[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 22.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:32:
[...]

Goh... en jij was nog wel zo enthousiast over dit spel :?
Niet als je 50x doodgaat door rocketspammers in heli's. :( Of ik heb me dag gewoon niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chainsaw schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:34:
wat loop nje nou te blaten met 60 fps ???
das echt helemaal nergens voor nodig.
ik draai em op 25 fps ofzo en heb totaal heen last dat opeens de enemy een meter opzij staat ofzo?
Tja, ik kan ook ''denken'' dat het lekker speelt, maar wees nou eerlijk onder de 45 fps is niet lekker speelbaar, voor de kracht van mijn PC wil ik wl graag 60 fps hebben, anders is het spel gewoon niet goed/te zwaar, andere games kunnen het wel namelijk (EN peformance EN eyecandy)...

En ik heb ook geen last van een enemy ''ineens'' naast me maar het speelt gewoon niet goed vloeiend, het is gewoon een beetje haperig, het zou te spelen zijn maar het ''leuke'' gaat ervan af als ik niet op 60 fps speel, daarvoor koop ik tenslotte een PC van 1500 Euro, nogmaals, deze game is te zwaar en zeker niet ''oogstrelend'' om nog maar te zwijgen over DX10, maar dat weet iedereen van vrijwel elke game wel...

Medium is te doen maar ik wil ook graag aa en dan gaan de shaders alsnog naar High en dat is juist de boosdoener...

Ik ben I.I.G. zeker van mijn besluit, zeker nu ik hier ook hoor dat de mp tegenvalt...

Als ik trouwens mijn 1600x1200 CRT monitor aansluit is het zelfs op Medium niet meer vloeiend, schandalig, want het ziet er zo mooi ook weer niet uit...

En dan alweer, andere games weten hier nog steeds 60 fps+ te halen!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:32:
[...]

Goh... en jij was nog wel zo enthousiast over dit spel :?
Sommige mensen zijn nu één keer traag van begrip :P
Nee, het is mijn spel ook niet. Doe mij ook maar Cod4, die heeft tenminste een noemenswaardige MP die je niet na een paar uur in de sloot smijt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik ga Crysis (SP) over 2 jaar nog wel eens spelen, als ik alles voluit kan zetten :P
Dan is het tenminste "The way its meant to be played" zoals Nvidia dat altijd zo leuk erbij zet.
Achja ik vind Crysis best leuke ideeen hebben, maar de multiplayer heeft gewoon niet echt een goede gameplay voor zover ik het heb getest.
Maar met die Cry engine kunnen ze leuke spellen maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:59:
Maar met die Cry engine kunnen ze leuke spellen maken denk ik.
Absoluut, ik denk ook dat ze er mooie games mee kunnen maken, maar Crysis is helaas te veel gehyped. Hij kon uiteindelijk ook alleen maar tegenvallen. Hopelijk wordt Far Cry 2 (die geen cry engine gebruikt trouwens...Toch??) wel wat ik denk dat hij gaat worden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Spacey23 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:58:
[...]

Sommige mensen zijn nu één keer traag van begrip :P
Nee, het is mijn spel ook niet. Doe mij ook maar Cod4, die heeft tenminste een noemenswaardige MP die je niet na een paar uur in de sloot smijt :)
Cod4 was helemaal huilen met de pet op. Alleen vind ik Crysis zeker een goede game. Maar vind ik het echt onacceptabel dat ze sloom patchen, want zeg nu zelf, na 3 maanden beta mag je dat soort foutjes wel onderhand verholpen hebben. :(

Zo, en nu bloedsport spelen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Smaken verschillen nu één keer. Maar die bugs stoorden mij ook enorm, in de singleplayer vond ik het al erg storend, maar in de MP is het zeker huilen met de pet op.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zitten sommige mensen te blaten dat dit zo'n zwaar spel is dat de huidige hardware het niet of nauwelijks aan kan op de hoogste settings... het is misschien de laatste paar jaar zo geweest dat de hardware ruim voldoende was om met de hoogste settings te kunnen spelen maar dat is ook niet altijd het geval geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, wat een gezeik over dat crysis er niet mooi uit ziet.

Ja ik speel op 1024 * 768 zonder AA en AF en alles op medium en het ziet er niet mooi uit....nee duuuuh!!!!

Das het zelfde als zeggen dat je ferrari enzo niet hard gaat omdat ie bij half gas niet zo hard gaat als je had gedacht, trap het gas vol in en je piept wel anders. Zet bij crysis alles op very high en je hebt gewoon de mooiste graphics die er op dit moment zijn bij welke game dan ook. Uiteindelijk denk ik wel dat crysis te ver voorop loopt, getuige het feit dat geen enkele computer is die crysis aan kan. maja......een ferrari enzo is ook geen kut auto omdat je maar 120 mag.

Het feit dat mensen het hebben over het ontbreken van een been als je naar beneden kijkt of het ontbreken van golven zegt mij genoeg.......dat is zoeken naar gebreken en die zullen er de komende 100 jaar nog zijn.

Dat er gesproken wordt over dat COD4 wel vernieuwend is en crysis niet slaat natuurlijk ook nergens op. Hoe dynamisch de hele wereld van crysis is ben ik nog bij geen 1 andere game tegengekomen en draagt enorm veel bij aan de gameplay.

Na het spelen van crysis vond ik cod4 helemaal niks meer. De statische "gangen levels" waar je bij cod4 doorheen loopt konden mij geen 1 moment meer interresseren. Je hebt bij cod 4 geen enkele bewegingsrijheid en je hebt het gevoel alsof je in een film zit waar jij als speler 0,0 invloed op hebt. Je kan net zo goed de film saving private ryan opzetten.....dan heb je ook nog mooiere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
De Single Player van Crysis is beter dan die van Far Cry
De Multi Player van Far Cry is beter dan die van Crysis ...

Who's with me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:00:
Pffff, wat een gezeik over dat crysis er niet mooi uit ziet.

Ja ik speel op 1024 * 768 zonder AA en AF en alles op medium en het ziet er niet mooi uit....nee duuuuh!!!!

Das het zelfde als zeggen dat je ferrari enzo niet hard gaat omdat ie bij half gas niet zo hard gaat als je had gedacht, trap het gas vol in en je piept wel anders. Zet bij crysis alles op very high en je hebt gewoon de mooiste graphics die er op dit moment zijn bij welke game dan ook. Uiteindelijk denk ik wel dat crysis te ver voorop loopt, getuige het feit dat geen enkele computer is die crysis aan kan. maja......een ferrari enzo is ook geen kut auto omdat je maar 120 mag.

Het feit dat mensen het hebben over het ontbreken van een been als je naar beneden kijkt of het ontbreken van golven zegt mij genoeg.......dat is zoeken naar gebreken en die zullen er de komende 100 jaar nog zijn.

Dat er gesproken wordt over dat COD4 wel vernieuwend is en crysis niet slaat natuurlijk ook nergens op. Hoe dynamisch de hele wereld van crysis is ben ik nog bij geen 1 andere game tegengekomen en draagt enorm veel bij aan de gameplay.

Na het spelen van crysis vond ik cod4 helemaal niks meer. De statische "gangen levels" waar je bij cod4 doorheen loopt konden mij geen 1 moment meer interresseren. Je hebt bij cod 4 geen enkele bewegingsrijheid en je hebt het gevoel alsof je in een film zit waar jij als speler 0,0 invloed op hebt. Je kan net zo goed de film saving private ryan opzetten.....dan heb je ook nog mooiere graphics.
lol echt weer fanboy reactie ofzo?
Ik heb beide spellen origineel en ik zweer bij CoD4 hoor...
Kijk ook naar www.xfire.com
CoD4 staat op het punt om WoW gewoon van de #1 af te stoten zowat, WoW dat al jaren aan de top staat. Dan doet dit spel toch iets goed lijkt me?
Crysis heeft leuke ideeen maar voor de multiplayer is het allemaal te ver gezocht, ik voel geen gameplay in de multiplayer van Crysis. Je kunt lullen wat je wilt over CoD4 maar kijk naar de cijfers. Die liegen niet! Iedereen speelt dit spel nu. Kijk hoeveel servers, ze komen als paddestoelen uit de grond en dat in 2 weekjes tijd. Crysis is niet eens een concurrent meer op multiplayer gebied.
Ieder z'n eigen ding hoor, maar ik heb eerst Crysis gekocht. En dat was dus 48 euro. En ik was teleurgesteld in de multiplayer. Kon het verdomde spel niet ruilen dus toch maar CoD4 gekocht en nja dan ben ik 100 euro lichter maar heb ik tenminste EEN spel waar ik echt wat mee kan. Die hele engine loopt gewoon geweldig goed. Dat de gameplay van CoD4 goed is valt gewoon niet te ontkennen, en ik heb nog nooit eerder een CoD gespeeld dus ik ben echt geen fanboy.
En oja, ik zeg ook niet dat Crysis er slecht uitziet, maar ik ben gewoon teleurgesteld in het spel zelf. Niet zo zeer in de graphics, al vallen mij de prestaties zwaar tegen. Zet de AA maar eens op 2 of 4 en de rest op medium en die 8800 trekt het al niet meer (20 fps is niet fijn spelen MP)

[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-11-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54
ik word hier zo moe van dat crysis vergeleken word met COD4
de enige vergelijkingen zijn : 1 ze zijn allebei fps shooters
2 ze zitten in de zelfde doelgroep
3 ze zijn allebei voor de pc

meer kan ik er echt niet vinden. alle2 hebben ze verschillende engines en zijn dus verschillend geschreven..

ik heb COD4 en Crysis.. het zijn allebei topgames
COD4 heeft een leuke gameplay en crysis ook....
de setting van COD4 vind ik wel tof.. een beetje " fog of war " omgeving donker/duister/vernietigde omgeving/vuur e.d.
maar wat ik bijvoorbeeld heel jammer vind van de omgeving dat het "dood" is...
ik liep vanmiddag in COD4 door een steegje en een vijand aan het eind van het steegje..
er hing allemaal was te drogen.. flink vuurgevecht.. en alle was hing nog precies zoals het er getekend was..niks ging kapot en niks bewoog.
Dat is in Crysis wel anders.. daar leeft de omgeving.. als ik een vuurgevecht heb in de jungle en de kogels vliegen door de vegetatie dan beweegt dat... bomen vallen om.. als er een heli boven de jungle vliegt dan zie je die palmtoppen heel natuur getrouw meewuiven...

het FPS verhaal.. als ik 25 fps haal in COD4 speel het niet lekker.. de game heeft 40/50 fps nodig om lekker soepel aan te voelen in de SP..
Crysis heeft datzelfde soepele gevoel wel bij 25 fps.. en ja ik ben 1 van de gelukkige die crysis wel helemaal openkan draaien en toch 25 fps behouden
en inderdaad de MP heeft wel minimaal 35/45 fps nodig om lekker te kunnen spelen..
maar dat komt omdat COD4 gewoon anders is geschreven op een andere engine die andere specialiteiten heeft....

inderdaad vallen sommige dingen tegen in crysis.. ik ken ook de filmpjes in HD kwaliteit dat je in de jungle aant vechten bent.. en ook in die filmpjes vind ik het er een fractie mooier uitzien dan wat we out of de box mogen ervaren.. je ziet dan een jungje die veel "dichter" is.. en een exposie in de bergwand geeft heel veel rotsblokken..
toch wat meer heftig dan je nu in de SP ziet..

je merkt aan alle kanten dat ze met de cryengine2 concessies moesten doen t.o.v. de hedendaagse hardware.. je voelt gewoon dat die cryengine2 veel meer kan.. en veel meer potentie heeft dan het nu laat zien.. maar dat is toch juist gaaf van die cryengine2..

crytek steekt op dit moment als 1 van de eersten zijn kop uit boven het maaiveld met zijn cryengine2 en wie dat doet zat altijd onder vuur liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik wil niet lullig doen, maar ik krijg op High zonder enige tweak, op 1680x1050 met 4xAA nogsteeds 25-40fps. Dus waar jij: "Zet de AA maar eens op 2 of 4 en de rest op medium en die 8800 trekt het al niet meer (20 fps is niet fijn spelen MP)" Vandaan haalt blijft me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Het spijt me zeer maar ik heb in Crysis nog niet een jungle gevecht in multiplayer mogen meemaken...allemaal saaie grauwe nietszeggende levels. Met wat trapjes en toestanden, verder weinig bijzonders. En tja dat over die was die ophangt bij CoD4 dat vind ik dan weer zo'n mierenneukerij. Dat doet helemaal niet terzake m.b.t. de gameplay vind ik zelf. Wij laten ons veel te gek maken door al die marketing zeik met graphics terwijl graphics altijd op de 2e plaats komen. Het keiharde bewijs heb ik nu zelf gezien. Ik verwachtte veel van Crysis, veel meer mogelijkheden etc. etc. klinkt mooi maar wat is nu de uiteindelijke kracht daarvan in de gameplay? Niks, een gameplay moet niet te vergezocht zijn. Bij CoD4 is alles lekker overzichtelijk, duidelijk. En je kunt er heel goed skills opbouwen in zo'n spel. Nog niet te spreken over het hele clan/tournament gebeuren. Daar zal CoD4 gewoon domineren denk ik zelf. En daarnaast vind ik de engine van CoD4 echt goed hoor, enige minpuntje vind ik de lucht/wolken. Dat is bij Crysis natuurlijk schitterend maargoed. Wat heb je eraan als je naar een zonnetje en wat vogels gaat kijken? Leuk voor ff maar na 5 minuten ben ik dan al verveeld. Ik wil gewoon lekker fraggen, en de mappen bij CoD4 zijn net niet te groot en net niet te klein, lekker veel doorgangen dus gecampt wordt er al een stuk minder. Wat willen we nou nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De singleplayer gameplay van Crysis is inderdaad heel bijzonder. Lekker grote open levels waar je je eigen pad kunt kiezen. Als je 2 keer hetzelfde level speelt, kan het heel verschillend zijn, lekker verschillende tactieken uitproberen. Ik kan er iig heel lang zoet mee zijn.

Multiplayer zal misschien niet veel soeps zijn, maar dat zal me ook een biet zijn eerlijk gezegd, want daar doe ik niet aan. Ik denk ook dat het bij deze game bijzaak is geweest in de ontwikkeling.
Als je Crysis daarvoor gekocht hebt, heb je denk ik te vroeg de portemonnee getrokken.

CoD4 is overigens ongetwijfeld een goed spel, ik vind er persoonlijk alleen geen bal aan. :)
Voor de fans daarvan zal ook wel een topic zijn neem ik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 23-11-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
laat maar zitten....fanboy reacties hierzo. Ik probeer gewoon een beargumenteerde mening te geven over het spel. Als mensen dingen gaan verzinnen over een ander spel (CoD4) vind ik dat erg kinderachtig. De echte gamer ontdekt vanzelf wel welk spel de beste gameplay heeft en als ik gewoon kijk naar de top10 van dit moment staat CoD4 daar al op #2, en Crysis tja komt bij lange na niet in de buurt. Singleplayer koop ik een spel uberhaupt niet eens voor...maargoed, is misschien wel leuk maar voor een paar uurtjes geef ik normaal gesproken geen 50 euro uit.
En ja ik blijf erbij ik vind Crysis grafisch helemaal niet zo geweldig. De voertuigen/models etc. ziet er helemaal niet fotorealistisch uit. De omgevingen enzo zijn wel mooi en echt goed en de lucht en het water is ook zwaar verbeterd maarja. Als iemand mijn Crysis wil kopen voor 30 e dan graag, nog helemaal nieuw incl bonnetje van de Media Markt :P
Zamorano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:43:
CoD4 is overigens ongetwijfeld een goed spel, ik vind er persoonlijk alleen geen bal aan. :)
Voor de fans daarvan zal ook wel een topic zijn neem ik aan.
ben geen fan, dat is het hem juist. Ben objectief. Maar dat de Crysis Multiplayer zuigt is gewoon een feit. Daar valt weinig aan te discussieren. Dus voor MP moet je bij CoD4 zijn automatisch, zo denk ik erover althans.

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-11-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:43:
Het spijt me zeer maar ik heb in Crysis nog niet een jungle gevecht in multiplayer mogen meemaken...allemaal saaie grauwe nietszeggende levels. Met wat trapjes en toestanden, verder weinig bijzonders. En tja dat over die was die ophangt bij CoD4 dat vind ik dan weer zo'n mierenneukerij. Dat doet helemaal niet terzake m.b.t. de gameplay vind ik zelf. Wij laten ons veel te gek maken door al die marketing zeik met graphics terwijl graphics altijd op de 2e plaats komen. Het keiharde bewijs heb ik nu zelf gezien. Ik verwachtte veel van Crysis, veel meer mogelijkheden etc. etc. klinkt mooi maar wat is nu de uiteindelijke kracht daarvan in de gameplay? Niks, een gameplay moet niet te vergezocht zijn. Bij CoD4 is alles lekker overzichtelijk, duidelijk. En je kunt er heel goed skills opbouwen in zo'n spel. Nog niet te spreken over het hele clan/tournament gebeuren. Daar zal CoD4 gewoon domineren denk ik zelf. En daarnaast vind ik de engine van CoD4 echt goed hoor, enige minpuntje vind ik de lucht/wolken. Dat is bij Crysis natuurlijk schitterend maargoed. Wat heb je eraan als je naar een zonnetje en wat vogels gaat kijken? Leuk voor ff maar na 5 minuten ben ik dan al verveeld. Ik wil gewoon lekker fraggen, en de mappen bij CoD4 zijn net niet te groot en net niet te klein, lekker veel doorgangen dus gecampt wordt er al een stuk minder. Wat willen we nou nog meer?
Ga jij lekker fraggen joh je op 800*600 alles op low met 80 fps settings.. en geen mieter geven om de belevenis....
dan ga ik wel lekker op mijn manier sneaky een vijand vanachter bij zijn stot grijpen en als menselijk schild gebruiken..

of nee.. wat als ik nu met mijn sniperrifle dat benzinetankje achterop die jeep kapot schiet? zal dan de jeep opblazen en de 3 vijanden mee de luchtin??
shit zweeft er al weer een hele tijd zon kutmug om mijn hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
murky123 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:51:
[...]

Ga jij lekker fraggen joh je op 800*600 alles op low met 80 fps settings.. en geen mieter geven om de belevenis....
dan ga ik wel lekker op mijn manier sneaky een vijand vanachter bij zijn stot grijpen en als menselijk schild gebruiken..

of nee.. wat als ik nu met mijn sniperrifle dat benzinetankje achterop die jeep kapot schiet? zal dan de jeep opblazen en de 3 vijanden mee de luchtin??
shit zweeft er al weer een hele tijd zon kutmug om mijn hoofd..
Ik heb het hier over de MULTIPLAYER he...Singleplayer zal Crysis vast een schitterend spel zijn. Iedereen praat maar steeds over de singleplayers...beetje vreemd aangezien er ook op MP gebied wel wat verwachtingen waren maar daar is dus niks van over. Maar idd als singleplayer game een TOP game. En waar haal je vandaan dat ik op 800x600 speel met alles low? Ik wil gewoon een speelbare framerate, 20 fps is in een MULTIPLAYER NIET speelbaar. Echt niet gewoon. 30/40 fps wil ik wel minimaal in een multiplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:48: Als iemand mijn Crysis wil kopen voor 30 e dan graag, nog helemaal nieuw incl bonnetje van de Media Markt :P
Ik geef je 5 euro, dan heb ik nog wat voor de handel :P
Anders haal ik hem wel uit de budgetbak over een paar maandjes :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Misanthrope

Vind het wel grappig dat je jezelf objectief noemt, zo kom je namelijk totaal niet over. :)

Sowieso vind ik het raar dat mensen over de perfomance klagen, als je gewoon de moeite neemt om het een beetje te tweaken draait het perfect en ziet het er geweldig uit. Daarnaast is crysis vele malen mooier dan iedere andere game die nu uit is, waardoor het niet zo raar is dat het meer van je videokaart vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:57:
@Misanthrope

Vind het wel grappig dat je jezelf objectief noemt, zo kom je namelijk totaal niet over. :)

Sowieso vind ik het raar dat mensen over de perfomance klagen, als je gewoon de moeite neemt om het een beetje te tweaken draait het perfect en ziet het er geweldig uit. Daarnaast is crysis vele malen mooier dan iedere andere game die nu uit is, waardoor het niet zo raar is dat het meer van je videokaart vraagt.
Nja ieder z'n mening he. Ik kan mezelf wel blijven herhalen zo :P
De models van Crysis vind ik er dus niet uitzien, maargoed. Die van CoD4 in tegenstelling zijn schitterend uitgewerkt. Grote diversiteit (Ik heb het hier over multiplayer he nogmaals)
En ja voor een mooie lucht en wolken koop ik in een multiplayer weinig.
Het is zeker niet raar dat deze game meer van je videokaart vraagt, aangezien dit een groot complot is zodat ze dadelijk weer slaafjes de 9800 kunnen laten kopen :+
Ik trap er gewoon niet meer in vanaf nu. En ja ik ben niet echt partijdig als ik eerst Crysis ga kopen en 2 dagen later CoD4 koop toch?? 8)7 Ik gaf het een kans, het was een teleurstelling mja kan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:48:
[...]

ben geen fan, dat is het hem juist. Ben objectief. Maar dat de Crysis Multiplayer zuigt is gewoon een feit. Daar valt weinig aan te discussieren. Dus voor MP moet je bij CoD4 zijn automatisch, zo denk ik erover althans.
Is fan een negatief woord dan? Fan is toch gewoon liefhebber, en dat impliceert toch niet dat je nergens anders meer liefhebber van kunt zijn? Fan is nog altijd iets anders dan fanboy.

Crysis multiplayer zuigt vanuit jouw beleving, ok, point taken. Dan hoeven we het daar niet meer over te hebben. Je blijft dingen maar herhalen die absoluut niets nieuws bijdragen aan enige discussie.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 23-11-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zamorano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:05:
[...]

Is fan een negatief woord dan? Fan is toch gewoon liefhebber, en dat impliceert toch niet dat je nergens anders meer liefhebber van kunt zijn? Fan is nog altijd iets anders dan fanboy.

Crysis multiplayer zuigt vanuit jouw beleving, ok, point taken. Dan hoeven we het daar niet meer over te hebben. Je blijft dingen maar herhalen die absoluut niets nieuws bijdragen aan enige discussie.
Ok wil het topic ook niet vervuilen ofzo, maar teleurstelling kan toch wel lijden tot wat frustraties. En die mogen anderen ook best horen zodat ze weten waar ze aan toe zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:08:
[...]

En die mogen anderen ook best horen zodat ze weten waar ze aan toe zijn. :9
Ja, uiteraard.
Maar ik denk dat je kritiek zo wel duidelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:10:
[...]

Ja, uiteraard.
Maar ik denk dat je kritiek zo wel duidelijk is. :)
Weet je... je kan in elk geval zeggen dat je veel reacties uitlokt... en bij een gemiddelde stupide (fan/boy) reactie zou dat niet gebeurd zijn ...dus je raakt hoe dan ook een gevoelige snaar!
Nogmaals... mijn cod4 maar afgestoft, (en mijn crysis opgepoetst)... door jou blijf ik in dubio wat ik het belangrijkste vind ... graphics, of de gameplay (ik haat dat wooord!!!)

edit: ooops, de verkeerde gequote (tsja, weekend + alcohol ;) ) ik wilde Misanthrope quoten!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:25

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Net Crysis in de FRS gekocht (koopavond) en nu maar kijken hoe die speelt. De demo liep zonder problemen hier.

Intel C2D E6700, 4gb ram, ATI Radeon Sapphire X1900XT

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:43:Weet je... je kan in elk geval zeggen dat je veel reacties uitlokt... en bij een gemiddelde stupide (fan/boy) reactie zou dat niet gebeurd zijn ...dus je raakt hoe dan ook een gevoelige snaar!
Als je reacties uitlokt betekend dat niet dat wat je zegt waar is.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:43:Nogmaals... mijn cod4 maar afgestoft, (en mijn crysis opgepoetst)... door jou blijf ik in dubio wat ik het belangrijkste vind ... graphics, of de gameplay (ik haat dat wooord!!!)
Wat een onzin, crysis heeft ook geweldige gameplay. Dat cod4 lelijker is zorgt er niet automatisch voor dat de gameplay ineens geweldig is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Bleh, zit in die grotten of is het dat alien mothership, maar daar is geen uitweg te vinden!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:00:
[...]

Als je reacties uitlokt betekend dat niet dat wat je zegt waar is.

[...]

Wat een onzin, crysis heeft ook geweldige gameplay. Dat cod4 lelijker is zorgt er niet automatisch voor dat de gameplay ineens geweldig is. 8)7
ho meddle... ik zeg ook niet dat de gameplay beter is ... helemaal niet zelfs!
ik zeg alleen maar dat toen ik crysis had, ik in eerste instantie zoiets had van k*t, nu heb ik cod4 voor jan l*l gekocht!
maar door de reactie van hem had ik zoiets van ... okay, nog maar even niet verkopen ;)
Maar als iemand mij een redelijk bod doet voor cod4, ik het met alle liefde en plezier aan hem/haar (zijn hier eigenlijk wel vrouwelijke GOT's??? ;) ) verkoop!

zijn we nou weer vriendjes? -lol-

Te koop: cod4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Beetje triest om hier games aan te bieden terwijl een mod dit toch gaat editten, het is alleen de vraag wanneer. :P

Dat mensen helemaal verliefd zijn op Cod4 dat kan, leuk voor ze en ik wens ze nog alle plezier toe ook. Maar je moet wel nagaan dat de helft daarvan mediocore spelers zijn met mindere pc's. En vinden cod4 op medium fijners spelen/eruit zien als Crysis op medium. Dat er mensen zijn met Über pc's merk je vooral op fora's etc. Dat soort mensen zullen toch eerder Crysis gaan spelen omdat hun ook echt de game fatsoenlijk kunnen draaien. Dit neemt natuurlijk niet weg dat de gameplay van Crysis heel erg goed in elkaar steekt.

En voor de mensen die zeggen dat de gameplay niet goed is, zouden eens 2 á 3 uur moeten spelen op verschillende manieren (MP). Dan merk je echt hoeveel vette momenten de game online telt. Alleen word dit af en toe verpest door bugs en mensen die niet weten hoe je wél moet spelen (rocketn00bs).

Dus mijn advies is: geef je mening over de game uit een neutraal standpunt, plaats het hier en ga daarna verder met de game die je wél bevalt. Ga niet op mensen in als ze het eens of oneens zijn met je, dit leidt tot oneindige discussies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:35:
Beetje triest om hier games aan te bieden terwijl een mod dit toch gaat editten, het is alleen de vraag wanneer. :P

Dat mensen helemaal verliefd zijn op Cod4 dat kan, leuk voor ze en ik wens ze nog alle plezier toe ook. Maar je moet wel nagaan dat de helft daarvan mediocore spelers zijn met mindere pc's. En vinden cod4 op medium fijners spelen/eruit zien als Crysis op medium. Dat er mensen zijn met Über pc's merk je vooral op fora's etc. Dat soort mensen zullen toch eerder Crysis gaan spelen omdat hun ook echt de game fatsoenlijk kunnen draaien. Dit neemt natuurlijk niet weg dat de gameplay van Crysis heel erg goed in elkaar steekt.

En voor de mensen die zeggen dat de gameplay niet goed is, zouden eens 2 á 3 uur moeten spelen op verschillende manieren (MP). Dan merk je echt hoeveel vette momenten de game online telt. Alleen word dit af en toe verpest door bugs en mensen die niet weten hoe je wél moet spelen (rocketn00bs).

Dus mijn advies is: geef je mening over de game uit een neutraal standpunt, plaats het hier en ga daarna verder met de game die je wél bevalt. Ga niet op mensen in als ze het eens of oneens zijn met je, dit leidt tot oneindige discussies.
oops again... moet toch duidelijker aangeven wat ik bedoel:
Ik bedoel eigenlijk: ik vind crysis helemaal te gek... en het maakt me (ik overdrijf nu) onzeker, al dat geflame over deze game... ik heb zoiets van: "wat mis ik dan?" ...
Het gedoe (mijnerzijds) over cod4 is een (okay, verkrampte) poging om dat duidelijk te krijgen..

nogmaals ... crysis _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hebben jullie de CrysisBenchmarkTool1.05 al geprobeerd? Ik haal best redelijke scoren vind ik zelf voor een 2900XT op stock speeds, reso 1920x1200 en ALLES very high (zonder dat custom gerotzooi) haal ik gemiddeld rond de 15-20 FPS... en soms richting 25 in wat nauwere stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ok, hier een reactie van een speler met een iets ouder systeem (zie signature):

Ik draai het spel in XP Pro, Dx9.0c, beta drivers 192.60(?).
In Vista Ultimate 64-bit blijft het spel tijdens het opstarten op een zwart scherm. Ook daar had ik de laatste drivers voor mijn OS geinstalleerd, maar dat lost het probleem niet op.

En fin, hier mijn bevindingen wat betreft de performance die ik in-game heb gemeten met Fraps:

Optimal settings volgens het spel zijn:
1024x768, AAx0, Advanced op Medium (alles)
FPS: gem. 50-60, framedrops naar 40. Prima speelbaar, maar grafisch niet zo mooi.

Als ik alleen de resolutie verhoog naar 1920x1200, zakt de boel in naar 20/25 fps met framedrops naar 15. Moeilijk speelbaar dus.
Zet ik bij advanced alles op Low, dan is gem. fps rond 30. Dat is te doen, maar grafisch is het niet mooi.

Voor mijn PC en persoonlijke spelervaring kan ik het beste spelen bij 1680x1050 met alles onder Advanced op Medium, behalve Shader quality en Shadow quality. Die twee moeten op Low. Dan heb ik mooi beeld en kan ik redelijk goed spelen op 30-40fps.

De grootste fps-vreters zijn volgens mij:
- shader quality
- shadow quality
- resolutie
- vertical sync (binnen nVidia control panel op Force On)

Wsl. ook AA, maar ik kan die om een of andere manier niet veranderen. Blijft altijd op Off staan, nadat ik terugkeer naar Graphics menu.

Het valt me dus enigszins mee, maar het zijn juist die fps-vreters die het spel grafisch mooi maken!
Over gameplay kan ik nu nog niets zeggen, maar vind die innovatieve dingen wel erg leuk (nano-suit, interactie met omgeving e.d.) Ook de stemmen zijn mooier dan in FarCry. Jammer is wel dat je een omver geschoten boom niet kan oppakken en weggooien. Dat is voor dit moment blijkbaar iets te innovatiever.

Voor de rest leuk! :)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er denk ik op neer dat als je een hersenloze multiplayer fps-shooter wil spelen dat je beter af bent met cod4 of cod2 of cod1 of 1 van die andere 100.000 games die allemaal hetzelfde zijn. Niks mis mee verder want dat kan ook leuk zijn maar het heeft helemaal niks vernieuwends ten opzichte van de vorige cod's.

Crysis is denk ik meer gericht op de single-player en dit spel staat op zichzelf, er is verder geen 1 game die hiermee te vergelijken valt. Over de multi-player kan ik niet oordelen omdat ik dit nog niet gedaan heb maar ik kan me voorstellen dat dit wat minder is door de wat te lage fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:24:
Komt er denk ik op neer dat als je een hersenloze multiplayer fps-shooter wil spelen dat je beter af bent met cod4 of cod2 of cod1 of 1 van die andere 100.000 games die allemaal hetzelfde zijn. Niks mis mee verder want dat kan ook leuk zijn maar het heeft helemaal niks vernieuwends ten opzichte van de vorige cod's.

Crysis is denk ik meer gericht op de single-player en dit spel staat op zichzelf, er is verder geen 1 game die hiermee te vergelijken valt. Over de multi-player kan ik niet oordelen omdat ik dit nog niet gedaan heb maar ik kan me voorstellen dat dit wat minder is door de wat te lage fps.
Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks ff voor de lol crysis kopen. Word sli al ondersteund ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:12

_Apache_

For life.

Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:21:
[...]

Oja en ff op een normale manier discussie voeren zonder Crysis af te zeiken hoor, maar WAT is er dan zo revolutionair aan Crysis als ik vragen mag? Het is gewoon hetzelfde principe hoor, je loopt met een gun voor je neus en heel veel andere dingen kun je niet. Ja je kunt naar de krabben kijken in de zee en je hoort de vogels fluiten tja. Voor mij allemaal onbelangrijke zaken. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een deur open gaat bij MP zit daar geeneens een animatie bij. Zo revolutionair is het dus allemaal niet. Als je Crysis vernieuwend vind omdat het grafisch beter is nouja ok. Maar qua gameplay is er niks revolutionairs aan. Ik vind de MP zelfs saai maargoed. En CoD4 speel je ook niet voor de singleplayer imo. Crysis SP is misschien wel beter dan CoD4 SP maar bij MP zijn de rollen zwaar omgedraaid
Die vissen zijn leuke extra'tjes, maar kijk eens naar de sfeer die het totaalplaatje uitstraalt, dus som even dit op :

- Relatief slimme AI
- Veel dingen kunnen kapot, je moet in een specifiek level ook objecten verplaatsen om verder te kunnen komen, komt ook op het onderstaande puntje terecht.
- Afwisselende levels
- Sfeervolle en spanningsverhogende muziek
- 5.1 geluid, wanneer ik via mijn set speel hoor ik alles, wanneer ik via mijn oordopjes speel alleen wat achter mij gebeurd, dus 5.1 ;)
- inmens grote levels lijden tot verschillende gameplay's

Wat ik vervelend vind in andere shooters, is dat je een missie via een relatief vast patroon moet doorlopen, bij Crysis heb je heel veel keuzes, dat vind ik gewoon mooi, Veel graphische meuk, veel sfeer, veel tactiek, vind het heerlijk wegspelen :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
_Apache_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:34:
[...]

Die vissen zijn leuke extra'tjes, maar kijk eens naar de sfeer die het totaalplaatje uitstraalt, dus som even dit op :

- Relatief slimme AI
- Veel dingen kunnen kapot, je moet in een specifiek level ook objecten verplaatsen om verder te kunnen komen, komt ook op het onderstaande puntje terecht.
- Afwisselende levels
- Sfeervolle en spanningsverhogende muziek
- 5.1 geluid, wanneer ik via mijn set speel hoor ik alles, wanneer ik via mijn oordopjes speel alleen wat achter mij gebeurd, dus 5.1 ;)
- inmens grote levels lijden tot verschillende gameplay's

Wat ik vervelend vind in andere shooters, is dat je een missie via een relatief vast patroon moet doorlopen, bij Crysis heb je heel veel keuzes, dat vind ik gewoon mooi, Veel graphische meuk, veel sfeer, veel tactiek, vind het heerlijk wegspelen :)
Daar heb je ook gelijk in! Dat vind ik ook mooi aan Crysis. Bij CoD4 is het idd wat erg uitgestippeld allemaal, je MOET in de richting lopen die je gezegd wordt. Althans bij de 1e 2 missies zo want ben niet verder gekomen aangezien de MP zwaar ownt 8)
Maar ik ga de SP van Crysis wel spelen ooit als die lekker loopt ofzo. Ik vind het zo maar niks met 20 fps. Als je je omdraait zie je het beeld helemaal wazig omdat die het totaal niet bij kan benen. Toch hoor ik weinig meningen over de MP van Crysis. Ik vind de MP iig slecht, ondanks de mooie graphics. Denk dat wel meer mensen dat met me eens zijn

[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-11-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Dan snap ik nog niet waarom CoD4 zoveel vergeleken word met Crysis en natuurlijk andersom.

Crysis heeft imho, een prachtige SP neergezet, van CoD4 hoor ik dat de MP gewoon goed is, kan dit zelf niet bevestigen..

Dat maakt je beide hele verschillende games, voor mij spreekt de gameplay van Crysis mij gewoon meer aan, vooral omdat ik de belevenis erg mooi vind. Je hebt echt een rol en je moet echt dingen doen om verder te komen, deze taken kan je ook op verschillende manieren uitvoeren wat de belevenis nog eens ten goede komt. Verschillende personen interpreteren de missies nou eenmaal anders imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben crysis nu aan het installeren. Ben zeer benieuwd.
Zijn er al update's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
Ik ben bij de chapter : Last Stand en ik ben er gewoon mee gestopt:

8 fps en dat op een overgeklokte 8800GTX met niet eens alles op high :( :( :( :(

OK de levels zijn mooi, maar als je levels maakt , zoals "the last stand" die gewoon 3 to 4 meer eisen dan de andere gewone eiland levels, moet je toch vind ik even terug naar de programmeer school.

Ik kon redelijk tot goed spelen met 25-30 fps met eventueel een dipje naar 20 fps, maar bijna constant 8 fps is echt belachelijk, zeker als je bekijkt dat ik nou niet het meest langzame systeempje heb.

Ik ga nu maar eens COD4 spelen, kijken hoe dat weg speelt

[ Voor 5% gewijzigd door Henkus op 24-11-2007 14:27 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:27:

8 fps en dat op een overgeklokte 8800GTX met niet eens alles op high :( :( :( :(

OK de levels zijn mooi, maar als je levels maakt , zoals "the last stand" die gewoon 3 to 4 meer eisen dan de andere gewone eiland levels, moet je toch vind ik even terug naar de programmeer school.

Ik kon redelijk tot goed spelen met 25-30 fps met eventueel een dipje naar 20 fps, maar bijna constant 8 fps is echt belachelijk, zeker als je bekijkt dat ik nou niet het meest langzame systeempje heb.

Je speelt zeker onder Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt sli wel alles op verry high dx10 zonder AA 1280x800 niet onder de 30fps max 60fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:42:
Volgens mij werkt sli wel alles op verry high dx10 zonder AA 1280x800 niet onder de 30fps max 60fps
Je weet het snel genoeg als je SLI uitschakeld in het Nvidia Control Panel, of gaat dat niet zo makkelijk?

* _Apache_ heeft zelf geen SLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
Nee, heb ik niet geprobeerd. Ik speel onder good old XP

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:57:
[...]

Je weet het snel genoeg als je SLI uitschakeld in het Nvidia Control Panel, of gaat dat niet zo makkelijk?

* _Apache_ heeft zelf geen SLI.
Jah waar ik normaal met sli sta heb ik 50-60 fps en op dezelfde plek zonder sli 33fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

Henkus schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:27:

Zet je settings dan even op medium (shaders high) voor het laatste level... dan haal je met je 8800 echt wel meer fps hoor. Ik heb em gisteren net uitgespeeld op mijn veel langzamere kaart.

[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 24-11-2007 15:13 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
hoe kan ik kiezen tussen DX9 en DX10 in deze game, gaat dat gewoon automatisch als je het bijv op very high zet?
of moet ik iets veranderen in en setup bestandje ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 19:15
detonated schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:56:
hoe kan ik kiezen tussen DX9 en DX10 in deze game, gaat dat gewoon automatisch als je het bijv op very high zet?
Doet eens search...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detonated schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:56:
Klikken met rechtermuisknop op het opstart icoontje van crysis daar kun je kiesen tussen dx 9 en 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus bij de settings, alles in het rechtergedeelte op high gezet, dan heb je links nog, shadows, physics, shaders en.. en.. en (denk denk) textures?
Daar staat alles op medium, met de physics op high, en dat draait 20 - 25 fps op een 8600GTS AMD64 3000+ (Binnenkort een 4200X2) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, volgens mij ben ik in het laatste level:
spoiler:
vliegdekschip, we hebben een kernbom naar dat gevaarte gestuurd en nu komen die blauwe griezels op het vliegdekschip en ik ben bijna klaar met die blauwe beesten neerschieten
. Maar nog steeds ben ik geen (hand)nucleair wapen tegen gekomen. Wie kan me dat vertellen. Want ik wil die mega-bang wel eens meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer word eingelijk de eeste update verwacht vooor crysis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
kan iemand mij uitleggen hoe dat " build in autolock-on system" werkt in een V-TOL ?

beetje rondvliegen en dan met de machinegun richten en schieten dat lukt me niet erg....
ik krijg die vliegende aliens niet kapot voordat ik zelf neerstort door de damage aan mijn V-TOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:13:

Maar nog steeds ben ik geen (hand)nucleair wapen tegen gekomen. Wie kan me dat vertellen. Want ik wil die mega-bang wel eens meemaken
spoiler:
Dat is die TAC-gun waar eerder over verteld werd toen je suit werd aangepast door Helena Rosenthal.

Can I try it out?
- Hehehe, no.
murky123 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:46:

kan iemand mij uitleggen hoe dat " build in autolock-on system" werkt in een V-TOL ?
Je hoeft de vijand maar even in je crosshair te hebben waarna ze wit oplichten. Rechtermuisknop, klaar.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:13:
nou, volgens mij ben ik in het laatste level:
spoiler:
vliegdekschip, we hebben een kernbom naar dat gevaarte gestuurd en nu komen die blauwe griezels op het vliegdekschip en ik ben bijna klaar met die blauwe beesten neerschieten
. Maar nog steeds ben ik geen (hand)nucleair wapen tegen gekomen. Wie kan me dat vertellen. Want ik wil die mega-bang wel eens meemaken
spoiler:
Die is in de armory waar je in die stoel moet zitten. Die moet je straks nog pakken.

edit: note to self: refreshen voor reageren :P

[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 24-11-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen die zwarte strepen ff weg wat dat is zwaar iritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 23:20

erhan12

PMD

Reageer nuttig of reageer niet

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ik vond het erg kort..

erg jammer.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:45:
Kunnen die zwarte strepen ff weg wat dat is zwaar iritant
Nee, want als die zwarte strepen weg zouden zijn, dan zou het plot verteld worden en dan zouden er erg veel GoT's mij willen torpederen ;)
Maar als je wilt weten wat er onder die zwarte strepen staat... klik dan op 'view'... maar u is gewaarschuuwd, het verklapt/spoilt het verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:00:
Ik vond het erg kort..

erg jammer.
Kan die 'Rihanna' niet als extra wapen worden toegediend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:30:
[...]

Nee, want als die zwarte strepen weg zouden zijn, dan zou het plot verteld worden en dan zouden er erg veel GoT's mij willen torpederen ;)
Maar als je wilt weten wat er onder die zwarte strepen staat... klik dan op 'view'... maar u is gewaarschuuwd, het verklapt/spoilt het verhaal..
of selecteer het, dan zie je het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of selecteer het, dan zie je het ook
[/quote]
had je dat niet wat eerder kunnen zeggen ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Laatst online: 09-09 18:27
net uitgespeeld , iets aan de korte kant maar toch het beste spel dat ik ooit gespeeld heb

:) :) :)

[ Voor 5% gewijzigd door glangeveld op 24-11-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 09:59
Die spoilers zijn idd soms erg irri, als snap ik de noodzaak hier wel van :+

Ben nu bijna uitgespeeld, alles op low, met een 7600GT en een E6600 zit ik vaak genoeg rond de 30 FPS, met zo nu en dan drops naar 15-20, maar die zijn erg kortstondig. Dus absoluut wel te spelen op low.

spoiler:
laatste stuk, monster op 't dek is dood, alle rondzwervende beestjes ook. Nu moet ik aan boord van een VTOL stappen, Helena en Psyco wachten op me. Maar dat vliegtuig zweeft boven het water, hoe kom ik daar aan boord???

[ Voor 131% gewijzigd door Illidan op 25-11-2007 01:37 ]

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Illidan schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:27:
Die spoilers zijn idd soms erg irri, als snap ik de noodzaak hier wel van :+

Ben nu bijna uitgespeeld, alles op low, met een 7600GT en een E6600 zit ik vaak genoeg rond de 30 FPS, met zo nu en dan drops naar 15-20, maar die zijn erg kortstondig. Dus absoluut wel te spelen op low.

spoiler:
laatste stuk, monster op 't dek is dood, alle rondzwervende beestjes ook. Nu moet ik aan boord van een VTOL stappen, Helena en Psyco wachten op me. Maar dat vliegtuig zweeft boven het water, hoe kom ik daar aan boord???
spoiler:
Gewoon er naartoe lopen.. als je dichtbij genoeg bent, neemt het spel het over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
Acid_Burn schreef op zondag 25 november 2007 @ 02:13:
[...]

spoiler:
Gewoon er naartoe lopen.. als je dichtbij genoeg bent, neemt het spel het over
Thnx! Zelf gevonden zojuist!

spoiler:
Nomad: "lock onto his position, we're going back"

hehehehe kijk nu al uit naar het vervolg :)

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

spoiler:
Ik krijg die verdomde tac-gun echt niet gelockt, heb alles geprobeerd, alles is dood maar hij wil niet locken in de buik van dat kreng. Pic: klik!

Verder echt een top spel :), hoewel het eerste deel leuker was dan het tweede. :>

[ Voor 9% gewijzigd door DesertShooter op 25-11-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
DesertShooter schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:24:
spoiler:
Ik krijg die verdomde tac-gun echt niet gelockt, heb alles geprobeerd, alles is dood maar hij wil niet locken in de buik van dat kreng. Pic: klik!

Verder echt een top spel :), hoewel het eerste deel leuker was dan het tweede. :>
spoiler:
Voor de duidelijkheid; de twee zijkanten heb je al aan fladderen geschoten met de tac-gun?
Ik denk dat je even geduld moet hebben, ten eerste gaat het locken niet meteen (je moet de gun er een paar sec op gericht houden), ten tweede moet je eerst misschien wat rondlopen om iets te triggeren. Bij mij lukte dit wel in één keer.

[ Voor 3% gewijzigd door Illidan op 25-11-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
bijna net zoals een nanosuit.. maar we hebben nog een paar jaartjes

http://blog.wired.com/defense/2007/11/video-fix-super.html

exoskeleton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
crysis crashed bij mij steeds als je restart level kiest ingame..

heeft iemand voor mij een savegame net na die waardeloze VTOL missie
ik kom er maar niet doorheen en dat vliegen begint me al aardig uit de keel te hangen

of heeft iemand tips om mij en beetje opweg te helpen..
ik vind er niet zo heel veel aan om in zon ding te vliegen en maar hopen dat een alien voor je vizier langsvliegt en dat je dan optijd je missile afvuurt

VTOL besturen alsof in een dogfight.. is niet mijn ding

[ Voor 37% gewijzigd door murky123 op 25-11-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:40:

ik kom er maar niet doorheen en dat vliegen begint me al aardig uit de keel te hangen

ik vind er niet zo heel veel aan om in zon ding te vliegen en maar hopen dat een alien voor je vizier langsvliegt en dat je dan optijd je missile afvuurt

Na elk gevecht gewoon even hoveren, de schade die je hebt gaat heel langzaam weer omlaag.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illidan schreef op zondag 25 november 2007 @ 02:19:
[...]
spoiler:
Nomad: "lock onto his position, we're going back"

hehehehe kijk nu al uit naar het vervolg :)
spoiler:
Ik ook, maar er zijn geen mensen meer op het eiland en het tegen aliens vechten is minder leuk dan tegen mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé mensen. Met wat voor systeem speel je op welke instellingen ? En welk minium aan fps vind je goed genoeg om te spelen ?

Zelf vind ik vanaf de 30fps het spel wel te spelen. Daarbij heb ik deze instellingen.
resolutie 1680x1050 geen AA shaders op high shadows op medium voor de rest alles op veryhigh en dx10mode aan. Bij deze instellingen haal ik minimaal 30fps en maximaal soms 70fps gemiddeld 45 fps.

Systeem
e6600 3.6gig
2xmsi 8800gt oc stock
2gig ddr2 800mhz
p5n32-e sli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

MOAW schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:30:
Geef mij maar Unreal Tournement 3, die game is 3 dagen uit en er is nu al een patch voor. Dat noem ik pas luisteren naar de community.
of die is gewoon veel rotter dan "andere" spellen omdat er al na 3 dagen moet worden gepatched. O-)

ezien UT3 uitsluitend MP is is de druk voor een fabrikant veel hoger dan een SP/MP spel ;)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Als je hele mooie screenshots wilt dan moet je maar eens r_EyeAdaptationBase=1.5 of onder de 1.0 uitproberen. Dat maakt het wel onrealistisch maar geeft hele sfeervolle beelden in het donker met mooie blauwe gloed op rotsen en zo.
ik heb deze setting van Kain geprobeerd maar ik zie geen verschil hoor.
Het enige wat ik zie verranderen is dat je ogen niet hoeven te wennen als je van licht naar donker kijkt en andersom.
Maar van die sfeervolle maar onrealistische beelden merk ik weinig.
Net even zitten testen, bewegende wolken krijg je door:

r_CloudsUpdateAlways=0

op

r_CloudsUpdateAlways=1

te zetten, alleen snoept dit 3-10FPS op! Dan maar af laten.
Nu even XF-I tweaks erin doen.
Ook deze tweak van MOAW doet bij mij weinig..
Merk geen verschil in fps en in de wolken.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Zijn er nog meer settings/tweaks die voor meer eyecandy zorgen?

[ Voor 29% gewijzigd door melly op 25-11-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illidan
murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:40:

spoiler:
friendly VTOL's zullen 2 keer wat soldaten oid ophalen, je moet dus 2 keer ervoor zorgen dat die vliegende aliens geen last bezorgen. In het begin vond ik de besturing ook wel moeilijk, maar als je die aliens vanaf een afstand bestookt is het zo gepiept.
Daarna moet je als de wiedeweerga de laatste VTOL achtervolgen, die gaat namelijk rechtstreeks naar het vliegdekschip. Tijdens de vliegreis naar het vliegdekschip hoef je niet perse alle aliens de lucht uit te schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Illidan schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:50:
[...]

spoiler:
Voor de duidelijkheid; de twee zijkanten heb je al aan fladderen geschoten met de tac-gun?
Ik denk dat je even geduld moet hebben, ten eerste gaat het locken niet meteen (je moet de gun er een paar sec op gericht houden), ten tweede moet je eerst misschien wat rondlopen om iets te triggeren. Bij mij lukte dit wel in één keer.
spoiler:
Ja dat heb ik al gedaan, de hatch is ook open, en nu zegt ie: "nuke that son of a bitch", en dat wil niet, omdat ie niet wil locken. Als je de binoculairs pakt, zie je wel een stip, maar ook als ik daar op richt gebeurd er niks. Het voelt als een soort bug.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik heb nu een bug....

crysis crashed ....

nu 5 keer achter elkaar..
in de cutscene als je in de armory zit in de carrier.. dan heb je prophet die uit die stoel komt en dan moet ik er in gaan zitten maar dan crashed crysis steeds??

meer mensen gezien of gehad

net ff gechecked.. het maakt niet uit of ik dx9 of dx10 draai.. het maakt ook niet uit omdat ik een config file gebruikt.. want met of zonder.. hij blijft crashen voordat ik in die stoel moet gaan zitten

trouwens die prophet zweeft een cm of 10 boven die stoel als hij er in zit... dit klopt ook niet

edit: het lukt me nog steeds niet dit is een hardnekkige crash..
de enige melding dat ik krijg uit vista is : crysis has stoped working.

getverdemme.. ik speel toch niet een hele game voor jan joker om dat vlak voor het laatste leveldit gewoon niet uit te kunnen spelen... dit is echt mega balen.....

edit 2 : ik val nu door het dek heen als ik een level restart kies .....

[ Voor 61% gewijzigd door murky123 op 25-11-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik moet nu benedendeks naar de reactor. Echter kom ik voor een dichte branddeur welke groen brand. Er achter hoor ik iemand schieten maar die deur krijg ik maar niet open. met schieten en slaan ook niet. iemand een idee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

eppie schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:36:
Ik moet nu benedendeks naar de reactor. Echter kom ik voor een dichte branddeur welke groen brand. Er achter hoor ik iemand schieten maar die deur krijg ik maar niet open. met schieten en slaan ook niet. iemand een idee :S
Geslagen met je vuisten met Maximum Strength?

Zo ja: dan moet je ergens anders heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:21:
[...]

Als ik multi-player spellen speel ben ik ook niet zo veel eisend. Het belangrijkste vind ik dan dat het lekker loopt (Fps) en dat de de levels goed in elkaar zitten. De gameplay maak je dan met elkaar. Of er dan geen animatie bij het openen van een deur zit of dat er krabben op het strand lopen maakt mij niet zo veel uit. Bij het spelen van single-player ben ik wel wat veel eisender.

Wat ik revolutionair vind aan crysis is de dynamische wereld en ook idd de graphics. Bijna alle voorwerpen in crysis kun je gebruiken en dit heeft bij mij al meerdere malen invloed gehad op de gameplay. Voorbeeld:

Ik zit midden in een vuurgevecht en opeens is me ammo op...echt alles. en er waren nog een paar man over. Ik moest me terug trekken...ik kon niks anders doen. Toen even nagedacht over wat ik nu kon doen. Toen ben ik maar zo dicht mogelijk naar ze toe gesniekt met glock. Vlakbij een ton gaan zitten en strength mode aan...ton opgepakt en tegen ze knar aangegooid...toen ze wapen gepakt en de rest neergeknalt. Geweldig!

ander voorbeeld: Ik gooi een granaat in een huisje....klaar dacht ik. Huisje spat uit elkaar maar ik kreeg een plaat tegen me aan...dood.

En zo heb ik nog meer van dit soort dingen ervaren en dit maakt voor mij, crysis een hele leuke game. Ook zijn de meeste missies op verschillende manieren uit te voeren. Natuurlijk ervaar je tijdens multi-player dit soort dingen in een veel mindere mate of helemaal niet waardoor de multi-player voor mij persoonlijk minder aantrekkelijk is.

Zoals je al zei, cod4 koop je voor de multiplayer net als de vorige editie's die bijna hetzelfde zijn op de wat betere graphics na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
verhaal technisch in de singleplayer mis ik nog het een en ander.....

ergens verderop en in iedergeval op die carrier kom je je teammaat weer tegen die aan het begin van de game ondersteboven aan een boom hing met een groot gat in zijn rug...en gevaporized werd door prophet (je andere teammaat)?????

op die carrier vertellen ze ook dat prophet is doorgedraaid en terug wil naar het eiland ????

2 dingen die mij opvielen en verhaal tecnisch niet echt kloppen met het geen wat je voorgeschoteld krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:58:
verhaal technisch in de singleplayer mis ik nog het een en ander.....

ergens verderop en in iedergeval op die carrier kom je je teammaat weer tegen die aan het begin van de game ondersteboven aan een boom hing met een groot gat in zijn rug...en gevaporized werd door prophet (je andere teammaat)?????

op die carrier vertellen ze ook dat prophet is doorgedraaid en terug wil naar het eiland ????

2 dingen die mij opvielen en verhaal tecnisch niet echt kloppen met het geen wat je voorgeschoteld krijg..
Jij hebt duidelijk het verhaal niet goed gevold. Deze dingen die je noemt zijn niet waar, ze kloppen gewoon.

Die "teammaat" kom je niet meer tegen, dus ik vraag me af hoe je erbij komt :X. Prophet wil terug naar dat eiland ja, wat is er mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Vraag:

Ik heb demo geprobeert. Als ik bij de opties kijk zie ik dat er naast video quality HIGH ook de mogelijkheid bestaat voor ULTRA. Dit is echter grijs, dus ik kan het niet eens proberen.

Wat is hiervan het idee? Dat het niet werkt in de demo? Want als ik ULTRA niet kan proberen op een 8800GTS 640mb, 4gyg ram etc. dan snap ik het even niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Loona35 schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:56:
Vraag:

Ik heb demo geprobeert. Als ik bij de opties kijk zie ik dat er naast video quality HIGH ook de mogelijkheid bestaat voor ULTRA. Dit is echter grijs, dus ik kan het niet eens proberen.

Wat is hiervan het idee? Dat het niet werkt in de demo? Want als ik ULTRA niet kan proberen op een 8800GTS 640mb, 4gyg ram etc. dan snap ik het even niet ;)
Je zou eens het topic door moeten lezen, en de search gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Inmiddels ben ik de SP al een poosje aan het spelen, en wat is die game immens _/-\o_
Ik ben nu net bij het gedeelte met ijs en sneeuw. Maar wat was het tot nu toe genieten geblazen. (heb ik nog veel te gaan? Ik ben er al best wel lang mee bezig, speelduur is wel in orde)

Op mijn systeem doet ie het nog verrassend goed.
HD2600XT, X2 3800+ en 1 gig ram. 1024*786 (native resolutie) geen AA en medium/high settings (en die zonnestralen aangezet) haal ik toch nog gemiddeld 20Fps. Dit vind ik genoeg om het goed te kunnen spelen (al denken velen van jullie wel anders denk ik)

Ik heb echt genoten van deze game tot nu toe, de sfeer is echt geweldig, die graphics strak, verhaal goed, en gameplay ook goed in orde. Het enige minpunt is mischien wel de performance en een paar bugjes.

Al met al _/-\o_

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Loona35 schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:56:
Vraag:

Ultra is er niet, Very High wel (dit is al 100x gezegd inmiddels *zucht*) en dit kan alleen in Dx10 via het menu (ookal 100x gezegd *nog een zucht*).

En jou GTS trekt Very High toch niet, ook dit is al 100x gezegd. ;) Lees het topic eens door. (of vorige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel op 800x600 maar goed wie speeld game's op die resolutie ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:05:
[...]

Ultra is er niet, Very High wel (dit is al 100x gezegd inmiddels *zucht*) en dit kan alleen in Dx10 via het menu (ookal 100x gezegd *nog een zucht*).

En jou GTS trekt Very High toch niet, ook dit is al 100x gezegd. ;) Lees het topic eens door. (of vorige)
Idd *zucht* :P

Misschien kan het in de TS gezet worden, inclusief de tweak om het te enablen, het wordt wel enorm vaak gevraagd terwijl het op bijna elke pagina beantwoord staat :S
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:12:
wel op 800x600 maar goed wie speeld speelt game's op die resolutie ghehe
:'(

[ Voor 15% gewijzigd door Avalaxy op 25-11-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
MOAW schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:02:
[...]

Jij hebt duidelijk het verhaal niet goed gevold. Deze dingen die je noemt zijn niet waar, ze kloppen gewoon.

Die "teammaat" kom je niet meer tegen, dus ik vraag me af hoe je erbij komt :X. Prophet wil terug naar dat eiland ja, wat is er mis mee?
die "teammaat" begint tegen Nomad te praten als je weer op die carrier bent en ze hebben daar 1 alien. en die chick onder de paraplu..
volgens mij kom je hem zelfs eerder tegen maar dat weet ik niet meer zeker.... ik kan verward zijn met een andere identieke teammaat die dan is blijven leven.. maar ik zit nu screens te bekijken van dat hij ondersteboven aan die boom hangt en tegen mij praat op de carrier..
het zouden broers kunnen zijn....

ik roep ook niet dat wat ik zeg waar is..... deze dingen vielen mij op.. dat is wat ik vertel...
ik zet er toch vraagtekens bij.... dat zie je toch ook staan...
en als ik vraagtekens zet bij mijn beweringen. hoe moet de lezer dat interpeteren dan??

lesje begrijpend lezen is hier wel op zijn plaats ;)

toch hou ik wel van je hoor!!
..

[ Voor 11% gewijzigd door murky123 op 25-11-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

murky123 schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:04:
[...]

die "teammaat" begint tegen Nomad te praten als je weer op die carrier bent en ze hebben daar 1 alien. en die chick onder de paraplu..
volgens mij kom je hem zelfs eerder tegen maar dat weet ik niet meer zeker.... ik kan verward zijn met een andere identieke teammaat die dan is blijven leven.. maar ik zit nu screens te bekijken van dat hij ondersteboven aan die boom hangt en tegen mij praat op de carrier..
het zouden broers kunnen zijn....

ik roep ook niet dat wat ik zeg waar is..... deze dingen vielen mij op.. dat is wat ik vertel...
ik zet er toch vraagtekens bij.... dat zie je toch ook staan...
en als ik vraagtekens zet bij mijn beweringen. hoe moet de lezer dat interpeteren dan??

lesje begrijpend lezen is hier wel op zijn plaats ;)

toch hou ik wel van je hoor!!
..
Het Delta Force team bestaat uit 4 man:

Aztec: gaat dood in level 1 (Mexicaans/Spaanse dude)
Psycho: die zie je weer op de carrier en zo nu en dan tijdens het spel (Britste/Ierse dude)
Prophet: zelfde als Psycho, zo nu en dan kom je hem tegen (Neger)
Nomad: dat ben jij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
dan haalde ik aztec en psycho doorelkaar....

zit nu nog steeds met die bug op die carrier
als nomad uit die stoel komt en ik moet er in dan crashed crysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik het spel al bijna 2 maal uitgespeeld, en ben nu in delta hem op rampage mode aan het uitspelen :P dat wil zeggen, niks sluipen, gewoon bazooka e.d. en knallen maar 8)

Erg gaaf is trouwens met een voertuig inrijden op andere voortuigen (en vooral nog even nitro gebruiken en er op tijd uitspringen :P )

Wat mij trouwens nog niet is gelukt, maar wat ik ergens in een trailer heb gezien, is op de wiel schieten van een rijdende auto waarna hij over de kop vliegt (of zelfs over je heen vliegt zoals in de trailer)

Wat ik wel jammer vind van de delta mode, is dat jij sneller doodgaat met je nanosuit dan elk ander dom ventje die je 100x moet knallen (op z'n torso). En zo revolutionair is de AI imho trouwens niet, sommige ventjes zijn nogsteeds dom:
Ze lopen helemaal weg uit de map (en komen ook niet terug)
Ze blijven vastzitten tegen een boom aan
Ze zien iemand naast hun gesniped worden en zoeken geen dekking maar blijven lekker staan en een beetje rondkijken
Ze zien iemand voor hun neervallen (gedood met silencer) en roken of pissen lekker verder
Als je met strenght mode iemand oppakt en richting een groepje mensen gooit (bijvoorbeeld over een muur) doet dat groepje niks, ook al krijst dat ventje tijdens het vliegen.
Een patrouille loopt rustig langs een stapel lijken van ventjes die je net hebt neergeknalt en lopen rustig verder.

En ja, ook in delta mode zijn ze dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:12:
[...]

Het Delta Force team bestaat uit 4 man:

Aztec: gaat dood in level 1 (Mexicaans/Spaanse dude)
Psycho: die zie je weer op de carrier en zo nu en dan tijdens het spel (Britste/Ierse dude)
Prophet: zelfde als Psycho, zo nu en dan kom je hem tegen (Neger)
Nomad: dat ben jij dus.
Ehh nee.
spoiler:
Je hebt ook nog jester, die gaat aan het eind van het eerste level dood. En prophet wordt aan het begin van relic door een alien gegrepen en komt pas in paradise lost onverwacht weer terug. (dus niet hetzelfde als psycho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
Hebben jullie ook dat als je een groot landschap hebt, je beeld ff stil staat en je hdd hoort ratelen? Net alsof je met één gig ram speelt :P. Vraag me af of RAID dit kan verhelpen, aangezien mijn specs wel redelijk zijn...

[ Voor 9% gewijzigd door Me_Again op 25-11-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:24:
[...]

Ehh nee.
spoiler:
Je hebt ook nog jester, die gaat aan het eind van het eerste level dood. En prophet wordt aan het begin van relic door een alien gegrepen en komt pas in paradise lost onverwacht weer terug. (dus niet hetzelfde als psycho)
ohja, zie je :P Ik vroeg me al af waarom ik in eerste instantie "je hebt 4 teamgenoten" opschreef :P Idd Jester was er ook nog :+

spoiler:
En over Prophet: ik bedoelde dezelfde manier als Psycho, die zie je af en toe, en ook weer op de carrier)

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 25-11-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:12:
wel op 800x600 maar goed wie speeld game's op die resolutie ghehe
IK :)

800x600 Medium...dan is het te doen op me laptop :)
Ben al blij dat ie het trekt, kan wel 1024 x spelen maar dan moet het op Low, en dan ziet het er niet uit. Nu op 800 med framerate van 15 a 25, dus goed speelbaar :)
*Vanmorgen uitgespeeld.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMPLAY

Okay, wellicht naief... maar toch...
Ik zie steeds dezelfde namen hier voorbij schuiven die enthousiast zijn over dit spel...
Waarom beginnen 'we' geen clan?
Of is die er al? En ben ik té newbee om dat opgemerkt te hebben?

Mij lijkt me dat wel geinig... Maar zoals reeds eerder opgemerkt... I.m a newbee... dus als er een Senior opstaat.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:54:
TEAMPLAY

Okay, wellicht naief... maar toch...
Ik zie steeds dezelfde namen hier voorbij schuiven die enthousiast zijn over dit spel...
Waarom beginnen 'we' geen clan?
Of is die er al? En ben ik té newbee om dat opgemerkt te hebben?

Mij lijkt me dat wel geinig... Maar zoals reeds eerder opgemerkt... I.m a newbee... dus als er een Senior opstaat.... ?
crysis multiplayer is nog niet zo tof nu ;), Als je een clan maakt zal je er geen clanwars mee doen denk ik
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!