieteens zo veel als ik sommigen beschrijven). ik ben gewoon naar de hi winkel gegaan.. ze zeiden dat hij na 3 weken klaar zou zijn.. toen ik daar was was ie er niet.. heel vaak langs geweest... op een gegeven moment gewoon gezegd dat ze hun kans hebben gehad om te repareren en dat dit onbehoorlijk was.. toen hebben ze reparatiebedrijf gebeld en die zeiden dat ze m de week erop zouden hebben.. ondertussen officiele klacht bij kpn ingediend..

uiteindelijk was hij er na 5 weken nog niet.. toen ze me alweer zagen aankomen hebben ze meteen gebeld met hoofdkantoor en toen hebben ze me een nieuw toestel aangeboden.. ik heb toen niet meer voor de k850 gekozen maar voor de viewty.. ook leuk speeltje..

ik ben erg teleurgesteld in SE dat ze zon product op de markt hebben durven brengen, ik was in eerste instantie voor SE boven LG gegaan omdat ik meer kwaliteit verwachtte maar toen die kapot ging en ook nog eens slechte service qua reparatie hadden, dacht ik: ik kan net zogoed een LG nemen nog dunner en groter scherm ook

btw, ik had 1 van de eerste modellen, ik had m al begin november geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, zo dan heb je wel heel lang gewacht, hoe kan je nou weer 5 weken zonder telefoon..
je had waarschijnlijk nog een oude liggen ofzo zeker??
maar toch?

kon je ook voor een w960i kiezen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:02
nee die hadden ze niet liggen... ik had toevallig nog een oud telefoontje liggen(ook gekregen doordat een ander toestel meerdere malen zonder succes was gerepareerd). maar ik heb natuurlijk niet gezegd dat ze rustig aan konden doen omdat ik wel een vervangend toestel had. Ik heb eerst nog zitten zeuren om een tijdelijk toestel, maar daar had ik een verzekering voor nodig. naar mijn mening belachelijk aangezien ZIJ een slecht product verkopen.

ik kon een toestel kiezen ter waarde van de nieuwprijs van de k850i(dat was half feb..), dus rond 400. Toen zat ik dus meteen weer in dezelfde kwestie welke ik moest kiezen als toen waarin ik in november zat; g800(VET maar veel te dik!), viewty(ik dacht dat touchscreen veel te kwetsbaar was) en dus de k850(hiervoor koos ik vanwege kwaliteit en service die ik van SE verwacht). naja aangezien dus kwaliteit niet echt opging ging ik maar voor de viewty.

ik moet toegeven, fletse fotos in vergelijking met de k850i(komt denkik door minder grote lens..) maar internetervaring met 3inch touchscreen is wel ff honderd keer beter. ook is 120FPS filmpjes wel leuk:)

w960 hadden ze niet in die winkel, maar die nieuwwaarde is altijd al hoger geweest dan de k850 dus denk het niet... k850 was bij de launch 489, ik denk dat w960 daar wel boven zit. helaas helaas inderdaad.

maar ik ben nu tevreden, hoewel die SE toch ook echt supergaaf speelgoedje is:) ik zou m best weer willen hebben, mits hij het fatsoenlijk doet natuurlijk hehe:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Maestro schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:10:
En die van mij is vandaag ook richting servicecenter afgevoerd.
De touch buttons werkten niet meer, en heb gelijk maar een waslijst andere probleempjes opgegeven (frequente reboots, camerafocus faalt vaak, enz...), eigenlijk in de hoop dat ie vervangen wordt.

Het viel de verkoper bij de BC (for what it's worth) gelijk al op dat het een van de eerste series was, en meldde me dat de series van okt-nov 2007 veel zijn terug gekomen. Is er al een hardwarerevisie geweest?
Hier hetzelfde probleem, touchscreen doet 't vaker niet dan wel :X. Zelfs een tijd de batterij eruit helpt niet meer. Ik ga morgen de reparatieservice van T-Mobile bellen. De mijne is ook uit Q4 2007...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:23
[...]

In het begin had ik dat stereo widening ofzoiets aanstaan en was t geluid echt slecht... toen ik het uitzetten was t prima. Weet niet of dit bij jou ook het geval is.

Op het moment zijn bij mij volgens mij de contactjes niet meer helemaal goed. Als ik muziek luister valt soms de hele stem weg en t klinkt alsof de instrumenten in een lege ruimte worden bespeeld.. heb al bij 2 headsets geprobeerd en bij beide hetzelfde probleem.. als ik hem bij de contactjes iets omhoog duw ist wel goed, maar niet echt prettig om zo de hele tijd muziek te moeten luisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucash schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 01:09:
[...]

In het begin had ik dat stereo widening ofzoiets aanstaan en was t geluid echt slecht... toen ik het uitzetten was t prima. Weet niet of dit bij jou ook het geval is.

Op het moment zijn bij mij volgens mij de contactjes niet meer helemaal goed. Als ik muziek luister valt soms de hele stem weg en t klinkt alsof de instrumenten in een lege ruimte worden bespeeld.. heb al bij 2 headsets geprobeerd en bij beide hetzelfde probleem.. als ik hem bij de contactjes iets omhoog duw ist wel goed, maar niet echt prettig om zo de hele tijd muziek te moeten luisteren :P
Dit laatste dat je beschrijft heb ik zelf tot nu toe ook bij elke SE die ik gehad heb gezien :( Bij deze valt het nu nog mee, maar zal nog wel komen. Die contactjes zijn gewoon echt heel slecht, tijd voor een jack plug zoals ook al in de N95 zit. Ik denk trouwens dat het bij mij kwam, door het fietsen met de telefoon in m'n zak en oordopjes in. Door de beweging die je dan maakt, schuiven de contactjes de hele tijd een klein beetje en beschadigd het heel snel (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:13:
[...]

Hier hetzelfde probleem, touchscreen doet 't vaker niet dan wel :X. Zelfs een tijd de batterij eruit helpt niet meer. Ik ga morgen de reparatieservice van T-Mobile bellen. De mijne is ook uit Q4 2007...
Bij mij hetzelfde verhaal gehad. Uiteindelijk na ruim 3 weken na aankoop weg gebracht voor repair omdat hij het helemaal niet meer deed en er is een nieuwe MCB in gegaan.
( was gekraakt in mijn zak denk ik aangezien het toestel best wel dik en log is ).

Nu al een tijd blij met het toestel. Standby is hij nu met alleen bellen per dag, zo'n 6 a 7 dagen omdat ik alleen GSM netwerk heb gekozen. 3G activeer ik wel even als ik echt snelheid nodig heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Sumuhtsop op 21-03-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Dat uitvallen van jullie toestellen wat ik een paar keer hier beschreven zie kan liggen aan het Java OS. Ik had het @K800i na het installeren van zo'n crappy Jamba game. Toen was het OS corrupt oid volgens mij, ik heb toen via de garantie een heel nieuw toestel gekregen, nadat ik hem 3keer had opgestuurd!

Als je hem via Sony Ericsson, ( DynaFix ) laat repareren: Blijf zeuren, ze zijn erg lui/9tot5 daaro. Het heeft bij mij in totaal 2 maanden geduurd voordat m'n probleem was opgelost. Ik heb met het voordeel v/d twijfel toch nog een nieuwe SE genomen, een K850i dus. En ik heb met de nieuwere firmware geen problemen meer :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
n00bdani86 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:06:
Dat uitvallen van jullie toestellen wat ik een paar keer hier beschreven zie kan liggen aan het Java OS. Ik had het @K800i na het installeren van zo'n crappy Jamba game. Toen was het OS corrupt oid volgens mij, ik heb toen via de garantie een heel nieuw toestel gekregen, nadat ik hem 3keer had opgestuurd!

Als je hem via Sony Ericsson, ( DynaFix ) laat repareren: Blijf zeuren, ze zijn erg lui/9tot5 daaro. Het heeft bij mij in totaal 2 maanden geduurd voordat m'n probleem was opgelost. Ik heb met het voordeel v/d twijfel toch nog een nieuwe SE genomen, een K850i dus. En ik heb met de nieuwere firmware geen problemen meer :)
Dat uitvallen lag bij mij echt niet aan de software, daar was ik zelf al achter. Software updates e.d gedaan ook maar niets hielp. Er is ook niks aan de software gedaan bij mij. Had nog dezelfde versie als ik er in had gedaan. Heb hem later zelf naar de ( volgens SEUS ) laatste versie geflashed.
en Dynafix lui?
Daar ben ik het ook niet echt mee eens. Mijn toestel was in 2 weken retour en dat is normaal vind ik voor een service bedrijf ( incl verzenden enz ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Hij gaat nu weg via pro assist, ben benieuwd hoe het gaat aflopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu wel blue ring of death denkik.. ik wilde smsen en muziek luisteren en deed dat nogal snel, toen ging ie uit, en het enige wat nu aangaat is die blauwe ring en de toetsenboard verlichting.. hoe los ik dit op? heb nl geen zin om de hele pasen zonder telefoon te zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Donny44, dit is hetzelfde wat ik ook had, ondertussen al 4 weken me telefoon kwijt! terwijl ze zeiden maximaal 10 werkdagen.
Heb ook 1 van de eerste K850i's, begin november gehaald.
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik dat ding heen brengen dan? naar de orange shop of heeft sony ericsson speciaal winkels ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
jongens jongens, wat gaat net snel hier,!

Allemaal bedankt, het lag niet aan de telefoon gelukkig, ook niet aan de equalajizer, maar aan het stekkertje van de oortjes die niet goed in het 3.5 ding zat :$ :$ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 19:33
Weet iemand misschien hier de instellingen voor Orange World TV en de Video bellen instelleningen van Orange voor de K850i

Op de website van Orange is niets te vinden omdat alle links uitkomen op dezelfde hoofdpagina :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:53:
Weet iemand misschien hier de instellingen voor Orange World TV en de Video bellen instelleningen van Orange voor de K850i

Op de website van Orange is niets te vinden omdat alle links uitkomen op dezelfde hoofdpagina :/
Als je versie R1EA031 op telefoon heb, dan werkt tv momenteel niet. Orange moet deze
versie eerst weer goedkeuren of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pujiin,

Ik had hetzelfde probleem. Ik kon ze wel afspelen via bv ringtone kiezen maar niet via media. Hij gaf bij mij ook aan dat hij aan het laden was en uiteindelijk bleef alles op 0 staan. Ik heb de nieuwste software geinstalleerd via SE site, maar dat hielp ook niet. Toen liet ik via media een nummer hervatten (aparte menukeuze in media). Daarna ging ik terug in het menu (het liedje blijft lopen) en werd alles weer geladen. Toen kwam alles wel weer terug. Ook op de pc zie ik alle bestanden op mijn telefoon staan. Misschien raar dat het via hervatten wel lukt met herladen, maar ik heb in ieder geval wel weer alles terug.

Ik hoop dat dit bij jou ook lukt.
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:46:
ik heb al sinds december een k850i, ben er heel erg blij mee maar heb een heel groot probleem...
sinds 17 maart (3 dagen geleden) doet hij heel vreemd ik kan niet meer mijn foto's bekijken in mijn telefoon op geen enkele manier en ik kan ook niet meer naar mijn muziek gaan, als ik naar Media ga dan geeft hij aan dat ik 0 foto's en helemaal geen muziek heb staan.
Als ik mijn telefoon aan mijn computer koppel met usb dan krijg ik 2 mappen met phone memory en memory stick maar als ik een van ze open dan is die map helemaal leeg maar als ik mijn memory stick via een adapter in mijn pc steek dan geeft hij opeens alle foto's en muziek op mijn pc aan.
het rare is dat ik een paar weken geleden op mijn telefoon een playlist had gemaakt en daar staan ongeveer 25-30 nummers in en als ik dan vervolgens in mijn telefoon naar Media, Muziek en playlist ga dan zie ik opeens wel die 25-30 nummers en die kan ik gewoon afspelen, ook als ik een nieuwe playlist maak dan druk ik op muziek toevoegen en dan zie ik opeens wel alle liedjes maar ik kan er dan niks mee alleen toevoegen.
als ik een andere memory stick erin zet dan doet hij precies hetzelfde.....

ik heb net nog ergens gezien dat nog meer mensen het probleem hadden en toen zei iemand dat je je telefoon eventjes in Media moet laten omdat hij aan t laden is maar ik heb dat al verschillende keren gedaan en eerst deed ik mijn telefoon nooit uit alleen de laatste paar dagen heb ik hem een paar keer aan en uit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ook ik ben nu eindelijk een gelukkig eigenaar van een groene K850i.

Alleen had ik een vraag over het update, want dit lukt bij mij niet.

Als ik dus via SEUS modelnummer aanklik, krijg ik een instructiescherm voor me.
Telefoon uit, batterij er uit, er opnieuw in en dan de C-toets vasthouden wanneer je de telefoon aansluito p de usb.

Ik heb dit nu al 10x gedaan en hij verdomd het om up te date, maar hij gaat heel vrolijk in zijn massaopslagfunctie.

Wat doe ik hier verkeerd? Want ik heb R1CA029 er op staan, en ik lees al dat er nieuwere update zijn. Als ik via de Telefoonupdatefunctie naar een update vraag, geeft hij wel aan dat hij up to date is.

Iemand hier die me er uit kan helpen? op google heb ik ook gezocht, maar daar word ik ook niet wijzer van

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DJKroon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:19:
Ook ik ben nu eindelijk een gelukkig eigenaar van een groene K850i.

Alleen had ik een vraag over het update, want dit lukt bij mij niet.

Als ik dus via SEUS modelnummer aanklik, krijg ik een instructiescherm voor me.
Telefoon uit, batterij er uit, er opnieuw in en dan de C-toets vasthouden wanneer je de telefoon aansluito p de usb.

Ik heb dit nu al 10x gedaan en hij verdomd het om up te date, maar hij gaat heel vrolijk in zijn massaopslagfunctie.

Wat doe ik hier verkeerd? Want ik heb R1CA029 er op staan, en ik lees al dat er nieuwere update zijn. Als ik via de Telefoonupdatefunctie naar een update vraag, geeft hij wel aan dat hij up to date is.

Iemand hier die me er uit kan helpen? op google heb ik ook gezocht, maar daar word ik ook niet wijzer van
Allereerst, gefeliciteerd met je aanwinst :9

En wat betreft het updaten via SEUS...

Ik doe het zo:

Eenmaal aanbelandt bij het scherm dat jij beschrijft:

- schakel je K850i uit nog voordat je hem aansluit op je pc
- steek de USB kabel in je pc
- sluit de K850i erop aan terwijl je met de andere hand de C toets ingedrukt houdt

Ik zat namelijk in het begin ook te klooien met: uitschakelen, batterij eruit, erin en weer aan. Geen resultaat. Take twee: ik schakel mijn telefoon uit voordat ik hem aansluit op de computer via de kabel en hou de C toets ingedrukt. En warempel, hij gaat updaten :P Dus mijn devies: niet naar dat scherm luisteren. Je telefoon uitdoen voordat je hem aan je PC verbind via dat kabeltje en terwijl je dat doet de C toets ingedrukt houdt. Werkte als een trein bij mij. Ben van 029 naar 037 naar 031 gegaan door dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Joosie200 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:51:
[...]
Ik zat namelijk in het begin ook te klooien met: uitschakelen, batterij eruit, erin en weer aan. Geen resultaat. Take twee: ik schakel mijn telefoon uit voordat ik hem aansluit op de computer via de kabel en hou de C toets ingedrukt. En warempel, hij gaat updaten :P Dus mijn devies: niet naar dat scherm luisteren. Je telefoon uitdoen voordat je hem aan je PC verbind via dat kabeltje en terwijl je dat doet de C toets ingedrukt houdt. Werkte als een trein bij mij. Ben van 029 naar 037 naar 031 gegaan door dat te doen.
Eeeeh, op het betreffende scherm staat de volgende instructie:
1. Zorg ervoor dat je telefoonbatterij helemaal is opgeladen.
2. Verbind de USB-kabel met de USB-poort van je pc.
3. Schakel je telefoon uit.
4. Verwijder de telefoonbatterij en zet hem weer terug.
5. Houd de C-toets op de telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel in de telefoon steekt.
6. Blijf de C-toets ingedrukt houden.
(En al de boel herkend is:)
7. Laat de C-toets los.

Waar, tussen punt 4 en 5, lees jij dat je je telefoon ook weer aan moet zetten?
Dus: Luister nu eindelijk eens wel naar dat scherm ;)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnoudBM schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Eeeeh, op het betreffende scherm staat de volgende instructie:
1. Zorg ervoor dat je telefoonbatterij helemaal is opgeladen.
2. Verbind de USB-kabel met de USB-poort van je pc.
3. Schakel je telefoon uit.
4. Verwijder de telefoonbatterij en zet hem weer terug.
5. Houd de C-toets op de telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel in de telefoon steekt.
6. Blijf de C-toets ingedrukt houden.
(En al de boel herkend is:)
7. Laat de C-toets los.

Waar, tussen punt 4 en 5, lees jij dat je je telefoon ook weer aan moet zetten?
Dus: Luister nu eindelijk eens wel naar dat scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo medesurfers,

ik ga mijn k850i verkopen. alleen wil een harde reset doen. weet iemand mischien hoe ik dat doe ?
gr
dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 17:44
Pfffff, de mijne is nu na een maand ook defect.
Al de kleuren lopen door elkaar op het scherm en niets helpt.
Ik heb al gebeld en ik moet hem gewoon terug brengen en ik krijg direct een nieuwe.
Alleen weet ik nog niet ofdat ik eventueel zal bijleggen voor de W960.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Alleen weet ik nog niet ofdat ik eventueel zal bijleggen voor de W960.
Hmm, in mijn ogen krijg je er minder voor terug, maar 8Gb kan je ook in de winkel halen voor 45 euro. Een 3,2 naar 5 megapixelconverter niet ;-) Ookal vind ik het design wel erg mooi, maa rik wacht tot de X1 der is, dan mag me K850i ook de deur uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag me k850i terug gebracht naar orange (blue ring of death) en ik krijg m over 1,5 week terug zegt ie.. hij heeft er heel erg veel terug gekregen, en ook zijn eigen was kapot :P niet echt een top ding dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 21:04

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:14:
Hallo medesurfers,

ik ga mijn k850i verkopen. alleen wil een harde reset doen. weet iemand mischien hoe ik dat doe ?
gr
dennis
Menu>Instellingen>Master reset> Alles resetten

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij Belcompany geweest omdat ik het wel erg lang vond duren, hun hadden iemand gebeld van de reparatie en die zouden naar Sony bellen, en die zouden dan weer contact opnemen met belcompany, en hun zouden mij bellen, maar nog niks gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Gister bij Belcompany geweest omdat ik het wel erg lang vond duren, hun hadden iemand gebeld van de reparatie en die zouden naar Sony bellen, en die zouden dan weer contact opnemen met belcompany, en hun zouden mij bellen, maar nog niks gebeurt...
Vertragingsstappen:
1 tussenpersoon is 1 week
2 tussenpersonen is 2 en een halve week
3 tussenpersonen 4 weken of 1 maand

Iemand nog op of aanmerkingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:16:
[...]

Ik ook regelmatig restarts. (R1CA037). Ik had dit met oudere software ook eens gehad maar met R1CA037 heb ik dit minstens 1x per week misschien daarvoor ook wel. Ik denk overigens niet dat het softwareversie gerelateerd is.

Zoals jij aangeeft gebeurd dit bij mij ook in mijn zak. Meestal zit ik dan aan tafel te eten en zit ik iets voorover waardoor mijn telefoon knelt in de broekzak. Ik weet niet of ik dan perongeluk een toets ingedrukt houd.

Gevolg: Telefoon geeft korte trilpuls waarna alles uit is. Hij start daarna uit zichzelf opnieuw op en komt na een tijdje gewoon weer in het menu. Geen blue ring of death.

Ik kan het probleem echter niet reproduceren dus wat het nu precies veroorzaakt weet ik niet. Heb al geprobeerd sommige toetsen een tijd in te houden maar krijg geen restart op commando.
Dit gebeurt precies hetzelfde bij mij! Erg vervelend, heb zojuist een master reset geprobeerd hopelijk haalt dit iets uit.
Mocht het het fenomeen Blue Ring Of Death zijn, hoe kan dit opgelost worden, zonder mijn telefoon op te sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
BROD = als die niet meer aan gaat, en het ronde blauwe lampie om de cam. blijft branden...

Dus da theb je niet... staat ook heel duidelijk in de tekst dat het niet een BROD is... Daarbij heeft volgens mij de helft van alle k850i's last van het spontaan rebooten in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe brandt de blauwe lamp wel en soms niet.
Enig idee hoe BROD op te lossen is?

En hoe kom ik anders van dat lauwe rebooten af. Wachten op de nieuwe update?

THNX alvst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat rebooten ook steeds gehad, en toen was er een dag dat ie niet meer aanging.. BROD dus.. kwestie van tijd lijkt me voordat het bij iedereen gebeurt aangezien alle software hetzelfde is ?!
hardwarematig is het niet, dus dan blijft dat wel over....
wel had ik mijn headset (hmp-82) erin zitten toen het gebeurde.. misschien dat dat de druppel was?
maar nogmaals, de medewerker van de Orange shop had er al heel veel terug gekregen die niets meer deden of waarvan het touchscreen het niet deed..
dus, nog even en we kunnen SE wel aanklagen :S of anders radar bellen ;)
Blijf dus posten bij problemen! altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Volgens mij heb ik met mijn K850i echt geluk ofzo. Ik heb er ook één v/d eerste batch.

Enige probleem is wel dat de flitser heel af en toe nog out of sync is (R1DA038)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:14:
Volgens mij heb ik met mijn K850i echt geluk ofzo. Ik heb er ook één v/d eerste batch.

Enige probleem is wel dat de flitser heel af en toe nog out of sync is (R1DA038)
Ik heb hetzelfde geluk. Ik heb hem besteld nog voor hij uit kwam, dus zeker een van de eerst geproduceerden en het appraatje werkt heerlijk. Met de eerste firmware nog een keer een fastloper gehad maar met die er na en de nieuwste nooit meer. Flitsen gaat ook vrijwel altijd goed.
Blijkbaar geldt dat als het er één is die de eerste maanden doorkomt het ook écht een goed exemplaar is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:48:
[...]

Ik heb hetzelfde geluk. Ik heb hem besteld nog voor hij uit kwam, dus zeker een van de eerst geproduceerden en het appraatje werkt heerlijk. Met de eerste firmware nog een keer een fastloper gehad maar met die er na en de nieuwste nooit meer. Flitsen gaat ook vrijwel altijd goed.
Blijkbaar geldt dat als het er één is die de eerste maanden doorkomt het ook écht een goed exemplaar is. 8)
Same, de dag dattie uit kwam direct gekocht, en heb d'r geen problemen mee, behalve dan het stof achter de lens, en dat hij vrij sloom is vergeleken met andere SE foons, maar dat heeft iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geluk, maar ook weer niet....
ik heb geen last van zandlopers etc, toestel werkt op zich goed, maaaar........mijn camera is echt barslecht.
Foto's ook op internet gezocht van gebruikers, en die zien er echt stukken beter uit dan de foto's die uit mijn toestel komen.
Het is allemaal erg blokkerig, en zeer onscherp, en doffe kleuren.

In 1e instantie dacht ik dat dit aan de instellingen lag, maar dat lijkt me inmiddels niet meer...heb op zelfde instellingen foto's gemaakt als waar ik foto's van heb gezien, en dat verschil in kwaliteit is gewoon veel te groot.

Iemand meer met dezelfde klachten?

overigens heb ik versie R1CA037
volgens mij is er 1 nieuwere versie, maar ik ben een beetje huiverig om deze te updaten na de verhalen die ik hier lees;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:29:
Ik heb geluk, maar ook weer niet....
ik heb geen last van zandlopers etc, toestel werkt op zich goed, maaaar........mijn camera is echt barslecht.
Foto's ook op internet gezocht van gebruikers, en die zien er echt stukken beter uit dan de foto's die uit mijn toestel komen.
Het is allemaal erg blokkerig, en zeer onscherp, en doffe kleuren.

In 1e instantie dacht ik dat dit aan de instellingen lag, maar dat lijkt me inmiddels niet meer...heb op zelfde instellingen foto's gemaakt als waar ik foto's van heb gezien, en dat verschil in kwaliteit is gewoon veel te groot.

Iemand meer met dezelfde klachten?

overigens heb ik versie R1CA037
volgens mij is er 1 nieuwere versie, maar ik ben een beetje huiverig om deze te updaten na de verhalen die ik hier lees;)
Heb unbranded gewoon de laatste versie :) (31), en vind hem zelf een stuk beter dan de unbranded versie daarvoor. Geen problemen met de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0eyv
  • Laatst online: 19-08 18:12
pff..

Ik had mijn SE K850I ongeveer een maand in gebruik. Altijd netjes mee om gegaan, nooit gevallen etc. Toestel heeft 2 weken perfect gewerkt tot dat opeens het touchscreen maar half begon te werken. Af en toe reageerde dit gewoon niet meer en moest ik de telefoon resetten (accu eruit, erin, opstarten).

Dit gebeurde soms wel 2 keer per dag! Tot op een bepaald moment weer gebeurde en de telefoon weer moest resetten via de bovenstaande manier. Helaas deed de telefoon toen niet veel meer:

- Korte trilfunctie..
- Zwart beeld (telefoon zou nu moeten gaan opstarten)
- Alle lampjes aan gingen aan (camera led weet ik niet..) en bleven aan.

En verder niets meer.

Ik heb het toestel naar de primafoon gebracht (Hi abbo). Helaas ben ik hem nu al 6 WEKEN kwijt voor reparatie :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net geprobeerd om de software te updaten op mijn k850i ;
eerst via de software op mn pc, batterij eruit, c ingedruk houden, verbinden......maar er gebeurde niets met mijn telefoon.

Toen via het menu op de telefoon zelf geprobeerd, maar ik krijg de melding dat er geen nieuwe software beschikbaar is.

Erg vreemd, want ik heb R1CA037, unbranded..... terwijl er volgens mij toch echt een nieuwe versie beschikbaar moet zijn ??

iemand meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf klooien met de foto's. ze zijn zo vaak overbelicht. weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar je ziet het altijd goed aan de gezichten van mensen op de foto's.
Daarnaast kon ik met de 800i veel sneller de volgende foto maken en hoefde ik bij de eerste foto niet te wachten tot de flits opgeladen is.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste