HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja gewoon |:(
ik heb hem nu gevonden stond tussen de andere folders in, ik verwachtte een harde schijf aanduiding net als bij b.v. een creative mp3 speler maar oké als je het eenmaal weet is alles een eitje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Ben sinds vrijdag in bezit van de Cruiser (schijnt dat ie in sommige landen zo heet, ipv Touch Cruise). Ik was echt sprakeloos van de verpakking, mooi en functioneel. De TC is echt een plaatje, wat een revolutie tov mijn 9100!! En die is pas 2 jaar oud. Ik heb onmiddelijk de TC screenprotector geplakt, zodoende voorkom je krassen en stof of vlekken onder. Opstarten en instellen werkt feitelijk nog idem aan WM5, dus da's snel vertrouwt. TouchFlo is erg goed en zal ik veel gebruiken vooral voor snelkeuze/ foto bellen. Eigenlijk nog geen gekke dingen/ storende dingen meegemaakt. Ik heb nog geen videodriver ervaring. Wat ik zelf erg preetig vind is de handscroll functie in Contactpersonen en op internet, hier merk ik danook geen vertraging oid.

Ik heb een paar installaties gedaan, nadat ik het HTC today uitgezet heb. Vond ik niet fijn, kost relatief veel ruimte. Onderstaande apps vind ik fijner werken.

[list]
• TT6 (eigen versie), zeer snelle fix.
• Birthdays, handig tooltje op je today met aanstaande verjaardagen
• SPB Pocket Plus, super complete app. Vervang o.a. het kruisjes gedoe van WM6 door altijd alles af te sluiten. Explorer uitbreidingen en vooral veel Today plugin handigheidjes. Top !
• SPB Phone Suite, kan o.a automatusch op trilstand gaan als er een afspraak in je agenda staat.
• S2U2, wel de laatste versie .99) nemen, want .97 heeft kuren in de TC.

Ik houd me aanbevolen voor apps die goed werken op de TC.

Draait bij iedereen (die er één heeft) het scrollwieltje ook zo licht, moet er niet een (gevoelsmatig) beetje weerstand in zitten? Of is dit bij mij al stuk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat kruisjesgedoe zit al ingebakken in WM6 en dat wieltje hoort zo licht te gaan...naarmate je er meer mee gespeeld hebt valt het losse wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb een klein probleem...mijn dataverbinding blijft constant open staan. Ik kan wel op het H icoon klikken en de verbinding verbreken, maar nog geen 2 seconden daarna start hij de verbinding weer op. Ik heb, zover ik weet, geen programma's open staan zoals msn etc.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Op zich maakt het me niet zoveel uit, maar het vreet batterij bij het leven.

EDIT: blijkt dus Activesync te zijn. Op zich geen probleem, maar hoe stel ik het in dat als hij mijn mail op exchange heeft gechecked dat hij de verbinding automagisch verbreekt? Want die blijft helaas openstaan dan :( Bij verbindingen kon ik helaas niks vinden. In activesync ook niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Yzord op 09-02-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2022
Fijn, heb ik weer. 2 dagen prima met de TC kunnen werken. Vanavond niet meer vooruit te branden. Touchscreen reageert nergens meer op; aanleiding ???? Soft reset dan maar. Lost niets op. Dan maar harde reset.... opgezocht in handleiding hoe dat moet; doet ie niet!

Idioot gewoon een harde reset wordt simpelweg NIET uitgevoerd. Iemand nog een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Yzord schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:06:
Ik heb een klein probleem...mijn dataverbinding blijft constant open staan. Ik kan wel op het H icoon klikken en de verbinding verbreken, maar nog geen 2 seconden daarna start hij de verbinding weer op. Ik heb, zover ik weet, geen programma's open staan zoals msn etc.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Op zich maakt het me niet zoveel uit, maar het vreet batterij bij het leven.

EDIT: blijkt dus Activesync te zijn. Op zich geen probleem, maar hoe stel ik het in dat als hij mijn mail op exchange heeft gechecked dat hij de verbinding automagisch verbreekt? Want die blijft helaas openstaan dan :( Bij verbindingen kon ik helaas niks vinden. In activesync ook niet.
Active sync afsluiten? :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
ruud1234 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 23:26:
Idioot gewoon een harde reset wordt simpelweg NIET uitgevoerd.
Lijkt me sterk... Maar goed, mocht het echt zo zijn dat de full reset het echt niet wil doen, kun je ook je batterij verwijderen, 2 uur wachten, dan weer je batterij erin doen en opstarten. Vervolgens doet het systeem dan ook een full reset, omdat de back-up in het apparaat het 1,5 uur uithoudt. (pin me hier niet op vast, enkel ervaring uit het verleden met de 2020i). Wellicht dat het ook langer duurt, waardoor het misschien een idee is om de batterij te verwijderen, te gaan slapen en de volgende dag weer alles in elkaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

TweakMarkster schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:48:
[...]

Lijkt me sterk... Maar goed, mocht het echt zo zijn dat de full reset het echt niet wil doen, kun je ook je batterij verwijderen, 2 uur wachten, dan weer je batterij erin doen en opstarten. Vervolgens doet het systeem dan ook een full reset, omdat de back-up in het apparaat het 1,5 uur uithoudt. (pin me hier niet op vast, enkel ervaring uit het verleden met de 2020i). Wellicht dat het ook langer duurt, waardoor het misschien een idee is om de batterij te verwijderen, te gaan slapen en de volgende dag weer alles in elkaar te zetten.
Dat zou dus ook betekenen dat de batterij nooit helemaal leeg mag zijn, omdat je anders alles kwijt raakt. Dat lijkt me nog sterker...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

[...]

Een TC heeft geen flash geheugen. En ook geen backupbatterij. Wat als het goed is wil zeggen dat hij alles onthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Yzord schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:35:
[...]
Een TC heeft geen flash geheugen. En ook geen backupbatterij. Wat als het goed is wil zeggen dat hij alles onthoudt.
Op basis van welke energie?
Het zou kunnen dat de TC het wel allemaal onthoudt, maar de oudere toestellen konden dit niet. De 2020i had maar 20 minuten nadat de batterij leeg was, voordat hij alles "vergat". Het zou erg prettig zijn als de TC dit niet heeft, maar ik heb dit nog niet kunnen terug vinden.

En nee, ik ga het niet uitproberen :P

Offtopic PS: Eindelijk m'n TC binnen! Super tevreden en blij tot op heden _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door TweakMarkster op 10-02-2008 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nee, ik ga het niet uitproberen :P

Offtopic PS: Eindelijk m'n TC binnen! Super tevreden en blij tot op heden _/-\o_
Dus Tweak je kunt het nu eindelijk in de praktijk proberen? _/-\o_
Ik heb ook gelezen dat de Cruise net als de andere apparaten van zijn generatie, geen stroomvoorziening nodig heeft om zijn geheugen "vast te kunnen houden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

EWK schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:03:
[...]

Dat zou dus ook betekenen dat de batterij nooit helemaal leeg mag zijn, omdat je anders alles kwijt raakt. Dat lijkt me nog sterker...
Dat was met Windows Mobile 2003 nog wel het geval. Ik moet mijn SPV echt niet leeg laten lopen, er zit wel een backup batterij in maar hooguit voor een kwartier. Daarna is alle data foetsie.

Ik heb begrepen dat dat in Windows Mobile 2005 is opgelost, maar hoe dat precies werkt moet je me niet vragen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag nog een ander progje, wat fungeert als een editor en remote control, via de PC en Activsync naar de TC toe, lijkt me makkelijk om veel gegevens in te voeren. Weet trouwens niet of dit al eerder in't topic is besproken. My Mobiler geeft het scherm van de Cruise weer op de pc monitor en is zo met het keyboard en de muis te bedienen. Iemand ervaring hiermee? http://www.mtux.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
[...]

Batterij heb ik er de hele nacht uit gehad; helpt niets. Zou ook niet moeten werken, want dit soort apparaatjes heeft tegenwoordig statische RAM. Eigenlijk een soort flash kaartje maar dan intern. Ik vrees dat er geen oplossing voor is anders dan maar terug sturen.

Ik heb inmiddels wel op een ander forum problemen gevonden met het touchscreen, maar een harde reset die maar niet wil werken ben ik nog niet tegen gekomen.
Baal wel als een stekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb ook naar deze gekeken, maar vond hem toch wat te duur.

Ben zelf gegaan voor:
[afbeelding]
samen met
[afbeelding]
bij pdashop.

Scheelde toch hoop geld en werkt perfect!
Die actieve houders zijn wel mooi, maar erg duur vind ik.

Wat verder ook erg mooi samen werkt is:
[afbeelding]
samen met:
[afbeelding]
bij Bol.

Er zijn ook duurdere dopjes te koop, maar dit was voor mij voldoende.
Ik heb zelf deze gespot

http://www.gsmweb.nl/forms3/0169.htm

En een autolader

http://www.gsmweb.nl/forms3/0397.htm

Dan ben je klaar voor nog geen 30,- Ik vraag me alleen af of je met zo'n universele houder de autolader nog in het gaatje aan de onderzijde kan steken. Anders kun je niet laden als hij in de houder zit. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
ruud1234 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:46:
Ik heb inmiddels wel op een ander forum problemen gevonden met het touchscreen, maar een harde reset die maar niet wil werken ben ik nog niet tegen gekomen.
Baal wel als een stekker....
Ik weet dat het in het boekje staat, en dat het links en rechts al prima staat omschreven, dus op het gevaar af dat je dit al weet: een hard-reset doe je door de twee onderste hardbuttons in te drukken, de soft-reset knop in te drukken, en de twee andere knoppen VAST te houden tot je de hard-reset vraag krijgt. Just doublechecking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
robinVerdegaal schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Ik weet dat het in het boekje staat, en dat het links en rechts al prima staat omschreven, dus op het gevaar af dat je dit al weet: een hard-reset doe je door de twee onderste hardbuttons in te drukken, de soft-reset knop in te drukken, en de twee andere knoppen VAST te houden tot je de hard-reset vraag krijgt. Just doublechecking..
Dank voor je extra moeite, maar ik heb dan wel tig keer geprobeerd. De melding die zou moeten komen verschijnt niet. Ik kan de toetsen vasthouden totdat heel windows geboot is en hij de taken die daaronder geprogrammeerd zijn uit gaat voeren.
Vroeger hadden we problemen als de batterij helemaal leeg was gelopen en je de data kwijt was. Dat kan nu niet meer gebeuren met dit statische geheugen, maar als de harde-reset niet werkt kun je helemaal NIETS meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
Nog een suggestie voor andere gebruikers om de harde-reset te testen; je moet het in principe zonder risico kunnen uitvoeren. Volgens de handleiding komt er eerst een melding die vraagt om bevestiging. Bij mij komt die melding dus NIET, en er gebeurt dan ook helemaal niets.

Ik ben wel benieuwd of er meer mensen mogelijk dit probleem hebben zonder het te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Wordt het niet tijd voor een nieuw topic nu de TC overal beschikbaar is? Dan houden we tenminste een topic over met alleen inhoudelijke vragen / info over de TC en niet de levertijden enzo. :D

Kaart dat aub bij J0YR1D3R aan, dat is de topicstarter. Indien jullie er niet aan uit komen, dan vernemen we dat graag. :)

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 10-02-2008 13:53 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefi
  • Laatst online: 01-09 13:59
Misschien een domme vraag, maar bestaat er een carkit die het geluid van de navigatie, de mp3 files op de geheugenkaart en de telefoongesprekken over de boxen van de radio laat gaan?
Het beste zou dan nog zijn dat deze niet zou moeten worden ingebouwd zodat we die kunnen verwisselen tussen onze 2 auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:59
Ik krijg Vodafone Live niet aan de gang, heb alle instellingen overgenomen zoals aangegeven op de Vodafone site. Hij blijft echter aangeven dat er om een onbekende reden geen verbinding gemaakt kan worden. Iemand een suggestie? (3G icoontje is er).

Wijziging:
Ik kan wel internetten, echter niet mijn mail servers bereiken. Hoe kan dit?

En ik blijf aan het editten ;):
TomTom heb ik op de geheugenkaart staan, hoe maak ik een snelkoppeling naar "programmas"?

[ Voor 30% gewijzigd door Devian op 10-02-2008 18:35 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TC bevalt nog steeds prima! :) Ik ben op dit moment alles een beetje aan het instellen naar eigen voorkeur. 2 dingetjes willen alleen niet lukken

1. Ik krijg maar niet mijn windows live mail in het berichten menu. Ik kan dus niet de mail van mijn windows live account bekijken. Ik heb al gedrukt op nieuwe e-mailaccount maar dit wou niet helpen (voorbeeld van wat ik bedoel: http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece)

2. Ik kwam eerder op dit forum een programatje tegen waarmee je video's kon 'down-sizen' zodat je ze goed kon afspelen op de TC. Kan iemand me vertellen hoe dit programatje heet en waar ik het kan downloaden?

Ook heb ik nog de vraag waar ik nieuwe screen protectors kan kopen of bestellen. Dit is mijn eerste PDA dus ik heb geen idee hoelang je een screen protector kunt gebruiken.

Alvast bedank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hefi schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:57:
Misschien een domme vraag, maar bestaat er een carkit die het geluid van de navigatie, de mp3 files op de geheugenkaart en de telefoongesprekken over de boxen van de radio laat gaan?
Het beste zou dan nog zijn dat deze niet zou moeten worden ingebouwd zodat we die kunnen verwisselen tussen onze 2 auto's.
Ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/images/photo/108763_kd-bt1_e.jpg
http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-BT1E&catid=238

Daarmee kan je dat allemaal. je kan alleen niet èn TomTom stem èn muziek tegelijkertijd draaien via de radio. Dat is dus of-of.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Even een vraagje: Heb je een internet abonnement nodig om het actuele weer op te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
radem205 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:00:
Even een vraagje: Heb je een internet abonnement nodig om het actuele weer op te vragen?
Nope, kan via GPRS (zonder abbo betaal je per kb) of WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:17:
1. Ik krijg maar niet mijn windows live mail in het berichten menu. Ik kan dus niet de mail van mijn windows live account bekijken. Ik heb al gedrukt op nieuwe e-mailaccount maar dit wou niet helpen (voorbeeld van wat ik bedoel: http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece)
Ik heb mijn account + password ingevoerd via Programma's -> Windows Live. De rest ging vanzelf en staat dus nu in mijn berichtenlijst.
2. Ik kwam eerder op dit forum een programatje tegen waarmee je video's kon 'down-sizen' zodat je ze goed kon afspelen op de TC. Kan iemand me vertellen hoe dit programatje heet en waar ik het kan downloaden?
:N Deze link is al meerdere keren voorgekomen. Een beetje zoeken en zelf initiatief kan echt geen kwaad. Maar ja, voor alle luilakken, komt die nog een keertje; Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Ook heb ik nog de vraag waar ik nieuwe screen protectors kan kopen of bestellen. Dit is mijn eerste PDA dus ik heb geen idee hoelang je een screen protector kunt gebruiken.
Via PDAshop.nl kun je screenprotectors kopen. Een aanrader voor de Touch Cruise.
Maar als je goed kijkt in de doos van de touch cruise, heeft HTC er ook al een screen protector voor je bij gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:32

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:52:
[...]

Ik heb zelf deze gespot

http://www.gsmweb.nl/forms3/0169.htm

En een autolader

http://www.gsmweb.nl/forms3/0397.htm

Dan ben je klaar voor nog geen 30,- Ik vraag me alleen af of je met zo'n universele houder de autolader nog in het gaatje aan de onderzijde kan steken. Anders kun je niet laden als hij in de houder zit. Iemand ervaring hiermee?
die combinatie heb ik nu dus, maar die 'zwanenhals' bungeld alle kanten op. vandaar dat ik die banaan wil (jezus wat een namen :-p) en een actieve want dat is lekker makkelijk

[ Voor 15% gewijzigd door J-P op 10-02-2008 17:58 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:27:
[...]

Ik heb mijn account + password ingevoerd via Programma's -> Windows Live. De rest ging vanzelf en staat dus nu in mijn berichtenlijst.

[...]

:N Deze link is al meerdere keren voorgekomen. Een beetje zoeken en zelf initiatief kan echt geen kwaad. Maar ja, voor alle luilakken, komt die nog een keertje; Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

[...]

Via PDAshop.nl kun je screenprotectors kopen. Een aanrader voor de Touch Cruise.
Maar als je goed kijkt in de doos van de touch cruise, heeft HTC er ook al een screen protector voor je bij gedaan
Bedankt voor je antwoorden.

Wat betreft de screen protector, die heb ik er al vanaf het begin opzitten. Ik doelde met mijn vraag op: om de hoeveel tijd moet je een screen protector vervangen? Of is dit niet nodig? :)

Als ik daar antwoord op heb gekregen weet ik pas of het nodig is om nieuwe screen protectors aan te schaffen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:07:
[...]

Bedankt voor je antwoorden.

Wat betreft de screen protector, die heb ik er al vanaf het begin opzitten. Ik doelde met mijn vraag op: om de hoeveel tijd moet je een screen protector vervangen? Of is dit niet nodig? :)

Als ik daar antwoord op heb gekregen weet ik pas of het nodig is om nieuwe screen protectors aan te schaffen ;)
als je m goed aanbrengt, zal hij de hele levensduur van het apparaat meegaan. Het ligt eraan wat voor kwaliteit het is, of hij misschien gaat slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:55:
[...]

die combinatie heb ik nu dus, maar die 'zwanenhals' bungeld alle kanten op. vandaar dat ik die banaan wil (jezus wat een namen :-p) en een actieve want dat is lekker makkelijk
Maf, ik gebruik al jaren PDA's en Telefoons met TomTom en zo'n zwanenhals houder, maar nog nooit problemen gehad met een bungelende zwanenhals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Lekker is dat, ik was net door mijn vorige databundel heen (had 'n 5MB databundel, en ben toen ik op 0,0 mb zat maar overgestapt op een onbeperkt bundel), en het blijkt dat ik in die paar uurtjes voor 13 mb gedownload heb! Oftewel 27,5 euro betalen omdat ik net te laat was met 't upgraden van mijn databundel. Ik geloof er niks van, aangezien ik in die tijd expres niet op 't internet gegaan ben... Ik denk dat Hi te langzaam was met het upgraden van mijn databundel, en dat ik daarom nu op de blaren moet gaan zitten. Dat zal morgen wel een telefoontje worden naar Hi, met een beetje geslijm dat ik wel voor extra winst voor hun zorg, en je normaal er korting op krijgt met een telefoon, en dat ik juist kosten moet maken en hoe slechte service dit wel niet is! Ik ben namelijk niet van plan die extra kosten te gaan betalen. 1 MB ok, dat kan ik geloven, maar 13?? Zoveel heb ik in 't afgelopen halfjaar nog niet eens gedownload (met een k800i, maar dat is bijzaak)!

Ik heb trouwens nog 2 vragen voor jullie.
1) ik heb laatst SmileySMS 1.53 gedownload en op m'n TC gezet. Het werkte trouwens compleet niet. Als er in een sms te veel smileys voorkwamen kon ik 't smsje niet meer lezen (alleen via de popup waarin staat dat je een smsje ontvangen hebt), het heeft maar een beperkt aantal smiley-combinaties erin staan (dit is vast te editen, maarja) en het meest irritante is dat de smileys niet te zien zijn via de normale sms inbox.
Kent iemand van jullie een programmaatje dat dit wel heeft? Dat je gewoon de "standaard sms" kan gebruiken met smileys? Dat je ook zelf emoticons in de smsjes kan stoppen, voordat je dit verzend? Het is me alleen opgevallen dat 't met een MMS wel standaard meegeleverd wordt, vind 't vreemd dat 't niet zo bij de SMS is...

2) Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn genomen foto's standaard op m'n SD kaartje opgeslagen worden? Heel vreemd, mijn eerste foto sinds ik een SD kaartje gekocht heb, is wel op m'n kaart geplaatst, alleen zijn alle verdere foto's weer standaard op m'n telefoon gezet. Waar kan ik ervoor zorgen dat dit op m'n SD kaart gezet wordt? Het vreet namelijk geheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:20:
[...]

Maf, ik gebruik al jaren PDA's en Telefoons met TomTom en zo'n zwanenhals houder, maar nog nooit problemen gehad met een bungelende zwanenhals.
Ik heb alleen maar problemen gehad met die "Richter pda zwanenhals". Zuignap die eraf valt, zwanenhals die alle kanten opvliegt, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
brrrt schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:06:
2) Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn genomen foto's standaard op m'n SD kaartje opgeslagen worden? Heel vreemd, mijn eerste foto sinds ik een SD kaartje gekocht heb, is wel op m'n kaart geplaatst, alleen zijn alle verdere foto's weer standaard op m'n telefoon gezet. Waar kan ik ervoor zorgen dat dit op m'n SD kaart gezet wordt? Het vreet namelijk geheugen...
Start camera op, druk op het scherm en daarna rechtsonder (in landscape modus).
Daarna de onderste optie "Opslag" kiezen en daarna zetten op Opslagkaart.
Werkt voor mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TweakMarkster schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Werkt voor mij wel!
Wat een stomme fout. Heb ik helemaal overheen gelezen :P
Bedankt in ieder geval, het werkt! Ik snap alleen nog niet hoe het kan dat die eerste foto wel op de opslagkaart kon komen en de rest niet, maar dat is nu niet meer mijn probleem (hopelijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
(jarig!)
Ik zit nog steeds te kloten on me wekker normaal aan de praat te krijgen, ik ben er achter dat je het geluid aan moet zetten, oke kan ik mee leven. Maar mijn wekker gaat ook niet af als mijn toestel het scherm uit heeft.. :S Iemand daar een oplossing voor? Kan toch niet normaal zijn dat je scherm aan moet staan om een wekker te kunnen afspelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:12
Ik heb nog even een vraagje betreffende bluetooth, wanneer ik nu iets via bluetooth aangeboden krijgt slaat hij dit automatisch op op me geheugen van me telefoon. Kan ik er ook voor kiezen dat dit direct op de root van me geheugenkaart komt? Kon het verder niet vinden in het topic en het boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:12
jeroen210 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:07:
Maar mijn wekker gaat ook niet af als mijn toestel het scherm uit heeft.. :S Iemand daar een oplossing voor?
Bij mij gebeurt dit wel automatisch, misschien heb je bij de wekker niet alle dagen geselecteerd waarop die af moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:32

J-P

Syntax erro....

jeroen210 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:07:
Ik zit nog steeds te kloten on me wekker normaal aan de praat te krijgen, ik ben er achter dat je het geluid aan moet zetten, oke kan ik mee leven. Maar mijn wekker gaat ook niet af als mijn toestel het scherm uit heeft.. :S Iemand daar een oplossing voor? Kan toch niet normaal zijn dat je scherm aan moet staan om een wekker te kunnen afspelen ..
Vreemd, bij mij ging hij wel gewoon af, misschien is het een idee om een andere wekker te installeren (heb je zowiezo meer functies zoals het afspelen van mp3's als wekker) ik gebruik daar enAlarmPPC voor
Groentenman schreef op maandag 11 februari 2008 @ 00:34:
Ik heb nog even een vraagje betreffende bluetooth, wanneer ik nu iets via bluetooth aangeboden krijgt slaat hij dit automatisch op op me geheugen van me telefoon. Kan ik er ook voor kiezen dat dit direct op de root van me geheugenkaart komt? Kon het verder niet vinden in het topic en het boekje.
Mmm goeie, geen idee of het zo kan maar er moet vast een register tweak voor zijn, ik hou me aanbevolen :P

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik ben op zoek naar "de ideale telefoon", en so far komt de TC daar het dichtst bij in de buurt. Echter blijft een telefoon - zeker als je hem los koopt - een dure aangelegenheid, en aangezien m'n abo voorlopig nog niet is afgelopen ben ik daar wel op aangewezen.

Ik ben dus van plan hem in het buitenland aan te schaffen, maar moet ik hierbij nog bijzonderheden verwachten? Is het mogelijk om op een engelstalig toestel een NL-firmware te flashen zodat hij gewoon gelijkwaardig is aan een in NL gekocht toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

wdekreij schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:00:
Ik ben op zoek naar "de ideale telefoon", en so far komt de TC daar het dichtst bij in de buurt. Echter blijft een telefoon - zeker als je hem los koopt - een dure aangelegenheid, en aangezien m'n abo voorlopig nog niet is afgelopen ben ik daar wel op aangewezen.

Ik ben dus van plan hem in het buitenland aan te schaffen, maar moet ik hierbij nog bijzonderheden verwachten? Is het mogelijk om op een engelstalig toestel een NL-firmware te flashen zodat hij gewoon gelijkwaardig is aan een in NL gekocht toestel?
Ik heb laatst al in Belgie, Duitsland en de VS naar prijzen gekeken, maar ik vond ze daar nog tegenvallen eigenlijk. Heb ik een land overgeslagen? :P

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar de Cruise vast te houden is....

Voor mijn werk zou ik graag dit gadget eerst even vasthouden alvorens tot aanschaf over te gaan...

>> Abo is verlopen, dus mogelijkheden voldoende lijkt me.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:11:
las een of 2 blz terug iemand had hem vastgehouden bij media markt
dus.....

ben ook benieuwd waar meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster

Voor mijn werk zou ik graag dit gadget eerst even vasthouden alvorens tot aanschaf over te gaan...

Belcompany en Mediamarkt hebben hem liggen (afgaande op posts van users in dit forum), maar de meeste belwinkels zullen hem inmiddels "on display" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las een of 2 blz terug iemand had hem vastgehouden bij media markt
dus.....

ben ook benieuwd waar meer
Niet in Amsterdam ZuidOost (Arena), want daar loop ik geregeld binnen voor allerlei zaken, maar
de HTC Cruise heb ik nog niet zien liggen (of ik kijk met de verkeerde ogen :D )

Richting de Amsterdamse Poort zitten er nog twee shops (T-mobile geloof ik en Belcompany), welke beide ook nog geen Cruise hebben om vast te houden.

>> Twijfel overigens heel sterk tussen deze cruise en de HTC 630 (opvolger v.d. 620) met een toetsenbord en zonder touchscreen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Laatst online: 29-08 20:02
STING schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:14:
Is het ook mogelijk om een custom SMS tone te gebruiken?

Bij het instellen van een 'Telefoon: Inkomende oproep' kun je gewoon eigen files selecteren, maar bij 'Berichten: nieuwe tekstber.' alleen de standaard files.
Ja, dat is mogelijk :P

Bel Ringtones ---> \Windows\Rings
SMS Ringtones ---> \Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Werkt voor mij wel!
dit heb ik ook voormekaar maar als ik met touchflow naar foto ga blijft hij naar tc gaan en niet naar de opslagkaart hoe kan ik die link veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg een folder in de bus van dixons en die had ook nog een scherpe aanbieding nml 27,50 p/m en 1e 6mnd voor 22,50 en incl.internet op vodafone en toestel gratis!! 2 jaar abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar wat houdt die Touch Flow op dit toestel nou precies in? Is het alleen dat je veels te hard duwend, niet op een bestaand knopje drukkent, een beetje door je sms-jes heen scrolled? En bovendien als ik naar beneden scroll gaat die net zolang door tot die aan het eind van al mn sms-jes is aangekomen.

Ohja, foto's bekijken lukt me door mn vinger van de 1 naar de andere kant te bewegen...maar is dit het nu? Zitter er geen coole IPhone TouchFlow features op? Dat is namelijk ECHT TouchFlow.......Met twee vingers een foto vergroten/verkleinen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:25:
Zitter er geen coole IPhone TouchFlow features op? Dat is namelijk ECHT TouchFlow.......Met twee vingers een foto vergroten/verkleinen....
Dat is Multi-touch en nee, de Cruise ondersteund dat niet.
Ik heb sinds dit weekend ook mn cruise binnen, nog niet veel mee gespeeld maar ik heb er toch wel wat probleempjes mee:
- Touchflo lijkt niet te werken. Ik kan in het today scherm wrijven tot er een geest uitkomt, maar hij flowed niet naar een anders scherm, het is een UK versie, weet iemand of het daar soms standaard uit staat ofzo?
- Streaming video (youtube en audio (kinkFM) werkt niet in de standaard streaming media player.
- Ik probeer 6 tabs te krijgen maar als ik het instel zoals hier staat uitgelegd gebeurd er helemaal niks...

Vanavond maar weer eens verder klooien, tot nu toe is het best een geinig apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:37:
[...]

dit heb ik ook voormekaar maar als ik met touchflow naar foto ga blijft hij naar tc gaan en niet naar de opslagkaart hoe kan ik die link veranderen?
Tja, die optie is nergens te vinden. WM6 opent automatisch de "default" folder. Enigszins raar, aangezien het niet wenselijk is om je foto's op je ROM op te slaan. Raakt je geheugen erg snel vol van.
Ik gok dat het via het register wel aan te passen is. Ik heb helaas nog geen register editor geïnstalleerd, dus kan ik de oplossing nog niet aandragen. Wellicht dat iemand anders er uitsluitsel over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:25:
Misschien een rare vraag, maar wat houdt die Touch Flow op dit toestel nou precies in? Is het alleen dat je veels te hard duwend, niet op een bestaand knopje drukkent, een beetje door je sms-jes heen scrolled? En bovendien als ik naar beneden scroll gaat die net zolang door tot die aan het eind van al mn sms-jes is aangekomen.

Ohja, foto's bekijken lukt me door mn vinger van de 1 naar de andere kant te bewegen...maar is dit het nu? Zitter er geen coole IPhone TouchFlow features op? Dat is namelijk ECHT TouchFlow.......Met twee vingers een foto vergroten/verkleinen....
Dan heb je nog niet echt met de TouchFlo gewerkt. Het is analoog. Hoe harder je je vinger door een lijst heen trekt, hoe sneller hij scrollt. Je kunt het scrollen stoppen, door je vinger er weer op te leggen. Rustig je vinger naar beneden trekken, resulteerd in een rustige en gecontroleerde scroll. Check de demo op AD.nl of YouTube maar eens om de mogelijheden van TouchFlo te ervaren.
- http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece
- http://www.youtube.com/watch?v=YQ8TQ9Rr_7E
- http://www.youtube.com/watch?v=4XAb28yWC3k

Daarnaast kun je in de foto viewer meer, dan enkel naar links en rechts "scrollen".
Door een half rondje te draaien met je vinger, draai je de foto 90 graden die kant op (met de klok mee of tegenin). maak je een heel rondje met de klok mee (clockwise), dan zoom je in. Heel rondje tegen de klok in (counter-clockwise), zoom je uit.
De techniek is vrijwel gelijk aan die van de iPhone, alleen heeft HTC er andere "commands" ingegooid (rondje draaien, ipv twee vingers spreiden)

Doe eerst wat meer ervaring op en dan zul je zien dat het steeds lekkerder werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door TweakMarkster op 11-02-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Thy... schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:38:
[...]
Dat is Multi-touch en nee, de Cruise ondersteund dat niet.
Klopt is ook pattent van Apple. TouchFlo heeft wel de inzoom ondersteuning, maar dan door een rondje te draaien met je vinger.
Ik heb sinds dit weekend ook mn cruise binnen, nog niet veel mee gespeeld maar ik heb er toch wel wat probleempjes mee:
- Touchflo lijkt niet te werken. Ik kan in het today scherm wrijven tot er een geest uitkomt, maar hij flowed niet naar een anders scherm, het is een UK versie, weet iemand of het daar soms standaard uit staat ofzo?
Druk je vinger op het HTC logo onder het scherm en veeg dan naar boven toe. Dan zou de Cube naar boven moeten komen. In de UK versie moet dit ook gewoon werken. Oefening baart kunst. De eerste paar uur liep het ook niet lekker, maar nu geen problemen meer.
- Streaming video (youtube en audio (kinkFM) werkt niet in de standaard streaming media player.
- Ik probeer 6 tabs te krijgen maar als ik het instel zoals hier staat uitgelegd gebeurd er helemaal niks...

Vanavond maar weer eens verder klooien, tot nu toe is het best een geinig apparaatje.
Voor je 6 tabs, zul je toch echt teerug moeten naar XDA-developers. Zij kunnen je beter uitleggen hoe het in zijn werk gaat en waarom het wellicht bij jou niet gelukt is.
Streaming video en/of audio nog niet geprobeerd, dus kan ik ook nog geen zinnig woord over zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:41:
[...]

ik kreeg een folder in de bus van dixons en die had ook nog een scherpe aanbieding nml 27,50 p/m en 1e 6mnd voor 22,50 en incl.internet op vodafone en toestel gratis!! 2 jaar abbo
VOlgens mij is dat de Touch Dual die ik daar in de folder zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Thy... schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:38:- Touchflo lijkt niet te werken. Ik kan in het today scherm wrijven tot er een geest uitkomt, maar hij flowed niet naar een anders scherm, het is een UK versie, weet iemand of het daar soms standaard uit staat ofzo?
Begin je wel op het HTC logo met wrijven? Je moet eerst vanaf het htc logo (dus onderaan 't scherm) naar boven gaan, en dan kan je door de tabbladen heen gaan.

[offtopic]
Ik heb net trouwens met Hi gebeld, en er is dus een kwestie van miscommunicatie met de Hi winkels... Heb ik mijn databundel op dinsdag afgesloten, zou hij volgens de winkel gelijk ingaan, blijkt 't de dag daarna pas in te gaan, omdat 't eerst bij Hi zelf geregistreerd moet worden. Lekker dan, geen wonder dat ik ineens in een nachtje voor 13,6 mb heb geïnternet. Nu is er een notitie geplaatst en moet ik wachten op de factuur of 't werkelijk gefactureerd wordt, anders moet ik weer bellen. Baal hier toch wel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Thy... schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:38:
Had hier eerst ook problemen mee. Toen een backup gemaakt en hard reset gedaan, toen deed ie het wel. (waarschijnlijk iets te veel getweaked ;) )

Maar wat wel belangrijk is, is dat je bij het logo, onderin beeld bij het grijze htc logo begint en dan omhoog gaat...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb de 6 tabs gewoon geactiveerd door middel van die beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
TweakMarkster schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:50:
Streaming video en/of audio nog niet geprobeerd, dus kan ik ook nog geen zinnig woord over zeggen :P
Inmiddels geprobeerd en ik krijg het aan de praat.
Via de sites; m.youtube.com en radio.pagina.nl kan ik gewoon streaming media openen en afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:41:
[...]

:'( kan niks vinden in de folder ?? wel de dual maar niet de cruise klinkt goed zal een richting dixins gaaan dan
zoek een abo met onbeperkt houdbaar bel minuten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:12:
[...]
:'( kan niks vinden in de folder ?? wel de dual maar niet de cruise klinkt goed zal een richting dixins gaaan dan
zoek een abo met onbeperkt houdbaar bel minuten
Ik zou gewoon het internet ff afstruinen. Er zijn meer dan genoeg goede aanbiedingen te vinden.
Wie zoekt die vindt!
Is ook niet zo gek dat Dixons nu de Dual in de aanbieding doet, want daar moeten ze nu vanaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMarkster schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:28:
[...]

Ik zou gewoon het internet ff afstruinen. Er zijn meer dan genoeg goede aanbiedingen te vinden.
Wie zoekt die vindt!
Is ook niet zo gek dat Dixons nu de Dual in de aanbieding doet, want daar moeten ze nu vanaf :D
zal vanavond ff in de grijze bak duiken voor de folder, waar ik het over heb is de cruise foto stond erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Voor de mensen (net als ik) die het raar vonden dat Office Mobile niet de laatste 2007 bestandsformaten konden openen, is er goed nieuws! Een upgrade is available!
Hierdoor is het wel mogelijk om de docx, xlsx enz formaten te openen op je WM6 toestel _/-\o_

http://www.microsoft.com/...bb7e9a3814&displayLang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02
TweakMarkster schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Inmiddels geprobeerd en ik krijg het aan de praat.
Via de sites; m.youtube.com en radio.pagina.nl kan ik gewoon streaming media openen en afspelen.
Ik zou graag willen weten hoe je het voor elkaar gekregen hebt.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
toxict schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:54:
[...]
Opera webbrowser opgestart, URL ingetikt (m.youtube.com) en een videootje aangeklikt om af te laten spelen. Streaming Video player werd opgestart en nadat de buffering klaar was, begon de video af te spelen.
Met de radio ging het hetzelfde. Een online radiofeed uitgezocht (3FM en Qmusic). ASX file gedownload en geopenend. Buffering werd gedaan en de muziek begon te spelen. Radio538 wil (nog) niet werken. Wellicht dat het te druk was en de server dus busy was, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toxict schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:54:
[...]

Ik ook!

Bij mij werkt het ook niet. :'( Misschien omdat ik via WiFi connectie maak? Ik heb geen UMTS of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:03:
[...]
Bij mij werkt het ook niet. :'( Misschien omdat ik via WiFi connectie maak? Ik heb geen UMTS of zo....
In principe zou het niet uit hoeven te maken. Ik heb het geprobeerd via GPRS. snelheid was dus niet denderend, maar werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik cruise nu 1 week, dik tevreden, alles werkt naar behoren incl. bluetooth (met carkit) en tomtom. Moi apparaatje.
Wel 2 vragen:
- hoe kan ik verschillende ringtones aan categorien contacten koppelen?
- hoe kan ik eventueel profielen maken, die snel en eenvoudig te kiezen zijn?

Met profielen bedoel ik bij voorbeeld:
profiel 'auto': wifi uit, bluetooth aan, skype uit, tomtom aan
profiel 'thuis': bluetooth uit, wifi aan, tomtom uit, skype aan
Is daar iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een email account aangemaakt op m'n cruise, echter wil ik de mails in mijn hoofdpostvak hebben en niet elk email adres in z'n eigen map. Ik heb deze optie nog niet gevonden, erg vervelend gezien het syncen zo niet naar wens werkt. (op de PC ook alles in 1 map) Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
Mijn TC is besteld.
Ik wil hem ook gaan gebruiken als MP3-speler, maar gebruik voor het luisteren van muziek het liefst mijn eigen koptelefoon.
Er zit geen standaard kopteleroonuitgang op voor zo ver ik weet, bij de meegeleverde headset gaat het via de usb plug dachtik.
Zijn hier eventueel adapters voor?

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:23

Tank80

Cyanide&&Happiness

TweakMarkster schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:58:
[...]

Opera webbrowser opgestart, URL ingetikt (m.youtube.com) en een videootje aangeklikt om af te laten spelen. Streaming Video player werd opgestart en nadat de buffering klaar was, begon de video af te spelen.
Met de radio ging het hetzelfde. Een online radiofeed uitgezocht (3FM en Qmusic). ASX file gedownload en geopenend. Buffering werd gedaan en de muziek begon te spelen. Radio538 wil (nog) niet werken. Wellicht dat het te druk was en de server dus busy was, maar dat weet ik niet zeker.
Bij mij werkte het ook niet, maar die radiosite gebrobeerd in de standaard IE en die opende de mediaplayer en het speelde goed af. De youtube videootjes daarentegen speelt hij niet af (in de streaming player), krijg een melding "vinden van netwerk mislukt" Heb vodafone incl. inetblox + proxy uitgeschakeld... vaag :?

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:23

Tank80

Cyanide&&Happiness

BertusB404 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:51:
Mijn TC is besteld.
Ik wil hem ook gaan gebruiken als MP3-speler, maar gebruik voor het luisteren van muziek het liefst mijn eigen koptelefoon.
Er zit geen standaard kopteleroonuitgang op voor zo ver ik weet, bij de meegeleverde headset gaat het via de usb plug dachtik.
klopt, klopt en ja die zijn verkrijgbaar (zie de shops, pda-shop heeft ze zowieso). Je kan natuurlijk ook zo'n geile blauwetand hoofdset halen ;)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb een vraag met trekking tot het instelling van de knoppen die bij mij onderin het 'basis-scherm' staan. Daar staan nu agenda en contacten. En ik wil daar graag wat anders van maken. Ik heb hier al gezocht en de handleiding al na gekeken maar niets kunnen vinden. Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Guustaaff schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:45:
Ik heb een vraag met trekking tot het instelling van de knoppen die bij mij onderin het 'basis-scherm' staan. Daar staan nu agenda en contacten. En ik wil daar graag wat anders van maken. Ik heb hier al gezocht en de handleiding al na gekeken maar niets kunnen vinden. Heeft iemand een suggestie?
Start -> Instellingen -> Vandaag -> Tabblad Items -> Vinkje zetten bij items die je op je scherm wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
McRubz schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:09:
[...]

Start -> Instellingen -> Vandaag -> Tabblad Items -> Vinkje zetten bij items die je op je scherm wilt hebben.
Dat is niet helemaal waar ik naar op zoek ben. Dan krijg ik namelijk gewoon een extra knop. Ik wil graag de huidige knoppen die er staan (Agenda en Contacten) vervangen. En als ik jou stappen volg, rijst er een ander probleem: namelijk ik kan dan niet kiezen uit: 'nieuw sms bericht'. Is er een manier om die optie er bij te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:57:
Gebruik cruise nu 1 week, dik tevreden, alles werkt naar behoren incl. bluetooth (met carkit) en tomtom. Moi apparaatje.
Wel 2 vragen:
- hoe kan ik verschillende ringtones aan categorien contacten koppelen?
- hoe kan ik eventueel profielen maken, die snel en eenvoudig te kiezen zijn?

Met profielen bedoel ik bij voorbeeld:
profiel 'auto': wifi uit, bluetooth aan, skype uit, tomtom aan
Is daar iets voor?
Of nog iets uitgebreider:
profiel 'auto in': wifi uit, bluetooth aan, skype uit, tomtom aan, audio player aan, bluetooth op wireless stereo. Radio zet ik dan zelf wel op BT Audio.
profiel "auto uit": bluetooth uit, tomtom uit, audioplayer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Bogey Dope schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Is de adapter ook koop als een actieve houder zodat die ook oplaad in de auto?? en waar heb je hem gekocht?
Heb net een universele houder met zwanenhals gekocht bij Gamma. (12,50) Past perfect. USB blijft mooi vrij.
Moet alleen nog kijken of hij ook goed aan het raam blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
TweakMarkster schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:39:
[...]

In principe zou het niet uit hoeven te maken. Ik heb het geprobeerd via GPRS. snelheid was dus niet denderend, maar werkte wel.
Bij mij lukt het ook niet. Krijg de melding "verbinding mislukt"
Heb hem momenteel aan mijn PC hangen dus op zich heeft hij verbiding genoeg met netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de TC in mijn klauwen gehad. Even vergeleken met de Nokia E61 (met volledig toetsenbord...), maar de interface van de FLOW werkt ook met mijn (dikke) vingers feilloos.

Morgen even terug, want vergeten de versie (NL / UK) te vragen, en dan is deze jongen een HTC rijker... (wsl 130 euro bij een abo (weet alleen ff niet wat het was, maar i.i.g. internet, bellen en een klein beetje sms-en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertusB404 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:51:
Mijn TC is besteld.
Zie hier: Verwijderd in "HTC Touch Cruise - Deel 1"

beetje zoeken in dit topic doet wonderen :)
Wellicht dat dit ook in het eerste bericht kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Devian schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:16:
Ik krijg Vodafone Live niet aan de gang, heb alle instellingen overgenomen zoals aangegeven op de Vodafone site. Hij blijft echter aangeven dat er om een onbekende reden geen verbinding gemaakt kan worden. Iemand een suggestie? (3G icoontje is er).

Wijziging:
Ik kan wel internetten, echter niet mijn mail servers bereiken. Hoe kan dit?

En ik blijf aan het editten ;):
TomTom heb ik op de geheugenkaart staan, hoe maak ik een snelkoppeling naar "programmas"?
Iemand? Als ik met wifi verbonden ben werkt alles wel.

Zodra ik met Vodafone LIve! verbonden ben werkt alleen het internetten en zowal msn als mail niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Devian schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:42:
Zodra ik met Vodafone LIve! verbonden ben werkt alleen het internetten en zowal msn als mail niet.
Je kent dit topic? Vodafone/MSN Live probleem*

[ Voor 13% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-02-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
ja ken ik, en zover ikw eet is dat issue opgelost? Op mijn E70 kan ik iig weer inloggen op msn.

Mgoed, ook mail werkt niet he...

Edit:
Opgelost, het lag aan de proxy server die ingesteld stond.

[ Voor 9% gewijzigd door Devian op 11-02-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Heb sinds vandaag eindelijk mijn Cruise (was al sinds vrijdag bij mijn postbode, ik was er alleen niet), van 2call.nl op 08-01. Maar ik geloof dat hij inmiddels goed te krijgen is.

Ga nu leuk spelen, maar heb iets ontdekt wat ik nog niet in het topic gelezen heb, vaak wordt er gesproken dat bij dit toestel de SIM wel te verwijderen is, zonder de batterij eruit te halen, maar dat is NIET zo. (De batterij vergrendeld nl het SIM slot). Voor mij totaal niet interessant, ik heb zelfs liever dat de SIM goed vastzit, maar voor degene die het wel interessant vinden...

Iets anders, heb nog geen instellingen getweaked, maar betreffende de driver issues. Ik hoop dat dit wel beter wordt, niet PDA sites zijn inderdaad zeer moeilijk te lezen, door het schokkerige scrollen (Mijn W810i doet dat zelfs beter) en de voorbeeld video (van de rode rots) gaat ook schokkerig... :(

(Heb trouwens ook gelijk sandisk 8 GB erbij gekocht, bij mycom... nu nog verzinnen wat ik er allemaal op ga zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
SkyFlyer schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:49:
Heb sinds vandaag eindelijk mijn Cruise (was al sinds vrijdag bij mijn postbode, ik was er alleen niet), van 2call.nl op 08-01. Maar ik geloof dat hij inmiddels goed te krijgen is.

Ga nu leuk spelen, maar heb iets ontdekt wat ik nog niet in het topic gelezen heb, vaak wordt er gesproken dat bij dit toestel de SIM wel te verwijderen is, zonder de batterij eruit te halen, maar dat is NIET zo. (De batterij vergrendeld nl het SIM slot). Voor mij totaal niet interessant, ik heb zelfs liever dat de SIM goed vastzit, maar voor degene die het wel interessant vinden...

Iets anders, heb nog geen instellingen getweaked, maar betreffende de driver issues. Ik hoop dat dit wel beter wordt, niet PDA sites zijn inderdaad zeer moeilijk te lezen, door het schokkerige scrollen (Mijn W810i doet dat zelfs beter) en de voorbeeld video (van de rode rots) gaat ook schokkerig... :(

(Heb trouwens ook gelijk sandisk 8 GB erbij gekocht, bij mycom... nu nog verzinnen wat ik er allemaal op ga zetten)
tijd voor wm 6.1 ....hij is voor de Artemis al beschikbaar....daarmee kun je in en uitzoomen op een normale webpagina....verder goed kijken voor apps op xda-developer....heb mijn today van mijn artemis helemaal verandert...je kunt alles vinden....nu alleen nog wachten op mijn TC.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefi
  • Laatst online: 01-09 13:59
Heeft er iemand ervaring met dit systeem van HR?
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=156271
en dit bevestigd op
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=156269

Ik heb namelijk een skin case cover gekocht voor de cruise en dan past deze vermoedelijk niet meer in de originele houder van HR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn TOMTOM kan geen contact meer maken met de interne GPS.
Mobile google Maps vind hem wel direct?

Wat zijn de instellingen van TOMTOM t.b.v. de GPS?
Moet ik die externe TOMTOM GPS kiezen in het menu?

Wie kan mij uit de brand helpen?

Mvg,

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
ben zelf nog aan het knutselen, maar onder start --> instellingen --> system --> externe gps, kun je instellen hoe andere programma's de gps moeten vinden. Google maps heeft dit iig iid niet nodig (ben net weer binnen, nadat ik mij buiten op de satelliet foto door mijn tuin zag lopen... erg cool... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
SkyFlyer schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:29:
ben zelf nog aan het knutselen, maar onder start --> instellingen --> system --> externe gps, kun je instellen hoe andere programma's de gps moeten vinden. Google maps heeft dit iig iid niet nodig (ben net weer binnen, nadat ik mij buiten op de satelliet foto door mijn tuin zag lopen... erg cool... )
Je moet wel een internetconnectie hebben aanstaan voor google maps toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
SkyFlyer schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:49:
Over de driver issues kun je alles lezen op www.htcclassaction.org
Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb. Scrollen gaat prima (zodra de pagina geladen is dan) en de film "Ghost in the Shell" die ik met SUPERvideo geconverteerd had, draait als een zonnetje. (Dan wel in TCMP, want Media Player pakt hem uiteraard niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
radem205 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:33:
[...]
Je moet wel een internetconnectie hebben aanstaan voor google maps toch?
Yep, anders valt er weinig te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet je de proxy server uit ? Ik vind alleen maar iets in Start > instellingen > verbindingen > verbindingen > bestaande verbindingen beheren en dan een box om aan of uit te vinken van de proxy server. Maar of er nou wel of geen vinkje voorstaat youtube blijft het niet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:23:
Hallo,

Mijn TOMTOM kan geen contact meer maken met de interne GPS.
Mobile google Maps vind hem wel direct?

Wat zijn de instellingen van TOMTOM t.b.v. de GPS?
Moet ik die externe TOMTOM GPS kiezen in het menu?

Wie kan mij uit de brand helpen?

Mvg,

Henk
Kiezen voor "andere gps apparaat", COM4, baudrate laten staan. Dan moet het weer goed gaan.
Vreemd dat hij hem opeens niet meer herkend. Heb je met de instellingen zitten "klooien" of gewoon van het ene op het andere moment dat hij niet te vinden was? Is wel zorgelijk als het laatste het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
hefi schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:59:
Heeft er iemand ervaring met dit systeem van HR?
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=156271
en dit bevestigd op
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=156269

Ik heb namelijk een skin case cover gekocht voor de cruise en dan past deze vermoedelijk niet meer in de originele houder van HR...
Nee, niet mee bekend. Ziet er op zich prima uit. Handig dat het eerste product een uitschuifsysteem heeft waarmee hij virtueel op ieder ventilatiegat zou moeten passen.
Ik ben alleen huiverig voor die magneet. Kan me zoiets herinneren dat magnetisme de natuurlijke vijand is van elektra, sim/SDkaartjes, printplaaten enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:40:
[...]

zal vanavond ff in de grijze bak duiken voor de folder, waar ik het over heb is de cruise foto stond erbij
Ik heb de BelCOmpany folder gezien gisterenavond en daarin staat inderdaad de TC MET vodafone voor GRATIS. Wellicht een beetje in de war van de folder layout Dino50 ?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
en ik maar denken dat we het niet meer over de beschikbaarheid zouden hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Wie wil er Videokaart drivers? Als je deze post op XDA moet geloven moet je een account aanmaken bij ATI en verzoeken om drivers. Zie deze link:
http://forum.xda-develope...p?p=1913787&postcount=182

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
Ik heb zondag avond de HTC Touch Cruise ook besteld in combinatie met een 2 jaar Orange 25 euro abonnement en moest slechts 157 euro bijbetalen. Nette deal lijkt me! Telefoon is gisteren meteen al opogesturud en word vandaag aangeboden alleen ben ik er vandaag niet :'( , dus word het waarschijnlijk morgen dat ik hem ontvang.

Ik heb meteen ook een 8 GB MicroSD kaart er bij besteld voor slechts 52.95 euro incl. verzendkosten, dus dat is ook een nette deal.

Ik ben dik te vreden en wacht met spanning af >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:58:
en ik maar denken dat we het niet meer over de beschikbaarheid zouden hebben :D
Je hebt helemaal gelijk, dus ik zal mijn klep houden en naar de winkel rennen voor een TC, zodat ik een review kan schrijven !!! ;)

8)7
Sorry eerste even kijken wat nu precies de beste optie is; verlengen, nieuw abo, waar is data het voordeligste (prijs/snelheid), waar is de houdbaarheid (bel/sms tegoed) het hoogste => Mijn zoektocht moet nog even worden uitgebreid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:35:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, dus ik zal mijn klep houden en naar de winkel rennen voor een TC, zodat ik een review kan schrijven !!! ;)

8)7
Sorry eerste even kijken wat nu precies de beste optie is; verlengen, nieuw abo, waar is data het voordeligste (prijs/snelheid), waar is de houdbaarheid (bel/sms tegoed) het hoogste => Mijn zoektocht moet nog even worden uitgebreid...
haha niet persee om jou hoor :p
kijk op pagina 88:
pven schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:20:
En nog maar een keer, blijkbaar is het nodig:
[modbreak]De laatste berichten gaan alleen maar over de beschikbaarheid.

Graag iets minder over de beschikbaarheid (tenzij je echt iets concreets te melden hebt, dus niet 'ik hoef alleen nog maar op het toestel te wachten') en iets meer over de technische kant van dit toestel posten. :)[/modbreak]

Uiteraard begrijpen we dat het erg vervelend voor je is dat juist jij je toestel nog niet binnen hebt, maar het voegt niets toe aan dit topic om dat te melden. Tevens heeft het geen zin om te melden dat je hem hebt besteld en nog niet weet wanneer je hem krijgt.

[mbr]Topic is wat opgeschoond.[/mbr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:41
Gisteravond weer wat gespeeld. M'n Touchflo werkt nu (ik begon idd te hoog met wrijven) 6 tabs staan er ook in. Streaming audio werkt, alleen Youtube via WiFi nog steeds niet. Via GPRS kan ik nog niet testen omdat m'n sim kaartje nog niet binnen is.
TomTom werkt ook erg goed, de GPS heeft bij mij binnen (op zolder, dat wel) binnen 10 seconde een fix. Ik heb met SUPER een film gecomprimeerd, maar in Windows Media Player speelt die niet, vanavond maar eens met TCMP proberen.
Ik wordt steeds enthousiaster over dit apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer even een klein experimentje (hoop dat de MOD het niet verwijderd. Het gaat tenslotte over de GSM en niet over beschikbaarheid)...

Kan iemand vertellen welke versie er bij de meeste BelCompany winkels wordt geleverd. Ik zie alleen een aanduiding ZONDER NL of UK...
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.