[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 22.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:00
Ik heb de game nu al meer dan 2 weken en ik heb hem nog niet helemaal uitgespeeld.

Dat zegt eigenlijk meer over de game dan over mij.

Het begin van de game is goed en je hebt alle vrijheid.

Naarmate je verder in de game komt word de gameplay liniair, is de vrijheid compleet verdwenen en is je fps noch dramatischer dan in de eerste "eiland" levels.

Ik zit nu in een van de laatste levels en daar is de magie voor mij in iedergeval compleet verdwenen en alleen maar om het feit dat je als gamer crysis gespeeld moet hebben zal ik hem wellicht in de komende weken een keer uitspelen.

Ik zag trouwens vanavond bij gamekings ook een tegenvallende preview van de demo

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ja lol, lach me rot, dat ze nu PAS een revieuw van de DEMO doen !!!
van andere games zijn ze meestal best bij de tijd,
maar komop, dis is wel ERG veel achterliggen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch die zou komen is nu ook al te laat of heb ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben nu een paar avonden bezig geweest met Crysis. Ik heb absoluut geen problemen met bugs op 1 na. Als ik punkbuster draai dan knal ik binnen een paar minuten met een error naar de desktop, maar zonder pnkbstr op de achtergrond kan ik uren spelen zonder problemen. (vista ultimate 32)

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het spel, het loopt best goed op 1024x768 (alles medium, physics & en sound op low meen ik), ik draai namelijk op een gewoon 15" tft'tje, grotere schermen hebben voor mij alleen maar nadelen.

Het spel zelf ziet er erg lekker uit, maar met mijn instellingen/hardware is het uiteraard niet baanbrekend, toch is de sfeer en opbouw van de levels tot nu toe erg goed. (gevoel van) vrijheid is ook uistekend, ik ben nog niet tegen onverklaarbare vreemde barrieres gelopen. Die zal je vast wel tegenkomen als je expres gaat zoeken, maar ja dat heb je met ieder spel zolang je nog niet de hele wereld als map hebt en een vliegtuig tot je beschiking, dus vind ik geen issue.

Ik heb er nu toch al zeker meer dan 6 uur op zitten, en ik heb nog geen alien afgeschoten, dus erg ver ben ik nog niet ws, ik heb net de haven gehad met de 3 AAA's, ik vind het leuk om soms een level ff opnieuw te beginnen omdat ik denk dat het via een andere kant/ op een ander manier beter kan. Ik heb dan geloof ik tot nu toe nog geen behoorlijk vuurgevecht gehad. Sniperen, sluipen cloacken en door gras kruipen is het devies. Ik kan wel als een malloot overal inrennen en alles wegmaaien, maar dan moet ik UT3 gaan spelen.

Die suit vind ik erg goed, voor zover ik weet heeft geen spel iets vergelijkbaars gedaan en die V-muis combo is te simpel voor woorden en werkt erg snel en (jeukwoord) intuitief. net zoals het menu om je wapens met att. te voorzien is makkelijk en snel.

Verhaallijn is voldoende iig, er zijn betere spellen vind ik maar voor een FPS is het zeker bovengemiddeld, ik heb het hele verhaal nog niet gezien dus kan nog steeds tegen- of meevallen gaandeweg.

Ondanks dat het geluid op low staat, betrap ik mijzelf erop dat ik af en toe naar vogeltjes luister en probeer te ontdekken waar die krengen zitten. :)

Kippen, kikkers, schildpadden, vlinders en wat al niet meer zijn grappig, maar had niet gehoeven voor mij. Er zijn weinig plekken op deze aardkloot waar je ze in zulke getalen tegenkomt volgens mij, geeft mij een beetje een geforceerd gevoel. Maar ben aan het zeiken nu. :)

Het is heel moeilijk vergelijken met andere FPS's, wil niet direkt zeggen dat ie op eenzame hoogte staat, maar het is wel weer een vernieuwing wat mij betreft.

Al met al een uitstekend spel maar zoals alle andere spellen kan het niet helemaal waarmaken wat de marketingafdeling voorgespiegeld heeft.Maar ja welk spel wel? (retorische vraag, nu niet met subjectieve lijstjes komen. ;))

nog ff mijn specs neerkwakken voor de liefhebber:

Asus M2N
2 gig geheugen
atlhon 3200+ (stock)
EVGA 7900 GS (fabrieksaf ietsjes oc'ed meen ik)
vista ultimate 32bit

Als dit geen diplomatiek post is geworden dan weet ik het ook niet meer. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way that he actually looks forward to it

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:11:
Die patch die zou komen is nu ook al te laat of heb ik dat verkeerd ?
Binnen 2 weken he ;) 13 dagen pas voorbij.

[ Voor 5% gewijzigd door speeder1988 op 28-11-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

speeder1988 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:20:
[...]

Ze hebben nog tot morgen de tijd. Want dan is het precies 14 dagen geleden, dat ze dit in een interview gezegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speeder1988 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:20:
[...]

Aha oké (nog een dagje dus) Tussen haakjes EA kennende O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Net (zo goed als) uitgespeeld en toch vrij teleurgesteld. Originele FarCry heb ik uren en uren spelplezier aan gehad met alleen de singleplayer, deze was toch op enkele uurtjes uitgespeeld, en dat met alle grafische haperingen en lange laadtijden inbegrepen.

Eerste stukje begint goed en de jungle-sfeer is tof, al vond ik de AI wederom vrij belabberd. Dat gaat dan over een algemene indruk en niet over één enkel incident. AI in FarCry was soms zelfs beter...

Vanaf het gedoe met de aliens was voor mij zeker de kous af, leuk gevonden maar veel te repetitief (altijd dezelfde monstertjes afknallen en die hadden helemaal niet hetzelfde schrik-effect als die van in FarCry).

Het leukste en meest innovatieve is de suite, met al z'n snufjes, en het wapen modificatie systeem.

Meest irritant zijn de bugs waarbij je niet verder kan omdat er iets niet getriggerd wordt, zit nu weer vast ergens helemaal op het einde en echt geen zin om dat terug opnieuw te moeten doen. Al gelezen dat er niet veel meer nakomt dus denk dat ik er maar de brui aan geef.

Tenzij er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij een savegame te bezorgen van...

spoiler:
Wat er komt net nadat je dat mega-alien-schip genuked hebt, daar blijft het bij mij helaas hangen, letterlijk, in de lucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Physics en kogelgaten, op dode lijken:

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=571

Er zou ook al een mod klaar zijn, om ze te kunnen oppakken, maar de downloadlink doet het niet.

Heb het al getest, ziet er wel leuk uit. Maar die kogelgaten zijn gewoon nep.

[ Voor 16% gewijzigd door Splinter Cell op 28-11-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sfinx- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:34:
Net (zo goed als) uitgespeeld en toch vrij teleurgesteld. Originele FarCry heb ik uren en uren spelplezier aan gehad met alleen de singleplayer, deze was toch op enkele uurtjes uitgespeeld, en dat met alle grafische haperingen en lange laadtijden inbegrepen.

Eerste stukje begint goed en de jungle-sfeer is tof, al vond ik de AI wederom vrij belabberd. Dat gaat dan over een algemene indruk en niet over één enkel incident. AI in FarCry was soms zelfs beter...

Vanaf het gedoe met de aliens was voor mij zeker de kous af, leuk gevonden maar veel te repetitief (altijd dezelfde monstertjes afknallen en die hadden helemaal niet hetzelfde schrik-effect als die van in FarCry).

Het leukste en meest innovatieve is de suite, met al z'n snufjes, en het wapen modificatie systeem.

Meest irritant zijn de bugs waarbij je niet verder kan omdat er iets niet getriggerd wordt, zit nu weer vast ergens helemaal op het einde en echt geen zin om dat terug opnieuw te moeten doen. Al gelezen dat er niet veel meer nakomt dus denk dat ik er maar de brui aan geef.

Tenzij er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij een savegame te bezorgen van...

spoiler:
Wat er komt net nadat je dat mega-alien-schip genuked hebt, daar blijft het bij mij helaas hangen, letterlijk, in de lucht ;)
Ja de AI is bij tijd en wijlen idd lachwekkend, Je sniped er 1 in een groepje, dan beginnen ze allemaal te roepen dat ze beschoten worden draaien een beetje zenuwachtig om elkaar heen en wachten vrolijk tot ze allemaal een kogel gekopt hebben. mochten ze wegrennen dan is het een kwestie van ff wachten want ze komen geheid terug om te kijken of zij ook beschoten worden. Maar ik vond meer hilarisch dan storend eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Splinter Cell schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:49:
Physics en kogelgaten, op dode lijken:

http://www.incrysis.com/i..._content&task=view&id=571

Er zou ook al een mod klaar zijn, om ze te kunnen oppakken, maar de downloadlink doet het niet.

Heb het al getest, ziet er wel leuk uit. Maar die kogelgaten zijn gewoon nep.
Dode lijken? :P En lichtgewonde lijken dan? of kerngezonde lijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Flagg schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:51:
[...]

Dode lijken? :P En lichtgewonde lijken dan? of kerngezonde lijken? ;)
?

[ Voor 12% gewijzigd door Splinter Cell op 28-11-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Heb nu net de Alien Exosuit gedood in de missie Reckoning, en heb nu het objective gekregen om aan boord van de VTOL te gaan, maar de VTOL hangt op ~200 meter afstand in de lucht en komt niet naar de carrier :? Iemand enig idee hoe ik dat ding deze kant op kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
dode lijken?? Een lijk is sowieso dood :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Flagg schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:02:
Ben nu een paar avonden bezig geweest met Crysis. Ik heb absoluut geen problemen met bugs op 1 na. Als ik punkbuster draai dan knal ik binnen een paar minuten met een error naar de desktop, maar zonder pnkbstr op de achtergrond kan ik uren spelen zonder problemen. (vista ultimate 32)
dan ben je blijkbaar een punk ;-)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
darkphoenix schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:00:
[...]

@ flagg, draai je Crysis in admin mode? Ik had dat probleem met BF2 online, dat ie mij bij PB eruit gooide enzo. Probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:44:
spoiler:
Heb nu net de Alien Exosuit gedood in de missie Reckoning, en heb nu het objective gekregen om aan boord van de VTOL te gaan, maar de VTOL hangt op ~200 meter afstand in de lucht en komt niet naar de carrier :? Iemand enig idee hoe ik dat ding deze kant op kan krijgen?
spoiler:
Er komt eerst nog een groot schip dat je moet afknallen

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:00:
[...]

lol :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
spoiler:
Je zult het stuk van de Alien Exosuit weer opnieuw moeten spelen. Zoals wel vaker in dit spel wordt er iets niet getriggered. Ik had hetzelfde probleem.

@Illidan; is dit niet even later, na het warschip?

[ Voor 4% gewijzigd door saviour op 28-11-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 09:59
spoiler:
Had ik ook :)

spoiler:
Wat je moet doen: als je met je gezicht naar de dode grote alien kijkt, dan moet je naar rechts lopen, naar het einde van het schip. Je moet dan wel zo'n beetje de linker zijkant van het schip aanhouden. Op gegeven moment zul je vanzelf wel wat triggeren, ik geloof dat er een brandend stuk van een ander schip op het dek belandt, en dan loop je een stukje terug. Aan de linkerkant zijkant die je aan het bewandelen bent heb je van die doorzichtige vangrails, daar moet je op gaan staan en een beetje rondlopen, die VTOL komt je vanzelf ophalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Illidan op 28-11-2007 19:46 ]

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:39
Ik kan de Crysis dvd niet lezen! Werk onder Vista, en m'n systeem wordt zo sloom als wat zodra ik de Crysis dvd erin stop. Er is ook enorm veel dvd en hd activiteit, maar ik kan de dvd niet lezen.

Op m'n XP laptop heb ik geen enkel probleem, ook andere spellen op m'n Vista machine werken probleemloos.

Na wat gegoogle kom ik erachter dat ik niet de enige ben met dit probleem. Maar niemand blijkt er een oplossing voor te hebben. De enige oplossingen die ik tegenkom zijn: probeer het met een andere dvd drive, of gebruik een image.

In dit topic kon ik nog niets vinden over dit probleem. Heeft niemand hier dit meegemaakt?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illidan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:40:
[...]

Had ik ook :)

spoiler:
Wat je moet doen: als je met je gezicht naar de dode grote alien kijkt, dan moet je naar rechts lopen, naar het einde van het schip. Je moet dan wel zo'n beetje de linker zijkant van het schip aanhouden. Op gegeven moment zul je vanzelf wel wat triggeren, ik geloof dat er een brandend stuk van een ander schip op het dek belandt, en dan loop je een stukje terug. Aan de linkerkant zijkant die je aan het bewandelen bent heb je van die doorzichtige vangrails, daar moet je op gaan staan en een beetje rondlopen, die VTOL komt je vanzelf ophalen.
_/-\o_ Thanks uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:42
wow al sinds gisteravond niemand gereageerd op de gegevens van de patch...
iedereen is ook zoooooooo onder de indruk van de patch..

NOT !!!!!!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

murky123 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:45:
wow al sinds gisteravond niemand gereageerd op de gegevens van de patch...
iedereen is ook zoooooooo onder de indruk van de patch..

NOT !!!!!!
Ja, dat dacht ik ook al. Zo stil hier. Maar goed je ziet het wel weer, de zoveelste keer, dat iets niet komt. Ga geen datums roepen, die je toch niet kunt waar maken, EA/Crytek.

Eerst een demo, die met een maand werd uitgesteld. Daarna bij EA Link gezeik, over 24 uurs exclusieve gedoe. En nu weer een patch, die weer later komt.

En de patch stelt ook geen zak voor. Ik wil van die elledige bugs af.

[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 29-11-2007 14:54 ]

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Het is idd rustiger geworden hierzo, toen de demo uitkwam ging het heel snel,

Ik hoop dat de patch vooral de performance aanpakt+ trigger problemen voor de quests.Zodat hij met een c2d+8800GTS beter speelbaar wordt.Dan zal ik hem waarschijnlijk opnieuw uitspelen, want gameplay+graphics blijven briljant.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ga ervan uit dat er meer in de patch zit dan er staat (serverside). De patch die na deze patch komt wordt echt een grote patch met ingrijpende wijzigingen :)

Verwijderd

Hasib schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:00:
Het is idd rustiger geworden hierzo, toen de demo uitkwam ging het heel snel,

Ik hoop dat de patch vooral de performance aanpakt+ trigger problemen voor de quests.Zodat hij met een c2d+8800GTS beter speelbaar wordt.Dan zal ik hem waarschijnlijk opnieuw uitspelen, want gameplay+graphics blijven briljant.
Komt omdat crysis toen ook zeer overhyped was en nu een stuk minder is omdat er zo veel van verwacht werd wat blijkbaar niet zo is

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Crysis is echt vet en de verwachtigen waren terecht. Totdat ik zag dat EA zich ermee bemoeide. Toen heb ook gelijk ALLE hoop opgegeven en maar gewoon afgewacht. Het verbaast me dan ook niets dat het aiming systeem net zo CRAP is als in battlefield 2 :)

Beroeps brabander

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
EA drukt de DVD en stuurt die naar de winkels. EA doet marketing. EA stelt de game online beschikbaar via EA Store. Op welke manier zijn zij ervoor verantwoordelijk dat de aiming zogenaamd crap zou zijn? :?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
DaMorpheus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:50:
EA drukt de DVD en stuurt die naar de winkels. EA doet marketing. EA stelt de game online beschikbaar via EA Store. Op welke manier zijn zij ervoor verantwoordelijk dat de aiming zogenaamd crap zou zijn? :?
Omdat er EA op staat en EA zit in de Axis of Evil?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Vuurvoske schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:42:
Crysis is echt vet en de verwachtigen waren terecht. Totdat ik zag dat EA zich ermee bemoeide. Toen heb ook gelijk ALLE hoop opgegeven en maar gewoon afgewacht. Het verbaast me dan ook niets dat het aiming systeem net zo CRAP is als in battlefield 2 :)
Of je kan gewoon niet gamen :)

Verwijderd

Weet iemand of het ook mogelijk is om je eigengemaakte maps zonder de editor te spelen?

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:50:
niet helemaal juist, ea heeft wel degelijk invloed op de realase date van het spel, ik denk persoonlijk dat ea druk heeft uitgevoerd op crytek , want je kent ea zo veel mogelijk games uitbrengen in zoon kort mogelijke tijd

Verwijderd

gewoon rechter muisknop inhouden bij het mikken is veel makkelijker, in cod 4 kun je tenminste kiezen in het menu ;)

Verwijderd

Hey allen,

ik ben nu op die carrier, en heb die (mega)gun gepakt op het schip, die waarbij je iets moet locken, ik snap niet hoe je met die gun een target kan locken, please help :)

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Die gun heb je straks op het dek pas nodig.

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:02:
[...]

niet helemaal juist, ea heeft wel degelijk invloed op de realase date van het spel, ik denk persoonlijk dat ea druk heeft uitgevoerd op crytek , want je kent ea zo veel mogelijk games uitbrengen in zoon kort mogelijke tijd
Met die zin(nen) van je geef je juist toe dat DaMorpheus gelijk heeft. Denk in het vervolg even twee keer na voordat je wat post. :')

system setup

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Begin toch al prettig verslaafd te raken aan MP - Power Struggle.. _/-\o_

Kepi_nl

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Kan de patch-notes niet lezen, kut incrysis wat nooit opent bij mij. :'(

Maar zo te horen hebben ze dus hun kans verkeken, zeker als de AAA bug niet is gefixed, dan stop ik met spelen. :/

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb een vraag: WAAROM DE **** HEEFT VISTA MIJN OPTIES UIT ONTSPANNINGMENU WEGGEHAALD?!?! ik kan nu niet meer kiezen uit dx10 en dx9 hij doet altijd standaard dx10 opstarten...dit is echt vet zuur want ik wil dx9 :s iemand idee hoe je die opties terug kan krijgen?

merci

• ph4ge
  • Laatst online: 16:12
wat een heerlijk spel, op delta loop je er echt niet door heen , zeker als je net als ik telkens goed om je heen kijk (schitterend!) en alle sidequest doet. ik ga ook af en toe dood, het is gewoon niet altijd makkelijk, en ik ben een behoorlijk ervaren shooter speler. ik heb een prima config, speel altijd met 40+ fps op mn 8800GTS/e6600. vastlopers nog niet tegen gekomen, wat bugs wel, maar die vallen juist alleen op omdat het spel zo goed is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat is dit spel toch abnormaal saai online, heb nog nooit zoiets mee gemaakt.
Verder is de SP wel aardig maar op één of andere manier speel ik het gewoon niet. Ik heb niet de nijging om even lekker Crysis te spelen, dan denk ik al gauw wat doe ik hier toch mee en start vervolgens Gears of War of COD4 op. Heeft deels te maken met dat de game gewoon niet loopt denk ik ook al heb ik hem nu op een degelijke setting ingesteld waarmee ik altijd wel boven de 25 fps blijf.

@Ph4ge
Zou jij misschien jou configs naar mij willen stuuren? Zo ja check mijn profiel voor email.

[ Voor 9% gewijzigd door Metalbuster op 29-11-2007 22:39 ]

• murky123
rabor schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:11:
Begin toch al prettig verslaafd te raken aan MP - Power Struggle.. _/-\o_
refinery is mijn favo map atm.. en die van jou?

• Markicks
Beach of Mesa zijn ook vet om te spelen: hello helo's! :D

system setup

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01

Dax

ph4ge schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:31:
wat een heerlijk spel, op delta loop je er echt niet door heen , zeker als je net als ik telkens goed om je heen kijk (schitterend!) en alle sidequest doet. ik ga ook af en toe dood, het is gewoon niet altijd makkelijk, en ik ben een behoorlijk ervaren shooter speler. ik heb een prima config, speel altijd met 40+ fps op mn 8800GTS/e6600. vastlopers nog niet tegen gekomen, wat bugs wel, maar die vallen juist alleen op omdat het spel zo goed is.
Ben ook wel benieuwd naar je config. Zelfde systeem! :)
Zou je misschien je settings/autoexec kunnen posten?

Verwijderd

Markicks schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:51:
[...]

Met die zin(nen) van je geef je juist toe dat DaMorpheus gelijk heeft. Denk in het vervolg even twee keer na voordat je wat post. :')
ja jij ook, want volgens mij heb je niet goed gelezen

Verwijderd

oh my god.., heb ik een heel nieuw systeem QX6850 met 2x 8800GTX SLI krijg ik op de hoogste settings 15-22 fps !!!!!! COD4 op de hoogste settings gemiddeld 150-200fps.

Heeft allemaal met de programmering te maken van het spel!!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:49:
oh my god.., heb ik een heel nieuw systeem QX6850 met 2x 8800GTX SLI krijg ik op de hoogste settings 15-22 fps !!!!!! COD4 op de hoogste settings gemiddeld 150-200fps.

Of omdat je 16X AA probeerd toe te passen op 5000blaadjes

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

SLI zal pas met de eerste patch goed werken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Het is wellicht al vaker langsgekomen, maar ik zit nu ergens in de mijn (het lijkt me dichtbij het einde), maar ik heb nu toch wel regelmatig vastlopers. Ik speel op de recommended (medium) settings. Nieuwe hardware, oa. een 8800GTS, 2gb geheugen en Vista. Met name als er iets "spannends" gebeurt hangt het spel vaak (alleen een cold boot werkt dan nog).

Is hier iets aan te doen? Herkenbaar? Of is mijn hardware brak? (mem.test geeft geen troubles)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, alleen is de CoD4 engine nogal basic en hoeft er amper wat gerenderd te worden ;). Je kan deze 2 games gewoon niet met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:51:
[...]

Of omdat je 16X AA probeerd toe te passen op 5000blaadjes
Nee 4XAA gebruik ik minimaal.

Ben dan benieuwd wanneer de patch uitkomt. Hoop ook geoptimaliseerd voor quadcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Pfffff wat een gezeik comments hiero van sommige.
Crysis is super zwaar maar geef toe dat wisten we toch allemaal allang op voorhand?
Maar is het onspeelbaar? Zeer zeker niet. Vanaf een 8800 GTS of beter is het zeer goed speelbaar.
Na wat tweaken... en tunen moet het iedereen lukken om maximale grafische kwaliteit en performance te verenigingen en het spel gewoon te gaan spelen.
En tweaken doen we toch graag? :+
Ik heb minstens evenveel fun met het benchmarken en het finetunen als met het effectief spelen van het spel :)
Het spel is vooral belastend voor je GPU. Het mijn CPU op 2,4 Ghz - 3,45 Ghz laten werken en geen verschil in frames. Alleen als ik mijn 8800 GTX ook overlclock haal ik er wat extra frames uit.
Zit nu constant op 30 fps ookal ben ik nog niet zo ver in het spel.
Ben pas op het punt waar je voor de eerste keer in een tank rijd. :)

En dan de vergelijking met COD4. Doe -het - niet. :X (ik ga het toch een klein beetje doen O-) )
Deze spelen kun je niet vergelijken.
Alles maar dan ook alles is er anders aan op het feit na dat het alle twee firs person shooters zijn.
COD4 heb ik ondertussen wel uitgespeeld. Tot nu toe heb ik meer plezier met COD4 beleeft als met Crysis maar ik zit nog niet zo ver in de game.
Vooral de helikopter level waar je super realistisch zwart witte mannetje af knalt was subliem.
De sniper level in Tjernobyl wat ongelofelijk spannend en gewoon subliem.
Grafisch ziet COD4 er gewoon anders uit. Niet beter of slechter gewoon anders.
In Crysis is alles dynamisch en beweegt gewoon alles. COD4 is redelijk statisch. Maar vooral de sniper level was een toon voorbeeld van consistentie op het grafische gebied.
Die game gaf met echt weer het COD1 en 2 gevoel. Zalig .... heb COD4 op één nacht volledig uitgespeeld.

Anyway... we zullen zien wat de rest van Crysis nog te bieden heeft. Waar ik me vooral aan erger is dat Crysis er goed en slecht tegelijk uit ziet. Crysis spelen met AA aan lukt gewoon niet en zonder AA is de helft van het spel een verschrikkelijke aliasing troep.
Ik speelde net die level in de haven en alle randen van het schip verdwijnen als je iets verder naar achter loopt. Zelfs als ik AA op 16x zet zie ik wel verschil maar dan zijn de bladderen weer aliased.
In COD4 speelde ik op 4x en ik heb geen enkele kartel rand in heel het spel gezien.
Tot zover mijn bedenkingen. Maar voorlopig heb ik met me COD4 voor het eerst in jaren nog eens geamuseerd met een single player spel. d:)b

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Als ik hier zo lees lijkt het net of het niet bekend is dat er nog niet 1 videokaart is die alles uit Crysis kan halen. Dat komt in de toekomst nog. Wat daar het nut van is weet ik ook niet, wie gaat er over een half jaar nu Crysis nog spelen? denk zelf dat Crysis 2 er dan bijna is. :P

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ben nu op mn werk, dus ik kan ff mn settings niet posten. het is een aangepaste versie van die ccc very high config die hier eerder stond. overigens ging het goed tot er ijs kwam, toen daalde de fps enorm.

zaken als bv motionblur vreten FPS, maar voegen imo niks toe. als je dit soort zinloze zaken uit zet verlies je grafisch weinig, maar krijg je veel performance. dan is het idd op een licht overgeclockte 8800GTS goed speelbaar en schitterend.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ja, maar Crysis 2 is dan natuurlijk weeral te zwaar voor de top kaart van het moment dus dan moet je weer een jaar langer wachten voordat je Crysis twee dan op max van max kunt spelen met +60 frames. Daarbij de 8800 GTX is nu al langer als een jaar uit en nog altijd de koning in de performance. (op de ultra na maar die is gewoon iets hoger geklokt)
Iets zegt me dat het langer gaat duren voordat er weer een echte kaart komt dan de vorige keer.
Een kaart die de prestatie van de 8800 GTX echt verbetert. En dan bedoel ik toch zeker meer als 20% prestatie winst. Ik denk dat zo'n kaart met een volledig nieuw ontwerp nog wel even op zich zal laten wachten. De 8800 serie is nu eenmaal een monster serie. Dat succes evenaren ze niet zomaar. Is mijn mening dan.

[ Voor 61% gewijzigd door Kain_niaK op 30-11-2007 11:06 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:30:
Goedenavond,

Ik heb een vraag: WAAROM DE **** HEEFT VISTA MIJN OPTIES UIT ONTSPANNINGMENU WEGGEHAALD?!?! ik kan nu niet meer kiezen uit dx10 en dx9 hij doet altijd standaard dx10 opstarten...dit is echt vet zuur want ik wil dx9 :s iemand idee hoe je die opties terug kan krijgen?

merci
Voeg achter 'crysis.exe' in je snelkoppeling van Crysis het volgende toe: ' -dx9' en de game start in Vista altijd met DX9 op!

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:21:

Iets zegt me dat het langer gaat duren voordat er weer een echte kaart komt dan de vorige keer.
Een kaart die de prestatie van de 8800 GTX echt verbetert. En dan bedoel ik toch zeker meer als 20% prestatie winst. Ik denk dat zo'n kaart met een volledig nieuw ontwerp nog wel even op zich zal laten wachten. De 8800 serie is nu eenmaal een monster serie. Dat succes evenaren ze niet zomaar. Is mijn mening dan.
Ze gaan denk ik eerst nog even 2 GPU's op een plankje plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
op veler verzoek:
con_restricted = 0

r_width = 1024
r_height = 768
r_VSync = 0
d3d9_TripleBuffering = 1
r_displayinfo = 1
r_driver = "Dx9"

g_useProfile = 1
e_particles_thread = 1
sys_budget_videomem = 1024
sys_budget_sysmem = 1536
sys_physics_CPU = 1

r_GeomInstancing = 1
r_MultiGPU = 1
r_ShadersAsyncCompiling = 1
e_vegetation_static_instancing = 1
e_hw_occlusion_culling_objects = 1
e_hw_occlusion_culling_water = 1
e_terrain_occlusion_culling = 1
r_TexturesStreaming = 0

e_screenshot_width = 5120
e_screenshot_height = 2880
e_screenshot_quality = 100
e_screenshot_file_format = jpg

s_SpeakerConfig = 2

r_HDRlevel = 0.7
r_HDRBrightOffset = 3
r_HDRBrightThreshold = 2
r_HDRRendering = 1
r_EyeAdaptionClamp = 2.5

e_obj_quality = 3
e_proc_vegetation = 1
ca_useDecals = 1
e_decals_allow_game_decals = 1
e_decals_life_time_scale = 2
e_lod_ratio = 4
e_lod_min = 0
e_view_dist_ratio_detail = 40
e_view_dist_ratio_vegetation = 50
e_vegetation_min_size = 1.0
i_rejecteffects = 1
e_vegetation_bending = 1
sys_flash_curve_tess_error = 4
e_view_dist_ratio = 60
e_max_view_dst_spec_lerp = 1
e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min = 0.5
e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1
e_detail_materials_view_dist_z = 128
es_DebrisLifetimeScale = 0.3
e_cbuffer_resolution = 128
e_dissolve = 1
ca_DrawFaceAttachments = 1
ca_AttachmentCullingRation = 100
e_terrain_occlusion_culling_max_dist = 100

i_lighteffects = 1
g_ragdollMinTime = 5.0
g_ragdollUnseenTime = 2
g_ragdollDistance = 15.0
g_battleDust_enable = 0

e_particles_quality = 3
e_particles_lod = 1
e_particles_max_emitter_draw_screen = 64
r_UseSoftParticles = 1
e_water_ocean_soft_particles = 0
e_particles_object_collisions = 0

e_cull_veg_activation = 50
g_joint_breaking = 1
g_tree_cut_reuse_dist = 0.50
p_max_MC_iters = 5000
e_phys_foliage = 2
es_MaxPhysDist = 60
es_MaxPhysDistInvisible = 10
e_phys_ocean_cell = 0.2
e_foliage_wind_activation_dist = 10
g_breakage_particles_limit = 130
v_vehicle_quality = 3
p_max_substeps_large_group = 3
p_num_bodies_large_group = 30

r_PostProcessEffects = 1
r_MotionBlur = 0
r_Flares = 1
r_Coronas = 1
r_UseEdgeAA = 2
r_sunshafts = 1
r_colorgrading = 0
r_GlowScreenMultiplier = 0.2
r_WaterGodRays = 1

q_ShaderGeneral = 3
q_ShaderMetal = 2
q_ShaderGlass = 0
q_ShaderVegetation = 2
q_ShaderIce = 0
q_ShaderTerrain = 2
q_ShaderShadow = 2
q_ShaderFX = 2
q_ShaderPostProcess = 2
q_ShaderHDR = 1
q_ShaderSky = 1
q_Renderer = 2
r_LightsSinglePass = 1

e_sky_type = 1
e_sky_update_rate = 0.01
r_DetailTextures = 1
r_DetailNumLayers = 2
r_DetailDistance = 8
r_HDRRendering = 1
r_SSAO = 1
r_SSAO_quality = 2
r_SSAO_blur = 0
r_SSAO_radius = 2
r_SSAO_darkening = 0.3
e_ram_maps = 1
sys_flash_edgeaa = 1
e_vegetation_use_terrain_color = 1
e_terrain_ao = 0
e_terrain_normal_map = 0
e_max_entity_lights = 15
r_UsePom = 2
r_EnvTexUpdateInterval = 0.01
r_TexturesFilteringQuality = 2
r_HairSortingQuality = 0
r_FillLights = 14
e_particles_lights = 1

e_shadows = 1
r_ShadowJittering = 0.1
e_shadows_max_texture_size = 512
r_ShadowBlur = 3
e_gsm_lods_num = 5
e_gsm_range = 3
e_shadows_cast_view_dist_ratio = 0.6
r_ShadowsMaskResolution = 1
e_shadows_on_alpha_blended = 0
e_shadows_from_terrain_in_all_lods = 0
e_gsm_cache = 0

s_FormatSampleRate = 48000
s_CacheSize = 80
s_MPEGDecoders = 64
s_Obstruction = 1
s_ObstructionAccuracy = 1
s_ObstructionUpdate = 0.1
s_SoundMoodsDSP = 1
s_VariationLimiter = 1.0
s_ReverbType = 2

sys_LowSpecPak = 0
r_TexSkyResolution = 2
r_ImposterRatio = 1.7
r_EnvCMResolution = 2
r_EnvTexResolution = 3
r_DynTexMaxSize = 50
r_TexAtlasSize = 1024
r_DynTexAtlasCloudsMaxSize = 24
r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 16
r_TexturesStreaming = 0

r_Beams = 3
r_BeamsDistFactor = 0.01
r_BeamsMaxSlices = 120
e_Clouds = 1
r_CloudsUpdateAlways = 1

r_WaterRefractions = 1
r_WaterReflections = 1
r_WaterUpdateFactor = 0.001
e_water_tesselation_amount = 10
e_water_tesselation_swath_width = 10
r_WaterUpdateDistance = 0.2
r_WaterCaustics = 1
r_WaterReflectionsQuality = 2
e_water_ocean_fft = 1
q_ShaderWater = 3
r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

r_DepthOfField = 1
e_terrain_texture_lod_ratio = 1.5
e_terrain_lod_ratio = 1.5
e_detail_materials_view_dist_xy = 8192
e_terrain_normal_map = 0
r_TexturesStreaming = 0
tegen de 40 fps heel de tijd, maar ik ben pas tot dat tank level en ik begreep dat het lager wordt naar mate het spel vordert. om hem te instaleren moet je alles in een autoexec.cfg zetten en die in je crysis map zetten. vervolgens game starten. geen spel laden, maar gelijk in settings alles op very low zetten. vervolgens spel sluiten. daarna opstarten en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm... "op veler verzoek:"
Ik tel er twee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
jah precies en dan maar roepen dat het 40 fps geeft.. alsof die tweak.. de enige variabele is in een bepaald fps..

waarom kunnen mensen maar niet leren om aan tegeven bij hoeveel fps ze hebben ook op welke resolutie dat is..
als deze 40 fps op 800*600 is dan vind ik het maar weinig...
als deze 40 fps op 2560*1600 vind ik het zeer netjes...

je kan niet zo maar een tweak of iets dergelijks meerzetten en zeggen dat het een bepaalde fps oplevert..
dat zegt uit eindelijk helemaal niets..

straks komt er iemand die gaat weer roepen dat hij helemaal niet die 40 fps haalt..
tja mischien heeft diegene dan weer een hogere reso dat de ander die wel 40 fps haalt

dan komt er weer een eindeloze discussie.
het is prima hoor als je vermeld dat iets bij iemand 40 fps geeft.. maar lezers hebben er niets aan als de informatie maar half is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Je kan in die config bekijken dat de resolutie 1024x768 is, daarbij waren er mensen die vragen om zijn configs. We kunnen hem dan alleen maar bedanken dat hij ze geeft en of iemand anders wel of niet 40 fps haalt is ons probleem. We kunnen in ieder geval kijken hoe het dan bij ons draait op die setting aangezien er mensen zijn met een soort gelijk PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ok dus voor de duidelijkheid...

als er dit bovenaan staat :

con_restricted = 0

r_width = 1024
r_height = 768
r_VSync = 0
d3d9_TripleBuffering = 1
r_displayinfo = 1
r_driver = "Dx9"

dan "forced" dat in alle gevallen 1024*768 resolutie ....Vsync uit en dx9 aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

-oops kan weg, my bad..-

[ Voor 87% gewijzigd door Knaak op 30-11-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Leuk dat er dingen in die tweak staan die een ander zijn pc totaal overhoop halen. ;) Denk eerst na voordat je een tweak post, aub.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:33:
[...]

Ja, alleen is de CoD4 engine nogal basic en hoeft er amper wat gerenderd te worden ;). Je kan deze 2 games gewoon niet met elkaar vergelijken.
Moet je maar eens gaan verdiepen in werken met 3D animatie software, dan zie je waarom Crysis zo zwaar is.

01. De chars en vele wapens/voorwerpen zijn high-poly.
02. Veel postprocessing technieken, zoals object motion blur.
03. Enorme drawdistance, waardoor het aantal polygon's boven de 1.5 miljoen uitschiet.
04. Berekeningen van water, wind en wolken.
05. Reflecties van bepaalde objecten.
06. Dynamische belichting en schaduw.
07. 95% van de maps bestaat uit 2048x2048 texture maps.
08. Enorme hoeveelheid aan particles, tot wel 7000.

En ja, er is nog veel meer.

De meesten zullen dit pas begrijpen als ze weten hoe zwaar bepaalde taken zijn voor de huidige generatie hardware. Dat andere games beter lopen is niet meer dan logisch, waarom? Nou, iedere game die op dit moment in de schappen ligt doet kwa graphics onder voor Crysis.

Punt uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Knaak op 30-11-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 23:23

r.marijnissen

sapphire512mb

BEn zelf dat je in die vtql vliegt, na dat je 3 van die gevallen hebt beschoten moet je er een stuk of 8 killen.

Echt waardeloze bediening, en als de raketten op zijn pffff, nu al 30 x opnieuw wordt het wat zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Las dat meerderen de CE versie van play-asia hadden besteld of dat wilden; mijne zou op 19e verzonden zijn maar nog steeds niets binnen. Zwager die de 21e shipping melding kreeg, had 'm de 28e al binnen. Mijn COD4 had ik na 7 dagen al binnen. Vrees dus voor douaneheffing - of *slik* zoekraken. Anderen hun CE al binnen toevallig?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
sorry hoor, wordt gevraagd om dat lijstje dan post ik dat, als je het niks vind moet je hem niet gebruiken. ik vind het met deze settings gewoon erg mooi en goed speelbaar, ik heb eerder al vermeld dat ik niet met een gigantische resotulie speel. pas het gerust zelf aan als je dat wel wil, hele idee van een config is dat je het aanpast aan jouw systeem en aan wat je zelf fijn vind.
murky123 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:00:
ok dus voor de duidelijkheid...

als er dit bovenaan staat :

con_restricted = 0

r_width = 1024
r_height = 768
r_VSync = 0
d3d9_TripleBuffering = 1
r_displayinfo = 1
r_driver = "Dx9"

dan "forced" dat in alle gevallen 1024*768 resolutie ....Vsync uit en dx9 aan..
klopt niet helemaal, r_driver werkt niet vanuit de autoexec, die moet je toevoegen aan de snelkoppeling zoals eerder vermeld. vsync lijkt me vrij logisch om dat uit te zetten, niemand haalt genoeg fps om te syncen, dat is ook helemaal niet nodig, dus doe dat dan ook gewoon niet. als je vsync toch aan zet terwijl je pc dat helemaal niet trekt verlies je alleen maar meer performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben nu (neem ik aan) redelijk aan het einde, maar ik snap iets niet... De vraag maar even in spoilertag dan...
spoiler:
Ik ben nu in het level Paradise Lost, in de sneeuw/ijs waar ik samen met die kerel van wie z'n suit niet werkt en steeds bevriest langs allemaal aliens moet. Op zich geen probleem, maar SOMS ga ik gewoon opeens dood, maar dat vind ik vrij annoying omdat ik niet weet waaraan/hoe. Het lijkt soms instant bevriezen ofzo? Wat kan ik hieraan doen? Wat doe ik verkeerd?

Subliem en lekker spel verder trouwens...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

ph4ge schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:53:
sorry hoor, wordt gevraagd om dat lijstje dan post ik dat, als je het niks vind moet je hem niet gebruiken. ik vind het met deze settings gewoon erg mooi en goed speelbaar, ik heb eerder al vermeld dat ik niet met een gigantische resotulie speel. pas het gerust zelf aan als je dat wel wil, hele idee van een config is dat je het aanpast aan jouw systeem en aan wat je zelf fijn vind.
Nouja, je hebt er zaken zoals MultiGPU, SpeakerConfig, Geominstancing en phys_CPU instaan. En deze kunnen bij jou vlekkenloos werken, alleen iemand met 1 GPU en 5.1 geluid, en een oudere kaart krijgt wel zeker problemen.

Daarom was het misschien slimmer geweest omdat soort zaken apart neer te zetten, zodat mensen weten dat die lijntjes beter achterwegen kunnen blijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Met die demo, echt, ik ben Cloakmode-addict. Jammer dat ie na het schieten niet automatisch kan terugswitchen in cloakmode. Dat was wel vet geweest. Twee poppetjes neerblaffen en dan weer onzichtbaar verder sneaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Daarom switch ik net voor schieten even naar strength mode. Dan schiet je preciezer, kost geen energy en na de schoten gelijk weer switchen naar cloakmode. Suitcontrol zit onder mijn duimknop, dus switchen is niet meer dan een flick of the mouse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Kain_niaK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 04:13:
Pfffff wat een gezeik comments hiero van sommige.
Crysis is super zwaar maar geef toe dat wisten we toch allemaal allang op voorhand?
Maar is het onspeelbaar? Zeer zeker niet. Vanaf een 8800 GTS of beter is het zeer goed speelbaar.
Na wat tweaken... en tunen moet het iedereen lukken om maximale grafische kwaliteit en performance te verenigingen en het spel gewoon te gaan spelen.
Met alles max op de beste kaart van dit moment, de 8800GTX, is het spel inderdaad, op 1920x1200, onspeelbaar. Tweaken, in de zin van dingen terug gaan schroeven, ja zo kan ik het ook. Dan is elk spel speelbaar te noemen. Het gaat er natuurlijk om of het spel, in zijn beste kwaliteit, redelijk te spelen is. En dat is het gewoon niet. Je koopt zo'n spel toch niet om de prachtige physics, die je dan vervolgens niet maximaal kunt zien? Dat is alsof je FarCry speelbaar noemt terwijl je de Paradise engine niet kunt draaien.

Bovendien biedt Crysis geen lagere 16:10 resoluties, anders dan 1920x1200 (ik zou 1440x900 wel willen proberen), zodat alles er gestretched uit gaat zien. Daar doe je het ook niet voor.

Zwaar of superzwaar zelfs boeit me niet. Tenminste niet als er een kaart is die ik kan kopen om het te spelen. DAN hebben mensen inderdaad niets te klagen. Ach, echt klagen doe ik ook niet eens; ik maak alleen de observatie dat het spel, met de huidige hardware, feitelijk onspeelbaar is.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 05:13:
[...]

Bovendien biedt Crysis geen lagere 16:10 resoluties, anders dan 1920x1200 (ik zou 1440x900 wel willen proberen), zodat alles er gestretched uit gaat zien. Daar doe je het ook niet voor.
ik zou toch zweren dat o.a. 1680*1050 ook 16:10 was of roep ik iets raars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
murky123 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:39:
[...]

ik zou toch zweren dat o.a. 1680*1050 ook 16:10 was of roep ik iets raars
Zit die er ook bij? Heb em niet gezien, maar ik zal nog eens checken. Hoe het ook zij, het zal sowieso lager dan 1920x1200 moeten.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
ik speel op 1440x900 hoor in Crysis.Dus hij zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
RedHat schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:46:
ik speel op 1440x900 hoor in Crysis.Dus hij zit erin.
How weird. Iemand zei dat hier laatst ook al (misschien was jij het wel), maar ik kan ook 1440x900 niet terugvinden. Is er al een patch uit of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:22:
[...]

Zit die er ook bij? Heb em niet gezien, maar ik zal nog eens checken. Hoe het ook zij, het zal sowieso lager dan 1920x1200 moeten.
1680x1050 zit erbij idd, 16:10. Gebruik zelf die resolutie omdat het native er toch beter uitziet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
albatross schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 05:13:
Met alles max op de beste kaart van dit moment, de 8800GTX, is het spel inderdaad, op 1920x1200, onspeelbaar. Tweaken, in de zin van dingen terug gaan schroeven, ja zo kan ik het ook. Dan is elk spel speelbaar te noemen. Het gaat er natuurlijk om of het spel, in zijn beste kwaliteit, redelijk te spelen is. En dat is het gewoon niet. Je koopt zo'n spel toch niet om de prachtige physics, die je dan vervolgens niet maximaal kunt zien? Dat is alsof je FarCry speelbaar noemt terwijl je de Paradise engine niet kunt draaien.
waarom zou het spel op zn absolute max draaibaar moeten zijn, wie zegt dat? als je zaken wat lager zet is het nog steeds mooier dan welke andere shooter op het moment en is het wel speelbaar, ik zie geen reden waarom je zou moeten eisen dat hij op maximale settings moet draaien. als ze dit hadden willen bereiken hadden ze de very high config wat aan moeten passen dat het minder mooi is, dan had niemand erover geklaagdm, wees blij dat ze dat niet gedaan hebben. ik vind het juist alleen maar knap dat ze een spel hebben voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
ph4ge schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:51:
[...]

waarom zou het spel op zn absolute max draaibaar moeten zijn, wie zegt dat? als je zaken wat lager zet is het nog steeds mooier dan welke andere shooter op het moment en is het wel speelbaar, ik zie geen reden waarom je zou moeten eisen dat hij op maximale settings moet draaien. als ze dit hadden willen bereiken hadden ze de very high config wat aan moeten passen dat het minder mooi is, dan had niemand erover geklaagd, wees blij dat ze dat niet gedaan hebben. ik vind het juist alleen maar knap dat ze een spel hebben voor de toekomst.
Er is natuurlijk geen wet die zegt dat een spel op max draabaar moet zijn; hoeft zelfs niet eens op max resolutie (2048x2048 en zo). Een jaartje of wat geleden was 1280x1024 zo'n beetje de norm; nu is dat 1920x1200 (vanwege HD). Maar het is gewoon logisch dat je een spel maakt dat op gangbare high-end hardware redelijk werkt, want anders kan niemand het dus spelen. Ben nu bv. net Unreal Tournament 3 aan het spelen. Ook alles max, 1920x1200, en dat trekt mijn 88800GTX met groot gemak. Matuurlijk is het niet zoo mooi als Crysis, maar het is dus wel speelbaar. Timeshift is ook erg mooi, en draait, alles max, ook erg goed hier. Ik ben gewend aan framerates boven, of dicht tegen, de honderd per seconde. Dan is 10fps gewoon iets waar je niet meer naar terug kunt. En ook op 1024x768 zit je in Crysis maar op ca. 40fps. Als het dan druk wordt, zit je ook daarmee onder de acceptable grens. Moeten we dan maar naar 800x600 gaan? Of 640x480? Dacht het niet. Hoe mooi een spel is, wordt m.i. mede bepaald door de resolutie waarop je het kunt spelen. Ik heb net nog even F.E.A.R opnieuw gespeeld, nu op 1920x1200, alles max (ik had toen nog geen 8800GTX). Dat gaat als het heel moeilijk wordt nog steeds op 50+ fps. Das aan het randje, maar nog steeds goed speelbaar.

Wat die toekomst betreft, hoe ver in de toekomst denken we dan? De 8900GTX, zelf al is ie echt 2x zo snel, gaat de klus dan met 20fps ook niet trekken. En laat de 9000GTX (als ie zo genoemd wordt, natuurlijk) dan ook weer 2x zo snel wezen als zijn voorganger, dan is ook 40fps behoorlijk mager. Beetje lineair geinterpoleerd, uiteraard, maar het maken van een spel dat pas speelbaar zal zijn op kaarten van drie generaties verder, dat vind ik zelf toch een beetje te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Crysis loopt gewoon harstikke soepel met 40 fps, deze discussie is eerder geweest, maar met 40fps is het prima te spelen. ik heb zelf drops tot 30fps, nog steeds prima. shooters als q3, RTCW etc altijd met minimaal 76fps anders is het haast onspeelbaar, maar bij Crysis is dit gewoon niet het geval.
Maar het is gewoon logisch dat je een spel maakt dat op gangbare high-end hardware redelijk werkt, want anders kan niemand het dus spelen.
zoals ik heb laten zien, het werkt zeker redelijk, en op low is het zelfs op 2 jaar oude hw prima te spelen. dus om nou te zeggen dat niemand het kan spelen slaat nergens op.
Ben nu bv. net Unreal Tournament 3 aan het spelen. Ook alles max, 1920x1200, en dat trekt mijn 88800GTX met groot gemak. Matuurlijk is het niet zoo mooi als Crysis, maar het is dus wel speelbaar. Timeshift is ook erg mooi, en draait, alles max, ook erg goed hier. Ik ben gewend aan framerates boven, of dicht tegen, de honderd per seconde. Dan is 10fps gewoon iets waar je niet meer naar terug kunt. En ook op 1024x768 zit je in Crysis maar op ca. 40fps.
tja, FPS is maar een getalletje op je scherm, Crysis engine is met 40 te spelen. het is nou eenmaal een stuk mooier, dus heb je minder fps. wil je per se meer FPS moet je idd grafisch wat inleveren, dit is een keuze. 100 per seconden nodig hebben zit gewoon in je hoofd.

dat het spel amper draait op de meest moderne software van dit moment kan je de makers niet aanrekenen. iedereen die het spel koopt weet dat de hw eigenlijk nog niet klaar is. het geeft echter wel een perfect beeld van waar de huidige hardware op dit moment toe instaat is. als je Crysis dusdanig tweaked dat het eruit ziet als eerder genoemde spellen is FPS gelijk een stuk hoger als alles op max. tja al die bladeren e.d. eisen nou eenmaal veel.

volgens mij zijn er duizenden mensen die Crysis nu al met veel plezier spelen, dus doe niet alsof je nog 3 jaar moet wachten om het speelbaar te maken. dat het een spel is voor de toekomst weet iedereen, wees blij dat dat nu al uitkomt. andere gamemakers kunnen zich hieraan optrekken en chipmakers hebben een reden om vooral met beter spul te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

1920*1200 is imho niet de norm hoor. Bijna niemand heeft zo'n monitor. Het merendeel is 1280*1024 en verder begint 1680*1050 nu enigzins mainstream te worden.

Verder:
1152*864 = 995.328 pixels (draaide ik vaak op mijn 19"CRT)
1280*1024 = 1.310.720 pixels
1680*1050 = 1.764.000 pixels
1920*1200 = 2.304.000 pixels

1 keer 1920*1200 draaien kost evenveel kracht als gelijktijdig 1280*1024 en 1152*864 draaien. En dan ook nog AA toepassen is simpelweg zeer zwaar.

Ik sta er niet van te kijken dat een spel als Crysis dat vrijwel alle mooie technieken die er zijn gelijktijdig en overvloedig gebruikt dit niet goed trekt.

Als je op 1920*1200 (toekomstige) spellen voluit wil kunnen spelen (incl AA en AF) met een single card dan heb je minimaal een G100 of R700 nodig schat ik en misschien nog wel een generatie verder.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Ik zie hier in de voorbeeld config van ph4ge, tripple buffering aan staan. Dit heeft echter enkel nut als je vsync aan hebt staan.

Als je vsync afzet , mede omdat het bijna geen nut heeft gezien de relatief lage fps in Crysis , dan moet je voor het maximaal aantal fps tripple buffering afzetten. Test het maar met die *.bat benchmark files in de Crysis map.

Op lage resoluties kan dit misschien niet zoo heel veel kwaad , maar op hogere is tripple buffering een fps killer , tenminste , dat heb ik in een test van Oblivion gezien en normaal gezien geldt dit voor alle spellen.

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Help!!!! schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:17:
1920*1200 is imho niet de norm hoor. Bijna niemand heeft zo'n monitor. Het merendeel is 1280*1024 en verder begint 1680*1050 nu enigzins mainstream te worden.

Verder:
1152*864 = 995.328 pixels (draaide ik vaak op mijn 19"CRT)
1280*1024 = 1.310.720 pixels
1680*1050 = 1.764.000 pixels
1920*1200 = 2.304.000 pixels

1 keer 1920*1200 draaien kost evenveel kracht als gelijktijdig 1280*1024 en 1152*864 draaien. En dan ook nog AA toepassen is simpelweg zeer zwaar.

Ik sta er niet van te kijken dat een spel als Crysis dat vrijwel alle mooie technieken die er zijn gelijktijdig en overvloedig gebruikt dit niet goed trekt.

Als je op 1920*1200 (toekomstige) spellen voluit wil kunnen spelen (incl AA en AF) met een single card dan heb je minimaal een G100 of R700 nodig schat ik en misschien nog wel een generatie verder.
Je vergeet 1440x900, dat is voor 19" Wide (én minder pixels dan 1280*1024).

1280x1024 = 19" (1.310.720 pixels)
1440x900 = 19" wide (1.296.000 pixels)
1680x1024 = 20/22" wide (1.764.000 pixels)
1920x1200 = 24" wide (2.304.000 pixels)

[ Voor 7% gewijzigd door XWB op 01-12-2007 20:40 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Kan crysis zelf ook video's opnemen? Ik zag dat je wel een serie screenshots kan maken (is daar dan mss avi van te maken ofzo) maar ik kan niets vinden over het recorden.

Nu heb ik fraps geprobeerd maar daar kan ik niet vrolijk van worden, regelmatig word ik uit een server geknikkerd tijdens recorden of de texures worden alle kleuren van de regenboog. En het lijkt er ook op dat er niet met antialiasing word opgenomen, het resultaat is iig niet zoals ik het beeld zie tijdens spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 23:23

r.marijnissen

sapphire512mb

Henkus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:42:
Ik heb de game nu al meer dan 2 weken en ik heb hem nog niet helemaal uitgespeeld.

Dat zegt eigenlijk meer over de game dan over mij.

Het begin van de game is goed en je hebt alle vrijheid.

Naarmate je verder in de game komt word de gameplay liniair, is de vrijheid compleet verdwenen en is je fps noch dramatischer dan in de eerste "eiland" levels.

Ik zit nu in een van de laatste levels en daar is de magie voor mij in iedergeval compleet verdwenen en alleen maar om het feit dat je als gamer crysis gespeeld moet hebben zal ik hem wellicht in de komende weken een keer uitspelen.
Mee eens, In het begin heb je alle vrijheid en vele mogelijkheden om bij je doel te komen.
Later in de game moet je 1 route volgen.

Verder vind ik de game veel bugs hebben: Paar x vast gehangen, aliens die vast hangen in de lucht
en omdat ze niet meer dood kunnen moet ik opnieuw vanaf een ouder checkpoint beginnen.

Dat vliegt vtql: besturing, kom op.... dat is ergggg slecht.

Vooral het gedeelte Koreanen besluipen en killen vond ik leuk.
Later in de game is dat ook gewoon lomp knallen.

Edit, game uitgespeeld.
Vind het ook wat jammer hoe de game eindigt.
Leuk dat blijkt dat er een trilogie komt.

Maar toen velen de game kochten was daar niks van bekent.
Dan blijkt dat je een game hebt zonder een echt einde....

[ Voor 8% gewijzigd door r.marijnissen op 02-12-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik zit momenteel bij de level waar je een mijn moet binnengaan en ik heb het tot dusver rustig aan gedaan. De omgeving een beetje verkennen, wat nieuwe dingetjes uitgeprobeerd (bv. pak een brandstoftank, gooi die in strength mode naar de vijand en net voordat ie moet bij ze vallen met sniper tot ontploffen schieten). Erg grappig en leuk! Ik geniet er tot dusver met volle teugen van en ben inmiddels zeker 15h ofzo bezig. En dat terwijl ik met mijn systeempje (zie sig) op 1680x1050 speel met shaders en shadows op low (de rest op medium), AA uit, DirectX 9.0c in XP met gem. 30-40fps.

Ik speel wat dat betreft liever ook op 1920x1200 met alle candy aan (heb nou eenmaal daar een monitor voor), maar deze keer dan maar niet. En dat je met 30-40fps goed kunt spelen is waar, maar met 60 is het net iets vlotter en lijk je beter te kunnen reageren op onverwachte acties. Vanaf 60fps en hoger, zie ik geen verschil in beleving meer. sl1200 denkt met weemoed terug aan HL2 die hij op 1920x1200 met alles op max en vsync aan op 60fps constant speelde. Dat was toch ook wel mooi, zeg!

Tenslotte: ik ben nogal een noob wat betreft die performance/graphics tweaks, dus wat zou ik met mijn systeem kunnen tweaken om de performance op te krikken en/of de graphics mooier uit te laten zien? Dus los van het in-game menu met graphics en Advanced! Ik zag het een en ander voorbij komen aan instellingen voor config-files???, maar ben geen ster in het ontcijferen ervan. Anders een handige link waar het staat uitgelegd?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

De fun is er bijna in 1x helemaal af. Ik zit nu in het level Ascension (rest als spoiler) :)
spoiler:
en het maakt gewoon geen sense. Moet je met die VTOL eerst een paar van die beesten uit de lucht knallen. Vervolgens moet ik door "tornado's van ijs" heenvliegen, maar er zit voor mijn gevoel werkelijk geen enkele logica in. Ben je 2 van die tornado's voorbij, vliegtuigje max. 5% damage, vliegt dat kloteding gewoon niet verder. Of gaat gewoon langzaam naar de grond. Echt heel erg jammer. Tot nu toe had ik heel veel plezier met dit spel, maar zo'n cholera-level ertussendoor verpest het echt stevig. Hadden ze er wat mij betreft uit moeten laten.

Tips over dit stuk blijven welkom, want ik wil 'm wel uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
spaceboy schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:02:
De fun is er bijna in 1x helemaal af. Ik zit nu in het level Ascension (rest als spoiler) :)
spoiler:
stuk van jouw verhaal....

je moet gewoon door kunnen vliegen? met spatiebalk ga je omhoog, niet door ijstornado's gaan.... ik snap veel mensen niet die hier moeite mee hadden? dit is gewoon een klein level waar je zo doorheen bent. kijk op de map waar je naar toe moet, is wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
spoiler:
en het maakt gewoon geen sense. Moet je met die VTOL eerst een paar van die beesten uit de lucht knallen. Vervolgens moet ik door "tornado's van ijs" heenvliegen, maar er zit voor mijn gevoel werkelijk geen enkele logica in. Ben je 2 van die tornado's voorbij, vliegtuigje max. 5% damage, vliegt dat kloteding gewoon niet verder. Of gaat gewoon langzaam naar de grond. Echt heel erg jammer. Tot nu toe had ik heel veel plezier met dit spel, maar zo'n cholera-level ertussendoor verpest het echt stevig. Hadden ze er wat mij betreft uit moeten laten.

spoiler:
Mij lukte het na 5x proberen ook niet, uiteindelijk ben ik maar laag tegen de grond gaan vliegen (langs de weg) en heb ik gewoon in één stuk tot het einde kunnen vliegen. Je zal nog aangevallen worden door ~5 van die beesten, maar negeer ze gewoon. Ontwijk de kogels een beetje en vlieg gewoon door.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

spoiler:

spoiler:
Je moet de bocht dan iets ruimer om die 2 tornado's nemen; anders word je idd terug gezogen en/of langzaam naar de grond toe getrokken, ook al denk je al veilig voorbij die 2 tornado's te zijn.

Mijn favo gun is toch echt de Gauss Rifle met een Assualt Scope er op. Dat knalt pas lekker weg in Instant Action >:)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

BaT schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:18:

Mijn favo gun is toch echt de Gauss Rifle met een Assualt Scope er op. Dat knalt pas lekker weg in Instant Action >:)
De mijne toch wel Speed mode, kris-kras snel op de vijand afstormen en dan met de shotgun afknallen in de fire-mode wide-burst 8)
Je ziet de about-to-be-killed Koreaan dan eventjes in wanhoop staan, handen lichtjes omhoog, oh oh, what's happening here? Ogen wijd open, en voor ie het weet: BAM!!!! :D

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

ik heb last van lelijke kleurovergang in de lucht, ziet er niet uit...

schijnt te komen doordat me TN scherm te weinig kleuren kan weergeven *zucht*

[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 02-12-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
Misschien tijd voor een deeltje 7 zo langzamerhand... :)

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
spoiler:

tips heb je al gehad, maar voor mij zorgde dit stuk (en in mindere mate dat tank stuk) er bijna voor dat ik stopte met het spel. Gelukkig doorgezet, maar voor mij hoeft dat niet meer in een eventueel vervolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Fly-guy schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:16:
[...]

tips heb je al gehad, maar voor mij zorgde dit stuk (en in mindere mate dat tank stuk) er bijna voor dat ik stopte met het spel. Gelukkig doorgezet, maar voor mij hoeft dat niet meer in een eventueel vervolg...
Ok. Ondertussen, na heel veel gevloek en gekut ben ik langs die tornado's. Maar dan. Heb dat hele eiland rondgevlogen, van de 3 extra missies zijn er 2 mislukt ofzo, maar wat nu? Ik vlieg rond, alle sentinels naar de klote geholpen, maar er staat niet waar ik nu heen moet.

Wat nu? Er staan wel op diverse plekken van die blauwe pijltjes op de map (waar mannetjes rondrennen), maar die kan niet oppikken ofzo.

Wat is dit voor cholera-level joh? Echt zo zonde van zo'n supermooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Snap niet echt waarom mensen dat level niet kunnen halen, het is vrij simpel. Ookal zijn de Vtol's eenmaal poep te besturen. Je moet iig naar de carrier als iedereen opgepikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

gewoon de vallei volgen en dan de zee op en doorvliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MOAW schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:39:
Snap niet echt waarom mensen dat level niet kunnen halen, het is vrij simpel. Ookal zijn de Vtol's eenmaal poep te besturen. Je moet iig naar de carrier als iedereen opgepikt is.
Hoe pik ik "iedereen op"? Als ik land (dichter dan 3 meter kom ik niet bij de grond, of heb je een speciale "landing-toets"?) bij die blauwe pijltjes gebeurt er niets. En waar is die carrier? Op mijn map staat niets. En als ik bij de objectives (TAB) kijk zie ik ook niet een missie die ik nog moet volbrengen.

Ik vind het echt een zeer kansloos level. En het moet niet heel lang meer duren of ik tief dat hele teringspel van m'n schijf, never to be re-installed...

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!