Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 139 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:49:
[...]

mja, in WotLK gaan we iig wel weer terug naar naxx :) (blijf dat toch een geweldige instance vinden :P)
ik zelf zat in AQ40 toen tbc kwam althans de guild ik was nog nature aan't farmen maar goed nou moet je dus WEER alles opnieuw gaan farmen....... ook in naxx (shadow als ik me nei vergis met nature en nog 1 dag ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:37:
[...]

Man dat is klote zeg. Hoop dat je het gauw oplost zodat je weer internet heb.
Je heb niet echt veel gemist hoor dit weekend.

Niemand wilde mee naar Heroic Durnholde omdat het " te moeilijk zou zijn" zucht ....

Verder hebben we Void Reaver gemakkelijk neergehaald. Hij dropte een rogue trinket http://www.wowhead.com/?item=30450 die ik niet genomen heb terwijl ik wel de meeste rogue dkp had. Wilde em wel hebben maar wacht nog even af ermee.

Kara group 4 ligt op z'n gat nu Shivaaz de RL ermee opgehouden is, dus probeer ik het weer een beetje op te bouwen maar verwacht er niet teveel van.

Verder heb ik dit weekend COD4 en Crysis binnengekregen en DAMN!!!!!!! wat een brute spellen zeg. Maar dat hoor je allemaal wel op msn of ventrillo :)

Verder ben ik bezig om de mongoose enchant te krijgen op m'n 2 daggers. Heb veel mats zelf al maar moet nog het e.e.a van de guildbank krijgen.
OUWE !! :'(

Die roguetrinket :X

FFS waarom was ik er niet :'( Die trinket is echt goed man. Natuurlijk heb ik die ook nog nooit gezien. Ik wil die of romulo's trinket hebben voor de +hit om te raiden. Liever die van VR omdat ik liever 1000armor penetration heb (dat was het toch?) dan een incidentele +200 damage van poison.

Achja, mijn tijd komt hopelijk nog wel eens :P

Wel zuur van die kara group. Hoe lang bestond ie nou? 2 weken ofzo?

Over die mats voor mongoose. Wat heb je nodig? Ik heb nog 3 a 5 brilliant shards en als het goed is ook nog 2 voids. W me maar als je ze wil. Volgende keer return jij de favor. Komt wel goed.

Van CoD en Crysis wel goede verhalen gehoord. Collega van me is zwaar verslaafd. Ziet er dik uit zegt hij (mag ook wel met die 8800GTX met 640MB :o >:) ) en MP is geniaal. Moet je inderdaad maar ff vertellen. Ik hoor het wel :)

WBT internet. Ik heb net ff een fietsje geregeld en ben als een speer naar de computerland gereden en een 20mtr Cat 5e UTP kabel gehaald.

Hopen dat het werkt :) (zal ongetwijfeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:52:
[...]

ik zelf zat in AQ40 toen tbc kwam althans de guild ik was nog nature aan't farmen maar goed nou moet je dus WEER alles opnieuw gaan farmen....... ook in naxx (shadow als ik me nei vergis met nature en nog 1 dag ik)
Jep, en weer nieuwe gear en vast weer nieuwe reputation.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Dus...Wat vind iedereen er van als WoTLK al komend voorjaar zal uitkomen? En ziet iedereen er naar uit dat WoTLK uberhaupt uitkomt?

Ik heb lange nog niet alle content gezien en dan ben ik nog maar lvl 60, en op dat niveau worden er nog maar weinig instances gespeeld, terwijl ik het zonde vind om me in het 'buitenaardse' Outland te begeven, Azaroth bevalt me een stuk beter qua sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:57:
Dus...Wat vind iedereen er van als WoTLK al komend voorjaar zal uitkomen? En ziet iedereen er naar uit dat WoTLK uberhaupt uitkomt?

Ik heb lange nog niet alle content gezien en dan ben ik nog maar lvl 60, en op dat niveau worden er nog maar weinig instances gespeeld, terwijl ik het zonde vind om me in het 'buitenaardse' Outland te begeven, Azaroth bevalt me een stuk beter qua sfeer.
Zelf vind ik Nagrand het mooiste, spreekt me qua landschap het meeste aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, ik vind het opzich niet erg. Nieuwe content, nieuwe skills >:) , alleen weer lvlen, weer farmen, dat zuigt. Los daarvan had ik wat meer TBC content willen zien, maargoed de uitbreiding is er nog niet en we zijn goed op weg :)

Dat me gear DAN niks meer waard is.. so be it. NU ben ik er maar al te blij mee, en DAN gaan we wel weer gear regelen waar je DAN weer mee kan pimpen.

Trouwens Anarki. Komt jouw nick van die ADHD'er op dat Hoverboard uit Q3? Als ik jouw nick lees hoor ik automatisch die duistere stem die players announced.

"Orb !"
"Biker !"
"Anaraki :o "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:00:
[...]

Zelf vind ik Nagrand het mooiste, spreekt me qua landschap het meeste aan. :)
Nagrand is wel mooi ja maar azeroth is toch echt wel een stuk sfeervoller dan outlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel klein dagboekje

gisteravond toevallig ook respec gedaan naar holy :) (zoals meer paladins blijkt :D , ik had expres gewacht totdat ik dingde, respec -> trainen is duidelijk goedkoper dan trainen -> respec -> trainen :P .. maargoed 1g respec plus trainen was wel ff 22,5g .. ka-ching)
wilde een spike op shield, friend wilde dat wel maken maar had mats niet .. tijdje bezig om dat te krijgen en dan heb je het allemaal bij elkaar, elke keer de reactie ja sorry nu even niet ben bezig.
dus om 23:00 nog maar een keertje zo van hallo, voordat we allebei offline gaan.. nee sorry ben nu in een instance (tussen het questen en het instappen van de instance zou je toch wel even kunnen reloggen om me te voorzien van een spike, dacht ik .. maargoed) .. ik liep dus al de hele avond om die spike te vragen en zoals al voorzien ging ie zonder boe of bah offline rond 0:15 ..

mhja .. gelukkig dat ik rond kwart voor 12 zelf al maar een beetje in /2 had gevraagd en daarmee zelfs een betere spike kreeg :)

nog niet al te veel kunnen testen, vanmorgen even snel naar the hinterlands gevlogen maar die turtles zitten vaak net iets te snel uit elkaar en je moet ze eerst aantikken voordat ze braaf volgen. maar ging wel redelijk.

wel geinig, voor die eerste spike zou ik coarse stones nodig hebben dus paar keer rfc ingehobbelt

ook zonder die spike is het best goed mogelijk om een stuk of 30 35 40 van die mobs te aggro'en en ze af te maken met een paar consecration.. ik denk dat ik het op de level 50 mobs maar niet probeer met 35 mobs :D

best geinig om rfc in 20 a 30 minuten helemaal te clearen in je eentje >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Mja. mixed feelings, ene kant jammer, omdat ik toch graag eens SSC en The Eye had willen zien en echt voor had willen werken om het te halen wat dan niet meer hoeft, waardeloos worden van je gear waar je toch wel voor gewerkt. gefarmd en geraid hebt.

Andere kant wel weer leuk, omdat ik dan veel eerder meekan doen met lvl 80 Raids en Instances, omdat ik met lvl 1 ben begonnen om mijn server die met TBC tot leven kwam, en dus hele tijd heb zitten levelen terwijl anderen al lang level 70 waren door transfers en of hardcore leveling. Dus ik zou dan sneller weer aan leuke gear kommen op lvl 80.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:06:
heel klein dagboekje

gisteravond toevallig ook respec gedaan naar holy :)
wilde een spike op shield, friend wilde dat wel maken maar had mats niet .. tijdje bezig om dat te krijgen en dan heb je het allemaal bij elkaar, elke keer de reactie ja sorry nu even niet ben bezig.
dus om 23:00 nog maar een keertje zo van hallo, voordat we allebei offline gaan.. nee sorry ben nu in een instance (tussen het questen en het instappen van de instance zou je toch wel even kunnen reloggen om me te voorzien van een spike, dacht ik .. maargoed) .. ik liep dus al de hele avond om die spike te vragen en zoals al voorzien ging ie zonder boe of bah offline rond 0:15 ..

mhja .. gelukkig dat ik rond kwart voor 12 zelf al maar een beetje in /2 had gevraagd en daarmee zelfs een betere spike kreeg :)

nog niet al te veel kunnen testen, vanmorgen even snel naar the hinterlands gevlogen maar die turtles zitten vaak net iets te snel uit elkaar en je moet ze eerst aantikken voordat ze braaf volgen. maar ging wel redelijk.

wel geinig, voor die eerste spike zou ik coarse stones nodig hebben dus paar keer rfc ingehobbelt

ook zonder die spike is het best goed mogelijk om een stuk of 30 35 40 van die mobs te aggro'en en ze af te maken met een paar consecration.. ik denk dat ik het op de level 50 mobs maar niet probeer met 35 mobs :D

best geinig om rfc in 20 a 30 minuten helemaal te clearen in je eentje >:)
Ik doe het meestal niet in m'n eentje maar met de Frost Mage van m'n vriendin erbij, dan is het helemaal slachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wat ik van de komst van WotLK vind?

Opzich heb ik er heel veel zin in. Ik hoop alleen dat we met de guild iedergeval Kara kunnen clearen en als het kan ook ZA, want ik verwacht dat met de komst van WotLK iedereen zal door levellen en niet meer terug wil naar Kara of ZA. En, zoals ik eerder poste, om op level 80 die dungeons nog te doen, geeft toch niet het zelfde gevoel.

Verder ben ik heel benieuwd naar het nieuwe gebied. En nieuwe rep, mats en gear verzamelen? Ach dat vind ik totaal niet erg. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:10:
[...]

Ik doe het meestal niet in m'n eentje maar met de Frost Mage van m'n vriendin erbij, dan is het helemaal slachten ;)
uhhu .. heb ook een frost mage maat
(sterker nog .. kan en mag van hem zelfs duaboxen als ik wil :P )

paar simpele macrotjes hebben we al klaarliggen

follow + heal (sluit elkaar uit, maar is wel handig ;) ) op de paladin
follow + assist met wand op mage

ben nu alleen nog op zoek naar een aangepaste variant van die !gem addon
waarmee je een whisp zou kunnen geven aan een andere player en dat er dan dus niet een whisp terug komt met een lijstje craftables maar dat er een macro of spell gestart wordt

duoboxen met alt tab en 2 windowed versies wow is ook goed te doen .. maar met een whisp -> actie addon is duoboxen natuurlijk helemaal ez mode

paladin + mage is best een gouden combo
paladin pullt er een stuk of 10 15 20 .. zet halverwege de pull bubbeltje aan
gooit er nog een consecration achteraan

mage staat een eindje weg , gooit blizzard er over , nova , blink . blizzard .. blizzard ..
loot

meestal (iig met oude talenttree) had mage met 1 blizzard de aggro al
ondertussen met paladin beetje bijhealen , en zonder het duoboxen natuurlijk naar de frozen mobs en er nog een consecration of 2 extra bij

enige nadeel aan duoboxen is dat het niet echt fantastisch werkt, je bent sowieso trager omdat je alles in je eentje doet .. en mocht het fout gaan .. heb je bijna zeker 2 lui dood
oh well ..

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Dagboek item:

Ja hoor, het levelkoorts heeft weer toegeslagen!
Zoals eerder gemeld een shammie gerolled, en samen met wat vrienden aan het levellen geslagen.
Aangezien we allemaal wel een lvl 70 charcter hebben, zijn we onszelf als en gek aan het boosten.
Minimaal 3 runs per character, en de loots gelijk verdelen.
Wat een lol is dat! Eerst DM-runs gedaan, gelijk 2 levels erbij. en natuurlijk alle items gehaald die we wilden hebben.
Gelijk Stockades ingedoken, en daar hebben we een speedrun van gemaakt. Da's leuk!
Ik begon met mijn mage. Eerst rustig aan, 2 kamers tegelijk pullen en nuken. Grappig, met 13 minuten Stockades klaar.
Vervolgens 4 kamers pullen en 10 minuten later Stockades klaar.
Dan meer een hele onder verdieping ineen keer pullen, maar dat werd iets te gortig, met een dooie mage als resultaat.
Ben er heilig van overtuigd dat Stockades in 7 minuten gedaan kan worden. Zal ongetwijfeld moeten werken aan mijn mage gear (volop greens met wat blues), maar het moet kunnen.

In ieder geval: eind gisteravond lvl 19 gedinged. En dat met 6 uur speeltijd....

Dit kan wel eens een supersnelle 70-er gaan worden :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:11:
[...]

waarmee je een whisp zou kunnen geven aan een andere player en dat er dan dus niet een whisp terug komt met een lijstje craftables maar dat er een macro of spell gestart wordt
Een apart programma dat key-broadcasts naar verschillende wow-instanties stuurt lijkt me handiger, kijk hier eens naar :
http://www.dual-boxing.com/forums2/viewtopic.php?t=883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:11:
[...]
dat kan niet meer, vroeger had je whispercast die dat kon, maar dat is door blizzard onbruikbaar gemaakt
duoboxen met alt tab en 2 windowed versies wow is ook goed te doen .. maar met een whisp -> actie addon is duoboxen natuurlijk helemaal ez mode
dat is geen dualboxing, maar semi botting :P
enige nadeel aan duoboxen is dat het niet echt fantastisch werkt, je bent sowieso trager omdat je alles in je eentje doet .. en mocht het fout gaan .. heb je bijna zeker 2 lui dood
oh well ..
Dual boxing werkt prima, als je er de hardware voor hebt :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo van het weekend weer even volop op m'n main gespeeld, en zaterdagmiddag is m'n hunter eindelijk lvl 70 geworden. toen gelijk de recipe gehaald voor m'n flying machine. wat een geweldig uitziend apparaat is 't :) ik heb de hele zaterdag nog lekker rond gevlogen met dat ding :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook het gevoel dat veel mensen weer zin hebben (incl mezelf) chars te lvl'en door de mindere xp die je nodig hebt en meer xp die je krijgt per quest tot lvl 60.
mss ook met het oog op vroege release WoTLK dat blizzard dit gedaan heeft ?

Voor mij moet ie zeker niet vroeger uitkomen dan maart - april (btw ik wil ook info over een CE)
had trouwens ergens gelezen dat Blizz eerst Starcraft II wil uitbrengen

wat betreft nieuwe MMORPG, ik zie niet gauw iets warcraft van de troon stoten
Lord of the rings is nu al bijna passé, Tabula rosa zal ook niet te lang meegaan, van Age of Conan verwacht ik zelf niet zoveel meer en in Warhammer verlies ik ook m'n hoop hoe meer ik er van zie, dus ik denk dat WoW wel nog 2+ jaar aan de troon van MMORPG's zal blijven... enkel Blizz zal WoW ooit van de troon stoten met een nieuwe MMORPG denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:06:
heel klein dagboekje

gisteravond toevallig ook respec gedaan naar holy :)
Je bedoeld niet toevallig naar Protection? ;)
Want het nut van een spike op je shield zie ik niet als je holy bent :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:27:
[...]

Daar dacht ik net ook aan. M'n 32 tankje op follow zetten op m'n 70 lockje en dan een instance in duiken, dat moet toch goed gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

In windowed mode dan denk ik, dat geeft het beste resultaat.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:55:
[...]

OUWE !! :'(

Die roguetrinket :X

FFS waarom was ik er niet :'( Die trinket is echt goed man. Natuurlijk heb ik die ook nog nooit gezien. Ik wil die of romulo's trinket hebben voor de +hit om te raiden. Liever die van VR omdat ik liever 1000armor penetration heb (dat was het toch?) dan een incidentele +200 damage van poison.

Achja, mijn tijd komt hopelijk nog wel eens :P

Wel zuur van die kara group. Hoe lang bestond ie nou? 2 weken ofzo?

Over die mats voor mongoose. Wat heb je nodig? Ik heb nog 3 a 5 brilliant shards en als het goed is ook nog 2 voids. W me maar als je ze wil. Volgende keer return jij de favor. Komt wel goed.

Van CoD en Crysis wel goede verhalen gehoord. Collega van me is zwaar verslaafd. Ziet er dik uit zegt hij (mag ook wel met die 8800GTX met 640MB :o >:) ) en MP is geniaal. Moet je inderdaad maar ff vertellen. Ik hoor het wel :)

WBT internet. Ik heb net ff een fietsje geregeld en ben als een speer naar de computerland gereden en een 20mtr Cat 5e UTP kabel gehaald.

Hopen dat het werkt :) (zal ongetwijfeld)
Komt wel goed man. Ben blij dat je kabels gehaald heb want dan ben je tenminste gauw weer online.

Ik wilde die trinket zeker hebben maar 1000 DKP vond ik wel errug veel en aangezien ik maar 800 had wilde ik niet in de minus.

Vanavond ben ik niet online trouwens, ben uit eten met een oud collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:34:
In windowed mode dan denk ik, dat geeft het beste resultaat.
Goed punt. :)

Twee halve schermen, dan moet het goed gaan. Binnenkort 'es proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Kan dat dan op 2 chars op dezelfde account? Want dat kan ik mijn altes ook zelf even boosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:04
DenMan schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:22:
[...]

Moet je niet mobs killen die om en nabij het level liggen van die wolf om voor die wolf exp. te krijgen? Of doe je dat al?
Om je pet te levellen moet je mobs doen die jou zelf nog XP opleveren... ben van 't weekend zelf begonnen met een ijsbeer, die level ik nu door tegelijk Arakkoa Feathers te grinden in Terokkar :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:31:
[...]

Daar dacht ik net ook aan. M'n 32 tankje op follow zetten op m'n 70 lockje en dan een instance in duiken, dat moet toch goed gaan?
als je ze beiden op een ander account zitten wel :P
je kan niet 2x inloggen met 1 account nameljik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:39:
Kan dat dan op 2 chars op dezelfde account? Want dat kan ik mijn altes ook zelf even boosten :P
nee, heb je 2 accounts nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:40:
[...]

als je ze beiden op een ander account zitten wel :P
je kan niet 2x inloggen met 1 account nameljik
Laat ik dat nou hebben. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Fratti schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:35:
[...]

Komt wel goed man. Ben blij dat je kabels gehaald heb want dan ben je tenminste gauw weer online.

Ik wilde die trinket zeker hebben maar 1000 DKP vond ik wel errug veel en aangezien ik maar 800 had wilde ik niet in de minus.

Is die 1000 dkp bij jullie een vaste prijs? Ik weet niet wat je verder voor trinkets hebt of mogelijk kan krijgen, maar die VR trinket is wel een van de betere die je kunt pakken... Zeker de moeite waard, ook al sta je dan in de min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Das nou jammer zeg ;) Maargoed broertje gaat binnenkort ook aan de WoW en als dat niet bevalt neem ik die Account wel over en dat doe ik wel Dual Boxing.

Waarom zou je eigenlijk 2 accounts willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
QuarK schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:41:
[...]

Is die 1000 dkp bij jullie een vaste prijs? Ik weet niet wat je verder voor trinkets hebt of mogelijk kan krijgen, maar die VR trinket is wel een van de betere die je kunt pakken... Zeker de moeite waard, ook al sta je dan in de min.
Gruul trinket >>>>>>>>> ale andere rogue trinkets in het huidige WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:28:
[...]

Je bedoeld niet toevallig naar Protection? ;)
Want het nut van een spike op je shield zie ik niet als je holy bent :P
lang leve maandag

uhm .. ja .. die ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:31:
[...]

neem aan dat je weet dat je daarvoor 2 accounts nodig hebt dan ?
maar gaat prima , heb ook 2 accounts (laptop en pc) en ga vaak zat met mijn lvl70 druid mijn (lvl51) mage gearen in instances, gisteren nog door brd gehobbelt voor wat gear.
Parkeer haar meestal ergens in een hoekje en ga dan een zooitje mobs ophalen die ik dan in bereik kill met af en toe wat aoe van de mage er over :)
Zolang ze maar geen aggro pakt of opeens een patrol op der dak krijgt gaat het prima
Op follow zetten is niet slim door de veel grotere aggro range van de lage level
Darkasantion schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:42:
Das nou jammer zeg ;) Maargoed broertje gaat binnenkort ook aan de WoW en als dat niet bevalt neem ik die Account wel over en dat doe ik wel Dual Boxing.

Waarom zou je eigenlijk 2 accounts willen?
pre tbc had ik een hunter en ik werdt doodziek van het reizen tussen orgri/UC of elke keer maar weer een mage te bedelen om een portal , dus maakte ik een mage op een andere account :o
luiheid ftw .
Op mijn druid kan ik nu op die manier ook mijn alt mage enchanten en ze doet het aardig als extra inventory ruimte in instances :) (gisteren dus haar hele inventory vol met runecloth uit brd)

[ Voor 30% gewijzigd door dontcare op 26-11-2007 13:58 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:35:
[...]

Hehe idd, dalijk als het goed is :D
1000dkp is opzich veel, maar die trinket ga je niet vervangen denk ik. Ben niet echt op de hoogte van de trinkets, maar dit is een blijvertje totdat je dicht, of aan de cap zit. Bloodlust broach > 1000 armor penetration.

Achja, er komt ooit vast weer een moment. Mocht ik erbij zijn, dan is hij natuurlijk voor jou, zoniet, dan gaan we ff dkp burnen >:)

Spreek je misschien morgen anders. Weet het niet zeker, want ik had een afspraak morgen met iemand, maar wie weet gaat dat ook niet door.
ImdaMned schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:43:
[...]

Gruul trinket >>>>>>>>> ale andere rogue trinkets in het huidige WoW
Met 308hit wel ja, maar dat hebben er zo weinig.

Ik zit atm op 227 met Terokar tablet of precision. Met 227 hit mis ik volgens recount ongeveer 6%. Mijn +hit food heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat zou dan 247hit worden, met ik denk op dat moment 5% miss.

Omdat ik streef naar zo min mogelijk miss (1%) zal ik toch de trinket van VR verkiezen boven Dragonspine, omdat ik dan Terokkar blabla vervang met VR trinket. Ik kom dan rond de 255hit.

Op dit moment zou ik mijn bloadlust broach misschien vervangen met Dragonspine. Eerst wil ik harde getallen hebben. Ik weet niet hoe vaak dragonspine met mijn gear zal proccen, en bloadlust is altijd 72AP + 275 (?) on use, oftewel heel vaak up (2min cd maar).

Het is niet zo kort door de bocht als jij het stelt :P

@Q: Wij werken niet met fixed prices. Startingbid @ 600, en zo bieden we tegen elkaar op.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
OkkE schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:50:
Die Howto voor Ghostwolf ook maar gelijk even op mijn guild-forum gepost, misschien wil een van onze Hunters er één. :)
Wat is dat dan?? Kun je een ghostwolf vangen dan?? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:27:
[...]

dat kan niet meer, vroeger had je whispercast die dat kon, maar dat is door blizzard onbruikbaar gemaakt

[...]
achja .. kan niet alles hebben
dat is geen dualboxing, maar semi botting :P

[...]

nouja .. dat hebben ik/we dus duidelijk niet :P

en als je echt een multiboxing omgeving wil, tuurlijk dan moet je het ook goed doen
zoals xzin met en al die andere zins .. gewoon van te voren alles er op inrichten qua hardware en meerdere computers.. maar die is dus ook met 4 mages en 1 priest op level 1 tegelijk begonnen

hoe wij het zo heel af en toe tot nu toe eens bij hem en bij mij gedaan hebben is gewoon windowed mode en daarover zeg ik dat het nu niet sneller is dan als we allebei appart zouden spelen met voice chat en weet ik veel wat allemaal.. dan kun je namelijk goed op elkaar letten en inspelen en als je allebei de chars zelf bestuurd moet je toch echt voorzichtiger spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:51:
[...]
neem aan dat je weet dat je daarvoor 2 accounts nodig hebt dan ?
Jep, die heb ik ook. :)

En waarom? Nou, ik ben in september begonnen met een deeltijd HBO opleiding naast m'n fulltime baan en heb toen WoW in de kast gezet. De guildleader heeft toen gezegd: "als ik nou mijn creditcardgegevens invul op jouw account, vind je het dan okee als ik een beetje met je lock en eventueel met je priest aan de slag ga?". Vond ik geen probleem. Nu is m'n levensritme een beetje ingesteld op werk/school en heb ik elke week wel een paar uurtjes (variërend van week tot week) over om te kunnen spelen. M'n guildleader speelt nog weleens met m'n lock en om niet het risico te lopen dat we beiden tegelijk in te loggen, heb ik een nieuwe account genomen. Gelukkig vond ik nog een 3 jaar oude cd/dvd bon die ik ooit gekregen heb, aanschaf kostte mij dus niks. En zo heb ik dus 2 accounts. Or rather: anderhalve account. ;)
Op follow zetten is niet slim door de veel grotere aggro range van de lage level
Goed punt. In windowed mode even ergens parkeren (defensive stance :P) en dan mobs die richting op pullen. Uiteindelijk komt het meerendeel van de xp toch van quests, niet zo zeer van mobs. :)
Rakkerzero schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:56:
[...]

klik

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Rakkerzero schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:56:
[...]

Niet de Shaman uitvoering maar de pet zoals deze ook in het kleine plaatsje bij Thunder Bluff rondrent. Een heel fel lichtgeblauw gekleurde geestverschijning van een wolf is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:18:
Gisteren een maatje van me geholpen met het verkrijgen van een hele coole pet.

ergens in het noorden van Dustwallow Marsh heb je Grimtotem Spirit-Shifters zitten, en die kan een halfdoorzichtige wolf releasen.
Als je hem MC-ed, dan heb je controle over over zijn pet, en in combinatie met een shammy met Heroism kan je ervoor zorgen dat je in no-time zijn pet overneemt.

Was leuk om te doen, en hij heeft nu die gave pet onder zich.
Eén nadeel; het beest valt niet te levellen...... wolf is level 30, hij 70.

Filmpje van hoe de pet te verkrijgen: http://www.youtube.com/watch?v=m_tLDiHRSlY
Foto
[afbeelding]
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:19:
Over die nieuwe Ghost wolf pet. Van het weekend paar guildies geholpen om hem te krijgen.

Wat heb je nodig?
Hunter die de pet wil met Mystical Skyfire Diamond
Shaman voor Heroism.
Leatherworker voor Drums of Battle.
Priest voor mind controll.

Dan een Grimtotem Spirit-Shifter opzoeken, die MC'en. De priest kan dan bepalen wanneer de wolfs te summonen. Zodra dat gebeurd blijven ze 7 seconde in leven.
Hunter had macro'tje gemaakt:

/target wolf dingus
/tame wolfdingus

Wat wij deden was eerst mindcontrollen, daarna Heroism en Drums gebruiken en de proc uitlokken, deze procs relatief snel en zodra dat gebeurd summoned de priest de wolfs en drukt de hunter op z'n macro en hoopt dat ie snel genoeg is. :p

/edit
En ik las ergens dat je de pet niet kan levelen, maar dit kan wel gewoon, Guildies pet is al 54. (start op 30)
Je moet geen mobs killen van het level van de pet, maar mobs waar je zelf xp over krijgt. Dus lvl 67-70 denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:51:
pre tbc had ik een hunter en ik werdt doodziek van het reizen tussen orgri/UC of elke keer maar weer een mage te bedelen om een portal , dus maakte ik een mage op een andere account :o
luiheid ftw .
de tip die laatst in een topic stond gevolgd
heb nu eenmaal een portal naar shatt geregeld , daar nu me hs

<3 dat.. plus de andere tip / exploit hoe je hs kan gebruiken terwijl die op cd is <3

(party vormen met iemand uit je friends list, dichtstbijzijnde instance inrennen, diegene leader maken en uit de groep gekicked worden -> " you're not in this instance group. you will be teleported to shattrath in 60 seconds" <3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is niet alles :o .

Van het Opera Event in kara, kan je cloth slippertjes krijgen die dienen als HS. Heel vaak gedropped bij ons en aangezien onze healers die niet meer wilde, konden wij rollen voor een gratis HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:12:

Van het Opera Event in kara, kan je cloth slippertjes krijgen die dienen als HS. Heel vaak gedropped bij ons en aangezien onze healers die niet meer wilde, konden wij rollen voor een gratis HS.
Alleen sharen die schoenen een CD met je HS (dat was in de begin periode zo weet niet of dat nu nog steeds zo is)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:12:

Die schoenen zitten volgens mij op dezelfde CD als je HS.

te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:16:
[...]

Alleen sharen die schoenen een CD met je HS (dat was in de begin periode zo weet niet of dat nu nog steeds zo is)
Dat lijkt mij niet. Anders heeft dat ding natuurlijk geen nut. Althans, ik kan me het voordeel niet bedenken.

edit: nog steeds?

Ik heb de slippertjes niet omdat ik met 1hs wel kan werken, maar een 2e is natuurlijk altijd een uitkomst. Zuur als het dezelfde timer zou zijn

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:17:
[...]

Dat lijkt mij niet. Anders heeft dat ding natuurlijk geen nut. Althans, ik kan me het voordeel niet bedenken.

edit: nog steeds?

Ik heb de slippertjes niet omdat ik met 1hs wel kan werken, maar een 2e is natuurlijk altijd een uitkomst. Zuur als het dezelfde timer zou zijn
scheelt 1 bagslot :) kheb ze zelf ook, sharen dezelde CD als je HS en je kan ze ook geen andere inn geven dan je HS (ja, ik heb het zelf uitgetest, zal toen een uur "vast" in the Old World ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Ja, CD is shared. Je bespaart als caster een bag slot omdat je je heartstone in de vuilnisbak kan donderen. Verder is het gewoon een gimmick voor casters, de use betekent niet dat het item minder stats heeft oid.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
[...]

Is gewoon een fun item

En natuurlijk pro als je geen HS meer hebt, je in de middle of nowhere bent en je ruby slippers hebben 0 durability : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:21:
[...]

scheelt 1 bagslot :) kheb ze zelf ook, sharen dezelde CD als je HS en je kan ze ook geen andere inn geven dan je HS (ja, ik heb het zelf uitgetest, zal toen een uur "vast" in the Old World ;))
Ah op zo een manier. Ik was in de veronderstelling dat dat ding je teleport naar de Inn die je hebt gekozen met je HS. Maw, althans zo intepreteerde ik het, je MOET een hs hebben om deze te kunnen gebruiken.

Nu is het mij wel duidelijk :) Wel zuur voor degene die hem wel heeft gehaald :')

@Hmz: Ja tuurlijk is het item niet nutteloos (volgens mij nog best goede stats. Weet alleen niet precies. Ik vind vooral leather items en daggers interessant :P ), maar ging het mij om de "on use" die nutteloos leek.
@Imda: Whehe, pro situatieschetser. Ik zie die arme clothie al usen en denken WTF ! :X TELEPORT NOW ! :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
ImdaMned schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:22:
[...]

Is gewoon een fun item

En natuurlijk pro als je geen HS meer hebt, je in de middle of nowhere bent en je ruby slippers hebben 0 durability : P
Ja de grap is ook dat ze bij de Wizard of Oz droppen en als je het verhaal er vaan een beetje kent snap je ook waarom die HS er aan vast zit :P

spoiler: Spoiler
in het verhaal kan ze dus alleen met die rode schoenen naar huis :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:56:
[...]
Met 308hit wel ja, maar dat hebben er zo weinig.

Ik zit atm op 227 met Terokar tablet of precision. Met 227 hit mis ik volgens recount ongeveer 6%. Mijn +hit food heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat zou dan 247hit worden, met ik denk op dat moment 5% miss.

Omdat ik streef naar zo min mogelijk miss (1%) zal ik toch de trinket van VR verkiezen boven Dragonspine, omdat ik dan Terokkar blabla vervang met VR trinket. Ik kom dan rond de 255hit.

Op dit moment zou ik mijn bloadlust broach misschien vervangen met Dragonspine. Eerst wil ik harde getallen hebben. Ik weet niet hoe vaak dragonspine met mijn gear zal proccen, en bloadlust is altijd 72AP + 275 (?) on use, oftewel heel vaak up (2min cd maar).

Het is niet zo kort door de bocht als jij het stelt :P
Je bedoeld 363 hit :P

363 is de maximale cap, niet het magical number

DST is DE beste rogue trinket ingame zelfs de BT trinkets zijn niet beter op dit moment, verder hangt het ook af van de rest van je gear en je spec, maar nog steeds is de DST beter dan welke trinket ook DPS wise

de proc van dst is zo'n dps boost dat je met 2 ppm al boven de bloodlust brooch uitkomt qua utility

on equip > on use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:00:
Goed punt. In windowed mode even ergens parkeren (defensive stance :P) en dan mobs die richting op pullen. Uiteindelijk komt het meerendeel van de xp toch van quests, niet zo zeer van mobs. :)
Parkeer m'n dr00d er wel naast op nonraid avondjes. 8) (in stealth ofc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:36:
[...]

Parkeer m'n dr00d er wel naast op nonraid avondjes. 8) (in stealth ofc :P)
Beetje mijn xp inpikken, dacht het niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb de slippertjes niet omdat ik met 1hs wel kan werken, maar een 2e is natuurlijk altijd een uitkomst.
astral call ftw ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Iedere keer als ik Astrall Recall zie staan wil ik het verbeteren naar Ancestral Recall maar dat is een kaart uit Magic: The Gathering 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:55:
[...]

Beetje mijn xp inpikken, dacht het niet. :P
Wanna bet? :P Kijk die guildleader van je wel 'ns lief aan vanaf m'n cute female NE druid anders. :P
Portal ftw. WTB mage skills op m'n pala. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens, gebruik daarom ook nog steeds die erg dope trinket uit BM zowel op mn warrior als rogue, 300 ap zonder iets te hoeven in drukken is erg dik :)

(Hourglass of the unraveler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:24:
[...]

mee eens, gebruik daarom ook nog steeds die erg dope trinket uit BM zowel op mn warrior als rogue, 300 ap zonder iets te hoeven in drukken is erg dik :)

Moet ie wel vaker dan eens per 2 minuten proccen, anders kan je net zo goed alsnog een trinket on use gebruiken :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:24:
[...]

*Zucht* Binnenkort maar richting de 25 runs proberen te gaan zonder het ding ooit te hebben zien droppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

UTwizard schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:28:
*Zucht* Binnenkort maar richting de 25 runs proberen te gaan zonder het ding ooit te hebben zien droppen...
Ik ga wel mee, laatste BM run was erg easy en fun. :)

Edit: en de 2e Boss dropt een leuke healing staff die ik wel wil, plus de laatste Boss dropt mijn Moonglade Pants. :)

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 26-11-2007 15:47 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:35:
[...]

Je bedoeld 363 hit :P

363 is de maximale cap, niet het magical number

DST is DE beste rogue trinket ingame zelfs de BT trinkets zijn niet beter op dit moment, verder hangt het ook af van de rest van je gear en je spec, maar nog steeds is de DST beter dan welke trinket ook DPS wise

de proc van dst is zo'n dps boost dat je met 2 ppm al boven de bloodlust brooch uitkomt qua utility

on equip > on use
Nee ik bedoel wel degelijk 308 hit. Dat is de cap voor rogues. Meer hit als dat heeft geen zin.
Met 308 hit heb je, mits je precision/wep expertise hebt (maar dat is vanzelfsprekend), 1% misschance.

DST is idd de beste trinket als je dicht, of aan de cap zit (oftewel afhankelijk van gear zoals jij het stelt).

Als dit waar is (wat dus zo is), dan klopt dit
maar nog steeds is de DST beter dan welke trinket ook DPS wise
niet

Omdat deze trinket procced op attacks. Een miss is geen attack. Oftewel, naar mate je hit beter wordt, gaat deze trinket vaker proccen.

Met 1 hit zuigt deze trinket. Waarom? Omdat hij dusdanig weinig procced, dat een bloadlust broach of de VR trinket, op de lange termijn betere dps biedt. 72 AP + 275 on use om de 2 min > 42 AP (zoiets was het geloof ik) + SnD on proc om de 5 min.
Voor de VR trinket spreekt het denk ik wel voor zich. 35hit (?) + 1k armor penetration > 42 AP (zoiets was het geloof ik) + SnD on proc om de 5 min.

Ik vind het vrij kort door de bocht hoe jij het benaderd (nofi ofc, hier is het forum voor). ik snap je denkwijze, maar het zit net wat complexer in elkaar dan jij stelt.
WTB for rogues

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Exitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:23:
[...]

Wanna bet? :P Kijk die guildleader van je wel 'ns lief aan vanaf m'n cute female NE druid anders. :P

[...]

Portal ftw. WTB mage skills op m'n pala. :(
WTB paladin skills @ my mage. En dan in het bijzonder plate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

barfieldmv schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:53:
[...]

Niks plate voor mn mage, dat rammelt en ratelt te veel, give blessings (met name de -30^% threat).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Laatst online: 25-06 14:23
barfieldmv schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:53:
[...]

je bedoelt denk ik bubble heartstone skill >:)

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:36:
[...]

Nee ik bedoel wel degelijk 308 hit. Dat is de cap voor rogues. Meer hit als dat heeft geen zin.
Met 308 hit heb je, mits je precision/wep expertise hebt (maar dat is vanzelfsprekend), 1% misschance.
is 't niet zo dat weapon expertise nix doet met misschance (in tegenstelling to weaponskill wat 't eerst was)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:00:
[...]

[..] zoals deze ook in het kleine plaatsje bij Thunder Bluff rondrent. [..] wolf
die quest van die hond en bijhorende npc die bij het bruggetje staat is toegevoegd n.a.v. een make a wish foundation wens van een jongetje met kanker

stem van die npc is ingesproken door het zieke jongetje, en de naam van het hondje is naam van zijn hondje

http://www.ocregister.com...money/article_1702706.php

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:00:
[...]

is 't niet zo dat weapon expertise nix doet met misschance (in tegenstelling to weaponskill wat 't eerst was)?
Klopt, maar als het goed is, reduced hij de block/dodge-chance van het slachtoffer ( >:) ). Uiteindelijk komt het dus toch op hetzelfde neer.

Vind ik trouwens erg leuk die change. Want waar mijn Grips of Deftness, "leuk" waren, zitten er nu veel mensen op te geilen vanwege +15 expertise rating.

Het is overigens een "Trashdrop", niet eens een "volwaardige" epic :')

Zometeen vrij trouwens :) Netwerkkabel is in de pocket. Hoef dalijk alleen langs het postkantoor en de Mycom en dan kan ik eens kijken of mijn pc na 5 (!!) dagen weer online is.

Het arme multimediabeestje mist het contact met andere computers ;(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:02:
[...]

Klopt, maar als het goed is, reduced hij de block/dodge-chance van het slachtoffer ( >:) ). Uiteindelijk komt het dus toch op hetzelfde neer.

Vind ik trouwens erg leuk die change. Want waar mijn Grips of Deftness, "leuk" waren, zitten er nu veel mensen op te geilen vanwege +15 expertise rating.

Het is overigens een "Trashdrop", niet eens een "volwaardige" epic :')
mja, mijn +51 shadow dmg neck dropped ook van trash en er zijn eigenlijk geen necklaces ingame die beter zijn voor shadowpriests :P dus dat zegt ook niet alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:09:
[...]

mja, mijn +51 shadow dmg neck dropped ook van trash en er zijn eigenlijk geen necklaces ingame die beter zijn voor shadowpriests :P dus dat zegt ook niet alles ;)
Oh die. Ik ken een zekere rogue, die op zijn priest lang en breed exalted is en de 1e kara run op zijn rogue dropte die trinket :P

Ik weet ook wel dat een trashdrop niks zegt over de quality ten opzichte van een "bossdrop". Maar waar het mij om ging is dat ik deze gloves easymode heb gekregen (1 lvl 72 elite gekilled, in 20 sec ofzo) en dat je voor Boss epics toch wat meer moeite moet doen terwijl die niet zo goed hoeven te zijn vergeleken met Trash drops.

Die tegenstelling vond ik gewoon grappig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:27:
[...]

Moet ie wel vaker dan eens per 2 minuten proccen, anders kan je net zo goed alsnog een trinket on use gebruiken :)
Ja true, maar hij proct wel redelijk vaak hoor.
Hij proct namelijk "on crit" en ja als warrior en rogue crit je toch wel erg vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:01:
[...]

die quest van die hond en bijhorende npc die bij het bruggetje staat is toegevoegd n.a.v. een make a wish foundation wens van een jongetje met kanker

stem van die npc is ingesproken door het zieke jongetje, en de naam van het hondje is naam van zijn hondje

http://www.ocregister.com...money/article_1702706.php
Nee, dat is een andere quest. Waar over gesproken wordt is die blauwe 'ghostform' hond die je moet volgen, stuk naar het noorden de bergen in. Dit beest loopt niet zozeer rond, maar moet je summonen bij het kampvuur in dat dorpje. (Bloodhoof village ofzo?)

* Exitium is alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:12:
[...]

Ja true, maar hij proct wel redelijk vaak hoor.
Hij proct namelijk "on crit" en ja als warrior en rogue crit je toch wel erg vaak ;)
Volgens mij is het "chance on crit" en zit er een interne cooldown op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief Dagboek,

Gisteravond in de VS aangekomen, alwaar ik de komende 3 weekjes de overpaid consultant uit mag gaan hangen. Gelukkig gister bij aankomst als eerste even getest of WoW verbinding kon maken (okay, als 2e, als eerste ff m'n vriendin gemailed, wat dat betreft heb ik nog net m'n prio's op orde) en zowaar had ik een ping van slechts 96ms. Niet slecht vanuit de VS en via WiFi.

Probleem is alleen dat ik op m'n laptop speel en al m'n addons enzo weg zijn. Bwueh. Had ik toch ook ff over moeten zetten! Ik wil ook heel graag proberen nog wat Arena games te doen, maar ik moet maar zien of dat gaat werken. M'n Arena buddy is erg weinig online, en dan ook nog alleen van 20:00 tot 23:00 enzo. Wil wel m'n punten!

Anyways, in ieder geval genoeg tijd om m'n druid verder te levellen. Blijft een erg toffe class.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, wat ik me net even bedenk.

Rogues met aardig wat hit die recount draaien, moeten eens het tabje "Energy gain" erbij pakken na een gevecht, en dit vergelijken met een rogue die gelijkwaardig gegeared is, maar met veel minder hit.

Zie hier hoe combat potency van grote invloed is op je energy, in positieve zin that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Laatst online: 25-06 14:23
Hydra schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:28:
Lief Dagboek,

Gisteravond in de VS aangekomen, alwaar ik de komende 3 weekjes de overpaid consultant uit mag gaan hangen. Gelukkig gister bij aankomst als eerste even getest of WoW verbinding kon maken (okay, als 2e, als eerste ff m'n vriendin gemailed, wat dat betreft heb ik nog net m'n prio's op orde) en zowaar had ik een ping van slechts 96ms. Niet slecht vanuit de VS en via WiFi.

Probleem is alleen dat ik op m'n laptop speel en al m'n addons enzo weg zijn. Bwueh. Had ik toch ook ff over moeten zetten! Ik wil ook heel graag proberen nog wat Arena games te doen, maar ik moet maar zien of dat gaat werken. M'n Arena buddy is erg weinig online, en dan ook nog alleen van 20:00 tot 23:00 enzo. Wil wel m'n punten!

Anyways, in ieder geval genoeg tijd om m'n druid verder te levellen. Blijft een erg toffe class.
Sogeti? :) Zo ja, ben je al sogetist of the day? en zit je dan boven/beneden? en welke divisie etc :)

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:19:
[...]

Nee, dat is een andere quest. Waar over gesproken wordt is die blauwe 'ghostform' hond die je moet volgen, stuk naar het noorden de bergen in. Dit beest loopt niet zozeer rond, maar moet je summonen bij het kampvuur in dat dorpje. (Bloodhoof village ofzo?)

* Exitium is alliance :P
klopt , ik had het ook niet specifiek over dat ghostform beest maar over het hondje wat rondloopt ;)
dus we hebben allebei gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
barfieldmv schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:46:
Al je addons al een keertje uitgezet. Na de afgelopen patches zijn heel veel addons echt fubared.
Ja, alle addons heb ik verwijderd uit de addons map, maar dat heeft niks geholpen.
addictive schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:35:
kan zijn dat Kalimdor down was, en je dus niet daar naartoe kon vliegen, zou gewoon eens je realm forum bekijken, misschien dat er idd iets met de server aan de hand is. Is in ieder geval niet nodig om hier :r smileys te komen strooien, net alsof er nooit iets goed gaat en dit je 1209312527345234ste probleem is.
Kalimdor was niet down. Ik kon met een andere character gewoon in Kalimdor rondhuppelen. Die character raakte overigens ook gevangen in de zeppelin. Net als mn main. Hij blijft maar op het laadscherm hangen.
Seth_Chaos schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:59:
Alle statisch objecten zoals de wereld en zaken als de brug die je noemt worden vanaf je pc geladen. Zelfs als de server niet reageerd of je connectie met de server een paar seconden verbroken wordt, kunnen dergelijke zaken nog gewoon gerenderd worden. In een dergelijk geval zouden alle beesten/npc's en spelers stil blijven staan maar de wereld blijft gewoon werken. Jouw probleem werkt eerder de indruk dat er iets mis is met je pc.

-PC 100% belast
-Videokaart te warm
-hardeschijf problemen (te vol, te warm, corrupt of 100% belast).

Vergeet ook niet dat het spel sinds de laatste patch een stuk zwaarder is met dynamic lighting en een aangepaste LoD.
PC is niet 100% belast, Videokaart werkt prima en is niet te warm ofzo. Harde schijf is echter wel wat aan de volle kant, maar dat was 3 maanden geleden ook toen ik voor het laatst WoW speelde. Dus er is opzich niks veranderd qua situatie, enkel dat WoW zich geupgrade heeft naar 2.3.

Ik heb ook alle cache, WTF folder/files verwijderd om te kijken of dat hielp, maar ook dat mocht niet baten. In het spel heb ik ook verschillende resoluties/settings geprobeerd, maar ook dat schijnt niet te helpen :S
Ik had in het vroeg van de middag een GM ticket aangemaakt. Ook daar heb ik nog gehoor gekregen van een GM.

Het schiet niet echt op zo :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Strikeman225 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:32:
Sogeti? :) Zo ja, ben je al sogetist of the day? en zit je dan boven/beneden? en welke divisie etc :)
Gadver, nee man :D Ik werk bij een klein nederlands bedrijf. Doe geen detachering, komop! ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Kom vanaaf anders ff online op daggerspine op een char welke niet vaststaat en paas ff inlog enzo. Kan ik wel ff kijken wat er op mijn pc gebeurd als ik op zo'n zeppelin vast char inlog.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:36:
[...]

DST is idd de beste trinket als je dicht, of aan de cap zit (oftewel afhankelijk van gear zoals jij het stelt).

Als dit waar is (wat dus zo is), dan klopt dit
[...]
niet

Omdat deze trinket procced op attacks. Een miss is geen attack. Oftewel, naar mate je hit beter wordt, gaat deze trinket vaker proccen.

Met 1 hit zuigt deze trinket. Waarom? Omdat hij dusdanig weinig procced, dat een bloadlust broach of de VR trinket, op de lange termijn betere dps biedt. 72 AP + 275 on use om de 2 min > 42 AP (zoiets was het geloof ik) + SnD on proc om de 5 min.
Voor de VR trinket spreekt het denk ik wel voor zich. 35hit (?) + 1k armor penetration > 42 AP (zoiets was het geloof ik) + SnD on proc om de 5 min.

Ik vind het vrij kort door de bocht hoe jij het benaderd (nofi ofc, hier is het forum voor). ik snap je denkwijze, maar het zit net wat complexer in elkaar dan jij stelt.

[...]

WTB for rogues
Sinds 2.3 is de rogue hitcap voor combat rogues met we 363 en niet meer 308, door de aanpassing van we.
Hit is goed, maar niet de godlike stat die jij het nu acht.

De mate waarin een bepaalde stat je dps beinvloed is afhankelijk van de rest van je gear.
en geen enkele rogue heeft 1 hit want met 1 hit zuigt je bloodlust brooch ook

Naarmate je dichterbij de hitcap komt geeft de stat steeds minder dps increase per punt.
en het zit juist net wat complexer in elkaar dan jij denkt, hit is niet de holy grail.
Ja hit is goed, maar zodra je boven de 250 zit moet je gaan afwegen wat meer dps increase gaat geven. Zeker als je nog geen BT/Hyjal gear hebt.

Als je meer wil theorycraften over dps raad ik je aan om de EJ forums te bezoeken en daar rogue class mechanics topics te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nawa: Ben je vanavond online?

Ben toch maar een UD rogue begonnen, vink toch wel leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:56:
[...]

Kom vanaaf anders ff online op daggerspine op een char welke niet vaststaat en paas ff inlog enzo. Kan ik wel ff kijken wat er op mijn pc gebeurd als ik op zo'n zeppelin vast char inlog.
Is goed. Als ie het bij jou het wel gewoon doet, moet ik eens dringend iets aan mijn pc gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals laatst iemand al zo mooi quote
scroe you guys, im geuing heum

eens kijken hoe goed dat holy ... uhm protection specje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Rakkerzero schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:51:
[...]
......*story about WoW problems*...
Misschien de "repair" optie proberen. Heb ik van het weekend ook moeten draaien. Was een 1 of andere map data corrupt. FF en backup gemaakt van mijn /interface en /wtf, repair gedraaid (ging uiteindelijk een paar versies terug), patchen en weer draaien. /wtf en /interface teruggezet nadat ik weer kon inloggen zonder problemen.

Mijn wow crashte toen ik op een gryphon van SW naar BB vloog, daarna kon ik niet meer inloggen op die char zonder dat wow elke keer crashte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hooli-gan schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:16:
[...]

Misschien de "repair" optie proberen. Heb ik van het weekend ook moeten draaien. Was een 1 of andere map data corrupt. FF en backup gemaakt van mijn /interface en /wtf, repair gedraaid (ging uiteindelijk een paar versies terug), patchen en weer draaien. /wtf en /interface teruggezet nadat ik weer kon inloggen zonder problemen.

Mijn wow crashte toen ik op een gryphon van SW naar BB vloog, daarna kon ik niet meer inloggen op die char zonder dat wow elke keer crashte.
Dat klinkt als iets bekends. Misschien ook maar eens doen dan. Thanks. Aan de repair optie had ik nog niet gedacht.

Edit: Repair draait nu.

Edit 2: Nou Repair heeft niks boeiends gedaan. Alles werkt nog net als voor de repair, bagger dus. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 26-11-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:00:
[...]

Sinds 2.3 is de rogue hitcap voor combat rogues met we 363 en niet meer 308, door de aanpassing van we.

De mate waarin een bepaalde stat je dps beinvloed is afhankelijk van de rest van je gear.

Naarmate je dichterbij de hitcap komt geeft de stat steeds minder dps increase per punt.
en het zit juist net wat complexer in elkaar dan jij denkt, hit is niet de holy grail.
Ja hit is goed, maar zodra je boven de 250 zit moet je gaan afwegen wat meer dps increase gaat geven. Zeker als je nog geen BT/Hyjal gear hebt.

Als je meer wil theorycraften over dps raad ik je aan om de EJ forums te bezoeken en daar rogue class mechanics topics te lezen
Uhm het probleem met hit is dat mensen het echt godlike vinden , het is ook erg belangerijk voor rogue's maar zolang je jou crit/ap niet naar beneden haalt .
Volgens mij als je op BT gear ziet heb je veel mogelijkheid om hoog hit te hebben en ook nog veel crit en ap . Maar als je alleen op hit gaat focussen en met 15 % crit en 1.1k ap hmm geef mij dan maar liever 200 hit met 22% crit en 1.5k ap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet zo gauw vinden, en de acount management ligt ook weer eens plat...en zoeken op een woord op het forum werkt ook niet.

Als ik mijn character wil transferen, welke betaal mogelijk heden zijn er? Enkel credit card, of ook betaal mogelijkheden die voor ons meer gangbaar zijn? (paypall ofzo)

De reden van transfer: battle ground queues van 20 mins zelfs in AV weekend. :? Wat zou een goede server zijn voor mijn Horde 70? Met goed bedoel ik een server met over het algemeen gezellige mensen, hele korte queues voor battle ground (en goed spelende horde), maar ook een server waar er genoeg guilds zijn die lekker bezig zijn met end game zonder zich of té serieus té nemen, of té niet progressie genoeg bezig te zijn. Een server met genoeg guilds enzo ipv een aantal grote die erg hardcore zijn, en een paar kleine zonder progressie.
Kortom gewoon een leuke, relaxe en levendige realm die in een levendige (korte queues) en leuke battle group zit. Maar ook veel geinstanced word in alle lvls. ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
[...]

Je hebt gelijk dat hit geen godlike stat is maar het is wel de beste stat.
Als je dus de keuze heb tussen 1 +hit of of 1 van een andere stat is 1 +hit ALTIJD beter. Of je nu 10 hit of 359 hit hebt, die hit scoort beter.

Wel is het zo dat inderdaad de hitcap op 363 ligt voor rogues (met 5/5 precision) voor bossmobs. Hit bijvoegen boven deze cap levert je totaal niks meer op. maar tot net voor die cap is elke +hit evenveel waard en dus de betere keuze. Zolang je op bossmobs aan't meppen bent uiteraard.

Maar in wow kan je helaas bijna nooit voor een 1 vs 1 vergelijking van stats kiezen. Daarom kan een item zonder +hit inderdaad wel beter zijn door de andere stats erop. Daarom is het niet altijd verstanding om puur voor die hitcap te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 00:41
En daar ligt precies het probleem dat Bokkie probeert duidelijk te maken.

Als je 350 hit hebt, dan is 1 attack power beter dan 1 hit, hit is niet godlike. Diminishing returns heet het in het Engels, je eerste punt hit is meer waard dan nummer 351. Het is tot een bepaald punt de beste stat, maar op een gegeven moment niet meer en is 1 attack power beter. Simpelweg omdat eindeloos hit stacken geen zin heeft. En dat punt ligt niet bij 363, maar eigenlijk al eerder. Je kan beter (naar mijn idee) eerst veel hit stacken, maar je moet niet teveel andere stats opgeven.

Edit: nu ik je post nogmaals lees, zeg je mijn verhaal voor een gedeelte wel, mijn stuk slaat op jouw eerste gedeelte:
Je hebt gelijk dat hit geen godlike stat is maar het is wel de beste stat.
Als je dus de keuze heb tussen 1 +hit of of 1 van een andere stat is 1 +hit ALTIJD beter. Of je nu 10 hit of 359 hit hebt, die hit scoort beter.

[ Voor 24% gewijzigd door evleerdam op 26-11-2007 23:29 ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Ach je hebt straks zoveel stats dat je je hit echt niet zo hoog kunt houden. Naast AP en crit is haste en armor ignore ook erg lekker, uiteindelijk wordt een goede mix van alles toch het beste lijkt me. Een gezonde basis hit moet je wel hebben, maar naarmate je genoeg hebt (250 is al meer dan prima) gaan al je procs toch niet vaker af omdat zowat de meesten een hidden CD hebben.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:16:
De reden van transfer: battle ground queues van 20 mins zelfs in AV weekend. :? Wat zou een goede server zijn voor mijn Horde 70? Met goed bedoel ik een server met over het algemeen gezellige mensen, hele korte queues voor battle ground (en goed spelende horde), maar ook een server waar er genoeg guilds zijn die lekker bezig zijn met end game zonder zich of té serieus té nemen, of té niet progressie genoeg bezig te zijn. Een server met genoeg guilds enzo ipv een aantal grote die erg hardcore zijn, en een paar kleine zonder progressie.
Kortom gewoon een leuke, relaxe en levendige realm die in een levendige (korte queues) en leuke battle group zit. Maar ook veel geinstanced word in alle lvls. ;)
Utopia

zonder gekheid, de verschillen met levelen en de raiding-community zijn groot en worden alleen maar groter als WotLK uitkomt. Beste kans geef ik je om te gaan voor een server die dan net een paar maanden oud is. Daar zal je relatief veel lagere levels vinden met daaraan gekoppeld een grotere kans om instances te doen.

en geef goed spelende alliance in PvP, minder HK-ho... en meer team-spelers

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 27-11-2007 08:03 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Lief dagboekje:

Gisteren 60 gedinged met m'n rogue, uiteraard m'n hobbelpaard ingeruild voor een snellere versie :)
Toen terug naar ZF om een guildie aan z'n wortel te helpen. Nog even wat gequest in Hellfire en een potje AV gedaan.
Lol iemand in de group begon helemaal te flippen omdat we niet deden zoals hij het wou :+
Niet gewonnen maar wel een bult plezier gehad :D
En weer bulten honor :) :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok, dat dikgedrukte dat wist ik niet, bedankt :)

Wbt de rest, ik heb nooit gezegd dat hit een godlike stat is. Waar het over ging, was dat jij zei dat DST ongeacht je hit, de beste trinket ingame is. Dat is niet zo. DST scaled met je hit. Bloodlust doet dat niet. Bloodlust IS 72 AP met om de 2 min 275 on use. DST daarentegen procced op attacks.

Met 1 hit, zuigt de efficientie van beide trinkets doordat je veel mist. Verschil alleen is dat ondanks je mist, je om de 2 min gegarandeerd 275 AP erbij hebt.

Met DST is het nog maar de vraag of en wanneer je die SnD on proc krijgt. Daar ging het mij om.

En ik weet ook wel dat naar mate je hit stijgt, de efficiente per punt (of %, tis maar hoe je het bekijkt) evenredig minder wordt. Dit weet ik doordat Porn* ooit eens een mooi linkje daar over had. Conclusie daaruit was dat 250 ongeveer de sweetspot was.

Ik ben wbt alleen eigenwijs en wilde die 308 halen om Combat potency optimaal te kunnen benutten. Nu blijkt dat het 363 is (bron? geloof je wel hoor, maar het kunnen nalezen is altijd fijn) weet ik niet of ik dat nog ga doen. 308 is redelijk te halen zonder al te veel te gimpen.

363 is erg veel. Als ik mijn +20 hitfood meetel, moet ik nog 115 punten erbij :/

Het laatste wat jij mij aanraadt, dat heb ik ook al gedaan. Toen iemand hier ooit over EJ begon en daarover doorging, was mijn interesse gewekt. Erg interessant voor theorycrafting idd.

Ik weet dus wel waar ik over praat. Afgezien van de hitcap waar ik het mis had (wat nota bena verandert is in een patch :o ), klopt de rest van mijn verhaal wel :)

Edit:

Porn komt ook met een interessante. De ignor armor stat. Ook wel 1 waar ik graag een aardige hoeveelheid van wil hebben :)
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:02:
@nawa: Ben je vanavond online?

Ben toch maar een UD rogue begonnen, vink toch wel leuker :P
Hehe zeker. Mijn internet is gefixed. yay !! :D

Toch een UD rogue he :> :P

Ja wat was ik gisteren blij dat ik weer online was. Ff lekker wat gedownlaod :P , en later op de avond had ik me aan wow gewaagd. Expres vrij laat, denk om 23:00 gelogd, omdat ik vrij moe was en niet het risico wilde lopen om in een raid te belanden (ja ik weet het, je hebt het zelf in de hand maar ik ben makkelijk omgepraat).

De raid was volgens mij net afgelopen, want er werd mij gevraagd of ik mee wilde raiden. PvP wel te verstaan. Hier zat ik wel op te wachten, ik had wel erg veel zin om mijn opgekropte woede af te reageren op allies. Ze gingen een Premade Eye of the Storm maken (daily bij ons gisteren). Zie hier het resultaat. Ging erg goed >:)

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07482/WoWScrnShot_112607_233510.jpg.xs.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:51:
[...]
Ja, alle addons heb ik verwijderd uit de addons map, maar dat heeft niks geholpen.

[...]

Kalimdor was niet down. Ik kon met een andere character gewoon in Kalimdor rondhuppelen. Die character raakte overigens ook gevangen in de zeppelin. Net als mn main. Hij blijft maar op het laadscherm hangen.
[...]
PC is niet 100% belast, Videokaart werkt prima en is niet te warm ofzo. Harde schijf is echter wel wat aan de volle kant, maar dat was 3 maanden geleden ook toen ik voor het laatst WoW speelde. Dus er is opzich niks veranderd qua situatie, enkel dat WoW zich geupgrade heeft naar 2.3.

Ik heb ook alle cache, WTF folder/files verwijderd om te kijken of dat hielp, maar ook dat mocht niet baten. In het spel heb ik ook verschillende resoluties/settings geprobeerd, maar ook dat schijnt niet te helpen :S
Ik had in het vroeg van de middag een GM ticket aangemaakt. Ook daar heb ik nog gehoor gekregen van een GM.

Het schiet niet echt op zo :/
Heel simpel zet alles op zijn laagst. Werkt het dan wel naar behoren dan ligt het toch echt aan de nieuwe grafische opties. Kan trouwens ook aan nieuwe videokaart drivers liggen. Deze hebben meestal de optie settings in games te overrulen. De anti-aliasing om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
chromeeh schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:29:
Lol iemand in de group begon helemaal te flippen omdat we niet deden zoals hij het wou :+
Nu weet je hoe Battlegrounds in Battlegroup Misery gaan voor de Alliance. Dat zijn alleen maar van dat soort battles.
Seth_Chaos schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:36:
Kan trouwens ook aan nieuwe videokaart drivers liggen. Deze hebben meestal de optie settings in games te overrulen. De anti-aliasing om maar wat te noemen.
Default staan Videokaart drivers op 'Let Application decide'. Zolang je daar niks aan verandert zal er geen issue zijn met je AA of AF als je dat in de game niet instelt.

[ Voor 47% gewijzigd door UTwizard op 27-11-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Laatst online: 25-08 16:02
Goeiemorgen,

Was gister wel zo raar in WoW, met 6 Badges of Justice begonnen aan Kara. Na 2 bosses was dit aantal dus opgelopen naar 10. Toen een wipe op curator (12%), toen ben ik als off tank vervangen door DPS, toen kregen ze hem neer. Dus ik ga met Hearthstone terug naar shattrath en GVD zitten er nog maar 8 badges in mijn bag.

Dus een ticket aangemaakt en na lang wachten heb ik de 2 badges of justice terug gekregen van een GM. Ik baalde wel want had er precies 10 gespaard voor een Primal Nether om eindelijk:

http://wow.crafterstome.com/recipe/tankatronic-goggles.html

te maken. Dit is later uiteindelijk dus toch gelukt.

Heeft iemand van jullie dit ook wel is gehad, dat er iets verdwenen is uit je bag?

Moet zeggen dat ze die badges wel easy geven aan je, controleren ze vast toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Rakkerzero,

Het beste wat je kan doen is iemand die je kent (en uiteraard ook wow heeft) en vertrouwd even op je account laten inloggen om te zien of hij hetzelfde probleem ervaart. Voordat je een GM spreekt is het heel erg handig voor hun om te weten of dit het geval is of niet (ook al staat er in de kleine lettertjes dat dit niet mag e.d.).

Hiermee sluit je namelijk vele dingen tegelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
den85 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:40:
Goeiemorgen,

Was gister wel zo raar in WoW, met 6 Badges of Justice begonnen aan Kara. Na 2 bosses was dit aantal dus opgelopen naar 10. Toen een wipe op curator (12%), toen ben ik als off tank vervangen door DPS, toen kregen ze hem neer. Dus ik ga met Hearthstone terug naar shattrath en GVD zitten er nog maar 8 badges in mijn bag.

Dus een ticket aangemaakt en na lang wachten heb ik de 2 badges of justice terug gekregen van een GM. Ik baalde wel want had er precies 10 gespaard voor een Primal Nether om eindelijk:

http://wow.crafterstome.com/recipe/tankatronic-goggles.html

te maken. Dit is later uiteindelijk dus toch gelukt.

Heeft iemand van jullie dit ook wel is gehad, dat er iets verdwenen is uit je bag?

Moet zeggen dat ze die badges wel easy geven aan je, controleren ze vast toch wel?
Ze kunnen gewoon je combat log en transfer log doorkijken. Dus ja wordt gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Laatst online: 25-08 16:02
Seth_Chaos schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:46:
[...]

Ze kunnen gewoon je combat log en transfer log doorkijken. Dus ja wordt gecontroleerd.
Gelukkig heb ik alsnog mijn item kunnen maken :) had eindelijk genoeg badges voor een nether :'(

Eén van de beste tank heads in mijn ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

UTwizard schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:39:
[...]

Nu weet je hoe Battlegrounds in Battlegroup Misery gaan voor de Alliance. Dat zijn alleen maar van dat soort battles.

[...]
Zondag avond was het juist andersom, iedereen hielp elkaar, de teamplay was goed, toen won ally ook...
Helaas denken sommigen dat ze een BG moeten leaden, terwijl ze a. geen respect hebben voor anderen (ea. direct SCHREEUWEN, schelden etc) b. ze absoluut geen enkel ander ding willen dan hun eigen plannetje.

Nou ja, vanavond weer een poging :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
den85 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:40:
Ze controleren het.
Ik was in een heroic SP een maand geleden, en vergat een badge te looten, samen met nog iemand anders. Ikzelf had zo iets van, eigen schuld, had ik maar op moeten letten. Die ander had een GM een bericht gestuurd en een dag later had ik een badge in mijn bag zitten. Ze kunnen aan de hand van jouw instance-id tracen of je wel of niet aanwezig was bij een kill.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:46:
[...]

Jah, wij hadden ook in ShadowLabs in die laatste gang. Heb je een mob die andere mobs summoned. Van zo'n summoned mob hadden we loot, was een blauwe ace card. (of lunacy geloof ik). Kwam een need/greed schermpje, maar je zag er maar 3 greeden.

Later bleek dat hun niet hadden kunnen rollen, en dat de loot er gewoon niet meer was. Omdat de mob despawde waarschijnlijk. Eerst instance afgemaakt en daarna ticket aangemaakt.

GM was er wel even zoet mee, zo'n uur of 2. Maar daarna kwam die met het bericht dat ie em gevonden had, en dat een andere member uit mijn party de interne roll had gewonnen en recht had op het item. Heeft ie in z'n mail gehad, toch wel netjes.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 09:02 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.