GPS werkt weer.
Had zelf met de instellingen zitten klooien.
Mooi weer he! Naar buiten.................................
Had zelf met de instellingen zitten klooien.
Mooi weer he! Naar buiten.................................
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Lijkt mij de NL versie als het er niet bij staat.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:56:
Kan iemand vertellen welke versie er bij de meeste BelCompany winkels wordt geleverd. Ik zie alleen een aanduiding ZONDER NL of UK...
Zo makkelijk staat het er niet. Het gaat er meer om dat we (TC gebruikers) ook via ATI de druk op HTC willen opvoeren. Als ATI duizenden verzoeken binnen krijgt voor de drivers, dat ATI wellicht bij HTC gaat zeuren of drivers gaat ontwikkelen/verspreiden.CSB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:10:
Wie wil er Videokaart drivers? Als je deze post op XDA moet geloven moet je een account aanmaken bij ATI en verzoeken om drivers. Zie deze link:
http://forum.xda-develope...p?p=1913787&postcount=182
Downloaden van een kaart via een minder legale wegSTING schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:14:
Heeft er iemand toevallig een oplossing/workaround voor de 'dode link' op de HTC pagina tbv het met korting aanschaffen van een kaart?
http://www.europe.htc.com/nl/workplay/tomtom_buymaps.html
Ik was eerst direct naar de TomTom site gegaan en daar m'n code in het 'kortingvoucher' veld ingevuld, maar deze wordt niet geaccepteerd (lijkt ook een ander formaat te zijn)
TweakMarkster schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Downloaden van een kaart via een minder legale weg![]()
Ik had nog mijn eigen kaarten, dus ik heb geen ervaring met de kortingsvoucher. Ik zou anders TomTom een mail versturen dat de voucher-pagina niet wil werken. Hun systeem geeft een probleem op, dus zij moeten dat oplossen.
Mocht de code niet kloppen, dan zou je bij HTC moeten aankloppen voor een geldige code.
Ik heb bij zowel HTC als TomTom al een ticket ingediend over de niet-werkende webpagina/link.TweakMarkster schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Downloaden van een kaart via een minder legale weg![]()
Ik had nog mijn eigen kaarten, dus ik heb geen ervaring met de kortingsvoucher. Ik zou anders TomTom een mail versturen dat de voucher niet wil werken. Hun systeem geeft een probleem op, dus zij moeten dat oplossen.
Mocht de code niet kloppen, dan zou je bij HTC moeten aankloppen.
zou het echt helpen?CSB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:10:
Wie wil er Videokaart drivers? Als je deze post op XDA moet geloven moet je een account aanmaken bij ATI en verzoeken om drivers. Zie deze link:
http://forum.xda-develope...p?p=1913787&postcount=182
Hoi!
volgens mij zijn ze ondertussen bij htc en ati wel op de hoogte van de performance problemen en zal htc als ze hun goede naam willen houden vast wel met een driver update komen.
lol, HTC heeft allang aangeven helemaal niet gevoelig te zijn voor deze akties en dat het hun bedoeling was om juist de extra functies van de processor ongemoeid te laten. Dit omdat ze hun latere nieuwe modellen HTC's wel deze functie mee willen geven, zodat hun phone's "geupgrade" zijn.Fonta schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:36:
[...]
volgens mij zijn ze ondertussen bij htc en ati wel op de hoogte van de performance problemen en zal htc als ze hun goede naam willen houden vast wel met een driver update komen.
Niet voor niets dat ik voor de TC gekozen heb
ik ga meteen mijn bestelling annulerenYzord schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:05:
[...]
lol, HTC heeft allang aangeven helemaal niet gevoelig te zijn voor deze akties en dat het hun bedoeling was om juist de extra functies van de processor ongemoeid te laten. Dit omdat ze hun latere nieuwe modellen HTC's wel deze functie mee willen geven, zodat hun phone's "geupgrade" zijn.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Xperia is zeker niet mooier dan de cruise. Knoppen zijn raar driehoekig.Fonta schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:53:
zonet even die xperia opgezocht maar vind hem niet zo mooi als de cruise
Doe maar veel nachtjes slapen dan, SE heeft aangekondig dat deze telefoon pas ergens in Q3 op de markt komt.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:26:
hehheh
Ik had lange tijd de Cruise op mijn lijstje staan, maar stelde het steeds even uit omdat ik even wilde afwachten hoe het zat met die hardware/driver problemen. Had ik net de knoop doorgehakt, kondigt Sony Ericsson de Experia aanWindows Mobile en hoge resolutie scherm. Fraai ding ook om te zien. Grrr... altijd die keuzes ook. Ze doen het erom!
![]()
Zucht, nog maar eens een nachtje over slapen......
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
[ Voor 54% gewijzigd door pven op 12-02-2008 15:44 ]
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ik had begrepen dat die actie liep tot eind januari.STING schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:14:
Heeft er iemand toevallig een oplossing/workaround voor de 'dode link' op de HTC pagina tbv het met korting aanschaffen van een kaart?
http://www.europe.htc.com/nl/workplay/tomtom_buymaps.html
Ik was eerst direct naar de TomTom site gegaan en daar m'n code in het 'kortingvoucher' veld ingevuld, maar deze wordt niet geaccepteerd (lijkt ook een ander formaat te zijn)
Please help, ik ben zo hopeloos verdwaald op de weg
Verwijderd
Waar heb je die microSd gekocht?Vjenne-ICT schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:10:
Ik heb zondag avond de HTC Touch Cruise ook besteld in combinatie met een 2 jaar Orange 25 euro abonnement en moest slechts 157 euro bijbetalen. Nette deal lijkt me! Telefoon is gisteren meteen al opogesturud en word vandaag aangeboden alleen ben ik er vandaag niet, dus word het waarschijnlijk morgen dat ik hem ontvang.
Ik heb meteen ook een 8 GB MicroSD kaart er bij besteld voor slechts 52.95 euro incl. verzendkosten, dus dat is ook een nette deal.
Ik ben dik te vreden en wacht met spanning af!
PSN: Mondaatje
TomTom 6 zit inderdaad bijgevoegd, alhoewel je deze wel via de bijgeleverde cd moet installeren. Verder heb je alleen de mogelijkheid om gratis een kaart van je stad te downloaden.geerttttt schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:33:
Ik heb begrepen dat bij de cruise standaard tomtom 6 geinstalleerd is. Nu kan ik niet echt ergens vinden of dit altijd zo is, en of er/welke kaarten erbij zitten. Iemand die dit weet?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Grote Schurk op 12-02-2008 22:27 ]
lexi1986 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:14:
Cool hoe heb je dat gedaan ? Ik krijg deze week me Cruise binnen en wil ook graag In-Ear dopjes eraan.
Misschien kun je een uitleg posten ?
[ Voor 9% gewijzigd door KrL op 12-02-2008 23:09 ]
Mooie foon hoor alleen erg jammer dat hij geen 3G en wifi heeft anders zou ik hem zeker prefereren boven de cruise !FritsYpeij schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:29:
Ik bezit zelf de Dual (jaja, het Paard van Troje is in jullie midden)
Que???lexi1986 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:14:
Misschien kun je een uitleg posten ?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Het geluid ligt niet aan de cruise. Het ligt aan de kwaliteit van het bestand en de kwaliteit van de oordoppen. Over de ingebouwde speaker is het geluid kut, maar beter kun je niet verwachten.lexi1986 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:35:
hehe heb hier nog een setje nep senheisers liggen dus die knip ik wel doorThnx voor de link
leuke oordoppies. Hoe is de kwalliteit van het geluid in de Cruise weet iemand dat ?
De nieuwe uodate naar WM6.1 zorgt er ook voor dat je de mogelijkheid hebt om je dataverbinding uit te zetten. Maar een progje die ervoor zorgt dat je data verbinding uit wordt geschakeld zodra je de grens overgaat , ken ik niet.The Dolf schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:42:
Ik kan pas eind februari een nieuw abo aanvragen maar wil maar 1 ding weten.
Is er een programma die alle internetverbindingen verbreekt zodra ik naar het buitenland ga? Aangezien ik in de grensstreek woon en gemiddeld 1 keer per dag in Belgie zit wil ik niet op het einde van de maand met een absurd hoge rekening zitten.
ModaCo Nodata.....hiermee kun je mms en internet uitzetten...gebruik het al meer dan een jaar bij mijn Artemis....en vele met mij.....The Dolf schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:42:
Ik kan pas eind februari een nieuw abo aanvragen maar wil maar 1 ding weten.
Is er een programma die alle internetverbindingen verbreekt zodra ik naar het buitenland ga? Aangezien ik in de grensstreek woon en gemiddeld 1 keer per dag in Belgie zit wil ik niet op het einde van de maand met een absurd hoge rekening zitten.
[ Voor 21% gewijzigd door coldasice op 13-02-2008 08:09 . Reden: slecht gelezen ]
Ik heb het microsd kaartje bij de onderstaande shop beteld. Het kan ook goedkoper, geloof voor 49 euro nog wat, maar die hebben het karatje niet op voorraad, dus daarom maar 3 euro meer betalen (wat is dat nou) en ik heb hem meteen! Vandaag krijg ik alles binnen...........
Verwijderd
Speedtest.nl ?Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:11:
Iemand tips hoe ik mijn snleheid GOED kan controleren en kijken of ik toch wel de HOOGSTE snelheid behaal met mijn CRUISE.
Hoi!
Dat is zeker die $17.99 wel waard. Ik bedoel: Voor 12 euro je toestel ter waarde van bijna 500-600 euro beveiligen.How does it work?
The software has the capability to read the IMSI numbers of the SIM cards. Using this, the thief and owner's SIM is identified. You shall add all your own SIM cards to the white list and whenever a new SIM is found, its probably the thief' or Unknown person's SIM, the software will then start to send alert messages to the list of alternate numbers that you add.
no theft
* The SMS is sent from the new SIM and that helps you find who's using the device.
* The SMS sent is completely through backend and the new person is unaware of it completely.
* The software will encrypt all the data on Storage card and/or any folders the customer chooses, on recognizing a new SIM. Prevents Data Theft! (under development)
* If the device has a built-in GPS chipset, on recognizing a new SIM, the software starts to find fix of satellites and the co-ordinates can be retrieved through SMS! (All this is unknown to the thief/third person)
* The software will also forward all SMS that the thief or the new SIM receives.
* Incoming call numbers are also sent! You will know who's calling the new person and everything adds up to the ease of retrieving your device!
* The software will not be shown in Remove Programs list and so the thief cannot un-install or be aware of it.
Hoi!
Whehe, het ideale kado voor valentijnsdag: de 'your ass belongs to me' foon.. Geef haar een cruise en installeer dit programma in de background, knappe meid die dan nog ongemerkt vreemd gaatEWK schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:53:
Dit is ook een super handig programmatje:
Ultimate Theft Alert v3.5
[...]
Dat is zeker die $17.99 wel waard. Ik bedoel: Voor 12 euro je toestel ter waarde van bijna 500-600 euro beveiligen.
Install UTA on Ext ROM : HTC devices
http://www.pocketpc-live....-ext-rom-htc-devices.html
Tja, je bent Tweaker of je bent het niet
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
TouchFlo zoekt je afbeeldingen en video's in de Digital Camera IMages directory, waar de camera volgens de richtlijnen je opnames opslaat:Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:38:
als ik mijn music ergens neer zet op de sdkaart vindt audiobeheer alles probleemloos, tik ik dan in touchflo op music geen enkel probleem.
waarom kan dit nou niet ook voor foto`s gelden? al van alles geprobeerd maar in touchflo vindt hij niks al verschillende folders geprobeerd om ze op te slaan maar alleen wat in de originele map staat vindt hij iemand een idee of zou ik een registereditor moeten installeren om dit op te lossen?
Don't dream your life, live your dreams!
Groepje vrienden? Lol, ik ga er zelf wel heen.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:23:
Tja, ik weet het nog niet zo met die programma's. Wat ga je dan doen, je telefoon ophalen met een groepje vrienden of zo? Volgens mij kun je beter een goede verzekering afsluiten en gewoon een nieuwe claimen bij verlies of diefstal. Minder hassle.
Hoi!
Telkens je vragen dubbel neerzetten heeft geen nut hoor. Monda in "HTC Touch Cruise - Deel 1"Monda schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:01:
Ik heb de Cruise nu een aantal dagen in bezit en ben over het algemeen erg tevreden! Vooral over de prestaties van het ingebouwde gps systeem! Maakt verder niet uit of ik binnen sta of aan het rijden ben, in de meeste gevallen heb ik binnen 5 seconden verbinding met de satelliet.
Ik heb echter 2 probleempjes:
1. Mijn Bluetrek Bluetooth headset word niet gedetecteerd bij nieuwe apparaten. Mijn oude PDA detecteert deze wel, heel vreemd dus.
2. Ik kan geen mpeg bestanden afspelen? Als het goed is moet dit toestel dat toch kunnen? In WMP zie ik ze niet staan en wanneer ik de .mpg files via verkenner opzoek en start krijg ik een error (dat ik eerst het programma moet selecteren waarmee ik wil afspelen, voordat ik de file open). Misschien moet ik hier dan software voor downloaden?
3. Ik heb net pmClean geinstalleerd, maar weet iemand wat er precies gebeurt als je Notifications aanvinkt en cleanup toepast? Betekent dat, dat al je ingestelde alarmen weg zijn?
Ik gok dat hiermee bedoeld wordt dat de berichten van hoeveel gemiste oproepen, ongelezen berichten en gemiste afspraken etc. gereset worden. Dit zijn namelijk de notifications van WM, en dat is wat anders dan de alarmen waar jij het over hebt.Monda schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:01:
[...]
3. Ik heb net pmClean geinstalleerd, maar weet iemand wat er precies gebeurt als je Notifications aanvinkt en cleanup toepast? Betekent dat, dat al je ingestelde alarmen weg zijn?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Begrijp me niet verkeerd, wil jullie topic niet vervuilen, maar de dual heeft 3G/HSDPA en binnenkort waarschijnlijk ook wifi-mogelijkheid en misschien zelfs GPS. Deze kunnen worden ulocked met een manufacturing SPL.KrL schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:39:
[...]
Mooie foon hoor alleen erg jammer dat hij geen 3G en wifi heeft anders zou ik hem zeker prefereren boven de cruise !
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Ik heb er ook al naar gekeken, maar het is volegns mij alleen de raambevesteging en niet de PDA houder? Waar maak jij uit op dat hete en set is?SilencerNL schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:14:
Vandaag bij Expansys een houder gekocht voor de TC. Het gaat hier om de HR Banana Suction Mount + HTC Touch Cruise houder voor maar 18,95 (excl. verzendkosten).
Als je deze 2 houders los koopt, zit je algauw boven de 30 euro. Voor diegene die interesse hebben: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=159675
Wat is het probleem als het er meer of minder worden? Het heeft ook wel voordelen als alles in 1 topic zit. Maar ik zal vanavond even kijken of ik een vernieuwde topicstart in elkaar kan draaien.EWK schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:23:
offtopic:
EWK vraagt zich af tot hoeveel pagina's we gaan
er staat inclusief "dit en dat" .Vjenne-ICT schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:39:
[...]
Ik heb er ook al naar gekeken, maar het is volegns mij alleen de raambevesteging en niet de PDA houder? Waar maak jij uit op dat hete en set is?
Verwijderd
THX robin, ik had ze wel in dcim gezet maar niet in 100 media en dat maakt inderdaad het verschil, item opgelost!!!robinVerdegaal schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:11:
[...]
TouchFlo zoekt je afbeeldingen en video's in de Digital Camera IMages directory, waar de camera volgens de richtlijnen je opnames opslaat:
<storage card>/DCIM/100MEDIA/
ik heb Active Trace gebruikt op vakantie in oostenrijk en daarmee kon je via de Start knop naar je Today scherm en dan je scherm locken....werkt perfect...heb er 102km/uur mee gehaaldMr_Blobby schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:11:
Ik wil met de telefoon in mijn broekzak tijdens het fietsen of wandelen de GPS coordinaten laten opslaan (tracklog) m.b.v. GPS Tuner.
Natuurlijk wil ik niet dat er onbedoeld in mijn broekzak een toets wordt ingedrukt.
Dus ik dacht slim te zijn en even kort op de powerknop te drukken.
Maar dan gaat de Cruise zo diep slapen, dat GPS Tuner ook niets meer doet.
Is er een mogelijk om het scherm uit te zetten en de toetsen te blokkeren, maar de Cruise wel actief te laten?
Hier start hij gewoon de camera opjwbagger schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:54:
wat de f*** ... ik zit net een smsje te typen en per ongeluk raak ik de camera-button aan. (half ingedrukt)
wat gebeurt er: een pop-up met speciale symbolen waaruit je kan kiezen, waaronder letters met accenten en een aantal smileys enzo... ik wist niet dat die functie er op zat, vermoed dat meer mensen dat niet weten, dus wilde het toch maar even gauw delen.. dus bij deze
Ik kende het nog niet, maar bij mij werkt het ook. 4 pagina's met symbolen, speciale tekens en enkele smiley's. Geinig zeg. Maar een beetje raar dat ze deze optie onder de camera knop (zeer licht en kort aanraken) hebben geprogrammeerd.jwbagger schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:54:
wat de f*** ... ik zit net een smsje te typen en per ongeluk raak ik de camera-button aan. (half ingedrukt)
wat gebeurt er: een pop-up met speciale symbolen waaruit je kan kiezen, waaronder letters met accenten en een aantal smileys enzo... ik wist niet dat die functie er op zat, vermoed dat meer mensen dat niet weten, dus wilde het toch maar even gauw delen.. dus bij deze
Kijk dat hoor ik hier liever dan het wel/niet beschikbaar zijn van de Cruisejwbagger schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:54:
Doe maar een onsje meer...
Geldt ook voor GPS Tuner.coldasice schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:25:
[...]
ik heb Active Trace gebruikt op vakantie in oostenrijk en daarmee kon je via de Start knop naar je Today scherm en dan je scherm locken....werkt perfect...heb er 102km/uur mee gehaald
Leuk filmpje zegt meer dan 100 woorden (postsKira12 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:08:
goed filmpje over de mogelijkheden van de TC. (Misschien iets voor in de startpost?)
http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece
Bedankt. Ik heb uitgeprobeerd en het werkt erg goed!! Een aanrader dus...Thy... schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:27:
Voor alle mensen die geen youtube filmpjes kunnen afspelen op hun Touch cruise ga naar Youtube Pocket en volg de instructies. Je moet een media player (TCPMP) downloaden en een Flash codec. Hiermee kan je vervolgens vanuit zowel IE als Opera streaming video opstarten. Helaas werkt het alleen via hun site en niet via bijv. m.youtube.com, maar het is beter dan niks
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door geerttttt op 13-02-2008 19:44 ]
En waar staat dat dan ??? Ik zie het niet hoor!Fonta schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:54:
[...]
er staat inclusief "dit en dat" .
en daar staan beiden.
Tja, als dat moet, dan moet dat maar. Maar is dat veilig genoeg? Ik heb geen zin om daarna ja-nee gesprekken te krijgen met GSMWeb dat ze het niet terugbetalen of dat dat weer weken duurt.Cass Casey schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:09:
Grote kans dat je met GSMWeb kunt regelen dat je abo wordt veranderd en je het verschil terug kan vragen via hun declaratieformulier. Maar ja, dan moet je dus wel eerst morgen die 270+ betalen aan de TNT-er.
Ik zal het de volgende keer gaan proberen. Want om welke reden dan ook: hij deed het nu wel gewoon goed. Erg vaag.MichelVH schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:13:
Heb je al eens geprobeerd het toestel dan uit standby te drukken dmv. de power button? Ik heb een gelijksoortig probleem met mijn E-ten X500 icm. Fiat Blue & Me. Als ik zelf ga bellen, valt na een aantal seconden het geluid weg als ik het toestel niet al volledig aan had, en als ik hem dan uit standby druk hoor ik gewoon weer geluid.
Ik heb hele positieve ervaringen met GSMWeb, ook op dat vlak, maar niet met zulke bedragen. Mijn abo+TC was een tientje goedkoper geworden precies toen ik mijn contract had opgestuurd. Even gemailed en het was geregeld. Gewoon een declaratieformulier ingevuld. Geld nog niet terug, maar daar twijfel ik niet aan.geerttttt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:15:
[...]
Tja, als dat moet, dan moet dat maar. Maar is dat veilig genoeg? Ik heb geen zin om daarna ja-nee gesprekken te krijgen met GSMWeb dat ze het niet terugbetalen of dat dat weer weken duurt.
Het duurt bij remboursementen sowieso een tijd voor GSMWeb hun geld heeft. Reken dus niet op een snelle afhandeling van 2-3 weken.geerttttt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:15:
[...]
Tja, als dat moet, dan moet dat maar. Maar is dat veilig genoeg? Ik heb geen zin om daarna ja-nee gesprekken te krijgen met GSMWeb dat ze het niet terugbetalen of dat dat weer weken duurt.
[ Voor 11% gewijzigd door brrrt op 13-02-2008 20:46 ]
Weet niet waar deze domme reactie op slaat maar goed volgens mij is deze totaal nutteloos aangezien je niet echt doorhebt waar het over gaat volgens mij maar goed.TweakMarkster schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:41:
[...]
Que???![]()
Hoe moelijk is het om het forum door te lopen om er uiteindelijk achter te komen dat alles in je handleiding staat...
m.youtube.com werkt bij mij goed anders....ook met tcpmp en flashbundlenogwattesThy... schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:27:
Voor alle mensen die geen youtube filmpjes kunnen afspelen op hun Touch cruise ga naar Youtube Pocket en volg de instructies. Je moet een media player (TCPMP) downloaden en een Flash codec. Hiermee kan je vervolgens vanuit zowel IE als Opera streaming video opstarten. Helaas werkt het alleen via hun site en niet via bijv. m.youtube.com, maar het is beter dan niks
Verwijderd
Verwijderd
Wat zijn jou instellingen dan voor m.youtube.com voor de tcpmp speler ? Bij mij opent hij nog gewoon de standaard speler nadat ik die tcpmp speler had geinstallleerd.Yzord schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:38:
[...]
m.youtube.com werkt bij mij goed anders....ook met tcpmp en flashbundlenogwattes
Verwijderd
Perfect hier, ook over bluetooth op de autoradiobrrrt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:45:
Doet bij jullie de standaard muziekspeler 't ook zo slecht? Bij mij gaat 't schokken (telkens een seconde pauze) als 't scherm uitgaat, en dit blijft het ook doen als 't scherm uitstaat. Dan gaat 't weer 20 sec. goed, en dan weer even schokken en dan weer 20 sec. goed... totdat hij ineens uitgaat, omdat 't scherm langer dan een minuut uitstaat...
wel héél irritant
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 14-02-2008 06:12 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 14-02-2008 06:13 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]
PC->ToestelVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:41:
Eén hele goeden morgen/middag/avond mensen !
Ik heb eindelijk naar -+ 2 maand mijn Touch Cruise thuis !
Natuurlijk heb ik de hele dag een beetje gespeeld met het toestel !
En ik vind hem lekker zeker met de Pointui software ( Black theme ).
Maar nu heb ik nog een toestel maar dat is een gewoone PDA wat ik heb geprobeerd op tot heden nog niet is geluk is het delen van mijn internet verbinding op de TC naar de PDA,
Deze PDA draait op Windows Mobile 4.
Ik heb echt al heel het internet af gegoogeled, Maar helaas alleen nog maar info gevonden over hoe je van Windows Mobile toestel naar pc of andersom internet kan delen !
Dus als iemand een andwoord op deze vraag heeft wees dan zo vrij om deze te delen met ons !
( Deze is voor 3 aapjes )
Groetsels A
Verwijderd
Dat is het hem nou juist haha ..Kira12 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:21:
[...]
PC->Toestel
Klik
Daarna kun je als het goed is gewoon via wifi verbinding maken met je pc
TrackMe doet dat.Intheweb schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:44:
[...]
Kijk dat hoor ik hier liever dan het wel/niet beschikbaar zijn van de Cruise![]()
Ik las hierboven over software om de GPS te loggen... alleen deze zijn betaald. Is hier ook freeware software voor?
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq