Toon posts:

[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 18.422 views sinds 30-01-2008

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06-12 19:22

Knaak

It's me, Mario!

Dan zullen de andere Vtol's al neergehaalt zijn, aangezien deze de mensne op moet pikken en jij moet verdedigen. ;)

• ETzPliskin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-12 20:24

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

spaceboy schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:41:
[...]

Hoe pik ik "iedereen op"? Als ik land (dichter dan 3 meter kom ik niet bij de grond, of heb je een speciale "landing-toets"?) bij die blauwe pijltjes gebeurt er niets. En waar is die carrier? Op mijn map staat niets. En als ik bij de objectives (TAB) kijk zie ik ook niet een missie die ik nog moet volbrengen.

Ik vind het echt een zeer kansloos level. En het moet niet heel lang meer duren of ik tief dat hele teringspel van m'n schijf, never to be re-installed...
Je moet helemaal niemand oppikken, de anderen doen dat wel :) Jij moet gewoon coveren.

//spuit 11 ;)

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-12 17:28
spaceboy schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:41:
[...]

Hoe pik ik "iedereen op"? Als ik land (dichter dan 3 meter kom ik niet bij de grond, of heb je een speciale "landing-toets"?) bij die blauwe pijltjes gebeurt er niets. En waar is die carrier? Op mijn map staat niets. En als ik bij de objectives (TAB) kijk zie ik ook niet een missie die ik nog moet volbrengen.

Ik vind het echt een zeer kansloos level. En het moet niet heel lang meer duren of ik tief dat hele teringspel van m'n schijf, never to be re-installed...
Jij moet alleen maar vliegen/verdedigen terwijl de anderen de mensjes oppikken. Dat is alles. Dit is echt het makkelijkste deel van heel het spel.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Rone
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nee, je moet gewoon richting zee vliegen. Op een gegeven moment hoor je vanzelf dat men richting carrier is gegaan en jij vertelt ze dat je er over 10 minuten bent. Daarna is het level afgelopen en komt het volgende loading screen. Vond het zelf ook een onduidelijk stuk, maar in het geheel niet onaardig. :)

• iFluX
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 30-11 20:42

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

ff vraagje

Daarvoor is Spielerij - Problemen & Vragen, gaarne ze ook daar te stellen. Wel met iets meer inzet van jouw kant graag.

[Voor 88% gewijzigd door bnbaz op 03-12-2007 12:52]

...///...\\\...

• K
  • Laatst online: 28-10-2012

K

I (L) ATI

Crysis uitgespeeld :) Ik heb er zo'n 6 uur over gedaan verdeeld over 21 dagen. Toch jammer dat het spel zo zwaar voor je gehele systeem is. Mijn videokaart trok het prima (8800GT), maar de rest (Amd 64 en 1g geheugen) niet echt. Veel haperingen en gelaad :(. Het spel was verder wel gaaf, maar veel actie en veel "wow momenten".

Plus punten:
-graphics;
-levendige sfeer;
-veel actie;
-meeslepende muziek.

Negatieve punten:
-erg zwaar voor het systeem;
-AI is niet echt slim;
-een paar irritante missies (vooral in die in het water);
-het einde.

Al met al toch wel een goed spel, maar jammer dat DirectX 10 op het moment nog steeds pure marketing is.

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 06-12 08:58
ik ben nu veel bezig met de multiplayer.....
maar begin toch mijn bedenkingen te krijgen over de "powerstruggle"
opzich is het idee er achter heel leuk..
je moet verschillende objectives cappen en zien te houden.. en ook de volgorde is bepalend....
want je kan bijvoorbeeld weinig uitvoeren als jou team helemaal geen "energy sites" in het bezit heeft

ik denk dat er heel slecht word samengewerkt door spelers... iedereen doet maar wat...er zit geen structuur in..

je kan heel makkelijk ownen als je met 6 man goed communiceert...
2 man cappen en bewaken de prototype facility en 2 man cappen en bewaken de warfactory..
dan heb je nog 2 man nodig die onafhankelijk van elkaar de energy sites proberen te bemachtigen..

maar ja.. 6 man die samen werken in een potje powerstruggle.... dat is niet te vinden

misschien is het wel een optie om een wachtkamer te introduceren waarin spelers kunnen meeten en hun plan kenbaar maken..

dan heb je nog " instant action" daar kan je kort over zijn.. elkaar gewoon afknallen.. best grappig.. na verloop van tijd weet je precies waar welke wapens liggen.. maar dit soort online maps zijn erg intresant voor "bunnyhoppers" .. verder niet echt....

en ik moet ook zeggen dat dx10 high het toch redelijk goed doet .. het maakt eigenlijk niet uit qua fps of ik dx9 high speel of dx10 high..
toch wel verassend aangezien dx10 in de SP en in andere settings slechter presteert als dx9..

einge verschil op de dx10 servers is de day/night cycle.. maar dat zou toch ook te realiseren moeten zijn op dx9..
en eigenlijk vind ik de overgang van dag naar nacht wel zeer snel gaan.... als je ff niet oplet is het donker...

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

De overgangssnelheid van dag/nacht is in te stellen, alleen staat die op elke server erg snel. Maybe is het lichtelijk bugged. :P

• Seismic
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2016

Seismic

Dusss........

Ik heb nu net die alienship level gespeeld. Ik had net het gevoel of ik in een film aan het spelen was. Erg mooi gedaan. goede sferische geluiden en prachtige graphics. Ook goed voor de spanning is de desorientatie in dat schip. Ik moest af en toe echt ff, met cloaking aan, goed rond zoeken tussen al die aliens. :?

Nu met volle moed weer verder in de sneeuw. Grappig contrast trouwens. :)

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Ik ben nog steeds bij het 2e level gebleven en ben ook meer bezig geweest met de multiplayer optie.. wat een mooie maps zeg... en ook wel mooi dat er verschillende groottes van maps zijn (zoals beach, wow!). Was net helemaal bovenop zo'n kraan geklommen tot in de punt en toen me laten vallen... werd er eng van zo dicht op mn scherm en koptelefoon op :o :)

Instant Action vond ik niet zoveel aan, als je spawned wordt je binnen de kortste keren aan gort gemept door campers :{

• Flipjack
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:37
@Murky123:

in DX10 servers kunnen de bomen (maar ook die hutjes, hekjes e.d.) ook helemaal kapot hoor... Alleen gaat dit (met de bomen) niet net als in de SP. Hier kon je met een paar kogels een boompje kappen. In de MP is het wat realistischer: je hebt er bijvoorbeeld een voertuig of handgranaat voor nodig. DX10 servers hebben voor mij wel behoorlijk wat toegevoegde waarde :D Het is gewoon zoveel vetter om:

- de uitwerking van de zonsondergang op de map te zien (het overbekende wow-gevoel);
- vervolgens in de nacht met een nightvision het gebied onveilig te maken;
- in een vuurgevecht met een handgranaat (bij voorkeur onopzettelijk) en hutje aan puin te blazen;
- bomen om te zien vallen, omdat er een auto tegenaan knalt;
- een nucleaire ontploffing in de nacht mee te maken (ook echt genieten kan ik je zeggen);
- nog beter gebruik te kunnen maken van je cloak in de nacht;
- tegen FL1P te spelen ;) (verder voor niemand interessant, ik vind het altijd wel leuk, die gast zit ook altijd in DX10 servers, ik ken hem verder niet ofzo)
- de ergenis van hekjes, bomen e.d. die je nog tussen 2 vingers kan breken in DX9 servers met een tank nog niet om krijgt, ver achter je te laten.

Als je nu nog niet overgehaald bent om eens een kijkje te nemen in 1 van de veelste schaarse DX10 servers, dan weet ik het ook niet meer....

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nieuw deel anyone?

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Flagg schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:02:
BLAAT

nog ff mijn specs neerkwakken voor de liefhebber:

Asus M2N
2 gig geheugen
atlhon 3200+ (stock)
EVGA 7900 GS (fabrieksaf ietsjes oc'ed meen ik)
vista ultimate 32bit

Als dit geen diplomatiek post is geworden dan weet ik het ook niet meer. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way that he actually looks forward to it
Ik ben narcistisch genoeg om mijzelf te willen quoten ja. :-)

Even voor de benchers onder ons, bovenstaande systeem heeft nu een andere proc gekregen, en wel een athlon x2 4400+. Voor de rest geen wijzigingen in het systeem.

Nu schetst mijn verbazing, bij de GPU bench van Crysis, win ik op de kop af 6 frames, das toch netjes vind ik. (van 19,93 naar 25,93)
Maar bij de CPU bench win ik net 2 frames meer. (van 21.3 naar 23.5)

Snap ik het nou niet, of was anders om logischer geweest?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
https://invite.bestsecret.nl/VAQ-JLR-89U

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Hmm.... bij mij gaat het mis in Paradise Lost. Zodra ik die alien gun krijg van Prophet, gaan bepaalde aliens niet kapot :? Hierdoor kom ik niet verder, want ik zou een heat source moeten vinden, maar dat gaat niet omdat niet alle aliens dood gaan :( :(

weet iemand hoe dit kan :? Ik heb het level al 'n paar keer opnieuw gespeeld, maar nog geen vooruitgang...

• r.marijnissen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-11 21:16

r.marijnissen

sapphire512mb

De_Bastaard schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:46:
Hmm.... bij mij gaat het mis in Paradise Lost. Zodra ik die alien gun krijg van Prophet, gaan bepaalde aliens niet kapot :? Hierdoor kom ik niet verder, want ik zou een heat source moeten vinden, maar dat gaat niet omdat niet alle aliens dood gaan :( :(

weet iemand hoe dit kan :? Ik heb het level al 'n paar keer opnieuw gespeeld, maar nog geen vooruitgang...
Klopt had ik ook.
Die allien blijft dan op 1 M in de lucht hangen.

Je moet een andere checkpoint pakken en opnieuw spelen.

---
Wil net online spelen.
Ik klik MP maar hij blijft maar zoeken naar crysis servers?
Ligt de hoofd server plat ofzo.,

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15:34

spaceboy

op grote hoogte

Uiteindelijk ben ik door dat level gegaan door steeds terug te rennen. Dus van heatsource naar heatsource (er zijn er maar 4 ofzo, paar fikkende auto's, een fikkende chopper, that's it), kom je onderweg paar van die mini-aliens tegen: afknallen en terugrennen. Wellicht gaat die ene (klinkt als bug, heb ik niet gehad) dood, als Prophet rustig bij zo'n fikkende auto wacht...?

succes is een keuze

• Dax
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06-12 17:41
Waar blijft die patch? :( Ik dacht dat ze hem eind vorige maand beloofd hadden? 8)7

• sl1200
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 31-07 00:44

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Toevallig ben ik ook daar blijven hangen. Ik zie de heatsource maar als ik ernaast sta of erdoorheen loop, gebeurt er niks. Boven in de sphere vliegen nog 3 grotere aliens rond, maar ik kan ze niet raken.

Specs: GamePC HTPC Server

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Ik snap gewoon niet wat ik moet doen om al die aliens dood te krijgen? Er is namelijk, hoe vaak ik de missie opnieuw start, altijd wel een alien die blijft hangen.

• callous
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08-10 21:52
Hey all,

Met crysis zit ik compleet vast op het kerkhof redelijk in het begin. Je moet dan het kerkhof vrij maken omdat het nog "hot" is. Nu had ik in een walkthrough gelezen dat je beloerd wordt door vijanden met nanosuites rondom het kerkhof en als je die dood hebt, kan je pas opgehaald worden door de VTOL... maar ik loop me daar helemaal suf te zoeken en kan geen vijanden vinden. Heb ook al veel lawaai gemaakt in de hoop dat ze naar mij toekomen maar helaas... Ben die level ook al opnieuw begonnen maar ook weer geen succes. Ik speel hem in normale modus.

Heeft iemand een tip voor mij? Want op deze manier is het wel een heel kort spelletje :(
Misschien dat ik toch de VTOL kan oproepen? Weet alleen niet hoe...of gaat dat automatisch als je de vijanden dood hebt?

• Seismic

Seismic

Dusss........

callous schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:26:

Heeft iemand een tip voor mij? Want op deze manier is het wel een heel kort spelletje :(
Misschien dat ik toch de VTOL kan oproepen? Weet alleen niet hoe...of gaat dat automatisch als je de vijanden dood hebt?
Je moet gewoon naar het midden van dat kerkhof gaan. Daar waar die lamp brand (dacht dat daar een lamp brande iig). Daar gewoon in cloack ff een beetje rond blijven hangen. Dan kom je ze vanzelf wel tegen.

• callous
in cloack ??? ik loop er bijelkaar opgeteld al 20 minuten rond...maar er gebeurd niets :(

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:55
Was dit filmpje hier al bekend? Redelijk onder de indruk!
http://www.stage6.com/use...ss-Physics-(High-Quality)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Seismic

Seismic

Dusss........

callous schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:56:
in cloack ??? ik loop er bijelkaar opgeteld al 20 minuten rond...maar er gebeurd niets :(
Zij lopen zelf ook in cloack rond ja. Bij mij hoefde ik iig maar een minuutje te wachten ongeveer voordat ik de eerste voorbij zag lopen.

Je kan anders ook nog naar die plek gaan waar die gast met dat machine geweer zit. Als je hem zonder demper neerschiet, zullen ze ook vast wel jouw kant op komen. Het zijn er vlgns mij een stuk of 5.

• TheDevilsCry
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 05-11-2008
Seismic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:07:
[...]

Zij lopen zelf ook in cloack rond ja. Bij mij hoefde ik iig maar een minuutje te wachten ongeveer voordat ik de eerste voorbij zag lopen.

Je kan anders ook nog naar die plek gaan waar die gast met dat machine geweer zit. Als je hem zonder demper neerschiet, zullen ze ook vast wel jouw kant op komen. Het zijn er vlgns mij een stuk of 5.
Bij mij was er 1 in de bosjes redelijk ver buiten het kerkhof die niet op je af komt, op een gegeven moment ben ik gewoon rond gaan lopen en toen zag ik em zitten in cloak :P

[Voor 4% gewijzigd door een moderator op 05-12-2007 16:08]

BF2 stats | Whatpulse Stats

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-12 18:36

Splinter Cell

AMD HD7850

Nieuwe drivers voor nVidia kaarten:

http://www.tcmagazine.com/comments.php?id=17149&catid=3

New Features
• Updated SLI support for Crysis patch
The SLI profile for Crysis has been updated to align with the official Crysis game
patch.
• Increased SLI performance in Crysis (official Crysis patch much also be installed).
• This update provides increased SLI performance with Crysis.
• The patch must be installed when playing Crysis with this driver

Heel misschien straks een patch?

[Voor 59% gewijzigd door Splinter Cell op 05-12-2007 18:23]

• alikebap
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Kan iemand bevestigen dat de driver 10 fps boost geeft in crysis,had dit gelezen op een ander forum.

• Ruler-Nrg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 01-12 13:35
alikebap schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:34:
Kan iemand bevestigen dat de driver 10 fps boost geeft in crysis,had dit gelezen op een ander forum.
PAS OP: Bij mij start de game dus niet meer met deze driver..

vista x64
2x 8800Gtx sli.

Er staat ook in de realese notes van: Zonder patch niet gebruiken...

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

• denemy
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09-12-2007
Over Crysis: Kom de grot niet in (is geblokkeerd met stenen) en heb vanalles geprobeerd.
Met elk wapen op de rotsen geschoten maar kom niet verder .
Wie kan mij helpen Please!!!!!

• Marco123
  • Laatst online: 20-04-2018
alikebap schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:34:
Ik kan bevestigen, dat er bij mij een flinke boost in de drivers zit, ik speel hem nu op 1600 x 1200 met een avg van 32 fps in SLI, flink beter te spelen als eerst, ook reageerd hij niet meer zo traag.
DX10, Vista x64, geen AA en geen motion blur, shadows op medium en de rest very high.

Nu hopen dat de patch ook nog wat brengt :P

• Kwartjuh
  • Laatst online: 13:59
Ik ben door een herinstallatie al mijn savegames kwijt. had het spel al wel uitgespeeld, maar om nu weer overnieuw te beginnen...

Weet iemand hoe je bijvoorbeeld alle checkpoints kunt krijgen? code / config / ergens te downloaden?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D700 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
-[Ken Rockwell is the only one who can take self-portraits of you]-

• goldenoldie
  • Laatst online: 19-06-2019
Zo, gisteravond Crysis van de Sint gekregen. :) Aardige kerel, die Sint. (Ik ben trouwens zelf de Sint thuis, dus... O-) :+ ). Ook al heb ik nog steeds veel plezier met CoD4, Crysis leek me toch wel zo'n game die je 'moet' hebben. Alhoewel ik er wel lang over getwijfeld heb... maar het is toch wel zo anders als andere fps'ers, dat het me wel de moeite waard leek, helemaal na het lezen van lading positieve reviews. Ben benieuwd of 'ie beter loopt dan de demo op m'n E6600 / 8800GTX. Ik was eerst zwaar teleurgesteld dat DX10 giga traag was (in de demo: ik moet het spel nog installeren), maar aan de andere kant: alles ziet er op High ook nog super uit, dus ach, wat zit je dan te zeuren... ;) : sommige mensen (zoals ik) zijn soms ook nooit tevreden. 8)

Ik heb wel alvast de laatste beta-drivers van nVidia geinstalleerd. Is er trouwens nog ergens een overzichtje van hoe je de drivers het beste kan instellen, zodat de kwaliteit - performance verhouding een beetje okay is? Ik heb altijd moeite met het kiezen van de juiste instellingen (welke settings je wel of niet moet forceren of aan of uit zetten, en of je nou moet gaan voor quality of performance settings...): ik was eerlijk gezegd gewend altijd de hoogste instellingen te kiezen in het driver panel, maar onlangs heb ik wat andere instellingen gekozen i.v.m. Flight Simulator (n.a.v. een topic of Avsim) en dat scheelde echt wel in performanace, terwijl ik eerlijk gezegd geen verschil in kwaliteit zag... Volgens mij zie je dat alleen maar als je screenshots maakt en die naast elkaar legt...

• MrJ
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13:53

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

denemy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:14:
Over Crysis: Kom de grot niet in (is geblokkeerd met stenen) en heb vanalles geprobeerd.
Welk punt bedoel je precies?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:50
denemy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:14:
Even doorlopen naar het kerkhof. Kan ook met een van die 4 jeeps die klaarstaan 8)7

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Sorry dat ik het vraag, maar waar blijft die patch? Ik weet dat het op incrysis staat, alleen kan die site niet bereiken. :(

Wel slim van Yerli om te zeggen 2 weken terwijl we al bij 3,5 zijn. :X

• callous
Seismic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:07:
[...]

Ben niemand tegengekomen met een machine geweer...ben ook opnieuw begonnen vanaf daar waar die koepel stond in een kamp waar de boel bevriest...daar helemaal via het pad tot aan het water..bootje gepakt tot ik niet verder kan en toen gelopen...kom in het water nog langs een checkpoint...hoor een enorme knal en vanaf dan niets meer... geen vijanden, niets. Ik heb het hele gebied rondom het kerkhof en het kerkhof zelf al helemaal uitgespit...ben zeker een uur bezig geweest... echter kan ik niets vinden. En zij mij blijkbaar niet.

Heeft iemand anders een safegame voor mij net voorbij die kerkhof'? Voor mij is er nu niet veel meer aan :(

• Shaidar
  • Laatst online: 01-12 19:22
Kan iemand dat filmpje bekijken?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Crp
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 02:47
Shaidar schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:40:
[...]

Kan iemand dat filmpje bekijken?
Divx webplayer plugin downloaden ;)

//edit..

owja.. filmpje is down :9

[Voor 11% gewijzigd door Crp op 06-12-2007 15:48]

• denemy
DaMorpheus schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:02:
[...]

Even doorlopen naar het kerkhof. Kan ook met een van die 4 jeeps die klaarstaan 8)7
Het probleem is dat ik niet verder kan. Ben ook nog geen kerkhof tegengekomen.

Moet naar de cave system!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

denemy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:58:
[...]

Het probleem is dat ik niet verder kan. Ben ook nog geen kerkhof tegengekomen.

Moet naar de cave system!
Weet het niet helemaal zeker, maar kun je niet voor die grot langs naar links? Of ben ik in de war? Je hoeft niet iets op te blazen ofzo. Die stenen gaan niet weg. :)

succes is een keuze

• tweaktubbie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:35

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Vandaag eindelijk de Special Edition (play-asia) ontvangen. Helaas/uiteraard met een douaneheffing van 9,21 euro (postbode zei dat de 9,20 gepast niet genoeg was eerst, de s*****, want op het postkantoor betaal je wel gepast)

Leuk boekje erbij, audio cd en 'bonus features' met wat making-off. Extra voertuigje zie ik wel, eindelijk knallen. Les voor volgende keer: voor omgerekend 49 euro had ik 'm hier ook kunnen kopen maar dan de normale editie, of de 'gewone' editie bij play bestellen want die kwam 1,5 week eerder (!) bij m'n zwager in dezelfde plaats zonder heffingen ;(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• denemy
spaceboy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:45:
[...]

Weet het niet helemaal zeker, maar kun je niet voor die grot langs naar links? Of ben ik in de war? Je hoeft niet iets op te blazen ofzo. Die stenen gaan niet weg. :)
Nee dat gaat niet !
Als ik die stenen niet op kan blazen of zoiets dan moet ik helemaal terug langs de rivier tot aan de zee,dan rechts ,maar dan kom ik aan het einde voor een ingang die is afgesloten met een stalen deur ofzo.
Kan ik daar misschien iets mee?

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2020

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik ga er vanuit dat er nog niemand last heeft gehad van een crashende crysis (zeer vaak) of een rebootende pc?
Mocht iemand mij naar een post waar dan ook kunnen wijzen waar meerdere mensen hier problemen mee hebben dan graag..word er gek van en net m'n complete profiel en savegames uit de installatie verloren na een reboot :( gelukkig wel via de savegames die opgeslagen worden weer verder kunnen gaan met standaard profiel..

• sl1200
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 31-07 00:44

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Deathscythehell schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:33:
Ik ga er vanuit dat er nog niemand last heeft gehad van een crashende crysis (zeer vaak) of een rebootende pc?
Mocht iemand mij naar een post waar dan ook kunnen wijzen waar meerdere mensen hier problemen mee hebben dan graag..word er gek van en net m'n complete profiel en savegames uit de installatie verloren na een reboot :( gelukkig wel via de savegames die opgeslagen worden weer verder kunnen gaan met standaard profiel..
Ik heb Crysis gisterenavond uitgespeeld op Hard (ik vind die crosshair wel lekker) en slechts 1 keer een crash meegemaakt van het spel, toevallig gisterenavond. Voor de rest draaide ie stabiel. Maaaar, ik heb wel bugs gehad in het begin van het alien-gedeelte, net als sommige anderen hier, dat een alien werd doodgeschoten, maar bleef hangen in de lucht, waardoor het volgende level niet bereikt kon worden. Dan moet je of de hele level restarten of 1 na laatste saved game inladen en overnieuw proberen. Dat vond ik wel vervelend, maar voor de rest heerlijk! ;)

Specs: GamePC HTPC Server

• Nasty Nate
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 27-10 09:48
Ik had een tank die op me vuurde terwijl hij ondersteboven op dertig meter hoogte hing.

Ben nu bij die haven waar ik alle helicopters moet vernietigen voordat de good guy's kunnen landen alleen hangt die helicopter die ik moet hebben op een halve kilometer hoogte niets te doen.
Overnieuw spelen dan maar.

• hvoortj
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-10-2012
Nasty Nate schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:05:
Ik had een tank die op me vuurde terwijl hij ondersteboven op dertig meter hoogte hing.

Ben nu bij die haven waar ik alle helicopters moet vernietigen voordat de good guy's kunnen landen alleen hangt die helicopter die ik moet hebben op een halve kilometer hoogte niets te doen.
Overnieuw spelen dan maar.
He als je iets ziet kan je het ook afknallen. 8)

-

• robertsl83
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17-02-2008
sl1200 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:44:
[...]

Ik heb Crysis gisterenavond uitgespeeld op Hard (ik vind die crosshair wel lekker) en slechts 1 keer een crash meegemaakt van het spel, toevallig gisterenavond. Voor de rest draaide ie stabiel. Maaaar, ik heb wel bugs gehad in het begin van het alien-gedeelte, net als sommige anderen hier, dat een alien werd doodgeschoten, maar bleef hangen in de lucht, waardoor het volgende level niet bereikt kon worden. Dan moet je of de hele level restarten of 1 na laatste saved game inladen en overnieuw proberen. Dat vond ik wel vervelend, maar voor de rest heerlijk! ;)
Dit had ik ook vaak. Moet je weer opnieuw inderdaad loaden. Rare shit. Echter Ik ben ik lange tijd niet meer zo enthousiast geweest over een game. Wat een brute game!! Heb er uiteindelijk denk ik 15 uur over gedaan (lekker langzaam gespeeld op Hard). Ik snap ook niet dat er mensen zijn die alleen maar aan het zeiken zijn over de benodigde systeemspecs. Ik heb het uiteindelijk (afgezien van de eindbaas) op zeer redelijke frames (25 -35) kunnen spelen met de very high mod voor XP op 1280 *1024 no AA.

Systeem:
E6600 @3.2
8800 GTS 320MB @675/1512/1008
2GB PC6400
Asus P5K

• Nasty Nate
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 27-10 09:48
hvoortj schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:08:
[...]

He als je iets ziet kan je het ook afknallen. 8)
Heb er al een stuk of zes rpg's op afgevuurd maar ik raak 'm niet. :)

• Guids
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 06-12 09:27
wat is het toch met dit spel als je een clear shot heb op iemands hoofd, dat hij gewoon door loopt. of je mist of hij heeft maar een schrammetje

• TheDevilsCry
  • Laatst online: 05-11-2008
Headshot telt bij mij toch echt als een headshot hoor, ze staan ook niet meer op :3

Ik wacht lekker af met al die drivers en patches.. eerst kijken hoe het bij andere personen draait

BF2 stats | Whatpulse Stats

• hvoortj
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-10-2012
Guids schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:23:
wat is het toch met dit spel als je een clear shot heb op iemands hoofd, dat hij gewoon door loopt. of je mist of hij heeft maar een schrammetje
Headshots luisteren nogal nauw bij dit spel.
Je moet hem echt in het midden van zijn hoofd raken om zeker te zijn.
Ik heb heel vaak dat ik gewoon een headshot maak en dan schiet ik zijn petje eraf, 1x kan maar dit gebeurt echt verdomd vaak.

-

• DFC-Neo
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 12-05-2020

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Ik heb loop vast in het laatste stukje van recovery (level 2). Je moet dan in de grot samen een andere gast. Maar die grot is dicht. Ik heb een aantal walkthrough gelezen. Je hoort gewoon door die grot heen te gaan. Ik heb paar andere checkpoint geprobeerd. Maar had weer hetzelfde probleem. En heb net het level helemaal opnieuw gespeeld maar hetzelfde geldt er weer.

Heeft iem een cheat of checkpoint/savegame ervoor zodat ik verder kan?

Martin

realityalways start as a dream

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die grot is niet dicht heur.. gewoon doorlopen tot je niet verder kan, dan moet die level 3 laden.

• DFC-Neo
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 12-05-2020

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

MOAW schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:55:
Die grot is niet dicht heur.. gewoon doorlopen tot je niet verder kan, dan moet die level 3 laden.
Bij mij wel. Meerdere mensen hebben dit probleem. Sommige hadden dit probleem opgelost door een andere checkpoint te laden of zelfs het level opnieuw te spelen. Bij mij heeft het geen enkele effect gehad.

realityalways start as a dream

• Splinter Cell
  • Laatst online: 04-12 18:36

Splinter Cell

AMD HD7850

Duurt wel erg lang, met die patch zeg..

• akimbo1911
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-05-2011
De bugs in Crysis zijn soms wel heel vreemd. Ik heb soms dat er een doos of een dak op de grond blijft stuiteren, heel irritant geluid geeft dat.
In het vliegtuigje bleef ik soms alleen maar naar links vliegen, maar ik heb geen joystick aangesloten ofzo.
Soms ga ik ook ineens dood als ik heel snel over een stapel voorwerpen ren. Ergens wordt die gast door de generaal in zijn nek geschoten, bij mij hing de wond in zijn nek buiten zijn lichaam, terwijl hij nog leefde.

Dell XPS 420

• Stewie!
  • Laatst online: 15:50
Wat is dat tank level toch lekker he? Nogmaals gespeeld, heerlijk rondcrossen met de tanks door de groene heuvels!!

• bóòbó
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-12 15:43
Wow :o
Dat scheelt nogal wat ja!

Hoe stel je dat in, dat sys_physics_CPU 0?

• Acid_Burn
filmpje is niet real time he...

[Voor 3% gewijzigd door Acid_Burn op 07-12-2007 21:17]

• ph4ge
  • Laatst online: 13:56
dat filmpje laat wel zien dat er in deze engine nog veel meer mogelijk is dan we tot nu toe te zien krijgen. lijkt me wel dat dit vraagt om een physics kaart, of niet?

SW-0040-8191-9064

• goldenoldie
Zo, ik heb m'n eerste uurtjes met Crysis erop zitten, en ik moet zeggen... mooi! :) Er is een soort van scheiding, lijkt het soms, tussen CoD4 fans en Crysis aanhangers, maar ik moet zeggen dat ik beide games super vind. ;) Vanavond moest ik een heel stuk overnieuw doen in Crysis (was vergeten te saven...): de eerste keer had ik zowat het doel gehaald via het water, de tweede keer besloot ik met de auto te gaan en het was net alsof het een compleet ander level was. Da's toch wel errug leuk, moet ik zeggen...! Grafisch is het ook super, natuurlijk, alhoewel toch wel wat stroperig zo nu en dan (E6600 / 8800GTX / 1680x1050, alles op High). Ben net begonnen met het level (Assault?) waar je AA moet uitschakelen: dat begin, met die explosies overal, is indrukwekkend. Prachtig! En wat een gebied heb je om je heen! Je kan ergens op diverse manieren komen en het is haast zonde om niet ALLES te gaan bekijken. Je mist de mooiste watervallen, als je niet oplet. ;) Wat ik wel al door heb, is dat het herspelen van Crysis geen probleem wordt: je kan alles helemaal anders doen, als je wilt (alhoewel het tegen het einde wat rechtlijniger schijnt te worden).

Mocht iemand twijfelen tussen CoD4 en Crysis: koop ze gewoon allebei! Ze zijn beiden hun geld meer dan waard! ;)

• hosee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-11 14:43
albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 05:13:
[...]

Met alles max op de beste kaart van dit moment, de 8800GTX, is het spel inderdaad, op 1920x1200, onspeelbaar. ...............................................................................................................................................................................................................................................................................
Neen, de beste kaart op dit moment is zondermeer de Ultra en het maakt wel degelijk uit in performance t.o.v. de GTX.
Ter info: Ik speel de Crysis demo in XP met een BFG OC Ultra (630/1550/1110) en dan nog eens overklokt op 685/1808/1164 met een minimum van 26.42 en een max. van 38.94 fps, volgens de GPU benchmark, met alles op high, behalve shaders en shadows, die staan op medium, zonder AA en op een reso. van 2560x1600. Driver: 169.04 beta.
Haal je nooit met een GTX, zelfs niet met een OC XXX of iets dergelijks en er bestaan ook Ultra's XXX. Een Ultra is dus niet zomaar een OC'ed GTX en het is op dit moment de ultime graka om Crysis met een aanvaardbare FPS te spelen.
1920x1200 scheelt bij mij al behoorlijk in fps: min. 31.58, max. 60.32
1650x1080 geeft een min. fps van 38.03 en een max. van 72.67
Moet wel zeggen dat vanaf je de AA aanzet er behoorlijk in de FPS wordt ingehakt, ook omdat de shaders dan automatisch op high worden gezet.
1680x1080 met 2xAA resulteert dan: min 27.31 fps, max. 40.18 fps.
Conclusie: Met een Ultra is Crysis wel degelijk met een zeer aanvaardbare framerate te spelen op een monitor van 22", een 24" en zelfs een 30 ", laat staan een 19". Een Ultra mag dus absoluut niet vergeleken worden met een GTX qua performance. En is het zo dat in sommige games het verschil met de GTX en de Ultra miniem is, dan is de CPU de bottleneck, zo simpel is dat.
Oh ja dit nog: mijn CPU draait op 3906 mhz maar weet niet of dat veel invloed heeft op mijn fps omdat dit spel zeer GPU afhankelijk is.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• Koeitje
  • Laatst online: 12:53

Koeitje

Back-up tiems now?

Je vergeet echter dat het shader domain op de GTX ook OC'd kan worden. In principe zou je met een goed gekoelde GTX ook zo ver kunnen komen. Maar dan moet je dus wel geluk hebben :).

Maar goed, any news op het patch front?

• hosee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-11 14:43
Ja dat snap ik ook wel, maar dat geldt toch ook voor een Ultra, goed gekoeld en al?
Zie ook mijn shader OC, de middelste waarde.

Hier wat info over de komende patch:
Edit: laat maar, oud nieuws http://www.gamersnet.nl/n...sis_patch_niks_speciaals/

.

[Voor 43% gewijzigd door hosee op 08-12-2007 02:39]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

• Xedev
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19-10 06:32
ph4ge schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:57:
dat filmpje laat wel zien dat er in deze engine nog veel meer mogelijk is dan we tot nu toe te zien krijgen. lijkt me wel dat dit vraagt om een physics kaart, of niet?
Wat je daar ziet is nog niet echt realtime mogelijk, de laatste scène alleen koste al 1 uur om te renderen.

• Pkunk
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Nadat ik toch wel wat teleurgesteld was in de demo ben ik het toch maar weer aan het proberen met de Volledige versie. Maar nog steeds ben ik zwaar teleurgesteld in de graphics. Van dichtbij ziet het er allemaal leuk uit, en mooie effecten enzo. Maar wat ik gewoon echt niet vind kunnen is de manier hoe rotsblokken eeneens uit het niets voor m'n neus te voorschijn springen. Als ik rustig een beetje door het bos loop lijkt het alsof er vanuit alle hoeken en gaten allemaal dingen tevoorschijn komen. Dit geeft een zwaar onrustig en onrealistisch gevoel wat voor mij zeer zwaar afbreuk doet aan de kwaliteit van graphics. Ik begrijp daarom ook helemaal niets van statements zoals "Crysis heeft de beste graphics ooit. punt." (PcGameplay). Als ik op mijn systeem (E6600 met 8800GTS) nieteens dezelfde kwaliteit op m'n scherm kan krijgen als CoD4 of zelf TimeShift vind ik dan nepperij. Sure, Crysis kan misschien wel de beste graphics op je scherm toveren, maar niet iedereen (lees: bijna iedereen niet) heeft zo'n systeem.

Ik heb ook even de tweakguide doorgeneust om te kijken of ik er misschien op die manier iets aan kon doen, maar daar kon ik niets in vinden. Misschien heeft iemand hier tips? Ik kan me niet voorstellen dat ik het zo moet spelen..

Hallo met Tim

• Parabellum
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-07-2010
Timlog schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:47:
.

Ik heb ook even de tweakguide doorgeneust om te kijken of ik er misschien op die manier iets aan kon doen, maar daar kon ik niets in vinden. Misschien heeft iemand hier tips? Ik kan me niet voorstellen dat ik het zo moet spelen..
Het is niet de eerste engine die zo renderd, SoF2 had dat ook al en is juist zo gebouwd dat gamers met lagere hardware toch een volledig beeld van hun vieuw kunnen krijgen, anders hadden ze de boel minder vol moeten renderen.

Zit met dezelfde specs hier maar heb er niet zo een last van zoals jij omschrijft. Wat zeker kan helpen, ik weet niet of je Vista gebruikt, is om prefatch uit te schakelen waardoor je meer vrij geheugen overhoud.

Maar ben het wel met je eens dat hardwarematig je flink wat hoge specs moet hebben om het vloeiend te kunnen spelen. Maar in zijn algemeen genomen vind ik het spel aardig tegen vallen, zowel de game op zich als de prestaties. Ik denk dat het spel uitbrengen voor zowel DX9 als DX10 hier duidelijk zijn tol eist, in combinatie met de drivers van de videokaart fabrikanten. Daarbij komt dat ik FarCry toch nog steeds veel mooier er uit vond zien dan Crysis, met name de kleuren van de omgeving vind ik veel te grauw en monotoon.

Ik kan me niet voorstellen dat Crytek het allemaal op deze manier wilde maken, ik denk, speculatie, dat EA wederom hier debet aan is. Jammer, want Crytek is met Crysis een totaal andere richting op gegaan en ik kan nu niet zeggen dat het een verbetering is. Zoals ook de suit, wel leuk allemaal, je hoeft geen health meer te zoeken maar hierdoor ben je zeker ook genegen om snel non chalant te gaan spelen.

Kijken wat deel 3 gaat brengen, misschien de best of both worlds :)

• callous
callous schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:30:
[...]

Ben niemand tegengekomen met een machine geweer...ben ook opnieuw begonnen vanaf daar waar die koepel stond in een kamp waar de boel bevriest...daar helemaal via het pad tot aan het water..bootje gepakt tot ik niet verder kan en toen gelopen...kom in het water nog langs een checkpoint...hoor een enorme knal en vanaf dan niets meer... geen vijanden, niets. Ik heb het hele gebied rondom het kerkhof en het kerkhof zelf al helemaal uitgespit...ben zeker een uur bezig geweest... echter kan ik niets vinden. En zij mij blijkbaar niet.

Heeft iemand anders een safegame voor mij net voorbij die kerkhof'? Voor mij is er nu niet veel meer aan :(
Kan echt niemand mij helpen? :'(

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Ondanks al het gekanker hier blijf ik het een mooi spel vinden. Ik vind de onstabiliteit van het spel echter wel zo groot dat het echt een afknapper aan het worden is. Ik ben nu op het einde (ben met eindbaas bezig), maar het BARST gewoon van de bugs. Momenten dat ik door het deck heenval het water in. Of dat de eindbaas opeens al "clippend" drie onzichtbare verdiepingen te hoog hangt. Of dat hij ineens onzichtbaar wordt. Ik wil gewoon nog even het eindfilmpje zien, dan flikker ik het spel er toch echt definitief af. Wel erg jammer, het spel is gewoon net te gerushed lijkt het.

Eindoordeel: 7/10. Als het bug-vrij was geweest, zeker een 9/10.

succes is een keuze

• rickyy
  • Laatst online: 26-11 15:39
spaceboy schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:23:
Ondanks al het
spoiler:
gekanker
hier blijf ik het een mooi spel vinden. Ik vind de onstabiliteit van het spel echter wel zo groot dat het echt een afknapper aan het worden is. Ik ben nu op het einde (ben met eindbaas bezig), maar het BARST gewoon van de bugs. Momenten dat ik door het deck heenval het water in. Of dat de eindbaas opeens al "clippend" drie onzichtbare verdiepingen te hoog hangt. Of dat hij ineens onzichtbaar wordt. Ik wil gewoon nog even het eindfilmpje zien, dan flikker ik het spel er toch echt definitief af. Wel erg jammer, het spel is gewoon net te gerushed lijkt het.

Eindoordeel: 7/10. Als het bug-vrij was geweest, zeker een 9/10.
* rickyy is het daar mee eens
Ik heb je mening gespoilerd :D

Maar je heb gelijk, al die bugs verpesten het wel een beetje, al helemaal in de MP.

[Voor 6% gewijzigd door rickyy op 08-12-2007 19:49]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Kan iemand even in een spoiler vertellen hoe ik die eindbaas doodmaak? Ik heb ongeveer alles vol met ammo en ik ben het echt schijtzat met al die bugs e.d. Dus...
spoiler:
Moet ik op een bepaald deel van die exo-suit knallen? Moet ik die beesten die na een tijdje ook weer gaan vliegen afknallen? Is er een of andere cheat dat ik gewoon het eindfilmpje kan zien?

Zoals je ziet ben ik het behoorlijk beu, ik wil gewoon effe dat eindfilmpje zien. Dan is het mooi geweest met Crysis. :(

succes is een keuze

• exstense
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-11-2011
In het topic begin staat nog steeds:
"Hoe kan je de DVD versie aanpassen naar de online versie (spelen zonder DVD)?
Copy the “lang.ini”, “paul.dll” and “unicows.dll” to the Bin32 folder"

Dus ik neem maar aan dat dit nog steeds valide is. Maar hoe ik ook zoek, ik vind nergens de desbetreffende files.
Iemand een idee?

• flippy
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

flippy

veni vidi vaginalis

ik zit met een probleem/ uitdaging:

bij elke server met punkbuster krijg ik na enkele seconden de melding "disconnected from server" als ik een server heb aangetikt.

heb spel al opnieuw geinstalleerd en de hele mik, dat tooltje van punkbuster geeft ook alles ok aan.

iemand nog verse ideeen?

Never attribute to malice what you can attribute to ignorance.

• Acid_Burn
Ga naar options->game settings en vink daar "punkbuster protection" aan

• Ludwig83
  • Laatst online: 08-08-2008

Ludwig83

Het is mij Ludo...

Zins ik met betadriver 169.13 draai speel ik crysis bijna vloeiend met alles op very-high 1680x1050 zonder AA Met een wat lagere resolutie kan ik zelfs 4xAA aanzetten. 2xmsi 8800gt oc e6600 vista 32 bit

http://img457.imageshack.us/img457/8388/crysis2007120909570646van1.jpg

[Voor 46% gewijzigd door Ludwig83 op 09-12-2007 10:14]

Asus p5n32-e sli 680i, 2xMSI 8800GT OC sli, Intel E6600 3600mhz, 2gig geil 800mhz 4-4-4-12 GameXstream 700watt

• EvilBert380
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-01-2015
Voor de mensen die vastzitten, doordat ze grot niet inkunnen, moeten het volgende in de console intypen.

con_restricted 0 (laatste is een nul) en daarna op een nieuwe regel map rescue.

Daar het volgende level gelijk na de doorgang wordt geladen mis je niets van het spel, maar kan je wel gewoon verder.

Leuk Is Kastanjes

• MrJ
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13:53

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

spaceboy schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:13:
Kan iemand even in een spoiler vertellen hoe ik die eindbaas doodmaak? Ik heb ongeveer alles vol met ammo en ik ben het echt schijtzat met al die bugs e.d. Dus...
spoiler:
Moet ik op een bepaald deel van die exo-suit knallen? Moet ik die beesten die na een tijdje ook weer gaan vliegen afknallen? Is er een of andere cheat dat ik gewoon het eindfilmpje kan zien?

Zoals je ziet ben ik het behoorlijk beu, ik wil gewoon effe dat eindfilmpje zien. Dan is het mooi geweest met Crysis. :(
spoiler:
Even iets dichterbij komen dat je collega's in die heli zijn suit disablen en dan heb je gok ik zo'n 10 rockets en 2x 500 rounds van je chain gun voor nodig.

Good luck! :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

• ph4ge
zo mooi spel, nauwelijks noemenswaardig bugs tegen gekomen, maar nu is de frustratie zo groot dat ik aan de cheats ga

spoiler:
Ik ben nu op het dek bij het vliegdekschip waar dat grote spinachtige beest is. Onverwoestbaar is hij gewoon. Ik heb het nou al tig keer geprobeerd, alle kogels die ik kon vinden heb ik overal geprobeerd te raken, allemaal geen effectt. Heb wel die nukes, maar die kunnen niet locken :/. nu maar cheats, oneindig ammo, en nog een keer proberen :(

SW-0040-8191-9064

• callous
EvilBert380 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:44:
Voor de mensen die vastzitten, doordat ze grot niet inkunnen, moeten het volgende in de console intypen.

con_restricted 0 (laatste is een nul) en daarna op een nieuwe regel map rescue.

Daar het volgende level gelijk na de doorgang wordt geladen mis je niets van het spel, maar kan je wel gewoon verder.
misschien is dit voor mij ook een oplossing, echter ging ik een level achteruit dan vooruit :)
maar ff zien hoe het nu gaat...thnx 4 me anyway!!

• MPAnnihilator
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11-11 08:57
Ik zit net in zo'n alien space ship , en nu begint het voor de eerste keer wel tegen te steken. Dat rondzweven en aliens afknallen mochten ze er wel uitgelaten hebben. De FPS zijn nog lager dan in de jungle en het ziet er niet uit. Hopelijk is dit stukje snel voorbij want ik ben al een uurtje 'verloren gereden' in dit level. :(

Mijn Specs

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Ik heb even een aantal berichten verplaatst naar [Crysis] Nanosuit activeert niet met middelmuisklik , zullen we vragen of problemen (of vragen over problemen...) voortaan in SPV afhandelen? Bedankt :)

[Voor 28% gewijzigd door bnbaz op 09-12-2007 14:22]

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

-GF-Annihilator schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:14:
Ik zit net in zo'n alien space ship , en nu begint het voor de eerste keer wel tegen te steken. Dat rondzweven en aliens afknallen mochten ze er wel uitgelaten hebben. De FPS zijn nog lager dan in de jungle en het ziet er niet uit. Hopelijk is dit stukje snel voorbij want ik ben al een uurtje 'verloren gereden' in dit level. :(
Belg? Of gewoon aparte woordkeuze? :)
Anyway, ik heb precies net -na werkelijk 10tallen keren proberen tussen alle crashes (zelfs het eindfilmpje crashte!!!) door- Crysis uitgespeeld. Ik vond het in de jungle ook gewoon hartstikke gaaf. Tot die aliens komen. Enne, sorry, maar het wordt niet meer zoals het begin... Sterkte met het laatste stukje. Ik ben echt godsblij dat ik 'm uit heb gespeeld, ik ga 'm nu heerlijk uninstallen. En dit spel komt er nooit meer op bij mij. Ik maak een diepe buiging voor de programmeurs van Crytek, het ziet er enorm gaaf uit. Maar ik kots op al die bugs die ze er in hebben laten zitten. Het is gewoon een zeer onstabiel product...

succes is een keuze

• ph4ge
en ik heb het uitgespeeld, zonder dat het ook maar 1x gecrashed is of andere noemswaardige bugs :). bij be eindbaas fps ook niet onder de 20 geweest, ging dus best. uiteindelijk nog 1x (zonder) cheats geprobeerd, en toen heb ik het uitgespeeld :) schitterende ervaring, net een film. ook ik had liever geen alians gezien, en dat alien level was wel mooi, maar idd verwarrend, ik werd soms gewoon misselijk :S. al met al het idee dat dit er in zit om even de engine te showen.

SW-0040-8191-9064

• goldenoldie
Ik zit ook al een tijd in de core, en heb eerlijk gezegd geen idee wat ik moet doen... Ik laat me maar meedrijven zo ongeveer. Het valt me ook op dat die rondzwevende aliens soms helemaal niets doen en soms opeen op je afkomen en je afmaken. Ik zit nu in een grote hal en heb geen idee hoe ik er uit moet. Van mij hadden ze dit ook wel achterwege mogen laten... Erg verwarrend en onoverzichtelijk. Jammer. Als ik hier nog even zit, ga ik denk ik maar overnieuw beginnen, want die levels op het eiland vind ik 100 keer leuker.

• SirNobax
  • Laatst online: 03-12 11:45
Dat stukkie in die alien rots was inderdaad dikke BS, ze konden beter voordat je daar naar binnen ga alles laten bevriezen, en niet dat sfeer verpestende Alien-schieten-in-veel-te-kleine-ruimtes gedoe erin doen.
Ik had wel verwacht dat alles in real-time werd bevroren, zoals wel werd beweerd, maar het blijkt dus gewoon pre-rendered te zijn (je zie de grond nl. helemaal niet zodra je naar buiten kan).

All-in-all vond ik het wel een erg leuke game, en zeker door de fantastische graphics en physics. (draaide hem op 1400x900 @ DX9 Very-high op mijn HD2900Pro + Q6600)

Wel jammer dat de Multiplayer DM mappen schaars zijn, dus veel MP'en (over LAN) zit er niet in.

Pentaxiaan

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ph4ge schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:15:
zo mooi spel, nauwelijks noemenswaardig bugs tegen gekomen, maar nu is de frustratie zo groot dat ik aan de cheats ga

spoiler:
Ik ben nu op het dek bij het vliegdekschip waar dat grote spinachtige beest is. Onverwoestbaar is hij gewoon. Ik heb het nou al tig keer geprobeerd, alle kogels die ik kon vinden heb ik overal geprobeerd te raken, allemaal geen effectt. Heb wel die nukes, maar die kunnen niet locken :/. nu maar cheats, oneindig ammo, en nog een keer proberen :(
goos, wat zit je nou :? Nooit van je oom Google gehoord? ff je best doen en je vindt een walkthrough waarin uitgelegd wordt hoe je de eindbaas moet verslaan :)

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• ph4ge
een paar posts naar onder staat dat ik het voor elkaar heb :)

SW-0040-8191-9064

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

SirNobax schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:33:
Dat stukkie in die alien rots was inderdaad dikke BS
Dat is geen rots.. :o Maar een enorm "levend" schip, wat energie ontrekt aan alles wat er in de buurt is. En zelf vond ik de bugs meevallen, heb er maar 2 á 3 gezien en die waren niet echt vervelend.

• goldenoldie
Ik ben nu uit de core, door de sneeuw en weer buiten, zal ik maar zeggen, maar ik speel het spel nu alleen nog maar omdat ik het anders zonde vind van het geld dat ik ervoor betaald heb: lol heb ik er niet in, ik irriteer me alleen maar aan die ellendige aliens. Wat een ellende, zeg. Jammer, heel jammer.

Toch heb ik zeker géén spijt van de aankoop, want de eerste 6 levels (ja, slechts 6...), waar alles nog zo ongeveer gewoon is, zijn prachtig. De alien levels zijn grafisch ook schitterend, maar wat gameplay betreft vind ik het een grote ellende. Als ik het spel uitheb zal ik zeker de eerste levels nog eens overspelen, en ik verwacht ook meer dan genoeg extra speeltijd met usermade levels/mods of via de sandbox editor. Grafisch is het in ieder geval allemaal een genot: de hoeveelheid detail tot aan de horizon is niet te geloven. Het is soms (vaak) net echt. Ik denk dat ik ook maar eens gewoon via de editor rustig rond ga rijden op het eiland om gewoon eens te genieten van het uitzicht. ;)

• smoke2000
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10-12-2007
Heeft beetje zelfde probleem als far cry , werd ook minder interessant vanaf de mutanten verschenen.

• goldenoldie
Je zou zeggen dat ze dat nu wel door hadden moeten hebben... Ik bedoel, je hoort zowat iedereen klagen over de mutanten/aliens in Far Cry/Crysis. Maar zoals gezegd: misschien komen er wel ladingen leuke home made missions uit die alléén met Koreanen op het eiland van doen hebben. ;)

• ph4ge
ik vind dat die aliens wel leuk worden geintroduceerd. die toegetakelde collega's, die ijsboot, dat harde gebrul soms, best leuk. maar idd, zodra je op dat spaceship bent worden ze vervelend. vooral ook omdat ze zo dom zijn voor een ontwikkeld ras

[Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 10-12-2007 15:28]

SW-0040-8191-9064

• goldenoldie
Die introductie is inderdaad super. Ik denk dat het allemaal ook minder wordt vanaf het spaceship omdat het dan erg lineair wordt allemaal: en de ellende is dat je in dat schip soms de lineaire lijn niet kan vinden... ik heb op diverse plekken zitten denken 'waar moet ik nou weer heen?' of 'wat doe ik hier eigenlijk?' Erg saai. Alhoewel de graphics mooi zijn. Heel mooi.

Die aliens zijn trouwens idd niet heel slim, maar wel knap lastig. Ik heb errug vaak op F8 moeten klikken sinds ik in dat schip ben gegaan.
Wat ook 'leuk' was: bij het ijs had ik op een bepaald moment zowat het einde gehaald (bleek later): ik druk na het neerschieten van zo'n irri alien op F5, zo van 'hè hè, die ellende hebben we gehad' en 1/10e seconde later ontploft zo'n blauw monster middenin m'n gezicht. }:O Ik heb nog een paar keer geprobeerd om DIRECT na F8 weg te rennen, maar nee hoor... Dus moest ik het laatste officiele savepoint weer laden en alles (in ieder geval veel te veel) weer overnieuw doen. Toen had ik dus dat idee van 'ik speel dit omdat het anders zonde is van het geld en ik wil het einde halen, maar ik speel dit niet voor m'n plezier...'! 8)

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:18
Crysis wordt me te saai .... ben ermee gestopt .... kan geen palmboom meer zien ...... en de gameplay verveeld erg snel.

Nuchter bekeken is het gewoon een saaie shooter ... alleen de graphics zijn leuk om te zien.

Nu maar wachten op Crysis 2. :P

• Seismic

Seismic

Dusss........

De introductie van dat alien ship in de rotsen vond ik ook wel erg mooi gedaan. In het level met die tanks zie je die berg al afbrokkelen en de eerste tekenen van dat schip zich voordoen. Erg nice kwa spanning opbouw.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het ook wel heel erg een Far Cry gehalte vind hebben. Ik weet het, het is ook van de zelfde makers. Maar de volgende keer het hele verhaal zich, bijvoorbeeld in de bossen van het Zwarte Woud, af laten spelen zou misschien een leuke afwisseling in de serie worden. :P

• goldenoldie
Ik wordt niet gauw pissig op een spel, maar gisteravond had ik het even helemaal gehad... Ik zat in dat level met die VTOL: wat een pokkeding. De tegenstanders vliegen om je oren en dat ding is zo slecht wendbaar... Ik heb ook vaak dat ik denk 'wat moet ik nou doen...? Waar wachten we op?' Ook op het schip aan het einde: dan sta je op dat dek en je hebt geen idee hoe lang het nog gaat duren, waar je eigenlijk heen moet. Het gebeurt ook veel te vaak dat het er eigenlijk allemaal niet toe doet: die secondary missions kan je, zo lijkt het, ook gewoon overslaan, en dan blijft er maar heel weinig over om te doen. Je kan vaak gewoon wachten en alleen maar voorkomen dat je niet doodgaat en da's dan al voldoende. Vaag. Heel vaag. Dat heen en weer lopen op dat schip is ook al vaag: alsof ze dachten dat het toch wel erg saai was, moet je je weg zien te vinden naar de diverse kamers. Onnodig ingewikkeld. Wat een uitdaging.... pfffff... En dan zit je tijden naar tussenfilmpjes te kijken...

Nogmaals, ik vind de eerste levels nog steeds leuk en het ziet er prachtig uit en ik heb alsnog géén spijt van de aankoop, maar uiteindelijk is het gewoon een zeer lineaire shooter en die laatste levels ben ik meer dan spuugzat. Vanaf de core vind ik het spel irritant en goedkoop en flauw. Dit in zeer grote tegenstelling met CoD4: dat is nog eens een SP met prachtige hoogtepunten, die niet irriteert en waarbij je tot het einde geboeit blijft!

Nu maar hopen dat er leuke mods/addons uitkomen...

• Ludwig83
  • Laatst online: 08-08-2008

Ludwig83

Het is mij Ludo...

Op tmf waren ze ook al niet te spreken over crysis. Crysis krijgt niet de tittel next gen

Asus p5n32-e sli 680i, 2xMSI 8800GT OC sli, Intel E6600 3600mhz, 2gig geil 800mhz 4-4-4-12 GameXstream 700watt

• Markicks
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:25
J van E schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:25:Ik zat in dat level met die VTOL: wat een pokkeding. De tegenstanders vliegen om je oren en dat ding is zo slecht wendbaar...
Dan doe je naar mijn mening toch iets verkeerd. De VTOL is het meest meesterlijke en wendbare voertuig in Crysis!

system setup

• turboO
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-09-2010
ooh van mij wel hoor! Dit is de leukste singleplayer shooter die ik gespeeld heb. Ook 1 van de weinige die ik uit gespeeld heb. Gister de grote "alienBoss" verslagen op het schip. Moet wel vermelden dat ik op een gegeven moment godmode heb gebruikt, simpel weg om het feit dat die vliegende inktivssen gewoon te krachtig waren en ik steeds dood ging.

Al met al een geweldige game die ik zeker nog een keertje ga proberen. Eerst COD4 is bekijken en nog is overnieuw.

Een van de weinige titels die me van het begin tot eind zo geboeit heeft. Op wat kleine bugs na krijgt de singleplayer van deze game van mij een 9.5! :D
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee