Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:48:
Wat een waardeloze gast zeg. Bah.
Jammer dat dat volk ook team-based games speelt, ze moeten eigenlijk gewoon free-for-all op CoD4 gaan doen. Zijn alleen maar bezig met de XP voor hun volgende schildje ... :(
Schildje is leuk, maar ik pak in principe de rol/wapens die op dat moment voor m'n team belangrijk zijn (sta al dagen op 98% voor m'n assault shield - 1,991 OF 2,000 XP EARNED WITH HEAVY WEAPONS - maar ja een mechanic heeft geen GPMG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
GENETX schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:57:
Bij 32 man kom ik er niet eens... W:ET is designed voor max 24 man eigenlijk en dat emrk ik. Het is een strategie shooter en geen massale slachtpartijgame... Als je meer wilt ga je maar naar Battlefiedl wat mij betreft, of je komt mij niet tegen. Ik heb liever 2x 16 slot server dan, speelt ETQW heerlijk en komt het op skill aan ipv luck. Net kwam ik ook al niet door de GDF verdediging, puur omdat je al met 12man aan een team een paar snipers hebt, 6 man defence en een anansi... Kom je in je eentje aanzetten..
Kuch, met zn tweeen. Overigens hebben we die laser toch nog aan de praat gekregen. Ik pakte steeds de Tormentor -> mezelf boven de laser droppen. Helaas toen hij bijna vol was ging dat drie keer achter elkaar fout (tank gun, AVT en tank gun).. en toen moesten we weer opnieuw beginnen.

In de Quarry trouwens coole Tormentor - Anansi gevechten. Tip: doe geen schild voorop je Tormentor.. bij je eerste strocket ben je dood. Ik zag GENETX schilden plaatsen.. maar die deed dat denk ik niet op de voorkant :D "Dont try this at home"..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het varieert. Als een level al eerder is geladen blijft het maar 1 seconde staan ofzo.

Net trouwens mega-irritant; een speler (3po) die 3 levels lang alleen maar met de Anansi naar de Strogg base ging om dar alles en iedereen kapot te schieten. Ging hij dood, 2 minuten later gewoon weer terug. Wat een waardeloze gast zeg. Bah.
Base raping, gast zou bij ons warning krijgen en zo niet dan linea recta een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
cheiron schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:15:
[...]

Kuch, met zn tweeen. Overigens hebben we die laser toch nog aan de praat gekregen. Ik pakte steeds de Tormentor -> mezelf boven de laser droppen. Helaas toen hij bijna vol was ging dat drie keer achter elkaar fout (tank gun, AVT en tank gun).. en toen moesten we weer opnieuw beginnen.

In de Quarry trouwens coole Tormentor - Anansi gevechten. Tip: doe geen schild voorop je Tormentor.. bij je eerste strocket ben je dood. Ik zag GENETX schilden plaatsen.. maar die deed dat denk ik niet op de voorkant :D "Dont try this at home"..
Ik geloof dat ik me net op dezelfde server bevond ;) . Het probleem volgens mij was dat er 2 covert ops van de GDF aan de overkant stonden en iedereen neerhaalden die de mining laser aanraakte. En als de snipers je niet neerhaalden dan deed de tank dat wel. Ik heb soms ietwat geprobeerd de covert ops daar te doden met een tormentor, maar dat was vrij zinloos omdat ze er direct weer stonden. Bij nader inzien had ik misschien zelf gewoon naar infiltrator moeten switchen om te countersnipen.
Een probleem vind ik ook dat je als strogg op Ark bij de tweede objective contructors nodig hebt, maar constructor zijn biedt géén meerwaarde in een aanval, want dan heb je juist meer agressors en opressors nodig. Bijgevolg leidde dat bij ons ertoe dat we wel genoeg constructors hadden maar niet genoeg 'vuurkracht' om de weg vrij te maken voor de constructors...

Wat me ook wederom opviel in dat potje is dat alle mensen met een hoge rank in het GDF-team zat(een paar generals en lieutenant generals), en de lagere ranks in het strogg team (het hoogste wat wij hadden was een 1st lieutenant). Niet dat die ranks alles zeggen ofzo, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, jij zat in dezelfde server, zal je even toevoegen de volgende keer als ik er aan denk. Op Quarry wilde het door die turrets voor geen meter en ik had er ook geen zin in verder (toch al scheitmap). Dus was even met die schilden aan het prutsen. Je moet hem iig ook niet voorop zetten, dan krijg je idd mooi vuurwerk te zien in de lucht :+. Maar dat had ik al eerder uitgevonden :+

Het grote nadeel was verder op Ark dat niemand durft vanwege die strogg. Cheiron blijkbaar later wel, maar dan heb je 4 engineers die gewoon afwachten, zeker als je dan met 2 GDF snipers en 5 verdedigers, een turret en een tank zit aan de andere kant kom je er nooit. Ik riep dan ook om gewoon te gaan en iedereen een beetje te laten doen want anders haal je het nooit
Mijn stats zullen wel weer 40 deaths meer laten zien, maarja..

[ Voor 36% gewijzigd door GENETX op 06-01-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
He, grappig Docho, had je naam niet aan Got gekoppeld! Altijd leuk met bekenden.

Helemaal gelijk over the Ark, daarom vroeg ik op een gegeven moment ook voor een Field Ops: 1 dark Matter + Violator en je kunt even je gang gaan. Helaas koos hij voor een Rail Cannon, dat is iets minder handig.

Bij de 3-traps maps vind ik toch altijd: 3 objectives tegen een georganiseerd team is in ieder geval geen verloren pot.

Oh, en die shields op de Tormentor... ik snapte pas na mn respawn wat er gebeurt was.

En trouwens; in de Quarry kreeg ik een Dark Matter op mn Tormentor! Ik vloog er precies onderdoor blijkbaar.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou mogelijk een smg op te vangen? nee zeker? mining laser sterf je gewoon door, maar als je in de lucht op de smg botst, wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:52:
is het nou mogelijk een smg op te vangen? nee zeker? mining laser sterf je gewoon door, maar als je in de lucht op de smg botst, wat gebeurt er dan?
smg?

SSM misschien? Want die kun je niet tegenhouden. Wel een hammer schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Docho schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:06:
Bijgevolg leidde dat bij ons ertoe dat we wel genoeg constructors hadden maar niet genoeg 'vuurkracht' om de weg vrij te maken voor de constructors...
Dat gebeurt vaak, engineer/constructor is in sommige mappen een ondankbaar baantje ... ik raak zo gefrustreerd om maar steeds naar die MCP te hollen en te gaan sleutelen om dan weer door een Strogg van achteren (dekking?! ze lopen gewoon rondjes om de MCP) neergehaald te worden.
Teamwork/timing is daar erg belangrijk, het is vaak handiger om met 1 engineer tegelijk aan een objective te sleutelen en zodra hij sneuvelt binnen 30 sec.(?) met de volgende verder te gaan dan met 2, 3 man tegelijk (en dus dicht bij elkaar) te zitten (gaat wel sneller, meer meer tegelijk sleutelen/hacken).

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 06-01-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wow, wat lopen er opeens goede gasten rond op de populaire servers zeg! Het hele weekend speel ik best aardig; ik heb misschien 10 man gedood in een half uur. Helaas zijn dit blijkbaar wel het soort mensen dat niet graag balanced speelt; 6 servers geprobeerd overal de hoge rangen aan 1 kant en de lage rangen aan de andere kant.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, hoe denk je dat ze aan die hoge rangen komen.

Begin zelf de laatste tijd ook een beetje verveeld te raken van al die spawncampers, die telkens opnieuw in hun Anansi of Hog of whatever terugkomen. Lijkt me niet vreemd dat als je langs de spawn vliegt je er wat raketten op afschiet of dat je ze ff met je Anansi tegen probeert te houden tot je dood bent maar omdat continue, map na map te doen....is dat niet verschrikkelijk saai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Een afrader ; Shooters.PL ... als het tenminste elke avond zo is.
In Outskirts was ik de enige engineer die in de MCP was geinteresseerd. Later in Slipgate kwam Cheiron me gezelschap houden. Maar 2 engineers is daar ook niet genoeg om de MCP dat hele roteind heel te houden ... hoe vaak we daar niet broederlijk dood achter dat gevaarte lagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:57:
Een afrader ; Shooters.PL ... als het tenminste elke avond zo is.
In Outskirts was ik de enige engineer die in de MCP was geinteresseerd. Later in Slipgate kwam Cheiron me gezelschap houden. Maar 2 engineers is daar ook niet genoeg om de MCP dat hele roteind heel te houden ... hoe vaak we daar niet broederlijk dood achter dat gevaarte lagen :(
Zo, ik was me toch een partij pissed. Eerst al alleen jij en ik als engineers, later kwam er nog 1 bij. Iemand had de hammer, maar vuurde hem niet af. Verder alleen maar snipers en soldiers terwijl de hele map bezaaid was met turrets. Oh, en 1 medic die zijn best deed.

Zo ongelofelijk hinderlijk als een map zich zo afspeelt. En je hebt in die laatste 6 minuten ook geen tijd om naar field ops te switchen.. ARGH!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het varieert. Als een level al eerder is geladen blijft het maar 1 seconde staan ofzo.

Net trouwens mega-irritant; een speler (3po) die 3 levels lang alleen maar met de Anansi naar de Strogg base ging om dar alles en iedereen kapot te schieten. Ging hij dood, 2 minuten later gewoon weer terug. Wat een waardeloze gast zeg. Bah.
Aha, ook een bekende. Heb als beginnende piloot ooit nog een woordenwisseling met hem gehad. De exacte bewoordingen weet ik niet meer, maar ik werd zowaar van vehicle whoring (flauwekul, ik had geloof ik op Canyon een paar rondjes gevlogen) beschuldigd. Zijn letterlijke tekst (die ik me nog wel herinner) was dat 'flying isn't everything', gevolgd door nog wat geblaat over teamwork. Even later vloog hij over met z'n Tormentor en heb ik als rocketsoldier hetgene gedaan waar ik nog steeds een master in ben. Heb hem daarna z'n eigen line nog even onder z'n neus gewreven.

@bFunk: Nansi en Tormentor zijn inderdaad totaal verschillend qua vliegeigenschappen, maar ik bedoelde vooral dat de LAW's van de Anansi vrijwel instant hit zijn, i.t.t. de strockets van de Tormentor. Ik vind een luchtgevecht met een Anansi daarom iets eenvoudiger, want je hoeft je doel minder te leiden (als je zonder lock schiet). Tormentor is trouwens wel heel tof om te vliegen, je kan dat ding mooi met behoud van snelheid en controle prima laten driften. De Anansi is wat minder behendig, maar die hovert weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Ben weer sinds een tijdje dit spel aan het spelen, en het valt me op hoe lekker je in deze game kunt sniperen in MP. En dan hoef je nog niet eens elke keer op hetzelfde stukje te zitten, maar gewoon rondlopen. Enige nadeel is dat je er niet veel XP voor krijgt ;)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gelukkig maar ... anders werd er alleen nog maar sniper, eh covert ops gespeeld :(

Je krijgt wel XP als 'sniper' door je radar neer te zetten en objectives te hacken trouwens.

@mennovandoorn ; jij bent toch SilverIFuture ?? Tijd niet gezien ...

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 07-01-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:17:
Gelukkig maar ... anders werd er alleen nog maar sniper, eh covert ops gespeeld :(

Je krijgt wel XP als 'sniper' door je radar neer te zetten en objectives te hacken trouwens.

@mennovandoorn ; jij bent toch SilverIFuture ?? Tijd niet gezien ...
Ben dan ook een namelamer; speel onder meerdere accounts :P Heb jou overigens ook niet gezien de laatste weken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook al weer meer online willen zijn, maar ik blijf nog weinig tijd houden momenteel naast werk en het nog afmaken van een apartement blijft er weinig game tijd over helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Docho schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:06:
[...]

Ik geloof dat ik me net op dezelfde server bevond ;) . Het probleem volgens mij was dat er 2 covert ops van de GDF aan de overkant stonden en iedereen neerhaalden die de mining laser aanraakte. En als de snipers je niet neerhaalden dan deed de tank dat wel. Ik heb soms ietwat geprobeerd de covert ops daar te doden met een tormentor, maar dat was vrij zinloos omdat ze er direct weer stonden. Bij nader inzien had ik misschien zelf gewoon naar infiltrator moeten switchen om te countersnipen.
Een probleem vind ik ook dat je als strogg op Ark bij de tweede objective contructors nodig hebt, maar constructor zijn biedt géén meerwaarde in een aanval, want dan heb je juist meer agressors en opressors nodig. Bijgevolg leidde dat bij ons ertoe dat we wel genoeg constructors hadden maar niet genoeg 'vuurkracht' om de weg vrij te maken voor de constructors...

Wat me ook wederom opviel in dat potje is dat alle mensen met een hoge rank in het GDF-team zat(een paar generals en lieutenant generals), en de lagere ranks in het strogg team (het hoogste wat wij hadden was een 1st lieutenant). Niet dat die ranks alles zeggen ofzo, maar toch...
Dat soort dingen probeer ik als op admin op onze server altijd zo snel mogelijk te balancen. Sommigen vinden dat niet leuk want willen natuurlijk liever lekker even binnen 5 mins ownen, maar ik vind het belangrijk dat iedereen plezier beleeft aan het spel. Rank zegt trouwens wel iets. Het geeft aan hoeveel ervaring je inmiddels hebt met het spel, dus niets over skill, wel over map kennis, wat je moet doen, hoe je moet reageren, welk objective na welke volgt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:26:
[...]

Dat soort dingen probeer ik als op admin op onze server altijd zo snel mogelijk te balancen. Sommigen vinden dat niet leuk want willen natuurlijk liever lekker even binnen 5 mins ownen, maar ik vind het belangrijk dat iedereen plezier beleeft aan het spel. Rank zegt trouwens wel iets. Het geeft aan hoeveel ervaring je inmiddels hebt met het spel, dus niets over skill, wel over map kennis, wat je moet doen, hoe je moet reageren, welk objective na welke volgt, etc.
Ik vraag me dan altijd af hoe die mensen nog 'gg' durven te zeggen aan het einde van de match... Goed beleid bFunk, laat de mensen die het niet aanstaat maar mooi vertrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:20:
[...]

Ik vraag me dan altijd af hoe die mensen nog 'gg' durven te zeggen aan het einde van de match... Goed beleid bFunk, laat de mensen die het niet aanstaat maar mooi vertrekken!
Hahahahaha....dat heb ik nou ook altijd, mensen die "gg" in de chat gooien aan het eind terwijl de ronde in 5 minuten beslecht was, dat kan dan toch nooit een "gg" geweest zijn. Ik zeg dat dan ook vaak in de chat dat het echt geen "gg" geweest is maar dat komt dan ook vaak van de kant die "ge-own-d" heeft en niet van de kant die weggespeelt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dat 'gg' zit bij een hoop spelers gewoon onder een knop en die wordt standaard na elk potje ingeramd ... gg of niet.
Ik reageer ook vaak met 'gg ?!' of 'what was good?' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
dat je uberhaupt reageert. Zodra iemand gg roept, terwijl het dat niet was, en iemand gaat er tegen in, doe ik graag nog een korreltje zout in de reeds opgereten wond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer gespeeld. Bij Goner op de server (je zei hallo terug, maar betwijfel of je wist dat ik het was :p), ging eerst niet zo lekker, maar op het allerlaatst weer best technician(/medic)

mooiste actie was toch dat ik een spawnhost maakte, op f drukte, en op dat moment neergeschoten werd. Hij draaide zich om, ik stond weer achter hem, en schoot hem in stukjes... ghehe was leuk.

ga maar proberen elke dag weer te spelen, dan word ik misschien weer wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:10:
net weer gespeeld. Bij Goner op de server (je zei hallo terug, maar betwijfel of je wist dat ik het was :p), ging eerst niet zo lekker, maar op het allerlaatst weer best technician(/medic)
Toevallig had ik het dit keer 's wel in de gaten :+
Heb zelfs nog 'hello Roe' (was bang dat ik je hele naam niet zou hale, was tussen 2 maps in) getikt!
ga maar proberen elke dag weer te spelen, dan word ik misschien weer wat beter :)
Oefening baart kunst hoor ... ik merk dat toch m'n k/d ratio en accuracy laaangzaaaaam stijgen.
Wat wel hielp was een G3 mouse met wat knoppen om bijv. sneller te kunnen springen als ik in een 1-op-1 terecht kom met zo'n bunnyhopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dat zag ik wel, wist alleen niet of je wist wie Roe was ;)

en ik moet springen ook weer op m'n muis doen, weet alleen niet welke knop ik daarvoor op ga geven (decoys zitten er ook al op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net weer 2 heftige potjes (Valley en Outskirts) op die schotse server. Valley gewonnen en op Outskirts verzond de GDf de data met nog 20 seconden op de teller. Erg goed gedaan, ALLE GDF waren in het transmit gebouw. Dat heb ik nog niet vaak gezien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:51:
[...]

Hahahahaha....dat heb ik nou ook altijd, mensen die "gg" in de chat gooien aan het eind terwijl de ronde in 5 minuten beslecht was, dat kan dan toch nooit een "gg" geweest zijn. Ik zeg dat dan ook vaak in de chat dat het echt geen "gg" geweest is maar dat komt dan ook vaak van de kant die "ge-own-d" heeft en niet van de kant die weggespeelt werd.
Ook als ik na 5 minuten al verloren heb zeg ik gg.. Ik ga niet zeuren dat het unbalanced was ofzo. Waar ik wel een hekel aan is, is dat mensen NO voten als het 6 vs 12 is bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:02:
hehe, dat zag ik wel, wist alleen niet of je wist wie Roe was ;)

en ik moet springen ook weer op m'n muis doen, weet alleen niet welke knop ik daarvoor op ga geven (decoys zitten er ook al op.)
Decoys heb je neem ik aan alleen gebind als je in een vehicle zit, dus die knop heb je weer vrij als je gewoon loopt weer vrij en kun je dus ook binden aan jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Inderdaad ... ik heb flares onder rechterknop zitten met :
bind "MOUSE2" "_weapon0" "" "vehicle"
als ik rondloop is rechtermuis gewoon mikken met scope.

jump heb ik onder een knop aan de zijkant gestopt - via menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, hoe doe je dat? in welk bestandje? dat zou het leven wel makkelijker maken ja :p

net paar potjes gespeeld, word om de zoveel minuten gekicked door punkbuster... geen idee waarom :( ga het maar is opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:31:
kijk, hoe doe je dat? in welk bestandje? dat zou het leven wel makkelijker maken ja :p

net paar potjes gespeeld, word om de zoveel minuten gekicked door punkbuster... geen idee waarom :( ga het maar is opnieuw installeren.
Dat zag ik ja, volgens mij heb jij een speciale PB hack :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB hack? dat klinkt alsof ik fraudeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:31:
kijk, hoe doe je dat? in welk bestandje?
ik heb een autoexec.cfg in
<drive>:\My Documents\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars\sdnet\<speler>\base
met oa :

code:
1
2
3
4
seta com_allowConsole "1"
seta gui_showRespawnText "0"
seta ui_postArmFindBestWeapon "1"
bind "MOUSE2" _weapon0 "" "vehicle"

maar die 'bind' kan ook in bindings.cfg in zelfde folder

die ui_postArmFinfBestWeapon zorgt ervoor dat ik m'n wapen weer in m'n knuistjes krijg na bijv. mijnen leggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:00:
PB hack? dat klinkt alsof ik fraudeer?
Ja man, gewoon je aimbot en wallhack uitzetten, moesten wij ook... :P
Bij sommigen begon dat sowieso te veel op te vallen: Goner, bijvoorbeeld, had een k/d ratio van 28:1 voor hij z'n aimbot uitzette. Mensen verlieten de server als hij inlogde. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik mis 'm wel, m'n aimbot ... tot voor kort raakte ik spelers met een shotgun vanaf de andere kant van de map, nu moet ik het hele eind lopen en de loop tegen hun hoofd plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:13:
Ik mis 'm wel, m'n aimbot ... tot voor kort raakte ik spelers met een shotgun vanaf de andere kant van de map, nu moet ik het hele eind lopen en de loop tegen hun hoofd plaatsen.
:p, Roe het was dus idd een geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:13:
En ze vragen niet te veel te bewegen!
Het begint zo verdomme net op werk te lijken... :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Op welke servers spelen jullie, want ik vind voornamelijk alleen maar servers met BOTS. Super irritant, ook al heb ik dat bij filters uitgezet (:?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voeg even wat spelers-namen uit de startpost toe aan je 'Friends' in ET:QW ... nadat we die geaccepteerd hebben, zie je vanzelf waar we spelen.
Moeilijk om namen te geven, het varieert sterk waar ik speel. 't is maar net of het ergens leuk en niet te druk is.
Laatste tijd regelmatig op sGs, LAW en OCB. Wat ik normaal doe is de serverlist sorteren op aantal spelers/slots en dan kijken of er ergens een campaign net is gestart en er een plekje is.

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 10-01-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, naja, na installatie heeft het niet meer gefaald, *klopt af* dus ik hoop dat dat zo blijft.

Dollhouse is ook een leuke server, maar dat toevoegen van namen werkt meestal wel goed, want er is vaak wel 1 persoon online...

@goner, bedankt, ga het is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Als je weer 's problemen met Punkbuster hebt, kun je ook alleen de client opnieuw installeren/updaten.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-etqw.php (PBsetup helemaal bovenaan de pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:36:
Als je weer 's problemen met Punkbuster hebt, kun je ook alleen de client opnieuw installeren/updaten.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-etqw.php (PBsetup helemaal bovenaan de pagina).
dat is nou exact wat ik gedaan heb.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

guyz - ik kom niet meer in het spel ?!

laden gaat tot 100%, dan spawning entities - duurt een tijd en dan - poef - disconnected from server. Echt iedere server die ik probeer. Dan ligt het dus aan mij maar ik heb helemaal niets aangepast bij mijn weten. Wel even handmatig pb up-to-date gebracht wat het is al weer bijna een maand geleden.

Snap er geen r*k van. Iemand een idee ?
Kan je met een setting een debug logging aanzetten ofzo ? - baal zwaar

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

shades schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:33:
Kan je met een setting een debug logging aanzetten ofzo ?
Yep ...
Kijk hier in de startpost :
http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=8779

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
shades schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:33:
guyz - ik kom niet meer in het spel ?!

laden gaat tot 100%, dan spawning entities - duurt een tijd en dan - poef - disconnected from server. Echt iedere server die ik probeer. Dan ligt het dus aan mij maar ik heb helemaal niets aangepast bij mijn weten. Wel even handmatig pb up-to-date gebracht wat het is al weer bijna een maand geleden.

Snap er geen r*k van. Iemand een idee ?
Kan je met een setting een debug logging aanzetten ofzo ? - baal zwaar
Bovengenoemde omschrijving komt exact overeen met een teammaat van mij, en zelfs van 1 tegenstander eergisteren. Uiteindelijk is de war niet door gegaan toen, maar volgens mij moet je idd Punkbuster opnieuw installeren of in ieder geval updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
Gister even mijn pc opnieuw geinstalleerd. Heb sinds kort een Asus A8n SLI premium met een x1950GT. Na de installatie loopt Quake wars alleen constant vast.. dan weer bij het login scherm, vervolgens tijdens het connecten. En zo nu en dan start het spel op zonder geluid. Na opnieuw op te starten doet het geluid het dan wel weer. Maar de rest niet. Voor mij zit het hopelijk na dit weekend weer in om een paar potjes die ellendige Strogg van kant te maken, aangezien ik liever GDF speel. Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer de 1.4 patch uitkomt? Dit kan ik nergens vinden (of ik zoek niet goed genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Blaatkiller schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:50:
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer de 1.4 patch uitkomt?
ETQW 1.4 Status; Updated Demo, Final SDK On The Way
Submitted by badman on Thu, 2008-01-10 21:05.

So, where's 1.4? This has been a pretty hectic week in the Land of Updates. Our planned roll-out had to be stopped because internal testing turned up issues with the installers that could affect some players. The folks at Activision are trying to get these worked out as quickly as they can - they will let us know as soon as they have a solid estimate for getting the fixes in and tested. We'll pass that information on to you right away when we get it.

On a brighter note, we've also been hard at work on an updated version of the Enemy Territory: QUAKE Wars demo. This new demo incorporates all the improvements we've made to ETQW in the three months since its release, including the new training mode we’re introducing in 1.4. The training mode is a great introduction to the unique gameplay concepts and mechanics featured in Enemy Territory: QUAKE Wars, so this is a fantastic way for those still on the fence to experience the latest and greatest version of the game.

But that's not all! In addition to the game update and the new demo, we are also going to release the latest version of the Enemy Territory: QUAKE Wars server files. Our GSP partners have been running a good chunk of this code for some time and we've seen significant performance and stability improvements across the board. The upcoming release bonanza is rounded out by the final version of the Software Development Kit, which will be released into the wild just a few days after the update. As announced previously, we will also be making additional source media packages available with the SDK, so expect to see those as well.

Keep an eye on the ETQW Community Site for the latest on 1.4, the new demo, and the final SDK!

bron : Development blog
http://community.enemyterritory.com/?q=node/218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Klinkt goed! Ik vind het toch altijd een fijn teken dat een developers nog doorgaat met ontwikkelen als de game al in de winkel ligt en geen grote fouten heeft.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

kenicky schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:08:
[...]

Bovengenoemde omschrijving komt exact overeen met een teammaat van mij, en zelfs van 1 tegenstander eergisteren. Uiteindelijk is de war niet door gegaan toen, maar volgens mij moet je idd Punkbuster opnieuw installeren of in ieder geval updaten.
Dat heb ik dus gedaan (updaten). Ga vanavond nog maar eens opnieuwe instellen. Ik kan me wel herinneren dat ik vorige week mijn WAG54GA (heet dat ding zo ? - ADSL router + switch) van een nieuwe firmware voorzien. Had veel problemen met ftp-u/l. Ding had 1.00.19, nu 1.01.15 ofzo maar kan me niet voorstellen dat dat het geval is. Kan natuurlijk tijden windows firewall uitzetten..

Affijn op de communitry zag ik ook iets wat je met telnet moest testen. ook maar even doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wow petje af hoor, zelfs de demo binnenkort nog updaten _/-\o_
Altijd leuk om te horen voor de mensen die de demo nog steeds spelen O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na zoveel goede verhalen over Dollhouse toch eens gaan spelen daar, wow wat een tegenvaller, alles leek gewoon zoals altijd te gaan, 1 team lijkt geen idee te hebben wat ze moeten doen en alle craks zitten in het andere team. 2 admins komen online en het wordt zelfs nog erger, geef je wat commentaar erop en wordt je gekicked, jammer Bfunk had meer vertrouwen in jouw clan maatjes gesteld dan ze waard waren kennelijk.
GDF werdt alleen maar gespawn killed op de laatste map (volcano) we konden ons spawn gebouw niet eens uit, continu Artillery en een stel lamers met Icarus'en en kennelijk was daar niks mis mee, kwam zeker omdat de admins aan Strogg kant zaten anders had er denk ik wel 1 ingegrepen, maar als je er wat van zegt wordt je gekicked, zag er een beetje uit als 11 jarige kindjes met een admin account,zolang ze maar winnen en bij elkaar in het team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag ook waardeloze campaign op dollhouse, was eerder deze week beter. Wat Cyclonus zegt, continu campen, spawnkillen, etc. alleen Island was nog wel leuk, dat was teminste spannend. Bij Refinery werd je gedood zodra je lande, tenzij je heel hard wegrende/racede.

zag bij een internet winkel trouwens dat je kon pre-orderen voor ET:QW voor de xbox360 :o nice! met life kan je wel mooi bij gelijke personen komen denk ik. Ben benieuwd.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm. . had net dat iemand op the valley de shield gen aan het hacken was terwijl hij bezaaid was met mijnen ( minimaal 6 en goed verspreid). Ik kon in ieder geval zien dat die van mij niet waren afgegaan terwijl dat bijna wel moest. Vaag

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Nou - het werkt weer. Heb eigenlijk nix gedaan :?. Kwam goner tegen. Wordt echt tijd voor een nieuwe pc want op 800x600 alles uit valt het nog niet te spelen. Wil eigenlijk wachten op maart tot nieuwe G100 van nvidia komt - is het dat waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:08:
Ik kon in ieder geval zien dat die van mij niet waren afgegaan terwijl dat bijna wel moest. Vaag
Toevallig ... ik had gisteren als Strogg een mijn rechts tegen de pilaar van de barricade in Outskirts geplaatst en werd neergeschoten.
Lag daar bewusteloos en zag dat het lichtje aan was, dus mijn geactiveerd ? Komt er een GDF soldier naast zitten en plaatst explosieven zo'n 50 cm van de mijn af ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:10:
Klinkt goed! Ik vind het toch altijd een fijn teken dat een developers nog doorgaat met ontwikkelen als de game al in de winkel ligt en geen grote fouten heeft.
Maak je maar geen zorgen, dat zit wel goed bij SplashDamage. Voor het notabene gratis ET:QW hebben ze hordes modders geholpen om meer content te krijgen, samen met het vrijgeven van de sourcecode heeft dit een geweldige impuls gegeven Verder heeft SD ook daar 4 patches uitgebracht en Mac OS X ondersteuning toegevoegd op het laatst. Nee dat zit wel goed!

@ Shades: ETQW gat er toch geen gebruik van maken en je bent bakken met geld kwijt. Ik ben zelf iemand die geen ultra eist en ik denk dat je 10x beter nu een 8800GT kan halen ipv straks 400-500 voor zo'n kaart te moeten lappen. Kun je later ook nog eens verantwoord upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:42
GENETX schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:56:
[...]

Maak je maar geen zorgen, dat zit wel goed bij SplashDamage. Voor het notabene gratis ET:QW
ET ;)

En ik vind juist dat het spel nog heelveel ontwikkeling nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Zenix schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:34:
[...]

ET ;)

En ik vind juist dat het spel nog heelveel ontwikkeling nodig heeft.
Zoals wat? Natuurlijk kan alles nog verbetered worden in elk spel, maar dit spel is voor mij toch echt 'zoals het moet zijn'. Het enigste wat ik nog graag zou zien is een betere balance op sommige maps, maar daar houdt bij mij de kritiek toch grotendeels op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Docho schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:42:
[...]

Zoals wat? Natuurlijk kan alles nog verbetered worden in elk spel, maar dit spel is voor mij toch echt 'zoals het moet zijn'. Het enigste wat ik nog graag zou zien is een betere balance op sommige maps, maar daar houdt bij mij de kritiek toch grotendeels op.
Wat nieuwe maps zodat het verschil tussen Strogg aanval en GDF aanval wat minder is zou ok zijn, verder vind ik het geweldig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe maps, paar kleinere maps, deze zijn zo f*cking huge. en wat mij betreft een soort hoverboard á la UT3 voor de strog, jetpack voor de GDF.

En mogen de GDF van mij best wel wat meer futuristische wapens, het speelt zich af in 2050/2060 (klik) en als de mens dan nog zulke wapens heeft, is dat geen vooruitgang, niet eens stilstand, maar gewoon achteruitgang. Er zijn nu al snipers die een mijl kunnen schieten, met 10 kogels per keer laden. Er zijn geweren waarbij je de voorste kant kan omklappen, waardoor je om een hoek kan kijken, kijk, dat soort wapens zijn wapens die in dit spel moeten zitten.

En een soort match waarbij je 1 teamleider hebt, die dan ziet wat al zijn teamleden doen, en als iedereen een headset heeft, kan je zeer spannende matches spelen. (Bijv. 2 spelers van elke klasse, dat is dus 2x4=8 + 1 teamleider = 9 vs. 9, dan kan je écht teamwerk doen, als 1 iemand alles coördineerd, krijg je veel spannender teamwork)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
Ik denk dat RoeAntSte iets teveel naar Battlefield heeft gekeken. Maar hij heeft wel een punt , ik mis ook de leiding. Meestal zie je soms wel wat firesquads gecreeerd worden maar die mensen werken ook niet echt samen. Wat ze van mij wel mogen toevoegen zijn wat meer alternatieve routes voor de MCV. Nu is het zo dat het pad vast ligt en de strogg eigenlijk meteen al beginnen met Violaters op die route en dan zit je vrijwel meteen alweer vast. Bij de strogg zijn dat soort objectives veel makkelijker te doen omdat vrijwel al hun dingen (bv mining laser) ge-airdropt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zal het niet geloven, maar ik heb nog nooit battlefield gespeeld, nog heb ik er naar gekeken. Die wapens heb ik van het discovery programma future weapons ;)

Ik heb dat van het leiden puur bedacht tijdens het spelen. Wat je zegt, fireteams werken niet echt samen, en als er iemand met een headset is die continu informatie geeft, is dat heel handig. Als er dan ook nog iemand is die dat combineerd...

En MCV-driven is inderdaad een lastig iets, moeilijker dat het hacken of iets anders. De Strogg zouden ook dat soort missies moeten krijgen, of wat je zegt, meer alternatieve routes aanbieden. Zo word je bij de valley als je buiten om de berg rijd gewoon gekilled door "de baas", terwijl dat een heerlijk rustige alternatieve route is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leider kun je zelf zijn. Houdt tab in de gaten en moedig je team aan! Als je in een goed team zit dan luisteren ze wel is de ervaring en merk je het wel.

Verder is ETQW gewoon anders als ET, iets dat ik merk. Ik mis de optie om echt sneaky ergens te komen. In ET zette ik vrij vaak met bekenden een speciaal Fireteam op voor echt geavanceerde missies welke zelfs teammates nie tmochten weten. De beste hiervan is met 3-4 man door de Axis defence breken in Fueldump en met een Axis uniform als Allies de fueldump binnen weten te komen en opblazen terwijl de rest met die verrotte tank+brug bezig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:52:
Wat je zegt, fireteams werken niet echt samen, en als er iemand met een headset is die continu informatie geeft, is dat heel handig. Als er dan ook nog iemand is die dat combineerd...
Moet ook m'n mic nog 's testen ...
En wat je zegt, iemand die de coordinatie op zich neemt dat werkt fantastisch !! Gisteren viel ik even binnen op Dollhouse in Quarry en bFunk zat daar over team-chat de GDF verdediging te leiden. Hij was zelf medic en gaf regelmatig wat 'bevelen' en tips en dat liep erg soepel ...

btw : hoe zet je in Quarry in het Strogg-ship tripmines tussen de muren en de vloer, schuin dus ?? Ik zag er een paar en probeerde zonder succes ze ook te plaatsen tot bFunk adviseerde om m'n mijnen maar buiten te plaatsen ... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 13-01-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, en als bfunk dan ook met iedereen mee had kunnen kijken, had het wss nog beter kunnen doen ;)

kan je mijnen schuint plaatsen? hmm, dat zou ik ook wel is willen weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:00:
jep, en als bfunk dan ook met iedereen mee had kunnen kijken, had het wss nog beter kunnen doen ;)

kan je mijnen schuint plaatsen? hmm, dat zou ik ook wel is willen weten :p
Ja. je kunt tripmines plaatsen, ik zal eens een screen shotje maken op de plekken waar dat het beste kan. De beste vier plekkies zijn voorin het schip, achterin het schip moet je namelijk eigenlijk altijd minstens 2 man op defence hebben met een shottie of GMPG waarvan 1 medic.

Coordinatie doe ik vaak aan als ik merk dat het team een beetje meewerkt. Op dollhouse werkt dat vaak wel, maar op de meeste pubs (tja, het zit ook in de naam), valt dit behoorlijk tegen. Een MCP map waar maar 1 engineer in het team zit, 5 covops zonder radar, iemand die anansi vliegt en iedere keer gelijk neergeschoten wordt, teams zonder medic, field ops bij last objective inside offensive, to name but a few :). Pubs zijn dus ook niet het beste voorbeeld van teamplay. Het is daar bijna altijd ieder voor zich. Zelfs clan spelers doen niet vaak aan team play op pubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, maar geef toe, als je kan zien wat iedereen aan het doen is, gaat het coördineren makkelijker, of niet? Naja, wie weet komt het er nog eens in :)

ben benieuwd naar de screens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:11:
[...]

Ja. je kunt tripmines plaatsen, ik zal eens een screen shotje maken op de plekken waar dat het beste kan. De beste vier plekkies zijn voorin het schip, achterin het schip moet je namelijk eigenlijk altijd minstens 2 man op defence hebben met een shottie of GMPG waarvan 1 medic.

Coordinatie doe ik vaak aan als ik merk dat het team een beetje meewerkt. Op dollhouse werkt dat vaak wel, maar op de meeste pubs (tja, het zit ook in de naam), valt dit behoorlijk tegen. Een MCP map waar maar 1 engineer in het team zit, 5 covops zonder radar, iemand die anansi vliegt en iedere keer gelijk neergeschoten wordt, teams zonder medic, field ops bij last objective inside offensive, to name but a few :). Pubs zijn dus ook niet het beste voorbeeld van teamplay. Het is daar bijna altijd ieder voor zich. Zelfs clan spelers doen niet vaak aan team play op pubs.
Die screens wil ik ook graag zien. Altijd leuk om te zien op welke fielterige plaatsten mensen die neer weten te leggen. Nog meer suggesties op dat gebied zijn overigens ook welkom. :)
In dat schip is het trouwens knap gevaarlijk; overal mijnen en als iemand dan een obliterator of strocket (ik kan die inmiddels tot aan de console naar binnen krijgen) naar binnen schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, dat is minder ja :p maar als er niemand in het schip staat is het ook moeilijk. En zolang je niet dood bent, kan de medic (2 personen, 1 of 2 medics) je weer oppompen.

haha, echt een mooi filmpje, vooral de actie op het eind :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:51:
Altijd leuk om te zien op welke fielterige plaatsten mensen die neer weten te leggen.
Ze zijn gewoon te zien, dus niet echt fielterig. Maar trip-mines gaan sneller af dan proximity mines, dus handig omdat ze maar heel weinig tijd nodig hebben om de cellen te plaatsen.
Er zijn eigenlijk niet veel plaatsen in het schip om mijnen echt te verstoppen ... ik leg er wel altijd eentje achter de console waar de cellen in moeten, voor het geval een Strogg daarvandaan dekking wil geven.
Ik plak er ook altijd wel eentje op het plafond boven forward spawn, daar kijken mensen niet vaak en ze zijn moeilijk met frags te verwijderen.
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:00:
jep, en als bfunk dan ook met iedereen mee had kunnen kijken, had het wss nog beter kunnen doen
Is niet nodig, gewoon algemene aanwijzingen is voldoende. En als je toevallig iemand iets (niet) ziet doen, kun je 'm altijd even helpen.
GENETX schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:56:
ik denk dat je 10x beter nu een 8800GT kan halen
Of een 8600GT voor de helft van die prijs. Ik heb alles op high, 4xAA en haal nog 50 fps.

[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 13-01-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:51:
[...]

Die screens wil ik ook graag zien. Altijd leuk om te zien op welke fielterige plaatsten mensen die neer weten te leggen. Nog meer suggesties op dat gebied zijn overigens ook welkom. :)
In dat schip is het trouwens knap gevaarlijk; overal mijnen en als iemand dan een obliterator of strocket (ik kan die inmiddels tot aan de console naar binnen krijgen) naar binnen schiet...
Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507466_shot00016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507475_shot00017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507520_shot00018.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507526_shot00019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507538_shot00020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507543_shot00021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t1507545_shot00022.jpg

En natuurlijk rechtsklikken bij het planten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:42
Goner schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:34:
[...]

Of een 8600GT voor de helft van die prijs. Ik heb alles op high, 4xAA en haal nog 50 fps.
Dan kan je beter voor een ATI kaart gaan. Als je minder geld uit te geven heb.

Ik speel laatste tijd niet zoveel ET:QW omdat competitie nogal tegenvalt gaan veel teams dood.
Hou het liever nu even bij mn oude liefde ET die nog altijd actiever is ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Zenix op 13-01-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:03:
jep, dat is minder ja :p maar als er niemand in het schip staat is het ook moeilijk. En zolang je niet dood bent, kan de medic (2 personen, 1 of 2 medics) je weer oppompen.

haha, echt een mooi filmpje, vooral de actie op het eind :)
haha, dat ga ik ook eens proberen. Charge op een Huskey en dan een bas in rijden. Lekker gespeeld dit weekend, hoop georganiseerde potjes en wat "ieder voor zich" games.

Vanmiddag nog bij de slipgate een GDF team compleet bestaand uit snipers (goed), maar niemand die naar de gate ging :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx bFunk! Zal zelf eens aan het experimenteren gaan. Nog een vraagje over tripmines; als je die dingen op een trap plaatst, zo laag mogelijk, gaan ze dan nog wel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Waarom zouden ze niet afgaan ? Zodra iemand door de straal wandelt is het BOEM! ...
Een proximity mine kun je nog wel overleven als je heeeel snel langs holt of sprint, maar een trip mine is in mijn ervaring altijd dodelijk. Het nadeel is dat ze meer opvallen, maar je moet maar tijd hebben om ze uit te schakelen met een frag of zo en in het Strogg ship hebben ze tijd vaak niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:22:
Tnx bFunk! Zal zelf eens aan het experimenteren gaan. Nog een vraagje over tripmines; als je die dingen op een trap plaatst, zo laag mogelijk, gaan ze dan nog wel af?
Hoe lager, hoe beter. Je kunt ze zo laag plaatsen dat de straal niet te zien is. Maar bij een trap wil het natuurlijk voorkomen dat er veel gesprongen wordt, dus dat raad ik toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:54:
Leider kun je zelf zijn. Houdt tab in de gaten en moedig je team aan! Als je in een goed team zit dan luisteren ze wel is de ervaring en merk je het wel.

Verder is ETQW gewoon anders als ET, iets dat ik merk. Ik mis de optie om echt sneaky ergens te komen. In ET zette ik vrij vaak met bekenden een speciaal Fireteam op voor echt geavanceerde missies welke zelfs teammates nie tmochten weten. De beste hiervan is met 3-4 man door de Axis defence breken in Fueldump en met een Axis uniform als Allies de fueldump binnen weten te komen en opblazen terwijl de rest met die verrotte tank+brug bezig is :+
Wat ik jammer vind t.o.v. de Covert Ops in ET is dat je aan een vermomming op het back stabben na niet veel voordeel hebt. Je kan niet zoals inderdaad op fueldump even een deur open maken voor je team maatjes en dat was toch een tactisch spel toendertijd, er moest dan altijd opgelet worden of iemand je uniform pikt omdat dat wel eens de nekslag voor je team kon zijn en nu vind ik er echt weinig meerwaarde uit voort komen.

Wel van het weekend 2 glitchers geobserveerd op Canyon, de soldier liep door het Strogg force field wat de dood tot gevolg had uiteraard, alleen zijn maatje was medic en die kon hem net reviven door het force field heen waardoor hij vrolijk door een verlaten basis naar het op te blazen objective kon wandelen en nog voordta wij als GDF de MCP op zijn plek hadden zaten de explosieven erop en had de Strogg geen tijd meer om te reageren. Opletten dus alle admins.
Khaos server blijkt down te zijn weet nog niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:27:
Waarom zouden ze niet afgaan ? Zodra iemand door de straal wandelt is het BOEM! ...
Een proximity mine kun je nog wel overleven als je heeeel snel langs holt of sprint, maar een trip mine is in mijn ervaring altijd dodelijk. Het nadeel is dat ze meer opvallen, maar je moet maar tijd hebben om ze uit te schakelen met een frag of zo en in het Strogg ship hebben ze tijd vaak niet ...
Hmm.. dan is het ook handig om tripmines op de shieldgenerator te plaatsen. Nu doen ze snel een rondje rennen waardoor ze afgaan, maar niemand dood gaat. Met tripmins kun je dat dus voorkomen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:58:
Wel van het weekend 2 glitchers geobserveerd op Canyon,
Wilde net zeggen, meldt die glitch ... maar hij is meer mensen opgevallen. SD gaat 'm fixen.
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=20823

Wel raar, een forcefield levert zo te lezen een insta-gib op ? Niet te reviven dus ...
cheiron schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:49:
Hmm.. dan is het ook handig om tripmines op de shieldgenerator te plaatsen.
Als het lukt ... aan bFunk's screenshots te zien heb je dus een schuin oppervlak nodig om de mine te plaatsen en op kleine afstand een ander oppervlak om de straal 'op te vangen'.

[ Voor 78% gewijzigd door Goner op 14-01-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben de laatste tijd niet echt meer op ETQW geweest omdat ik Simcity 4 weer eens op mn PC heb geknald, ook wel eens leuk :+. Heb bijna een heel stuk land vol en dan heb ik er genoeg van (mn doel :+ ) dus dan zal ik weer fulltime ETQW-en gok ik :+

Een andere tip voor mines:

Tripmines: Probeer ze zo laag mogelijk te planten! Mijn lijnen staan echt op de grond waardoor je er sneller overheen zal kijken.

Verder: Ik gebruikte de laatste tijd een nieuwe tactiek (mede overgewaaid uit mijn ET tijdperk): Agressive Mining. Ik zet mijn mines niet meer bij de hoofdopbjectives. Daar wordt toch snel een granaat bij gegooid waardoor ze minder nut hebben. Door ze eerder te plaatsen (Routes die naar de objective leiden) zullen minder mensen ze doorhebben en makkelijker worden getroffen door mines. De meesten leren het ook neit eens. Soms riskant om midden in een gevecht te gaan minen, maar het heeft zeker nut. De mines werden ook een stuk trefzekerder.

Deze techniek is afgeleid van mijn ervaring in ET waar ik altijd als Engineer in de Axis base de mines probeerde te ontwijken door te springen zonder dat je ze kon zien. Door trucjes, omwegen, springen en sprinten nam de kans met 33-50% toe dat ik de objective zou halen zonder dat ik de reward had om mines te kunnen zien. Nu probeer ik de tegenstander dus in dezelfde val te krijgen waarin ik zou trappen: Onverwachte mines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:28:
Ben de laatste tijd niet echt meer op ETQW geweest omdat ik Simcity 4 weer eens op mn PC heb geknald, ook wel eens leuk :+. Heb bijna een heel stuk land vol en dan heb ik er genoeg van (mn doel :+ ) dus dan zal ik weer fulltime ETQW-en gok ik :+

Een andere tip voor mines:

Tripmines: Probeer ze zo laag mogelijk te planten! Mijn lijnen staan echt op de grond waardoor je er sneller overheen zal kijken.

Verder: Ik gebruikte de laatste tijd een nieuwe tactiek (mede overgewaaid uit mijn ET tijdperk): Agressive Mining. Ik zet mijn mines niet meer bij de hoofdopbjectives. Daar wordt toch snel een granaat bij gegooid waardoor ze minder nut hebben. Door ze eerder te plaatsen (Routes die naar de objective leiden) zullen minder mensen ze doorhebben en makkelijker worden getroffen door mines. De meesten leren het ook neit eens. Soms riskant om midden in een gevecht te gaan minen, maar het heeft zeker nut. De mines werden ook een stuk trefzekerder.

Deze techniek is afgeleid van mijn ervaring in ET waar ik altijd als Engineer in de Axis base de mines probeerde te ontwijken door te springen zonder dat je ze kon zien. Door trucjes, omwegen, springen en sprinten nam de kans met 33-50% toe dat ik de objective zou halen zonder dat ik de reward had om mines te kunnen zien. Nu probeer ik de tegenstander dus in dezelfde val te krijgen waarin ik zou trappen: Onverwachte mines.
Dat doe ik al een hele tijd, hoe denk je anders dat ik 2k mining xp heb gehaald :). Op objectives planten heeft bijna nooit nut. Het liefst heb ik dan in de derde map van een campaign self-arming mines zodat je de enemy in de rug kan lopen en wat mines kan droppen. VERASSING :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Self-arming mines = hemel. Alleen moet je daarvoor wel bijna 2 maps lang Engineer gespeeld hebben. En dat gebeurt mij niet zo vaak. Meestal switch ik per objective van class. Maar in de demo (3 levels lang valley) had ik in de laatste ronde als strogg altijd self-arming mines. Heerlijk.

Maar wat GENETX al zei; het is riskanter om te minen in de routes omdat daar veel wandelvolk is. Regelmatig wordt ik neergeschoten als ik mines plaats op dat soort plekken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mines kunnen best leuk zijn, ik speel de laatste tijd heel veel Field Ops en met artillery aan het smijten, maar die mijnen op objectives heeft echt geen zin meer, hoog gras en bosjes zijn ook leuk voor proximity mines, als je ze goed neerlegd zie je ze zelf daarna zelfs amper dus laat staan iemand die aan komt rennen en van niks weet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Yep!! Ik krijg ze alleen maar in de Quarry, Ark, Salvage campaign. Daar speel ik zo goed als altijd engineer. Met wat mazzel krijg ik ze tegen het eind van de 2e map ...
Vooral bij de laatste verdediging van de lab controls en salvage zijn ze best handig.

Ben het niet eens met de stelling dat mines op objectives achterhaald is. Op generators e.d. krijg ik met grote regelmaat kills ...

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 14-01-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ik ga maar eens een paar mensen van Got toevoegen in de game, aangezien ik echt bijna alleen maar servers krijg waar ze met BOTS spelen. Ik snap dat niet, dan geef je aan bij filters dat je servers wil zonder BOTS en dan laat ie ze nog steeds zien. En het zijn er dan niet een aantal, maar echt veel.

Als mensen mij willen toevoegen; mijn nickname is Anaye

[ Voor 8% gewijzigd door Ikkuh84 op 14-01-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Yep!! Ik krijg ze alleen maar in de Quarry, Ark, Salvage campaign. Daar speel ik zo goed als altijd engineer. Met wat mazzel krijg ik ze tegen het eind van de 2e map ...
Vooral bij de laatste verdediging van de lab controls en salvage zijn ze best handig.

Ben het niet eens met de stelling dat mines op objectives achterhaald is. Op generators e.d. krijg ik met grote regelmaat kills ...
Op de NA campaign krijg ik vaak ook SAMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:20:
[...]

Op de NA campaign krijg ik vaak ook SAMs.
Jij speelt het duidelijk teveel, je spreekt al Quakes ;)
Misschien nog erger dat ik en de meesten hier wel meteen weten wat je bedoeld O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Well duh, jullie hebben het heel de tijd over self arming mines; goh wat zal ie bedoelen met sams :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan vberder voor de wasmachine:

Waarvoor staat "NA":

A: North Africa
B: North America
C: Not Available
D: [Censored by the Makron]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net de slechtste field op ooit meegemaakt. Komt de MCP uit de tunnel rijden (Valley), MCP kapot door turrets.. mikt hij verkeerd precies 4 AVT weg..

Later nog 2 keer een violator run over mijn (en nog een) turret heen. Vroeg hem of hij niet beter een medic kon wezen. Waardeloos.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

hebben jullie een lijstje van servers waar op verschillende niveau's wordt gespeeld? of spelen jullie alleen op de khaos server?

ik zit zelf vaak op prippsbluesweden, sgs, of qwl, maar ik heb het idee dat die niveau's aardig gelijk zijn. (bovengemiddeld, gemiddeld, laag-gemiddeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickbn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:32:
hebben jullie een lijstje van servers waar op verschillende niveau's wordt gespeeld? of spelen jullie alleen op de khaos server?

ik zit zelf vaak op prippsbluesweden, sgs, of qwl, maar ik heb het idee dat die niveau's aardig gelijk zijn. (bovengemiddeld, gemiddeld, laag-gemiddeld)
Dollhouse en LAW zijn ook goede servers alhoewel het niveau daar ook deels lijkt af te hangen van het tijdstip en welke admins aanwezig zijn heeft ook invloed op de gameplay.
Fun Team France (oid) heb ik ook goede games gespeeld.
Khaos server is down om onbekende reden en wordt uitgezocht, mocht die weer opkomen wou ik eens een GoT avond organiseren op die server, ik ben daar admin en er wordt gewerkt aan meer admins maar server onbeschikbaarheid gooit nu even roet in het eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt me altijd DM-en over pw's ed voor Khaos iig. Maar verder is de kwaliteit idd wel wat verspreid. Nooit heb ik eht makkelijk gehad, maar ook niet moeilijk. Feit dat ik vaak ook wat op die servers zit en een keer #1 Tormentor Piloot ben tegengekomen zegt wel genoeg. Ik heb al tegen een aantal gevlogen die vrij hoog in de lijst staan, maar verder zullen ook wel wat noobs op de servers zitten.

Wat mooi aan ETQW is is dat je niet goed hoeft te zijn. Iedereen kan het spel op zijn manier spelen en iets toevoegen aan het team en dat is ook zo leuk. Dat had ik ook in ET waar mijn team op het eerste gezicht veel midner was dan de Axis waar de rest van mn clan en bekenden zaten. Toch gewonnen omdat iedereen zijn best deed en dan zie je dat teamwork zoveel betekend in deze games. Het zijn iig de beste 30 game minuten in mijn leven tot nu toe. Wat een sensatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nickbn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:32:
Hangt waarschijnlijk van de tijd af, maar als ik on-line kom is Khaos (32 slots tegenwoordig ?) altijd leeg.

De servers die je noemt bezoek ik ook regelmatig ; Pripps, sGs.
Verder is OCB (Scottish) leuk.
En heb ook een paar keer met yanks gespeeld op Ghost Rangers (Kill Box) en Electric Sunshine.

EDIT: zijn er mensen die XFire gebruiken ? Lijkt me wel handig om te kijken of er bekenden aan het spelen zijn voordat ik ETQW start ...

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 15-01-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik :) RoeAntSte uit m'n hoofd, start het meestal op als ik ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten tijde dat ik BF2 speelde wel maar heb het nu niet eens meer geïnstalleerd staan naar mijn weten en met ET:QW hoeft dat ergens ook niet want het Friends systeem werkt goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Nu nog een uur wachten.... ik hoop dat de patch het wachten waard is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/220

ETQW 1.4 Update Released!
Submitted by badman on Tue, 2008-01-15 18:37.
The wait is over! The Enemy Territory: QUAKE Wars 1.4 update is now available via the in-game updater and the download sites below. You can read the full changelog by click the "read more" link.

Enemy Territory 1.4 Client Update (Windows)

i3d.net
Multiplay.co.uk
Official .torrent
Enemy Territory 1.4 Client Update (Linux)

i3d.net
Multiplay.co.uk
Official .torrent
Enemy Territory 1.4 Standalone Server (Windows)

i3d.net
Multiplay.co.uk
Official .torrent
Enemy Territory 1.4 Standalone Server (Linux)

Multiplay.co.uk
Official .torrent
Enemy Territory: QUAKE Wars 1.4 Changelog
Front End

Hot Servers listing added to the server browser (includes listing of number of players considering joining the server)
Server browser now updates player count the instant somebody chooses to connect to it
Added panel to the server browser screen that displays the users stats and awards progress
Ticker on server browser screen now links to external web sites
New options available on Play Computer screen
Additional option on the Game Settings screen (Advanced HUD, Respawn Text, Draw Fireteam List etc)
Play Computer

New Tutorial mode with pre-set bot skill levels
Key tooltips now briefly pause the game in tutorial mode to help lead the player
Tooltips played in tutorial mode now highlight corresponding HUD elements where appropriate
Additional new tooltips
Updated bot AI for Tutorial mode: bots play less aggressive, assist more and pace the completion of objectives
General

Head hitbox for player models adjusted, damage now scales better based on accuracy
New VO added for tooltips
Subtle Motivators added - When players achieve various records in-game they are told so via a pop-up message
Vehicles at the main base of either side are now immune to damage after spawning, immunity is lost when used by a player
Spawning vehicles are now static until used by a player to avoid exploiting
Mines are now highlighted by green or red dots on the HUD
Fireteam leaders are now displayed with White player arrows, fireteams with Yellow arrows and friends with Cyan arrows
Vampire Strike beacon smoke effect has been updated
Revive missions for Medics/Technicians are now Tasks
Matches can now be paused mid-game via 'pausegame' or 'admin pause/unpause'
Player models on the limbo menu now rotate 360 degrees when a class is first selected
Buttons added to mute limbo menu voice tutorial
End game stats screen has been updated with new stats info (Next Award, Rewards gained this campaign, Personal Bests, Mouse over info on map awards like Best Engineer)
Advanced HUD option (moves text, reduces space used by obituaries and moves subtle motivator pop-ups)
Deployables now display the owner's name on Crosshair info
New HUD icons for parachuting/air-shield and Third Eye Camera
Reduced decoy fire rate on Tormentor and Anansi
Reload time increased on Anansi Rockets and Tormentor Plasma Cannon
Reduced damage done to deployables by Anansi Rockets and Tormentor Plasma Cannon
Re-balanced Anansi and Tormentor XP
Basic hacking has had its time reduced and can now also cause damage when hacking an already disabled deployable
Slightly updated effects on Violator
Sniper Rifle and Railgun trails are now more obvious/longer duration
Stroybomb reload time increased slightly
Adjusted the point at which the attacking team gets a reduced spawn time
Progress decay on some objectives has been adjusted
Player's now receive a warning when a turret is targeting them or when they have triggered a mine
Added more support for loading mods
A message is printed on the HUD when someone finishes hacking a shield generator
The game running in fullscreen no longer forcefully captures the mouse, resulting in better multitask behaviour
'vstr' now evaluates immediately, rather than adding its output to the end of the command buffer
Workaround for certain ISPs filtering out legitimate authentication and match making packets
Multiplayer stereo sound separation algorithm alternative from Quake 4 added, s_earSeperationAlgo 1 to enable (Default and legacy is 0) two additional cvars for control: s_esa1_minVolume (sound never drops below this fraction for either ear), s_esa1_maxWindow (window size in which volume is maxed, fraction of full range)
Text declarations now take priority over binary ones to make mod development easier
WriteJumpStartDemo now overwrites existing files
Added local stats tracking for offline play
Increased XP reward for players picking up your Health Packs, Ammo Packs and Stroyent Cells
Added green repair indicators if someone repairs your vehicle.
The icarus is now more forgiving to lock on to
The MCP auto-deploys when it has been in the deploy zone for half a second, deploy text on HUD removed.
MCP does not take damage unless it can move
MCP driver can now remain inside the MCP when it is disabled
MCP driver MG cannot be used when the MCP is disabled
Shotgun pellet count reduced and fire rate increased
Assault Rifle and Lacerator base weapon accuracy increased
Sprinting will now pull you out of sighted/scoped mode
APT turrets now have a 1.5 second delay before it starts turning towards the player.
ETQW:TV

Added support for spawning repeater server on dedicated server, net_spawnRepeater 1 to enable
Added support for connecting repeater relay servers to other repeater servers, net_spawnRepeater 1 to enable
The port the repeater will use can be controlled by net_repeaterPort, the default is 27833 is no port is specified
Use ri_maxViewers to control viewer slot limit for repeater servers
Access to the repeater can be limited by the use of ri_useViewerPass, g_viewerPassword, g_repeaterPassword, ri_privateViewers and g_privateViewerPassword
Repeater server name can be controlled by ri_name
Viewers may chat to other viewers on the same repeater server, this can be disabled with g_noTVChat
Viewers may cycle through player views by pressing the attack key, and free fly using the alt attack key
Broadcasting can be delayed by changing net_clientRepeaterDelay, this is only supported on repeater relays
Repeaters can be set up to auto-download required content by setting net_clientRepeaterAutoDownload to 1
For additional information on the ETQW TV feature, please see the ETQW TV Readme file.
Bug Fixes

Fixed saving some passwords causing the local account to be corrupted
Fixed typing quickly scrambling user input
Fixed typing while holding down Shift sometimes causing text overwrites
Fixed low apparent texture quality if texture quality settings were below the baseline
Fixed an intermittent crash on startup during the "Loading UI..." stage
Fixed crash when loading a map on ATI brand cards
Fixed serverInfo command incorrectly reporting server status
Fixed filters being applied to History and Favorites list
Fixed auto-updater being used when running from the Steam version of the game
Fixed ServerLauncher not reloading the last opened profile
Fixed ServerLauncher not properly setting the mod
Fixed being able to corrupt user chat history
Fixed a crash when deleting the last item in the replay list
Fixed sometimes being able to send empty messages when chatting
Fixed jittery bots & vehicles when playing against the computer with unlockFPS on
Fixed clipping through ceiling when getting out of the Husky in specific locations
Fixed Player.cpp bad floating point dump-to-console error
Fixed GDF deployable "jerk" on landing
Fixed servers having incorrect antilag tuning - antilag tuning CVars are now read-only
Fixed infiltrator being able to teleport without having full charge
Fixed bugs with accurized lacerator/scoped assault rifle scoping & unscoping
Prevented vehicle view FOV issues - FOV limited to 90 when in vehicles
Fixed loading screen sometimes showing previous server's information
Fixed relative directory name detection incorrectly marking certain paths as relative, resulting in problems when attempting to create directories or files
Fixed offline friends in the friends list incorrectly appearing as if they were on a server
Fixed 5.1 and 7.1 audio not working in certain surround configurations
Fixed mouse buttons not being swapped correctly when the raw input api was used
Fixed autocompletion not working in certain situations for files that exist in PK4s
Fixed bindings.cfg able to be being executed multiple times in a frame due to input language switches, potentially resulting in keys not being bound
Fixed projection matrix jittering being applied in cases where it shouldn't (for example, waypoint icon coordinate calculation)
Fixed not always clearing the fireteam name edit box before opening it.
Fixed 'create' on fireteam menu when trying to create more than 8 fireteams.
Fixed playing OOB tooltip even though player was dead.
Fixed inverted "blocked you"/"unlbocked you" tooltips in the friends list.
Fixed campaign tab being fullscreen when restarting map and going straight to the vote tab.
Fixed seeing the action icon on enemy mines even though disarming was impossible from that distance.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste