[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 21.934 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
7800gs_mo schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:36:
hoeveel meer fps/performance heb je met sli 8800 gts 320mb ten opzichte van 1 kaart??

groetjes (ik speel resolutie 1440x900)
Stuk of 50 FPS meer gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203323

Sorry spaceboy dat mijn vraag onduidelijk is.

Angeloonie ik bedoel inderdaad console.
Wist niet het juiste woord.

Goed om te weten dat er bij jou dus ook dingen fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7800gs_mo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09-2024
ok wou het ff weten want is voor mij onduidelijk hoeveel meer ''winst'' dat je nou eigenlijk met 2 kaarten heb met een resolutie van 1440x900 omdat mensen zeggen dat sli pas nut heeft bij 1600x1200 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:45

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

leonpwner1 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:39:
[...]

Stuk of 50 FPS meer gok ik zo.
50fps meer? :? Haalt nog geen 50fps denk ik... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ETzPliskin schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:48:
[...]

50fps meer? :? Haalt nog geen 50fps denk ik... :X
Ik denk dat hij procent bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ted56 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:50:
[...]

Heb precies hetzelfde. Nog geen oplossing gevonden.
Ik heb het probleem gevonden :)
In je config is er een stukje text genaamt ''d3d9_TripleBuffering=1''
Knip dat stukje eruit en het werkt, gewoon met alle (ultra) very high settings on :)
Ik ben nu bezig met een map en het begind al ergens op te lijken. Voor allemaal hele goede tutorials over de sandbox editor check deze site ;)
http://maxedgaming.com/tutorials/
Voor dat ik die site kende wist ik niet eens een map op te starten :'p
En ik heb nu al een aardige map.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-05 17:27
rickyy schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:52:
[...]

Ik heb het probleem gevonden :)
In je config is er een stukje text genaamt ''d3d9_TripleBuffering=1''
Knip dat stukje eruit en het werkt, gewoon met alle (ultra) very high settings on :)
Ik ben nu bezig met een map en het begind al ergens op te lijken. Voor allemaal hele goede tutorials over de sandbox editor check deze site ;)
http://maxedgaming.com/tutorials/
Voor dat ik die site kende wist ik niet eens een map op te starten :'p
En ik heb nu al een aardige map.
Ja werkt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Gelukkig :)
In het forum daar heet ik cookie. Als je vragen heb waar je niet uitkomt kan je het vragen en je wordt meteen geholpen, succes ;)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:09
vandaag ff wezen winkelen met moedersdevrouw.. en wat me opviel is dat CoD4 overal is uitverkocht en Crysis daar hebben ze allemaal nog bakken vol van staan....

uiteindelijk CoD4 gevonden en gekocht.. en er staat achter op het doosje most photo realistic game ever of zo iets.. we zullen zien.. hahahaha.

CoD4 kon ik al en Crysis blijft mooier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

murky123 schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:04:
uiteindelijk CoD4 gevonden en gekocht.. en er staat achter op het doosje most photo realistic game ever of zo iets.. we zullen zien.. hahahaha.
Iets met marketing enzo... :z

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Idd, ik kan me niet herinneren dat ik buiten liep en overal alliasing zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
zo, vandaag is m'n 8800 gt binnen gekomen :D wat een top ding.
ik had een 7600GT, maar die begon het zwaar te krijgen :P ik was op het punt dat
spoiler:
helena uit de vtol komt, en je bestookt wordt met aliens

waarvoor ik al aardig wat lagg heb moeten negeren :P de sneeuw levels schokten als een gek, en ook dit level was niet speelbaar.

op de zelfde settings (alles medium, 1440 * 900, AA uit) draait hij nu op +- 50 fps :o

daarom heb ik nu de bekende tweak eroverheen gegooid, en alles is nu nog mooier (getweakte high, ziet er uit als very high :) )

nu alsnog gemiddeld 35 fps :) iedereen die nog steeds twijfelt over deze kaart, DOEN, zeker een aanrader.

zo, nu weer verder aan het alien slachtveld :)

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Denk eraan een 3870CF opstelling te kopen...
kan iemand me dat aan of afraden?

Of toch maar een 88ultra kopen?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Anoniem: 226626

Ik ben op zoek naar een goeie clan die in Powerstruggle zit! :P
Persoonlijk vind ik Powerstruggle de beste MP sinds Battlefield, ze moeten bij EA en/of Crytek enkel nog wat bugs eruit halen en dringend iets doen aan die hackers.
een deftig ranking system zou ook wel leuk zijn natuurlijk

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Ik wilde ook niet wachten op de nieuwe high-end nVidia en heb veel plezier van me Ultra. Crysis (MP en SP) is prima te doen op de setup die je voor ogen hebt (ik heb vergelijkbaar systeem; zie sig). Alles draait soepel op High met eventuele tweaks naar Very High. Ik speel wel in DX9. Met DX10 is het echter ook speelbaar. Resolutie is dan 1280 x 768, AA 2X. Succes!

Ik wil een team based deathmatch modus met de nieuwe patch! Is er al gedetailleerd nieuws omtrent de patch ?? Zoals wanneer ie nou eindelijk komt ?

Creative Director - Connec2

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
leonpwner1 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:49:
[...]

Idd, ik kan me niet herinneren dat ik buiten liep en overal alliasing zag.
Is ook niet nodig, want buiten zijn er meer dpi dan op een monitor.

Anyway, dit valt onder het stukje 'offtopic' uit de topicwarning, ik stel dan ook voor om het weer even over Crysis te hebben ;)
Had iemand al plannen voor 'n nieuw deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226626

BaT schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:52:
[...]

Ik wil een team based deathmatch modus met de nieuwe patch! Is er al gedetailleerd nieuws omtrent de patch ?? Zoals wanneer ie nou eindelijk komt ?
Gedetailleerde info omtrent de twee patches vind je op Incrysis.com;
-de eerste patch komt er begin januari en richt zich vooral op de prestatieverbeteringen,
-de tweede patch komt 'later' en bevat aanpassingen in de MP op basis van de reacties van de 'beta'gebruikers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238724

... weet wat echt eng is .... dat de respons-tijd op dit topic al gedaald is tot minder dan een dag per dag....

dat ik vandaag bij free-record-shop was (op zich al eng ;-) ) en dat cod4 op 1 stond en dat crysis als 'aanrader' stond.. niet eens op 2,3,4 of 5!

Maar ik knal even verder met die NK :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 22:26

r.marijnissen

sapphire512mb

Anoniem: 226626 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:22:
Ik ben op zoek naar een goeie clan die in Powerstruggle zit! :P
Persoonlijk vind ik Powerstruggle de beste MP sinds Battlefield, ze moeten bij EA en/of Crytek enkel nog wat bugs eruit halen en dringend iets doen aan die hackers.
een deftig ranking system zou ook wel leuk zijn natuurlijk
Ik vind de basis van de game erg goed maar ik mis wat bij de mp wat ik gewend ben van
bf2 + reallitymod.
Namelijk het creeeren van lossen teams.
Nu ben je gewoon een groot team zeg b.v 30 vs 30.
En is het powercentrale veroveren en dan de vijand weer.

Bij bf2 kun je echt losse teams maken en b.v met team delta 1 georganiseerde aanval/verovering doen.

De MP is nu een beetje zoals meeste mp games doe maar een dotje en ieder voor zich.

Tuurlijk soms rijd je met zijn 2 en etc maar georganiseerd zoals het ook in het echt zou zijn kent
deze game helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 14:58

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Anoniem: 238724 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:51:
... weet wat echt eng is .... dat de respons-tijd op dit topic al gedaald is tot minder dan een dag per dag....

dat ik vandaag bij free-record-shop was (op zich al eng ;-) ) en dat cod4 op 1 stond en dat crysis als 'aanrader' stond.. niet eens op 2,3,4 of 5!

Maar ik knal even verder met die NK :9
Crysis bloed gewoon dood. Ze snijden zich zelf in de vingers, door hun lakse support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:45

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Er komt een enorme MP update met de 2e patch. Alleen jammer dat dat zolang duurt, maar ik vind de MP nog steeds erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Splinter Cell schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:27:
[...]

Crysis bloed gewoon dood. Ze snijden zich zelf in de vingers, door hun lakse support.
idd.. de hype is helemaal over.. heb ook Bioshock en COD4 gekocht de afgelopen dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:24

spaceboy

Op grote hoogte

Splinter Cell schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:27:
[...]

Ja zonde is dat he? Ik had na de eerste paar levels (single play, ik ben niet eens aan MP toegekomen) echt een gevoel van "WAAAAH WAT EEN SUPERGAVE GAME!!". En ik heb er nu -na 1553x reloaden dankzij de stapels bugs aan het eind- echt een takkegevoel aan over gehouden. Ik zal dit spel zeker nooit meer spelen. Als ze dit beter hadden aangepakt met support dan was ik dit zeker MP gaan spelen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

spaceboy schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:29:
[...]

Ja zonde is dat he? Ik had na de eerste paar levels (single play, ik ben niet eens aan MP toegekomen) echt een gevoel van "WAAAAH WAT EEN SUPERGAVE GAME!!". En ik heb er nu -na 1553x reloaden dankzij de stapels bugs aan het eind- echt een takkegevoel aan over gehouden. Ik zal dit spel zeker nooit meer spelen. Als ze dit beter hadden aangepakt met support dan was ik dit zeker MP gaan spelen...
Ben je nou serieus of niet? Ik denk van niet :?

Mijn mening en onderbouwd:

Ik vind Crysis anders helemaal niet meer zo geweldig spel. Na het spelen van de demo was ik helemaal om. Ik dacht, eindelijk een verfrissende shooter met nieuwe mogelijkheden. Een Nano-suit en wapens die je kunt modden.

Kon niet meer wachten totdat ik de full-version kon spelen.

Eenmaal het spel uitgespeeld, kan ik niet anders zeggen, dat er geen replay-waarde meer in zit.

-Nano-suit pakje: Leuk maar na een paar levels heb je dat wel gezien. Want je gebruikt toch alleen maar Cloak en speed mode.

-Waarom Armor gebruiken, als je ook Cloak kunt gebruiken in een vuurgevecht?
-De krachtmode, is er alleen puur voor de lol en soms gewoon genoodzaakt, door de obstakels, die in een level zitten.

-Zo linear als wat. Natuurlijk grote levels, je kunt overal heen. Maar uiteindelijk kom je helemaal niets of iemand tegen. Je word genoodzaakt om, het pad te volgen. Je bijna nooit een omweg maken, door de vele bergen.

De support:

Een groot deel van de consument, weet gewoon niet, dat er patches bestaan voor een game. Iemand die dit niet weet, en Crysis speelt, en denkt: Het werkt voor geen reet en het loopt voor geen reet (mede door bugs, memoryleaks etc) die heeft het snel met deze game gehad. Die verwacht geen game, die vol bugs hangt.

Irriterende bug is:

Heb je een savegame gemaakt, en die wil je laden, crasht de game en brengt je weer terug naar Windows. Daar word je gewoon moe van. Ben je net echt goed op weg, krijg je dit.

En datums lopen te verkondigen, die ze niet kunnen waar maken. In interviews 7-14 dagen lopen roepen en op het allerlaatste moment, doodleuk zeggen, dat de patch niet uitkomt. Waar een hoop mensen nou ook niet blij van worden. Moeten we nog langer wachten, denk ze dan.

Geen teamverband:

Na een tijdje, boeit het me niet meer. Je word van hot naar her, gestuurd om klusjes op te knappen. En verder is er ook geen teamverband aanwezig. Een goed voorbeeld hier van is, het level Tank.

Je kunt met een tank het slagveld in gaan. Je moet uiteindelijk, anti-tank gasten neer schieten. Natuurlijk zijn er teamgenoten, op het slagveld, maar die schieten wel constant terug, maar uiteindelijk, als jij niks doet, gebeurt er ook niks. En verder doe je alles maar in je eentje.

Er is geen sfeer in de game en je word er niet in meegezogen.

Je zit met speciaal opgericht team, op een eiland, maar uiteindelijk moet je alles alleen doen.

Conclusie:

Ik kan alleen maar concluderen dat Crysis, niets meer is dan een standaard shooter, die ik al vaker heb gespeeld. Dit zelfde had ik ook met Bioschock. Leuk die plasmids en Adam, maar als je dat wegdenkt, wat hou je dan over? Ja precies een standaard shooter met een hoop water.

En wat een slecht einde zeg. Echt zo'n einde, de game was nog niet af, maar hij moet wel 16 november in de winkels liggen, dus plakken we er maar een Crysis 2 aanvast en gauw verkopen die handel.

Sommige mensen, kun niet eens het spel uitspelen, door een bekende bug of konden de Tac-gun niet vinden, waar ik ook eerst last van had.

EA:

Alleen dat het EA logo, al op de cover staat, wil niet veel goeds zeggen. Ze zullen denk ik wel een aandeel hebben gehad aan het einde. Ze zijn uiteindelijk de uitgevers, van Crysis.

Maar de verkoopcijfers liegen er gelukkig niet om, het verkoopt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Geheel mee eens. Het is me dan ook een raadsel dat Crysis zulke goede cijfers krijgt van reviews. Zeker aangezien het weer een game van EA is met hun bekende "support". Oftewel, eerst zoveel geld binnenharken met loze beloftes voor bugfixes en patches, gevolgd door vervolgens geen enkele support. Bijna een vette middelvinger jegens de gamer van "fuck you, we hebben je geld, en daar deden we het voor". Vanaf het moment dat ik het spel opstart (als dat al lukt op zich, soms krijg ik direct al een "Crysis stopped working" melding) tot het afsluiten van een klein uurtje het eiland van Crysis verkennen met een net speelbare FPS kan ik maar tot 1 conclusie komen: EA heeft wederom een game met veel potentie en beloftes weten om te vormen tot een programma vol met bugs, vastlopers en problemen enkel om de kas weer even te vullen. Ik koop nog geeneens meer games die het label EA draagt om die reden; je krijgt als gamer gewoon een onafgemaakt product zonder behoorlijke support voorgeschoteld.

Over het spel zelf: het is en blijft een standaard shooter in een mooi jasje gegoten. Naast de nanosuit en het customizen van wapens is er geen enkele innovatie te vinden in Crysis. Ondanks het feit dat het spel er gelikt uit ziet (maarja, liever een iets mooier spel wat goed draait dan een sneeuwlevel in Crysis wat op ~3 FPS werkt op een high-end systeem) vind ik het geen bijzonder leuk spel, het is een van de vele first person shooter klonen waar door de developers een eigen draai aan is gegeven. Persoonlijk geef ik het spel hoogstens een 7,5/8, maar met alle 9,5 beoordelingen die je op het internet ziet zou je zeggen dat EA Games een dikke vinger in de pap heeft, want het is _echt_ geen 9,5 waard (of die €60,- wat dat betreft).

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 31-12-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Anoniem: 111703 schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:15:
[...]

Geheel mee eens. Het is me dan ook een raadsel dat Crysis zulke goede cijfers krijgt van reviews. Zeker aangezien het weer een game van EA is met hun bekende "support". Oftewel, eerst zoveel geld binnenharken met loze beloftes voor bugfixes en patches, gevolgd door vervolgens geen enkele support. Bijna een vette middelvinger jegens de gamer van "fuck you, we hebben je geld, en daar deden we het voor". Vanaf het moment dat ik het spel opstart (als dat al lukt op zich, soms krijg ik direct al een "Crysis stopped working" melding) tot het afsluiten van een klein uurtje het eiland van Crysis verkennen met een net speelbare FPS kan ik maar tot 1 conclusie komen: EA heeft wederom een game met veel potentie en beloftes weten om te vormen tot een programma vol met bugs, vastlopers en problemen enkel om de kas weer even te vullen. Ik koop nog geeneens meer games die het label EA draagt om die reden; je krijgt als gamer gewoon een onafgemaakt product zonder behoorlijke support voorgeschoteld.

Over het spel zelf: het is en blijft een standaard shooter in een mooi jasje gegoten. Naast de nanosuit en het customizen van wapens is er geen enkele innovatie te vinden in Crysis. Ondanks het feit dat het spel er gelikt uit ziet (maarja, liever een iets mooier spel wat goed draait dan een sneeuwlevel in Crysis wat op ~3 FPS werkt op een high-end systeem) vind ik het geen bijzonder leuk spel, het is een van de vele first person shooter klonen waar door de developers een eigen draai aan is gegeven. Persoonlijk geef ik het spel hoogstens een 7,5/8, maar met alle 9,5 beoordelingen die je op het internet ziet zou je zeggen dat EA Games een dikke vinger in de pap heeft, want het is _echt_ geen 9,5 waard (of die €60,- wat dat betreft).
Daar heb je helemaal gelijk in,maar wat ik dan dus heel erg raar vind, is dat toen Crytek de game Far Cry heeft gemaakt er amper problemen waren,Ja het klopt het speelde in die tijd ook niet super maar het was niet gerushed en zat niet vol met bugs.

En dan nu,diezelfde Crytek die Far Cry heeft gemaakt maakt dan Crysis,dan zou je toch verwachten dat ze dezelfde kwaliteit afleveren?

Maar daar is waar EA komt kijken,ik weet zeker zoals jij al hebt gezegd dat hun hier een grote vinger in de pap hebben gehad.
Met de gevolgen die we nu hebben.

Helaas Helaas...

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

W1ckeD schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:33:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in,maar wat ik dan dus heel erg raar vind, is dat toen Crytek de game Far Cry heeft gemaakt er amper problemen waren,Ja het klopt het speelde in die tijd ook niet super maar het was niet gerushed en zat niet vol met bugs.

En dan nu,diezelfde Crytek die Far Cry heeft gemaakt maakt dan Crysis,dan zou je toch verwachten dat ze dezelfde kwaliteit afleveren?

Maar daar is waar EA komt kijken,ik weet zeker zoals jij al hebt gezegd dat hun hier een grote vinger in de pap hebben gehad.
Met de gevolgen die we nu hebben.

Helaas Helaas...
Het probleem met Far Cry was meer de zware systeemeisen dan daadwerkelijke bugs (en die werden al vrij snel na de release opgelost) maar de game was in ieder geval gewoon speelbaar op lagere settings en na enkele optimalisaties wat betreft drivers was de performance super. Ik kan me herinneren dat ik op m'n Athlon XP bak .c.m. een Ati Radeon 9800 Pro (mid- tot high-end uit die tijd) destijds bijna alles voluit kon zetten. Crysis is zelfs op de laagste settings soms onspeelbaar en voelt erg onafgemaakt aan.

Far Cry was dan ook uitgegeven door Ubi Soft. Crysis uitgegeven is door EA. EA is veel meer marketinggericht (veel meer dan Ubisoft) en is qua support altijd vrij slecht geweest. Vandaar dat games die weinig aandacht krijgen uit de media vaak gewoon heel erg goed zijn als je ze speelt, maar door de slimme marketing van EA en andere grote bedrijven gewoon weg worden gedrukt en dus het hoofd niet meer boven water kunnen houden. Zo gaat het helaas en niet anders. Tja, zo gaat dat in Amerika ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
En Crytek is Duits. Die bugs in de single player heb ik nooit gezien?
Geloof me dat die studio Crysis als een serie wilt neerzetten, net als Half life, Battlefield, Call of Duty. Een serie, een bekende naam, zorgt voor het voorbestaan van een studio. Grootste issue is de timing:

1) het was niet slim om een releasedate voor de patch te roepen
2) rond de kerst kan je niets doen. De kantoren in de VS zijn vaker dicht dan open, Crytek heeft die patches allang af maar moet nog langs de hele QA voordat de patch wordt uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

De originele makers uitgevers van Far Cry zijn de mensen van Ubisoft. En hun support was wat dat aan gaat uitstekend. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat zij een update hebben uitgebracht speciaal voor 64 bit systemen, ver na de release datum. Maar gelukkig hebben de makers uitgevers van Far Cry niet stil gezeten bij Ubi soft, en komt binnenkort Far Cry 2 uit. Dit is dus NIET Crysis 2! En ik heb daar wat teaser filmpjes van gezien, en dat belooft ook weer wat moois te worden. Al hoop ik wel dat ze wat beter hun best gaan doen dan dat ze er WEER een zouteloze shooter van maken op een tropisch eilandje. In ieder geval ben ik benieuwd of ze dat dus beter aan gaan pakken dan EA dit met Crysis gedaan heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119762 op 31-12-2007 19:53 . Reden: De correctie op mijn tekst die hieronder gemaakt wordt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn, andere fabriekanten zien uitstekend waar de gaming community tegenaan schopt. (EA en hun "service") en ubi (en een paar andere) doet er alles aan om geen 'EA" stempel te krijgen.

hetgene waar de ontwikkelaars voor hebben moeten vechten is dat de sandbox werd meegeleverd op de dvd, dat heeft heel veel voeten in de aarde gehad daar, de hobo's wouden het absoluut niet hebben. totdat ze erachter kwamen dat volk het spel gaan kopen om zelf aan te passen. (= more profit)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 05:48
Eergisteren het spel uitgespeeld. Wat een geweldig spel is dit zeg! Je hebt echt het gevoel dat je meespeelt in een film ofzo :P

Alleen jammer van de korte singleplayer.. Het 2e en 3e deel in de trilogie zullen waarschijnlijk ook nog wel een tijdje op zich laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:21

WoutF

Hoofdredacteur
Anoniem: 119762 schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:28:
De originele makers van Far Cry zijn de mensen van Ubisoft. En hun support was wat dat aan gaat uitstekend. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat zij een update hebben uitgebracht speciaal voor 64 bit systemen, ver na de release datum. Maar gelukkig hebben de makers van Far Cry niet stil gezeten bij Ubi soft, en komt binnenkort Far Cry 2 uit. Dit is dus NIET Crysis 2! En ik heb daar wat teaser filmpjes van gezien, en dat belooft ook weer wat moois te worden. Al hoop ik wel dat ze wat beter hun best gaan doen dan dat ze er WEER een zouteloze shooter van maken op een tropisch eilandje. In ieder geval ben ik benieuwd of ze dat dus beter aan gaan pakken dan EA dit met Crysis gedaan heeft.
Far Cry is ontwikkeld door Crytek, dezelfde studio die Crysis gemaakt heeft. Far Cry is alleen uitgegeven door Ubisoft. De mensen die aan Far Cry 2 werken zijn dus niet dezelfde als die Far Cry gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Anoniem: 119762 schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:28:
De originele makers van Far Cry zijn de mensen van Ubisoft. En hun support was wat dat aan gaat uitstekend. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat zij een update hebben uitgebracht speciaal voor 64 bit systemen, ver na de release datum. Maar gelukkig hebben de makers van Far Cry niet stil gezeten bij Ubi soft, en komt binnenkort Far Cry 2 uit. Dit is dus NIET Crysis 2! En ik heb daar wat teaser filmpjes van gezien, en dat belooft ook weer wat moois te worden. Al hoop ik wel dat ze wat beter hun best gaan doen dan dat ze er WEER een zouteloze shooter van maken op een tropisch eilandje. In ieder geval ben ik benieuwd of ze dat dus beter aan gaan pakken dan EA dit met Crysis gedaan heeft.
Ik kan je wel corrigeren maar dat is al gedaan.

Je kan wel eenvoudig EA bashen, maar EA is de UITGEVER, en niet de MAKER van de game. Daarnaast doet Crytek zelf de communicatie naar de community en niet EA. Ubisoft goede support? Ongetwijfeld. EA ook (cd kapot? krijg je zo een nieuwe), alleen hebben zij net als EA last van de oude reputatie, games als de Ravenshield serie werden slecht ondersteunt, net als alle Battlefield horror verhalen. Grootste BF issue is de vele servercrashes, verder is de game top.
WoutF schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:45:
[...]

Far Cry is ontwikkeld door Crytek, dezelfde studio die Crysis gemaakt heeft. Far Cry is alleen uitgegeven door Ubisoft. De mensen die aan Far Cry 2 werken zijn dus niet dezelfde als die Far Cry gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

DaMorpheus schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:24:
[...]

Ik kan je wel corrigeren maar dat is al gedaan.

Je kan wel eenvoudig EA bashen, maar EA is de UITGEVER, en niet de MAKER van de game. Daarnaast doet Crytek zelf de communicatie naar de community en niet EA. Ubisoft goede support? Ongetwijfeld. EA ook (cd kapot? krijg je zo een nieuwe), alleen hebben zij net als EA last van de oude reputatie, games als de Ravenshield serie werden slecht ondersteunt, net als alle Battlefield horror verhalen. Grootste BF issue is de vele servercrashes, verder is de game top.

[...]
Ze zullen ongetwijfeld wel een aandeel hebben gehad in de game. Want je werkt inprincipe gewoon samen met EA. Die hebben er een Crysis 2 & 3 doorgedrukt. En ze lopen nu al te roepen, dat Crysis 2 nog mooiere graphics krijgt. Allemaal wel leuk en aardig, maar de game verkoopt niet goed.

En 2008, belooft weer een top jaar qua games, te worden. Crysis wordt sowieso weggespoelt.

[ Voor 15% gewijzigd door Splinter Cell op 31-12-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:28
ik vind iedereen overdreven negatief. als je wilt genieten kan je genieten met Crysis. voor mij was het wel ff omschakelen toen ik daarna CoD4 ging spelen, viel toch grafisch wat tegen b.v. verder was ik met de single player (allebei op 1 na hoogste niveau) niet veel langer bezig dan die van Crysis.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-05 10:44

Dani86

AeroGeek

Kan iemand me helpen,

spoiler:
Ik ben nu in de assault mission bezig, en ik ben op het punt gekomen nadat je het schip hebt laten opblazen door de air force, waar je de objective "Destroy any KPA helicopters and secure the harbor" hebt. En er komen dan US VTOL vehicles.

Welnu er zijn géén KPA helicopters, er landt 1 VTOL voertuig, maar verder blijven ze rond vliegen, en het spel gaat gewoon niet verder.

Is dit een bug, of zie ik iets over het hoofd?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Laatst online: 28-05 23:07
n00bdani86 schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:54:
Kan iemand me helpen,

spoiler:
Ik ben nu in de assault mission bezig, en ik ben op het punt gekomen nadat je het schip hebt laten opblazen door de air force, waar je de objective "Destroy any KPA helicopters and secure the harbor" hebt. En er komen dan US VTOL vehicles.

Welnu er zijn géén KPA helicopters, er landt 1 VTOL voertuig, maar verder blijven ze rond vliegen, en het spel gaat gewoon niet verder.

Is dit een bug, of zie ik iets over het hoofd?
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar gezien het aantal bugs die ik op andere plaatsen tegenkom lijkt me dat totaal niet onmogelijk. Ik meen me te herinneren dat ik daarna idd een heli heb neergeschoten en daarna ging het spel verder, maar ik weet het niet 100% zeker. Anders save eerder teruggaan en even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

ik meen me dat ook te herrineren. Mss moet je nog nog met je binoculars wat doen? ;) (en iedereen in de harbour doodschieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01-06 22:48

KneoK

Not in a million lightyears

Anoniem: 111703 schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:15:
[...]

Heb toch wel met enig ongeduld op dit spel gewacht en werd dan ook heel blij toen hij gratis bij mijn nieuwe videokaart bleek te zitten. Mijn ervaringen tot nu toe zijn allesbehalve negatief. Ik draai het spel op highest settings met aangepaste cfg bestanden zodat dat onder XP kan en het spel draait werkelijk wonderbaarlijk goed. Heb een redelijk high-end systeem maar ook weer niet cutting-edge of iets. Het spel ziet er echt wonderschoon uit, de effecten zijn, zeker op highest, ontzettend mooi, de zonnestralen door de bomen zijn cool.
Het pak is aardig, gebruik inderdaad alleen cloak en speed tot nu toe tenzij ik hoog moet springen ofzo, geen wereldschokkend nieuws maar wel een leuke toevoeging. Het is gewoon ontzettend stoer om omgeven te zijn door 12 zoekende Japanners en met veel sluipwerk, headshots en rennen ze uiteindelijk toch alle 12 neer te hebben. Misschien ook weer niet wereldschokkend, maar ik vind de AI best goed in elkaar steken.
Veel spellen beloven tegenwoordig full weapon customization wat meestal neerkomt als zoiets in Crysis, beperkt wat mods op bestaande wapens gooien, maar toch wel een waardevolle toevoeging. Gebruik vaak de sniper scope en de reflex sight voor close up fight op verschillende wapens.
Bugs ben ik nog niet tegengekomen, heb het spel uren aaneen gespeeld en nog geen enkele vastloper tegengekomen, geen enkele missie die bugged was.

Mijn ervaring is dus top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159437

Zeg, ik heb nu de demo en ik draai hem op een 8600m gt. Ik wil even proberen hoe crysis en sandbox het doen met dx9 in plaats van dx10. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182156

DaMorpheus schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:24:
[...]
Ubisoft goede support? Ongetwijfeld. EA ook (cd kapot? krijg je zo een nieuwe), alleen hebben zij net als EA last van de oude reputatie, games als de Ravenshield serie werden slecht ondersteunt, net als alle Battlefield horror verhalen.
[...]
Idd Ravenshield is voor mij nog steeds de beste MP-shooter ooit gemaakt. Het spel is idd tenonder gegaan aan de vele verkeerde patches en idioot stomme updates. Maar goed dit terzijde.

Ik lees zeer gemengde feelings over Crysis op dit forum. Ik ben altijd "groot" fan geweest van Farcry en ik vind de demo ook wel aardig (mss heel stom , maar ik had geen wow/nieuw gevoel bij crysis) Vandaar dat ik zeker met twijfel in de div. winkels heb gestaan om 'm te kopen of niet. Wat zal ik doen?? kopen en knallen maar....of is bioshock een betere optie om te kopen? Als je dan toch een goede SP wil hebben op DX10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50893

Anoniem: 182156 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Als je dan toch een goede SP wil hebben op DX10 :)
Het is schijnbaar moeilijk om tegenwoordig een goeie SP neer te zetten. De laatste leuke die ik gespeeld heb was FarCry. De oorlog games hebben nu feitelijk alles wel uitgekauwd. Zelf ben ik wel gecharmeerd van de nieuwe UT, ik weet dat dat niet echt een SP is maar zelf spelen met de bots is wel leuk, aangezien deze veruit de beste zijn die ik tot nog toe in een game ben tegen gekomen.

Online spelen is ook leuk met UT, vooral War. Wil je als team je objectives halen dan ben je gewoonweg op elkaar aangewezen om samen te werken om een ronde te winnen. Daarbij komt dat de verschillende wapens en voertuigen elkaar mooi aanvullen en over de respawn is ook goed nagedacht.

Grafisch zit het ook wel goed in elkaar, al moet ik zeggen dat een Dual Core het er wel zwaar mee heeft, vanwege de gebruikte Ageia physics. Verder kijk ik wel uit naar Mass Effect, helaas alleen voor de Xbox360 maar ik hoop toch dat hij uit komt voor de PC.

En Crysis, jammer, het is bij lange na niet de opvolger geworden van FarCry, in al zijn facetten niet en dat is toch wel jammer na zo een leuk spel als FarCry, wat op zich al een hele prestatie was op engine gebied. Met name de toegepaste kleuren in Crysis staat mij heel erg tegen en had eigenlijk toch wel verwacht dat die hetzelfde, zo niet beter zou zijn dan in FarCry. En wat betreft EA, die staat maar om 1 ding bekend, snel games ontwikkelen en zo snel mogelijk verkopen, wat voor mij al een tijd geleden inhield, kwantiteit boven kwaliteit. Zelfde laken een pak met HL2, ook daar werd het uitmelk principe ontdekt en bij beide zie je steeds meer tegenvallende cijfers. Dus de boodschap is er wel, de game community wil kwaliteit en waar voor zijn geld, het is nu alleen maar wachten totdat de grote developers dat eens in gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:35

Sebazzz

3dp

Waarom lees ik niks over de Sandbox2 editor in de topicstart of is het de bedoeling dat er een apart topic ? :P
Het lijkt me nou wel tweaker-waardig om er iets over in te zetten, want het is een hartstikke gave en makkelijke editor om Crysis-levels in te maken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Anoniem: 182156 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Idd Ravenshield is voor mij nog steeds de beste MP-shooter ooit gemaakt. Het spel is idd tenonder gegaan aan de vele verkeerde patches en idioot stomme updates. Maar goed dit terzijde.

Ik lees zeer gemengde feelings over Crysis op dit forum. Ik ben altijd "groot" fan geweest van Farcry en ik vind de demo ook wel aardig (mss heel stom , maar ik had geen wow/nieuw gevoel bij crysis) Vandaar dat ik zeker met twijfel in de div. winkels heb gestaan om 'm te kopen of niet. Wat zal ik doen?? kopen en knallen maar....of is bioshock een betere optie om te kopen? Als je dan toch een goede SP wil hebben op DX10 :)
ik heb ook bioshock gekocht en ik snap niet dat het een dx10 game genoemd word echt niet. het is zo simpel gemaakt en de splicers zijn gewoon van een grafische qualiteit van 3 jaar geleden.

crysis is en blijft voorlopig de enige dx10 game die het een beetje waar kan maken.
bioshock ziet er mooi uit hoor, maar dx10 noway daar merk je helemaal niets van echt niets.
ik snap niet wat er dx10 moet zijn in bioshock. ik kan het er niet in vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door murky123 op 02-01-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik vind Crysis toch wel een van de betere shooters van het moment. Ik hoop dat er snel een patch komt voor een wat meer diverse MP functionaliteit. Team deathmatch moet er zeker komen. Ook vind ik het jammer dat er haast geen DX10 servers zijn > logisch ook, want je verwacht een level met bomen waar iedereen ze loopt om te maaien; maar er is geen een boom te vinden... meestal een paar hekjes die onderheven zijn aan de physics... en dat is jammer (maar ook logisch; omdat het gewoon teveel connecties vraagt; en dus maakt DX10 hierbij ook niet zo heel veel uit...).

Ik hoop dat er snel verbetering in komt; want anders bloed deze game idd dood (en ik vind dat deze game dat zeker niet verdient)... gelukkig hebben we dan nog een tweede 'poging' onder de noemer FarCry2.

[ Voor 14% gewijzigd door BaT op 05-01-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01-06 22:48

KneoK

Not in a million lightyears

murky123 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:04:
[...]

ik heb ook bioshock gekocht en ik snap niet dat het een dx10 game genoemd word echt niet. het is zo simpel gemaakt en de splicers zijn gewoon van een grafische qualiteit van 3 jaar geleden.

crysis is en blijft voorlopig de enige dx10 game die het een beetje waar kan maken.
bioshock ziet er mooi uit hoor, maar dx10 noway daar merk je helemaal niets van echt niets.
Het DirectX 10 pad is dan ook niet direct ontworpen voor visuele verbeteringen, maar ook voor efficientere afhandeling daarvan ten opzichte van dx9. Over Bioshock kan ik nog niet oordelen, want die heb ik alleen nog onder Windows XP gedraaid, maar volgens benchmarks moet helaas geconcludeerd worden dat het DX10 pad weinig effect heeft op IQ, maar meer een efficientere rendertechniek zou moeten hanteren, wat helaas negatief effect op fps heeft op dit moment. Wellict met nieuwere drivers meer resultaat...

In Crysis merk je gewoon echt wat van DX10. Ik heb onder XP de cfg bestanden aangepast zodat ik toch Very High kan spelen, maaar dat komt wat mij betreft niet in de buurt van de Very High DX10 content.

* KneoK gaat nog even kwijlen ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
murky123 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:04:
[...]

Hoe kun je bioshock vergelijken met Crysis? Is hetzelfde als appels en peren vergelijken....
Dx10 of niet. En trouwens...kijk maar eens goed naar de rest van de graphics in Crysis, buiten de " waaiende natuur" is de rest van een zeer matige kwaliteit....Je laat je vangen of niet. }:O

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

Hmm het laatste echte first person shooter die ik actief heb gespeeld en heb gekocht was quake 3.
Dat is inmiddels alweer een tijd geleden maar de gameplay en snelheid van dat spel kan maar moeilijk worden overtroffen (bovendien een heel ander verhaal).

Nu ik alles aan mijn systeem weer wat heb geupgrade en met een 8800 gt speel, kan ik crysis draaien ( 1680x1050 2xAA alles op medium; rond de 20-35 fps dat op een 22" )

Crysis vond ik zeker de moeite waard. Ik heb het spel dan ook gekocht, dus zou raar zijn als ik zou zeggen dat het zuigt ;) . Vind de gameplay met die suit juist iets toevoegen. En anders dan al die andere die alleen cloack en speed gebruiken, gebruik ik in de dorpen de strength ook best vaak. Met strength kan je makkelijk weg komen over een muur of iets dergelijks of om gewoon enemies knockie te slaan.

Ben zelf nog niet erg ver in het spel, begon ook op delta. Maar op delta is het echt niet te spelen, merk nu wel dat normal steeds makkelijker wordt namate je de verschillende trucjes en handigheidjes weet. Bovendien moest ik shooters weer even in de vingers krijgen waarschijnlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Heeft iemand tips voor mij over hoe je die aliens dood krijgt zodra je de Core uit bent? Geloof dat het level Paradise Lost heet.
Krijg die kregen gewoon niet dood met m'n shotgun. Ben nu op zo'n punt waar er net 6 gedropt zijn door zo'n overvliegend ding. Met 3 heb ik al moeite, tegen 6 leg ik 't af.

Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Crysis is echt een tof spel :)
Singleplayer vind ik niet veel aan maar multiplayer is wel chil.
De maps zijn echt goed het is niet al te druk als een call of duty, ook niet heel rustig met alleen maar campers, goed gebalanceert gewoon.
Campers zijn er wel op de enkele plekken waar je kunt campen maar dat ligt gewoon aan die figuren.
Ik draai het overigens op medium settings, dx10 aan, op 1280x1024.
In de crysis benchmark haal ik gemiddeld 42fps zal online heel iets meer zijn.

Waar ik me aan erger is als ik alt tab gebruik en weer terug crysis in een venster staat.
Dan moet ik weer naar de settings om het aan te passen.
Is het in te stellen om het altijd fullscreen te spelen/misschien iets voor een patch?
Mensen die het als venster willen kunnen het toch als venster instellen dat hoeft toch niet automatisch te gebeuren?
Ik vind het waardeloos.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 207968 op 05-01-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireburn
  • Laatst online: 31-05 23:45
Anoniem: 111246 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:34:
Heeft iemand tips voor mij over hoe je die aliens dood krijgt zodra je de Core uit bent? Geloof dat het level Paradise Lost heet.
Krijg die kregen gewoon niet dood met m'n shotgun. Ben nu op zo'n punt waar er net 6 gedropt zijn door zo'n overvliegend ding. Met 3 heb ik al moeite, tegen 6 leg ik 't af.

Tips zijn welkom!
spoiler:
Ik ben bij dit stuk gewoon erlangs gelopen met cloack aan. Je heb niet de goede wapens om iets te beginnen tegen de aliens, je moet gewoon met cloack lopen, en na een poosje kom je dan iets handigs tegen :)

Verder vond ik Crysis ook een leuk spel, met een een goede verhaallijn, waar ik helemaal in op kon gaan. Ik vind het ook jammer dat deel 2 en 3 nog op zich laten wachten. Ik vind dat ze beter gewoon met de huidige engine, die mooie graphics heeft, en goed speelt, wat extra levels kunnen maken, in plaats van deze weer te gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

spoiler:
Ik ben aan het begin van het spel in die basis even wezen maaien. Met de cloak aan opduiken recht voor zo'n ventje en door de lucht raggen. Erg leuk! Ik heb die hele basis uitgeroeid met m'n blote handen.

Jammer dat er geen fastswitchcheat is waardoor hij automatisch terug in cloak kan gaan. Heb je zo'n hightechpak, zit dat er weer niet bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Ben gister begonnen met CRYSIS,
wat een geweldige game is dit.
heb een tijdje niet zo erg genoten van een game :)
100% de wreedste game op dit moment.

Wat vraagjes,

Is het mogelijk om "LIJKEN" te late functioneren? (ragdolls?)
als ze liggen kan ik niet meer op ze knallen, kogels gaan er doorheen?
als ik er bijv met een wagen over rijd, functioneert het wel.
kan je dit aanzetten met een command?

Hoe krijg ik helis neer met een machine gun?
als ik op die gevallen op de vleugel knal, vliegt het wel in de fik.
maar krijg hem bijna nooit down, 1 op de 10x ofzo :(
is het ook mogelijk om de piloot om te leggen?
bijv met een sniper door het raampje,
is me zelf niet gelukt<-

Hij is hier trouwens wel lekker speelbaar, en dat met een 7800GS AGP'tje :)
Textures & Physics hoog, de rest medium.
En wat tweaks eroverheen gepleurd :)
als iemand geïnteresseerd is naar mijn tweaked settings laat maar horen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmm met mijn 7600gtxxx draaide crysis aardig, zag er nog steeds wel vet uit!, maar helaas heb ik hem in 2 dagen al uitgespeeld op het 1na hoogste nivo (maar die Delta gedaan in farcry was het hoogste lvl echt insane! :P) sowieso met mijn framerate was het in de sphere lastig schieten :(

maar jammer dat het zo snel al afgelopen is zeg :( wel een leuk verhaal, en leuke gadget! wanneer komt het volgende deel? :)

Tips zijn welkom!
hmm ik heb dat gewoon met mijn shotgun gedaan, op het 1na hoogste nivo 2x knallen van dichtbij en dood zijn ze.
wat ik doe Cloack aan, zoek 1 op die apart staat van de rest. Knal hem aan gort van 2 m afstand, gelijk achter een steen je pak opladen, en weer in cloak gaan. rinse and repeat.

hieronder is echt een spoiler over een stukje verder!
spoiler:
het stukje dat je prophet moet beschermen is iets lastiger, gewoon blijven schieten en lopen de hele tijd ;) vond het wel vet dat hij ineens weer terug was :)

[ Voor 53% gewijzigd door Valkyre op 06-01-2008 05:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247776

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/9316/naamloosqn2.jpg
ik zit vast bij die poort kan er door een of andere reden niet door
kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

dat ding rechtsonder in beeld kapot schieten

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan mss eens aanwijzen want als ik schiet komt er soort vuur maar verder gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Anoniem: 247776 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:57:
kan mss eens aanwijzen want als ik schiet komt er soort vuur maar verder gebeurt er niets
Je moet op dat oranje ronddraaiende ding schieten, na een halve clip ofzo is die wel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

leonpwner1 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Je moet op dat oranje ronddraaiende ding schieten, na een halve clip ofzo is die wel kapot.
en dan kan je zon buis in waar nu nog een "current" uit komt :) vond de sphere wel vet, maar na een tijdje had ik het daar wel gezien. (ben toen maar weer naar buiten gegaan :P

vond die energie buizen wel een beetje op "the matrix" lijken :) deel 3 wanneer Neo weer aan de oppervlakte van de aarde komt :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dank je ben er door geraakt :p verdere nog andere tips of moeilijkheden in deze missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Anoniem: 247776 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:12:
ok dank je ben er door geraakt :p verdere nog andere tips of moeilijkheden in deze missie
Goed blijven onthouden waar je vandaan komt als je een nieuwe ruimte in gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaT schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:28:
[...]

Goed blijven onthouden waar je vandaan komt als je een nieuwe ruimte in gaat ;)
dank je maar in de volgende missie moest ik prophet verdidigen dat is gelukt maar nu moet ik prophet begeleiden maar dat gaat niet het is te ver zijn level gaat altijd naar beneden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

spoiler:
[quote]Anoniem: 247776 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:22:
[...]

dank je maar in de volgende missie moest ik prophet verdidigen dat is gelukt maar nu moet ik prophet begeleiden maar dat gaat niet het is te ver zijn level gaat altijd naar beneden ?
[/quote]

Zijn health gaat naar beneden omdat zijn 'verwarm' element van z'n suit naar de klote is en het best wel koud is daar buiten... er staan dan ook niet voor niets om de ~50 meter taktisch geplaatste kampvuurtjes.... hint :)

Nou vooruit dan maar.

[ Voor 5% gewijzigd door BaT op 06-01-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

spoilertags alstublieft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:28

Pubbert

random gestoord

Ik zit ook vast, in de 2de missie waar je die onderzoeker moet extracten. Tanks opgeblazen, en dan kmot er geen groen puntje of whatever om verder te gaan. Ik heb gezocht naar een groot, maar kan hem echt niet vinden ;( Ben al bovenop de waterval geweest (waar je niet mag komen anders word je geterminate) en helemaal richting het noorden gelopen. Kan iemand eens een screenshot van de map maken waar je heen moet?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Je moet iets meer rechts van de waterval zijn, daar kun je netjes op stenen klimmen en kom je op een padje naar de grot.

Overigens is het alweer 7 januari en nog stééds geen patch:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Tips zijn welkom!
spoiler:
De aliens maak je het makkelijkste dood van heel dichtbij met je shotgun, in strength mode kun je ze ook goed een mep verkopen alhoewle ik geloof dat je ze niet meer kunt oppakken en in de rondte gooien, of je kunt van flinke afstand met je gescopede rifle ze snipen. Maar snipen kost wel een flinke hand kogels, zeker als je slecht mikt. Echter, je vind zoveel kogels onderweg dat je rustig het snipen kunt proberen. Vergeet niet dat je ook heel ver terug kunt klimmen dus je kan na de drop een heel eind de berg op huppelen, lekker snipen, en tegen de tijd dat er een alien boven is mep je hem gewoon de berg weer af. :w
Eigenlijk is het enige dat je moet doen vermijden dat er meerdere aliens tegelijk op je lopen te knallen met enige trefkans. Dat is link. Verder gaat het allemaal wel.
Gohan-san schreef op zondag 06 januari 2008 @ 05:39:
in 2 dagen al uitgespeeld op het 1na hoogste nivo (maar die Delta gedaan in farcry was het hoogste lvl echt insane! :P)
In Crysis niet. Na een half uurtje in medium een strand onveilig gemaakt te hebben ben ik op Delta opnieuw begonnen. Piece of cake: je vizier mis je niet (daar heb je tenslotte scope en sights voor) het Koreaans is geen probleem (na een paar luidruchtige quick-load momenten weet je welke kreet "granaat" betekent, en de rest boeit niet echt) en de verhoogde schade per schot die je toegediend krijgt maakt de uitdaging wat groter.

Zijn er mensen die dat Speed standje van het pakkie daadwerkelijk gebruiken? Ik schakel meestal in rap tempo tussne Strength en Cloak om mensen te besluipen en vervolgens met een rotgang bij hun vriendjes af te leveren. Als er op me geschoten wordt gaat het pak in Armor mode, en verder hou ik gewoon altijd de sprintknop in als ik ergens heen wil, dat is net zo snel als het pak in Speedstand. De sprint in Speed is wel lekker snel maar duurt zo kort, en je moet zo lang wachten tot het pak weer op krachten is, dat het niet echt loont. De enige keer dat ik er echt wat aan gehad heb was toen er een helikopter precies boven mij een ongelukje had en recht omlaag kwam, daar wou ik liever niet bij zijn. Verder gebruik ik het niet en zie er het nut ook niet zo van in.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 399 op 07-01-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 399 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:46:
[...]

spoiler:
De aliens maak je het makkelijkste dood van heel dichtbij met je shotgun, in strength mode kun je ze ook goed een mep verkopen alhoewle ik geloof dat je ze niet meer kunt oppakken en in de rondte gooien, of je kunt van flinke afstand met je gescopede rifle ze snipen. Maar snipen kost wel een flinke hand kogels, zeker als je slecht mikt. Echter, je vind zoveel kogels onderweg dat je rustig het snipen kunt proberen. Vergeet niet dat je ook heel ver terug kunt klimmen dus je kan na de drop een heel eind de berg op huppelen, lekker snipen, en tegen de tijd dat er een alien boven is mep je hem gewoon de berg weer af. :w
Eigenlijk is het enige dat je moet doen vermijden dat er meerdere aliens tegelijk op je lopen te knallen met enige trefkans. Dat is link. Verder gaat het allemaal wel.

[...]

In Crysis niet. Na een half uurtje in medium een strand onveilig gemaakt te hebben ben ik op Delta opnieuw begonnen. Piece of cake: je vizier mis je niet (daar heb je tenslotte scope en sights voor) het Koreaans is geen probleem (na een paar luidruchtige quick-load momenten weet je welke kreet "granaat" betekent, en de rest boeit niet echt) en de verhoogde schade per schot die je toegediend krijgt maakt de uitdaging wat groter.

Zijn er mensen die dat Speed standje van het pakkie daadwerkelijk gebruiken? Ik schakel meestal in rap tempo tussne Strength en Cloak om mensen te besluipen en vervolgens met een rotgang bij hun vriendjes af te leveren. Als er op me geschoten wordt gaat het pak in Armor mode, en verder hou ik gewoon altijd de sprintknop in als ik ergens heen wil, dat is net zo snel als het pak in Speedstand. De sprint in Speed is wel lekker snel maar duurt zo kort, en je moet zo lang wachten tot het pak weer op krachten is, dat het niet echt loont. De enige keer dat ik er echt wat aan gehad heb was toen er een helikopter precies boven mij een ongelukje had en recht omlaag kwam, daar wou ik liever niet bij zijn. Verder gebruik ik het niet en zie er het nut ook niet zo van in.
hmmjah ben maar overnieuw begonnen nu @ delta mode, veel leuker zonder crosshair.
ben nu overal lekker doorheen aan het raggen, niet bekommeren om kogels e.d. vind je toch zat van.

Speedstand is wel vet als je ergens achter zit, en er komt een granaat aan, hup speed en rent naar die gozer toe en pakt hem bij zijn keel beet :)

kwam er trouwens vandaag pas achter dat je met T melee doet :P nooit geweten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Woehoe!!!

De eerste patch is uit!!!

1.1:
==================================================================
Fixes:

*Fixed: Potential crash in D3D10
*Fixed: Orange boxes apearing when hispec savegame loaded into lowspec game.
*Fixed: Inconsistent damage dealt to vehicles when shot by LAW.
*Fixed: Reflection resolution on D3D10, MultiGPU reflection update fix
*Fixed: Memory leak with FSAA modes
*Fixed: Infinite ammo hacks.
*Fixed: Memory leak in D3D10 when switching screen modes
*Fixed: Muti optimizations
*Fixed: When player melees during gun raise animation, their gun will be in a permanantly raised position.
*Fixed: Crash when loading savegame with level exported recently by editor

*Fixed: Virtual keyboard does not function properly when a game pad is connected
*Fixed: Users can lose the ability to look around with the Right Stick
*Fixed: Setting screen resolution to "default" stops user from selecting last resolution
*Fixed: Bug when changing resolution in D3D10
*Fixed: Issues with Depth of field and water droplets in D3D10
*Fixed: Crash on NaN warning

Updates:

*Added: Motion Blur UI and V.SYNC UI options
*Optimized: Motion blur
*Optimized: FSAA (Full Scene Anti-Aliasing)
*Optimized sound id implementation
*Enabled VSync functionality in D3D10
*New benchmarking files for ice CPU benchmark.
*http/xmlrpc password protected remote control session
*Marked debug cvars as cheat

*F12 (screenshot) now works in restricted mode as well

Tweaks:

*Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
*Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
*Disabled automatic turret bounding boxes on vehicles to prevent issues with LAW hit detection
*Reduced grenade explosion radius in multiplayer
*Clamped water tesselation to avoid cheating in MP
*MultiGPU improvements with depth map updates

http://www.gamershell.com/news/44474.html (135mb)
http://www.ea.com/crysis/news.jsp?newsId=xmasupdate

[ Voor 64% gewijzigd door edgarf28 op 08-01-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik wil geen flame war uitlokken maar is het nog een beetje de moeite om dit spel te kopen, of wordt er weinig meer gespeeld online? ;)

Begrijp me niet verkeerd, maar deze game was een waanzinnige hype net als ass. creed, en ik vraag me af of dat nu nog steeds zo is. Ik heb namelijk wat frs bonnen, dusse die kan ik hier dan mooi aan besteden >:)

[ Voor 56% gewijzigd door Donnie op 08-01-2008 15:23 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 20:39

Dax

edgarf28 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:12:
Woehoe!!!

[...]
Dat werd tijd! Hoop op meer performance! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Laatst online: 27-05 21:47
Ik speel het nog bijna elke dag ('s avonds), overdag zijn er beschamend weinig niet-lege servers. 's Avonds zijn er wat meer, minder als je zou willen zien, maar in principe heb ik er genoeg aan. Ik speel alle Power Struggle mappen met plezier, dus ik ben tevreden als ik niet bij de Italiaanse "rocketnoob-clan" zit *kuch* black-lion *kuch*. Hoeveel zullen het er zijn? Wel minder dan 50 servers (punkbuster protected uiteraard).
Al zegt punkbuster protected ook niet echt alles. Ik zat vorige week in een (anticheat) server en daar werd me toch een potje gecheat door deze gast. Hij kon donders hoog springen. Had een Instagibpistool (one-shot-one-kill) en zn grenade launcher attachment werkte op standje vol-automatisch. Was geen pretje om tegen hem te spelen.
Ik blijf het nog wel een tijdje spelen, zeker ook met het vooruitzich door deel 2 en 3 die eraan gaan komen. Maar echt een populair spel is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat valt me soms ook wel tegen inderdaad hoeveel spelers er zijn. Ik zit soms wel ff te zoeken naar n server met genoeg spelers die nog tijd genoeg heeft om te spelen of juist bijna afgelopen is. Verder vind ik het nog echt geweldig maar ik baal echt van de cheaters die het verpesten voor de rest. Precies zoals Flipjack het beschrijft gaan ze te werk en verzieken zo meteen een complete server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edgarf28 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:12:
Woehoe!!!

1.1:
=
...
:( :( :(

Hij geeft bij mij al gelijk een fout bij het installeren:
"Error 1334. The file 'polish.Ing' cannot be installed because the file cannot be found in cabinet file 'PCW_CAB_Family1'. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package"

Iemand een idee? >>> Nee, want dit is een SGD topic, voor problemen zul je een eigen topic in Spielerij - Problemen & Vragen moeten openen, maar dan natuurlijk niet zo simpel als deze posting ;)

PS.
Vista 64bits, en heb de cd er heus wel in zitten! (voor de slimmeriken ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 08-01-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:43
Iemand die de patch al geinstaleerd heeft?
Krijg de melding om de Crysis DVD in me speler te doen, dat doe ik en dan druk ik op oké waarna de melding gewoon weer komt.
Ik kan op oké blijven drukken wat ik wil maar er gebeurt niks.

Nja, eens kijken of er meer mensen zijn met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Ik heb hem gewoon geïnstalleerd. Ik heb wel een no-cd crack, weet niet of dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Framerate is hier ongeveer 5 fps omhoog gegaan. Net dat kleine beetje waardoor het nu wel een stuk lekkerder speelt. Wel custom autoexec gebruikt, 1680x1050, van gemiddeld 25fps naar 30fps gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Heb hem ook geinstalleerd en vind het ook stuk verbeterd. Moet wel zeggen dat het voor mij lastiger is om waar te nemen omdat ik ook net van een opteron naar een e6600 @ oc gegaan ben én de 8800GT weer met sneller bios heb geflashed maar toch. Vanochtend heel ff op de nieuwe spullen gespeeld zonder patch en toen merkte ik niet zo gek veel verschil. De Patch levert idd hogere framerates, maar wat me vooral opvalt is dat ik minder vaak framedrops heb. Hij speelt soepeler overall.

[ Voor 6% gewijzigd door Okasha op 08-01-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226494

sli heeft minder fps drops nu blijft hij gemiddeld op 40pfs hangen in dx10mode 1680x1050 alles op high. Sli uit gemiddeld 25fps zelfde instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind het balen dat ik geupdate heb, kon van de complete lijst servers er maar 5 op omdat de rest nog niet is geupdate :| En de server die ik in kwam was klote omdat je nu na 3 kogels gewoon dood bent ipv. 30, heb t gevoel alsof ik t spel helemaal opnieuw moet leren. Is er een manier om te downgraden behalve een reinstall ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Bij mij komt erop:the upgrade path cannot be installed by the windows installer service because the program to be upgraded may be missing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
alikebap schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:10:
Bij mij komt erop:the upgrade path cannot be installed by the windows installer service because the program to be upgraded may be missing...
Heb je niet toevallig een crysis die gecracked is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Voor de mensen, die problemen hebben, met het installeren van de patch:

http://incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=17791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb problemen met inloggen!?!?! Heb hem net gekocht :( Heeft iemand misschien een workaround>??? Is de account verify down ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Donnie op 08-01-2008 21:15 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Donnie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:14:
Heeft iemand misschien een workaround?
Niet inloggen :+

Nee, maar ze liggen er idd wel eens uit, komt vaker voor (zeker bij EA zeer regelmatig...), misschien eventjes onderhoud om de servers te updaten naar 1.1 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Splinter Cell schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:02:

hmmm... komt er dus op neer dat we de intro filmpjes weer moeten gaan bekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 01-06 09:37
Zojuist GPU Benchmark gedaan met standaard instellingen DX9 op High op de volgende pc:

E6700 @ 3,31
2GB @ 413,5 ( 827 effectief )
2 X 2900XT 7.12 driver
1680 X 1050, No VSYNC, No AA

1.0:

Play Time: 65.52s, Average FPS: 30.53
Min FPS: 14.86 at frame 151, Max FPS: 43.85 at frame 987

1.1:

Play Time: 67.03s, Average FPS: 29.84
Min FPS: 13.44 at frame 148, Max FPS: 40.41 at frame 872

[ Voor 3% gewijzigd door speeder1988 op 09-01-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Splinter Cell schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:02:

Wooptidoo. Ik snap niet dat mensen hier zo'n probleem van maken. Gewoon koffietijd, klaar :)

Heeft iemand al benches gedraaid met 1.0 en 1.1 naast elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
deel 7 misschien zeker nu de patch er is gaan mensen weer veel posten e.d.
anders mag de boel van mij opslot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Er komt binnenkort nog een patch aan, kunnen we beter dan een goede nieuwe topicstart maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
dat binnenkort moet dan wel binnen een paar dagen zijn. want iedereen gaat natuurlijk zijn benches posten.
zeker nu blijkt dat deze patch helemaal nog niet de super patch is voor performance

je ziet op verschillende fora hier en daar 3 a 5 fps winst en dat is dan in de dx10 vista uitvoering
heel veel mensen krijgen de patch niet eens geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Qua performance merk ik niks to weinig verschil. En de bug dat een savegame crasht, zit er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik was een beetje dom 8)7 ..heb Crysis geïnstalleerd op XP terwijl ik een DX10 kaart heb en Vista.
Nu wil ik Crysis opnieuw installeren, maar dan onder Vista. Echter wil ik liever niet opnieuw beginnen.
Is er een savegame die te bewaren is en zo ja, waar kan ik die terugvinden?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Kensei schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:51:
Ik was een beetje dom 8)7 ..heb Crysis geïnstalleerd op XP terwijl ik een DX10 kaart heb en Vista.
Nu wil ik Crysis opnieuw installeren, maar dan onder Vista. Echter wil ik liever niet opnieuw beginnen.
Is er een savegame die te bewaren is en zo ja, waar kan ik die terugvinden?
roep maar er zijn hier 10tallen gamers die 100den savegames hebben bij elkaar
en het maakt niet uit of je die van xp pakt en in vista gebruikt
dat is bij mij wel gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Als je problemen hebt kun je naar Spielerij - Problemen & Vragen komen. Voor wat config-tweaks kun je méér dan genoeg vinden op Google uiteraard, en patch 1.1 zou ook wat moeten helpen.

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 09-01-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

murky123 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:55:
[...]

roep maar er zijn hier 10tallen gamers die 100den savegames hebben bij elkaar
en het maakt niet uit of je die van xp pakt en in vista gebruikt
dat is bij mij wel gelukt
gevonden!

[ Voor 6% gewijzigd door Tallguy op 09-01-2008 19:43 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Het is mij trouwens ook opgevallen dat hier onder Vista 64bit sp1 de X64 versie van Crysis V1.1 ook daadwerkelijk sneller is, ongeveer 1 a 2 fps. Nog meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Ik heb er al meerdere malen om gevraagd, maar kan iemand een nieuw topic regelen? (Wat niet alleen copypasten is, maar ook wat klein onderhoud meestal.) Deze is overvol en gaat van 't weekend dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

MasterJR schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:05:
Het is mij trouwens ook opgevallen dat hier onder Vista 64bit sp1 de X64 versie van Crysis V1.1 ook daadwerkelijk sneller is, ongeveer 1 a 2 fps. Nog meer mensen deze ervaring?
Ik ben van 42 naar 44fps gegaan :) heel iets sneller dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:35

Sebazzz

3dp

TheZeroorez schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:20:
Modbreak:Ik heb er al meerdere malen om gevraagd, maar kan iemand een nieuw topic regelen? (Wat niet alleen copypasten is, maar ook wat klein onderhoud meestal.) Deze is overvol en gaat van 't weekend dicht.
Vooruit dan maar :)
Nieuw deeltje: Sebazzz in "[PC] Crysis Deel #7"

Precies!

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 10-01-2008 15:37 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!