Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 139 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Aye, ZF had mijn tweede epic moment in WoW.
De eerste was mijn 40 mount, de tweede het stairs event en het overleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:19:
[...]

mee kunnen komen is niet alles uit je class halen wat er in zit en een goede speler met enchants en gems doet gewoon een hele sloot meer dmg (of healing)
Zolang je "met de raid meegroeit" is er niks aan de hand, vind ik. :)

De discussie ging eigenlijk over het "van bovenaf opleggen" van het enchanten van gear, dat vind ik raar.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Tja en je raid kan nog veel harder groeien qua progress als wél iedereen het maximale uit zn karakter EN gear haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:11:
[...]

Ok dan speel je niet zo laat als ik doe.. :)
Meestal als ik moet werken ben ik rond een uurtje of 02:00 nog wel online te vinden (tenzij in slaap op me buro stoel of aan het g grinden ;)) en het kan soms wel een uitschieter hebben naar een uurtje of 03:00-04:00 (lees:gisteravond 03:48, hoe bedoel je verslaafd? >:) )

Lijkt me wel leuk om samen ff lekker te questen, en ff een paar low lvl dungeon's in te gaan ;)
Ja, heel soms heb ik ook uitschieters hoor doordeweeks. Maar ik heb daar de volgende dag later op de dag altijd zoveel spijt van :P

Wat dat betreft ben ik echt een luiaard. Ik heb echt zeker wel minimaal 5 uur slaap nodig, liefst nog langer. Ik ga soms ook wel eens echt vroeg naar bed omdat ik zwaar naar de * ben. Dan moet je dus denken aan 21:00.

's ochtends om 6:30 gaat de wekker en dan wil ik gewoon nóg verder slapen. Ook heb ik wel eens 12 uur achter elkaar geslapen, word ik wakker, gaap ik even, rek me uit, draai me om en ga weer verder pitten. Eigenlijk wel te erg :')

In het weekend kan ik wat langer door gaan, dus dat doe ik dan ook graag :P

Wbt die instances, zeker leuk :)

Mijn alt heeft niet echt de prioriteit, dus mocht het door omstandigheden niet lukken, kan ik wel boosten met me rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een leuke discussie over gear en raiden enzo. Mijn guild is op een gegeven moment uit elkaar gevallen in twee groepen, mensen die wilden raiden om gear en anderen die wilden raiden omdat het gewoon gezellig is. Ikzelf heb twee keer voet in Karazhan gezet, vlak voordat ik stopte. Daarna viel de hele guild opeens uit elkaar en nu raid elke member met andere guilds.
Ik deed nogal wat heroics en gewone dungeons (dus geen raids) maar het ging mij altijd in de eerste plaats om de lol. Sure, ik wilde op een bepaald moment SV toch nog een keertje doen voor die Hunter gear, maar alleen omdat ik SV ook leuk vond om te doen. Ik heb ook sinds ik m'n schild had nooit meer Botanica gedaan, simpelweg omdat ik die niet leuk vind. :P
Bovendien: als je uiteindelijke doel niet is om lol te hebben, wat is dan helemaal wel je doel in het spel? ;-) (Uiteraard kan je ook lol hebben in het verkrijgen van gear, wat dus van 'lol vs gear' 'gear => lol' maakt).

Ik heb nog geen nieuwe char gemaakt. Ik moet eerst even een schoolproject afmaken, en dat duurt natuurlijk weer langer dan normaal. :( Ik weet al wel wat ik wil in dat is een Human Paladin. Wil zowieso een class die kan healen en een Paladin lijkt me gewoon leuk. Heb al een Priest geprobeerd (is nu level 21) maar dat vond ik helemaal niet fijn spelen. In tegenstelling tot m'n Hunter en Warrior ging ik véél vaker dood. Ook had ik veel meer downtime (dan m'n Hunter, die had echt 0 downtime, m'n Warrior wel veel om te eten, Priest om te drinken uiteraard). Druid lijkt me niet zo leuk, en ook de 30 minuten CD voor de rez vind ik als tank al vervelend, laat staat als healer. :P

Maarja ik heb nog steeds als missie om elke char een keer gespeeld te hebben, tot 70, dus al die anderen kom ik nog wel een keer op, hopelijk. :D

(@Mensen nog over m'n eerdere post: <3 ;-); HanH ik houdt zeker je aanbod in gedachten als ik over een week, of in het ergste geval pas over twee weken m'n account weer activeer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:27:
[...]

Oeps :+ 1k of tewel 1000 + healing ;) maar dat snapte je wel of jah hersenen van een }:O O+ ^)
1000 healing veel, lol, begon aan TBC al met 800 healing, tegenwoordig is 2000 healing "goed".
Maarja als iedereen in je guild het goed vindt dat met je greenies in een 10/25 man raid rond loopt, wie ben ik om daar iets van te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:17:
[...]
Ergens is het natuurlijk wel gewoon gek dat je zoiets moet eisen van een speler. Een speler is goed of niet. (punt) Als hij minder goed is, maar dat kan "maskeren" door goede enchants en daardoor mee kan komen met de rest: prima. Als de speler goed is en daardoor ook zonder dure enchants mee kan komen met de rest: ook prima. Toch?
Het is niet eisen van één speler, maar van alle raiders (dus niet casual members). Als er een tussen loopt met mindere enchants/gems, dan zou hij het kunnen maskeren met betere skills, maar niet andersom, zoals jij stelt. En inderdaad een speler is goed of niet. Maar een goed speler met goede enchants is beter dan dezelfde speler zonder enchants. Het gaat om het maximale uit je char halen.

Onze guild wil graag vooruit. We zijn net begonnen met SSC en we willen graag binnen kort naar MH en BT. Dat betekend dat we het uiterste uit onze chars zullen moeten halen, daar heb je dus enchants en goeie gems voor nodig.
Als je dat er niet voor over hebt, dan nemen we iemand mee die wel het uiterste uit zijn class wil halen.
Da's woar. ;)
Mee eens
De discussie ging eigenlijk over het "van bovenaf opleggen" van het enchanten van gear, dat vind ik raar.
Het is een vereiste om a. in de guild te komen (we zijn een raid guild) b. om met raids mee te mogen.

Probeer jij maar eens met een volledig nieuwe group, die allemaal voor het eerst Kara in gaan, allemaal zonder enchants verder te komen dat het trash van attumen. Als je wilt raiden, heb je de enchants gewoon nodig punt.

[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 23-11-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:22:
Vandaar dat jij waarschijnlijk in een casual guild zit, of iig niet in een die-hard raiding guild. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:29:
[...]
Maar een goed speler met goede enchants is beter dan dezelfde speler zonder enchants. Het gaat om het maximale uit je char halen.
Tuurlijk, maar ik beslis graag zelf waar ik mijn zuurverdiende poen aan uitgeef. ;) Als ik beslis om zo'n mooie enchant niet op m'n blauwe schouders te zetten en te wachten op de mooie tailored schouders, kom ik dan de raid niet in? :)
Als je dat er niet voor over hebt, dan nemen we iemand mee die wel het uiterste uit zijn class wil halen.
Voorbeeld: kiezen tussen nu enchant/gems in je blauwe gear, langer wachten op je mooie tailored set en nóg langer wachten op gems/enchants voor die set of eerder je mooie tailored set met mooie gems en enchants. Wat zou jij doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Onze guild wil graag vooruit. We zijn net begonnen met SSC en we willen graag binnen kort naar MH en BT. Dat betekend dat we het uiterste uit onze chars zullen moeten halen, daar heb je dus enchants en goeie gems voor nodig.

Reminder : Ik ben nog lang niet op dit level maar heb me extreem veel ingelezen op hoe te tanken welke builds enz enz ( Human Warrior hier )

Ik ben van mening dat op het moment dat je op het niveau van BT/MH zit je niet bijster extreem veel zult veranderen aan je gear , immers heb je je meeste gear al gehad en zul je niet meer wekelijks veranderen, houd dit dan ook niet in dat het juist WEL waard is om dan in je huidige gear te investeren ?

just my 2 cents.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:25:
[...]

Ja, heel soms heb ik ook uitschieters hoor doordeweeks. Maar ik heb daar de volgende dag later op de dag altijd zoveel spijt van :P

Wat dat betreft ben ik echt een luiaard. Ik heb echt zeker wel minimaal 5 uur slaap nodig, liefst nog langer. Ik ga soms ook wel eens echt vroeg naar bed omdat ik zwaar naar de * ben. Dan moet je dus denken aan 21:00.

's ochtends om 6:30 gaat de wekker en dan wil ik gewoon nóg verder slapen. Ook heb ik wel eens 12 uur achter elkaar geslapen, word ik wakker, gaap ik even, rek me uit, draai me om en ga weer verder pitten. Eigenlijk wel te erg :')

In het weekend kan ik wat langer door gaan, dus dat doe ik dan ook graag :P

Wbt die instances, zeker leuk :)

Mijn alt heeft niet echt de prioriteit, dus mocht het door omstandigheden niet lukken, kan ik wel boosten met me rogue.
Lol dat van het zwaar klote voelen komt bij mij helaas ook wel eens voor :) dan ga ik meestal ook wel op tijd (01:00 ofzo ;) )

en nee we gaan gewoon jouw alt priestje ook ff lvlen en dan kan ik je ook ff wat tips enzo geven aangezien ik natuurlijk Oakfriend heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:25:
[...]

ff off topic:

Hoezo verslaafd, erg eigenlijk he..... Ik ken het van mezelf ook. soms tot half 1, 1 uur aan het spelen en de wekker gaat dan toch wel gewoon om kwart voor 5..... pfffff dood zijn heet zoiets
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:27:

Ik heb nog geen nieuwe char gemaakt. Ik moet eerst even een schoolproject afmaken, en dat duurt natuurlijk weer langer dan normaal. :( Ik weet al wel wat ik wil in dat is een Human Paladin. Wil zowieso een class die kan healen en een Paladin lijkt me gewoon leuk. Heb al een Priest geprobeerd (is nu level 21) maar dat vond ik helemaal niet fijn spelen. In tegenstelling tot m'n Hunter en Warrior ging ik véél vaker dood. Ook had ik veel meer downtime (dan m'n Hunter, die had echt 0 downtime, m'n Warrior wel veel om te eten, Priest om te drinken uiteraard). Druid lijkt me niet zo leuk, en ook de 30 minuten CD voor de rez vind ik als tank al vervelend, laat staat als healer. :P
Ja dat is lekker aan de Hunter he.... helemaal geen of weinig downtijd... speel nu ook met een Mage en die hebben toch ook regelmatig wel behoorlijk wat downtijd. Enige voordeel aan de Mage is conjured water/food, scheelt wel weer enorm in je aankopen en cooking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:32:
[...]

Vandaar dat jij waarschijnlijk in een casual guild zit, of iig niet in een die-hard raiding guild. :)
Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07475/progress.jpg

Mwoah. :)

Gewoon een hoop goede en volwassen speler.

Moet ik wel zeggen dat ik sinds een week of zes niet meer raid, maar als ik de gear van andere holy priests in de guild bekijk, kan ik nog goed mee. En de regels zijn niet veranderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
5/6 SSC en 3/4 TK wordt tegenwoordig niet als endgame raiding gezien, maar net iets verder dan casual door al de nerfs.
BT/HT is de huidige endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:41:
5/6 SSC en 3/4 TK wordt tegenwoordig niet als endgame raiding gezien, maar net iets verder dan casual door al de nerfs.
BT/HT is de huidige endgame.
Maar casual is het zeker niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:35:
[...]

Voorbeeld: kiezen tussen nu enchant/gems in je blauwe gear, langer wachten op je mooie tailored set en nóg langer wachten op gems/enchants voor die set of eerder je mooie tailored set met mooie gems en enchants. Wat zou jij doen? :)
Ik heb niet al mijn blauwe gear in een keer gekregen, en ik heb stuk voor stuk ge gemmed en enchanted. Wachten op gear doe ik zowiezo niet, want ik wil het beste kunnen met wat ik heb. Dus het is nu gemmen en enchanten en als ik nieuwe tailored/crafted items krijg weer enchanten en gemmen.
Dus ik zou meer gaan farmen, omdat anders de RL een iemand anders meeneemt die wel full enchanted is.

Het is dan ook niet zozeer dat je niet meemag, maar dat iemand anders, die meer tijd/gold/effort in zijn gear gestoken heeft de voorkeur boven jouw verdient. Als je niet het maximale uit je gear haalt is er altijd wel iemand die dat wel doet en het dan ook beter doet dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:00:
[...]

Ik vind dat altijd zo belerend. Als ik goed presteer tijdens raids zonder dure enchants en/of gems, dan is er toch geen enkel probleem? Alsof guildl/raid eaders graag hun macht willen uitoefenen "because they can". Nee, da's niet het type guild waar ik in zou willen zitten. :)
Je zou het beter doen , sneller een boss down , minder stress voor de healers , goedkoper in pots.
het feit dat je (denkt dat) het goed doet zonder enchants maakt dat je het nog steeds crap doet want je zou veel beter zijn met enchants & gems.
zet 2 exact gelijk gegearde chars naast elkaar , 1 volledig enchanted & gemmed , de ander niet welke zou jij me nemen naar je raid en waarom ?

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:44:
[...]

Dus ik zou meer gaan farmen, omdat anders de RL een iemand anders meeneemt die wel full enchanted is.
Succes, op je holy priest. ;)
Het is dan ook niet zozeer dat je niet meemag, maar dat iemand anders, die meer tijd/gold/effort in zijn gear gestoken heeft de voorkeur boven jouw verdient. Als je niet het maximale uit je gear haalt is er altijd wel iemand die dat wel doet en het dan ook beter doet dan jij.
Nou ja, bij ons is het belangrijker dat je een goede speler bent, dat je effort steekt in de guild en goed in de groep past. Je moet geen crap gear hebben natuurlijk, daar zijn we het wel over eens.

Ik denk alleen meer lange termijn en m'n Primal Mooncloth spul is natuurlijk wel voorzien, maar ik ga niet een willekeurige blauwe drop verblijden met een enchant. Dat vind ik zonde van m'n poen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:44:
[...]
zet 2 exact gelijk gegearde chars naast elkaar , 1 volledig enchanted & gemmed , de ander niet welke zou jij me nemen naar je raid en waarom ?
Dat kan ik zo niet zeggen, de factor "mens achter char" speelt een grote rol in die beslissing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe wat anders: voor de hntrs onder ons: een ghost wolf als pet. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51
L2AH !

Zo'n simpele kreet. En elke keer zo waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Niet zo'n probleem met de free spelldamage nu. En lukt dat niet, dan heb je met een paar daily-quests zo makkelijk genoeg geld verdiend om de enchant-mats van AH te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:53:
[...]

L2AH !

Geef 'es een tip dan? :)

offtopic:
(valt het op dat ik me verveel trouwens? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:39:
[...]

[afbeelding]

Mwoah. :)

Gewoon een hoop goede en volwassen speler.

Moet ik wel zeggen dat ik sinds een week of zes niet meer raid, maar als ik de gear van andere holy priests in de guild bekijk, kan ik nog goed mee. En de regels zijn niet veranderd. :)
Mwah, minder casual als ik dacht. ;)

Ben blij dat het bij jullie allemaal wel goed werkt. Maar vaak worden die gear-regels opgesteld omdat anders te veel mensen (zouden gaan) slacken en je progress daar door minder kan zijn/is. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:53:
[...]

L2AH !

probleem met l2ah is dat het wat tijd kost voor je het door hebt :P
ik farm wel easy spul etc en doe me dailies ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:55:
[...]

Geef 'es een tip dan? :)

offtopic:
(valt het op dat ik me verveel trouwens? ;))
De basis van alle handel, buy low, sell high !

Vooral letten op de blessing/lunacy/furie kaartjes. Vooral als je een complete set hebt kan je die met veel winst verkopen. Daarnaast elke keer de alchemy/enchanting/jewelcrafting/tailoring recipe's/patterns langslopen (in volgorde van meeset profit) Ik kom "regelmatig" een alchemy recipe tegen die je koopt voor 50/100g en te verkopen is voor 200/500g

En met professions als mining/herbalisme/alchemy/enchanting/jewelcrafting hoef je niet eens mobs te killen, dus maakt je spec niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:55:
[...]

Niet zo'n probleem met de free spelldamage nu. En lukt dat niet, dan heb je met een paar daily-quests zo makkelijk genoeg geld verdiend om de enchant-mats van AH te halen.
Ja lol echt lekker die spelldamage op healing items.

Ik heb uiteraard (zoals iedere priest) een damage zetje in de bank(met ook een paar epic's van kara) met echt alles op damage (inclusief ringen en trinkets), maar met mijn healing specc en in m'n healing gear heb ik meer spelldamage dan in m'n damage gear :o
Echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:00:
[...]
Ben blij dat het bij jullie allemaal wel goed werkt. Maar vaak worden die gear-regels opgesteld omdat anders te veel mensen (zouden gaan) slacken en je progress daar door minder kan zijn/is. :)
Ja, dat weet ik wel. :)

Volgens mij komt het door een vrij streng selectiebeleid dat het bij ons goed werkt en een minimumleeftijd van 18 jaar. Drie weken geleden is iedereen in de guild weer op "trialee" gezet vanwege lage opkomst bij raids en gebrek aan focus tijdens raid. Dat heeft het ledenbestand opgeschoond en volgens mij loopt het nu weer als een trein.

Er zijn ook veel applications geweest van mensen die gewoon heel goed in hun gear zitten, maar waarvan de officers gewoon niet het gevoel hadden dat ze in de guild zouden passen. Doen beetje navraag hier en daar (hoi Exitium!) en lezen hier en daar wat op fora.

Zorgvuldige selectie en screening van nieuwe mensen is erg belangrijk. :)
ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:01:
[...]

Dat principe snap ik. ;) Gebruik je Auctioneer oid? En ik meen me te herinneren dat "doordeweeks kopen, weekend verkopen" ook wel goed werkt? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:04:
[...]
Ja lol echt lekker die spelldamage op healing items.

Ik heb uiteraard (zoals iedere priest) een damage zetje in de bank met echt alles op damage (inclusief ringen en trinkets), maar met mijn healing specc en in m'n healing gear meer spelldamage dan in m'n damage gear :o
Echt leuk :)
Indeed, het grootste voordeel ervan vind ik nog wel dat je nu de spelldamage EN mana-regen op 1-set hebt, dus kan nu zowaar eens grinden zonder uren downtime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:37:
[...]

Lol dat van het zwaar klote voelen komt bij mij helaas ook wel eens voor :) dan ga ik meestal ook wel op tijd (01:00 ofzo ;) )

en nee we gaan gewoon jouw alt priestje ook ff lvlen en dan kan ik je ook ff wat tips enzo geven aangezien ik natuurlijk Oakfriend heb :)
Hehe ja, op een gegeven moment wist ik gewoon hoe ik me zou voelen de dag daarna. Die gedachte alleen al haalt al mijn behoefte om te spelen weg :P

Ik zou het wel leuk vinden als we mijn alt zouden lvlen uiteraard :) Zoals ik ooit al zei, lijkt me erg leuk om priest te spelen. Tips, pointers zijn altijd welkom. Ik weet niet alle ins en outs van die class.

Dus dat is wel leuk :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:38:
[...]

ff off topic:

Hoezo verslaafd, erg eigenlijk he..... Ik ken het van mezelf ook. soms tot half 1, 1 uur aan het spelen en de wekker gaat dan toch wel gewoon om kwart voor 5..... pfffff dood zijn heet zoiets
Nouja, ik denk dat voor zeker 75% van de mensen hier geldt dat je het erg leuk vind om te doen. Ik vind het wel erg leuk. Er is ook zoveel te doen. Je bent nooit klaar.

Ik snap wel wat je bedoeld, maar verslavend wordt het pas echt als je:

- Dingen gaat afzeggen voor Wow
- Agressief wordt als je niet kan spelen
- Alleen maar met Wow bezig bent, al dan niet ingame

Ik kan het bijvoorbeeld prima weken niet spelen. Ik doe het niet omdat ik het erg leuk vind om te spelen, maar als er iets tussen komt wat belangrijk is, zet ik wow opzij.

Wat betreft enchants/gems. Die maken een WERELD van verschil.

Mijn Enchants/Gems

- 34AP / 16 Hit
- 24 AP + minor run speed
- 20AP
- 20 AP 15 crit
- 8 hit
- 8 hit
- +6 all stats
- +12 agility
- +26 AP
- Mongoose
- Mongoose
- 24 AP
- 10AP / 4 hit
- 8 hit
- 50 AP 12 crit
- 12 agility

Dit is het uit me hoofd. Volgens mij heb ik er zelfs meer :o
Ik denk dat zelfs iemand die niet endgame bezig is, inziet dat dit een HUGE dpsincrease is

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ImdaMned schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:01:
Ik zou eigenlijk ook meer de AH langs moeten lopen. Kost vrij weinig tijd, en kan aardig wat opleveren.
En met professions als mining/herbalisme/alchemy/enchanting/jewelcrafting hoef je niet eens mobs te killen, dus maakt je spec niets uit.
Ik heb de transmute: Earth > Water > Air. Brengt toch ook een leuk centje op, al hebben een aantal guildies gevraagd of ik voor hun ook wat wil transmuten; dus komende 20 dagen even niets verdienen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:06:
[...]

Indeed, het grootste voordeel ervan vind ik nog wel dat je nu de spelldamage EN mana-regen op 1-set hebt, dus kan nu zowaar eens grinden zonder uren downtime :)
Yup erg lekker, wat ik zelf een groot voordeel vind is dat je mana-pool net zo groot blijft.
Als ik me damage set aantrek dan daalt mijn complete mana pool naar +/- 950, terwijl ik in healing gear een mana pool heb van ongeveer 1200 geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Het is een vereiste om a. in de guild te komen (we zijn een raid guild) b. om met raids mee te mogen.

Probeer jij maar eens met een volledig nieuwe group, die allemaal voor het eerst Kara in gaan, allemaal zonder enchants verder te komen dat het trash van attumen. Als je wilt raiden, heb je de enchants gewoon nodig punt.
Mee eens, alleen ben ik tot nu toe alleen nog maar eenzijdige eisen tegengekomen bij guilds. Je moet van alles hebben om mee te mogen doen met raids, maar wil je je beste beentje voor zetten om je character op dat niveau te krijgen qua gear etc, dan geven de andere guildies niet thuis.

Guilds beloven allemaal veel, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet de groep die al wel mee kan doen met raids niets voor degenen die zich graag daarbij wil aansluiten en daar wat hulp voor nodig heeft. Zit nu in de zoveelste guild waarin ik compleet zelfstandig mezelf "up-to-speed" moet brengen.

Eisen stellen okay, maar stel er wel iets anders tegenover.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:07:
[...]

Nouja, ik denk dat voor zeker 75% van de mensen hier geldt dat je het erg leuk vind om te doen. Ik vind het wel erg leuk. Er is ook zoveel te doen. Je bent nooit klaar.

Ik kan het bijvoorbeeld prima weken niet spelen. Ik doe het niet omdat ik het erg leuk vind om te spelen, maar als er iets tussen komt wat belangrijk is, zet ik wow opzij.
Mmmm moet dus toch al op gaan passen, ik stel namelijk het nu al maanden uit om naar de sportschool te gaan omdat ik WoW wil spelen en kan ook enorm van slag raken als ik een avondje niet kan spelen door onverwacht bezoek, maar ik moet ook zeggen dat als ik een weekendje niet speel ik me ook wel enorm lekker voel......

Dus klein beetje addicted ben ik toch al wel........ Ik ben wat dat betreft blij, dat ik niet op mijn werk nog door kan gaan haha 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:06:
[...]

Dat principe snap ik. ;) Gebruik je Auctioneer oid? En ik meen me te herinneren dat "doordeweeks kopen, weekend verkopen" ook wel goed werkt? :)
Auctioneer is wel heel handig idd. Wanneer je moet kopen/verkopen veschilt heel erg per server.

Potions en mats voor potions xijn bij ons onbetaalbaar doordeweeks 's avonds en redelijk goedkoop in het weekend. Op zondag middag is standaard Sale op AH, dan kun je echt veel cheap dingen kopen (vaak casuals die alleen in het weekend spelen en van hun meuk af moeten)

Dat je huly priest bent vind ik geen argument, ik ben prot warrior en ik heb ook mijn epic mount en heb nooit teweinig geld voor enchants/gems. Daylies is the keyword here. Probeer anders samen met een dps class de kill x-mobs daylies te doen, die vinden het heerlijk om een personal healer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Gebruikte het vroeger wel, maar momenteel screen ik liever zelf datgene wat interessant is. Vrôgger was ik zo'n 6 minuten bezig om interessant spul te scannen. Nu weet ik ongeveer wel wat wel of niet gewild is en gaat handmatig een stuk sneller.

Auctioneer gebruik ik nu alleen om snel een hoop op de AH te zetten. 20 stacks arcane dust is met 3 mouseclicks gedaan.
Weakling schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:10:
[...]

Mee eens, alleen ben ik tot nu toe alleen nog maar eenzijdige eisen tegengekomen bij guilds. Je moet van alles hebben om mee te mogen doen met raids, maar wil je je beste beentje voor zetten om je character op dat niveau te krijgen qua gear etc, dan geven de andere guildies niet thuis.

Guilds beloven allemaal veel, maar als puntje bij paaltje komt, dan doet de groep die al wel mee kan doen met raids niets voor degenen die zich graag daarbij wil aansluiten en daar wat hulp voor nodig heeft. Zit nu in de zoveelste guild waarin ik compleet zelfstandig mezelf "up-to-speed" moet brengen.

Eisen stellen okay, maar stel er wel iets anders tegenover.
Met craftables/pvp honor/BoE's kan je je eigen vlot redelijke tot goede gear bezorgen.

Met m'n mage heb ik alle instances ongeveer wel gezien. En m'n lock kan nog niet eens heroics in : P Af en toe een instance meepikken wil ik dan nog wel doen. Maar alleen als ik er echt zin in heb.

En wat ze je bieden? Nieuwe content en paarse pixels !
OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:17:
Reminds me...

Toen ik een klein nightelf-je was, level 38 ofzo, kwam ik op de AH een Dark Whelpling tegen voor 25g. Verkocht voor 75g. Op dat moment was ik blij met de 50g (voor mijn mount), maar nu vind ik het wel jammer dat ik um niet gehouden heb...
Komt omdat op lvl 38 50g enorm veel is. Nu in TBC op lvl 70 heb je daar net een decent gem voor.

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 23-11-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Reminds me...

Toen ik een klein nightelf-je was, level 38 ofzo, kwam ik op de AH een Dark Whelpling tegen voor 25g. Verkocht voor 75g. Op dat moment was ik blij met de 50g (voor mijn mount), maar nu vind ik het wel jammer dat ik um niet gehouden heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
eendje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:59:
[...]

prot paladins bestonden toen nog niet eens.. dus nee je zou gewoon lekker healadin zijn geweest
Wij hadden altijd vier of vijf pala's bij ons, waarvan één prot. Van MC tot in Naxx. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:36:
Ik heb (als de financiele toestand het toelaat) alles tot de max geenchant op m'n main.
Al zo je een uur later een upgrade krijgen....zo what?
De enchants helpen wel voor dat uurtje :)
Op mainspec gear wel ja, op offspec wil ik nog wel 'ns anders doen als het echt een kapitaal scheelt. :)

Over het enchanten en gemmen van gear die je snel replaced. Tijdens onze eerste Kael kill dropte twee keer pala/rogue/shaman token. Twee happy shamans, een enhancement en een elemental. Gelijk door naar Hyjal voor BT attunement. Eén van de eerste trashwaves dropte Chestguard of Relentless Storms. Zonde van de T5 chest dus. :P
Nivado schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:12:
Bovendien, als jij als enige in de raid met crappy enchants en green gems zit, dan is je gear niet vergelijkbaar met de rest en zul je dus ook niet "goed" presteren.
Mwoah, een crappy speler met top gems en enchants zal nog altijd minder presteren dan een goeie speler met crappy enchants en green gems. Gear speelt een rol, maar skill is nog altijd een stuk belangrijker IMO.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:17:
Ergens is het natuurlijk wel gewoon gek dat je zoiets moet eisen van een speler. Een speler is goed of niet. (punt) Als hij minder goed is, maar dat kan "maskeren" door goede enchants en daardoor mee kan komen met de rest: prima. Als de speler goed is en daardoor ook zonder dure enchants mee kan komen met de rest: ook prima. Toch?
Naarmate je verder komt ga je, om in jouw geval je priest er maar in te betrekken, alles nodig hebben wat je kan krijgen. Als je door niet het beste te nemen zeg maar 100 healing en 15 mp5 misloopt, verhoogt dat je kans op het niet neerkrijgen van een boss. We hebben gisteren Naj'entus gedaan en daarbij pakt de hele raid elke minuut 8500 dmg, en tijdens die minuut vliegt er een paar duizend dmg door de hele raid heen. Dat wil je echt niet doen met een groep zonder de beste enchants, gems en potions. Hoe verder je komt, hoe belangrijker het wordt. Da's ook de reden dat IMO enchanting + jewelcrafting nog altijd de beste raidprofessions zijn. :)
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:28:
1000 healing veel, lol, begon aan TBC al met 800 healing, tegenwoordig is 2000 healing "goed".
Maarja als iedereen in je guild het goed vindt dat met je greenies in een 10/25 man raid rond loopt, wie ben ik om daar iets van te zeggen?
1800+ is goed op het moment, begin Kara liep ik op m'n pala in vrijwel full blue met 1200-1300 healing rond geloof ik. :)
Doen beetje navraag hier en daar (hoi Exitium!) en lezen hier en daar wat op fora.
Hi2u2! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:
[...]

Mmmm moet dus toch al op gaan passen, ik stel namelijk het nu al maanden uit om naar de sportschool te gaan omdat ik WoW wil spelen en kan ook enorm van slag raken als ik een avondje niet kan spelen door onverwacht bezoek, maar ik moet ook zeggen dat als ik een weekendje niet speel ik me ook wel enorm lekker voel......

Dus klein beetje addicted ben ik toch al wel........ Ik ben wat dat betreft blij, dat ik niet op mijn werk nog door kan gaan haha 7(8)7
Ach in zekere zin zijn we allemaal "verslaafd". Waarom denk je anders dat het hier tijdens 09:00 - 17:00 het drukst is? Als je niet kan spelen, ga je er maar over praten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:20:
[...]

Ach in zekere zin zijn we allemaal "verslaafd". Waarom denk je anders dat het hier tijdens 09:00 - 17:00 het drukst is? Als je niet kan spelen, ga je er maar over praten :9
Yep en vooral de maandagmorgen is favoriet, hahaah merk je weer dat iedereen net gespeeld heeft en afkick verschijnselen heeft hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:07:

oh oh dan mag ik ook wel uitkijken...volgens mij ben ik echt zwaar verslaafd eraan dan.
Ik zeg idd dingen af voor wow en als ik een avondje niet kan spelen dan wordt ik ook wel een beetje chagerijnig.. :|

Op me werk ben ik alleen maar dit forum aan het doorspitten op zoek naar nuttige info of gewoon om ff lekker over wow te lullen (tussendoor nog wel ff Lotr aan het lezen in het engels :) )

Ik denk dat ik mezelf wel verslaafd kan noemen (volgens mij is het zo als je zelf toekent dat je verslaafd bent, dat het dan wel meevalt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:22:
[...]

Yep en vooral de maandagmorgen is favoriet, hahaah merk je weer dat iedereen net gespeeld heeft en afkick verschijnselen heeft hahaha
Haha idd. Iedereen trots de belevenissen van het weekend mededelen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:23:
[...]

oh oh dan mag ik ook wel uitkijken...volgens mij ben ik echt zwaar verslaafd eraan dan.
Ik zeg idd dingen af voor wow en als ik een avondje niet kan spelen dan wordt ik ook wel een beetje chagerijnig.. :|

Op me werk ben ik alleen maar dit forum aan het doorspitten op zoek naar nuttige info of gewoon om ff lekker over wow te lullen (tussendoor nog wel ff Lotr aan het lezen in het engels :) )

Ik denk dat ik mezelf wel verslaafd kan noemen (volgens mij is het zo als je zelf toekent dat je verslaafd bent, dat het dan wel meevalt :)
Ach, misschien komt mijn tekst wat erger over dan in het echt is hoor. Maar dat is het wel in grote lijnen. Verslaving = afhankelijkheid van X

X kan alles zijn. Drugs, gokken, you name it.

Maar zoiets kan je zelf wel herkennen met een beetje common sense. Dat verwacht ik hier wel op tweakers. Je merkt vanzelf wel wanneer het fout gaat ;)

Enne toegeven dat je verslaafd bent is de 1e stap in de goede richting (genezing).

Maar dat zal wel los lopen allemaal.

Een gast bijvoorbeeld die ik ken. Zat bij me op school, die was aardig verslaafd. Die skipte school om te spelen, kwam niet op toetsweken. Kijk, dát is niet zo slim.

Om het te vertalen naar jouw situatie (althans ik ga er vanuit dat je fulltime werkt). Als je je gaat ziekmelden, of je werk niet meer naar behoren kan doen door Wow, dan zou ik wel oppassen.

Ik vind ook dat als andere dingen er niet onder lijden, je zoveel kan spelen als je wilt.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:43:
[...]

Maar casual is het zeker niet. :)
100% zeker van wel. Vooral aangezien Sunstrider tot 2x aan toe enorm generfed is, Solarian is daarbij ook 100% makkelijker geworden aangezien de hele boss fight is remodeled naar een stom 'bom' spel. Voor de nerfs moest je nog 150 AR hebben, nou niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Killion schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:28:
[...]

100% zeker van wel. Vooral aangezien Sunstrider tot 2x aan toe enorm generfed is, Solarian is daarbij ook 100% makkelijker geworden aangezien de hele boss fight is remodeled naar een stom 'bom' spel. Voor de nerfs moest je nog 150 AR hebben, nou niet meer.
En daarom zijn guilds die er nu mee bezig zijn casual guilds en degene die ze eerder hebben gedaan die-hard-raiders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:25:

[...]

Ach, misschien komt mijn tekst wat erger over dan in het echt is hoor. Maar dat is het wel in grote lijnen. Verslaving = afhankelijkheid van X

X kan alles zijn. Drugs, gokken, you name it.

Maar zoiets kan je zelf wel herkennen met een beetje common sense. Dat verwacht ik hier wel op tweakers. Je merkt vanzelf wel wanneer het fout gaat ;)

Enne toegeven dat je verslaafd bent is de 1e stap in de goede richting (genezing).

Maar dat zal wel los lopen allemaal.

Een gast bijvoorbeeld die ik ken. Zat bij me op school, die was aardig verslaafd. Die skipte school om te spelen, kwam niet op toetsweken. Kijk, dát is niet zo slim.

Om het te vertalen naar jouw situatie (althans ik ga er vanuit dat je fulltime werkt). Als je je gaat ziekmelden, of je werk niet meer naar behoren kan doen door Wow, dan zou ik wel oppassen.

Ik vind ook dat als andere dingen er niet onder lijden, je zoveel kan spelen als je wilt.
Mmja kijk mijn werk lijd er niet onder en ik skip verder ook niks dat echt belangerijk is, dus het valt allemaal wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste post voor het weekend:

I. Thou shalt be fully equipped before questing.
Don’t get to the instance, or right after the first fight, and suddenly realize you only have 200 arrows/bullets. Or only 3 Holy Candles. Get your pet’s food before you fight (or hope he eats mage food!). Empty your bags of the 27 gray items you picked up last time out, before you start killing trash in Ramparts or Scarlet Monastery.

II. Thou shalt use thy “MUTE” button as needed.
Neither I, nor anyone else, wants to hear you argue with your spouse, parent(s), significant other, or child(ren). Nor do we particularly want to hear you do the Dew, or slurp your slurpee, or guzzle your Rockstar. And I sure don’t want to hear you munching popcorn in my ears or crunching pretzels–and sure as hell NOT WHILE YOU’RE TALKING! Either use push-to-talk (and don’t talk with your mouth full, mmkay?) or figure out how the Mute function for your chat program or microphone works. Please?

III. Thou shalt always respect thy group’s loot rules.
Know before you start when to roll “Greed” and when to roll “Need”. Just because your tailor alt can use that pattern, is not (usually) a reason to hit the Need button. Especially in a guild group (at least, this is the case in my guild and most guilds I know of), if you can use an item someone else won, and they don’t necessarily need it, he or she will probably give it to you if you ask nicely. After all, it’s generally to the guild’s benefit. And if you accidentally hit “Need” on a non-BOP item that you don’t NEED, insist on a re-roll. If you’re in doubt in a PUG on whether to roll Need or not, check this out.

IV. Thou shalt not loot during combat.
This does not mean you can loot if you aren’t fighting, but others are. “Well, I was just running by, and I have autoloot on and…” … and a green or blue pops up in the middle of everyone’s screen in the middle of their fight. What’s the rush?? The corpses aren’t going anywhere. And what if someone died and is running back? They may not even see the item pop up. If you have those little crossed swords by your portrait, leave that right mouse button alone.

V. Thou shalt not lessen thy tank’s ability to build or maintain aggro.
Rogues, don’t stunlock the MT’s target before he gains aggro and starts building rage. He NEEDS to get hit for rage to build! His job is to get hit, so LET HIM! For more, look here.

VI. Thou shalt use AOEs responsibly.
If you’re a hunter and use Multi-Shot and pull an extra mob, you better have a freezing trap down for it, or be able to kill it on your own. Casters, just because only one mob is engaged doesn’t mean you don’t have to worry about breaking CC on the other 3 with your fancy-graphics “Improved Raining Cats and Dogs.”

VII. Thou shalt not break thy companions’ crowd control.
If there is a freezing trap down, or a sheep wandering, or an undead shackled, and you didn’t do it, then someone else did, and probably for a good reason. Depending on why your current group exists, it’s never a bad idea to practice those tactics you’ll eventually–maybe–employ in a Raid. That means, leave the CC mobs alone until the mobile targets are dead. If you DO break CC, say so, so someone (you hope) can intercept and save you from a wipe.

VIII. Thou shalt not cast DOTs indiscriminately.
I’ve been guilty of this (and I probably will be again, until and unless I move Osprey’s Shadow Word: Pain button somewhere else). You get an add, and it’s on your squishy butt. You haven’t learned (or didn’t remember) to run to your tank. Instead, you hit the aforementioned SW:P or some other insta-cast damage spell (which is probably a DOT). Or, you’re a ‘lock with a DOT fetish. I don’t know; I don’t care. Remember what happens when you DOT: YOU generate MORE threat, and move up on the mob’s hate list (maybe to the top, if you’re the first to cause direct damage). And then what? I try to put down a freezing trap, or the mage tries to sheep…and 1 tick later, CC breaks because of your ill-advised DOT. If you have to DOT, DOT responsibly!

IX. Thou shalt only praise thy companions in public.
“If you can’t say something nice, don’t say anything at all.” Obviously, this rule, just as all the others preceding, is situational. If the climate in your guild or group is such that everyone is observing Commandment X below, then good-natured ribbing after a bad-pull-wipe might not be taken amiss. If you feel you have to offer constructive comments during the excursion, then /whisper them. That doesn’t mean a friendly reminder from the MT along the lines of “Remember to let me get aggro and build a lot of rage before using stuns on the main target” is out of line.

X. Thou shalt, above all else, HAVE FUN!
Yes, this is a game. A virtual death (or two, or three, or ten) should not cause more misery for you or anyone else than the common cold. (Hell, by the time you’re up to 10 deaths on a run, you’re all probably giggling hysterically anyway! Just remember there’s a repair bill to pay.) If you aren’t having fun, the only fault is yours: You are making a conscious choice to continue the un-fun. If you’re not enjoying yourself, go do something else you will enjoy!

(via)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Amen en prettig weekend! _/-\o_

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het heeft, vooral bij mensen die niet thuis zijn in computers (of mmo's), iets negatiefs, terwijl het voor vele gewoon een hobby is. Inderdaad, als je werk/school/slaap/whatever er onder gaat lijden, dan is dat niet goed.

Maar soms hoor ik wel eens dingen als "waarom ga je niet mee het cafe in? moet je weer wow spelen?", of "je kan beter naar de sportschool ipv dat stomme wow", etc. Voor mij is wow een hobby, waar ik redelijk wat tijd aan besteed; vooral door de week 's avonds, en in het weekend wanneer ik geen zin heb om uit te gaan. En de sportschool vind ik sowieso niet leuk, daar zou ik never nooit heen gaan, ook niet als wow nooit bestaan had. :)

Helaas vinden sommige mensen dingen als
- je klemzuipen in het cafe,
- hele dagen in een auto door dorpjes 'cruisen',
- 3x per week in de sportschool staan.
allemaal wel echte hobby's en normaal, maar een avondje wow niet.

-- edit --

Weekend inderdaad. Ooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:56
OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:47:
Het heeft, vooral bij mensen die niet thuis zijn in computers (of mmo's), iets negatiefs, terwijl het voor vele gewoon een hobby is. Inderdaad, als je werk/school/slaap/whatever er onder gaat lijden, dan is dat niet goed.

Maar soms hoor ik wel eens dingen als "waarom ga je niet mee het cafe in? moet je weer wow spelen?", of "je kan beter naar de sportschool ipv dat stomme wow", etc. Voor mij is wow een hobby, waar ik redelijk wat tijd aan besteed; vooral door de week 's avonds, en in het weekend wanneer ik geen zin heb om uit te gaan. En de sportschool vind ik sowieso niet leuk, daar zou ik never nooit heen gaan, ook niet als wow nooit bestaan had. :)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Tja, het is nou eenmaal zo dat je meer indruk op vrouwen maakt met een gespierd lichaam en niet met een lvl70 NE Mohawk + purple pixels.
En indruk maken op <sexe naar keuze> is nog altijd het primaire doel van ons leven :P

[ Voor 3% gewijzigd door QuarK op 23-11-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:42:
Laatste post voor het weekend:

10 geboden verhaaltje
:)
Ik fail bij 3, 4 en 9 : (

6 is tegenwoordig meer een warrior/rogue/hunter/pally problem : P

[ Voor 91% gewijzigd door ImdaMned op 23-11-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
OkkE schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:47:
Add hele avonden tv kijken maar aan die lijst. Zijn wij normaal gesproken ingame toch echt socialer bezig dan iemand die constant tv aan het kijken is ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
QuarK schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:55:
Tja, het is nou eenmaal zo dat je meer indruk op vrouwen maakt met een gespierd lichaam en niet met een lvl70 NE Mohawk + purple pixels.
En indruk maken op <sexe naar keuze> is nog altijd het primaire doel van ons leven :P
Wtf dus daar is niet de bierbuik voor? Achteraf ff minder goede investering dan :(

Enne @Exitium idd ik heb op m'n alt priestje zonder raidgear (mja 1 item ofzo) 1300 healing, en heb nog niet eens de allerbeste blues danwel overal de beste enchants op. Zonder te raiden kun je makkelijk over de 1400 healing gaan, dat weet ik vrij zeker. Ik wil altijd alles zoveel mogelijk enchanted hebben, maar atm voor m'n altje bijv op bracer liever voor 12 int gegaan (kosten: geen drol, letterlijk) ipv +30 (oid) healing (kosten: 50+g). Offspec en alts voorzie ik van goede enchants MITS ik een item heb dat gewoon erg goed is of lang meegaat, anders gaat er een cheaper alternatief op.
Ik vind het niet hebben van enchants alleen echt een crapreden, enchants op bracer/gloves/chest zijn vrijwel voor iedereen hardstikke cheap en mag je dus m.i. niet missen.

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 23-11-2007 17:17 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:20:
[...]

quoted for truth! :D zometeen maar even een smokem doen en vant weekend AV grinden en BT attument doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
AV weekend Yippieee :D vanaf 1900 Tot 0100 en daarna Zaterdag van 10-00 ( werktijd) tot 1700 :P en thuis van 1900 tot 0300 :D , en zondag agaaaain :D , maandag's rust ;)

Doel einde dit weekend 20k 25k moet wel te halen zijn :) kom maar op met nieuwe pvp spull :D

3500 Arena Points
en 17k Honor points heb ik nog dus dat komt wel goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:34:
AV weekend Yippieee :D vanaf 1900 Tot 0100 en daarna Zaterdag van 10-00 ( werktijd) tot 1700 :P en thuis van 1900 tot 0300 :D , en zondag agaaaain :D , maandag's rust ;)

Doel einde dit weekend 20k 25k moet wel te halen zijn :) kom maar op met nieuwe pvp spull :D

3500 Arena Points
en 17k Honor points heb ik nog dus dat komt wel goed ^^
Je hebt niet alleen de Honor points nodig geloof ik, maar ook de marks van verschillende BG's :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:10:
[...]

Je hebt niet alleen de Honor points nodig geloof ik, maar ook de marks van verschillende BG's :|
Klopt, en ik heb er lekker rekening mee gehouden :D Heb van alle 4 honderd marks en heb voor woensdag 5k arenapoints + 75k honor. :D Ik zie het positief tegemoet hehe.

En nog ff over die topic, ik lees het alleen als ik thuisben en lees maar een kwart. Die eeuwige dingen over speccs + PVE is zo saai. Gief meer PVP. :P Enige wat is eigelijk lees. :9

EDIT: Eerste AV gelijk 570 honor. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well grappig dat men het hier over het algemeen niet verkeerd vind om op het werk met WoW bezig te zijn, niet gezellig met vrienden wat gaan doen om WoW te spelen, etc, zo normaal vind. Ik was ook wel verslaafd aan WoW, maar andere zaken kwam altijd op de eerste plaats. Gezellig uitgaan met vrienden (uhm, dat gaat echt niet alleen maar om het klemzuipen bij jullie, hoop ik?), fitnessen, gewoon m'n werk doet op het werk of op school en andere plichten deed ik altijd wel eerst voordat ik het WoW icoontje aanklinkte. Ja tuurlijk deed ik het ook wel eens niet, maar dat was meer uitzondering dan regel. Als je je werk niet doet of je andere vrienden verstoot voor WoW denk ik toch wel dat je moet proberen wat te minderen. :P

Hmm na al die WoW talk heb ik wel zin om direct m'n account weer te activeren en te spelen tot midden in de nacht, en morgen op m'n werk de hele dag WoW dingetjes op te zoeken. :O
Ik merkte het ook laatst toen iemand op school erover begon, dat ik meteen begon mee te praten enzo. Zou in WoW een stofje zitten net zoals dat ze in chips stoppen om te laten zorgen dat je meer gaat eten (spelen in het geval van WoW)? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom fitnessed iedereen toch? Is dat ZO sociaal? Hoewel ik het zelf ook wil gaan doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed het niet omdat het sociaal was, maar omdat ik bijna niet beweeg van mezelf. Kijk als je houthakker bent dan krijg je je portie lichaamsbeweging op een dag om fit te blijven en op een gezond gewicht. Als ik niet fitness dan krijg ik niet genoeg lichaamsbeweging. Ik had dan ook (ernstig) overgewicht en gelukkig nu niet meer. En in het licht van zelfbehoud vind ik dat dan wel even belangrijker dan World of Warcraft. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:01:
Ik deed het niet omdat het sociaal was, maar omdat ik bijna niet beweeg van mezelf. Kijk als je houthakker bent dan krijg je je portie lichaamsbeweging op een dag om fit te blijven en op een gezond gewicht. Als ik niet fitness dan krijg ik niet genoeg lichaamsbeweging. Ik had dan ook (ernstig) overgewicht en gelukkig nu niet meer. En in het licht van zelfbehoud vind ik dat dan wel even belangrijker dan World of Warcraft. ;-)
Hah, ik wordt juist maar niet dik :P Daarom wil ik meer sporten (doe al aan voetbal) om wat meer massa te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:36:
[...]

Klopt, en ik heb er lekker rekening mee gehouden :D Heb van alle 4 honderd marks en heb voor woensdag 5k arenapoints + 75k honor. :D Ik zie het positief tegemoet hehe.

En nog ff over die topic, ik lees het alleen als ik thuisben en lees maar een kwart. Die eeuwige dingen over speccs + PVE is zo saai. Gief meer PVP. :P Enige wat is eigelijk lees. :9

EDIT: Eerste AV gelijk 570 honor. :9~

AKooi22 wijzigde dit bericht 23-11-2007 19:45 (3%)
Ojee die edit was wel erg snel in je berichtje verwerkt. Bespeur ik hier een leecher. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
My luck. AV Weekend, en wie moet er het hele weekend werken? Juist.. Zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Hmm, iemand ooit gehad?
Deden net Prince, 2 healers krijgen enfeeble, phase 3 begint met enfeeble up, en uiteraard spawnen de axes op de 2 healers. Pew pew dood. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Rudi schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:
Hmm, iemand ooit gehad?
Deden net Prince, 2 healers krijgen enfeeble, phase 3 begint met enfeeble up, en uiteraard spawnen de axes op de 2 healers. Pew pew dood. :o
Ooit gehad? Gisterenavond en vanavond alleen maar gewiped op Prince, we komen niet verder dan 30%. Om suf van te worden..

Trouwens, hoe snel kun je Karazhan clearen? We hadden woensdag Attumen, Moroes, Maiden, Big Bad Wolf, Curator, Aran in 4 uur gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Freaky Maus op 24-11-2007 00:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle niet optionele bosses kunnen makkelijk in een raid van 3.5 - 4 uur, dus Attumen, Moroes, maiden, Opera, Curator, Aran, Prince, en zelfs Netherspite en Nightbane moeten ook wel nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Freaky Maus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:54:
[...]

Ooit gehad? Gisterenavond en vanavond alleen maar gewiped op Prince, we komen niet verder dan 30%. Om suf van te worden..
Euh ja, maar de situatie dat je enfeeble EN axes krijgt komt hoop ik niet al te vaak voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:02:
Alle niet optionele bosses kunnen makkelijk in een raid van 3.5 - 4 uur, dus Attumen, Moroes, maiden, Opera, Curator, Aran, Prince, en zelfs Netherspite en Nightbane moeten ook wel nog kunnen.
En Illhoof. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Freaky Maus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:54:
[...]

Trouwens, hoe snel kun je Karazhan clearen? We hadden woensdag Attumen, Moroes, Maiden, Big Bad Wolf, Curator, Aran in 4 uur gedaan.
Vandaag een 4 uur volle clear. Group setup warrior MT, druid OT, pala healer, priest healer, warlock/mage/spriest/enh shaman/ele shaman/rogue. 2x totems, mana regen van spriest zorgt ervoor dat je vrijwel alle trash kan chainpullen, en dan heb je nog eens 2x heroism op bossfights.

Hoewel de groep wel redelijk overgeared was, curator kill tijdens de eerste evocate, aran down in 2 minuut 30, dat soort grappen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hmzaniac op 24-11-2007 03:44 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 15-09 20:32
Vandaag voor t eerst Kael'thas bekeken, moet zeggen dat blizzard hiermee toch een leuke encounter heeft neergezet (halverwege p2 eerste try, tot zover t gemakklijke gedeelte :P)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
blouweKip schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 04:54:
Vandaag voor t eerst Kael'thas bekeken, moet zeggen dat blizzard hiermee toch een leuke encounter heeft neergezet (halverwege p2 eerste try, tot zover t gemakklijke gedeelte :P)
Kael'Thas is de beste en moeilijkste fight van TBC :) geniet ervan :)

De meeste guilds zaten vast op KT maar met de nerf moet het voor de meeste raidguilds toch wel haalbaar zijn. Als je KT eenmaal down hebt is MH en BT free lewt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:22

Snuffel

Vroem!

Gisteren een maatje van me geholpen met het verkrijgen van een hele coole pet.

ergens in het noorden van Dustwallow Marsh heb je Grimtotem Spirit-Shifters zitten, en die kan een halfdoorzichtige wolf releasen.
Als je hem MC-ed, dan heb je controle over over zijn pet, en in combinatie met een shammy met Heroism kan je ervoor zorgen dat je in no-time zijn pet overneemt.

Was leuk om te doen, en hij heeft nu die gave pet onder zich.
Eén nadeel; het beest valt niet te levellen...... wolf is level 30, hij 70.

Filmpje van hoe de pet te verkrijgen: http://www.youtube.com/watch?v=m_tLDiHRSlY
Foto
Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee183/pissedgnome/WoWScrnShot_112207_220159.jpg?

[ Voor 0% gewijzigd door Snuffel op 24-11-2007 09:24 . Reden: typo :P ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje te twijfelen over de talents van de Paladin die ik ga maken. Op level 70 (of ergens bij 60 al) wil ik wel Holy gaan om healer te worden (overigens alleen voor instances, want raiding heb ik geen tijd voor) maar weet niet echt wat de beste (qua snelheid maar vooral ook fun) build is voor levelen. Ik vermoed Retribution aangezien mijn Warrior op Protection echt niet vooruit komt met het slachten van mobs (en dus verkrijgen van XP, maar ik heb hem nooit met prot geleveled, pas op 70 prot gegaan) omdat 'ie zo weinig damage doen. Ook vermoed ik dat Holy niet opschiet, om dezelfde redenen. Aan de andere kant heb ik gehoord dat Paladins ruk zijn voor DPS dus als ik retri doe, kom ik dan ooit wel in een party voor instances (>70)? Niet dat ik elke dag instances wil doen, maar af en toe een instance lijkt me wel leuk, en dan elke keer respeccen lijkt me ook niet zo'n goed plan (vanwege de prijs van het respeccen die dan steeds oploopt). Iemand suggesties voor builds voor het levelen?
Ook ben ik op mijn Warrior pas op 70 begonnen met het verzamelen van prot gear, dus het duurde nogal voordat ik goede gear had, dus nu wil ik op 60 al wel beginnen met het verzamelen van Holy gear, zou dat dan betekenen dat ik dan in Outland ga zuigen omdat ik geen goede gear heb voor retri/leveling build? Nja, dat is pas later van belang omdat ik niet vermoed dat ik erg snel 60 zal zijn op die char. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tot 40 met retribution levellen, daarna prot AoE grinden. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
QuarK schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:55:
Tja, het is nou eenmaal zo dat je meer indruk op vrouwen maakt met een gespierd lichaam en niet met een lvl70 NE Mohawk Warrior :) + purple pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:30:
[...]

Ojee die edit was wel erg snel in je berichtje verwerkt. Bespeur ik hier een leecher. ;)
Nee, die heb ik helemaal niet geleech, een gemiddeld potje van AV duurt nu ongeveer nog maar 10 à 12 minuten waarvan je eerst nog 2 minuten die wachttijd of moet trekken. Ik editte em na AV, hoe kan ik ook anders het honor weten. :P
Snuffel schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:18:
Gisteren een maatje van me geholpen met het verkrijgen van een hele coole pet.

ergens in het noorden van Dustwallow Marsh heb je Grimtotem Spirit-Shifters zitten, en die kan een halfdoorzichtige wolf releasen.
Als je hem MC-ed, dan heb je controle over over zijn pet, en in combinatie met een shammy met Heroism kan je ervoor zorgen dat je in no-time zijn pet overneemt.

Was leuk om te doen, en hij heeft nu die gave pet onder zich.
Eén nadeel; het beest valt niet te levellen...... wolf is level 30, hij 70.

Filmpje van hoe de pet te verkrijgen: http://www.youtube.com/watch?v=m_tLDiHRSlY
Foto
[afbeelding]
Hoezo hij is niet te levelen? Is ie echt niet te levelen, of bedoel je dat het zo langzaam gaat?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:56:
Tot 40 met retribution levellen, daarna prot AoE grinden. :P
Hebben Paladins AoE dan? Ik hoor hier graag meer over, want het klinkt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:24:
[...]

Hebben Paladins AoE dan? Ik hoor hier graag meer over, want het klinkt interessant.
Is volgens mij de spell "Consecration". Speel geen pala namelijk :P
Hier is een hoop te vinden over de Paladin: http://www.wowwiki.com/Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Capa schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:47:
[...]

Is volgens mij de spell "Consecration". Speel geen pala namelijk :P
Hier is een hoop te vinden over de Paladin: http://www.wowwiki.com/Paladin
check dit ff :) Prot pala lvl 70 .. http://www.youtube.com/watch?v=Mo-nmAe6rfs

Ik doe dit zelf ook regelmatig :P

[ Voor 5% gewijzigd door Solid Seal op 24-11-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:24:
[...]

Als je een goed shield + 1hander hebt kan je met de volgende talents & spells aardig aoe grinden als paladin.

-Redoubt, voor de extra block kans
-Reckoning, 10% kans op extra attacks als je geraakt word, als je 4-5 mobs op je in hebt rammen loopt dat aardig op.
-Seal of light gebruiken voor heals
-Blessing of sanctuary
-Shield spike
-Concentration
-Retribution Aura

Als je dat alles goed combineert kan je redelijk AoE grinden met een pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

wat ik doe:

Blessing of sanc op mezelf (-80 dmg reduction)
cast Seal of light
Retribution aura

Pak mount + select een mob
Ren door groep heen
dis-mount

Judge Light op die geselecteerde mob + recast seal of light

en , als je prot ben, use je block spell (+30% block komende 10 sec) consecration

als je half mana hebt doe je seal of wisdom - judge m op een mob en recast wisdom

etc .. eerste 10x gaat het gloeiend fout .. block chance enzo is wel een pre .. + ruim 11k hp :)
Vraag om wat buffs en neem mana of hp pots mee

[ Voor 4% gewijzigd door Solid Seal op 24-11-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo dagboek

Gister wel weer een leuke kara run gehad op me alt(rogue), in totaal 4 epic's kunnen looten hehe
We hadden R&J met het opera event en daar dropte die trinket van romulo dus die kreeg ik :)

De king's defender dropte van chess, nou is dit niet echt een rogue wapen maar aangezien onze tanks hem al hadden en ik nog steeds met 2 blauwe zwaardjes rondliep kreeg ik hem :)

Daarna door naar prince waar mijn T4 helm dropte, maar ik was op m'n alt en een main had hem ook nodig dus automatisch kreeg hij hem.
Maar de sunfury bow dropte ook van die oohh zo aardige prince dus die mocht ik looten, daarna door naar netherspite en ja hoor zijn zwaard dropte ook :)
Dus van 2 dodgy, crappy blue zwaardjes ging ik naar 2 erg leuke bij_elkaar_passende epic zwaardjes. _/-\o_

@nawa: ik zou nog ff komen kijken gisteren op jouw server maar we gingen pas om 10 uur kara in en we kwamen er pas om 03:15 - 03:30 uit dus benk eigenlijk gelijk gaan slapen :)
als je dit leest kijk ik ff of ik vanavond(zaterdag) tijd heb om ff mijn BE pally en jouw priest te lvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:13:
hallo dagboek

Gister wel weer een leuke kara run gehad op me alt(rogue), in totaal 4 epic's kunnen looten hehe
We hadden R&J met het opera event en daar dropte die trinket van romulo dus die kreeg ik :)

De king's defender dropte van chess, nou is dit niet echt een rogue wapen maar aangezien onze tanks hem al hadden en ik nog steeds met 2 blauwe zwaardjes rondliep kreeg ik hem :)

Daarna door naar prince waar mijn T4 helm dropte, maar ik was op m'n alt en een main had hem ook nodig dus automatisch kreeg hij hem.
Maar de sunfury bow dropte ook van die oohh zo aardige prince dus die mocht ik looten, daarna door naar netherspite en ja hoor zijn zwaard dropte ook :)
Dus van 2 dodgy, crappy blue zwaardjes ging ik naar 2 erg leuke bij_elkaar_passende epic zwaardjes. _/-\o_

@nawa: ik zou nog ff komen kijken gisteren op jouw server maar we gingen pas om 10 uur kara in en we kwamen er pas om 03:15 - 03:30 uit dus benk eigenlijk gelijk gaan slapen :)
als je dit leest kijk ik ff of ik vanavond(zaterdag) tijd heb om ff mijn BE pally en jouw priest te lvlen :)
Op welke Server zitten jullie om er 1 te levelen? :D ik ben van plan een nieuwe BE te gaan levelen hoogstwaarschijnlijk me 1e healer :) , een Pala dus :) , en zou het best leuk vinden met een paar alles te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:01:
[...]
[...]

Hoezo hij is niet te levelen? Is ie echt niet te levelen, of bedoel je dat het zo langzaam gaat?
Hij schijnt geen xp te krigjen van de mobs die gekilled worden...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaggey88 en Solid Seal, bedankt voor jullie tips!
Solid Seal ik heb het over levelen, maar jij hebt het over goede block chance en 11k HP, ik denk niet dat dat echt haalbaar is <70. :P
Daarnaast is dat AoE grinden wel snel levelen, maar is het ook leuk? Op m'n Warrior deed ik maar wat en op m'n Hunter rushte ik onwijs (was bijna een speedrun, lol) maar met m'n Paladin wil ik ook echt de lore en het verhaal beleven, dus ik ga het veel rustiger aan doen (ook maar eens quests lezen enzo). Is dat AoE grinden dan ook wel leuk of is dat alleen om snel naar 70 te rushen?
Kan natuurlijk per persoon variëren, maar misschien is daar een soort algemene consensus over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:15:
[...]

Op welke Server zitten jullie om er 1 te levelen? :D ik ben van plan een nieuwe BE te gaan levelen hoogstwaarschijnlijk me 1e healer :) , een Pala dus :) , en zou het best leuk vinden met een paar alles te doen :D
Quel'thalas...ik heb een BE pally (lvl 8 ) en nawa heeft een troll priest (lvl 11)holy dus mmm 2 healer's? als jij nou een retrinoobje ;) wordt dan hebben we een tank, healer en dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
Snuffel schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:30:
[...]

Hij schijnt geen xp te krigjen van de mobs die gekilled worden...
Moet je niet mobs killen die om en nabij het level liggen van die wolf om voor die wolf exp. te krijgen? Of doe je dat al?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:03
Na 2.5 jaar ben ik ook maar weer eens WoW aan het installeren, ik zag die trial voor 'the burning crusade'staat dus waarom niet. Ik heb WoW maar 3 maanden gespeeld, het sloeg niet echt aan toen. Kwam door de community en had denk ik de verkeerde class gekozen(mage).
Nu ga ik in iedergaval voor een andere class, namelijk een rogue. Ik ben toch wat meer van de 'in your face' combat. Nu ben ik echter nog opzoek naar een server met een beetje een fatsoenlijke community. En met fatsoenlijk bedoel ik niet al te 'omg i pwned y00' en liefst ook niet al te jong. Zou iemand hier een pve server kunnen aanbevelen die daar aan voldoet?
Daarnaast vroeg ik me af wat de musthave addons zijn? Enige die ik me kan herinneren is de auctioneer addon oid, die prijzen in AH bijhield. Ik had ook al gelezen over een mapplugin, die leek me ook erg handig.

(btw, WoW+burning crusade installeren duurd gigantisch lang)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Right, je wilt een in-your-face-class spelen en gaat vervolgens voor een Rogue, waarbij een hoop van de aanvallen achter iemand z'n rug moeten uitgevoerd worden. 8)7 :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
pasta schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:40:
Right, je wilt een in-your-face-class spelen en gaat vervolgens voor een Rogue, waarbij een hoop van de aanvallen achter iemand z'n rug moeten uitgevoerd worden. 8)7 :P
Behind your face is ook goed, zolang ik maar lekker kan hakken met wapens,dat ranged geneuzel is gewoon niks voor mij.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
ik ben bezig met het levelen van een warrior en heb gekozen voor dualwiel spec (fury ofc).
maar kan iemand me vertellen of ik nou op agi/crit moet focussen of op str/attackpower?
en welke speed is het beste voor de wapens? trage mainhand en snelle offhand of anders?
tnx alvast

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:33:
Shaggey88 en Solid Seal, bedankt voor jullie tips!
Solid Seal ik heb het over levelen, maar jij hebt het over goede block chance en 11k HP, ik denk niet dat dat echt haalbaar is <70. :P
Daarnaast is dat AoE grinden wel snel levelen, maar is het ook leuk? Op m'n Warrior deed ik maar wat en op m'n Hunter rushte ik onwijs (was bijna een speedrun, lol) maar met m'n Paladin wil ik ook echt de lore en het verhaal beleven, dus ik ga het veel rustiger aan doen (ook maar eens quests lezen enzo). Is dat AoE grinden dan ook wel leuk of is dat alleen om snel naar 70 te rushen?
Kan natuurlijk per persoon variëren, maar misschien is daar een soort algemene consensus over. :P
In dat geval zou ik gewoon, retri blijven en door gaan met questen, AoE grinden is saai en niet meer zo aantrekkelijk sinds de xp buff voor quests in de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller, klinkt alsof je beter een Warrior had kunnen rollen. Als er iets hakken en prakken is, is het wel Warrior. Hmm nu ik erover nadenk, misschien ga ik ook nog een keer een Warrior maken, nu ik het spel wat beter ken. :P

Bartejuhz, naar ik mij meen te herinneren is main hand / off hand tegenwoordig alleen maar belangrijk voor sword specced rogues, omdat ze dat bij warriors hadden aangepast, maar ik kan het ook verkeerd gelezen hebben. Ikzelf zou vooral op str en AP richten, met crit als belangrijke derde, maar ik heb nooit echt een warrior als DPS en al helemaal niet fury gespeeld. Wat ik mij wel kan indenken is dat crit wel fijn zou kunnen zijn voor je rage. :P

@Shaggey88, dank voor je antwoord. Ik raak nu helemaal excited om WoW te spelen, maar ik moet nog wachten, aah. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:16:
pingkiller, klinkt alsof je beter een Warrior had kunnen rollen. Als er iets hakken en prakken is, is het wel Warrior. Hmm nu ik erover nadenk, misschien ga ik ook nog een keer een Warrior maken, nu ik het spel wat beter ken. :P
Warrior leek me wat lastiger omdat je dan meestal moet tanken, wat toch wat meer ervaring vraagt. Daarnaast zijn warrriors ook erg equipent afhankelijk en dat is ook niet handig als je opnieuw begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 23:04

DefLite

Why so serious?

Even over de niet/wel enchant/gem discussie ik heb ff naar mijn char gekeken http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Azjol-Nerub&n=Idreal
En deze stats krijg ik van de beste enchants en blue/epic gems:

Stats dankzij gems/enchants:
+221 spell damage
+275 shadow spell damage(soulfrost)
+19 hit rating
+10 spell critical rating
+38 stamina
en 6 intellect/spirit/agility/strength van +6 stats on chest
Als ik enchanter was had ik ook nog 2x +12 spell damage op me rings
dus ja het is een groot verschill

@Thomas
Als fury warrior moet je zon 30% crit, 1800AP hebben(unbuffed) voor je goede damage doet
tis alleen jammer dat warriors zo idioot gear dependant zijn

[ Voor 13% gewijzigd door DefLite op 24-11-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer eens kara gedaan, was gewoon wel weer leuk, was even respecced naar enhancement en zat in een party met 2 warriors en 2 rogues leuke melee dps dus :D.
Één van de warriors had op curator (over de hele fight genomen) >8000 dps :D.
<3 windfury, heroism, trinkets etc tijdens de evocation (wil niet eens weten wat zn peak damage was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
pingkiller schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:38:
Na 2.5 jaar ben ik ook maar weer eens WoW aan het installeren, ik zag die trial voor 'the burning crusade'staat dus waarom niet. Ik heb WoW maar 3 maanden gespeeld, het sloeg niet echt aan toen. Kwam door de community en had denk ik de verkeerde class gekozen(mage).
Nu ga ik in iedergaval voor een andere class, namelijk een rogue. Ik ben toch wat meer van de 'in your face' combat. Nu ben ik echter nog opzoek naar een server met een beetje een fatsoenlijke community. En met fatsoenlijk bedoel ik niet al te 'omg i pwned y00' en liefst ook niet al te jong. Zou iemand hier een pve server kunnen aanbevelen die daar aan voldoet?
Daarnaast vroeg ik me af wat de musthave addons zijn? Enige die ik me kan herinneren is de auctioneer addon oid, die prijzen in AH bijhield. Ik had ook al gelezen over een mapplugin, die leek me ook erg handig.

(btw, WoW+burning crusade installeren duurd gigantisch lang)
Ik heb onlangs na een afwezigheid van een aantal maanden ook WoW weer eens uit de kast getrokken icm de Resurection scroll. Dus ben nu nog 10 dagen gratis bezig, maar ga als dat klaar is wel weer een paar maandjes aanschaffen.

Ik heb zelf een BE pala aangemaakt op Dreanor. Een PvE realm en tot nu toe bevallen de mensen daar me prima. Heb alleen nog geen end-game meegemaakt daar, alleen de starters area en Outland (heb ook een 65 rogue alt daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:00:
Gisteren weer eens kara gedaan, was gewoon wel weer leuk, was even respecced naar enhancement en zat in een party met 2 warriors en 2 rogues leuke melee dps dus :D.
Één van de warriors had op curator (over de hele fight genomen) >8000 dps :D.
<3 windfury, heroism, trinkets etc tijdens de evocation (wil niet eens weten wat zn peak damage was).
Probably 15+k BT crits ofzo? >:)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dagboek item:

Heb nadat mijn mage 70 is geworden een nieuw character gerolled: een Shaman.
Gisteravond begonnen, afgesloten op lvl 11.
Ben samen nu met een maatje van me aan het levellen in Bloodmyst Isle (Draenei Priest), en het gaat heerlijk snel. Ander maatje heeft net een Gnome Mage gerolled, en vanmiddag gaan we DM maar eens onveilig maken.

Wel leuk weer die beginners questjes. Ben ook heel benieuwd hoe snel alles daadwerkelijk gaat met levellen. Binnen record tijd naar de 70 deze shammie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01

Osxy

Holy crap on a cracker

Morti schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:47:
[...]

Ik heb onlangs na een afwezigheid van een aantal maanden ook WoW weer eens uit de kast getrokken icm de Resurection scroll. Dus ben nu nog 10 dagen gratis bezig, maar ga als dat klaar is wel weer een paar maandjes aanschaffen.

Ik heb zelf een BE pala aangemaakt op Dreanor. Een PvE realm en tot nu toe bevallen de mensen daar me prima. Heb alleen nog geen end-game meegemaakt daar, alleen de starters area en Outland (heb ook een 65 rogue alt daar)
Hehe leuk :) Ik zit ook op draenor en ben ook semi aan rerollen (raid wel nog op me alliance char op de server maar verder niets), met als plan op 70 lekker te pvpen en dan officeel te rerollen in de volgende expansie.
(Char heet Léwis)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.