[Crysis] Nanosuit activeert niet met middelmuisklik

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wel wat gezocht in de topics maar niet gevonden vandaar deze vraag:

Ik heb ergens gelezen dat je de NanoSuite kunt configurenen in de game door op de scrollwiel te drukken. Als ik dat doe gebeurd er in de game niets. Ik heb in de settings van de game zitten zoeken maar kan ik ook niet sterug vinden wat daarover gaat. In Setpoint drivers heb ik 'game herkenning' aan gezet. En onder windows de vliegwiel schakeling geactiveerd. Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ? Alvast bedankt...

Mijn config is als volgt:
Game: Crysis, Originale.
Muis: Logitech MX-revolution.
Muis SetPoint drivers: Laatste versie.
Toetsenbord: G15 blauwe backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:36:

Ik heb ergens gelezen dat je de NanoSuite kunt configurenen in de game door op de scrollwiel te drukken. Als ik dat doe gebeurd er in de game niets. Ik heb in de settings van de game zitten zoeken maar kan ik ook niet sterug vinden wat daarover gaat. In Setpoint drivers heb ik 'game herkenning' aan gezet. En onder windows de vliegwiel schakeling geactiveerd. Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ? Alvast bedankt...

Had ik ook :)
Ik had m'n scrollwieltje ingesteld op; als ik er op druk dat een pagina oid mini/maximaliseer. Toen deed crysis het ook niet! Nu heb m'n scrolwiel gewoon ingesteld op ''algemene knop'' en daarna werkte het ineens :*)
( Logitech MX518 )

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:36:

mischien helpt het als je in setpoint je scrollwiel als middle mouse button definieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m nu gezet op 'algemene knop' en hij werk nu idd. thanks a bunch... Kunnnen we eindelijlk beginnen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:01:
Ik heb m nu gezet op 'algemene knop' en hij werk nu idd. thanks a bunch... Kunnnen we eindelijlk beginnen... :P
Geen dank :)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA