HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.622 views sinds 30-01-2008

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik heb van iemand gehoord dat er een register tweak is om tom tom sneller te maken op de Tytn2. Die zou hier ook op moeten werken. Kan het 1 2 3 niet vinden. Maat laat nog van me horen.
J0YR1D3R schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Wat geeft dat je voor voordelen als TomTom sneller gaat? Ik heb een S200 en daar loopt TomTom net zo snel, zoniet trager, dan op de eerder in dit topic getoonde filmpjes. Ik gebruik het al 2 jaar zonder problemen of ergenissen. Waar ik me wel aan stoor is het volgende: als ik TomTom gebruik en ik word gebeld op mijn Parrot carkit gaat TomTom op een gegeven moment een paar honderd meter achterlopen. Heeft de Touch Cruise dit ook? Dat is namelijk wél storend, dat ik een bocht op m'n device niet soepel neem boeit me eigenlijk weinig :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 15:55

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heb hem zojuist opgehaald bij een maat van me die bij een KPN businesscentre werkt...minus btw en 20 euro. 390 euro was ik kwijt :)

Mooi ding...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:54:
Ik heb wel 1 groot nadeel gevonden van de TC en dat is het scherm! Ik heb hem nu sinds vorige week woensdag. Ik heb echter verkeerd de screenprotector opgeplakt waardoor op de plakkant veel vette vingers zaten en stof. Op een gegeven moment heb ik het ding er afgelopen vrijdag vanaf gehaald om beter zicht te hebben. Nu, nog geen 3 dagen later, heb ik mijn eerste twee krasjes er al op zitten! Heb vandaag m'n nieuwe screenprotector opgehaald, maar heb er wel de balen van na zo'n korte tijd! Ben er ook erg zuinig op geweest (niks in mijn zak waar de TC in zat etc.). Moet je nagaan als je 2 jaar zonder screenprotector loopt! Dan zie je er volgens mij geen bal meer doorheen!
Het scherm mijn oude toestel is ook helemaal onduidelijk geworden door krassen en beschadegingen.

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

ik had m ook verkeerd opgeplakt en loop ook rond zonder screenprotector...

waar kan je dan een nieuwe kopen?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Verwijderd

@ Pimdijkers: Kon je nog wel normaal werken met je oude telefoon of was dat niet te doen? Heb je gebruik gemaakt van een screenprotector?

@ Uiligheid: Je kan een screenprotector kopen op de volgende pagina http://www.pdashop.nl/pro...c-p3650-touch-cruise.html
Heb jij nog geen krassen? Ik kwam er namelijk achter na hem schoon gemaakt te hebben met een speciaal doekje en toen ik de TC op een bepaalde manier in het licht hield.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 19:39 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.screenprotector.nl/ verkoopt ze voor 8 euro. Niet specifiek voor de Touch Cruise, maar ik neem aan dat elk andere 2.8" scherm gelijk is. Als je het op zeker wilt spelen neem je die van de TyTN II. Ik heb er al twee jaar 1 op m'n Qtek S200 zitten en dat scherm is nog krasvrij. Deze heeft ook al aardig wat meegemaakt, dus in 3 dagen allerlei krassen...ik vind het knap :)

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:38:
http://www.screenprotector.nl/ verkoopt ze voor 8 euro. Niet specifiek voor de Touch Cruise, maar ik neem aan dat elk andere 2.8" scherm gelijk is. Als je het op zeker wilt spelen neem je die van de TyTN II. Ik heb er al twee jaar 1 op m'n Qtek S200 zitten en dat scherm is nog krasvrij. Deze heeft ook al aardig wat meegemaakt, dus in 3 dagen allerlei krassen...ik vind het knap :)
Allerlei krassen is enigzins overdreven het zijn twee oppervlakkige krassen die je alleen ziet als je er op let en als je hem op een bepaalde manier in het licht houdt. Alleen ik let er nu dus op en het is gewoon jammer dat het zo snel gebeurt en zeker als je zoals ik er heel zuinig op bent geweest.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06

Entity

9000rpm

Het voordeel van originele screenprotectors op de Cruise is natuurlijk dat ze niet alleen het scherm bedekken, maar het hele front (minus de knoppen) zodat je geen randjes ziet (als je het goed doet ;)). Een standaard 2,8Inch screenprotector ziet er volgens mij niet uit...

Originele zijn hier te koop: http://www.expansys.nl/htc/p_htc_item.aspx?i=156120

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b156120.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Entity op 04-02-2008 19:53 ]

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-01 08:39
edit: te laat :)

[ Voor 94% gewijzigd door robinVerdegaal op 04-02-2008 20:08 ]

• Da BJ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

Ik heb hier 2 screenprotectors besteld, brando, waar ik veel goede verhalen over lees:
http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02323
Zodra ik ze binnen heb zal ik jullie up to date houden

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:09

SilencerNL

No remorse

Ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van een HTC Touch Cruise. Echter zit ik met een probleem. Ik krijg het apparaat met geen mogelijkheid gesynced met mijn Vista 64 Ultimate. Ik heb de nieuwste Device Center gedownload van de microsoft site, maar ik krijg elke keer de melding op de TC dat activesync 4.5 of hoger geinstalleerd dient te zijn. Ook krijg ik bij elke reboot de melding dat er een onbekend apparaat is aangesloten (zelfs zonder TC aan de kabel) maar ik kan nergens drivers hiervoor vinden.

Als ik in de logfiles van Vista kijk, komen er 2 meldingen terug elke keer als ik de TC aansluit:
- Windows Mobile-based device failed to connect due to communication (0x8007274a) failure (see data for failure code).
- Windows Mobile-based device failed to connect due to Receive Connection (0x800700aa) failure (see data for failure code).

Heb verschillende dingen al geprobeerd, Windows Mobile Apparaatcentrum herinstalleren, rebooten, softreset van de TC, werkt allemaal niks...

Iemand die hier wellicht een oplossing heeft?

Don't dream your life, live your dreams!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:43
SilencerNL schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:25:
Ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van een HTC Touch Cruise. Echter zit ik met een probleem. Ik krijg het apparaat met geen mogelijkheid gesynced met mijn Vista 64 Ultimate. Ik heb de nieuwste Device Center gedownload van de microsoft site, maar ik krijg elke keer de melding op de TC dat activesync 4.5 of hoger geinstalleerd dient te zijn. Ook krijg ik bij elke reboot de melding dat er een onbekend apparaat is aangesloten (zelfs zonder TC aan de kabel) maar ik kan nergens drivers hiervoor vinden.

Als ik in de logfiles van Vista kijk, komen er 2 meldingen terug elke keer als ik de TC aansluit:
- Windows Mobile-based device failed to connect due to communication (0x8007274a) failure (see data for failure code).
- Windows Mobile-based device failed to connect due to Receive Connection (0x800700aa) failure (see data for failure code).

Heb verschillende dingen al geprobeerd, Windows Mobile Apparaatcentrum herinstalleren, rebooten, softreset van de TC, werkt allemaal niks...

Firewall even helemaal uitzetten kan misschien helpen (hoeft niet). Het ziet er eerder naar uit dat er iets mis is met je windows installatie cq drivers.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-01 11:04
kfaessen schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:34:
[...]

Firewall even helemaal uitzetten kan misschien helpen (hoeft niet). Het ziet er eerder naar uit dat er iets mis is met je windows installatie cq drivers.
als ik het goed heb komt hij ook in apparaatbeheer te staan, misschien hier even verwijderen en daarna het apparaat opnieuw aansluiten?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Da BJ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:17:
Ik heb hier 2 screenprotectors besteld, brando, waar ik veel goede verhalen over lees:
http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02323
Zodra ik ze binnen heb zal ik jullie up to date houden
Heb hem ook afgelopen woensdag besteld en betaald. Verwacht hem volgende week.

Hoi!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Cruise NL ontvangen en precies hetzelfde meegemaakt.
Bij MS de nieuwe mobile apparaatcenter 6.1 gedownload en geinstalleerd, daarna werkte het goed.
Merkwaardig is het wel.
Hopelijk werkt het voor jou ook :)
SilencerNL schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:25:

Verwijderd

Is het ook mogelijk de TC als gps-muis te gebruiken?
Dus om via bluetooth (met bijv de laptop) te connecten met de telefoon, en dan via de seriele port de gps gegevens uit te lezen?

Zou iemand dat evt. kunnen testen?

• Uiligheid

Uiligheid

Entity schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:51:
Het voordeel van originele screenprotectors op de Cruise is natuurlijk dat ze niet alleen het scherm bedekken, maar het hele front (minus de knoppen) zodat je geen randjes ziet (als je het goed doet ;)). Een standaard 2,8Inch screenprotector ziet er volgens mij niet uit...

Originele zijn hier te koop: http://www.expansys.nl/htc/p_htc_item.aspx?i=156120

[afbeelding]
Ja, maar dan kost ie maar lieft (inc verzenden) 26 euro!!
Das veel geld voor een plasticje

• robinVerdegaal
Deze is 15,- inclusief BTW en gratis verzending:
http://www.smartphoneshop...c-p3650-touch-cruise.html

En geloof me, ook 25 euro is niet te veel voor een screenprotector, als je er nog geen hebt.

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:09

SilencerNL

No remorse

Ik heb WMDC opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de TC te verbinden. Ik heb de "geavanceerde netwerkfunctionatiteit"" uitgeschakeld, dan krijg ik wel de HTC USB hub ofzo, maar dan is de Microsoft Windows Mobile Remote Adapter weer weg. Zet ik hem weer aan, dan gebeurt het tegenovergestelde.

Tevens heb ik een hard-reset uitgevoerd op de TC, maar dat helpt ook niet.

Nog steeds heb ik een onbekend apparaat waar ik maar niet wijs uit wordt. Ik heb het idee dat daar de oplossing zit, maar ik heb echt geen idee welke drivers ik daarvoor moet gebruiken. Ik er wellicht een manier om dit 'onbekend apparaat' te identificeren? de TC heeft toch geen drivers nodig? Op Windows XP (laptop van de zaak) kan ik namelijk wel direct verbinding krijgen.

pff, wordt er nu wel een beetje gek van ondertussen..

Edit: Opgelost! Het lag inderdaad aan die unknown device.. Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat je de drivers kunt installeren door handmatig naar c:\windows te wijzen... Nu heeft Mobile Apparaatcentrum eindelijk verbinding _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door SilencerNL op 05-02-2008 00:34 ]

Don't dream your life, live your dreams!

• nicket84
  • Laatst online: 29-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:54:
Ik heb wel 1 groot nadeel gevonden van de TC en dat is het scherm! Ik heb hem nu sinds vorige week woensdag. Ik heb echter verkeerd de screenprotector opgeplakt waardoor op de plakkant veel vette vingers zaten en stof. Op een gegeven moment heb ik het ding er afgelopen vrijdag vanaf gehaald om beter zicht te hebben. Nu, nog geen 3 dagen later, heb ik mijn eerste twee krasjes er al op zitten! Heb vandaag m'n nieuwe screenprotector opgehaald, maar heb er wel de balen van na zo'n korte tijd! Ben er ook erg zuinig op geweest (niks in mijn zak waar de TC in zat etc.). Moet je nagaan als je 2 jaar zonder screenprotector loopt! Dan zie je er volgens mij geen bal meer doorheen!
Nah, heb hem een week, en heb hem gewoon los in mijn zak. Behalve vette vingers niks aan de hand. Krasjes krijg je toch. Heb zelf slechte ervaring met zo'n screenprotector..

• Da BJ
  • Laatst online: 30-07-2024

Da BJ

huh?

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:44:
Is het ook mogelijk de TC als gps-muis te gebruiken?
Dus om via bluetooth (met bijv de laptop) te connecten met de telefoon, en dan via de seriele port de gps gegevens uit te lezen?

Zou iemand dat evt. kunnen testen?
Ik heb het niet getest, maar de optie zit er wel op. Moet dus kunnen!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:11
Ikzelf heb een anti-glare screen protector besteld bij brando. Op xda had ik al wat foto's geplaatst, maar dat kan hier ook nog wel even:
Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/6660/touchcruisebrandoproteciw8.th.jpg

Normaal had ik altijd de ultra clear, maar aangezien ik de Cruise toch veel gebruik in de auto met navigatie leek me die anti glare wel een mooie keuze.
En ik ben dr dan ook zeer tevreden mee. De uitsparing aan de bovenkant valt lang zoveel niet op zoals op de foto is te zien (het was nog best lastig om het zó duidelijk op de foto te krijgen).

De anti-glare werkt ook echt super, ik heb totaal geen last meer van reflecties in de auto. Dit in tegenstelling tot de standaard protector, waar ik wel altijd veel last van reflecties had.
Het enige kleine 'nadeel' van de anti-glare protector is alsof het net lijkt of de letters een beetje 'blurred' zijn. De ultra clear van Brando heeft dit uiteraard niet, maar dan heb je dus wel weer veel last van reflecties. Ligt er dus net aan waar je persoonlijke voorkeur ligt.

Voor mijn vorige toestellen nam ik altijd de ultra clear maar nu ik dus ervaring heb met beide protectors van Brando gaat mijn persoonlijke voorkeur zeker uit naar de anti glare. Die lijkt ook nog eens minder snel vies te worden (of het valt minder op) en gaat de reflecties behoorlijk effectief tegen.
Livia schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:04:
Ik heb van iemand gehoord dat er een register tweak is om tom tom sneller te maken op de Tytn2. Die zou hier ook op moeten werken. Kan het 1 2 3 niet vinden. Maat laat nog van me horen.
Laat het ons weten! tomtom sneller maken is altijd handig :D

• EWK
  • Niet online

EWK

robinVerdegaal schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:04:

En geloof me, ook 25 euro is niet te veel voor een screenprotector, als je er nog geen hebt.
Ik heb hem bij brando gekocht, 13 dollar = 9 euro inclusief verzendkosten.

Hoi!

Verwijderd

RaptorRVL schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:43:
Voor mijn vorige toestellen nam ik altijd de ultra clear maar nu ik dus ervaring heb met beide protectors van Brando gaat mijn persoonlijke voorkeur zeker uit naar de anti glare. Die lijkt ook nog eens minder snel vies te worden (of het valt minder op) en gaat de reflecties behoorlijk effectief tegen.
Hier ben ik het mee eens, ik heb al 2 jaar een anti-glare in gebruik op m'n S200 en het is een stuk prettiger dan de standaard. Persoonlijk vond ik het beeld er beter leesbaar door worden omdat je juist niet de reflecties hebt. De kijkhoek lijkt ook verbeterd te worden door de anti-glare. Maar grootste voordeel is dat je vinger vlekken e.d. niet ziet...

Ik wacht echter nog wel eventjes m'n TC UK af en kijken hoe deze standaard screenprotector is, en mocht ie niet bevallen.. kan ik altijd nog een brando anti-glare bestellen :)

• Uiligheid

Uiligheid

Dat klinkt al beter.
Weet iemand ook of deze screenprotector het gehele scherm bedekt of alleen het touch gedeelte?

En wat betreft die anti glare van Brando, ik kan m op de site niet vinden speciefiek voor de TC.
Of moet je m zelf op maat knippen?

[ Voor 12% gewijzigd door Uiligheid op 05-02-2008 10:49 ]

• Uiligheid

Uiligheid

Edit:
Heb net maar de Veripart screenprotector besteld via de smartphoneshop.
Deze is sepcifiek voor de 3650, dus ik hoop dat ie het gehele scherm bedekt, zou ook iets van anti glare hebben. 8)
Als ik m heb zal ik een korte review posten!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Uiligheid schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:54:
Edit:
Deze is sepcifiek voor de 3650, dus ik hoop dat ie het gehele scherm bedekt, zou ook iets van anti glare hebben.
Ik heb deze ook besteld. Komt vandaag binnen. En je hebt gelijk, deze heeft ook anti-glare. Wel zo handig, want de meeste reviews geven aan dat het scherm zeer goed reflecteerd in de zon. Hij bedekt het hele scherm, dus als je hem goed plakt, zie je nauwelijks een randje.

Verwijderd

Uiligheid schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:48:
Nog een leuke aanpassing voor je today menu:

Via onderstaande link kan je je batterijweergave aanpassen: er komt dan boven het icoontje je percentage te staan, erg handig!!

http://forum.xda-develope...php?p=1421241&postcount=1
Heeft iemand ervaring met deze cab? Niet dat mijn TC langzamer gaat lopen of zelfs vast loopt.

• Uiligheid

Uiligheid

Ja, ik heb m zelf geinstalleerd en werkt perfect.
Hij geeft echter alleen percentages in tienden, dus 50%, 60% etc.
Maar wel perfect!
Advies is om de geheel witte te installeren, anders heb je ineens kleur op je grijze today scherm

• Stephan Oudmaijer
  • Laatst online: 16-08-2023
Uiligheid schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:54:
Edit:
Deze is sepcifiek voor de 3650, dus ik hoop dat ie het gehele scherm bedekt, zou ook iets van anti glare hebben. 8)
Als ik m heb zal ik een korte review posten!
ik had hem ook binnen, zit nu al mega veel stof achter, echt K*T! Vanavond opnieuw proberen... |:(

• mno
  • Laatst online: 10:11

mno

Uiligheid schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:44:En wat betreft die anti glare van Brando, ik kan m op de site niet vinden speciefiek voor de TC.
Of moet je m zelf op maat knippen?
Deze zal het zijn: http://shop.brando.com.hk...2323&dept_id=&cat_id=0019
Heb ik vanmorgen daar besteld voor $12 USD incl. verzenden. Koopje :P

Gewoon rösti

Verwijderd

nicket84 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:57:
Nah, heb hem een week, en heb hem gewoon los in mijn zak. Behalve vette vingers niks aan de hand. Krasjes krijg je toch. Heb zelf slechte ervaring met zo'n screenprotector..
ik had hem er ook opzitten maar schuiven in docs met de stylus ging beroerd dus gewoon maar iets voorzichtiger werken en geen protector, en over 2 jaar is er toch weer een betere mooiere.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-01 23:25

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zal wel even iets gemist hebben, maar waarom bestelt ineens iedereen nieuwe screenprotectors als er een screenprotector bij de HTC Touch Cruise geleverd?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:09:
[...]
ik had hem er ook opzitten maar schuiven in docs met de stylus ging beroerd dus gewoon maar iets voorzichtiger werken en geen protector, en over 2 jaar is er toch weer een betere mooiere.
Heerlijk, als iemand een TV koopt dan is het ongeoorloofd als het apparaat na drie jaar vervangen moet worden, maar bij mobieltjes van 500 euro vind ineens niemand het een probleem als ze na twee jaar 'op' zijn.

Ik vind het eigenlijk zonde, ik heb nu drie jaar mijn Orange SPV M500, en het is dat Windows Mobile 2003 door vrijwel geen enkele moderne applicatie meer wordt ondersteund anders had ik die mooi gehouden. Lekker snel ding ook (en binnenkort te koop, zelfs de accu is nog super ;))

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

iemand trouwens al uitgevonden hoe je streaming videootjes van bv youtube kan kijken?
Krijg het bericht dat m'n java niet up to date is terwijl ik hem wel geupdate heb :?

Je imiteert me mateloos.

Verwijderd

Even een tip voor het plaatsen van een screenprotector. Doe dit in een vochtige ruimte zodat alle stofdeeltjes uit de lucht zijn. Voorbeeld is om het in je badkamer te doen terwijl je heet water uit de douche laat stromen.

Oh en screenprotectors kun je weer los halen, schoonmaken en opnieuw plakken. Ik weet echter niet zeker of dit bij de 3650 protectors hetzelfde is.. omdat er geen uitstekende rand om het scherm zit.

• EWK
  • Niet online

EWK

Bekijk je dan de bureaubladversie of ga je door op m.youtube.nl?

Hoi!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:33:
Even een tip voor het plaatsen van een screenprotector. Doe dit in een vochtige ruimte zodat alle stofdeeltjes uit de lucht zijn. Voorbeeld is om het in je badkamer te doen terwijl je heet water uit de douche laat stromen.

Oh en screenprotectors kun je weer los halen, schoonmaken en opnieuw plakken. Ik weet echter niet zeker of dit bij de 3650 protectors hetzelfde is.. omdat er geen uitstekende rand om het scherm zit.
is t een idee om screenprotector vochtig cq nat te maken en dan op de TC te doen zodat je nog een beetje kan schuiven , zo doe je ook de folie op een raam of zo is maar een ideetje hoor maar misschien toepasbaar

alleen dan geduld hebben zodat t vocht er onder vandaan kan , opdrogen

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:11:
[...]
is t een idee om screenprotector vochtig cq nat te maken en dan op de TC te doen zodat je nog een beetje kan schuiven , zo doe je ook de folie op een raam of zo is maar een ideetje hoor maar misschien toepasbaar

alleen dan geduld hebben zodat t vocht er onder vandaan kan , opdrogen
Klopt inderdaad, volgens mij was dit ook één van de tips die bij m'n screenprotector werden geleverd! Goed dat je het zegt !

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Klopt inderdaad, volgens mij was dit ook één van de tips die bij m'n screenprotector werden geleverd! Goed dat je het zegt !
Zo plak je plakplastic op een raam, beetje zeepsop op het raam, plakplastic erop, zorgen dat er geen bobbeltjes onder zitten en dat hij goed zit en dan met een ramentrekker er overeen zodat de zeepsop er onder weg gaat. Maar om dat nou bij mijn Cruise te doen?

Hoi!

• TweakMarkster
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:28:
Ik zal wel even iets gemist hebben, maar waarom bestelt ineens iedereen nieuwe screenprotectors als er een screenprotector bij de HTC Touch Cruise geleverd?
Tja, de standaard screen protector is natuurlijk iets minder van kwaliteit en heeft geen anti-glare coating. En aangezien de TC vrij goed reflecteerd in (zon)licht, heb ik in ieder geval de behoefte aan een anti-glare protector.

• TweakMarkster
EWK schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:25:
Zo plak je plakplastic op een raam, beetje zeepsop op het raam, plakplastic erop, zorgen dat er geen bobbeltjes onder zitten en dat hij goed zit en dan met een ramentrekker er overeen zodat de zeepsop er onder weg gaat. Maar om dat nou bij mijn Cruise te doen?
Ja, volgens mij gaan water/zeep en smartphone's niet echt goed samen :)

Verwijderd

TweakMarkster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:30:
[...]

Ja, volgens mij gaan water/zeep en smartphone's niet echt goed samen :)
ja geen emmers water , maar volgens mij met beleid moet je een eind komen hoor

• TweakMarkster
Tja, een klein druppeltje op de plak kant moet kunnen

[ Voor 4% gewijzigd door TweakMarkster op 05-02-2008 15:05 ]

Verwijderd

TouchFLO :

Note Touch Cube is displayed in portrait view only. To be able to open Touch Cube, make sure your display is set to portrait mode.
EWK schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Deze staat op: Value=1 Dus dat staat goed.

[...]

Ik kan vegen wat ik wil, maar helaas geen cube.

[...]

Welke aanwijzingen kan ik nog meer geven? In de gebruiksaanwijzing staat verder niets vermeld van Disable Cube oid.

Laat me weten wat je wil weten, dan zal ik het posten.
Hoop de Cube toch wel weer (zonder hard reset) weer aan de praat te krijgen!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

EWK schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:47:
Bekijk je dan de bureaubladversie of ga je door op m.youtube.nl?
Beide werken niet op de standaard IE en Opera en ook niet op opera mini

Je imiteert me mateloos.

Verwijderd

Voor degene die bij Sitel heeft besteld: ze verwachten eind deze week / begin volgende week de telefoon op voorraad te hebben. Dus nog ff geduld!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:05:
Voor degene die bij Sitel heeft besteld: ze verwachten eind deze week / begin volgende week de telefoon op voorraad te hebben. Dus nog ff geduld!
Heb er vanmiddag een bij Sitel besteld en kreeg te horen dat er uitstel is naar "ergens volgende week" :S

Verwijderd

Beetje raar dat ze nog geen lading hebben binnen gekregen afgelopen weken aangezien bij Smartphonestunts vorige week wel een lading is binnengekomen :s

En zelfs in hun nieuwsbrief staat de HTC afgebeeld terwijl ze deze niet eens op voorraad hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 15:34 ]

Verwijderd

Smartphonestunts heeft ze ook niet op voorraad helaas!!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:05:
Yep, ik heb ook nog even gebeld ter confirmatie. Het is helaas waar.
Sitel geeft aan dat de leverancier zegt dat het eind deze week zou kunnen zijn, maar ikzelf en Sitel gaan ervan uit dat het begin volgende week zal zijn.
Moet ik nog langer wachten! 8)7

Verwijderd

TweakMarkster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Yep, ik heb ook nog even gebeld ter confirmatie. Het is helaas waar.
Sitel geeft aan dat de leverancier zegt dat het eind deze week zou kunnen zijn, maar ikzelf en Sitel gaan ervan uit dat het begin volgende week zal zijn.
Moet ik nog langer wachten! 8)7
Wanneer heb jij je mobiel besteld?

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:10:
Wanneer heb jij je mobiel besteld?
Vorige week maandag. Wist wel dat ik moest wachten, maar nu echt geen zin meer in :O Maar het moet wel 8)7

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
TweakMarkster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:35:
[...]

Vorige week maandag. Wist wel dat ik moest wachten, maar nu echt geen zin meer in :O Maar het moet wel 8)7
Wel goed om te horen dat het niet zo lang meer duurt :) . Ik heb 'm vorige week dinsdag besteld en heb ook geen zin meer in het wachten :) . Ik wil 'm graag voor me hebben liggen >:)

Verwijderd

heeft iemand al over overclocken gedacht?, maakt dit veel uit?

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:43:
heeft iemand al over overclocken gedacht?, maakt dit veel uit?
Als iemand dat al gedaan heeft staat het waarschijnlijk hier. Zowieso voor iedereen een handige informatiebron ;)
Maar goed als het grafische gedeelte van de chip al (mogelijk) is uitgeschakeld/niet ondersteund word omdat het anders allemaal te warm word, lijkt het me niet zo'n strak plan.

Je imiteert me mateloos.

• TweakMarkster
Overclocken lijkt mij ook niet echt een goed idee. Koeling is er namelijk nauwelijks, alle onderdelen zitten dicht op elkaar en worden dus ook warmer. Ik gok dat de winst die je ermee zou behalen miniem is, zeker ten opzichte van de risico's die je loopt.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11-2025
Wat voor een programmaatje gebruiken jullie om video's te converteren voor de PDA?
Ik heb net m'n 4gb microSD kaart binnen en ben even wat aan 't uitvogelen... Ik heb PocketDivXEncoder, en gebruik een standaard AVI bestand. Ik verklein 'm naar 320x240 met Xvid...
Als ik 'm dan sleep naar m'n TC zegt 'ie dat het bestand niet af te spelen is... wat doe ik fout?

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:14

Pinobigbird

doesn't share food!

brrrt schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:11:
Wat voor een programmaatje gebruiken jullie om video's te converteren voor de PDA?
Ik heb net m'n 4gb microSD kaart binnen en ben even wat aan 't uitvogelen... Ik heb PocketDivXEncoder, en gebruik een standaard AVI bestand. Ik verklein 'm naar 320x240 met Xvid...
Als ik 'm dan sleep naar m'n TC zegt 'ie dat het bestand niet af te spelen is... wat doe ik fout?
Misschien heb je wat aan Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:18:
Ik zit te denken aan dit productje:
http://www.jays.se/products.aspx?sub=mjays
Een verloopje van HTC ExtUSB naar 3.5mm jack + microfoontje en clipje:
[afbeelding]

Misschien voor jou ook een idee?
sowieso heb ik liever een haakse connector onderaan m'n HTC dan een rechte.
Ik heb inmiddels m'n TC, enig idee waar deze in nederland te koop zijn?
Via de site kunnen de alleen in sweden besteld worden:(

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:11:
[...]

Die zoek ik ook de hele tijd om mijn Sennheiser eraan te hangen, maar kan vooralsnog niks vinden hier :( misschien op Ebay?

Ja dus http://cgi.ebay.com/11pin...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

En de mooiste

http://cgi.ebay.com/Headp...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 31% gewijzigd door Yzord op 05-02-2008 21:04 ]

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

RaptorRVL schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:43:
Ikzelf heb een anti-glare screen protector besteld bij brando. Op xda had ik al wat foto's geplaatst, maar dat kan hier ook nog wel even:
[afbeelding]

Normaal had ik altijd de ultra clear, maar aangezien ik de Cruise toch veel gebruik in de auto met navigatie leek me die anti glare wel een mooie keuze.
En ik ben dr dan ook zeer tevreden mee. De uitsparing aan de bovenkant valt lang zoveel niet op zoals op de foto is te zien (het was nog best lastig om het zó duidelijk op de foto te krijgen).

De anti-glare werkt ook echt super, ik heb totaal geen last meer van reflecties in de auto. Dit in tegenstelling tot de standaard protector, waar ik wel altijd veel last van reflecties had.
Het enige kleine 'nadeel' van de anti-glare protector is alsof het net lijkt of de letters een beetje 'blurred' zijn. De ultra clear van Brando heeft dit uiteraard niet, maar dan heb je dus wel weer veel last van reflecties. Ligt er dus net aan waar je persoonlijke voorkeur ligt.

[...]

Laat het ons weten! tomtom sneller maken is altijd handig :D
Dit zou het moeten zijn.
HKEY Local Machine/SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE op 16384 zetten
Het blauwe pijltje zou niet meer traag zijn. Alleen van horen zeggen zelf niet uit kunnen proberen. Heb geen Cruis noch Tytn2 :'(

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• TweakMarkster
Hier is ook de adapter met haakse connector te koop: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=151757

[ Voor 4% gewijzigd door TweakMarkster op 05-02-2008 22:09 ]

Verwijderd

Op de Nederlandse versie schijnt geen handschriftherkenning te zitten :(
Is er wel een mogelijkheid om het erop te zetten?

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:11:
Je kunt gewoon in je profiel aangeven dat je uit NL komt hoor, dan sturen ze m netjes naar je op ;).

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:54:
[...]

Die zoek ik ook de hele tijd om mijn Sennheiser eraan te hangen, maar kan vooralsnog niks vinden hier :( misschien op Ebay?

Ja dus http://cgi.ebay.com/11pin...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

En de mooiste

http://cgi.ebay.com/Headp...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik ben toch maar voor deze gegaan, maarliefs 25 euro bij bol.com!
http://www.pdashop.nl/pro...mote-control-rc-e100.html

werkt prima met m'n sony Sony MDR-EX71SL ivm met de korte kabel.

Must haves op add on software gebied? voor de TC?

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik kom er maar niet uit. Bij de touchFLO heb je een contactenlijst welke ook met foto's te bewerken zijn, maar het lukt mij niet om een foto aan een contact toe te wijzen. Iemand enig idee? Ik zal het wel over het hoofd zien denk ik....

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01 20:50
Yzord schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:48:
Ik kom er maar niet uit. Bij de touchFLO heb je een contactenlijst welke ook met foto's te bewerken zijn, maar het lukt mij niet om een foto aan een contact toe te wijzen. Iemand enig idee? Ik zal het wel over het hoofd zien denk ik....
Voeg anders de foto's toe in je Outlook Contacts op je PC en synchroniseer daarna je contacts naar je TC toe....dat zou moeten lukken....

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:48:
Als je een foto gemaakt hebt. (of elke foto in je foto-folder) kan je gewoon aangeven dat deze bij een contact hoort door:
In je cube op "fotos' klikken, vervolgens de gewenste foto selecteren door op die foto te klikken.
Dan komt er een menutje in beeld met allerlei pictogrammen : sms/ email, delete, info etc en zo'n persoons-profiel pictogram :*)

zelfs als je een foto wil maken kan je kiezen voor een 'profiel' foto. Deze is qua pixels en formaat precies goed hiervoor. (handleiding ?) :P

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-01 16:36
Kijk maar uit met synchroniseren met Outlook. Ik had dus ook foto's aan contacten gekoppeld en heb daarna gesynchroniseerd met Outlook. Gevolg: in Outlook contacten met foto's en in de Touch Cruise alleen nog maar contacten zonder foto's (oftewel de contacten met foto's waren verdwenen).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:51:
[...]

Wow, mooi ding! Meteen besteld (Bij BOL) :9~

• robinVerdegaal
SeD_NcL schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:14:
Kijk maar uit met synchroniseren met Outlook. Ik had dus ook foto's aan contacten gekoppeld en heb daarna gesynchroniseerd met Outlook. Gevolg: in Outlook contacten met foto's en in de Touch Cruise alleen nog maar contacten zonder foto's (oftewel de contacten met foto's waren verdwenen).
Ik heb beide kanten op foto's aan contacten gekoppeld en ben nooit foto's of hele contacten kwijtgeraakt. Wat ik wel gemerkt heb is dat nieuwe foto's werden overruled door eerder toegevoegde foto's, wanneer ik op m'n werk-pc synchroniseerde.

• EWK
  • Niet online

EWK

Nou, er zijn er nu 50 op voorraad bij Centralpoint voor net geen 504 euro.

Hoi!

• TweakMarkster
EWK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:43:
Nou, er zijn er nu 50 op voorraad bij Centralpoint voor net geen 504 euro.
Inmiddels nog maar 49 op voorraad, dus ze gaan alweer hard :)
Helaas heb ik er weinig aan OF Sitel moet ze nu ook ontvangen hebben. Dat zal wel niet, want PDAshop heeft ze ook nog niet.

• radem205
TweakMarkster schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:57:
[...]

Inmiddels nog maar 49 op voorraad, dus ze gaan alweer hard :)
Helaas heb ik er weinig aan OF Sitel moet ze nu ook ontvangen hebben. Dat zal wel niet, want PDAshop heeft ze ook nog niet.
Ik verwacht dat het bij Sitel pas begin volgende week wordt en dan pas eind volgende week uitgeleverd wordt :(.

[ Voor 15% gewijzigd door radem205 op 06-02-2008 11:04 ]

• TweakMarkster
radem205 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:02:
Ik verwacht dat het bij Sitel pas begin volgende week wordt en dan pas eind volgende week uitgeleverd wordt :(.
Aan mij werd medegedeeld dat de dag nadat Sitel de toestellen ontvangt, deze uitgeleverd worden.
Tja, nu is het afwachten op de dag van levering door de importeur :)

• radem205
TweakMarkster schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:54:
[...]

Aan mij werd medegedeeld dat de dag nadat Sitel de toestellen ontvangt, deze uitgeleverd worden.
Tja, nu is het afwachten op de dag van levering door de importeur :)
Heb jij het toestel i.c.m. een abonnement (ik namelijk wel)? Icm een abonnement duurt het waarschijnlijk nog langer of niet?

• TweakMarkster
radem205 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:56:
Heb jij het toestel i.c.m. een abonnement (ik namelijk wel)? Icm een abonnement duurt het waarschijnlijk nog langer of niet?
Verlening van mijn abbo. Maar ik had gelijk alles geregeld voor ze (contract, papieren, betaling), waardoor inmiddels alles geregeld is door alle partijen (Sitel, KPN en mijzelf). Hoef dus enkel nog op het toestel te wachten |:(

• radem205
TweakMarkster schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:30:
[...]

Verlening van mijn abbo. Maar ik had gelijk alles geregeld voor ze (contract, papieren, betaling), waardoor inmiddels alles geregeld is door alle partijen (Sitel, KPN en mijzelf). Hoef dus enkel nog op het toestel te wachten |:(
Ik heb ook alles geregeld. Bij mij staat nu een groen streepje achter het abonnement bij de status van de bestelling, dus dat is waarschijnlijk ook rond. Nu dus inderdaad alleen nog het mooie toestel:)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:De laatste berichten gaan alleen maar over de beschikbaarheid.

Graag iets minder over de beschikbaarheid (tenzij je echt iets concreets te melden hebt, dus niet 'ik hoef alleen nog maar op het toestel te wachten') en iets meer over de technische kant van dit toestel posten. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ondanks dat je aangeeft geen handelaar te zijn, zien we dit soort berichten toch liever niet op het forum.

[ Voor 101% gewijzigd door pven op 06-02-2008 12:52 ]

• radem205
pven schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:39:
[modbreak]De laatste berichten gaan alleen maar over de beschikbaarheid.

Graag iets minder over de beschikbaarheid (tenzij je echt iets concreets te melden hebt, dus niet 'ik hoef alleen nog maar op het toestel te wachten') en iets meer over de technische kant van dit toestel posten. :)[/modbreak]
Ok, excuses. We zijn allemaal zo benieuwd:).

Ontopic: Heeft iemand onderstaand al geprobeerd? Aangezien het blauwe pijltje in het betreffende youtube filmpje inderdaad schokkerig ging.
Livia schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:55:
[...]

Dit zou het moeten zijn.
HKEY Local Machine/SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE op 16384 zetten
Het blauwe pijltje zou niet meer traag zijn. Alleen van horen zeggen zelf niet uit kunnen proberen. Heb geen Cruis noch Tytn2 :'(

• TweakMarkster
@Pven: Sorry, had het zelf ook al door.
@Yzord: Heb ik weinig aan, heb ik er straks 2 :D

-ontopic again-
Ik las in dit zelfde forum over de e-ten M800 dat deze problemen heeft met de lak. En dat al binnen enkele dagen. Mijn eigen Qtek 9100 heeft hier ook al last van, maar dat is na 3 jaar gebruik en menig treffen tussen de telefoon en betonnen vloeren. :)
Heeft men hier iets van gemerkt met de TC? Ik heb zelf het idee dat de kwaliteit van het toestel hoger ligt dan de E-ten en ik heb er nog niemand over gehoord.

• Stephan Oudmaijer
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:51:
[...]

Must haves op add on software gebied? voor de TC?
Ja idd, super ding. Ik vind alleen die connector wel een beetje ver uitsteken, niet echt handig als je je TC in je broekzak stopt. Remote werkt wel helemaal top! Zit zelfs een cd bij met software om hem te configureren.

Ik heb inmiddels die standaard screenprotector erop gezet nadat ik m`n Veripart Screenprotector heb vernaggeld. Ik moet zeggen, geen verschil in spiegeling etc.

Ik zoek alleen nog een goede autohouder, het liefst een actieve. Wie weet waar ze die in de winkel verkopen (geen webshop)?

[ Voor 6% gewijzigd door Stephan Oudmaijer op 06-02-2008 13:30 ]

• ruud1234
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2022
Lees pven in "HTC Touch Cruise - Deel 1" aub nog eens door :)

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 06-02-2008 13:36 ]

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Yzord schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:41:
[mbr]Ondanks dat je aangeeft geen handelaar te zijn, zien we dit soort berichten toch liever niet op het forum.[/mbr]
Ow sorry, begrijp ik wel hoor. Dacht alleen sociaal te doen naar anderen ;)

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02-2025
Vandaag berichtje van Central Point, TC wordt verstuurd !! _/-\o_ 503,- euri's incl. nog 49 op voorraad !!! :) :) :)

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:01
Wat ik wel graag zou zien in dit topic zijn de meeste vette tools voor de TC... maybe GPS gekoppeld aan het weer? :) Dus dat het weer automatisch word aangepast aan de locatie.

Doe maar een onsje meer...

• radem205
J.Klepzeiker schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:29:
Vandaag berichtje van Central Point, TC wordt verstuurd !! _/-\o_ 503,- euri's incl. nog 49 op voorraad !!! :) :) :)
Zal leuk zijn als je je eerste bevindingen post :). Ons alvast even in de stemming brengen :)

• brrrt
Dank je. Ik heb nu Super gedownload. Alleen lukt 't me tot nu toe nog niet om filmpjes via de officiele speler af te spelen, maar ik gebruik nu ook TCPMP, die het gewoon goed afspeelt.
Als je trouwens de filmpjes naar 240x320 converteerd en afspeelt in TCPMP gaat 't helemaal zonder schokken. Het ziet er geweldig vloeiend uit en werkt heel fijn (was SE gewend, en die speler is ronduit bagger te noemen).
In wat voor een formaat converteren jullie de filmpjes normaal? Ik heb nu 2 AVI bestanden erop staan die heel fijn afspelen.

Ik ben nu ook even aan 't spelen geweest met de camera, en overdag (in normaal licht) gaat het heel snel en vloeiend, zoals je van een camera op de telefoon kan verwachten. Het is dan goede kwaliteit. 's Avonds met kunstmatig licht is het echt niet te doen. Het gaat dan schokkerig en duurt 't een halve minuut voordat de foto genomen is. Zolang 'ie 't overdag goed doet, ben ik tevreden. :)

Nog even een vraagje ernaast, heeft iemand hier al SmileySMS goed kunnen installeren? Ik krijg wel smsjes met emoticons erin, alleen zie ik 't nog steeds als een dubbele punt met een haakje. Toch jammer...

Verder lukt 't me niet om het bestandje te installeren waarbij je eerst de voornaam en daarna de achternaam te zien krijgt. Het .cabje is kapot ofzo... Heeft iemand een andere manier gevonden om de contacten normaal te laten zien? Ik heb namelijk niet zo veel zin om mijn 200+ contacten allemaal handmatig te veranderen :P

[ Voor 0% gewijzigd door brrrt op 06-02-2008 14:47 . Reden: Ik vind dat ik te veel emoticons gebruik... Op zich positief, dat betekend dat ik tevreden ben met m'n telefoontje! ]

• Uiligheid

Uiligheid

Besteld en inmiddels binnen!
Veripart protector via smartphoneshop.
Service uitstekend, de volgende dag in huis en totale kosten 15 euro.
Goede gebruiksaanwijzing, netjes een ontvet doekje erbij en ik moet zeggen: prima!
Je ziet m haast niet, zit uitsparing voor microfoon, echter niet voor de camera voorop, maar goed, als je die al gebruikt, dan zal het beeld wel prima zijn.
Ik was niet echt in voor een protector, maar ben zeer tevreden met deze!
Touchscreen werkt ook nog prima, hoef niet echt veel harder te drukken, hij glimt ook minder veel.
Top dus! ;)

• TweakMarkster
Intheweb schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:35:
Wat ik wel graag zou zien in dit topic zijn de meeste vette tools voor de TC... maybe GPS gekoppeld aan het weer? :) Dus dat het weer automatisch word aangepast aan de locatie.
Dat zou wel erg vet zijn! Er is natuurlijk al de tweak om je GPS-locatie aan foto's te koppelen, maar meerdere automatische updates op basis van GPS gegevens is natuurlijk een geweldige add-on.
Ik denk alleen dat het geen registry tweak zal zijn, maar een nieuw progje installeren.
Wellicht moet je het op XDA-Developers.com vragen of er moeten hier WM6 programmeer wonders aanwezig zijn ;)

• brrrt
Uiligheid schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:48:
[...]

Goede gebruiksaanwijzing, netjes een ontvet doekje erbij en ik moet zeggen: prima!
Je ziet m haast niet, zit uitsparing voor microfoon, echter niet voor de camera voorop, maar goed, als je die al gebruikt, dan zal het beeld wel prima zijn.
Touchscreen werkt ook nog prima, hoef niet echt veel harder te drukken, hij glimt ook minder veel.
Top dus! ;)
Hoe zit 't met de vingerafdrukken op deze protector? Ik vind dat de standaard wel heel veel vingerafdrukken achterlaat...

• TweakMarkster
Top dus! ;)
Fotootje?
Wat is trouwens het makkelijks? Plakken van boven naar onder of andersom?

• radem205
Top dus! ;)
Ik heb 'm ook maar besteld en zelfs een 2gb microsd kaart erbij :P , terwijl ik de telefoon nog geen eens heb >:).

Moet je de screenprotector ook op de achterzijde plakken dan :/ ? (edit: sorry keek weer eens verkeerd :( )

[ Voor 57% gewijzigd door radem205 op 06-02-2008 15:05 ]

• robinVerdegaal
TweakMarkster schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:01:
[...]
Wat is trouwens het makkelijks? Plakken van boven naar onder of andersom?
Plak van links naar rechts, of van rechts naar links. Dan heb je de langste kant tenminste recht, en is de (kans op) afwijking minder groot dan wanneer je met een smalle kant begint. Natuurlijk bedacht ik dit pas nadat ik m'n protector van onder naar boven had vastgeplakt, en de uitsparingen bij camera en speaker toch wat scheef zitten :+

• TweakMarkster
robinVerdegaal schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:19:
Plak van links naar rechts, of van rechts naar links. Dan heb je de langste kant tenminste recht, en is de (kans op) afwijking minder groot dan wanneer je met een smalle kant begint. Natuurlijk bedacht ik dit pas nadat ik m'n protector van onder naar boven had vastgeplakt, en de uitsparingen bij camera en microfoon toch wat scheef zitten :+
Hmmz, zo had ik er helemaal niet over nagedacht. Goed punt en bedankt voor de tip d:)b

Verwijderd

robinVerdegaal schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:19:
[...]

Plak van links naar rechts, of van rechts naar links. Dan heb je de langste kant tenminste recht, en is de (kans op) afwijking minder groot dan wanneer je met een smalle kant begint. Natuurlijk bedacht ik dit pas nadat ik m'n protector van onder naar boven had vastgeplakt, en de uitsparingen bij camera en microfoon toch wat scheef zitten :+
vraagje :
heb je de screenprotector vochtig gemaakt of niet en hoe is t met de stofdeeltjes gegaan of niet veel last van gehad ?

• brrrt
gewoon in een vochtige ruimte staan. Een badkamer met de warme kraan een tijdje open bijvoorbeeld. Dit gaat 't beste.
Ik had toen m'n touchflo folietje eraf gehaald, en gelijk de bijgeleverde screenprotector erop geplakt. Ik had geluk dat ik 'm wel rechtgeplakt heb.

• Verkenner
  • Laatst online: 10-01-2023
Het is me nu al een paar keer voorgekomen dat de accu van mijn TC binnen een paar uur leeg was, zonder iets te doen. De accu was daarvoor 70 tot 80 % geladen.
Ik ga er namelijk vanuit dat wanneer ik niets doe de TC automatisch in de stand-by mode komt.
Er is ingesteld dat de TC uitgeschakeld wordt indien er 3 minuten geen handelingen zijn geweest.
Soms lijkt er erop dat de TC denkt dat hij nog aan de power hangt. In die situatie is namelijk ingesteld om nooit naar de stand-by stand te gaan.
Hebben anderen ook soortgelijke ervaringen ?
Wat zou je aan kunnen doen ?

Verwijderd

Als ik het topic zie van de afgelopen dagen, dan heb ik het idee dat er een flink aantal mensen zit te wachten op de Touch Cruise. Er zijn al 80 pag.vol met post waaronder veel tips en progjes. Heeft misschien 1 van de meer ervaren gebruikers de drang om een lijstje met de meest relevante en handige progjes en tweaks met event. versie nummers, te posten? Ik weet dat deze vraag vaker is gesteld, maar er verschijnen elke keer weer nieuwe progs. en register tweaks en een lijst zou wel zo handig zijn, zeker voor verse starters.
Alvast bedankt!!
Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.