hehe, als je Zenix dm't kan hij je in de startpost zetten, voeg zo ie zo de username's uit de startpost toe, al kloppen ze volgens mij niet allemaal.
Ik weet zeker dat ik bij de 2e opening wel eens heb staan gooien met m'n teleporter, maar kreeg steeds de boodschap 'device can not be used here' of zo ... ??Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:28:
Voor de foto's zie hier: http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=13598
In Volcano is er in de controls room wel een uitgang middenin in de ruimte onder het plafond. Zie daar regelmatig Strogg rondkruipen ... ik zorg dat ik daar de grenade launcher heb, zodra er iets beweegt daarboven, grenade erin
Pas een prachtige verdediging gevoerd in die ruimte, samen met nog 1 of 2 engineers en 1 medic. Constant tripmines voor de deuren en blijven bewegen. De rest van het team verdedigde blijkbaar heel goed op de toegangswegen, elke Strogg die binnenkwam namen wij te grazen en die medic hield ons gezond. Controls zijn niet gehacked!
Lastig he ?Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:31:
maar moet even weg met de kids en al.
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 26-01-2008 19:31 ]
Klopt, dat is een mooi stukje om lekker te verdedigen. Laatst daar ook heerlijk bezig geweest. Cyc als medic en ik hield de tripmines wat in stand.Goner schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:27:
Pas een prachtige verdediging gevoerd in die ruimte, samen met nog 1 of 2 engineers en 1 medic. Constant tripmines voor de deuren en blijven bewegen. De rest van het team verdedigde blijkbaar heel goed op de toegangswegen, elke Strogg die binnenkwam namen wij te grazen en die medic hield ons gezond. Controls zijn niet gehacked!
En daarna een nog erger deel: Je eigen speelstijl vinden, je eigen CFG opstellen, Alle trucjes uit je kop leren, misbruik maken van de map en je tegenstander. Als je dat dan eindelijk hebt kun je opnieuw beginnen met de eerste mods en custom maps2Dutch schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:18:Nu komt het klote gedeelte: maps uit je hoofd leren..![]()
[ Voor 27% gewijzigd door GENETX op 26-01-2008 21:39 ]
Wat een stelletje ouwe knarren zijn jullie eigenlijkGoner schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:27:
[...]
Lastig he ?Ben de hele dag de stad in geweest, open dagen van middelbare scholen af ...
Flickr PSN ID= cheironnl
lol, jij maakt t helemaal spannendGENETX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:36:
[...]
En daarna een nog erger deel: Je eigen speelstijl vinden, je eigen CFG opstellen, Alle trucjes uit je kop leren, misbruik maken van de map en je tegenstander. Als je dat dan eindelijk hebt kun je opnieuw beginnen met de eerste mods en custom maps. Love the game and community
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
hehe, als je weet hoelang ik al met m'n controls en dingen bezig ben... grrr... Hoop toch dat ik binnekort wel klaar ben.... Heb vandaag allemaal performance getweaked, (eerst flipte punkbuster, daarna 2 zulke slechte potjes gespeeld (we moesten constructen, en ik was de enige engineer) dat ik er maar helemaal mee ben gestopt... Nog ff Cheiron gezien, maar toen moest ik eten. Ga morgen m'n script is uittesten... (en als het bevalt, delen)
Klein vraagje, hoe laat je hem een script uitvoeren? Hij voert bij mij m'n myconfig.cfg maar niet uit?
Klein vraagje, hoe laat je hem een script uitvoeren? Hij voert bij mij m'n myconfig.cfg maar niet uit?
autoexec.cfg 
Maarja, het lekkere aan ET (tenmisnte toen ik het speelde) en ETQW is dat het geen dag hetzelfde is. Je kunt nooit 100% routine spelen en dat maakt het idd spannend
. Maar wel direct de reden waarom deze game altijd zo ontzettend spannend is en daarmee ook lang houdbaar.
Maarja, het lekkere aan ET (tenmisnte toen ik het speelde) en ETQW is dat het geen dag hetzelfde is. Je kunt nooit 100% routine spelen en dat maakt het idd spannend
Verwijderd
Ik heb met alle klasses en op iedere map zo'n beetje wat routines ontwikkeld, dus wat dat betreft bestaat dat wel. Maar dat is de basis, daarna begint de samenwerking met het team, de reactie op de tegenstanders en het spelverloop.GENETX schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:22:
autoexec.cfg
Maarja, het lekkere aan ET (tenmisnte toen ik het speelde) en ETQW is dat het geen dag hetzelfde is. Je kunt nooit 100% routine spelen en dat maakt het idd spannend. Maar wel direct de reden waarom deze game altijd zo ontzettend spannend is en daarmee ook lang houdbaar.
Ja, je hebt idd wel wat van die standaard dingen klaar liggen die ja altijd doet. Maar het gaat hem idd aan het aanpassen aan je tegenstander/team.
Mooi voorbeeld was gister waar ik weer eens wat anders wilde. Cyclonus (en later ook iemand anders) zat te zeuren over iemand die op Valley bij de Shieldgenerator een AIT ipv een APT had neergezet. Die persoon was ik dus
. Ik had mn redenen er zo voor. Wat ik vaak zie is dat men 2 APT's plaatst die in mijn ogen zeer weinig aanrichten. Vaak komt de tegenstander van achteren of is al zo snal kapot... Het probleem is dat men echter valse verwachtingen krijgt bij turrets: "We hebben toch 2 turrets staan, prima verdediging toch?"
Hell no dus. Zoals ik al aangaf, die Turrets doen weinig, op een map als Valley haal ik de laatste tijd hooguit 2-3 kills met zo'n ding. Welk probleem ik wel vaak zie is dat de tegenstander met hammers ed komt. Die dingen zijn een ramp, je hele verdediging is weg en dat moet je juist zien te voorkomen. Daarom ging ik maar eens experimenteren met een AIT.
Feit blijft dat je net als in ET bij voorkeur met een Engineer, Medic en Soldier staat te verdedigen. Desnoods een hog naar binnen rijd bij de shield generator om die mitrallieur te gebruiken. Je moet gewoon 3 man achter houden. Je moet je mines "up to date" houden, er moeten spawnhosts komen en je moet een vehicle van je tegenstander om zeep kunnen helpen. Turrets doen dat nioet voor je, die helpen je hooguit tegen een domme tegenstander.
Mooi voorbeeld was gister waar ik weer eens wat anders wilde. Cyclonus (en later ook iemand anders) zat te zeuren over iemand die op Valley bij de Shieldgenerator een AIT ipv een APT had neergezet. Die persoon was ik dus
Hell no dus. Zoals ik al aangaf, die Turrets doen weinig, op een map als Valley haal ik de laatste tijd hooguit 2-3 kills met zo'n ding. Welk probleem ik wel vaak zie is dat de tegenstander met hammers ed komt. Die dingen zijn een ramp, je hele verdediging is weg en dat moet je juist zien te voorkomen. Daarom ging ik maar eens experimenteren met een AIT.
Feit blijft dat je net als in ET bij voorkeur met een Engineer, Medic en Soldier staat te verdedigen. Desnoods een hog naar binnen rijd bij de shield generator om die mitrallieur te gebruiken. Je moet gewoon 3 man achter houden. Je moet je mines "up to date" houden, er moeten spawnhosts komen en je moet een vehicle van je tegenstander om zeep kunnen helpen. Turrets doen dat nioet voor je, die helpen je hooguit tegen een domme tegenstander.
Verwijderd
jep, mee eens. Bij de valley zijn AVT's en AIT's veel handiger dan APT's.... Een hog daar naar binnenrijden is altijd weer een mooi truckje...
is het trouwens mogelijk dat je met een knop een bepaald wapen pakt, maar als je dat wapen hebt, juist weer een ander wapen?
is het trouwens mogelijk dat je met een knop een bepaald wapen pakt, maar als je dat wapen hebt, juist weer een ander wapen?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 12:17 ]
Over die hog, heb net die tank op Area22 tegen de PC geprobeert. Ik denk dat er een patch is gekomen waardoor het niet mogelijk is want ik kreeg hem onmogelijk langs de dozen (10 min zitten prutsen). Echter kreeg ik er wel een armadillo inVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:09:
jep, mee eens. Bij de valley zijn AVT's en AIT's veel handiger dan APT's.... Een hog daar naar binnenrijden is altijd weer een mooi truckje...
Verder ook even de meeste Covop routes getest, opzich lijkt het me niet onmogelijk om met een human ladder er in te komen, maar ik denk dat je helaas te veel in de vuurlinie zit waardoor eht onmogelijk is. In ET kon het wel achter de rug van de tegenstander, hier helaas niet dus heb ook weinig hoop dat dta lukt.
Je kan wel meerdere dingen op een knop binden. Ik weet niet of je ook een simpele vorm van programmeren kunt gebruiken, denk het helaas niet. Daarmee krijg je het probleem dat je bij een respawn, of door eht gebruik van een andere knop je bind niet meer klopt op dat moment. Iets dat wel kan is het volgende:is het trouwens mogelijk dat je met een knop een bepaald wapen pakt, maar als je dat wapen hebt, juist weer een ander wapen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| //Hier zet je je commando's vast //Je maakt een soort van labels aan die worden uitgevoerd. //"set" is je label dan: //Hier bind je de granaat op Mouse4 en pak je je gun set granaat "bind 'Mouse4' 'vstr gun' '' 'default'; _weapon2" //Hier bind je je main gun op Mouse4 en pak je granaat set gun "bind 'Mouse4' 'vstr granaat' '' 'default'; _weapon3" //Dan bind je hier je knop voor de eerste keer: bind "mouse4" "vstr granaat" "" "default" //met vstr x roep je dus een "label" van set aan. |
Ik hoop dat ie zo klopt, misschien heb je er wat aan.
Verder heb ik mijn CFG iets aangepast. Met ALT kan ik nu weer mijn scrollwheel gebruiken om van gun te switchesn, iets dat je ook voor deployables nodig hebt. Verder kan ik dna ook razendsnel naar granaat en handgun switchen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
| //Grafische settings cg_unlockfps "1" cg_unlock_maxfps "60" cg_unlock_timingmethod "0" r_usesmp "1" g_skipintro "1" r_useThreadedRenderer "2" //Init van de g_classes g_bind_context_anansi "plane" g_bind_context_badger "vehicle" g_bind_context_bumblebee "plane" g_bind_context_desecrator "vehicle" g_bind_context_goliath "vehicle" g_bind_context_hog "vehicle" g_bind_context_hornet "plane" g_bind_context_husky "vehicle" g_bind_context_icarus "vehicle" g_bind_context_mcp "vehicle" g_bind_context_platypus "vehicle" g_bind_context_titan "vehicle" g_bind_context_trojan "vehicle" g_class_context_aggressor "strogg" g_class_context_technician "strogg" g_class_context_constructor "strogg" g_class_context_oppressor "strogg" g_class_context_infiltrator "strogg" g_class_context_solider "gdf" g_class_context_medic "gdf" g_class_context_engineer "gdf" g_class_context_fieldops "gdf" g_class_context_covertops "gdf" //Binden van VOIP bind "8" "vstr global_voip" bind "9" "vstr team_voip" bind "0" "vstr fire_voip" //Setten van VOIP set global_voip "bind 'mouse4' '_voice' '' 'default" set team_voip "bind 'mouse4' '_teamvoice' '' 'default" set fire_voip "bind 'mouse4' '_fireteamvoice' '' 'default" //Binden van standaard Teamvoip bind "Mouse4" "_teamvoip" "" "default" //Binden van overige bind "Mouse5" "_weapon2" "" "default" //Plane bindings bind "Mouse5" "_tophat" "" "plane" bind "Mouse2" "_weapon0" "" "plane" bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "" "plane" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "" "plane" //Vehicle bindings bind "Mouse5" "_tophat" "" "vehicle" bind "Mouse2" "_weapon0" "" "vehicle" bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "" "vehicle" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "" "vehicle" //Strogg bindings bind "MWHEELUP" "_stroyDown" "" "strogg" bind "MWHEELDOWN" "_stroyUp" "" "strogg" bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "ALT" "strogg" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "ALT" "strogg" //GDF binding bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "ALT" "gdf" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "ALT" "gdf" //Alt binding bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "ALT" "default" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "ALT" "default" bind "Mouse4" "_weapon3" "ALT" "default" bind "Mouse5" "_weapon1" "ALT" "default" //Een nutteloze melding :P Echo "Config loaded!" |
Ik zet altijd op het linkerheuveltje (waar de hog staat) een AVT of een APT neer, afhankelijk van de tegenstander. Die wordt meestal wel snel neergehaald, maar dat kost de tegenstander toch tijd. En de 5 kills die ik ermee pak zijn ook weer mooi meegenomen.
Verder: Spawnhosts... onmisbaar bij het verdedigen.
Verder: Spawnhosts... onmisbaar bij het verdedigen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
wow, je hebt een kleine cfg
die van mij wordt ondertussen echt behoorlijk lang... Die alt tip neem ik van je over, slim idee. Momenteel klopt nog niet alles uit m'n cfg, zal hem dus nog maar niet posten, want aan halve dingen heb je ook zo weinig he 
Ik moet voor m'n cfg alleen nog uitvinden hoe de wapens nou precies genummerd zijn, want beide items of tools zijn vaak hetzelfde nummer, maar hoe pak ik dan 1 van de 2?
Bijv. Hoe pak ik de teleporter (als strogg infiltrator, maar dat lukt me wel)
Ik moet voor m'n cfg alleen nog uitvinden hoe de wapens nou precies genummerd zijn, want beide items of tools zijn vaak hetzelfde nummer, maar hoe pak ik dan 1 van de 2?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 13:33 ]
Verwijderd
haha
ik haal het ook wel eens door elkaar
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 13:46 ]
Dat pakken van die teleporter weet ik ook nog neit, dat is het volgende dat ik wil uitzoeken. Voor de rest zet ik misschien nog wat speciale dingen per class op in mijjn CFG, dan wordt ie weer iets langerVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:33:
wow, je hebt een kleine cfgdie van mij wordt ondertussen echt behoorlijk lang... Die alt tip neem ik van je over, slim idee. Momenteel klopt nog niet alles uit m'n cfg, zal hem dus nog maar niet posten, want aan halve dingen heb je ook zo weinig he
Je kan hem iig wel eens posten, misschien zien we nog dingen waarvan ze anders kunnen
Verder net even gespeeld, ging neit geweldig, amar het valt me op dat cyclonus lekker negatief was
Alleen cyclonus, even via de fireteamchat... iets in de trand van "We winnen toch niet, lukt nooit en de strogg is zoveel sterker"
Altijd blijven gaan! Ik heb vaak genoeg gewonnen in de laatste seconden. In Enemy Territory is niks onmogelijk.
Verwijderd
Ik vroeg me af hoe zit het eigenlijk met de communities/het clan systeem van qw:et? Want als ik een spel koop wil ik wel weten of er boeiende clans enzo zijn... Een clan is iets wat een musthave voor mij is...
Verwijderd
QFT!GENETX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:16:
[...]
Altijd blijven gaan! Ik heb vaak genoeg gewonnen in de laatste seconden. In Enemy Territory is niks onmogelijk.
Volgorde is zoals ze in het menu ingame staan.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:33:

Field ops heeft bijv. 2 items met nummer '6', ammo pack en airstrike marker.
Dus :
bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item1" "" "fieldops"
bind "MOUSE3" "useweapon weapon_item2" "" "fieldops"
mouse4 pakt het pack en mouse4 pakt de marker.
Infiltrator heeft 2 tools (of items ?), flyer drone en teleporter onder '6'.GENETX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:16:
Dat pakken van die teleporter weet ik ook nog neit,
zou dus worden :
bind "MOUSE3" "useweapon weapon_item2" "" "infiltrator"
of weapon_tool2 als het een tool is, even testen.
[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 27-01-2008 14:49 ]
K thanks, had het ook zo via google gevonden, maar wel even makkelijk. Eens kijken waar ik die op zet, Misschien op MWHEELUP of MWHEEL DOWN. Dan moet ik weer kijken op welke combo de stroyent komt voor strogg.. Ik heb een muis met 10 knoppen nodig.. WAAHH!Goner schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:35:
[...]
Volgorde is zoals ze in het menu ingame staan.
[afbeelding]
Field ops heeft bijv. 2 items met nummer '6', ammo pack en airstrike marker.
Dus :
bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item1" "" "fieldops"
bind "MOUSE3" "useweapon weapon_item2" "" "fieldops"
mouse4 pakt het pack en mouse4 pakt de marker.
[...]
Infiltrator heeft 2 tools (of items ?), flyer drone en teleporter onder '6'.
zou dus worden :
bind "MOUSE3" "useweapon weapon_item2" "" "infiltrator"
of weapon_tool2 als het een tool is, even testen.
Riight.. met 1 minuut over op slipgate en de slipgate is nog niet gehackt?GENETX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:16:
[...]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
dan heb je wel een heel slecht team...Acid_Burn schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:33:
[...]
Riight.. met 1 minuut over op slipgate en de slipgate is nog niet gehackt?
bedankt, die items moet ik dus zo pakken.
en @ GENTX, het is nu nog zo'n rotzooi, er staan seta's tussen, waarvan ik weet dat ze bestaan, maar nog geen flauw idee heb wat voor waarde je er achter moet rammen
Net met Cheiron 2 potjes gespeeld, databrain (kwam binnenvallen op het eind) hielden we leuk tegen als strogg, daarna rommelig potje op Area 22. 7 agresoors, 2 covert ops (al merkte ik neit dat er nog een andere was) en niemand kan de stomme tank even vernietigen, die de radar vernietigd.. Naja, uiteindelijk werd dat dan wel gedaan. Stond ik naast de slip gate, was er niemand om hem op te blazen. Cheiron constructe wel lekker snel de mininglaser, en ook het opblazen ging heerlijk snel. We wonnen uiteindelijk wel, maar het was toch rommelig.
Op de 1 of andere manier weet ik altijd die servers en teams te selecteren waar dit zo bij is
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Is het trouwens mogelijk dat als je met je muiswiel scrolled, meteen het volgende wapen krijgt, en niet eerst een menuutje dat je nog een keer moet klikken voordat het wapen uiteindelijk geselecteerd is.
Kortom: het wapen selecteer moet weg, bij scroll meteen vorige of volgende wapen
Kortom: het wapen selecteer moet weg, bij scroll meteen vorige of volgende wapen
1 minuut op slipgate kan idd neit. Maar 3mnuut30 seconden om de shield generator te hacken en de databrain te krijgen en transmitten op Outskirts lijkt onmogelijk, maar we kamen veel verder dan iedereen had gedacht. We hadden de databrain al in het gebouw. Als je neit gelooft dan weet je zeker dat je verliest. Ik durf te wedden dat meer als de helft van het team er eerst nei tin geloofde, maar toch er voor gingen toen ik hen de meod gaf. En we zijn verder gekomen dan iedereen had verwacht. De game gign slecht, maar aan het eind konden we wel gg zeggen.
Zou wel kunnen. Maar dan zit je met het probleem dat je neit kan onthouden en vergelijken welke gun op het moment actief is. Zou er eens in moeten verdiepen, misschien is de optie er zelfs wel in het menu. Ik ga nu iig mee rde knoppen gebruiken omdat het scrollen veel te lang duurt.Sh4wn schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:01:
Is het trouwens mogelijk dat als je met je muiswiel scrolled, meteen het volgende wapen krijgt, en niet eerst een menuutje dat je nog een keer moet klikken voordat het wapen uiteindelijk geselecteerd is.
Verwijderd
Dan verdient je team het om te sterven en moet je ze allemaal TK'en. Daarna ragequit je de server. Kijkt niemand raar van op, standaard etiquette.Acid_Burn schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:33:
[...]
Riight.. met 1 minuut over op slipgate en de slipgate is nog niet gehackt?
Verwijderd
wat dacht je van _WeapNext en _weapprev ? uit m'n hoofdgezegt hoor.. volgens mij kan je het zelfs in menu doen. Het is alleen niet heel handig om het zo te hebben, maar het kan. wat je ook kan doen is het menu onzichtbaar maken, dan kan je dus op gevoel kiezenGENETX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:09:
[...]
Zou wel kunnen. Maar dan zit je met het probleem dat je neit kan onthouden en vergelijken welke gun op het moment actief is. Zou er eens in moeten verdiepen, misschien is de optie er zelfs wel in het menu. Ik ga nu iig mee rde knoppen gebruiken omdat het scrollen veel te lang duurt.
edit: m'n cfg control gedeelte, visueel gedeelte moet ik nog controleren, dus komt later:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
| setp g_bind_context_anansi "flyers" setp g_bind_context_bumblebee "flyers" setp g_bind_context_hornet "flyers" setp g_bind_context_titan "vehicles" setp g_bind_context_trojan "vehicles" setp g_bind_context_mcp "vehicles" setp g_bind_context_desecrator "vehicles" setp g_bind_context_cyclops "vehicles" setp g_bind_context_hog "vehicles" setp g_bind_context_armadillo "vehicles" setp g_class_context_aggressor "aggressor" setp g_class_context_technician "technician" setp g_class_context_constructor "constructor" setp g_class_context_oppressor "oppressor" setp g_class_context_infiltrator "infiltrator" setp g_class_context_solider "soldier" setp g_class_context_medic "medic" setp g_class_context_engineer "engineer" setp g_class_context_fieldops "fieldops" setp g_class_context_covertops "covertops" //flyers and vehicles bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "" "flyers" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "" "flyers" bind "MOUSE2" "_weapon0" "" "flyers" bind "MOUSE4" "_weapon0" "" "flyers" bind "MOUSE5" "_weapon0" "" "flyers" bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "" "vehicle" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "" "vehicle" bind "MOUSE2" "_weapon0" "" "vehicles" bind "MOUSE4" "_weapon0" "" "vehicles" bind "MOUSE5" "_weapon0" "" "vehicles" //alle: bind "MWHEELUP" "_weapon3" "" "" bind "MWHEELDOWN" "_weapon1" "" "" bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "ALT" "default" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "ALT" "default" bind "MWHEELDOWN" "_weapnext" "CTRL" "default" bind "MWHEELUP" "_weapprev" "CTRL" "default" //engineer bind "MOUSE4" "_weapon_tool1" "" "engineer" //repair bind "MOUSE5" "_weapon6" "" "engineer" //mines bind "MOUSE4" "_weapon_tool1" "" "constructor" //repair bind "MOUSE5" "_weapon6" "" "constructor" //mines //medic bind "UPARROW" "clientquickchat botchat/generic/holdonimamedic" "" "medic" bind "DOWNARROW" "clientquickchat quickchat/self/items/suppliesdropped" "" "medic" bind "UPARROW" "clientquickchat botchat/generic/holdonimamedic" "" "technician" bind "DOWNARROW" "clientquickchat quickchat/self/items/suppliesdropped" "" "technician" bind "MOUSE4" "_weapon5" "" "medic" //defibri bind "MOUSE5" "_weapon_item1" "" "medic" // medpack bind "MOUSE4" "_weapon5" "" "technician" // repairding bind "MOUSE5" "_weapon6" "" "technician" // stoyentcell //field ops bind "MOUSE4" "_weapon_item2" "" "fieldops" //airstrike bind "MOUSE5" "_weapon_item1" "" "fieldops" //ammo bind "MOUSE4" "_weapon_item2" "" "oppressor" //shield bind "MOUSE5" "_weapon_item1" "" "oppressor" //airstrike //soldier bind "MOUSE4" "_weapon4" "" "soldier" //granaat bind "MOUSE5" "_weapon6" "" "soldier" //HE bind "MOUSE4" "_weapon4" "" "aggressor" //granaat bind "MOUSE5" "_weapon6" "" "aggressor" //plasma //covert ops bind "MOUSE4" "_weapon_tool1" "" "covertops" //hack bind "MOUSE5" "_weapon_item1" "" "covertops" //third eye bind "MOUSE4" "_weapon_item2" "" "infiltrator" //teleporter bind "MOUSE5" "_weapon_item1" "" "infiltrator" //drone //health en ammo bind "r" "_reload" "" "engineer" bind "r" "_stroydown" "" "constructor" bind "t" "_stroyup" "" "constructor" bind "r" "_reload" "" "medic" bind "r" "_stroydown" "" "technician" bind "t" "_stroyup" "" "technician" bind "r" "_reload" "" "soldier" bind "r" "_stroydown" "" "aggressor" bind "t" "_stroyup" "" "aggressor" bind "r" "_reload" "" "fieldops" bind "r" "_stroydown" "" "oppressor" bind "t" "_stroyup" "" "oppressor" bind "r" "_reload" "" "covertops" bind "r" "_stroydown" "" "infiltrator" bind "t" "_stroyup" "" "infiltrator" //Een nutteloze melding :P (van Genetx) Echo "Config loaded!" |
nu zie ik dat bij mij setp staat, en bij Genetx niks? Wie weet het verschil tussen niks, set, seta en setp?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 19:19 ]
Verwijderd
ehm, togglen van wapens met dezelfde knop is niet mogelijk, omdat de wapenselectiecommandos _weapon0, _weapon1, _weapon2 zijn. Deze commandos, net als alle andere commandos die met een underscore beginnen, kunnen niet gescript worden.
Verwijderd
nu willen we ook jouw langverwachte cfgVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:15:
ehm, togglen van wapens met dezelfde knop is niet mogelijk, omdat de wapenselectiecommandos _weapon0, _weapon1, _weapon2 zijn. Deze commandos, net als alle andere commandos die met een underscore beginnen, kunnen niet gescript worden.
Hij wilde dat je niet hoeft te klikken. Dus je scrolt verder en bij het eerste tikje pakt hij direct de granaat. Het duurt mij ook veels te lang om te scrollen en dan te klikkenVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:53:
[...]
wat dacht je van _WeapNext en _weapprev ? uit m'n hoofdgezegt hoor.. volgens mij kan je het zelfs in menu doen. Het is alleen niet heel handig om het zo te hebben, maar het kan. wat je ook kan doen is het menu onzichtbaar maken, dan kan je dus op gevoel kiezen
Dat weet ik ook niet exactedit: m'n cfg control gedeelte, visueel gedeelte moet ik nog controleren, dus komt later:
code:
1 <random lap code>
nu zie ik dat bij mij setp staat, en bij Genetx niks? Wie weet het verschil tussen niks, set, seta en setp?
Opzich kun je wel toggelen, maar geen soort van geheugen gebruiken. Ik kan prima zeggen dat ik op mouse4 _weapon2 bind en zodra ik er op heb geklikt ik die knop opnieuw bind, maar dan bind met _weapon3.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:15:
Wat ik liever zou zien is dat je in ETQW een elementaire vorm van programeren in je CFG zou kunnen toepassen:
code:
1
2
3
4
5
| //Binden van de knop Mouse4 voor gun/granaat bind "Mouse4" "vstr altweapon" "" "default" //altweapon script set altweapon "if currentweapon = _weapon2 then '_weapon3' else '_weapon2'" |
Dat zou echt te mooi voor woorden zijn
[ Voor 33% gewijzigd door GENETX op 27-01-2008 19:33 ]
Ik had trouwens dit stukje van GENETX overgenomen:
En damn dikke performance boost
Edit:
Ik had ff op community forums gevraagd of je snel kan scrollen, en daar wisten ze het antwoord
g_WeaponSwitchTimeOut 0
in je config en hop, geen menu meer. Ik moet zeggen, werkt erg lekker
code:
1
2
3
4
5
6
| cg_unlockfps "1" cg_unlock_maxfps "60" cg_unlock_timingmethod "0" r_usesmp "1" g_skipintro "1" r_useThreadedRenderer "2" |
En damn dikke performance boost
Edit:
Ik had ff op community forums gevraagd of je snel kan scrollen, en daar wisten ze het antwoord
g_WeaponSwitchTimeOut 0
in je config en hop, geen menu meer. Ik moet zeggen, werkt erg lekker
[ Voor 31% gewijzigd door Sh4wn op 27-01-2008 20:56 ]
Was wel rommelig, maar toch ok. Moet zeggen dat ik na jouw bericht mijn spawnpoint naar de Strogg Base heb gezet om met de tormentor de tank aan te kunnen pakken. Heb echt zeker 4 keer een tank en 3 keer een Anansi kapot geschoten. Daarna snel naar binnen.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:51:
[...]
dan heb je wel een heel slecht team...
bedankt, die items moet ik dus zo pakken.zal hem zsm aanpassen, testen en posten...
en @ GENTX, het is nu nog zo'n rotzooi, er staan seta's tussen, waarvan ik weet dat ze bestaan, maar nog geen flauw idee heb wat voor waarde je er achter moet rammen
Net met Cheiron 2 potjes gespeeld, databrain (kwam binnenvallen op het eind) hielden we leuk tegen als strogg, daarna rommelig potje op Area 22. 7 agresoors, 2 covert ops (al merkte ik neit dat er nog een andere was) en niemand kan de stomme tank even vernietigen, die de radar vernietigd.. Naja, uiteindelijk werd dat dan wel gedaan. Stond ik naast de slip gate, was er niemand om hem op te blazen. Cheiron constructe wel lekker snel de mininglaser, en ook het opblazen ging heerlijk snel. We wonnen uiteindelijk wel, maar het was toch rommelig.
Ik vond het wel een gezellige server. Werd niet heel goed gespeeld, of gepraat, maar goed genoeg om het leuk te houden. En die mininglaser ging inderdaad goed. Was een Desecrator en een Cyclops om de omgeving schoon te houden, dan helpt een hoop. In 4 keer heen en weer rennen had ik hem. Was de 20e overigens
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
GENETX, die toggle kan dus niet voor alle commandos die met een underscore beginnen. Dus jouw voorbeeld werkt niet.GENETX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:26:
[...]
Hij wilde dat je niet hoeft te klikken. Dus je scrolt verder en bij het eerste tikje pakt hij direct de granaat. Het duurt mij ook veels te lang om te scrollen en dan te klikken
[...]
Dat weet ik ook niet exactMaar het werkt iig
[...]
Opzich kun je wel toggelen, maar geen soort van geheugen gebruiken. Ik kan prima zeggen dat ik op mouse4 _weapon2 bind en zodra ik er op heb geklikt ik die knop opnieuw bind, maar dan bind met _weapon3.
Wat ik liever zou zien is dat je in ETQW een elementaire vorm van programeren in je CFG zou kunnen toepassen:
code:
1 2 3 4 5 //Binden van de knop Mouse4 voor gun/granaat bind "Mouse4" "vstr altweapon" "" "default" //altweapon script set altweapon "if currentweapon = _weapon2 then '_weapon3' else '_weapon2'"
Dat zou echt te mooi voor woorden zijn
Mijn script op dit moment, houdt er rekening mee dat ik een aantal binds on mijn G15 keys heb, die ik via ALT+key aanroep:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
| // Defines seta sayyes "clientQuickChat quickchat/global/yes" seta sayno "clientQuickChat quickchat/global/no" seta saythanks "clientQuickChat quickchat/global/thanks" seta sayyouwelcome "clientQuickChat quickchat/global/youwelcome" seta saysorry "clientQuickChat quickchat/global/sorry" seta sayhi "clientQuickChat quickchat/global/hi" seta saybye "clientQuickChat quickchat/global/bye" seta sayquiet "clientQuickChat quickchat/global/quiet" seta sayawesome "clientQuickChat quickchat/global/cheers/awesome" seta saygreatshot "clientQuickChat quickchat/global/cheers/greatshot" seta sayfreedomofearth "clientQuickChat quickchat/global/cheers/freedomofearth; clientquickchat quickchat/global/cheers/forthemakron" seta saywellplayed "clientQuickChat quickchat/global/cheers/wellplayed" seta saygoodgame "clientQuickChat quickchat/global/cheers/goodgame" seta saygdf "clientQuickChat quickchat/global/cheers/gdf; clientquickchat quickchat/global/cheers/strogg" seta sayyourock "clientQuickChat quickchat/global/cheers/yourock" seta sayalright "clientQuickChat quickchat/global/cheers/alright" seta saybullseye "clientQuickChat quickchat/global/cheers/bullseye; clientquickchat quickchat/global/cheers/accurate" seta sayohdear "clientQuickChat quickchat/global/taunts/ohdear" seta sayoops "clientQuickChat quickchat/global/taunts/oops" seta sayenemyweakened "clientQuickChat quickchat/global/taunts/enemyweakened; clientquickchat quickchat/global/taunts/theycrumble" seta saytheyrunningaway "clientQuickChat quickchat/global/taunts/theyrunningaway; clientquickchat quickchat/global/taunts/theyfleeterror" seta sayeatthatstrogg "clientQuickChat quickchat/global/taunts/eatthatstrogg; clientquickchat quickchat/global/taunts/eatthathuman" seta saykillalienscum "clientQuickChat quickchat/global/taunts/killalienscum; clientquickchat quickchat/global/taunts/killhumanfood" seta saydenied "clientQuickChat quickchat/global/taunts/denied" seta saygrr "clientQuickChat quickchat/global/taunts/grr" seta saycough "clientQuickChat quickchat/global/taunts/cough" seta sayawkward "clientQuickChat quickchat/global/taunts/awkward" seta sayawyeahohno "clientQuickChat quickchat/global/taunts/awyeahohno" seta sayawnoheyyeah "clientQuickChat quickchat/global/taunts/awnoheyyeah" seta sayowned "clientQuickChat quickchat/global/taunts/owned" seta saythathurt "clientQuickChat quickchat/global/taunts/thathurt" seta saythathadtohurt "clientQuickChat quickchat/global/taunts/thathadtohurt" seta saymeh "clientQuickChat quickchat/global/taunts/meh" seta sayihadworse "clientQuickChat quickchat/global/taunts/ihadworse" seta sayacknowledged "clientQuickChat quickchat/responses/acknowledged" seta saydeclined "clientQuickChat quickchat/responses/declined" seta sayonit "clientQuickChat quickchat/responses/onit" seta sayonmyway "clientQuickChat quickchat/responses/onmyway" seta saysorry "clientQuickChat quickchat/responses/sorry" seta saydontcare "clientQuickChat quickchat/responses/dontcare" seta sayunabletoassist "clientQuickChat quickchat/responses/unabletoassist" seta sayoutofrange "clientQuickChat quickchat/responses/outofrange" seta saythanks "clientQuickChat quickchat/responses/thanks" seta sayyouwelcome "clientQuickChat quickchat/responses/youwelcome" seta sayneedmedic "clientQuickChat quickchat/need/medic; clientQuickChat quickchat/need/technician" seta sayneedammo "clientQuickChat quickchat/need/ammo; clientQuickChat quickchat/need/stroyent" seta sayneedengineer "clientQuickChat quickchat/need/engineer; clientquickchat quickchat/need/constructor" seta sayneedbackup "clientQuickChat quickchat/need/backup" seta sayneedcoveringfire "clientQuickChat quickchat/need/coveringfire" seta sayneedfiresupport "clientQuickChat quickchat/need/firesupport" seta sayneedmines "clientQuickChat quickchat/need/mines" seta sayneedteammedic "clientQuickChat quickchat/need/team/medic; clientquickchat quickchat/need/team/technician" seta sayneedfieldops "clientQuickChat quickchat/need/team/fieldops; clientquickchat quickchat/need/team/oppressor" seta sayneedengineer "clientQuickChat quickchat/need/team/engineer; clientquickchat quickchat/need/team/constructor" seta sayneedcovertops "clientQuickChat quickchat/need/team/covertops; clientquickchat quickchat/need/team/infiltrator" seta sayneedsoldier "clientQuickChat quickchat/need/team/soldier; clientquickchat quickchat/need/team/aggressor" seta sayneedradar "clientQuickChat quickchat/need/team/radar" seta sayneedapt "clientQuickChat quickchat/need/team/apt" seta sayneedavt "clientQuickChat quickchat/need/team/avt" seta sayneedait "clientQuickChat quickchat/need/team/ait" seta sayneedsnipersupport "clientQuickChat quickchat/need/team/snipersupport" seta sayneedvehicle "clientQuickChat quickchat/vehicles/needvehicle" seta sayneedgunner "clientQuickChat quickchat/vehicles/needgunner" seta sayneeddriver "clientQuickChat quickchat/vehicles/needdriver" seta sayneedpilot "clientQuickChat quickchat/vehicles/needpilot" seta sayneedrepairs "clientQuickChat quickchat/vehicles/needrepairs" seta sayneedpickup "clientQuickChat quickchat/vehicles/needpickup" seta sayvehicleready "clientQuickChat quickchat/vehicles/vehicleready" seta sayholdvehicle "clientQuickChat quickchat/vehicles/holdvehicle" seta saybailout "clientQuickChat quickchat/vehicles/bailout" seta sayneedpassenger "clientQuickChat quickchat/vehicles/needpassenger" seta sayinfantryspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/infantryspotted" seta sayindisguise "clientQuickChat quickchat/enemy/indisguise" seta sayvehiclespotted "clientQuickChat quickchat/enemy/vehiclespotted" seta sayarmorspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/armorspotted" seta sayaircraftspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/aircraftspotted" seta sayinfiltratorspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/infiltratorspotted; clientquickchat quickchat/enemy/covertopsspotted" seta sayminesspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/minesspotted" seta sayincomingairstrike "clientQuickChat quickchat/enemy/incomingairstrike" seta sayincomingbombardment "clientQuickChat quickchat/enemy/incomingbombardment" seta sayaitspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/deployables/aitspotted" seta sayfiresupportspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/deployables/firesupportspotted" seta sayaptspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/deployables/aptspotted" seta sayavtspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/deployables/avtspotted" seta sayradarspotted "clientQuickChat quickchat/enemy/deployables/radarspotted" seta saymove "clientQuickChat quickchat/commands/move" seta sayletsgo "clientQuickChat quickchat/commands/letsgo" seta sayfollowme "clientQuickChat quickchat/commands/followme" seta sayclearmines "clientQuickChat quickchat/commands/clearmines" seta sayhackenemybase "clientQuickChat quickchat/commands/hackenemybase" seta saycaptureforwardspawn "clientQuickChat quickchat/commands/captureforwardspawn" seta sayconstructguardtower "clientQuickChat quickchat/commands/constructguardtower" seta sayholdfire "clientQuickChat quickchat/commands/holdfire" seta sayattack "clientQuickChat quickchat/objectives/attack" seta saydefend "clientQuickChat quickchat/objectives/defend" seta saydestroy "clientQuickChat quickchat/objectives/destroy" seta sayhack "clientQuickChat quickchat/objectives/hack" seta sayconstruct "clientQuickChat quickchat/objectives/construct" seta sayconstruct_tower "clientQuickChat quickchat/objectives/construct_tower" seta saydestroy_tower "clientQuickChat quickchat/objectives/destroy_tower" seta saytake "clientQuickChat quickchat/objectives/take" seta sayreturn "clientQuickChat quickchat/objectives/return" seta saydisarmexplosives "clientQuickChat quickchat/objectives/disarmexplosives" seta sayescortmcp "clientQuickChat quickchat/objectives/escortmcp" seta sayrepairmcp "clientQuickChat quickchat/objectives/repairmcp" seta sayimsoldier "clientQuickChat quickchat/self/imsoldier; clientquickchat quickchat/self/imaggressor" seta sayimmedic "clientQuickChat quickchat/self/immedic; clientquickchat quickchat/self/imtechnician" seta sayimengineer "clientQuickChat quickchat/self/imengineer; clientquickchat quickchat/self/imconstructor" seta sayimcovertops "clientQuickChat quickchat/self/imcovertops; clientquickchat quickchat/self/iminfiltrator" seta sayimfieldops "clientQuickChat quickchat/self/imfieldops; clientquickchat quickchat/self/imoppressor" seta sayimattacking "clientQuickChat quickchat/self/imattacking" seta sayimdefending "clientQuickChat quickchat/self/imdefending" seta sayimindisguise "clientQuickChat quickchat/self/disguise/imindisguise" seta sayenemydisguisedasme "clientQuickChat quickchat/self/disguise/enemydisguisedasme" seta saydeployingradar "clientQuickChat quickchat/self/deploying/radar" seta saydeployingapt "clientQuickChat quickchat/self/deploying/apt" seta saydeployingavt "clientQuickChat quickchat/self/deploying/avt" seta saydeployingait "clientQuickChat quickchat/self/deploying/ait" seta saydeployingartillery "clientQuickChat quickchat/self/deploying/artillery; clientquickchat quickchat/self/deploying/railhowitzer" seta saydeployingrockets "clientQuickChat quickchat/self/deploying/rockets; clientquickchat quickchat/self/deploying/plasmamortar" seta saydeployinghammer "clientQuickChat quickchat/self/deploying/hammer; clientquickchat quickchat/self/deploying/dmc" seta saydeployedradar "clientQuickChat quickchat/self/deployed/radar" seta saydeployedapt "clientQuickChat quickchat/self/deployed/apt" seta saydeployedavt "clientQuickChat quickchat/self/deployed/avt" seta saydeployedait "clientQuickChat quickchat/self/deployed/ait" seta saydeployedartillery "clientQuickChat quickchat/self/deployed/artillery; clientquickchat quickchat/self/deployed/railhowitzer" seta saydeployedrockets "clientQuickChat quickchat/self/deployed/rockets; clientquickchat quickchat/self/deployed/plasmamortar" seta saydeployedhammer "clientQuickChat quickchat/self/deployed/hammer; clientquickchat quickchat/self/deployed/dmc" seta sayplantingmines "clientQuickChat quickchat/self/items/plantingmines" seta saydisarmingmines "clientQuickChat quickchat/self/items/disarmingmines" seta saysuppliesdropped "clientQuickChat quickchat/self/items/suppliesdropped" seta sayhealthpacksdropped "clientQuickChat quickchat/self/items/healthpacksdropped; clientquickchat quickchat/self/items/stroyentdropped" seta saymedpacksdropped "clientQuickChat quickchat/self/items/medpacksdropped; clientquickchat quickchat/self/items/stroyentdropped" seta sayammopacksdropped "clientQuickChat quickchat/self/items/ammopacksdropped; clientquickchat quickchat/self/items/stroyentdropped" seta sayspawnhostcreated "clientquickchat quickchat/self/items/spawnhostcreated" seta sayrepairingradar "clientQuickChat quickchat/self/repairing/radar" seta sayrepairingapt "clientQuickChat quickchat/self/repairing/apt" seta sayrepairingavt "clientQuickChat quickchat/self/repairing/avt" seta sayrepairingait "clientQuickChat quickchat/self/repairing/ait" seta sayrepairingartillery "clientQuickChat quickchat/self/repairing/artillery" seta sayrepairingrockets "clientQuickChat quickchat/self/repairing/rockets" seta sayrepairinghammer "clientQuickChat quickchat/self/repairing/hammer" seta sayrepairingmcp "clientQuickChat quickchat/self/repairing/mcp" seta sayrepairedradar "clientQuickChat quickchat/self/repaired/radar" seta sayrepairedapt "clientQuickChat quickchat/self/repaired/apt" seta sayrepairedavt "clientQuickChat quickchat/self/repaired/avt" seta sayrepairedait "clientQuickChat quickchat/self/repaired/ait" seta sayrepairedartillery "clientQuickChat quickchat/self/repaired/artillery" seta sayrepairedrockets "clientQuickChat quickchat/self/repaired/rockets" seta sayrepairedhammer "clientQuickChat quickchat/self/repaired/hammer" seta saytkrevive "clientQuickChat botchat/generic/tkrevive" seta saymedicholdon "clientQuickChat botchat/generic/holdonimamedic" seta saymedicenroute "clientQuickChat botchat/generic/medicenroute" seta saytechholdon "clientQuickChat botchat/generic/holdonimatechnician" seta saytechenroute "clientQuickChat botchat/generic/technicianenroute" // Taunt seta taunt1 "vstr sayawnoheyyeah; seta taunt vstr taunt2" seta taunt2 "vstr saythathadtohurt; seta taunt vstr taunt3" seta taunt3 "vstr sayowned; seta taunt vstr taunt4" seta taunt4 "vstr saysayeatthatstrogg; seta taunt vstr taunt5" seta taunt5 "vstr saybullseye; seta taunt vstr taunt6" seta taunt6 "vstr sayfreedomofearth; seta taunt vstr taunt7" seta taunt7 "vstr sayenemyweakened; seta taunt vstr taunt8" seta taunt8 "vstr saytheyrunningaway; seta taunt vstr taunt9" seta taunt9 "vstr saykillalienscum; seta taunt vstr taunt1" seta taunt "vstr taunt1" // Grumble seta grumble1 "vstr saycough; seta grumble vstr grumble2" seta grumble2 "vstr saygrr; seta grumble vstr grumble3" seta grumble3 "vstr sayawkward; seta grumble vstr grumble4" seta grumble4 "vstr saythathurt; seta grumble vstr grumble5" seta grumble5 "vstr saymeh; seta grumble vstr grumble6" seta grumble6 "vstr sayihadworse; seta grumble vstr grumble7" seta grumble7 "vstr sayohdear; seta grumble vstr grumble1" seta grumble "vstr grumble1" // Cheer! seta cheer1 "vstr sayawesome; seta cheers vstr cheer2" seta cheer2 "vstr saywellplayed; seta cheers vstr cheer3" seta cheer3 "vstr saygoodgame; seta cheers vstr cheer4" seta cheer4 "vstr sayyourock; seta cheers vstr cheer5" seta cheer5 "vstr sayalright; seta cheers vstr cheer1" seta cheers "vstr cheer1" // Affirmative seta affirm1 "vstr sayyes; seta affirm vstr affirm2" seta affirm2 "vstr sayacknowledged; seta affirm vstr affirm3" seta affirm3 "vstr sayonit; seta affirm vstr affirm1" seta affirm "vstr affirm1" // Denial seta deny1 "vstr sayno; seta deny vstr deny2" seta deny2 "vstr saydeclined; seta deny vstr deny3" seta deny3 "vstr sayunabletoassist; seta deny vstr deny1" seta deny "vstr deny1" bind "1" "vstr sayenemydisguisedasme" "ALT" "default" bind "2" "vstr sayindisguise" "ALT" "default" bind "3" "vstr saytkrevive" "ALT" "default" bind "4" "vstr sayneedmines" "ALT" "default" bind "4" "vstr sayplantingmines" "ALT" "engineer" bind "4" "vstr sayplantingmines" "ALT" "constructor" bind "5" "vstr sayincomingbombardment" "ALT" "default" bind "6" "vstr sayinfantryspotted" "ALT" "default" bind "7" "vstr sayneedsoldier" "ALT" "default" bind "8" "vstr sayneedmedic" "ALT" "default" bind "9" "vstr sayneedengineer" "ALT" "default" bind "0" "vstr sayneedfieldops" "ALT" "default" bind "A" "vstr sayneedcovertops" "ALT" "default" bind "B" "vstr sayneedsnipersupport" "ALT" "default" bind "C" "vstr sayneedradar" "ALT" "default" bind "C" "vstr saydeployedradar" "ALT" "covertops" bind "C" "vstr saydeployedradar" "ALT" "infiltrator" bind "D" "vstr sayneedapt" "ALT" "default" bind "D" "vstr saydeployedapt" "ALT" "engineer" bind "D" "vstr saydeployedapt" "ALT" "constructor" bind "E" "vstr sayneedavt" "ALT" "default" bind "E" "vstr saydeployedavt" "ALT" "engineer" bind "E" "vstr saydeployedavt" "ALT" "constructor" bind "F" "vstr sayneedait" "ALT" "default" bind "F" "vstr saydeployedait" "ALT" "engineer" bind "F" "vstr saydeployedait" "ALT" "constructor" bind "KP_PLUS" "vstr affirm" "" "default" bind "KP_MINUS" "vstr deny" "" "default" bind "KP_STAR" "vstr taunt" "" "default" bind "KP_DOWNARROW" "vstr sayoops; vstr saysorry" "" "default" bind "KP_UPARROW" "vstr saythanks" "" "default" bind "KP_LEFTARROW" "vstr sayneedbackup" "" "default" bind "KP_RIGHTARROW" "vstr sayyouwelcome" "" "default" bind "KP_5" "vstr sayneedammo" "" "default" bind "KP_SLASH" "vstr cheers" "" "default" bind "KP_DEL" "vstr grumble" "" "default" bind "KP_HOME" "vstr sayimsoldier" "" "soldier" bind "KP_HOME" "vstr sayimsoldier" "" "aggressor" seta medicenr1 "vstr saymedicenroute; seta medicenr vstr medicenr2" seta medicenr2 "vstr saymedicholdon; seta medicenr vstr medicenr1" seta medicenr "vstr medicenr1" bind "KP_HOME" "vstr medicenr" "" "medic" seta techenr1 "vstr saytechenroute; seta techenr vstr techenr2" seta techenr2 "vstr saytechholdon; seta techenr vstr techenr1" seta techenr "vstr techenr1" bind "KP_HOME" "vstr techenr" "" "technician" bind "KP_HOME" "vstr sayimengineer" "" "engineer" bind "KP_HOME" "vstr sayimengineer" "" "constructor" bind "KP_HOME" "vstr sayimcovertops" "" "covertops" bind "KP_HOME" "vstr sayimcovertops" "" "infiltrator" bind "KP_HOME" "vstr sayimfieldops" "" "fieldops" bind "KP_HOME" "vstr sayimfieldops" "" "oppressor" //MOUSE4 class specific toggles bind "MOUSE4" "_weapon5" "" "soldier" bind "MOUSE4" "_weapon5" "" "aggressor" //toggling not used right now seta medical1 "useweapon weapon_tool1; seta medical vstr medical2" seta medical2 "useweapon weapon_item1; seta medical vstr medical1" seta medical "vstr medical1" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_tool1" "" "medic" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_tool1" "" "technician" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_item1" "" "medic" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_item1" "" "technician" bind "6" "useweapon weapon_item2" "" "medic" //toggling not used right now seta engin1 "useweapon weapon_tool1; seta engin vstr engin2" seta engin2 "useweapon weapon_item1; seta engin vstr engin1" seta engin "vstr engin1" //bind "MOUSE4" "vstr engin" "" "engineer" //bind "MOUSE4" "vstr engin" "" "constructor" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item1" "" "engineer" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item1" "" "constructor" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_tool1" "" "engineer" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_tool1" "" "constructor" bind "5" "useweapon weapon_tool2" "" "engineer" bind "5" "useweapon weapon_tool2" "" "constructor" seta covop1 "useweapon weapon_item1; seta covop vstr covop2" seta covop2 "useweapon weapon_item2; seta covop vstr covop1" seta covop "vstr covop1" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item1" "" "covertops" bind "MOUSE4" "vstr covop" "" "infiltrator" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_tool1" "" "covertops" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_tool1" "" "infiltrator" bind "5" "useweapon weapon_tool2" "" "covertops" bind "5" "useweapon weapon_tool2" "" "infiltrator" bind "6" "useweapon weapon_item2" "" "covertops" seta fldop1 "useweapon weapon_item2; seta fldop vstr fldop2" seta fldop2 "useweapon weapon_item1; seta fldop vstr fldop3" seta fldop3 "useWeapon weapon_binocs; seta fldop vstr fldop1" seta fldop "vstr fldop1" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item2" "" "fieldops" bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item2" "" "oppressor" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_item1" "" "fieldops" bind "MOUSE5" "useweapon weapon_item1" "" "oppressor" bind "F9" "reconnect" bind "F10" "toggle com_allowConsole; toggle com_showFPS; toggle net_clientLagOMeter" bind "k" "kill" // Set up a Flyer-Only Context: Any binds with the "flyers" context will only be active // when we are in an Anansi, Tormentor (hornet) or Bumblebee. setp g_bind_context_anansi "flyers" setp g_bind_context_hornet "flyers" setp g_bind_context_bumblebee "flyers" // When in a Flyer, MOUSE2 is flares MOUSE3 becomes Airbrake. bind "MOUSE2" "_weapon0" "" "flyers" bind "MOUSE4" "_sprint" "" "flyers" bind "SHIFT" "_speed" "" "flyers" bind "q" "_weapon2" "" "flyers" bind "e" "_weapon1" "" "flyers" bind "MOUSE5" "_vehicleCamera" "" "flyers" bind "MOUSE5" "_vehicleCamera" "" "vehicle" // TopHat is essential when in a flyer but you want it easily accessible so that it doesn't // impact your ability to aim or move when you press it. "c" is normally crouch for me, // but becomes TopHat when in a Flyer. // Normally when flying, your crosshair is fixed and any mouse movement changes the pitch and roll of your aircraft. // Holding the TopHat key when flying frees up your crosshair so you can mouselook and aim a little like if you were on foot (i.e. you no longer // change pitch or roll). The degree of freedom is restricted for balance reasons as your guns can only adjust a little bit, but it's often just // enough to finish off a target lock that would otherwise be too difficult to adjust for with the normal controls. bind "SPACE" "_tophat" "" "flyers" // Stroyent binds, only for Stroggs ofcourse (sadly repeating it for all for classes) bind "MWHEELDOWN" "_stroyDown" "CTRL" "aggressor" bind "MWHEELUP" "_stroyUp" "CTRL" "aggressor" bind "MWHEELDOWN" "_stroyDown" "CTRL" "technician" bind "MWHEELUP" "_stroyUp" "CTRL" "technician" bind "MWHEELDOWN" "_stroyDown" "CTRL" "constructor" bind "MWHEELUP" "_stroyUp" "CTRL" "constructor" bind "MWHEELDOWN" "_stroyDown" "CTRL" "oppressor" bind "MWHEELUP" "_stroyUp" "CTRL" "oppressor" bind "MWHEELDOWN" "_stroyDown" "CTRL" "infiltrator" bind "MWHEELUP" "_stroyUp" "CTRL" "infiltrator" bind "MWHEELDOWN" "_weapon2" "" "default" bind "MWHEELUP" "_weapon1" "" "default" // Settings com_useFastVidRestart "1" g_skipIntro "1" r_visDistMult "1.2" r_useThreadedRenderer "2" //Way points size/transparency/distance g_showWayPoints "1" // default 1 g_waypointSizeMax "24" // default 32 g_waypointSizeMin "12" // default 16 g_waypointDistanceMax "3084" // default 3084 g_waypointDistanceMin "512" // default 512 g_waypointAlphaScale "0.6" // default 1 |
Die hele zooi aan het begin zorgt ervoor dat ik korter wat vsays kan invoegen, maar dat gebruik ik eigenlijk niet zoveel meer. De kans is dus groot dat ik een aantal van de binds binnenkort alweer ga omgooien.
Succes
Ik neem toch aan dat dit wel gaat werken?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:45:
GENETX, die toggle kan dus niet voor alle commandos die met een underscore beginnen. Dus jouw voorbeeld werkt niet.
code:
1
2
3
| set wapen1 "'_weapon2'; bind 'Mouse4' 'vstr wapen2' '' 'default'" set wapen2 "'_weapon3'; bind 'Mouse4' 'vstr wapen1' '' 'default'" bind "mouse4" "vstr wapen1" "" "default" |
maarja, dat is geen echte toggle omdat je wanneer je een andere gun hebt of respawned het onzeker is welke gun je zult pakken. Daarvoor zou je dan alle andere knoppen ook apart moeten binden, dus als je bv je mes pakt dat hij dna Mouse4 ook direct rebind voor _weapon2. Ook zul je je scrollwheel moeten laten gaan en bij eht spawnen op een reset knop meoten drukken. Niet echt ideaal dus

Verwijderd
Van het weekend wel een paar leuke potjes gehad, maar ook wat bijzonder frustrerende, als je probeert op Quarry bijvoorbeeld de Generator op te blazen en je eigen team besluit eens de aertillery er op los te laten en Violators terwijl je zit te planten, zelfs als je je plant af kan maken is er daarna geen verdediging om te zorgen dat er niet -disarmed wordt. Zondag op Dollhouse waren we als Strogg helemaal kansloos tegen een GDF team op Ark, niet eens de Generator opgeblazen, een paar keer werdt er een bom geplaatst maar de GDF zat er meteen bovenop ook als wij artillery inzetten leek het ze niet te deren we kwamen er gewoon weg niet door, op Salvage daarna een stuk beter we kwamen tenminste voorbij de mining laser dit keer door goed teamwork maar toen kwamen we niet bij de Salvage zelf om deze op te blazen. Probeer je elke keer als Soldier om er te komen maar zonder succes, krijg je 2 bijdehandjes
die over team chat: "wij zitten bij de salvage hoor", dus ik even bijdehand terug: "Blaas dat ding dan op" weer terug: "Gaat niet we zijn allebei Infiltrator"
Wel leuk dat we daar uiteindelijk zover kwamen, vindt ik van alle maps de zwaarste voor de Strogg.
Maar het leek gewoon als team niet te lopen die Campagne en dat vindt ik wel erg frustrerend, als je niet eens voorbij het eerste objective kan komen zoals op Ark, terwijl wij (SDR clan en Genetx) toch zeker ons best deden.

Wel leuk dat we daar uiteindelijk zover kwamen, vindt ik van alle maps de zwaarste voor de Strogg.
Maar het leek gewoon als team niet te lopen die Campagne en dat vindt ik wel erg frustrerend, als je niet eens voorbij het eerste objective kan komen zoals op Ark, terwijl wij (SDR clan en Genetx) toch zeker ons best deden.
Te gek!Sh4wn schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:57:
g_WeaponSwitchTimeOut 0
inderdaad gewoon 'seta g_WeaponSwitchTimeOut 0' in je autoexec en je scrollt zonder menu door je weapons/tools/items zonder de exra click.
Is well effe wennen als je al zolang zit te scrollen ...
Hee, klinkt bekend ... heb er ook zo eentje gespeeld op Dollhouse. Het enige wat de pijn een beetje verzachtte is het ongeveer 4x neerhalen van bFunk's Anansi.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:28:
Zondag op Dollhouse waren we als Strogg helemaal kansloos tegen een GDF team op Ark, niet eens de Generator opgeblazen, een paar keer werdt er een bom geplaatst maar de GDF zat er meteen bovenop
BTW : een site voor de stats-whores ...
http://etqw.splatterladder.com/
je kunt links bij player+clan search je account opzoeken en daar zie je een session history waarop je weer kunt inzoomen (details) en kunt zien wie er meedeed !
[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 28-01-2008 10:49 ]
Verwijderd
GENETX, dat kan dus niet. Geen enkel commando met een underscore kan gescript worden.GENETX schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:06:
[...]
Ik neem toch aan dat dit wel gaat werken?
code:
1 2 3 set wapen1 "'_weapon2'; bind 'Mouse4' 'vstr wapen2' '' 'default'" set wapen2 "'_weapon3'; bind 'Mouse4' 'vstr wapen1' '' 'default'" bind "mouse4" "vstr wapen1" "" "default"
maarja, dat is geen echte toggle omdat je wanneer je een andere gun hebt of respawned het onzeker is welke gun je zult pakken. Daarvoor zou je dan alle andere knoppen ook apart moeten binden, dus als je bv je mes pakt dat hij dna Mouse4 ook direct rebind voor _weapon2. Ook zul je je scrollwheel moeten laten gaan en bij eht spawnen op een reset knop meoten drukken. Niet echt ideaal dus, maar dit ozu volgens mij prima kunnen
Het enige alternatief dat je kunt maken is zoiets als:
bind "mouse4" "_weapon2" "" "default"
bind "mouse4" "_weapon1" "CTRL" "default"
Daarmee heb je dus met muis4 primary weapon en met CTRL+muis4 secondary weapon.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 10:55 ]
Ik wordt soms wel simpel van die tank tijdens het laatste objective op Area 22. Gisteren in 5-7 minuten de eerste 2 objectives gedaan om vervolgens niet eens bij de slipgate in de buurt te komen:
- Binnen een tank + engineer
- Buiten 2 snipers + 1 Field Ops die na elke dood precies hetzelfde deden.
Zelfs toen het hele team Obliterators hadden kregen we die tank nog niet weg. Descecrator haalt het niet tegen de Titan en de Cyclops kan niet naar binnen. Ik vind eigenlijk dat er bij het laatste objective geen armour naar binnen zou moeten kunnen.
Ik werd he-le-maal gefrustreerd. Ging je niet dood door die rot-tank was het wel door die ranzige snipers. Bah!
Zelfs toen het hele team Obliterators hadden kregen we die tank nog niet weg. Descecrator haalt het niet tegen de Titan en de Cyclops kan niet naar binnen. Ik vind eigenlijk dat er bij het laatste objective geen armour naar binnen zou moeten kunnen.
Ik werd he-le-maal gefrustreerd. Ging je niet dood door die rot-tank was het wel door die ranzige snipers. Bah!
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Tja, het is tegenwoordig op pubs een vaak voorkomende defense tactic. Bij scrims mag ie niet (tenminste wij spelen ESL rules). Het is wel een beetje lame, maar ja gebruik infiltrators om de engineer uit te schakelen, en als het hele team oblis zou vuren dan is die titan echt zo weg.cheiron schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:51:
Ik wordt soms wel simpel van die tank tijdens het laatste objective op Area 22. Gisteren in 5-7 minuten de eerste 2 objectives gedaan om vervolgens niet eens bij de slipgate in de buurt te komen:
Verwijderd
Cyclops hoeft niet naar binnen. Kan zo van buiten de Titan wegvagen inclusief de pesty engineer.
Daarna als een speer naar binnen met je soldiers en klaar is klara.
Ik heb nog maar een enkele GDF gezien die het een volle ronde kon uithouden met zn tankje daarbinnen tegen een enigzins samenwerkend Strogg team.
Als je stiekem achterlangs loopt en naar beneden spring staat de tank trouwens redelijk buitenspel. Je hoeft dan maar met een paar man door te lopen (hyperblasters?) en het is gedaan. Zeker als er nog veel GDF aan het buitenspelen is
Daarna als een speer naar binnen met je soldiers en klaar is klara.
Ik heb nog maar een enkele GDF gezien die het een volle ronde kon uithouden met zn tankje daarbinnen tegen een enigzins samenwerkend Strogg team.
Als je stiekem achterlangs loopt en naar beneden spring staat de tank trouwens redelijk buitenspel. Je hoeft dan maar met een paar man door te lopen (hyperblasters?) en het is gedaan. Zeker als er nog veel GDF aan het buitenspelen is
Er was dan ook wel wat mis met dat team... Ze ownden ons echt en bij sommigen heb ik echt getwijveld of ze niet hackten. We hadden een geweldige tactiek, het hele team ging er voor (praat dan over Ark) maar toch kwamen we nergens. Werkelijk ieder ander standaard public team hadden we opgerold... Maar verder stond het gister bij mij ook meer in teken van proberen als infiltrator de geheime gangen te gebruiken. helaas was de tegenstander te sterk en ik te onervaren als infiltrator.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:28:
Van het weekend wel een paar leuke potjes gehad, maar ook wat bijzonder frustrerende, als je probeert op Quarry bijvoorbeeld de Generator op te blazen en je eigen team besluit eens de aertillery er op los te laten en Violators terwijl je zit te planten, zelfs als je je plant af kan maken is er daarna geen verdediging om te zorgen dat er niet -disarmed wordt. Zondag op Dollhouse waren we als Strogg helemaal kansloos tegen een GDF team op Ark, niet eens de Generator opgeblazen, een paar keer werdt er een bom geplaatst maar de GDF zat er meteen bovenop ook als wij artillery inzetten leek het ze niet te deren we kwamen er gewoon weg niet door, op Salvage daarna een stuk beter we kwamen tenminste voorbij de mining laser dit keer door goed teamwork maar toen kwamen we niet bij de Salvage zelf om deze op te blazen. Probeer je elke keer als Soldier om er te komen maar zonder succes, krijg je 2 bijdehandjesdie over team chat: "wij zitten bij de salvage hoor", dus ik even bijdehand terug: "Blaas dat ding dan op" weer terug: "Gaat niet we zijn allebei Infiltrator"
![]()
Ik vindt opzich beide heel leuk, maar ik kan o zo slecht tegen mn verlies
Artillerie mag ook nooit op je main objective wat mij betreft, tenzij nadrukkelijk de opdracht wordt gegeven om het eens te doen. In ET was ook niks zo frustrerend als je eindelijk de Fueldump binnen was gedrongen en op dat moment een mong**l het nodig vond om een airstrike in te roepen

Ik zou graag wat meer covop/infiltrator spelen, maar waarschijnlijk zal het er niet/amper van komen. Ik ben nou eenmaal niet te stoppen om in het midden van 3 tegenstanders die objective te bouwen of op te blazen. Dat zit gewoon in me
Dat leek me ook .. waarom zou je door die grote hal gaan ? Via het gat in de zijkant (side breach) naar binnen, gelijk de deur in (service door) en je staat binnen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:19:
Als je stiekem achterlangs loopt en naar beneden spring staat de tank trouwens redelijk buitenspel.

Goeie tactiek ..GENETX schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:34:
Ik ben nou eenmaal niet te stoppen om in het midden van 3 tegenstanders die objective te bouwen of op te blazen.
[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 28-01-2008 11:52 ]
Denk eerder 1 minuut. Maar iig heb ik dat al sinds de eerste dag in W:ET. Vindt het alleen jammer dat ETQW vrij open was. Niks is leuker om tussen 3-4 tegenstanders een bom te plaatsen op een sneaky plekje waarna de tegenstander in paniek raar begint te kijkenGoner schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:48:
Goeie tactiek ..ik speel net zo. Zal en moet binnen de 30 sec (langer?) terug zijn bij het te repareren/hacken objective om de progress vast te houden.

Vaak overigens ook een goede tactiek om er gewoon voor de gaan. Als de defence goed staat denken ze dta er nisk kan gebeuren en zitten ze soms iets te dromen. Als je dan plant dan schrikken ze en lopen de tegenstanders er wel op af, echter hebben ze geen oog voor je teammates waardoor die gewoon lekker backrapen.
Dan nog een stukje offtopic voor de usual W:ET beeldvorming
Daar stonden dus 2 snipers in de heuvels die:Goner schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:48:
[...]
Dat leek me ook .. waarom zou je door die grote hal gaan ? Via het gat in de zijkant (side breach) naar binnen, gelijk de deur in (service door) en je staat binnen.
[afbeelding]
a) best goed waren (vaak in 1 keer dood)
b) steeds terugkwamen als je ze killde.
We hadden op een gegeven moment 1 sniper die zich opofferde om hun lastig te vallen, maar dat was niet genoeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Tegen snipers willen de shields van de opressor nog wel eens uitkomst bieden. Helaas zie je het gebruik daarvan nog veel te weinig.
Verwijderd
Ja er is altijd wel wat te bedenken, Tormentor halen van originele spawn, de Hog die bij de laatste Strogg spawn staat om het gebouw heen rijden en de snipers de volle laag geven met de hyperblaster op het dak van de Hog.cheiron schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:14:
[...]
Daar stonden dus 2 snipers in de heuvels die:
a) best goed waren (vaak in 1 keer dood)
b) steeds terugkwamen als je ze killde.
We hadden op een gegeven moment 1 sniper die zich opofferde om hun lastig te vallen, maar dat was niet genoeg
Ik ben zelf een keer met die hog het gebouw ingescheurd en op dei tank ingereden, redde het net, op het moment dat ik de tank raakte sprong ik eruit met mijn obliterator en drukte af, ikzelf dood maar de tank ook weg, hij schelden dat hij het niet eerlijk vond dat ik zo speelde, ik heel simpel: "Maar het hielp wel"
@GenetX: Ik gebruik tegenwoordig de teamchat ook meteen als ik de Violator inzet, na zoveel Violators is het soms nog moeilijk als de beacon net wat anders stuitert dan ik in me hoofd had en voordat ik hem gooi gaat er een waarschuwing over teamchat.
Maar wat jij zegt doe ik ook, als ik een bom aan het plaatsen ben en er wordt op me geschoten probeer ik toch de bom af te maken ipv de tegenstander te lijf gaan, als hij al op jou schiet terwijl je hem nog niet hebt gezien ben je waarschijnlijk toch te laat dus maak ik liever mijn bom af en dan maar hopen dat een team maatje kan dekken tot ik ook terug ben voor de dekking van de bom.
Dit is echt allemaal geprobeerd tijdens het potje, maar het werkte echt niet. De Tormentor is gewoon niets opgewassen tegen 2 goede snipers. Die kunnen je tezamen in 3 seconden neerhalen. Dan heb je ook nog de anansi rondvliegen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:57:
[...]
Ja er is altijd wel wat te bedenken, Tormentor halen van originele spawn, de Hog die bij de laatste Strogg spawn staat om het gebouw heen rijden en de snipers de volle laag geven met de hyperblaster op het dak van de Hog.
Ik ben zelf een keer met die hog het gebouw ingescheurd en op dei tank ingereden, redde het net, op het moment dat ik de tank raakte sprong ik eruit met mijn obliterator en drukte af, ikzelf dood maar de tank ook weg, hij schelden dat hij het niet eerlijk vond dat ik zo speelde, ik heel simpel: "Maar het hielp wel"
De Hog (en desecrator) werden steeds bij de ingang al kapot geschoten. Ik heb wel 10 keer een Hog naar binnen zien rijden, en zelf 2 keer de desecrator gebruikt. De Hog tegen de sniper ging soms, maar er stonde ook een AVT en boven op de berg was je in het vizier van de base-defence
Anyway, dat was gisteren. Normaal kom je wel langs die tank maar is het toch nog erg irritant.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat nog wel 's wil helpen bij hacken, planten & repareren is te gaan liggen of knielen tussen de reeds gesneuvelde aanvallers ... als er nog unconscious zijn (red triangle!) zien de verdedigers vaak niet op wie ze moeten schieten. Kostbare seconden ...Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:57:
Maar wat jij zegt doe ik ook, als ik een bom aan het plaatsen ben en er wordt op me geschoten probeer ik toch de bom af te maken ipv de tegenstander te lijf gaan,
Niet eerlijk !? Wat is er niet eerlijk aan ?ikzelf dood maar de tank ook weg, hij schelden dat hij het niet eerlijk vond dat ik zo speelde,
Bovendien, het is winnen of de woede van de Makron voelen ...
[ Voor 63% gewijzigd door Goner op 28-01-2008 14:29 ]
Wat verder een goede tip is als strogg: Constant Stroyent -> Health doen. Mijn scrollwheel (waar de stroyent onder zit nu) ben ik constant aan het scrollen terwijl ik Mouse1 ingedrukt houdt. Kan in veel situaties net dat beetje health uitmaken dat je je bom wel armed, of een stuk verder met hacken/constructen komt.
Dat is inderdaad een slimme! Kan zo 2-3 seconden schelen!
Ga ik ook eens doen. Al zeg ik dat over meer dingen. Ik wil ook nog steeds een gemined (or charges) voertuig bij de tegenstander naar binnen rijden..
Ga ik ook eens doen. Al zeg ik dat over meer dingen. Ik wil ook nog steeds een gemined (or charges) voertuig bij de tegenstander naar binnen rijden..
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
jep, en ik wil nog steeds een 3rd eye camera baseballen... maarja, zo wil ik veel meer.... stoyent up is leuk, maar ik weet er geen knop meer voor
heb meer knoppen nodig
tip: als engineer, gooi eerst je mines, en dan een granaat, als je een voertuig of turret opblaast, geeft een mooiere knal.
tip: als engineer, gooi eerst je mines, en dan een granaat, als je een voertuig of turret opblaast, geeft een mooiere knal.
Verwijderd
Ha, ha, inderdaad, ik begrijp niet eens hoe hij in het hoofd haalt om te zeggen dat het "niet eerlijk is". Fair tactics, zeker met een titan binnen. Het enige dat ik echt afkeur is base raping.Goner schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:42:
[...]
Wat nog wel 's wil helpen bij hacken, planten & repareren is te gaan liggen of knielen tussen de reeds gesneuvelde aanvallers ... als er nog unconscious zijn (red triangle!) zien de verdedigers vaak niet op wie ze moeten schieten. Kostbare seconden ...
[...]
Niet eerlijk !? Wat is er niet eerlijk aan ?
Bovendien, het is winnen of de woede van de Makron voelen ...
Whehe, net een Hog gemined. 3 Prox mines op de neus en recht de GDF spawn ingereden. Op het moment dat er stond "mine triggered" sprong ik eruit. Helaas maar 1 GDF te pakken. Was wel supergrappig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Exact, er is toch al niks eerlijk in de game
. Je staat er soms versteld van wat er allemaal in de game mogelijk is. Je moet gewoon zoveel mogelijk misbruiken wanneer het je uitkomt
Speelt er hier iemand ET:QW onder Linux ??
Ik zit hier in mijn vers geinstalleerde Mandriva 2008 (dual boot met XP Pro via ntldr) en wil binnekort wel 's proberen hoe ET:QW loopt. Als ik zo kijk stelt de installatie niet veel voor ; Linux installer downloaden en de .pk4 files van de DVD kopieren.
Ik zit hier in mijn vers geinstalleerde Mandriva 2008 (dual boot met XP Pro via ntldr) en wil binnekort wel 's proberen hoe ET:QW loopt. Als ik zo kijk stelt de installatie niet veel voor ; Linux installer downloaden en de .pk4 files van de DVD kopieren.
Yep ik draai hem onder Linux, loopt als een trein bij mij, met deze config:Goner schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:18:
Speelt er hier iemand ET:QW onder Linux ??
code:
1
2
3
4
5
6
7
| //Grafische settings cg_unlockfps "1" cg_unlock_maxfps "60" cg_unlock_timingmethod "0" r_usesmp "1" g_skipintro "1" r_useThreadedRenderer "2" |
En de installatie is heel makkelijk, je hoeft de cd er in te doen, de installer runnen en klaar ben je.
Net potje met GENETX gespeeld
[ Voor 18% gewijzigd door Sh4wn op 28-01-2008 21:37 ]
Hehe, ik wilde de strogg helpen maar had het beter kunnen laten. Iig wel mooi de schuilroutes geprobeerd.
Misschien dat ik er binnenkort ook weer aan de gang ga met OpenSUSE en iig probeer ETQW te installeren. Maar ik weet neit hoe ver ATI is..
* GENETX koopt voorlopig geen ATI weer, NVIDIA ownt gewoon in Linux + OpenGL...
Misschien dat ik er binnenkort ook weer aan de gang ga met OpenSUSE en iig probeer ETQW te installeren. Maar ik weet neit hoe ver ATI is..
* GENETX koopt voorlopig geen ATI weer, NVIDIA ownt gewoon in Linux + OpenGL...
Hej guyz,
Over twee weken heb ik als het goed is een nieuwe pc. Alle onderdelen zijn besteld. Sommige spulletjes alleen levertijd van 14 dagen (of meer
) maar goed. Barrel waar ik nu mee speel kan echt niet meer..X700 is de langzaamste kaart die nog wordt ondersteund..
Over twee weken heb ik als het goed is een nieuwe pc. Alle onderdelen zijn besteld. Sommige spulletjes alleen levertijd van 14 dagen (of meer
Ok goed om te horen Shades 
Heb je mooi de tijd om een leuke CFG inelkaar te knutselen
OK, klinkt goed!Sh4wn schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:32:
En de installatie is heel makkelijk, je hoeft de cd er in te doen, de installer runnen en klaar ben je.
Heb je een Nvidia en zo ja, heb je die speciale Nvidia drivers voor Linux nog geinstalleerd, of gewoon de drivers die bij de distro zitten ??
[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 28-01-2008 22:22 ]
De nvidia driver, want zonder gaat het denk ik echt niet goed lopenGoner schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:22:
[...]
OK, klinkt goed!
Heb je een Nvidia en zo ja, heb je die speciale Nvidia drivers voor Linux nog geinstalleerd, of gewoon de drivers die bij de distro zitten ??
yup - kwam net Cheiron tegen op dollhouse maar beneden bij salvage waar je die bende moet opblazen... net een diashow (15fps, 800x600, alles uit). Is toch een oude P4, 3Gh, 1Gb(ddr1 pc3200), X700 maar wordt over twee weken gedegradeerd toch .net ontwikkel doos/internet doos.GENETX schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:14:
Ok goed om te horen Shades
Nieuwe pc wordt E8500, 4GB g.skill pc6400, 8800gts 512 (evga). Dat zal wel blazen voorlopig.. heb gekozen voor ga-g33m-ds2r moederboardje. Ga toch geen sli doen en kast is lan-party-friendly
Nieuwe config is ook wel handig. Zie al aardig wat creatieve dingen voorbij komen. Heb ook nieuwe G5 muis gekocht (oude explorer 3.0 is overleden) maar daar kan ik nog niet helemaal aan wennen terwijl het wel een fijne muis is. Setpoint nog een keer goed instellen maar als het hele spel niet lekker loopt is het ook wel moeilijk testen..
[ Voor 19% gewijzigd door shades op 28-01-2008 22:46 ]
Ik zit ook op de 8500 te wachten om een nieuwe pc aan te schaffen. De inhoud van mijn huidige wordt dan een Media-pc beneden. Ik ga alleen voor een 3870 denk ik. Of een 8800GT. Ligt er aan van welke ik een betere passieve kan vinden.shades schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:43:
[...]
yup - kwam net Cheiron tegen op dollhouse maar beneden bij salvage waar je die bende moet opblazen... net een diashow (15fps, 800x600, alles uit). Is toch een oude P4, 3Gh, 1Gb(ddr1 pc3200), X700 maar wordt over twee weken gedegradeerd toch .net ontwikkel doos/internet doos.
Nieuwe pc wordt E8500, 4GB g.skill pc6400, 8800gts 512 (evga). Dat zal wel blazen voorlopig.. heb gekozen voor ga-g33m-ds2r moederboardje. Ga toch geen sli doen en kast is lan-party-friendly
Nieuwe config is ook wel handig. heb nieuwe G5 muis gekocht (oude explorer 3.0 is overleden) maar daar kan ik nog niet helemaal aan wennen terwijl het wel een fijne muis is. Setpoint nog een keer goed instellen maar als het hele spel niet lekker loopt is het ook wel moeilijk testen..
Was trouwens een leuke pot vanavond. Ik heb the Dollhouse zelden zo leeg gezien ookal liep het redelijk snel vol. Dat laatste objective op Salvage was moeilijk, erg veel verdedigers.
En Bfunk was irritant aan het doen buiten door steeds de Radars te hacken. Rotzak! Dat kost een hoop tijd
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik kom normaal nooit op dollhouse, echt altijd vol.. Nu een keertje mazzelcheiron schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:48:
[...]
Ik zit ook op de 8500 te wachten om een nieuwe pc aan te schaffen. De inhoud van mijn huidige wordt dan een Media-pc beneden. Ik ga alleen voor een 3870 denk ik. Of een 8800GT. Ligt er aan van welke ik een betere passieve kan vinden.
Was trouwens een leuke pot vanavond. Ik heb the Dollhouse zelden zo leeg gezien ookal liep het redelijk snel vol. Dat laatste objective op Salvage was moeilijk, erg veel verdedigers.
En Bfunk was irritant aan het doen buiten door steeds de Radars te hacken. Rotzak! Dat kost een hoop tijd
Waarom ati ? ik vind die kaarten tegenwoordig echt onder de maat presteren.
Volgens mij heb ik bfunk buiten een keer te pakken gehad terwijl die aan het hacken wes
Mja, niet iedereen hoeft alles op Max. Ik heb net zelfs mn shaders ed naar beneden geschroeft. Ik mertke gelijk dat ik nog iets beter beeld kreeg in de form van echte stagiele 60FPS.shades schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Ik kom normaal nooit op dollhouse, echt altijd vol.. Nu een keertje mazzel
Volgens mij heb ik bfunk buiten een keer te pakken gehad terwijl die aan het hacken wes
Maarja, ik zou NVIDIA kiezen. Ik krijg nog steeds problemen met mn HD3870. Een leuke kaart voor zn prijs en alle games, bahelve dan voor ETQW. NVIDIA is gewoon king in OpenGL en dat heb ik gemerkt.
Hehe, ik ben hem op een gegeven moment op gaan zoeken; was er NOG een covert-opsshades schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:59:
[...]
Ik kom normaal nooit op dollhouse, echt altijd vol.. Nu een keertje mazzel
Ati vanwege de beschikbaarheid en prijs. Maar het kan zijn dat ik op het moment van bestellen alsnog de 880GT bestel. Zal nog wel een maandje duren voordat de 8500 lekker bschikbaar is denk ik.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik hoef zelf ook niet alles op max maar ik wil geen kaart die tegen het randje van z'n kunnen aan zit. Ik koop maar 1x in de 3 a 4 jaar een pc zonder tussentijdse upgrades (tenzij er iets defect raakt). Vandaar deze keusGENETX schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:04:
[...]
Mja, niet iedereen hoeft alles op Max. Ik heb net zelfs mn shaders ed naar beneden geschroeft. Ik mertke gelijk dat ik nog iets beter beeld kreeg in de form van echte stagiele 60FPS.
Maarja, ik zou NVIDIA kiezen. Ik krijg nog steeds problemen met mn HD3870. Een leuke kaart voor zn prijs en alle games, bahelve dan voor ETQW. NVIDIA is gewoon king in OpenGL en dat heb ik gemerkt.
gts 14 dagen en e8500 in preordercheiron schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:05:
[...]
Hehe, ik ben hem op een gegeven moment op gaan zoeken; was er NOG een covert-ops
Ati vanwege de beschikbaarheid en prijs. Maar het kan zijn dat ik op het moment van bestellen alsnog de 880GT bestel. Zal nog wel een maandje duren voordat de 8500 lekker bschikbaar is denk ik.
Ongeveer 2 weken zeiden ze (azerty). Ik ben een beetje pessimistisch en reken op 3..
Verwijderd
Was een leuk potje idd op North Europe. Tja, radars hacken is natuurlijk leuker dan alleen maar gaan liggen en snipen
. Ik vond het wel grappig, 1 keer hackte ik iets, toen holden er 2 stroggjes achter me aan dus ik snel richting base op salvage, dan via gangetje naar boven en zij volgen mij ook, daarna naar beneden in base gesprongen. Zij kregen vol de GDF base defense op hun mik
.
Ik heb tegen het eind ook nog maar een paar back stabjes erin gegooid
.
Daarstraks had ik echt een geweldig stukje op canyon. De outpost werd gecaptured en ik was nog net op de fwd spawn geland, dus ik via de bergen aankomen, schiet 2 stroggs neer, de rest loopt richting de andere GDF base en begint te verdedigen. Mijn radar was nog steeds op. Dus ik begin eerst vanuit de strogg spawn zijde te hacken totdat ik zag dat de berg zijde vrij was en de strogg spawn zijde weer aanvoer verzorgde. Liep ik mooi rond die shield gen, en voila hackte ik in mijn eentje de hele gen. Geweldig gevoel. Maar goed, ligt ook een beetje aan een half zachte defense natuurlijk. Ik snapte ook niet waarom sommige mensen het gevoel niet hebben dat als er op bepaalde dingen iets kapot gaat of team mates dood gaan dat er dan een tegenstander is. Daar heb je geen radar voor nodig.
Ik heb tegen het eind ook nog maar een paar back stabjes erin gegooid
Daarstraks had ik echt een geweldig stukje op canyon. De outpost werd gecaptured en ik was nog net op de fwd spawn geland, dus ik via de bergen aankomen, schiet 2 stroggs neer, de rest loopt richting de andere GDF base en begint te verdedigen. Mijn radar was nog steeds op. Dus ik begin eerst vanuit de strogg spawn zijde te hacken totdat ik zag dat de berg zijde vrij was en de strogg spawn zijde weer aanvoer verzorgde. Liep ik mooi rond die shield gen, en voila hackte ik in mijn eentje de hele gen. Geweldig gevoel. Maar goed, ligt ook een beetje aan een half zachte defense natuurlijk. Ik snapte ook niet waarom sommige mensen het gevoel niet hebben dat als er op bepaalde dingen iets kapot gaat of team mates dood gaan dat er dan een tegenstander is. Daar heb je geen radar voor nodig.
Poeh ... hopelijk gaat ET:QW installatie makkelijker.Sh4wn schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:28:
De nvidia driver, want zonder gaat het denk ik echt niet goed lopen
Voor de 169.09 NVIDIA drivers heb ik zelfs de kernel moeten compileren!!! Zit gelukkig in de installer, maar daar moest ik wel weer diverse developer-tools & libraries voor installeren.
En dan neem je een te dure dualcoreshades schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:47:
[...]
Ik hoef zelf ook niet alles op max maar ik wil geen kaart die tegen het randje van z'n kunnen aan zit. Ik koop maar 1x in de 3 a 4 jaar een pc zonder tussentijdse upgrades (tenzij er iets defect raakt). Vandaar deze keus

Maarja, een HD 3870 of 8800GT zit ook niet aan het randje van zn kunnen. Ik bespaar juist liever nu wat geld zodat ik er na 2,5 jaar een grafisch wonder in kan plaatsen. En ik heb al eerder 3 jaar overleeft met een bij aanschaf al budget GF 2 MX400 (GF4 was ook al lang uit).
* GENETX hoopt 6 jaar mee te kunnen met de Kast en inhoud. Alleen later een Phenom X8 er op, 4GB erbij en een nieuwe graka
Verwijderd
Vooral meds/techs zijn in dat opzicht af en toe echt stekeblind. Blijkbaar denken er een hoop dat ik uit mezelf ben gaan liggen, omdat ik de spanning niet meer aankon of zo. Eerst kijken en dan pas reviven. Hoe vaak ik heb liggen wachten op een revive die er nooit kwam omdat de reviver zich kinderlijk eenvoudig neer liet knallen is niet te zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 01:04:
Ik snapte ook niet waarom sommige mensen het gevoel niet hebben dat als er op bepaalde dingen iets kapot gaat of team mates dood gaan dat er dan een tegenstander is. Daar heb je geen radar voor nodig.
Sommige mensen hebben ook de ballen verstand van de game.
Laatst ook zo'n moment. Ik als GDF, strogg heeft een bomb geplaatst bij de generator op Area22. Uiteraard wa sik engineer alleen was geraakt en lag mooi gewond voor de ingang van het gebouw. Ipv dat de Medic die langsloopt me revived zodat ik als dichtstbijzijnde Engineer dat ding onschadelijk kan maken veegt hij netjes zijn schoenen af voor hij naar binnen stapt
En gister dan ook nog zo'n vervelend moment. iemand van =SDR= die denkt dat hij battlefield aan het spelen is. Ben ik daar op GDF de enige die verdedigd in Volcano. Ik roep dus netjes over de VOIP dat ik wel een medic kon gebruiken om te verdedigen. Zij je hem terug typen "It's just a game". Sorry, ETQW is niet gewoon een game, het is een teamgame. Dus ik zei terug dat ik wel graag wilde winnen en als je alleen wilt schieten ga je maar battlefield spelen, hij terug "no". Soms is SDR wel leuk, maar ik ken toch echt betere servers... Ik speel heel relaxed ETQW, maar wel om te winnen en verliezen is niet erg, maar ik wil niet kansloos verliezen. Kan zo gek worden van dit soort figuren die denken dat ETQW gewoon een game is. Hoop dat ze straks na een maand of 6 verveeld zijn...
Daarna weg gegaan en Sh4wn maar even opgezogd (overigesn voor als jij dat nog neit weet, rightclick op een friend geeft je een menu om dezelfde server te joinen). leuke server waar we eerst met 3v3 waren en rustig opbouwden tot 6v6. Eigenlijk een heerlijke manier van gamen en ik denk dat ik meer van die vrij lege servers ga opzoeken. Je bent dan echt aangewezen op je skill en vernuftigheid. Weet helaas de naam even niet meer, maar kan hem zeker terug vinden. Aardige mensen. Iedereen die gewoon voor die objective wil gaan en constant complimentjes en "sorry" via de VOIP. Zo game ik dus wel graag. Goede teamwork en een relaxte sfeer. Het is wel een spelletje, maar wel een die serieus wordt genomen.
Laatst ook zo'n moment. Ik als GDF, strogg heeft een bomb geplaatst bij de generator op Area22. Uiteraard wa sik engineer alleen was geraakt en lag mooi gewond voor de ingang van het gebouw. Ipv dat de Medic die langsloopt me revived zodat ik als dichtstbijzijnde Engineer dat ding onschadelijk kan maken veegt hij netjes zijn schoenen af voor hij naar binnen stapt
En gister dan ook nog zo'n vervelend moment. iemand van =SDR= die denkt dat hij battlefield aan het spelen is. Ben ik daar op GDF de enige die verdedigd in Volcano. Ik roep dus netjes over de VOIP dat ik wel een medic kon gebruiken om te verdedigen. Zij je hem terug typen "It's just a game". Sorry, ETQW is niet gewoon een game, het is een teamgame. Dus ik zei terug dat ik wel graag wilde winnen en als je alleen wilt schieten ga je maar battlefield spelen, hij terug "no". Soms is SDR wel leuk, maar ik ken toch echt betere servers... Ik speel heel relaxed ETQW, maar wel om te winnen en verliezen is niet erg, maar ik wil niet kansloos verliezen. Kan zo gek worden van dit soort figuren die denken dat ETQW gewoon een game is. Hoop dat ze straks na een maand of 6 verveeld zijn...
Daarna weg gegaan en Sh4wn maar even opgezogd (overigesn voor als jij dat nog neit weet, rightclick op een friend geeft je een menu om dezelfde server te joinen). leuke server waar we eerst met 3v3 waren en rustig opbouwden tot 6v6. Eigenlijk een heerlijke manier van gamen en ik denk dat ik meer van die vrij lege servers ga opzoeken. Je bent dan echt aangewezen op je skill en vernuftigheid. Weet helaas de naam even niet meer, maar kan hem zeker terug vinden. Aardige mensen. Iedereen die gewoon voor die objective wil gaan en constant complimentjes en "sorry" via de VOIP. Zo game ik dus wel graag. Goede teamwork en een relaxte sfeer. Het is wel een spelletje, maar wel een die serieus wordt genomen.
Ja ik wilde eerst de server waar jij zat joinen, maar die was toen volGENETX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:41:
@Goner, nividia driver installen is idd wat werk, maar de ETQW installatie kan iedereen
Verwijderd
Hoeveel meds had je dan op Volcano? Ik vraag meestal een keer of meer mensen naar medic willen switchen, maar als het er uiteindelijk minder dan 3 zijn, dan wil ik nog wel eens gewoon disconnecten, omdat ik dat als een teken van incompetentie beschouw. Als ik dan toch blijf is dat puur om mezelf een uitdaging te geven (vaak slecht voor je k/d ratio, maar je wordt er wel beter van).GENETX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:41:
En gister dan ook nog zo'n vervelend moment. iemand van =SDR= die denkt dat hij battlefield aan het spelen is. Ben ik daar op GDF de enige die verdedigd in Volcano. Ik roep dus netjes over de VOIP dat ik wel een medic kon gebruiken om te verdedigen. Zij je hem terug typen "It's just a game". Sorry, ETQW is niet gewoon een game, het is een teamgame. Dus ik zei terug dat ik wel graag wilde winnen en als je alleen wilt schieten ga je maar battlefield spelen, hij terug "no".
Dat deed ik overigens laatst ook op Sewer (ik logde daar pas in), tegen een Strogg team waarvan de eerste 8 man op het roster meer xp hadden dan onze eerste man, en dat heb ik geweten ook; ik heb me de hele wedstrijd op zitten vreten. Ik was eigenlijk de enige die met die gasten kon hangen (en ik zie dat als een héél slecht teken), de rest van het team kwam niet eens de fw spawn uit, voor zover we die überhaupt al konden houden. Op de een of andere manier haalde de rest de muur van het generator complex niet eens. Sommigen bleven ook liever een beetje achter: er zaten een sniper en een gpmg soldier in de toren een beetje zinloos bezig te zijn, die op een gegeven moment zelfs door een van een behoorlijke afstand geschoten obliterator de toren uit geragd werden. Niemand kon schieten (0 rugdekking ook, lekker als je eerst je 1 vs 1 wint, waarna je door een tech in je rug gelopen wordt, die vervolgens op z'n dooie gemak je kill weer op de been helpt), niemand kon met tanks omgaan, niemand had lef (met de eerste 2 kan ik nog leven). Vraag me af wat zulke mensen in dit spel moeten. Die hebben nog zo'n lange weg te gaan voordat ze zelfs maar een beetje mee kunnen spelen. Maar ik denk dat een hoop het spel voor die tijd al bij de vuilnis hebben gegooid, vooral als ze eens iemand als Pure of Mouroult hebben getroffen. Die zie ik in m'n verbeelding altijd meewarig het hoofd schudden als ik ze probeer aan te vallen.
En de Stroggs? Die zaten rustig hun kills te maken en alle rebalance votes weg te stemmen. Op dat moment miste ik de hier al eerder genoemde LAW-server, waar ik erg vaak zit. Ontzettend aardige mensen, verstandige admins, veel mensen van verschillende skill levels (mensen als Pure en Smandi zijn er regelmatig te vinden en anders zijn de LAW'ers Asset en Verticae, die zacht spreekt over voip, maar die zeker geen softe game heeft, meestal wel aanwezig om je af te tuigen). Voor ieder wat wils dus. Ik speel overigens tegenwoordig onder deze nick: http://stats.enemyterritory.com/profile/NoxAeterna, dus misschien zie ik sommigen van jullie daar nog wel, als ik voor die tijd niet weer m'n nick verander tenminste. Waarom? Geen idee, maar een nick gaat na een poos voelen als een te krap geworden pak en dan moet ik weer wat anders. Denk er maar van wat je wilt.
Nvidia was nogal een klus inderdaad ... ik had de gewone desktop-versie van Free Mandriva 2008 geinstalleerd, had geen zin om al die packages af te lopen.Sh4wn schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:44:
@Goner, nividia driver installen is idd wat werk, maar de ETQW installatie kan iedereen
Helaas was de kernel niet geschikt, hij probeert dan een geschikte kernel te downloaden van Nvidia, maar die was er niet, dus dan wordt het compileren en heb je al die develop-packages toch nodig ... dus in stappen gcc, glibc, make, ncurses, kernel devel en uiteindelijk zelfs de kernel sources moeten installeren, maar na nog wat ge-Google liep de installatie door tot het eind.
Nu eens testen of OpenGL het doet ... of gelijk ET:QW, dan weet ik het ook
Geen idee hoeveel medics het team had, maar iig was ik als engineer de enige die wat mines plante bij de controlls en dat hele ding verdedigde. Geen medig die daar dan ook omhangt die je dan snel kan reviven en mee helpt met verdedigen. De rest van het team zat lekker op het strand. Achteraf ownden we ze dan wel (ook weer slecht..), maar die reactie vond ik niet leuk. het is en blijft een teamspel. Dan is het nog steeds wel een spelletje, maar ook die wil je graag winnen, tenminste. Ik zie liever een win meer op mn naam dan een paar kills meer.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:39:
Hoeveel meds had je dan op Volcano? Ik vraag meestal een keer of meer mensen naar medic willen switchen, maar als het er uiteindelijk minder dan 3 zijn, dan wil ik nog wel eens gewoon disconnecten, omdat ik dat als een teken van incompetentie beschouw. Als ik dan toch blijf is dat puur om mezelf een uitdaging te geven (vaak slecht voor je k/d ratio, maar je wordt er wel beter van).
Verwijderd
Dat was dan niet het potje wat wij daar pas geleden hadden met ook Bfunk erbij, want dat was erg goed verdedigen moet ik zeggen, ik had daar niet Strogg willen zijn toen.GENETX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:29:
[...]
Geen idee hoeveel medics het team had, maar iig was ik als engineer de enige die wat mines plante bij de controlls en dat hele ding verdedigde. Geen medig die daar dan ook omhangt die je dan snel kan reviven en mee helpt met verdedigen. De rest van het team zat lekker op het strand. Achteraf ownden we ze dan wel (ook weer slecht..), maar die reactie vond ik niet leuk. het is en blijft een teamspel. Dan is het nog steeds wel een spelletje, maar ook die wil je graag winnen, tenminste. Ik zie liever een win meer op mn naam dan een paar kills meer.
Toch werkt dat ook vaak zoals je ziet ; aanval is vaak de beste verdediging (indien mogelijk!).GENETX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:29:
De rest van het team zat lekker op het strand. Achteraf ownden we ze dan wel
Niets zo frustrerend als in bijv. Refinery of Area 22 resp. de Strogg en GDF je buiten je basis al opwachten ... heb 's een Area 22 meegemaakt waar de forward spawn constant van eigenaar veranderde, de Strogg kwamen bijna niet eens aan de generator toe. Het is net voetbal, zo vroeg mogelijk 'storen'
Opzich misschien wel, maar ik kijk het toch vanuit mn ET oog. Niets is zo vervelend wanneer er WEL een tegenstander door die aanvallende verdediging komt. Nu valt het in ETQW dan ook mee door de meerdere objectives. Maar in ET hoefden ze het niet te flikken, 1 kans in die 30 minuten die we kregen was dan ook genadeloos.
Edit:
Hog en Desecrator gun
Werkelijk (en Cheiron is het levende neergemaaide bewijs) de beste APT die er is. Op Slipgate stond ik bij de objective constant met 1 van deze 2. Alle GDF neermaaien, even weer repairen, en weer maaien. Niemand die door de verdediging kwam. Ook in Island (zo heet ie toch?) was ik weer lekker aan het maaien. De defence kon nog wat beter, maar ik heb een route gevonden waardoor ike en Desecrator voor de ingang van de dish kan zetten. Laten "crouchen" en hij kan heel wat hebben. Ondertussen lekker die gun bedienen en alle GDF die op je af komen neermaaien
Edit:
Hog en Desecrator gun
Werkelijk (en Cheiron is het levende neergemaaide bewijs) de beste APT die er is. Op Slipgate stond ik bij de objective constant met 1 van deze 2. Alle GDF neermaaien, even weer repairen, en weer maaien. Niemand die door de verdediging kwam. Ook in Island (zo heet ie toch?) was ik weer lekker aan het maaien. De defence kon nog wat beter, maar ik heb een route gevonden waardoor ike en Desecrator voor de ingang van de dish kan zetten. Laten "crouchen" en hij kan heel wat hebben. Ondertussen lekker die gun bedienen en alle GDF die op je af komen neermaaien
[ Voor 49% gewijzigd door GENETX op 29-01-2008 21:50 ]
Net m'n eerste potje onder Linux gespeeld, primeur voor Dollhouse 
Loopt als een trein en ziet er minstens even goed als in Windows en misschien wel beter. Zou wel 's willen weten hoeveel fps ik haal ... kan dat alleen via de console ??
Loopt als een trein en ziet er minstens even goed als in Windows en misschien wel beter. Zou wel 's willen weten hoeveel fps ik haal ... kan dat alleen via de console ??
Verwijderd
Hm, ondertussen wat potjes op Dollhouse gespeeld en ik moet zeggen dat het (vooral sávonds) een leuke server is. En hoewel ik altijd achter de objectives aan ga (meestal GDF dus) is men k/d tot op heden nog steeds positief...oke, ik geef toe, ik ben al een paar keer op een heuvel gaan staan als strogg om lekker met de plasma mortar te kloten. Maar die gebruik ik dan ook om de MVP mee te beschadigen. Het is gewoon zo'n heerlijk gevoel om een voor een je slachtoffers te kunnen kiezen...zolang ze buiten zijn gaan ze dood
.
(ohja, ik heb ook nog ff het eerste geheime gangetje bij Beach (of w/e de naam is) getest om flyer drones uit te lanceren..dat is echt wel heel simpel, niemand die je kan raken en supermakkelijk killen :'') )
(trouwens, men nick is "kebabmeester". Ik ben Bfunk al een aantal keren tegen gekomen en ik zag ook iemand met een GoT tag rondlopen ergens. Voor de rest geen idee wie de GoTters zijn, ik zal binnenkort maar eens dat lijstje overnemen)
(ohja, ik heb ook nog ff het eerste geheime gangetje bij Beach (of w/e de naam is) getest om flyer drones uit te lanceren..dat is echt wel heel simpel, niemand die je kan raken en supermakkelijk killen :'') )
(trouwens, men nick is "kebabmeester". Ik ben Bfunk al een aantal keren tegen gekomen en ik zag ook iemand met een GoT tag rondlopen ergens. Voor de rest geen idee wie de GoTters zijn, ik zal binnenkort maar eens dat lijstje overnemen)
Verwijderd
Ah dus jij bent kebabmeesterVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:05:
Hm, ondertussen wat potjes op Dollhouse gespeeld en ik moet zeggen dat het (vooral sávonds) een leuke server is. En hoewel ik altijd achter de objectives aan ga (meestal GDF dus) is men k/d tot op heden nog steeds positief...oke, ik geef toe, ik ben al een paar keer op een heuvel gaan staan als strogg om lekker met de plasma mortar te kloten. Maar die gebruik ik dan ook om de MVP mee te beschadigen. Het is gewoon zo'n heerlijk gevoel om een voor een je slachtoffers te kunnen kiezen...zolang ze buiten zijn gaan ze dood.
Verwijderd
Haha daarstraks had je me mooi een paar keer op Refinery 
Ik haat het als er geen radar staat
(maar toch nog highest xp
)
Had laatst trouwens toch een mooie actie. Er staan nog zo'n 10 seconden op de klok, GDF heeft op Refinery nog 1 obj over, filter, met daarop een bom. De bom is ver genoeg om op tijd af te gaan. Gelukkig ben ik constructor en kan ik hem nog snel even disarmen. Dus hup, disarm...ik hoor een granaat vliegen...disarm...halverwege...boem...tk....dood...verloren
.
Ik haat het als er geen radar staat
(maar toch nog highest xp
Had laatst trouwens toch een mooie actie. Er staan nog zo'n 10 seconden op de klok, GDF heeft op Refinery nog 1 obj over, filter, met daarop een bom. De bom is ver genoeg om op tijd af te gaan. Gelukkig ben ik constructor en kan ik hem nog snel even disarmen. Dus hup, disarm...ik hoor een granaat vliegen...disarm...halverwege...boem...tk....dood...verloren
Verwijderd
Dan doet de GDF toch echt wat fout in deze, voor jou prima maar ik had als Fields ops je verblijd met een vampire of artillery barrage op je voertuig of als soldier je een raket kado gedaan, nadeel voor jou is als je in een hog achter de hyperblaster zit de lock van de raket niet hoort, dan sta je er echt niet langGENETX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:32:
Opzich misschien wel, maar ik kijk het toch vanuit mn ET oog. Niets is zo vervelend wanneer er WEL een tegenstander door die aanvallende verdediging komt. Nu valt het in ETQW dan ook mee door de meerdere objectives. Maar in ET hoefden ze het niet te flikken, 1 kans in die 30 minuten die we kregen was dan ook genadeloos.
Edit:
Hog en Desecrator gun![]()
![]()
![]()
Ben wel benieuwd hoe je de Desecrator bij de dish hebt gekregen op Island, ik kan zo ook wel 1 route bedenken maar dan kom je wel erg dicht bij de GDF spawn langs en dat kan al dodelijk zijn voor een Desecrator als daar wat soldiers spawnen.
En ik snap de LAW server nog steeds niet, een shuffle om balans te brengen is nog tot daar aan toe, maar toen we begonnen aan Salvage werdt er 3 keer kort achter elkaar geshuffled, volgens mij gewoon om de team verdeling zo te krijgen zoals zij (LAW) hem wilde hebben, want ze deden ook geen XP Shuffle maar Random shuffles, had naar mijn mening niks met balans te maken. En toen zij dik wonnen op Canyon met bijna hun hele team met meer dan 100XP en de top 4 zelfs in de 200XP met maar 1 GDF net boven de 100XP werd er niks meer gedaan aan de teambalans, waarschijnlijk omdat er 3 man LAW bij de Strogg zaten en het zo wel best vonden. Misschien een slechte avond op LAW maar ik heb betere/leukere matches gespeeld op random pubs dan op LAW en me ook meer vermaakt, denk dat ik voortaan gewoon maar blind naar Dollhouse ga.
Goner schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:05:
code:
1
| com_drawfps 1 |
Maar ik zal misschien vandaag wel even een paar foto's maken en posten over de route van mijn desecrator. Het team zat verder niet echt goed te verdedigen maar het kan handig zijn. Verder is zo'n desecrator niet zomaar kapot
Ging werkelijk gister echt lekker nadat jij weg was Cyclonus. Opzich was de shuffle wel terecht. Je klonk ook wat gefrustreerd omdat je verloor

Bijna goed ... is 'com_showFPS 1'.
renderer.drawfps is iets uit BF2 blijkbaar ?
goeie FPS, alles op hoog in 1280x1024 en zit rond 50-60.
EDIT: heb resolutie & settings in XP en Linux even gelijk gemaakt (vreemd genoeg is Anti Aliasing disabled in Linux) en ET:QW ziet er in Linux beter uit ... ? Scherper, meer detail.
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 30-01-2008 10:25 ]
Nondeju wat had ik een pech dat potje zeg. Ten eerste waren er maar 2 mensen aan het hacken. Ten tweede heb ik echt geen idee wat de rest van het team aan het doen was; echt niet.GENETX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:32:
Hog en Desecrator gun![]()
![]()
![]()
Werkelijk (en Cheiron is het levende neergemaaide bewijs) de beste APT die er is.
Ik had echt constant:
- Spring uit heli, F pakt niet; dood
- Spring uit heli, net verkeer dood in slipgate
- Spring uit heli, bovenop een mijn
- Spring uit heli, heli landt op mij (Volgens mij zag Genetx dit live gebeuren aangezien ik meteen een "lol" zag
Verder vond ik eerder op de avond de sfeer in LAW niet zo leuk. De constante matige shuffles, de geirriteerde mensen.. getsie.
Flickr PSN ID= cheironnl
Waarschijnlijk waren de mensen op GDF geirriteerd die pot
The Strogg side of life was een stuk beter
Maar ik zag idd je mooie strakke actie gebeuren. Er werd al gemeld dat iemand in kwam vliegen dus ik stond al mooi klaar met mn mitrailleur. Troost je met de gedachte dat ik je nu iig neit heb neergemaaid, want anders had je niet veel langer overleefd
@ Goner: Doh, maar komt iig niet van Battlefield. Komt namelijk van W:ET. Eerste keer zat ik al raar te kijken dat het commando niet werd gepakt...
Maar ik zag idd je mooie strakke actie gebeuren. Er werd al gemeld dat iemand in kwam vliegen dus ik stond al mooi klaar met mn mitrailleur. Troost je met de gedachte dat ik je nu iig neit heb neergemaaid, want anders had je niet veel langer overleefd
@ Goner: Doh, maar komt iig niet van Battlefield. Komt namelijk van W:ET. Eerste keer zat ik al raar te kijken dat het commando niet werd gepakt...
[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 30-01-2008 10:01 ]
Verwijderd
Route ben ik iig benieuwd naar. Maar je tactiek klinkt ook erg goed op deze wijze, je moet wel teamwork inzetten om daar dan doorheen te breken, zo niet, jammer verloren.GENETX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:01:
[...]
code:
1 com_drawfps 1
Maar ik zal misschien vandaag wel even een paar foto's maken en posten over de route van mijn desecrator. Het team zat verder niet echt goed te verdedigen maar het kan handig zijn. Verder is zo'n desecrator niet zomaar kapot. Verder gewoon als engineer zorgen dat je hem op tijd maakt en een AIT in de buurt hebt. Verder stond hij op slipgate achter een muurtje, dat geeft ook al bescherming. Soldiers die me op zouden willen blazen heb ik al neergemaaid voor ze kans krijgen om te vuren
![]()
Ging werkelijk gister echt lekker nadat jij weg was Cyclonus. Opzich was de shuffle wel terecht. Je klonk ook wat gefrustreerd omdat je verloor. Ik vond het opzich prima gaan. De hele Africa campaign heb ik lekker met hogs en desecrators de GDF gek gemaakt. Iets dat ik zeker vaker ga doen. Ook zo mooi op Slipgate, vlak bij de slipgate staan dus gebouwen en achter het muurtje kan ik ze dan niet raken. Zie ik 2 GDF covops naar zo'n muurtje gaan, bukken ze net op tijd voor ik ze neer kon maaien. Echter konden ze geen kant op. 1 die ging na een minuut maar weer terug omdat een actie om naar de slipgate te sprinten kansloos was
Ik kan slecht tegen mijn verlies dat is zeker, maar helemaal als het op deze manier gaat. Op Ark hadden we na vele pogingen eindelijk een charge op de Generator zitten en hebben die lang genoeg kunnen beschermen, daarna was de GDF gewoon niet snel genoeg,. Toen de gen opgeblazen werd scheurde alle Strogg meteen naar de mining laser, daarna meteen naar de Dome, ik stond met mijn Hog al bij de deur toen de mining laser nog aan het vuren was en schoot daar 2 aanstormende GDF weg, ik zag geen reden voor een Shuffle op dat moment, LAW kennelijk wel en ze vonden het ook nodig om er 3 te doen voordat de map was gestart, dat kan zelfs jij niet logisch verklaren denk ik.
Daarna was de GDF in het begin van Salvage redelijk kansloos, ze hadden een minuut of nodig voor ze de mining laser afgevuurd hadden en we konden niet de verdediging lang genoeg stand houden, wel credits voor Strogg op dat vlak maar ik twijfel echt aan de eerlijkheid van LAW, mede doordat de volgende map (Canyon) de GDF kansloos verloor en er toen op Sewer (waar we ook niet doorkwamen) nog steeds een sprake van een shuffle was. Het leek meer op admins die slecht tegen hun verlies kunnen en daar kan ik wel gefrustreerd van raken en ben ik ook weggegaan.
Dan had je niet goed gekeken. Het ging zo snel nadat we de generator hadden opgeblazen omdat de GDF 2 spelers minder hadden. Opzich had een shuffle neit gehoeven, maar ik weet niet of iemand van plan was om de teams even te maken. Toen we wonnen hadden de GDF zelfs 3 man minder volgens mij. Ik weet neit of ze de Mining laser hadden gestopt, die ging wel masterlijk snel. Ik was direct ter plaatse en schoot de enige GDF verdediger af, de mining laser kwam voor mn neus neer en kon 95% doen. Een van de LAW members kon de laatste 5% afmaken en in 10 seconden na plaatsing was de mining laser al gefixtVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:26:
[...]
Ik kan slecht tegen mijn verlies dat is zeker, maar helemaal als het op deze manier gaat. Op Ark hadden we na vele pogingen eindelijk een charge op de Generator zitten en hebben die lang genoeg kunnen beschermen, daarna was de GDF gewoon niet snel genoeg,. Toen de gen opgeblazen werd scheurde alle Strogg meteen naar de mining laser, daarna meteen naar de Dome, ik stond met mijn Hog al bij de deur toen de mining laser nog aan het vuren was en schoot daar 2 aanstormende GDF weg, ik zag geen reden voor een Shuffle op dat moment, LAW kennelijk wel en ze vonden het ook nodig om er 3 te doen voordat de map was gestart, dat kan zelfs jij niet logisch verklaren denk ik.
Daarna was de GDF in het begin van Salvage redelijk kansloos, ze hadden een minuut of nodig voor ze de mining laser afgevuurd hadden en we konden niet de verdediging lang genoeg stand houden, wel credits voor Strogg op dat vlak maar ik twijfel echt aan de eerlijkheid van LAW, mede doordat de volgende map (Canyon) de GDF kansloos verloor en er toen op Sewer (waar we ook niet doorkwamen) nog steeds een sprake van een shuffle was. Het leek meer op admins die slecht tegen hun verlies kunnen en daar kan ik wel gefrustreerd van raken en ben ik ook weggegaan.
Ik gok ook neit dat ze hacken. Ik speel ETQW nu op Low kwa shader effects en op High-Medium kwa textures. Ik haal nu ongelovelijk stabiele 60FPS. En dat merk ik alweer. Ik maak nu zoveel makkelijker headshots en kan een stuk makkelijker wat tegenstanders afknallen. Verder lopen er gewoon goede spelers rond. Die Serch staat niet voor niets hoog in het klassement. Het zal meer wennen zijn aan de skill van een aantal spelers.
[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 30-01-2008 10:48 ]
Verwijderd
Misschien hadden ze minder spelers, maar dat kwam dan omdat er plostseling mensen waren vertrokken want de laatste keer dat ik keek had GDF zelfs een man meer, maar daarna was ik drukker bezig om fire support te leveren voor de mensen die een bom probeerde te plaatsen.GENETX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:45:
[...]
Dan had je niet goed gekeken. Het ging zo snel nadat we de generator hadden opgeblazen omdat de GDF 2 spelers minder hadden. Opzich had een shuffle neit gehoeven, maar ik weet niet of iemand van plan was om de teams even te maken. Toen we wonnen hadden de GDF zelfs 3 man minder volgens mij. Ik weet neit of ze de Mining laser hadden gestopt, die ging wel masterlijk snel. Ik was direct ter plaatse en schoot de enige GDF verdediger af, de mining laser kwam voor mn neus neer en kon 95% doen. Een van de LAW members kon de laatste 5% afmaken en in 10 seconden na plaatsing was de mining laser al gefixt
Ik gok ook neit dat ze hacken. Ik speel ETQW nu op Low kwa shader effects en op High-Medium kwa textures. Ik haal nu ongelovelijk stabiele 60FPS. En dat merk ik alweer. Ik maak nu zoveel makkelijker headshots en kan een stuk makkelijker wat tegenstanders afknallen. Verder lopen er gewoon goede spelers rond. Die Serch staat niet voor niets hoog in het klassement. Het zal meer wennen zijn aan de skill van een aantal spelers.
En over Serch, zo goed is die nou ook weer niet, kijk maar zijn stats eens na, ik kan wel raden waarom hij zo hoog staat, hij is zo'n Tormentor gebruiker die veel deployables sloopt en zo de punten binnen harkt. Maar op de grond zonder voertuig stelt hij niet veel meer voor, heb al vaker tegen hem gespeeld en hem ook wel zien disconnecten als de map geen beschikking had over flyers, kan toeval zijn maar heb het al een paar keer zien gebeuren. Wat dat betreft zijn de leden van LAW beter, die zijn ook goed 1 vs 1.
Zit idd ook wel wat in. Heb overigens liever dat men te vaak shuffled ipv dat het te weinig gebeurt.
Verder zal ik even beschrijven hoe ik de Desecrator voor de dish krijg. Zal komende weken wat meer prutsen met vehicles en ook mijn CFG weer aanpassen
(dat zal ik vanavond iig ook eerst doen). Vooral de mitrailleur wordt veel te weinig gebruikt. Je kan er zoveel mee doen en hij is echt heerlijk om ergens neer te zetten. Ook op Refinery was het gister nog heerlijk. Stond in een straatje (ze moesten de shield gen hacken) en iedereen liep dus voor me langs op een afstand. Iedereen had echt minimaal 50% health verloren voor ze aankwamen en nog een 50% ging dood voor ze aankwamen 
* GENETX is bezig met paint
Verder zal ik even beschrijven hoe ik de Desecrator voor de dish krijg. Zal komende weken wat meer prutsen met vehicles en ook mijn CFG weer aanpassen
Verwijderd
Ben benieuwd, wat ik ook al zei is dat mensen inderdaad de waarde onderschatten van het secondary wapen van sommige voertuigen, ook de mini gun op de tank is erg effectief, ook de MG op de jeeps zijn goed tegen het voetvolk te gebruiken, zet hem ergens tactisch neer en de tegenpartij gaat je vanzelf haten, ik kreeg gisteren speciaal voor mij een Dark Matter op mijn tank omdat ik tactisch geplaatst stond, alle voertuigen schoot ik vanaf daar aan flarden en kon ook het voetvolk het leven zuur maken hield ik 2 minuten vol, toen kwam de DM op mijn tank dak, dan moet ik vaak toch even lachen. Iemand vond mij dus vervelend genoeg om een Dark Matter aan enkel mij te besteden.GENETX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:26:
Zit idd ook wel wat in. Heb overigens liever dat men te vaak shuffled ipv dat het te weinig gebeurt.
Verder zal ik even beschrijven hoe ik de Desecrator voor de dish krijg. Zal komende weken wat meer prutsen met vehicles en ook mijn CFG weer aanpassen(dat zal ik vanavond iig ook eerst doen). Vooral de mitrailleur wordt veel te weinig gebruikt. Je kan er zoveel mee doen en hij is echt heerlijk om ergens neer te zetten. Ook op Refinery was het gister nog heerlijk. Stond in een straatje (ze moesten de shield gen hacken) en iedereen liep dus voor me langs op een afstand. Iedereen had echt minimaal 50% health verloren voor ze aankwamen en nog een 50% ging dood voor ze aankwamen

Niet echt duidelijk, maar de uitleg, je zit het vlot genoeg als je het speelt:
Je gaat zeg maar buitenom. Je zult over het gras rechts van de weg moeten ter hoogte van 1. Dan ga je langs het kleine trappetje in de muur voor de Strogg, echter kun je het best wel links van de 2 bomen langs gaan. Je gata dus met de desecrator tussen de 2 bomen langs. Je gaat dus over de verhoging van het land, een vrij dun randje. Bij 2 zit een lastig stukje. Je Desecrator gaat ook wat hellen omdat er een dun randje over is van het verhoogde land waar je op moet blijvenJe zult dus een beetje zijwaarts meoten bewegen en tegelijk "omhoog" blijven gaan om op de rand te blijven. Lijkt moeilijker dan het is though. Dan ga je gewoon over de vlakte waar je komt, door het hek en parkeert je desecrator voor de ingang. Desecrator laten crouchen en bedien de gun. Fragse
Overigens ga ik vanavond maar eens de installatie van mijn laptop afronden. Moeten nog heel wat (school) apps op worden gezet en een beetje worden ingericht naar mijn eigen wens voor als ik over anderhalve week weer naar school moet. Maar mischien dat ik ondertussen wel even singleplayer ga (zonder tegenstanders) om meer mooie plekjes voor vehicles te zoeken enhier te plaatsen. Denk aan een Armadillo in Area22 bij de slipgate
[ Voor 19% gewijzigd door GENETX op 30-01-2008 12:07 ]
Verwijderd
Och, hogs en desecrators zijn niet zo stevig hoor GENETX. Een covops schakelt je wapens uit met een scramble, daarna is het snel met je gedaan. Een hog is zo ie zo snel eraan. En op die plekjes hoef je maar 2 shots met de anansi de schieten en je geliefde desecrator is ook aan duigen. Tis meer dat het aanvallende team dit soort dingen niet bedenkt. Ik speel tegenwoordig heel veel covops maar ik ben geen sniper maar een echte covops die dus hackt, EMPs gebruikt, backstabt en op die manier de enemy defenses verstoord. Daarvoor is een covops m.i. veel meer geschikt dan een beetje snipen (dat ik maar heel af en toe doe).
Verwijderd
En het irritante is; je kan daar (voor de dish) geloof ik ook een Titan krijgen...GENETX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:50:
[afbeelding]
Niet echt duidelijk, maar de uitleg, je zit het vlot genoeg als je het speelt:
Je gaat zeg maar buitenom. Je zult over het gras rechts van de weg moeten ter hoogte van 1. Dan ga je langs het kleine trappetje in de muur voor de Strogg, echter kun je het best wel links van de 2 bomen langs gaan. Je gata dus met de desecrator tussen de 2 bomen langs. Je gaat dus over de verhoging van het land, een vrij dun randje. Bij 2 zit een lastig stukje. Je Desecrator gaat ook wat hellen omdat er een dun randje over is van het verhoogde land waar je op moet blijvenJe zult dus een beetje zijwaarts meoten bewegen en tegelijk "omhoog" blijven gaan om op de rand te blijven. Lijkt moeilijker dan het is though. Dan ga je gewoon over de vlakte waar je komt, door het hek en parkeert je desecrator voor de ingang. Desecrator laten crouchen en bedien de gun. Fragse
Overigens ga ik vanavond maar eens de installatie van mijn laptop afronden. Moeten nog heel wat (school) apps op worden gezet en een beetje worden ingericht naar mijn eigen wens voor als ik over anderhalve week weer naar school moet. Maar mischien dat ik ondertussen wel even singleplayer ga (zonder tegenstanders) om meer mooie plekjes voor vehicles te zoeken enhier te plaatsen. Denk aan een Armadillo in Area22 bij de slipgate
Dat zou idd ook moeten kunnen jaVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:16:
[...]
En het irritante is; je kan daar (voor de dish) geloof ik ook een Titan krijgen...
Overigens is hij niet stevig, maar vooral op Slipgate ging het lekker. Er waren nog andere teammates die ook verdedigden. Een Anansi wordt ook zo uit de lucht gehaald. Je moet het ook neit zien als dat een hog of desecrator genoeg is, maar het wel een uiterst effectief middel wanneer je teammates je er bij halen. Werkelijk niks kan tegen de 2nd gun van deze voertuigen op in een verdediging. Je maait werkelijk alle GDF neer die op je af komen. Je kan wel zeggen dat je makkelijk een EMP kan gooien, krijg het maar eens voor elkaar om die te gooien VOORDAT ik je heb neergemaaid. Binnen een halve seconde lig je om een medic te schreeuwen als ik je ontdek. Ik heb ook een aantal keer (3x ofzo in 20 minuten) een EMP te voorduren gekregen, mn gun was binnen 5 seconden weer bruikbaar, rijden duurt langer maar dat is dan niet nodig. In die tijd kan ik er rustig even uit en repairen. Stap mn hog weer in om ze vervolgens neer te maaien.
Zolang je het een beetje tactisch speelt, wat hulp van je team krijgt en goed om je heen blijft kijken kun je het echt lang uithouden in de Hog. Ik heb op Slipgate een leven van 7:30 gehaald in die hog
[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 30-01-2008 12:52 ]
Verwijderd
Wat bfunk zei had ik ook eerder al gepost, het ligt net aan het aanvallende team. Op slipgate krijg ik je als Field ops daar makkelijk weg hoor Genetx, wil wel een keer demonstrerenGENETX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:49:
[...]
Dat zou idd ook moeten kunnen ja
Overigens is hij niet stevig, maar vooral op Slipgate ging het lekker. Er waren nog andere teammates die ook verdedigden. Een Anansi wordt ook zo uit de lucht gehaald. Je moet het ook neit zien als dat een hog of desecrator genoeg is, maar het wel een uiterst effectief middel wanneer je teammates je er bij halen. Werkelijk niks kan tegen de 2nd gun van deze voertuigen op in een verdediging. Je maait werkelijk alle GDF neer die op je af komen. Je kan wel zeggen dat je makkelijk een EMP kan gooien, krijg het maar eens voor elkaar om die te gooien VOORDAT ik je heb neergemaaid. Binnen een halve seconde lig je om een medic te schreeuwen als ik je ontdek. Ik heb ook een aantal keer (3x ofzo in 20 minuten) een EMP te voorduren gekregen, mn gun was binnen 5 seconden weer bruikbaar, rijden duurt langer maar dat is dan niet nodig. In die tijd kan ik er rustig even uit en repairen. Stap mn hog weer in om ze vervolgens neer te maaien.
Zolang je het een beetje tactisch speelt, wat hulp van je team krijgt en goed om je heen blijft kijken kun je het echt lang uithouden in de Hog. Ik heb op Slipgate een leven van 7:30 gehaald in die hog. Ik ben 3x kapot gegaan op slipgate, 1 keer door wat grenades en 2 andere keren door artillery. We hadden GEEN AIT staan. Je kan echt veel. Er stonden daar ook nog 2 werkloze APT's. Verder maai ik ook vlot vehicles aan gort. Nee, ze hadden de handen vol aan mij.
1 Vampire en het is over, ik snap het wel want je maakt de taak van de aanvallers er wel moeilijker door, omdat ik een vampire of artillery nodig heb om jou daar weg te krijgen kan ik niet hacken en moet de rest van mijn team die taak overnemen, als dat goed loopt is er niks aan de hand maar je weet hoe die dingen gaan.
Het gaat er gewoon om dat je het de tegenpartij wat moeilijker maakt, dat ze niet blind 6 cov ops naar de slipgate kunnen laten gaan, die maai jij immers allemaal neer, dan is het de taak van een field ops om jou uit te schakelen terwijl de rest op dat moment naar de slipgate rent en gaat hacken, als er 2 tegelijk hacken gaat het ook ongeloofelijk snel dan zijn ze klaar voor jij terug bent, maar jij bent natuurlijk ook niet de enige Strogg. Dus ik snap je wel maar zoals ik al zei voor elke verdediging is een aanval te bedenken en andersom ook.
Zag gisteren ook een Desecrator onder een gebouw schuilen op Canyon, op die wijze kon hij niet geraakt worden door een Vampire, maar hij was ook niet wendbaar waardoor de tank hem makkelijk uitschakelde zeker icm een soldier met de rocket launcher.
We snappen elkaar wel volgens mij en de rest heeft er misschine ook nog wat aan