Wij hebben daar een heel erg waardevol middel voor, namelijk de 'not fit to fly' melding. Als wij om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om veilig een vlucht uit te voeren dan kunnen wij ons 'not fit to fly' melden, waarna we in principe zonder discussie van de vlucht gehaald worden.NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:55:
Wat ik mij al een flinke tijd afvraag, aangezien er hier nogal wat piloten zitten:
Hoe zit dat met 'jullie' als je eens een 'bad day' hebben?
Je begint de dag met ruzie met de vrouw, stapt verkeerde been uit bed, ruzie met de baas... of wat dan ook.
Iemand die op kantoor werkt kan zeggen 'ah f*** it, ik ga 3 uur pauze houden', of doe gaat die dag niks doen.
Of gaat onsecuur te werk omdat zijn gedachten ergens anders liggen. Een maandagochtend gevalletje bv.
Bij jullie ligt er toch een bepaalde druk en zorg over andere mensen op jullie schouder.
Hoe gaat dit in zijn werk?
Krijgen jullie daar trainingen/tests voor?
Is dat o.a. een functie voor de co-piloot?
Maar dat is wel een uiterste redmiddel, meestal als je echt een rotdag hebt is het voldoende om even wat stoom af te blazen bij een paar collega's.
Ruzie met 'de baas' komt bij ons gelukkig amper voor en als het zou gebeuren dan ruil je gewoon met een andere co piloot en vlieg je met een andere baas
[ Voor 8% gewijzigd door Devil op 26-06-2013 00:49 ]
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.