Zolang je me maar begrijpt hehe, was niet bot bedoelt.murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:04:
lesje begrijpend lezen is hier wel op zijn plaats![]()
toch hou ik wel van je hoor!!
..
Binnenkort weer eens een Avondje Crysis met GoT'ers?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zolang je me maar begrijpt hehe, was niet bot bedoelt.murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:04:
lesje begrijpend lezen is hier wel op zijn plaats![]()
toch hou ik wel van je hoor!!
..
Maybe... wel appart topic openen dan voor dit doelMOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:17:
[...]
Zolang je me maar begrijpt hehe, was niet bot bedoelt.
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Crysis is gericht op SP, dus de MP moet je niet met een online shooter vergelijken. Verder is Crysis uiteraard geen revolutionair game, het game is gewoon overhyped. Echter, de details maken het wel leuk spelen. Je kan bijna alles vastnemen en weggooien. Met het pak dat je aanhebt kan je leuke dingen doen. Je kan een heel bos omver maaien, vijanden vastnenen en weggooien. Al die details + goede graphics geven je een heel goede en leuke singleplayer.Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:21:
[...]
Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaid
Dat in Crysis alles stuk kan is leuk maar gaat na een tijd vervelen. Ik vind CoD 4 veel spannender, omdat je veel meer weerstand hebt van je vijanden. In Crysis leg je met één vinger iedereen neer. Moeilijk te omschrijven, maar verhaal/sfeer ontbreekt in Crysis een beetje.maar wat ik bijvoorbeeld heel jammer vind van de omgeving dat het "dood" is...
ik liep vanmiddag in COD4 door een steegje en een vijand aan het eind van het steegje..
er hing allemaal was te drogen.. flink vuurgevecht.. en alle was hing nog precies zoals het er getekend was..niks ging kapot en niks bewoog.
Dat is in Crysis wel anders.. daar leeft de omgeving.. als ik een vuurgevecht heb in de jungle en de kogels vliegen door de vegetatie dan beweegt dat... bomen vallen om.. als er een heli boven de jungle vliegt dan zie je die palmtoppen heel natuur getrouw meewuiven...
[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 25-11-2007 21:51 ]
..zeer zekers... laten we op mirc of TS wat organiserenMOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:17:
[...]
Zolang je me maar begrijpt hehe, was niet bot bedoelt.
Dus jij vind die "massive NPC spamming entities" in het CoD genre beter werken dan gewoon een x aantal vaste Npc's per map?Hacku schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:39:
Ik vind CoD 4 veel spannender, omdat je veel meer weerstand hebt van je vijanden. In Crysis leg je
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
thanks man.. het heeft mij veel geholpen.. kan tenminste weer verder....toch wel buggy dat laatste stukspeeder1988 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:17:
Voor alle mensen met het probleem dat de game crasht in de carrier waar Prophet in die stoel zit. Hierbij een Savegame op het moment dat je uit de stoel bent geklommen.
http://www.verzend.be/v/9..._Reckoning_Chair.rar.html
Plaats hem in Mijn Documenten in My Games ( XP ). In Vista is het Documents/My Games.
gebruik strength mode...spaceboy schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:34:
Deze vraag is vast ook al langsgeweest (sorry, weet niet hoe ik daar op moet zoeken).
Maar als je een kereltje gegrepen hebt en je hebt 'm bij z'n keel vast, hoe kun je 'm dan dood maken? Enige wat ik ontdekt heb is met de [T], maar ik las in een review dat je 'm ook tegen een boom o.i.d. kunt smijten. Heb 't ook al geprobeerd om zo'n Koreaan van een cliff te mieteren, maar dan staat 'ie 50 meter lager gewoon weer op en heeft 'ie alsnog een headshot nodig.
Is hier een speciale toets (en niet de default T) voor?
Verwijderd
Of je kan em ook met melee attack neerslaan als je hem bij z'n keel vast hebt, maar met strength gooien is idd leuker =)
Verwijderd
Ik vond call of duty juist weinig verhaal hebben, het was grotendeels alle mannetjes neerknallen (gelukkig was er nog aardig wat afwisseling, vooral dat sniperlevel was subliem). Crysis makkelijk? Ik vind het een hele moeilijke game eigenlijk. Zonder cloak zou ik die eerste hostage nooit bevrijd kunnen hebben. Als ik eenmaal midden in een vuurgevecht zit, ben ik al snel dood. Dus grotendeels zit ik in cloak mode en snipe ik de tegenstanders een voor een neer. Als het even kan rij ik er met een auto lang... Mischien ligt het aan mijn skills, CoD was wel goed te doen. (bijde games op normal)Hacku schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:39:
Dat in Crysis alles stuk kan is leuk maar gaat na een tijd vervelen. Ik vind CoD 4 veel spannender, omdat je veel meer weerstand hebt van je vijanden. In Crysis leg je met één vinger iedereen neer. Moeilijk te omschrijven, maar verhaal/sfeer ontbreekt in Crysis een beetje.
Bijna onmogelijk als je het mij vraagt...Dan zet je de Difficulty in Crysis op Delta en gebruik je je cloak gewoon niet, dan word het echt een pak lastiger.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ik heb het spel nooit lager dan delta gespeelt dus dacht eerst toen ik een video zag van crysis op lagere moeilijkheidslevel dat er een bug was als je vijanden zag die oplichten als ze schieten.Arm1n schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:37:
[...]
Ik vond call of duty juist weinig verhaal hebben, het was grotendeels alle mannetjes neerknallen (gelukkig was er nog aardig wat afwisseling, vooral dat sniperlevel was subliem). Crysis makkelijk? Ik vind het een hele moeilijke game eigenlijk. Zonder cloak zou ik die eerste hostage nooit bevrijd kunnen hebben. Als ik eenmaal midden in een vuurgevecht zit, ben ik al snel dood. Dus grotendeels zit ik in cloak mode en snipe ik de tegenstanders een voor een neer. Als het even kan rij ik er met een auto lang... Mischien ligt het aan mijn skills, CoD was wel goed te doen. (bijde games op normal)
[...]
Bijna onmogelijk als je het mij vraagt...
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Als het goed is verdwijnt prophet niet...stippel schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:33:
ik heb geen idee of mijn probleem nu een bug is of gewoon de grootste stommiteit van mijn kant.
Ik zit in het level Paradise lost.
Ik heb de vermiste marines al gevonden en ineens komt Prophet weer uit de lucht vallen. Zodra hij wat geschoten heeft en gevraagd heeft of ik samen met hem de boel ga schoonvegen start de missie. Lijkt allemaal goed te gaan maar Prophet is verdwenen??
Heb in de scanner een groen puntje maar daar ligt enkel dat monster welke hij dood geschoten heeft.
Ik kan ook geen speciaal wapen vinden oid. en de uitgang om uit dat gat te komen vind ik al helemaal niet.
iemand een idee of is dit spel duidelijk Intellectueel te hoog gegrepen
[ Voor 9% gewijzigd door Arm1n op 26-11-2007 10:12 ]
Heb je de 32-bit .exe al eens geprobeerd? Die draait bij mij ook een stuk beter dan de 64-bit .exe. De laatste moet nodig gepatcht wordenTWFpa2Vs schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:32:
Ik zit ook met een probleem.
draai driver 169.12(heb alle laatste beta en officele drivers geprobeerd) en windows vista 64 bit. eerst kon ik het prima spelen alles op very high heb zelf niks aan het systeem veranderd en nu heb ik nog maar volgende score
23-11-2007 14:31:36 - Vista 64
Run #1- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 16.32
Run #2- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: VeryHigh ~~ Last Average FPS: 16.37
Run #3- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: Medium ~~ Last Average FPS: 28.53
Directx 10 is nog dramatiger
ik snap niet meer waar het probleem zit, ook al crysis opnieuw geinstalleerd drive gedefragmenteerd
voor specs zie onderschrift
ben ik het mee eens. die cloack is leuk, maar te sterk. ik betrap mezelf erop dat ik hem erg vaak gebruik, soms doe ik dat bewust niet om het spannend te houden. zou leuker zijn als je de cloack niet onbeperkt zou kunnen gebruiken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als ik het zo doorlees lijkt het me wel dat de schrijver van het artikel zelf niet echt objectief is, maar als je die punten vergelijkt is crysis inderdaad beter, ikzelf vind over het algemeen cod4 stuk beter. Maar dat ligt natuurlijk voor iedereen persoonlijk.murky123 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:31:
http://www.gamedaily.com/...duty-4/4960/71149/?page=1
hier word COD4 vergeleken met CRYSIS op meerdere punten..
je raad het al wie de overallwinnaar is maar lees het toch maar ffkes...
Omg, je meent dit serieus? Je wilt een half nieuwe PC kopen voor een brak geprogrammeerd spel wat vervolgens nog steeds niet lekker zal lopen op je nieuwe PC?kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:53:
wie van jullie die het spel uren lang kunnen spelen zonder problemen
kunnen mij hun hardware setup meedelen?
Ik ben zo moe van de vele crashes die ik niet kan oplossen ( vele forums doorgenomen, vele uren search) dat ik
alleen voor dit spel een nieuwe mobo en cpu neem in de hoop als ik één van jullie hardware geheugen en cpu neem dat ik crashvrij ben. Het enige wat ik wil behouden is mijn Msi Nvidia 8800 GTX ( 1e generatie)
Kyrill
zie mijn sig.... ik heb geen problemen met crysis die veroorzaakt kunnen worden door hardware..kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:53:
Ik ben zo moe van de vele crashes die ik niet kan oplossen ( vele forums doorgenomen, vele uren search) dat ik
alleen voor dit spel een nieuwe mobo en cpu neem in de hoop als ik één van jullie hardware geheugen en cpu neem dat ik crashvrij ben. Het enige wat ik wil behouden is mijn Msi Nvidia 8800 GTX ( 1e generatie)
Kyrill
Ik zou maar wachten met het kopen van een nieuwe pc. Je videokaart is het belangrijkste voor dit spel, maar die is toch niet sterk genoeg. Wacht een jaartje, en kijk dan of de nieuwe generatie videokaarten wat beter zijnkyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:53:
Kyrill
Tomorrow is not today!
Specs in mijn sig. Spel is bij mij niet 1 keer gecrashed en ik hem em uitgespeeld. Bugs die ik wel gezien heb:kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:53:
Kyrill
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Zoals reeds hierboven vermeld, wacht nou eerst eens ff de eerste patch af. Beter nog de eerste paar patches en driverupdates.kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:53:
Kyrill
[ Voor 6% gewijzigd door kyrill op 26-11-2007 15:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Deagle op 26-11-2007 15:22 ]
Ik heb eigenlijk 0,0 problemen met mijn systeem... onder XP. Maar Vista.. tja ik heb de beruchte combo van een dual core AMD op een nForce3 chipset met een ATI videokaart. Dat ondersteund NVIDIA gewoonweg niet, initialiseert de videokaart niet goed... grrr...kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:12:
ACID je hebt ook een S939 bord wat lekker voor je dat je probleemloos draait
[ Voor 7% gewijzigd door Acid_Burn op 26-11-2007 17:50 ]
Ik sta op de zelfde afstand als bij die kanonnen die je moest uit schakelen, maar ik zal het ff proberenAcid_Burn schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:02:
Mischien moet je iets verder naar voren lopen?
Ik snap het allemaal niet, ik draai nog op een s754 bord, 3 jaar oud met een Athlon 3000+ en maar 1 gb geheugen. (proc gekocht 1 maand na de release, moederbord al een keer vervangen).ACID je hebt ook een S939 bord wat lekker voor je dat je probleemloos draait
Rook, Reflectie's, Very-high polygon char's, Regen, Water en ga maar door.murky123 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:36:
[afbeelding]
hier dropt inderdaad heel hard de framerate.. maar waar zou dat aan liggen ben ik benieuwd
heb wel meer maps gezien in crysis met grote open velden en veel actie maar toen waren de frames het dubbele van nu....
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
albatross schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:35:
Ik heb Crysis net gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het maar een zot spel vind. Ik heb toch een behoorlijke machine (zie specs in sig), maar mijn 8800GTX haalt, op 1920x1200, "very high" (de XP config edit truuk), maar gemiddeld zo'n 10 fps. Sorry, maar dat is toch absurd. Dat betekent dus dat, zelfs als je in een Quad-SLI opstelling draait, je maximaal maar 40 fps zou hebben! (en dat is ervan uitgaande dat Quad-SLI, qua prestatie, dus ook daadwerkelijk 4 x 8800GTX is, wat het natuurlijk bij lange na niet is).
Als ik dus een 8900 GTX ga kopen, de opvolger die 2x zo snel zou zijn, dan kom ik uit op een whopping 20 fps! M.a.w., Crysis is gewoon onspeelbaar, want er is geen kaart ter wereld, ook niet in quad opstelling, die ook maar bij benadering ergens in de buurt van 60 fps kan komen.
Ja, ik kan natuurlijk alles lager gaan zetten, maar daar koop je een spel niet voor.
/me MOAW aait zijn Samsung 226CW en SyncMaster 710NAcid_Burn schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:51:
Zet je resolutie dan omlaag... *maar dan speel ik niet op mijn LCD native resolutie*.. grom, dat gezeik heb je met CRT schermen tenminste niet...
* Acid_Burn aait zijn CRT.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 23:56 ]
Dat lager zetten valt, qua beeld kwaliteit, nog alles mee op mijn DELL 2707WFP. Ik speel ook F.E.A.R Extraction Point op 1600x1200 (krijg het nog niet max: F.E.A.R zelf wel). Gekke is dat het terugzetten van de resolutie in Crysis niet heel veel uitmaakt. Op 1600x1200 ga je dan naar zo'n 15 fps toe. Das een 50% increase, lol, maar is nog steeds veel te laag natuurlijk. Het uitzetten van AA scheelt een slok op een borrel: je gaat direct naar 40 fps toe; maar ja, zonder AA kan het natuurlijk niet.Acid_Burn schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:51:
Zet je resolutie dan omlaag... *maar dan speel ik niet op mijn LCD native resolutie*.. grom, dat gezeik heb je met CRT schermen tenminste niet...
* Acid_Burn aait zijn CRT.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
peakaboo knuffelt zijn HP W2408 ^^MOAW schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:54:
[...]
/me MOAW aait zijn Samsung 226CW en SyncMaster 710N
Ik denk dat die 1GB RAM te weinig is, met 2GB zal dat wat beter gaan.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:54:
Valt er wat te tweaken aan het spel n.a.v. mijn systeem, of ben ik bij voorbaat kansloos
AMD 64 3700+
1 gb twinmos geheugen
Sapphire X1950 Pro
Heb het namelijk gespeeld, maar alles op low werkt al niet helemaal lekker..
[ Voor 8% gewijzigd door Illidan op 27-11-2007 00:19 ]
Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802
Verwijderd
Ik heb ook een 1950.. maar dan op een AMD 64 X2 4200+... op medium is het goed te spelen.. alleen geen FSAA aanzetten...Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:54:
Valt er wat te tweaken aan het spel n.a.v. mijn systeem, of ben ik bij voorbaat kansloos
AMD 64 3700+
1 gb twinmos geheugen
Sapphire X1950 Pro
Heb het namelijk gespeeld, maar alles op low werkt al niet helemaal lekker..
Heb die very high config van hem toegepast... Wel een vreemde manier van 'installeren'... Config in de main Crysis map zetten, dan ingame gaan en alle details op low zetten, zonder op apply te duwen back en dan quit game. En dan opnieuw starten en je draait very high (maar dan custom overal)... Die lightbeams zijn echt uber, ik heb wat screens gemaakt zal ze morgen uploaden en posten... Damn het draait nog niet eens zo slecht op mijn killer reso van 1920x1200... Haal ong 15 fps avarage, heb erger meegemaaktMasterJR schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:38:
Heb net even XP X84 (sp2) naast mijn Vista X64 (sp1 beta) instalatie gezet, in de hoop misschien wat meer performance te halen. Het scheeld op mijn systeem welgeteld 2fps tussen xp dx9 en vista dx9 met dezelfde tweaked autoexec.cfg.
Dacht overal te lezen dat XP het zoveel beter deed. Ik haal XP er weer af, voor die 2frames blijf ik wel bij Vista.![]()
Gebruik btw Cuban's Custom Crysis Configs, config 4, zie http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=14544
Ik heb ditzelfde probleem ook. Ik heb Crysis ook al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dit wil niet baten. Ik heb met Google gezocht maar kan niet tot een oplossing komen...Help!!!! schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:47:
Irritant zeg, gisteravond zonder problemen crysis retail zitten spelen onder XP met de nieuwste drivers 169.09, eerste level.
Wil ik vandaag verder gaan en laatste save laden dan krijg ik een Crash to Desktop.....
Hij laadt m tot 100%, vraagt om willekeurige knop in te drukken. Als ik dat doe wordt het scherm zwart en dan CTD.......
Gaar hoor.
Behalve dat je met de gekochte retail je DVD steeds erin moet stoppen krijg ik ook steeds zo'n securom error.
Heb nu de gecrackte exe genomen en dan werkt het wel. Echt belachelijk dit.![]()
![]()
jij hierBigbadkip schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:35:
Ik heb die crash naar desktop ook een aantal keer gehad, en dan laad ik 2 savegames terug en dan werkt het weer, en dan laad je vanuit die 2 games terug de savegame die je eigenlijk wilde laden.
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door NeoMe op 27-11-2007 12:58 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
De een vindt het een superspel (zie paar posts boven je) en de ander vindt er niet zoveel aan, dus niemand heeft 'gelijk'.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:42:
Nog ff wat over crysis. Vanzomer zij ik al dat crysis een zwaar overhyped game zou worden. En dat was volgens een boel mensen hiero niet zo en dus werd ik vlink aangevallen door boze crysis fanboy's. Maar goed wie had er nu dus eingelijk gelijk ?
jij hept iniedergefal geen geleik.. ga eerzt meer wat aan je taalvouten doen. tensei je drietste klaz lagere sgool sit dan hebt ik nix gesegt...Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:42:
Nog ff wat over crysis. Vanzomer zij ik al dat crysis een zwaar overhyped game zou worden. En dat was volgens een boel mensen hiero niet zo en dus werd ik vlink aangevallen door boze crysis fanboy's. Maar goed wie had er nu dus eingelijk gelijk ?
Waarom zou je de gedachte van de groep volgen als alleen je eigen mening er toe doet ?Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:42:
Je hebt ook nog je vuisten + cloak modeHarry_180 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:08:
Hoe krijg ik in multi player andere wapens. Je start met alleen een pistool. Is even leuk, maar dat verveelt gauw. Ik doe natuurlijk iets verkeerd, maar weet alleen nog niet wat. Wie kan mij helpen?
cheers,
Harry
[ Voor 25% gewijzigd door _Apache_ op 27-11-2007 13:13 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Je hebt de tutorial mode zeker uitgezet? Het is handig deze de 1e keer te gebruiken. Maar goed, daar waar je spawned even naar je PDA gaan (p), dan kom je in het koop menu. Je moet je wapens namelijk kopen. In game options kan je ergens de tutorial mode weer aanzetten.Harry_180 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:08:
Hoe krijg ik in multi player andere wapens. Je start met alleen een pistool. Is even leuk, maar dat verveelt gauw. Ik doe natuurlijk iets verkeerd, maar weet alleen nog niet wat. Wie kan mij helpen?
cheers,
Harry
Als je spawned in een bunker of je eigen basis moet je op 'p' drukken op je toetsenbord. Dan krijg je een menu waar allemaal wapens staan, met een prijs in Prestige Points erbij. In het begin heb je maar 100 prestige points, maar als mensen killed krijg je per kill prestige points, en langzaam krijg je ook hogere levels waardoor je spawned met meer prestige points. Het lijkt me handig als je eerst even de MP tutorial doet, daar wordt alles uitgelegd.Harry_180 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:08:
cheers,
Harry
Verwijderd
Flameboy report kun je krijgen. Val geen mensen aan op zo'n zielige maniermurky123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:03:
[...]
jij hept iniedergefal geen geleik.. ga eerzt meer wat aan je taalvouten doen. tensei je drietste klaz lagere sgool sit dan hebt ik nix gesegt...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 13:57 ]
Zo'n reactie is misschien niet nodig, maar er mag wel iets meer gelet worden op spelling. Nederlands hebben we allemaal wel gehad op school.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:51:
[...]
Flameboy report kun je krijgen. Val geen mensen aan op zo'n zielige manier
Verwijderd
murky heeft gelijk, je kan wel normaal typenVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:51:
[...]
Flameboy report kun je krijgen. Val geen mensen aan op zo'n zielige manier![]()
Edit
Graphics zijn iig wel goed
Voor de rest vind ik het spel gewoon zwaar overrated
Verwijderd
Jah maar moet schurk het dan op zo'n aanvallige manier zeggen. Je trapt daarmee namelijk wel iemand de grond in met dat geflame.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:08:
[...]
murky heeft gelijk, je kan wel normaal typen![]()
Ontopic: Schitterend spel! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb.
Na een tijdje uitgespeeld, en het is zo'n mooi spel, en een gave storyline in SP. Wel een paar keer doodgegaan aan het eind, zat even te kwijlen naar die grote mooie monsters![]()
Natuurlijk met custom configs.. eyecandy en fps
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 14:13 ]
gelukkig hij voelt zich in iedergeval aangesprokenVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:51:
[...]
Flameboy report kun je krijgen. Val geen mensen aan op zo'n zielige manier![]()
Edit
Grafics zijn iig wel goed
Voor de rest vind ik het spel gewoon zwaar overrated
Verwijderd
flamer kan niet tegen een meningmurky123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:12:
[...]
gelukkig hij voelt zich in iedergeval aangesproken
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 14:16 ]
Ik weet dat het al bekend was, maar ik zeg het toch weer:
Mee eens.NeoMe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:54:
Heeft CrySis een mijlpaal gezet in de historie van Games ? Zoja;
- Grafisch
Spelen met Physics bestaat al een poos- Tecnisch
Ben ik het niet met je eens. Het gebruik maken van meerdere krachten is al ouder dan Crysis.Orgineel concept
Wat inderdaad niet slecht nee- Verhaallijn
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
tja als mensen de hele tijd met hun staart voor mijn voeten wapperen dan ga ik er inderdaad met beide voeten bovenop staan...Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:13:
[...]
flamer kan niet tegen een mening
Leuk hé trouwens mensen op hun staart trappen. Gelukkig ken ik je niet
was inderdaad allemaal al bekend.. maar om te roepen dat dx10 mislukt is zal je mij niet horen zeggenSplinter Cell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:14:
[...]
Ik weet dat het al bekend was, maar ik zeg het toch weer:
Hier uit kan ik alleen maar concluderen, dat DX10 compleet mislukt is.
DX10 zou juist, voor meer performance moeten zorgen. Het tegendeel wordt weer eens bewezen. En de zogenaamde DX10 graphics kunnen, we ook via een simpele hack krijgen.
Waardeloos.
Op grafisch gebied is er niet veel beter dan Crysis, op dit moment. Physics bestaan inderdaad al lange tijd, en het concept is zeker niet origineel. Het verhaal is niet slecht, maar er zijn betere. Maar het zijn al deze zaken samen die het een leuk game maken. Al die zaken zag je afzonderlijk eens in een game, in Crysis heb je het allemaal samen. Maar een mijlpaal wil ik het inderdaad niet noemen.Outerspace schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:21:
[...]
Mee eens.
[...]
Spelen met Physics bestaat al een poos
[...]
Ben ik het niet met je eens. Het gebruik maken van meerdere krachten is al ouder dan Crysis.
[...]
Wat inderdaad niet slecht nee
Maar om te zeggen dat het nou echt mijlpalen heeft neergezet. Niet echt.
Het is weliswaar een grafisch hoogstandje, maar de mijlpalen zijn imo toch al eerder neergezet.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hier geloof ik allemaal niet meer zo in. Het spel is vanaf de grond opgebouwd. Dit is allemaal wel zovaak gezegd en ook tijdens de filmpjes.murky123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:25:
[...]
was inderdaad allemaal al bekend.. maar om te roepen dat dx10 mislukt is zal je mij niet horen zeggen
ik bedoel dx9 bestaat al een paar jaartjes en is in een veel verder stadium qua ontwikkeling dan dx10
ik snap je wel.. er is ons gamers heel wat belooft.. het zal nog wel wat jaartjes/maanden duren voordat de devs en programmeurs weten om te gaam met de dx10
net zoals ze nu omgaan met dx9
[ Voor 51% gewijzigd door Splinter Cell op 27-11-2007 16:27 ]
Dat absoluut! Zeker nog nooit zo'n spel gezien en nog nooit zo'n langzameNeoMe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:54:
Denk dat die discussie vrij eindeloos zal zijn
Je hebt 100% Crysis FanBoy's & je hebt Anti-Crysis Hooligans
Beide partijen hebben standpunten waar de andere partij niet naar luistert
De een vind het leuk en de ander niet. Over Hype gesproken, heeft Crysis waargemaakt wat het heeft gezegt ? Denk van wel...Vette Grapics, Leuk Verhaal, Nano-Suit Idee...etc.
Maar Tweakers peilen zoiets denk ik anders:
Heeft CrySis een mijlpaal gezet in de historie van Games ? Zoja;
- Grafisch
De physics zijn wel aardig, maar ik geloof dat ze in Max Payne 2 4 jaar geleden zeker zo goed waren, alleen nu zijn de details wat verder uitgewerkt- Tecnisch
Mwah: we herkennen het van FarCry- Orgineel concept
Vind ik persoonlijk niks, weer met aliens, robots e.d. Geef mij maar een lekkere WO2'er! Kan ook prima met deze engine: tegen de Jappanners- Verhaallijn
- Etc.
Overhyped? Weet welke game pas echt overhyped is? Halo3.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:42:
Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802
Ook ja. Ik denk eigenlijk dat elk spel met aardige graphics en dat wordt ontwikkeld door een studio met veel geld wel 'overhyped' te noemen is. Vooral EA games games zijn imho in 90% van de gevallen overrated, maar Crysis vind ik naast overrated ook overhyped. Halo 3 ook ja.Illidan schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:43:
[...]
Weet wat welke game pas echt overhyped is? Halo3.
The Sims 2 meer iets voor jou? (valt in die 10% EA non-overrated)leonpwner1 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:27:
[...]
Ook ja. Ik denk eigenlijk dat elk spel met aardige graphics en dat wordt ontwikkeld door een studio met veel geld wel 'overhyped' te noemen is. Vooral EA games games zijn imho in 90% van de gevallen overrated, maar Crysis vind ik naast overrated ook overhyped. Halo 3 ook ja.
Leuke spelletjes, als je niets te doen hebt. Verslavend? Niet bepaald...
[ Voor 3% gewijzigd door Illidan op 27-11-2007 19:48 ]
Omdat...?
[ Voor 35% gewijzigd door Avalaxy op 27-11-2007 19:50 ]
Dude, grow up, niet zo janken, was een grapje.leonpwner1 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:48:
[...]
Omdat...?![]()
Dat is trouwens een spel van EA, een zwaar uitgemelkt.
Overigens vind ik wel dat murky, en jij in dit geval, wat volwassener kunnen reageren in plaats van direct maar weer op de man te spelen met offtopic onzin. Zoals ik eerder zei lijken Crysis fans geen discussie te kunnen voeren of durven aan te gaan.
Verwijderd
Zeg ik dat dan? Wat jullie doen is mensen flamen om hun mening, kom dan tenminste met valide argumenten in plaats van bullshit. Dan kun je net zo goed niets zeggenIllidan schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:58:
[...]
Dude, grow up, niet zo janken, was een grapje.
Waarom zou iemand in hemelsnaam met jou een discussie willen voeren waarom hij of zij een spelletje wel of niet leuk vindt![]()
Dan krijg je een welles/nietes spelletje, nee dat heet pas discussie![]()
Er zijn hier meerdere mensen geweest die hebben aangegeven waarom ze Crysis verslavend vinden, of juist niet verslavend maar zwaar bagger, dat is meer dan afdoende. Dat jij het niet leuk vindt/er niet onder de indruk van bent/Sims2 grafisch meer van geniet etc moet je zelf weten. We hoeven jou (of iemand anders) toch niet over te halen?
Ja maar moet je eens luisteren.Splinter Cell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:43:
[...]
Maar goed, je denkt ook bij je zelf, heb je een dure DX10 kaart en een echte DX10 game voor je liggen, loopt het nog brak.
Je ziet het alweer, DX10.1 is in no-time aangekondigd, om de rommel op te lappen.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Waar?Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:45:
[...]
zo... is het je ook al opgevallen dat er mannetjes in groene pakken rondlopen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
| Running GPU benchmark 1 Results will depend on current system settings Druk op een toets om door te gaan. . . Running... ============================================================== TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s) !TimeDemo Run 0 Finished. Play Time: 44.82s, Average FPS: 44.63 Min FPS: 28.63 at frame 1970, Max FPS: 64.85 at frame 1660 Average Tri/Sec: 32109512, Tri/Frame: 719538 Recorded/Played Tris ratio: 1.27 !TimeDemo Run 1 Finished. Play Time: 41.01s, Average FPS: 48.77 Min FPS: 28.63 at frame 1970, Max FPS: 75.69 at frame 88 Average Tri/Sec: 35426020, Tri/Frame: 726381 Recorded/Played Tris ratio: 1.26 !TimeDemo Run 2 Finished. Play Time: 40.98s, Average FPS: 48.80 Min FPS: 27.98 at frame 1953, Max FPS: 75.69 at frame 88 Average Tri/Sec: 35454636, Tri/Frame: 726498 Recorded/Played Tris ratio: 1.26 ============================================================== TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s) !TimeDemo Run 0 Finished. Play Time: 110.04s, Average FPS: 18.18 Min FPS: 12.86 at frame 149, Max FPS: 20.77 at frame 868 Average Tri/Sec: -8351539, Tri/Frame: -459496 Recorded/Played Tris ratio: -1.99 ============================================================== TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s) !TimeDemo Run 0 Finished. Play Time: 106.06s, Average FPS: 18.86 Min FPS: 13.24 at frame 137, Max FPS: 22.39 at frame 862 Average Tri/Sec: -8669174, Tri/Frame: -459741 Recorded/Played Tris ratio: -1.99 ============================================================== TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s) !TimeDemo Run 0 Finished. Play Time: 102.55s, Average FPS: 19.50 Min FPS: 13.88 at frame 142, Max FPS: 22.51 at frame 872 Average Tri/Sec: -8953959, Tri/Frame: -459095 Recorded/Played Tris ratio: -2.00 ============================================================== TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s) ============================================================== TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s) !TimeDemo Run 0 Finished. Play Time: 100.16s, Average FPS: 19.97 Min FPS: 13.92 at frame 142, Max FPS: 23.10 at frame 874 Average Tri/Sec: -9172665, Tri/Frame: -459355 Recorded/Played Tris ratio: -2.00 !TimeDemo Run 1 Finished. Play Time: 96.77s, Average FPS: 20.67 Min FPS: 13.92 at frame 142, Max FPS: 23.80 at frame 867 Average Tri/Sec: -9231495, Tri/Frame: -446669 Recorded/Played Tris ratio: -2.05 !TimeDemo Run 2 Finished. Play Time: 96.72s, Average FPS: 20.68 Min FPS: 13.92 at frame 142, Max FPS: 23.80 at frame 867 Average Tri/Sec: -9190968, Tri/Frame: -444455 Recorded/Played Tris ratio: -2.06 Druk op een toets om door te gaan. . . |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq