Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 139 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:02:
@nawa: Ben je vanavond online?

Ben toch maar een UD rogue begonnen, vink toch wel leuker :P
Hey Oaky,

Als je hulp nodig heb met quests etc mag je mij ook toevoegen aan je friendslist. Ik speel met veel plezier samen met Nawa.
De namen van mijn chars zie je in m'n signature ( rogue is m'n main )

Zijn er al rogues die van combat swords naar een raid Hemmorage build zijn gegaan? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig wat de bevindingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 16:02
sabriel schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:52:
[...]

Ze controleren het.
Ik was in een heroic SP een maand geleden, en vergat een badge te looten, samen met nog iemand anders. Ikzelf had zo iets van, eigen schuld, had ik maar op moeten letten. Die ander had een GM een bericht gestuurd en een dag later had ik een badge in mijn bag zitten. Ze kunnen aan de hand van jouw instance-id tracen of je wel of niet aanwezig was bij een kill.
Ok :), bij mij hadden ze de 2 badges naar me mail gestuurd. Wel raar zag niet dat ik mail had, dus ik zeg tegen die GM ik heb niks hoor. Toch maar even kijken en verdraaid zitten er gewoon in.

Ik had ze wel geloot blijkbaar 2 verloren in het universum van hearthstonen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister sinds lange tijd helemaal blij van me verzamelwoede :D

ik heb op het laatste realm 2 chars waarmee ik speel
waarvan 1 tailoring heeft (en de laatste tijd dubbelt als cloth storage) verder nog een food storage, een good item storage , een weapon bank (alles B.O.E. gaat via die naar veiling, en al het cloth bewaar ik voor de mage die tig levels achter loopt) , en een herb storage die dubbelt als not so good item storage... genoeg storage dus :D (en volgens mij nog 1 extra minstens)

pak gister een quest op. lever 10 long elegant feathers in

>:) coool
even uitloggen en kijken .. inderdaad .. daar had ik er al 9 van in storage
mailen , terugloggen .. /1 does anyone have 1 long elegant feather
nog geen 5 seconden later iemand die in het dorp in hinterlands naast me stond
trade window , feather ering , groen aan zijn kant ..

*O* .. zelden zo snel een gather quest gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, nog iets grappigs. Staan we gister na de hoofdraid nog ff in Karazhan om Prince, Illhoof en Nightbane af te maken met wat trials en alts. Nieuwe warrior mee, die toch wel erg z'n best doet qua gear en alles, moest Nightbane tanken. Wat blijkt, hij kon niet stancedancen. Waarom niet? Had de Beserker stance niet. Had de quest nooit gedaan, dacht dat ie dat niet nodig had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:55:
[...]

Hey Oaky,

Als je hulp nodig heb met quests etc mag je mij ook toevoegen aan je friendslist. Ik speel met veel plezier samen met Nawa.
De namen van mijn chars zie je in m'n signature ( rogue is m'n main )

Zijn er al rogues die van combat swords naar een raid Hemmorage build zijn gegaan? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig wat de bevindingen zijn.
Hey moes :)

Ik heb me afspraak die ik vandaag had verzet naar gisteren zodat we dalijk ff kunnen spelen. Heb jij anders ook zin om ff een altje te lvlen? :P
Nog 2 mensen erbij en we kunnen doorlvlen tot 70 in rap tempo :9

Ik ben overigens ook wel benieuwd naar bevindingen van hemo rogues :)

Ik lees trouwens ook dingen als: Zerker stance én Berserker stance. Zijn dat nu 2 dezelfde stances met verschillende benamingen? Volgens een vriend van mij wel, maar ik het nog net zo niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

den85 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:55:
[...]

Ok :), bij mij hadden ze de 2 badges naar me mail gestuurd. Wel raar zag niet dat ik mail had, dus ik zeg tegen die GM ik heb niks hoor. Toch maar even kijken en verdraaid zitten er gewoon in.

Ik had ze wel geloot blijkbaar 2 verloren in het universum van hearthstonen }:O
hebben ze dat nog steeds niet gefixed dat je geen mail icoon krijgt als je mail van een gm hebt :o

ben er ook al eens ingetrapt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:30:

[...]

(ja ik weet het, je hebt het zelf in de hand maar ik ben makkelijk omgepraat).
Mompelt iets over mutilate spec zonder poisons te gebruiken.

You sir, are talking bullshit : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:02:
Trouwens, nog iets grappigs. Staan we gister na de hoofdraid nog ff in Karazhan om Prince, Illhoof en Nightbane af te maken met wat trials en alts. Nieuwe warrior mee, die toch wel erg z'n best doet qua gear en alles, moest Nightbane tanken. Wat blijkt, hij kon niet stancedancen. Waarom niet? Had de Beserker stance niet. Had de quest nooit gedaan, dacht dat ie dat niet nodig had. :P
Je zou dat soort mensen toch wat aandoen.... :x

Laatste keer dat wij er zo een hadden stonden we voor prince, zo van, "ok, ik ga er in rennen, hunter doe maar MD pull" en die hunter trekt echt een kop van "uuuh... MD.... ja...... die heb ik nooit getrained, ik snapte niet waar die goed voor was...."

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de Beserker stance niet. Had de quest nooit gedaan, dacht dat ie dat niet nodig had. :P
Da's wel een beetje droevig.. (:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mogge dagboekje,

Kwam gisteravond bij toeval bij een nieuwe FP uit ( nabij duskwood bij het rebel camp ) dit scheelt ontzettend veel lopen. Ik ben nu in dit gebiedje neergestreken om mijn shammy ( 37 ) verder te levelen. Eind van de week hoop ik de magische 40 te bereiken. Moet lukken dacht ik zo. ;)

Gisteravond de one-hand axe skill onder controle proberen te krijgen, dat mept lekker weg zo.
Daarna nog even een dungeon gedaan nabij horde / scarlet

Ik zit ( nog steeds ) vast met een aantal gray quests, ach ik doe ze voor mijn rep zullen we maar zeggen.
o.a. The legend of Stalvan en Sven's revenge.
Iemand die me weer op weg kan helpen ?

[ Voor 37% gewijzigd door Security op 27-11-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:12:
Mogge dagboekje,

Kwam gisteravond bij toeval bij een nieuwe FP uit ( nabij duskwood bij het rebel camp ) dit scheelt ontzettend veel lopen. Ik ben nu in dit gebiedje neergestreken om mijn shammy ( 37 ) verder te levelen. Eind van de week hoop ik de magische 40 te bereiken. Moet lukken dacht ik zo. ;)
Dat is echt een heerlijk FP :D scheelt zoveel tijd. Lvl 40-46 is nog nooit zo snel gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:54:
[...]

Jah, wij hadden ook in ShadowLabs in die laatste gang. Heb je een mob die andere mobs summoned. Van zo'n summoned mob hadden we loot, was een blauwe ace card. (of lunacy geloof ik). Kwam een need/greed schermpje, maar je zag er maar 3 greeden.

Later bleek dat hun niet hadden kunnen rollen, en dat de loot er gewoon niet meer was. Omdat de mob despawde waarschijnlijk. Eerst instance afgemaakt en daarna ticket aangemaakt.

GM was er wel even zoet mee, zo'n uur of 2. Maar daarna kwam die met het bericht dat ie em gevonden had, en dat een andere member uit mijn party de interne roll had gewonnen en recht had op het item. Heeft ie in z'n mail gehad, toch wel netjes.
Wat een stelletje luie *piep* bij blizz zeg.. :X
Ik heb ongeveer zo'n zelfde verhaal gehad in SmV toen we met die netherwing q bezig waren en die orc in dat fel orc camp moesten killen.
We hadden hem neer en toen dropte er een epic lvl 70 mace :o
Maar er waren een aantal mensen dood gegaan dus die waren onderweg terug, zie ik het lichaam van die gast ineens verdwijnen!! :X :|
Het was nog geen minuut nadat we hem gekilled hadden dus dat hoorde gewoon niet te gebeuren, vooral omdat hij dus nog loot had :(
We deden daarna allemaal wel nog ff /roll en ik won dus.. :|
Ik gelijk een ticket aanmaken maar neeeee....blizz deed compleet geen moeite om uberhaupt die data terug te vinden, dus ik denk dat ik wel een half uur ruzie heb lopen maken met de GM die mij aansprak over mijn ticket :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje ivm de blood elf epic paladin mount

kan je het meeste solo doen behalve de strat quest?
en die quest in Tyr's hand ?

hoeveel lvl 70 mensen zouden nodig zijn voor het gedeelte in strat ?
zou 2 lvl 70 + ik (lvl 60 dus) voldoende zijn ?

http://wowvault.ign.com/V...view=Guides.Detail&id=193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wij gisteren eindelijk Anetheron voor de tweede keer neer. Eerste keer flawless kill, vorige week en gisteren eindeloos wipen doordat mensen het begrip 'spread out' niet kennen. Laatste try uiteindelijk toch een erg strakke kill. Daarna Kaz'rogal unflasked enzo, onder de 40% first try. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige gm's zijn ok .. anderen niet
tis maar net wat de stand van de zon en maan is, de hoogte van het rivierwater en hoe lekker ze koffie smaakte of ie wel of niet zoiets oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Gisteren AV gedaan...3 potjes, 3 verloren. En was het het nog honor weekend ook. Totaal 600 honor in 2,5 uur, dat schiet natuurlijk nooit op. En aangezien ik nu lvl 60 ben, ben ik in WSG en AB een schietschijf. Iemand tips om toch snel honor te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond weer eens Zul'Aman ingegaan.
Met 9 man begonnen we richting Bear boss te clearen, de laatste member was offline en zou terugkomen. Echter, met nog 6 minuten te gaan op de timer was hij er nog steeds niet. Dus snel hebben we een ander ge-invite. Door een gewoon stomme wipe op de laatste pack mobs voor de Bear boss hebben we die timer niet gehaald. Normaal gesproken is die echt makkelijk. De baas zelf lag wel in 1x.

Toen door naar de Eagle boss, en de rest van de avond daarop lopen wipen. Vorige week hadden we 'm nog down, maar toen was de group setup denk ik gewoon beter. Raidhealing kon beter en de eerste paar tries ging de tank gewoon snel neer.
De fight is eigenlijk heel simpel, maar de raid krijgt damage die gewoon bijgeheald moet worden. Mijn Vampiric Embrace deed daar een deel van, maar is nooit genoeg... 1200dmg buffed zorgt wel voor flinke threat hehe, met BoS nog strak onder de tank die voor 700-800 TPS zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh en nog even een kleine edit.. ;)

woot!! fathomlord down!!!

We hebben maar 3 echte pogingen gehad op hem en gister dus voor het eerst neer gekregen ;)
En wat dropte hij?...die verdomde shaman trinket en geen priest legs :(

Maar goed ben heeeel blij dat we hem neer hebben...en nu op naar die blinde malloot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook pas op lvl 48 erachter kwam dat ik een stance mistte :X. Wel een leuke quest, beetje dueleren :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 19:26
Security schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:12:
Ik ben nu in dit gebiedje neergestreken om mijn shammy ( 37 ) verder te levelen. Eind van de week hoop ik de magische 40 te bereiken. Moet lukken dacht ik zo. ;)
Ik ben zelf van 37 naar 40 gegaan in een halve dag op m'n Prot Paladin, ja, dat moet wel te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:08:
[...]

Mompelt iets over mutilate spec zonder poisons te gebruiken.

You sir, are talking bullshit : )
Mompelt iets over andere rogues, danwel hunters die wel voor de poison, en dus voor de 50% damage buff zorgen en mij dus geld hebben bespaard in de tijd dat poison nog duur was.

You sir, you failed : )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:43:
[...]

Mompelt iets over andere rogues, danwel hunters die wel voor de poison, en dus voor de 50% damage buff zorgen en mij dus geld hebben bespaard in de tijd dat poison nog duur was.

You sir, you failed : )
Leecher!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:35:

We hebben maar 3 echte pogingen gehad op hem en gister dus voor het eerst neer gekregen ;)

Maar goed ben heeeel blij dat we hem neer hebben...en nu op naar die blinde malloot :)
GZ :)

Cognatio staat echt helemaal stil atm...
Vandaar dat ik met lekker focus op m'n rogue atm.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogue: Assassin, Thief

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die opmerking van die ruby shoes ontbrak nog op wowwiki jokes and references (items) .. dus er maar even aan toegevoegd

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:35:

hf op leo.. gisteren een leuke wipenight gehad..

om even kort samen te vatten een quote van een topic van mij op ons forum:
i don't care shit if you die, i don't care shit if you don't read up on your tactics, i don't care shit if you nuke while there is a phasechange or run away from it like the little shit girl you are, i don't care if you don't listen.

what i do care about is my own enjoyment and thanks to you that's no longer there, so at least for tonight you can kiss my shiny white ass and have fun overnuking leo
dat was na 1.5 uur wipes.. god wat had ik het helemaal gehad :|

even een toevoeging:

we hadden hunters die hun ghost niet neer kregen (je bent dps class hoe kan het dat een holy priest of resto druid hun ghosts wel neerkrijgen..) we hadden mensen die zo'n beetje aan de andere kant van de kamer stonden in de WW (heel leuk als je dat tievuseind moet lopen om de boss op te pakken ik was MT) we hadden mensen die door bleven nuken na een phasechange, of nadat een ww afgelopen was.. ook fijn. etc etc etc

[ Voor 17% gewijzigd door Bezulba op 27-11-2007 10:12 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:10:
[...]

[...]

even een toevoeging:

we hadden hunters die hun ghost niet neer kregen (je bent dps class hoe kan het dat een holy priest of resto druid hun ghosts wel neerkrijgen..) we hadden mensen die zo'n beetje aan de andere kant van de kamer stonden in de WW (heel leuk als je dat tievuseind moet lopen om de boss op te pakken ik was MT) we hadden mensen die door bleven nuken na een phasechange, of nadat een ww afgelopen was.. ook fijn. etc etc etc
Mja ik wil wel geloven dat je het helemaal gehad had op dat moment.. :|

Ik ben zelf nog nie echt bekend met de tacts op die blinde, maar ik zal ze wel ff lezen op wowwiki. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:04:
[...]
Ik lees trouwens ook dingen als: Zerker stance én Berserker stance. Zijn dat nu 2 dezelfde stances met verschillende benamingen? Volgens een vriend van mij wel, maar ik het nog net zo niet.
Dat is exact hetzelfde Nawin, wij gebruiken allebei die benamingen als warrior zijnde :P

Ik ben trouwens ook maar weer s verder aan het levelen op men rogue, 40 gedinged gister, gelijk mountje gehaald, en doorstampen maar nu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:04:
[...]

Hey moes :)

Ik heb me afspraak die ik vandaag had verzet naar gisteren zodat we dalijk ff kunnen spelen. Heb jij anders ook zin om ff een altje te lvlen? :P
Nog 2 mensen erbij en we kunnen doorlvlen tot 70 in rap tempo :9

Ik ben overigens ook wel benieuwd naar bevindingen van hemo rogues :)

Ik doe wel mee hoor met een alt. Heb altijd al een hunter of shaman willen levelen. Of toch weer een paladin ( alhoewel ik een lv 45 BE pala heb die ik NIET kan transferren omdat deze op een pvp server zit :'(

Maar goed, we gaan straks na 't werk ff knallen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, leo is ook echt zo'n gevecht waarbij je sommige guildies gaat haten ja. :)
Sommige maloten weten het altijd te presteren en elke whirl iig mee te pakken, maar ook gewoon keihard doornuken op aggro dumps.

Die heal ik ook niet in een whirl, dan doen we het maar in 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:23:
[...]

Ik doe wel mee hoor met een alt. Heb altijd al een hunter of shaman willen levelen. Of toch weer een paladin ( alhoewel ik een lv 45 BE pala heb die ik NIET kan transferren omdat deze op een pvp server zit :'(

Maar goed, we gaan straks na 't werk ff knallen!!
Juist relaxed :)

Dalijk maar even de heroic daily doen he 8)
Over die group 4. Als wij geen kara geplanned hebben met group2 wil ik graag mee helpen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:22:
[...]

Dat is exact hetzelfde Nawin, wij gebruiken allebei die benamingen als warrior zijnde :P

Ik ben trouwens ook maar weer s verder aan het levelen op men rogue, 40 gedinged gister, gelijk mountje gehaald, en doorstampen maar nu >:)
Aah ok. Dat verhelderd een hoop voor mij :P bedankt :)
Veel plezier met je mount en lvl ze ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit weekend weer 2x Shadow Labs gerund voor de Sonic Spear en weer niet gedropped... :O
En dan zie je doodleuk allerlei hunters rondlopen met dat ding op hun rug... :/

Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij en ik vind het gelukkig (nog steeds) een leuke instance om te doen.

En inmiddels heb ik al heel wat spirit shards verzameld en gaat het ook goed met mijn rep voor de lower city.

Vanavond poging nr 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:23:
Hehe, leo is ook echt zo'n gevecht waarbij je sommige guildies gaat haten ja. :)
Sommige maloten weten het altijd te presteren en elke whirl iig mee te pakken, maar ook gewoon keihard doornuken op aggro dumps.

Die heal ik ook niet in een whirl, dan doen we het maar in 24.
normaal heb ik ook zoiets van val jij maar lekker dood neer.. alleen kregen de tanks de schuld dat wij niet tankte en dat de arme dps dood ging.. zucht

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ja is goed man.

Trouwens watvoor alt wil jij gaan maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:29:
Dit weekend weer 2x Shadow Labs gerund voor de Sonic Spear en weer niet gedropped... :O
En dan zie je doodleuk allerlei hunters rondlopen met dat ding op hun rug... :/

Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij en ik vind het gelukkig (nog steeds) een leuke instance om te doen.

En inmiddels heb ik al heel wat spirit shards verzameld en gaat het ook goed met mijn rep voor de lower city.

Vanavond poging nr 9 :P
Haha dat komt bekend voor. Dat had ik altijd met die Garona's Signet. Iedereen voor wie het enigzins een goed item was die droeg het.

Gelukkig deert het mij niet meer. Ik heb de ring van maggy. Weer een hoofdstuk afgesloten :9
Volgens mij kan jij trouwens een goeie blue krijgen van een q uit nagrand.
Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:31:
Ja is goed man.

Ik heb er al 1. Een troll priest lvl11. heeft trouwens wel leuke specifieke dingen zoals hex en nog iets geloof ik.

Jij en Oaky zijn priests dus ik verwacht wel pointers :9

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren weer Kara run gedaan op Illhoff en Prince,
Illhoof 1e keer wipe, omdat ik en de andere lock nog even moesten oefenen met SoC en de healers niet helemaal begrepen dat je met die AoE erg veel aggro krijgt dus veel heal nodigt hebt, maargoed kan gebeuren. 2e keer ging al wel beter maar kregen wij hem niet binnen 10 minuten neer=Instant wipe. 3e weer wipe omdat de healers niet goed op de sacrificed haden gelet, en die dus stierven. 4e keer ging wel ongelooflijk goed, Ik en andere lock konden SoC heel de tijd spawnen, hoewel hij steeds low health had, en ik relatief vol, ondanks Life Tap en Imps die Fireballs naar je gooien, maarja down is down. Nog leuke trinket gewonnen voor als ik ooit Destro-lock wordt

Prince 1e try ever was meteen 53%, maar tank kreeg niet genoeg heals :( . 2e keer bijna instant wipe omdat wij verkeerd stonden. Erna niet meer geprobeerd omdat mensen niet meer konden. Planning is om hem volgende week maandag/dinsdag down te hebben. Moet te doen zijn lijkt mij.

Waar kun jij eigenlijk die Spirit Shards kwijt? Ik heb er best wel wat in me bank liggen die stof zitten te vangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 27-11-2007 10:37 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:31:
Ja is goed man.

Hij heeft een lvl 11 troll priest, als mijn geheugen me niet weer in de steek heeft gelaten ;)

En ik heb eigenlijk 3 chars nu, maar ben er toch nog niet helemaal over uit welke te lvlen...

Rogue = Is wel vertrouwd en blijft gewoon heel leuk om te spelen. :)
Lock = Eigenlijk omdat ik een p-hekel heb aan locks en er dus zelf ook een wil worden. ;)
Pally = Het onbekende van de pally is ook wel erg leuk... :P

Mmmm keuzes, keuzes... :)

Edit: Te Laat doh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind mezelf steeds vaker terug achter de pc dankzij WoW :P
Gisteren WSG [40-49], man man, wat zijn allies soms stom. We beginnen de match, ik roep 'rush tunnel with 7+ ppl' En jawel, iedereen ramt door de horde tunnel, flag mee terug, en hoppa 1-0 in minder dan 5 minuten. Vervolgens doen we dat nog een keer, en jawel 2-0 in 10 minuten. Dat gaat leuk dacht ik nog, en daarna gaat men honor farmen in het midden...grrrr. Needless to say, horde won met 2-3 |:( .
Naja, nog 10 marks te gaan voor mn nieuwe zwaardje.

Maar rogues zijn echt cool :D 2 horde rogues vs me, evasion+snd+ar+bf = win. Echt, ik had hun gezicht toen wel willen zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:32:
[...]
Volgens mij kan jij trouwens een goeie blue krijgen van een q uit nagrand.
[...]
Je bedoelt een spear? Ik heb al de Blackened Spear als rep-reward van Thrallmar, maar
de Sonic is net even beter (stamina).

Ik heb de mats voor +35agi al klaarliggen, maar wil die toch wel erg graag op de Sonic hebben :)

Aan de andere kant ga ik binnenkort beginnen met Heroics, weet eigenlijk niet of er dan wat beters
kan droppen? (moet ik nog uitzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

NvM schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:34:
Even een vraag voor de hunters, pvpers en ander geinteresseerden onder ons. Ik wil graag ook gaan voor een epic wapen. Nou heb ik mijn oog laten vallen op deze 2:

Grand Marshal's Bullseye (bow)
Grand Marshal's Repeater (crossbow)

De boog is sneller (1.8) tegenover de kruisboog (2.9). De kruisboog heeft een hogere en bredere damage ranger (129-195 damage) tegenover de boog (80-121 damage). Ik zelf denk dat ik voor de kruisboog moet gaan, omdat die beter crit en meer schade aanricht per pijl. Economisch gezien is het ook goedkoper omdat je minder pijlen schiet :P Wat is jullie advies?
Advies anyone? Ook advies hoe je het beste Honor grind op lvl 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:42:
[...]

Je moet zeker voor de x-bow gaan want die heeft echt gewoon hogere damage oak al is hij langzamer dan de boog...hoe langzamer het wapen hoe hoger de crits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

NvM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:42:
[...]

Ben je alliance of horde? AV als horde op Bronze Dragonflight is 90% kans op winnen :) ben je Alliance ja dan ben je de sjaak.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00

even een toevoeging:

we hadden hunters die hun ghost niet neer kregen (je bent dps class hoe kan het dat een holy priest of resto druid hun ghosts wel neerkrijgen..)
Hunters is de lastigste class omdat het melee mobs zijn. Priest en resto druid is ez mode nu we spell damage op onze gear hebben. Vooral daar de demons vulnerable zijn tegen holy en nature en arcane damage.
we hadden mensen die zo'n beetje aan de andere kant van de kamer stonden in de WW (heel leuk als je dat tievuseind moet lopen om de boss op te pakken ik was MT)
Dat horen ze ook te doen, niemand hoort door de whirlwind geraakt te worden, en als tank moet je maar gewoon zorgen dat je erbij blijft. Gewoon searing totems plaatsen zodat hij weer naar het midden komt, en anders op het juiste moment chargen (net voordat de whirlwind afloopt).
we hadden mensen die door bleven nuken na een phasechange, of nadat een ww afgelopen was.. ook fijn. etc etc etc
Tsja, dat is inderdaad naar, en ook de enige reden waarom Leo fout kan gaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

prutser001 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:48:
[...]

Ben je alliance of horde? AV als horde op Bronze Dragonflight is 90% kans op winnen :) ben je Alliance ja dan ben je de sjaak.
Hoe weet je dat ik op Bronze Dragonflight zit? En ik ben Alliance, dus ik heet Sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36

even een toevoeging:

Probleem met hunters is/was dat als je pet de killing blow krijgt je gewoon Mc'd word, maar inderdaad als ze hun inner demons niet af kunnen maken is er wel iets echt
mis, met de deadzone removal en traps/winclip moet je altijd ranged kunnen blijven.

Leo was voor ons altijd een rotboss zelfs toen alles op farm was in ssc/tk werd er gewiped op Leo, goeie rotatie van misdirects, totems van shaman bij ww en vooral goed op de agro letten zijn het belangrijkst daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Seth_Chaos schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:36:
[...]

Heel simpel zet alles op zijn laagst. Werkt het dan wel naar behoren dan ligt het toch echt aan de nieuwe grafische opties. Kan trouwens ook aan nieuwe videokaart drivers liggen. Deze hebben meestal de optie settings in games te overrulen. De anti-aliasing om maar wat te noemen.
DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:44:
Rakkerzero,

Het beste wat je kan doen is iemand die je kent (en uiteraard ook wow heeft) en vertrouwd even op je account laten inloggen om te zien of hij hetzelfde probleem ervaart. Voordat je een GM spreekt is het heel erg handig voor hun om te weten of dit het geval is of niet (ook al staat er in de kleine lettertjes dat dit niet mag e.d.).

Hiermee sluit je namelijk vele dingen tegelijk uit.
Ik wilde maar eens mijn pc opnieuw gaan installeren en WoW een eigen partitie gaan geven (20 GB moet wel genoeg voor WoW zijn :P ). Zo kan ik iig uitsluiten dat het iig geen virus ofzo is dat de boel vertraagd.
Maar voordat ik dat ga doen, ga ik nog meer eens wat settings van mn videokaart nakijken en even drivers updaten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

even een toevoeging:

Ik kan je vertellen aangezien ik zelf hunter speel dat bij leo het irritant is die mob te killen (temminste voor patch 2.3) aangezien die mobs kleven als een gek en als je niet BM bent de demon niet eens op je pet let. Ik zelf he het niet in patch 2.3 meer gedaan aangezien onze guild op het moment beetje plat ligt (kael ftw) hunters konden iig er voor zorge dat je demon niet krijgt en dan is gewoon op je timer 1 sec voor wisped fd doen en opstaan als de demons er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:30:
[...]

normaal heb ik ook zoiets van val jij maar lekker dood neer.. alleen kregen de tanks de schuld dat wij niet tankte en dat de arme dps dood ging.. zucht
Ik heb zelf geen ervaring met tanken in WoW (warrior alt nog steeds pas lvl10), maar ik weet wel dat als een tank geen kans krijgt om aggro te krijgen, de tank kan doen wat ie wil, maar tanken zit er dan niet in.

Het gaat om een samenspel, en als de dps op een andere golflengte zit als de tank, kun je doen wat je wil, maar dan lukt het gewoon niet.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:02:
[...]

Ik kan je vertellen aangezien ik zelf hunter speel dat bij leo het irritant is die mob te killen (temminste voor patch 2.3) aangezien die mobs kleven als een gek en als je niet BM bent de demon niet eens op je pet let. Ik zelf he het niet in patch 2.3 meer gedaan aangezien onze guild op het moment beetje plat ligt (kael ftw) hunters konden iig er voor zorge dat je demon niet krijgt en dan is gewoon op je timer 1 sec voor wisped fd doen en opstaan als de demons er zijn
Met een verhoogde kans dat je resto shammies/druids en holy priests/pallies hem kregen. Pro actie. Als je ooit je hunter epic quest hebt gedaan weet je hoe je een mob moet kiten en hoe je een mob kan killen zonder je pet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:02:
[...]

Ik heb zelf nooit Leo als hunter gedaan, dus dit is even speculatie.
Sinds 2.3 brengt FD je niet meer out of combat, dus voorkomen dat je een demon krijgt lijkt me niet meer mogelijk. Echter met removal van deadzone zouden hunters geen enkel probleem moeten hebben met een demon neerkrijgen.
En goede hunters kunnen mobs gewoon kiten en killen. Blijkbaar heeft die andere poster een hoop n00b hunters die dat niet kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door QuarK op 27-11-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:41:
[...]

Je bedoelt een spear? Ik heb al de Blackened Spear als rep-reward van Thrallmar, maar
de Sonic is net even beter (stamina).

Ik heb de mats voor +35agi al klaarliggen, maar wil die toch wel erg graag op de Sonic hebben :)

Aan de andere kant ga ik binnenkort beginnen met Heroics, weet eigenlijk niet of er dan wat beters
kan droppen? (moet ik nog uitzoeken)
Volgens mij een polearm. Ik durf er niet te veel over te zeggen omdat ik zulke items niet kan dragen dus er niet op let, maar ik was een tijd geleden aan het questen om geld voor mijn epic flyer binnen te halen en toen zag ik dat ik dat ik door naar Garadar te vliegen wat mooie quest rewards kon kiezen.

Zaten echt mooie dingen bij. Het is dat ik al full epic ben, maar als je lvlt ben je denk ik dat je erg blij bent met de rewards.

Die quest start ergens in Nagrand bij die ruines waar je ogre's hebt rondlopen. Daar staat een npc met een geel vraagteken. Als je wat q's (5 geloof ik) voor hem doet (waar je op lvl 70 11g per q voor krijgt), dan kan je een reward in garadar ophalen.

edit: aah dat over heroics zag ik niet. Grote kans dat je iets mooier vindt in 1 van de heroics ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:37:
[...]

Hij heeft een lvl 11 troll priest, als mijn geheugen me niet weer in de steek heeft gelaten ;)

En ik heb eigenlijk 3 chars nu, maar ben er toch nog niet helemaal over uit welke te lvlen...

Rogue = Is wel vertrouwd en blijft gewoon heel leuk om te spelen. :)
Lock = Eigenlijk omdat ik een p-hekel heb aan locks en er dus zelf ook een wil worden. ;)
Pally = Het onbekende van de pally is ook wel erg leuk... :P

Mmmm keuzes, keuzes... :)

Edit: Te Laat doh :)
Ik heb zelf een lv 40 ally lock en ik moet zeggen dat die class erg leuk is om te levelen. Vooral als je void lekker aan 't tanken is kan jij oneindig doorgaan met het pullen van mobs omdat je amper downtime heb. Je healt je pet, je healt jezelf je tapt mana en zo ga je lekker door zonder te stoppen.

Ik heb zelf een lv 70 priest en moet zeggen dat ik het heel makkelijk vond om te levelen. Echter vond ik de downtime vaak irritant ( spirit tap is een must have om te levelen ) En de mobs gingen snel dood.

Rogue is erg leuk om te levelen maar kan soms heel vervelend zijn als je daggers specced bent. Ga je voor combat swords dan heb je het aardig makkelijk omdat je de mobs niet hoeft te stunlocken om achter ze te staan om te stabben. Nog een voordeel zijn je escape abilities en stealth waardoor je stukken kan overslaan en rechtstreeks naar je doel kan stealthen.

Ik heb ook een lv 45 paladin en vind het levelen best saai omdat je het van je autoattacks moet hebben en je seals actief moet houden. Maar de survivability is wel weer hoog en megahandig, waardoor je veel mobs kan handelen en veel dmg kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! En het gebeurd ook gewoon heel vaak he... Warriors die maar 1 of 2 stances hebben... Soms zie je ook hogere level hunters zonder pet, of Druids die forms missen (aquatic vooral) Meestal heel jonge spelers, hehe...

Maar op level 70 en dan zerker stance missen is wel erg triest eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook 1 hunter die zonder pet speelt. Een survival hunter. 1 van de 4 erg geskillde hunters in onze guild. Zijn dps blijft iets achter op de BM hunters (logisch) ,maar dps was ook niet de reden dat hij Survival ging. Het ging om de extra buffs en debuffs die hij meebrengt.

Daarnaast is hij koning in trappen. Een erg fijne gast om mee te hebben. Gaat trouwens over Rafgar moes. Jij kent hem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:09:
[...]

Ik heb zelf een lv 40 ally lock en ik moet zeggen dat die class erg leuk is om te levelen. Vooral als je void lekker aan 't tanken is kan jij oneindig doorgaan met het pullen van mobs omdat je amper downtime heb. Je healt je pet, je healt jezelf je tapt mana en zo ga je lekker door zonder te stoppen.

Ik heb zelf een lv 70 priest en moet zeggen dat ik het heel makkelijk vond om te levelen. Echter vond ik de downtime vaak irritant ( spirit tap is een must have om te levelen ) En de mobs gingen snel dood.

Rogue is erg leuk om te levelen maar kan soms heel vervelend zijn als je daggers specced bent. Ga je voor combat swords dan heb je het aardig makkelijk omdat je de mobs niet hoeft te stunlocken om achter ze te staan om te stabben. Nog een voordeel zijn je escape abilities en stealth waardoor je stukken kan overslaan en rechtstreeks naar je doel kan stealthen.

Ik heb ook een lv 45 paladin en vind het levelen best saai omdat je het van je autoattacks moet hebben en je seals actief moet houden. Maar de survivability is wel weer hoog en megahandig, waardoor je veel mobs kan handelen en veel dmg kan doen.
Mja dat van de rogue en priest wist ik omdat mijn main een priest is en ik een lvl 70 alt rogue heb ;) (zie signature onderaan voor mijn chars :) ).

Lock heb ik ook een paar keer gehad en vond ik opzich wel heel leuk om te spelen idd, maar nooit echt de moeite genomen om hem verder te lvlen.

Pally vind ik nu al saai op lvl 9 (heb ooit in een ver verleden een pally gelvled tot iets van 23-24) en het is idd zorgen dat je je seals actief houd :O

Ok ben er nu over uit dat het een lock wordt...lekker dot, dot, fear, shadowbolt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:02:
die opmerking van die ruby shoes ontbrak nog op wowwiki jokes and references (items) .. dus er maar even aan toegevoegd
En daarna heb ik er gelijk de verwijzing naar Red Riding Hood's Cloak bij gezet. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

@ Nawa ... Raf is idd een goede hunter :D

@ Oaky, nu moet ik nog iets bedenken ... Lock vind ik erg leuk dus zou die wel als nog een alt willen hebben, maar een shaman of hunter spreken mij ook erg aan omdat ik die classes nog nooit gespeeld heb. Ik heb een lv 70 warrior en zou ook op horde een warrior willen hebben, vooral met arms zijn ze imba vind ik dus tja... dan hebben we wel een tank en een dps ... en nawa als healer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:24:
[...]

En daarna heb ik er gelijk de verwijzing naar Red Riding Hood's Cloak bij gezet. :)
Ik kwam in het weekend nog langs Foggy MacKreel trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

NvM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:53:
[...]

Hoe weet je dat ik op Bronze Dragonflight zit? En ik ben Alliance, dus ik heet Sjaak.
Wist ik niet, maar ik speelde daar zelf en eigenlijk sporadisch een keer verloren met AV, opgegeven moment was het zo erg dat allies ons gewoon door lieten lopen om die dwerg aftemaken toen was er geen bal meer aan ze waren daar alleen maar voor the tokens.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:26:

@ Oaky, nu moet ik nog iets bedenken ... Lock vind ik erg leuk dus zou die wel als nog een alt willen hebben, maar een shaman of hunter spreken mij ook erg aan omdat ik die classes nog nooit gespeeld heb. Ik heb een lv 70 warrior en zou ook op horde een warrior willen hebben, vooral met arms zijn ze imba vind ik dus tja... dan hebben we wel een tank en een dps ... en nawa als healer haha
Lol idd...opzich is een shammy ook wel de moeite om te lvlen (heb een lvl 26 shammy), erg leuk met die totems en lekker melee'en (enhancement uiteraard) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ga er vandaag goed over nadenken welke char ik ga starten ben rond half 6 online. Welk lv is je warlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

prutser001 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:30:
[...]

Wist ik niet, maar ik speelde daar zelf en eigenlijk sporadisch een keer verloren met AV, opgegeven moment was het zo erg dat allies ons gewoon door lieten lopen om die dwerg aftemaken toen was er geen bal meer aan ze waren daar alleen maar voor the tokens.
Momenteel strijden we wel hard tegen de Horde. Het gekke is, zodra we een goede groep hebben, maken we gehakt van de Horde. Met de nieuwe patch wordt er ook geen boss meer gekilled, met het cappen van towers en het doden van de captains win je veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:30:
[...]

Dat gebeurd gelukkig niet al te vaak :P
Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:33:
Ik ga er vandaag goed over nadenken welke char ik ga starten ben rond half 6 online. Welk lv is je warlock?
err...lvl 2 :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Als je in Wailing Caverns die Lord Serpentis tegenkomt zegtie "I am the Serpent King! I can do anything!". Toen ik daar gister met me altje was, moest ik echt hardop lachen :D. Net zoals je in Strattrah "Haris Pilton" en "Tinkerbell" hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenneh schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:36:
Als je in Wailing Caverns die Lord Serpentis tegenkomt zegtie "I am the Serpent King! I can do anything!". Toen ik daar gister met me altje was, moest ik echt hardop lachen :D. Net zoals je in Strattrah "Haris Pilton" en "Tinkerbell" hebt.
En vergeet he-man en skeletor niet in shatt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Yuy, Afgelopen week flink geprogressed :P

Highking 25-11-2007 oneshotted guild first
Gruul 25-11-2007 oneshotted guild first
Zul'aman Narolakk 18-11-2007 guild first
Zul'aman Akil'zon 18-11-2007 guild first

Guild is nu 3 weken bij elkaar......Lang verhaal.... groot deel van de mensen zaten "vroeger" pre naxx in de raiding guild legacy en nu zijn we hervormd (:P na flink wat server transfers van een hoop mensen)
Ik moet zeggen de spirit zit er alweer in.
we rennen door karazhan alsof we scholomans aan het doen zijn :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Svenneh schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:36:
Je hebt nog wel meer van dat soort grapjes.

Check hier maar eens:
http://www.wowwiki.com/In-Jokes_and_References

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister nacht maar eens een tauren druid aangemaakt ff uurtje gespeelt lvl 8 damned man wat moest ik weer wenne aan die tauren quest. normaal wist ik precies wat en hoe en nou damned toch maar ff tomtom en die andere derbij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Haha ok dan zal ik geen moeite hebben om jou in te halen of bij te benen :p
Nou als Nawa ook maar overnieuw begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
@ het Ghost verhaal op Leo: Hunters hebben hun deadzone niet removed, 'slechts' verlaagd naar 5 yards in plaats van 8.

@ Nawintjuh: Je hebt gelijk, er staat ergens een Orc die een quest chain geeft voor het verraden van Ogres. Aan het eind van deze chain is een goede Polearm te vinden (alleen wel verschrikkelijk lelijk :P). De Orc staat geloof ik in het Oosten van Nagrand, onder Nesingwary's Safari ergens.

In Heroics zijn maar weinig goede Hunter 2H te vinden. Als je als Hunter per se een 2H wil hebben volg je waarschijnlijk: Terrok's Quil > Sonic Spear > Legacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

FireAge schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:49:
[...]

Hunters is de lastigste class omdat het melee mobs zijn. Priest en resto druid is ez mode nu we spell damage op onze gear hebben. Vooral daar de demons vulnerable zijn tegen holy en nature en arcane damage.

[...]

Dat horen ze ook te doen, niemand hoort door de whirlwind geraakt te worden, en als tank moet je maar gewoon zorgen dat je erbij blijft. Gewoon searing totems plaatsen zodat hij weer naar het midden komt, en anders op het juiste moment chargen (net voordat de whirlwind afloopt).

[...]

Tsja, dat is inderdaad naar, en ook de enige reden waarom Leo fout kan gaan imo.
andere kant van de kamer is achter de pilaar he, als jullie de hele kamer van leo gebruiken voor het gevecht vraag ik me echt af hoe je hem in godesnaam binnen de enrage dood krijgt.. dat is buiten bereik van searing totems en een tank is langzamer dan leo.. een heel stuk langzamer. Dus als hij besluit die idioot op 200 meter afstand te gaan aanvallen moet je als tank een HEEL eind rennen wil je daar komen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
zo, gister de eerste vatsoenlijke avond van tries op vashj, cores en elementals gingen wel lekker, maar naga's en striders waren bagger....naga's net aan neer, en strider op hooguit 50% als de 2e spawned

we verwijderen nu 2 overbodige melee, ene doen er een 1/2 mages bij

maar mijn vraag: wat is ongeveer het minimum? we gaan nu met een frost mage, 2 affliction warlocks en een hunter als tank op de striders, verwachting is dat het wel goed gaat...maar dan die naga's weer....

we zitten met 2 tanks, 2 healers, en dan ongeveer 7 dps in het midden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:40:
[...]

Je hebt nog wel meer van dat soort grapjes.

Check hier maar eens:
http://www.wowwiki.com/In-Jokes_and_References
Iemand wel eens onder karazhan geweest?
Ik wel van de week op me rogue..was wel grappig :)

We zouden naar kara gaan en een priest en onze GM waren al bij kara en ik hoorde ze op vent al praten over iets waar onze GM (NE male) niet heen kon en die priest (Dwarf male) wel.
Dus ik kom aangereden op m'n poesje en ga naar de plek waar onze GM was..
Ik zie hem in een hoek aan de achterkant van kara staan en loop naar hem toe opeens viel ik in een gat en kwam dus onder kara terecht... :o
Ik zo van "WTH is this? lolz" :)

Nou hebben ze blij blizz mensen werken die niet al te serieus zijn en blijkt dat ze daar een gigantische smile op de grond hebben gemaakt van gras en steen zoals deze --> :)
En je kon er gewoon weer uitlopen door de muur heen.
Echt gelachen met die priest en ondertussen onze GM uitlachen dat hij er niet in kon.. :)

Hij zo van "feck you all" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:48:
[...]

Nee aangezien ik main healer en officer ben in mijn huidige guild zal ik ook wel niet al te veel tijd hebben om nog een char naar 70 te lvlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Laatst online: 30-01 03:23
hier weer eens een kleine update van mijn kant :)

mining eindelijk op 375 en skinning ook dus nu ff flink gold verdienen en dan skinning droppen en jewelcrafting gaan doen :) Gisterenavond naar 66 gedingt dus nog 4 voor de 70 (eindelijk alle quets in ter. forrest gedaan en nu in nagrand begonnen). Toevallig liep ik gisteren in shatt langs de battle masters en ik dacht goh leuk laat ik eens een potje AB doen. Uiteindelijk 4 potjes gedaan en jawel 3 gewoon (als alliance...), nog nooit eerder mee gemaakt, dus weer 13 badges er bij :) Toch maar eerst naar level 70 gaan en dan met de pvp daily's wat honor gaan grinden en een leuke pvp set aan schaffen, die prot paladin set is zoizo een goeie set (volgens mij ook voor non-pvp) dus altijd leuk om te hebben :)

van het weekend gingen we voor de gein settek halls eens in, tot aan de eerste (69) baas ging het goed, ik had als full prot pally healing gear aan getrokken en was aan het healen omdat we geen healer konden vinden. Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat die instance iets te hoog gegrepen is voor 65-66, en al helemaal als je hunter de freeze trap niet goed onder controle heeft en je tank (wat ik normaal doe) geen aggro kan houden :P

Was trouwens leuk gevecht met die baas, ging allemaal goed tot op het moment dat die elementals komen en daar ging het mis, de hunter zou ze overnemen maar die stond beetje te sukkelen, o well over paar levels nog eens proberen :)

Mana tombs hebben we wel gedaan met de zelfde groep in 1 keer zonder een enkele wipe. ging helemaal goed :)

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:19:

Daarnaast is hij koning in trappen. Een erg fijne gast om mee te hebben. Gaat trouwens over Rafgar moes. Jij kent hem ook :)
Sorry Nawin, maar een grote duh! is op z'n plek hier :P
Als je in Survival punten hebt in improved trap en Resourcefullness hebt dan word trappen ook wel heel erg makkelijk. Maar waarom zou hij z'n pet niet gebruiken ? Het is extra dps, en je kan je pet gewoon op de target zetten zonder er naar om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:11:
[...]

Als je in Survival punten hebt in improved trap en Resourcefullness hebt dan word trappen ook wel heel erg makkelijk. Maar waarom zou hij z'n pet niet gebruiken ? Het is extra dps, en je kan je pet gewoon op de target zetten zonder er naar om te kijken.
ja is wel zo maar als je pet damage krijgt is hij ook zo dood en heb je dus geen extra damage meer..weet er alles van..*zucht* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:14:
[...]

ja is wel zo maar als je pet damage krijgt is hij ook zo dood en heb je dus geen extra damage meer..weet er alles van..*zucht* :P
Dan heb je altijd nog meer dmg van je pet gehad dan als 'ie op passive staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:15:
[...]

Dan heb je altijd nog meer dmg van je pet gehad dan als 'ie op passive staat. :P
/agree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er trouwens zelf over te denken om ook Survival te gaan met 0/20/41 want die wyvern sting is natuurlijk wel een 10sec CC. Zal es effe gaan kijken wat ik in elkaar kan zetten kwa build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

UTwizard schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:52:
@ het Ghost verhaal op Leo: Hunters hebben hun deadzone niet removed, 'slechts' verlaagd naar 5 yards in plaats van 8.
De deadzone was het gebied dat je zowel niet kon meeleen als range kon aanvallen. Die is wel removed!

Was:
Meelee---Dead--Ranged nu
Melee---Ranged

Waarom heete het anders DEADzone :)

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 27-11-2007 12:37 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

PvP
• The missing AV Weekend bonus honor is a bug that will be looked into.

Een bericht van een blue wat op worldofraids.com staat. Dus er is waarschijnlijk helemaal geen dubbele honor geweest dit weekend in AV. Het verklaart een hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:48:
[...]

Hehe lvl 11 is wel te halen toch? :P

Desnoods help ik jullie om naar mijn lvl te komen. Julie hakken en ik healen :P
UTwizard schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:52:
@ Nawintjuh: Je hebt gelijk, er staat ergens een Orc die een quest chain geeft voor het verraden van Ogres. Aan het eind van deze chain is een goede Polearm te vinden (alleen wel verschrikkelijk lelijk :P). De Orc staat geloof ik in het Oosten van Nagrand, onder Nesingwary's Safari ergens.
Ja volgens mij is het het oosten inderdaad. Maar ik weet wel zeker dat we het over dezelfde q chain hebben. Dat verhaal komt me erg bekend voor (verraden van ogre's)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:11:
[...]

Hehe heb je wel gelijk in, maar daar ging het mij niet om.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het ontbreken van een pet bij hunter, niet automatisch duidt op een underskilled hunter. Dus ik noemde al zijn goede punten op :P

Waarom hij zijn pet niet gebruikt is omdat het minimale dpswinst oplevert, en het schijnt dat hunterpets wel eens uit het niets mobs pullen.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat aan deze build te denken: Link! wel puur pvp natuurlijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand dei kan zeggen of je het beste als feral kunt gaan als druid om te lvl'en en of moonkin goed geneog is voor lvl'en,

Heb nog nooit een druid gehad daarom juist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Darkasantion schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:34:
Illhoof 1e keer wipe, omdat ik en de andere lock nog even moesten oefenen met SoC en de healers niet helemaal begrepen dat je met die AoE erg veel aggro krijgt dus veel heal nodigt hebt, maargoed kan gebeuren. 2e keer ging al wel beter maar kregen wij hem niet binnen 10 minuten neer=Instant wipe. 3e weer wipe omdat de healers niet goed op de sacrificed haden gelet, en die dus stierven. 4e keer ging wel ongelooflijk goed, Ik en andere lock konden SoC heel de tijd spawnen, hoewel hij steeds low health had, en ik relatief vol, ondanks Life Tap en Imps die Fireballs naar je gooien, maarja down is down. Nog leuke trinket gewonnen voor als ik ooit Destro-lock wordt
Als je 2 locks hebt gaat er 1 op SoC duty, niet beiden, anders kom je die 10 min timer tegen ;)
Prince 1e try ever was meteen 53%, maar tank kreeg niet genoeg heals :( . 2e keer bijna instant wipe omdat wij verkeerd stonden. Erna niet meer geprobeerd omdat mensen niet meer konden. Planning is om hem volgende week maandag/dinsdag down te hebben. Moet te doen zijn lijkt mij.
Prince is een eikel tegen warriors vanwege een heel snelle attack gedurende fase twee waardoor je tank gecrusht kan worden. Heeft vrij weinig met de healers te maken ;)
Waar kun jij eigenlijk die Spirit Shards kwijt? Ik heb er best wel wat in me bank liggen die stof zitten te vangen.
Allerian Stronghold (in terrokar forest, heeft ook een flightpoint)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:32:
[...]

Hehe lvl 11 is wel te halen toch? :P

Desnoods help ik jullie om naar mijn lvl te komen. Julie hakken en ik healen :P
err correctie...Ik dot en hij hakt en jij healt ok? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:38:
[...]

err correctie...Ik dot en hij hakt en jij healt ok? :P
Hehe vind ik ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:33:
[...]

Als je 2 locks hebt gaat er 1 op SoC duty, niet beiden, anders kom je die 10 min timer tegen ;)

[...]

Prince is een eikel tegen warriors vanwege een heel snelle attack gedurende fase twee waardoor je tank gecrusht kan worden. Heeft vrij weinig met de healers te maken ;)

[...]
Meh, gewoon goed voor gearen en gebruik maken van je skills. Dodge rating over parry rating over block rating, voor maximale stam + avoidance gearen, armour + agi pot gebruiken ipv een fortitude flask. Hoe meer je dodged, hoe minder kans je hebt dat je shield block eraf geramd wordt. Stoneshields slikken in p2. Zo veel mogelijk threat opbouwen in p1, daarna in p2 niet aanvallen zolang je threat nog hoog genoeg zit.

Als je fatsoenlijk in kara gegeared bent is een trash niet dodelijk, het is een white attack + parry + trash + parry + white attack waar je dood aan gaat. Zo veel mogelijk armour en stam zien te scoren helpt een heleboel, voor trinkets een moroes trinket + ander mitigation trinket pakken en deze in p2 gebruiken.

Overigens heeft dat ook heel erg met de healers te maken. Healers moeten op prince gewoon weten dat ze in P1 redelijk weg kunnen komen met reactive healing en dus hun mana moeten bewaren. P2 gaan ze voor burst healing, alle trinkets/cooldowns gebruiken, P3 kan je de tank weer vrij easy healen met 1 dedicated healer en een healer die op de raid focused en als ie tijd heeft een heal op de tank gooit. Wat voor ons altijd heel goed werkt op prince is amplify magic, de dmg van infernals gaat amper omhoog en de sw:p is makkelijk te outhealen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hmzaniac op 27-11-2007 12:47 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:54:
We zouden naar kara gaan en een priest en onze GM waren al bij kara en ik hoorde ze op vent al praten over iets waar onze GM (NE male) niet heen kon en die priest (Dwarf male) wel.
Dus ik kom aangereden op m'n poesje en ga naar de plek waar onze GM was..
Ik zie hem in een hoek aan de achterkant van kara staan en loop naar hem toe opeens viel ik in een gat en kwam dus onder kara terecht... :o
Ik zo van "WTH is this? lolz" :)
Als NE Female ben ik daar ook geweest, lijkt me stug dat het dan als male niet kan? Stond ie niet in de verkeerde hoek? :P

Ik hoop wel dat ze die smily een keer weghalen en er wat mee doen. Volgens de lore van Warcraft is Karazhan namelijk gespiegeld onder de grond. Het zou wel gaaf zijn als je uiteindelijk een 'Upper Karazhan' en 'Lower Karazhan' krijgt bijvoorbeeld.

Heel klein en verkort stukje lore:
spoiler:
Voor de mensen die het willen weten: Onderin Karazhan (Prince z'n kamer dus in feite) is de plek waar Khadgar (de man met lange baard midden in Shattrath) Medivh heeft vermoord samen met Garona (van Garona's Signet Ring inderdaad), Sargeras is toen verdreven uit het lichaam van Medivh en Medivh zelf is herboren als 'goede' Medivh maar nooit meer teruggezien. Garona heeft de koning van Stormwind vlak erna vermoordt waarna zij waarschijnlijk zelf is doodgemarteld. Khadgar is samen met enkele anderen als eerste Outland ingegaan, hebben daar Honor Hold opgericht en zijn begonnen met het terugdrijven van de Demons bij de Dark Portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Atlas schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:33:
[...]
Trinkets gebruiken en zo timen dat je ze maximaal in Phase2 gebruikt :) Zowel tanks als dps als healers om phase2 zo smooth mogelijk te laten verlopen.

Ik heb van het weekend ook Prince getanked met mijn half kara epics/half instance blue tank gear warrior en dat ging prima toen ik door had hoe je het beste kan bewegen wanneer er infernals in de buurt neer vallen :)

3e try ging ie neer. 1e verplaatste ik Prince verkeerd, 2e viel er een infernal bovenop de raid en de helft had het niet door.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

iemand dei kan zeggen of je het beste als feral kunt gaan als druid om te lvl'en en of moonkin goed geneog is voor lvl'en,

Heb nog nooit een druid gehad daarom juist :(
Ik zou Feral gaan, heb ik zelf ook gedaan. Voor mijn gevoel zijn er meer/betere items te vinden voor Feral, iedergeval tijdens het levellen.

Tenzij je 100% zeker weet dat je later Moonkin wil spelen, dan is het misschien slim om hier gelijk vanaf het begin al aan te wennen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hehe heb je wel gelijk in, maar daar ging het mij niet om.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het ontbreken van een pet bij hunter, niet automatisch duidt op een underskilled hunter. Dus ik noemde al zijn goede punten op :P

Waarom hij zijn pet niet gebruikt is omdat het minimale dpswinst oplevert, en het schijnt dat hunterpets wel eens uit het niets mobs pullen.
Jah, maar als je de pet op Passive zet en je pet gewoon op de hoofd target afstuurt valt hij niks anders aan als die target en loopt weer netjes terug naar z'n baasje zodra de target dood is ;)

En vergis je niet op de dps van de pet, ook al ben je niet BM. Het is nog steeds best veel, en maakt groot verschil op lange fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:32: en het schijnt dat hunterpets wel eens uit het niets mobs pullen.
Sinds patch proberen pets een mob in de rug aan te vallen. Dat is opzich handig, want zo kan de mob niet parrie'en. Zodra dat gebeurd increased de attack speed van de mob namelijk. Je kan je voorstellen dat dit op raidbosses niet gewenst is, en alleen maar extra te incaseren dmg voor de tank is.

Nou, zorgt dit wel voor lastige situaties. Bijvoorbeeld Al'ar, die op de rand van de platforms getankt wordt. De pets kunnen hem gewoon vaak niet bereiken en ook niet aanvallen. Ook hebben we gehad in op trash in SSC dat een mob op de rand stond, en de pet hem van achteren wou aanvallen, maar er dus niet bij kon en maar besloot om te lopen. Resultaat, een heleboel adds en 25 dode spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:34:

Afgelopen zondag ook gedaan op deze mooie zo mooie bos. Is echt grappig om te doen en mij maar lekker healen terwijl ik Seeds spam, heerlijk. 2e try down. eerst had ik op een gegeven moment zoveel imps op me zitten O-) dat ik niet meer kon casten. nog niet een keer meer en dan heb je wel degelijk een probleem :'( :+ Maar al met al een geweldige boss om te doen dat is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:50:
[...]

Jah, maar als je de pet op Passive zet en je pet gewoon op de hoofd target afstuurt valt hij niks anders aan als die target en loopt weer netjes terug naar z'n baasje zodra de target dood is ;)

En vergis je niet op de dps van de pet, ook al ben je niet BM. Het is nog steeds best veel, en maakt groot verschil op lange fights.
Hehe jij zal het wel weten :) . Volgens je sig heb je een hunter. Ik speel rogue en helaas is mijn kennis dan ook beperkt tot rogues ;(

Ik ben alleen afgegaan op de verhalen die ik van de hunters hoor
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:50:
[...]

Sinds patch proberen pets een mob in de rug aan te vallen. Dat is opzich handig, want zo kan de mob niet parrie'en. Zodra dat gebeurd increased de attack speed van de mob namelijk. Je kan je voorstellen dat dit op raidbosses niet gewenst is, en alleen maar extra te incaseren dmg voor de tank is.

Nou, zorgt dit wel voor lastige situaties. Bijvoorbeeld Al'ar, die op de rand van de platforms getankt wordt. De pets kunnen hem gewoon vaak niet bereiken en ook niet aanvallen. Ook hebben we gehad in op trash in SSC dat een mob op de rand stond, en de pet hem van achteren wou aanvallen, maar er dus niet bij kon en maar besloot om te lopen. Resultaat, een heleboel adds en 25 dode spelers.
Ah dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben idd. Onze hunters vinden Al'ar ook geen fijn gevecht. Tegenwoordig doen hunters ook de adds, die vallen ze wel met hun pet aan.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00
eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:52:
[...]
andere kant van de kamer is achter de pilaar he, als jullie de hele kamer van leo gebruiken voor het gevecht vraag ik me echt af hoe je hem in godesnaam binnen de enrage dood krijgt.. dat is buiten bereik van searing totems en een tank is langzamer dan leo.. een heel stuk langzamer. Dus als hij besluit die idioot op 200 meter afstand te gaan aanvallen moet je als tank een HEEL eind rennen wil je daar komen
Hij gaat toch nooit helemaal door naar 1 persoon, en als hij dat wel doet, dan zit er iets fout aan je raid opbouw. Bij ons gaat hij max 1 keer helemaal een groep in, meestal gaat hij maar wat heen en weer. Je moet als tanks gewoon zorgen dat je door blijft rammen en je moet proberen een goed verspreidde raid te hebben, die verstandig genoeg is om te wachten met dps op de ww totdat hij 2 a 3 keer van target gewisseld is. Voor extra gemak neem je gewoon een tankadin als MT, die heeft zo'n mooie ranged imba pull. Dan kun jij gewoon je FR gear aandoen. Ik heb hem als beertje in FR getanked met 24k health ^^, en toch nog een 1-shot van 24.3k nadat er weet ik veel hoeveel stacks op me zaten.
De eerste paar pogingen ging hij bij ons idd in de enrage dood, maar naar verloop van tijd is dat geen probleem meer en gaat hij gewoon 2-3 minuten ervoor neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:44:
[...]

Als NE Female ben ik daar ook geweest, lijkt me stug dat het dan als male niet kan? Stond ie niet in de verkeerde hoek? :P

Ik hoop wel dat ze die smily een keer weghalen en er wat mee doen. Volgens de lore van Warcraft is Karazhan namelijk gespiegeld onder de grond. Het zou wel gaaf zijn als je uiteindelijk een 'Upper Karazhan' en 'Lower Karazhan' krijgt bijvoorbeeld.
Nee hij stond echt in de goede hoek want op die manier ben ik namelijk erachter gekomen welke hoek het precies was :)
En idd ik hoop ook dat ze er wat mee gaan doen...zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:48:
[...]

Ik zou Feral gaan, heb ik zelf ook gedaan. Voor mijn gevoel zijn er meer/betere items te vinden voor Feral, iedergeval tijdens het levellen.

Tenzij je 100% zeker weet dat je later Moonkin wil spelen, dan is het misschien slim om hier gelijk vanaf het begin al aan te wennen.
wat houd moonkin dan precies in, en wat voor gear zou ik dan moetten farmen ? (total noob with dr00ds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:05:
[...]

wat houd moonkin dan precies in, en wat voor gear zou ik dan moetten farmen ? (total noob with dr00ds)
Uil
Caster
Int/sta/spelldmg/spellcrit

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 27-11-2007 13:24 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.