Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Zenix schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:51:
Apart, demo is tegenover het echte spel nogal slecht. Veel mensen knappen vaak af op de demo.
Wat was er mis met de demo ??
Als ik me goed herinner was het de volledige Valley map .. ? En ook ik (en vele anderen) hebben de demo kapot gespeeld on-line en de real thing ge-pre-ordered, zo leuk was het ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
Welke servers raden jullie mij als beginnende speler aan? Ik heb al aardig wat shooter-ervaring, dus ik zoek eigenlijk een server met wat beginners op het spel een beetje onder de knie te krijgen, en dan door naar de servers met wat betere spelers :P

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:15
Ben sinds 2 weken ook weer vol op aan het spelen. Had het een half jaar of zoiets aan de kant gezet. Meestal is het op public 3x niks. Onsamenhangend teamwork. En al probeer je er wat van te maken (via microfoon b.v.) luisteren ze toch niet.
Maar soms speel je ook geweldige potjes met geniaal teamwork en een lekker hoog niveau met volop spanning. Databrain die gejat wordt en vlak voordat ie geupload wordt snel neerknallen en weer terughalen en dat soort acties. Zo gaaf :)

Aap!

Hmmz, misschien moet ik binnenkort ook maar weer eens ETQW op mijn PC gooien (en wellicht ook weer linux :? ). Heb het afgelopen jaar eigenlijk helemaal niet gegamed door drukte en nu krijg ik weer wat tijd. Zoals hierboven, soms heb je geniale potjes op public. Gewoon ff lekker knallen en daar is ETQW prima geschikt voor.

Wellicht zien jullie me binnenkort wel weer eens knallen, hacken, opblazen, fixen en vliegen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Vliegen heb ik eigenlijk nooit echt gedaan. Lijstje tijd een beetje mee bezig en het gaat steeds beter :)
Maar ja, ben toch meer iemand van closecombat. Veel leuker! :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vliegen doe ik ook niet heel veel. Ik misbruik de Tormentor dan ook eerder voor 'special operations'. Meer als vervoermiddel dus. Al moet ik zeggen dat ik ze bij primary objectives echt gebruik als nasty hulpmiddel om aan te vallen van een onverwachte zijde.

Ik kan overigens wel behoorlijk vliegen. Ik ben 1 keer een map lang op public in de lucht geweest om, destijds, een van de beste piloten van ETQW bezig te houden en dat ging behoorlijk goed. Mja, heb dan toch wel het gevoel voer te zijn. Maar het hield hem in ieder geval aan het werk waardoor zijn vliegkunsten niet konden worden ingezet door de tegenstander :)

Heb het overigens ook mogen leren van een van de betere ETQW piloten O-)

[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 27-02-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:12
Ik heb het spel afgelopen week ook maar es gekocht, omdat de demo mij bij de release wel aansprak. Via de pricewatch is het spel 9,95 bij Dynabyte. geen geld en een prachtige doos erbij!

Wat mij opvalt met FPS, heb de unlock gedaan en gewoon boven de 60 fps constant alleen als ik in een voertuig stap lijkt het beeld minder 'soepel' dus trager te gaan terwijl het fps dus nog steeds 60 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28

Nickbn

Betrokken

GENETX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:17:
Vliegen doe ik ook niet heel veel. Ik misbruik de Tormentor dan ook eerder voor 'special operations'. Meer als vervoermiddel dus. Al moet ik zeggen dat ik ze bij primary objectives echt gebruik als nasty hulpmiddel om aan te vallen van een onverwachte zijde.

Ik kan overigens wel behoorlijk vliegen. Ik ben 1 keer een map lang op public in de lucht geweest om, destijds, een van de beste piloten van ETQW bezig te houden en dat ging behoorlijk goed. Mja, heb dan toch wel het gevoel voer te zijn. Maar het hield hem in ieder geval aan het werk waardoor zijn vliegkunsten niet konden worden ingezet door de tegenstander :)

Heb het overigens ook mogen leren van een van de betere ETQW piloten O-)
je doelt op sjakie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Gisteravond een geniale pot gespeeld... 1e(ark) ronde wonnen we gemakkelijk, 2e(quarry) ronde viel wat tegen, maar met 5 min voor tijd toch kunnen winnen. Maar toen de laatste map...Salvage. de GDF kon de salvage enorm goed verdedigen, medics en soldiers in overvloed. Maar uit eindelijk 2 sec voor tijd (terwijl ze de bom aan het disarmen waren) toch de salvage op kunnen blazen... man man man... zo spannend, maar o zo gaaf :)
Jammer dat je zelden dit soort potjes tegen komt.

[ Voor 4% gewijzigd door harmageddon op 04-03-2009 10:55 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44
harmageddon schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:54:
Gisteravond een geniale pot gespeeld... 1e(ark) ronde wonnen we gemakkelijk, 2e(quarry) ronde viel wat tegen, maar met 5 min voor tijd toch kunnen winnen. Maar toen de laatste map...Salvage. de GDF kon de salvage enorm goed verdedigen, medics en soldiers in overvloed. Maar uit eindelijk 2 sec voor tijd (terwijl ze de bom aan het disarmen waren) toch de salvage op kunnen blazen... man man man... zo spannend, maar o zo gaaf :)
Ja, spanning, dat is heerlijk. Je zal dit soort potjes in clanwars en matches meer hebben. Die kick in laatste min winnen is lekker.
Goner schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:02:
[...]

Wat was er mis met de demo ??
Als ik me goed herinner was het de volledige Valley map .. ? En ook ik (en vele anderen) hebben de demo kapot gespeeld on-line en de real thing ge-pre-ordered, zo leuk was het ...
De map, valley is goeie map zonder MCP. MCP is te makkelijk om tegen te houden zonder dat je hoeft te schieten. Een cyclops/des wat AVT's hog/plasma/olbi en je bent klaar. Het wordt pas echt leuk als mcp er staat. In competitie hebben ze nu zo gedaan met valley, je maakt de brug en als die gemaakt is wordt MCP gelijk bij outpost neergezet, je moet hem dan alleen maar ff aanraken en dan staat ie op zn plek. Dus als strogg kan je hem nog snel even mollen en anders gelijk terugvallen. Maakt de map veel sneller, en daardoor ook spannender. Minder fullholds. Ik als oud ET speler weet dat veel mensen op de demo afgeknapt zijn om ETQW te kopen. En dan praat ik vooral over de ET spelers die het misschien wouden proberen.

[ Voor 47% gewijzigd door Zenix op 04-03-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

harmageddon schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:54:
Ja, het zijn de krenten in de pap ... :+ als de teams goed zijn gebalanceerd kun je ontzettend spannende matches krijgen.
Ben toevallig ook weer begonnen (na een tijd alleen maar Cod:WaW en Wii) en was een beetje een afknapper ... begon op Volcano als Strogg. We hebben de console niet eens kunnen hacken, zo stacked was het. Volgende ronde als GDF in Refinery en de stack aan Strogg kant ; MCP stond pas 5 min. voor einde op z'n plek. Had het gelijk weer even helemaal gehad ... :(
In clanwars en matches zal dat niet vaak gebeuren, maar daar ben ik gewoon niet goed genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ach ik zou best bij een clan kunnen denk ik. Maar ik heb daar geen zin in om tijd in te steken. Je moet het bij houden, je moet blijven spelen. Ik zie het meer als een hobby om af en toe even lekker te schieten.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
harmageddon schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:33:
Ach ik zou best bij een clan kunnen denk ik. Maar ik heb daar geen zin in om tijd in te steken. Je moet het bij houden, je moet blijven spelen. Ik zie het meer als een hobby om af en toe even lekker te schieten.
klopt, mijn clan speelt dan 3x in de week savonds tussen 8 en 10. Maar verder naast clanwars spelen speel ik ook niet. Ik vind het mooiste om in een gezellige clan regelmatig te samen te spelen, en het is fijn om te zien dat als je werkt aan tactieken/teamplay en het dan in een match in elkaar valt. Dat geeft veel voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:13
Ik heb even een vraag.
Ik heb de laatset tijd last van gestotter in het spel. Ik heb het nooit gehad
Het lijkt net of mijn verbinding er af en toe mee stopt.
Nu heb ik al van alles geprobeerd en opgezocht maar niks helpt
Ik heb een draadloos internet verbinding van Telfort
Met een snelheid van 8.78 mbps en upload van 0.84 mbps
En een ontvangst van 80%
Ik heb mijn firewall en virusscanner al uitgezet.
Mijn verder gegevens zijn
Core2duo E8600
Asus 4870 1024MB
4096 mb 1066Mhz geheugen
en vista 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
koetsier88 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:56:
Ik heb even een vraag.
Ik heb de laatset tijd last van gestotter in het spel. Ik heb het nooit gehad
Het lijkt net of mijn verbinding er af en toe mee stopt.
Nu heb ik al van alles geprobeerd en opgezocht maar niks helpt
Ik heb een draadloos internet verbinding van Telfort
Met een snelheid van 8.78 mbps en upload van 0.84 mbps
En een ontvangst van 80%
Ik heb mijn firewall en virusscanner al uitgezet.
Mijn verder gegevens zijn
Core2duo E8600
Asus 4870 1024MB
4096 mb 1066Mhz geheugen
en vista 32bit
Kijk eerst eens hoe het werkt met draad, als het dan goed werkt weet je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 16:13
Zenix schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:14:
[...]

Kijk eerst eens hoe het werkt met draad, als het dan goed werkt weet je probleem.
Het rare is ik heb geen last met andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
koetsier88 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:50:
[...]

Het rare is ik heb geen last met andere spellen.
Dat zegt niks, quake wars is erg gevoelig voor een slechte verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54
Beetje kick, ik weet het, maar ik kwam er vandaag achter dat Activision de statsservers voor deze game eruit gegooid heeft :( Wordt dus niets meer bijgehouden verder. Jammer..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 23:27
Zo ff een flinke bump. Ik heb sinds kort de demo van ET:QW weer geinstalleerd en ik vind de demo super spelen. Nu kost de game bij bol.com een 10 euro. Zijn er nog veel servers beschikbaar waar ET:QW op gespeeld kan worden als casual gamer?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Laatste keer dat ik keek (is alweer een maandje of wat geleden) waren er nog wel volle servers ...

http://www.gametracker.com/search/etqw/

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 30-08-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
Zijn nog altijd mensen die dit spel spelen.
Ik ben van plan om binnenkort ook weer af en toe te spelen. Het blijft een erg leuk spel wat ondergewaardeerd is.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste