Weet iemand of het mogelijk is om andere steden toe te voegen bij de weerberichten?
Verwijderd
Nouja daar wordt alleen over msn gesproken en dit heeft niet echt wat met msn te maken
d8 mss waren er meer mensen met dit streaming probleem ongeacht welk internet ze hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 16:47 ]
Verwijderd
Ik heb mijn installatie TT5 op HTC Cruise als volgt gedaan;Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:12:
Ik heb sinds een paar dagen het toestel in huis en wil daarop mijn gekochte versie van TomTom installeren ( 5 series). Ik krijg hier echter een fout in de setup applicatie. Kan iemand mij vertellen of ik, door de aanschaf van de TC, gebonden ben om nieuwe software aan te schaffen?
• TomTom update 5.2 van TomTom site gedownload.
• Eigen origele cd in computer geschoven
• Update zip file uitgepakt en exe aangeklikt
• Mijn pda als gast aangemeldt onder ActiveSync
• Vervolgens kwamen keurig alle files binnen
• Files op pda (dus niet op geheugenkaart geinstalleerd)
Vervolgens via update kaarten op geheugenkaart geplaatst
(Overigens zelf nu overgestapt op TT 6 omdat deze net wat sneller opstart en er een goede aanbieding was voor West Europa Kaarten))
Verwijderd
Ik heb de TC ontvangen. Ik had hem besteld in combinatie met een relax 200 abonnement en internet voor 9,50 per maand. Nu heb ik de simkaart in de TC gedaan en ik krijg inderdaad bovenin een 3G te zien (UMTS/GRPS beschikbaar). Het probleem is alleen dat als ik op het internet ga hij geen verbinding kan maken. Moet ik nog apart dingen instellen voordat ik gebruik kan gaan maken van het mobiele internet?
Verwijderd
Tja, daar ga je al. Als je iets nieuws koopt wordt je vervolgens weer gedwongen om (voor weinigVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:19:
[...]
Ik heb mijn installatie TT5 op HTC Cruise als volgt gedaan;
• TomTom update 5.2 van TomTom site gedownload.
• Eigen origele cd in computer geschoven
• Update zip file uitgepakt en exe aangeklikt
• Mijn pda als gast aangemeldt onder ActiveSync
• Vervolgens kwamen keurig alle files binnen
• Files op pda (dus niet op geheugenkaart geinstalleerd)
Vervolgens via update kaarten op geheugenkaart geplaatst
(Overigens zelf nu overgestapt op TT 6 omdat deze net wat sneller opstart en er een goede aanbieding was voor West Europa Kaarten))
Het probleem is dat de originele cd een foutmelding geeft waardoor ik nu dus niks meer kan doen. Erg irritant alles bij elkaar.
En ik heb even zitten rekenen, met een sim only abbo van t-mobile bijv flex 30
dan betaal je 14 euro per maand ipv 30 dus 16 euro per maand korting
komt neer op 384 euro per 2 jaar
het toestel los is duurder.
Of zie ik dat nou verkeerd?
En waarom is een toestel duurder als je je abbo verlengt? (ipv een nieuw abbo afsluiten).
Kan ik bijvoorbeeld bij me huidige provider (t-mobile met flex30 + web n walk) een nieuw abbo afsluiten en dan me nummer meenemen?
En waarom is een toestel duurder als je je abbo verlengt? (ipv een nieuw abbo afsluiten).
Kan ik bijvoorbeeld bij me huidige provider (t-mobile met flex30 + web n walk) een nieuw abbo afsluiten en dan me nummer meenemen?
Haal even de instellingen van de T-Mobile website, al moeten deze automagisch naar je phone worden gestuurd als je je aanmeld.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:41:
Ik heb de TC ontvangen. Ik had hem besteld in combinatie met een relax 200 abonnement en internet voor 9,50 per maand. Nu heb ik de simkaart in de TC gedaan en ik krijg inderdaad bovenin een 3G te zien (UMTS/GRPS beschikbaar). Het probleem is alleen dat als ik op het internet ga hij geen verbinding kan maken. Moet ik nog apart dingen instellen voordat ik gebruik kan gaan maken van het mobiele internet?
Waar heb je gezien dat T-Mobile Flex 30 per maand 14 euro kost? En kost dit abonnement 2 jaar lang 14 euro per maand of bijvoorbeeld alleen de eerste 8 maanden?Fonta schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:04:
En ik heb even zitten rekenen, met een sim only abbo van t-mobile bijv flex 30
Bijvoorbeeld hiero:radem205 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:26:
[...]
Waar heb je gezien dat T-Mobile Flex 30 per maand 14 euro kost? En kost dit abonnement 2 jaar lang 14 euro per maand of bijvoorbeeld alleen de eerste 8 maanden?
http://www.simstunts.nl/s...bile_flex/tid3/index.html
maar ook bij meer online shops.
Oh ok, maar dat is dus niet inclusief toestel. Dus dan ben je veel duurder uit!Fonta schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:31:
[...]
Bijvoorbeeld hiero:
http://www.simstunts.nl/s...bile_flex/tid3/index.html
maar ook bij meer online shops.
Het heet volgens mij ook niet voor niks een sim-ONLY abbonement hahaharadem205 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:38:
[...]
Oh ok, maar dat is dus niet inclusief toestel. Dus dan ben je veel duurder uit!
Als je de cruise MET internet wilt kun je op dit moment denk ik het beste het toestel met abbo van Vodafone nemen.
Voor 692.70 heb je de Cruise met het 24 maanden 22,50 abbo inclusief internet. (Sitel)
Daar kan geen sim-only tegen op.
Voor 692.70 heb je de Cruise met het 24 maanden 22,50 abbo inclusief internet. (Sitel)
Daar kan geen sim-only tegen op.
Dat snap ik, maar waarom leg je het verband met "los toestel is duurder". Dan heeft het toch niks met het toestel te maken of wel?Fonta schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:38:
[...]
Het heet volgens mij ook niet voor niks een sim-ONLY abbonement hahaha
Bij Sitel is het inderdaad goedkoper alleen zijn de eerste 6 maanden goedkoper en daarna betaal je wel het volle bedrag. En bij Sitel laat helaas de telefoon nog op zich wachten
Verwijderd
Ik zat hier even te kijken https://www.t-mobile.nl/M..._uitleg/vraag_uitleg.aspxYzord schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:18:
[...]
Haal even de instellingen van de T-Mobile website, al moeten deze automagisch naar je phone worden gestuurd als je je aanmeld.
Ik snap er alleen weinig van...
Pff, hoe in godsnaam kom ik in de Windows map met Vista en WMDC? Hij laat alle mappen zien, behalve de Windows map en het gewoon erachter typen werkt ook niet. Ik wil wat cube plaatjes vervangen, maar dat mag niet van meneer Vista.
Los toestel + sim only abbo kosten = in totaal meer dan dat ik een abbo + toestel doe.radem205 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:00:
[...]
Dat snap ik, maar waarom leg je het verband met "los toestel is duurder". Dan heeft het toch niks met het toestel te maken of wel?
Bij Sitel is het inderdaad goedkoper alleen zijn de eerste 6 maanden goedkoper en daarna betaal je wel het volle bedrag. En bij Sitel laat helaas de telefoon nog op zich wachten
Jammer trouwens dat sitel op zich laat w88 want daar heb ik een hekel aan.
Ja dit is mogelijkVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:44:
Weet iemand of het mogelijk is om andere steden toe te voegen bij de weerberichten?
Je moet dan op de stad klikken (boven 't huidige weerbericht) en dan kan je een andere stad selecteren. Ik heb bijvoorbeeld standaard Amersfoort aanstaan, maar ik kan nu door die methode ook Groningen zien. Als ik naar Groningen gekeken heb, kan ik weer op dezelfde manier terugschakelen.
Verwijderd
Op de XDA site staat dat er hoogswaarschijnlijk 'snel' een fix gaat komen voor de video-playback.. al meer nieuws?
Ik heb met het progje: SUPEr van eright een filmpje omgezet.. en af te spelen met Coreplayer.. loopt soepel!, alleen ik krijg vaak allemaal van die "blokken" op het scherm.. heeft iemand een aantal intellingen voor mij? betreffende de Fps, beste formaat, beste bestandstype en video soort.
verder bevalt de TC prima, batterij gaat het steeds langer uithouden voor mij gevoel!
Ik heb met het progje: SUPEr van eright een filmpje omgezet.. en af te spelen met Coreplayer.. loopt soepel!, alleen ik krijg vaak allemaal van die "blokken" op het scherm.. heeft iemand een aantal intellingen voor mij? betreffende de Fps, beste formaat, beste bestandstype en video soort.
verder bevalt de TC prima, batterij gaat het steeds langer uithouden voor mij gevoel!
Dat is de Web N Walk abonnement, oftwel Relax 150 a 16,50 per maand + 9,50 voor Web (internet)Kira12 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:02:
[...]
Of juist nietLigt ook aan hoeveel je belt.
Kijk maar naar de netwerkactie van T-Mobile (smartphonestunt.nl) : Relax 150 : 16.50 per maand 2 jaar abbo + 59.50 (toestel)
in totaal: 455.50 <-- Scherpe prijs!
Los Toestel: +/- 500. + beltegoed over 2 jaar.
Met alleen de Relax 150 abonnement is de toestel bij smartphonestunt.nl 145 euro
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Diezelde aanbieding heb je ook bij Sitel.nl zonder Web
Kijk maar snel !
http://sitel.nl/info_aboc...lds=1&provider=10&duur=24
http://sitel.nl/info_aboc...lds=1&provider=10&duur=24
Op HTC hoef je niet te rekenen voorlopig...misschien dat een developer met iets komt.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:11:
Op de XDA site staat dat er hoogswaarschijnlijk 'snel' een fix gaat komen voor de video-playback.. al meer nieuws?
Er staat nu geloof ik iets van 7500 dollar beloning voor degene die het fixed.
leuke uitdaging...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik heb een nieuwtje, volgens de T-mobile helpdesk zit er in mijn TC een slechte antenne voor hsdpa.
Ik verlies telkens verbinding met het gsm netwerk als ik verbinding maak met het HSDPA netwerk. Ik kan alleen gebruik maken van internet en gebeld worden als ik 5 meter van de antenne af sta (in de winkel dus, hierbij heb ik dan 2?! streepjes bereik). Er staan 4 antennes om me heen (op ongeveer 1km afstand) welke allemaal HSDPA hebben. T-Mobile kan niets anders concluderen dan dat mijn antenne van HSDPA slecht is in de telefoon.
Ik lees op internet meer mensen die problemen hebben met HSDPA in combinatie met de TC. Volgens mij is er een hele levering die fout is gegaan ofzo.
Dit probleem was overigens wel bekend in de T-Mobile shop, alleen bij andere toestellen aangezien ze deze nog niet hadden gezien.
Ik heb de winkel intussen een e-mail gestuurd met de klacht, dus het is even afwachten wat ze ermee doen, tevens heb ik als klachten erbij gezet dat de cam niet werkt (1 op de 7 foto's die lukken vind ik niet werkend), het touchscreen reageert soms traag of niet, vooral bij het opstarten met de code intoetsen. Die laatste 2 zijn misschien softwarefouten. Dit is moeilijk te zeggen. Ook heb ik een dode subpixel (het groen ervan blijft altijd aan), deze staat bijna in het midden maar je ziet hem alleen bij zwart beeld dus dat probleem valt in principe wel mee.
Ik verlies telkens verbinding met het gsm netwerk als ik verbinding maak met het HSDPA netwerk. Ik kan alleen gebruik maken van internet en gebeld worden als ik 5 meter van de antenne af sta (in de winkel dus, hierbij heb ik dan 2?! streepjes bereik). Er staan 4 antennes om me heen (op ongeveer 1km afstand) welke allemaal HSDPA hebben. T-Mobile kan niets anders concluderen dan dat mijn antenne van HSDPA slecht is in de telefoon.
Ik lees op internet meer mensen die problemen hebben met HSDPA in combinatie met de TC. Volgens mij is er een hele levering die fout is gegaan ofzo.
Dit probleem was overigens wel bekend in de T-Mobile shop, alleen bij andere toestellen aangezien ze deze nog niet hadden gezien.
Ik heb de winkel intussen een e-mail gestuurd met de klacht, dus het is even afwachten wat ze ermee doen, tevens heb ik als klachten erbij gezet dat de cam niet werkt (1 op de 7 foto's die lukken vind ik niet werkend), het touchscreen reageert soms traag of niet, vooral bij het opstarten met de code intoetsen. Die laatste 2 zijn misschien softwarefouten. Dit is moeilijk te zeggen. Ook heb ik een dode subpixel (het groen ervan blijft altijd aan), deze staat bijna in het midden maar je ziet hem alleen bij zwart beeld dus dat probleem valt in principe wel mee.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Verwijderd
Ik heb de GPRS eindelijk aan de praat gekregen en het werkt ideaal voor de touch cruise 
Verder heb ik nu een week kunnen spelen met de TC en sommige klachten herken ik, anderen weer niet. Zo vind ik de snelheid over het algemeen niet 'overweldigend' maar wel voldoende. Het systeem word ook niet merkbaar langzamer naarmate je meer programma's hebt draaien. Het werkt super stabiel. Toch is het inderdaad vervelend dat de touch cruise eigenlijk beter kan presteren maar het niet doet.
Dit probleem zie je terug wanneer je een video probeert af te spelen. Dat gaat zeer schokkerig. Fotocamera vind ik over het algemeen goed. De foto's zien er goed uit, enige minpuntje is, net als bij de video's, dat de camera af en toe wat schokkerig en langzaam werkt. Video's heb ik nog niet proberen te maken.
Enige probleem wat ik ben tegen gekomen is dat msn niet werkt. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Misschien heeft iemand een link zodat ik het opnieuw kan instaleren?
Verder heb ik nu een week kunnen spelen met de TC en sommige klachten herken ik, anderen weer niet. Zo vind ik de snelheid over het algemeen niet 'overweldigend' maar wel voldoende. Het systeem word ook niet merkbaar langzamer naarmate je meer programma's hebt draaien. Het werkt super stabiel. Toch is het inderdaad vervelend dat de touch cruise eigenlijk beter kan presteren maar het niet doet.
Dit probleem zie je terug wanneer je een video probeert af te spelen. Dat gaat zeer schokkerig. Fotocamera vind ik over het algemeen goed. De foto's zien er goed uit, enige minpuntje is, net als bij de video's, dat de camera af en toe wat schokkerig en langzaam werkt. Video's heb ik nog niet proberen te maken.
Enige probleem wat ik ben tegen gekomen is dat msn niet werkt. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Misschien heeft iemand een link zodat ik het opnieuw kan instaleren?
Sinds vanavond ook in het gelukkige bezit van een touch cruise
Heb alleen even een vraagje ik heb op 1 pc al een hp ipaq pda aangesloten, gaat dit problemen opleveren als ik mijn cruise via active sync ook tegelijkertijd aansluit of is dit gewoon door 2 verschillende profielen te hanteren op te lossen?
Dat is zeker een kadootje! Ben ook in blijde verwachting van een TC en deze app gaat er toch wel als 1 van de eerste op! Ook nog geen TC? Zoek even op youtube en laat je verrassen!Yzord schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:03:
Even een cadeautje voor iedereen:
http://www.pointui.com
Geen dank
lol. Verrassing! Geen hardware 3D support!
Dat is voor mij het enige minpunt aan dit toestel. Soms is het wel erg bagger hoor als je ff snel iets zoekt in je verkenner...
Dat is voor mij het enige minpunt aan dit toestel. Soms is het wel erg bagger hoor als je ff snel iets zoekt in je verkenner...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Had er al over gelezen, maar eigenlijk niet gerealiseerd dat het ook werkte onder WM5.Yzord schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:03:
Geen dank
Net ff gedownload en geinstalleerd op m'n 9100. Strakke shit! Werkt prima, nu een beetje TouchFlo op m'n 9100. Alleen is het toestel niet snel genoeg om het echt lekker te draaien
Maar het is wel cool!
Welke provider gebruik je? Als het Vodafone is weet ik (uit ervaring) dat je de Proxyserver uit moet zetten bij Connections om MSN werkende te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:02:
....
Je kan de TC zo instellen dat "kruisje" ook daadwerkelijk afsluiten is!brrrt schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:47:
[...]
Dat is bij mij trouwens ook altijd een probleem. Ik kom er telkens achter dat er nog applicaties op de achtergrond draaien. Soms wel een stuk of 10... Ach ja, ik kan ermee leven, tenzij ik niet eens een dag doorkom met m'n telefoon...
Heb ik wel gedaan, en Pocket CM en Pocket informant als exclusief aangekruist, zodat deze wel altijd blijven draaien.
Verder nog een tip:
Ik heb zelf de IE knop (rechtsonder) vervangen door de OK functie. Is echt handiger, kom je tenminste terug in je contacten na bellen bijvoorbeeld. Snap niet dat ze die knop juist verwijderd hebben tov van de P3300
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
en hoe doe je dat?Uiligheid schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:17:
[...]
Je kan de TC zo instellen dat "kruisje" ook daadwerkelijk afsluiten is!
Heb ik wel gedaan, en Pocket CM en Pocket informant als exclusief aangekruist, zodat deze wel altijd blijven draaien.
Verder nog een tip:
Ik heb zelf de IE knop (rechtsonder) vervangen door de OK functie. Is echt handiger, kom je tenminste terug in je contacten na bellen bijvoorbeeld. Snap niet dat ze die knop juist verwijderd hebben tov van de P3300
Gisteren de knoop doorgehakt en hem besteld bij Typhone voor slechts € 489 incl. BTW.
Vandaag hopelijk in huis. Ben benieuwd of TomTom nou beter performed dan op m'n huidige iPAQ rx3715.
Vandaag hopelijk in huis. Ben benieuwd of TomTom nou beter performed dan op m'n huidige iPAQ rx3715.
Verwijderd
Maar als ik nu wil weten hoe het weer is op een vakantiebestemming of op een plaats die niet in die standaard lijst staat? Kan ik díe plaatsen dan toevoegen?brrrt schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:40:
[...]
Ja dit is mogelijk
Je moet dan op de stad klikken (boven 't huidige weerbericht) en dan kan je een andere stad selecteren. Ik heb bijvoorbeeld standaard Amersfoort aanstaan, maar ik kan nu door die methode ook Groningen zien. Als ik naar Groningen gekeken heb, kan ik weer op dezelfde manier terugschakelen.
Verwijderd
Ja, dit is mogelijk. Ik heb zelf ook beide devices en active sync ziet ze als twee verschillende apparaten. Heeft bij mij geen problemen gegeven.Groentenman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:17:
Sinds vanavond ook in het gelukkige bezit van een touch cruiseHeb alleen even een vraagje ik heb op 1 pc al een hp ipaq pda aangesloten, gaat dit problemen opleveren als ik mijn cruise via active sync ook tegelijkertijd aansluit of is dit gewoon door 2 verschillende profielen te hanteren op te lossen?
Verwijderd
Zat dus ff naar die kleuren te kijken.
Welke is nu echt vaak uit geleverd? Ik zag dat er 2 kleuren waren in de ts.
Ik vin d zwart dus onwijs vet.
Weet iemand hier nu al wat meer over? Welke kleur hij nu is?
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 10:35 ]
Start -> instellingen -> Systeem tabblad -> Taakbeheer -> Knop tabblad -> Programma's beïndigen door op "X" te tikken.
Op een vakantiebestemming kan je gewoon zoeken. Je moet de eerste letters van de stad intoetsen en dan krijg je die stad op je pda. Een plaats wat er niet op staat kan je niet zien, je moet dan zoeken naar de meest dichtbijzijnde grote stad (die er dus wel in staat). Volgens mij krijg je niet een weerbericht als je kleine steden invult die niet in de lijst staan. Dit herkend Accuweather niet.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:08:
[...]
Maar als ik nu wil weten hoe het weer is op een vakantiebestemming of op een plaats die niet in die standaard lijst staat? Kan ik díe plaatsen dan toevoegen?
Het is standaard 1 kleur, en afhankelijk van de lichtinval is hij zwart of zilver. Het is een beetje antracietkleurig. Als ik de mijne nu zou zien is het niet zwart maar zilver, maar dat is echt afhankelijk van de lichtinval op je telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:29:
[ Voor 23% gewijzigd door brrrt op 08-02-2008 10:37 ]
Mijn ervaring met TT en de ingebouwde gps is niet zo denderend. Ik heb in mijn "leven" een hoop TT's gehad, mobiel, pda en of the TT's one's, maar bij de TC werd ik er niet zo vrolijk van. De GPS is behoorlijk zenuwachtig waardoor mijn coordinaten aardig afwijken bij een bereik van 7 satellieten. Regelmatig vlieg je van de weg af en beland je pijlte ergens in een weiland. Dit corrigeert ie wel na verloop van tijd, maar met andere TT's had ik hier nooit last van. Daarbij vind ik de opbouw van de kaarten in TC stotterend gaan, maar dat zal wel aan dat driverprobleem liggen waar de hele wereld over valt.STING schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:00:
Gisteren de knoop doorgehakt en hem besteld bij Typhone voor slechts € 489 incl. BTW.
Let wel, TT in TC is goed hoor, het brengt je gewoon naar de plaats waar je heen moet, maar dat zenuwachtige heb ik nog nooit gehad. Ook niet met TT6 op een WM2003. Kan aan de gps liggen, want ik gebruik normaal een BTmuis met SiRFIII chip.
Men beweert dat er maar 1 kleur is en dat is zwart...de grijze versie zou een andere belichting zijn, maar goed mijn mening is anders.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:29:
Jeej, vandaag besteld bij smartphone stunts 
post is onderweg en wordt als het goed is maandag behandeld, 11 feb en dat is precies de datum waarop ik mijn contract kan verlengen (3 maanden voor afloop datum)
Nu maar afwachten.
Sorry als dit wat offtopic is maar kan me enthousiasme moeilijk onderdrukken
post is onderweg en wordt als het goed is maandag behandeld, 11 feb en dat is precies de datum waarop ik mijn contract kan verlengen (3 maanden voor afloop datum)
Nu maar afwachten.
Sorry als dit wat offtopic is maar kan me enthousiasme moeilijk onderdrukken
Ik ben benieuwd.Yzord schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:35:
[...]
Mijn ervaring met TT en de ingebouwde gps is niet zo denderend. Ik heb in mijn "leven" een hoop TT's gehad, mobiel, pda en of the TT's one's, maar bij de TC werd ik er niet zo vrolijk van. De GPS is behoorlijk zenuwachtig waardoor mijn coordinaten aardig afwijken bij een bereik van 7 satellieten. Regelmatig vlieg je van de weg af en beland je pijlte ergens in een weiland. Dit corrigeert ie wel na verloop van tijd, maar met andere TT's had ik hier nooit last van. Daarbij vind ik de opbouw van de kaarten in TC stotterend gaan, maar dat zal wel aan dat driverprobleem liggen waar de hele wereld over valt.
Let wel, TT in TC is goed hoor, het brengt je gewoon naar de plaats waar je heen moet, maar dat zenuwachtige heb ik nog nooit gehad. Ook niet met TT6 op een WM2003. Kan aan de gps liggen, want ik gebruik normaal een BTmuis met SiRFIII chip.
Heb nog altijd m'n Bluetooth GPS muis, maar een beetje verspilling als ik die dan zou moeten gaan gebruiken

Verwijderd
De leverancier waar ik dus wil halen beweert dat ie zilver / grijs is zoals op foto van de TSYzord schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:36:
[...]
Men beweert dat er maar 1 kleur is en dat is zwart...de grijze versie zou een andere belichting zijn, maar goed mijn mening is anders.
Ik vind dat zwart echt vet gaaf tja beetje verwarring idd
@brrt mmm tja dan nog steeds ieder zijn mening haha, volgens mij moet ik em gewwoon bestellen en niet zeuren haha.
Igg bedankt voor de fast respons allemaal
Als je thuis het licht uitdoet is ie zwart
Nog maar eens een schaamteloze plug voor QuickMenu dan maar: ik heb nooit meer last van onverwacht volle taskmanager lijstjes, omdat QuickMenu de lopende taken ook in het cascading startmenu zet, compleet met sluitknopje. Beschikbaar in alle applicaties waar je het startmenu kunt bereiken, dus niet alleen op de today pagina. Top app!Uiligheid schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:17:
[...]
Je kan de TC zo instellen dat "kruisje" ook daadwerkelijk afsluiten is!
Verder nog een tip:
Over die OK knop.. wat doet de knop in het midden van je scrollwheel dan?
Verwijderd
offtopic:
mss als ik altijd zonnebril draag is ie dat ook
mmm goed ideeTweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:00:
Als je thuis het licht uitdoet is ie zwart
mss als ik altijd zonnebril draag is ie dat ook
Verwijderd
Lees dan ook even deze door voordat je hem installeertYzord schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:03:
Geen dank
\[WM5/WM6] PointUI een nieuwe GUI (freeware)
Ik heb er ook 1, in m'n dashboard weggewerkt en constant aan. Voordeel is dat je dan altijd direct een fix hebt. Indien ik een TC bestel, blijf ik deze GPS muis fijn gebruiken. Vergeet niet dat GPS ook aardig wat stroom trekt, meer dan een simpele bluetooth verbinding (die toch aanstaat ivm de carkit)STING schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:43:
Ik ben benieuwd.
Heb nog altijd m'n Bluetooth GPS muis, maar een beetje verspilling als ik die dan zou moeten gaan gebruiken
[afbeelding]
Ook hier een tot nu toe tevrede gebruiker van de TC
Wat puntjes: batterij leek in het begin zeer snel leeg (binnen een dag zonder veel activiteit) Nu na een paar keer opladen blijft hij meerdere dagen goed ook met actief gebruik.
TT geinstalleerd met bijgeleverde CD en map gedownload--> werkt prima.
Daarna van mijn eigen TomTom DVD map van Benelux erop gezet, dit werkt echter niet want dan moet je hem opnieuw activeren wat weer een probleem is, al hij al eens geactiveerd is geweest op een ander apparaat.
Maar geen probleem, eigen TT6 erop en alles werkt als een (snel)trein
Voor de critici wat snelheid betreft: kom van mio p350 af en op de TC werkt het allemaal stukker sneller, geen schokkende beelden en ook de berekening gaat veel sneller.
Wel nog geen POI geinstalleerd dus zou wat langzamer kunnen worden.
GPS is trouwens erg snel ook binnenshuis.....
Enkele vragen:
Verkeersinformatie is beschikbaar. Is dit een welkomstgeschenk voor een maand of zoiets? normaal betaal je hier veel voor. (werkt trouwens nog steeds met eigen geinst. TT)
De knoppen zijn genummerd 1 t/ 4. Maar welke is knop 4?
1=gps, 2=internet, 3=cameraknop rechts op app. 4=???
Is GPRS uit te zetten zodat niet b.v. het weer elke keer gaat downloaden?
Werkt GPRS als WiFi ingeschakeld is?
Wie het weet mag het zeggen.
Wat puntjes: batterij leek in het begin zeer snel leeg (binnen een dag zonder veel activiteit) Nu na een paar keer opladen blijft hij meerdere dagen goed ook met actief gebruik.
TT geinstalleerd met bijgeleverde CD en map gedownload--> werkt prima.
Daarna van mijn eigen TomTom DVD map van Benelux erop gezet, dit werkt echter niet want dan moet je hem opnieuw activeren wat weer een probleem is, al hij al eens geactiveerd is geweest op een ander apparaat.
Maar geen probleem, eigen TT6 erop en alles werkt als een (snel)trein
Voor de critici wat snelheid betreft: kom van mio p350 af en op de TC werkt het allemaal stukker sneller, geen schokkende beelden en ook de berekening gaat veel sneller.
Wel nog geen POI geinstalleerd dus zou wat langzamer kunnen worden.
GPS is trouwens erg snel ook binnenshuis.....
Enkele vragen:
Verkeersinformatie is beschikbaar. Is dit een welkomstgeschenk voor een maand of zoiets? normaal betaal je hier veel voor. (werkt trouwens nog steeds met eigen geinst. TT)
De knoppen zijn genummerd 1 t/ 4. Maar welke is knop 4?
1=gps, 2=internet, 3=cameraknop rechts op app. 4=???
In de update van WM6 (WM6.1) is het mogelijk om dataverbindingen uit te zetten (Zie voor tekst, uitleg en screenshot: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=1909), waardoor hij niet automatisch connectie gaat zoeken en downloaden. Even wachten dus op de update.Kievit1964 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:04:
Volgens mij is het zo dat als je WiFi connectie hebt, dat hij gebruikt maakt van deze connectie. GPRS kan daarnaast wel blijven draaien, maar het toestel maakt dan geen gebruik van deze verbinding. Probeer maar eens. Zodra je WiFi uitzet, zie je dat je GPRS nog aanstaat en verbinding heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door TweakMarkster op 08-02-2008 12:25 ]
Verwijderd
Ik heb een probleempje met de geluiden, als het scherm uit is en ik druk hem aan dan krijg ik een piep, hetzelfde geldt bij een verzonden bericht hoor ik ook een geluidje, dit wil ik uithebben maar kan het maar niet vinden, iemand? En hoe kan ik een mp3 instellen als beltoon?
Het MP3'tje kopieëren naar de map \Windows\Rings en dan is hij vervolgens beschikbaar om als ringtoon in te stellen bij de instellingen van je telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:44:
En hoe kan ik een mp3 instellen als beltoon?
Verwijderd
Mijn laatste vraag over de grps: Ik heb bij de TC internet abonnement genomen van t-mobile (9,50 per maand), maar kan het geen kwaad om de gprs constant aan te laten? Ik wil namelijk geen onverwachte extra kosten. Volgens t-mobile heb je onbeperkt internet maar ik wil het graag even zeker weten
Verder is me opgevallen dat de Opera browser veel soepelder te werk gaat dan Internet Explorer. Ook verkies ik Google Maps boven Tom Tom. Net als Opera loopt Google Maps soepelder dan TT. Uiteraard is TT wel een stuk geavanceerder
Verder is me opgevallen dat de Opera browser veel soepelder te werk gaat dan Internet Explorer. Ook verkies ik Google Maps boven Tom Tom. Net als Opera loopt Google Maps soepelder dan TT. Uiteraard is TT wel een stuk geavanceerder
Onbeperkt is onbeperkt. Ze mogen dan geen extra kosten in rekening brengen. Wellicht dat er een "Fair Use" clausule hebben opgenomen in de voorwaarden, maar het lijkt me niet dat je GB's gaat downloaden (niet echt handig met GPRS snelheden) en dan mogen ze je alsnog enkel waarschuwen of afkoppelen. Maar ik gok erop dat zelfs de "Fair Use" clausule niet eens opgenomen is.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:58:
Mijn laatste vraag over de grps: Ik heb bij de TC internet abonnement genomen van t-mobile (9,50 per maand), maar kan het geen kwaad om de gprs constant aan te laten? Ik wil namelijk geen onverwachte extra kosten. Volgens t-mobile heb je onbeperkt internet maar ik wil het graag even zeker weten
Antwoord: Nee, geen extra kosten als je je GPRS constant aan laat staan.
Ja, nogal logisch dat beide pakketten sneller dan hun equivalenten. Opera en GMaps zijn minder ingewikkeld geprogrammeerd en bevatten minder functionaliteit. Daardoor is het geheugenverbruik lager en blijft er meer geheugen over om de opdrachten die de progjes naar de processort sturen, sneller te verwerken.Verder is me opgevallen dat de Opera browser veel soepelder te werk gaat dan Internet Explorer. Ook verkies ik Google Maps boven Tom Tom. Net als Opera loopt Google Maps soepelder dan TT. Uiteraard is TT wel een stuk geavanceerder
Als ik morgen eindelijk m'n TC binnen krijg zet ik ook gelijk Gmaps erop. Ik denk alleen dat ik voor het echte navigeer werk, wel de TT blijf gebruiken
ja maar jammer dat nou weer niet niet over de nieuwe versie gaat.. althans geen gebruikers ervaringen...Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:20:
[...]
Lees dan ook even deze door voordat je hem installeert
\[WM5/WM6] PointUI een nieuwe GUI (freeware)
Verwijderd
Ik zou ook graag willen weten of GPRS definitief uit kan, heb namelijk géén onbeperkt internet.. update m'n mail,weer thuis met WIFI.TweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:11:
[...]
In de update van WM6 (WM6.1) is het mogelijk om dataverbindingen uit te zetten (Zie voor tekst, uitleg en screenshot: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=1909), waardoor hij niet automatisch connectie gaat zoeken en downloaden. Even wachten dus op de update.
Volgens mij is het zo dat als je WiFi connectie hebt, dat hij gebruikt maakt van deze connectie. GPRS kan daarnaast wel blijven draaien, maar het toestel maakt dan geen gebruik van deze verbinding. Probeer maar eens. Zodra je WiFi uitzet, zie je dat je GPRS nog aanstaat en verbinding heeft.
Die stond bij mij er al op... met HSDPA werkt dat best lekker.... GPRS...mwahTweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:19:
[...]
Als ik morgen eindelijk m'n TC binnen krijg zet ik ook gelijk Gmaps erop. Ik denk alleen dat ik voor het echte navigeer werk, wel de TT blijf gebruiken
Doe maar een onsje meer...
GPRS instellingen verwijderen wil waarschijnlijk wel helpenVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:56:
[...]
Ik zou ook graag willen weten of GPRS definitief uit kan, heb namelijk géén onbeperkt internet.. update m'n mail,weer thuis met WIFI.
Start Menu-> instellingen -> verbindingen
Verwijderd
Je kan ook het mp3tje op je sd zetten. ALs je daarna het bestandje vasthoudt met je stylys krijg je een keuzemenu. Daarin kan je dan vervogens kiezen voor de optie: instellen als beltoon.TweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:46:
[...]
Het MP3'tje kopieëren naar de map \Windows\Rings en dan is hij vervolgens beschikbaar om als ringtoon in te stellen bij de instellingen van je telefoon.
Ken ook, maar kopieert hij hem dan automatisch naar de map Rings? Ik heb het namelijk nooit geprobeerd.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:37:
[...]
Je kan ook het mp3tje op je sd zetten. ALs je daarna het bestandje vasthoudt met je stylys krijg je een keuzemenu. Daarin kan je dan vervogens kiezen voor de optie: instellen als beltoon.
Anders moet je dus altijd dezelfde SD kaart erin houden en het uitlezen van het mp3'tje gaat langzamer vanaf de SD dan de ROM.
Offtopic: Sitel krijgt misschien vandaag op tijd de toestellen voor uitlevering. Vet irritant dat ze zo sloom zijn. En dat beloofd "snelle"levering"
Opera minder ingewikkeld geprogrammeerd en minder functionaliteit als IE??? Je hebt zeker nog nooit met Opera gewerkt, dat werkt echt stukken beter als PocketIE en kan veel meer weergeven. Of je bedoeld dat PocketIE ingewikkeld geprogrammeerd is omdat Microsoft altijd zo programmeert.TweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:19:
Ja, nogal logisch dat beide pakketten sneller dan hun equivalenten. Opera en GMaps zijn minder ingewikkeld geprogrammeerd en bevatten minder functionaliteit. Daardoor is het geheugenverbruik lager en blijft er meer geheugen over om de opdrachten die de progjes naar de processort sturen, sneller te verwerken.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
YepXanion schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:46:
[...] Of je bedoeld dat PocketIE ingewikkeld geprogrammeerd is omdat Microsoft altijd zo programmeert.
Microsoft maakt goede progjes, alleen maken zij het zichzelf te moeilijk. Functionaliteit welke andere bedrijven in 100 regels kunnen coderen, lukt MS niet binnen de 2000 regels aan code. Overdreven, maar niet minder waar. Daar ligt ook de kracht van Google, Opera, etc.
Verwijderd
Mij SD zit er sowieso altijd in. Zie niet in waarom niet. Als ik hem er uithaal ben ik bang dat 'ie wegwaaitTweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:44:
[...]
Ken ook, maar kopieert hij hem dan automatisch naar de map Rings? Ik heb het namelijk nooit geprobeerd.
Anders moet je dus altijd dezelfde SD kaart erin houden en het uitlezen van het mp3'tje gaat langzamer vanaf de SD dan de ROM.
Mijn SD zit er ook altijd in, maar ik hoor ook nog wel eens mensen die een SD kaartje met MP3's hebben, eentje met docs, een met films, etc.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:53:
[...]
Mij SD zit er sowieso altijd in. Zie niet in waarom niet. Als ik hem er uithaal ben ik bang dat 'ie wegwaait. Maar de mp3 wordt niet automatisch overgezet naar de Rings map. Ik heb bewust gekozen voor een 8Gb kaartje zodat er voldoende capaciteit is om allerlei docs en progs op te slaan. Als je alles in je telefoongeheugen zet dan bevordert dat de prestatie ook niet volgens mij. Het zal misschien iets langzamer zijn maar als je het dus niet gebruikt wordt de capaciteit van de telefoon ook niet gebruikt.
Ik had met de snelheid problemen op oudere systemen (2020i en 9100), dus zal het nu niet zo loslopen.
Alles in je telefoon geheugen moet je ook niet doen. Maar 1 MP3'tje die je als beltoon gebruikt is natuurlijk niet erg.
Kicken na een paar uur is not done.
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 08-02-2008 23:24 ]
Verwijderd
Tis net alsof je hem al hebt heh, Sitel heeft bij mij er ook al voor gezorgd dat m'n nagels half verdwenen zijn.TweakMarkster schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:59:
[...]
Mijn SD zit er ook altijd in, maar ik hoor ook nog wel eens mensen die een SD kaartje met MP3's hebben,
Aan de linkerkant, boven het schuifknopje. Is normaliter voor Voice-dailing en/of recording.Kievit1964 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:05:
[...]
Al iemand die weet waar knop 4 te vinden is?
Zie ook screenshot (met dank aan Mobile-Review.com): http://www.mobile-review....h-cruise/pic/all-face.jpg
[ Voor 20% gewijzigd door TweakMarkster op 08-02-2008 15:13 ]
Ja, maar ik spreek ook uit ervaring door het gebruik van WM2003 en WM5 toestellen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:07:
[...]
Tis net alsof je hem al hebt heh, Sitel heeft bij mij er ook al voor gezorgd dat m'n nagels half verdwenen zijn.
MAAR (!!!) Sitel.nl heeft ze eindelijk binnen en heeft de order afgehandeld. Om 14:54 is mijn levering en met mij vele anderen afgehandeld en gaat ter bezorging weg! Finally!

Zoek deze draad even op MoDaCo NoData op googleVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:56:
[...]
Ik zou ook graag willen weten of GPRS definitief uit kan, heb namelijk géén onbeperkt internet.. update m'n mail,weer thuis met WIFI.
Ik zoek een programma waarmee ik kan zien hoeveel ik heb gebeld, sms verzonden en ontvangen en ook hoeveel dataverkeer ik heb gemaakt. Maar dan niet per dag wat ik nu heb maar totaal. Ik heb het topic ff doorgezocht maar kon het zo snel niet vinden, iemand een idee?
Even een vraagje omtrent TomTom; kan je alle kaarten toevoegen op de Touch Cruise? Of moeten het speciaal kaarten zijn voor de mobiele versie?
Want ik heb nog Benelux kaarten voor TomTom 5 liggen. Gaan deze kaarten ook werken voor TomTom 6?
Want ik heb nog Benelux kaarten voor TomTom 5 liggen. Gaan deze kaarten ook werken voor TomTom 6?
[ Voor 25% gewijzigd door radem205 op 08-02-2008 19:39 ]
de kaarten van tomtom 5 werken niet op tomtom 6radem205 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:37:
Even een vraagje omtrent TomTom; kan je alle kaarten toevoegen op de Touch Cruise? Of moeten het speciaal kaarten zijn voor de mobiele versie?
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Voor diegenen die net zoals ik geen onbeperkte data abbo hebben, installeer Pocket Toolman 2.
Hier kun je al je connecties per stuk configureren of ze mogen werken of niet.
Pocket Toolman 2
Pocket Toolman 2
Verwijderd
Ik heb mijn Touch Cruise ook binnen ter vervanging van GSM, PDA en TomTom. Ben al redelijk happy, maar alles moet nog even automatisch gaan. Komt met de tijd zullen wij maar zeggen. Nu heb ik alleen een vraag. Ik krijg bij installatie van tomtom een code waarmee ik met korting kaarten zou kunnen kopen, alleen dit werkt niet. Hebben jullie enig idee wat te doen.
Het gaat overigens om de volgende link
http://www.europe.htc.com/nl/workplay/tomtom_buymaps.html
Het gaat overigens om de volgende link
http://www.europe.htc.com/nl/workplay/tomtom_buymaps.html
Op de applicatiecd is een progje "gprsmonitor" van spb. Dat doet precies wat je wil voor het gprs dataverkeer. Je kan ook meteen je batterijstatus bekijken en de verlichting van je scherm.jeroen210 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:30:
Ik zoek een programma waarmee ik kan zien hoeveel ik heb gebeld, sms verzonden en ontvangen en ook hoeveel dataverkeer ik heb gemaakt. Maar dan niet per dag wat ik nu heb maar totaal. Ik heb het topic ff doorgezocht maar kon het zo snel niet vinden, iemand een idee?
Weet iemand of gprsmonitor ook onder hdspa werkt, danwel of er een hsdpa datamonitor is?
Verwijderd
Om je alvast een beetje in te leven, 250 x Touch Cruise
http://forum.xda-developers.com/archive/index.php/f-398.html
http://forum.xda-developers.com/archive/index.php/f-398.html
En nog maar een keer, blijkbaar is het nodig:
Uiteraard begrijpen we dat het erg vervelend voor je is dat juist jij je toestel nog niet binnen hebt, maar het voegt niets toe aan dit topic om dat te melden. Tevens heeft het geen zin om te melden dat je hem hebt besteld en nog niet weet wanneer je hem krijgt.
Topic is wat opgeschoond.
Uiteraard begrijpen we dat het erg vervelend voor je is dat juist jij je toestel nog niet binnen hebt, maar het voegt niets toe aan dit topic om dat te melden. Tevens heeft het geen zin om te melden dat je hem hebt besteld en nog niet weet wanneer je hem krijgt.
Topic is wat opgeschoond.
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 08-02-2008 23:23 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem en zoals mijn naam doet vermoeden, ik begrijp er niets van. Ik vind het alleen vreselijk irritant dat de verlichting steeds uit gaat. Kan iemand mij het in Jip en Janneke taal uitleggenjanegsm schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:21:
[...]
Voor: HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayDuringCall
'1' = Aan en '0'=Uit. (ipv '2'=uit)
Bedankt voor de info, ik ergerde me steeds aan dat scherm zo snel uitgaat tijdens bellen.
Deze opties werken.
Ik heb nogal een stom probleem. TomTom draait bij mij in full screen en er is nergens een kruisje (om hem af te sluiten) te bekennen. De enigste manier waarop ik TomTom kan afsluiten is door op het rode telefoontje te drukken ("ophangen"). Hoe kan dit makkelijker (dat het WM kruisje er gewoon blijft staan)?
Tevens heeft TomTom 2 plekken in gebruik op mijn bureaublad wat mij erg irriteert, hoe haal ik deze snelkoppelingen weg?
Tevens heeft TomTom 2 plekken in gebruik op mijn bureaublad wat mij erg irriteert, hoe haal ik deze snelkoppelingen weg?
Die regel beschrijft wat je moet veranderen in het register van je telefoon om ervoor te zorgen dat je scherm dus niet uit gaat tijdens het bellen.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:03:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem en zoals mijn naam doet vermoeden, ik begrijp er niets van. Ik vind het alleen vreselijk irritant dat de verlichting steeds uit gaat. Kan iemand mij het in Jip en Janneke taal uitleggen
Om dit toe te passen heb je een register editor nodig op je telefoon, zelf gebruik ik daar Total Commander voor maar er zijn ook alternatieven.
In Total Commander moet je naar de ROOT van je telefoon (dus wat zeg maar de C:\ van je computer is) en daar zie je een map genaamt: '\\Plugins'
Daar dubbelklik je op en dan krijg je 3 mappen te zien waaronder registry en ook daar dubbelklik je op.
Nu zit je in het register en moet je gewoon naar de mappen die je zelf ook al had gevonden:
De waarde in 'EnableFastDormantDisplayDuringCall' verander je in een 0 en je bent klaar.Voor: HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayDuringCall
'1' = Aan en '0'=Uit. (ipv '2'=uit)
Tomtom is gewoon af te sluiten als je op het scherm drukt en naar de volgende bladen kijkt. Misschien is het toch makkelijker als je eerst ff de manual leestXhaiKhaL schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:53:
Ik heb nogal een stom probleem. TomTom draait bij mij in full screen en er is nergens een kruisje (om hem af te sluiten) te bekennen. De enigste manier waarop ik TomTom kan afsluiten is door op het rode telefoontje te drukken ("ophangen"). Hoe kan dit makkelijker (dat het WM kruisje er gewoon blijft staan)?
Op je today scherm kan je dingen weg halen door naar start/instellingen/today scherm(of 'vandaag' in de NL versie) en dan naar het tabblad items.
Even iets anders, weet nog dat er in het begin van het topic naar gevraagt werd.
Als je Tomtom aan hebt staan en je wilt bellen of je wordt gebelt, dan kan dat gewoon en je blijft Tomtom ook gewoon zien.
In het geval dat je gebelt wordt krijg je zo'n popup met daarin de gegevens van degene die je belt en je drukt gewoon op accepteren, Tomtom draait ondertussen gewoon door, ideaal.
Kwam ik van de week achter in de auto
[ Voor 2% gewijzigd door J-P op 09-02-2008 08:52 . Reden: 1 vraag vergeten te beantwoorden ]
Verwijderd
Of je zoekt even in dit topic en je vindt het volgende bericht dat al gepost is...Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:03:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem en zoals mijn naam doet vermoeden, ik begrijp er niets van. Ik vind het alleen vreselijk irritant dat de verlichting steeds uit gaat. Kan iemand mij het in Jip en Janneke taal uitleggen
EWK in "HTC Touch Cruise - Deel 1"
Daarin staat een verwijzing naar een .cab bestandje dat je egwoon kunt installeren en je verlichting blijft aan tijdens het bellen
Is de adapter ook koop als een actieve houder zodat die ook oplaad in de auto?? en waar heb je hem gekocht?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:33:
ik heb zelf de autohouder die op de site van htc zelf staat (herbert riechter) banana suction mount zit als een dijk vast aan me raam!, niks meer dan positief over.
pluspunten
+solide
+goed af te stellen
+zit ook echt vast! valt er absoluut niet vanaf of me ruit moet sneuvelen
minpunten
-zit zo strak vast dat het geluid van het trillen door de hele voorruit gaat, irritant geluid maar gelukkig alleen als ik gebeld wordt.
- om het scherm te draaien zodat tomtom als breedbeeld te gebruiken is, dan heb ik het gevoel dat die er met beetje kracht uit glijdt uit de houder. of dit ook zo is waarschijnlijk niet maar is er iig niet op ontworpen.
-prijzig 44 euro excl verzendkosten a 12,95. (universele rammelaar kost trouwens ook 35 excl verzending.
vergeet niet de adapter.
gelukkig kan ik de banana suction mount hergebruiken later zolang ze dit systeem ondersteunen met de 4 nokjes.
[ Voor 4% gewijzigd door J-P op 09-02-2008 10:16 ]
Kijk eens naar dit tooljeVerwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:03:
[...]
Daar kun je het gewoon in de opties instellen zonder zelf in de registry te moeten zitten.toxict schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:11:
Voor diegenen die net zoals ik geen onbeperkte data abbo hebben, installeer Pocket Toolman 2.
Pocket Toolman 2
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Oplossing is soms erg simpel. In het TT6 menu 2x op de pijl rechts onderin klikken en dan 'verlaat applicatie'. Was niet zo moeilijk om zelf uit te zoeken.XhaiKhaL schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:53:
Je 'bureaublad' oftewel Vandaag kun je aanpassen door naar Start, instellingen, Vandaag en vervolgens het tabblad items te gaan.
Verwijderd
Ik heb ook naar deze gekeken, maar vond hem toch wat te duur.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:33:
ik heb zelf de autohouder die op de site van htc zelf staat (herbert riechter) banana suction mount zit als een dijk vast aan me raam!, niks meer dan positief over.
pluspunten
+solide
+goed af te stellen
+zit ook echt vast! valt er absoluut niet vanaf of me ruit moet sneuvelen
minpunten
-zit zo strak vast dat het geluid van het trillen door de hele voorruit gaat, irritant geluid maar gelukkig alleen als ik gebeld wordt.
- om het scherm te draaien zodat tomtom als breedbeeld te gebruiken is, dan heb ik het gevoel dat die er met beetje kracht uit glijdt uit de houder. of dit ook zo is waarschijnlijk niet maar is er iig niet op ontworpen.
-prijzig 44 euro excl verzendkosten a 12,95. (universele rammelaar kost trouwens ook 35 excl verzending.
[afbeelding]
vergeet niet de adapter.
[afbeelding]
gelukkig kan ik de banana suction mount hergebruiken later zolang ze dit systeem ondersteunen met de 4 nokjes.
Ben zelf gegaan voor:
samen met
bij pdashop.
Scheelde toch hoop geld en werkt perfect!
Die actieve houders zijn wel mooi, maar erg duur vind ik.
Wat verder ook erg mooi samen werkt is:

samen met:

bij Bol.
Er zijn ook duurdere dopjes te koop, maar dit was voor mij voldoende.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 11:54 ]
Weet iemand dit?EWK schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:43:
Weet iemand in welke map de smsberichten worden opgeslagen, of de telefoon wel/dan wel op de sd-kaart?
Hoi!
Hallo,
ik ben van plan om ne een TC aan te schaffen, en ben geneigd om naar de UK versie te gaan (Hou niet van nederlandstalige Windows (Mobile)). Nu zou ik wel een T9 woordenboek moeten hebben in het nederlands. Ik heb dit forum-topic al afgezocht maar heb nog geen klaar en duidelijk antwoord op mijn vraagjes gevonden. Ik vat ze hier even samen:
- Kan ik smssen mbv dit 'toetsenbord' (standaard gsm toetsenbord) :
- Is er een verschil (en wat) tussen xT9 en T9 (T9 is wat er standaard op gewone gsm's te vinden is dacht ik?)
- Kan ik dan zo een nederlandstalig xT9, T9 of wat er nodig is installeren? (Heb al iets gelezen ivm een .cab bestand, andere zeggen dat dit met een update moet gebeuren...)
- hoe vlot het smssen met 1 hand?
Alvast bedankt voor de informatie.
ik ben van plan om ne een TC aan te schaffen, en ben geneigd om naar de UK versie te gaan (Hou niet van nederlandstalige Windows (Mobile)). Nu zou ik wel een T9 woordenboek moeten hebben in het nederlands. Ik heb dit forum-topic al afgezocht maar heb nog geen klaar en duidelijk antwoord op mijn vraagjes gevonden. Ik vat ze hier even samen:
- Kan ik smssen mbv dit 'toetsenbord' (standaard gsm toetsenbord) :

- Is er een verschil (en wat) tussen xT9 en T9 (T9 is wat er standaard op gewone gsm's te vinden is dacht ik?)
- Kan ik dan zo een nederlandstalig xT9, T9 of wat er nodig is installeren? (Heb al iets gelezen ivm een .cab bestand, andere zeggen dat dit met een update moet gebeuren...)
- hoe vlot het smssen met 1 hand?
Alvast bedankt voor de informatie.
Ja, dat zit er volgens mij gewoon standaard bij. Zoniet, kun je deze installeren.Beckero schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:00:
- Kan ik smssen mbv dit 'toetsenbord' (standaard gsm toetsenbord) : [afbeelding]
Ik denk dat alleen de benaming anders is, maar dat kan ik je niet zeker vertellen- Is er een verschil (en wat) tussen xT9 en T9 (T9 is wat er standaard op gewone gsm's te vinden is dacht ik?)
Ik heb een tijdje een engelstalige ROM op m'n S200 gehad, daarna een .cab geinstalleerd voor een nederlands woordenboek icm Phonepad en dat werkte voor mij prima.- Kan ik dan zo een nederlandstalig xT9, T9 of wat er nodig is installeren? (Heb al iets gelezen ivm een .cab bestand, andere zeggen dat dit met een update moet gebeuren...)
Snel genoeg als je er eenmaal handigheid in hebt. Sneller dan met een gewoon qwerty toetsenbord op een TyTN II voor mij zelfs- hoe vlot het smssen met 1 hand?
T9 is een woordpredictie systeem voor een toetsenlayout met 3 letters per toets, XT9 is dat voor de layout met 2 letters per toets. Na wat gepruts met het standaard keyboard (te klein voor vingers) en PocketCM Keyboard (geen cijfers in de default layout) gebruik ik nu vooral het HTC Keyboard, met 20 toetsen.Beckero schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:00:
In dit topic is op pagina 32 een NL XT9 te vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door robinVerdegaal op 09-02-2008 13:15 ]
Tja snap wat je bedoel, hoe jij het hebt opgelost is goedkoper en eigenlijk heb je hetzelfde als een active lader, alleen is zo'n active lekker makkelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:38:
[...]
Ik heb ook naar deze gekeken, maar vond hem toch wat te duur.
Ben zelf gegaan voor:
[afbeelding]
samen met
[afbeelding]
bij pdashop.
Scheelde toch hoop geld en werkt perfect!
Die actieve houders zijn wel mooi, maar erg duur vind ik.
Wat verder ook erg mooi samen werkt is:
[afbeelding]
samen met:
[afbeelding]
bij Bol.
Er zijn ook duurdere dopjes te koop, maar dit was voor mij voldoende.
Ach ik kijk de kat wel uit de boom, hoop wel dat er nog meerdere komen.
Bah bah, er moest toch wat misgaan.
Wil ik met de korintg de Wesern Europe kaart aanschaffen:
Wil ik met de korintg de Wesern Europe kaart aanschaffen:
PrutsersForbidden
You don't have permission to access /shop/checkout.php on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.tomtom.com Port 80
Ik heb hem net ook gehaald.
Gewoon bij de belcompany op voorraad, gratis icm met een Vodafone 50 abonnement.
Eens even kijken of dit me gaat bevallen.
Gewoon bij de belcompany op voorraad, gratis icm met een Vodafone 50 abonnement.
Eens even kijken of dit me gaat bevallen.
https://wren.co/join/Devian
Kan iemand een werkende DivX Mobile Player uploaden? mobile.divx.com is (al een behoorlijke tijd) down en ik heb alleen de smartphone versie kunnen vinden (en het was niet verstandig deze te installeren).
Is het ook mogelijk om een custom SMS tone te gebruiken?
Bij het instellen van een 'Telefoon: Inkomende oproep' kun je gewoon eigen files selecteren, maar bij 'Berichten: nieuwe tekstber.' alleen de standaard files.
Bij het instellen van een 'Telefoon: Inkomende oproep' kun je gewoon eigen files selecteren, maar bij 'Berichten: nieuwe tekstber.' alleen de standaard files.
Verwijderd
Ik heb een HTC Cruise (UK versie), zeer tevreden, mara nog steeds wat vragen;
1) Heeft iemand al geprobeerd om bv Journaal en Uitzendinggemist via Internet te bekijken.Ik krijg nu alleen maar de melding dat mijn java versie dit niet ondersteunt. Hoe is dit op te lossen?
2) In notification onder settings kan je geluiden voor binnenkomende sms e.d. aanpassen. Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om daar tijden aan te koppelen. ( ik vindt het bv s'nachts irritant om gewekt te worden door een binnenkomend sms'je, maar wil niet het geluid per dag afzetten, maar gewoon koppelen aan vaste tijden.
3) ik gebruik de aan/uit knop bovenop om te voorkomen dat het toestel per ongeluk in mijn broekzak aangaat. Als er een telefoontje binnenkomt en ik neem niet direct op, dan blijft het toestel aan staan en moet ik vervolgens weer de aan/uitknop gebruiken. iemand een oplossing?
4) Ik heb de HTC Cruise in mijn auto gekoppeld aan een Parrot 3100. werkt perfect echter....alleen voor afhandeling van mijn telefoonverkeer. Weet iemand of het mogelijk is om ook mijn TomTom en MP3 files via de Parrot over mijn sperakers te krijgen?
1) Heeft iemand al geprobeerd om bv Journaal en Uitzendinggemist via Internet te bekijken.Ik krijg nu alleen maar de melding dat mijn java versie dit niet ondersteunt. Hoe is dit op te lossen?
2) In notification onder settings kan je geluiden voor binnenkomende sms e.d. aanpassen. Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om daar tijden aan te koppelen. ( ik vindt het bv s'nachts irritant om gewekt te worden door een binnenkomend sms'je, maar wil niet het geluid per dag afzetten, maar gewoon koppelen aan vaste tijden.
3) ik gebruik de aan/uit knop bovenop om te voorkomen dat het toestel per ongeluk in mijn broekzak aangaat. Als er een telefoontje binnenkomt en ik neem niet direct op, dan blijft het toestel aan staan en moet ik vervolgens weer de aan/uitknop gebruiken. iemand een oplossing?
4) Ik heb de HTC Cruise in mijn auto gekoppeld aan een Parrot 3100. werkt perfect echter....alleen voor afhandeling van mijn telefoonverkeer. Weet iemand of het mogelijk is om ook mijn TomTom en MP3 files via de Parrot over mijn sperakers te krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 19:01 . Reden: aangepast ]
Verwijderd
Ik was nog een vraag vergeten...;
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 19:01 . Reden: ga hem bij de eerdere post editen.... ]
Via
kan je je berichten bewerken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
dit probleem heb ik ook, ik wil in de verkenner op de pc de microsd kaart benaderen, maar hoe kan dit?Magnolia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 03:23:
Weet iemand hoe je de micro-sdhc kaart die in je cruise zit 'direct' kunt aanspreken? Via Activesync gaat het via een fictieve netwerkverbinding met nog geen 1mbps, dat schiet niet echt op bij transfer van grote bestanden. Ik heb twee programma's geprobeer die claimen dat je daarmee een 'usb mass storage' disk creeert waardoor je directe toegang hebt tot de micro-sdhc kaart.
WM5torage en Softick Card Export II maar beide werken niet. Er komt wel een schijfstation bij, en Activesync gaat verloren. Maar ik kan de disk niet benaderen. Iemand suggesties?
DE 3100 heeft geen A2DP profile.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:48:
Ik was nog een vraag vergeten...;
Dus je kunt geen Muziek over je carkit krijgen
Huh, dat kan toch gewoon? Of komt dat omdat het een micro-sdhc is? Ik kan mijn gewone microsd gewoon benaderen hoor via verkenner.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:38:
[...]
dit probleem heb ik ook, ik wil in de verkenner op de pc de microsd kaart benaderen, maar hoe kan dit?
Dit topic is gesloten.