Aye, ZF had mijn tweede epic moment in WoW.
De eerste was mijn 40 mount, de tweede het stairs event en het overleven!
De eerste was mijn 40 mount, de tweede het stairs event en het overleven!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Zolang je "met de raid meegroeit" is er niks aan de hand, vind ik.eendje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:19:
[...]
mee kunnen komen is niet alles uit je class halen wat er in zit en een goede speler met enchants en gems doet gewoon een hele sloot meer dmg (of healing)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:25 ]
Verwijderd
Ja, heel soms heb ik ook uitschieters hoor doordeweeks. Maar ik heb daar de volgende dag later op de dag altijd zoveel spijt vanVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:11:
[...]
Ok dan speel je niet zo laat als ik doe..![]()
Meestal als ik moet werken ben ik rond een uurtje of 02:00 nog wel online te vinden (tenzij in slaap op me buro stoel of aan het g grinden) en het kan soms wel een uitschieter hebben naar een uurtje of 03:00-04:00 (lees:gisteravond 03:48, hoe bedoel je verslaafd?
)
Lijkt me wel leuk om samen ff lekker te questen, en ff een paar low lvl dungeon's in te gaan
Verwijderd
1000 healing veel, lol, begon aan TBC al met 800 healing, tegenwoordig is 2000 healing "goed".Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:27:
[...]
Oeps1k of tewel 1000 + healing
maar dat snapte je wel of jah hersenen van een
![]()
![]()
Het is niet eisen van één speler, maar van alle raiders (dus niet casual members). Als er een tussen loopt met mindere enchants/gems, dan zou hij het kunnen maskeren met betere skills, maar niet andersom, zoals jij stelt. En inderdaad een speler is goed of niet. Maar een goed speler met goede enchants is beter dan dezelfde speler zonder enchants. Het gaat om het maximale uit je char halen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:17:
[...]
Ergens is het natuurlijk wel gewoon gek dat je zoiets moet eisen van een speler. Een speler is goed of niet. (punt) Als hij minder goed is, maar dat kan "maskeren" door goede enchants en daardoor mee kan komen met de rest: prima. Als de speler goed is en daardoor ook zonder dure enchants mee kan komen met de rest: ook prima. Toch?
Mee eensDa's woar.
Het is een vereiste om a. in de guild te komen (we zijn een raid guild) b. om met raids mee te mogen.De discussie ging eigenlijk over het "van bovenaf opleggen" van het enchanten van gear, dat vind ik raar.
[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 23-11-2007 15:34 ]
Vandaar dat jij waarschijnlijk in een casual guild zit, of iig niet in een die-hard raiding guild.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:22:
De discussie ging eigenlijk over het "van bovenaf opleggen" van het enchanten van gear, dat vind ik raar.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Tuurlijk, maar ik beslis graag zelf waar ik mijn zuurverdiende poen aan uitgeef.Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:29:
[...]
Maar een goed speler met goede enchants is beter dan dezelfde speler zonder enchants. Het gaat om het maximale uit je char halen.
Voorbeeld: kiezen tussen nu enchant/gems in je blauwe gear, langer wachten op je mooie tailored set en nóg langer wachten op gems/enchants voor die set of eerder je mooie tailored set met mooie gems en enchants. Wat zou jij doen?Als je dat er niet voor over hebt, dan nemen we iemand mee die wel het uiterste uit zijn class wil halen.
Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:29:
[...]
Onze guild wil graag vooruit. We zijn net begonnen met SSC en we willen graag binnen kort naar MH en BT. Dat betekend dat we het uiterste uit onze chars zullen moeten halen, daar heb je dus enchants en goeie gems voor nodig.
Als je dat er niet voor over hebt, dan nemen we iemand mee die wel het uiterste uit zijn class wil halen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Lol dat van het zwaar klote voelen komt bij mij helaas ook wel eens voorVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:25:
[...]
Ja, heel soms heb ik ook uitschieters hoor doordeweeks. Maar ik heb daar de volgende dag later op de dag altijd zoveel spijt van![]()
Wat dat betreft ben ik echt een luiaard. Ik heb echt zeker wel minimaal 5 uur slaap nodig, liefst nog langer. Ik ga soms ook wel eens echt vroeg naar bed omdat ik zwaar naar de * ben. Dan moet je dus denken aan 21:00.
's ochtends om 6:30 gaat de wekker en dan wil ik gewoon nóg verder slapen. Ook heb ik wel eens 12 uur achter elkaar geslapen, word ik wakker, gaap ik even, rek me uit, draai me om en ga weer verder pitten. Eigenlijk wel te erg
In het weekend kan ik wat langer door gaan, dus dat doe ik dan ook graag![]()
Wbt die instances, zeker leuk
Mijn alt heeft niet echt de prioriteit, dus mocht het door omstandigheden niet lukken, kan ik wel boosten met me rogue.
Verwijderd
ff off topic:Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:25:
[...]
Ja, heel soms heb ik ook uitschieters hoor doordeweeks. Maar ik heb daar de volgende dag later op de dag altijd zoveel spijt van![]()
Wat dat betreft ben ik echt een luiaard. Ik heb echt zeker wel minimaal 5 uur slaap nodig, liefst nog langer. Ik ga soms ook wel eens echt vroeg naar bed omdat ik zwaar naar de * ben. Dan moet je dus denken aan 21:00.
's ochtends om 6:30 gaat de wekker en dan wil ik gewoon nóg verder slapen. Ook heb ik wel eens 12 uur achter elkaar geslapen, word ik wakker, gaap ik even, rek me uit, draai me om en ga weer verder pitten. Eigenlijk wel te erg
Ja dat is lekker aan de Hunter he.... helemaal geen of weinig downtijd... speel nu ook met een Mage en die hebben toch ook regelmatig wel behoorlijk wat downtijd. Enige voordeel aan de Mage is conjured water/food, scheelt wel weer enorm in je aankopen en cooking.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:27:
Ik heb nog geen nieuwe char gemaakt. Ik moet eerst even een schoolproject afmaken, en dat duurt natuurlijk weer langer dan normaal.Ik weet al wel wat ik wil in dat is een Human Paladin. Wil zowieso een class die kan healen en een Paladin lijkt me gewoon leuk. Heb al een Priest geprobeerd (is nu level 21) maar dat vond ik helemaal niet fijn spelen. In tegenstelling tot m'n Hunter en Warrior ging ik véél vaker dood. Ook had ik veel meer downtime (dan m'n Hunter, die had echt 0 downtime, m'n Warrior wel veel om te eten, Priest om te drinken uiteraard). Druid lijkt me niet zo leuk, en ook de 30 minuten CD voor de rez vind ik als tank al vervelend, laat staat als healer.
Verwijderd
OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:32:
[...]
Vandaar dat jij waarschijnlijk in een casual guild zit, of iig niet in een die-hard raiding guild.
Verwijderd
Maar casual is het zeker niet.QuarK schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:41:
5/6 SSC en 3/4 TK wordt tegenwoordig niet als endgame raiding gezien, maar net iets verder dan casual door al de nerfs.
BT/HT is de huidige endgame.
Ik heb niet al mijn blauwe gear in een keer gekregen, en ik heb stuk voor stuk ge gemmed en enchanted. Wachten op gear doe ik zowiezo niet, want ik wil het beste kunnen met wat ik heb. Dus het is nu gemmen en enchanten en als ik nieuwe tailored/crafted items krijg weer enchanten en gemmen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:35:
[...]
Voorbeeld: kiezen tussen nu enchant/gems in je blauwe gear, langer wachten op je mooie tailored set en nóg langer wachten op gems/enchants voor die set of eerder je mooie tailored set met mooie gems en enchants. Wat zou jij doen?
Je zou het beter doen , sneller een boss down , minder stress voor de healers , goedkoper in pots.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:00:
[...]
Ik vind dat altijd zo belerend. Als ik goed presteer tijdens raids zonder dure enchants en/of gems, dan is er toch geen enkel probleem? Alsof guildl/raid eaders graag hun macht willen uitoefenen "because they can". Nee, da's niet het type guild waar ik in zou willen zitten.
.Quod me nutrit me destruit.
Verwijderd
Succes, op je holy priest.Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:44:
[...]
Dus ik zou meer gaan farmen, omdat anders de RL een iemand anders meeneemt die wel full enchanted is.
Nou ja, bij ons is het belangrijker dat je een goede speler bent, dat je effort steekt in de guild en goed in de groep past. Je moet geen crap gear hebben natuurlijk, daar zijn we het wel over eens.Het is dan ook niet zozeer dat je niet meemag, maar dat iemand anders, die meer tijd/gold/effort in zijn gear gestoken heeft de voorkeur boven jouw verdient. Als je niet het maximale uit je gear haalt is er altijd wel iemand die dat wel doet en het dan ook beter doet dan jij.
Verwijderd
Dat kan ik zo niet zeggen, de factor "mens achter char" speelt een grote rol in die beslissing.dontcare schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:44:
[...]
zet 2 exact gelijk gegearde chars naast elkaar , 1 volledig enchanted & gemmed , de ander niet welke zou jij me nemen naar je raid en waarom ?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:53 ]
L2AH !
Niet zo'n probleem met de free spelldamage nu. En lukt dat niet, dan heb je met een paar daily-quests zo makkelijk genoeg geld verdiend om de enchant-mats van AH te halen.
Verwijderd
Geef 'es een tip dan?ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:53:
[...]
L2AH !
Zo'n simpele kreet. En elke keer zo waar.
Mwah, minder casual als ik dacht.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:39:
[...]
[afbeelding]
Mwoah.
Gewoon een hoop goede en volwassen speler.
Moet ik wel zeggen dat ik sinds een week of zes niet meer raid, maar als ik de gear van andere holy priests in de guild bekijk, kan ik nog goed mee. En de regels zijn niet veranderd.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
probleem met l2ah is dat het wat tijd kost voor je het door hebtImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:53:
[...]
L2AH !
Zo'n simpele kreet. En elke keer zo waar.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De basis van alle handel, buy low, sell high !Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:55:
[...]
Geef 'es een tip dan?
offtopic:
(valt het op dat ik me verveel trouwens?)
Verwijderd
Ja lol echt lekker die spelldamage op healing items.Rudi schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:55:
[...]
Niet zo'n probleem met de free spelldamage nu. En lukt dat niet, dan heb je met een paar daily-quests zo makkelijk genoeg geld verdiend om de enchant-mats van AH te halen.
Verwijderd
Ja, dat weet ik wel.OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:00:
[...]
Ben blij dat het bij jullie allemaal wel goed werkt. Maar vaak worden die gear-regels opgesteld omdat anders te veel mensen (zouden gaan) slacken en je progress daar door minder kan zijn/is.
Dat principe snap ik.ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:01:
[...]
De basis van alle handel, buy low, sell high !
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:08 ]
Indeed, het grootste voordeel ervan vind ik nog wel dat je nu de spelldamage EN mana-regen op 1-set hebt, dus kan nu zowaar eens grinden zonder uren downtimeVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:04:
[...]
Ja lol echt lekker die spelldamage op healing items.
Ik heb uiteraard (zoals iedere priest) een damage zetje in de bank met echt alles op damage (inclusief ringen en trinkets), maar met mijn healing specc en in m'n healing gear meer spelldamage dan in m'n damage gear![]()
Echt leuk
Verwijderd
Hehe ja, op een gegeven moment wist ik gewoon hoe ik me zou voelen de dag daarna. Die gedachte alleen al haalt al mijn behoefte om te spelen wegVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:37:
[...]
Lol dat van het zwaar klote voelen komt bij mij helaas ook wel eens voordan ga ik meestal ook wel op tijd (01:00 ofzo
)
en nee we gaan gewoon jouw alt priestje ook ff lvlen en dan kan ik je ook ff wat tips enzo geven aangezien ik natuurlijk Oakfriend heb
Nouja, ik denk dat voor zeker 75% van de mensen hier geldt dat je het erg leuk vind om te doen. Ik vind het wel erg leuk. Er is ook zoveel te doen. Je bent nooit klaar.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:38:
[...]
ff off topic:
Hoezo verslaafd, erg eigenlijk he..... Ik ken het van mezelf ook. soms tot half 1, 1 uur aan het spelen en de wekker gaat dan toch wel gewoon om kwart voor 5..... pfffff dood zijn heet zoiets
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:18 ]
Ik zou eigenlijk ook meer de AH langs moeten lopen. Kost vrij weinig tijd, en kan aardig wat opleveren.ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:01:
De basis van alle handel, buy low, sell high !
Ik heb de transmute: Earth > Water > Air. Brengt toch ook een leuk centje op, al hebben een aantal guildies gevraagd of ik voor hun ook wat wil transmuten; dus komende 20 dagen even niets verdienen.En met professions als mining/herbalisme/alchemy/enchanting/jewelcrafting hoef je niet eens mobs te killen, dus maakt je spec niets uit.
Verwijderd
Yup erg lekker, wat ik zelf een groot voordeel vind is dat je mana-pool net zo groot blijft.Rudi schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:06:
[...]
Indeed, het grootste voordeel ervan vind ik nog wel dat je nu de spelldamage EN mana-regen op 1-set hebt, dus kan nu zowaar eens grinden zonder uren downtime
Mee eens, alleen ben ik tot nu toe alleen nog maar eenzijdige eisen tegengekomen bij guilds. Je moet van alles hebben om mee te mogen doen met raids, maar wil je je beste beentje voor zetten om je character op dat niveau te krijgen qua gear etc, dan geven de andere guildies niet thuis.Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:29:
Het is een vereiste om a. in de guild te komen (we zijn een raid guild) b. om met raids mee te mogen.
Probeer jij maar eens met een volledig nieuwe group, die allemaal voor het eerst Kara in gaan, allemaal zonder enchants verder te komen dat het trash van attumen. Als je wilt raiden, heb je de enchants gewoon nodig punt.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Mmmm moet dus toch al op gaan passen, ik stel namelijk het nu al maanden uit om naar de sportschool te gaan omdat ik WoW wil spelen en kan ook enorm van slag raken als ik een avondje niet kan spelen door onverwacht bezoek, maar ik moet ook zeggen dat als ik een weekendje niet speel ik me ook wel enorm lekker voel......Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:07:
[...]
Nouja, ik denk dat voor zeker 75% van de mensen hier geldt dat je het erg leuk vind om te doen. Ik vind het wel erg leuk. Er is ook zoveel te doen. Je bent nooit klaar.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar verslavend wordt het pas echt als je:
- Dingen gaat afzeggen voor Wow
- Agressief wordt als je niet kan spelen
- Alleen maar met Wow bezig bent, al dan niet ingame
Ik kan het bijvoorbeeld prima weken niet spelen. Ik doe het niet omdat ik het erg leuk vind om te spelen, maar als er iets tussen komt wat belangrijk is, zet ik wow opzij.
Auctioneer is wel heel handig idd. Wanneer je moet kopen/verkopen veschilt heel erg per server.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:06:
[...]
Dat principe snap ik.Gebruik je Auctioneer oid? En ik meen me te herinneren dat "doordeweeks kopen, weekend verkopen" ook wel goed werkt?
Gebruikte het vroeger wel, maar momenteel screen ik liever zelf datgene wat interessant is. Vrôgger was ik zo'n 6 minuten bezig om interessant spul te scannen. Nu weet ik ongeveer wel wat wel of niet gewild is en gaat handmatig een stuk sneller.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:06:
[...]
Dat principe snap ik.Gebruik je Auctioneer oid? En ik meen me te herinneren dat "doordeweeks kopen, weekend verkopen" ook wel goed werkt?
Met craftables/pvp honor/BoE's kan je je eigen vlot redelijke tot goede gear bezorgen.Weakling schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:10:
[...]
Mee eens, alleen ben ik tot nu toe alleen nog maar eenzijdige eisen tegengekomen bij guilds. Je moet van alles hebben om mee te mogen doen met raids, maar wil je je beste beentje voor zetten om je character op dat niveau te krijgen qua gear etc, dan geven de andere guildies niet thuis.
Guilds beloven allemaal veel, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet de groep die al wel mee kan doen met raids niets voor degenen die zich graag daarbij wil aansluiten en daar wat hulp voor nodig heeft. Zit nu in de zoveelste guild waarin ik compleet zelfstandig mezelf "up-to-speed" moet brengen.
Eisen stellen okay, maar stel er wel iets anders tegenover.
Komt omdat op lvl 38 50g enorm veel is. Nu in TBC op lvl 70 heb je daar net een decent gem voor.OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:17:
Reminds me...
Toen ik een klein nightelf-je was, level 38 ofzo, kwam ik op de AH een Dark Whelpling tegen voor 25g. Verkocht voor 75g. Op dat moment was ik blij met de 50g (voor mijn mount), maar nu vind ik het wel jammer dat ik um niet gehouden heb...
[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 23-11-2007 16:20 ]
Wij hadden altijd vier of vijf pala's bij ons, waarvan één prot. Van MC tot in Naxx.eendje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:59:
[...]
prot paladins bestonden toen nog niet eens.. dus nee je zou gewoon lekker healadin zijn geweest
Op mainspec gear wel ja, op offspec wil ik nog wel 'ns anders doen als het echt een kapitaal scheelt.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:36:
Ik heb (als de financiele toestand het toelaat) alles tot de max geenchant op m'n main.
Al zo je een uur later een upgrade krijgen....zo what?
De enchants helpen wel voor dat uurtje
Mwoah, een crappy speler met top gems en enchants zal nog altijd minder presteren dan een goeie speler met crappy enchants en green gems. Gear speelt een rol, maar skill is nog altijd een stuk belangrijker IMO.Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:12:
Bovendien, als jij als enige in de raid met crappy enchants en green gems zit, dan is je gear niet vergelijkbaar met de rest en zul je dus ook niet "goed" presteren.
Naarmate je verder komt ga je, om in jouw geval je priest er maar in te betrekken, alles nodig hebben wat je kan krijgen. Als je door niet het beste te nemen zeg maar 100 healing en 15 mp5 misloopt, verhoogt dat je kans op het niet neerkrijgen van een boss. We hebben gisteren Naj'entus gedaan en daarbij pakt de hele raid elke minuut 8500 dmg, en tijdens die minuut vliegt er een paar duizend dmg door de hele raid heen. Dat wil je echt niet doen met een groep zonder de beste enchants, gems en potions. Hoe verder je komt, hoe belangrijker het wordt. Da's ook de reden dat IMO enchanting + jewelcrafting nog altijd de beste raidprofessions zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:17:
Ergens is het natuurlijk wel gewoon gek dat je zoiets moet eisen van een speler. Een speler is goed of niet. (punt) Als hij minder goed is, maar dat kan "maskeren" door goede enchants en daardoor mee kan komen met de rest: prima. Als de speler goed is en daardoor ook zonder dure enchants mee kan komen met de rest: ook prima. Toch?
1800+ is goed op het moment, begin Kara liep ik op m'n pala in vrijwel full blue met 1200-1300 healing rond geloof ik.Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:28:
1000 healing veel, lol, begon aan TBC al met 800 healing, tegenwoordig is 2000 healing "goed".
Maarja als iedereen in je guild het goed vindt dat met je greenies in een 10/25 man raid rond loopt, wie ben ik om daar iets van te zeggen?
Hi2u2!Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:06:
Doen beetje navraag hier en daar (hoi Exitium!) en lezen hier en daar wat op fora.
Verwijderd
Ach in zekere zin zijn we allemaal "verslaafd". Waarom denk je anders dat het hier tijdens 09:00 - 17:00 het drukst is? Als je niet kan spelen, ga je er maar over pratenVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:
[...]
Mmmm moet dus toch al op gaan passen, ik stel namelijk het nu al maanden uit om naar de sportschool te gaan omdat ik WoW wil spelen en kan ook enorm van slag raken als ik een avondje niet kan spelen door onverwacht bezoek, maar ik moet ook zeggen dat als ik een weekendje niet speel ik me ook wel enorm lekker voel......
Dus klein beetje addicted ben ik toch al wel........ Ik ben wat dat betreft blij, dat ik niet op mijn werk nog door kan gaan haha
Verwijderd
Yep en vooral de maandagmorgen is favoriet, hahaah merk je weer dat iedereen net gespeeld heeft en afkick verschijnselen heeft hahahaVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:20:
[...]
Ach in zekere zin zijn we allemaal "verslaafd". Waarom denk je anders dat het hier tijdens 09:00 - 17:00 het drukst is? Als je niet kan spelen, ga je er maar over praten
Verwijderd
oh oh dan mag ik ook wel uitkijken...volgens mij ben ik echt zwaar verslaafd eraan dan.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:07:
Nouja, ik denk dat voor zeker 75% van de mensen hier geldt dat je het erg leuk vind om te doen. Ik vind het wel erg leuk. Er is ook zoveel te doen. Je bent nooit klaar.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar verslavend wordt het pas echt als je:
- Dingen gaat afzeggen voor Wow
- Agressief wordt als je niet kan spelen
- Alleen maar met Wow bezig bent, al dan niet ingame
Ik kan het bijvoorbeeld prima weken niet spelen. Ik doe het niet omdat ik het erg leuk vind om te spelen, maar als er iets tussen komt wat belangrijk is, zet ik wow opzij.
Verwijderd
Haha idd. Iedereen trots de belevenissen van het weekend mededelenVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:22:
[...]
Yep en vooral de maandagmorgen is favoriet, hahaah merk je weer dat iedereen net gespeeld heeft en afkick verschijnselen heeft hahaha
Ach, misschien komt mijn tekst wat erger over dan in het echt is hoor. Maar dat is het wel in grote lijnen. Verslaving = afhankelijkheid van XVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:23:
[...]
oh oh dan mag ik ook wel uitkijken...volgens mij ben ik echt zwaar verslaafd eraan dan.
Ik zeg idd dingen af voor wow en als ik een avondje niet kan spelen dan wordt ik ook wel een beetje chagerijnig..![]()
Op me werk ben ik alleen maar dit forum aan het doorspitten op zoek naar nuttige info of gewoon om ff lekker over wow te lullen (tussendoor nog wel ff Lotr aan het lezen in het engels)
Ik denk dat ik mezelf wel verslaafd kan noemen (volgens mij is het zo als je zelf toekent dat je verslaafd bent, dat het dan wel meevalt![]()
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:31 ]
100% zeker van wel. Vooral aangezien Sunstrider tot 2x aan toe enorm generfed is, Solarian is daarbij ook 100% makkelijker geworden aangezien de hele boss fight is remodeled naar een stom 'bom' spel. Voor de nerfs moest je nog 150 AR hebben, nou niet meer.
En daarom zijn guilds die er nu mee bezig zijn casual guilds en degene die ze eerder hebben gedaan die-hard-raiders?Killion schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:28:
[...]
100% zeker van wel. Vooral aangezien Sunstrider tot 2x aan toe enorm generfed is, Solarian is daarbij ook 100% makkelijker geworden aangezien de hele boss fight is remodeled naar een stom 'bom' spel. Voor de nerfs moest je nog 150 AR hebben, nou niet meer.
Verwijderd
Mmja kijk mijn werk lijd er niet onder en ik skip verder ook niks dat echt belangerijk is, dus het valt allemaal wel meeVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:25:
[...]
Ach, misschien komt mijn tekst wat erger over dan in het echt is hoor. Maar dat is het wel in grote lijnen. Verslaving = afhankelijkheid van X
X kan alles zijn. Drugs, gokken, you name it.
Maar zoiets kan je zelf wel herkennen met een beetje common sense. Dat verwacht ik hier wel op tweakers. Je merkt vanzelf wel wanneer het fout gaat![]()
Enne toegeven dat je verslaafd bent is de 1e stap in de goede richting (genezing).
Maar dat zal wel los lopen allemaal.
Een gast bijvoorbeeld die ik ken. Zat bij me op school, die was aardig verslaafd. Die skipte school om te spelen, kwam niet op toetsweken. Kijk, dát is niet zo slim.
Om het te vertalen naar jouw situatie (althans ik ga er vanuit dat je fulltime werkt). Als je je gaat ziekmelden, of je werk niet meer naar behoren kan doen door Wow, dan zou ik wel oppassen.
Ik vind ook dat als andere dingen er niet onder lijden, je zoveel kan spelen als je wilt.
Verwijderd
OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:47:
Het heeft, vooral bij mensen die niet thuis zijn in computers (of mmo's), iets negatiefs, terwijl het voor vele gewoon een hobby is. Inderdaad, als je werk/school/slaap/whatever er onder gaat lijden, dan is dat niet goed.
Maar soms hoor ik wel eens dingen als "waarom ga je niet mee het cafe in? moet je weer wow spelen?", of "je kan beter naar de sportschool ipv dat stomme wow", etc. Voor mij is wow een hobby, waar ik redelijk wat tijd aan besteed; vooral door de week 's avonds, en in het weekend wanneer ik geen zin heb om uit te gaan. En de sportschool vind ik sowieso niet leuk, daar zou ik never nooit heen gaan, ook niet als wow nooit bestaan had.
Helaas vinden sommige mensen dingen als
- je klemzuipen in het cafe,
- hele dagen in een auto door dorpjes 'cruisen',
- 3x per week in de sportschool staan.
allemaal wel echte hobby's en normaal, maar een avondje wow niet.
[ Voor 3% gewijzigd door QuarK op 23-11-2007 16:55 ]
Ik fail bij 3, 4 en 9 : (Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:42:
Laatste post voor het weekend:
10 geboden verhaaltje
[ Voor 91% gewijzigd door ImdaMned op 23-11-2007 17:07 ]
Add hele avonden tv kijken maar aan die lijst. Zijn wij normaal gesproken ingame toch echt socialer bezig dan iemand die constant tv aan het kijken is ofzo.OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:47:
Helaas vinden sommige mensen dingen als
- je klemzuipen in het cafe,
- hele dagen in een auto door dorpjes 'cruisen',
- 3x per week in de sportschool staan.
allemaal wel echte hobby's en normaal, maar een avondje wow niet.
Wtf dus daar is niet de bierbuik voor? Achteraf ff minder goede investering danQuarK schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:55:
Tja, het is nou eenmaal zo dat je meer indruk op vrouwen maakt met een gespierd lichaam en niet met een lvl70 NE Mohawk + purple pixels.
En indruk maken op <sexe naar keuze> is nog altijd het primaire doel van ons leven
[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 23-11-2007 17:17 ]
Bnet pindle#2913
quoted for truth!Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:20:
[...]
Ach in zekere zin zijn we allemaal "verslaafd". Waarom denk je anders dat het hier tijdens 09:00 - 17:00 het drukst is? Als je niet kan spelen, ga je er maar over praten
Verwijderd
Je hebt niet alleen de Honor points nodig geloof ik, maar ook de marks van verschillende BG'sMektheb schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:34:
AV weekend Yippieeevanaf 1900 Tot 0100 en daarna Zaterdag van 10-00 ( werktijd) tot 1700
en thuis van 1900 tot 0300
, en zondag agaaaain
, maandag's rust
![]()
Doel einde dit weekend 20k 25k moet wel te halen zijnkom maar op met nieuwe pvp spull
3500 Arena Points
en 17k Honor points heb ik nog dus dat komt wel goed ^^
Verwijderd
Klopt, en ik heb er lekker rekening mee gehoudenVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:10:
[...]
Je hebt niet alleen de Honor points nodig geloof ik, maar ook de marks van verschillende BG's
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hah, ik wordt juist maar niet dikVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:01:
Ik deed het niet omdat het sociaal was, maar omdat ik bijna niet beweeg van mezelf. Kijk als je houthakker bent dan krijg je je portie lichaamsbeweging op een dag om fit te blijven en op een gezond gewicht. Als ik niet fitness dan krijg ik niet genoeg lichaamsbeweging. Ik had dan ook (ernstig) overgewicht en gelukkig nu niet meer. En in het licht van zelfbehoud vind ik dat dan wel even belangrijker dan World of Warcraft. ;-)
Verwijderd
Ojee die edit was wel erg snel in je berichtje verwerkt. Bespeur ik hier een leecher.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:36:
[...]
Klopt, en ik heb er lekker rekening mee gehoudenHeb van alle 4 honderd marks en heb voor woensdag 5k arenapoints + 75k honor.
Ik zie het positief tegemoet hehe.
En nog ff over die topic, ik lees het alleen als ik thuisben en lees maar een kwart. Die eeuwige dingen over speccs + PVE is zo saai. Gief meer PVP.Enige wat is eigelijk lees.
EDIT: Eerste AV gelijk 570 honor.![]()
AKooi22 wijzigde dit bericht 23-11-2007 19:45 (3%)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 23:32 ]
Ooit gehad? Gisterenavond en vanavond alleen maar gewiped op Prince, we komen niet verder dan 30%. Om suf van te worden..Rudi schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:
Hmm, iemand ooit gehad?
Deden net Prince, 2 healers krijgen enfeeble, phase 3 begint met enfeeble up, en uiteraard spawnen de axes op de 2 healers. Pew pew dood.
[ Voor 14% gewijzigd door Freaky Maus op 24-11-2007 00:56 ]
Verwijderd
Euh ja, maar de situatie dat je enfeeble EN axes krijgt komt hoop ik niet al te vaak voorFreaky Maus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:54:
[...]
Ooit gehad? Gisterenavond en vanavond alleen maar gewiped op Prince, we komen niet verder dan 30%. Om suf van te worden..
En Illhoof.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:02:
Alle niet optionele bosses kunnen makkelijk in een raid van 3.5 - 4 uur, dus Attumen, Moroes, maiden, Opera, Curator, Aran, Prince, en zelfs Netherspite en Nightbane moeten ook wel nog kunnen.
Vandaag een 4 uur volle clear. Group setup warrior MT, druid OT, pala healer, priest healer, warlock/mage/spriest/enh shaman/ele shaman/rogue. 2x totems, mana regen van spriest zorgt ervoor dat je vrijwel alle trash kan chainpullen, en dan heb je nog eens 2x heroism op bossfights.Freaky Maus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:54:
[...]
Ooit gehad? Gisterenavond en vanavond alleen maar gewiped op Prince, we komen niet verder dan 30%. Om suf van te worden..
Trouwens, hoe snel kun je Karazhan clearen? We hadden woensdag Attumen, Moroes, Maiden, Big Bad Wolf, Curator, Aran in 4 uur gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Hmzaniac op 24-11-2007 03:44 ]
Ik heb een WOS-post!
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Kael'Thas is de beste en moeilijkste fight van TBCblouweKip schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 04:54:
Vandaag voor t eerst Kael'thas bekeken, moet zeggen dat blizzard hiermee toch een leuke encounter heeft neergezet (halverwege p2 eerste try, tot zover t gemakklijke gedeelte)
[ Voor 0% gewijzigd door Snuffel op 24-11-2007 09:24 . Reden: typo :P ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Signature
QuarK schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:55:
Tja, het is nou eenmaal zo dat je meer indruk op vrouwen maakt met een gespierd lichaam en niet met een lvl70 NE Mohawk Warrior+ purple pixels.
En indruk maken op <sexe naar keuze> is nog altijd het primaire doel van ons leven
Verwijderd
Nee, die heb ik helemaal niet geleech, een gemiddeld potje van AV duurt nu ongeveer nog maar 10 à 12 minuten waarvan je eerst nog 2 minuten die wachttijd of moet trekken. Ik editte em na AV, hoe kan ik ook anders het honor weten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:30:
[...]
Ojee die edit was wel erg snel in je berichtje verwerkt. Bespeur ik hier een leecher.
Hoezo hij is niet te levelen? Is ie echt niet te levelen, of bedoel je dat het zo langzaam gaat?Snuffel schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:18:
Gisteren een maatje van me geholpen met het verkrijgen van een hele coole pet.
ergens in het noorden van Dustwallow Marsh heb je Grimtotem Spirit-Shifters zitten, en die kan een halfdoorzichtige wolf releasen.
Als je hem MC-ed, dan heb je controle over over zijn pet, en in combinatie met een shammy met Heroism kan je ervoor zorgen dat je in no-time zijn pet overneemt.
Was leuk om te doen, en hij heeft nu die gave pet onder zich.
Eén nadeel; het beest valt niet te levellen...... wolf is level 30, hij 70.
Filmpje van hoe de pet te verkrijgen: http://www.youtube.com/watch?v=m_tLDiHRSlY
Foto
[afbeelding]
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 10:04 ]
Verwijderd
Hebben Paladins AoE dan? Ik hoor hier graag meer over, want het klinkt interessant.pasta schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:56:
Tot 40 met retribution levellen, daarna prot AoE grinden.
Is volgens mij de spell "Consecration". Speel geen pala namelijkVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:24:
[...]
Hebben Paladins AoE dan? Ik hoor hier graag meer over, want het klinkt interessant.
check dit ffCapa schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
[...]
Is volgens mij de spell "Consecration". Speel geen pala namelijk
Hier is een hoop te vinden over de Paladin: http://www.wowwiki.com/Paladin
[ Voor 5% gewijzigd door Solid Seal op 24-11-2007 12:29 ]
Verwijderd
Als je een goed shield + 1hander hebt kan je met de volgende talents & spells aardig aoe grinden als paladin.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:24:
[...]
Hebben Paladins AoE dan? Ik hoor hier graag meer over, want het klinkt interessant.
[ Voor 4% gewijzigd door Solid Seal op 24-11-2007 12:58 ]
Verwijderd
Op welke Server zitten jullie om er 1 te levelen?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:13:
hallo dagboek
Gister wel weer een leuke kara run gehad op me alt(rogue), in totaal 4 epic's kunnen looten hehe
We hadden R&J met het opera event en daar dropte die trinket van romulo dus die kreeg ik![]()
De king's defender dropte van chess, nou is dit niet echt een rogue wapen maar aangezien onze tanks hem al hadden en ik nog steeds met 2 blauwe zwaardjes rondliep kreeg ik hem![]()
Daarna door naar prince waar mijn T4 helm dropte, maar ik was op m'n alt en een main had hem ook nodig dus automatisch kreeg hij hem.
Maar de sunfury bow dropte ook van die oohh zo aardige prince dus die mocht ik looten, daarna door naar netherspite en ja hoor zijn zwaard dropte ook![]()
Dus van 2 dodgy, crappy blue zwaardjes ging ik naar 2 erg leuke bij_elkaar_passende epic zwaardjes.![]()
@nawa: ik zou nog ff komen kijken gisteren op jouw server maar we gingen pas om 10 uur kara in en we kwamen er pas om 03:15 - 03:30 uit dus benk eigenlijk gelijk gaan slapen![]()
als je dit leest kijk ik ff of ik vanavond(zaterdag) tijd heb om ff mijn BE pally en jouw priest te lvlen
Hij schijnt geen xp te krigjen van de mobs die gekilled worden...Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:01:
[...]
[...]
Hoezo hij is niet te levelen? Is ie echt niet te levelen, of bedoel je dat het zo langzaam gaat?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Verwijderd
Quel'thalas...ik heb een BE pally (lvl 8 ) en nawa heeft een troll priest (lvl 11)holy dus mmm 2 healer's? als jij nou een retrinoobjeMektheb schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:15:
[...]
Op welke Server zitten jullie om er 1 te levelen?ik ben van plan een nieuwe BE te gaan levelen hoogstwaarschijnlijk me 1e healer
, een Pala dus
, en zou het best leuk vinden met een paar alles te doen
Moet je niet mobs killen die om en nabij het level liggen van die wolf om voor die wolf exp. te krijgen? Of doe je dat al?Snuffel schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:30:
[...]
Hij schijnt geen xp te krigjen van de mobs die gekilled worden...
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Signature
Behind your face is ook goed, zolang ik maar lekker kan hakken met wapens,dat ranged geneuzel is gewoon niks voor mij.pasta schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:40:
Right, je wilt een in-your-face-class spelen en gaat vervolgens voor een Rogue, waarbij een hoop van de aanvallen achter iemand z'n rug moeten uitgevoerd worden.![]()
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Steam: CatBearCow
Verwijderd
In dat geval zou ik gewoon, retri blijven en door gaan met questen, AoE grinden is saai en niet meer zo aantrekkelijk sinds de xp buff voor quests in de laatste patch.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:33:
Shaggey88 en Solid Seal, bedankt voor jullie tips!
Solid Seal ik heb het over levelen, maar jij hebt het over goede block chance en 11k HP, ik denk niet dat dat echt haalbaar is <70.
Daarnaast is dat AoE grinden wel snel levelen, maar is het ook leuk? Op m'n Warrior deed ik maar wat en op m'n Hunter rushte ik onwijs (was bijna een speedrun, lol) maar met m'n Paladin wil ik ook echt de lore en het verhaal beleven, dus ik ga het veel rustiger aan doen (ook maar eens quests lezen enzo). Is dat AoE grinden dan ook wel leuk of is dat alleen om snel naar 70 te rushen?
Kan natuurlijk per persoon variëren, maar misschien is daar een soort algemene consensus over.
Verwijderd
Warrior leek me wat lastiger omdat je dan meestal moet tanken, wat toch wat meer ervaring vraagt. Daarnaast zijn warrriors ook erg equipent afhankelijk en dat is ook niet handig als je opnieuw begint.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:16:
pingkiller, klinkt alsof je beter een Warrior had kunnen rollen. Als er iets hakken en prakken is, is het wel Warrior. Hmm nu ik erover nadenk, misschien ga ik ook nog een keer een Warrior maken, nu ik het spel wat beter ken.
[ Voor 13% gewijzigd door DefLite op 24-11-2007 19:31 ]
Verwijderd
Ik heb onlangs na een afwezigheid van een aantal maanden ook WoW weer eens uit de kast getrokken icm de Resurection scroll. Dus ben nu nog 10 dagen gratis bezig, maar ga als dat klaar is wel weer een paar maandjes aanschaffen.pingkiller schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:38:
Na 2.5 jaar ben ik ook maar weer eens WoW aan het installeren, ik zag die trial voor 'the burning crusade'staat dus waarom niet. Ik heb WoW maar 3 maanden gespeeld, het sloeg niet echt aan toen. Kwam door de community en had denk ik de verkeerde class gekozen(mage).
Nu ga ik in iedergaval voor een andere class, namelijk een rogue. Ik ben toch wat meer van de 'in your face' combat. Nu ben ik echter nog opzoek naar een server met een beetje een fatsoenlijke community. En met fatsoenlijk bedoel ik niet al te 'omg i pwned y00' en liefst ook niet al te jong. Zou iemand hier een pve server kunnen aanbevelen die daar aan voldoet?
Daarnaast vroeg ik me af wat de musthave addons zijn? Enige die ik me kan herinneren is de auctioneer addon oid, die prijzen in AH bijhield. Ik had ook al gelezen over een mapplugin, die leek me ook erg handig.
(btw, WoW+burning crusade installeren duurd gigantisch lang)
Probably 15+k BT crits ofzo?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:00:
Gisteren weer eens kara gedaan, was gewoon wel weer leuk, was even respecced naar enhancement en zat in een party met 2 warriors en 2 rogues leuke melee dps dus.
Één van de warriors had op curator (over de hele fight genomen) >8000 dps.
windfury, heroism, trinkets etc tijdens de evocation (wil niet eens weten wat zn peak damage was).
Bnet pindle#2913
Hehe leukMorti schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:47:
[...]
Ik heb onlangs na een afwezigheid van een aantal maanden ook WoW weer eens uit de kast getrokken icm de Resurection scroll. Dus ben nu nog 10 dagen gratis bezig, maar ga als dat klaar is wel weer een paar maandjes aanschaffen.
Ik heb zelf een BE pala aangemaakt op Dreanor. Een PvE realm en tot nu toe bevallen de mensen daar me prima. Heb alleen nog geen end-game meegemaakt daar, alleen de starters area en Outland (heb ook een 65 rogue alt daar)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq