Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:48:
[...]

Doen man! En maar hopen dan dat het niet weer op een fiasco uitdraait...
8)7 waar doel je op?

Was overigens vrij snel weg daar, had een ping van 140 wat niet opschoot
Misschien vandaag en anders vrijdag weer ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Hmmm, vreemd. Ik zat daarnet op Dollhouse en was zeer goed bezig (of de rest van de aanwezigen was zeer slecht) en plots word ik gekicked van de server. Ik probeer vervolgens te reconnecten en dan zie ik staan 'you have been temporarily banned from this server'. Dat vind ik toch een beetje sterk eigenlijk, aangezien de enigste reden dat ik zo'n hoge 'score'(=XP) had, het feit was dat ik de titan steeds kapotmaakte met de hog... Ik had overgens maar één tk op mijn naam staan, maar die persoon kloeg er zelfs niet over. Ik vind het toch maar een beetje vreemd eigenlijk...

[ Voor 2% gewijzigd door Docho op 27-02-2008 17:24 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Mischien werd je gekickt voor een "friend or member"... dat bericht wordt regelmatig getoond op Dollhouse.
Docho schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:23:
Ik had overgens maar één tk op mijn naam staan, maar die persoon kloeg er zelfs niet over. Ik vind het toch maar een beetje vreemd eigenlijk...
:X

[ Voor 56% gewijzigd door Acid_Burn op 27-02-2008 18:59 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.3 Regionaal verschil

In België komt nog af en toe de sterke vervoeging van klagen voor: kloeg. Deze vervoeging is er echter geen standaardtaal. In het hele taalgebied is de zwakke vervoeging klaagde de meest gangbare vervoeging.

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

maw, zelfs in belgie is het niet erg gangbaar..

Aargh waarom willen mensen van die cheap wins. Net op dollhouse.. salvage over in 4 minuten. De map daarvoor in nog geen 5 minuten...

[ Voor 59% gewijzigd door Acid_Burn op 27-02-2008 23:48 ]

Verwijderd

Docho schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:23:
Hmmm, vreemd. Ik zat daarnet op Dollhouse en was zeer goed bezig (of de rest van de aanwezigen was zeer slecht) en plots word ik gekicked van de server. Ik probeer vervolgens te reconnecten en dan zie ik staan 'you have been temporarily banned from this server'. Dat vind ik toch een beetje sterk eigenlijk, aangezien de enigste reden dat ik zo'n hoge 'score'(=XP) had, het feit was dat ik de titan steeds kapotmaakte met de hog... Ik had overgens maar één tk op mijn naam staan, maar die persoon kloeg er zelfs niet over. Ik vind het toch maar een beetje vreemd eigenlijk...
Ik was er niet, weinig tijd laatste dagen al 4 dagen een Strogg meer gezien, maar je kan het altijd even vragen op het SDR forum, meestal worden de hoog geplaatste niet zomaar gekicked maar de "regular" spelers worden wel ontzien. Maar dat is verder niet voor hier, wat ik wel zag is dat de Dollhouse server mogelijk niet meer "ranked" is, er is wat gerommel binnen de gelederen en het zou kunnen dat de server dus niet meer ranked is, voor de mensen die er om geven wel belangrijk.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Acid_Burn schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 23:26:
Aargh waarom willen mensen van die cheap wins. Net op dollhouse.. salvage over in 4 minuten. De map daarvoor in nog geen 5 minuten...
Geen lol aan ... je ziet steeds vaker dat spelers gaan voor de snelle win en niet voor het spelen als team.
Maak geregeld mee dat (bijna) het hele team bezig is met 1e objective en er al mensen vooruit hollen om in positie te zijn voor een snelle hack of zo. Dat is leuk (en nodig) met nog een paar minuten op de klok, maar niet gelijk in het begin van een map ... (of als je stopwatch mode speelt).

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Geen lol aan ... je ziet steeds vaker dat spelers gaan voor de snelle win en niet voor het spelen als team.
Maak geregeld mee dat (bijna) het hele team bezig is met 1e objective en er al mensen vooruit hollen om in positie te zijn voor een snelle hack of zo. Dat is leuk (en nodig) met nog een paar minuten op de klok, maar niet gelijk in het begin van een map ... (of als je stopwatch mode speelt).
Dat noem ik strategie, dat de map daardoor sneller klaar kan zijn is een bijverschijnsel, als beide partijen aan elkaar gewaagd zijn zie je wel vaak elukere potjes maar ook niet altijd. Verschil tussen vast zitten bij een objective en achter elkaar de objectives aan elkaar rijgen is niet zo heel groot. Kan 1 speler zijn die toevallig even AFK is of net dat beetje extra teamplay.

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Het was gewoon compleet unbalanced. Average XP van GDF: 12.. Avergage van Strogg: 79. 3 engineers die de charge gewoon laten doen etc etc... nee ik was snel weer weg.

[ Voor 32% gewijzigd door Acid_Burn op 28-02-2008 13:47 ]

Verwijderd

Acid_Burn schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:46:
Het was gewoon compleet unbalanced. Average XP van GDF: 12.. Avergage van Strogg: 79. 3 engineers die de charge gewoon laten doen etc etc... nee ik was snel weer weg.
Dat is inderdaad heel wat anders, dan kan het heel frustrerend zijn. Merk ook wel eens dat ik net de verkeerde rol heb gekozen omdat ik ondersteuning wou leveren en er al genoeg anderen wel de klasse speelden die nodig is, dat dan blijkt dat ze de rol niet goed invullen kan vervelend aflopen voor je team.

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:30:
[...]

Ik was er niet, weinig tijd laatste dagen al 4 dagen een Strogg meer gezien, maar je kan het altijd even vragen op het SDR forum, meestal worden de hoog geplaatste niet zomaar gekicked maar de "regular" spelers worden wel ontzien. Maar dat is verder niet voor hier, wat ik wel zag is dat de Dollhouse server mogelijk niet meer "ranked" is, er is wat gerommel binnen de gelederen en het zou kunnen dat de server dus niet meer ranked is, voor de mensen die er om geven wel belangrijk.
Ik heb een ondertussen een uitleg gekregen: blijkbaar als men iemand kickt om plaats te maken voor een 'member', dan is die persoon ook een tijdje gebanned op hun server. (hoewel dit volgens mij bij LAW ofzo toch echt niet het geval is)
Wat je zegt over SDR zou trouwens wel eens kunnen kloppen: hun naam is verandert naar CGI of zoiets (ik weet niet meer exact wat), hoewel de servers nog steeds onder 'SDR' staan.
1.3 Regionaal verschil

In België komt nog af en toe de sterke vervoeging van klagen voor: kloeg. Deze vervoeging is er echter geen standaardtaal. In het hele taalgebied is de zwakke vervoeging klaagde de meest gangbare vervoeging.

klik
Wel, het is inderdaad zo dat het dorp waar in ik woon deze vervoeging nog vaak gebruikt wordt (ten noorden van Antwerpen, bij de Nederlandse grens), terwijl men in Leuven deze vervoeging niet kent.
Dat het tegenwoordig als foute spelling (dialect) wordt beschouwd is wel nieuw voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik heb net de nieuwste versie van QWLister beschikbaar gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://etqw.theglasseye.nl/qwlister96_small.png
Changelog:

0.96
- Added option to turn off colors in de servername and players display.
- Configurable quickstats (more stats may be added later, suggestions welcome, but no class specific stuff)
- servers that are not responding are now added to the list with a ping of 9999 and <ip>:<port> for the name
- fixed bug that saved filters in the application directory instead of users settings directory when (de)selecting full server filter
- Added autojoin option. When a server is full, it'll ask if you want to wait for an empty slot.
- Added option to view demo's.
- Added option to run a demo as a timedemo.
- Added option to view screenshots and save them to either JPG or PNG format.
- Added option to view ETTV in windowed mode (will ask on connect)
- Added column indicating whether a server is a TV server
- Added option to manually add a favorite by ip:port number
- QWLister should start faster now. OVerall performance should be better.
Hier te downloaden: http://etqw.theglasseye.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wat is de beste manier om te upgraden ? 0.95 uninstall en 0.96 clean install of kan-ie er gewoon 'overheen' ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Het zou er in principe overheen kunnen. Voor zover ik weet heb ik daar wel genoeg checks voor ingebouwd dat ie geen problemen zou moeten hebben met de bestaande config files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

OK, zal ik volgende keer proberen. Heb wel 's slechte ervaringen met installers dat je dan ook nog een extra entry in je 'remove programs' lijstje krijgt waar moeilijk van af te komen is.

Heb nu eerst uninstall gedaan en dan raak je je 'friends' uiteraard kwijt ...

EDIT : Oeps, ik probeer net een 'join friend' en krijg dit :

"Unhandled exception has occurred in your application. If you click
Continue, the application will ignore this error and attempt to continue.
If you click Quit, the application will close immediately.

Object reference not set to an instance of an object."

heb evt. de 'details' (JIT debugging) als je geinteresserd bent.

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 29-02-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hmm die jitdebugging zal ik niet veel aan hebben denk ik aangezien de hele zooi gedotfuscate is.

De uninstaller zou gewoon goed moeten werken. Ik gebruik Innosetup en daar heb ik echt nog nooit problemen mee gehad. Ik zal wel eens kijken of ik daar een optie in kan aanmaken om de friendslijst te laten staan.

Ik heb net even 2 friends geprobeert.. online en offline en dat ging gewoon prima. Geen vreemde tekens in de naam oid? Zelfs met een lege friendslist krijg ik netjes de melding dat je er eerst 1 moet selecteren.

edit: ik heb het al gevonden denk ik.. je hebt zeker geen ID voor jezelf aangemaakt. Daar had ik even geen rekening mee gehouden |:( |:( dom dom dom

Is gefixed....

[ Voor 70% gewijzigd door Acid_Burn op 01-03-2008 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acid_Burn schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 00:53:
De uninstaller zou gewoon goed moeten werken.
Klopt, werkt goed. Zou inderdaad mooi zijn als settings wel bewaard bleven, of extra optie bij uninstall om echt alles te verwijderen
edit: ik heb het al gevonden denk ik.. je hebt zeker geen ID voor jezelf aangemaakt.
Inderdaad, had mezelf nog niet toegevoegd.
Is gefixed....
0.96.1 ... ik zie het. Zit helaas (nou ja) nu in Linux, dus kan niet checken.
Of heb je ook een Linux versie ? :+

EDIT: nu geen uninstall gedaan, maar gewoon 'er overheen' ;
- geen probleem, friends list is er nog en de entry in 'remove programs' is keurig hernoemd naar 0.96.1.
- 'join friend' werkt, ook zonder eigen ID in friends list.

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 01-03-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Helaas geen linux versie. Het is 100% .NET dus mischien zou er met een MONO compiler iets gedaan kunnen worden, maar daar heb ik nog nooit iets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo terug van wintersport, 2 drukke schoolweken achter de rug. Hoop dat ik morgen weer eens ETQW speel. Wil eigenlijk OpenSUSE op mn desktop ook afwerken..

Man wat zeg ik, "hoop dat ik morgen weer eens ETQW speel"... Niet eens verslaafd aan ETQW :X

Nouja, ik zal morgen wel weer eens moeten. Iig, welkom @ Alvi. Mooi stukje, ik zou zeggen: copy-paste voor een review op t.net :)

Graphics zijn overigens misschien niet super, maarja, deze game speel je om te spelen, niet om een film te kijken. Dat laatste doe ik met COD Singleplayer, ETQW Online speel ik voor de gameervaring. Zelfs met de bak hieronder speel ik op Low-Medium, om de 60FPS maar lekker vloeiend te halen. Dat zegt me veel meer dan veel eye-candy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spelen als team is inderdaad het leukst ... ben de laatste tijd actief met de Old Farts ivm met de 'match' morgen en het wordt allemaal weer net wat leuker op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden, SDR is niet meer en we gaan nu door het leven als =GiG=, we hebben ook een nieuwe server: DEADLY PLAYGROUND || =GiG= || (IP: 85.236.101.67).
Cheiron had ons al gevonden zag ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:35:
Voor de geïnteresseerden, SDR is niet meer en we gaan nu door het leven als =GiG=, we hebben ook een nieuwe server: DEADLY PLAYGROUND || =GiG= || (IP: 85.236.101.67).
Jup, al niet expres. Gewoon op je naam geklikt en ik kon de server joinen. Maar jullie gebruiken de Dollhouse helemaal niet meer?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:48:
[...]

Jup, al niet expres. Gewoon op je naam geklikt en ik kon de server joinen. Maar jullie gebruiken de Dollhouse helemaal niet meer?
Nee die staat nu ook regelmatig leeg zag ik, server is opgezegd en zal binnenkort dus geheel verdwijnen, maar de nieuwe server draait goed en is al weer druk, veel van de oude Dollhouse bezoekers zijn nu ook hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft iemand de 1.5 beta al geprobeerd ??
Blijkbaar kun je met wat trucen 1.4 en 1.5 naast elkaar draaien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

gewoon ctrl+c ctrl+v van je 1.4 install.. beta installeren.. snelkoppeling naar de kopie van 1.4 en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

yep, da's de truc ... maar dan ; werkt het ?
ik las al dat er toch wat settings verdwenen ... en dat in de registry 1.5 staat geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Zou kunnen dat er settings veranderd worden. Ik neem aan dat ze dezelfde data dirs gebruiken, dus dat is dan niet zo gek. Als je met de beta wilt stoeien zal je even een backupje moeten maken voor de zekerheid. Die key in de registry zal wel aan te passen zijn. Ik zie daar 1 waarde met 1.4 er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Laatst online: 28-08-2024
Kijk dát is een interressant topic: Ervaringen 1.5
Hij is net uit (beta) en is op eigen risico.Wie o wie?

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:35:
Het meest fantastische vind ik nog wel dat red arrow uit staat op de nieuwe server :). Promode! Eindelijk een beetje aimen :D. Ik ga trouwens mijn friendslist vanavond een beetje leeggooien, er zitten namelijk volgens mij een hoop namen tussen die ik nog nooit online ben tegengekomen, dus als je het gevoel hebt dat je met kent of wil kennen 8), voeg me morgen dan even opnieuw toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

1.5 threads ...

http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/240
http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=38
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=23765

zal 's kijken vanavond, zo te zien kun je zonder veel moeite 1.4 en 1.5 naast elkaar draaien.
ben alleen wel benieuwd of de beta makkelijk verwijderd kan worden als de echte 1.5 uitkomt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:45:
[...]

Het meest fantastische vind ik nog wel dat red arrow uit staat op de nieuwe server :). Promode! Eindelijk een beetje aimen :D. Ik ga trouwens mijn friendslist vanavond een beetje leeggooien, er zitten namelijk volgens mij een hoop namen tussen die ik nog nooit online ben tegengekomen, dus als je het gevoel hebt dat je met kent of wil kennen 8), voeg me morgen dan even opnieuw toe.
Die red arrow is toch dat pijltje dat boven iedereen staat? :$ Zo ja, daar keek ik eigenlijk nooit naar dus dat mis ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:45:
[...]

Gisteren nog met je gespeeld. Was je een nieuwe klasse aan het uitproberen ofzo, je bleef een beetje achter qua XP.

* Acid_Burn is [GoT]RickDangerous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
ElmarO schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Die red arrow is toch dat pijltje dat boven iedereen staat? :$ Zo ja, daar keek ik eigenlijk nooit naar dus dat mis ik niet eens.
Ik speelde een tijdje geleden op een server zonder en ik had misschien wel 10 teamkills. Ik wist ook niet dat het een serveroptie was en heb het wel 10 keer gevraagd voordat ik antwoord kreeg. Ik zie in de haast echt niet of het een Strogg of mens is hoor. Misschien zou ik in een echte oorlog wat dat betreft niet zo een handige zijn om in de buurt te hebben -> triggerhappy :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

teampijltje staat toch niet uit... alleen de tegenstander heeft geen pijltje meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Acid_Burn schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:05:
teampijltje staat toch niet uit... alleen de tegenstander heeft geen pijltje meer
Ah, op die server was alles uit!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid_Burn schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:55:
[...]

Gisteren nog met je gespeeld. Was je een nieuwe klasse aan het uitproberen ofzo, je bleef een beetje achter qua XP.

* Acid_Burn is [GoT]RickDangerous
Ik was een beetje aan het babbelen met wat mensen van GiG. Verhitte discussie enzo over een bepaald lid van hen. Vandaar mijn verminderde XP :P, ik vond zelf ook wel dat het erg was, in de onderste regionen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Acid_Burn schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:05:
Dan had ik het goede in mijn hoofd. Kijk er in ieder geval nooit bewust naar. Gebruik daar eigenlijk altijd de radar voor.
cheiron schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:58:
[...]

Ik speelde een tijdje geleden op een server zonder en ik had misschien wel 10 teamkills. Ik wist ook niet dat het een serveroptie was en heb het wel 10 keer gevraagd voordat ik antwoord kreeg. Ik zie in de haast echt niet of het een Strogg of mens is hoor. Misschien zou ik in een echte oorlog wat dat betreft niet zo een handige zijn om in de buurt te hebben -> triggerhappy :P
Ik ben niet zo heel triggerhappy. Ik haal het gros van mijn teamkills door mijn mines. Maar als je eigen team ook geen pijltje heeft zou het voor mij ook wel wat lastiger worden. Is toch wel makkelijk als ik wel even triggerhappy ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

fuzzman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:41:
Kijk dát is een interressant topic: Ervaringen 1.5
Hij is net uit (beta) en is op eigen risico.Wie o wie?
Ik ...
Heb net een copy gemaakt van de ETQW folder en de patch eroverheen gemikt.

Alleen zijn er nu maar 2 servers on-line en nauwelijks spelers, later nog maar 's proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps...foutje.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:22:
[...]

Ik was een beetje aan het babbelen met wat mensen van GiG. Verhitte discussie enzo over een bepaald lid van hen. Vandaar mijn verminderde XP :P, ik vond zelf ook wel dat het erg was, in de onderste regionen :D.
Je moet je ook wel blijven concentreren op het objective natuurlijk ;)
Xp maakt jou toch ook niet zoveel uit dacht ik!?
Oh en een tipje voor de rest, als er achter elkaar ineens deployables mee ophouden dan is het waarschijnlijk Bfunk die omgelopen is, beetje mijn Rail Howitzer lopen hacken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:40:
dan is het waarschijnlijk Bfunk die omgelopen is, beetje mijn Rail Howitzer lopen hacken
Blijkbaar zit-ie in z'n Infiltrator fase ; heb gisteren zeker 2 keer een mes van 'm in m'n rug gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voor de liefhebbers ; ETQW 1.5 beta nu ook voor Linux, server & client ...

http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=23941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bfunk kan soms echt zo een irritante luis in de pels zijn. Dan hoor je inderdaad 3 keer dat je Psi radar weg is en dan weet je dan Bfunk een beetje aan het zieken is :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:56:
Bfunk kan soms echt zo een irritante luis in de pels zijn. Dan hoor je inderdaad 3 keer dat je Psi radar weg is en dan weet je dan Bfunk een beetje aan het zieken is :P
Heb op die manier wel van Bfunk het gebruik van de third eye als granaat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:23:
[...]

Heb op die manier wel van Bfunk het gebruik van de third eye als granaat geleerd ;)
Ja, dat is irritant :D Dan heeft hij een hideout met 1 ingang waarvanuit hij aanvalt. Als je dan achter hem aan rent gaat hij snel zn hideout in en wanneer jij langsrent blaast hij je op :P

Die Bfunk kan je echt het bloed onder de nagels vandaan halen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, tis goed om te horen dat ik vervelend ben :). Nog even @Goner, ik ben zo ie zo in de covops/infiltrator zone, back stabben is namelijk gewoon het leukste om te doen. Ik speel deze klasse ook niet als sniper maar als saboteur, dus hacken, back stabben, 2,3 of 4 man soms op mij laten richten zodat ze zich niet met verdediging of aanval bezig houden (flink rondom rondspringen).

Leader Board Melee Weapons

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:11:
back stabben is namelijk gewoon het leukste om te doen.
Da's waar ... ik loop echt graag even om om een sniper te besluipen en een mes in z'n rug te planten of een nekschot te geven.
Had er gisteren eentje te pakken in Canyon, op de helling tegenover de ingang naar laatste objective. Heerlijk ... ze zijn zo gefixeerd op snipen dat ze niet eens op hun radar kijken.

EDIT : ligt het aan mij of is die GiG server echt minder dan de oude Dollhouse ? Ben gisteren echt gefrustreerd opgestapt na een potje of 2, 3 ... zulk belabberd teamwerk.

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 05-03-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toen ik er was leek er bij GDF geen teamwork mogelijk, de Strogg hadden echter een verdediging staan als een huis, op Valley is de MCP nooit door de tunnel gekomen omdat de Strogg eerst de brug goed gedekt hadden en daarna zaten we met zijn allen in de tunnel de aanstromende GDF af te houden, ze kwamen er gewoon niet aan te pas. Op Outskirts zijn ze iets verder gekomen maar de MCP ook niet op de plaats van bestemming gekregen. Ze leken niet als team samen te kunnen werken, een XP shuffle aan het begin van Area22 leek een beetje verschil te maken maar toen de Strogg de omschakeling had gemaakt van verdedigen naar aanvallen hebben ze het toch voor elkaar gekregen en konden we snel van objective naar objective, waar de GDF niet toe in staat leek, toen we de generator hadden opgeblazen en naar de mining laser gingen hadden we die ge-construct terwijl er maar 2 a 3 GDF ter plaatse waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de vaste bezoekers van dollhouse hun weg terug nog even moeten vinden. Er speelden op dollhouse altijd veel ervaren spelers die dus ook veel teamgerichter spelen. Gisteren heb ik trouwens ook een paar enorme boutpotjes op onze server gehad dus het komt voor. Ik heb al aangegeven dat we even wat strenger moeten adminnen, een speler zat op een gegeven moment alleen maar in de MCP te campen op Valley. Die map was dus verloren. GDF liep de server uit, daarna ook Strogg. Volgende keer sneller warnen en kicken.

We maken wat reclame op het officiële forum en we spelen ook weer scrims onder de nieuwe naam dus dat trekt ook weer wat collega clanners naar onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:55:een speler zat op een gegeven moment alleen maar in de MCP te campen op Valley. Die map was dus verloren. GDF liep de server uit, daarna ook Strogg.
Vind ik nog steeds 1 van de slechtste dingen die is doorgevoerd in 1.4 die echt teruggedraaid moet worden, personen moeten gewoon niet achter kunnen blijven in de MCP, je ziet steeds vaker dat een engineer er in duikt, je kan hem niet blijven bewaken en dan springt hij er snel even uit om wat te repareren, herhaal dit een keer of 10 en hij is op de plaats van bestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:25:
[...]

Vind ik nog steeds 1 van de slechtste dingen die is doorgevoerd in 1.4 die echt teruggedraaid moet worden, personen moeten gewoon niet achter kunnen blijven in de MCP, je ziet steeds vaker dat een engineer er in duikt, je kan hem niet blijven bewaken en dan springt hij er snel even uit om wat te repareren, herhaal dit een keer of 10 en hij is op de plaats van bestemming.
Erg lam ja. Dat mag er wat mij betreft ook beslist uit. Vaak ook een covop/fieldop die erin blijft zitten, om vervolgens de xp van de capture op te strijken, terwijl de engies al het werk gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:32:
Gisteren toen ik er was leek er bij GDF geen teamwork mogelijk, de Strogg hadden echter een verdediging staan als een huis, op Valley is de MCP nooit door de tunnel gekomen omdat de Strogg eerst de brug goed gedekt hadden en daarna zaten we met zijn allen in de tunnel de aanstromende GDF af te houden, ze kwamen er gewoon niet aan te pas. Op Outskirts zijn ze iets verder gekomen maar de MCP ook niet op de plaats van bestemming gekregen. Ze leken niet als team samen te kunnen werken, een XP shuffle aan het begin van Area22 leek een beetje verschil te maken maar toen de Strogg de omschakeling had gemaakt van verdedigen naar aanvallen hebben ze het toch voor elkaar gekregen en konden we snel van objective naar objective, waar de GDF niet toe in staat leek, toen we de generator hadden opgeblazen en naar de mining laser gingen hadden we die ge-construct terwijl er maar 2 a 3 GDF ter plaatse waren.
Volgens mij was ik er op Outskirts ook even bij. Jij lag op het gebouw tegenover de barrier, als ik het goed heb. Dat team hing echt als los zand aan elkaar, terwijl ik toch best een paar aardige spelers zag (Mouroult, ind1e). Ik ben na 5 minuten opgestapt, omdat ik simpelweg m'n werk niet kon doen. Ik kreeg de Anansi niet en de piloot had geen oog voor jou. Dus geen plant, want daar schiet je simpelweg te goed voor.
Veel bizarre potjes gehad de afgelopen dagen, waarin teamgenoten letterlijk om de haverklap van klasse wisselden. Steeds plots geen radar meer, of plots te weinig medics. Ik heb een paar keer echt gekookt van woede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:11:
Hehe, tis goed om te horen dat ik vervelend ben :). Nog even @Goner, ik ben zo ie zo in de covops/infiltrator zone, back stabben is namelijk gewoon het leukste om te doen. Ik speel deze klasse ook niet als sniper maar als saboteur, dus hacken, back stabben, 2,3 of 4 man soms op mij laten richten zodat ze zich niet met verdediging of aanval bezig houden (flink rondom rondspringen).

Leader Board Melee Weapons
Die backstab die je vandaag op Volcano op me had... Ik werd er gewoon naar van... 'Die is viessss,' zoals een bekende meisjeswegmaker zou zeggen. Sta je daar met je hyperblaster...
Die nummer 2 van de lijst, Konaru, kom ik ook wel eens tegen en die is ook (ja, ook) echt oervervelend. Ik hoop dat dit geen trend gaat worden. Gewoon schieten en strafen jongens, schieten en strafen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Vandaag wel stel leuke potjes, allemaal redelijk close ook wel, 45 kills op Island, en 1 sec win op valley. Goede potjes :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:16:
[...]

Volgens mij was ik er op Outskirts ook even bij. Jij lag op het gebouw tegenover de barrier, als ik het goed heb. Dat team hing echt als los zand aan elkaar, terwijl ik toch best een paar aardige spelers zag (Mouroult, ind1e). Ik ben na 5 minuten opgestapt, omdat ik simpelweg m'n werk niet kon doen. Ik kreeg de Anansi niet en de piloot had geen oog voor jou. Dus geen plant, want daar schiet je simpelweg te goed voor.
Veel bizarre potjes gehad de afgelopen dagen, waarin teamgenoten letterlijk om de haverklap van klasse wisselden. Steeds plots geen radar meer, of plots te weinig medics. Ik heb een paar keer echt gekookt van woede.
You are correct sir :) Lag daar best lekker en iedereen die probeerde te planten werd naar een respawn geholpen ipv een plant, ik was Oppressor dus gooide zo af en toe ook een Violator beacon van het dak af, deed het ook goed, ben 1 keer door de Anansi van het dak geschoten, terwijl ik er weer probeerde te komen was het de GDF wel gelukt een pakketje te plaatsen. Voor mijn gevoel lag het ook niet zozeer aan de kwaliteiten van de spelers maar meer dat ze weigerde samen te werken, mensen bij GDF schreeuwen om een Shuffle, ik gaf nog asl commentaar dat ik geen shuffle nodig had maar meer een knopje: "Insert TeamWork"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
mss vinden jullie dit leuk om te lezen, het gaat om de nation cups van ETQW Nederland tegen Duitsland. Het stukje is gescheven door de nederlandse speler tele.
Team Germany vs The Netherlands

I think as most of the other members of the netherlands we saw this match as a done case, since the team has been quite a mess after the start of the nc:

First we took on Croatia in a one-sided match for The Netherlands which ended in 4-0. A week or so after we were forced to forfeit to Poland because we were not able to get enough members to play,2easy quit etqw not too long after the nc started, and xizu also lost interrest in etqw (he only wanted to play cdc with Coolermaster and then quit). Not too long after that we had the face Team Czech Republic to decide who would advance to the playoffs. Our team stumbled through the match and that's how we met our opponents Team-Germany.

On papers Germany was looking way stronging then our lineup. Team Germany decided to show up with HEADi (Speedlink), Sporty (Speedlink), mikeX (Ocrana), NeoX (ex-Team-Thermaltake), Copykill (Ocrana) and chaoz (Speedlink). Our lineup was going to be Waste (team-ephix) Lukos (team-ephix) Longbow (cod4 player,ex-hMgaming), dmasterX (Team Coolermaster), RuFio (4kings) and 7ele (team-ephix)

The first map was going to be Area22. Having played speedlink on that map before i knew it was going to be very very hard. We started off well as strogg by claiming our own spawn, and 30 secs later we had control off their forward spawn aswell. Waste went aggressive with the cyclops and 2 tries and 3 minutes later we had the HE-Charge on the first objective. After waste and our infantry holding the outside germany decided to fallback into the mininglaser-stage. They decided to hold the tank on the main road, which was giving waste a hard time but it was not as effective as it can be on the mining laser itself. This is why our infantry had a chance on the objective. I took the accurised into the mountains and it wasn't long for germany was gone and engineers were able to finish the build. With 7 minutes past we went into the last stage. The service door was quickly planted and we started moving towards the last objective. suprisingly we found that we had killed almost all the germans and we made a good push and planted the HE-Charge at around 10:50 (9:10 from the start). We had 4 guys covering the plant, so we started the rain off nades which killed of 4 out of 6. Me and dmasterx jumped in the gib off the engineers but got stuck in the rain off nades by waste. This gave Germany a chance to revive and they made the defuse with less then 1 seconds (ya..) to go. After that we lost 5 more minutes to get the final HE-Charge on leaving a time of around 15 minutes.

Then Team-Germany started to attack, they whiped away our first line off defense with ease, and they needed the same time as us to finish off the second objective aswell after pushing from the hills hard. The Netherlands were setting up for the last stage but it was a bit of a mess. Germany picked us off one for one and managed to get the plant in rather easily, leaving a time off around 10 minutes on the board.

Team Germany 2 - 0 The Netherlands

The second map was sewer. Being slightly demotivated by the pity loss on the first round we started to defend the emp generator as strogg, though we felt confident we had a really good chance on this map since we felt we felt we were doing good versus them in duels. Germany managed to push in the apc and tank after a couple of minutes and went to the second stage (planting the bombs on the sewer entrances). It took them several minutes to get it planted but when they did they did it really hard. Most of the dutchies were killed for a long time and when it blew we saw 4 germans going in. Only thing was, someone was really sure they didnt have an infiltrator yet. So we rushed to the south entrance and set up the weirdest defence i have ever done in etqw. I was holding the 4 germans inside of the sewer controls. we held it like that for around 3-4 minutes, then 2 of them decided to rush out. We picked them off and made a full-push inside to finish off the last 2. After that we had a good time defending the south entrance, until 5 minutes before the end they decided to blow the maintenance hatch. A good combined attack flushed us out and they were able to set a time of around 18 minutes.

Since we didn't have any tactics for the attack yet, there were conversations on ventrilo on what we were going to do. after half a minute someone (edit: Lukos) came up with "engineer-rush". I've only experienced these rushes in the lower-skilled matches i've played but still for the heck of it i wanted to try. Rufio was up for it aswell, and after a bit of nagging waste also agreed to leave his tank in the main base. So we spawned and the 5 of us hopped into an armadillo. Waste needed the second one for himself (FAT). We raced towards the generator and ignored the germans shooting at us. They had never seen this coming and so the tactic became a succes. 4 Engineers jumped on the construct, after the germans shot 3 of the itwas up to dmasterX to finish the job. After a HUGE round of yelling and cheering on ventrilo we went onto the second objective where germany was giving off us a hard time. They kept reclaiming the forward spawn making it hard to cover the plants on the sewer entrances, which cost us allot of time. After 15 minutes we were able to get south. Strangely we found none of the germans inside and so waste and me were able to hack the objectives pretty easily.

Team Germany 2 - 2 The Netherlands

The third map was going to be a decider, after picking out maps salvage was left. We knew we had a very good chance after out last performance on a infantry map. Germany did not take too long to get the first objective and so it was up to us to set up a good defence on the third. After being very pleased with the win on the second map it seemed everyone was going well and we held Germany off for a long time, 7-8 minutes. then they were able to break through. Our 3rd defence on the salvage was not as strong and so they were able to set a time 1 and half minute before the end of the map (18:30).

As strogg we knew we had allot of time, though Germany was holding us well at the first objective. It was not until rufio managed to pick off 2 guys at the office that we could get the plant in. After we quickly moved on the the mining laser, which we cleared out extremely fast by attacking from 3 sides. Shields went up and the construct was a fact. we moved forward and planted the walls. though rufio decided to go for the ninja plant. He managed to get through but got hit by a mine so the German chased him. Instead of hacking the door i used teleport and hide on the balcony. The Germans didn't have an engineer until 10 seconds before the explosion. I sprayed the 2 nades i had left and then started to duel the engineer (which i lost). Though it had cost the engineer to much time and so the salvage blew up. we had over 10 minutes left leaving a time of 8minutes (original 18)

Team Germany 2 - 4 The Netherlands

Cheering and unbelieve was going on ventrilo for another hour. Walked through the house for a beer for several minutes but was unable to find one. Decided to write my very first journal on crossfire since i became member of the community just to cool me down for the night. i want to say thanks to our german opponents for making it the close match that is was.

What i had seen as a unnecessary quarter-final had become one of the greatest and most exciting gaming matches i had ever played.
Vooral het filmpje van de EMP rush van nl was echt geweldig op etqwtv :D.

http://uk.youtube.com/watch?v=UiUZV03zdrU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
[quote]lightstyle schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:53:
mss vinden jullie dit leuk om te lezen, het gaat om de nation cups van ETQW Nederland tegen Duitsland. Het stukje is gescheven door de nederlandse speler tele.

W00t echt cool verhaal! Ik heb mij laten vertellen dat CW's niet echt cool zijn omdat er zoveel restricties zijn qua deployables en vehicles (?)

Maar echt een cool filmpje! Leuk om de tactieken eens te lezen.

Maar wat was dat over die gasten binnen houden in de sewer?

grt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vindt ik idd ook het mindere aan CW's, ik mag graag gewoon alle sgebruiken wat er is. Bij CW's willen ze meer terugvallen op pure 1v1 skill, mijn zwakke punt :+

Anyways, ETQW is installing op linux nu ik atm eindelijk mn ATI drivers heb weten te installeren in OpenSUSE. Wat een minimale systeem eisen zeg! Ik schrok er van toen ik ze las dat mn 6 jaar oude bak het nog net op lowest kan draaien in Linux! Eens kijken dus straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:05
Ja mooi resultaat van NL. Altijd leuk om duitsers te pakken, ook leuk verhaaltje van tele ex teammaat van mij :)

En ik vind juist leuk die ristricties, want ik moet het juist wel van mn 1v1 skill hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Zenix op 07-03-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Als je zo een start hebt als met die run in het filmpje WEET je gewoon dat het een zware ronde gaat worden :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, het is me als Linux noob ook nog gelukt om ETQW aan de praat te krijgen onder Linux. Zo maar eens de online performance testen in een 24-slot server (lees LAW ;) ). Draait voor zover prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
fuzzman schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:49:

Maar wat was dat over die gasten binnen houden in de sewer?

grt.
Ze wisten zeker dat ze geen covert ops in de sewers hadden dus probeerde ze hun daar binnen te houden, en de covert ops buiten :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:53:
Zo, het is me als Linux noob ook nog gelukt om ETQW aan de praat te krijgen onder Linux.
Tsja, dat zegt wel hoe gebruikersvriendelijk Linux tegenwoordig is ... :+

Stelt inderdaad niet veel voor, die installer is heel makkelijk.

Wat voor graphics drivers gebruik je ? Ik heb de Nvdia 169.09 zelf moeten compileren, maar dat neemt de installer ook voor z'n rekening gelukkig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:49:
[...]

Tsja, dat zegt wel hoe gebruikersvriendelijk Linux tegenwoordig is ... :+

Stelt inderdaad niet veel voor, die installer is heel makkelijk.

Wat voor graphics drivers gebruik je ? Ik heb de Nvdia 169.09 zelf moeten compileren, maar dat neemt de installer ook voor z'n rekening gelukkig ...
ik weet niet exact welke ik nu heb, maar iig een driver van ATI ;) Ik denk Catalyst 8.2, alleen houden ze ook een andere nummering aan......

Is het verder mogelijk om een of andere snelkoppelking te krijgen? Moet nu constant etqw-rthread.x86 opzoeken.. Maar dat kan mss ook aan KDE4 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Zenix schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:56:
Ja mooi resultaat van NL. Altijd leuk om duitsers te pakken, ook leuk verhaaltje van tele ex teammaat van mij :)

En ik vind juist leuk die ristricties, want ik moet het juist wel van mn 1v1 skill hebben.
Hele opzet van het spel word voorbijgegaan door alle restricties. Als ik 1v1 wil hebben dan speel ik wel een spel met een betere netcode dan etqw.

En het feit dat er in clanwars gretig aftrek word gemaakt van de mogelijkheid om hele teams te blokkeren bij hun spawn draagt voor mij ook niet bij aan leuke spelsituaties...

[ Voor 16% gewijzigd door Nickbn op 08-03-2008 17:12 . Reden: patat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickbn schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 17:11:
En het feit dat er in clanwars gretig aftrek word gemaakt van de mogelijkheid om hele teams te blokkeren bij hun spawn draagt voor mij ook niet bij aan leuke spelsituaties...
Dan doe je IMHO iets niet goed. Zeker in een clanwar... Daarnaast, als je bv een echte pot voetbal hebt en je tegenstander bakt er echt nisk van, dan ga je ze toch ook met 15-0 oid ownen? Zou ik iig wel doen ipv ze een kans te geven en dat ze dan nog winnen ook :|

Net even 4 potjes gespeeld op PrippsBlue. Het niveau is dan opeens behoorlijk laag voor een server waar ik in het begin me aardig vermaakte. Waar ik op LAW een gemiddelde speler was stak ik er op Pripps toch echt bovenuit. Was wel lekker om de bepalende speler de zijn, samen met allemaal onbekenden, en dat terwijl alle 3 pripps members aan GDF kant stonden. Afijn, 4 overwinningen op mn naam kunnen schrijven, mede dankzij tactisch inzicht.

Mooste voorbeeld van dat laatste was Ark. GDF hielden de generator wel 10 minuten en het leek kansloos te worden. Toen toch de dynamite er op gekregen en dark matter erop. Toen wonnen we opeens in de 3 minuten erna. Mining laser was zo up, spawn gepakt en met het hele team de druk enorm opgevoerd. Opeens was de solide verdediging van de GDF zoals bij de generator heel erg ver te zoeken _/-\o_ . Daarna een mooie last minute win op Salvage, dat was ook een mooie pot.

Stats na 51 uren en 200 potjes:
Win: 110
Lose: 90

Ratio: 1.22

[ Voor 47% gewijzigd door GENETX op 08-03-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:00:
Is het verder mogelijk om een of andere snelkoppelking te krijgen? Moet nu constant etqw-rthread.x86 opzoeken.. Maar dat kan mss ook aan KDE4 liggen.
Ik heb in Mandriva een menu-editor in KDE zitten, daar kan ik zelf entries mee toevoegen aan het menu (start menu van windows zeg maar). Zal 's kijken hoe dat op de desktop gaat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

GENETX schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:40:
[...]

Dan doe je IMHO iets niet goed. Zeker in een clanwar... Daarnaast, als je bv een echte pot voetbal hebt en je tegenstander bakt er echt nisk van, dan ga je ze toch ook met 15-0 oid ownen? Zou ik iig wel doen ipv ze een kans te geven en dat ze dan nog winnen ook :|
Dan denk ik dat wij een meningsverschil hebben, er is een bepaalde ("ethische") grens die ik niet wil overschrijden, omdat ik het andersom ook niet zo zou willen. iemand vastzetten bij de spawn om, zo "makkelijk" te winnen, waarom zou je spelen als je de wetenschap hebt dat je al gaat winnen?

Quakewars vind ik echt een leuk spel, en het biedt voor mij zoveel ,maar in clanwars? nee, mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh, nickbn, als je het verhaal doorleest, je moet je tegenstander zo goed mogelijk tegenhouden, want anders hebben ze een betere tijd, dus pak je continu hun forward spawn, en schiet je ze zo snel mogelijk dood.... waarom zou je met een rocketlauncher iemand doodschieten, dat is niet eerlijk, want dan gaat hij zeker dood << je moet juist altijd het overwicht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doel van clanwars is om te winnen, punt. Hoe je dat doet maakt niet zo uit. Iemand vastpinnen, betekent dat die ander een andere tactiek moet gebruiken, lukt ze dat niet dan ontbreekt het aan team play, slecht tactieken, of simpel weg aan slechte individual skills. Indien dat zo is, dan hoort het andere team dus gewoon te winnen. In de verschillende ladder competities spelen noob clans ook niet tegen pro clans omdat dit geen interresante competitie oplevert, voor het publiek niet maar ook zeker voor beide teams niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net een mega-heftige Sewers achter de rug op de Pripps server. Na 12 minuten was de GDF aan het hacken. We hebben zeker 3 keer gehad dat ze hem nog maar 1 keer aan hoefden te raken om het objective te halen, maar telkens wisten we de GDF een minuut van de console af te houden. Uiteindelijk, met nog een minuut op de klok hadden ze hem dan toch eindelijk.

Verdomme wat een adrenaline als je er als enige nog staat met incoming GDF.. poeh.
Volcano daarna was ook vet. We deden ERG lang over het hacken want er werd goed verdedigd, uiteindelijk heb ik de hack en de plant gedaan, alleen de Flyer drones was teveel gevraagd. GDF stond goed opgesteld om alle flyer drones te killen.. helaas de campaign 2-1 verloren, maar wel een lekker intense campaign. Nice!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:28:
Het doel van clanwars is om te winnen, punt. Hoe je dat doet maakt niet zo uit. Iemand vastpinnen, betekent dat die ander een andere tactiek moet gebruiken, lukt ze dat niet dan ontbreekt het aan team play, slecht tactieken, of simpel weg aan slechte individual skills. Indien dat zo is, dan hoort het andere team dus gewoon te winnen. In de verschillende ladder competities spelen noob clans ook niet tegen pro clans omdat dit geen interresante competitie oplevert, voor het publiek niet maar ook zeker voor beide teams niet.
Het principe van clanwars is prima, ik heb het zo'n 6 jaar gedaan dus geloof mij, het is over het algemeen een ander soort thrill, en ik weet dat die over het algemeen hoger ligt dan een beetje heersen in publics..

Echter ik deed dan Q3 Arena, Urban Terror, Counter Strike etc. allemaal FPS die meer aankomen op aim en movement. In die spellen zaten geen Anti Vehicle Turrets, laat staan flying repair drones ;(

ETQ3 is zo bijzonder vanwege de diversiteit aan mogelijkheden, met name door de AVT's, en vehicles, etc. Als je die eruit haalt dan beperkt dat de bedoeling van het spel, en dus vraag ik mij af of CW's wel net zo leuk zijn als heersen in pubs.

Dus ik zal onze clan weer eens aanslingeren, maar CW's spelen zal er niet bij zijn. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Fuzzy op 10-03-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fuzzman schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Het principe van clanwars is prima, ik heb het zo'n 6 jaar gedaan dus geloof mij, het is over het algemeen een ander soort thrill, en ik weet dat die over het algemeen hoger ligt dan een beetje heersen in publics..

Echter ik deed dan Q3 Arena, Urban Terror, Counter Strike etc. allemaal FPS die meer aankomen op aim en movement. In die spellen zaten geen Anti Vehicle Turrets, laat staan flying repair drones ;(

ETQ3 is zo bijzonder vanwege de diversiteit aan mogelijkheden, met name door de AVT's, en vehicles, etc. Als je die eruit haalt dan beperkt dat de bedoeling van het spel, en dus vraag ik mij af of CW's wel net zo leuk zijn als heersen in pubs.

Dus ik zal onze clan weer eens aanslingeren, maar CW's spelen zal er niet bij zijn. 8)
Klopt, daarom zou ik CWs in ETQW ook niks vindden. ETQW is gewoon een totaal andere game. Ik speel zelf veel liever Pub met de mensen van LAW. Dan krijg je wel een beetje het clangevoel als het lekker gaat met het teamwork, maar tegelijkertijd gebruik je wel de hele game en dat gaat prima.

ivm watertekort in grunn heb ik geen school en ben eindelijk eens bezig gegaan met het maken van een review _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door GENETX op 10-03-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik was vroeger ook een enthousiasteling met clan wars in counterstrike met wedstrijden op LANs etc, maar dat is sinds ik MMO's heb gevonden toch een stuk minder geworden :P .
Laatste keer dat ik in een clan zat was in battlefield 2, toen ik nog aan het WoWen was. Daar was niets van gekomen, was altijd aan het raiden als er een keer een clanwarretje was. Ook moet ik zeggen dat de druk om te presteren altijd erg vervelend was als je gewoon een lekker potje wou knallen.

ETQW is wel een ideaal pub spel, meeste mensen die dit spel spelen kunnen het een stuk beter als laten we zeggen de gemiddelde counterstriker, en 1 persoon kan hier in zijn eentje ook een stuk meer uithalen dankzij slim gebruik van vehicles en mijnen en covert ops en whatnot.

[ Voor 22% gewijzigd door pica op 10-03-2008 12:47 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie review, ben het er helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, net de goede commands gevonden, probeerde de hele tijd cg_unlock ipv com_unlock.... Result: ETQW @ Ultra 100> FPS in Linux. Dat is nog wat anders vergeleken met Vista :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb jij in Linux ook dat de letters niet werken als shortcut in Context menu ?? Cijfers wel, maar ik ben zwaar gewend aan letters in Windows intussen.

dus Game Settings -> Advanced -> Shortcuts -> Use letters ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ben ik trouwens de enige die denkt dat de GMPG van de GDF veel minder schade doet dan de Hyperblaster van de Strogg? Met de hyperblaster (zeker met aim) gaan ze bij bosjes neer, maar met de gmpg.. pff. Alsof ik ballonnen naar ze gooi!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
cheiron schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:32:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat de GMPG van de GDF veel minder schade doet dan de Hyperblaster van de Strogg? Met de hyperblaster (zeker met aim) gaan ze bij bosjes neer, maar met de gmpg.. pff. Alsof ik ballonnen naar ze gooi!
Idd, zit groot verschil in spread :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
cheiron schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:32:
Je kan er wel vele malen langer mee doorknallen als de hyperblaster. Als je gaat liggen dan vallen ze ook bij bosjes neer hoor.

Ik ben wel met je eens dat de hyperblaster beter is in de meeste gevallen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

en akelig nauwkerurig ... ik heb op Volcano wel eens een sniper van de helling naast de GDF base geknald vanaf het strand ; liggen en met de scope mikken, niks pray & spray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bah, wat is het toch irritant als je even lekker wilt QW'en en je komt echt op 3 kutservers achter elkaar terecht. Alledrie de servers waar ik op aanlogde had de andere partij binnen de minuut het eerste objective zonder dat er ook maar IEMAND aan het verdedigen is.

Canyon, 5 snipers.. geen radar
Island, niemand in de buurt van de generator. Sta je dan..
Refinery, 4 medics.. wtf.

Zo irritant.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:50:
Bah, wat is het toch irritant als je even lekker wilt QW'en en je komt echt op 3 kutservers achter elkaar terecht. Alledrie de servers waar ik op aanlogde had de andere partij binnen de minuut het eerste objective zonder dat er ook maar IEMAND aan het verdedigen is.

Canyon, 5 snipers.. geen radar
Island, niemand in de buurt van de generator. Sta je dan..
Refinery, 4 medics.. wtf.

Zo irritant.
Jammer dat je werd gekicked van de server waar ik op zat. Waren 2 leuke potjes die ik heb gespeeld. Beide teams waren redelijk aan elkaar gewaagd en de GDF verdedigde goed tegen onze Flyer Drones op Volcano. Gelukkig wel gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Goner, zal vandeweek ff kijken, maar ik gebruik het verder niet :P. Zit nu net at een fresh install van OpenSUSE. Regel 1 voor linux noobs: Probeer neit iets beter te maken als het al werkt... Had het gevoel dat mn realtek nog neit 5.1 was en ook s/pdif lijkt neit te werken. Volgende keer niet weer proberen realtek drivers te installeren, gewoon genoegen nemen met het feit dat je geluid hebt (a)

Verder idd irritant. Ik zie echt heel veel slechte servers eigenlijk. Ik verbaas me dan eigenlijk over het feit dat de LAW server toch behoorlijk wat skill in huis heeft, en dan bedoel ik niet alleen de clanleden. Zoals ik al had gemeld: Op pripps maakte ik er gehakt van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
ElmarO schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:54:
[...]

Jammer dat je werd gekicked van de server waar ik op zat. Waren 2 leuke potjes die ik heb gespeeld. Beide teams waren redelijk aan elkaar gewaagd en de GDF verdedigde goed tegen onze Flyer Drones op Volcano. Gelukkig wel gewonnen.
Ja, dat was redelijk rap ook :P Ik kwam binnen, deed 1-6 (Greetings) en werd gekicked.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BTW, Goner heb jij ook last van vastlopers in Linux? Zal wss aan mn ETQW settings liggen maar:

etqw-rthread + Ultra settings + ATI + r_usethreadedrenderer 2

resulteerd in een crash na ~1 minuut gamen. Ik denk dat het of aan de threaded renderer 2 ligt, of aan mn Ultra settings, had het idee dat toen die nog op medium stond en threadedrenderer 2 het wel goed deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
GENETX schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:35:
BTW, Goner heb jij ook last van vastlopers in Linux? Zal wss aan mn ETQW settings liggen maar:

etqw-rthread + Ultra settings + ATI + r_usethreadedrenderer 2

resulteerd in een crash na ~1 minuut gamen. Ik denk dat het of aan de threaded renderer 2 ligt, of aan mn Ultra settings, had het idee dat toen die nog op medium stond en threadedrenderer 2 het wel goed deed..
Zoiezo vind ik een HD3870 onstabiel in ETQW dusja en ATI + Linux is ook niet ideaal. Daarom heb ik immidels weer een Nvidia en nergens last meer mee of problemen :) Zijn prima kaartjes die van ATi maar kwa drivers en ondersteuning in bijv linux kunnen ze nooit aan Nvidia tippen. Helaas had graag mijn HD3870 gehouden.

En zijn hier al mensen die ETQWPro 0.4 al geprobeerd hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Zenix op 12-03-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenix schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Zoiezo vind ik een HD3870 onstabiel in ETQW dusja en ATI + Linux is ook niet ideaal. Daarom heb ik immidels weer een Nvidia en nergens last meer mee of problemen :) Zijn prima kaartjes die van ATi maar kwa drivers en ondersteuning in bijv linux kunnen ze nooit aan Nvidia tippen. Helaas had graag mijn HD3870 gehouden.

Opzich draait het nu wel aardig, maar idd wordt mijn volgende graka wel weer NVIDIA. Denk dat het aan mn cfg ligt want in Windows heb ik weinig problemen op het begin na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:35:
BTW, Goner heb jij ook last van vastlopers in Linux?
Nee, nog nooit een vastloper gehad ... ik heb wel last gehad van een fps probleem, na een tijdje viel m'n fps soms (was geen lijn in te ontdekken) van 50 naar <20 ... ben toen weer de non-threaded versie gaan gebruiken en lijkt nu stabieler. Zal de threaded weer eens gebruiken om te kijken of dat het echt was.

Ik heb trouwens een Nvidia, XFX 8600GT ... met 169.09 drivers.
Die moest ik effe Googlen .. een competition mod ?!
Vertel 's wat meer.

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 12-03-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz, zo te zien helaas niet gemaakt door Bani.... Maar ziet er mooi uit. Denk dat ze nog iets verder moeten doorontwikkelen. Maar als ik de opties tot zo ver nu zie zal dit wel weer hetzelfde effect geven als ETPro. Zo zag ik ook W:ET spread settings ed.

@ Goner en alle andere niet W:ET ers: ETPro is heilig. Dat heeft alles toegevoegd dat W:ET zelf neit bezat en nog een aantal grote verbeteringen doorgevoerd (ook in balance). In het eerst ook vooral bedoeld voor CW's door de vele opties die het toevoegd voor admins. Maar later was ETPro gewoon een must, ook voor public. Ik heb ook alleen op ETPro servers gespeeld, omdat alleen deze compleet aanvoelden.

Ik verwacht dat ETQWPro hetzelfde effect gaat geven en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is ETQWPro net als de beta apart te installeren in een copy van de ET:QW folder ??
En zijn er al servers ?

EDIT: aha, ik zie al hoe het werkt.
Je overschrijft niets, je kunt de mod via de commandline of het ingame menu starten .. maar dan ? op welke server moet je zijn ?

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 12-03-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:22:
[...]

Ja, dat was redelijk rap ook :P Ik kwam binnen, deed 1-6 (Greetings) en werd gekicked.
Was een typisch geval van hoi, doei. :P Extra lullige is dat er vlak daarna iemand weg ging, dus die kick voor een clanmember was ook nog eens zinloos.
GENETX schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:33:
[...]

Hmmz, zo te zien helaas niet gemaakt door Bani.... Maar ziet er mooi uit. Denk dat ze nog iets verder moeten doorontwikkelen. Maar als ik de opties tot zo ver nu zie zal dit wel weer hetzelfde effect geven als ETPro. Zo zag ik ook W:ET spread settings ed.

@ Goner en alle andere niet W:ET ers: ETPro is heilig. Dat heeft alles toegevoegd dat W:ET zelf neit bezat en nog een aantal grote verbeteringen doorgevoerd (ook in balance). In het eerst ook vooral bedoeld voor CW's door de vele opties die het toevoegd voor admins. Maar later was ETPro gewoon een must, ook voor public. Ik heb ook alleen op ETPro servers gespeeld, omdat alleen deze compleet aanvoelden.

Ik verwacht dat ETQWPro hetzelfde effect gaat geven en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Dan hoop ik niet dat het spel bij mij net zo instabiel wordt als W:ET bij mij werd na installatie van ET:Pro. Het heeft toentertijd een tijd goed gedraaid, maar opeens werd het ongelooflijk instabiel. Eigenlijk de reden dat ik er uiteindelijk mee gestopt ben. :{ Zonde want het is nog steeds een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
Goner schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:07:
[...]

Is ETQWPro net als de beta apart te installeren in een copy van de ET:QW folder ??
En zijn er al servers ?

EDIT: aha, ik zie al hoe het werkt.
Je overschrijft niets, je kunt de mod via de commandline of het ingame menu starten .. maar dan ? op welke server moet je zijn ?
je kan beste gewoon #qw.gather joinen en daar gather meedoen is altijd ETQWPro. Dit is DE competitiemod nu er wordt hard aan gewerkt. Op public zal je dit amper vinden omdat Ranked alleen op standaard ETQW werkt en niet met promod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:33:
[...]

Op pubs zou dat een negatief effect zijn, want de promod haalt heel veel verschillen tussen GDF en Strogg weg, en beperkt heel veel van de zaken die nu al onder CB of ESL rules vallen. In scrims vind ik het prima dat er beperkingen opgelegd worden, maar voor pub play is dit gewoon niet leuk meer omdat het ETQW met promod gewoon een versimpeld spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Want als je gewoon het verschil tussen Strogg en GDF kan houden als server admin zit ik wel voordelen. Ik gok gewoon op een nieuwe ETPro. Daarnaast ga ik toch wel op non-ranked spelen. Dat zal toch moeten wss voor custom maps. We zullen zien wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Waar blijven de Custom maps eigenlijk? De SDK is nu toch al een tijd vrij beschikbaar..

Ik zou het mooi vinden als Custom maps via een Quality check van Splash Damage op een ranked servers zouden kunnen komen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gisteren voor het eerst in een week weer 's ET:QW gespeeld ... ben de laatste tijd weer helemaal in de ban van STALKER. Ben overnieuw begonnen na het nieuws dat de prequel niet in Q1 maar in Q3 uitkomt :(

Zat op Team Synergy server. Ging lekker. Eerste 2 maps, Quarry en Ark werden vrij snel door de Strogg gewonnen, maar nadat er wat mensen wisselden werd Salvage heel spannend. Ik kon in de voorlaatste minuut een al geplaatste explosive activeren en die hielden we vast tot het eind ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Linux probleem si ook gefixt. Op een af andere manier vindt hij Ultra settings niet leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Draait dit fatsoenlijk op een ietwat bejaarde XFX Geforce 7600GT?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste