Wat je uiteindelijk overhoudt (wat dus alleen z'n waarde in materiaal waard is) is als ware de skin van de kist.
Precies, maar voor een museum of luchtvaart hobby shop of prive hobbyist is het wel weer meer waard dan enkel het materiaal om een ECHTE 777 cockpit te hebben. Eigenlijk heel logisch als het apparaat gesloopt moet worden en worden geconverteerd naar zo veel mogelijk dollars.
Wat die 787-9 betreft.. dat zijn pas normale afmetingen. Die 787-8 is veel te stubby. Zag hem laatst op Cancun van Thomson en dat ding leek me veel te kort voor zijn vetheid...
Wel apart dat deze relatief jonge 777 kisten nu alweer uit de markt gaan terwijl er bijvoorbeeld ook nog genoeg ouder spul wél blijft rondvliegen.
Ja dat snap ik ook niet echt. Wij vliegen nu met veel oudere 767's en gaan de 787 vliegen dus dan lijkt het me geen gek idee om dan vast met oudere 777's te gaan vliegen.
Dat is leuk voor later omdat je dan maar 1 type hebt, common type met de 787.
Wellicht dat de 767's nu gewoon te goedkoop zijn... verklaard wel die achterlijk lage ticketprijzen die je overal ziet bij Arke.
[
Voor 31% gewijzigd door
Tijgert op 17-09-2013 12:14
]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.