Mooie beginpost mijn complimenten en dank hiervoor!
Verwijderd
Tegenwoordig is hemo , combat mace nog steeds veel sterker dan elke andere dagger buildpasta schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:40:
Right, je wilt een in-your-face-class spelen en gaat vervolgens voor een Rogue, waarbij een hoop van de aanvallen achter iemand z'n rug moeten uitgevoerd worden.![]()
de enige build die sterk is met daggers is mutilate dat is gewoon een dikke fun spec en ook nog eens niet slecht maar dan nog steeds presteren combat mace en hemo beter .
Kijk ik wil niet zeggen dat daggers slecht zijn maar als je het meeste uit een rogue wilt persen met pvp is hemo nu gewoon top .
Dat is net als andere classen bijv:
een destruction lock die kan wel pvpen maar sl/sl lock is gewoon beter
een fire mage kan lekkere hoge damage doen maar een frost mage presteert toch gewoon beter etc..
Hey mensen,
Na tijdje afstand te hebben gedaan van WoW ivm wat andere MMO's heb ik toch wel weer zin om te gaan WoW'en. Als je een tijdje andere MMO's gespeeld hebt, kom je toch tot de ontdekking hoe goed WoW wel niet is en dat mis je dan toch wel een beetje in die andere MMO's.
Nu ben ik net weggegaan toen die voice-chat net ingame kwam, die heb ik dus nooit kunnen testen. Werkt dat een beetje goed ofnie??
Nu heb ik helemaal geen idee wat er allemaal de laatste tijd geupdate is en wat niet.
Moet zegmaar de patchgeschiedenis nog ff bijlezen zegmaar. Dus vroeg me nog af welke addons die ik nog geinstalleerd had (zie hieronder) nog de moeite zijn om te updaten om te gebruiken en welke mogelijk vervangen kunnen worden door andere (nieuwe??) addons en welke dus weg kunnen.
Zoals je misschien kan zien, heb ik een hunter waar ik graag mee verder zou willen spelen. Dus de 'nieuwe' addons moeten sowieso op hunter goed werken.
Iemand die mij ff kan helpen?
Na tijdje afstand te hebben gedaan van WoW ivm wat andere MMO's heb ik toch wel weer zin om te gaan WoW'en. Als je een tijdje andere MMO's gespeeld hebt, kom je toch tot de ontdekking hoe goed WoW wel niet is en dat mis je dan toch wel een beetje in die andere MMO's.
Nu ben ik net weggegaan toen die voice-chat net ingame kwam, die heb ik dus nooit kunnen testen. Werkt dat een beetje goed ofnie??
Nu heb ik helemaal geen idee wat er allemaal de laatste tijd geupdate is en wat niet.
Fubar:
| Andere addons:
|
Zoals je misschien kan zien, heb ik een hunter waar ik graag mee verder zou willen spelen. Dus de 'nieuwe' addons moeten sowieso op hunter goed werken.
Iemand die mij ff kan helpen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Persoonlijk vind ik de ingame voice maar niets:
nadelen:
- slechte geluidskwaliteit
- buggy (na een dc werkt het soms niet meer)
- tijdens een dc werkt het niet (itt to vent/ts)
voordelen:
- ingame info over wie er praat
- optie om ingame volume aan te passen als er iemand praat
Wij houden het op dit moment weer gewoon op ts, mochten de bugs eruit zijn en de geluidskwaliteit flink opgeschroeft worden dan is het een optie (al is het lastig dat je bij een disconnect van wow ook meteen geen voice meer hebt)
nadelen:
- slechte geluidskwaliteit
- buggy (na een dc werkt het soms niet meer)
- tijdens een dc werkt het niet (itt to vent/ts)
voordelen:
- optie om ingame volume aan te passen als er iemand praat
Wij houden het op dit moment weer gewoon op ts, mochten de bugs eruit zijn en de geluidskwaliteit flink opgeschroeft worden dan is het een optie (al is het lastig dat je bij een disconnect van wow ook meteen geen voice meer hebt)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Als de disconnect een gevolg is van een oorzaak in je eigen netwerk, dan is het niet gek als je voice ineens wegvalt. Maar als de de oorzaak bij Blizzard ligt dan is het wellicht een optie (misschien doen ze dat al wel??) om de voice op een totaal andere server die totaal geen invloed op de world server van WoW heeft. Enkel als je dan bij de world server van area switched dat de World server een seintje naar de voice server stuurt dat je naar een andere channel toe mag, moet genoeg zijn.blouweKip schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:44:
(al is het lastig dat je bij een disconnect van wow ook meteen geen voice meer hebt)
Maargoed ik heb nog te weinig van die voice-chat geprobeerd om daar een mening over te geven.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Klopt ook wel, het netwerk van mn isp (speedxs, afrader), heeft een flink timeout probleem, al schijnt wow er meer last van te hebben dan andere internet gebruikde apps, ts blijft iig altijd netjes up.
Maw: het mag dan geen probleem zijn wat aan blizzard te wijten valt maar het is wel een probleem wat vervelend kan zijn en waardoor ts/vent dus een voordeel heeft tov ingame voice,
Maw: het mag dan geen probleem zijn wat aan blizzard te wijten valt maar het is wel een probleem wat vervelend kan zijn en waardoor ts/vent dus een voordeel heeft tov ingame voice,
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
TS Overlay!blouweKip schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:44:
Blijft er maar één (klein) nadeel over.
Bah bah
. Dacht weer ff te gaan WoW'en net na lange tijd. Heb ik zo'n vieze irritante lagg. Zo kon ik bijvoorbeeld vanuit deadwind pass niet duskwood inlopen, omdat duskwood nog niet ingeladen was. En liep ik in STV in de lucht omdat de brug nog niet ingealden was.
Als klapper op de vuurpijl bleef ik toen ik vanuit gromgol naar Orgrimmar wilde met de zeppelin in de loading screen van de zeppelin hangen en zag ik de streepjes van grom'gol naar orgrimmar gaan en weer terug en weer heen en weer terug.... Echt te vaag.
Dat heeft WoW bij mij nog nooit eerder gedaan
Morgen nog maar eens checken. Als het probleem dan nog steeds heerst dan ga ik toch maar eens ff aan de bel hangen bij die GM's

Als klapper op de vuurpijl bleef ik toen ik vanuit gromgol naar Orgrimmar wilde met de zeppelin in de loading screen van de zeppelin hangen en zag ik de streepjes van grom'gol naar orgrimmar gaan en weer terug en weer heen en weer terug.... Echt te vaag.
Morgen nog maar eens checken. Als het probleem dan nog steeds heerst dan ga ik toch maar eens ff aan de bel hangen bij die GM's
Al je addons al een keertje uitgezet. Na de afgelopen patches zijn heel veel addons echt fubared.Rakkerzero schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:18:
Bah bah. Dacht weer ff te gaan WoW'en net na lange tijd. Heb ik zo'n vieze irritante lagg. Zo kon ik bijvoorbeeld vanuit deadwind pass niet duskwood inlopen, omdat duskwood nog niet ingeladen was. En liep ik in STV in de lucht omdat de brug nog niet ingealden was.
Nee, moet ik nog even testen, maar had vandaag splinternieuwe addons van WowAce gedownload o.a. Fubar.barfieldmv schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:46:
[...]
Al je addons al een keertje uitgezet. Na de afgelopen patches zijn heel veel addons echt fubared.
kan zijn dat Kalimdor down was, en je dus niet daar naartoe kon vliegen, zou gewoon eens je realm forum bekijken, misschien dat er idd iets met de server aan de hand is. Is in ieder geval niet nodig om hierRakkerzero schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:18:
Bah bah. Dacht weer ff te gaan WoW'en net na lange tijd. Heb ik zo'n vieze irritante lagg. Zo kon ik bijvoorbeeld vanuit deadwind pass niet duskwood inlopen, omdat duskwood nog niet ingeladen was. En liep ik in STV in de lucht omdat de brug nog niet ingealden was.

Verwijderd
Lief dagboekje:
Rogue inderdaad naar 50 gebracht en Kara gister in een avond clear met lock
Erg leuk allemaal
Rogue inderdaad naar 50 gebracht en Kara gister in een avond clear met lock
Erg leuk allemaal
congratzVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:16:
Kael'Thas down!
ook met de mount
op naar BT nu
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Been there, done that, wiped on a leviathan with 10 guys lol
Verwijderd
Goedemoggel,
Hahaha, ze zitten er alweer
Ik ben vandaag een dagje vrij (
) dus ik ga vandaag met het topic meeposten
Werk ze jongens 
Ff OT:
Gister beetje lopen Aven, zit je al gauw aan 10k honor op zo'n dag. Nog 3k tot 75k cap
Dan nog een laatste weekje arena en ook 5k cap arenapoints. Mooi, zeer mooi begin van een nieuw seizoen. En niet meer als feral maar als resto.
Hahaha, ze zitten er alweer
Ff OT:
Gister beetje lopen Aven, zit je al gauw aan 10k honor op zo'n dag. Nog 3k tot 75k cap
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 07:45 ]
Heb een goed weekend gehad 
Gister ochtend m'n rogue laten dingen naar 58, om vervolgens gister avond 'm naar 59 te laten dingen.
(Total time played 58 --> 59: 4 uur, riep iemand boosted quest xp
)
Ik was wat aan het questen in Outland toen iemand in /1 vroeg voor een dps'er voor Ramparts
Helaas niets kunnen looten, eerste quest van HFC in kunnen leveren en zit al weer op 60% xp
Vanmiddag maar eens lvl 60 worden en een ander paardje halen... 60% mount + Felreaver = no go
Jaaaa ik had 40 ipv 60 getyped
Gister ochtend m'n rogue laten dingen naar 58, om vervolgens gister avond 'm naar 59 te laten dingen.
(Total time played 58 --> 59: 4 uur, riep iemand boosted quest xp
Ik was wat aan het questen in Outland toen iemand in /1 vroeg voor een dps'er voor Ramparts
Helaas niets kunnen looten, eerste quest van HFC in kunnen leveren en zit al weer op 60% xp
Vanmiddag maar eens lvl 60 worden en een ander paardje halen... 60% mount + Felreaver = no go
Jaaaa ik had 40 ipv 60 getyped
[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 26-11-2007 08:25 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
En daarom gaat een mount ook 60%. 60% mount + Felreaver = yes gochromeeh schreef op maandag 26 november 2007 @ 07:51:
Heb een goed weekend gehad
(Total time played 58 --> 59: 4 uur, riep iemand boosted quest xp)
Vanmiddag maar eens lvl 60 worden en een ander paardje halen... 40% mount + Felreaver = no go
Illidan downnn voor de Barroom Heroes! Trollbane, Alliance first nog wel.. zondag middag begon de guild met een paar goede trys. Offspring ook begonnen om twee uur. Om negen uur is hij down gegaan.
Giev sunwell
Giev sunwell
Shhhttttt het is maandag ochtendVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:03:
[...]
En daarom gaat een mount ook 60%. 60% mount + Felreaver = yes go
Maar goed, 60% en dan een Felreaver te laat zien is niet grappig...
Hebben ze eigenlijk stealth detect? ze zijn nog hoog dus dat stealth detect symbool zie je dan niet goed.
Vanavond maar eens proberen
Grats : )henkowz schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:29:
Illidan downnn voor de Barroom Heroes! Trollbane, Alliance first nog wel.. zondag middag begon de guild met een paar goede trys. Offspring ook begonnen om twee uur. Om negen uur is hij down gegaan.
Giev sunwell
gratzhenkowz schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:29:
Giev sunwell
nu 2 dagen nietsen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mijn shammy gisteravond naar 36 kunnen brengen.
Woohoo mount komt in de buurt... Dit weekeinde onnodig veel tijd verspeeld aan het mijnen..
* Security copper mijnen leeghalen haalt je level niet omhoog..
Lol vanavond doorstoten naar 37 door fink wat dungeons te gaan doen.
Questen laat ik even openstaan..
Woohoo mount komt in de buurt... Dit weekeinde onnodig veel tijd verspeeld aan het mijnen..
* Security copper mijnen leeghalen haalt je level niet omhoog..
Lol vanavond doorstoten naar 37 door fink wat dungeons te gaan doen.
Questen laat ik even openstaan..
Alle statisch objecten zoals de wereld en zaken als de brug die je noemt worden vanaf je pc geladen. Zelfs als de server niet reageerd of je connectie met de server een paar seconden verbroken wordt, kunnen dergelijke zaken nog gewoon gerenderd worden. In een dergelijk geval zouden alle beesten/npc's en spelers stil blijven staan maar de wereld blijft gewoon werken. Jouw probleem werkt eerder de indruk dat er iets mis is met je pc.Rakkerzero schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:18:
-PC 100% belast
-Videokaart te warm
-hardeschijf problemen (te vol, te warm, corrupt of 100% belast).
Vergeet ook niet dat het spel sinds de laatste patch een stuk zwaarder is met dynamic lighting en een aangepaste LoD.
Verwijderd
Sorry ouwe, heb van het weekend niet gespeeld. Eigenlijk sinds woensdag niet meer normaal kunnen spelen. Wat gebeurde er?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:13:
hallo dagboek
Gister wel weer een leuke kara run gehad op me alt(rogue), in totaal 4 epic's kunnen looten hehe
We hadden R&J met het opera event en daar dropte die trinket van romulo dus die kreeg ik![]()
De king's defender dropte van chess, nou is dit niet echt een rogue wapen maar aangezien onze tanks hem al hadden en ik nog steeds met 2 blauwe zwaardjes rondliep kreeg ik hem![]()
Daarna door naar prince waar mijn T4 helm dropte, maar ik was op m'n alt en een main had hem ook nodig dus automatisch kreeg hij hem.
Maar de sunfury bow dropte ook van die oohh zo aardige prince dus die mocht ik looten, daarna door naar netherspite en ja hoor zijn zwaard dropte ook![]()
Dus van 2 dodgy, crappy blue zwaardjes ging ik naar 2 erg leuke bij_elkaar_passende epic zwaardjes.![]()
@nawa: ik zou nog ff komen kijken gisteren op jouw server maar we gingen pas om 10 uur kara in en we kwamen er pas om 03:15 - 03:30 uit dus benk eigenlijk gelijk gaan slapen![]()
als je dit leest kijk ik ff of ik vanavond(zaterdag) tijd heb om ff mijn BE pally en jouw priest te lvlen
Ik zou mijzelf niet zijn, als ik op de meest irritante momenten gigantische pech heb.
Woensdag kwam ik online om ff dailies te doen. Ik word meegevraagd naar Al'ar. Ik geef aan niet lang te blijven (max 23:00) omdat ik nog dailies wilde doen en erg moe was.
Nou allemaal prima. Om 23:10 geef ik aan dat ik er vandoor ga. So far so good. Ik vlieg naar Blade Edge om ff de dailies te doen. Ik pak de quests op en begin met die Aether Rays.
Wat blijkt, die heb ik niet opgepakt. Ik terugracen op mijn wolf en ik zie helemaal geen np's
Alles was leeg, ik zag alleen mijzelf. Rondjes rijden ging nog goed (ik rij graag rondjes op mijn wolf. Op de een of andere manier ziet dat er te droog uit. Een wolf die zichzelf het lazerus rent met een layed back UD erop
Ik dus ff alt-tabben. hey
Doet Wireless Internet het zelf ook prima? We gingen ff naar google.nl... timeout..

Soms heb ik dit wel eens en dan herstel ik de verbinding even en dan werkt het weer.
Dit keer werkte het echter niet. Geirriteerd als ik was besloot ik maar te gaan pitten.
Donderdag was er niet meer van gekomen, dus ik ging vrijdagochtend ff checken hoe de zaken er voor stonden. Nope, nog steeds geen internet. Routerinstellingen nagelopen en die waren okay.
Ik besloot om maar een nieuwe usbdongle te kopen. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat ik toch een nieuwe wilde.
Meteen het mooiste van het mooiste gehaald, die dus ook door onze ramen heen zou moeten kunnen komen. WIj hebben HR ++ glazen en daar zit een speciaal soort folie in, die mijn signalen weerkaatst.
99,95 kostte het kreng mij, maargoed, stabiel internet mag wat kosten he (en ik zou de dongle binnen kunnen plaatsen. Momenteel zet ik hem telkens buiten neer)
Vol verwachting ging ik vrijdagmiddag naar huis MET de nieuwe Dongle. Eenmaal thuisgekomen sluiten we de ellende aan.
Vervolgens start ik het bijgeleverde programma en klik op "refresh". Waar refresh slaat op het scannen naar SSID's. Ik kan mijn netwerk vinden en klik hier op. Duurt lang.... en uiteindelijk krijg ik de melding "Can't connect to netwerk".
Nu had ik echt zin om dingen te slopen. Niet normaal hoe agressief ik hier van werd. Ik trapte tegen een stoel aan, die ik nu gesloopt heb

Het luchtte op, maar internet had ik nog niet.
Echt zwaar ver(*@^$((*@#&(@*&(@*&@(*&@ !! )(#@&$(*&#($& !!
Ik heb wat spelletjes geprobeerd zoals Hitman Contacts en Fifa 2008, maar toch, na 30 minuten had ik daar weer genoeg van. Uit ellende en frustratie maar geslapen tot 17:00 en zaterdag nog ff wat wezen drinken.
Gelukkig is er 's avonds altijd wat te doen in Den Haag, dus dat was wle leuk. Maar overdag was echt een hel.
Niet kunnen warcaften is 1, maar geen internet

Dalijk dus maar die Dongle terugbrengen en ff een netwerkkabel van 20 meter halen.
Dat wordt graven

Dit was mijn fantastische weekend
Gelukkig heb ik internet op mijn telefoon en zodoende heb ik hier de guild van op de hoogte kunnen stoelen. Hoera voor de vooruitgang
Verwijderd
Over die nieuwe Ghost wolf pet. Van het weekend paar guildies geholpen om hem te krijgen.
Wat heb je nodig?
Hunter die de pet wil met Mystical Skyfire Diamond
Shaman voor Heroism.
Leatherworker voor Drums of Battle.
Priest voor mind controll.
Dan een Grimtotem Spirit-Shifter opzoeken, die MC'en. De priest kan dan bepalen wanneer de wolfs te summonen. Zodra dat gebeurd blijven ze 7 seconde in leven.
Hunter had macro'tje gemaakt:
/target wolf dingus
/tame wolfdingus
Wat wij deden was eerst mindcontrollen, daarna Heroism en Drums gebruiken en de proc uitlokken, deze procs relatief snel en zodra dat gebeurd summoned de priest de wolfs en drukt de hunter op z'n macro en hoopt dat ie snel genoeg is.
/edit
En ik las ergens dat je de pet niet kan levelen, maar dit kan wel gewoon, Guildies pet is al 54. (start op 30)
Je moet geen mobs killen van het level van de pet, maar mobs waar je zelf xp over krijgt. Dus lvl 67-70 denk ik zo.
Wat heb je nodig?
Shaman voor Heroism.
Dan een Grimtotem Spirit-Shifter opzoeken, die MC'en. De priest kan dan bepalen wanneer de wolfs te summonen. Zodra dat gebeurd blijven ze 7 seconde in leven.
/target wolf dingus
/tame wolfdingus
Wat wij deden was eerst mindcontrollen, daarna Heroism en Drums gebruiken en de proc uitlokken, deze procs relatief snel en zodra dat gebeurd summoned de priest de wolfs en drukt de hunter op z'n macro en hoopt dat ie snel genoeg is.
/edit
En ik las ergens dat je de pet niet kan levelen, maar dit kan wel gewoon, Guildies pet is al 54. (start op 30)
Je moet geen mobs killen van het level van de pet, maar mobs waar je zelf xp over krijgt. Dus lvl 67-70 denk ik zo.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 09:23 ]
Kwam gister avond ook nog achter een grappig 'foutje' de orcs die op die wolfjes zitten rond HFC, cheapshot ze en het woflje verdwijnt in het niets 
De orc dismount zoals het hoort alleen de wolf zelf despawned en is nergens meer te bekennen
Normaal als je ze pest dan springt hij van de wolf af en attacked de wolf ook.
Bij de mounted orc's rond Zeth'Gor werkt dit niet....
De orc dismount zoals het hoort alleen de wolf zelf despawned en is nergens meer te bekennen
Normaal als je ze pest dan springt hij van de wolf af en attacked de wolf ook.
Bij de mounted orc's rond Zeth'Gor werkt dit niet....
AV weekend! Bijna alles verloren (ben lvl 60), maar wel veel fun gehad.
Druk bezig met epic pvp gear aan het verzamelen.
Heb inmiddels:
Field Marshal's Chain Breastplate
Field Marshal's Chain Spaulders
Marshal's Chain Boots
Ik moet (wil) nog de helm, gloves en legs. Even een vraag voor de hunters, pvpers en ander geinteresseerden onder ons. Ik wil graag ook gaan voor een epic wapen. Nou heb ik mijn oog laten vallen op deze 2:
Grand Marshal's Bullseye (bow)
Grand Marshal's Repeater (crossbow)
De boog is sneller (1.8) tegenover de kruisboog (2.9). De kruisboog heeft een hogere en bredere damage ranger (129-195 damage) tegenover de boog (80-121 damage). Ik zelf denk dat ik voor de kruisboog moet gaan, omdat die beter crit en meer schade aanricht per pijl. Economisch gezien is het ook goedkoper omdat je minder pijlen schiet
Wat is jullie advies?
Voor de de mensen die zich afvragen waarom ik 'NIET METEEN NAAR LVL 70 LVL!11!!!'. Levelen naar 70 kan later ook nog wel, en op dit moment beleef ik veel fun aan epic pvp gear verzamelen, ongeacht het 'relatief waardeloos' worden op hogere lvls.
Heb inmiddels:
Field Marshal's Chain Breastplate
Field Marshal's Chain Spaulders
Marshal's Chain Boots
Ik moet (wil) nog de helm, gloves en legs. Even een vraag voor de hunters, pvpers en ander geinteresseerden onder ons. Ik wil graag ook gaan voor een epic wapen. Nou heb ik mijn oog laten vallen op deze 2:
Grand Marshal's Bullseye (bow)
Grand Marshal's Repeater (crossbow)
De boog is sneller (1.8) tegenover de kruisboog (2.9). De kruisboog heeft een hogere en bredere damage ranger (129-195 damage) tegenover de boog (80-121 damage). Ik zelf denk dat ik voor de kruisboog moet gaan, omdat die beter crit en meer schade aanricht per pijl. Economisch gezien is het ook goedkoper omdat je minder pijlen schiet
Voor de de mensen die zich afvragen waarom ik 'NIET METEEN NAAR LVL 70 LVL!11!!!'. Levelen naar 70 kan later ook nog wel, en op dit moment beleef ik veel fun aan epic pvp gear verzamelen, ongeacht het 'relatief waardeloos' worden op hogere lvls.
Verwijderd
Waar vang je dat ding?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:19:
Over die nieuwe Ghost wolf pet. Van het weekend paar guildies geholpen om hem te krijgen.
Kan ik die eens aansmeren aan wat guildies
Waarom niet wachten tot season 3 zodat je merciless gear kan kopen? Ik stack wat honor op maar heb niet iets wat ik zou wil hebben. Doe liever arena voor de season 3 itemsNvM schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:34:
AV weekend! Bijna alles verloren (ben lvl 60), maar wel veel fun gehad.
edit: had niet goed gelezen, je zegt dat je lvl 60 bent, shame on me
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 09:41 ]
Omdat 'ie zoals 'ie zegt nog maar lvl 60 is en alleen lvl 60 PvP stuff linkt?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:38:
Waarom niet wachten tot season 3 zodat je merciless gear kan kopen? Ik stack wat honor op maar heb niet iets wat ik zou wil hebben. Doe liever arena voor de season 3 items
Verwijderd
had mezelf al verbeterd. van de baas mag ik niet op die linkjes klikkenExitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:41:
[...]
Omdat 'ie zoals 'ie zegt nog maar lvl 60 is en alleen lvl 60 PvP stuff linkt?
Stel ik je gerust als ik zeg dat zo snel ik 70 ben dat zeker ga doen?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:38:
[...]
Waar vang je dat ding?
[...]
Waarom niet wachten tot season 3 zodat je merciless gear kan kopen? Ik stack wat honor op maar heb niet iets wat ik zou wil hebben. Doe liever arena voor de season 3 items
Niet iedereen is 60+ maar wel het overgrote gedeelte, en men vergeet dan nog wel eens dat niet iedereen dat is ...
Verwijderd
Ikke niet!
Niet meer dan, was tijdje geleden gestopt met mijn NE Rogue op Trollbane. En ben nu bezig om een Tauren warrior naar 70 te spelen, de flightpaths van horde zijn echt way better dan die van alliance btw.
Niet meer dan, was tijdje geleden gestopt met mijn NE Rogue op Trollbane. En ben nu bezig om een Tauren warrior naar 70 te spelen, de flightpaths van horde zijn echt way better dan die van alliance btw.
hmm, was gisteren wat doelloos aan het rondrennen toen ik een /w kreeg van een Guildie.
Of ik mee wilde komen helpen in Underbog, er was iemand uitgevallen en ze kwamen niet verder.
Goed, het bleek dus een pug te zijn met 3 12jarigen of zo, alleen maar pochen dat ze zo goed waren en dat zij wilden needen op whatever dropte van de Boss . Ik deed niet mee voor de drops dus van mij mochten ze wel, maar het geeft wel aan wat voor group het was. (level range was ongeveer 63 to 66 of iets dergelijks)
Enfin, we vallen aan en binnen no time is iedereen dood behalve de warrior en mijzelf, wij finishen de boss en in plaats van te wachten tot iedereen terug is loot die warrior meteen waardoor de drie anderen niet konden rollen.
Ik wacht dus tot op het laatste moment voordat ik zelf roll en roll 5.
Had die andere gast dus 3 gerolled
.
Et voila, manaspark gloves: http://www.wowhead.com/?item=24450
Niet dat ik ze nou echt nodig heb (lvl 70 affliction warlock), maar voor in totaal 5 minuten werk wel leuk. (En meteen valt de hele group uitelkaar en iedereen hearth uit de dungeon)
Of ik mee wilde komen helpen in Underbog, er was iemand uitgevallen en ze kwamen niet verder.
Goed, het bleek dus een pug te zijn met 3 12jarigen of zo, alleen maar pochen dat ze zo goed waren en dat zij wilden needen op whatever dropte van de Boss . Ik deed niet mee voor de drops dus van mij mochten ze wel, maar het geeft wel aan wat voor group het was. (level range was ongeveer 63 to 66 of iets dergelijks)
Enfin, we vallen aan en binnen no time is iedereen dood behalve de warrior en mijzelf, wij finishen de boss en in plaats van te wachten tot iedereen terug is loot die warrior meteen waardoor de drie anderen niet konden rollen.
Ik wacht dus tot op het laatste moment voordat ik zelf roll en roll 5.
Had die andere gast dus 3 gerolled
Et voila, manaspark gloves: http://www.wowhead.com/?item=24450
Niet dat ik ze nou echt nodig heb (lvl 70 affliction warlock), maar voor in totaal 5 minuten werk wel leuk. (En meteen valt de hele group uitelkaar en iedereen hearth uit de dungeon)
Verwijderd
Als ik je maar niet tegenkomNvM schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:44:
[...]
Stel ik je gerust als ik zeg dat zo snel ik 70 ben dat zeker ga doen?
Verwijderd
Ik ben pas 32! (okee, ik speel een beetje valsVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:44:
Zodan is iedereen in dit topic level 60+ ofzo?
Iets met lvl 60 zijn, fun willen heben op dat lvl en dus geen lvl 70 spul kunnen kopen.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:38:
[...]
Waar vang je dat ding?
[...]
Dan ben je aardig aan 't lvlen geweest. Je mag bijna instances voor m'n druidje tanken dan.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:58:
[...]
Ik ben pas 32! (okee, ik speel een beetje vals)
Speltip 1999, ga nooit een alt levelen met een vrouw die tot 6 uur 'snachts wow speelt en dus overdag tot 1 uur slaapt. Ik wil me altje levelen
Valsspeler! Welke realm zit je ?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:58:
[...]
Ik ben pas 32! (okee, ik speel een beetje vals)
Ik lach me rot als Blizz deze tame als een 'bug' gaat zien en dat beest untameable/useless wordt.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:19:
Wat heb je nodig?
Shaman voor Heroism.
/target wolf dingus
/tame wolfdingus
/edit
Maar goed, eerlijk is eerlijk, de wolf ziet er echt mooi uit (gisteren een lvl 54 ghost wolf gespot in game, dus ze zijn zeker te lvl'en). Ik w8 in ieder geval de volgende patch nog even af.
Verwijderd
Ja, levellen gaat echt als een gek. Scheelt ook wel dat een lock uit de guild me door Stockades, Deadmines en Gnomeregan ge-seed-of-corruptioned heeft. Daarnaast is de xp die je per quest krijgt ook gewoon echt wel verbeterd.Exitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:04:
[...]
Dan ben je aardig aan 't lvlen geweest. Je mag bijna instances voor m'n druidje tanken dan.

Turalyon
Nieuwe main, heb al een riedel andere chars en dit is een nieuwe main.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:13:
Erwin hoezo speel je vals??
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 10:18 ]
Argh, Prince op 5% en dan dropped er een elemental precies op de castergroep terwijl we al ingebouwd waren
. Paar keer al gewiped op Prince dus we zijn daarna maar gestopt, want er moesten ook een paar mensen weg. We hadden wel een aparte groep:
- 2 warriors (prot)
- 3 shamans (ele/enh/res)
- 1 druid (res)
- 2 mages
- 1 paladin (holy)
- 1 rogue
- 2 warriors (prot)
- 1 druid (res)
- 2 mages
- 1 paladin (holy)
- 1 rogue
Verwijderd
De mooie tankspot achterin iets rechts van de glooing naar binnen in de muur is nog steeds perfect. Als de tank daar gaat staan en de DPS max range dan droppen er geen elementals op je hoofdJerry schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:20:
Argh, Prince op 5% en dan dropped er een elemental precies op de castergroep terwijl we al ingebouwd waren. Paar keer al gewiped op Prince dus we zijn daarna maar gestopt, want er moesten ook een paar mensen weg. We hadden wel een aparte groep:
- 2 warriors (prot)
- 1 druid (res)
- 2 mages
- 1 paladin (holy)
- 1 rogue
Gisteren een nieuwe uitdaging gedaan in kara, een full run met 2 healers. Ik (priest) en een restodruid. moet zeggen het ging perfect 1 wipe op illhoof toen de druid werd gechained en ik vreselijk geinterrupt werdt door een aantal op mij schietende imps
na lang twijfelen toch maar de badges tank pants gekocht en moet zeggen lekker hoor met die shield block erop wel jammer dat het mn set bonus kost maar ik ben shield block gek 
Had nu met mn trinket aan shield blocks van 1020 zonder dus 820 standaard blocks. Ging ff met een rogue testen toen ik mn complete set aan had en hij sloeg gewoon zo goed als niet door mn block heen echt lachen hoor. (uiteraard sloeg ie wel sneller dan ik kon blocken).
Lekker pvp gedaan in shield block setje en deed crits van 2600 met shield slam.
Weet iemand nog tips hoe ik mn shield block nog kan verhogen:
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Turalyon&n=Crulon
schild enchant weet ik al maar was benieuwd of ik nog andere redelijk te halen gear enchants of pots over het hoofd zag. Let btw niet op de gems in de gloves of mn poison vial trinket die heb ik beide voor de hit voor wat extra agro omdat ik zo ongelovelijk veel mis, normaal als ik echt lastige dingen tank heb ik uiteraard fatsoenlijkere items.
Had nu met mn trinket aan shield blocks van 1020 zonder dus 820 standaard blocks. Ging ff met een rogue testen toen ik mn complete set aan had en hij sloeg gewoon zo goed als niet door mn block heen echt lachen hoor. (uiteraard sloeg ie wel sneller dan ik kon blocken).
Lekker pvp gedaan in shield block setje en deed crits van 2600 met shield slam.
Weet iemand nog tips hoe ik mn shield block nog kan verhogen:
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Turalyon&n=Crulon
schild enchant weet ik al maar was benieuwd of ik nog andere redelijk te halen gear enchants of pots over het hoofd zag. Let btw niet op de gems in de gloves of mn poison vial trinket die heb ik beide voor de hit voor wat extra agro omdat ik zo ongelovelijk veel mis, normaal als ik echt lastige dingen tank heb ik uiteraard fatsoenlijkere items.
Gister 58 gedinged. Ik kan nu naar Outland maar kan ook nog paar kleine quests in EPL afmaken en alle startquests in Silithus. Dan zou ik wel op 59 uitkomen in ieder geval.
Maar ja, gear upgrades in Hellfire zijn zo sweet
Experience van quests in Outland is ook meer dan in Vanilla WoW volgens mij. Ook nu ze die verhoogd hebben in 2.3Kaap schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:33:
Gister 58 gedinged. Ik kan nu naar Outland maar kan ook nog paar kleine quests in EPL afmaken en alle startquests in Silithus. Dan zou ik wel op 59 uitkomen in ieder geval.
Als je een tank/dps nodig hebt voor Ramparts hoor ik het wel.
Verwijderd
LoL, ik als beginner begrijp hier niets van...Nieuwe main, heb al een riedel andere chars en dit is een nieuwe main.
Dat is wel knap want met 8k dps van 1 persoon gedurende het gehele gevecht zou de curator dan al down moeten zijn binnen de 100 seconde voor zn 1e evocationVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:00:
Één van de warriors had op curator (over de hele fight genomen) >8000 dps.
windfury, heroism, trinkets etc tijdens de evocation (wil niet eens weten wat zn peak damage was).
Verwijderd
Op één account (inlognaam waarmee je inlogt) kan je meerdere characters (chars) hebben. Over het algemeen speel je het meeste met één char en dat is dan je main, daar besteedt je het meeste aandacht aan. Daarnaast kan je nog andere chars maken, om een beetje feeling te krijgen voor andere classes of gewoon voor de lol. Dat zijn dan zogenaamde alts.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:39:
[...]
LoL, ik als beginner begrijp hier niets van...
Outland quest XP is niet verhoogd, dat gaat nog net zo traag / snel als eerder.redfoxert schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:36:
[...]
Experience van quests in Outland is ook meer dan in Vanilla WoW volgens mij. Ook nu ze die verhoogd hebben in 2.3
Gisteren ook nog even gedaan in SFK. Guildie van m'n lock wilde nog twee items voor z'n twink rogue, dus even shoulders en zwaardje opgehaald. Blijft leuk, hele binnenplein in twee keer (well, anderhalf omdat niet alles gelijk meeloopt) pullen.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:16:
Ja, levellen gaat echt als een gek. Scheelt ook wel dat een lock uit de guild me door Stockades, Deadmines en Gnomeregan ge-seed-of-corruptioned heeft. Daarnaast is de xp die je per quest krijgt ook gewoon echt wel verbeterd.
En die nub had gewoon al een lvl 70 priest enzo.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:42:
Op één account (inlognaam waarmee je inlogt) kan je meerdere characters (chars) hebben. Over het algemeen speel je het meeste met één char en dat is dan je main, daar besteedt je het meeste aandacht aan. Daarnaast kan je nog andere chars maken, om een beetje feeling te krijgen voor andere classes of gewoon voor de lol. Dat zijn dan zogenaamde alts.
[ Voor 30% gewijzigd door Exitium op 26-11-2007 10:47 ]
Verwijderd
Dank voor de uitleg. Of te wel je speelt vals omdat je al precies weet wat je moet doen doordat je het al eerder gedaan hebt?
Die Howto voor Ghostwolf ook maar gelijk even op mijn guild-forum gepost, misschien wil een van onze Hunters er één. 
Goed, lief dagboek...
Dit weekend verder gegaan met mijn Warlock alt, inmiddels level 12. Helaas door dat ik die aan het levellen was (en minimum level voor alts in de guild is 20), een kans op heroic Mech en heroic SP gemist.
Toen in online kwam met mijn main, waren ze al bezig. Daar door wel de quest-chain Ring of Blood gedaan. Leverde ongeveer 80 gold op, als level 70.
En Staff of the Beasts mogen ophalen voor mijn Feral setje.
Goed, lief dagboek...
Dit weekend verder gegaan met mijn Warlock alt, inmiddels level 12. Helaas door dat ik die aan het levellen was (en minimum level voor alts in de guild is 20), een kans op heroic Mech en heroic SP gemist.
Toen in online kwam met mijn main, waren ze al bezig. Daar door wel de quest-chain Ring of Blood gedaan. Leverde ongeveer 80 gold op, als level 70.
En Staff of the Beasts mogen ophalen voor mijn Feral setje.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
1) Nee, dat is absoluut geen valsspelen. Als jij 2 keer een ander spel speelt is het toch ook geen valsspelen?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:47:
Dank voor de uitleg. Of te wel je speelt vals omdat je al precies weet wat je moet doen doordat je het al eerder gedaan hebt?
2) De speelstijlen verschillen per class wel zo erg dat je een compleet andere speelervaring hebt.
3) Er zijn sowieso de class quests die per class verschillen en hele specifieke rewards hebben. Daarnaast zie je op alts ook vaak genoeg nog dingen die je op je mains hebt overgeslagen of nooit bent tegen gekomen.
Verwijderd
je kan onder de zogenoemde alts ook nog een char op lvl x9 zetten en daar dan mee gaan pvp'en die zijn dan weer genaamd TwinksVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:42:
[...]
Op één account (inlognaam waarmee je inlogt) kan je meerdere characters (chars) hebben. Over het algemeen speel je het meeste met één char en dat is dan je main, daar besteedt je het meeste aandacht aan. Daarnaast kan je nog andere chars maken, om een beetje feeling te krijgen voor andere classes of gewoon voor de lol. Dat zijn dan zogenaamde alts.
Verwijderd
Die gister voor twee uurtjes uit de kast is geweest.Exitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:46:
En die nub had gewoon al een lvl 70 priest enzo.
Was lekker aan het questen in Southshore, krijg ik een /w van de raidleader. Ze kunnen wel nog een healer gebruiken en of ik in zou kunnen vallen in SSC. Ik snel BigWigs en Grid geïnstalleerd en enigszins een fatsoenlijke raid UI in elkaar geschroefd en healen maar. Beetje jammer dat m'n priest met 21% durability en 10G op zak in Shattrah stond, dat schoot dus niet echt op. Ook een beetje jammer dat het mijn eerste keer in SSC was en ik ook echt geen idee had van tactics, maar een beetje op renew drukken lukt me wel.
Verwijderd
Niet volgens de regels van het spel hoor, maar ik hoef inderdaad geen dingen meer heftig uit te lopen zoeken en een lid van m'n guild heeft me nu al door 3 moeilijke dingen geholpen. Da's dus wel een beetje vals spelen, maar binnen het spel mag het wel gewoon.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:47:
Als beginner zou je 'es rond moeten kijken op wowwiki.com, reteveel goede info.
Vrij onduidelijk, maar ik hoop dat je weet dat in season 3, de season 1 gear te koop is voor honor. en dus niet de season 2 (merciless). de season 2 zal voor gereduceert arena-point tarief te kopen zijn (zoals S1 nu). Tevens komen er nieuwe non-set PVP epics, deze zijn erg leukVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:38:
Link?batsma schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:58:
[...]
Tevens komen er nieuwe non-set PVP epics, deze zijn erg leuk.
Verwijderd
ben niet helemaal wakkerbatsma schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:58:
[...]
Vrij onduidelijk, maar ik hoop dat je weet dat in season 3, de season 1 gear te koop is voor honor. en dus niet de season 2 (merciless). de season 2 zal voor gereduceert arena-point tarief te kopen zijn (zoals S1 nu). Tevens komen er nieuwe non-set PVP epics, deze zijn erg leuk.
Verwijderd
http://www.wowhead.com/?search=vindicator
Geen id hoe je daar een uitgebreide search querie kan maken, maar er staan een aantal dingen tussen die geen PVP rewards zijn. Kijk gewoon bij de item lvl quality van 141-146.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 11:07 ]
Heb het persoonlijk niet zo op een warrior, teveel gedoe met wat in welke stance wel en niet kan IMO. Druid bevalt veel beter, daar is het duidelijker bij.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:52:
[...]
Die gister voor twee uurtjes uit de kast is geweest.
Was lekker aan het questen in Southshore, krijg ik een /w van de raidleader. Ze kunnen wel nog een healer gebruiken en of ik in zou kunnen vallen in SSC. Ik snel BigWigs en Grid geïnstalleerd en enigszins een fatsoenlijke raid UI in elkaar geschroefd en healen maar. Beetje jammer dat m'n priest met 21% durability en 10G op zak in Shattrah stond, dat schoot dus niet echt op. Ook een beetje jammer dat het mijn eerste keer in SSC was en ik ook echt geen idee had van tactics, maar een beetje op renew drukken lukt me wel.Was wel een incidenteel geval, ik ga lekker verder met m'n gnoompje. Heb ik nu veel meer plezier mee.
Gisteren weer verder in BT. Bij Supermuts werd onze hateful-strike-tank geoneshot. (twee attacks tegelijk

Also, één van de vier raidende pala's uit m'n guild heeft het raiden vaarwel gezegd. Gozer zit in hoge 3v3 en 5v5 teams en vindt PvE niet boeiend meer. Ofwel, nog drie pala's over. Voordeel is dat we er vrijwel altijd zijn.
ik was een beetje bang dat jij het verkeerd begrepen had, en dat je woensdag van een koude kermis thuis zou komenVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:04:
[...]
ben niet helemaal wakker, maar ik hoop dat je het idee snapt
Hmm tank zal ok zijn, zal ik het healen wel voor rekening nemen. Hoop dat dat beetje gaat ondanks feral spec.redfoxert schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:36:
[...]
Experience van quests in Outland is ook meer dan in Vanilla WoW volgens mij. Ook nu ze die verhoogd hebben in 2.3
Als je een tank/dps nodig hebt voor Ramparts hoor ik het wel.
Nieuwe non-set Epics? Daar wist ik niks van, heb je daar toevallig een bron van? Nu ben ik ook wel benieuwdbatsma schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:58:
[...]
Vrij onduidelijk, maar ik hoop dat je weet dat in season 3, de season 1 gear te koop is voor honor. en dus niet de season 2 (merciless). de season 2 zal voor gereduceert arena-point tarief te kopen zijn (zoals S1 nu). Tevens komen er nieuwe non-set PVP epics, deze zijn erg leuk.
Trouwens gisteren op mijn level 40 Prot Paladin de level 19 Holy Priest van m'n vriendin (ze heeft al een end-game raidende 70 Shadow Priest en wil ook een Holy Priest levelen) door Deadmines heen geboost. Wat begin ik verliefd te worden op Prot Paladins zeg
http://www.wowhead.com/?i...4;na=Vindicator;minle=141Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:04:
[...]
Geen id hoe je daar een uitgebreide search querie kan maken, maar er staan een aantal dingen tussen die geen PVP rewards zijn. Kijk gewoon bij de item lvl quality van 141-146.
Ben ik de enige die het jammer vind dat de season 1 gear lang niet zo mooi is als de blue pvp 70 gear of lvl 60 blue/epic gear? Iedere class ziet er hetzelfde uit met season 1 gear...Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:04:
[...]
Verwijderd
Het is inderdaad wel een beetje uitzoeken, meer dan bij een druid (die ik uiteraard ook hebExitium schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:05:
[...]
Heb het persoonlijk niet zo op een warrior, teveel gedoe met wat in welke stance wel en niet kan IMO. Druid bevalt veel beter, daar is het duidelijker bij.
En het is wel een dure hobby, een beetje fatsoenlijke DPS en tank gear enigszins up-to-date houden. Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat ik veel meer gevraagd wordt voor instances. Ik zou zonder problemen, zonder zelf te vragen, zaterdag wel zes keer een instance gedaan kunnen hebben. Alleen jammer dat ik die instances al gehad had.
Daarnaast is het gewoon wel grappig om zo'n klein gnoompje tekeer te zien gaan tegen 3 ogres.
Verwijderd
Gisteren eindelijk is goede tries gehad op Vashj. 40 mensen online een half uur voor invites. Iedereen buffs/flasks whatever gebruikt. En is een x geen nieuwe mensen (nou jah, 1 dan) en geen DC's.
1e try gelijk phase 3 tot 19% gekregen. Eerste keer dat we goed en wel in phase 3 waren met meer dan 5 mensen alive.
Nu leek het wel redelijk te doen. Daarna nog een x op 18 en 17% gekregen.
Toen moest het wel en ging er iemand DC.. Hebben we een random (!) geinvite. (Hoe verzinnen ze het) en nog 1 try gedaan. 8%
De eerste keren in phase 3 zag ik de poisons helemaal niet. Alleen af en toe een groen bolletje wat landde. Ik heb toen de graphics maar wat hoger gezet, en toen zag ik ze wel. Alleen in die 8% try. Werd het door de vele poisons undoable qua fps. No kidding, ik zat op het laatst op zo'n 0.5 fps.
Anderen hadden ook fps problemen. Iemand nog tips hierover? Of gewoon die PC kapot gooien en voor een nieuwe sparen? Verder nog. Die 8% try, was really crowded met poisons. Soms kon ik niet anders dan er doorheen rennen. Maar ik kreeg Nauwelijks damage. Krijg je dit niet zolang je maar blijft rennen/springen? Ik liep soms dwars door alle poisons heen naar de andere kant zonder al te veel damage.
1e try gelijk phase 3 tot 19% gekregen. Eerste keer dat we goed en wel in phase 3 waren met meer dan 5 mensen alive.
Toen moest het wel en ging er iemand DC.. Hebben we een random (!) geinvite. (Hoe verzinnen ze het) en nog 1 try gedaan. 8%
De eerste keren in phase 3 zag ik de poisons helemaal niet. Alleen af en toe een groen bolletje wat landde. Ik heb toen de graphics maar wat hoger gezet, en toen zag ik ze wel. Alleen in die 8% try. Werd het door de vele poisons undoable qua fps. No kidding, ik zat op het laatst op zo'n 0.5 fps.
Anderen hadden ook fps problemen. Iemand nog tips hierover? Of gewoon die PC kapot gooien en voor een nieuwe sparen? Verder nog. Die 8% try, was really crowded met poisons. Soms kon ik niet anders dan er doorheen rennen. Maar ik kreeg Nauwelijks damage. Krijg je dit niet zolang je maar blijft rennen/springen? Ik liep soms dwars door alle poisons heen naar de andere kant zonder al te veel damage.
Of je neemt een healer mee die in Safe niks te doen heeft en wel ff wil helpenKaap schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:08:
[...]
Hmm tank zal ok zijn, zal ik het healen wel voor rekening nemen. Hoop dat dat beetje gaat ondanks feral spec.
Wij gisteren eindelijk weer eens genoeg mensen voor Gruul.
We hebben gruul zelf 1x eerder met de guild neer gekregen en gister ging de 1e try al op 7%.
2e Try ging hij lekker liggen en konden wij weer wat moois verdelen
. Daarna nog wat badges farmen in kara door even illhoof en netherspite te killen.
We hebben gruul zelf 1x eerder met de guild neer gekregen en gister ging de 1e try al op 7%.
2e Try ging hij lekker liggen en konden wij weer wat moois verdelen
Verwijderd
Me very happyVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:52:
En bij de First Kill dropped Kael'Thas ook echt z'n Alar Mount

Man dat is klote zeg. Hoop dat je het gauw oplost zodat je weer internet heb.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:17:
[...]
Sorry ouwe, heb van het weekend niet gespeeld. Eigenlijk sinds woensdag niet meer normaal kunnen spelen. Wat gebeurde er?
Ik zou mijzelf niet zijn, als ik op de meest irritante momenten gigantische pech heb.
Woensdag kwam ik online om ff dailies te doen. Ik word meegevraagd naar Al'ar. Ik geef aan niet lang te blijven (max 23:00) omdat ik nog dailies wilde doen en erg moe was.
Nou allemaal prima. Om 23:10 geef ik aan dat ik er vandoor ga. So far so good. Ik vlieg naar Blade Edge om ff de dailies te doen. Ik pak de quests op en begin met die Aether Rays.
Wat blijkt, die heb ik niet opgepakt. Ik terugracen op mijn wolf en ik zie helemaal geen np's![]()
Alles was leeg, ik zag alleen mijzelf. Rondjes rijden ging nog goed (ik rij graag rondjes op mijn wolf. Op de een of andere manier ziet dat er te droog uit. Een wolf die zichzelf het lazerus rent met een layed back UD erop)
Ik dus ff alt-tabben. heyhet icoontje van Wireless Internet doet het prima. Ik zag de microwave golfjes.
Doet Wireless Internet het zelf ook prima? We gingen ff naar google.nl... timeout..![]()
Soms heb ik dit wel eens en dan herstel ik de verbinding even en dan werkt het weer.
Dit keer werkte het echter niet. Geirriteerd als ik was besloot ik maar te gaan pitten.
Donderdag was er niet meer van gekomen, dus ik ging vrijdagochtend ff checken hoe de zaken er voor stonden. Nope, nog steeds geen internet. Routerinstellingen nagelopen en die waren okay.
Ik besloot om maar een nieuwe usbdongle te kopen. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat ik toch een nieuwe wilde.
Meteen het mooiste van het mooiste gehaald, die dus ook door onze ramen heen zou moeten kunnen komen. WIj hebben HR ++ glazen en daar zit een speciaal soort folie in, die mijn signalen weerkaatst.
99,95 kostte het kreng mij, maargoed, stabiel internet mag wat kosten he (en ik zou de dongle binnen kunnen plaatsen. Momenteel zet ik hem telkens buiten neer)
Vol verwachting ging ik vrijdagmiddag naar huis MET de nieuwe Dongle. Eenmaal thuisgekomen sluiten we de ellende aan.
Vervolgens start ik het bijgeleverde programma en klik op "refresh". Waar refresh slaat op het scannen naar SSID's. Ik kan mijn netwerk vinden en klik hier op. Duurt lang.... en uiteindelijk krijg ik de melding "Can't connect to netwerk".
Nu had ik echt zin om dingen te slopen. Niet normaal hoe agressief ik hier van werd. Ik trapte tegen een stoel aan, die ik nu gesloopt heb.
Het luchtte op, maar internet had ik nog niet.
Echt zwaar ver(*@^$((*@#&(@*&(@*&@(*&@ !! )(#@&$(*&#($& !!om GEEN internet te hebben. Oh wat verveelde ik me erg. Het weer was slecht, dus overdag heb ik me gigantisch geergerd.
Ik heb wat spelletjes geprobeerd zoals Hitman Contacts en Fifa 2008, maar toch, na 30 minuten had ik daar weer genoeg van. Uit ellende en frustratie maar geslapen tot 17:00 en zaterdag nog ff wat wezen drinken.
Gelukkig is er 's avonds altijd wat te doen in Den Haag, dus dat was wle leuk. Maar overdag was echt een hel.
Niet kunnen warcaften is 1, maar geen internet![]()
Dalijk dus maar die Dongle terugbrengen en ff een netwerkkabel van 20 meter halen.
Dat wordt graven
Dit was mijn fantastische weekend
Gelukkig heb ik internet op mijn telefoon en zodoende heb ik hier de guild van op de hoogte kunnen stoelen. Hoera voor de vooruitgang
Je heb niet echt veel gemist hoor dit weekend.
Niemand wilde mee naar Heroic Durnholde omdat het " te moeilijk zou zijn" zucht ....
Verder hebben we Void Reaver gemakkelijk neergehaald. Hij dropte een rogue trinket http://www.wowhead.com/?item=30450 die ik niet genomen heb terwijl ik wel de meeste rogue dkp had. Wilde em wel hebben maar wacht nog even af ermee.
Kara group 4 ligt op z'n gat nu Shivaaz de RL ermee opgehouden is, dus probeer ik het weer een beetje op te bouwen maar verwacht er niet teveel van.
Verder heb ik dit weekend COD4 en Crysis binnengekregen en DAMN!!!!!!! wat een brute spellen zeg. Maar dat hoor je allemaal wel op msn of ventrillo
Verder ben ik bezig om de mongoose enchant te krijgen op m'n 2 daggers. Heb veel mats zelf al maar moet nog het e.e.a van de guildbank krijgen.
Worldofraids.com claimt dat 2.4 de laatste patch is voor dat War of the Lich King uitgegeven wordt. 2.4 moet nog dit jaar uitkomen;
According to the last Blizzard interview in Taiwan, they plan to have patch 2.4 on the PTR before the end of this year, accordingly it will be in December. Some high end pve guilds are getting ready for a new race in Sunwell, and are already fully loaded with consumables for the last content patch before the upcoming expansion: Wrath of the Lich King
Van mij mag WotLK nog wel even duren, liever volgend najaar dan komend voorjaar.
According to the last Blizzard interview in Taiwan, they plan to have patch 2.4 on the PTR before the end of this year, accordingly it will be in December. Some high end pve guilds are getting ready for a new race in Sunwell, and are already fully loaded with consumables for the last content patch before the upcoming expansion: Wrath of the Lich King
Van mij mag WotLK nog wel even duren, liever volgend najaar dan komend voorjaar.
Zojuist geplaatst:NvM schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:44:
Worldofraids.com claimt dat 2.4 de laatste patch is voor dat War of the Lich King uitgegeven wordt. 2.4 moet nog dit jaar uitkomen;
1 x pre-order World of Warcraft Wrath of the Lich King Add-On
Gisteren zoals gemeld eindelijk kael'thas down na ongeveer 2 millennia aan wipes.
Zelf ben ik The Sun King's Talisman rijker geworden voor 206 dkp. En heb ik als toetje The Nexus Key erbij voor 16 dkp (lol)
Onze niet nader te noemen nub GM heeft Ashes of Al'ar gewonnen voor een lousy 750 dkp.
Daarna uiteraard nog een rage winterchill gedaan
Zelf ben ik The Sun King's Talisman rijker geworden voor 206 dkp. En heb ik als toetje The Nexus Key erbij voor 16 dkp (lol)
Onze niet nader te noemen nub GM heeft Ashes of Al'ar gewonnen voor een lousy 750 dkp.
/cheer ik hoor die warrior kriebels al komen en word alleen maar beterVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:15:
[...]
Het is inderdaad wel een beetje uitzoeken, meer dan bij een druid (die ik uiteraard ook heb). Gister was ik met één of andere shaman bezig met twee quests en moest ik opeens écht tanken. Oe, dat was wel even paniek: "welke knopje is nou waarvoor?!". Maar we hebben het overleefd.
En het is wel een dure hobby, een beetje fatsoenlijke DPS en tank gear enigszins up-to-date houden. Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat ik veel meer gevraagd wordt voor instances. Ik zou zonder problemen, zonder zelf te vragen, zaterdag wel zes keer een instance gedaan kunnen hebben. Alleen jammer dat ik die instances al gehad had.
Daarnaast is het gewoon wel grappig om zo'n klein gnoompje tekeer te zien gaan tegen 3 ogres.
De keren dat je een golemagg bv staat te tanken dat je dan even je camera opzij draait blijven leuk zeker bij een gnome.
Vragen voor instances is heerlijk idd alhoewel je er soms wel gek van word, zit je lekker in 1 of andere raid en word je gewhisperd of je normaal underbog ofzo wilt komen tanken
En de laatste tijd hebben ze er een handje van om:
Tank?
te whisperen, meestal whisper ik dan terug:
Holy? of Fire?
En dan is het ineens ?????
Heb je 'm bij Play.com besteld?chromeeh schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:54:
[...]
Zojuist geplaatst:
Ik zie bij Bol.com nog niets, en ook bij Blizzard zelf niets. Maar zou het veel goedkoper zijn om 'm bij de Blizzard shop zelf te bestellen (vooral ivm dollar>euro)? Zo niet dan wacht ik denk ik tot Bol 'm heeft, aangezien ik dan gelijk nog wat DVDs mee bestel.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wij zouden gewoon die mount /roll doen. Beetje raar dat mensen hem kopen voor tering veel DKP terwijl ze dan hun gear niet meer kunnen upgraden en dus achterblijven in gearImdaMned schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:57:
Gisteren zoals gemeld eindelijk kael'thas down na ongeveer 2 millennia aan wipes.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Tis een shadowpriest, komt toch niet boven de 1000 dps uit : PWiebbe schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:06:
[...]
Wij zouden gewoon die mount /roll doen. Beetje raar dat mensen hem kopen voor tering veel DKP terwijl ze dan hun gear niet meer kunnen upgraden en dus achterblijven in gear
Andere verhaal is natuurlijk wel dat als iemand net een maandje is gejoined het ook een apart gevoel geeft. Vooraal omdat we als groep al ruim 2.5 jaar bij elkaar zijn.
Ach, de volgende pak ik wel op : D
Verwijderd
Dit geloof ik ook wel aangezien nu ook al die battle chest hebben uitgebracht en de free 10 day trial ingevoerd hebben, inclusief opvallende reclames (the a-team). Dit is allemaal geen toeval maar gewoon een marketing stunt voor hun nieuwe deeltje die waarschijnlijk gewoon snel in de winkels zal liggen, imo.NvM schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:44:
Dat is dan wel heel erg vroeg! Season 3 is nog niet eens begonnen of WotLK komt er weer aan! Zou persoonlijk ook liever zien dat die addon nog even wegblijft, we gaan nu eindelijk lekker in Kara, gisteren Aran gedowned en Chessevent gedaan, wat erg leuk is en free epics+2 Badges of Justice!chromeeh schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:54:
[...]
Zojuist geplaatst:
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Had eerst al mijn dkp geboden, maar om bovengenoemde reden, toch maar wat minder gedaan.Wiebbe schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:06:
[...]
Wij zouden gewoon die mount /roll doen. Beetje raar dat mensen hem kopen voor tering veel DKP terwijl ze dan hun gear niet meer kunnen upgraden en dus achterblijven in gear
Verder heb ik nog genoeg dkp over om gear te halen, al hoef ik niets meer te hebben uit SSC/TK
Verwijderd
Het gaat zeker nog wel een poos duren voordat de nieuwe expansion er is.Darkasantion schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:19:
[...]
Dat is dan wel heel erg vroeg! Season 3 is nog niet eens begonnen of WotLK komt er weer aan!
Denk aan een aantal maanden tot misschien wel een half jaar.
volgens Play.com komt ie op 30/05/2008 uit en Amazon.co.uk zegt zelfs 18/01/2008, dus over anderhalve maand al ... lijkt me stug die laatsteDarkasantion schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:19:
[...]
Dat is dan wel heel erg vroeg! Season 3 is nog niet eens begonnen of WotLK komt er weer aan! Zou persoonlijk ook liever zien dat die addon nog even wegblijft, we gaan nu eindelijk lekker in Kara, gisteren Aran gedowned en Chessevent gedaan, wat erg leuk is en free epics+2 Badges of Justice!
Laatste lijkt me inderdaad stug, ivm Season 3 die net begint, halfjaar is logischer omdat men dan ook Season 4 dan mooi tegelijk los kan laten.redfoxert schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:26:
[...]
volgens Play.com komt ie op 30/05/2008 uit en Amazon.co.uk zegt zelfs 18/01/2008, dus over anderhalve maand al ... lijkt me stug die laatste
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Pre-TBC baalde ik nogal dat TBC uitkwam. We waren net goed bezig in Naxx, en stonden redelijk op het punt om die Instructer blabla daar neer te halen. Is er niet meer van gekomen, veel mensen stopten met spelen, rerollden, etc etc.
Maar goed, als ik nu zie dat ze Naxx gaan maken in Lich King dan maakt het toch een stukje minder uit. Gaan we die content toch nog zien. Vind ik wel mooi.
Maar goed, als ik nu zie dat ze Naxx gaan maken in Lich King dan maakt het toch een stukje minder uit. Gaan we die content toch nog zien. Vind ik wel mooi.
Ik hoop dat het inderdaad nog een tijdje duurt voor WotLK, aangezien wij net zijn begonnen aan Kara, en eigenlijk wil ik daar nog wel even mee verder. Wat uiteraard niet lukt met WotLK, aangezien dan iedereen zo snel mogelijk naar 80 door gaat. En op 80 nog eens Kara in, sja... wel aardig, maar ook alleen "om het gezien te hebben"; een uitdaging is het niet meer dan.
Verwijderd
ik hoop dat ze de pre tbc instances wat meer betrekken in WotLK mis ze wel nl
dus hoop op ony enzo
mja, in WotLK gaan we iig wel weer terug naar naxxVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:37:
ik hoop dat ze de pre tbc instances wat meer betrekken in WotLK mis ze wel nldus hoop op ony enzo
Ik hoop dat er een nieuwe goeie MMO uit is als WotLK wordt gereleased eigenlijk.
Dan kan ik WoW gedag zeggen, en een geheel nieuwe wereld en character ontdekken in een andere game.
Maar mochten bv. WAR en Age of Conan flink tegenvallen, dan ga ik gewoon door met mijn Rogue in Northrend.
Dan kan ik WoW gedag zeggen, en een geheel nieuwe wereld en character ontdekken in een andere game.
Maar mochten bv. WAR en Age of Conan flink tegenvallen, dan ga ik gewoon door met mijn Rogue in Northrend.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit topic is gesloten.