HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.204 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS werkt weer.
Had zelf met de instellingen zitten klooien.

Mooi weer he! Naar buiten.................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:56:
Kan iemand vertellen welke versie er bij de meeste BelCompany winkels wordt geleverd. Ik zie alleen een aanduiding ZONDER NL of UK...
Lijkt mij de NL versie als het er niet bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
CSB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:10:
Wie wil er Videokaart drivers? Als je deze post op XDA moet geloven moet je een account aanmaken bij ATI en verzoeken om drivers. Zie deze link:
http://forum.xda-develope...p?p=1913787&postcount=182
Zo makkelijk staat het er niet. Het gaat er meer om dat we (TC gebruikers) ook via ATI de druk op HTC willen opvoeren. Als ATI duizenden verzoeken binnen krijgt voor de drivers, dat ATI wellicht bij HTC gaat zeuren of drivers gaat ontwikkelen/verspreiden.
Het is wel een goed initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
Heeft er iemand toevallig een oplossing/workaround voor de 'dode link' op de HTC pagina tbv het met korting aanschaffen van een kaart?

http://www.europe.htc.com/nl/workplay/tomtom_buymaps.html

Ik was eerst direct naar de TomTom site gegaan en daar m'n code in het 'kortingvoucher' veld ingevuld, maar deze wordt niet geaccepteerd (lijkt ook een ander formaat te zijn)

Please help, ik ben zo hopeloos verdwaald op de weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
STING schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:14:
Heeft er iemand toevallig een oplossing/workaround voor de 'dode link' op de HTC pagina tbv het met korting aanschaffen van een kaart?

Ik was eerst direct naar de TomTom site gegaan en daar m'n code in het 'kortingvoucher' veld ingevuld, maar deze wordt niet geaccepteerd (lijkt ook een ander formaat te zijn)
Downloaden van een kaart via een minder legale weg ;)
Ik had nog mijn eigen kaarten, dus ik heb geen ervaring met de kortingsvoucher. Ik zou anders TomTom een mail versturen dat de voucher niet wil werken. Hun systeem geeft een probleem op, dus zij moeten dat oplossen.
Mocht de code niet kloppen, dan zou je bij HTC moeten aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
TweakMarkster schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Ik had nog mijn eigen kaarten, dus ik heb geen ervaring met de kortingsvoucher. Ik zou anders TomTom een mail versturen dat de voucher-pagina niet wil werken. Hun systeem geeft een probleem op, dus zij moeten dat oplossen.
Mocht de code niet kloppen, dan zou je bij HTC moeten aankloppen voor een geldige code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
TweakMarkster schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Ik had nog mijn eigen kaarten, dus ik heb geen ervaring met de kortingsvoucher. Ik zou anders TomTom een mail versturen dat de voucher niet wil werken. Hun systeem geeft een probleem op, dus zij moeten dat oplossen.
Mocht de code niet kloppen, dan zou je bij HTC moeten aankloppen.
Ik heb bij zowel HTC als TomTom al een ticket ingediend over de niet-werkende webpagina/link.
Maar zal wel weer wat tijd over heen gaan, voordat ze voor een oplossing zorgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

CSB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:10:
Wie wil er Videokaart drivers? Als je deze post op XDA moet geloven moet je een account aanmaken bij ATI en verzoeken om drivers. Zie deze link:
http://forum.xda-develope...p?p=1913787&postcount=182
zou het echt helpen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
volgens mij zijn ze ondertussen bij htc en ati wel op de hoogte van de performance problemen en zal htc als ze hun goede naam willen houden vast wel met een driver update komen.
Niet voor niets dat ik voor de TC gekozen heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Fonta schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:36:
[...]

volgens mij zijn ze ondertussen bij htc en ati wel op de hoogte van de performance problemen en zal htc als ze hun goede naam willen houden vast wel met een driver update komen.
Niet voor niets dat ik voor de TC gekozen heb :p
lol, HTC heeft allang aangeven helemaal niet gevoelig te zijn voor deze akties en dat het hun bedoeling was om juist de extra functies van de processor ongemoeid te laten. Dit omdat ze hun latere nieuwe modellen HTC's wel deze functie mee willen geven, zodat hun phone's "geupgrade" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Yzord schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:05:
[...]

lol, HTC heeft allang aangeven helemaal niet gevoelig te zijn voor deze akties en dat het hun bedoeling was om juist de extra functies van de processor ongemoeid te laten. Dit omdat ze hun latere nieuwe modellen HTC's wel deze functie mee willen geven, zodat hun phone's "geupgrade" zijn.
ik ga meteen mijn bestelling annuleren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

hehheh :)

Ik had lange tijd de Cruise op mijn lijstje staan, maar stelde het steeds even uit omdat ik even wilde afwachten hoe het zat met die hardware/driver problemen. Had ik net de knoop doorgehakt, kondigt Sony Ericsson de Experia aan :) Windows Mobile en hoge resolutie scherm. Fraai ding ook om te zien. Grrr... altijd die keuzes ook. Ze doen het erom! :P

Zucht, nog maar eens een nachtje over slapen......

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
zonet even die xperia opgezocht maar vind hem niet zo mooi als de cruise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Fonta schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:53:
zonet even die xperia opgezocht maar vind hem niet zo mooi als de cruise
Xperia is zeker niet mooier dan de cruise. Knoppen zijn raar driehoekig.
Het enige dat me aanspreekt is het feit dat er een 800*480 resolutie in zit! En dat het ook volledig gebruik maakt van de video driver support.
De interface is geinig, maar daarvoor hoef je hem niet te kopen. Het is ff afwachten tot XDA-Developers dezelfde interface ter download aanbieden voor andere WM toestellen.

Maar afwachten wat het ding moet gaan kosten en of de snelheid van het apparaat een beetje goed blijft. Zag op een filmpje dat de animatie van het menu een beetje haperde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:26:
hehheh :)

Ik had lange tijd de Cruise op mijn lijstje staan, maar stelde het steeds even uit omdat ik even wilde afwachten hoe het zat met die hardware/driver problemen. Had ik net de knoop doorgehakt, kondigt Sony Ericsson de Experia aan :) Windows Mobile en hoge resolutie scherm. Fraai ding ook om te zien. Grrr... altijd die keuzes ook. Ze doen het erom! :P

Zucht, nog maar eens een nachtje over slapen......
Doe maar veel nachtjes slapen dan, SE heeft aangekondig dat deze telefoon pas ergens in Q3 op de markt komt. ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Net besteld bij gsmweb. Ben benieuwd hoe lang het duurt...

Uiteraard zijn we blij voor je dat je een goede keuze hebt gemaakt, maar verder voegt dit bericht niets toe aan dit topic.

[ Voor 54% gewijzigd door pven op 12-02-2008 15:44 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02
STING schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:14:

Please help, ik ben zo hopeloos verdwaald op de weg ;)
Ik had begrepen dat die actie liep tot eind januari.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:10:
Ik heb zondag avond de HTC Touch Cruise ook besteld in combinatie met een 2 jaar Orange 25 euro abonnement en moest slechts 157 euro bijbetalen. Nette deal lijkt me! Telefoon is gisteren meteen al opogesturud en word vandaag aangeboden alleen ben ik er vandaag niet :'( , dus word het waarschijnlijk morgen dat ik hem ontvang.

Ik heb meteen ook een 8 GB MicroSD kaart er bij besteld voor slechts 52.95 euro incl. verzendkosten, dus dat is ook een nette deal.

Ik ben dik te vreden en wacht met spanning af >:) !
Waar heb je die microSd gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Staat gewoon in de pricewatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik heb de Cruise nu een aantal dagen in bezit en ben over het algemeen erg tevreden! Vooral over de prestaties van het ingebouwde gps systeem! Maakt verder niet uit of ik binnen sta of aan het rijden ben, in de meeste gevallen heb ik binnen 5 seconden verbinding met de satelliet.
Ik heb echter 2 probleempjes:

1. Mijn Bluetrek Bluetooth headset word niet gedetecteerd bij nieuwe apparaten. Mijn oude PDA detecteert deze wel, heel vreemd dus.

2. Ik kan geen mpeg bestanden afspelen? Als het goed is moet dit toestel dat toch kunnen? In WMP zie ik ze niet staan en wanneer ik de .mpg files via verkenner opzoek en start krijg ik een error (dat ik eerst het programma moet selecteren waarmee ik wil afspelen, voordat ik de file open). Misschien moet ik hier dan software voor downloaden?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik heb ook nog even een probleempje waar ik niet uit kom. Mijn bluetooth headset (jabra 250v) wordt gedetecteerd en is gepaird maar zodra ik ga bellen of gebelt word kan ik ongeveer 5 á 10 sec spreken en dan valt de verbinding weg. Het gesprek loopt wel door maar ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn niet meer horen en zij mij ook niet. Ik heb de headset als is opnieuw gepaired maar dit had geen nut. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik heb begrepen dat bij de cruise standaard tomtom 6 geinstalleerd is. Nu kan ik niet echt ergens vinden of dit altijd zo is, en of er/welke kaarten erbij zitten. Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
geerttttt schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:33:
Ik heb begrepen dat bij de cruise standaard tomtom 6 geinstalleerd is. Nu kan ik niet echt ergens vinden of dit altijd zo is, en of er/welke kaarten erbij zitten. Iemand die dit weet?
TomTom 6 zit inderdaad bijgevoegd, alhoewel je deze wel via de bijgeleverde cd moet installeren. Verder heb je alleen de mogelijkheid om gratis een kaart van je stad te downloaden.
Dus de overige kaarten (Benelux, Europa, etc.) moet je zelf regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb net pmClean geinstalleerd, maar weet iemand wat er precies gebeurt als je Notifications aanvinkt en cleanup toepast? Betekent dat, dat al je ingestelde alarmen weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn cruise niet erg fatsoenlijk gesyncd, maar misschien komt het doordat dit mijn eerste windows mobile toestel is.

Ik heb 1 email adres op mijn telefoon die ik via mobiel internet ophaal.
Deze heeft mijn cruise in een eigen map gezet en niet in de Outlook email map.
Dit vindt ik opzich niet erg maar mijn PC synct met deze Outlook map en niet met mijn email adres map.

Nu heb ik geprobeerd voor dit email adres een aparte map te maken in outlook en deze dan te laten sycen (neemt bovenstaande probleem nog niet weg maar zorgt wel dan al mijn andere mail adressen ieder gevalt niet gesynct worden). Het probleem is dat ik alleen mijn persoonlijke mappen inbox folder kan syncen en dat mijn net nieuw aangemaakt email/inbox er niet tussen staat.

Hoe kan ik nou fatsoenlijk 1 email adres syncen met mijn telefoon? Het liefst dus in 1 map. Ik gebruik vista / mobile device centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb net toch maar in Outlook alle contacts op een normale volgorde gezet (voornaam, achternaam), omdat PocketCM er moeite mee had om het normaal te plaatsen met mijn .cab bestandje die dit zou regelen.

Alleen lijkt het toch een fout te zijn van PocketCM. Hebben jullie ook dat PocketCM er altijd een halve minuut over doet voordat het ineens overkomt dat ik m'n contacten op voornaam, achternaam wil hebben? Eerst blijft 't altijd een tijdje hangen op achternaam, voornaam, en dan veranderd dat pas... Is wel héél irritant... Terwijl de mogelijkheden zo fijn zijn! Zelfs nu 't op de "goede" manier in m'n telefoon staat, blijft PocketCM er moeilijk over doen...

Ben ik de enige hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:21

KrL

Foto foto..

Voor de handige doe het zelvert:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~krl/img/cruise.jpg

Ben geen fan van verloopstekkertjes en heb ooit eens hetzelfde gedaan voor m'n toenmalige Qtek S100: dacht moet ook met de cruise kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Cool hoe heb je dat gedaan ? Ik krijg deze week me Cruise binnen en wil ook graag In-Ear dopjes eraan.
Misschien kun je een uitleg posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook voor een paar centen een y kabeltje kopen
hendrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Dat kan maar dit is een mooie oplossing dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:37
met een beetje (voorzichtig) gepiel met een scherp mesje / abd voorzichtig buigen komt de bovenkant van de onderkant los. Daarna kan je zelf aan het solderen gaan (L+/- & R+/-). Let wel: iedere keer als je belt/gebeld wordt moet je één dopje uitdoen (anders hoor je jezelf niet schreeuwen :P )

edit: kijk ook hier eens naar: http://www.jays.se/products.aspx?sub=mjays als je je favoriete in-ears niet in tweeën wil knippen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Grote Schurk op 12-02-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
hehe heb hier nog een setje nep senheisers liggen dus die knip ik wel door :) Thnx voor de link
leuke oordoppies. Hoe is de kwalliteit van het geluid in de Cruise weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

lexi1986 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:14:
Cool hoe heb je dat gedaan ? Ik krijg deze week me Cruise binnen en wil ook graag In-Ear dopjes eraan.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~krl/img/cruise_open.jpg

Zie de uitleg van FritsYpeij..

[ Voor 9% gewijzigd door KrL op 12-02-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
Ik bezit zelf de Dual (jaja, het Paard van Troje is in jullie midden), maar heeft dezelfde chipset, ik neem aan dus ook hetzelfde geluid. Ben aardig te spreken over het geluid! Met de audiobooster (programmatje wat erbij zit) kan je de EQ-settings aanpassen.
De Dual heeft mijn iPod njanjo volledig vervangen (ook omdat de batterij na 3 jaar intens gebruik nog zo'n 50 min meeging :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

FritsYpeij schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:29:
Ik bezit zelf de Dual (jaja, het Paard van Troje is in jullie midden)
Mooie foon hoor alleen erg jammer dat hij geen 3G en wifi heeft anders zou ik hem zeker prefereren boven de cruise !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
lexi1986 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:14:
Que??? |:(
Hoe moelijk is het om het forum door te lopen om er uiteindelijk achter te komen dat alles in je handleiding staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik kan pas eind februari een nieuw abo aanvragen maar wil maar 1 ding weten.
Is er een programma die alle internetverbindingen verbreekt zodra ik naar het buitenland ga? Aangezien ik in de grensstreek woon en gemiddeld 1 keer per dag in Belgie zit wil ik niet op het einde van de maand met een absurd hoge rekening zitten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
lexi1986 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:35:
hehe heb hier nog een setje nep senheisers liggen dus die knip ik wel door :) Thnx voor de link
leuke oordoppies. Hoe is de kwalliteit van het geluid in de Cruise weet iemand dat ?
Het geluid ligt niet aan de cruise. Het ligt aan de kwaliteit van het bestand en de kwaliteit van de oordoppen. Over de ingebouwde speaker is het geluid kut, maar beter kun je niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
The Dolf schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:42:
Is er een programma die alle internetverbindingen verbreekt zodra ik naar het buitenland ga? Aangezien ik in de grensstreek woon en gemiddeld 1 keer per dag in Belgie zit wil ik niet op het einde van de maand met een absurd hoge rekening zitten.
De nieuwe uodate naar WM6.1 zorgt er ook voor dat je de mogelijkheid hebt om je dataverbinding uit te zetten. Maar een progje die ervoor zorgt dat je data verbinding uit wordt geschakeld zodra je de grens overgaat , ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
The Dolf schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:42:
ModaCo Nodata.....hiermee kun je mms en internet uitzetten...gebruik het al meer dan een jaar bij mijn Artemis....en vele met mij.....

oeps....werkt niet echt voor je....heb slecht gelezen....wat voor mij wel werkte...en dat was bij een nokia telefoon is dat hij eerst een bevestiging moest krijgen van het accepteren van een buitenlandse provider voor ik hem kon gebruiken....(ik woon aan de duitse grens)...ik weet niet of dit er ook is voor de HTC....

[ Voor 21% gewijzigd door coldasice op 13-02-2008 08:09 . Reden: slecht gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:37:
[...]

Waar heb je die microSd gekocht?
Ik heb het microsd kaartje bij de onderstaande shop beteld. Het kan ook goedkoper, geloof voor 49 euro nog wat, maar die hebben het karatje niet op voorraad, dus daarom maar 3 euro meer betalen (wat is dat nou) en ik heb hem meteen! Vandaag krijg ik alles binnen........... :P

Link naar de shop:

http://www.yordeal.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.yordeal_flypage&product_id=1766&category_id=228&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren eigenaar van een Cruise NL met VF abo en Internet BLOXs. Staat nog even op VLIEGTUIG modus om gekke dingen te voorkomen (had geen tijd om alles in te stellen namelijk en wil natuurlijk GEEN hoge internet rekening (ookal heeft de verkoper verteld dat het abonnement VANDAAG (gisteren dus) in zou gaan).

Enige vraag die ik nog heb is het feit dat ik overal lees over SIM en USIM. Ik heb dit aan de medewerker gevraagd, of ik deze USIM ook nodig heb. Men gaf aan dat dit niet noodzakelijk is, maar ik twijfel daar sterk over na wat ik hier heb gelezen.

Iemand tips hoe ik mijn snleheid GOED kan controleren en kijken of ik toch wel de HOOGSTE snelheid behaal met mijn CRUISE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:11:
Iemand tips hoe ik mijn snleheid GOED kan controleren en kijken of ik toch wel de HOOGSTE snelheid behaal met mijn CRUISE.
Speedtest.nl ?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Enig idee hoe ik de TomTom voice over mijn Bluetooth headset (Plantronic) kan ontvangen?
Telefoon is geen probleem, ook tijdens navigeren niet maar de stem van TT gaat over de speaker, net als bij R66 trouwens.

Ik heb al heel wat knopmaniren geprobeerd en soms ging het goed maat dan had ik zoveel gedaan dat ik niet meer weet wat de volgorde was.

Lijkt te maken te hebben met de voicerecorder.

Schijnt wel een progr. voor te zijn maar dat moet je elke keer als je gebeld wordt weer activeren, niet erg handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dit is ook een super handig programmatje:

Ultimate Theft Alert v3.5
How does it work?

The software has the capability to read the IMSI numbers of the SIM cards. Using this, the thief and owner's SIM is identified. You shall add all your own SIM cards to the white list and whenever a new SIM is found, its probably the thief' or Unknown person's SIM, the software will then start to send alert messages to the list of alternate numbers that you add.
no theft

* The SMS is sent from the new SIM and that helps you find who's using the device.
* The SMS sent is completely through backend and the new person is unaware of it completely.
* The software will encrypt all the data on Storage card and/or any folders the customer chooses, on recognizing a new SIM. Prevents Data Theft! (under development)
* If the device has a built-in GPS chipset, on recognizing a new SIM, the software starts to find fix of satellites and the co-ordinates can be retrieved through SMS! (All this is unknown to the thief/third person)
* The software will also forward all SMS that the thief or the new SIM receives.
* Incoming call numbers are also sent! You will know who's calling the new person and everything adds up to the ease of retrieving your device!
* The software will not be shown in Remove Programs list and so the thief cannot un-install or be aware of it.
Dat is zeker die $17.99 wel waard. Ik bedoel: Voor 12 euro je toestel ter waarde van bijna 500-600 euro beveiligen.

Install UTA on Ext ROM : HTC devices
http://www.pocketpc-live....-ext-rom-htc-devices.html
Tja, je bent Tweaker of je bent het niet :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

EWK schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:53:
Dit is ook een super handig programmatje:

Ultimate Theft Alert v3.5

[...]

Dat is zeker die $17.99 wel waard. Ik bedoel: Voor 12 euro je toestel ter waarde van bijna 500-600 euro beveiligen.

Install UTA on Ext ROM : HTC devices
http://www.pocketpc-live....-ext-rom-htc-devices.html
Tja, je bent Tweaker of je bent het niet :9
Whehe, het ideale kado voor valentijnsdag: de 'your ass belongs to me' foon.. Geef haar een cruise en installeer dit programma in de background, knappe meid die dan nog ongemerkt vreemd gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tja, ik weet het nog niet zo met die programma's. Wat ga je dan doen, je telefoon ophalen met een groepje vrienden of zo? Volgens mij kun je beter een goede verzekering afsluiten en gewoon een nieuwe claimen bij verlies of diefstal. Minder hassle.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn music ergens neer zet op de sdkaart vindt audiobeheer alles probleemloos, tik ik dan in touchflo op music geen enkel probleem.
waarom kan dit nou niet ook voor foto`s gelden? al van alles geprobeerd maar in touchflo vindt hij niks al verschillende folders geprobeerd om ze op te slaan maar alleen wat in de originele map staat vindt hij iemand een idee of zou ik een registereditor moeten installeren om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:38:
als ik mijn music ergens neer zet op de sdkaart vindt audiobeheer alles probleemloos, tik ik dan in touchflo op music geen enkel probleem.
waarom kan dit nou niet ook voor foto`s gelden? al van alles geprobeerd maar in touchflo vindt hij niks al verschillende folders geprobeerd om ze op te slaan maar alleen wat in de originele map staat vindt hij iemand een idee of zou ik een registereditor moeten installeren om dit op te lossen?
TouchFlo zoekt je afbeeldingen en video's in de Digital Camera IMages directory, waar de camera volgens de richtlijnen je opnames opslaat:
<storage card>/DCIM/100MEDIA/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

SilencerNL

No remorse

Vandaag bij Expansys een houder gekocht voor de TC. Het gaat hier om de HR Banana Suction Mount + HTC Touch Cruise houder voor maar 18,95 (excl. verzendkosten).

Als je deze 2 houders los koopt, zit je algauw boven de 30 euro. Voor diegene die interesse hebben: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=159675

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:23:
Tja, ik weet het nog niet zo met die programma's. Wat ga je dan doen, je telefoon ophalen met een groepje vrienden of zo? Volgens mij kun je beter een goede verzekering afsluiten en gewoon een nieuwe claimen bij verlies of diefstal. Minder hassle.
Groepje vrienden? Lol, ik ga er zelf wel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb de Cruise nu een aantal dagen in bezit en ben over het algemeen erg tevreden! Vooral over de prestaties van het ingebouwde gps systeem! Maakt verder niet uit of ik binnen sta of aan het rijden ben, in de meeste gevallen heb ik binnen 5 seconden verbinding met de satelliet.

1. Mijn Bluetrek Bluetooth headset word niet gedetecteerd bij nieuwe apparaten. Mijn oude PDA detecteert deze wel, heel vreemd dus.

2. Ik kan geen mpeg bestanden afspelen? Als het goed is moet dit toestel dat toch kunnen? In WMP zie ik ze niet staan en wanneer ik de .mpg files via verkenner opzoek en start krijg ik een error (dat ik eerst het programma moet selecteren waarmee ik wil afspelen, voordat ik de file open). Misschien moet ik hier dan software voor downloaden?

3. Ik heb net pmClean geinstalleerd, maar weet iemand wat er precies gebeurt als je Notifications aanvinkt en cleanup toepast? Betekent dat, dat al je ingestelde alarmen weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

offtopic:
EWK vraagt zich af tot hoeveel pagina's we gaan

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Monda schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:01:

3. Ik heb net pmClean geinstalleerd, maar weet iemand wat er precies gebeurt als je Notifications aanvinkt en cleanup toepast? Betekent dat, dat al je ingestelde alarmen weg zijn?
Telkens je vragen dubbel neerzetten heeft geen nut hoor. Monda in "HTC Touch Cruise - Deel 1"

Gewoon afwachten totdat iemand het antwoord weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

Pinobigbird

doesn't share food!

Monda schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:01:
[...]

Ik gok dat hiermee bedoeld wordt dat de berichten van hoeveel gemiste oproepen, ongelezen berichten en gemiste afspraken etc. gereset worden. Dit zijn namelijk de notifications van WM, en dat is wat anders dan de alarmen waar jij het over hebt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
KrL schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:39:
[...]
Mooie foon hoor alleen erg jammer dat hij geen 3G en wifi heeft anders zou ik hem zeker prefereren boven de cruise !
Begrijp me niet verkeerd, wil jullie topic niet vervuilen, maar de dual heeft 3G/HSDPA en binnenkort waarschijnlijk ook wifi-mogelijkheid en misschien zelfs GPS. Deze kunnen worden ulocked met een manufacturing SPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik wil met de telefoon in mijn broekzak tijdens het fietsen of wandelen de GPS coordinaten laten opslaan (tracklog) m.b.v. GPS Tuner.
Natuurlijk wil ik niet dat er onbedoeld in mijn broekzak een toets wordt ingedrukt.
Dus ik dacht slim te zijn en even kort op de powerknop te drukken.
Maar dan gaat de Cruise zo diep slapen, dat GPS Tuner ook niets meer doet.
Is er een mogelijk om het scherm uit te zetten en de toetsen te blokkeren, maar de Cruise wel actief te laten?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
SilencerNL schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:14:
Vandaag bij Expansys een houder gekocht voor de TC. Het gaat hier om de HR Banana Suction Mount + HTC Touch Cruise houder voor maar 18,95 (excl. verzendkosten).

Als je deze 2 houders los koopt, zit je algauw boven de 30 euro. Voor diegene die interesse hebben: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=159675
Ik heb er ook al naar gekeken, maar het is volegns mij alleen de raambevesteging en niet de PDA houder? Waar maak jij uit op dat hete en set is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
EWK schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:23:
offtopic:
EWK vraagt zich af tot hoeveel pagina's we gaan
Wat is het probleem als het er meer of minder worden? Het heeft ook wel voordelen als alles in 1 topic zit. Maar ik zal vanavond even kijken of ik een vernieuwde topicstart in elkaar kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Vjenne-ICT schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:39:
[...]

Ik heb er ook al naar gekeken, maar het is volegns mij alleen de raambevesteging en niet de PDA houder? Waar maak jij uit op dat hete en set is?
er staat inclusief "dit en dat" .
en daar staan beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinVerdegaal schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:11:
[...]

TouchFlo zoekt je afbeeldingen en video's in de Digital Camera IMages directory, waar de camera volgens de richtlijnen je opnames opslaat:
<storage card>/DCIM/100MEDIA/
THX robin, ik had ze wel in dcim gezet maar niet in 100 media en dat maakt inderdaad het verschil, item opgelost!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
Mr_Blobby schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:11:
Ik wil met de telefoon in mijn broekzak tijdens het fietsen of wandelen de GPS coordinaten laten opslaan (tracklog) m.b.v. GPS Tuner.
Natuurlijk wil ik niet dat er onbedoeld in mijn broekzak een toets wordt ingedrukt.
Dus ik dacht slim te zijn en even kort op de powerknop te drukken.
Maar dan gaat de Cruise zo diep slapen, dat GPS Tuner ook niets meer doet.
Is er een mogelijk om het scherm uit te zetten en de toetsen te blokkeren, maar de Cruise wel actief te laten?
ik heb Active Trace gebruikt op vakantie in oostenrijk en daarmee kon je via de Start knop naar je Today scherm en dan je scherm locken....werkt perfect...heb er 102km/uur mee gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

wat de f*** ... ik zit net een smsje te typen en per ongeluk raak ik de camera-button aan. (half ingedrukt)

wat gebeurt er: een pop-up met speciale symbolen waaruit je kan kiezen, waaronder letters met accenten en een aantal smileys enzo... ik wist niet dat die functie er op zat, vermoed dat meer mensen dat niet weten, dus wilde het toch maar even gauw delen.. dus bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

jwbagger schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:54:
wat de f*** ... ik zit net een smsje te typen en per ongeluk raak ik de camera-button aan. (half ingedrukt)

wat gebeurt er: een pop-up met speciale symbolen waaruit je kan kiezen, waaronder letters met accenten en een aantal smileys enzo... ik wist niet dat die functie er op zat, vermoed dat meer mensen dat niet weten, dus wilde het toch maar even gauw delen.. dus bij deze :)
Hier start hij gewoon de camera op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:53
Yzord schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:01:
[...]

Hier start hij gewoon de camera op
Als je de camera knop half indrukt krijg je een symbolen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster

Ik kende het nog niet, maar bij mij werkt het ook. 4 pagina's met symbolen, speciale tekens en enkele smiley's. Geinig zeg. Maar een beetje raar dat ze deze optie onder de camera knop (zeer licht en kort aanraken) hebben geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Grappig! Alleen jammer dat hij de smileys niet herkent als iemand anders ze gebruikt in een smsje...
Heeft iemand hier een oplossing voor? SmileySMS werkte niet ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ah, bij mij werkt he tnu ook maar dan moet je wel je touch toetsenbord aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:28

Kijk dat hoor ik hier liever dan het wel/niet beschikbaar zijn van de Cruise _/-\o_

Ik las hierboven over software om de GPS te loggen... alleen deze zijn betaald. Is hier ook freeware software voor?

Doe maar een onsje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkenner
  • Laatst online: 10-01-2023
coldasice schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:25:
[...]

ik heb Active Trace gebruikt op vakantie in oostenrijk en daarmee kon je via de Start knop naar je Today scherm en dan je scherm locken....werkt perfect...heb er 102km/uur mee gehaald :D
Geldt ook voor GPS Tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kira12
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08-2022
goed filmpje over de mogelijkheden van de TC. (Misschien iets voor in de startpost?)
http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Kira12 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:08:
goed filmpje over de mogelijkheden van de TC. (Misschien iets voor in de startpost?)
http://www.ad.nl/multi-media/article1972635.ece
Leuk filmpje zegt meer dan 100 woorden (posts ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje werkt niet bij mij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:53
Voor alle mensen die geen youtube filmpjes kunnen afspelen op hun Touch cruise ga naar Youtube Pocket en volg de instructies. Je moet een media player (TCPMP) downloaden en een Flash codec. Hiermee kan je vervolgens vanuit zowel IE als Opera streaming video opstarten. Helaas werkt het alleen via hun site en niet via bijv. m.youtube.com, maar het is beter dan niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Thy... schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:27:
Voor alle mensen die geen youtube filmpjes kunnen afspelen op hun Touch cruise ga naar Youtube Pocket en volg de instructies. Je moet een media player (TCPMP) downloaden en een Flash codec. Hiermee kan je vervolgens vanuit zowel IE als Opera streaming video opstarten. Helaas werkt het alleen via hun site en niet via bijv. m.youtube.com, maar het is beter dan niks :)
Bedankt. Ik heb uitgeprobeerd en het werkt erg goed!! Een aanrader dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
Ik heb een probleem met mijn bluetooth verbinding met mijn Jabra BT500 headset. Als ik gebeld wordt, is er geen probleem en kan ik rustig een gesprek voeren. Als ik echter zelf ga bellen, wordt na een seconde of 10 de verbinding stil. Hij blijft wel actief, maar beide partijen horen niets. Dus de telefoonverbinding blijft gewoon bestaan. Het is ook niet zo dat de BT verbinding wegvalt, want ook op m'n TC hoor ik niets.

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelVH
  • Laatst online: 11-09 21:04
Heb je al eens geprobeerd het toestel dan uit standby te drukken dmv. de power button? Ik heb een gelijksoortig probleem met mijn E-ten X500 icm. Fiat Blue & Me. Als ik zelf ga bellen, valt na een aantal seconden het geluid weg als ik het toestel niet al volledig aan had, en als ik hem dan uit standby druk hoor ik gewoon weer geluid.

Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je hem hebt besteld.
Had dit ook gedaan per 1 januari.
Levertijden bleven echter steeds schuiven.
heb bijna een maand moeten wachten.

Nu zit ie in de auto maar ben niet tevree. Usb stekkertje gaat al steeds losser zitten.
Tijd voor een carcomm of brodit met vaste usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik heb de telefoon besteld bij GSMWeb en heb vandaag te horen gekregen dat hij verstuurd is en morgen bij mij (onder rembours) bezorgd zal worden.

Tot mijn schrik echter zie ik dat ze een abbonement voor 1 jaar hebben aangevraagd i.p.v. 2 jaar (zoals ik aangegeven heb op het door mij gemailde contract naar hun).

Morgen staat de TNT Post bezorger voor mijn deur, en ik wil die telefoon nu toch wel graag hebben, maar niet voor 1 jaar (want dan betaal ik 273 euro aan de deur ipv de 70 euro bij 2 jaar) en deze fout is niet een fout door mij.

Ik bel GSMWeb morgen ook direct, maar wat lijkt jullie het handigst als actie om te ondernemen?

[ Voor 11% gewijzigd door geerttttt op 13-02-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
Grote kans dat je met GSMWeb kunt regelen dat je abo wordt veranderd en je het verschil terug kan vragen via hun declaratieformulier. Maar ja, dan moet je dus wel eerst morgen die 270+ betalen aan de TNT-er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fonta schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:54:
[...]

er staat inclusief "dit en dat" .
en daar staan beiden.
En waar staat dat dan ??? Ik zie het niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Cass Casey schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:09:
Grote kans dat je met GSMWeb kunt regelen dat je abo wordt veranderd en je het verschil terug kan vragen via hun declaratieformulier. Maar ja, dan moet je dus wel eerst morgen die 270+ betalen aan de TNT-er.
Tja, als dat moet, dan moet dat maar. Maar is dat veilig genoeg? Ik heb geen zin om daarna ja-nee gesprekken te krijgen met GSMWeb dat ze het niet terugbetalen of dat dat weer weken duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
MichelVH schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:13:
Heb je al eens geprobeerd het toestel dan uit standby te drukken dmv. de power button? Ik heb een gelijksoortig probleem met mijn E-ten X500 icm. Fiat Blue & Me. Als ik zelf ga bellen, valt na een aantal seconden het geluid weg als ik het toestel niet al volledig aan had, en als ik hem dan uit standby druk hoor ik gewoon weer geluid.
Ik zal het de volgende keer gaan proberen. Want om welke reden dan ook: hij deed het nu wel gewoon goed. Erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
geerttttt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:15:
[...]

Tja, als dat moet, dan moet dat maar. Maar is dat veilig genoeg? Ik heb geen zin om daarna ja-nee gesprekken te krijgen met GSMWeb dat ze het niet terugbetalen of dat dat weer weken duurt.
Ik heb hele positieve ervaringen met GSMWeb, ook op dat vlak, maar niet met zulke bedragen. Mijn abo+TC was een tientje goedkoper geworden precies toen ik mijn contract had opgestuurd. Even gemailed en het was geregeld. Gewoon een declaratieformulier ingevuld. Geld nog niet terug, maar daar twijfel ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
geerttttt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:15:
[...]

Het duurt bij remboursementen sowieso een tijd voor GSMWeb hun geld heeft. Reken dus niet op een snelle afhandeling van 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
Heeft iemand nog een tip waar ik de autoset kan kopen voor de TC? Bij expansys is ie pas 1 maart weer beschikbaar. Het gaat om deze:

http://www.expansys.nl/htc/p_htc_item.aspx?i=159379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Doet bij jullie de standaard muziekspeler 't ook zo slecht? Bij mij gaat 't schokken (telkens een seconde pauze) als 't scherm uitgaat, en dit blijft het ook doen als 't scherm uitstaat. Dan gaat 't weer 20 sec. goed, en dan weer even schokken en dan weer 20 sec. goed... totdat hij ineens uitgaat, omdat 't scherm langer dan een minuut uitstaat...
wel héél irritant :(

[ Voor 11% gewijzigd door brrrt op 13-02-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
TweakMarkster schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:41:
[...]

Que??? |:(
Hoe moelijk is het om het forum door te lopen om er uiteindelijk achter te komen dat alles in je handleiding staat...
Weet niet waar deze domme reactie op slaat maar goed volgens mij is deze totaal nutteloos aangezien je niet echt doorhebt waar het over gaat volgens mij maar goed.

Ben benieuwd of ik mijn Ipod nog veel zal gebruiken als ik de Cruise heb. Had van een kennis gehoord vandaag dat de kwalliteit zeker niet onder deed voor een ipod dus dat klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Thy... schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:27:
m.youtube.com werkt bij mij goed anders....ook met tcpmp en flashbundlenogwattes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jou instellingen dan voor m.youtube.com voor de tcpmp speler ? Bij mij opent hij nog gewoon de standaard speler nadat ik die tcpmp speler had geinstallleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
m.youtube.com werkt inderdaad ook. Hierbij worden de filmpjes in de mediaspeler geopend.
Het enigste grote nadeel aan m.youtube.com is dat er maar een select aantal filmpjes beschikbaar zijn.

Zover ik weet zijn via www.ytpocket.com alle filmpjes die op YouTube te vinden zijn beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:38:
[...]

m.youtube.com werkt bij mij goed anders....ook met tcpmp en flashbundlenogwattes :)
Wat zijn jou instellingen dan voor m.youtube.com voor de tcpmp speler ? Bij mij opent hij nog gewoon de standaard speler nadat ik die tcpmp speler had geinstallleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Gewoon tcpmp geinstallerd en flashbundle en het werkte..niks ingesteld, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:45:
Doet bij jullie de standaard muziekspeler 't ook zo slecht? Bij mij gaat 't schokken (telkens een seconde pauze) als 't scherm uitgaat, en dit blijft het ook doen als 't scherm uitstaat. Dan gaat 't weer 20 sec. goed, en dan weer even schokken en dan weer 20 sec. goed... totdat hij ineens uitgaat, omdat 't scherm langer dan een minuut uitstaat...
wel héél irritant :(
Perfect hier, ook over bluetooth op de autoradio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruinsmm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:13
Ik las net een interestant artikel over HTC en de Qualcomm chips:
http://www.wmexperts.com/articles/editorials/qualcomm_htc_chipsets_and_feat.html

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 14-02-2008 06:12 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk naar -+ 2 maand mijn Touch Cruise thuis !
Natuurlijk heb ik de hele dag een beetje gespeeld met het toestel !
En ik vind hem lekker zeker met de Pointui software ( Black theme ).

Maar nu heb ik nog een toestel maar dat is een gewoone PDA wat ik heb geprobeerd op tot heden nog niet is geluk is het delen van mijn internet verbinding op de TC naar de PDA,
Deze PDA draait op Windows Mobile 4.

Ik heb echt al heel het internet af gegoogeled, Maar helaas alleen nog maar info gevonden over hoe je van Windows Mobile toestel naar pc of andersom internet kan delen !

Dus als iemand een andwoord op deze vraag heeft wees dan zo vrij om deze te delen met ons !
( Deze is voor 3 aapjes )

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 14-02-2008 06:13 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Laatst online: 05-08 22:31
Heej beste mensen sinds vandaag ook een gelukkige cruise bezitter, maar nu heb ik een vraag over de weather plugin ik woon zelf in den helder maaar nou staat den helder niet in de lijst...

wel Amsterdam nou heb ik ff rond gezocht maar nou kan ik niet echt een makkelijk omschrijving vinden die mij helpt om mijn eigen woonplaats in te vullen....

Weet iemand hier een oplossing voor??

• Kira12
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:41:
Eén hele goeden morgen/middag/avond mensen !

Ik heb eindelijk naar -+ 2 maand mijn Touch Cruise thuis !
Natuurlijk heb ik de hele dag een beetje gespeeld met het toestel !
En ik vind hem lekker zeker met de Pointui software ( Black theme ).

Maar nu heb ik nog een toestel maar dat is een gewoone PDA wat ik heb geprobeerd op tot heden nog niet is geluk is het delen van mijn internet verbinding op de TC naar de PDA,
Deze PDA draait op Windows Mobile 4.

Ik heb echt al heel het internet af gegoogeled, Maar helaas alleen nog maar info gevonden over hoe je van Windows Mobile toestel naar pc of andersom internet kan delen !

Dus als iemand een andwoord op deze vraag heeft wees dan zo vrij om deze te delen met ons !
( Deze is voor 3 aapjes )

Groetsels A
PC->Toestel
Klik

Daarna kun je als het goed is gewoon via wifi verbinding maken met je pc :)

Verwijderd

Kira12 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:21:
[...]

PC->Toestel
Klik

Daarna kun je als het goed is gewoon via wifi verbinding maken met je pc :)
Dat is het hem nou juist haha ..
Die zijn er zat maar wat ik wil is mijn internet verbinding op mijn Touch Cruise delen met de normaale PDA.

Ik heb namelijk zo'n idee dat dit niet mogelijk is !
Aangezien er zo weinig informatie over te vinden is op het web !

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 21:33

J-P

Syntax erro....

Intheweb schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:44:
[...]

Kijk dat hoor ik hier liever dan het wel/niet beschikbaar zijn van de Cruise _/-\o_

Ik las hierboven over software om de GPS te loggen... alleen deze zijn betaald. Is hier ook freeware software voor?
TrackMe doet dat.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.