ik heb al sinds december een k850i, ben er heel erg blij mee maar heb een heel groot probleem...
sinds 17 maart (3 dagen geleden) doet hij heel vreemd ik kan niet meer mijn foto's bekijken in mijn telefoon op geen enkele manier en ik kan ook niet meer naar mijn muziek gaan, als ik naar Media ga dan geeft hij aan dat ik 0 foto's en helemaal geen muziek heb staan.
Als ik mijn telefoon aan mijn computer koppel met usb dan krijg ik 2 mappen met phone memory en memory stick maar als ik een van ze open dan is die map helemaal leeg maar als ik mijn memory stick via een adapter in mijn pc steek dan geeft hij opeens alle foto's en muziek op mijn pc aan.
het rare is dat ik een paar weken geleden op mijn telefoon een playlist had gemaakt en daar staan ongeveer 25-30 nummers in en als ik dan vervolgens in mijn telefoon naar Media, Muziek en playlist ga dan zie ik opeens wel die 25-30 nummers en die kan ik gewoon afspelen, ook als ik een nieuwe playlist maak dan druk ik op muziek toevoegen en dan zie ik opeens wel alle liedjes maar ik kan er dan niks mee alleen toevoegen.
als ik een andere memory stick erin zet dan doet hij precies hetzelfde.....
ik heb net nog ergens gezien dat nog meer mensen het probleem hadden en toen zei iemand dat je je telefoon eventjes in Media moet laten omdat hij aan t laden is maar ik heb dat al verschillende keren gedaan en eerst deed ik mijn telefoon nooit uit alleen de laatste paar dagen heb ik hem een paar keer aan en uit gedaan.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
alvast heel erg bedankt
[
Voor 17% gewijzigd door
een moderator
op 20-03-2008 08:49
. Reden: groeten is niet nodig ]