Lekker is dat, ik was net door mijn vorige databundel heen (had 'n 5MB databundel, en ben toen ik op 0,0 mb zat maar overgestapt op een onbeperkt bundel), en het blijkt dat ik in die paar uurtjes voor 13 mb gedownload heb! Oftewel 27,5 euro betalen omdat ik net te laat was met 't upgraden van mijn databundel. Ik geloof er niks van, aangezien ik in die tijd expres niet op 't internet gegaan ben... Ik denk dat Hi te langzaam was met het upgraden van mijn databundel, en dat ik daarom nu op de blaren moet gaan zitten. Dat zal morgen wel een telefoontje worden naar Hi, met een beetje geslijm dat ik wel voor extra winst voor hun zorg, en je normaal er korting op krijgt met een telefoon, en dat ik juist kosten moet maken en hoe slechte service dit wel niet is! Ik ben namelijk niet van plan die extra kosten te gaan betalen. 1 MB ok, dat kan ik geloven, maar 13?? Zoveel heb ik in 't afgelopen halfjaar nog niet eens gedownload (met een k800i, maar dat is bijzaak)!
Ik heb trouwens nog 2 vragen voor jullie.
1) ik heb laatst
SmileySMS 1.53 gedownload en op m'n TC gezet. Het werkte trouwens compleet niet. Als er in een sms te veel smileys voorkwamen kon ik 't smsje niet meer lezen (alleen via de popup waarin staat dat je een smsje ontvangen hebt), het heeft maar een beperkt aantal smiley-combinaties erin staan (dit is vast te editen, maarja) en het meest irritante is dat de smileys niet te zien zijn via de normale sms inbox.
Kent iemand van jullie een programmaatje dat dit wel heeft? Dat je gewoon de "standaard sms" kan gebruiken met smileys? Dat je ook zelf emoticons in de smsjes kan stoppen, voordat je dit verzend? Het is me alleen opgevallen dat 't met een MMS wel standaard meegeleverd wordt, vind 't vreemd dat 't niet zo bij de SMS is...
2) Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn genomen foto's standaard op m'n SD kaartje opgeslagen worden? Heel vreemd, mijn eerste foto sinds ik een SD kaartje gekocht heb, is wel op m'n kaart geplaatst, alleen zijn alle verdere foto's weer standaard op m'n telefoon gezet. Waar kan ik ervoor zorgen dat dit op m'n SD kaart gezet wordt? Het vreet namelijk geheugen...