Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Lekker... gelijk dikke error met de 1.4 patch :<

Wrong Game DLL API version (expected '8' but found '6').
You will need to obtain an updated version of this mod.

maar na een videokaart update deed 'ie het weer prima.

[ Voor 78% gewijzigd door Fuzzy op 16-01-2008 19:21 . Reden: updaten was noodzakelijk ]

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aiai, ben hem nu aan het downloaden :) ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:36:
aiai, ben hem nu aan het downloaden :) ben benieuwd.
Met hem

GENETX gaat weer voluit ETQW aangezien Simcity bij mij nu random crasht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05

Goner

What can I do you for ?

Heb net de on-line update gedaan, minuutje of 10 ...
Resultaat :
\My Documents\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars\ETQW-client-1.0-1.4-update.exe

ga nu on-line, zal me benieuwen ...

UPDATE: ben 3 keer op een server aangelogd en 3 keer na een paar minuten weer er af gegooid, 1 keer terwijl ik in de MCP zat.

waar zit die tutorial ?? ETQW vroeg de eerste keer dat ik on-line ging of ik niet eerst offline wilde oefenen, maar dat leek me overbodig ...

EDIT: OK, tutorial is 'training' mode ... en na die even gespeeld te hebben, gaat alles goed.

[ Voor 50% gewijzigd door Goner op 15-01-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:42
Net ff met de nieuwe patch zitten spelen, ff singleplayer gedaan :) Echt super dat ze er nu een tutorial in hebben gegooid. Ook legt ie best veel dingen uit tijdens het spelen dus tijdens tutorial kan je al lekker spelen, wat toch wel een plus is vergeleken met sommige games waar je eerst alles moet lezen enzo voordat je de handeling kan doen.

Zelf vind ik de tutorial wel handig aangezien ik nog niet echt alle mappen ken+ weet wat de objectives zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Ikkuh84 op 15-01-2008 19:54 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Het nieuwe eind-scherm ziet er goed uit. Jammer dat de "new record" zo lang blijft staan. Ook het "mcp gaat niet verder kapot als hij niet kan rijden" is even wennen. Iedereen bleef er maar op schieten :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:13
wat houd advanced hud eigenlijk in. ik zie geen enkel verschil als ik het aanzet. verder vind ik het jammer dat ze de anansi, tormentor en icarus zwakker hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Butz0rs schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:29:
verder vind ik het jammer dat ze de anansi, tormentor en icarus zwakker hebben gemaakt.
Ik niet ... valt me vaak op dat hele mappen gedomineerd worden door de Tormentor en Icarus, vooral als de GDF zoals bijv. in Valley in het begin helemaal geen vliegend materiaal heeft.
En de onuitputtelijke voorraad stroy-bombs is/was(?) natuurlijk helemaal bezopen ... :(
De GDF hoort gewoon een jet-pack te krijgen. Maak het nu wel mee dat de halve Strogg-bezetting een Icarus pakt, de bergen invliegt en van alle kanten gaat zitten snipen (en dan hebben ze ook nog niet het probleem dat zoals bij een cov ops de munitie op raakt!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de Icarus vindt ik het niet jammer, mogen ze van mij ook nog steeds uit de game halen, geeft de Strogg toch al vaak een voordeel omdat zij op, voor de GDF, onbereikbare plaatsen kunnen komen en het resulteerde vaak in beetje "lame" gedrag met die dingen, maar ja.....het is een "feature".

Gisteravond wel weer even lekker gespeeld al was het op de server met Goner en Genetx erg oneerlijke teams, had het gevoel dat de meesten aan Strogg kant aan het kijken waren wat er veranderd was na de patch en de GDF gewoon met de missies bezig was waardoor we als Strogg kansloos weggespeeld werden, daarna nog op servers gezeten die onderuit gingen, hopelijk gepland en niet als gevold van 1.4, vanavond weer even proberen.
Helaas nog geen nieuws over de Khaos server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:53:
Van de Icarus vindt ik het niet jammer, mogen ze van mij ook nog steeds uit de game halen, geeft de Strogg toch al vaak een voordeel omdat zij op, voor de GDF, onbereikbare plaatsen kunnen komen en het resulteerde vaak in beetje "lame" gedrag met die dingen, maar ja.....het is een "feature".
Mee eens. Ik ken verscheidene mensen die in een direct vuurgevecht compleet opgevreten worden, maar die door bijna alleen Strogg te spelen en dan te stroybomben en acc lacerator/flyer drone te gebruiken zich 'staande' weten te houden. Ik weet het; het is oorlog en dan mag alles, maar er zijn weinig dingen die meer schreeuwen 'ik heb 0 talent en geen ballen', dan continu vanuit een Icarus stroybombs op reparerende engineers o.i.d. smijten. Ik heb iemand als -en ik weet het, dit is niet netjes van me- -sGs-Blacktulp werkelijk nog nooit 'gewoon' op de grond gezien. Altijd deployables stroybombend of vanaf daken mensen met flyerdrones killend. Die kun je soms letterlijk een heel potje lang niet fysiek tegen het lijf lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:42
Leuk nieuwe patch zijn alleen veel mensen die erover klagen en alle servers waren gecrashed? Belangrijkste is imo ET:QW TV dat kan voor meer publiciteit zorgen, en de boost zijn die competitieve community nodig heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Zenix op 16-01-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:37:
[...]

Mee eens. Ik ken verscheidene mensen die in een direct vuurgevecht compleet opgevreten worden, maar die door bijna alleen Strogg te spelen en dan te stroybomben en acc lacerator/flyer drone te gebruiken zich 'staande' weten te houden. Ik weet het; het is oorlog en dan mag alles, maar er zijn weinig dingen die meer schreeuwen 'ik heb 0 talent en geen ballen', dan continu vanuit een Icarus stroybombs op reparerende engineers o.i.d. smijten. Ik heb iemand als -en ik weet het, dit is niet netjes van me- -sGs-Blacktulp werkelijk nog nooit 'gewoon' op de grond gezien. Altijd deployables stroybombend of vanaf daken mensen met flyerdrones killend. Die kun je soms letterlijk een heel potje lang niet fysiek tegen het lijf lopen.
Totaal met je eens, ik vraag me dan ook af of die mensen daar nou echt plezier uit halen, ik geniet er wel enorm van als ik die figuren met een welgemikt tankschot naar de volgende respawn help.
Als je met een Icarus mensen van een objective houd is nog te begrijpen, maar ben ook benieuwd nu na de patch, want ze zouden nu makkelijker te locken moeten zijn met de Rocket Launcher.
Had trouwens gisteren ook het gevoel dat de Lacerator en Assault Rifle meer schade aanrichten aan de Anansi/Tormentor, hebben die als gevolg van balans zwakker armour gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Zenix schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:42:
Leuk nieuwe patch zijn alleen veel mensen die erover klagen en alle servers waren gecrashed? Belangrijkste is imo ET:QW TV dat kan voor meer publiciteit zorgen, en de boost zijn die competitieve community nodig heeft.
Gelukkig kwamen ze gisteravond al met de hotfix om die crash te verhelpen. Blijft het wel bijzonder waarom ze een patch uitsturen met zo'n grote bug. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
DaMorpheus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:04:
[...]

Gelukkig kwamen ze gisteravond al met de hotfix om die crash te verhelpen. Blijft het wel bijzonder waarom ze een patch uitsturen met zo'n grote bug. 8)7
Met et waren de patches ook lang niet bugvrij dus dat verbaasd me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze patchen iig de bugs zo snel mogelijk die door een patch komen.

EA Anyone? Need for Speed Pro Street patch 1.1 * kuch*

[ Voor 4% gewijzigd door GENETX op 16-01-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoorde een tijdje terug ook al van ellende met Medal of Honor:Airborne ... weet niet of die patch er intussen eindelijk is.
DaMorpheus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:04:
Gelukkig kwamen ze gisteravond al met de hotfix om die crash te verhelpen.
Was dat voor servers ?? Heb niks van een client-hotfix gemerkt ...
Ik had wel problemen op de eerste de beste 3 servers waar ik rond 20:00 inlogde, hield het hoogstens 3 minuten vol en lag ik er uit ... vreemd genoeg was dat afgelopen toen ik offline een trainings-rondje hade gedaan. Toeval ??
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:53:
Helaas nog geen nieuws over de Khaos server.
He ? Oh wacht, ik zie het ... dacht dat-ie er gewoon was, maar dat is (Nlthegameworld.nl) Kaos.

[ Voor 63% gewijzigd door Goner op 16-01-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk idd dat rond 8 uur die patch wat op de servers kwam. Veel servers vlogen er uit terwijl anderen wel goed werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Goner schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Was dat voor servers ?? Heb niks van een client-hotfix gemerkt ...
Ik had wel problemen op de eerste de beste 3 servers waar ik rond 20:00 inlogde, hield het hoogstens 3 minuten vol en lag ik er uit ... vreemd genoeg was dat afgelopen toen ik offline een trainings-rondje hade gedaan. Toeval ??
Dat is een serverside patch, wij waren welk wat uurtjes bezig alle ranked QW servers up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:50:
[...]

Totaal met je eens, ik vraag me dan ook af of die mensen daar nou echt plezier uit halen, ik geniet er wel enorm van als ik die figuren met een welgemikt tankschot naar de volgende respawn help.
Als je met een Icarus mensen van een objective houd is nog te begrijpen, maar ben ook benieuwd nu na de patch, want ze zouden nu makkelijker te locken moeten zijn met de Rocket Launcher.
Had trouwens gisteren ook het gevoel dat de Lacerator en Assault Rifle meer schade aanrichten aan de Anansi/Tormentor, hebben die als gevolg van balans zwakker armour gekregen?
Kijk, eigenlijk zou je blij met zulke mensen moeten zijn. Doden/vernielen met stroybombs en flyerdrones is de meest inefficiënte manier denkbaar om doelen uit te schakelen. Deze mensen helpen hun team niet (voldoende), dus hoef je je eigenlijk geen zorgen om ze te maken. Maar ze zijn zo verdomde irritant dat ik vooral daarom de Anansi heb leren vliegen. En als ik dan zo'n figuur gestrekt op een dak zie liggen, dan begraaf ik hem ter plekke met een LAW/rocket salvo. En ik weet ook de Icari aardig te raken door een LAW op de plek te schieten waar ze denken te kunnen gaan landen.
Maar de dagen van de vliegers zijn denk ik geteld; net even een rondje Tormentor gedaan en de langere flare-reload tijd maakt je wat mij betreft veel te kwetsbaar. Dit wordt afstand houden, of echt een master met dat ding worden en fenomenaal gebruik maken van het terrein. Ik ga voor het laatste, want ik houd niet van deployables beschieten, ik vlieg liever mensen van hun Husky af met m'n Tormentor.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:35
Kan iemand mij helpen ik heb de nieuwe patch erop gezet maar nu krijg ik overal uitleg van.
Je hoort de hele tijd een stem die zeg wat ik moet doen en die het me meld als ik dood ben.
Hoe krijg ik die uit ik wordt er gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
koetsier88 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:56:
Kan iemand mij helpen ik heb de nieuwe patch erop gezet maar nu krijg ik overal uitleg van.
Je hoort de hele tijd een stem die zeg wat ik moet doen en die het me meld als ik dood ben.
Hoe krijg ik die uit ik wordt er gek van
Door niet de eerste optie te kiezen bij single player, maar easy - medium of hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of door het spel online te spelen, zoals het bedoelt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Het lijkt allemaal een stuk vlotter te gaan: het repairen, het reloaden van artillery, en armen van mines. Komt het spel wel ten goede denk ik.

Jammer dat mijn stats een beetje gek doen. Net een achievement gehaald. Nu in het spel 1st LT, maar op de stats pagina niet, terwijl daar het achievement ook unlocked staat..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:s, raar, maar dat komt allemaal wel goed

speelde net heerlijk, meteen bijna de mining laser geconstructed, word ik neergeschoten en gekickd: punkbuster shit :( paar keer weer geprobeert, maar ik word steeds gekicked. Zeer irritant, en het bederft m'n speelplezier een btje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Altijd leuk, denk je een keer te gaan sniperen; verdedigd werkelijk niemand the generator op the ark. Binnen 2 minuten 2 explosives planted en geen engineer in het team.. -> disonnect.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zenix schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:42:
Belangrijkste is imo ET:QW TV ...
TV ?? Wat heb ik gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Ik heb singel player op hard gezet maar als er wat info boven in beeld komt wordt dat nu ook verteld en dat was hiervoor niet.
Timocos schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:18:
[...]

Door niet de eerste optie te kiezen bij single player, maar easy - medium of hard.

[ Voor 7% gewijzigd door koetsier88 op 16-01-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
Goner schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:29:
[...]

TV ?? Wat heb ik gemist ?
Zit in nieuwe patch :P

Heb net de patch ff getest speelt niet slecht was alweer tijdje geleden dat ik gespeeld had maar vind het wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

het mikken is een stuk verbeterd. ik hoef niet meer te leaden of laggen (respectievelijk, vóór mijn doel of achter mijn doel mikken), en de hoofdhitbox is een stuk kleiner, werkt verschrikkelijk fijn in close combat

wel jammer vind ik de icarus hitbox die bijna 2 keer zo groot is zodat werkelijk iedereen dat ding kan locken/neerhalen.

tooltips irritant, maar das een kwestie van transparency omlaag schuiven.

ik vind het een goeie verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zal best, maar wat me effe ontgaat is waar TV voor staat ... ? Televisie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, Televisie. Op die manier kan je wars live kijken. Als het net zoals ET:TV is geimplementeerd kun je of het "shoutcaster"-kanaal pakken waarbij je dan de regiseur volgt en zijn beelden krijgt met commentaar. verder kun je ook gewoon alles doen dat je doet tijdens spectator mode. Is wel eens leuk! Heb ooit eens een war gezien en zou nu wel eens vaker wat mooie finales willen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
Nickbn schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:52:
het mikken is een stuk verbeterd. ik hoef niet meer te leaden of laggen (respectievelijk, vóór mijn doel of achter mijn doel mikken), en de hoofdhitbox is een stuk kleiner, werkt verschrikkelijk fijn in close combat

wel jammer vind ik de icarus hitbox die bijna 2 keer zo groot is zodat werkelijk iedereen dat ding kan locken/neerhalen.

Jazeker, mijn skill is in aimen opeens stuk hoger >:) Zijn ook veel mensen daarom niet blij met de patch want ze kunnen opeens niet meer goed aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickbn schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:52:

Het is wennen; de headshots zijn minder talrijk en spray and pray met de AR is er niet meer bij. Veel eerlijker wat mij betreft, al zal het wel even duren voor ik eraan gewend ben. Misschien moet ik meer op het bovenlichaam gaan richten, maar ik blijf voorlopig toch proberen om die headshots te maken. Benieuwd hoe hard de snipers zullen huilen, nu ze echt goed moeten gaan richten voor die one shot kills...
Sommige dingen zijn wat minder positief: lichtjes op mines, langere flare reload tijd en enorm verminderde kracht van de wapens tegen deployables voor vliegtuigen, apt lock en prox mine trigger waarschuwingen en een MCP die nu toch misschien weer net iets te makkelijk weer aan het rijden te krijgen is. Voordeel van dat laatste is wel dat ik nu al verscheidene potjes heb gespeeld die echt tot op de laatste seconde spannend waren, omdat ze eens niet eindigden in het kapot spammen van de MCP, maar bij het einddoel, waar flink geknokt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:36:
[...]

Het is wennen; de headshots zijn minder talrijk en spray and pray met de AR is er niet meer bij. Veel eerlijker wat mij betreft, al zal het wel even duren voor ik eraan gewend ben. Misschien moet ik meer op het bovenlichaam gaan richten, maar ik blijf voorlopig toch proberen om die headshots te maken. Benieuwd hoe hard de snipers zullen huilen, nu ze echt goed moeten gaan richten voor die one shot kills...
Sommige dingen zijn wat minder positief: lichtjes op mines, langere flare reload tijd en enorm verminderde kracht van de wapens tegen deployables voor vliegtuigen, apt lock en prox mine trigger waarschuwingen en een MCP die nu toch misschien weer net iets te makkelijk weer aan het rijden te krijgen is. Voordeel van dat laatste is wel dat ik nu al verscheidene potjes heb gespeeld die echt tot op de laatste seconde spannend waren, omdat ze eens niet eindigden in het kapot spammen van de MCP, maar bij het einddoel, waar flink geknokt werd.
Die MCP vind ik een flinke verbetering. Ik zag de laatste tijd vooral veel spamming op de MCP waardoor de MCP maps alleen maar XP whoring voor de Strogg waren, nu moeten de spelers aan de Strogg kant ineens een tactiek bedenken die meer inhoudt dan in een desecrator zitten en op de vuurknop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:15:
[...]

Die MCP vind ik een flinke verbetering. Ik zag de laatste tijd vooral veel spamming op de MCP waardoor de MCP maps alleen maar XP whoring voor de Strogg waren, nu moeten de spelers aan de Strogg kant ineens een tactiek bedenken die meer inhoudt dan in een desecrator zitten en op de vuurknop drukken.
De maps met een MCP resulteerde inderdaad bijna altijd in een XP whoring campagne van de Strogg waar alle voertuigen bij werden betrokken om de MCP van zijn bestemming te houden, uiteindelijk ook wel het doel voor de Strogg natuurlijk, maar was weinig skill of tactiek voor nodig. Met de nieuwe patch zal er toch weer wat aanpassing nodig zijn aan de speelstijl, sommige dingen ben ik ook niet zo blij mee, kan ook gewenning zijn maar inderdaad de flare reload tijd is zo'n punt wat ik als negatief beoordeel op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Ik heb nog steeds dat ik overal uitleg van krijg als ik online ben.
Ik heb bij single player skils al op hard gezet.
Het is heel irritant dat je te horen krijg hoe ik mijn radar neer moet zetten of wat ik moet doen.
Weet iemand hoe je dit uit kan zetten
Ik heb dat nog nooit gehad heb het nu bij de update van de nieuwe patch

[ Voor 12% gewijzigd door koetsier88 op 17-01-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Laat maar heb het al gevonden
koetsier88 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:36:
Ik heb nog steeds dat ik overal uitleg van krijg als ik online ben.
Ik heb bij single player skils al op hard gezet.
Het is heel irritant dat je te horen krijg hoe ik mijn radar neer moet zetten of wat ik moet doen.
Weet iemand hoe je dit uit kan zetten
Ik heb dat nog nooit gehad heb het nu bij de update van de nieuwe patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
koetsier88 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:12:
Laat maar heb het al gevonden

[...]
Als je meteen ff erbij vermeld wat je hebt gedaan zodat het weg is ....

Maarja voor de mensen waarbij nog steeds die stem erdoorheen praat, ga naar geluid opties en daar zet je sound tooltip off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt timocos, handig dat je het vermeld (niet dat ik er last van heb)

ben het met alle dingen uit de patch eens eigenlijk. 't maakt het spel gewoon leuker, wel weer ff wennen aan het richten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:36:
[...]

lijkt me leuker dan de spam idd. Het spammen nu word niet meer beloond met xp, maar gestraft met minder ammo. natuurlijk kan je blijven spammen met een beetje stroyent verdelen, maar als het geen zin heeft houd het snel op, nieuwe mcp is dus een hele verbetering.

Jammer is nog steeds dat de sniper nog steeds makkelijk als shotgun kan fungeren, hier moet imho, echt nodig iets aan gedaan worden, want er is niks vervelenders dan een shotgun die uitgerangeerd word door een sniper rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

langere laadtijd, lange loop maakt het richten ook moeilijker? is dat niet zo? speel nooit met beide wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:09:
langere laadtijd, lange loop maakt het richten ook moeilijker? is dat niet zo? speel nooit met beide wapens.
Ik weet ook niet hoe Nick dat precies bedoelt. Er zijn idd een paar mensen die ook van point blank range je nog stelselmatig neer kunnen knallen met een railgun/sniper rifle (boqu, nkm, dat soort lui), maar om nou te zeggen dat ik vaak van dichtbij door een infil/covop wordt neergeschoten... Maar een heel enkele keer gebeurt het dat iemand zich in een reflex omdraait, de trekker overhaalt en een headshot scoort met zo'n gun en van (heel) dichtbij kan dat zonder de scope te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:56:
[...]

Ik weet ook niet hoe Nick dat precies bedoelt. Er zijn idd een paar mensen die ook van point blank range je nog stelselmatig neer kunnen knallen met een railgun/sniper rifle (boqu, nkm, dat soort lui), maar om nou te zeggen dat ik vaak van dichtbij door een infil/covop wordt neergeschoten... Maar een heel enkele keer gebeurt het dat iemand zich in een reflex omdraait, de trekker overhaalt en een headshot scoort met zo'n gun en van (heel) dichtbij kan dat zonder de scope te gebruiken.
nou, bij mij beperkt dat zich nooit tot een enkele keer, maar te vaak.
verder wil ik nog effe kwijt dat snipers, echt enorm irritant kunnen zijn. Ik vind het netjes dat ze zo goed kunnen schieten, maar als je niet eens in de buurt kan komen omdat meneer (of mevrouw) zo enorm goed aimed.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totally true,

- That was trully a good game. Cheers!
(Sorry for replying in English, but i do not yet know Dutch, since I am from Sweden).

For the rest that "hate" what I do in the game... well it's just a game and according to both ID and Splash Damage, it is ok to shoot at the turrets, even in the base. It might be considered as "lame", but still it is ok to do. Some Server Admins choose another approach and then I adjust to these rules.

But now when the 1.4 patch is out, things have changed a bit. Now the use of oblierators/rockets/avp and so on is more efficient since the decoys do not work as before, but that is just an even greater and fun challenge. :)

Also I have started to play in clans wars, and there we do not use the aircrafts at all. ;)

Have a nice day and see you in the battlefield.
/ Zhaman
GENETX schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:13:
Zit net even op de statspage te kijken. Bfunk zit <100 best players #94. Congrats :)

En ik heb gister tegen de op 1 na beste Tormentor vlieger (zhaman) gevlogen. Hij had echter da Anansi en ik de Tormentor. Toch heerlijk gevlogen en hoewel ik het idee had dat hij wel wat beter was deden we niet zoveel voor elkaar onder om vervolgens aan het eind elkaar konden complimenteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickbn schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:22:
[...]

nou, bij mij beperkt dat zich nooit tot een enkele keer, maar te vaak.
verder wil ik nog effe kwijt dat snipers, echt enorm irritant kunnen zijn. Ik vind het netjes dat ze zo goed kunnen schieten, maar als je niet eens in de buurt kan komen omdat meneer (of mevrouw) zo enorm goed aimed.... :(
Wel, probeer het zelf maar eens om iemand van dichtbij met een sniper rifle af te knallen, dan krijg je vanzelf meer respect voor die skill. Ik doe het ze niet na.
Zelf vecht ik nooit met een AR/lacerator van afstand tegen een goede sniper. Als de sniper ergens op een berg bivakkeert, dan probeer ik hem van dichtbij in z'n rug aan te vallen of, veel makkelijker, ik geef m'n piloten een seintje en die helpen hem daarna meestal snel de vernieling in (jij hoeft alleen maar even Sjakie te voip'en).
Maar ik vermoed dat jij ook battles tegen andere clans speelt (4 on 4? 6 on 6? infantry only?) speelt en dan ga je meer mensen tegenkomen die meestal juist niet ergens op een berg liggen, maar die die railgun/rifle overal meeslepen en die uit alle hoeken en standen raak kunnen schieten. Dan is het zaak de afstand zo snel mogelijk te overbruggen, door te bunnyhoppen met pistol/blaster/knife/spikes, gebruik te maken van de dekking die het terrein biedt, random te bewegen (bukken helpt) en pas dichtbij over te schakelen naar je main weapon. Anders ben je dood, zo simpel is het.
Ik heb inmiddels een paar mensen gezien die echt volkomen gehakt van je maken als je niet snel genoeg bent (en op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat iemand beter is). Pas nog speelde ik met ene hellohello (http://stats.enemyterritory.com/profile/hellohello) als Strogg op Valley. Stomme naam, maar een afschuwelijk goede speler. Kwam met meer dan 150 kills uit de NA campaign zetten, waarvan 81 op Valley. Enkel railgun (van dichtbij) en lacerator (rambo tech) kills. GDF flipte de pan uit, ze konden de MCP niet eens benaderen zonder geraild te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:17:
Als de sniper ergens op een berg bivakkeert, dan probeer ik hem van dichtbij in z'n rug aan te vallen of, veel makkelijker, ik geef m'n piloten een seintje en die helpen hem daarna meestal snel de vernieling in
Als ze me echt irriteren, switch ik meestal even naar field ops en gooi een salvo op de helling waar ze liggen. Niets zo leuk als door je richter te blijven kijken en ze op te zien springen om de granaten te ontlopen ... lukt meestal niet >:)

Ik heb echt een pesthekel aan snipers. Ik speel allen cov ops (en dan alleen met scoped assault rifle) als er gehacked moet worden of er een radar nodig is), maar nooit zoals het overgrote deel om te gaan liggen kamperen en maar te blijven snipen en zich gewoon niks van het team of objectives aantrekken.
Ik erger me nu in Frontlines:Fuel of War af en toe ook al kapot aan de snipers en drones ...
Timocos schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:22:
Maarja voor de mensen waarbij nog steeds die stem erdoorheen praat, ga naar geluid opties en daar zet je sound tooltip off.
Voor degenen die nog steeds zoeken :
Options - Game Settings - Advanced - Misc - Tooltip Sounds
je kunt het altijd aan/uit zetten of alleen uit (mute) in multiplayer.

[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 18-01-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:17:
[...]

Wel, probeer het zelf maar eens om iemand van dichtbij met een sniper rifle af te knallen, dan krijg je vanzelf meer respect voor die skill. Ik doe het ze niet na.
Zelf vecht ik nooit met een AR/lacerator van afstand tegen een goede sniper. Als de sniper ergens op een berg bivakkeert, dan probeer ik hem van dichtbij in z'n rug aan te vallen of, veel makkelijker, ik geef m'n piloten een seintje en die helpen hem daarna meestal snel de vernieling in (jij hoeft alleen maar even Sjakie te voip'en).
meestal zit sjakie tot mijn ergernis bij de tegenpartij, maar voor de rest houd hij er compleet zijn eigen agenda op na, maar het is af en toe handig idd , maar vaker strontvervelend :)
Maar ik vermoed dat jij ook battles tegen andere clans speelt (4 on 4? 6 on 6? infantry only?) speelt en dan ga je meer mensen tegenkomen die meestal juist niet ergens op een berg liggen, maar die die railgun/rifle overal meeslepen en die uit alle hoeken en standen raak kunnen schieten. Dan is het zaak de afstand zo snel mogelijk te overbruggen, door te bunnyhoppen met pistol/blaster/knife/spikes, gebruik te maken van de dekking die het terrein biedt, random te bewegen (bukken helpt) en pas dichtbij over te schakelen naar je main weapon. Anders ben je dood, zo simpel is het.
Ik heb inmiddels een paar mensen gezien die echt volkomen gehakt van je maken als je niet snel genoeg bent (en op een gegeven moment moet je ook gewoon toegeven dat iemand beter is). Pas nog speelde ik met ene hellohello (http://stats.enemyterritory.com/profile/hellohello) als Strogg op Valley. Stomme naam, maar een afschuwelijk goede speler. Kwam met meer dan 150 kills uit de NA campaign zetten, waarvan 81 op Valley. Enkel railgun (van dichtbij) en lacerator (rambo tech) kills. GDF flipte de pan uit, ze konden de MCP niet eens benaderen zonder geraild te worden.
En toch voelt het alsof het een oneerlijk voordeel is, van veraf op vrij open terrein maak ik geen kans, en van dichtbij ook al niet, een effectieve tegenoplossing anders dan naderen met een voertuig heb ik nog niet gehad., Op welke servers speel je trouwens?

Wij spelen zelf trouwens (helaas) geen clanwars. ons teampje is te klein en onze skill in teamplay is te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer wat gespeelt, zag pas dat genetx meespeelde toen hij de laatste objective opblies, (oooh, dat scheelde weinig zeg, echt op het allerlaatsts), terwijl hij alle 3 de objectives had gedaan en beste technician was.. :) Was een leuk potje, veel goede medics, leuke tegenpartij. Heb de laatste tijd niet zoveel America gespeeld, maar het was toch wel weer leuk vandaag.Speelde ook nog even met G0ner vandaag, werd helaas van de server gekicked door punkbuster (grr)

Probeer ik vandaag ook heel de tijd m'n constuct objective te halen, zodat ik weer een shield heb, is net iemand me voor, of doet iemand net iets meer :( ach, morgen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik speelde net even medic, maar het lijkt wel of er iets is veranderd in de HUD ?? Ik zie een symbool dat er iemand gewond is op de mini-map, hol er naar toe en kreeg dan normaal het symbool, naam + afstand ook op de HUD ... maar nu niet meer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:10:
Ik speelde net even medic, maar het lijkt wel of er iets is veranderd in de HUD ?? Ik zie een symbool dat er iemand gewond is op de mini-map, hol er naar toe en kreeg dan normaal het symbool, naam + afstand ook op de HUD ... maar nu niet meer ??
Misschien is dat de advanced HUD :). Ik probeerde uit te zoeken wat de advanced HUD nou toch was, maar misschien is advanced gewoon de oude HUD en de nieuwe HUD vereenvoudigd voor nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Fijn dat er eindelijk een tutorial is, ik speel via steam maar geen idee hoe alles werkt e.d. Ook geen manual natuurlijk :X

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu je het zegt Goner, dat had ik vandaag ook regelmatig, maar daar waren nog al wat gebouwen en verdiepingen, dus k dacht dat k de persoon gewoon miste. Misschien zijn het tegenwoordig ook lijken van de tegenstander, om spawn host van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nee, ik heb advanced HUD aan staan ... het is echt veranderd :

http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=21109
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=21302

En de meningen lopen nogal uiteen ...
Ik vind het waardeloos zoals het nu is. Heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik het ankh-symbool voor de medic via de mini-map (in de HUD istie echt weggehaald!) volg en dan ergens sta zonder dat er iemand die te 'reviven' is te bekennen ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:39:
net weer wat gespeelt, zag pas dat genetx meespeelde toen hij de laatste objective opblies, (oooh, dat scheelde weinig zeg, echt op het allerlaatsts), terwijl hij alle 3 de objectives had gedaan en beste technician was.. :) Was een leuk potje, veel goede medics, leuke tegenpartij. Heb de laatste tijd niet zoveel America gespeeld, maar het was toch wel weer leuk vandaag.Speelde ook nog even met G0ner vandaag, werd helaas van de server gekicked door punkbuster (grr)

Probeer ik vandaag ook heel de tijd m'n constuct objective te halen, zodat ik weer een shield heb, is net iemand me voor, of doet iemand net iets meer :( ach, morgen dan :)
Was idd een mooie pot, alleenm was het team nogal van het kaliber "Oh nee mn stats...". Jij was volgens mij wat aan het sniperen.covoppen. De map die we speelden was Area 51 (of was het 52?). Eerst had ik dat verrekte GDF spawn gepakt. Die hele bunker was gewoon leeg, mar nee hoor men ging steeds niet. Het duurde volgens mij tot 7-8 minuten voor eht einde voor ik eindelijk die generator opblies na als enige een stuk of 10 pogingen te hebben gedaan. Daarna snel ondertussen respawned als engineer. Snel met een hig naar die mininglaser (een eikel pakte de tor net voor mn neus weg :( ) en was gelukkig net op tijd. GDF waren ook sukkels aangezien ze pas aankwamen toen ik klaar was. Daarna was het team daarbinnen ook weer veels te afwachtend om geen deaths te krijgen. Gelukkig kon ik er wel doorheen knallen. In de laatste seconden toen mijn bom was gearmed kreeg de rest van het team een beetje door dat we nog konden winnen ook.. _/-\o_

Well, 10 seconden voor het einde ontplofte mijn bom, maar ik had niet echt het gevoel dat mn team me ook maar ergens heeft geholpen behalve 20 seconden mn bom te beschermen... 8)7 Op Het laatst was ik de enige(!) soldier, pas toen ik dat zei kwam er nog maar eentje bij op een team van 10 man.

Van mijn kant een geweldige pot, maar het was meer GENETX 1 - 0 GDF

RoeAntSte wil ik niks kwalijk nemen verder, hij zal prima zn werk hebben gedaan, maar het team had wel alles wat meer mogen verdelne met een stuk of 5 medics volgens mij en verdedigend spelen ipv aanvallen. Het scheelde weinig of we hadden verloren terwijl het team zoveel beter had kunnen spelen ;(

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 19-01-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap wat je bedoelt, ik ben ook paar keer gerespawned, speelde af en toe medic, niet omdat we geen medics hadden, maar omdat die liever een spawnhost maakte dan hun teammaat beter te maken, ook bleven ze continu in dat gangetje staan (area 22 is het toch, naja, boeiend) en liepen ze niet de hal in, zodat als je de bom wou plaatsen, dat niet zo goed ging.

Ook die APT in het begin, mensen, ben je field op, maak dat ding dan DOOD met airstrike, :s, of schiet het kapot met je rocketlauncher. Ik haalde maar net het gebouw, en dan moest je nog medic zijn, want anders was je zo dood. Baalde wel dat jij de mininglaser had gedaan :p je was er echt snel (ik pakte pas de hog op het moment dat jij al bezig was met constructen)

Bij het spawnpoint was ook irritant. Er lag een sniper op de bergen, maar NIEMAND ging er naar toe (uiteindelijk zelf gedaan, maar onze covert op had het moeten doen). Ook was er 1 of andere idioot die continu airstrikes op onze spawnplek gooide, maar iedereen liep snel naar binnen, niemand liep achter die idioot aan om hem te doden :( Naja, we hebben nog gewonnen, dat is het positieve gedeelte ;) (alhoewel, jij heb gewonnen ;)) Hoop vandaag nog is wat mensen tegen te komen, is meestal wel wat leuker.

edit:

Ik zit een beetje met m'n autoexec te klooien, klein vraagje, ik wil muis 4 gebruiken om als medic m'n reviver te pakken, maar als ik die heb, moet het juist weer use zijn. Wat moet ik dan instellen? En hebben jullie nog leuke tips?

edit2:

Heerlijk, ik bedoel: je zou maar ongestoord kunnen QW'en. Gelukkig hebben we Punkbuster, vandaag met een nieuwe idee, ik verlies mijn sleutel pakketjes :X Heel fijn |:( 8)7 :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik kwam in het begin bij die jamming generator door de Tormentor te pakken, ook 1 van mn dingen. Was toch unused en drop me daarmee zelf in het midden van de strijd. In Area 22 (dankje :+ ) land ik bij die jamming generator altijd op het dak en ga vanuit daar naar beneden. Een mooie route die niet in de gaten wordt gehouden ;)

Over je autoexec, geen idee. Je zou er wel een toets bij kunnen aankoppelen om een soort van Fn functie te creëren. Bv CTRL+Mouse4 om zo speciale dingen er op te zetten voro alle classes. Kan je hem ook gebruiken als engineer met die tang, soldier en dan de bom pakken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een idee :) al zou het toch het geniaalst zijn als ik die ctrl knop niet hoefte te gebruiken ;)

Via het dak ga ik ook is doen :) Is wel een mooi idee, er is idd nooit iemand daarboven. Maarja, eerst weer punkbuster maken (ik begin dat programma te haten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Vandaag echt een half uur bezig geweest om in een leuke server terecht te komen, toen degame maar uitgezet. Zeker 4 servers kwam ik op 17 minuten binnen en had 1 kant al 3 van de 4 objectives gedaan.

Laatste server die ik probeerde was de Refinary waarbij ik bij de Strogg zat. Kwam ik Roeantse nog tegen, maar die werd volgens mij snel gepunkbusterd. Zitten er in mijn team: 1 soldier, 2 medics en 2 snipers.. en ik dan als engineer met een AVT.. tja dat was snel bekeken, die MCP kon zo naar de outpost rollen.

Toen uit frustratie de game maar afgesloten, dat kon ik echt even niet hebben.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis even leren met die tormentor dan, wanneer je er uit moet springen. Werkt bij mij altijd geweldig, veelal bij mining lasers en jamming generators. Ik vlieg er heen en spring er een eind van de voren uit in de lucht. F indrukken om het airshield te gebruiken en veilig enerkomen op een paar meter van de objective "behind enemy lines" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Sinds de 1.4 patch lijken de strogg wel sterker :( Ik heb nu 15 campains gespeeld op verschillende servers and welgeteld 1 gdf overwinning...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:59:
Ik zit een beetje met m'n autoexec te klooien, klein vraagje, ik wil muis 4 gebruiken om als medic m'n reviver te pakken, maar als ik die heb, moet het juist weer use zijn. Wat moet ik dan instellen? En hebben jullie nog leuke tips?
daar zit ik ook een beetje mee te spelen ... wat je kunt doen is 'use tool 1' onder mouse4 stoppen. mouse1 is dan gewoon gebruiken. als je dat bij 'controls' in het menu doet, geldt het voor alles classes.

via je 'bindings.cfg' kun je specifiek de defibrilator pakken met mouse4. maar je kunt dan natuurlijk niet mouse4 voor dezelfde class ook gebruiken als 'use'. maar zoals gezegd, met mouse1 gebruik je je weapon/tool.

bind "MOUSE4" "useweapon weapon_tool1" "" "medic"

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 19-01-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De use functie is helaas _activate en dus niet te gebruiken in een script, anders zou ik wel een toggle script hiervoor kunnen geven maar gewoonlijk werkt die revive toch ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Je kunt een button/command ook maar aan 1 contect binden (naast default).
Dit werkt niet :
bind "MOUSE4" "useweapon weapon_tool1" "" "medic"
bind "MOUSE4" "useweapon weapon_tool1" "" "technician"

Je moet dus een paar classes in 1 cvar stoppen als je dezelfde button wilt gebruiken :

seta g_class_context_medic "tools_gdf"
seta g_class_context_engineer "tools_gdf"
seta g_class_context_covertops "tools_gdf"
bind "MOUSE4" "useweapon weapon_tool1" "" "tools_gdf"
bind "MOUSE4" "useweapon weapon_item1" "" "fieldops"

mouse4 pakt nu de 1e tool voor medic (defib), engineer (repair), cov ops (hack) en de 1e item (ammo pack) voor de field ops. mouse1 is gebruiken ...

en deze blijft dan gewoon werken voor alle anderen :
bind "MOUSE4" "_activate" "" "default"

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 19-01-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, en dat in autoexec.cfg ? zal het straks is proberen :) wat hebben jullier er nog meer in staan?
cheiron schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:42:
Vandaag echt een half uur bezig geweest om in een leuke server terecht te komen, toen degame maar uitgezet. Zeker 4 servers kwam ik op 17 minuten binnen en had 1 kant al 3 van de 4 objectives gedaan.

Laatste server die ik probeerde was de Refinary waarbij ik bij de Strogg zat. Kwam ik Roeantse nog tegen, maar die werd volgens mij snel gepunkbusterd. Zitten er in mijn team: 1 soldier, 2 medics en 2 snipers.. en ik dan als engineer met een AVT.. tja dat was snel bekeken, die MCP kon zo naar de outpost rollen.

Toen uit frustratie de game maar afgesloten, dat kon ik echt even niet hebben.
drukte net op l om engineer te worden, werd ik gekicked vanwege m'n verloren sleutelpakketjes, tegen de tijd dat ik punkbuster had geupdate, game opnieuw had opgestart, was jij er idd al mee gestopt

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de ptach ook mijn stats in de gaten gehouden omdat ik het gevoel had dat er iets niet klopt en volgens mij gaat er iets fout met de voertuigen. Ik heb sinds patch 1.4 zelf met een voertuig gee nandere voertuigen of deployabels meer gedood en dat heb ik zeker wel gedaan. Kan iemand anders ook eens kijken, sinds de patch zit ik op "797 vehicles killed with vehicle". :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, klinkt niet zo goed, zal straks is kijken, even met een hog tegen een deployabele rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:21:
Ik heb sinds de ptach ook mijn stats in de gaten gehouden omdat ik het gevoel had dat er iets niet klopt en volgens mij gaat er iets fout met de voertuigen. Ik heb sinds patch 1.4 zelf met een voertuig gee nandere voertuigen of deployabels meer gedood en dat heb ik zeker wel gedaan. Kan iemand anders ook eens kijken, sinds de patch zit ik op "797 vehicles killed with vehicle". :?
Geen probleem hoor, heb gisteren genoeg tanks en multikills gemaakt met die hog >:) . Dus dat ligt aan jouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:21:
Jij vehicle whore! :P Mijn deployable kills lijken in orde, maar m'n vehicle kills zijn volgens mij ook niet meer bijgewerkt. Moeilijk om met zekerheid te zeggen...
Wat vind je van de vliegtuigen tot nog toe Cyclonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn deploy kills worden ook niet meer bijgewerkt, zitten nu vast op 702. Ik ben er niet zo gefocussed op maar af en toe schiet ik toch wat deployables weg met de anansi. Er zijn ook een aantal threads op de community site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. vreemd. Ik zie mij % van volgend achievement soms ook 1 % naar beneden gaan?

Verder vraagje: ik zie de rangen van mensen niet meer bij de reviewschermen. Dus Captain ofzo. Hebben jullie dat ook?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 10:58:
[...]

Objectives completed by destruction zijn het eenvoudigste te halen. bFunk heeft je al op weg geholpen, ik zal nog een paar voorbeelden geven; naast de hoofdobjectives tellen ook de sewer grate op Valley, de 3 gates op Slipgate, de bunker/pillbox breaches op Salvage, de service door op Area 22, de barricade op Sewer, de 3 bunker doors/seawall op Volcano, de barricade op Refinery en de bunker hatch op Island voor deze categorie. Doelwitten zat dus, in tegenstelling tot construct en hack objectives die alleen bij hoofdobjectives gehaald kunnen worden. Een guard tower constructen levert dus wel lekker makkelijke xp op, maar je krijgt er bij je online stats geen ´objective completed by construction´ bij.

Ik heb een custom config in een autoexec.cfg voor iedere klasse gebouwd waarbij ik (voor de medic klasse) aan m´n uparrow het volgende gebonden heb;

bind "UPARROW" "clientquickchat botchat/generic/holdonimamedic" "" "medic".

Zodra iemand om een medic vraagt en ik ben in de buurt dan gebruik ik dat om ´hold on I´m a medic te roepen´, zodat mensen wachten en niet voor de respawn gaan. SHIFT (dat is bij mij chatten en daar gebruik ik letters voor, geen cijfers), R, I (I´m on my way´ werkt ook). Voor technician heb ik hetzelfde. Het is overigens ook de taak van degene die om een medic roept om te kijken waar de medic uithangt, zodat jullie elkaar niet mislopen. Mensen die om health of ammo vragen en die vervolgens gaan zwerven verlies ook ik gemakkelijk uit het oog. Mensen die geen healthpacks oprapen nadat je ze gerevived hebt of die je niet de dekking in volgen om je de kans te geven ze veilig verder te healen, moet je daar soms even op wijzen. Als medic ben je in de eerste plaats in de buurt van het objective, waar ook het leeuwendeel van je team zich zal bevinden, mensen die zich daar een kilometer vandaan bevinden (snipers e.d.) krijgen meestal mijn hulp niet, botweg omdat daarvoor de tijd ontbreekt. Drop overigens altijd een supply crate in de buurt van het objective, op een enigszins beschutte plek en kondig dat aan met SHIFT, S, I, S (supplies dropped). Ik heb dat trouwens ook onder een shortkey zitten;

bind "DOWNARROW" "clientquickchat quickchat/self/items/suppliesdropped" "" "medic"
Waar vind ik al die radio commands? Ik wil ook dingen maken als medpacks dropped, incoming bombardment etc...

En heeft iemand een linkje naar een soort CFG tutorial voor quake wars?
Dit heb ik tot zover links en rechts gejat :P :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
//flyers

setp g_bind_context_anansi "flyers"
setp g_bind_context_bumblebee "flyers"
setp g_bind_context_hornet "flyers"
bind "MOUSE2" "_weapnext" "" "flyers"
bind "q" "_weapon0" "" "flyers"

//vehicles

setp g_bind_context_titan "vehicles"
setp g_bind_context_trojan "vehicles"
setp g_bind_context_mcp "vehicles"
setp g_bind_context_desecrator "vehicles"
setp g_bind_context_cyclops "vehicles"
setp g_bind_context_hog "vehicles"
setp g_bind_context_armadillo "vehicles"
bind "q" "_weapon0" "" "vehicles"

//medic
bind "UPARROW" "clientquickchat botchat/generic/holdonimamedic" "" "medic" 
bind "DOWNARROW" "clientquickchat quickchat/self/items/suppliesdropped" "" "medic"

//overige
com_unlockFPS 1
com_unlock_timingMethod 1
com_usefastVidRestart 1
ui_postArmFindBestWeapon "1"
g_skipIntro "1"

/edit
Disclaimer, ik heb nog niet alle vehicles getest of het werkt, maar bij alle flyers, apc, titan en armadillo werkt de flare in ieder geval.

[ Voor 17% gewijzigd door pica op 20-01-2008 16:42 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
JeanLucPicard schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Waar vind ik al die radio commands? Ik wil ook dingen maken als medpacks dropped, incoming bombardment etc...

En heeft iemand een linkje naar een soort CFG tutorial voor quake wars?
Dit heb ik tot zover links en rechts gejat :P :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
//flyers

setp g_bind_context_anansi "flyers"
setp g_bind_context_bumblebee "flyers"
setp g_bind_context_hornet "flyers"
bind "MOUSE2" "_weapnext" "" "flyers"
bind "q" "_weapon0" "" "flyers"

//vehicles

setp g_bind_context_titan "vehicles"
setp g_bind_context_trojan "vehicles"
setp g_bind_context_mcp "vehicles"
setp g_bind_context_desecrator "vehicles"
setp g_bind_context_cyclops "vehicles"
setp g_bind_context_hog "vehicles"
setp g_bind_context_armadillo "vehicles"
bind "q" "_weapon0" "" "vehicles"

//medic
bind "UPARROW" "clientquickchat botchat/generic/holdonimamedic" "" "medic" 

//overige
com_unlockFPS 1
com_unlock_timingMethod 1
com_usefastVidRestart 1
ui_postArmFindBestWeapon "1"
g_skipIntro "1"
// Bob
seta pm_runbob 0
seta pm_runpitch 0
seta pm_runroll 0
seta pm_bobpitch 0
seta pm_bobroll 0
seta pm_bobup 0
seta pm_crouchbob 0
seta pm_walkbob 0

Zorgt ervoor dat je niet zo op en neer hopped als je beweegt. Maakt het spelen een heel stuk soepeler.

[ Voor 139% gewijzigd door Zenix op 20-01-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Jij vehicle whore! :P Mijn deployable kills lijken in orde, maar m'n vehicle kills zijn volgens mij ook niet meer bijgewerkt. Moeilijk om met zekerheid te zeggen...
Wat vind je van de vliegtuigen tot nog toe Cyclonus?
De vliegtuigen zijn dubbel genaaid met de laatste patch, maakt het wel moeilijker, minder schade aanrichten en minder flares, volgens mij was 1 van de 2 genoeg geweest, je bent toch al een groot doelwit, zodra ze je zien begint iedereen op je te schieten.
Verschillende signalen hier iig over de voeruig stats, ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Och, als je een beetje strategisch vliegt valt het wel mee, gewoon laag blijven, het liefst ergens dichtbij waar je cover achter kan nemen en een grote afstand houden van de hoofdactie en het gaat allemaal prima. Het is wel jammer dat het wel een stuk langer duurt voordat je een deployable vernietigd, je staat echt een eeuwigheid op die dingen te schieten voordat ie eindelijk plat is

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:21:
Och, als je een beetje strategisch vliegt valt het wel mee, gewoon laag blijven, het liefst ergens dichtbij waar je cover achter kan nemen en een grote afstand houden van de hoofdactie en het gaat allemaal prima. Het is wel jammer dat het wel een stuk langer duurt voordat je een deployable vernietigd, je staat echt een eeuwigheid op die dingen te schieten voordat ie eindelijk plat is
Ja echt niet te geloven hé! En letterlijk iedere sukkel met een RL kan je neerhalen. Dat was mijn paradepaardje (zo maakte ik me als middelmatige 1 vs 1 vechter nog nuttig voor een team); ongeacht hoe goed de piloot ook mocht zijn, ik kreeg ze altijd te pakken (dat is inclusief DomMafia btw), terwijl de rest er moeite mee had. Nu? Eitje. Je hoeft niet eens meer te wachten tot ze dichtbij zijn of jezelf te positioneren. Gewoon afdrukken en meestal is het prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de geinteresseerde: de nieuwe demo

en ik ben ook bezig met een mooie .cfg, tips zijn welkom, zal morgen die van mij is hier neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=18061

meer mooie tips voor landmijnen en vooral tripmijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Handig, met name die op de shield-gen. Die ga ik eens proberen.

[ Voor 28% gewijzigd door cheiron op 20-01-2008 20:54 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:54:
[...]

Zeer handig inderdaad. Als je gewoon bezig bent denk je daar niet zo snel aan. Zo vergat ik eerst als GDF Covert Ops meestal de Third Eye Cam te gebruiken. :$ Terwijl hij toch behoorlijk handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:54:
Bij die in Outskirts ziet er wel leuk uit, maar hoed doe je dat in Valley ? Je moet wel een oppervlak hebben voor de straal om tegen te bouncen.
Bij shields zet ik ze meestal tegen de binnenkant van de pilaren, daar vallen ze niet goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Op The Refinery zag ik in ieder geval geen kans om er een te plaatsen.
Goner schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:07:
[...]

Bij die in Outskirts ziet er wel leuk uit, maar hoed doe je dat in Valley ? Je moet wel een oppervlak hebben voor de straal om tegen te bouncen.
Bij shields zet ik ze meestal tegen de binnenkant van de pilaren, daar vallen ze niet goed op.
Inderdaad. Enige wat ik nu vaak zie is dat ze een rondje rennen. Door de vertraging gaat hij niet dood, maar wel zijn alle mines weg.

[ Voor 78% gewijzigd door cheiron op 20-01-2008 22:09 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je dan helemaal geen damage? Ik heb mines eigenlijk nog nooit compleet overleeft na het lopen over een mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:23:
Krijg je dan helemaal geen damage? Ik heb mines eigenlijk nog nooit compleet overleeft na het lopen over een mine.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar krijg altijd damage, tenzij je net snel genoeg een hoek om kan lopen. Van het weekend een paar hele mooie acties op DollHouse. We waren met Island bezig en ik zat GDF, Strogg waren goed aan het verdedigen en kwamen steeds met de Hog naar voren dus switchte ik van Field ops naar Soldier met de RL, zo kon ik ook nog wat deployables slopen en makkelijk de bunker van een afstandje bestoken, na een paar minuten waren we anar binnen gedrongen en kon ik de engineers ondersteunen en na het reparen konden we snel door naar de kluis, daar kwam ik net op tijd aan om een vijandelijke engineer die een mijn op de kluis aan het plaatsen was aan een raket in de rug te helpen en na het plaatsen van de explosieven leken er niet zoveel Strogg zin te hebben om dat te voorkomen. Na een klein aantal mislukte pogingen hadden we de disc op een gegeven moment weer boven en was ik net op tijd herladen om 1 seconde voordat degene met de disc naar binnen rende een raket naar binnen te schieten en alle mijnen te laten ontploffen, prachtig, leek wel zo bedoeld maar was puur toeval.
Ook wat mindere rondes gespeeld waar de team kwaliteiten erg verschilde, zo had de Strogg op Ark iets minder dan 10 minuten nodig om de Bioscanner op te blazen en liepen ze bijna letterlijk over de GDF heen, dit waren ook geen prettige rondes om GDF te zijn want de spelers aan Strogg kant waren gewoon beter, wat zich ook uitte in een behoorlijk XP verschil tussen de 2 teams, maar aangezien voting uit staat ging een XP Shuffle er niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merci Goner, dat scheelt mij weer uitleg. JeanLuc, mocht je met vragen over je config blijven zitten, dan zien we je hier wel terug.
Zijn er nog mensen die gisteren Quake Wars TV hebben gekeken? Was best leuk (en leerzaam) om een paar goede teams het tegen elkaar op te zien nemen. Ik heb Dignitas in actie gezien tegen Retroactive en 4Kings tegen Kompaniet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:23:
Gewone proximity mines zijn wel te overleven als je erlangs sprint of springt (hang er misschien ook vanaf waar ze liggen/ hangen). Je loopt wat schade op uiteraard ...
Trip mines gaan sneller af en zijn in mijn ervaring altijd dodelijk.
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:02:
Zijn er nog mensen die gisteren Quake Wars TV hebben gekeken?
Hoe werkt dat eigenlijk ?? Links?

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 21-01-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteren in ieder geval op The Island de tripmine op de leuning bij de kluis geprobeerd; dat werkt erg goed!

de TV functie heb ik nog niet gezien, waar zit dat ergens?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:54:
Gisteren in ieder geval op The Island de tripmine op de leuning bij de kluis geprobeerd; dat werkt erg goed!

de TV functie heb ik nog niet gezien, waar zit dat ergens?
Bovenin kun je kiezne welke servers je wilt zien: Internet, LAN, Fav en nu zit daar ook TV tussen. (dropdown menu). Het gaat gewoon net als normale servers om ze te benaderen.

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 21-01-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

klinkt leuk ... heb even op de Community forums gespiekt :

programma : http://www.gamestv.org/

demos : http://clanbase.ggl.com/d...mit=25&post=1&x=247&y=559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Denk dat ik nu lang genoeg de demo servers heb bevolkt (en bovendien zit Punkbuster te mauwen op veel servers nu, heb alles netjes handmatig geupdate dus dit keer ligt het niet aan mij :P ) en eens de full game ga aanschaffen :) Veel voormalig W:ET spelers die zijn overgestapt zo te zien? Dat maakt deze game voor mij een feest der herkenning: moet wel medic kunnen spelen natuurlijk..vind ik een leuke uitdagende rol, die ontbreekt bij veel andere games dus die trekken me niet zo ;) Overigens is de game erg goed schaalbaar: tijdje met een leenGPU gespeeld, het valt goed te tweaken, daar hou ik wel van!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
2Dutch schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:18:
Denk dat ik nu lang genoeg de demo servers heb bevolkt (en bovendien zit Punkbuster te mauwen op veel servers nu, heb alles netjes handmatig geupdate dus dit keer ligt het niet aan mij :P ) en eens de full game ga aanschaffen :) Veel voormalig W:ET spelers die zijn overgestapt zo te zien? Dat maakt deze game voor mij een feest der herkenning: moet wel medic kunnen spelen natuurlijk..vind ik een leuke uitdagende rol, die ontbreekt bij veel andere games dus die trekken me niet zo ;) Overigens is de game erg goed schaalbaar: tijdje met een leenGPU gespeeld, het valt goed te tweaken, daar hou ik wel van!
Nou niet veel ET spelers zijn overgestapt erg veel zijn ook anti ET:QW. Ik speel ET gewoon clanwars, en ET:QW public fun. Leuke en beetje goeie ET:QW clan vinden die actief is moelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 21-01-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Poeh, heb net zo'n demo van die Kompaniet vs. 4Kings match/game proberen te bekijken ... na 3 minuten gekapt wegens opkomende misselijkheid.
Wat een stel bunnyhoppers zeg. Het is al erg om naar te kijken, maar vanuit hun eigen ogen is het echt 'zum kotzen' :+

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 21-01-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
Goner schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:14:
Poeh, heb net zo'n demo van die Kompaniet vs. 4Kings match/game proberen te bekijken ... na 3 minuten gekapt wegens opkomende misselijkheid.
Wat een stel bunnyhoppers zeg. Het is al erg om naar te kijken, maar vanuit hun eigen ogen is het echt 'zum kotzen' :+
In clanwars is tijd heel belangrijk dus snelheid ook. Is heel normaal dit valt nog best mee, ET is nog veel sneller en is het nog belangrijkere factor imo. in ET heb je ook nog meer strafe jumps etc. Ik wordt er niet echt misselijk van ;) Zelf loop ik ook zo hele tijd te jumpen of te sprinten, is er inmiddels ingeslepen. Als ik ET:QW speel, is gewoon relaxed want het is niet zo super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op de Community forums dat er meer kleine problemen zijn na de 1.4 patch en dat er best veel mensen niet te spreken zijn hoe de voertuigen aangepakt zijn, mogelijk kunnen we eerdaags een nieuwe patch verwachten of een kleine bugfix ofzo.
Deze post is wel ene redelijke samenvatting:
~NEGATIVES About 1.4~
-Cyclops
-Cyclops Armor has been brought down
-Cyclops Missle DMG has been brought down

-Tormentor-
-Speed went down (BOOST IS HORRIBLE)
-Armor Went down (GDF Soldier can take it down with 2 clips of AR)
-Flare Time recharge went down
IMO: Tormentor has been completely Nerfed now there is no use of it in the game. I also feel while flying that the Handling on the vehicles has been decreased. It was better how it was.

-Sniper-
-Sniper can now shoot a Strogg tank to shit
-Sniper can now shoot a Tormentor Down easily
IMO: Now the sniper is really a noob class with its long range and ability to blow vehicles up from a distance with very little shots.

-Mines-
Now they can completely be seen with a GREEN or RED DOT on it....
No point in placing them some times
Also with this NEW ALERT Message your warned before you die... T_T

-Alert messages (ATP TURRETS and MINES) need to go... Thats for noobs you should see the turret before you get shot at. Your blind if you miss the thing.

-MCP-
-MCP DRIVER NEEDS TO DIE: He can easily communicate to his team while he sits in his seat. Telling his teamates the activites that the strogg are doing while they are making their next attack. Such as defenses, Positions of strogg players, vehicles.

-Performance-
-FPS has decreased.
-PINGS are Sky HIGH. (Experiencing LOTS of stuttering/lag)
-Crashing.
-Mouse Wheel sometimes doesnt work

-Game Pad Option Tab-
-360 Controller options still havent been added. Such as mapping keys on the controller. I still have to go into the CFG and map it.

-Deployable Placement-
MAP: Sewer
Problem: There are a couple spots behind the first of objective that you CANNOT place an AIT and its been there since the beginning of all the patches you put out

~Positives on 1.4~
-I love the things you added such as the Hack damage on the deployables with the snipers.
-Love the sniper Smoke grenade it has finnaly come to an importance
-Love the new Stat page
-Love the lacerator dmg and the lacerator/G-Launcher Reload time is less. If you did it for both sides then thats a good improvement.
-Love the +10 XP option to switching to the team with less players

1.4 Patch was just a view on what you guys were trying to do and you did it but a little bit too much on some of the nerfed things. I know and i see what you where aiming for and you achieved it. But now it needs some touch ups. You guys are great over there quick on solving things and i hope you take my opinion and suggestions on your patch and what needs to be done to make the game better and more enjoyable for the users...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:13:
Ik las op de Community forums dat er meer kleine problemen zijn na de 1.4 patch en dat er best veel mensen niet te spreken zijn hoe de voertuigen aangepakt zijn, mogelijk kunnen we eerdaags een nieuwe patch verwachten of een kleine bugfix ofzo.
Deze post is wel ene redelijke samenvatting:

[...]
Er staat over de sniper dat je hiermee een Tormentor zo kan neerhalen, maar was dat niet ook al voor de patch, want ik schoot idd Tormentors uit de lucht met ongeveer 6 schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik denk dat degene die die opmerkingen gemaakt heeft een beetje te vaak neergesnipered is :D Een klasse een noob klasse noemen omdat je er zelf niet mee om kan gaan is een beetje zwak.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Acid_Burn schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:36:
Ik denk dat degene die die opmerkingen gemaakt heeft een beetje te vaak neergesnipered is :D Een klasse een noob klasse noemen omdat je er zelf niet mee om kan gaan is een beetje zwak.
Inderdaad, hoewel ik het wel met hem eens ben dat een sniper veel te sterk is tegen voertuigen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de Strogg dingen nu wel omlaag gehaald en de GDF neit ofzo? De Cyclops zou eigenlijk de Strogg tank meoten zijn, maar dat is hij bij lange na neit en nu zo te zien nog minder. Als ze iets moeten afschaffen is het die tank wel naar mijn mening. Kost je extreem veel moeite met de Tormentor om hem neer te halen (5 strockets) terwijl de tank met 1 schot klaar is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:08:
Zijn de Strogg dingen nu wel omlaag gehaald en de GDF neit ofzo? De Cyclops zou eigenlijk de Strogg tank meoten zijn, maar dat is hij bij lange na neit en nu zo te zien nog minder. Als ze iets moeten afschaffen is het die tank wel naar mijn mening. Kost je extreem veel moeite met de Tormentor om hem neer te halen (5 strockets) terwijl de tank met 1 schot klaar is :|
Wat ik ergens ook nog steeds niet eerlijk vindt is het beperkte bereik van de Strogg voertuig wapens, een Anansi kan gewoon buiten het wapenbereik van een Cyclops gaan "hoveren" en deze totaal slopen, zelfde geld voor de GDF tank deze moet je wel zelf nog even goed met een boogje schieten maar een Desecrator is vaak kansloos omdat deze ook met 2 Titan schoten of RL schoten kapot is, voor een Titan zijn er volgens mij minstens 3 of 4 nodig. En de Strogg hebben ook geen AA voertuig waar de GDF nog de APC heeft, als je een APC met 2 man bestuurt en een Desecrator aanvalt voor hij jou heeft gezien kun je het nog winnen ook. En toch lijkt dan de Strogg vaak de maps te winnen, hoewel ik nu wel steeds vaker zie dat de GDF de MCP makkelijker op de plaats van bestemming krijgt door de nieuwe setup van de MCP.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste