Niet als je 50x doodgaat door rocketspammers in heli's.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:32:
[...]
Goh... en jij was nog wel zo enthousiast over dit spel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet als je 50x doodgaat door rocketspammers in heli's.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:32:
[...]
Verwijderd
Tja, ik kan ook ''denken'' dat het lekker speelt, maar wees nou eerlijk onder de 45 fps is niet lekker speelbaar, voor de kracht van mijn PC wil ik wl graag 60 fps hebben, anders is het spel gewoon niet goed/te zwaar, andere games kunnen het wel namelijk (EN peformance EN eyecandy)...Chainsaw schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:34:
wat loop nje nou te blaten met 60 fps ???
das echt helemaal nergens voor nodig.
ik draai em op 25 fps ofzo en heb totaal heen last dat opeens de enemy een meter opzij staat ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 18:59 ]
Sommige mensen zijn nu één keer traag van begripVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:32:
[...]
Tomorrow is not today!
Absoluut, ik denk ook dat ze er mooie games mee kunnen maken, maar Crysis is helaas te veel gehyped. Hij kon uiteindelijk ook alleen maar tegenvallen. Hopelijk wordt Far Cry 2 (die geen cry engine gebruikt trouwens...Toch??) wel wat ik denk dat hij gaat worden.Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:59:
Maar met die Cry engine kunnen ze leuke spellen maken denk ik.
Tomorrow is not today!
Cod4 was helemaal huilen met de pet op. Alleen vind ik Crysis zeker een goede game. Maar vind ik het echt onacceptabel dat ze sloom patchen, want zeg nu zelf, na 3 maanden beta mag je dat soort foutjes wel onderhand verholpen hebben.Spacey23 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:58:
[...]
Sommige mensen zijn nu één keer traag van begrip
Nee, het is mijn spel ook niet. Doe mij ook maar Cod4, die heeft tenminste een noemenswaardige MP die je niet na een paar uur in de sloot smijt
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Verwijderd
lol echt weer fanboy reactie ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:00:
Pffff, wat een gezeik over dat crysis er niet mooi uit ziet.
Ja ik speel op 1024 * 768 zonder AA en AF en alles op medium en het ziet er niet mooi uit....nee duuuuh!!!!
Das het zelfde als zeggen dat je ferrari enzo niet hard gaat omdat ie bij half gas niet zo hard gaat als je had gedacht, trap het gas vol in en je piept wel anders. Zet bij crysis alles op very high en je hebt gewoon de mooiste graphics die er op dit moment zijn bij welke game dan ook. Uiteindelijk denk ik wel dat crysis te ver voorop loopt, getuige het feit dat geen enkele computer is die crysis aan kan. maja......een ferrari enzo is ook geen kut auto omdat je maar 120 mag.
Het feit dat mensen het hebben over het ontbreken van een been als je naar beneden kijkt of het ontbreken van golven zegt mij genoeg.......dat is zoeken naar gebreken en die zullen er de komende 100 jaar nog zijn.
Dat er gesproken wordt over dat COD4 wel vernieuwend is en crysis niet slaat natuurlijk ook nergens op. Hoe dynamisch de hele wereld van crysis is ben ik nog bij geen 1 andere game tegengekomen en draagt enorm veel bij aan de gameplay.
Na het spelen van crysis vond ik cod4 helemaal niks meer. De statische "gangen levels" waar je bij cod4 doorheen loopt konden mij geen 1 moment meer interresseren. Je hebt bij cod 4 geen enkele bewegingsrijheid en je hebt het gevoel alsof je in een film zit waar jij als speler 0,0 invloed op hebt. Je kan net zo goed de film saving private ryan opzetten.....dan heb je ook nog mooiere graphics.
[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-11-2007 20:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 23-11-2007 20:44 ]
ben geen fan, dat is het hem juist. Ben objectief. Maar dat de Crysis Multiplayer zuigt is gewoon een feit. Daar valt weinig aan te discussieren. Dus voor MP moet je bij CoD4 zijn automatisch, zo denk ik erover althans.Zamorano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:43:
CoD4 is overigens ongetwijfeld een goed spel, ik vind er persoonlijk alleen geen bal aan.
Voor de fans daarvan zal ook wel een topic zijn neem ik aan.
[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-11-2007 20:50 ]
Ga jij lekker fraggen joh je op 800*600 alles op low met 80 fps settings.. en geen mieter geven om de belevenis....Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:43:
Het spijt me zeer maar ik heb in Crysis nog niet een jungle gevecht in multiplayer mogen meemaken...allemaal saaie grauwe nietszeggende levels. Met wat trapjes en toestanden, verder weinig bijzonders. En tja dat over die was die ophangt bij CoD4 dat vind ik dan weer zo'n mierenneukerij. Dat doet helemaal niet terzake m.b.t. de gameplay vind ik zelf. Wij laten ons veel te gek maken door al die marketing zeik met graphics terwijl graphics altijd op de 2e plaats komen. Het keiharde bewijs heb ik nu zelf gezien. Ik verwachtte veel van Crysis, veel meer mogelijkheden etc. etc. klinkt mooi maar wat is nu de uiteindelijke kracht daarvan in de gameplay? Niks, een gameplay moet niet te vergezocht zijn. Bij CoD4 is alles lekker overzichtelijk, duidelijk. En je kunt er heel goed skills opbouwen in zo'n spel. Nog niet te spreken over het hele clan/tournament gebeuren. Daar zal CoD4 gewoon domineren denk ik zelf. En daarnaast vind ik de engine van CoD4 echt goed hoor, enige minpuntje vind ik de lucht/wolken. Dat is bij Crysis natuurlijk schitterend maargoed. Wat heb je eraan als je naar een zonnetje en wat vogels gaat kijken? Leuk voor ff maar na 5 minuten ben ik dan al verveeld. Ik wil gewoon lekker fraggen, en de mappen bij CoD4 zijn net niet te groot en net niet te klein, lekker veel doorgangen dus gecampt wordt er al een stuk minder. Wat willen we nou nog meer?
Ik heb het hier over de MULTIPLAYER he...Singleplayer zal Crysis vast een schitterend spel zijn. Iedereen praat maar steeds over de singleplayers...beetje vreemd aangezien er ook op MP gebied wel wat verwachtingen waren maar daar is dus niks van over. Maar idd als singleplayer game een TOP game. En waar haal je vandaan dat ik op 800x600 speel met alles low? Ik wil gewoon een speelbare framerate, 20 fps is in een MULTIPLAYER NIET speelbaar. Echt niet gewoon. 30/40 fps wil ik wel minimaal in een multiplayer game.murky123 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:51:
[...]
Ga jij lekker fraggen joh je op 800*600 alles op low met 80 fps settings.. en geen mieter geven om de belevenis....
dan ga ik wel lekker op mijn manier sneaky een vijand vanachter bij zijn stot grijpen en als menselijk schild gebruiken..
of nee.. wat als ik nu met mijn sniperrifle dat benzinetankje achterop die jeep kapot schiet? zal dan de jeep opblazen en de 3 vijanden mee de luchtin??
shit zweeft er al weer een hele tijd zon kutmug om mijn hoofd..
Ik geef je 5 euro, dan heb ik nog wat voor de handelMisanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:48: Als iemand mijn Crysis wil kopen voor 30 e dan graag, nog helemaal nieuw incl bonnetje van de Media Markt
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Nja ieder z'n mening he. Ik kan mezelf wel blijven herhalen zoVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:57:
@Misanthrope
Vind het wel grappig dat je jezelf objectief noemt, zo kom je namelijk totaal niet over.
Sowieso vind ik het raar dat mensen over de perfomance klagen, als je gewoon de moeite neemt om het een beetje te tweaken draait het perfect en ziet het er geweldig uit. Daarnaast is crysis vele malen mooier dan iedere andere game die nu uit is, waardoor het niet zo raar is dat het meer van je videokaart vraagt.
Is fan een negatief woord dan? Fan is toch gewoon liefhebber, en dat impliceert toch niet dat je nergens anders meer liefhebber van kunt zijn? Fan is nog altijd iets anders dan fanboy.Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:48:
[...]
ben geen fan, dat is het hem juist. Ben objectief. Maar dat de Crysis Multiplayer zuigt is gewoon een feit. Daar valt weinig aan te discussieren. Dus voor MP moet je bij CoD4 zijn automatisch, zo denk ik erover althans.
[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 23-11-2007 21:06 ]
Ok wil het topic ook niet vervuilen ofzo, maar teleurstelling kan toch wel lijden tot wat frustraties. En die mogen anderen ook best horen zodat ze weten waar ze aan toe zijn.Zamorano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:05:
[...]
Is fan een negatief woord dan? Fan is toch gewoon liefhebber, en dat impliceert toch niet dat je nergens anders meer liefhebber van kunt zijn? Fan is nog altijd iets anders dan fanboy.
Crysis multiplayer zuigt vanuit jouw beleving, ok, point taken. Dan hoeven we het daar niet meer over te hebben. Je blijft dingen maar herhalen die absoluut niets nieuws bijdragen aan enige discussie.
Ja, uiteraard.Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:08:
[...]
En die mogen anderen ook best horen zodat ze weten waar ze aan toe zijn.
Verwijderd
Weet je... je kan in elk geval zeggen dat je veel reacties uitlokt... en bij een gemiddelde stupide (fan/boy) reactie zou dat niet gebeurd zijn ...dus je raakt hoe dan ook een gevoelige snaar!Zamorano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:10:
[...]
Ja, uiteraard.
Maar ik denk dat je kritiek zo wel duidelijk is.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 21:46 ]
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Verwijderd
Als je reacties uitlokt betekend dat niet dat wat je zegt waar is.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:43:Weet je... je kan in elk geval zeggen dat je veel reacties uitlokt... en bij een gemiddelde stupide (fan/boy) reactie zou dat niet gebeurd zijn ...dus je raakt hoe dan ook een gevoelige snaar!
Wat een onzin, crysis heeft ook geweldige gameplay. Dat cod4 lelijker is zorgt er niet automatisch voor dat de gameplay ineens geweldig is.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:43:Nogmaals... mijn cod4 maar afgestoft, (en mijn crysis opgepoetst)... door jou blijf ik in dubio wat ik het belangrijkste vind ... graphics, of de gameplay (ik haat dat wooord!!!)
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
ho meddle... ik zeg ook niet dat de gameplay beter is ... helemaal niet zelfs!Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:00:
[...]
Als je reacties uitlokt betekend dat niet dat wat je zegt waar is.
[...]
Wat een onzin, crysis heeft ook geweldige gameplay. Dat cod4 lelijker is zorgt er niet automatisch voor dat de gameplay ineens geweldig is.
Verwijderd
oops again... moet toch duidelijker aangeven wat ik bedoel:MOAW schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:35:
Beetje triest om hier games aan te bieden terwijl een mod dit toch gaat editten, het is alleen de vraag wanneer.
Dat mensen helemaal verliefd zijn op Cod4 dat kan, leuk voor ze en ik wens ze nog alle plezier toe ook. Maar je moet wel nagaan dat de helft daarvan mediocore spelers zijn met mindere pc's. En vinden cod4 op medium fijners spelen/eruit zien als Crysis op medium. Dat er mensen zijn met Über pc's merk je vooral op fora's etc. Dat soort mensen zullen toch eerder Crysis gaan spelen omdat hun ook echt de game fatsoenlijk kunnen draaien. Dit neemt natuurlijk niet weg dat de gameplay van Crysis heel erg goed in elkaar steekt.
En voor de mensen die zeggen dat de gameplay niet goed is, zouden eens 2 á 3 uur moeten spelen op verschillende manieren (MP). Dan merk je echt hoeveel vette momenten de game online telt. Alleen word dit af en toe verpest door bugs en mensen die niet weten hoe je wél moet spelen (rocketn00bs).
Dus mijn advies is: geef je mening over de game uit een neutraal standpunt, plaats het hier en ga daarna verder met de game die je wél bevalt. Ga niet op mensen in als ze het eens of oneens zijn met je, dit leidt tot oneindige discussies.
Verwijderd
Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaidVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:24:
Komt er denk ik op neer dat als je een hersenloze multiplayer fps-shooter wil spelen dat je beter af bent met cod4 of cod2 of cod1 of 1 van die andere 100.000 games die allemaal hetzelfde zijn. Niks mis mee verder want dat kan ook leuk zijn maar het heeft helemaal niks vernieuwends ten opzichte van de vorige cod's.
Crysis is denk ik meer gericht op de single-player en dit spel staat op zichzelf, er is verder geen 1 game die hiermee te vergelijken valt. Over de multi-player kan ik niet oordelen omdat ik dit nog niet gedaan heb maar ik kan me voorstellen dat dit wat minder is door de wat te lage fps.
Die vissen zijn leuke extra'tjes, maar kijk eens naar de sfeer die het totaalplaatje uitstraalt, dus som even dit op :Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:21:
[...]
Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaid
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Daar heb je ook gelijk in! Dat vind ik ook mooi aan Crysis. Bij CoD4 is het idd wat erg uitgestippeld allemaal, je MOET in de richting lopen die je gezegd wordt. Althans bij de 1e 2 missies zo want ben niet verder gekomen aangezien de MP zwaar ownt_Apache_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:34:
[...]
Die vissen zijn leuke extra'tjes, maar kijk eens naar de sfeer die het totaalplaatje uitstraalt, dus som even dit op :
- Relatief slimme AI
- Veel dingen kunnen kapot, je moet in een specifiek level ook objecten verplaatsen om verder te kunnen komen, komt ook op het onderstaande puntje terecht.
- Afwisselende levels
- Sfeervolle en spanningsverhogende muziek
- 5.1 geluid, wanneer ik via mijn set speel hoor ik alles, wanneer ik via mijn oordopjes speel alleen wat achter mij gebeurd, dus 5.1
- inmens grote levels lijden tot verschillende gameplay's
Wat ik vervelend vind in andere shooters, is dat je een missie via een relatief vast patroon moet doorlopen, bij Crysis heb je heel veel keuzes, dat vind ik gewoon mooi, Veel graphische meuk, veel sfeer, veel tactiek, vind het heerlijk wegspelen
[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-11-2007 13:43 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Henkus op 24-11-2007 14:27 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Je speelt zeker onder Vista?Henkus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:27:
Ik ben bij de chapter : Last Stand en ik ben er gewoon mee gestopt:
8 fps en dat op een overgeklokte 8800GTX met niet eens alles op high![]()
![]()
![]()
![]()
OK de levels zijn mooi, maar als je levels maakt , zoals "the last stand" die gewoon 3 to 4 meer eisen dan de andere gewone eiland levels, moet je toch vind ik even terug naar de programmeer school.
Ik kon redelijk tot goed spelen met 25-30 fps met eventueel een dipje naar 20 fps, maar bijna constant 8 fps is echt belachelijk, zeker als je bekijkt dat ik nou niet het meest langzame systeempje heb.
Ik ga nu maar eens COD4 spelen, kijken hoe dat weg speelt
Verwijderd
Je weet het snel genoeg als je SLI uitschakeld in het Nvidia Control Panel, of gaat dat niet zo makkelijk?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:42:
Volgens mij werkt sli wel alles op verry high dx10 zonder AA 1280x800 niet onder de 30fps max 60fps
Nee, heb ik niet geprobeerd. Ik speel onder good old XP
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Jah waar ik normaal met sli sta heb ik 50-60 fps en op dezelfde plek zonder sli 33fps_Apache_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:57:
[...]
Je weet het snel genoeg als je SLI uitschakeld in het Nvidia Control Panel, of gaat dat niet zo makkelijk?
* _Apache_ heeft zelf geen SLI.
Zet je settings dan even op medium (shaders high) voor het laatste level... dan haal je met je 8800 echt wel meer fps hoor. Ik heb em gisteren net uitgespeeld op mijn veel langzamere kaart.Henkus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:27:
Ik ben bij de chapter : Last Stand en ik ben er gewoon mee gestopt:
8 fps en dat op een overgeklokte 8800GTX met niet eens alles op high![]()
![]()
![]()
![]()
OK de levels zijn mooi, maar als je levels maakt , zoals "the last stand" die gewoon 3 to 4 meer eisen dan de andere gewone eiland levels, moet je toch vind ik even terug naar de programmeer school.
Ik kon redelijk tot goed spelen met 25-30 fps met eventueel een dipje naar 20 fps, maar bijna constant 8 fps is echt belachelijk, zeker als je bekijkt dat ik nou niet het meest langzame systeempje heb.
Ik ga nu maar eens COD4 spelen, kijken hoe dat weg speelt
[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 24-11-2007 15:13 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Doet eens search...detonated schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:56:
hoe kan ik kiezen tussen DX9 en DX10 in deze game, gaat dat gewoon automatisch als je het bijv op very high zet?
of moet ik iets veranderen in en setup bestandje ofzow?
Verwijderd
Klikken met rechtermuisknop op het opstart icoontje van crysis daar kun je kiesen tussen dx 9 en 10detonated schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:56:
hoe kan ik kiezen tussen DX9 en DX10 in deze game, gaat dat gewoon automatisch als je het bijv op very high zet?
of moet ik iets veranderen in en setup bestandje ofzow?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:13:
Maar nog steeds ben ik geen (hand)nucleair wapen tegen gekomen. Wie kan me dat vertellen. Want ik wil die mega-bang wel eens meemaken
Je hoeft de vijand maar even in je crosshair te hebben waarna ze wit oplichten. Rechtermuisknop, klaar.murky123 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:46:
kan iemand mij uitleggen hoe dat " build in autolock-on system" werkt in een V-TOL ?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:13:
nou, volgens mij ben ik in het laatste level:spoiler:. Maar nog steeds ben ik geen (hand)nucleair wapen tegen gekomen. Wie kan me dat vertellen. Want ik wil die mega-bang wel eens meemakenvliegdekschip, we hebben een kernbom naar dat gevaarte gestuurd en nu komen die blauwe griezels op het vliegdekschip en ik ben bijna klaar met die blauwe beesten neerschieten
[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 24-11-2007 19:39 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 19:55 ]
Verwijderd
Nee, want als die zwarte strepen weg zouden zijn, dan zou het plot verteld worden en dan zouden er erg veel GoT's mij willen torpederenVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:45:
Kunnen die zwarte strepen ff weg wat dat is zwaar iritant
Verwijderd
of selecteer het, dan zie je het ookVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:30:
[...]
Nee, want als die zwarte strepen weg zouden zijn, dan zou het plot verteld worden en dan zouden er erg veel GoT's mij willen torpederen
Maar als je wilt weten wat er onder die zwarte strepen staat... klik dan op 'view'... maar u is gewaarschuuwd, het verklapt/spoilt het verhaal..
[ Voor 5% gewijzigd door glangeveld op 24-11-2007 23:33 ]
[ Voor 131% gewijzigd door Illidan op 25-11-2007 01:37 ]
Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802
Illidan schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:27:
Die spoilers zijn idd soms erg irri, als snap ik de noodzaak hier wel van
Ben nu bijna uitgespeeld, alles op low, met een 7600GT en een E6600 zit ik vaak genoeg rond de 30 FPS, met zo nu en dan drops naar 15-20, maar die zijn erg kortstondig. Dus absoluut wel te spelen op low.
spoiler:laatste stuk, monster op 't dek is dood, alle rondzwervende beestjes ook. Nu moet ik aan boord van een VTOL stappen, Helena en Psyco wachten op me. Maar dat vliegtuig zweeft boven het water, hoe kom ik daar aan boord???
Thnx! Zelf gevonden zojuist!Acid_Burn schreef op zondag 25 november 2007 @ 02:13:
[...]
spoiler:Gewoon er naartoe lopen.. als je dichtbij genoeg bent, neemt het spel het over
Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802
[ Voor 9% gewijzigd door DesertShooter op 25-11-2007 11:27 ]
DesertShooter schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:24:
spoiler:Ik krijg die verdomde tac-gun echt niet gelockt, heb alles geprobeerd, alles is dood maar hij wil niet locken in de buik van dat kreng. Pic: klik!
Verder echt een top spel, hoewel het eerste deel leuker was dan het tweede.
[ Voor 3% gewijzigd door Illidan op 25-11-2007 11:51 ]
[ Voor 37% gewijzigd door murky123 op 25-11-2007 12:43 ]
Na elk gevecht gewoon even hoveren, de schade die je hebt gaat heel langzaam weer omlaag.murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:40:
crysis crashed bij mij steeds als je restart level kiest ingame..
heeft iemand voor mij een savegame net na die waardeloze VTOL missie
ik kom er maar niet doorheen en dat vliegen begint me al aardig uit de keel te hangen
of heeft iemand tips om mij en beetje opweg te helpen..
ik vind er niet zo heel veel aan om in zon ding te vliegen en maar hopen dat een alien voor je vizier langsvliegt en dat je dan optijd je missile afvuurt
VTOL besturen alsof in een dogfight.. is niet mijn ding
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Illidan schreef op zondag 25 november 2007 @ 02:19:
[...]
spoiler:Nomad: "lock onto his position, we're going back"
hehehehe kijk nu al uit naar het vervolg
Verwijderd
of die is gewoon veel rotter dan "andere" spellen omdat er al na 3 dagen moet worden gepatched.MOAW schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:30:
Geef mij maar Unreal Tournement 3, die game is 3 dagen uit en er is nu al een patch voor. Dat noem ik pas luisteren naar de community.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
ik heb deze setting van Kain geprobeerd maar ik zie geen verschil hoor.Als je hele mooie screenshots wilt dan moet je maar eens r_EyeAdaptationBase=1.5 of onder de 1.0 uitproberen. Dat maakt het wel onrealistisch maar geeft hele sfeervolle beelden in het donker met mooie blauwe gloed op rotsen en zo.
Ook deze tweak van MOAW doet bij mij weinig..Net even zitten testen, bewegende wolken krijg je door:
r_CloudsUpdateAlways=0
op
r_CloudsUpdateAlways=1
te zetten, alleen snoept dit 3-10FPS op! Dan maar af laten.
Nu even XF-I tweaks erin doen.
[ Voor 29% gewijzigd door melly op 25-11-2007 13:15 ]
murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:40:
crysis crashed bij mij steeds als je restart level kiest ingame..
heeft iemand voor mij een savegame net na die waardeloze VTOL missie
ik kom er maar niet doorheen en dat vliegen begint me al aardig uit de keel te hangen
of heeft iemand tips om mij en beetje opweg te helpen..
ik vind er niet zo heel veel aan om in zon ding te vliegen en maar hopen dat een alien voor je vizier langsvliegt en dat je dan optijd je missile afvuurt
VTOL besturen alsof in een dogfight.. is niet mijn ding
Illidan schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:50:
[...]
spoiler:Voor de duidelijkheid; de twee zijkanten heb je al aan fladderen geschoten met de tac-gun?
Ik denk dat je even geduld moet hebben, ten eerste gaat het locken niet meteen (je moet de gun er een paar sec op gericht houden), ten tweede moet je eerst misschien wat rondlopen om iets te triggeren. Bij mij lukte dit wel in één keer.
[ Voor 61% gewijzigd door murky123 op 25-11-2007 14:39 ]
Geslagen met je vuisten met Maximum Strength?eppie schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:36:
Ik moet nu benedendeks naar de reactor. Echter kom ik voor een dichte branddeur welke groen brand. Er achter hoor ik iemand schieten maar die deur krijg ik maar niet open. met schieten en slaan ook niet. iemand een idee
Verwijderd
Als ik multi-player spellen speel ben ik ook niet zo veel eisend. Het belangrijkste vind ik dan dat het lekker loopt (Fps) en dat de de levels goed in elkaar zitten. De gameplay maak je dan met elkaar. Of er dan geen animatie bij het openen van een deur zit of dat er krabben op het strand lopen maakt mij niet zo veel uit. Bij het spelen van single-player ben ik wel wat veel eisender.Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:21:
[...]
Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaid
Jij hebt duidelijk het verhaal niet goed gevold. Deze dingen die je noemt zijn niet waar, ze kloppen gewoon.murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:58:
verhaal technisch in de singleplayer mis ik nog het een en ander.....
ergens verderop en in iedergeval op die carrier kom je je teammaat weer tegen die aan het begin van de game ondersteboven aan een boom hing met een groot gat in zijn rug...en gevaporized werd door prophet (je andere teammaat)?????
op die carrier vertellen ze ook dat prophet is doorgedraaid en terug wil naar het eiland ????
2 dingen die mij opvielen en verhaal tecnisch niet echt kloppen met het geen wat je voorgeschoteld krijg..
Je zou eens het topic door moeten lezen, en de search gebruiken...Loona35 schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:56:
Vraag:
Ik heb demo geprobeert. Als ik bij de opties kijk zie ik dat er naast video quality HIGH ook de mogelijkheid bestaat voor ULTRA. Dit is echter grijs, dus ik kan het niet eens proberen.
Wat is hiervan het idee? Dat het niet werkt in de demo? Want als ik ULTRA niet kan proberen op een 8800GTS 640mb, 4gyg ram etc. dan snap ik het even niet
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ultra is er niet, Very High wel (dit is al 100x gezegd inmiddels *zucht*) en dit kan alleen in Dx10 via het menu (ookal 100x gezegd *nog een zucht*).Loona35 schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:56:
Vraag:
Ik heb demo geprobeert. Als ik bij de opties kijk zie ik dat er naast video quality HIGH ook de mogelijkheid bestaat voor ULTRA. Dit is echter grijs, dus ik kan het niet eens proberen.
Wat is hiervan het idee? Dat het niet werkt in de demo? Want als ik ULTRA niet kan proberen op een 8800GTS 640mb, 4gyg ram etc. dan snap ik het even niet
Idd *zucht*MOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:05:
[...]
Ultra is er niet, Very High wel (dit is al 100x gezegd inmiddels *zucht*) en dit kan alleen in Dx10 via het menu (ookal 100x gezegd *nog een zucht*).
En jou GTS trekt Very High toch niet, ook dit is al 100x gezegd.Lees het topic eens door. (of vorige)
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:12:
wel op 800x600 maar goed wie speeld speelt game's op die resolutie ghehe
[ Voor 15% gewijzigd door Avalaxy op 25-11-2007 17:12 ]
die "teammaat" begint tegen Nomad te praten als je weer op die carrier bent en ze hebben daar 1 alien. en die chick onder de paraplu..MOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:02:
[...]
Jij hebt duidelijk het verhaal niet goed gevold. Deze dingen die je noemt zijn niet waar, ze kloppen gewoon.
Die "teammaat" kom je niet meer tegen, dus ik vraag me af hoe je erbij komt. Prophet wil terug naar dat eiland ja, wat is er mis mee?
[ Voor 11% gewijzigd door murky123 op 25-11-2007 18:08 ]
Het Delta Force team bestaat uit 4 man:murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:04:
[...]
die "teammaat" begint tegen Nomad te praten als je weer op die carrier bent en ze hebben daar 1 alien. en die chick onder de paraplu..
volgens mij kom je hem zelfs eerder tegen maar dat weet ik niet meer zeker.... ik kan verward zijn met een andere identieke teammaat die dan is blijven leven.. maar ik zit nu screens te bekijken van dat hij ondersteboven aan die boom hangt en tegen mij praat op de carrier..
het zouden broers kunnen zijn....
ik roep ook niet dat wat ik zeg waar is..... deze dingen vielen mij op.. dat is wat ik vertel...
ik zet er toch vraagtekens bij.... dat zie je toch ook staan...
en als ik vraagtekens zet bij mijn beweringen. hoe moet de lezer dat interpeteren dan??
lesje begrijpend lezen is hier wel op zijn plaats![]()
toch hou ik wel van je hoor!!
..
Verwijderd
Verwijderd
Ehh nee.Angeloonie schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:12:
[...]
Het Delta Force team bestaat uit 4 man:
Aztec: gaat dood in level 1 (Mexicaans/Spaanse dude)
Psycho: die zie je weer op de carrier en zo nu en dan tijdens het spel (Britste/Ierse dude)
Prophet: zelfde als Psycho, zo nu en dan kom je hem tegen (Neger)
Nomad: dat ben jij dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Me_Again op 25-11-2007 19:02 ]
ohja, zie jeVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:24:
[...]
Ehh nee.spoiler:Je hebt ook nog jester, die gaat aan het eind van het eerste level dood. En prophet wordt aan het begin van relic door een alien gegrepen en komt pas in paradise lost onverwacht weer terug. (dus niet hetzelfde als psycho)
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 25-11-2007 19:07 ]
IKVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:12:
wel op 800x600 maar goed wie speeld game's op die resolutie ghehe
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Verwijderd
crysis multiplayer is nog niet zo tof nuVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:54:
TEAMPLAY
Okay, wellicht naief... maar toch...
Ik zie steeds dezelfde namen hier voorbij schuiven die enthousiast zijn over dit spel...
Waarom beginnen 'we' geen clan?
Of is die er al? En ben ik té newbee om dat opgemerkt te hebben?
Mij lijkt me dat wel geinig... Maar zoals reeds eerder opgemerkt... I.m a newbee... dus als er een Senior opstaat.... ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq