Duderickyy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:40:
[...]
Weet iemand servers die zich in de nacht af spelen?(DX9)
Of een Day/night hacked DX9 server?

Over de bugs, tja, er zijn er een hele hoop.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Duderickyy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:40:
[...]
Weet iemand servers die zich in de nacht af spelen?(DX9)
Of een Day/night hacked DX9 server?
Maar van patches zijn er niet een hele hoopMOAW schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:59:
[...]
Dudede top 5 server uit je server list heeft dx9 day/night, dat je dat nog niet had gezien.
Over de bugs, tja, er zijn er een hele hoop.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
[ Voor 72% gewijzigd door een moderator op 22-12-2007 17:27 ]
Verwijderd
Mee eens. Ik ben eerlijk gezegd ook weinig bugs tegen gekomen. En het spel is zwaar, maar er zijn dan ook heel wat blaadjes in beeld! Als ik kijk naar al het detail, dan ben ik best tevreden die de setting High op mijn scherm tovert. En ik ben blij dat het niet veel uitmaakt welke CPU je hebt! Idd, zo valt er over alles wel wat te klagen.Illidan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:05:
[...]
Waar heb je het over?
Bugs? Welke bugs? Ben weinig of geen bugs tegengekomen. Sorry, had het te druk met spelen zelf, ben geen beta-tester![]()
Je CPU zal niet gauw de bottleneck zijn, heerlijk toch?
Tja, ik gebruik zelf geen SLI of CF, maar als iemand er bewust voor kiest een dure inefficiënte bij lange na niet uit ontwikkelde CF/SLI opstelling te gebruiken moeten ze het zelf weten. Bovendien is het maar een heel klein percentage die SLI/CF gebruikt. Ik snap het probleem niet, zo kun je wel over alles blijven klagen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 08:38 ]
Had mn gtx geregistreerd en kreeg het mailtje ookb00ster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:04:
Iemand dit al gezienHillarisch, hoezo proberen ze ons 2 dure kaarten in SLI aan te smeren?
http://www.readyforcrysis.com/<referrer>
???
[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 22-12-2007 17:27 ]
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Geweldig draaide het ook op mun laptopmischadbs schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:03:
[...]
Had mn gtx geregistreerd en kreeg het mailtje ook
Vind het toch wel heel tof gedaan, al dwingen ze je om veel geld uit te geven..
[ Voor 44% gewijzigd door yassine op 20-12-2007 01:03 ]
Heb precies hetzelfde. Nog geen oplossing gevonden.rickyy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:06:
Ik heb last van een behoorlijk irritand probleem
Nu een heel tijdje crysis gedaan te hebben vind ik het tijd om met de sandbox aan de gang te gaan.
Natuurlijk gaat het nooit allemaal in één keer -_- . Ik stuit dus op het volgende probleem; Zodra ik de Sanbox opstart zie ik in het venster wat normaal grijs is en waar je 999 frames haald, het voorgrond van ervoor, dus zegmaar, als ik de map van waar ik de sandbox opstartte, voor de duidelijkheid hiet een screen
http://img135.imageshack....ssandboxwerktniet2iq2.png
Ik heb alles al geprobeerd maar het wil niet erg werken.
Laatste drivers geinstalleerd, crysis opnieuw geinstalleerd, m'n hele computer geformateerd! En zodra ik het weer geinstalleerd had en de sandbox wou opstarten weer dezelfde fout
De sandbox van de DEMO Deed het wel gewoon..... En het spel zelf doet het ook..
Iemand een oplossing pleasseee??
Verwijderd
b00ster schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:04:
Iemand dit al gezienHillarisch, hoezo proberen ze ons 2 dure kaarten in SLI aan te smeren?
http://www.readyforcrysis.com/<referrer>
???
[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 22-12-2007 17:28 ]
[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 22-12-2007 17:39 ]
Dat is al heel wat..Improved overall rendering performance (DX9 and DX10)
Enabled VSync functionality in D3D10
Verwijderd
Ik heb geen idee wat je precies probeert te vertellen, maaruh... is het dan een HELE gekke wedervraag om te stellen waarom je dat knopje niet gewoon met rust laat?Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:34:
He mensen is dat bij jullie ook.
Als je op het toetsenbord knopje links naast 1 druk dat het spel veel fouten maakt?
Bij mij is namelijk veel rood.
Het spel loopt voor de rest bijna prima.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hij bedoelt de transcript in de console. Van alles wat geladen wordt e.d. Daar staan idd ook heel veel errors in, dus dingen die niet helemaal of gewoon niet geladen worden, of corrupt zijn.spaceboy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:30:
[...]
Ik heb geen idee wat je precies probeert te vertellen, maaruh... is het dan een HELE gekke wedervraag om te stellen waarom je dat knopje niet gewoon met rust laat?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Stuk of 50 FPS meer gok ik zo.7800gs_mo schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:36:
hoeveel meer fps/performance heb je met sli 8800 gts 320mb ten opzichte van 1 kaart??
groetjes (ik speel resolutie 1440x900)
Verwijderd
50fps meer?
Ik denk dat hij procent bedoeldETzPliskin schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:48:
[...]
50fps meer?Haalt nog geen 50fps denk ik...
Ik heb het probleem gevondenTed56 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:50:
[...]
Heb precies hetzelfde. Nog geen oplossing gevonden.
Ja werkt!rickyy schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:52:
[...]
Ik heb het probleem gevonden
In je config is er een stukje text genaamt ''d3d9_TripleBuffering=1''
Knip dat stukje eruit en het werkt, gewoon met alle (ultra) very high settings on
Ik ben nu bezig met een map en het begind al ergens op te lijken. Voor allemaal hele goede tutorials over de sandbox editor check deze site
http://maxedgaming.com/tutorials/
Voor dat ik die site kende wist ik niet eens een map op te starten :'p
En ik heb nu al een aardige map.
Gelukkig
Iets met marketing enzo...murky123 schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:04:
uiteindelijk CoD4 gevonden en gekocht.. en er staat achter op het doosje most photo realistic game ever of zo iets.. we zullen zien.. hahahaha.
Idd, ik kan me niet herinneren dat ik buiten liep en overal alliasing zag.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
Ik wilde ook niet wachten op de nieuwe high-end nVidia en heb veel plezier van me Ultra. Crysis (MP en SP) is prima te doen op de setup die je voor ogen hebt (ik heb vergelijkbaar systeem; zie sig). Alles draait soepel op High met eventuele tweaks naar Very High. Ik speel wel in DX9. Met DX10 is het echter ook speelbaar. Resolutie is dan 1280 x 768, AA 2X. Succes!DutchManticore schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:34:
Of toch maar een 88ultra kopen?
Is ook niet nodig, want buiten zijn er meer dpi dan op een monitor.leonpwner1 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:49:
[...]
Idd, ik kan me niet herinneren dat ik buiten liep en overal alliasing zag.
Verwijderd
Gedetailleerde info omtrent de twee patches vind je op Incrysis.com;BaT schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:52:
[...]
Ik wil een team based deathmatch modus met de nieuwe patch! Is er al gedetailleerd nieuws omtrent de patch ?? Zoals wanneer ie nou eindelijk komt ?
Verwijderd
Ik vind de basis van de game erg goed maar ik mis wat bij de mp wat ik gewend ben vanVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:22:
Ik ben op zoek naar een goeie clan die in Powerstruggle zit!![]()
Persoonlijk vind ik Powerstruggle de beste MP sinds Battlefield, ze moeten bij EA en/of Crytek enkel nog wat bugs eruit halen en dringend iets doen aan die hackers.
een deftig ranking system zou ook wel leuk zijn natuurlijk
Crysis bloed gewoon dood. Ze snijden zich zelf in de vingers, door hun lakse support.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:51:
... weet wat echt eng is .... dat de respons-tijd op dit topic al gedaald is tot minder dan een dag per dag....
dat ik vandaag bij free-record-shop was (op zich al eng ;-) ) en dat cod4 op 1 stond en dat crysis als 'aanrader' stond.. niet eens op 2,3,4 of 5!
Maar ik knal even verder met die NK
idd.. de hype is helemaal over.. heb ook Bioshock en COD4 gekocht de afgelopen dagenSplinter Cell schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:27:
[...]
Crysis bloed gewoon dood. Ze snijden zich zelf in de vingers, door hun lakse support.
Ja zonde is dat he? Ik had na de eerste paar levels (single play, ik ben niet eens aan MP toegekomen) echt een gevoel van "WAAAAH WAT EEN SUPERGAVE GAME!!". En ik heb er nu -na 1553x reloaden dankzij de stapels bugs aan het eind- echt een takkegevoel aan over gehouden. Ik zal dit spel zeker nooit meer spelen. Als ze dit beter hadden aangepakt met support dan was ik dit zeker MP gaan spelen...Splinter Cell schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:27:
[...]
Crysis bloed gewoon dood. Ze snijden zich zelf in de vingers, door hun lakse support.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ben je nou serieus of niet? Ik denk van nietspaceboy schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:29:
[...]
Ja zonde is dat he? Ik had na de eerste paar levels (single play, ik ben niet eens aan MP toegekomen) echt een gevoel van "WAAAAH WAT EEN SUPERGAVE GAME!!". En ik heb er nu -na 1553x reloaden dankzij de stapels bugs aan het eind- echt een takkegevoel aan over gehouden. Ik zal dit spel zeker nooit meer spelen. Als ze dit beter hadden aangepakt met support dan was ik dit zeker MP gaan spelen...
Verwijderd
Geheel mee eens. Het is me dan ook een raadsel dat Crysis zulke goede cijfers krijgt van reviews. Zeker aangezien het weer een game van EA is met hun bekende "support". Oftewel, eerst zoveel geld binnenharken met loze beloftes voor bugfixes en patches, gevolgd door vervolgens geen enkele support. Bijna een vette middelvinger jegens de gamer van "fuck you, we hebben je geld, en daar deden we het voor". Vanaf het moment dat ik het spel opstart (als dat al lukt op zich, soms krijg ik direct al een "Crysis stopped working" melding) tot het afsluiten van een klein uurtje het eiland van Crysis verkennen met een net speelbare FPS kan ik maar tot 1 conclusie komen: EA heeft wederom een game met veel potentie en beloftes weten om te vormen tot een programma vol met bugs, vastlopers en problemen enkel om de kas weer even te vullen. Ik koop nog geeneens meer games die het label EA draagt om die reden; je krijgt als gamer gewoon een onafgemaakt product zonder behoorlijke support voorgeschoteld.Splinter Cell schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:13:
Review/verhaal
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 01:20 ]
Daar heb je helemaal gelijk in,maar wat ik dan dus heel erg raar vind, is dat toen Crytek de game Far Cry heeft gemaakt er amper problemen waren,Ja het klopt het speelde in die tijd ook niet super maar het was niet gerushed en zat niet vol met bugs.Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:15:
[...]
Geheel mee eens. Het is me dan ook een raadsel dat Crysis zulke goede cijfers krijgt van reviews. Zeker aangezien het weer een game van EA is met hun bekende "support". Oftewel, eerst zoveel geld binnenharken met loze beloftes voor bugfixes en patches, gevolgd door vervolgens geen enkele support. Bijna een vette middelvinger jegens de gamer van "fuck you, we hebben je geld, en daar deden we het voor". Vanaf het moment dat ik het spel opstart (als dat al lukt op zich, soms krijg ik direct al een "Crysis stopped working" melding) tot het afsluiten van een klein uurtje het eiland van Crysis verkennen met een net speelbare FPS kan ik maar tot 1 conclusie komen: EA heeft wederom een game met veel potentie en beloftes weten om te vormen tot een programma vol met bugs, vastlopers en problemen enkel om de kas weer even te vullen. Ik koop nog geeneens meer games die het label EA draagt om die reden; je krijgt als gamer gewoon een onafgemaakt product zonder behoorlijke support voorgeschoteld.
Over het spel zelf: het is en blijft een standaard shooter in een mooi jasje gegoten. Naast de nanosuit en het customizen van wapens is er geen enkele innovatie te vinden in Crysis. Ondanks het feit dat het spel er gelikt uit ziet (maarja, liever een iets mooier spel wat goed draait dan een sneeuwlevel in Crysis wat op ~3 FPS werkt op een high-end systeem) vind ik het geen bijzonder leuk spel, het is een van de vele first person shooter klonen waar door de developers een eigen draai aan is gegeven. Persoonlijk geef ik het spel hoogstens een 7,5/8, maar met alle 9,5 beoordelingen die je op het internet ziet zou je zeggen dat EA Games een dikke vinger in de pap heeft, want het is _echt_ geen 9,5 waard (of die €60,- wat dat betreft).
Life is complicated
Verwijderd
Het probleem met Far Cry was meer de zware systeemeisen dan daadwerkelijke bugs (en die werden al vrij snel na de release opgelost) maar de game was in ieder geval gewoon speelbaar op lagere settings en na enkele optimalisaties wat betreft drivers was de performance super. Ik kan me herinneren dat ik op m'n Athlon XP bak .c.m. een Ati Radeon 9800 Pro (mid- tot high-end uit die tijd) destijds bijna alles voluit kon zetten. Crysis is zelfs op de laagste settings soms onspeelbaar en voelt erg onafgemaakt aan.W1ckeD schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:33:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in,maar wat ik dan dus heel erg raar vind, is dat toen Crytek de game Far Cry heeft gemaakt er amper problemen waren,Ja het klopt het speelde in die tijd ook niet super maar het was niet gerushed en zat niet vol met bugs.
En dan nu,diezelfde Crytek die Far Cry heeft gemaakt maakt dan Crysis,dan zou je toch verwachten dat ze dezelfde kwaliteit afleveren?
Maar daar is waar EA komt kijken,ik weet zeker zoals jij al hebt gezegd dat hun hier een grote vinger in de pap hebben gehad.
Met de gevolgen die we nu hebben.
Helaas Helaas...
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 19:53 . Reden: De correctie op mijn tekst die hieronder gemaakt wordt. ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Far Cry is ontwikkeld door Crytek, dezelfde studio die Crysis gemaakt heeft. Far Cry is alleen uitgegeven door Ubisoft. De mensen die aan Far Cry 2 werken zijn dus niet dezelfde als die Far Cry gemaakt hebben.Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:28:
De originele makers van Far Cry zijn de mensen van Ubisoft. En hun support was wat dat aan gaat uitstekend. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat zij een update hebben uitgebracht speciaal voor 64 bit systemen, ver na de release datum. Maar gelukkig hebben de makers van Far Cry niet stil gezeten bij Ubi soft, en komt binnenkort Far Cry 2 uit. Dit is dus NIET Crysis 2! En ik heb daar wat teaser filmpjes van gezien, en dat belooft ook weer wat moois te worden. Al hoop ik wel dat ze wat beter hun best gaan doen dan dat ze er WEER een zouteloze shooter van maken op een tropisch eilandje. In ieder geval ben ik benieuwd of ze dat dus beter aan gaan pakken dan EA dit met Crysis gedaan heeft.
Ik kan je wel corrigeren maar dat is al gedaan.Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:28:
De originele makers van Far Cry zijn de mensen van Ubisoft. En hun support was wat dat aan gaat uitstekend. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat zij een update hebben uitgebracht speciaal voor 64 bit systemen, ver na de release datum. Maar gelukkig hebben de makers van Far Cry niet stil gezeten bij Ubi soft, en komt binnenkort Far Cry 2 uit. Dit is dus NIET Crysis 2! En ik heb daar wat teaser filmpjes van gezien, en dat belooft ook weer wat moois te worden. Al hoop ik wel dat ze wat beter hun best gaan doen dan dat ze er WEER een zouteloze shooter van maken op een tropisch eilandje. In ieder geval ben ik benieuwd of ze dat dus beter aan gaan pakken dan EA dit met Crysis gedaan heeft.
WoutF schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:45:
[...]
Far Cry is ontwikkeld door Crytek, dezelfde studio die Crysis gemaakt heeft. Far Cry is alleen uitgegeven door Ubisoft. De mensen die aan Far Cry 2 werken zijn dus niet dezelfde als die Far Cry gemaakt hebben.
Ze zullen ongetwijfeld wel een aandeel hebben gehad in de game. Want je werkt inprincipe gewoon samen met EA. Die hebben er een Crysis 2 & 3 doorgedrukt. En ze lopen nu al te roepen, dat Crysis 2 nog mooiere graphics krijgt. Allemaal wel leuk en aardig, maar de game verkoopt niet goed.DaMorpheus schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:24:
[...]
Ik kan je wel corrigeren maar dat is al gedaan.
Je kan wel eenvoudig EA bashen, maar EA is de UITGEVER, en niet de MAKER van de game. Daarnaast doet Crytek zelf de communicatie naar de community en niet EA. Ubisoft goede support? Ongetwijfeld. EA ook (cd kapot? krijg je zo een nieuwe), alleen hebben zij net als EA last van de oude reputatie, games als de Ravenshield serie werden slecht ondersteunt, net als alle Battlefield horror verhalen. Grootste BF issue is de vele servercrashes, verder is de game top.
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Splinter Cell op 31-12-2007 14:46 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar gezien het aantal bugs die ik op andere plaatsen tegenkom lijkt me dat totaal niet onmogelijk. Ik meen me te herinneren dat ik daarna idd een heli heb neergeschoten en daarna ging het spel verder, maar ik weet het niet 100% zeker. Anders save eerder teruggaan en even proberen...n00bdani86 schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:54:
Kan iemand me helpen,
spoiler:Ik ben nu in de assault mission bezig, en ik ben op het punt gekomen nadat je het schip hebt laten opblazen door de air force, waar je de objective "Destroy any KPA helicopters and secure the harbor" hebt. En er komen dan US VTOL vehicles.
Welnu er zijn géén KPA helicopters, er landt 1 VTOL voertuig, maar verder blijven ze rond vliegen, en het spel gaat gewoon niet verder.
Is dit een bug, of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Heb toch wel met enig ongeduld op dit spel gewacht en werd dan ook heel blij toen hij gratis bij mijn nieuwe videokaart bleek te zitten. Mijn ervaringen tot nu toe zijn allesbehalve negatief. Ik draai het spel op highest settings met aangepaste cfg bestanden zodat dat onder XP kan en het spel draait werkelijk wonderbaarlijk goed. Heb een redelijk high-end systeem maar ook weer niet cutting-edge of iets. Het spel ziet er echt wonderschoon uit, de effecten zijn, zeker op highest, ontzettend mooi, de zonnestralen door de bomen zijn cool.Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:15:
[...]
Geheel mee eens. Het is me dan ook een raadsel dat Crysis zulke goede cijfers krijgt van reviews. Zeker aangezien het weer een game van EA is met hun bekende "support". Oftewel, eerst zoveel geld binnenharken met loze beloftes voor bugfixes en patches, gevolgd door vervolgens geen enkele support. Bijna een vette middelvinger jegens de gamer van "fuck you, we hebben je geld, en daar deden we het voor". Vanaf het moment dat ik het spel opstart (als dat al lukt op zich, soms krijg ik direct al een "Crysis stopped working" melding) tot het afsluiten van een klein uurtje het eiland van Crysis verkennen met een net speelbare FPS kan ik maar tot 1 conclusie komen: EA heeft wederom een game met veel potentie en beloftes weten om te vormen tot een programma vol met bugs, vastlopers en problemen enkel om de kas weer even te vullen. Ik koop nog geeneens meer games die het label EA draagt om die reden; je krijgt als gamer gewoon een onafgemaakt product zonder behoorlijke support voorgeschoteld.
Over het spel zelf: het is en blijft een standaard shooter in een mooi jasje gegoten. Naast de nanosuit en het customizen van wapens is er geen enkele innovatie te vinden in Crysis. Ondanks het feit dat het spel er gelikt uit ziet (maarja, liever een iets mooier spel wat goed draait dan een sneeuwlevel in Crysis wat op ~3 FPS werkt op een high-end systeem) vind ik het geen bijzonder leuk spel, het is een van de vele first person shooter klonen waar door de developers een eigen draai aan is gegeven. Persoonlijk geef ik het spel hoogstens een 7,5/8, maar met alle 9,5 beoordelingen die je op het internet ziet zou je zeggen dat EA Games een dikke vinger in de pap heeft, want het is _echt_ geen 9,5 waard (of die €60,- wat dat betreft).
Verwijderd
Verwijderd
Idd Ravenshield is voor mij nog steeds de beste MP-shooter ooit gemaakt. Het spel is idd tenonder gegaan aan de vele verkeerde patches en idioot stomme updates. Maar goed dit terzijde.DaMorpheus schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:24:
[...]
Ubisoft goede support? Ongetwijfeld. EA ook (cd kapot? krijg je zo een nieuwe), alleen hebben zij net als EA last van de oude reputatie, games als de Ravenshield serie werden slecht ondersteunt, net als alle Battlefield horror verhalen.
[...]
Verwijderd
Het is schijnbaar moeilijk om tegenwoordig een goeie SP neer te zetten. De laatste leuke die ik gespeeld heb was FarCry. De oorlog games hebben nu feitelijk alles wel uitgekauwd. Zelf ben ik wel gecharmeerd van de nieuwe UT, ik weet dat dat niet echt een SP is maar zelf spelen met de bots is wel leuk, aangezien deze veruit de beste zijn die ik tot nog toe in een game ben tegen gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:44:
[...]
Als je dan toch een goede SP wil hebben op DX10
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
ik heb ook bioshock gekocht en ik snap niet dat het een dx10 game genoemd word echt niet. het is zo simpel gemaakt en de splicers zijn gewoon van een grafische qualiteit van 3 jaar geleden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:44:
[...]
Idd Ravenshield is voor mij nog steeds de beste MP-shooter ooit gemaakt. Het spel is idd tenonder gegaan aan de vele verkeerde patches en idioot stomme updates. Maar goed dit terzijde.
Ik lees zeer gemengde feelings over Crysis op dit forum. Ik ben altijd "groot" fan geweest van Farcry en ik vind de demo ook wel aardig (mss heel stom , maar ik had geen wow/nieuw gevoel bij crysis) Vandaar dat ik zeker met twijfel in de div. winkels heb gestaan om 'm te kopen of niet. Wat zal ik doen?? kopen en knallen maar....of is bioshock een betere optie om te kopen? Als je dan toch een goede SP wil hebben op DX10
[ Voor 3% gewijzigd door murky123 op 02-01-2008 15:07 ]
[ Voor 14% gewijzigd door BaT op 05-01-2008 01:43 ]
Het DirectX 10 pad is dan ook niet direct ontworpen voor visuele verbeteringen, maar ook voor efficientere afhandeling daarvan ten opzichte van dx9. Over Bioshock kan ik nog niet oordelen, want die heb ik alleen nog onder Windows XP gedraaid, maar volgens benchmarks moet helaas geconcludeerd worden dat het DX10 pad weinig effect heeft op IQ, maar meer een efficientere rendertechniek zou moeten hanteren, wat helaas negatief effect op fps heeft op dit moment. Wellict met nieuwere drivers meer resultaat...murky123 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:04:
[...]
ik heb ook bioshock gekocht en ik snap niet dat het een dx10 game genoemd word echt niet. het is zo simpel gemaakt en de splicers zijn gewoon van een grafische qualiteit van 3 jaar geleden.
crysis is en blijft voorlopig de enige dx10 game die het een beetje waar kan maken.
bioshock ziet er mooi uit hoor, maar dx10 noway daar merk je helemaal niets van echt niets.
ik snap niet wat er dx10 moet zijn in bioshock. ik kan het er niet in vinden.
Hoe kun je bioshock vergelijken met Crysis? Is hetzelfde als appels en peren vergelijken....murky123 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:04:
[...]
ik heb ook bioshock gekocht en ik snap niet dat het een dx10 game genoemd word echt niet. het is zo simpel gemaakt en de splicers zijn gewoon van een grafische qualiteit van 3 jaar geleden.
crysis is en blijft voorlopig de enige dx10 game die het een beetje waar kan maken.
bioshock ziet er mooi uit hoor, maar dx10 noway daar merk je helemaal niets van echt niets.
ik snap niet wat er dx10 moet zijn in bioshock. ik kan het er niet in vinden.
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 21:19 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:34:
Heeft iemand tips voor mij over hoe je die aliens dood krijgt zodra je de Core uit bent? Geloof dat het level Paradise Lost heet.
Krijg die kregen gewoon niet dood met m'n shotgun. Ben nu op zo'n punt waar er net 6 gedropt zijn door zo'n overvliegend ding. Met 3 heb ik al moeite, tegen 6 leg ik 't af.
Tips zijn welkom!
hmm ik heb dat gewoon met mijn shotgun gedaan, op het 1na hoogste nivo 2x knallen van dichtbij en dood zijn ze.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:34:
Heeft iemand tips voor mij over hoe je die aliens dood krijgt zodra je de Core uit bent? Geloof dat het level Paradise Lost heet.
Krijg die kregen gewoon niet dood met m'n shotgun. Ben nu op zo'n punt waar er net 6 gedropt zijn door zo'n overvliegend ding. Met 3 heb ik al moeite, tegen 6 leg ik 't af.
Tips zijn welkom!
[ Voor 53% gewijzigd door Valkyre op 06-01-2008 05:43 ]
Verwijderd
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Je moet op dat oranje ronddraaiende ding schieten, na een halve clip ofzo is die wel kapot.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:57:
kan mss eens aanwijzen want als ik schiet komt er soort vuur maar verder gebeurt er niets
en dan kan je zon buis in waar nu nog een "current" uit komtleonpwner1 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:01:
[...]
Je moet op dat oranje ronddraaiende ding schieten, na een halve clip ofzo is die wel kapot.
Goed blijven onthouden waar je vandaan komt als je een nieuwe ruimte in gaatVerwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:12:
ok dank je ben er door geraaktverdere nog andere tips of moeilijkheden in deze missie
Verwijderd
dank je maar in de volgende missie moest ik prophet verdidigen dat is gelukt maar nu moet ik prophet begeleiden maar dat gaat niet het is te ver zijn level gaat altijd naar beneden ?BaT schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:28:
[...]
Goed blijven onthouden waar je vandaan komt als je een nieuwe ruimte in gaat
[ Voor 5% gewijzigd door BaT op 06-01-2008 23:10 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:34:
Tips zijn welkom!
In Crysis niet. Na een half uurtje in medium een strand onveilig gemaakt te hebben ben ik op Delta opnieuw begonnen. Piece of cake: je vizier mis je niet (daar heb je tenslotte scope en sights voor) het Koreaans is geen probleem (na een paar luidruchtige quick-load momenten weet je welke kreet "granaat" betekent, en de rest boeit niet echt) en de verhoogde schade per schot die je toegediend krijgt maakt de uitdaging wat groter.Gohan-san schreef op zondag 06 januari 2008 @ 05:39:
in 2 dagen al uitgespeeld op het 1na hoogste nivo (maar die Delta gedaan in farcry was het hoogste lvl echt insane!)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 13:54 ]
hmmjah ben maar overnieuw begonnen nu @ delta mode, veel leuker zonder crosshair.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:46:
[...]
spoiler:De aliens maak je het makkelijkste dood van heel dichtbij met je shotgun, in strength mode kun je ze ook goed een mep verkopen alhoewle ik geloof dat je ze niet meer kunt oppakken en in de rondte gooien, of je kunt van flinke afstand met je gescopede rifle ze snipen. Maar snipen kost wel een flinke hand kogels, zeker als je slecht mikt. Echter, je vind zoveel kogels onderweg dat je rustig het snipen kunt proberen. Vergeet niet dat je ook heel ver terug kunt klimmen dus je kan na de drop een heel eind de berg op huppelen, lekker snipen, en tegen de tijd dat er een alien boven is mep je hem gewoon de berg weer af.![]()
Eigenlijk is het enige dat je moet doen vermijden dat er meerdere aliens tegelijk op je lopen te knallen met enige trefkans. Dat is link. Verder gaat het allemaal wel.
[...]
In Crysis niet. Na een half uurtje in medium een strand onveilig gemaakt te hebben ben ik op Delta opnieuw begonnen. Piece of cake: je vizier mis je niet (daar heb je tenslotte scope en sights voor) het Koreaans is geen probleem (na een paar luidruchtige quick-load momenten weet je welke kreet "granaat" betekent, en de rest boeit niet echt) en de verhoogde schade per schot die je toegediend krijgt maakt de uitdaging wat groter.
Zijn er mensen die dat Speed standje van het pakkie daadwerkelijk gebruiken? Ik schakel meestal in rap tempo tussne Strength en Cloak om mensen te besluipen en vervolgens met een rotgang bij hun vriendjes af te leveren. Als er op me geschoten wordt gaat het pak in Armor mode, en verder hou ik gewoon altijd de sprintknop in als ik ergens heen wil, dat is net zo snel als het pak in Speedstand. De sprint in Speed is wel lekker snel maar duurt zo kort, en je moet zo lang wachten tot het pak weer op krachten is, dat het niet echt loont. De enige keer dat ik er echt wat aan gehad heb was toen er een helikopter precies boven mij een ongelukje had en recht omlaag kwam, daar wou ik liever niet bij zijn. Verder gebruik ik het niet en zie er het nut ook niet zo van in.
[ Voor 64% gewijzigd door edgarf28 op 08-01-2008 15:19 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Donnie op 08-01-2008 15:23 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
...
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 08-01-2008 16:19 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Okasha op 08-01-2008 17:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq