Ja hoor, Geen probleem. Heb zelf nog ET:QW gedraaid met een 6800 ging ook prima. Alleen FPS was max 40 met alles superlow en zwaar getweaked.VeldKoe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:28:
Draait dit fatsoenlijk op een ietwat bejaarde XFX Geforce 7600GT?
Mijn 50% tragere Go 7600 speelde ETQW ook nog acceptabel en op Ultra Low weet zelfs mijn 8400M G er nog net 30FPS uit te persen.
Spelen zal het wel, niet al te hoge resolutie en settings gebruiken en je CFG een beetje tweaken. Verder hangt het er wel van af welk OS je hebt en wat voor CPU.
Linux haal ik dus met gemak 100FPS met medium-high settings, in Vista x64 (OpenGL hell denk ik) hoef ik dat niet te proberen....
Spelen zal het wel, niet al te hoge resolutie en settings gebruiken en je CFG een beetje tweaken. Verder hangt het er wel van af welk OS je hebt en wat voor CPU.
Linux haal ik dus met gemak 100FPS met medium-high settings, in Vista x64 (OpenGL hell denk ik) hoef ik dat niet te proberen....
Jap, drivers op maximale prestatie, met rivatuner nog wat opengl settings verlagen zwaar getweakte cfg.GENETX schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:14:
Mijn 50% tragere Go 7600 speelde ETQW ook nog acceptabel en op Ultra Low weet zelfs mijn 8400M G er nog net 30FPS uit te persen.
Alles superlow en het is goed speelbaar, zeker met 7600GT wat niet zo n slecht kaartje is.
Wil je een fatsoenlijke map maken ben je zeker maanden bezig. Maar als je het modforum in de gaten houd zul je zien dat er al veel mensen met hele mooie resultaten zijn gekomen. Het is dus gewoon stilzitten en afwachten op de eerste beta's danwel releases. Ik ben er zelf even mee gekapt omdat ik ff prioriteiten wou stellen, maar als ik de tijd vind ga ik m'n steentje ook graag weer bijdragen.cheiron schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:16:
Waar blijven de Custom maps eigenlijk? De SDK is nu toch al een tijd vrij beschikbaar..
Ik zou het mooi vinden als Custom maps via een Quality check van Splash Damage op een ranked servers zouden kunnen komen
[ Voor 10% gewijzigd door Bleet op 16-03-2008 12:23 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Wil me er ook wle eens in verdiepen, maar ik denk dat het er niet van komt. Opzich lijkt het me wel leuk om mn favo W:ET map: Oasis, om te zetten. Maar dan wel alleen de omgeving.
Geen vehicles, behalve in het begin (buiten de stad). De rest zonder vehicles (de stad zelf).
Objectives:
- MCP op zn plek rijden, mischien een barricade opblazen (dit stuk meot neit te lang duren)
- Forward spawn pakken (ter hoogte van de oude Allied Commandpost, dat hokje)
- De weer opgebouwde Oasis wall opblazen (en het oude forward spawn in handen krijgen)
- Daarachter zit dan verderop een shield generator die moet worden gehacked
Laatste objective:
- Strogg Communication Hub in de binnenplaats opblazen met 5 3rd eye cams (of misschien 3)
Verder kunnen de oude waterpumps ook worden gerepareerd. Verder zal om de main objective een Strogg shield zitten, net als de oude " Axis door" direct naast de deur.
Hiermee kan dan een andere tactiek worden gebruikt: GDF Covert ops kunnen namelijk een strogg "uniform" pakken om zo door alle shields te komen en de hele weg al vanaf het begin kunnen afleggen om een 3rd eye cam te plaatsen. Dit kost dus veel moeite en je kan maar je zou kunnen winnen zonder alle objectives te doen.
Iets in die richting
Zou ik wel grappigg vinden iig.
Geen vehicles, behalve in het begin (buiten de stad). De rest zonder vehicles (de stad zelf).
Objectives:
- MCP op zn plek rijden, mischien een barricade opblazen (dit stuk meot neit te lang duren)
- Forward spawn pakken (ter hoogte van de oude Allied Commandpost, dat hokje)
- De weer opgebouwde Oasis wall opblazen (en het oude forward spawn in handen krijgen)
- Daarachter zit dan verderop een shield generator die moet worden gehacked
Laatste objective:
- Strogg Communication Hub in de binnenplaats opblazen met 5 3rd eye cams (of misschien 3)
Verder kunnen de oude waterpumps ook worden gerepareerd. Verder zal om de main objective een Strogg shield zitten, net als de oude " Axis door" direct naast de deur.
Hiermee kan dan een andere tactiek worden gebruikt: GDF Covert ops kunnen namelijk een strogg "uniform" pakken om zo door alle shields te komen en de hele weg al vanaf het begin kunnen afleggen om een 3rd eye cam te plaatsen. Dit kost dus veel moeite en je kan maar je zou kunnen winnen zonder alle objectives te doen.
Iets in die richting
Verwijderd
beter bedenk je een objective voor field ops, bijv: blaas iets op met een hammer (ergens waar je er anders niet bij kan komen)
Ik denk dat dat lastig gaat en niet echt gaat werken.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:18:
beter bedenk je een objective voor field ops, bijv: blaas iets op met een hammer (ergens waar je er anders niet bij kan komen)
Verwijderd
vast, maar als zoiets lukt, is het wel mooi
je kan ook gewoon je planB door de field ops laten doen, bijv:
mining laser word maar niet geconstruct, in plaats daarvan kan je ergens met veel moeite een gat inschieten, waardoor je alsnog naar binnen kan.
mining laser word maar niet geconstruct, in plaats daarvan kan je ergens met veel moeite een gat inschieten, waardoor je alsnog naar binnen kan.
Alleen kun je met een Fieldops net iets te makkelijk van afstand een hammer laten inslaan. Bij een coverttops mission moet je vaak een lange afstand overbruggen, een uniform pakken, verdachte routes nemen etc etc.
Verwijderd
jaja, maar je kan toch alles combineren. Bijv bij Ark, de mininglaser lukt niet, maar een plasma -precies bovenop- werkt wel, dat levert een deuk op. Dan moet je nog charge plaatsen op die plek, en dan kan je naar binnen. Je kan nog een schildje laten hacken, maakt allemaal niet zo uit, maar het kost wel zeer veel tijd. (bedenk net dat het handig is als die plasma mortar maar op 1 plek het kan raken. Dus dan moet je ook nog is precies daar een plasma neerzetten)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 17:02 ]
Dat lijkt mij best een leuke tussenobjective: iets opblazen met een hammer. Gewoon als 1 van de 4 objectives. Veel hoge punten in de omgeving. Verdedigers allemaal snipers om de targetters te killen voor een lock, en engineers voor anti artillery.
Ik zie er wel wat in.
Ik zie er wel wat in.
Flickr PSN ID= cheironnl
Op die manier wel idd.
Ik hoop dat de mappers mee ropties bouwen voor een plan B. Vandaag ook net weer op Ark. 5 plasma charges, maar mn team weet 4 niet te verdedigen. Afijn, 3 minten voortijd de generator kapot. Mining laser als een gek repaired (op een of andere manier bleek het team toch te willen winnen
) en daarna als een gek naar de bioscanner. Helaas stonden daar nog een paar GDF te defenden, maar we waren eigenlijk opeens nog so close...
Maarja, normaal had had ik in W:ET na 10 minuten plan B gekozen... Ik wil ze echt terug
Ik hoop dat de mappers mee ropties bouwen voor een plan B. Vandaag ook net weer op Ark. 5 plasma charges, maar mn team weet 4 niet te verdedigen. Afijn, 3 minten voortijd de generator kapot. Mining laser als een gek repaired (op een of andere manier bleek het team toch te willen winnen
Maarja, normaal had had ik in W:ET na 10 minuten plan B gekozen... Ik wil ze echt terug
Wel een vet plan, maar dan wel de tormentor erin om de Hammers te pestencheiron schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:12:
Dat lijkt mij best een leuke tussenobjective: iets opblazen met een hammer. Gewoon als 1 van de 4 objectives. Veel hoge punten in de omgeving. Verdedigers allemaal snipers om de targetters te killen voor een lock, en engineers voor anti artillery.
Ik zie er wel wat in.
fuzzy logic, niets is waar
Heb 's even in het mod-forum zitten neuzen, maar er is nog niet veel af ... wel veel lopende projecten.
Deze is wel heel ambitieus : http://www.freewebs.com/forgotten--heros/about.htm
Deze is wel heel ambitieus : http://www.freewebs.com/forgotten--heros/about.htm
Verwijderd
Je was weer heel scherp man, maar het team tegenover je was ook niet verkeerd.GENETX schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:34:
Op die manier wel idd.
Ik hoop dat de mappers mee ropties bouwen voor een plan B. Vandaag ook net weer op Ark. 5 plasma charges, maar mn team weet 4 niet te verdedigen. Afijn, 3 minten voortijd de generator kapot. Mining laser als een gek repaired (op een of andere manier bleek het team toch te willen winnen) en daarna als een gek naar de bioscanner. Helaas stonden daar nog een paar GDF te defenden, maar we waren eigenlijk opeens nog so close...
Maarja, met 5 plasma cherges kan ik het vaak amper geloven dat het steeds mislukt, uiteraard kan het. Maar ik ben dan vaak (zeker na 10 minuten waar ik eigenlijk al naar de mining wil als engineer) niet aanwezig om nog door te verdedigen na ik dood ben. Maar ik krijg de indruk dat een aantal neit hun even geven om granaatjes te gooien...
Maar jullie verdediging was idd goed, waarbij jij me vaak tijdens het armen een headshot gaf
Daarna ging het als een geoliede motor door de map. Waar ik het team ook de complimenten heb gegeven.
Maar jullie verdediging was idd goed, waarbij jij me vaak tijdens het armen een headshot gaf
[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 17-03-2008 14:08 ]
Verwijderd
Ho ho! Trial member nog hè!Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:31:
LAW heeft een nieuwe member: MennovanDoorn
Congratz Menno
Verwijderd
'Even granaten gooien' wordt al een heel stuk minder relaxt dan het klinkt als Asset achter je aan zit...GENETX schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:04:
Maarja, met 5 plasma cherges kan ik het vaak amper geloven dat het steeds mislukt, uiteraard kan het. Maar ik ben dan vaak (zeker na 10 minuten waar ik eigenlijk al naar de mining wil als engineer) niet aanwezig om nog door te verdedigen na ik dood ben. Maar ik krijg de indruk dat een aantal neit hun even geven om granaatjes te gooien...
Maar jullie verdediging was idd goed, waarbij jij me vaak tijdens het armen een headshot gafDaarna ging het als een geoliede motor door de map. Waar ik het team ook de complimenten heb gegeven.
Ik ging overigens de fout in bij de mining laser. Ik had net de Anansi gepakt en koos een route naar de linkerkant van de laser, maar jij zat op rechts en ik kreeg dat ding net niet snel genoeg bijgedraaid om je met de LAW kennis te laten maken. Dus was je er weer goed bij... Ik speel al anders als ik je zie op het andere team. Ik ga veel eerder naar objectives en ik let beter op airdrops. Cheezespread is ook al zo vervelend...
Haha! Dan had ik echt geluk, want als ik het me goed herinner kwam er ook een APT van jullie kant die op mij schoot, daarom ging ik later naar de andere kant waardoor ik je alsnog eerst zou mislopenVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:47:
[...]
'Even granaten gooien' wordt al een heel stuk minder relaxt dan het klinkt als Asset achter je aan zit...![]()
Ik ging overigens de fout in bij de mining laser. Ik had net de Anansi gepakt en koos een route naar de linkerkant van de laser, maar jij zat op rechts en ik kreeg dat ding net niet snel genoeg bijgedraaid om je met de LAW kennis te laten maken. Dus was je er weer goed bij... Ik speel al anders als ik je zie op het andere team. Ik ga veel eerder naar objectives en ik let beter op airdrops. Cheezespread is ook al zo vervelend...
QWLister 0.97 is uit 
0.97
- Fixed bug where manually added favorites were not always saved and were no longer marked as favorite upon refreshing the list.
- Fixed bug where demo info was sometimes not correctly read.
- Fixed bug where trying to join a full server and answering "no" when asked if you wanted to wait still started QW.
- Added default JPG quality control to the preferences
- Added quality setting when saving JPG files.
- Adjusted the color rendering in names. Should be more accurate now.
- Added column for mods.
- Added several formats to save to in the screenshots section
- Removed several buttons from the screenshots section and added a toolbar for the same functions
- Added a gamma control for those dark screenshots. Gamma is applied to converted screenshots.
- Added multiselect to the screenshots so you can convert multiple screenshots in 1 go.
- Added history. See what server you joined via QWLister
- Added quickfilter for all servers, favorites or history.
- Added option to display the extra info (servername and MOTD) in color.
- Rendering of the server/player names in color has been improved so it doesn't have weird spacing whenever there's a color change.
- Added ID list to the demo playback screen so you can choose which ID to use when playing back demo's for those people having a special config for viewing demos
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Is er een deel 5 uit, of is iedereen te druk geweest met eieren vreten?
Nee nog niet 
Mwoah ook niet veel te melden behalve een mooie last second win op Area22
Altijd heerlijk die sensatie wanneer je nog net op tijd een bom weet te plaatsen als strogg
Mwoah ook niet veel te melden behalve een mooie last second win op Area22
Jazeker. Was dat op de GiG server soms? Gisteren ook even gespeeld, wel geinig.
Skillpad en ik hadden op Area22 dat ik er precies op tijd één wist te plaatsen, en hij boven stond
om er nades op te gooien, hield dat 4 kills vol maar toen kwam ik eraan met al een gloeiende nade in mijn klaffen die ik vol tegen hebm aangooide en toen diffusede ze 'em als nog
Misschien moeten we een Deel 5 openen met de 1.5 patch, hebben we gelijk wat te melden.
Skillpad en ik hadden op Area22 dat ik er precies op tijd één wist te plaatsen, en hij boven stond
om er nades op te gooien, hield dat 4 kills vol maar toen kwam ik eraan met al een gloeiende nade in mijn klaffen die ik vol tegen hebm aangooide en toen diffusede ze 'em als nog
Misschien moeten we een Deel 5 openen met de 1.5 patch, hebben we gelijk wat te melden.
Nee, ik speel altijd op de LAW server. Maar verder kan iemand wel de OP maken, weet niet of de Topicstarter het erg vindt als iemand anders hem maakt...
LAW is inderdaad leuk ... als er een plekkie is, dan speel ik daar.
OCB (Schots) is een andere favoriet, leuke sfeer en redelijk nivo. En Electric Sunshine ...
@GENETX ; ik kreeg een keer of 2 een 'you killed GENETX' in Volcano ... trip mines ?? APT ? Heb je niet in m'n vizier gehad als ik me goed herinner.
We kregen aan het eind redelijk wat flyer drones kapot, maar het duurde gewoon te lang
OCB (Schots) is een andere favoriet, leuke sfeer en redelijk nivo. En Electric Sunshine ...
@GENETX ; ik kreeg een keer of 2 een 'you killed GENETX' in Volcano ... trip mines ?? APT ? Heb je niet in m'n vizier gehad als ik me goed herinner.
We kregen aan het eind redelijk wat flyer drones kapot, maar het duurde gewoon te lang
Waren idd tripmines... Maar was toen ook niet meer echt scherp.
Die trappen naar beneden (Transformer) zijn ideaal voor tripmines ; je kunt ze vastmaken aan die spijltjes aan de zijkant en ze bestrijken dan 1/2 a 3/4 van een trede ...
Op die gig server kom ik dus ook nooit meer, wat een sneue boel daar zeg tering. Anders gaat er eens iemand over ofzo naar ander team ipv lekker 3 maps lang 30 minuten het 1e objective campen
Zo dat moest ik even kwijt, trieste boel daar zeg allemachtig
Zo dat moest ik even kwijt, trieste boel daar zeg allemachtig
Kwam daar vanavond een heuse aimbot tegen
yup, al eerder een demo van gezien. Ik snap niet dat die nog geen global PB ban heeft.
[ Voor 93% gewijzigd door Acid_Burn op 28-03-2008 10:01 ]
Heeft iemand een link of demo zelf? Ben wel benieuwd
Verwijderd
Ik ook niet. En sommige admins zijn ook oereigenwijs en slecht geïnformeerd. Hij logde gisteren of eergisteren in op de FFL (Friends For Life) server waarop ik al een paar rondjes aan het spelen was en ik verzocht de admins onmiddellijk om hem te kicken en bannen, maar die hadden daar geen trek in. Ik geloof dat hij nog datzelfde potje uit eigen beweging vertrokken is, nadat nog iemand opmerkingen over hem maakte en hem vanuit de spectatormode ging bekijken. Hulde dus voor de GiG admins.Acid_Burn schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:01:
yup, al eerder een demo van gezien. Ik snap niet dat die nog geen global PB ban heeft.
Echte cheaters en zeker de netcoders zijn niet te bannen.Acid_Burn schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:01:
Wie van jullie spelen overigens CB Opencup? Ik speel zelf met kapoks second league.
[ Voor 14% gewijzigd door Zenix op 28-03-2008 17:43 ]
Ik heb er verschillende demo's van gemaakt. Als ik vanavond thuis kom zal ik er wel even 1 online zetten.fuzzman schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:30:
Heeft iemand een link of demo zelf? Ben wel benieuwd
Verwijderd
Het is een waardeloze rotzak, maar ik lig toch in een deuk als ik die sniper no-scopes zie. Vizier = voor mietjes!
Ook niet een beetje opvallend. Wat een sukkel.
Afspelen in QW zelf. Rechtsonderin staat een replay functie. De file in je demo map zetten en dan kun je hem hier selecteren
Afspelen in QW zelf. Rechtsonderin staat een replay functie. De file in je demo map zetten en dan kun je hem hier selecteren
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik heb wel eens een demo van hem gezien waarin hij met een scoped AR rondliep. Die was nog hilarischer; constante headshots op mensen in een Icarus, op grote hoogte, zijdelings bewegend. Soms zag je die aimbot razendsnel tussen doelen cyclen en regelmatig direct naar het hoofd van een tegenstander flitsen die zich een seconde daarvoor totaal buiten het pov van de schutter bevond. Subtiel? Niet bepaald... En nog, overigens, waren er mensen die daar geen aimbot in konden zien. 'Want het zouden toch ook gewoon 1337skillz kunnen zijn.' Adminrechten afpakken en QW deïnstalleren zou ik zeggen...cheiron schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:58:
Ook niet een beetje opvallend. Wat een sukkel.
demo uitpakken en plaatsen in:
\Mijn documenten\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars\base\demos
En dan zoals cheiron zegt replay functie in QW gebruiken... of natuurlijk het demo scherm in QWLister
\Mijn documenten\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars\base\demos
En dan zoals cheiron zegt replay functie in QW gebruiken... of natuurlijk het demo scherm in QWLister
Verwijderd
haha, nou, ik zal het demo scherm gebruiken 
edit: kan je trouwens instellen dat er een GO TO of INSTALL button komt als hij zegt dat er een nieuwe versie is?
edit: kan je trouwens instellen dat er een GO TO of INSTALL button komt als hij zegt dat er een nieuwe versie is?
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 20:25 ]
Hmm ja.. zal ik op de lijst zetten
Ja dat is de devver van onze game
Ik heb een tijd voor ETQW uitkwam dat fprum eens wat bezocht, daar ging het op het laatst over deze miereneters (tapirs). Hij zit ook al in ETQW verstopt als award voor newbie van de ronde
Hebben jullie de custom maps al gezien ?? Zien er echt heel goed uit!!!
Ik heb er nu 3 geinstalleerd ; Meltdown (beta), Comm Link (beta) en Arctic Assault (alpha). Er zijn servers, maar ik heb nog niet on-line gespeeld...
http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=36
Ik heb er nu 3 geinstalleerd ; Meltdown (beta), Comm Link (beta) en Arctic Assault (alpha). Er zijn servers, maar ik heb nog niet on-line gespeeld...
http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=36
Heb ze gezien, nog geen tijd gehad verder om ze te proberen, komt volgende week wel eens.
Net even Arctic Assault on-line zitten spelen en speelt lekker ; ontzettend grote map met een heeeele lange MCP route.
Leuk zo'n nieuwe map, weer zoeken waar je bent en waar je naar toe moet
@ Acid_Burn ; kreeg net een error in QWLister toen ik deze server selecteerde in de lijst : Hacked House, 66.138.159.229. Op dat moment draaide map 'arcis' (Arctic Assault). Error popup (heb evt. debug tekst) en daarna zijn de 4 Info lijntjes kaduuk (rood/wit gestreept).
Ah, ik zie dat ik op GlassEye zelf ook bugs enzo kan melden ... zal voortaan daar melden.
Leuk zo'n nieuwe map, weer zoeken waar je bent en waar je naar toe moet
@ Acid_Burn ; kreeg net een error in QWLister toen ik deze server selecteerde in de lijst : Hacked House, 66.138.159.229. Op dat moment draaide map 'arcis' (Arctic Assault). Error popup (heb evt. debug tekst) en daarna zijn de 4 Info lijntjes kaduuk (rood/wit gestreept).
Ah, ik zie dat ik op GlassEye zelf ook bugs enzo kan melden ... zal voortaan daar melden.
[ Voor 52% gewijzigd door Goner op 09-04-2008 10:52 ]
Melt Down even gespeeld maar het zijn nog niet echt maps waarvan ik zeg 'wauw' Zou zijn fijn als er ook mappen komen die vooral goed voor competitie zijn. En eergisteren was die netcoder dus weer op gig server, zoals ik al zei je kan ze niet bannen.
[ Voor 23% gewijzigd door Zenix op 09-04-2008 11:00 ]
Verwijderd
Och, netcoders komt niet meer op GiG terug. Ik heb namelijk een PB ban doorgevoerd op zijn GUID. Ik heb ook zijn gegevens doorgegeven aan PunksBusted. Helaas was er geen bruikbaar screeny aanwezig en we zijn op dit moment nog geen streaming server dus accepteren ze niet altijd alles zo maar, maar goed, begin is gemaakt.Zenix schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:58:
Melt Down even gespeeld maar het zijn nog niet echt maps waarvan ik zeg 'wauw' Zou zijn fijn als er ook mappen komen die vooral goed voor competitie zijn. En eergisteren was die netcoder dus weer op gig server, zoals ik al zei je kan ze niet bannen.
Misschien het begin van het einde, maar eerst zienVerwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:49:
[...]
Och, netcoders komt niet meer op GiG terug. Ik heb namelijk een PB ban doorgevoerd op zijn GUID. Ik heb ook zijn gegevens doorgegeven aan PunksBusted. Helaas was er geen bruikbaar screeny aanwezig en we zijn op dit moment nog geen streaming server dus accepteren ze niet altijd alles zo maar, maar goed, begin is gemaakt.
Even een kick:
1. ETQWPro 0.5 is uit: http://etqwpro.net/news.php
2. Verticae van de LAW-Clan overweegt om de ranked server in te ruilen tegen een 16-slot unranked server. Daar kunnen dan mods en custom maps op worden gezet. Ill keep u up to date. Zou het zelf iig wel mooi vinden. 8v8 is perfect voor ETQW en ook de custom maps en mods maken het spel een stuk leuker.
2. Verticae van de LAW-Clan overweegt om de ranked server in te ruilen tegen een 16-slot unranked server. Daar kunnen dan mods en custom maps op worden gezet. Ill keep u up to date. Zou het zelf iig wel mooi vinden. 8v8 is perfect voor ETQW en ook de custom maps en mods maken het spel een stuk leuker.
Ja is goeie update een heel verschil. ik zou het 18 slots server van maken 8v8 is net iets te weinig op pub. En dan ETQWPro met wat custom maps is relaxd, en ook wat dingen toevoegen van CB config. Bijvoorbeeld max 3 turrents max 1 heavy vechicle tegelijk, en alle andere belangrijke dingen in de CB config erin zetten, je zou dan ook stopwatch mode in kunnen voeren. Maarja of het een succes kan worden, een unranked server zal toch minder snel vol raken. Je zal een groep vaste spelers moeten krijgen, zodat er automatish meer komen.GENETX schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:01:
Even een kick:
[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 14-04-2008 19:09 ]
Opzich bemoei ik me niet met de server, ben niet eens een member
. Maar opzich is er een vaste groep mensen en ik denk dat via GoT en de communitysite de betere spelers het wel eens een keer willen proberen. dat moet het probleem niet zijn lijkt me.
Verwijderd
Verti overweegt het niet, het gaat gewoon gebeuren. Ik weet alleen niet of hij custom maps gaat draaien, zal het eens vragen aan hem. Er is al een EU pro pub server met CB rules draaiend in stopwatch mode op 213.208.119.222:27736 (opgezet door Seanza, zie ook hier).
Daarnaast is er ook een Formido ETQWPro Public server op 213.245.0.237:27933 (opgezet door Kalbuth, zie hier).
Daarnaast is er ook een Formido ETQWPro Public server op 213.245.0.237:27933 (opgezet door Kalbuth, zie hier).
Wat wordt er allemaal 'aangepast' als je ETQWPro installeert ?? bindings, profile ??
Ik zie nl. dat je eerst een 'writeconfig' moet doen ...
je krijgt nieuw profiel, je moet gewoon je configs van je base folder en profiles in je etqwpro folder doen. Dan veranderd er niks. Meer informatie kan je vinden op de etqwpro wiki.Goner schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:38:
Wat wordt er allemaal 'aangepast' als je ETQWPro installeert ?? bindings, profile ??
[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 18-04-2008 17:41 ]
Wordt er al ergens serieus 'gespeeld' ?? was net op die server van Seanza, maar dat is 1 grote warm-up (lees : frag-fest)
Op die Formido server (213.245.0.237:27933) blijft ETQWPro maar herstarten ... ?!
Op die Formido server (213.245.0.237:27933) blijft ETQWPro maar herstarten ... ?!
[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 18-04-2008 20:46 ]
ja op seanza deden we geen objectives alleen maar raggenGoner schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:34:
Wordt er al ergens serieus 'gespeeld' ?? was net op die server van Seanza, maar dat is 1 grote warm-up (lees : frag-fest)
Jammer ... dacht juist dat ETQWPro bedoeld was om het spel wat gebalanceerder te maken.
Als ik ergen een pest-hekel aan heb zijn het wel die free-for-alls/death-matches ...
Wat is eigenlijk het verschil (als het er is) tussen pub en ranked ? Ok, je stats worden niet bijgehouden op niet-ranked, maar verder ?
Als ik ergen een pest-hekel aan heb zijn het wel die free-for-alls/death-matches ...
Wat is eigenlijk het verschil (als het er is) tussen pub en ranked ? Ok, je stats worden niet bijgehouden op niet-ranked, maar verder ?
[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 19-04-2008 16:39 ]
Verwijderd
Ja begin er zo langzamerhand wel een beetje op uitgekeken te raken, cheaters duiken inmiddels ook vaker op helaas en patch 1.5 lijkt er ook maar niet te komen, ik hou de community site ook niet meer bij. Merk af en toe online al dat er minder spelers (lijken te) zijn.
Tja ik hou van afwisseling in het spel, en het is public dus winnen of verliezen is niet echt interresant. Competitie spelers willen zichzelf verbeteren, en je kan je niet alleen verbeteren door alleen maar obj te doen. Ook puur raggen zodat je goeie 1v1 skillz ontwikkeld. Dat is voor competitie speler net zo belangrijk als obj doen. En ETQWPro is bedoeld voor competitie spel gebalanceerder te maken. Het is niet persee het doel om ETQW pub gebalanceerder te maken, maar het kan natuurlijk wel.Goner schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:44:
Jammer ... dacht juist dat ETQWPro bedoeld was om het spel wat gebalanceerder te maken.
Bij die zogenaamde pro ladders vind ik altijd dat ze alles eruit halen wat het spel juist maakt.
whee wheee.. geen heavy vehicles
whee wheee.. geen RL's
whee wheee geen radars.
whee wheee.. geen RL's
whee wheee geen radars.
ladders worden niet zo heelveel gespeeld, en bijna alles is toegestaan maar met mate, want je speelt niet 12v12 maar 6v6. Anders is het een vechicle fightAcid_Burn schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:48:
Bij die zogenaamde pro ladders vind ik altijd dat ze alles eruit halen wat het spel juist maakt.
whee wheee.. geen RL's
whee wheee geen radars.
Ik word van zulke reacties altijd een beetje fel.Acid_Burn schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:48:
whee wheee.. geen RL's
whee wheee geen radars.
Het is juist precies het tegenover gestelde. Het spel werd er niet door gemaakt maar juist vernietigd
Als je een pubber bent wat boeit het jou dan of we er alles uit mollen? heb jij ooit een echte 6on6 war gespeeld voor die restricties? Dat werkte dus echt nooit. Veel te veel spam. Dankzij die beta periode heeft 70% van de mogelijke toekomstige spelers de hoop in het spel al opgegeven. Je moet er rekening mee houden dat 85% van de mensen die op een pub server spelen geen tactisch inzicht hebben, geen aim of ze missen beiden. Ik begrijp dat het daar als veteraan nog wel grappig kan zijn om te spelen. Speel het spel maar eens op een 22 slot server met iedereen die goed is. Het spel wordt dan gewoon onspeelbaar. ik denk dan echt dat 95% van de games full holds zullen zijn. Erg saai dus. Verder snap ik ook wel dat mensen zich anderhalf uur kunnen vermaken met het repareren van een AVT. Laat die ook gewoon lekker op Pub blijven en geen echte war laten proberen te spelen.
Op de 6on6 ladders worden trouwens wel met heavy's gespeeld en met max 2 RL/OBL en 1 Hyper/MG. Raders blijven onzin. Oké ik snap dat het handig is als je op een 22 man pub speelt waar je snel het overzicht verliest. Maar tijdens het spelen van een War werd het echt geabused. Nades zijn nu met deze restricties al erg sterk. Maar als je ook de tegenstanders nog aan kan zien komen zullen maps zoals Volcano en Salvage voor de aanvallers redelijk onmogelijk worden.
Pubbers en mensen die Wars spelen zijn gewoon 2 heel verschillende doelgroepen.
Zonder die restricties heeft het spel niets meer met individuele skill te maken. Spammen vergt gewoon weinig oefening. Zoals je zelf zegt wil je van alle dingen gebruik kunnen maken die het spel je kan bieden. Zonder die restricties zal 1/5 nog maar gebruikt worden.
Ik speel trouwens de clanbase opencup (4on4 en 6on6) in de Premier League dus ik weet wel redelijk waar ik over praat.
Tja dat jij een spel met voertuigen en deployables wilt omturnen in CS.. meh jouw zaak. Ik vind het gewoon zonde.lightstyle schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:38:
Ik word van zulke reacties altijd een beetje fel.
Het is juist precies het tegenover gestelde. Het spel werd er niet door gemaakt maar juist vernietigd
Waarom sloop je er niet gewoon alles uit en maak je het knife only. Lekker 1 op 1 hand to hand combat.. leuk toch. Net als bij een racespel verbieden in een hogere versnelling te rijden dan de 2e
[ Voor 43% gewijzigd door Acid_Burn op 20-04-2008 18:04 ]
Achja, je hebt mensen die spelen voor de fun en je hebt zogenaamde pro's die gaan janken wanneer ze door een tank worden gekilled.
Thats pretty much it.
Thats pretty much it.
Anders lees jij mijn post voordat je wat zegt. als ik verder zou moeten gaan op je vergelijking zou het eerder lijken op een gaaf racespel. Alleen zitten er dan naast de raceauto's ook nog tanks rond die de mensen die aan het racen zijn kapot loopt te schieten. Waarom zou je dan nog gaan racen met auto's als je makkelijk kan winnen zonder echt te rijden?Acid_Burn schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:03:
[...]
Tja dat jij een spel met voertuigen en deployables wilt omturnen in CS.. meh jouw zaak. Ik vind het gewoon zonde.
Waarom sloop je er niet gewoon alles uit en maak je het knife only. Lekker 1 op 1 hand to hand combat.. leuk toch. Net als bij een racespel verbieden in een hogere versnelling te rijden dan de 2e
Zegt de pubheld.... Zoals ik al zei ze zitten die dingen er nog gewoon in. Enige 2 dingen die er uit gesloopt zijn is radar en vliegtuigen. Die vliegtuigen werken ook in 1.4 nog steeds niet. Beetje goede piloot wordt er nooit uitgeschoten en helemaal die levenloze niet die 24/7 per week erin zitten met 400xp. als het ook nog een beetje georganiseerd is kan je het wel vergeten.Achja, je hebt mensen die spelen voor de fun en je hebt zogenaamde pro's die gaan janken wanneer ze door een tank worden gekilled.
Thats pretty much it.
Ik leg precies uit wat ik bedoel. Reageer gewoon niet als je 2x hetzelfde gaat zeggen zonder inhoudelijk te reageren
Nee, in een racespel zitten geen tanks, dus dat gaat niet op. Dat is dingen erbij doen inplaats van de game zoals die er is beperken. Jij wilt de dingen eruit halen die de game juist anders maken dan andere fps-en. En het is echt niet alleen radar en vliegtuigen. Ik heb al regels gezien waarbij heavy's zijn verboden.. en supply crates.
Maar deze discussie heb ik al vaker gevoerd en het enige waar we het over eens zullen zijn is dat we het oneens zijn.
Maar deze discussie heb ik al vaker gevoerd en het enige waar we het over eens zullen zijn is dat we het oneens zijn.
Supply crates zijn niet verboden, alleen de nades zijn uit de supply crates gehaald zodat je geen nade spam hebt. En er zijn gewoon tanks hoor. En waar alles verboden is, dat is 4on4, want zeg nou zelf je gaat geen 4on4 spelen met tanks en voertuigen. 6on6 wat het meeste gespeeld wordt is precies wat mendel zei.Acid_Burn schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:21:
Nee, in een racespel zitten geen tanks, dus dat gaat niet op. Dat is dingen erbij doen inplaats van de game zoals die er is beperken. Jij wilt de dingen eruit halen die de game juist anders maken dan andere fps-en. En het is echt niet alleen radar en vliegtuigen. Ik heb al regels gezien waarbij heavy's zijn verboden.. en supply crates.
En dan nog zo krom om geen vliegend spul toe te laten maar wel de icarus.. tja..2 Vehicle Restrictions
• Maximum of 1 Heavy Vehicle per team (heavy vehicles include: Cyclops, Desecrator, Titan)
• Maximum of 1 Medium Vehicle per team (medium vehicles include: Hog, Trojan APC)
• No Aircraft Allowed (the Icarus IS allowed)
• No restrictions on the Armadillo and Husky vehicles
• No door blocking with vehicles or objects
• No vehicles allowed inside enclosed objective areas
• The Icarus cannot be used to gain an unfair positional advantage. Since the GDF do not have any flying vehicle equivalent, you may not use the Icarus to gain access to a location that the GDF can not reach using their legal vehicles or infantry. For example, if there's a tall building or high mountain top and the GDF can reach it by using their vehicles or infantry, feel free to fly and stay there with your Icarus. However, if the GDF cannot reach that point, you may fly there and stop, but you can not engage the GDF from that position (defined as shooting ANY weapon or using any deployable/special function).
3.3 Infantry Restrictions
• Maximum of 1 Sniper Rifle/Railgun per team
• No supply crates
• No 3rd Eye Cam
• No infantry stacking (aka boosting) with more than 1 additional player (2 total). This is NOT a player class limit, it concerns a player physically jumping on another player to gain an artificial height advantage in order to conquer an obstacle.
Beperkende regels is precies de reden waarom ik geen ladders meer doe.
Als je mijn post nog x leest, Infantry rules dat is dus 4on4 en daar is zowat alles verboden ( wat logish is ). En zoals mendel al zegt, een vliegtuig in 6on6 is onspeelbaar. En een icarus vergelijken met een vliegtuig is wel wel totaal wat anders. Icarus wordt niet echt gebruikt om mensen af te maken, want dat duurd lang. Het is een transport voertuig, net zoals de husky. En ik vind dat je gewoon beperkende kijk erop hebt, als je nog nooit 6on6 ET:QW clanwar hebt gespeeld of 4on4 met of zonder regels. Dan vind ik eigelijk dat je er niet eens over hoeft te praten. Want het maakt voor jouw niks uit, omdat je een pub speler bent. En dat je over ladder praat zegt ook wel iets, want ladder word niet zoveel gespeeld, het gaat allemaal om de cups.Acid_Burn schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:33:
[...]
En dan nog zo krom om geen vliegend spul toe te laten maar wel de icarus.. tja.
Beperkende regels is precies de reden waarom ik geen ladders meer doe.
[ Voor 53% gewijzigd door Zenix op 20-04-2008 22:17 ]
Nee, dit is uit de 6x6 total gaming league regels.. niks 4x4
* Acid_Burn is klaar met de discussie, we worden het toch niet eens.
[ Voor 34% gewijzigd door Acid_Burn op 21-04-2008 00:18 ]
No supply crates staat onder 3.3 Infantry Rules, dat is een feitAcid_Burn schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:17:
Nee, dit is uit de 6x6 total gaming league regels.. niks 4x4
De rest van de discussie gaat boven m'n pet (heb nog nooit wars gedaan, zit af en toe wel voorzichtig met ETQWPro te spelen), maar om de Icarus met de Husky te vergelijken is IMHO net zo goed 'totaal wat anders' ... de Icarus is een killing-machine met die onuitputtelijke voorraad Stroybombs en de Husky is niet gevaarlijker dan een opgevoerde scooter ... (nog afgezien van het feit dat je - lees : snipers - ermee op de meest onmogelijke plaatsen kunt komen).Zenix schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:11:
En een icarus vergelijken met een vliegtuig is wel wel totaal wat anders. Icarus wordt niet echt gebruikt om mensen af te maken, want dat duurd lang. Het is een transport voertuig, net zoals de husky.
[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 21-04-2008 11:55 ]
Op onmogelijk plaatsen komen in wars is niet toegestaan je mag alleen op plaatsen komen waar GDF ook kan komen. En het wordt in clanwars als transport voertuig gebruikt, want je kan met een Icarus geen speler dood krijgen die een beetje goed is. Op public staan de meesten toch stil dan is het makkelijker. Ik heb in iedergeval in de 3 maanden dat ik nu clanwars speel, nog nooit clan gezien die icarus echt ook als wapen gebruikt om veel mensen af te maken. Het heeft alleen voordeel bij het verdedigen van een 'bom' zoals op Area22 en eerste fase Sewer want dan staan de mensen stil bij obj te defusen/fixen. Dan is het wel een wapen maar de meesten gevallen is het nutteloos als wapen. Zeker tegen spelers die niet dom zijn.Goner schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:52:
[...]
De rest van de discussie gaat boven m'n pet (heb nog nooit wars gedaan, zit af en toe wel voorzichtig met ETQWPro te spelen), maar om de Icarus met de Husky te vergelijken is IMHO net zo goed 'totaal wat anders' ... de Icarus is een killing-machine met die onuitputtelijke voorraad Stroybombs en de Husky is niet gevaarlijker dan een opgevoerde scooter ... (nog afgezien van het feit dat je - lees : snipers - ermee op de meest onmogelijke plaatsen kunt komen).
Als je beweegt ben je inderdaad moeilijk te raken, maar ze worden inderdaad 'misbruikt' om objectives te spammen.
Ze blijven maar cirkelen/springen en maar stroybombs strooien ; maakt het knap lastig om te hacken, planten en defusen ....
Ze blijven maar cirkelen/springen en maar stroybombs strooien ; maakt het knap lastig om te hacken, planten en defusen ....
Maar dat circelen en bewegen maakt een goeie speler niet van slag die kan zo iemand gewoon tracken in de lucht. Wat ook grappig is gewoon een nade gooien in de lucht naar Icarus is die in 1x weg. Of wat bijv in clanwars weleens gedaan wordt waar ze bij obj kunnen spammen een rocket launcher dan zijn ze helemaal zwak. Binnenin gebouwen is het helemaal makkelijk. Zonder hoogteverschillen.Goner schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:35:
Als je beweegt ben je inderdaad moeilijk te raken, maar ze worden inderdaad 'misbruikt' om objectives te spammen.
[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 21-04-2008 12:38 ]
Als ze echt irritant worden pak ik inderdaad een rocket-launcher, dan is de lol er meestal snel van af.
Een beetje 'leaden' met een GPMG wil ze ook wel zenuwachtig maken ...
Moet ook 's wat oefenen met cooken van een nade en opgooien ...
Btw ; in gebouwen willen ze ook wel lastig zijn, bijv. de hal van Area 22 met al die balken.
Btw ; in gebouwen willen ze ook wel lastig zijn, bijv. de hal van Area 22 met al die balken.
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 21-04-2008 15:27 ]
Ja inderdaad gebouwen met hoogstes zijn ze irritant.Goner schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:26:
Als ze echt irritant worden pak ik inderdaad een rocket-launcher, dan is de lol er meestal snel van af.
Verwijderd
Ik ben een tevreden pubber (ik -schrik! ontzetting!- vond 4 tegen 4 en 6 tegen 6 gewoonweg niet leuk genoeg), maar ik begrijp die beperkende regels uitstekend. Zonder die limitaties wordt het een spamfest, terwijl het juist gespeeld wordt om andere skills te benadrukken. Niks mis mee en je kiest bovendien zelf of je in een dergelijke league wilt spelen. Mooi dat mensen de keuze hebben om zelf te bepalen welk spel ze willen spelen. Toch?Zenix schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:11:
[...]
Als je mijn post nog x leest, Infantry rules dat is dus 4on4 en daar is zowat alles verboden ( wat logish is ). En zoals mendel al zegt, een vliegtuig in 6on6 is onspeelbaar. En een icarus vergelijken met een vliegtuig is wel wel totaal wat anders. Icarus wordt niet echt gebruikt om mensen af te maken, want dat duurd lang. Het is een transport voertuig, net zoals de husky. En ik vind dat je gewoon beperkende kijk erop hebt, als je nog nooit 6on6 ET:QW clanwar hebt gespeeld of 4on4 met of zonder regels. Dan vind ik eigelijk dat je er niet eens over hoeft te praten. Want het maakt voor jouw niks uit, omdat je een pub speler bent. En dat je over ladder praat zegt ook wel iets, want ladder word niet zoveel gespeeld, het gaat allemaal om de cups.
De Icarus, overigens, gebruik ik puur als transport vehicle. Mensen het hoekje om helpen met stroybombs is -naast enkel mensen killen met flyerdrones- zo'n beetje de meest inefficiënte wijze die er bestaat. Die stroybombs zijn bovendien zo simpel te ontwijken dat ik me werkelijk kapot schaam de spaarzame keren dat ik er toch eentje op m'n hoofd krijg.
Zenix, ik heb je een paar keer in actie gezien en ik zat net even je stats te bekijken. Hoe, in de naam van de Makron, krijg je het voor elkaar om boven de 40% te schieten? Veel accurized/scoped wapens? Ik haal net de 30%... En dat is overigens nog steeds goed voor een k/d die richting de 2 gaat. Ik heb andere vaardigheden...
Verwijderd
Ik kan zeggen dat ik 4on4 gewoonweg niet leuk vind. Ik heb het 1 keer gedaan, maar daar is gewoon geen klap aan, andere games zijn ook gewoon leuker bij een 4on4. Bij 6on6 zijn de beperkingen nodig en vind ik het persoonlijk wel erg leuk. De beperkingen worden opgelost omdat je als team te werk gaat en er dus verwacht kan worden dat je niet als 6 pubbers te werk gaat. Radar bijvoorbeeld mis je niet bij 6on6.
Ja, daar ben ik het mee eens 4on4 is te doen op salvage/sewer/volcano maar dan heb je het ook wel gehad. Quake wars is niet geschikt voor 4on4, omdat de mappen er niet geschikt voor zijn. 6on6 daarintegeven is gewoon goed. En ben ook totaal eens met wat je zegt. Radar mis ik zoiezo niet, gebruik het nooit en zal het ook nooit gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:
Ik kan zeggen dat ik 4on4 gewoonweg niet leuk vind. Ik heb het 1 keer gedaan, maar daar is gewoon geen klap aan, andere games zijn ook gewoon leuker bij een 4on4. Bij 6on6 zijn de beperkingen nodig en vind ik het persoonlijk wel erg leuk. De beperkingen worden opgelost omdat je als team te werk gaat en er dus verwacht kan worden dat je niet als 6 pubbers te werk gaat. Radar bijvoorbeeld mis je niet bij 6on6.
Verwijderd
Och, op een pub is een radar onmisbaar omdat je weinig teamplay hebt. Bij 6on6 ben je constant met elkaar in contact.
4on4 met al zijn restricties is gewoonweg niet leuk, ook niet op salv/sew/volc. Het spel wordt daarmee teveel een skill only spel en de tactische elementen worden practisch weggenomen.
4on4 met al zijn restricties is gewoonweg niet leuk, ook niet op salv/sew/volc. Het spel wordt daarmee teveel een skill only spel en de tactische elementen worden practisch weggenomen.
Dat zeg je goed skill only dus aim only. Voor mensen die hun aim goed willen ontwikkelen is het wel goed. En ook al heeft mn team radar dan gebruik ik het meestal nog niet. Ik zie vanzelf wel waar ze vandaan komen, want in clanwars moet je het ook zonder doen dus ik ga er niet eens aan beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:29:
Och, op een pub is een radar onmisbaar omdat je weinig teamplay hebt. Bij 6on6 ben je constant met elkaar in contact.
Huh ?!Zenix schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:43:
Dat zeg je goed skill only dus aim only.
Dus goed kunnen spelen is alleen maar een kwestie van goed kunnen mikken ?
Hopelijk/waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd ...
Als je op competitie nivo speelt wel ja. Op pub boeid het niet zoveel. Want zonder een goeie aim kom je nergens in competitie verband tenzij je een tanker bentGoner schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:22:
[...]
Huh ?!
Dus goed kunnen spelen is alleen maar een kwestie van goed kunnen mikken ?
Hopelijk/waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd ...
[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 23-04-2008 18:49 ]
Hey bFunk, stat reset gedaan?
Ik heb net QWLister 0.98 online gezet.
0.98
- Fixed bug: when a server had no MOTD this caused an error in some instances.
- Fixed bug: doubleclicking a columnheader made qwlister join the currently selected server.
- Added splitterbar between serverlisting and playerinfo
- Added button to show or hide the extra info section (i.e. the players/friends/serverinfo)
- Added auto-rename function for demos. This will give a filename lime date_time_map_pov.ndm. Example: 2008-03-23_14-02_area22_RickDangerous.ndm
- Added filter for minimum number of players.
- Added filter to filter out not responding servers (9999's)
- Added filter for 1st map in campaign only
- Added filter for maximum ping
- Added option to use or not use filters.
- Added option to add a friend directly from the playerlisting
- Added option to get the quickstats for a player in the playerlisting
- Added support for mods in the demo playback section.
- Added support for mods in the screenshots section
- Added option to add all your clanmembers to your friendslist, if you're in an official clan that is.
- When a new version is available the website will be opened if desired.
Verwijderd
Yup, gewoon user gedelete, en weer aangemaaktAcid_Burn schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:25:
Hey bFunk, stat reset gedaan?
Het belang van stats verdwijnt zodra er custom campaigns of maps zijn die de moeite waard zijn om te spelen. Dan gaan langzaamaan pubbers ook customs meespelen. Nu zie ik steeds meer threads met statwhoring op de community site staan. Ik ben al lang blij dat het alleen maar stats op een site zijn, en niet zoals bij COD4 stats die ook nog eens invloed hebben op waarmee je begint. Dat is pas naab.
Maakt mij ook niet uit hoor, viel me alleen op
Vroeg quickstats op voor en test en dacht eerst dat er wat mis was met mijn code
Was dat het probleem met die ETQWPro (of custom maps) server die ik meldde ?? Info-gedeelte viel om ...Acid_Burn schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:41:
- Fixed bug: when a server had no MOTD this caused an error in some instances.
Ja, dat was die bug idd
Verwijderd
Lol @ 25%: http://stats.enemyterritory.com/profile/Dranzer. Maar hij owned wel een compleet team als je hem op een random pub loslaat.Zenix schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:48:
[...]
Als je op competitie nivo speelt wel ja. Op pub boeid het niet zoveel. Want zonder een goeie aim kom je nergens in competitie verband tenzij je een tanker bent
Een heel team ownen ? dat was dan wel een tijdje geleden zeker ?
Ranking: 54,390th
Time Played: 4 hours
Last Online: 3 months ago
Ranking: 54,390th
Time Played: 4 hours
Last Online: 3 months ago
Hi all
Sinds een tijdje woon ik in Spanje en loop ik tegen het volgende probleem aan: bijna alle servers die ik vind zitten enkel maar bots in. Nu is dit volgens mij sinds de laatste patch want kan me niet herinnneren dat dat voor die tijd ook al zo was. Komt dat nu doordat ik in Spanje zit? Mijn verbinding is nou niet echt super dus de servers die ik vind met een redelijke ping (rond de 100) zijn dus voor 90% bezet met bots. Het is dus een hele zoektoch naar een beetje fatsoenlijke server. Effect is dat ik bijna geen ETQW meer speel - de lol gaat er snel af zo. Ben ik de enigste die dit probleem heeft? Iemand tips mss?
oohhww / edit - als ik de filter instel op geen bots heeft schijnbaar geen effect...
/edit2 - @ Acid_Burn - hieronder
Thanx
jouw proggie is al een stuk beter dan de ingame browser. Het probleem is gewoon mijn middeleeuwse verbinding hier... grrrr... Maargoed ik kan nu iig een handje vol goede servers vinden met jouwn proggie - toppertje - zeker aardige klus om dat te proggen
respect
oohhww / edit - als ik de filter instel op geen bots heeft schijnbaar geen effect...
/edit2 - @ Acid_Burn - hieronder
Thanx
[ Voor 24% gewijzigd door ocdaan op 24-04-2008 21:25 ]
Probeer het eens met mijn server browser.. Botfilter in de ingame browser werkt niet zoals verwacht.