snap wat je bedoelt, ik ben ook paar keer gerespawned, speelde af en toe medic, niet omdat we geen medics hadden, maar omdat die liever een spawnhost maakte dan hun teammaat beter te maken, ook bleven ze continu in dat gangetje staan (area 22 is het toch, naja, boeiend) en liepen ze niet de hal in, zodat als je de bom wou plaatsen, dat niet zo goed ging.
Ook die APT in het begin, mensen, ben je field op, maak dat ding dan DOOD met airstrike,

, of schiet het kapot met je rocketlauncher. Ik haalde maar net het gebouw, en dan moest je nog medic zijn, want anders was je zo dood. Baalde wel dat jij de mininglaser had gedaan

je was er echt snel (ik pakte pas de hog op het moment dat jij al bezig was met constructen)
Bij het spawnpoint was ook irritant. Er lag een sniper op de bergen, maar NIEMAND ging er naar toe (uiteindelijk zelf gedaan, maar onze covert op had het moeten doen). Ook was er 1 of andere idioot die continu airstrikes op onze spawnplek gooide, maar iedereen liep snel naar binnen, niemand liep achter die idioot aan om hem te doden

Naja, we hebben nog gewonnen, dat is het positieve gedeelte

(alhoewel, jij heb gewonnen

) Hoop vandaag nog is wat mensen tegen te komen, is meestal wel wat leuker.
edit:
Ik zit een beetje met m'n autoexec te klooien, klein vraagje, ik wil muis 4 gebruiken om als medic m'n reviver te pakken, maar als ik die heb, moet het juist weer use zijn. Wat moet ik dan instellen? En hebben jullie nog leuke tips?
edit2:
Heerlijk, ik bedoel: je zou maar ongestoord kunnen QW'en. Gelukkig hebben we Punkbuster, vandaag met een nieuwe idee, ik verlies mijn sleutel pakketjes

Heel fijn
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 19-01-2008 13:15
]