Tja maus had ook maar 38acc in ET:QW en staat bekend als beste aimer in ET. Ik heb zelf 42 acc gemiddeld op pub, niet slecht maar nog lang niet goed. En die Dranzer die is toch tanker? Kijk maar eens naar spelers van Dignitas etc zijn weinig pub hero's. De meesten spelen puur alleen competitie op etqwpro. Dat is ook een manier, om goed te worden. Alleen warren.Anoniem: 209492 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:05:
[...]
Lol @ 25%: http://stats.enemyterritory.com/profile/Dranzer. Maar hij owned wel een compleet team als je hem op een random pub loslaat.
Was er ook niet een probleem met sommige routers ?? Die raken een beetje overstuur van alle requests van/naar de master-server of zo ... ? Dat levert dan een incomplete lijst op blijkbaar.ocdaan schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:43:
Mijn verbinding is nou niet echt super dus de servers die ik vind met een redelijke ping (rond de 100) zijn dus voor 90% bezet met bots.
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=11040
http://community.enemyter....php?p=129818&postcount=3
[ Voor 50% gewijzigd door Goner op 25-04-2008 00:37 ]
Anoniem: 209492
Precies. Dranzer tankt voor 4Kings. En erg goed ook., De meeste clanners laten zich alleen op een pub zien om in te schieten als ze later die dag een war hebben. Ik verwacht dat dat met de komst van de promod afgelopen is, omdat daar de spread totaal anders is.Zenix schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:19:
[...]
Tja maus had ook maar 38acc in ET:QW en staat bekend als beste aimer in ET. Ik heb zelf 42 acc gemiddeld op pub, niet slecht maar nog lang niet goed. En die Dranzer die is toch tanker? Kijk maar eens naar spelers van Dignitas etc zijn weinig pub hero's. De meesten spelen puur alleen competitie op etqwpro. Dat is ook een manier, om goed te worden. Alleen warren.
42% accuracy is master. Ook op pub. De echt goede schutters zitten meestal tussen de 35 en 40%. Jij zit dus prima. Ik begin eindelijk zelf ook beter te schieten. Sensitivity van de muis maar eens een eindje omlaag gehaald. Stond zo hoog dat ik met een lichte polsbeweging 360 graden kon draaien. Nu heb ik meer controle over m'n schot. Ook fov naar 110 en showgun 0 helpen.
Ikke speel gewoon met standaard fov en showgun 1, want als ik met showgun speel dan beweeg ik beter tis raar maar waar. Ik gebruik dan beetje gun als richtpuntAnoniem: 209492 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:35:
[...]
Precies. Dranzer tankt voor 4Kings. En erg goed ook., De meeste clanners laten zich alleen op een pub zien om in te schieten als ze later die dag een war hebben. Ik verwacht dat dat met de komst van de promod afgelopen is, omdat daar de spread totaal anders is.
42% accuracy is master. Ook op pub. De echt goede schutters zitten meestal tussen de 35 en 40%. Jij zit dus prima. Ik begin eindelijk zelf ook beter te schieten. Sensitivity van de muis maar eens een eindje omlaag gehaald. Stond zo hoog dat ik met een lichte polsbeweging 360 graden kon draaien. Nu heb ik meer controle over m'n schot. Ook fov naar 110 en showgun 0 helpen.
Anoniem: 209492
Vind dat niet raar. Ook ik schoot beter met gunmodel drawn (ik gebruik ook de lijn gun-crosshair om te mikken), nu begin ik langzaam te wennen aan showgun 0. Het is erg handig voor wanneer je je scope/gunsight op je AR,MP, pistol of GPMG gebruikt. Veel rustiger en overzichtelijker. Maar voorlopig is dit een experiment. Misschien gooi ik showgun wel weer aan, want ik geloof dat de verandering van de sensitivity de grootste impact heeft gehad op m'n aim. Mooi trouwens dat jij al die mensen logenstraft die beweren dat er zonder showgun 0 niet goed te schieten valt. Niemand van die gasten die bij jouw percentage in de buurt komt.Zenix schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:56:
[...]
Ikke speel gewoon met standaard fov en showgun 1, want als ik met showgun speel dan beweeg ik beter tis raar maar waar. Ik gebruik dan beetje gun als richtpunt. In Enemy Territory speel ik wel met hogere fov maar ook met showgun. Weet je wat ik trouwens ook erg handig vind je kan sneeuw en regen uit doen in pro mod dat zorgt voor veel meer fps bij de spelers met mindere pc's. En ik heb net een war met etqwpro gedaan, daarna is etqw pub wel ff weer wennen. Maar kwa aimen lukt het bij pro beter bij mij. Wat ik ook merk, de spelers die ET gespeeld hebben die hebben meestal betere aim. En de spelers van andere spellen zoals bf2 zijn meestal beter met voertuigen en kunnen veel beter overzicht houden op grote mappen.
Ik moet pro nog verder gaan testen. Ik denk dat ik voor de grap maar eens een paar gathers ga spelen of de LAW pro pub ga bezoeken. Een hoop dingen spraken me aan, zoals het verwijderen van die idiote railgun trail die je complete vizier een paar seconden vult.
Heeft iemand hier een 9800GX2? met ETQW of een SLI opstelling met ET:QW.
Want bij mij wilt het weleens crashen sinds ik de 9800GX2 heb wil wel weten of meer mensen dat hebben.
Want bij mij wilt het weleens crashen sinds ik de 9800GX2 heb wil wel weten of meer mensen dat hebben.
Anoniem: 131051
Goed, ik heb de game vol enthousiasme gekocht (tijdje geleden alweer) en dan af en toe wat gespeeld. Maar echt vlot ging het niet, en er leek ook weinig verandering in te komen. Daarna heb ik het spel maar even aan de kant gelegd wegens andere dingen te doen en andere games op dat moment.
Nu heb ik sinds gisteren terug wat moeite gestoken in ETQW en de 'klik' is gemaakt. Soms heb je dat, je speelt middelmatig, en ineens is die 'déclic' daar, een soort 'connect to the game'...
Alles gaat nu veel beter, en ik kan wel al eens in de top drie eindigen... Krijg vaak campaign rewards, kan redelijk wat schade aanrichten, enz enz... Bottomline: ik kan nu nuttig meespelen.
And that's all the fun!
Je beseft pas hoe extreem briljant deze game is, naarmate je het beter kan spelen. Het is pas wanneer je actief met de missies/goals kan meewerken en hogere xp krijgt dat je beseft hoe subliem dit spel gemaakt is. Van leveldesign/objectives naar de balance. Ook het krijgen van de campaign rewards laat meer toe de balance naar waarde te schatten. Je krijgt wel voordelen, maar ook weer niet zoveel dat je 'untouchable' wordt. Leuk voor jezelf als dat je specialiteit is, maar verder niet te storen voor diegenen die nog achterop staan met XP.
Het vergt wel wat engagement om met alle klasses wat overweg te kunnen. Medic is nog altijd mijn ding niet. Ik speel zelf meestal engineer of special ops.
Sowieso start ik meestal eerst als special ops om een radar te droppen, die ik daarna met engineer meestal wel kan herstellen. Onbegrijpelijk dat die radar zo weinig gebruikt wordt, dat ding maakt een wereld van verschil. En om telkens zelf van klasse te moeten switchen om die radar te plaatsen, schiet ook niet op.
En teamwork wins te game! Zo simpel is het.
Met wat hierboven staat ben ik het ook eens. Ik speelde vroeger wel eens, weliswaar casual, ET en quake (soms unreal). Dus qua aim ben ik gewoon redelijke middenmoot. (en echt goed zal ik wel nooit meer worden denk ik, alhoewel ik wel redelijk wat 1on1 in mijn voordeel kan halen, zeker vanop een afstandje). Heb ook redelijk wat BF2 gespeeld, dus zoals gezegd kan ik op grote mappen wel overzicht houden en redelijk met de voertuigen overweg. De combo van de twee zorgt er voor dat ik qua xp redelijk meekan. Dat is het mooie. Je hoeft geen halve autist te zijn om leuk te kunnen spelen. Beetje clever gamen, is het halve werk.
Een puntje van kritiek is idd die mega trail die je hele vizier vertroebelt (met de strogg-sniper)
Vergeleken met andere recente FPS in het genre staat deze game op eenzame hoogtes. Ik snap de kritiek echt niet. CoD4 is de andere absolute topper als je liever 'reële settings' wilt. Buiten dat kan geen enkele andere game aan ETQW of CoD tippen. Crysis? Laat me niet lachen, niemand die het kan spelen, en bijgevolg niemand die het speelt. Over een paar jaar zullen we daar nog wel eens naar kijken. Unreal? Op de pc vrij geflopt.
ETQW is misschien niet revolutionair, maar wel gewoon solide. Kijk wat 'revolutionair' met unreal of crysis heeft gedaan.
Engine is ook bijzonder goed. De engine is BF2 slaat echt nergens op. Wat daar met die hitboxes gebeurde...
ETQW is tenminste een vlotte shooter waarmee je clean je tegenstander kan raken.
Nu ben ik dus echt vertrokken met deze game, hier gaan nog wat uurtjes inzitten...
Nu heb ik sinds gisteren terug wat moeite gestoken in ETQW en de 'klik' is gemaakt. Soms heb je dat, je speelt middelmatig, en ineens is die 'déclic' daar, een soort 'connect to the game'...
Alles gaat nu veel beter, en ik kan wel al eens in de top drie eindigen... Krijg vaak campaign rewards, kan redelijk wat schade aanrichten, enz enz... Bottomline: ik kan nu nuttig meespelen.
And that's all the fun!
Je beseft pas hoe extreem briljant deze game is, naarmate je het beter kan spelen. Het is pas wanneer je actief met de missies/goals kan meewerken en hogere xp krijgt dat je beseft hoe subliem dit spel gemaakt is. Van leveldesign/objectives naar de balance. Ook het krijgen van de campaign rewards laat meer toe de balance naar waarde te schatten. Je krijgt wel voordelen, maar ook weer niet zoveel dat je 'untouchable' wordt. Leuk voor jezelf als dat je specialiteit is, maar verder niet te storen voor diegenen die nog achterop staan met XP.
Het vergt wel wat engagement om met alle klasses wat overweg te kunnen. Medic is nog altijd mijn ding niet. Ik speel zelf meestal engineer of special ops.
Sowieso start ik meestal eerst als special ops om een radar te droppen, die ik daarna met engineer meestal wel kan herstellen. Onbegrijpelijk dat die radar zo weinig gebruikt wordt, dat ding maakt een wereld van verschil. En om telkens zelf van klasse te moeten switchen om die radar te plaatsen, schiet ook niet op.
Met wat hierboven staat ben ik het ook eens. Ik speelde vroeger wel eens, weliswaar casual, ET en quake (soms unreal). Dus qua aim ben ik gewoon redelijke middenmoot. (en echt goed zal ik wel nooit meer worden denk ik, alhoewel ik wel redelijk wat 1on1 in mijn voordeel kan halen, zeker vanop een afstandje). Heb ook redelijk wat BF2 gespeeld, dus zoals gezegd kan ik op grote mappen wel overzicht houden en redelijk met de voertuigen overweg. De combo van de twee zorgt er voor dat ik qua xp redelijk meekan. Dat is het mooie. Je hoeft geen halve autist te zijn om leuk te kunnen spelen. Beetje clever gamen, is het halve werk.
Een puntje van kritiek is idd die mega trail die je hele vizier vertroebelt (met de strogg-sniper)
Vergeleken met andere recente FPS in het genre staat deze game op eenzame hoogtes. Ik snap de kritiek echt niet. CoD4 is de andere absolute topper als je liever 'reële settings' wilt. Buiten dat kan geen enkele andere game aan ETQW of CoD tippen. Crysis? Laat me niet lachen, niemand die het kan spelen, en bijgevolg niemand die het speelt. Over een paar jaar zullen we daar nog wel eens naar kijken. Unreal? Op de pc vrij geflopt.
ETQW is misschien niet revolutionair, maar wel gewoon solide. Kijk wat 'revolutionair' met unreal of crysis heeft gedaan.
Engine is ook bijzonder goed. De engine is BF2 slaat echt nergens op. Wat daar met die hitboxes gebeurde...

Nu ben ik dus echt vertrokken met deze game, hier gaan nog wat uurtjes inzitten...
Anoniem: 123662
Leuk dat je los bent gekomen met ETQW, en dat de topic weer een schop heeft gekregen. Die trail bij de railgun is een balance ding. De railgun kan namelijk wel sneller achter elkaar schieten.Anoniem: 131051 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 03:57:
Goed, ik heb de game vol enthousiasme gekocht (tijdje geleden alweer) en dan af en toe wat gespeeld. Maar echt vlot ging het niet, en er leek ook weinig verandering in te komen. Daarna heb ik het spel maar even aan de kant gelegd wegens andere dingen te doen en andere games op dat moment.
And that's all the fun!
Engine is ook bijzonder goed. De engine is BF2 slaat echt nergens op. Wat daar met die hitboxes gebeurde...ETQW is tenminste een vlotte shooter waarmee je clean je tegenstander kan raken.
Klopt, Veel mensen die ETQW afkraken hebben het niet geprobeerd of amper geprobeerd of kunnen er niks van. En in ETQWPro wat in competitie zit kan je die tracer van railgun ook uitschakelen en sneeuw enzo voor meer fpsAnoniem: 131051 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 03:57:
lang verhaal.
Ik weet nog de eerste keer dat ik in het spel kwam (demo) en ik compleet verloren was. Ik kende de objectives niet, de maps niet etc. Uurtje of 10 later en je draait gewoon mee.
Nu helaas al een maand niet aangeraakt
Assassins Creed, Pes en Trackmania trekken teveel tijd.
Nu helaas al een maand niet aangeraakt
Flickr PSN ID= cheironnl
Any day nu toch wel 1.5, maar ik speel zelf ook andere spellutjes. ETQW is nog steeds leuk maar ja na 1400 uur speel ik vaak ook eens wat anders.
Dat snap ik wel,Anoniem: 123662 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:27:
Any day nu toch wel 1.5, maar ik speel zelf ook andere spellutjes. ETQW is nog steeds leuk maar ja na 1400 uur speel ik vaak ook eens wat anders.
speel zelf voor clanwars en af en toe pub. Ook wel wat ET cod4 crysis en Trackmania
Heb ik iets gemist, of kun je tegenwoordig van klasse wisselen zonder dat je radar/mines/defence verdwijnen?Anoniem: 131051 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 03:57:
Ik speel meestal een ondersteunende functie, aangezien ik eigenlijk net iets te langzaam ben, om andere van dichtbij neer te schieten. Dus blijf ik meestal op enige afstand. Maar gelukkig heeft iedereen zijn betere en mindere punten.
Steam - PTR83
Ten eerste dropt Covert Ops de radar. Ten tweede, als je van class verwisseld, dan verdwijnen je deployables. Dus wat je hier beweert is onmogelijk.Anoniem: 131051 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 03:57:
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Foutje van mij. Ik bedoel idd covert ops. (special, covert, same thing
)
Dat de deployables weggaan, heb ik eigenlijk nog niet op gelet. Meestal omdat ik toch de hele game als covert ops blijf spelen. In het zeldzame geval dat ik toch naar engineer overging zal er altijd wel iemand anders ook een radar hebben neergezet waardoor ik misschien dacht dat het toch de mijne was.
Bedankt voor de rechtzetting.
Dat de deployables weggaan, heb ik eigenlijk nog niet op gelet. Meestal omdat ik toch de hele game als covert ops blijf spelen. In het zeldzame geval dat ik toch naar engineer overging zal er altijd wel iemand anders ook een radar hebben neergezet waardoor ik misschien dacht dat het toch de mijne was.
Bedankt voor de rechtzetting.
Je kan altijd zien van wie de deployable is. Gewoon even je crosshair er op houden en je ziet de status en de "Owner"
Je had eerder moeten beginnen ... ;-)Anoniem: 131051 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 03:57:
Leuke is er alweer een beetje vanaf aan het gaan, alhoewel ik het nog steeds veel speel.
Je ziet steeds meer games de mist ingaan doordat mensen XP willen halen voor bepaalde zaken, zitten er van die sufferds de hele campaign met sniper-rifles en flyer drones te klieren, binnen & buiten. Of proberen kills te maken door je met Huskies plat te rijden ... <zucht>
Met husky's rondrijden voor kills is idd niet superslim wel grappigGoner schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:33:
[...]
Je had eerder moeten beginnen ... ;-)
Leuke is er alweer een beetje vanaf aan het gaan, alhoewel ik het nog steeds veel speel.
Je ziet steeds meer games de mist ingaan doordat mensen XP willen halen voor bepaalde zaken, zitten er van die sufferds de hele campaign met sniper-rifles en flyer drones te klieren, binnen & buiten. Of proberen kills te maken door je met Huskies plat te rijden ... <zucht>
Ok, dat is inderdaad het nadeel van redelijk laat in te stappen in een game. (hoe lang is deze nu ook alweer uit?) Ik koop m'n games nooit aan full retail price. Normaal max 20 euro, tenzij ik een topper verwacht, dan maak ik wel eens een uitzondering.
Zo heb ik een ETQW toch voor 30 euro gekocht, een paar maand geleden (en dan wel een tijdje niets mee gedaan). Nu heb ik deze game onlangs in de frs zien liggen voor 20 euro!! Echt een koopje voor die prijs!
Nu ja, in extremis zou je kunnen zeggen dat als er nog 24 man deze game online speelt, dat het dan genoeg is. Maar een aantal goed gevulde servers (met een redelijke ping) is ook altijd wel leuk natuurlijk.
Anderzijds kan ik mij niet inbeelden dat ik de enige ben die games koopt a 20-25 (soms 30) euro, dus ik verwacht nog wel redelijk wat instroom. Ik hoop dan ook dat de game erg populair blijft, zodat dit misschien nog wel jaren kan meegaan.
En waarom ook niet? Kan jij een betere shooter noemen die recenter is verschenen? BF2 wordt ook nog altijd vrij goed bezocht (en deze game is 3 jaar oud) CoD4 is minstens even goed. Dus volgens mij zit het grootste aandeel fps'ers verdeeld tussen CoD4 en ETQW (met een die hard minderheid op unreal III, welke ook niet veel meer kost wegens niet al te succesvol op de pc. Dus die kan ik er eventueel nog wel bijhalen, ooit. Ook al spreekt het me minder aan dan ETQW).
Zo wacht ik ook totdat CoD4 aan 25 euro beschikbaar is, maar dat kan nog wel even duren. Game is ondertussen al maanden uit, maar blijft overal de volle pot van 55 euro kosten. Maar ook hier verwacht ik een game die nog jaren gespeeld zal worden. (kwaliteit zoals deze is immers zeldzaam).
Het grappige is dat crysis (jonger dan CoD4 en meer 'high tech' en 'baanbrekender') nu letterlijk (in fysieke winkels) voor 20 euro in de rekken ligt
Wie heeft z'n zaakjes dan beter geregeld, denk ik dan
Zo heb ik een ETQW toch voor 30 euro gekocht, een paar maand geleden (en dan wel een tijdje niets mee gedaan). Nu heb ik deze game onlangs in de frs zien liggen voor 20 euro!! Echt een koopje voor die prijs!
Nu ja, in extremis zou je kunnen zeggen dat als er nog 24 man deze game online speelt, dat het dan genoeg is. Maar een aantal goed gevulde servers (met een redelijke ping) is ook altijd wel leuk natuurlijk.
Anderzijds kan ik mij niet inbeelden dat ik de enige ben die games koopt a 20-25 (soms 30) euro, dus ik verwacht nog wel redelijk wat instroom. Ik hoop dan ook dat de game erg populair blijft, zodat dit misschien nog wel jaren kan meegaan.
En waarom ook niet? Kan jij een betere shooter noemen die recenter is verschenen? BF2 wordt ook nog altijd vrij goed bezocht (en deze game is 3 jaar oud) CoD4 is minstens even goed. Dus volgens mij zit het grootste aandeel fps'ers verdeeld tussen CoD4 en ETQW (met een die hard minderheid op unreal III, welke ook niet veel meer kost wegens niet al te succesvol op de pc. Dus die kan ik er eventueel nog wel bijhalen, ooit. Ook al spreekt het me minder aan dan ETQW).
Zo wacht ik ook totdat CoD4 aan 25 euro beschikbaar is, maar dat kan nog wel even duren. Game is ondertussen al maanden uit, maar blijft overal de volle pot van 55 euro kosten. Maar ook hier verwacht ik een game die nog jaren gespeeld zal worden. (kwaliteit zoals deze is immers zeldzaam).
Het grappige is dat crysis (jonger dan CoD4 en meer 'high tech' en 'baanbrekender') nu letterlijk (in fysieke winkels) voor 20 euro in de rekken ligt
Het blijft een pracht-game en zoals gezegd, ik speel byzonder regelmatig.
Alleen is het nieuwe er een beetje af, maar dat heb je met elke game ... je ziet dat de mensen die al een paar maanden spelen de maps zowat uit hun hoofd kennen.
Maar het is nog steeds IMHO de beste on-line shooter van het afgelopen jaar. CoD4 heb ik bijv. maar even on-line gespeeld, kon me niet blijven boeien ... de 'community' is ook heel anders, veel minder team-players.
Alleen is het nieuwe er een beetje af, maar dat heb je met elke game ... je ziet dat de mensen die al een paar maanden spelen de maps zowat uit hun hoofd kennen.
Maar het is nog steeds IMHO de beste on-line shooter van het afgelopen jaar. CoD4 heb ik bijv. maar even on-line gespeeld, kon me niet blijven boeien ... de 'community' is ook heel anders, veel minder team-players.
Ik had gehoopt dat er meer custom maps uit zouden komen in het eerste jaar. Want inderdaad, hoe goed de maps ook zijn, op een gegeven moment "ken je ze wel"
Flickr PSN ID= cheironnl
Zijn wel wat custom maps, maar ranked servers kan je geen custom maps draaien dan is die bijv geen ranked meer en de meesten spelers spelen alleen ranked servers.cheiron schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:39:
Ik had gehoopt dat er meer custom maps uit zouden komen in het eerste jaar. Want inderdaad, hoe goed de maps ook zijn, op een gegeven moment "ken je ze wel"
Ik heb Arctic Assault wel 's gespeeld, mooie map ...
http://my.opera.com/Scrupus/blog/arctic-assault
heb even gekeken, map komt wel erg "leeg" over..Goner schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:08:
Ik heb Arctic Assault wel 's gespeeld, mooie map ...
is vaak het probleem bij custom maps dat de boel leeg / uit verhouding / TE vol, of gewoon nét niet overkomt als een "goeie "map. Maar dat geeft niet, je moet die mapeditorluitjes stimuleren, ook al is het bagger
[ Voor 0% gewijzigd door Nickbn op 22-05-2008 10:04 . Reden: IK HOEF HELEMAAL NIKS TE VERANTWOORDEN DANKJEWEL ]
Anoniem: 246088
Hm ik speelde gisteren weer een keertje maar het voelde...sloom 
Ik weet niet, zal wel weer even wennen zijn, maar het lopen duurt toch wel even =).
Zag toevallig meteen bFunk
Ik weet niet, zal wel weer even wennen zijn, maar het lopen duurt toch wel even =).
Wat speel je dan gewoonlijk? Unreal? Elke shooter heeft z'n eigen feel. Persoonlijk vind ik 'em niet echt 'sloom'. Meer een normaal gedreven tempo. Zal er ook wel aan liggen dat ik geen super geroutineerde gamer ben. Dus tempo is voor mij spot-on.Anoniem: 246088 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:51:
Hm ik speelde gisteren weer een keertje maar het voelde...sloom
Vind het zelf nog wel wat sneller dan bvb CoD4, en ongeveer het tempo van CoD2, alhoewel het moeilijk te vergelijken is. Voor lange afstanden moet je dan ook maar husky's of 'icarussen' nemen, zijn er meestal genoeg van.
Wat me wel vaak opvalt is hoe een desacrator het gemakkelijk aflegt tegen een titan? Terwijl deze twee toch de equivalenten zouden moeten zijn aan beide zijden? Ik begrijp dat de nadruk anders ligt, maar waarom gaat de desecrator dan zoveel sneller kapot dan de titan bij gelijk aantal keer op elkaar schieten. Schietinterval is ongeveer gelijk (en het duurt wat om te laden, dus je weet hoe het gaat, de ene schiet, de andere schiet, wat proberen te manouevreren...) Titan hoeft maar twee keer te schieten en de des is kapot, omgekeerd geraak je met twee hits op de titan nog niet halverwege...
De cyclops is tegenstander van de TitanAnoniem: 131051 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:07:
[...]
Wat speel je dan gewoonlijk? Unreal? Elke shooter heeft z'n eigen feel. Persoonlijk vind ik 'em niet echt 'sloom'. Meer een normaal gedreven tempo. Zal er ook wel aan liggen dat ik geen super geroutineerde gamer ben. Dus tempo is voor mij spot-on.
Vind het zelf nog wel wat sneller dan bvb CoD4, en ongeveer het tempo van CoD2, alhoewel het moeilijk te vergelijken is. Voor lange afstanden moet je dan ook maar husky's of 'icarussen' nemen, zijn er meestal genoeg van.
Wat me wel vaak opvalt is hoe een desacrator het gemakkelijk aflegt tegen een titan? Terwijl deze twee toch de equivalenten zouden moeten zijn aan beide zijden? Ik begrijp dat de nadruk anders ligt, maar waarom gaat de desecrator dan zoveel sneller kapot dan de titan bij gelijk aantal keer op elkaar schieten. Schietinterval is ongeveer gelijk (en het duurt wat om te laden, dus je weet hoe het gaat, de ene schiet, de andere schiet, wat proberen te manouevreren...) Titan hoeft maar twee keer te schieten en de des is kapot, omgekeerd geraak je met twee hits op de titan nog niet halverwege...
Is er nog iemand over die hier die nog speelt ?!
Vind het nog steeds geweldig ... net weer een ontzettend spannende match gespeeld ; Valley en Outskirts verloren als GDF, maar Area 22 was onze revanche.
4 charges tegelijk (!) op de generator in Area 22 en we hebben ze er alle 4 vanaf gepulkt !! Helaas hadden de Strogg hun laser heel snel in elkaar, maar de slipgate hebben we tot het eind verdedigd. Zat met trillende handen
Vind het nog steeds geweldig ... net weer een ontzettend spannende match gespeeld ; Valley en Outskirts verloren als GDF, maar Area 22 was onze revanche.
4 charges tegelijk (!) op de generator in Area 22 en we hebben ze er alle 4 vanaf gepulkt !! Helaas hadden de Strogg hun laser heel snel in elkaar, maar de slipgate hebben we tot het eind verdedigd. Zat met trillende handen
Anoniem: 128025
Speel het inmiddels bijna niet meer, lang niet zoveel gespeeld alsBfunk maar heb wel een beetje dat "Been there, done that" gevoel er inmiddels bij, ken alle maps ook wel uti mijn hoofd en kan vaak de uitkomst van de map ook al aanvoelen na de eerste paar minuten.
ET:QW is best een goede shooter en heeft zijn eigen tempo, sinds patch1.5 heb ik het nog maar 1 keer gespeeld en zit nu steeds achter de PS3, denk niet dat er nog veel speeluren bij gaan komen.
ET:QW is best een goede shooter en heeft zijn eigen tempo, sinds patch1.5 heb ik het nog maar 1 keer gespeeld en zit nu steeds achter de PS3, denk niet dat er nog veel speeluren bij gaan komen.
Ja ik speel het alleen vooral op competitie niveau bijna elke dag hebben we wel een match.Goner schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:29:
Is er nog iemand over die hier die nog speelt ?!
Heb ik ook op public, maar competitie is dan weer totaal anders.Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:29:
Speel het inmiddels bijna niet meer, lang niet zoveel gespeeld alsBfunk maar heb wel een beetje dat "Been there, done that" gevoel er inmiddels bij, ken alle maps ook wel uti mijn hoofd en kan vaak de uitkomst van de map ook al aanvoelen na de eerste paar minuten.
Heb zelf nog een 1v1 ET:QW cup gespeeld dit weekend, er zijn ook 1v1 maps al uit.
Er is tevens ook een nieuwe promod weer uit 0.55b
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=2983
[ Voor 41% gewijzigd door Zenix op 03-06-2008 11:50 ]
Anoniem: 246088
Het is vooral weer wennen, maar het blijft natuurlijk niet het snelste spel.Anoniem: 131051 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:07:
[...]
Wat speel je dan gewoonlijk? Unreal? Elke shooter heeft z'n eigen feel. Persoonlijk vind ik 'em niet echt 'sloom'. Meer een normaal gedreven tempo. Zal er ook wel aan liggen dat ik geen super geroutineerde gamer ben. Dus tempo is voor mij spot-on.
[...]
Toen ik het nog 'actief' speelde vond ik het tempo namelijk best ok.
Het is idd niet snelste spel maar het is ook niet te langzaamAnoniem: 246088 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:04:
[...]
Het is vooral weer wennen, maar het blijft natuurlijk niet het snelste spel.
Toen ik het nog 'actief' speelde vond ik het tempo namelijk best ok.
Ik heb zelf veel ET gespeeld en dat is een stukken sneller. Als je dan ET:QW gaat spelen is het gewoon relaxed, je hebt namelijk veel meer tijd om na te denken en zo is het voor een speler die snelle games voor ET:QW heeft gespeeld veel makkelijker dan een speler die slome games eerst speelde.
ok dan... Maar op zich is het een begrijpelijke misvatting om desecrator <=> Titan te zien.
Beide een turret gun, beide een shell kanon, plaats voor twee dus.
Dan is er toch geen één op één verhouding, want dan lijkt de GDF een equivalent te kort te komen (namelijk tegen de desecrator dan). Dus misschien daarom dat de titan wel vrij sterk is, ofwel doen ze iets aan het spawn tempo van de cyclops/desecrator.
Of ik zie weer iets over het hoofd, kan ook
Weer een tijdje niet meer gespeeld trouwens, vanmiddag nog maar een paar potjes doen (ook al komen de examens er aan
Op zich snap ik het wel; de Titan is iets sterker dan de Cyclops en de Descecrator (mobiel) is iets sterker dan die apc.Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:43:
[...]
ok dan... Maar op zich is het een begrijpelijke misvatting om desecrator <=> Titan te zien.
Beide een turret gun, beide een shell kanon, plaats voor twee dus.
Dan is er toch geen één op één verhouding, want dan lijkt de GDF een equivalent te kort te komen (namelijk tegen de desecrator dan). Dus misschien daarom dat de titan wel vrij sterk is, ofwel doen ze iets aan het spawn tempo van de cyclops/desecrator.
Flickr PSN ID= cheironnl
Titan sterker ?
Qua pantser en beweeglijkheid wel, maar de vuurkracht van de Cyclops is dodelijk met die snelvurende dubbeloops plasma ...
Qua pantser en beweeglijkheid wel, maar de vuurkracht van de Cyclops is dodelijk met die snelvurende dubbeloops plasma ...
Cyclops is sterker die heeft 4000HPcheiron schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:18:
[...]
Op zich snap ik het wel; de Titan is iets sterker dan de Cyclops en de Descecrator (mobiel) is iets sterker dan die apc.
een Titan heeft 3600HP of 3200HP weet niet precies.
Maar Titan kan beter bewegen en kan beter verstoppen voor bijvoorbeeld plasma mortar met cyclops is het moelijker. En titan heeft minigun, meeste mensen hebben liever titan dan cyclops. En ja Descecrator is sterker dan APC. Een Descecrator kan ook een tank neerhalen als die goede movement heeft. Je kan alleen met APC winnen als je schiet en en rockets tegelijk afvoerd dan is het gelijk.
In competitie werkt het zo
Je mag als team 1 Heavy Vechicle hebben en 1 Medium.
Heavy = Titan,Descretor,Cyclops
Medium = Trojan APC, Hog
Light vehicles husky icarus armadillo's zijn onbeperkt.
[ Voor 18% gewijzigd door Zenix op 03-06-2008 14:48 ]
Nog even als laatste dan, (pff, al 2 weken niet gespeeld geloof ik), zo ie zo hebben alle GDF vehicles unlimited range met hun wapens. Strogg plasma heeft een begrenzing, is altijd weer grappig om als GDF tegen onervaren Strogg spelers te mee te maken met hun plasma spamming.Zenix schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:42:
[...]
Cyclops is sterker die heeft 4000HP
een Titan heeft 3600HP of 3200HP weet niet precies.
Maar Titan kan beter bewegen en kan beter verstoppen voor bijvoorbeeld plasma mortar met cyclops is het moelijker. En titan heeft minigun, meeste mensen hebben liever titan dan cyclops. En ja Descecrator is sterker dan APC. Een Descecrator kan ook een tank neerhalen als die goede movement heeft. Je kan alleen met APC winnen als je schiet en en rockets tegelijk afvoerd dan is het gelijk.
In competitie werkt het zo
Je mag als team 1 Heavy Vechicle hebben en 1 Medium.
Heavy = Titan,Descretor,Cyclops
Medium = Trojan APC, Hog
Light vehicles husky icarus armadillo's zijn onbeperkt.
Ik speel het bijna dagelijks nog.. gewoon omdat ik het leuk vind. Geen competitie.
Er is een truc om plasma mortar veel verder te laten komen, je richt met je plasma op het hoogte punt op de map en daarns switch je elke keer tussen hoogste punt en target dan kan die veel verder en komt ie vanuit andere hoek.Anoniem: 123662 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:13:
[...]
Nog even als laatste dan, (pff, al 2 weken niet gespeeld geloof ik), zo ie zo hebben alle GDF vehicles unlimited range met hun wapens. Strogg plasma heeft een begrenzing, is altijd weer grappig om als GDF tegen onervaren Strogg spelers te mee te maken met hun plasma spamming.
huh?Zenix schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:15:
[...]
Er is een truc om plasma mortar veel verder te laten komen, je richt met je plasma op het hoogte punt op de map en daarns switch je elke keer tussen hoogste punt en target dan kan die veel verder en komt ie vanuit andere hoek.

En wat wordt er bedoeld met die limiet op de plasma? Dat je bvb met de cyclops niet ver iets kan raken? Heb ik nog weinig last van gehad persoonlijk, als ik op iets mik gaat de HP van het target toch achteruit... Misschien als het echt te ver gaat dan of zo...
Ja als het echt ver gaatAnoniem: 131051 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:45:
[...]
huh?Dat moet ik even proberen
En wat wordt er bedoeld met die limiet op de plasma? Dat je bvb met de cyclops niet ver iets kan raken? Heb ik nog weinig last van gehad persoonlijk, als ik op iets mik gaat de HP van het target toch achteruit... Misschien als het echt te ver gaat dan of zo...
Ik heb er altijd veel plezier in als ik anansi hoereer en ver out of range een cyclops op mij zie schieten.Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:45:
[...]
huh?Dat moet ik even proberen
Ik zie dat de game al voor 16 euro verkrijgbaar is op het internet, dan ga ik hem vandaag of morgen toch maar even bestellen. Call of Duty 4 verveeld mij zo langzamerhand een beetje en wachten op Far Cry 2 duurt mij nog te lang. Bovendien vond ik de demo best leuk om te spelen.
Wordt deze game nog een beetje gespeeld op de PC dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Metalbuster op 09-06-2008 13:33 ]
Ja genoeg.Metalbuster schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:33:
Ik zie dat de game al voor 16 euro verkrijgbaar is op het internet, dan ga ik hem vandaag of morgen toch maar even bestellen. Call of Duty 4 verveeld mij zo langzamerhand een beetje en wachten op Far Cry 2 duurt mij nog te lang. Bovendien vond ik de demo best leuk om te spelen.
QWLister 0.98.1 gereleased om om een verandering op te vangen in de URL van de stat pagina's.
0.98.1
- Fixed: The URL's to the stat pages got changed which caused QWLister to fail to retrieve quickstats.
- Removed: POV info in the demos screen. Due to a change in the demoformat in 1.5 I'm currently not able to determine the FOV (if anyone has any idea how to please let me kow!).
- Fixed: 1.5 demos are now correctly identified as being from 1.5 and not 1.6 in de the demos screen.
Ligt het aan mij of duurt het even voordat je stats op de site komen, want net na een match had ik een zilvere meddaile voor medic, en ik keek op de site (2 min daarna) en het stond er nog niet.
Nu wel daar niet van maar vroeg het me gewoon af...
Nu wel daar niet van maar vroeg het me gewoon af...
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
geeft niet, zit toch over het algemeen op de Pro mod, maar vroeg het me gewoon af.
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Ik heb vlak na de release van et:qw het spel gekocht, maar toen relatief weinig online gespeeld. Ik kwam het daarjuist tegen en ben een beetje aan het twijfelen om het weer te installeren en te gaan spelen (patch is 500mb en heb niet erg veel meer over van mijn downloadlimiet deze maand
).
Wordt dit spel nog erg actief gespeeld online en valt er nog veel te beleven qua clangebeuren ? Ik zou dan op zoek willen gaan naar een leuke clan die toch wel dagelijks pcw's speelt, maar ik heb geen idee of et:qw hiervoor nog actief genoeg is, al hoop ik van wel natuurlijk
.
Wordt dit spel nog erg actief gespeeld online en valt er nog veel te beleven qua clangebeuren ? Ik zou dan op zoek willen gaan naar een leuke clan die toch wel dagelijks pcw's speelt, maar ik heb geen idee of et:qw hiervoor nog actief genoeg is, al hoop ik van wel natuurlijk
Mijn clan speelt dagelijks maar we zoeken geen spelers. Een actieve clan in et:qw die veel speelt is best moelijk te vinden maar te zijn er wel. Succes. Het is best actief niet heel erg maar het is ook niet dood.evert_ schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:52:
Ik heb vlak na de release van et:qw het spel gekocht, maar toen relatief weinig online gespeeld. Ik kwam het daarjuist tegen en ben een beetje aan het twijfelen om het weer te installeren en te gaan spelen (patch is 500mb en heb niet erg veel meer over van mijn downloadlimiet deze maand).
Wordt dit spel nog erg actief gespeeld online en valt er nog veel te beleven qua clangebeuren ? Ik zou dan op zoek willen gaan naar een leuke clan die toch wel dagelijks pcw's speelt, maar ik heb geen idee of et:qw hiervoor nog actief genoeg is, al hoop ik van wel natuurlijk.
Goed nieuws voor Enemy Territory: Quake Wars
het wordt gespeeld op Quakecon zoals verwacht maar toch mooi dat het ook echt doorgaat
http://www.quakecon.org/ Is er goed voor het spel, kan een boost geven aan het aantal spelers
het wordt gespeeld op Quakecon zoals verwacht maar toch mooi dat het ook echt doorgaat
http://www.quakecon.org/ Is er goed voor het spel, kan een boost geven aan het aantal spelers
[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 11-07-2008 18:11 ]
Er is net idd weer nieuwe promod uit maar een nieuwe zal niet lang op zich wachten zijn nogal wat bugs die gemaakt moeten worden de populairste promod server is dezeAnoniem: 231912 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:59:
net besloten het maar weer is te gaan spelen. Nu de pro mod aan het installeren.
213.208.119.222:27736 Savonds zit die wel vol.
Ik vond Enemy Territory echt een geweldig spel, echter vraag ik mij of dit met 'QuakeWars' ongeveer hetzelfde is.. Is de gameplay hetzelfde?
Anoniem: 231912
Bedankt, net op een server gespeeld zonder echt teamwork. Was een beetje jammer. Maar ben er nu wel weer in gekomen. Zal die server is opzoeken.Zenix schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:52:
[...]
Er is net idd weer nieuwe promod uit maar een nieuwe zal niet lang op zich wachten zijn nogal wat bugs die gemaakt moeten worden de populairste promod server is deze
213.208.119.222:27736 Savonds zit die wel vol.
Zit best veel verschil in, ik ben een ex et speler 4 jaar et gespeeld vooral competitie. ETQW is goed met promod maar ETQW zonder promod vind ik maar niks. Promod zorgt voor goeie balans in het spel. Want je hebt voertuigen in quake wars wat je niet in et hebt, maar pro mod zorgt er dus voor dat het niet enemy territory: vehicle wars wordt.the-edge schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:59:
Ik vond Enemy Territory echt een geweldig spel, echter vraag ik mij of dit met 'QuakeWars' ongeveer hetzelfde is.. Is de gameplay hetzelfde?
Teamwork op public is en blijft altijd waardeloos. Verschil met promod is dat er wel spelers zijn die goed zijn en weten hoe ze het spel moeten spelen. Je hebt niet van die noobs die niks kunnen.Anoniem: 231912 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:54:
[...]
Bedankt, net op een server gespeeld zonder echt teamwork. Was een beetje jammer. Maar ben er nu wel weer in gekomen. Zal die server is opzoeken.
[ Voor 28% gewijzigd door Zenix op 25-07-2008 18:05 ]
Ben ook weer begonnen met spelen.
Wat een geweldig spel is het toch!
Zijn er nog populaire servers waar jullie meestal op te vinden zijn?
Wat een geweldig spel is het toch!
Zijn er nog populaire servers waar jullie meestal op te vinden zijn?
Het is inderdaad een geweldig spel. Ben het de laatste dagen ook erg veel aan het spelen.
Ik speel bijna niets anders. Die 30 euro die ik er voor betaald heb was het zeker wel waard gezien de uren die ik er al heb ingestoken.
De ervaringen zijn goed, maar soms zijn er van die potjes waar echt NIETS lukt...
Je komt maar niet voorruit of wordt finaal getrashed.
Ben ik nu trouwens simpel, of kan je ETQW ook zonder dvd spelen?
Ik dacht er zeker van te zijn dat de dvd check nodig was, en nu start ik het spel de laatste twee dagen op zonder schijfje en het werkt...
Misschien uit gewenning met andere games, maar ik dacht toch echt dat het anders niet opstartte. Ach, zoveel te beter, dan kan het echt casual opgestart worden wanneer ik er zin in heb (zoals trackmania) ipv dat schijfje er telkens bij te halen (heb maar één optische drive)
Verder: qua teamwork valt het op public wel mee. Er zijn er altijd wel een paar die hun eigen ding doen, maar dat ligt ongeveer gelijk per team, en met een mannetje of 5 6 per team die samenwerkt kan je al heel wat doen.
En vaak ben ik ook niet skilled genoeg om vlot mee te werken in een team. Er wordt echt wel verwacht dat je continu strategisch de juiste beslissingen neemt. Ik merk wel dat meer kan bijdragen als je met elkaar rekening houdt. Maar dan moet het ook echt helemaal goed zitten en een goede verdeling van classes hebben. Vaak zijn er altijd te veel of te weinig van een bepaalde soort.
Zo zijn stroggs met een paar medics en wat spawnhosts bijna niet te pakken.
Wat wel helpt is de voice com. Ik gebruik het zelf niet, maar de mensen die wel op die manier communiceren zijn vaak geoefende spelers, en die weten perfect wie wat waar moet zijn en wat er moet gebeuren. Op die manier kan je gerichter communiceren en daaruit begrijp je wat je best kan doen. Ze kennen ook vaak handige strategische plannetjes.
Ervaring zeker? En een map tientallen keren spelen... Je leert ook veel door ze bezig te zien (ik ben vaak ondersteunend sniper, sorry voor wie snipers haat
)
Wat betreft mappen vind ik ze nu allemaal wel leuk. Vroeger had ik er twee die ik echt niet graag speelde, noch als strogg, noch als gdf (de twee 'bovenste' in de Europese campagne) maar door ze toch een paar keer te spelen aan beide kanten en iets beter de mogelijkheden te verkennen en hoe ze gespeeld moeten worden, vallen ze wel mee. Vroeger had ik ook een voorkeur voor een bepaald team, afhankelijk van de map, nu niet meer.
Zijn er eigenlijk nu al custom maps? Want ik heb nog geen enkele server gezien met custom maps (zoals dat het geval was bij ET, waar toch wel een paar klassiekers uit gegroeid zijn, qua mappen dan). Ofwel heb ik m'n filter niet goed staan. Niet dat de standaard mappen niet voldoen, ze zijn echt prima ontworpen! Net perfect qua balans, reliëf, localisatie van de objectives, grootte, tijd... Dat merk je echt wel dat daar tijd is in geïnvesteerd.
Wat betreft voertuigen:
Is het mogelijk om de vliegtuigen met een joystick of eventueel dual analog pad te besturen? Met het toetsenbord lukt het me echt nauwelijks om dat ding netjes in de lucht te houden. Maar ik zie bij opties niets staan die kan wijzen op het gebruik van analoge input voor voertuigen.
Als ik soms zie hoe anderen met die anansi chirurgisch de map komen opkuisen...
Hoe moet je trouwens met die anansi zo stilhangen in de lucht? Ik zie het ze vaak doen (ofwel schat ik het verkeerd in) Ze hangen dan stil en schieten naar de grond. Maar om naar de grond te schieten moet je voorover hellen, en als je voorover helt, ga je vooruit...
En hoe schieten ze een burst rockets af? Of zie ik dat ook verkeerd. Als ik er in zit en wil schieten is het net zoals in de titan. Schieten, even wachten, schieten. Als ik sommigen een anansi zie afvuren komen er wel vier kort na elkaar uit.
Nog ééntje misschien. In de quarry kan je in het begin volgend truukje gebruiken. Als strogg moet je gewoon de generator in de gaten houden vanop de tegenoverliggende helling, als sniper. Eénmaal de charge geplant gewoon elke engineer afknallen die komt defusen (die lopen toch meestal als een kip zonder kop op die charge af). Makkelijk zat, en als het goed gaat is de generator in de eerste drie minuten al kapot.
Ik speel bijna niets anders. Die 30 euro die ik er voor betaald heb was het zeker wel waard gezien de uren die ik er al heb ingestoken.
De ervaringen zijn goed, maar soms zijn er van die potjes waar echt NIETS lukt...
Ben ik nu trouwens simpel, of kan je ETQW ook zonder dvd spelen?

Verder: qua teamwork valt het op public wel mee. Er zijn er altijd wel een paar die hun eigen ding doen, maar dat ligt ongeveer gelijk per team, en met een mannetje of 5 6 per team die samenwerkt kan je al heel wat doen.
En vaak ben ik ook niet skilled genoeg om vlot mee te werken in een team. Er wordt echt wel verwacht dat je continu strategisch de juiste beslissingen neemt. Ik merk wel dat meer kan bijdragen als je met elkaar rekening houdt. Maar dan moet het ook echt helemaal goed zitten en een goede verdeling van classes hebben. Vaak zijn er altijd te veel of te weinig van een bepaalde soort.
Zo zijn stroggs met een paar medics en wat spawnhosts bijna niet te pakken.
Wat wel helpt is de voice com. Ik gebruik het zelf niet, maar de mensen die wel op die manier communiceren zijn vaak geoefende spelers, en die weten perfect wie wat waar moet zijn en wat er moet gebeuren. Op die manier kan je gerichter communiceren en daaruit begrijp je wat je best kan doen. Ze kennen ook vaak handige strategische plannetjes.
Wat betreft mappen vind ik ze nu allemaal wel leuk. Vroeger had ik er twee die ik echt niet graag speelde, noch als strogg, noch als gdf (de twee 'bovenste' in de Europese campagne) maar door ze toch een paar keer te spelen aan beide kanten en iets beter de mogelijkheden te verkennen en hoe ze gespeeld moeten worden, vallen ze wel mee. Vroeger had ik ook een voorkeur voor een bepaald team, afhankelijk van de map, nu niet meer.
Zijn er eigenlijk nu al custom maps? Want ik heb nog geen enkele server gezien met custom maps (zoals dat het geval was bij ET, waar toch wel een paar klassiekers uit gegroeid zijn, qua mappen dan). Ofwel heb ik m'n filter niet goed staan. Niet dat de standaard mappen niet voldoen, ze zijn echt prima ontworpen! Net perfect qua balans, reliëf, localisatie van de objectives, grootte, tijd... Dat merk je echt wel dat daar tijd is in geïnvesteerd.
Wat betreft voertuigen:
Is het mogelijk om de vliegtuigen met een joystick of eventueel dual analog pad te besturen? Met het toetsenbord lukt het me echt nauwelijks om dat ding netjes in de lucht te houden. Maar ik zie bij opties niets staan die kan wijzen op het gebruik van analoge input voor voertuigen.
Als ik soms zie hoe anderen met die anansi chirurgisch de map komen opkuisen...

Hoe moet je trouwens met die anansi zo stilhangen in de lucht? Ik zie het ze vaak doen (ofwel schat ik het verkeerd in) Ze hangen dan stil en schieten naar de grond. Maar om naar de grond te schieten moet je voorover hellen, en als je voorover helt, ga je vooruit...
Nog ééntje misschien. In de quarry kan je in het begin volgend truukje gebruiken. Als strogg moet je gewoon de generator in de gaten houden vanop de tegenoverliggende helling, als sniper. Eénmaal de charge geplant gewoon elke engineer afknallen die komt defusen (die lopen toch meestal als een kip zonder kop op die charge af). Makkelijk zat, en als het goed gaat is de generator in de eerste drie minuten al kapot.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 26-08-2008 06:35 ]
etqw kan je idd zonder dvd spelen. Tegen spawnhosts heb je gewoon een medic nodig die zijn werk goed doet, maw spawnhosts aanpakken.
Ja er zijn custom maps. Alleen zie ik daar meestal bots op spelen. Check de forums van etqw maar.
Quarry vind ik echt een kutmap als GDF zijnde. En ga jij maar lekker liggen snipen op die heuvel hoor, als Strogg zijnde ben je lekker zichtbaar met die grote lichtgevende straal, ik countersnipe je wel (ja is ook mijn favo klasse
)
Ja er zijn custom maps. Alleen zie ik daar meestal bots op spelen. Check de forums van etqw maar.
Quarry vind ik echt een kutmap als GDF zijnde. En ga jij maar lekker liggen snipen op die heuvel hoor, als Strogg zijnde ben je lekker zichtbaar met die grote lichtgevende straal, ik countersnipe je wel (ja is ook mijn favo klasse
Poe, tis voor mij al een tijdje geleden dat ik dit spel veeeeeeeel speelde. Ik heb alle maps niet tientallen keren maar zeker honderden keren gespeeld. Voor veel anderen die nog steeds heel actief spelen zullen zij ook de vele trukjes en plekjes wel weten die jij nu "ontdekt" hebt.
De anansi kun je gewoon in de lucht houden met airbrake, even in je config aanpassen dus. En ik ben het met Acid_Burn eens, Quarry is gewoon een flutmap, zeker voor pubplay niet geschikt (net als slipgate trouwens).
En voor custom maps moet je je filter aanpassen zodat je non-ranked servers ziet.
De anansi kun je gewoon in de lucht houden met airbrake, even in je config aanpassen dus. En ik ben het met Acid_Burn eens, Quarry is gewoon een flutmap, zeker voor pubplay niet geschikt (net als slipgate trouwens).
En voor custom maps moet je je filter aanpassen zodat je non-ranked servers ziet.
Ben ook sinds kort weer bezig..maar ik betrap me erop dat ik de maps nog niet allemaal goed genoeg ken. Ik speelde meestal een mapje of 3, met pech dus dezelfde..en dan leer je de boel niet goed kennen. Probeer inmiddels ook af en toe soldier (irritant rockets gooien) en engineer te spelen, maar moet toegeven dat ik nog nooit met die deployables heb gewerkt: keertje tutorial voor volgen ofzo. Maar toch speel ik graag medic, best hectisch ren en vliegwerk bij vlagen..lekker
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hier kan ik je wel mee helpen, A het stilhangen is bij de standaard controls "ctrl" en B als je aan muis 2 in de anansi nextweapon bind dan kan je als je een missile heb geschoten naar je secundary(kleine raketjes) switchen en daar mee gaan schieten tot je missile weer up is.Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 02:52:
Hoe moet je trouwens met die anansi zo stilhangen in de lucht? Ik zie het ze vaak doen (ofwel schat ik het verkeerd in) Ze hangen dan stil en schieten naar de grond. Maar om naar de grond te schieten moet je voorover hellen, en als je voorover helt, ga je vooruit...En hoe schieten ze een burst rockets af? Of zie ik dat ook verkeerd. Als ik er in zit en wil schieten is het net zoals in de titan. Schieten, even wachten, schieten. Als ik sommigen een anansi zie afvuren komen er wel vier kort na elkaar uit.
Acid_Burn schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:00:
Quarry vind ik echt een kutmap als GDF zijnde. En ga jij maar lekker liggen snipen op die heuvel hoor, als Strogg zijnde ben je lekker zichtbaar met die grote lichtgevende straal, ik countersnipe je wel (ja is ook mijn favo klasse)
Het nadeel van de strogg sniper ja
Countersnipers zijn irritant
Quarry is idd voor GDF niet echt plezant. Je zit gigantisch in het defensief van begin tot einde, en in het tweede deel is voor het de strogg echt een 'trechter' naar dat schip toe. Als de generator op tijd wordt opgeblazen heb ik nog nooit meegemaakt dat je als strogg de map niet wint.
Tuurlijk, dat gaf ik zelf ook al aan. De spelers met een mic die het spel duidelijk al lang spelen zijn erg waardevol. Ze kennen het spelverloop in elke fase van een map, ze kennen verschillende tactieken, hoe je op bepaalde situaties moet antwoorden, truukjes, noem maar op. En doordat ze met een mic spelen wordt alles lekker snel en duidelijk gecommuniceerd.Anoniem: 123662 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:10:
Poe, tis voor mij al een tijdje geleden dat ik dit spel veeeeeeeel speelde. Ik heb alle maps niet tientallen keren maar zeker honderden keren gespeeld. Voor veel anderen die nog steeds heel actief spelen zullen zij ook de vele trukjes en plekjes wel weten die jij nu "ontdekt" hebt.
Ik ben bvb niet zo creatief (strategisch gezien), maar als ik de tips van de pro's probeer uit te voeren gaat het inderdaad beter.
Dus ja, die weten dat ook, maar het is leuk als je af en toe zelf iets ontdekt wat goed werkt. (zo heb ik nog wel andere mappen waarvan ik weet wat voor mij het beste werkt, dus start ik meteen in de goeie klasse). Op een aantal maps loop ik echter ook maar wat verloren en nooby rond, zonder een klasse te vinden waarmee ik echt iets nuttig kan doen
Ik ben ook wel regelmatig soldier met rocket launcher, want als daar iemand in zit met skills dat wordt je gigantisch hard ge-owned zolang dat ding in de lucht is. In quarry bvb vliegt er non stop een anansi rond, die spawnt daar veel te snel. Eén van de weinige keren dat je die map kan verliezen als strogg, wanneer er in die anansi een goede speler zit.
@JeanLucPicard, thx, meteen even uitproberen!
Custom maps zijn niet populair omdat als je custom maps draaid je server niet meer Ranked kan zijn.
Ik speel dit spel nog actief in competitie verband mijn clan ( kapoks )met maar 7 spelers uit heel europa wij spelen 6on6 elke dag van 21:00 tot 23:00 behalve vrijdag en zaterdag niet. Het heeft zich uitbetaald we zijn nu in finale van Summercup second league. Nog geen ronde verloren Finale wordt moelijk voor ons maar we zullen ons best doen, we zullen ook op ETQW tv komen want we hebben onze eigen ETQW tv server check daarvoor gamestv.org
Er is eergisteren ook nieuwe promod weer uitgekomen
http://www.etqwpro.net/
Wil je promod proberen add dan deze server bij je een goed serverbrowser programma zoals HLSW oid.
92.240.234.17:27766, savonds is het meestal wel actief zijn ook meer promod publics maar die kan je beste zien als je op quakenet gaat en naar #qwl.gather gaat en dan !propubp doet krijg je alle propubs en kan je zien of er spelers op zitten. Of je kan aan gather match meedoen in #qw.gather.
Ik speel dit spel nog actief in competitie verband mijn clan ( kapoks )met maar 7 spelers uit heel europa wij spelen 6on6 elke dag van 21:00 tot 23:00 behalve vrijdag en zaterdag niet. Het heeft zich uitbetaald we zijn nu in finale van Summercup second league. Nog geen ronde verloren Finale wordt moelijk voor ons maar we zullen ons best doen, we zullen ook op ETQW tv komen want we hebben onze eigen ETQW tv server check daarvoor gamestv.org
Er is eergisteren ook nieuwe promod weer uitgekomen
http://www.etqwpro.net/
Wil je promod proberen add dan deze server bij je een goed serverbrowser programma zoals HLSW oid.
92.240.234.17:27766, savonds is het meestal wel actief zijn ook meer promod publics maar die kan je beste zien als je op quakenet gaat en naar #qwl.gather gaat en dan !propubp doet krijg je alle propubs en kan je zien of er spelers op zitten. Of je kan aan gather match meedoen in #qw.gather.
Ja had je weleens gezien in de weinige tijd dat ik op Ranked servers speel2Dutch schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:17:
Ben ook sinds kort weer bezig..maar ik betrap me erop dat ik de maps nog niet allemaal goed genoeg ken. Ik speelde meestal een mapje of 3, met pech dus dezelfde..en dan leer je de boel niet goed kennen. Probeer inmiddels ook af en toe soldier (irritant rockets gooien) en engineer te spelen, maar moet toegeven dat ik nog nooit met die deployables heb gewerkt: keertje tutorial voor volgen ofzo. Maar toch speel ik graag medic, best hectisch ren en vliegwerk bij vlagen..lekker
Dat voip vind ik irritant en heb het ook altijd uit en ik zorg dat ik de anderen niet hoor. Hoor namelijk veel te vaak van die gasten die het zo goed weten hoe ze het spel moeten spelen maar er uiteindelijk helemaal niks van kunnen. Mijn stijl is rushen raggen en afmaken, gelukkig ben ik daar ook goed in. En spawnkillen doe ik ook graag. Want ik vind als je eigen spawn niet kan verdedigen dan moet je zoiezo al niet proberen de objective te verdedigen. Waar ik bijvoorbeeld wel een hekel aan heb zijn van die gasten die alleen kunnen vliegen de hele map, maar als ze tegenkomt en ze met gun moeten schieten vallen ze altijd zwaar tegen dat zijn van die gasten die alleen voor XP spelen met deployables afschieten met hun vliegtuigje dan weer wegvliegen en eventueel ander vliegtuig neerhalen dan weer deployables neerhalen etc..Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:04:
[...]
Dus ja, die weten dat ook, maar het is leuk als je af en toe zelf iets ontdekt wat goed werkt. (zo heb ik nog wel andere mappen waarvan ik weet wat voor mij het beste werkt, dus start ik meteen in de goeie klasse). Op een aantal maps loop ik echter ook maar wat verloren en nooby rond, zonder een klasse te vinden waarmee ik echt iets nuttig kan doen
Ik ben ook wel regelmatig soldier met rocket launcher, want als daar iemand in zit met skills dat wordt je gigantisch hard ge-owned zolang dat ding in de lucht is. In quarry bvb vliegt er non stop een anansi rond, die spawnt daar veel te snel. Eén van de weinige keren dat je die map kan verliezen als strogg, wanneer er in die anansi een goede speler zit.
@JeanLucPicard, thx, meteen even uitproberen!
[ Voor 57% gewijzigd door Zenix op 26-08-2008 16:16 ]
Kan voor geen meter vliegen, ik lift wel mee en dat is me best
Moet nog uitvinden waar die parachute zit voor het geval dat ik crasht met het meeliften
Paar avondjes een andere klasse spelen en je pikt dingen toch wel goed op. Dat VOIP gebeuren kan best irri zijn, maar soms is het ook wel handig, mits een skilled speler em gebruikt inderdaad. Een collega van me speelt de game inmiddels ook (nice) en die zegt af en toe wel wat nuttigs
Maar goed, dat hoort je hele (fire)team dan ook, dan is stiekem Teamspeak of Ventrilo toch handiger als je voor de rest niet praat met je team (behalve dan via voicechat, dat kan ook mits slim gebruikt).
Paar avondjes een andere klasse spelen en je pikt dingen toch wel goed op. Dat VOIP gebeuren kan best irri zijn, maar soms is het ook wel handig, mits een skilled speler em gebruikt inderdaad. Een collega van me speelt de game inmiddels ook (nice) en die zegt af en toe wel wat nuttigs
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Als je samen een fireteam maakt dan kun je daarin samen voicechatten.2Dutch schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:40:
Kan voor geen meter vliegen, ik lift wel mee en dat is me bestMoet nog uitvinden waar die parachute zit voor het geval dat ik crasht met het meeliften
![]()
Paar avondjes een andere klasse spelen en je pikt dingen toch wel goed op. Dat VOIP gebeuren kan best irri zijn, maar soms is het ook wel handig, mits een skilled speler em gebruikt inderdaad. Een collega van me speelt de game inmiddels ook (nice) en die zegt af en toe wel wat nuttigsMaar goed, dat hoort je hele (fire)team dan ook, dan is stiekem Teamspeak of Ventrilo toch handiger als je voor de rest niet praat met je team (behalve dan via voicechat, dat kan ook mits slim gebruikt).
Oei, minpunten voor mij, pluspunten voor jouAnoniem: 123662 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:14:
[...]
Als je samen een fireteam maakt dan kun je daarin samen voicechatten.

Denk dat ik maar een litertje cola tot mij neem om wakker te worden straks
On a side note: ligt het aan mij, of zijn vooral de buitenlandse servers enorm "leuk" en gezellig..vooral met Britten, Russen en sommige Fransen op kun je echt de grootste lol hebben
Niet dat je iets verstaat van die Russen en Fransen, maar who cares
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 29-08-2008 16:33 ]
Och, ja, ik ben op dit moment ook niet harry de scherpste maar volgens xfire heb ik wel veel te veel etqw gespeeld dus ik er is niet veel dat ik niet weet van het spelletje.2Dutch schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:32:
[...]
Oei, minpunten voor mij, pluspunten voor jouWat duf dat ik daar niet aan gedacht heb
Dankjewel voor de verhelderende woorden op mijn wazige vrijdagmiddag
On a side note: ligt het aan mij, of zijn vooral de buitenlandse servers enorm "leuk" en gezellig..vooral met Britten, Russen en sommige Fransen op kun je echt de grootste lol hebben
Er zijn meer britten fransen en russen die het spel ook spelen dan Nederlanders. Zijn ook niet heelveel Nederlandse servers. En er is geen 1 volledig nederlandse clan die competitie speelt.2Dutch schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:32:
[...]
Oei, minpunten voor mij, pluspunten voor jouWat duf dat ik daar niet aan gedacht heb
Dankjewel voor de verhelderende woorden op mijn wazige vrijdagmiddag
Verklaart een hoop..bij W:ET was er meer Hollands volk te bekennen ja. Wel jammer hoor, lijkt me een perfecte game voor clanbase wars e.d? Misschien zijn er teveel teamgames waardoor QW wat ondersneeuwt ofzo. Maar goed, mag de pret niet drukken, ik vermaak me altijdZenix schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:39:
[...]
Er zijn meer britten fransen en russen die het spel ook spelen dan Nederlanders. Zijn ook niet heelveel Nederlandse servers. En er is geen 1 volledig nederlandse clan die competitie speelt.
ET:QW is nog steeds actief! Ook al verteld dit topic anders..
De opencups gaan binnekort beginnen
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=7690 6on6
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=7689 4on4
Mijn clan kapoks doet mee met beiden cups
In 6on6 gaan we premier league spelen 4on4 weet ik nog niet.
We hebben namelijk in de Summercup de second league gewonnen zonder 1 ronde te verloren
http://clanbase.ggl.com/n...e.php?nid=297194&lid=7289
Heb tevens startpost geupdate met informatie over promod ( is waard om te lezen als je er nog niet veel vanaf weet of het wilt proberen ) En ook gezorgd dat 1.5 patch er nu eens staat
De opencups gaan binnekort beginnen
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=7690 6on6
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=7689 4on4
Mijn clan kapoks doet mee met beiden cups
In 6on6 gaan we premier league spelen 4on4 weet ik nog niet.
We hebben namelijk in de Summercup de second league gewonnen zonder 1 ronde te verloren
http://clanbase.ggl.com/n...e.php?nid=297194&lid=7289
Heb tevens startpost geupdate met informatie over promod ( is waard om te lezen als je er nog niet veel vanaf weet of het wilt proberen ) En ook gezorgd dat 1.5 patch er nu eens staat
[ Voor 16% gewijzigd door Zenix op 10-09-2008 12:15 ]
Nice, welkome info
Hmm, die promod ziet er wel goed uit (specs), misschien toch in de toekomst eens gaan proberen. Voel me dan echter weer zo naabig met die nieuwe maps, zucht 
Maar bij de gewone ET speelde ik naderhand (en omdat het zo populair werd en dus meer dan voldoende serveraanbod) geen gewone versie meer..ben benieuwd hoe snel deze promod aanslaat.
Maar bij de gewone ET speelde ik naderhand (en omdat het zo populair werd en dus meer dan voldoende serveraanbod) geen gewone versie meer..ben benieuwd hoe snel deze promod aanslaat.
Promod is al meer dan half jaar de standaard in competitie dus het is aangeslagen. Alleen niet op de spelers die voor rank spelen op vanilla. Het is gewoon lang niet zo populair maar savonds zijn er zeker wel mensen op 1 van die servers. Promod schieten vind ik veel fijner, in Vanilla is het op afstand schieten erg moelijk door te hoge spread op promod lukt dat veel beter bijv. En op promod servers heb je alleen maar goeie spelers die weten hoe het spel in elkaar zit, dus kan je veel leren.2Dutch schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:53:
Nice, welkome infoHmm, die promod ziet er wel goed uit (specs), misschien toch in de toekomst eens gaan proberen. Voel me dan echter weer zo naabig met die nieuwe maps, zucht
[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 11-09-2008 13:42 ]
Net voor het eerste gespeeld: omfg..snelheid to the max, wel ff wennen maar wel erg leuk!Zenix schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:41:
[...]
Promod is al meer dan half jaar de standaard in competitie dus het is aangeslagen. Alleen niet op de spelers die voor rank spelen op vanilla. Het is gewoon lang niet zo populair maar savonds zijn er zeker wel mensen op 1 van die servers. Promod schieten vind ik veel fijner, in Vanilla is het op afstand schieten erg moelijk door te hoge spread op promod lukt dat veel beter bijv. En op promod servers heb je alleen maar goeie spelers die weten hoe het spel in elkaar zit, dus kan je veel leren.
Gelukkig raak ik af en toe nog wat ook
Het is niet sneller dan gewoon ETQW, maarja de spelers zijn veel beter dus misschien lijkt het daarom sneller? Omdat goeie spelers vaker veel beter zijn in strafen en bewegen. Kijk bijv naar voetbal je hebt goeie spelers, maar voor de top moet je goed zijn en snelle handelingssnelheid hebben.2Dutch schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:48:
[...]
Net voor het eerste gespeeld: omfg..snelheid to the max, wel ff wennen maar wel erg leuk!
Gelukkig raak ik af en toe nog wat ookOhjee, ik vermoed dat mijn dinnetje dit weekend geen aandacht gaat krijgen zo
Misschien is het wel een beetje te snel om snel op te pakken voor nieuwe spelers, maar ik kan ook gewoon oud zijn
Quake Wars is niet meer zo actief in de competitie. Maar er staat wel wat leuks te gebeuren. Er komt waarschijnlijk begin volgend jaar een Clanbase Nationscup ET:QW.
Nederland heeft al een team waar ik waarschijnlijk captain van wordt samen met Onoez.
Lineup: dmasterx,tele,zenix,onoez,cattledecapitation de lineup wordt nog aangevuld door andere Nederlanders die actief zijn in competitie. Maar daarvan weet ik nog niet 100% zeker wie.
Nederland heeft al een team waar ik waarschijnlijk captain van wordt samen met Onoez.
Lineup: dmasterx,tele,zenix,onoez,cattledecapitation de lineup wordt nog aangevuld door andere Nederlanders die actief zijn in competitie. Maar daarvan weet ik nog niet 100% zeker wie.
Ik heb de game de afgelopen tijd toch weer regelmatig opgestart na een tijd van QW droogte. De zeldzame momenten dan je in een lekker samenwerkend team terecht komt blijft heerlijk!
Flickr PSN ID= cheironnl
ik zie bekende namen, echter is het nederlandse deel zo uitgedund dat jullie slecht aan spelers toekomen?Zenix schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:46:
Quake Wars is niet meer zo actief in de competitie. Maar er staat wel wat leuks te gebeuren. Er komt waarschijnlijk begin volgend jaar een Clanbase Nationscup ET:QW.
Ja dat kloptNickbn schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 19:53:
[...]
ik zie bekende namen, echter is het nederlandse deel zo uitgedund dat jullie slecht aan spelers toekomen?
Er zijn mischien wel genoeg nederlanders die het spelen, alleen hebben die mischien gewoon geen zin in competitie spelen.
Ik ken der niet zo heelveel. En ja we zijn ook alleen op zoek naar competitie spelers. Een speler zonder competitie ervaring hoort niet thuis in het team. We kunnen namelijk niet iemand wegwijs maken in de competitie, omdat een nationaal team nauwelijks samenspeelt. Je moet het zien als een amateur voetballer die opeens bij een prof club gaat spelen. Het spel is hetzelfde maar toch heel anders. Het is trouwens 6on6.Acid_Burn schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:35:
Er zijn mischien wel genoeg nederlanders die het spelen, alleen hebben die mischien gewoon geen zin in competitie spelen.
maw, je maakt het jezelf extra moeilijk door alleen spelers te willen die al competies gespeeld hebben.. tja.
Die spelers zijn ook als enigste te beoordelen. Of hoe wou je anders spelers beoordelen?Acid_Burn schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:12:
maw, je maakt het jezelf extra moeilijk door alleen spelers te willen die al competies gespeeld hebben.. tja.
Gebaseerd op public kan je spelers niet beoordelen. Want in matches zijn er veel meer factoren van belang.
Aan de andere kant, dat iemand competitie heeft gespeeld wil niet zeggen dat ie goed kan spelen. Een top CS-er die competitie speelt kan echt waardeloos zijn in QW. Of zoek je alleen spelers die QW competitie ervaring hebben. Het is jouw feestje hoor, dus jouw eisen
Maar mij zegt 'competitie ervaring' niet echt veel over een speler.
Dat klopt maar ervaring in competitie is belangrijker dan goed kunnen spelen. Want je kan in ET:QW op zoveel goeie manieren goed spelen met heavy weapons voertuigen maar ook mijnen deployables etc, goeie communicatie! Ik zal wel wat over de spelers die ik nu dan heb vertellen.Acid_Burn schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 00:13:
Aan de andere kant, dat iemand competitie heeft gespeeld wil niet zeggen dat ie goed kan spelen. Een top CS-er die competitie speelt kan echt waardeloos zijn in QW. Of zoek je alleen spelers die QW competitie ervaring hebben. Het is jouw feestje hoor, dus jouw eisenMaar mij zegt 'competitie ervaring' niet echt veel over een speler.
En ja ik zoek alleen spelers die ET:QW competitie ervaring hebben. De meesten in dit team hebben ook ET competitie ervaring wat ook opzich een voordeel is.
DmasterX Tele eurocup gespeeld, en 2de geworden met Team NL vorige nationscup. Verder premier league vooral gespeeld. DmasterX kan medic/aggresor/fops. Tele is disabler/sniper en medic.
ik en cattledecapitation. Second league summercup gewonnen en nog een 4on4 cupje. Verder laatste opencup premier league gespeeld in 6on6 en 4on4, playoffs 4on4 gehaald. Ik ben medic/fops en mijn taak is om om hog te besturen en tank te rammen en plasma mortar etc te gebruiken. cattle kan trojan mijnen en goed naden. En is een objective hero.
Onoez zit met zijn clan in de finale van de second league opencup. Kan alles spelen ( dat houdt in alle voertuigen en alles classes dus erg handig ) Maar hij wordt vooral onze tanker.
De Nationscup gaat echt door! Het was nog niet zeker of het doorging maar de Lobby van de spelers heeft geholpen en het begint eerder dan verwacht!
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=8399
Oostenrijk
Duitsland
Spanje
Finland
Frankrijk
Italie
Nederland
Polen
Rusland
Slovenie
Verenigde Staten
Deze landen doen al mee
Als je het wilt volgen kan je via ETQW TV de matches volgens op www.gamestv.org je moet daarvoor wel promod instaleren om ETQW TV matches te kijken. En je kan ook ETQW TV zonder key kijken. Ik kan jullie wel op de hoogte houden wanneer Nederland gaat spelen als er animo is.
http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=8399
Oostenrijk
Duitsland
Spanje
Finland
Frankrijk
Italie
Nederland
Polen
Rusland
Slovenie
Verenigde Staten
Deze landen doen al mee
Als je het wilt volgen kan je via ETQW TV de matches volgens op www.gamestv.org je moet daarvoor wel promod instaleren om ETQW TV matches te kijken. En je kan ook ETQW TV zonder key kijken. Ik kan jullie wel op de hoogte houden wanneer Nederland gaat spelen als er animo is.
Pff.. ik dacht vanavond even wat rondjes te spelen (gewoon op de pubs), maar teamwork is meer weg dan ooit. Waardeloos om te spelen op deze manier. Hacken van een slipgate: 4 engineer...3 covert ops die alleen maar zitten te snipen. En 2 man die daadwerkelijk proberen te hacken.
Echt stom dit.
Echt stom dit.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik speel niet zo vaak meer als vroeger, maar er zijn nog genoeg servers waar mensen wel degelijk als team bezig zijn ... TheXclamation bijv. en Hess.
sowieso boeid het mij totaal niks teamplay op public. Dat is er gewoon niet, je hebt niks aan je team mates op public alleen wat aan jezelf. Je moet hetzelf doen. En verder die objective hoevaak hebben we dat nu wel niet gehad? Ik speel 9 van de 10 keer geen objective maar ga gewoon lekker plezier maken en ze afmaken. ( wat meestal wel veel nut heeft voor team ) Op die manier erger je nergens aan maar heb jezelf tenminste wel plezier. Het zit in de naam, public. Wil je teamplay ga dan promod spelen en in clan. Zijn genoeg lowskilled clans die promod spelen die spelers nodig hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 08-02-2009 21:27 ]
Hallo,
Ik ben (nu ik een beetje uitgekeken ben op CoD4) opzoek naar een nieuwe shooter. Ik heb vroeger Wolfenstein helemaal kapot gespeeld, dus dit lijkt me een mooie opvolger. Ik zal binnenkort de demo eens bekijken, maar even een paar vraagjes:
- Wordt er nog veel online gespeeld?
- Hoe zit het met de mods/custom maps enz? Aangezien dit voor mij wel een + van Wolfenstein was (al die custom maps).
- Lijkt de gameplay op Wolfenstein?
Alvast bedankt, en misschien tot over een tijdje ingame!
Ik ben (nu ik een beetje uitgekeken ben op CoD4) opzoek naar een nieuwe shooter. Ik heb vroeger Wolfenstein helemaal kapot gespeeld, dus dit lijkt me een mooie opvolger. Ik zal binnenkort de demo eens bekijken, maar even een paar vraagjes:
- Hoe zit het met de mods/custom maps enz? Aangezien dit voor mij wel een + van Wolfenstein was (al die custom maps).
Ja,Bartske schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:41:
Hallo,
Promod en paar goeie custom maps. http://etqwpro.myhannes.info/
Het lijkt er wel wat op. En als je geen voertuigen enzo wilt kan je 4on4 spelen.
Heb hem gekocht! was overtuigd door de demo 
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Apart, demo is tegenover het echte spel nogal slecht. Veel mensen knappen vaak af op de demo. Gelukkig jij niet veel plezier!
Promod was toch zonder voertuigen en andere restricties? Dat hoeft van mij niet zo. Ik vind het spel vanilla in principe leuk genoeg.Zenix schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:21:
sowieso boeid het mij totaal niks teamplay op public. Dat is er gewoon niet, je hebt niks aan je team mates op public alleen wat aan jezelf. Je moet hetzelf doen. En verder die objective hoevaak hebben we dat nu wel niet gehad? Ik speel 9 van de 10 keer geen objective maar ga gewoon lekker plezier maken en ze afmaken. ( wat meestal wel veel nut heeft voor team ) Op die manier erger je nergens aan maar heb jezelf tenminste wel plezier. Het zit in de naam, public. Wil je teamplay ga dan promod spelen en in clan. Zijn genoeg lowskilled clans die promod spelen die spelers nodig hebben.
Flickr PSN ID= cheironnl
nee is voornamelijk met voertuigen, tenzij je 4on4 speelt. 6on6 is gewoon met voertuigen in de mate dat het goed is voor 6on6. Settings die bedoeld zijn voor 12on12 public zijn niet geschikt voor 6on6. Zoals 2 tanks.cheiron schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:21:
[...]
Promod was toch zonder voertuigen en andere restricties? Dat hoeft van mij niet zo. Ik vind het spel vanilla in principe leuk genoeg.