hier weer eens een kleine update van mijn kant
mining eindelijk op 375 en skinning ook dus nu ff flink gold verdienen en dan skinning droppen en jewelcrafting gaan doen

Gisterenavond naar 66 gedingt dus nog 4 voor de 70 (eindelijk alle quets in ter. forrest gedaan en nu in nagrand begonnen). Toevallig liep ik gisteren in shatt langs de battle masters en ik dacht goh leuk laat ik eens een potje AB doen. Uiteindelijk 4 potjes gedaan en jawel 3 gewoon (als alliance...), nog nooit eerder mee gemaakt, dus weer 13 badges er bij

Toch maar eerst naar level 70 gaan en dan met de pvp daily's wat honor gaan grinden en een leuke pvp set aan schaffen, die prot paladin set is zoizo een goeie set (volgens mij ook voor non-pvp) dus altijd leuk om te hebben
van het weekend gingen we voor de gein settek halls eens in, tot aan de eerste (69) baas ging het goed, ik had als full prot pally healing gear aan getrokken en was aan het healen omdat we geen healer konden vinden. Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat die instance iets te hoog gegrepen is voor 65-66, en al helemaal als je hunter de freeze trap niet goed onder controle heeft en je tank (wat ik normaal doe) geen aggro kan houden
Was trouwens leuk gevecht met die baas, ging allemaal goed tot op het moment dat die elementals komen en daar ging het mis, de hunter zou ze overnemen maar die stond beetje te sukkelen, o well over paar levels nog eens proberen
Mana tombs hebben we wel gedaan met de zelfde groep in 1 keer zonder een enkele wipe. ging helemaal goed
This space for rent. Serious inquiries only please.