Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 139 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 11:18
Moonkin = Caster beetje als mage gear veel crit/int/spelldmg...
Voordeel van feral is dat je bijna zelfde soort gear nodig hebt als rogue's en in lagere lvl's ook hunters en shammy's dus veel van beschikbaar...

Voordeel van Moonkin naar mijn mening is dan weer dat je evt als healer kunt optreden vanwege de int/spelldmg gear...

[ Voor 22% gewijzigd door UdiBenLudi op 27-11-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:05:
[...]

wat houd moonkin dan precies in, en wat voor gear zou ik dan moetten farmen ? (total noob with dr00ds)
Level je druid tot lvl 10, en kijk dan welke talent trees je krijgt, zou ik zo zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
UdiBenLudi schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:23:
Moonkin = Caster beetje als mage gear veel crit/int/spelldmg...
Voordeel van feral is dat je bijna zelfde soort gear nodig hebt als rogue's en in lagere lvl's ook hunters en shammy's dus veel van beschikbaar...
En als Mage/Warlock/ShadowPriest zullen het zeker niet leuk gaan vinden als een druid die leather kan dragen ook nog eens op hun clothies gaat rollen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

[...]

wat houd moonkin dan precies in, en wat voor gear zou ik dan moetten farmen ? (total noob with dr00ds)
Moonkin is laat maar zeggen de 'mage-vorm' van de druid. Zoals je Cat met rogue kan vergelijken, Beer met Warrior and Resto (tree) met een priest.

Dus je casts spells, dus gear met intelect en spelldmg/crit. Is inderdaad niet super veel te vinden in eerdere levels. Feral is wat makkelijker omdat je ook gear kan gebruiken die een rogue zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:32:
iemand dei kan zeggen of je het beste als feral kunt gaan als druid om te lvl'en en of moonkin goed geneog is voor lvl'en,

Heb nog nooit een druid gehad daarom juist :(
Kan prima, kost je alleen een berg mana drinks en mana potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:59:
[...]
Hehe jij zal het wel weten :) . Volgens je sig heb je een hunter. Ik speel rogue en helaas is mijn kennis dan ook beperkt tot rogues ;(

Ik ben alleen afgegaan op de verhalen die ik van de hunters hoor
Voor MM is je pet +/- 15% voor SV +/-10% en voor BM tussen de 25% en 40% verschil tussen MM en SV komt van het verschil in AP (percentage van de ap word doorgerekend naar je pet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 13:26

casapira

The truth is in me.

Niet alleen voor lowlvl is er voor moonkins weinig gear. Als je vergelijkt hoeveel healing gear er is voord droods, valt de hoeveelheid leather +spelldmg gear vies tegen. Ik ben ook moonkin, en heb de laatste tijd uit kara meer healing offspec gear geloot dan dps gear.

Verder is feral wel prettig omdat je ook kunt tanken tijdens instances. altijd gewild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240461

Gisteravond Lurken weer een bezoekje gebracht. Vervelend die adds doe komen op een gegeven moment. Dat blijkt ons probleem te zijn. 2 mages op ieder platform die ze sheep, en als er een teleoport gaat het totaal fout zoals ik het nu zie. Deze boss is erg leerzaam en we worden steeds beter... Aleen hoe pak je de adds goed op op de platforms zodat de tanks toch tijd hebben om er te komen. En ik denk dat de ranged dps ook naar het grote platform moeten om zo spoedig mogelijk daar de adds te dps'en en daarna weer terug uiteraard. Teminste dat denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

tanks hoeven niet het eilanden op te komen. En ranged hoeft helemaal niet naar het grote platform in het midden te komen. je hebt 5s tussen submerge en spawn van de adds. Je ziet ze al aankomen en dan duurt het nog een paar seconden voordat ze ook daadwerkelijk aanvallen.

Je hebt 3 tanks (je MT, je OT en een 3de) die gaan staan waar de 3 adds op het middelste platform komen. Die taunten hun targets en in de buurt van elkaar staan met de rug naar het water (adds cleaven vandaar) alle melee gaat op die adds.

je ranged sheeped/feared/trapped/hoelahoept 1 target per eilandje en nuked de andere add. Die doen toch alleen maar ranged shots en hebben geen agro table dus gewoon nuken zonder tank.

Mocht je nou heel veel ranged hebben en heel weinig melee kan je de 3 adds in het midden dichtbij de eilanden tanken, dan hoeft ranged niet te lopen, die schieten ze gewoon neer vanaf het eiland

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Anoniem: 240461 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:50:
Gisteravond Lurken weer een bezoekje gebracht. Vervelend die adds doe komen op een gegeven moment. Dat blijkt ons probleem te zijn. 2 mages op ieder platform die ze sheep, en als er een teleoport gaat het totaal fout zoals ik het nu zie. Deze boss is erg leerzaam en we worden steeds beter... Aleen hoe pak je de adds goed op op de platforms zodat de tanks toch tijd hebben om er te komen. En ik denk dat de ranged dps ook naar het grote platform moeten om zo spoedig mogelijk daar de adds te dps'en en daarna weer terug uiteraard. Teminste dat denk ik
Adds op de platformpje fearen

Grote adds stunnen door een pally / gougen door rogue etc waarna een mage hem sheeped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240461

eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:54:
tanks hoeven niet het eilanden op te komen. En ranged hoeft helemaal niet naar het grote platform in het midden te komen. je hebt 5s tussen submerge en spawn van de adds. Je ziet ze al aankomen en dan duurt het nog een paar seconden voordat ze ook daadwerkelijk aanvallen.

Je hebt 3 tanks (je MT, je OT en een 3de) die gaan staan waar de 3 adds op het middelste platform komen. Die taunten hun targets en in de buurt van elkaar staan met de rug naar het water (adds cleaven vandaar) alle melee gaat op die adds.

je ranged sheeped/feared/trapped/hoelahoept 1 target per eilandje en nuked de andere add. Die doen toch alleen maar ranged shots en hebben geen agro table dus gewoon nuken zonder tank.

Mocht je nou heel veel ranged hebben en heel weinig melee kan je de 3 adds in het midden dichtbij de eilanden tanken, dan hoeft ranged niet te lopen, die schieten ze gewoon neer vanaf het eiland
Tja daar had ik nog niet aan gedacht. Zal het zo eens doorgeven. Kan wel eens een oplossing voor ons zijn. Meestal 2 mages en ranged op een platform en die kunnen hem per stuk wel aan denk ik zo. Aleen moet alles wel erg snel gezien lurken terug komt :)

But thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

ImdaMned schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:57:
[...]

Adds op de platformpje fearen

Grote adds stunnen door een pally / gougen door rogue etc waarna een mage hem sheeped.
En vervolgens kan je melee uit hun aarsch gaan lopen eten? Veel makkelijker om die ranged mobs te sheepen, daar heb je er toch nog 1 van die dood moet. Zo verlies je de minste dps tijd. Bovendien loop je het risico dat als de melee mobs nog op zijn als de lurker surfaced dat ie bugged.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Haha als we gaan levelen met deze humor dan gaat het zeker goed komen :p

Pff ben er gewoon nog niet uit wat ik wil!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hmzaniac schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:03:
[...]

En vervolgens kan je melee uit hun aarsch gaan lopen eten? Veel makkelijker om die ranged mobs te sheepen, daar heb je er toch nog 1 van die dood moet. Zo verlies je de minste dps tijd. Bovendien loop je het risico dat als de melee mobs nog op zijn als de lurker surfaced dat ie bugged.
2 van de 3 adds worden bij ons gesheeped, die ene die overblijft word iig opgepakt door de MT en melee begint daar op te meppen. Was niet helemaal volledig : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:54:
Aggro table hebben ze wel volgens mij. Merk dat als ik flink sta te spamhealen ik veel meer pijlen op m'n donder krijg dan anders namelijk.

Wij wijzen per eiland twee ranged casters aan, mage + lock bij voorkeur. Rechter wordt gesheeped, linker wordt genuked door die twee. Als die ligt nuken we de rechter, daarna helpen ze op de elites op het middenplatform die getanked worden. Melee pakt eerst de elite op je MT, daarna de andere twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:08:
[...]

Haha als we gaan levelen met deze humor dan gaat het zeker goed komen :p

Pff ben er gewoon nog niet uit wat ik wil!!!!
jaa gaat zeker goed komen. Wordt echt leuk :)

Maarre een druid iets voor je? :*) Ik hou wel van druids :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
[...]

Pre-60, INT

Outlands, +dmg

en het zijn druids, niet dr00ds :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:07
Durids ftw! :P

Levelen, zeker doen als feral, 0,0 downtime. Als moonkin, kan het een pain zijn, 3-5 mobs en drinken maar, vanaf lvl 40 eens in de 6 min innervate. Maar dan nog denk ik dat het levelen een aardig stuk langer duurt als Moonkin dan als feral.

Takkie op Jaedenar is mijn Doomkin, kan je ff armory-en als je wilt. (Zit op werk ,kan momenteel niet linken :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240336

Bobbika schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:26:
Durids ftw! :P

Levelen, zeker doen als feral, 0,0 downtime. Als moonkin, kan het een pain zijn, 3-5 mobs en drinken maar, vanaf lvl 40 eens in de 6 min innervate. Maar dan nog denk ik dat het levelen een aardig stuk langer duurt als Moonkin dan als feral.

Takkie op Jaedenar is mijn Doomkin, kan je ff armory-en als je wilt. (Zit op werk ,kan momenteel niet linken :()
zelfde probleem hier, hebbe ze alles maar dan ook alles achter de proxy gepoort, grrrrr bagger K** maar goed jullie zeggen dus gewoon feral gaan en laat de mobkin voor wat het is en gewoon bear en cat form gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Yep.

Tenzij je tijd over en geduld teveel hebt, dan zou je ook Resto kunnen proberen. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:07
Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:38:
[...]
maar goed jullie zeggen dus gewoon feral gaan en laat de mobkin voor wat het is en gewoon bear en cat form gaan ?
Ja precies, ben zelf ook feral geleveld en zelfs nog lekker getankt op mn 70ste om zo gear bij elkaar te sprokkelen. En de moonkinervaring opgedaan in bg's, AV voornamelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Morgen is het dan zover, ik ga resto met me druid. Toen TBC begon ben ik me druid begonnen en tot die tijd altijd feral geweest. Ik had ook de instelling nooit anders dan feral te gaan, maar met die feral bugs en niet genoeg capiciteiten hebben om goed arena te spelen toch besloten resto gaan. Een lichtpuntje is dat ik gelijk 3 Vengeful Gladiator delen kan halen, 2 Gladiator delen, healing wapen + offhand en nog wat PvP epics. De Mercilles Gladiator shoulders heb ik ook al.

Oftewel, zo'n beetje gelijk full PvP/arena epic. Zit nu alleen nog te twijfelen met wat ik 2vs2 ga doen, rogue, warrior of warlock. Alledrie zeer goede combo's als je het mij vraagt.

Voor 5vs5 gaan we als resto druid, holy pala, disc/holy priest, warlock, warrior setup. Word als het goed is DE nieuwe setup voor 5vs5 en dat is het leuk om er vroeg bij te zijn :)

3vs3 word waarschijnlijk met een lock en rogue. Lijkt me leuk om te zien dat de healertegenstander met CoT de dubble tijd doet over zijn healingspell en dat door woundpoison ook maar voor de helft effect heeft :D Beste 3vs3 combo als je het mij vraagt.

Wens me succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:11:
[...]

Druid zat ik nog aan te denken, echter hou ik gewoon niet van Taurens ( sorry if i offend people now :p ) Bear form en cat form lijkt mij zeker gaaf om mee te tanken en dpssen, maar tja.. het blijven lompe koeien ... mooooooo!!! :D

WTB Undead Druid haha

Ik denk dat ik voor een hunter ga .. of toch een shaman of warrior or warlock ... mage misschien .. aaaarrrghhhh dilemma!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:11:
[...]

ja druid is wel leuk idd maar ik zou voor een enhancement shammy gaan, lekker totems neer kwakken enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 21:38
Nu we het toch over druids hebben.

Iemand wat tips en ideeën voor een lvl60 feral druid die net in outland zit en bijv. Ramparts wil gaan tanken.

Wat zijn ongeveer de needed stats voor een tank op 60(+) en wat is er voor gear te krijgen (via quests/ah/crafting) op dat level.

Heb bijv. al wel de blue chest van quest in HFP met 453 (ofzoiets) armor.

Armory is down, dus kan even niet linken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

als je direct vanaf 58 naar outland bent doorgegaan en nooit pre-tbc instances hebt gedaan zou ik er voor zorgen dat het grootste deel van je gear iig lvl58+ is en uit outland komt.

Maar met een goed healer moet je die instance met vrijwel alle soorten gear kunnen tanken. Het is niet een moeilijke instance, geen ingewikkelde pulls, bosses zijn vrij vergevend. Misschien je guildies lief aankijken voor wat greenies of iets uit de ah plukken?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 21:38
Heb wat brd spul, outland greens (ah) en dus heel klein beetje quests gear.
Heb tot 60 in Azeroth gezeten, priest was maar tot 58, maar nu met improved xp in Azeroth kun je daar net zo goed lekker nog wat quests doen, scheelt je weer quests voor geld in Outland.

Dacht nu te zitten op 7-8k armor en 4.3k health, maar daar niet helemaal zeker van.
In bear iets van 800 AP en in cat 1050 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:50:
[...]

Druid zat ik nog aan te denken, echter hou ik gewoon niet van Taurens ( sorry if i offend people now :p ) Bear form en cat form lijkt mij zeker gaaf om mee te tanken en dpssen, maar tja.. het blijven lompe koeien ... mooooooo!!! :D

WTB Undead Druid haha

Ik denk dat ik voor een hunter ga .. of toch een shaman of warrior or warlock ... mage misschien .. aaaarrrghhhh dilemma!!!!
Hehe, ik vind taurens helaas ook niet echt cool, maar volgens mij zit je haast nooit naar die koe te kijken, alleen als je "niks" doet. Eenmaal in action is het wel veelzijdig.

Undead druid zou wel echt te bruut zijn. Zeg maar de shadowpriest onder de druids >:)
Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:50:
[...]

ja druid is wel leuk idd maar ik zou voor een enhancement shammy gaan, lekker totems neer kwakken enzo..
Hmm, ja ik weet niet ik heb iets tegen Shamans. Ik vind het gewoon geen leuke characters. Ze kunnen goed healen, dpsen en hebbe leuke buffs maar ik vind het maar niks.

Vind het natuurlijk wel fijn om ze in de group te hebben. If DKP < Nawa then :D

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 27-11-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

let a warrior tank and go dps full out i would say :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:03:
Vind het natuurlijk wel fijn om ze in de group te hebben. If DKP < Nawa then :D
Zodat je nog iets beter doet, aangezien DPS > Nawa? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:11:
[...]

Zodat je nog iets beter doet, aangezien DPS > Nawa? :+
Paladinnetje toch :>

Je zou inmiddels toch moeten weten dat het Nawa > all is?

Of het nu om dpsen, offtanken, of zelfs healen gaat, deze undead is van alle markten thuis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Net als onze Arcane Mage... die is MT ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nawa, ut stinkt hier.

beste tank zit toch aan deze kant van het scherm en niet de andere kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:03:
[...]
Undead druid zou wel echt te bruut zijn.
Dit zeg wel weer genoeg:)

Ik zou liever een tauren rogue zien, is nog iets logischer;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yrosma schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:16:
[...]

nee man tauren is te nobel om iemand vals achter in de rug te steken. Remember taurens zijn edele beesten :D en die moet/mag je niet afslachten!!! (we doen ook niet smerig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Een grote, al dan niet lompe, koe die op je af sluipt, yeah right. 8)

Zit zelf te twijfelen of ik nog doorga met mn (level10) warrior of deze scrap voor een (feral) druid...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Laatst online: 21-04 01:22
Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:19:
[...]

nee man tauren is te nobel om iemand vals achter in de rug te steken. Remember taurens zijn edele beesten :D en die moet/mag je niet afslachten!!! (we doen ook niet smerig ;))
Druids zijn nobel, Tauren hmm ooit een warrior Tauren bezig gezien met zijn 2H wapen. Is toch het betere slachtwerk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:14:
Hehe jaa, think out of the box. Nog zo een mooie ! :D
Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:15:
nawa, ut stinkt hier.

beste tank zit toch aan deze kant van het scherm en niet de andere kant
Naar luie uilen ja ! :o
[...]

haha "logischer" zegt hij dan.

Taurens hebben veel te veel eigenwaarde/trots om zich tot rogueniveau te verlagen. Undeads daarentegen hebben weer zo weinig met "het leven" dus die mislukken allemaal als druid.

Beide niet denkbaar dus ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 27-11-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

OkkE schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:14:
MainTank? Of meer MainTarget (van de mobs)? :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Neelon schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:25:
MainTank? Of meer MainTarget (van de mobs)? :P
Beide. :P

Is ooit (zoals vast bij meer guilds..) ontstaan, door dat hij riep dat hij wel zou tanken. Waarna ik dan wel zou DPSen, en dus de Warrior zou healen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:21:
[...]

Zit zelf te twijfelen of ik nog doorga met mn (level10) warrior of deze scrap voor een (feral) druid...
Hahaha een tauren rogue als dat ingevoerd wordt ga ik blizz bellen en dan mogen ze speciaal voor mij een sinterklaas en kerstman char maken!! :)
Met zwarte pieten minions :P

We hadden ooit eens een female NE rogue die de engineering transporter ding had en dus een tauren was..omg ik heb nog nooit zo gelachen was is dat LOMP zeg ongeloofelijk!! :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neelon schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:21:
[...]

Met een feral druid kun je "hetzelfde" als een warrior en meer (na een respec :P). Als tevreden level 67 druid zou ik je de druid zeker aanraden. Sowieso is dat een fijne class voor beginners om het spel te leren kennen; je krijgt in één character namelijk de mogelijkheid tot het besturen van een caster, een tank, een melee dps'er en een healer, afhankelijk van je talents. Zelfs met een feral spec kun je met goeie gear nog heel aardig healen in de wat lagere level instances. :)

Nog een voordeel van het hebben van een druid: je kan (als enige class?) met level 68 al Karazhan-attuned worden. :Y)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Fratti schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:50:
[...]
Screw you guy...this Tauren Hunter is going home... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

-NMe- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:39:
[...]

Met een feral druid kun je "hetzelfde" als een warrior en meer (na een respec :P). Als tevreden level 67 druid zou ik je de druid zeker aanraden. Sowieso is dat een fijne class voor beginners om het spel te leren kennen; je krijgt in één character namelijk de mogelijkheid tot het besturen van een caster, een tank, een melee dps'er en een healer, afhankelijk van je talents. Zelfs met een feral spec kun je met goeie gear nog heel aardig healen in de wat lagere level instances. :)

Nog een voordeel van het hebben van een druid: je kan (als enige class?) met level 68 al Karazhan-attuned worden. :Y)
Kan inderdaad kloppen, of het moet zo zijn dat de lock portals gebruikt kunnen worden bij de instance ingangen, dan kan iedere class het.

Zit inderdaad te neigen naar de druid, al ga ik niet oomkin, mn 70 mage (Miseria @ Azjol-Nerub) is en blijft mn schatje (en mn main).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
[...]
en goedkoop leren vliegen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Neelon schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:47:
[...]
Kan inderdaad kloppen, of het moet zo zijn dat de lock portals gebruikt kunnen worden bij de instance ingangen, dan kan iedere class het.
Helaas geen summons in Netherstorm mogelijk met lock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neelon schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:47:
Zit inderdaad te neigen naar de druid, al ga ik niet oomkin
Balance druids (waar moonkin form voor bedoeld is) zijn sowieso vrij zeldzaam omdat ze zo slecht te gearen zijn. Zul'Aman zou daar verandering in brengen maar ik heb nog niet echt gekeken wat daar voor gear te halen valt voor druids. Ik feral specced blijven tot je op level 70 zit, en als je dan nog graag balance specced wil worden kun je je tegen die tijd altijd respeccen. :)
UdiBenLudi schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:48:
[...]

en goedkoop leren vliegen ^^
Toch jammer dat dat alleen geldt voor flight form en niet epic flight form. :P

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 27-11-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

[...]

69 denk ik.
Deze quest moet je 69 voor zijn.
http://thottbot.com/q9837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Skillz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:41:
[...]

Screw you guy...this Tauren Hunter is going home... :P
Gief milk you cow :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, nouja, dan zit ik er één level naast. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:33:
[...]

Hahaha een tauren rogue als dat ingevoerd wordt ga ik blizz bellen en dan mogen ze speciaal voor mij een sinterklaas en kerstman char maken!! :)
Met zwarte pieten minions :P

We hadden ooit eens een female NE rogue die de engineering transporter ding had en dus een tauren was..omg ik heb nog nooit zo gelachen was is dat LOMP zeg ongeloofelijk!! :') _O-
yups, transporter malfunction ftw :)

http://www.loslocos.tweakdsl.nl/wow/trogue1.jpg
http://www.loslocos.tweakdsl.nl/wow/trogue2.jpg
http://www.loslocos.tweakdsl.nl/wow/trogue3.jpg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmzaniac schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:59:
als je direct vanaf 58 naar outland bent doorgegaan en nooit pre-tbc instances hebt gedaan zou ik er voor zorgen dat het grootste deel van je gear iig lvl58+ is en uit outland komt.

Maar met een goed healer moet je die instance met vrijwel alle soorten gear kunnen tanken. Het is niet een moeilijke instance, geen ingewikkelde pulls, bosses zijn vrij vergevend. Misschien je guildies lief aankijken voor wat greenies of iets uit de ah plukken?
MMM het grootste deel van die instance is idd vergevend. Maar die laatste baas staat toch gelijk aan een razorgore kwa onvergeefelijk. Heb daar al in zoveel partys gewiped met ge1shotte tanks en healers. Behalve de ene keer dat we daar met een MC MT aankwamen, fireres is echt key op dat gevecht :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:42
Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:54:
[...]

Iemand wel eens onder karazhan geweest?
Ik wel van de week op me rogue..was wel grappig :)

We zouden naar kara gaan en een priest en onze GM waren al bij kara en ik hoorde ze op vent al praten over iets waar onze GM (NE male) niet heen kon en die priest (Dwarf male) wel.
Dus ik kom aangereden op m'n poesje en ga naar de plek waar onze GM was..
Ik zie hem in een hoek aan de achterkant van kara staan en loop naar hem toe opeens viel ik in een gat en kwam dus onder kara terecht... :o
Ik zo van "WTH is this? lolz" :)

Nou hebben ze blij blizz mensen werken die niet al te serieus zijn en blijkt dat ze daar een gigantische smile op de grond hebben gemaakt van gras en steen zoals deze --> :)
En je kon er gewoon weer uitlopen door de muur heen.
Echt gelachen met die priest en ondertussen onze GM uitlachen dat hij er niet in kon.. :)

Hij zo van "feck you all" :')
toon volledige bericht
Uiteraard verwachten we hier een screenshot bij ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:00:
[...]

1 lvl is veel kwa stats hoor kan verschil tussen leven en dood betekeken!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
-NMe- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:00:
[...]

Nog een level ernaast en iedereen kan hem uitvoeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hou het nuttig

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-11-2007 16:22 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

l2work@company w/o whitelist ;)
@Nightcore..

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 27-11-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:10:
[...]

1 lvl is veel kwa stats hoor kan verschil tussen leven en dood betekeken!! 8)7
Ik zou sowieso Kara niet in gaan vóór level 70. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou het ontopic

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-11-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

-NMe- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:16:
[...]

Ik zou sowieso Kara niet in gaan vóór level 70. :P
Attumen moet als ranged DPS class op 69 nog wel lukken, mits een goede tank die aggro kan houden. Maar verder zie ik het niet snel gebeuren nee.. :)

Bedenk me net, is het eigenlijk wel mogelijk om voor 70 Kara binnen te gaan? Of is de enige eis dat je de Master Key hebt en in een raid zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

OkkE schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:22:
[...]

Attumen moet als ranged DPS class op 69 nog wel lukken, mits een goede tank die aggro kan houden. Maar verder zie ik het niet snel gebeuren nee.. :)
Grote kans dat je bij de eerste beste random charge onder de zoden geschoven kan worden als ie net op dat moment zn swing timer gereset heeft.
Bedenk me net, is het eigenlijk wel mogelijk om voor 70 Kara binnen te gaan? Of is de enige eis dat je de Master Key hebt en in een raid zit?
Volgens mij zit er geen level requirement aan, alleen dat je de key hebt. Hoewel die level requirements altijd al een beetje vaag waren, lvl55 voor vrijwel alle pre-tbc raids, van ZG tot Naxx? 65 voor Gruul en verder?

Ik denk dat zelfs als je hele raid in vol t6 rondloopt je nog geen lvl65 in gruul wil hebben :D

[ Voor 36% gewijzigd door Hmzaniac op 27-11-2007 16:27 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh en er is geen druid range bug!

http://forums.wow-europe....ostId=17815182574&sid=1#2

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahah nog 1 leuke quote voordat ik ga. Gaat over rogues. Welke race is het mooist
Besides, what would scare you most...a poxy nelf appearing out of nowhere...Or somthing that looks like its really going to hurt you?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hmzaniac schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:26:
[...]

Grote kans dat je bij de eerste beste random charge onder de zoden geschoven kan worden als ie net op dat moment zn swing timer gereset heeft.

[...]

Volgens mij zit er geen level requirement aan, alleen dat je de key hebt. Hoewel die level requirements altijd al een beetje vaag waren, lvl55 voor vrijwel alle pre-tbc raids, van ZG tot Naxx? 65 voor Gruul en verder?

Ik denk dat zelfs als je hele raid in vol t6 rondloopt je nog geen lvl65 in gruul wil hebben :D
Och, Gruul hebben wij gedaan met lvl 67 ranged DPS omdat we niet anders beschikbaar hadden. En tussen een lvl 69 en 70 zit qua survivability niet zo'n enorm verschil ook @ je Attumen stukje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze hadden die range voor NE druid cats toch gefixt in 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40
Hoe denk je als niet druid op level 69 Kara attuned te raken?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mjah ze lopen te huilen dat je in caster form mensen wel op 2km afstand kan raken en ik cat form niet. zowel voor tauren als Ne.. ik begrijp de comotie niet, loop gewoon een stukje verder en mep hem dan dood. maar schijnbaar is het in PVP echt dodelijk... (heeft er ook mee te maken dat in pvp alleen maar kleuters zitten, die vinden dit schijnbaar een lastig concept om mee om te gaan.)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:31:
Hoe denk je als niet druid op level 69 Kara attuned te raken?
Moonkin.. ;) dus stiekum toch druid. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Exitium schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:29:
[...]

Och, Gruul hebben wij gedaan met lvl 67 ranged DPS omdat we niet anders beschikbaar hadden. En tussen een lvl 69 en 70 zit qua survivability niet zo'n enorm verschil ook @ je Attumen stukje. :)
Neuh, niet een heel groot verschil maar het is toch dat beetje stam wat er mist. Hele tijd terug (toen we nog kara serieus deden) hadden we een vrij nieuwe priest in wat whitemend en wat blues/greens zonder enige stam enchant/gems en die werd toch mooi door attumen geoneshot (charge + swing reset crit).

Dus het moet best kunnen, maar als je pech hebt lig je ook om :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 15:35

William/Ax3

We are Starstuff

eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:31:
mjah ze lopen te huilen dat je in caster form mensen wel op 2km afstand kan raken en ik cat form niet. zowel voor tauren als Ne.. ik begrijp de comotie niet, loop gewoon een stukje verder en mep hem dan dood. maar schijnbaar is het in PVP echt dodelijk... (heeft er ook mee te maken dat in pvp alleen maar kleuters zitten, die vinden dit schijnbaar een lastig concept om mee om te gaan.)
haha dat plaatje dan ook

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PYc574UhqBhbjvFtxTOmkNqp/small.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 27-11-2007 16:35 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IMO is dat gewoon het nadeel van het kiezen van een hybrid class. Druids in cat form zullen nooit helemaal kunnen wat rogues doen. Gelukkig niet zeg, want dan zouden druids wel héél imba worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee idd nme, maar de druid forums zitten een beetje vol met huilies. In PVE zijn druids nu gewoon goed. Fantastische OT's en goede MT's op bepaalde bosses, doen zeer goed DMG en kunnen Combatressen, innervaten, emergency tanken (dus nee niet met evasion) en zelfs healen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Heb je het al eens geprobeerd in pvp?
Het is toch verdomde irrtant als je white hits gewoon aan komen en zodra je op shred drukt, je out of range in beeld krijgt. Die 1.5-2k shred die je er niet uit krijgt, zal vaak betekenen dat je een gevecht verliest, vooral in de arena waar marges tussen winst en verlies klein zijn.

En dat argument over kleuters zal ik dan maar als schattige troll poging opvatten. Ben zelf geen groot pvp fan, maar naar mijn ervaring is het een stuk lastiger dan pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:08:
[...]

Uiteraard verwachten we hier een screenshot bij ;)
hehe ik plaats vanavond laat er wel ff een screenie bij..heb een bedrijfs uitje vanavond dus het zal wel laat en dronken worden en anders plaats ik hem morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
[...]
Dat kan dus al niet laatste Key fragment moet je looten in Arcatraz (Tempest Keep) en daar kan je alleen vliegend komen en dat kan pas vanaf lvl 70. Ooow ja summonen kan daar ook niet in heel netherstorm kan er niet door een wlock gesummoned worden.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:53:
[...]

hehe ik plaats vanavond laat er wel ff een screenie bij..heb een bedrijfs uitje vanavond dus het zal wel laat en dronken worden en anders plaats ik hem morgen wel :)
tof

want die heb ik ook nog niet op wowwiki zien staan in de http://www.wowwiki.com/In-jokes_and_references lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Morguh Season 3 Arena :D

Yippie Nieuwe Pants + Gloves , en Eindelijk een Beter Staff :D

Vanaf maar is Even respecce met die nieuwe 0/50/110 Iceblock FTW !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:48:
nee idd nme, maar de druid forums zitten een beetje vol met huilies. In PVE zijn druids nu gewoon goed. Fantastische OT's en goede MT's op bepaalde bosses, doen zeer goed DMG en kunnen Combatressen, innervaten, emergency tanken (dus nee niet met evasion) en zelfs healen.
Druids kunnen ook prima main tank zijn hoor. Met mijn spec is het heel makkelijk aggro houden. Mangle, lacerate, lacerate, lacerate, mangle, lacerate, lacerate, enz. En tussendoor wat demo roars en tabben voor het aggro houden op multiple mobs. Misschien zelfs wat swipen als je makkelijk aan rage komt.
FireAge schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:48:
[...]

Heb je het al eens geprobeerd in pvp?
Het is toch verdomde irrtant als je white hits gewoon aan komen en zodra je op shred drukt, je out of range in beeld krijgt. Die 1.5-2k shred die je er niet uit krijgt, zal vaak betekenen dat je een gevecht verliest, vooral in de arena waar marges tussen winst en verlies klein zijn.

En dat argument over kleuters zal ik dan maar als schattige troll poging opvatten. Ben zelf geen groot pvp fan, maar naar mijn ervaring is het een stuk lastiger dan pve.
Als je weet dat een bepaalde beperking er is, dan hou je er toch zeker rekening mee? :o

Trouwens, even over mijn spec nog... Ik twijfel een beetje of ik mijn laatste drie talent points in Intensity moet steken (snelle rage-opbouw is altijd fijn) of in Feral Aggression (meer damage door Ferocious Bite _O_ ). Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

intensity, FB is alleen maar een finisher op mobs die toch al bijna dood zijn. dus die extra dmg boeit dan ook niet echt meer

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:08:
Morguh Season 3 Arena :D

Yippie Nieuwe Pants + Gloves , en Eindelijk een Beter Staff :D

Vanaf maar is Even respecce met die nieuwe 0/50/110 Iceblock FTW !
2/48/11 hoop ik voor je als je voor PvE gaat :P

40% aggro reductie bij AoE wil je echt wel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
ErwienO schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:00:
[...]

Dat kan dus al niet laatste Key fragment moet je looten in Arcatraz (Tempest Keep) en daar kan je alleen vliegend komen en dat kan pas vanaf lvl 70. Ooow ja summonen kan daar ook niet in heel netherstorm kan er niet door een wlock gesummoned worden.
Het ging dus over druids die op level 68 al flying form krijgen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

eendje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:19:
intensity, FB is alleen maar een finisher op mobs die toch al bijna dood zijn. dus die extra dmg boeit dan ook niet echt meer
Goed punt. :) Intensity it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:31:
[...]

Het ging dus over druids die op level 68 al flying form krijgen ;)
als je flight form hebt kan je alle instances in! ja ook raids op 68 (pre tbc was het 58)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:29:
hahah nog 1 leuke quote voordat ik ga. Gaat over rogues. Welke race is het mooist

[...]

_/-\o_
Hehe, die is best cool. Maar hoeft niet alleen voor rogues te zijn. Het kan ook prima als Alliance VS Horde dingetje.

Gelijk maar ff in mn signature gezet 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:04:
[...]

Hehe, die is best cool. Maar hoeft niet alleen voor rogues te zijn. Het kan ook prima als Alliance VS Horde dingetje.

Gelijk maar ff in mn signature gezet 8)
wil net zeggen of je nou zo'n schattige nelf hebt of zo'n inmense tauren die op je afstormt met 2x dikke wapens met un charge, jah dat wist ik het wel O-) 7(8)7 *O* :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:55:
[...]

als je flight form hebt kan je alle instances in! ja ook raids op 68 (pre tbc was het 58)
Lijkt me lastig met attunements die je pas op level 69 kan voltooiien, zoals mij hierboven is aangewezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:12:
[...]

Lijkt me lastig met attunements die je pas op level 69 kan voltooiien, zoals mij hierboven is aangewezen. :P
lvl 69 dan gaan we mierenneU|<3|\|? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzaniac schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:34:
[...]

Neuh, niet een heel groot verschil maar het is toch dat beetje stam wat er mist. Hele tijd terug (toen we nog kara serieus deden) hadden we een vrij nieuwe priest in wat whitemend en wat blues/greens zonder enige stam enchant/gems en die werd toch mooi door attumen geoneshot (charge + swing reset crit).

Dus het moet best kunnen, maar als je pech hebt lig je ook om :)
hoeveel stamina enchants/gems verwacht jij eigenlijk op een (raid)healer? meeste priests komen nauwelijks op 8k health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40
ErwienO schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:00:
Spuit 11 :P
Anoniem: 240336 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:55:
[...]

En 12...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hij vergeet zichzelf 13...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
wie gebruikt er hier de addon "pitbull"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Had wel Gedacht....

Arena 3 sets zien allemaal het zelfde uit als t6. (lekker orgineel weer.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HStyles schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:58:
Had wel Gedacht....

Dat is ook de hele bedoeling erachter.. zodat PVP gear gelijk blijven lopen met PVE gear, en je in PVP niet wint als je maar rondloopt in tier xxx (zoals tier 2.5 pre TBC), hoe slecht je skills ook zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
HStyles schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:58:
Had wel Gedacht....

is het al verkrijgbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

In de categorie leuke goodies: Broken I.W.I.N. Button :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nou mijn WoW probleem is opgelost. Bleek gewoon dat mn PC al veel te lang aan stond (5 weken ofzo zonder reboot). Tsja, dat vind een gamepc niet zo leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Die heb ik op lvl 60 ooit nog voor 10g verkocht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Mensen die hier om vragen word ik ook wel een beetje moe van.

OT: Dan ben ik maar een huilerd, maar als white attacks wel landen en yellow attacks niet, klopt het absoluut niet en is het gewoon een bug. Want deze bug + latency betekend vaak genoeg dat ik VOOR (ervoor) de tegenstander moet lopen om yellow attacks te doen. En dus, meneer -NMe- ga jij er maar rekening mee lopen houden dat je dan dus ook moet voorspellen waar je tegenstander heen loopt, zodat je em kan "volgen". Nu jij weer :)

Of beter, probeer het zelf voordat je zoiets zegt.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.