[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 22.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:04:
lesje begrijpend lezen is hier wel op zijn plaats ;)

toch hou ik wel van je hoor!!
..
Zolang je me maar begrijpt hehe, was niet bot bedoelt. :P

Binnenkort weer eens een Avondje Crysis met GoT'ers? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wordt nog een interessant game:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/crysis.png

:p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hacku schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:34:
Wordt nog een interessant game:

[Plaatje]

:p
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:25

remy007

Broodje Bakpao Helmond

MOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:17:
[...]

Maybe... wel appart topic openen dan voor dit doel :)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik ben net uit de cave en het hele eiland is nu wit, maar het game is niet speelbaar meer (framerate is drastisch gezakt). Hoort dat zo?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojee, volgens mij zijn ze met de back to the future auto in de berg geknalt :')

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebtown.com/pr3d4t0r/bttfp4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:21:
[...]

Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaid
Crysis is gericht op SP, dus de MP moet je niet met een online shooter vergelijken. Verder is Crysis uiteraard geen revolutionair game, het game is gewoon overhyped. Echter, de details maken het wel leuk spelen. Je kan bijna alles vastnemen en weggooien. Met het pak dat je aanhebt kan je leuke dingen doen. Je kan een heel bos omver maaien, vijanden vastnenen en weggooien. Al die details + goede graphics geven je een heel goede en leuke singleplayer.

Echter, het verhaal zelf zegt me niet veel. Het verhaal achter CoD 4 vind ik dan ook beter. Ook het actie gehalte in CoD 4 is groter (oa dat sniper level in Tsjernobyl, daar kan geen enkel game aan tippen).
maar wat ik bijvoorbeeld heel jammer vind van de omgeving dat het "dood" is...
ik liep vanmiddag in COD4 door een steegje en een vijand aan het eind van het steegje..
er hing allemaal was te drogen.. flink vuurgevecht.. en alle was hing nog precies zoals het er getekend was..niks ging kapot en niks bewoog.
Dat is in Crysis wel anders.. daar leeft de omgeving.. als ik een vuurgevecht heb in de jungle en de kogels vliegen door de vegetatie dan beweegt dat... bomen vallen om.. als er een heli boven de jungle vliegt dan zie je die palmtoppen heel natuur getrouw meewuiven...
Dat in Crysis alles stuk kan is leuk maar gaat na een tijd vervelen. Ik vind CoD 4 veel spannender, omdat je veel meer weerstand hebt van je vijanden. In Crysis leg je met één vinger iedereen neer. Moeilijk te omschrijven, maar verhaal/sfeer ontbreekt in Crysis een beetje.

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 25-11-2007 21:51 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:42
MOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:17:
[...]

..zeer zekers... laten we op mirc of TS wat organiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Voor alle mensen met het probleem dat de game crasht in de carrier waar Prophet in die stoel zit. Hierbij een Savegame op het moment dat je uit de stoel bent geklommen.

http://www.verzend.be/v/9..._Reckoning_Chair.rar.html

Plaats hem in Mijn Documenten in My Games ( XP ). In Vista is het Documents/My Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hacku schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:39:
Ik vind CoD 4 veel spannender, omdat je veel meer weerstand hebt van je vijanden. In Crysis leg je
Dus jij vind die "massive NPC spamming entities" in het CoD genre beter werken dan gewoon een x aantal vaste Npc's per map?

Sorry hoor, maar CoD is altijd een trigger-based game geweest, als je blijft zitten op 1 punt komt er nooit een einde aan. ;( Wil je echt veel weerstand? Dan zet je de Difficulty in Crysis op Delta en gebruik je je cloak gewoon niet, dan word het echt een pak lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Deze vraag is vast ook al langsgeweest (sorry, weet niet hoe ik daar op moet zoeken).

Maar als je een kereltje gegrepen hebt en je hebt 'm bij z'n keel vast, hoe kun je 'm dan dood maken? Enige wat ik ontdekt heb is met de [T], maar ik las in een review dat je 'm ook tegen een boom o.i.d. kunt smijten. Heb 't ook al geprobeerd om zo'n Koreaan van een cliff te mieteren, maar dan staat 'ie 50 meter lager gewoon weer op en heeft 'ie alsnog een headshot nodig.

Is hier een speciale toets (en niet de default T) voor?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
speeder1988 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:17:
Voor alle mensen met het probleem dat de game crasht in de carrier waar Prophet in die stoel zit. Hierbij een Savegame op het moment dat je uit de stoel bent geklommen.

http://www.verzend.be/v/9..._Reckoning_Chair.rar.html

Plaats hem in Mijn Documenten in My Games ( XP ). In Vista is het Documents/My Games.
thanks man.. het heeft mij veel geholpen.. kan tenminste weer verder....toch wel buggy dat laatste stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
spaceboy schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:34:
Deze vraag is vast ook al langsgeweest (sorry, weet niet hoe ik daar op moet zoeken).

Maar als je een kereltje gegrepen hebt en je hebt 'm bij z'n keel vast, hoe kun je 'm dan dood maken? Enige wat ik ontdekt heb is met de [T], maar ik las in een review dat je 'm ook tegen een boom o.i.d. kunt smijten. Heb 't ook al geprobeerd om zo'n Koreaan van een cliff te mieteren, maar dan staat 'ie 50 meter lager gewoon weer op en heeft 'ie alsnog een headshot nodig.

Is hier een speciale toets (en niet de default T) voor?
gebruik strength mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je kan em ook met melee attack neerslaan als je hem bij z'n keel vast hebt, maar met strength gooien is idd leuker =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemorgen.
Iedereen kent vast dat Teaser filmpje waarbij er een jeep op die vent af komt gereden en dat hij dan zijn band kapot schiet, vervolgens die jeep kantelt.
Ik kwam er dus achter dat dat gewoon ook echt kan....Gisteren blaasde er zo'n jeep met 2 gasten op me af (hard) en ik schoot uit paniek ook zo'n band kapot...Het vette was dat die jeep een keer hard op de grond kletste en over me heen rolde, Dat zag er echt toooffff uit.
Het enige wat jammer is, is dat als er zo'n koreaan in een jeep zit, dat je niet met cloak mode stiekem ernaast kan gaan zitten :p ik ben echt benieuwd waar hij dan heen rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Hacku schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:39:
Dat in Crysis alles stuk kan is leuk maar gaat na een tijd vervelen. Ik vind CoD 4 veel spannender, omdat je veel meer weerstand hebt van je vijanden. In Crysis leg je met één vinger iedereen neer. Moeilijk te omschrijven, maar verhaal/sfeer ontbreekt in Crysis een beetje.
Ik vond call of duty juist weinig verhaal hebben, het was grotendeels alle mannetjes neerknallen (gelukkig was er nog aardig wat afwisseling, vooral dat sniperlevel was subliem). Crysis makkelijk? Ik vind het een hele moeilijke game eigenlijk. Zonder cloak zou ik die eerste hostage nooit bevrijd kunnen hebben. Als ik eenmaal midden in een vuurgevecht zit, ben ik al snel dood. Dus grotendeels zit ik in cloak mode en snipe ik de tegenstanders een voor een neer. Als het even kan rij ik er met een auto lang... Mischien ligt het aan mijn skills, CoD was wel goed te doen. (bijde games op normal)
Dan zet je de Difficulty in Crysis op Delta en gebruik je je cloak gewoon niet, dan word het echt een pak lastiger.
Bijna onmogelijk als je het mij vraagt...

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Arm1n schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:37:
[...]

Ik vond call of duty juist weinig verhaal hebben, het was grotendeels alle mannetjes neerknallen (gelukkig was er nog aardig wat afwisseling, vooral dat sniperlevel was subliem). Crysis makkelijk? Ik vind het een hele moeilijke game eigenlijk. Zonder cloak zou ik die eerste hostage nooit bevrijd kunnen hebben. Als ik eenmaal midden in een vuurgevecht zit, ben ik al snel dood. Dus grotendeels zit ik in cloak mode en snipe ik de tegenstanders een voor een neer. Als het even kan rij ik er met een auto lang... Mischien ligt het aan mijn skills, CoD was wel goed te doen. (bijde games op normal)

[...]

Bijna onmogelijk als je het mij vraagt...
Ik heb het spel nooit lager dan delta gespeelt dus dacht eerst toen ik een video zag van crysis op lagere moeilijkheidslevel dat er een bug was als je vijanden zag die oplichten als ze schieten. :D

Maar ik heb het spel toch al een tijdje gespeeld en jammer genoeg vind ik het toch best makkelijk op delta.
Kijk de cloak uit schiet shotgun. cloak aan loop naar volgende vijand. cloak uit , schiet. cloak aan dekking zoeken , energie herladen enz.

word saai soms.

ik vind dat je ook vaak de 300 spartanen techniek kan toe passen bij bijvoorbeeld uhhh die level waar je de grot in moet daar heb je een groote afgraving.
Als 'je met de auto daar heen cart en in cloak in zo'n groene koreaanse trailerbus loopt waar allemaal stoelen staan en apperatuur.
dan schiet je er 1 neer en dan lopen ze allemaal in een trechtervorm naar je toe, of soms staan ze helemaal geconcentreert bij elkaar aan de zijkant van de bus omdat ze denken dat ze door muren kunnen lopen.

dat was helemaal bij die carrier level waar ik een wapen opslag in liep die vlak voor dat schip lag die je met een airstrike moet laten zinken. lipen ze 1 voor 1 naar binnen door de deur en steeds bang dood bang dood.

het leuk is van je cloak niet willen gebruiken dat je heel erg naar je omgeving gaat kijken waar je direct dekking kan zoeken. na de aanval.

En! als je een 5.1 geluid set hebt is het nog makkelijker want je hoord waar ze vandaan komen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stippel
  • Laatst online: 20:03
ik heb geen idee of mijn probleem nu een bug is of gewoon de grootste stommiteit van mijn kant.
Ik zit in het level Paradise lost.
Ik heb de vermiste marines al gevonden en ineens komt Prophet weer uit de lucht vallen. Zodra hij wat geschoten heeft en gevraagd heeft of ik samen met hem de boel ga schoonvegen start de missie. Lijkt allemaal goed te gaan maar Prophet is verdwenen??
Heb in de scanner een groen puntje maar daar ligt enkel dat monster welke hij dood geschoten heeft.
Ik kan ook geen speciaal wapen vinden oid. en de uitgang om uit dat gat te komen vind ik al helemaal niet.

iemand een idee of is dit spel duidelijk Intellectueel te hoog gegrepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

stippel schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:33:
ik heb geen idee of mijn probleem nu een bug is of gewoon de grootste stommiteit van mijn kant.
Ik zit in het level Paradise lost.
Ik heb de vermiste marines al gevonden en ineens komt Prophet weer uit de lucht vallen. Zodra hij wat geschoten heeft en gevraagd heeft of ik samen met hem de boel ga schoonvegen start de missie. Lijkt allemaal goed te gaan maar Prophet is verdwenen??
Heb in de scanner een groen puntje maar daar ligt enkel dat monster welke hij dood geschoten heeft.
Ik kan ook geen speciaal wapen vinden oid. en de uitgang om uit dat gat te komen vind ik al helemaal niet.

iemand een idee of is dit spel duidelijk Intellectueel te hoog gegrepen 8)7
Als het goed is verdwijnt prophet niet...
Ik had zelf een keer in dat level dat een zo'n wezen stil bleef zweven en nergens meer op reageerde en ook niet dood wou, ff opnieuw het level laden loste het voor mij op

[ Voor 9% gewijzigd door Arm1n op 26-11-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Ik zit ook met een probleem.

draai driver 169.12(heb alle laatste beta en officele drivers geprobeerd) en windows vista 64 bit. eerst kon ik het prima spelen alles op very high heb zelf niks aan het systeem veranderd en nu heb ik nog maar volgende score

23-11-2007 14:31:36 - Vista 64

Run #1- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 16.32
Run #2- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: VeryHigh ~~ Last Average FPS: 16.37
Run #3- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: Medium ~~ Last Average FPS: 28.53

Directx 10 is nog dramatiger

ik snap niet meer waar het probleem zit, ook al crysis opnieuw geinstalleerd drive gedefragmenteerd

voor specs zie onderschrift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
TWFpa2Vs schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:32:
Ik zit ook met een probleem.

draai driver 169.12(heb alle laatste beta en officele drivers geprobeerd) en windows vista 64 bit. eerst kon ik het prima spelen alles op very high heb zelf niks aan het systeem veranderd en nu heb ik nog maar volgende score

23-11-2007 14:31:36 - Vista 64

Run #1- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 16.32
Run #2- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: VeryHigh ~~ Last Average FPS: 16.37
Run #3- DX9 1280x1024 AA=No AA, 64 bit test, Quality: Medium ~~ Last Average FPS: 28.53

Directx 10 is nog dramatiger

ik snap niet meer waar het probleem zit, ook al crysis opnieuw geinstalleerd drive gedefragmenteerd

voor specs zie onderschrift
Heb je de 32-bit .exe al eens geprobeerd? Die draait bij mij ook een stuk beter dan de 64-bit .exe. De laatste moet nodig gepatcht worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:12
ben ik het mee eens. die cloack is leuk, maar te sterk. ik betrap mezelf erop dat ik hem erg vaak gebruik, soms doe ik dat bewust niet om het spannend te houden. zou leuker zijn als je de cloack niet onbeperkt zou kunnen gebruiken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
http://www.gamedaily.com/...duty-4/4960/71149/?page=1

hier word COD4 vergeleken met CRYSIS op meerdere punten..
je raad het al wie de overallwinnaar is maar lees het toch maar ffkes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
murky123 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:31:
http://www.gamedaily.com/...duty-4/4960/71149/?page=1

hier word COD4 vergeleken met CRYSIS op meerdere punten..
je raad het al wie de overallwinnaar is maar lees het toch maar ffkes...
Als ik het zo doorlees lijkt het me wel dat de schrijver van het artikel zelf niet echt objectief is, maar als je die punten vergelijkt is crysis inderdaad beter, ikzelf vind over het algemeen cod4 stuk beter. Maar dat ligt natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyrill
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 16:20
wie van jullie die het spel uren lang kunnen spelen zonder problemen
kunnen mij hun hardware setup meedelen?

Ik ben zo moe van de vele crashes die ik niet kan oplossen ( vele forums doorgenomen, vele uren search) dat ik
alleen voor dit spel een nieuwe mobo en cpu neem in de hoop als ik één van jullie hardware geheugen en cpu neem dat ik crashvrij ben. Het enige wat ik wil behouden is mijn Msi Nvidia 8800 GTX ( 1e generatie)

:)
Kyrill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 19:15
kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:53:

Ik ben zo moe van de vele crashes die ik niet kan oplossen ( vele forums doorgenomen, vele uren search) dat ik
alleen voor dit spel een nieuwe mobo en cpu neem in de hoop als ik één van jullie hardware geheugen en cpu neem dat ik crashvrij ben. Het enige wat ik wil behouden is mijn Msi Nvidia 8800 GTX ( 1e generatie)

Kyrill
Omg, je meent dit serieus? Je wilt een half nieuwe PC kopen voor een brak geprogrammeerd spel wat vervolgens nog steeds niet lekker zal lopen op je nieuwe PC? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123

Kyrill
zie mijn sig.... ik heb geen problemen met crysis die veroorzaakt kunnen worden door hardware..
ik heb ook MSI videokaarten.. de enige crash die ik heb gehad is in de carrier bijna aan het eind van de game.....
crysis draait heel soepel .. heerlijk gewoon..alleen die ene bug in de carrier..en verder de bekende multiplayer bugs...

ik zou eerst deze week afwachten als ik jou was.. er komt nog een patch van crysis
die zou binnen 2 weken na release uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023

Kyrill
Ik zou maar wachten met het kopen van een nieuwe pc. Je videokaart is het belangrijkste voor dit spel, maar die is toch niet sterk genoeg. Wacht een jaartje, en kijk dan of de nieuwe generatie videokaarten wat beter zijn :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

Kyrill
Specs in mijn sig. Spel is bij mij niet 1 keer gecrashed en ik hem em uitgespeeld. Bugs die ik wel gezien heb:
Physics (vliegende tanks omdat er een dood mannetje tegen aan lag)
Double body (ik had ineens een 2e lichaam) wat zo vervelend was dat ik een savegame terug moest. De laatste savegame laden gaf mij wederom een 2e lichaam.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 15-09 20:27

Kyrill
Zoals reeds hierboven vermeld, wacht nou eerst eens ff de eerste patch af. Beter nog de eerste paar patches en driverupdates.
Als het over anderhalve maand nog niet beter is, kun je misschien eens verder kijken. Oh ja installeer ook je windows install eens opnieuw, liefst xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyrill
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 16:20
Zoals reeds hierboven vermeld, wacht nou eerst eens ff de eerste patch af. Beter nog de eerste paar patches en driverupdates.

Zeer wijze raad
en wat een aanslag op mijn geduld..
maar mijn s393 is toch end of life en en...het spel hebben en niet kunnen spelen.

met Supreme commander en Bioshock heb ik ook dagen moeten goochelen om er eindelijk 99% probleemloos mee te kunnen spelen. aparte windows geinstalleerd, naast windows voor werk en internetten

ah well ik ga jullie sigs bestuderen
bedankt voor advies
zijn er nog andere setups die probleemloos Crysis kunnen spelen?

ACID je hebt ook een S939 bord wat lekker voor je dat je probleemloos draait

[ Voor 6% gewijzigd door kyrill op 26-11-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:32
Asus m2n-e (niet nemen:p)Athlon 5000+ Black edition@ 3.1ghz, 3gb ram, 8800GTS 320. Speel crysis soepel op high 1024x768 zonder aa.

[ Voor 3% gewijzigd door Deagle op 26-11-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

kyrill schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:12:
Ik heb eigenlijk 0,0 problemen met mijn systeem... onder XP. Maar Vista.. tja ik heb de beruchte combo van een dual core AMD op een nForce3 chipset met een ATI videokaart. Dat ondersteund NVIDIA gewoonweg niet, initialiseert de videokaart niet goed... grrr...

Maar goed, mijn systeem is niet een systeem waar je naar opzoek was :P

[ Voor 7% gewijzigd door Acid_Burn op 26-11-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Op het eind tegen een bug aangelopen of niet?:
spoiler:
Ik zit nu bij een van die allerlaatste missies, last stand oid heet die. Ik moet nu dat moederschip dood zien te krijgen. Eerst die hatch open geknald, en nu moet ik er een nuke in schieten, maar hij lockt niet on... Moet ik eerst al dat andere kleinere tuig neerknallen of is het gewoon een bug. (die VLT met die twee er in zweeft wel voor dat ding en aimt met een laser op dat gat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Mischien moet je iets verder naar voren lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Acid_Burn schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:02:
Mischien moet je iets verder naar voren lopen?
Ik sta op de zelfde afstand als bij die kanonnen die je moest uit schakelen, maar ik zal het ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik snap het allemaal niet, ik draai nog op een s754 bord, 3 jaar oud met een Athlon 3000+ en maar 1 gb geheugen. (proc gekocht 1 maand na de release, moederbord al een keer vervangen).
Mijn bord is zo brak als ik weet niet wat, om de haverklap vastlopers en ander gedoe, dit met normaal windows gebruik. Meeste spellen geven ook problemen.

Maar.... Crysis draait gewoon uitstekend, geen vastlopers, soepel genoeg op 1024x768 medium (heb een HD2600xt).
Ik ben aan het sparen voor wat nieuws, maar heb het idee dat behalve dat het er mooier uit gaat zien ik het voor de stabiliteit van Crysis niet hoef te doen. (maar omdat internetten wel eens fout gaat toch maar wat nieuws).

Overigens vind ik het een tof spel, ben er al een heel aantal uur mee bezig (ben geen hardore gamer die er zo even door walst) en het heeft me al een nachtrust gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/6879/crysis2007112622222472qp9.jpg

hier dropt inderdaad heel hard de framerate.. maar waar zou dat aan liggen ben ik benieuwd
heb wel meer maps gezien in crysis met grote open velden en veel actie maar toen waren de frames het dubbele van nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wilde gok: Vuur, rook, regen, DX10, bewegende robot, reflecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja goh, het staat gewoon rechtsboven in je beeld, nu ineens 1.7M triangles, en normaal rond de 1.2 laat staan binnen de boot dan heb je er niet eens 1 M.

Ik kan ook de hele game goed spelen met 27 fps gemiddeld, maar die scene gaat het inderdaad richting de 20.

Heb hem in 1 dag uitgespeeld, weet niet meer hoe lang ik erover gedaan heb, maar langer dan 4 uur of 6 uur. En toen was ik het ook helemaal zat. Zero replay value imo.

Vooral de ventjes die maar niet dood willen in latere levels begonnen te irriteren. Head shot kan natuurlijk maar ach. Grafisch leuk, gameplay niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

murky123 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:36:
[afbeelding]

hier dropt inderdaad heel hard de framerate.. maar waar zou dat aan liggen ben ik benieuwd
heb wel meer maps gezien in crysis met grote open velden en veel actie maar toen waren de frames het dubbele van nu....
Rook, Reflectie's, Very-high polygon char's, Regen, Water en ga maar door. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Net uitgespeeld voor de eerste keer, op delta natuurlijk _/-\o_ Fantasische game; heerlijke setting en mooie levels. Het eind was idd een beetje abrupt; maar ja je kan niet alles hebben.

Alles op DX9 gedraaid op high settings en het gehele spel vloeiend kunnen spelen. Ben nu onderhand ook al een beetje aan de MP begonnen. Instant action is briljant; maar een team based versie daarvan zou me ook heel erg leuk lijken. Die Power Struggle mode vind ik een beetje te vermoeiend; het ligt me niet helemaal, maar waarschijnlijk komt dat nog wel.

Ja; ik weet zeker dat ik me nog wel even hier mee ga vermaken 8)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Ik heb Crysis net gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het maar een zot spel vind. Ik heb toch een behoorlijke machine (zie specs in sig), maar mijn 8800GTX haalt, op 1920x1200, "very high" (de XP config edit truuk), maar gemiddeld zo'n 10 fps. Sorry, maar dat is toch absurd. Dat betekent dus dat, zelfs als je in een Quad-SLI opstelling draait, je maximaal maar 40 fps zou hebben! (en dat is ervan uitgaande dat Quad-SLI, qua prestatie, dus ook daadwerkelijk 4 x 8800GTX is, wat het natuurlijk bij lange na niet is).

Als ik dus een 8900 GTX ga kopen, de opvolger die 2x zo snel zou zijn, dan kom ik uit op een whopping 20 fps! M.a.w., Crysis is gewoon onspeelbaar, want er is geen kaart ter wereld, ook niet in quad opstelling, die ook maar bij benadering ergens in de buurt van 60 fps kan komen.

Ja, ik kan natuurlijk alles lager gaan zetten, maar daar koop je een spel niet voor.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

albatross schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:35:
Ik heb Crysis net gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het maar een zot spel vind. Ik heb toch een behoorlijke machine (zie specs in sig), maar mijn 8800GTX haalt, op 1920x1200, "very high" (de XP config edit truuk), maar gemiddeld zo'n 10 fps. Sorry, maar dat is toch absurd. Dat betekent dus dat, zelfs als je in een Quad-SLI opstelling draait, je maximaal maar 40 fps zou hebben! (en dat is ervan uitgaande dat Quad-SLI, qua prestatie, dus ook daadwerkelijk 4 x 8800GTX is, wat het natuurlijk bij lange na niet is).

Als ik dus een 8900 GTX ga kopen, de opvolger die 2x zo snel zou zijn, dan kom ik uit op een whopping 20 fps! M.a.w., Crysis is gewoon onspeelbaar, want er is geen kaart ter wereld, ook niet in quad opstelling, die ook maar bij benadering ergens in de buurt van 60 fps kan komen.

Ja, ik kan natuurlijk alles lager gaan zetten, maar daar koop je een spel niet voor.
:O Here we go again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Zet je resolutie dan omlaag... *maar dan speel ik niet op mijn LCD native resolutie*.. grom, dat gezeik heb je met CRT schermen tenminste niet...

* Acid_Burn aait zijn CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Acid_Burn schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:51:
Zet je resolutie dan omlaag... *maar dan speel ik niet op mijn LCD native resolutie*.. grom, dat gezeik heb je met CRT schermen tenminste niet...

/me MOAW aait zijn Samsung 226CW en SyncMaster 710N

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt er wat te tweaken aan het spel n.a.v. mijn systeem, of ben ik bij voorbaat kansloos :'(

AMD 64 3700+
1 gb twinmos geheugen
Sapphire X1950 Pro

Heb het namelijk gespeeld, maar alles op low werkt al niet helemaal lekker..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Acid_Burn schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:51:

Dat lager zetten valt, qua beeld kwaliteit, nog alles mee op mijn DELL 2707WFP. Ik speel ook F.E.A.R Extraction Point op 1600x1200 (krijg het nog niet max: F.E.A.R zelf wel). Gekke is dat het terugzetten van de resolutie in Crysis niet heel veel uitmaakt. Op 1600x1200 ga je dan naar zo'n 15 fps toe. Das een 50% increase, lol, maar is nog steeds veel te laag natuurlijk. Het uitzetten van AA scheelt een slok op een borrel: je gaat direct naar 40 fps toe; maar ja, zonder AA kan het natuurlijk niet.

Ik vind het zelf niet zo erg om op een wat lagere resolutie te spelen; ik kan alleen nog geen goede resolutie vinden die de 16:10 aspect ratio benadert; anders ziet alles er heel raar uitgerekt uit.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MOAW schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:54:
[...]

/me MOAW aait zijn Samsung 226CW en SyncMaster 710N

:P
peakaboo knuffelt zijn HP W2408 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 09:59
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:54:
Valt er wat te tweaken aan het spel n.a.v. mijn systeem, of ben ik bij voorbaat kansloos :'(

AMD 64 3700+
1 gb twinmos geheugen
Sapphire X1950 Pro

Ik denk dat die 1GB RAM te weinig is, met 2GB zal dat wat beter gaan.
Ik heb Crysis zowat probleemloos uitgespeeld met een 7600GT (die 1950Pro is een stuk sneller) en 2GB RAM(2GB is voldoende), alles low, ging prima, zat vaak tegen de 30 fps (1280x1024).
Gebruikte wel een E6600 @ 3.6Ghz. Maar het laatste deel heb ik voor de grap m'n CPU@stock 2.4Ghz laten draaien, totaal geen prestatie verslechtering gemerkt. (CPU temp wel opeens niet hoger dan 38C na een halve nacht gamen ;) )
Misschien dat die AMD proc van je een bottleneck is, kan niet zo goed inschatten hoe snel die 3700+ van jou is, maar volgens mij zou het snel genoeg moeten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Illidan op 27-11-2007 00:19 ]

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben 'm nu ook alweer een paar dagen aan het spelen. En ik moet zeggen dat ik dit echt een geweldig spel vind. Ik heb FarCry ook helemaal grijs gespeeld, maar dit is een waardige opvolger. Ik denk alleen dat voor een eventuele opvolger, de bossen van het Zwarte woud misschien ook wel eens een mooi decor zouden kunnen zijn ;)

Vooral dat level met die zons ondergang. Prachtig die lichtval en schaduw werkingen. Hebben jullie die kikkertjes ook door dat level zien springen? Grappig.
Ik ga ook als een geduldige scherpschutter door de levels, en heb dus ook alle tijd om de graphics goed te bekijken. En dan speel ik nog met DX9 en zonder AA. En nu zijn ze al adembenemend. Verder wel alles op high en met een resolutie van 1152x864, zodat ik een soepele framerate overhou.

Als ik na het spelen trouwens direct mijn taskmanager open, zie ik dat mijn processor maar op ongeveer 70% zijn werk hoeft te doen. Dus de bottleneck is in deze echt wel mijn videokaart. Misschien toch maar eens een 8800 kopen anders.

Al met al genoeg speelplezier hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:54:

AMD 64 3700+
1 gb twinmos geheugen
Sapphire X1950 Pro

Ik heb ook een 1950.. maar dan op een AMD 64 X2 4200+... op medium is het goed te spelen.. alleen geen FSAA aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01

Dax

Heb net even XP X84 (sp2) naast mijn Vista X64 (sp1 beta) instalatie gezet, in de hoop misschien wat meer performance te halen. Het scheeld op mijn systeem welgeteld 2fps tussen xp dx9 en vista dx9 met dezelfde tweaked autoexec.cfg.
Dacht overal te lezen dat XP het zoveel beter deed. Ik haal XP er weer af, voor die 2frames blijf ik wel bij Vista. :)

Gebruik btw Cuban's Custom Crysis Configs, config 4, zie http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=14544 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
MasterJR schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:38:
Heb net even XP X84 (sp2) naast mijn Vista X64 (sp1 beta) instalatie gezet, in de hoop misschien wat meer performance te halen. Het scheeld op mijn systeem welgeteld 2fps tussen xp dx9 en vista dx9 met dezelfde tweaked autoexec.cfg.
Dacht overal te lezen dat XP het zoveel beter deed. Ik haal XP er weer af, voor die 2frames blijf ik wel bij Vista. :)

Gebruik btw Cuban's Custom Crysis Configs, config 4, zie http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=14544 _/-\o_
Heb die very high config van hem toegepast... Wel een vreemde manier van 'installeren'... Config in de main Crysis map zetten, dan ingame gaan en alle details op low zetten, zonder op apply te duwen back en dan quit game. En dan opnieuw starten en je draait very high (maar dan custom overal)... Die lightbeams zijn echt uber, ik heb wat screens gemaakt zal ze morgen uploaden en posten... Damn het draait nog niet eens zo slecht op mijn killer reso van 1920x1200... Haal ong 15 fps avarage, heb erger meegemaakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 17-09 23:07
Help!!!! schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:47:
Irritant zeg, gisteravond zonder problemen crysis retail zitten spelen onder XP met de nieuwste drivers 169.09, eerste level.
Wil ik vandaag verder gaan en laatste save laden dan krijg ik een Crash to Desktop..... :(

Hij laadt m tot 100%, vraagt om willekeurige knop in te drukken. Als ik dat doe wordt het scherm zwart en dan CTD.......

Gaar hoor.

Behalve dat je met de gekochte retail je DVD steeds erin moet stoppen krijg ik ook steeds zo'n securom error.

Heb nu de gecrackte exe genomen en dan werkt het wel. Echt belachelijk dit. 7(8)7 :N -O-
Ik heb ditzelfde probleem ook. Ik heb Crysis ook al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dit wil niet baten. Ik heb met Google gezocht maar kan niet tot een oplossing komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb die crash naar desktop ook een aantal keer gehad, en dan laad ik 2 savegames terug en dan werkt het weer, en dan laad je vanuit die 2 games terug de savegame die je eigenlijk wilde laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 17-09 23:07
Ok dat zal ik eens proberen dan. Ik heb ook een vorige savegame geladen (die er precies voor kwam), maar dit werkte ook niet. Misschien moet ik een nog oudere savegame proberen te laden. Kan ik nu helaas niet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Bigbadkip schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:35:
Ik heb die crash naar desktop ook een aantal keer gehad, en dan laad ik 2 savegames terug en dan werkt het weer, en dan laad je vanuit die 2 games terug de savegame die je eigenlijk wilde laden.
jij hier :P

dis wel wat anders dan GW he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Die patch mag nu ook wel eens komen. 7-14 dagen zijn nu wel om :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Net uitgespeeld, what a ride... Far cry kon me nooit boeien om een of andere duistere reden, maar dit spel heeft me aan de monitor gekluisterd gehouden van begin tot eind.

Alleen de levels met de voertuigen deden wat af aan het plezier voor mij. Had voor mij niet gehoeven en het laatste stuk vond ik zo´n standaard endboss gedoe, maar de rest... :9~

Straks over een jaar of wat deel 2, kan niet wachten.

En toch leuk dat we in het Nederlands bedankt worden voor de steun in de credits... (gaan deze trouwens in een loop eeuwig door, of zijn ze zo lang, ben na 5 minuten maar gekapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff wat over crysis. Vanzomer zij ik al dat crysis een zwaar overhyped game zou worden. En dat was volgens een boel mensen hiero niet zo en dus werd ik vlink aangevallen door boze crysis fanboy's. Maar goed wie had er nu dus eingelijk gelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Denk dat die discussie vrij eindeloos zal zijn :)
Je hebt 100% Crysis FanBoy's & je hebt Anti-Crysis Hooligans :)
Beide partijen hebben standpunten waar de andere partij niet naar luistert :)

De een vind het leuk en de ander niet. Over Hype gesproken, heeft Crysis waargemaakt wat het heeft gezegt ? Denk van wel...Vette Grapics, Leuk Verhaal, Nano-Suit Idee...etc.

Maar Tweakers peilen zoiets denk ik anders:
Heeft CrySis een mijlpaal gezet in de historie van Games ? Zoja;
- Grafisch
- Tecnisch
- Orgineel concept
- Verhaallijn
- Etc.

[ Voor 50% gewijzigd door NeoMe op 27-11-2007 12:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:56

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:42:
Nog ff wat over crysis. Vanzomer zij ik al dat crysis een zwaar overhyped game zou worden. En dat was volgens een boel mensen hiero niet zo en dus werd ik vlink aangevallen door boze crysis fanboy's. Maar goed wie had er nu dus eingelijk gelijk ?
De een vindt het een superspel (zie paar posts boven je) en de ander vindt er niet zoveel aan, dus niemand heeft 'gelijk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
jij hept iniedergefal geen geleik.. ga eerzt meer wat aan je taalvouten doen. tensei je drietste klaz lagere sgool sit dan hebt ik nix gesegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:22

_Apache_

For life.

Waarom zou je de gedachte van de groep volgen als alleen je eigen mening er toe doet ? :)

Persoonlijk vind ik het spel heerlijk wegspelen, mooie graphics en environments, goede controls. En dat maakt mij het spel niet minder mooi/goed te vinden mocht de media het een overhype'd spel vind.
Harry_180 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:08:
Hoe krijg ik in multi player andere wapens. Je start met alleen een pistool. Is even leuk, maar dat verveelt gauw. Ik doe natuurlijk iets verkeerd, maar weet alleen nog niet wat. Wie kan mij helpen?

cheers,
Harry
Je hebt ook nog je vuisten + cloak mode ;), ga opzoek naar mensen met andere wapens/ voertuigen?

[ Voor 25% gewijzigd door _Apache_ op 27-11-2007 13:13 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Hoe krijg ik in multi player andere wapens. Je start met alleen een pistool. Is even leuk, maar dat verveelt gauw. Ik doe natuurlijk iets verkeerd, maar weet alleen nog niet wat. Wie kan mij helpen?

cheers,
Harry

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

cheers,
Harry
Je hebt de tutorial mode zeker uitgezet? Het is handig deze de 1e keer te gebruiken. Maar goed, daar waar je spawned even naar je PDA gaan (p), dan kom je in het koop menu. Je moet je wapens namelijk kopen. In game options kan je ergens de tutorial mode weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoppeA
  • Laatst online: 17:59

cheers,
Harry
Als je spawned in een bunker of je eigen basis moet je op 'p' drukken op je toetsenbord. Dan krijg je een menu waar allemaal wapens staan, met een prijs in Prestige Points erbij. In het begin heb je maar 100 prestige points, maar als mensen killed krijg je per kill prestige points, en langzaam krijg je ook hogere levels waardoor je spawned met meer prestige points. Het lijkt me handig als je eerst even de MP tutorial doet, daar wordt alles uitgelegd.

Greets

edit: Je was me voor Acid_burn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Jaja, ik weet het en voel me weer noob. Bedankt voor de uitleg, en supersnel ook nog :-)

Harry

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:03:
[...]

jij hept iniedergefal geen geleik.. ga eerzt meer wat aan je taalvouten doen. tensei je drietste klaz lagere sgool sit dan hebt ik nix gesegt...
Flameboy report kun je krijgen. Val geen mensen aan op zo'n zielige manier :(

Edit
Grafics zijn iig wel goed
Voor de rest vind ik het spel gewoon zwaar overrated ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Laatst online: 16-08 09:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:51:
[...]

Zo'n reactie is misschien niet nodig, maar er mag wel iets meer gelet worden op spelling. Nederlands hebben we allemaal wel gehad op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit
Graphics zijn iig wel goed
murky heeft gelijk, je kan wel normaal typen _/-\o_

Ontopic: Schitterend spel! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb.
Na een tijdje uitgespeeld, en het is zo'n mooi spel, en een gave storyline in SP. Wel een paar keer doodgegaan aan het eind, zat even te kwijlen naar die grote mooie monsters :9

Natuurlijk met custom configs.. eyecandy en fps :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:08:
[...]

murky heeft gelijk, je kan wel normaal typen _/-\o_

Ontopic: Schitterend spel! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb.
Na een tijdje uitgespeeld, en het is zo'n mooi spel, en een gave storyline in SP. Wel een paar keer doodgegaan aan het eind, zat even te kwijlen naar die grote mooie monsters :9

Natuurlijk met custom configs.. eyecandy en fps :*)
Jah maar moet schurk het dan op zo'n aanvallige manier zeggen. Je trapt daarmee namelijk wel iemand de grond in met dat geflame.

Voor de rest weten jullie het maar al te goed wat ik er neer heb gezet. Zielig gewoon pffff

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
[...]

Edit
Grafics zijn iig wel goed
gelukkig hij voelt zich in iedergeval aangesproken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:12:
[...]

gelukkig hij voelt zich in iedergeval aangesproken :9
flamer kan niet tegen een mening :>
Leuk hé trouwens mensen op hun staart trappen. Gelukkig ken ik je niet ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik weet dat het al bekend was, maar ik zeg het toch weer:

Hier uit kan ik alleen maar concluderen, dat DX10 compleet mislukt is.

DX10 zou juist, voor meer performance moeten zorgen. Het tegendeel wordt weer eens bewezen. En de zogenaamde DX10 graphics kunnen, we ook via een simpele hack krijgen.

Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

NeoMe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:54:

- Grafisch
Mee eens.
- Tecnisch
Spelen met Physics bestaat al een poos ;)
Orgineel concept
Ben ik het niet met je eens. Het gebruik maken van meerdere krachten is al ouder dan Crysis.
- Verhaallijn
Wat inderdaad niet slecht nee :)

Maar om te zeggen dat het nou echt mijlpalen heeft neergezet. Niet echt.
Het is weliswaar een grafisch hoogstandje, maar de mijlpalen zijn imo toch al eerder neergezet.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:13:
[...]

flamer kan niet tegen een mening :>
Leuk hé trouwens mensen op hun staart trappen. Gelukkig ken ik je niet ;)
tja als mensen de hele tijd met hun staart voor mijn voeten wapperen dan ga ik er inderdaad met beide voeten bovenop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Splinter Cell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:14:
[...]

Ik weet dat het al bekend was, maar ik zeg het toch weer:

Hier uit kan ik alleen maar concluderen, dat DX10 compleet mislukt is.

DX10 zou juist, voor meer performance moeten zorgen. Het tegendeel wordt weer eens bewezen. En de zogenaamde DX10 graphics kunnen, we ook via een simpele hack krijgen.

Waardeloos.
was inderdaad allemaal al bekend.. maar om te roepen dat dx10 mislukt is zal je mij niet horen zeggen
ik bedoel dx9 bestaat al een paar jaartjes en is in een veel verder stadium qua ontwikkeling dan dx10
ik snap je wel.. er is ons gamers heel wat belooft.. het zal nog wel wat jaartjes/maanden duren voordat de devs en programmeurs weten om te gaam met de dx10
net zoals ze nu omgaan met dx9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Outerspace schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:21:
[...]

Mee eens.

[...]

Spelen met Physics bestaat al een poos ;)

[...]

Ben ik het niet met je eens. Het gebruik maken van meerdere krachten is al ouder dan Crysis.

[...]

Wat inderdaad niet slecht nee :)

Maar om te zeggen dat het nou echt mijlpalen heeft neergezet. Niet echt.
Het is weliswaar een grafisch hoogstandje, maar de mijlpalen zijn imo toch al eerder neergezet.
Op grafisch gebied is er niet veel beter dan Crysis, op dit moment. Physics bestaan inderdaad al lange tijd, en het concept is zeker niet origineel. Het verhaal is niet slecht, maar er zijn betere. Maar het zijn al deze zaken samen die het een leuk game maken. Al die zaken zag je afzonderlijk eens in een game, in Crysis heb je het allemaal samen. Maar een mijlpaal wil ik het inderdaad niet noemen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het is een goede game (weliswaar met bugjes (maar ja, dat heeft elke game in het begin) en weinig updates als je het mij vraagt), dat hoor je mij ook niet zeggen :)

Alleen als ik een game moet gaan vergelijken met een totaal andere shooter, dan ben ik van mening dat het niet gaat. Om dan dingen aan te halen die gedeeltelijk achterhaalt zijn, dan gaat het helemaal niet werken :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Qua Physics vind ik dit spel reuze mee vallen. Vind het allemaal niet zo bijzonder.

En soms is het ook gewoon nep.

3 kogels en een palmboom pleurt om. Wil je een houten lat kapot knallen, die aan het dak vast zit. Dan wil dat niet. Maar je kunt hem wel er af slaan.

En dit spel, snakt naar een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

murky123 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:25:
[...]

was inderdaad allemaal al bekend.. maar om te roepen dat dx10 mislukt is zal je mij niet horen zeggen
ik bedoel dx9 bestaat al een paar jaartjes en is in een veel verder stadium qua ontwikkeling dan dx10
ik snap je wel.. er is ons gamers heel wat belooft.. het zal nog wel wat jaartjes/maanden duren voordat de devs en programmeurs weten om te gaam met de dx10
net zoals ze nu omgaan met dx9
Hier geloof ik allemaal niet meer zo in. Het spel is vanaf de grond opgebouwd. Dit is allemaal wel zovaak gezegd en ook tijdens de filmpjes.

Microsoft, Intel & nVidia hebben allemaal meegeholpen aan het spel, en ik had hier veel meer van verwacht. Het moest allemaal wel zo geweldig worden.

We hebben ellelange disccusies gehad hier op het forum, toen Crysis nog niet uit was. Dat we maar moesten wachten op een echte DX10 game, zoals Crysis. Want de games van toen, dat was allemaal maar geporte rommel en gepatch spul.

Maar goed, je denkt ook bij je zelf, heb je een dure DX10 kaart en een echte DX10 game voor je liggen, loopt het nog brak.

Je ziet het alweer, DX10.1 is in no-time aangekondigd, om de rommel op te lappen.

En verder had ik ook verwacht, dat het allemaal veel echter zou zijn. Dat hele dag en nacht cyclus, zit niet eens in de singleplayer mode. Wanneer je in het eerste level, voor het eerst de zon ziet opkomen. Ren maar eens in god mode over het strand heen. En kijk dan maar eens naar de zon, je ziet de zon, gewoon spontaan om gaan.

Wat ik hier mee wil zeggen is, dat het alleen maar donker/lichter wordt zodra je op een bepaald punt komt, in een level.

Hier komt geen real-time bij kijken. In de console kun je wel de tijd van de dag bekijken, maar dat heeft helemaal nergens invloed op.

Dit soort dingjes hadden ze wel beter kunnen uitwerken. En zeker na 3 jaar ontwikkeling.

Crysis is gehypt tot en met. Veel screens/video's gezien in de begin fase van het spel. Veel van dit alles, is niet meer terug te vinden in de full versie. En team verband is er al helemaal niet. Je wordt van hot naar gestuurd, om smerige klussjes op te knappen.

Nog iets doms:

spoiler:
In het laatste level, op het vliegdekschip, dan moet je het eerste monster kapot knallen. De hele tijd, worden er mannetjes doodschoten, door die alien(s). Maar er zit ook 1 mannentje, constant onder die grote alien. Die zit daar maar wat doeloos om zich heen te kijken, en wordt niet aangevallen. Lijkt wel of die niet bestaat....

Of meer neppe rommel:

Tornado's die stil blijven staan, of het regent in het vliegtuig 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Splinter Cell op 27-11-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
NeoMe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:54:
Denk dat die discussie vrij eindeloos zal zijn :)
Je hebt 100% Crysis FanBoy's & je hebt Anti-Crysis Hooligans :)
Beide partijen hebben standpunten waar de andere partij niet naar luistert :)

De een vind het leuk en de ander niet. Over Hype gesproken, heeft Crysis waargemaakt wat het heeft gezegt ? Denk van wel...Vette Grapics, Leuk Verhaal, Nano-Suit Idee...etc.

Maar Tweakers peilen zoiets denk ik anders:
- Grafisch
Dat absoluut! Zeker nog nooit zo'n spel gezien en nog nooit zo'n langzame ;) Maar mooi: dat vind ik het zeker en voor diegene die dat niet vinden, die zijn verwend
- Tecnisch
De physics zijn wel aardig, maar ik geloof dat ze in Max Payne 2 4 jaar geleden zeker zo goed waren, alleen nu zijn de details wat verder uitgewerkt
- Orgineel concept
Mwah: we herkennen het van FarCry
- Verhaallijn
Vind ik persoonlijk niks, weer met aliens, robots e.d. Geef mij maar een lekkere WO2'er! Kan ook prima met deze engine: tegen de Jappanners
- Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
Overhyped? Weet welke game pas echt overhyped is? Halo3.

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Illidan schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:43:
[...]

Weet wat welke game pas echt overhyped is? Halo3.
Ook ja. Ik denk eigenlijk dat elk spel met aardige graphics en dat wordt ontwikkeld door een studio met veel geld wel 'overhyped' te noemen is. Vooral EA games games zijn imho in 90% van de gevallen overrated, maar Crysis vind ik naast overrated ook overhyped. Halo 3 ook ja.

Leuke spelletjes, als je niets te doen hebt. Verslavend? Niet bepaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
leonpwner1 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:27:
[...]

Ook ja. Ik denk eigenlijk dat elk spel met aardige graphics en dat wordt ontwikkeld door een studio met veel geld wel 'overhyped' te noemen is. Vooral EA games games zijn imho in 90% van de gevallen overrated, maar Crysis vind ik naast overrated ook overhyped. Halo 3 ook ja.

Leuke spelletjes, als je niets te doen hebt. Verslavend? Niet bepaald...
The Sims 2 meer iets voor jou? (valt in die 10% EA non-overrated) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Illidan op 27-11-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Illidan schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:46:
[...]

The Sims 2 meer iets voor jou? ;)
Omdat...? 8)7

Dat is trouwens een spel van EA, een zwaar uitgemelkt.

Overigens vind ik wel dat murky, en jij in dit geval, wat volwassener kunnen reageren in plaats van direct maar weer op de man te spelen met offtopic onzin. Zoals ik eerder zei lijken Crysis fans geen discussie te kunnen voeren of durven aan te gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Avalaxy op 27-11-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
leonpwner1 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:48:
[...]

Omdat...? 8)7

Dat is trouwens een spel van EA, een zwaar uitgemelkt.

Overigens vind ik wel dat murky, en jij in dit geval, wat volwassener kunnen reageren in plaats van direct maar weer op de man te spelen met offtopic onzin. Zoals ik eerder zei lijken Crysis fans geen discussie te kunnen voeren of durven aan te gaan.
Dude, grow up, niet zo janken, was een grapje.

Waarom zou iemand in hemelsnaam met jou een discussie willen voeren waarom hij of zij een spelletje wel of niet leuk vindt 8)7
Dan krijg je een welles/nietes spelletje, nee dat heet pas discussie 8)7

Er zijn hier meerdere mensen geweest die hebben aangegeven waarom ze Crysis verslavend vinden, of juist niet verslavend maar zwaar bagger, dat is meer dan afdoende. Dat jij het niet leuk vindt/er niet onder de indruk van bent/Sims2 grafisch meer van geniet etc moet je zelf weten. We hoeven jou (of iemand anders) toch niet over te halen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben veel mensen nog nooit van marketing gehoord. Elke game wordt gehyped dat is niet meer dan logisch , je wilt tenslotte dat het wordt verkocht. De 1 zal dat wat meer doen als de ander afhankelijk van o.a het budget wat je hebt.

Als je daar als consument niet doorheen kan prikken dan is dat je eigen schuld. Als we alles moeten geloven wat er wordt gezegd dan hadden we nu foto realistische virtual reality games gehad etc etc.

Veel mensen verwachten te veel en als dat dan niet voldoet aan de verwachtingen die ze zelf hebben gemaakt is het een kutgame en rammelt het aan alle kanten.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Illidan schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:58:
[...]

Dude, grow up, niet zo janken, was een grapje.

Waarom zou iemand in hemelsnaam met jou een discussie willen voeren waarom hij of zij een spelletje wel of niet leuk vindt 8)7
Dan krijg je een welles/nietes spelletje, nee dat heet pas discussie 8)7

Er zijn hier meerdere mensen geweest die hebben aangegeven waarom ze Crysis verslavend vinden, of juist niet verslavend maar zwaar bagger, dat is meer dan afdoende. Dat jij het niet leuk vindt/er niet onder de indruk van bent/Sims2 grafisch meer van geniet etc moet je zelf weten. We hoeven jou (of iemand anders) toch niet over te halen? 8)7
Zeg ik dat dan? Wat jullie doen is mensen flamen om hun mening, kom dan tenminste met valide argumenten in plaats van bullshit. Dan kun je net zo goed niets zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Ik vind Crysis wel een mijlpaal : zowel grafisch als gameplay technisch; en dan heb ik het met name over de singleplayer : MP kan idd nogal uitgebreid worden (extra game types).

Het is een FPS, en laat net de 2 belangrijkste dingen voor een FPS helemaal subliem uitgewerkt zijn : de gfx en de feel. Grafisch is het gewoon het beste momenteel (overall gezien) en kom niet met CoD4 aankakken, want die is misschien wel net zo sfeervol, maar kan niet toppen aan de overall look van Crysis.

Kwa feeling klopt ook gewoon alles; net als Quake 1 vroegah : je staat waar je staat in de wereld en het schieten klopt voor mijn gevoel gewoon; tuurlijk is dit meestal wel goed bij de betere schooters; maar bij Crysis vind ik het net even iets lekkerder aanvoelen als bij bv een Bioshock.

Daarbij vond ik het verhaal helemaal niet zo slecht zoals sommigen beweren : je loopt non-stop met een flink arsenaal rond; wees blij dat ze met Cinematische tussenstukjes een relatief geloofwaardig en creatief verhaal neerzetten (vooral in het begin van het level als je die VTOL moet gaan besturen : heel strak geanimeerd!)

MP is bij een FPS meestal ook wel belangrijk en gelukkig vind ik m'n ding helemaal bij de Instant Action mode. Lekkere snelle acties; waarbij slim gebruik/timing van je suit cruciaal is!

Gewoon weg heerlijke game :)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Splinter Cell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:43:
[...]

Maar goed, je denkt ook bij je zelf, heb je een dure DX10 kaart en een echte DX10 game voor je liggen, loopt het nog brak.

Je ziet het alweer, DX10.1 is in no-time aangekondigd, om de rommel op te lappen.
Ja maar moet je eens luisteren.

Ze hebben van tevoren duidelijk verkondigd dat het spel en de engine ontworpen waren voor toekomstige hardware. Dat is luid en duidelijk gezegd dus dan moet je niet gaan zeuren dat je dure DX10 kaart het niet perfect doet :P

Dan had je moeten wachten, zoals ik ook gedaan heb.
Ik ga pas inkopen zodra DX10.1 compatible hardware uit is, die dan ook zeer wss Crysis zal vloeren.
Daarnaast wist je ook van tevoren dat DX10 (belachelijk) snel door DX10.1 vervangen zou worden.

Ati kon wel aan de eisen van wat nu DX10.1 wordt voldoen, Nvidia niet.
Dus heeft Microsoft met Nvidia een deal gesloten; we brengen eerst een gestripte versie van DX10 uit... en die noemen we dan wel DX10 maar per Q1 2008 brengen we de volledige software uit onder de naam DX10.1 of jullie er dan nou wel of niet aan kunnen voldoen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Was iemand deze al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo... is het je ook al opgevallen dat er mannetjes in groene pakken rondlopen?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

8)7 Wist je dat het verhaal zich afspeelt op een Eiland ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:45:
[...]

zo... is het je ook al opgevallen dat er mannetjes in groene pakken rondlopen?

;)
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Nou sorry hoor dat ik een headline op een krantje zie.... Kon zo snel in dit topic geen vermelding zien.

whatever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximilian
  • Laatst online: 14-09 13:15

Maximilian

You've been Maxxed...

Hello Guys,

Ik heb net een nieuw systeem (zie de specs "Killall-Phobax" in me sig)

Ik ben een beetje benieuwd of het een beetje klopt.

Draai nu Crysis op:
1440x900 DX10 Very High Specs.

Heb ff een tijdje zitten benchen en clocken nu kom ik op dit uit:

Eerste paar runs waren nog op alles stock en op 1024 met alles medium

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
Running GPU benchmark 1
Results will depend on current system settings
Druk op een toets om door te gaan. . .
Running...
==============================================================
TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s)
!TimeDemo Run 0 Finished.
    Play Time: 44.82s, Average FPS: 44.63
    Min FPS: 28.63 at frame 1970, Max FPS: 64.85 at frame 1660
    Average Tri/Sec: 32109512, Tri/Frame: 719538
    Recorded/Played Tris ratio: 1.27
!TimeDemo Run 1 Finished.
    Play Time: 41.01s, Average FPS: 48.77
    Min FPS: 28.63 at frame 1970, Max FPS: 75.69 at frame 88
    Average Tri/Sec: 35426020, Tri/Frame: 726381
    Recorded/Played Tris ratio: 1.26
!TimeDemo Run 2 Finished.
    Play Time: 40.98s, Average FPS: 48.80
    Min FPS: 27.98 at frame 1953, Max FPS: 75.69 at frame 88
    Average Tri/Sec: 35454636, Tri/Frame: 726498
    Recorded/Played Tris ratio: 1.26
    Play Time: 110.04s, Average FPS: 18.18
    Min FPS: 12.86 at frame 149, Max FPS: 20.77 at frame 868
    Average Tri/Sec: -8351539, Tri/Frame: -459496
    Recorded/Played Tris ratio: -1.99
    Play Time: 106.06s, Average FPS: 18.86
    Min FPS: 13.24 at frame 137, Max FPS: 22.39 at frame 862
    Average Tri/Sec: -8669174, Tri/Frame: -459741
    Recorded/Played Tris ratio: -1.99
    Play Time: 102.55s, Average FPS: 19.50
    Min FPS: 13.88 at frame 142, Max FPS: 22.51 at frame 872
    Average Tri/Sec: -8953959, Tri/Frame: -459095
    Recorded/Played Tris ratio: -2.00
    Play Time: 100.16s, Average FPS: 19.97
    Min FPS: 13.92 at frame 142, Max FPS: 23.10 at frame 874
    Average Tri/Sec: -9172665, Tri/Frame: -459355
    Recorded/Played Tris ratio: -2.00
!TimeDemo Run 1 Finished.
    Play Time: 96.77s, Average FPS: 20.67
    Min FPS: 13.92 at frame 142, Max FPS: 23.80 at frame 867
    Average Tri/Sec: -9231495, Tri/Frame: -446669
    Recorded/Played Tris ratio: -2.05
!TimeDemo Run 2 Finished.
    Play Time: 96.72s, Average FPS: 20.68
    Min FPS: 13.92 at frame 142, Max FPS: 23.80 at frame 867
    Average Tri/Sec: -9190968, Tri/Frame: -444455
    Recorded/Played Tris ratio: -2.06
Druk op een toets om door te gaan. . .

Is dit normaal als mijn 8800GTX op 648/1518 GPU en 999 Mem loopt?
Cpu 6400+ dual loopt nog stock 3.21ghz (trying to figure out AM2) en mem ook nog stock op 800 4-4-4-12
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!