Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:
  • 202.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Vonkie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:46:
Ik heb zon vermoeden dat bijv Gsmtrack hem ook pas vandaag echt op voorraad krijgt, of ze zijn wel erg sloom, want heb dinsdag besteld, en toestel is nog steeds niet verzonden...

P.s. Inmiddels ook leverbaar bij 2call.nl
Zou best wel kunnen ja...

2call heeft hem ook ja. Alleen de abbonomentne inclusief t-mobile flex zijn SUPER duur!?
Hoe kan dat?

De goedkoopste winkel is op dit moment typhone.nl (512 los)

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:46:
Ik heb zon vermoeden dat bijv Gsmtrack hem ook pas vandaag echt op voorraad krijgt, of ze zijn wel erg sloom, want heb dinsdag besteld, en toestel is nog steeds niet verzonden...

P.s. Inmiddels ook leverbaar bij 2call.nl
He vonkie, ja dat denk ik ook, waarschijnlijk ligt hij eerder in de winkels als dat jij hem hebt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Nou, ik lees net op de track site van fedex dat hij al klaar is om te bezorgen vanuit Ridderkerk! Dit is niet zo gek ver weg, dus heb hem denk wel vandaag binnen!!!!!!

Overigens zit er bij mij wel zo een 2 gig kaart bij standaard!

Ziet er het er naar uit dat ik toch naar de stad nog moet vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
@stef07
Als dat zo is... dan daalt de waarde van gsmtrack erg in mijn ogen.. eerst een beetje doen alsof ze de allereerste zijn..terwijl dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn zodra iemand hem bij een belcompany filiaal heeft opgehaald (zie ook: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1ed5178 , wat duidelijk in overleg is neergezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:08:
@stef07
Als dat zo is... dan daalt de waarde van gsmtrack erg in mijn ogen.. eerst een beetje doen alsof ze de allereerste zijn..terwijl dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn zodra iemand hem bij een belcompany filiaal heeft opgehaald (zie ook: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1ed5178 , wat duidelijk in overleg is neergezet).
He Vonkie,
Ik ga waarschijnlijk zo naar de Belcompany, als ik hem daar heb gezien mail ik je gelijk!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

PacinoAllstars schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:08:
Nou, ik lees net op de track site van fedex dat hij al klaar is om te bezorgen vanuit Ridderkerk! Dit is niet zo gek ver weg, dus heb hem denk wel vandaag binnen!!!!!!

Overigens zit er bij mij wel zo een 2 gig kaart bij standaard!

Ziet er het er naar uit dat ik toch naar de stad nog moet vandaag!
Die van mij lag niet naast die van jou. Ik heb vandaag het Fedex nummer gekregen en die van mij komt maandag, eind van de dag aan. Ik ga er vanuit dat ik er dinsdag mee kan gaan spelen :9

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:23:
[...]

He Vonkie,
Ik ga waarschijnlijk zo naar de Belcompany, als ik hem daar heb gezien mail ik je gelijk!!! ;)
meld dat hier dan ook ff aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Neem aan dat hij dat wel doet, want mijn mail heeft hij niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:40:
Neem aan dat hij dat wel doet, want mijn mail heeft hij niet :9
Ik bedoelde natuurlijk zet ik het hier op dit topicje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hij is er voor een prijs van 580 euro in beperkte oplagen. Rennen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
De belcompany in GOES heeft hem !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
roma0803 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:37:
[...]

Die van mij lag niet naast die van jou. Ik heb vandaag het Fedex nummer gekregen en die van mij komt maandag, eind van de dag aan. Ik ga er vanuit dat ik er dinsdag mee kan gaan spelen :9
Het is echt een tijd geleden dat ik zo ongeduldig was :D Maar het is gewoon een super vette telefoon :)

En damn @ hierboven voor 580 los beperkte oplagen? Standaard los tarief hier in nl lag volgens mij rond de 534 voor een n82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
goedkoopste is op dit moment typhone: Losprijs van 512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nu ook op de site van Smartphoneshop.
" Binnenkort leverbaar" voor 535 euro.
Is niet helemaal duidelijk met wat voor geheugenkaart. Ook nog niet te combineren met een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nieuws voor jullie, ik ben net gebeld door de belcompany bij mij in de beurt, hij ligt nu voor me klaar!!!!!!! Ga hem nu halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Oke, het mogen duidelijk zijn dat het toestel nu te koop is. Het heeft vanaf nu geen zin meer om te melden dat hij er is, of dat hij klaar ligt voor je en wij hoeven ook niet te weten dat jij hem voor je hebt liggen.

Back on topic dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
@stef07
Kan jij mij ff mailen op t moment dat je terug bent, mn adres staat in mn profiel ;) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk best weten wat Stef07 te vertellen heeft straks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Je ervaringen delen over het toestel is natuurlijk prima, echter is het overbodig om een one-liner te maken met: "ik heb hem!!!!!!!!!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

DaannO schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:16:
Je ervaringen delen over het toestel is natuurlijk prima, echter is het overbodig om een one-liner te maken met: "ik heb hem!!!!!!!!!" ;)
offtopic:
De grote offtopic vraag is nu, welke telefoon heeft de GoT-telefoon goeroe DaannO zelf? En gaat DaannO zelf ook de N82 proberen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
EWK schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:36:
[...]

offtopic:
De grote offtopic vraag is nu, welke telefoon heeft de GoT-telefoon goeroe DaannO zelf? En gaat DaannO zelf ook de N82 proberen?
offtopic:
Nokia 6300, Nokia 6500c, HTC P3600 en afhankelijk van hoe de toetsen van de N82 uitvallen misschien die ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Kan het toestel vanavond ophalen...
Zodra ik hem in mijn bezit heb laat ik mijn ervaringen aan jullie weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Ik wordt straks door de Belcompany gebeld zodra ze de N82 binnen krijgen. De verkoper gaf duidelijk aan dat hij ze zeker vandaag binnen krijgt.

Ik ben bnwd of ik vandaag er nog mee kan spelen :P

Ik twijfel alleen nog over een vodafone 27.50 abo of een Orange 25 abo. Op dit moment heb ik Orange Simonly 25. Qua totale kosten maakt het niet veel uit welke van de 2. Enige voordeel is dat bij Orange alles uit 1 bundel zit en onbeperkt houdbaar en na 6 maanden gratis upgraden/downgraden.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Cruzer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:08:
Enige voordeel is dat bij Orange alles uit 1 bundel zit en onbeperkt houdbaar en na 6 maanden gratis upgraden/downgraden.
Beteken dit dat je na 6 maanden naar een lager abonnement mag? Dus van een Orange 25 naar een orange 20? Hoe zit het met het bereik van Orange en de kwaliteit van de diensten, ik ben alleen KPN en Vodafone gewend.

Ik vind de n82 trouwens behoorlijk duur (zeker bij BC), een tijdje terug stond op gsmbestellen.nl veel betere aanbiedingen :(

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem!!!! niet!

:+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even, off-topic...... Ik heb mijn N82 net bij Belcompany (hilversum) gehaald!!! :) Er zit trouwens gewoon een 2gig in het paket. De grote toets in het midden is effe wennen, deze gaat zeer soepel! Voor de rest is het een zeer mooi toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Xander84 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:22:
[...]

Beteken dit dat je na 6 maanden naar een lager abonnement mag? Dus van een Orange 25 naar een orange 20? Hoe zit het met het bereik van Orange en de kwaliteit van de diensten, ik ben alleen KPN en Vodafone gewend.

Ik vind de n82 trouwens behoorlijk duur (zeker bij BC), een tijdje terug stond op gsmbestellen.nl veel betere aanbiedingen :(
Hoe bedoel je betere aanbiedingen icm Orange? Dat klopt dan, maar helaas is dat alleen bij nwe abo's.

Bij Orange kan je idd kostenloos na 6 maanden van Orange25 naar Orange 20 downgraden. Echter zoals je weet gaat is Orange nu onderdeel van T-mobile dus of het allemaal zo blijft? Schijnt dat per 1 april merknaam Orange stopt..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:39:
Even, off-topic...... Ik heb mijn N82 net bij Belcompany (hilversum) gehaald!!! :) Er zit trouwens gewoon een 2gig in het paket. De grote toets in het midden is effe wennen, deze gaat zeer soepel! Voor de rest is het een zeer mooi toestel!!
Gefeliciteerd man!!

En hoe bevalt die verder qua formaat/afmeting en kleur/design?

Ik hoop dat de BC mij nog belt voor 18.00 uur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
31 December 2007 deze telefoon besteld bij Rose. Helaas moest ik even wachten op mijn PayPal account. Deze moest namelijk nog geactiveerdworden met mijn bank.

Gisteren heb ik hem dan eindelijk kunnen betalen en vandaag kreeg ik een mail van rose dat hij deze heeft opgestuurd. Ik verwacht hem volgende week maandag of later binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruzer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:47:
[...]

Gefeliciteerd man!!

En hoe bevalt die verder qua formaat/afmeting en kleur/design?

Ik hoop dat de BC mij nog belt voor 18.00 uur _/-\o_
Qua formaat vind ik hem perfect (maar dat is ieder voor zich ;) ) De kleur is echt geweldig,ook de achterkant is zeer mooi. Wat me meteen opgevallen is, dat is het gewicht. Ik had hem zwaarder verwacht!! Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, daarvoor moet ik even meer spelen met het toestel. Maar tot nu toe vind ik hem _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:39:
Hadden ze er nog meer daar? ik heb morgen pas tijd om heen te gaan :(

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mijn n82 15 minuten geleden binnen gehad via Ebay bij verkoper rose huppelepup. Geen extra invoerrechten etc hoeven betalen! Dus maar 400 kwijt los :D Alles is goed verlopen, in principe is die in drie werkdagen binnen, maar het probleem is alleen dat ik hem had bestelt voor de feestdagen.

Ik moet alleen een verloop stekkertje op de kop zien te tikken, want deze past niet in onze stopcontacten dus ik moet nog even geduld hebben alvorens ik wil spelen!!!

Vanavond zal ik foto's en filmpjes uploaden :)

[ Voor 23% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-01-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
PacinoAllstars schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:51:
Mijn n82 15 minuten geleden binnen gehad via Ebay bij verkoper rose huppelepup. Geen extra invoerrechten etc hoeven betalen! Dus maar 400 kwijt los :D
Fedex stuurt de rekening altijd achteraf, kan een paar weken duren dus nog niet te vroeg juichen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ PacinoAllstars & stef07 :

Hebben jullie een Titanium of Titanium White?
Want mij lijkt die Titanium mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
StrayDog schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Fedex stuurt de rekening altijd achteraf, kan een paar weken duren dus nog niet te vroeg juichen ;)
Agh had hem ook nog als gift etc laten versturen en volgens die fedex site is dat percentage echt laag, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepShadow schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:32:
[...]

Hadden ze er nog meer daar? ik heb morgen pas tijd om heen te gaan :(
Naar mij weten hadden ze er 2 binnen gekregen. En Belcompany Muiden had er 4 binnen, deze hebben vanavond ook koopavond dus...................... RENNEN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
PacinoAllstars schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:03:
[...]

Agh had hem ook nog als gift etc laten versturen en volgens die fedex site is dat percentage echt laag, maar we zullen zien.
Meld het dan ook nog even in dit topic als je wilt over een paar weken, is misschien handig voor mensen die ook daar zouden willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mailtje gekregen van gsmtrack dat de bestelling verstuurd is. Hopen dat hij morgen nog bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zojuist de telefoon even in handen gehad, vanochtend hadden ze er 2 binnegekregen bij de BC Haren. Opzich een mooi toestel, enige nadeel is dat die toch wel iets aan de grote kant is maar ik denk dat daar wel mee te leven is. Ook de kleine toetsjes vallen mee, is nog prima te bedienen en sms ed. Ik denk dat ik wel een jaartje met dit toestel vooruit kan, misschien zometeen eens even bestellen bij gsmbestellen.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
net gebeld door BC dus ga ik hem nu ff ophalen.

formaat is volgens mij even groot als de n73 op paar mm na dus ik ben bnwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:25:
[...]

Nope... Kiekt u maar:

T-Mobile Flex 45 2 jaar 24 maanden € 5,00 korting
Actie geldig t/m 31 januari 2008.
Contracten dienen ook uiterlijk op 31 januari 2008 bij ons binnen te zijn.

Extra info:
* géén aansluitkosten
* 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten

Vers van de site.
@ doodpixeltje..

Heb jij al gemaild naar bestelmaar.nl of deze aanbieding klopt???
Dus en 24 maanden 5 euro korting + 12 maanden 50% korting?? (of is het niet BEIDE?)

Want dan zou ik deze graag willen bestellen:

http://www.bestelmaar.nl/...g7.html?M5ABRelArt=nn82ti

12 maanden 10 euro, 12 maanden 20 euro = 360 euro + 233 voor het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Laatst online: 13-09 21:32
Zo, ook een N82 besteld bij gsmbestellen.nl
Krijg bijna 200 euries korting bij verlengen van KPN abbo... mooi meegenomen natuurlijk :)
Ben benieuwd wanneer hij uitgeleverd wordt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Zojuist een vastgehouden bij de Belcompany. Ik ben er niet bepaald kapot van. Ik vind hem echt niet mooi, het lijkt een goedkoop stuk speelgoed door dat glimmende plastic. Ook voelen de knopjes vervelend aan: de numerieke toetsen zijn hard en klein, en de overige zijn te veel met de telefoon verweven waardoor je niet blind kan drukken..
Een andere voorkant zou voor mij het verschil hebben gemaakt. Nu kijk ik toch even verder (helaas, want de specs zijn uitstekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tbenschop2..........
ben toch wel heel benieuwd wat er nog meer op je verlanglijstje staat.
Want ik ben bang dat ik het glimmende plastic ook niks vind.
De N81...HTC Cruise...P1?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Kan iemand mij hier uitleggen wat dit topic te maken heeft de nokia n82? Ik lees alleen vragen over levertijden en abonnementen 8)7

Voor de liefhebbers, heb de mijne nu 1 dag, geen problemen, vroeg me alleen af wat het beste is met betrekking tot opladen van de batterij? Lees hier veel verschilende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
tbenschop2 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:49:
Zojuist een vastgehouden bij de Belcompany. Ik ben er niet bepaald kapot van. Ik vind hem echt niet mooi, het lijkt een goedkoop stuk speelgoed door dat glimmende plastic. Ook voelen de knopjes vervelend aan: de numerieke toetsen zijn hard en klein, en de overige zijn te veel met de telefoon verweven waardoor je niet blind kan drukken..
Een andere voorkant zou voor mij het verschil hebben gemaakt. Nu kijk ik toch even verder (helaas, want de specs zijn uitstekend).
Nee voor het uiterlijk moet je hem ook echt niet kopen.
Hij ziet er gewoon ronduit goedkoop en lelijk uit (ik vond hem in het echt zelfs lelijker dan op foto's), ook de D-pad voelt niet erg degelijk aan.
Qua specificaties kan er op dit moment wel niks tegen op.

[ Voor 3% gewijzigd door StrayDog op 04-01-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-08-2019
yeeeeeehaaaaaaaaaaaa ik heb 'm, ik heb 'm vanmiddag gehaald bij de BC. Ik moet zeggen dat het toestel wel voldoet aan al mijn verwachtingen...

ik ben blij!

snelle fix met GPS thuis... foto's zijn mooi... xenon flash had ik toch net iets meer van verwacht maar ik ben er tevreden mee... net ook even aan de tv aangesloten... heel cool... podcast functie helemaal ideaal natuurlijk... ik merk toch een klein verschil ten opzichte van de N73 die speelt het muziek IMHO toch net iets harder lijkt me... NGAGE optie is ook helemaal toppie! 3 maanden lekker genieten van de gratis nokia maps en kaart (gesproken navigatie)

kortom geen verkeerde keus.... :)

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 580 euries afgeteld bij bij Belcompany Bijenkorf Amsterdam, die claimen voor 2 weken het alleenrecht in winkels te hebben), toch ff slikken als je dit moet neerleggen voor zo'n klein apparaatje.

Vind hem wel mooi en tot tegenstelling van hierboven niet een plastic look hebben.
Huge screen voor mij, maar goed ben ook een 6233 gewend. Wat een upgrade naar de s60, echt zoveel beter dan die ouwe van mij.
Wat een webbrowser!(tuurlijk mis wat inches screen, maar ok ), de mogelijkheden zijn helemaal uitgebuit. Ben ook blij met de mogelijkheden (favorites) van de musicplayer.
Camara, wat een serieuze kwaliteit. -Knopjes vind ik ook klein, maar heb er bij gebruik geen last van.
Wel 1 van de klachten meegemaakt die ik in een review las. Bij aansluiten koptelefoon, begon mij N82 te rebooten. Tja..

Vind het echt geweldig speelgoed, maar goed ook, want voel me toch een beetje quilty, om 580 euros te betalen omdat ik hem zonodig vandaag moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Vraag aan de mensen die de n82 uit singapore voorzien hebben van europese firmware.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb de cd rom geinstalleerd met nokia softwarew updater en tracht hem te updaten, maar hij zegt dat mijn toestel niet ondersteund wordt :S

Kan iemand een hint in de goede richting geven hoe je europese firmware op een n82 zet die komt uit buitend europa.

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-01-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met NNS de productcode aanpassen naar Euro1 of Euro2 code (Ik heb Euro2 gebruikt en ging perfect).
Daarna je firmware upgraden met de Nokia updater. (De nieuwste gedownload van de Nokia site!)
Klaar :D

Misschien dat ik morgen even een hele guide maak met detailleerdere uitleg en alle downloadlinks etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:28:
Kan iemand mij hier uitleggen wat dit topic te maken heeft de nokia n82? Ik lees alleen vragen over levertijden en abonnementen 8)7

Voor de liefhebbers, heb de mijne nu 1 dag, geen problemen, vroeg me alleen af wat het beste is met betrekking tot opladen van de batterij? Lees hier veel verschilende verhalen over.
Opladen maakt volgens mij niet zo veel meer uit, met deze batterijen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Nou eindelijk na weken wachten heb ik hem vandaag gekocht bij de belcompany.

1e indruk geweldig na velen reviews gelezen te hebben filmpjes op youtube gezien te hebben. Ik vind het een supermooi ding! Ik had hiervoor een 6111 dit is ook mijn 1e ervaring met een S60 en na lange tijd weer een candybar gsm ipv een slider.

Ik maakte mij eerst zorgen over het formaat. En ik schrok al toen ik hem al zag bij de Belcompany ook de verkoper pakte zijn eigen N81 en begon te lachen wat is die groot zeg die N82. Toen keek hij goed en zag het het grote verschil 5MP Xenon en GPS :)

Maar het doordat de telefoon goed dun is en erg licht valt de lengte reuze mee! Hij oogt meer optisch lang doordat die toesten ver onderin geplaatst zijn.

Ik vind die rare Gallerij toets nu al irritant ik vergis me nu als ik iets moet wissen dat ik die rare toets indruk. Maar het zal wel aan mij liggen dat ik die toets daar niet gewend ben. Evenals de kleine toetsen.

Via Bluetooth had ik al mijn contactpersonen direct zonder pcsuite uit mijn 6111 gehaald in mijn N82

De kleur vind ik ook veel mooier in het echt dan al die live foto's. Vingerafdrukken vallen denk ik wel er zitten namelijk overal van die beschermstickers op die laat ik voorlopig ook lekker zitten.

GPS werkt prima de 1e fix duurt wel aantal minuten dus heb geduld daarna binnen 10 sec zelfs midden in de woonkamer heb ik goede fix.

De geluidskwaliteit voor telefoongesprekken vind ik erg goed zeker als ik het vergelijk met mijn 6111. De persoon aan de andere kant klinkt warm stemgeluid ipv hol of gekraak etc en ook lekker luid mag van mij nog wel iets luider maar alles beter dan mijn 6111.

Geluidskwaliteit muziek tja ik kan het met nergens vergelijken dus ik vind alles al top het nummer van Moby zit er standaard op en vond ik best hard klinken. Je moet wel je telefoon horizontaal houden dat die 2 speakers vrij zijn van vingers etc.

Over de batterij las ik het volgende:

Als u de nieuwe batterij voor de eerste keer gebruikt
of als u de batterij langere tijd niet hebt gebruikt, is
het mogelijk dat u de lader moet aansluiten,
ontkoppelen en vervolgens opnieuw moet
aansluiten om het opladen te starten.

Wat mij opviel dat de batterij helemaal vol geladen was. De zegeling was er niet afgehaald dat had ik zelf gedaan met een mesje. En de 2gb zat al in de telefoon.

Overigens weet iemand of het mogelijk is die rechterselectie toets die nu standaard op Kaart staat om die te wijzigen in toestenblokkeren of is er een andere mogelijkheid om met 1 sneltoets de toetsen te blokkeren? Op de 6111 deed ik dat simpel met cursor naar boven te doen maar dat is bij de N82 niet het geval.

WIFI ga ik zo ff proberen. Ik liep zojuist rond mijn huis en hij scande al 15 WLAN gebruikers waarvan 1 niet beveiligd :)

Ik ga morgen naar Antwerpen ff de GPS beetje testen wat foto's maken en de batt testen. Als jullie vragen hebben of antwoord op mijn vraag hebben dan lees ik het wel.

Maar nogmaals ik vind het een geweldig apparaat!!

Voor degene die moeten wachten... succes maar het wachten wordt je beloond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Overigens wordt de Nokia N82 White over 2 á 3 weken in de winkels verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
DaannO schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:19:
Overigens wordt de Nokia N82 White over 2 á 3 weken in de winkels verwacht :)
Okee! En gewoon voor dezelfde prijs?

Is er trouwens ook al iets bekend over de nokia N82 black?

( http://www.mobilecityonli...etail.asp?productid=23007 )

@ Cruzer:

Super vet man! Welk abbonoment heb je uiteindelijk nog gekozen, voor welke prijs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Jep gewoon voor de zelfde prijs idd. Over de zwarte is nog niets bekend verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu een dag in huis.. en wat is ie fijn hoor mensen. Het is de meest fijne telefoon ooit. Behoorlijk snel, sneller dan die suffe 95 in ieder geval. Verder bevalt het ding. Eén nadeel vind ik dan wel weer het gepruts met het schuifklepje voor de camera. Dat kan bewegen en kan dus kapot. Ook de reden dat ik de N95 niet wil, er kan teveel bewegen.

Verder werkt het perfect, ook wifi... (vergeet niet je MAC-filter even aan te passen.. duurde even voordat ik hier zelf aan dacht.. ;) )

Cameraatje perfect, fliters werkt ook wel okay, maar toch is het verschil met een gewone canon ofzo wel te zien hoor...

Heb hem besteld bij centralpoint, voor iets van 560,- ofzo.. geld teveel ? Nee hoor, dan had ik geen Neukia gekocht.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Toestel ook binnen. Ziet er prima uit. Net als Cruzer even wenen aan de knopjes :9
Iemand een idee hoe ik het makkelijkst alle contacten vanuit een Nokia N73 over kan zetten naar de N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
Is het mogelijk om de N82 op te laden via een usb kabel als hij aan de pc is aangesloten? of moet je hem telkens apart met de lader opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:45:
Met NNS de productcode aanpassen naar Euro1 of Euro2 code (Ik heb Euro2 gebruikt en ging perfect).
Daarna je firmware upgraden met de Nokia updater. (De nieuwste gedownload van de Nokia site!)

Misschien dat ik morgen even een hele guide maak met detailleerdere uitleg en alle downloadlinks etc.
Check wel ff eerst de GoT policy. Ik denk dat het posten over het "patchen" van het toestel op deze manier tegen de regels is.

Tip PacinoAllstars: gebruik Google en kijk op bijvoorbeeld Howard Forums. Je zult dan vrij snel antwoord op je vragen vinden.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Johantjuuh schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:16:
[...]

@ doodpixeltje..

Heb jij al gemaild naar bestelmaar.nl of deze aanbieding klopt???
Dus en 24 maanden 5 euro korting + 12 maanden 50% korting?? (of is het niet BEIDE?)

Want dan zou ik deze graag willen bestellen:

http://www.bestelmaar.nl/...g7.html?M5ABRelArt=nn82ti

12 maanden 10 euro, 12 maanden 20 euro = 360 euro + 233 voor het toestel!
Das inderdaad heel apart? Lijkt me sterk dat het beide is??
Yorick81 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:28:

Ja prima toch?! Nu die beschikbaar is gaat het er toch om om hem zo voordelig mogelijk te krijgen? Ik vind het prima dat iedereen hier even deelt waar, in combinatie met welk abonnement en voor welke prijs de n82 gekocht heeft.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Laatst online: 12-06 21:58
op herhaling:

Zou iemand die de originele nederlandse versie reeds heeft hier even zijn product code kunnen plaatsen?
Deze staat achter de batterij, achter de tekst code:.
Ook de firmware versie is interessant, dit kun je opvragen d.m.v. : *#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Cruzer
Je krijgt hem al snel op blokkering door eerst op de linker selectie-toets en daarna gelijk op het * te drukken.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toineneman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:46:
op herhaling:

Zou iemand die de originele nederlandse versie reeds heeft hier even zijn product code kunnen plaatsen?
Deze staat achter de batterij, achter de tekst code:.
Ook de firmware versie is interessant, dit kun je opvragen d.m.v. : *#0000#
De versie van nu is:
V10.0.046
24-10-07
RM-313
Nokia N82 (02.01)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
@Johantjuuh

Ja Orange 30 1e 6 maanden 50% korting toestel voor 159 maar kreeg nog korting van 25 euro omdat ik nog een kortingsbon had van ons winkelcentrum hier in Dordrecht.

Echter ik moest wel mijn huidige orange opzeggen en pas over 3 maanden gaat mijn nwe contract in. Ik moet dan nummerbehoud aanvragen en dan wordt mijn nwe nummer overgezet anders kreeg ik geen 6 maanden korting.

Nieuwe vodafone klanten krijgen overigens niet gelijk het toestel mee pas na 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Lapoor schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:28:
Is het mogelijk om de N82 op te laden via een usb kabel als hij aan de pc is aangesloten? of moet je hem telkens apart met de lader opladen.
Volgens reviews kun je hem alleen opladen met de lader, en (helaas) niet via USB.
Toestel ook binnen. Ziet er prima uit. Net als Cruzer even wenen aan de knopjes :9
Iemand een idee hoe ik het makkelijkst alle contacten vanuit een Nokia N73 over kan zetten naar de N82?
Met de Nokia PC Suite. Een backup maken en dan weer terugzetten op de N82. Het voordeel: Berichten en andere opgeslagen data kunnen ook worden overgezet.
Mocht je niet niet willen, dan gewoon via de SIM, de contacten copieren naar de SIM en dan de contacten weer ophalen van de SIM in de N82.

[ Voor 43% gewijzigd door The Wizard op 04-01-2008 23:20 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-01-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Na heftig spelen, 30 min bellen, veel WIFI/Bluetooth programma's installeren en muziek streamen via mijn PC naar mijn N82 via windows media player en GPS is mijn N82 er mee opgehouden!

Dus hij gaat nu de lader in. De batterij komt pas tot zijn recht na x aantal keren volledig ontladen en volledig opgeladen te zijn. Dan werkt die pas optimaal volgens de Handleiding, dit is overigens voor Nokia batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Cruzer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:18:
Na heftig spelen, 30 min bellen, veel WIFI/Bluetooth programma's installeren en muziek streamen via mijn PC naar mijn N82 via windows media player en GPS is mijn N82 er mee opgehouden!

Dus hij gaat nu de lader in. De batterij komt pas tot zijn recht na x aantal keren volledig ontladen en volledig opgeladen te zijn. Dan werkt die pas optimaal volgens de Handleiding, dit is overigens voor Nokia batterijen.
Dit geldt voor alle batterijen die Lithium-ion/Polymeer zijn. Overigens stond ergens op een site (weet niet meer welke) dat de telefoon elke keer (avond) aan de lading gooien het beste is voor de accu. De lithium batterijen hebben geen last van het memory effect.

Maar voor de eerste keren is het wel raadzaam om inderdaad beter om eerst goed opladen en ontladen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
@ Cruzer
""Overigens weet iemand of het mogelijk is die rechterselectie toets die nu standaard op Kaart staat om die te wijzigen in toestenblokkeren of is er een andere mogelijkheid om met 1 sneltoets de toetsen te blokkeren? Op de 6111 deed ik dat simpel met cursor naar boven te doen maar dat is bij de N82 niet het geval.""

-> Ga naar Instrumenten-Instellingen-Algemeen-Persoonlijk-Standby Modus-Snelkoppelingen om dit te wijzigen.

*Communicatie gaat middels het forum. Wil je dingen bespreken die hier niet toegestaan, dan kunnen wij natuurlijk je niet verbieden om direct contact met iemand op te nemen middels mail. Géén mail-request hier op het forum.

[ Voor 23% gewijzigd door Ginz op 05-01-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:45:

Doe dat nou maar gewoon niet. Jouw uitleg is genoeg.

Met dat programma kan je dingen die wij hier niet toestaan. Voor meer informatie is het misschien verstandig om eventjes onze [PSGG] Policy door te nemen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Cruzer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:18:

Waarschijnlijk vind je de volgende site wel interessant

www.batteryuniversity.com

Daar staat bijvoorbeeld dat het ontladen van een Li-ion en Li-polymer niet goed voor de accu is. Die accu's zijn vanaf het begin gelijk maximaal. Pas na een lange periode van gebruik kan je die accu's wel eens een keer geheel ontladen, zodat ze 'gereset' worden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ME telefoon werkt perfect, maar ik heb 2 grote problemen. Ik kan met mijn tmobile flex 45 en pocket internet totaal niet smsen of mmsen. Instellingen staan goed (telefoon zelf gevonden en voor de zekerheid nagelopen aan hand van tmobile site). Hij verstuurt echter mijn berichten maar niet bellen kan ik wel.

Ik kan wel berichten ontvangen dus, maar niet versturen :S

Zou dit komen, doordat ik vandaag ben overgestapt van prepaid tmobile naar abbo tmobile?

Ik kan wel smsen als ik mijn simkaart in een andere oudere telefoon doet. Alleen in mijn n82 werkt het niet :S Internetten via wifi of via tmobile werkt wel.

EDIT

Opgelost eerst andere simkaart erin gedaan van kpn en die ingesteld en vervolgens mijn eigen erin , toen pakte hij instellingen wel _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-01-2008 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik zit uit verveling (om 4 uur snacht's?! :p) dit topic nog maar eens na te lezen, en bleef even kijken bij de link naar de webshop die de zwarte N82 zou verkopen:
Cruzer schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:11:
Ik twijfelde eerst nog over de kleur want er zijn 3 kleuren wit, zwart of titanium. Echter in het wit is die nergens in de wereld gespot alleen 1 vage standaard foto. Echter de N82 komt ook OFFICIEEL uit in het zwart?? Zie hier
Ik keek naar het plaatje, zette het in paint, blijkt het gewoon precies het negatief te zijn van de gewone N82 titanium kleur te zijn. Beetje jammer!! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://jeroen.bakenonline.nl/jeroen/map/n82_fake.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
Ik heb 'm nu bij bestelmaar.nl besteld.

1 jaar; t-mobile flex 25, 3 maanden 50% korting, toestel 250, verzendkostne 12,95.

9 x 25 + 3 x 12,50 + 250 + 12,95 = 525,54

Ongeveer wel de beste aanbieding van dit moment! (In NL i.c.m. abonnement)

Ik hoop dat het toestel ook aan mijn verwachtingen voldoet. Navigatie is voor mij heel belangrijk. Zodra ik de eerste bocht maak na mijn huis verdwaal ik! Vandaag gaat het contract op de post en ik zal laten weten hoe spoedig alles verloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
@ Flenkovic!!!

Super vet man. Ik zit namelijk ook al heel de tijd te tijken voor die flex25 abbonomenten. Overal was hij rond de 300 euro (302 bij gsmbestellen), maar nu dus 250 bij bestelmaar.nl

Heb je al reactie gehad van bestelmaar?

Want ik had eigenlijk ook wel interesse in h tflex25 2 jarig abbonoment!

Want volgens mij staat daar een foutje, hij kost dan maar 154 euro.
Ook heb je 24 maanden 5 euro korting, en staat er bij de aanbieding zelf OOK nog: eerste 12 maanden 50% korting.

Dit zou dus betekenen: 12* 10 + 12*20 + 159.

Heb naar ze gemaild, maar nog steeds geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICE74
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-08-2019
Grrrrrrrrrrr.... vandaag mijn toestel omgeruild... kreeg alleen maar vastlopers..... hoop dat deze wel okay is... is nu aan het opladen.....

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net binnengekregen van gsmtrack, er zit gelukkig gewoon een 2gig micro sd kaartje bij.
Zit overigens wel een duitse handleiding bij :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
hier een reactie vanaf de n82 nog geen bugs of vastlopers waargenomen... Zodra dit wel zo is dan post ik dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:13:
[...]

De versie van nu is:
V10.0.046
24-10-07
RM-313
Nokia N82 (02.01)
Bijna hetzelfde hier:

V10.0.046
24-10-07
RM-313
Nokia N82 (10.01)

Weet iemand wat de (10.01) inhoud?

[ Voor 3% gewijzigd door Yorick81 op 05-01-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mijn simkaart is al een jaar of 4/5 oud, is het dan beter om hem om te ruilen voor een zogenoemde usim kaart, ik zag dat mijn telefoon dit ondersteund. Verstrekt t-mobile usim kaarten en heeft dat nut voor de n82?

[ Voor 16% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
@PacinoAllstars
Nee heeft geen nut, tenzij je problemen ondervindt met je Sim. T-Mobile heeft ook geen aparte Usim's. Umts is standaard te gebruiken bij elk abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik heb hier nu op ebay een goede aanbieding gezien, uit de UK.

Als je hem echt goedkoop wilt hebben, moet je hem via die ROSE kopen, (363 + 15) = 378 euro. Maar dan heb je dus wel een kleine kans op invoerrechten en een aziatische versie.

De UK version is toch EXACT hetzelfde als de Nederlandse??? (en ook gewoon de NL taal?)

Dan is dit misschien wat:

http://cgi.ebay.nl/NOKIA-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

415 inclusief verzenden. Iemand al besteld? Is dit wel een echte UK version n82??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Frenkovic schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:20:

1 jaar; t-mobile flex 25, 3 maanden 50% korting, toestel 250, verzendkostne 12,95.

Ik hoop dat het toestel ook aan mijn verwachtingen voldoet. Navigatie is voor mij heel belangrijk. Zodra ik de eerste bocht maak na mijn huis verdwaal ik! Vandaag gaat het contract op de post en ik zal laten weten hoe spoedig alles verloopt!
Dat is inderdaad een mooi abonnement, misschien dat ik toch de overstap naar t-mobile eens ga wagen. Beginnen met een 1 jarig abonnement dan maar. Hoe zat het nou eigenlijk bij bestelmaar.nl, zit daar nu inderdaad een 512 ipv een 2gb geheugenkaard bij?
Johantjuuh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:45:

Want volgens mij staat daar een foutje, hij kost dan maar 154 euro.
Ook heb je 24 maanden 5 euro korting, en staat er bij de aanbieding zelf OOK nog: eerste 12 maanden 50% korting.

Dit zou dus betekenen: 12* 10 + 12*20 + 159.

Heb naar ze gemaild, maar nog steeds geen antwoord...
Ik denk dat het een foutje is. Ik heb het zelfde abonnement bij gsmbestellen.nl opgezocht en daar krijg je alleen 24 maanden 5 euro korting en niet ook nog eens 12 maanden 50% korting (http://www.gsmbestellen.n...f_id=&groupid=1501&p=3500)

Als het echter geen foutje is dan is het echt een goede aanbieding.

[ Voor 86% gewijzigd door Xander84 op 05-01-2008 13:43 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik word helemaal gestoord, ik krijg mijn MMS maar niet werkend. Me n82 heeft al de instellingen automatisch ingesteld en ik kan dus makkelijk gprs verbinding krijgen, smsen en bellen en internetten i.c.m. mijn flex 45 en PIT abonnement. Maar mms ontvangen werkt niet goed, er staat dan dat ik naar de t-mobile site moet gaan om hem te bekijken en ik kan ook geen MMS versturen, er staat maar verzenden mislukt. Heb de instellingen via t-mobile site nog nagelopen, maar geen fout kunnen vinden :'(

Iemand anders hetzelfde probleem? (MMS instellingen naar toestel laten sturen heeft trouwens geen nut, omdat de n82 nog niet op site staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Xander84 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:26:
[...]

Dat is inderdaad een mooi abonnement, misschien dat ik toch de overstap naar t-mobile eens ga wagen. Beginnen met een 1 jarig abonnement dan maar. Hoe zat het nou eigenlijk bij bestelmaar.nl, zit daar nu inderdaad een 512 ipv een 2gb geheugenkaard bij?
Inderdaad perfecte aanbieding!

Er zit gewoon 2GB bij hoor. Staat in de titel zelf:
Nokia N82 2GB Titanium (verwacht: januari) + T-Mobile Flex 25 1 jaar.

De 2 jarige is ook zeer aantrekkelijk. Maar zou die kloppen? (omdat je EN 24 maanden 5 euro korting krijgt en 12 maanden 50% korting?!)

Zijn er trouwens nog mensen die bij bestelmaar.nl hebben besteld?? (ervaringen? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

laat dan de instellingen voor een N95 sturen, zijn precies hetzelfde namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Sick Nick schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:45:
laat dan de instellingen voor een N95 sturen, zijn precies hetzelfde namelijk :)
Tja, dat had ik ook geprobeerd, maar ik ontvang niks :S

Ok, ook geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde ik ga wel een nieuwe simkaart halen, deze komt al uit 2003/2004 toen de 6600 net uit was.

[ Voor 21% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-01-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 dag in bezit: top telefoon. gps is echt cool, en werkt easy.

Waar ik echt geirriteerd van wordt(en een paar andere zo te lezen ook) is het 'terug/ afsluiten' knopje. Een knop die je continue gebruikt, zit klein verstopt boven een uitpuilend knopje die je amper gebruikt. In mijn ogen ongelofelijk knullig van Nokia.

PROBLEEM: bij het insteken van mijn koptelefoon gisteren, ging mijn n82 spontaan rebooten. Vandaag pakte ik mijn n82, gaf deze een blauw vastgelopen scherm aan. Uit/aan knopte werkte niet. Ik batterij eruit en Hup hij deed het weer. Ik ga het ff afwachten wat hij nog meer gaat doen (blijven computers toch), of moet ik dit niet accepteren en terug naar de winkel gaan. (wat iemand hierboven ook heeft gedaan)? Iemand een tip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Vandaag bij T for Telecom in Utrecht geweest, daar hebben ze er vanochtend 4 binnen gehad. Is wel zo'n beetje de enige winkel die m uberhaupt al binnen heeft. Schrok wel een beetje van de losse verkoopprijs 609,95... 8)7

Zelfs met een abbo van 60 euro in de maand moest ik met 1 jaar nog 220 bijbetalen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:20:

Wat voor toestel krijg je bij deze abonnement? Hier bedoel ik mee: zal er een t-mobile logo op het toestel zitten? En is deze dan gesimlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:44:
[...]

Zijn er trouwens nog mensen die bij bestelmaar.nl hebben besteld?? (ervaringen? :) )
Heb 2 jaar geleden abo genomen via bestelmaar. Geen enkel probleem.
Vorig jaar abo genomen bij studentmobiel (was goedkoper dan bestelmaar) en dit jaar weer bij bestelmaar denk ik. Ik heb nog nix gehoord van de aanbieding die ze hebben mbt. de 12 mnd 50% korting.

Moest vanmiddag wel lachen. Kwam bij de PhoneHouse vandaan en daar wisten ze voet bij stuk te houden dat de N82 pas in maart uit kwam in NL. 2 winkels naast hun, lag hij gewoon in de vitrine bij Belcompany. Mooi ding in het echt...! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even wezen kijken bij de Belcompany in Drachten. Ik zit zelf erg te twijfelen tussen dit toestel en de HTC tytn ll. De navigatie op de htc is beter en duidelijker, maar de camera van de n82 schijnt zeer goed te zijn en juist bij HTC heel slecht. Hoop volgende week toch een goede beslissing te kunnen nemen.

Iemand voorbeeld filmpjes van de navigatie? Ik heb al gelezen dat de fix wel redelijk snel is. Ik hoop dat iemand nog wat "live" voorbeelden heeft. Is de helderheid en groote van het scherm wel goed genoeg om de afbeeldingen duidelijk te zien? Ik wil de licentie namelijk niet verlengen om de "stemgidsen" te behouden na de trial periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Iemand al een goed werkende msn versie gevonden voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:12:
[...]

Heb 2 jaar geleden abo genomen via bestelmaar. Geen enkel probleem.
Vorig jaar abo genomen bij studentmobiel (was goedkoper dan bestelmaar) en dit jaar weer bij bestelmaar denk ik. Ik heb nog nix gehoord van de aanbieding die ze hebben mbt. de 12 mnd 50% korting.

Moest vanmiddag wel lachen. Kwam bij de PhoneHouse vandaan en daar wisten ze voet bij stuk te houden dat de N82 pas in maart uit kwam in NL. 2 winkels naast hun, lag hij gewoon in de vitrine bij Belcompany. Mooi ding in het echt...! :P
`

Aah ok!
Maar dus nog niks gehoord van die 2 jarige flex, met 5 euro + 12 maanden 50%....? (ik ook nog niet)

Laat het maar weten, dan ga ik hem misschien ook daarzo bestellen (incl flex 25..)

[ Voor 7% gewijzigd door Johantjuuh op 05-01-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor maandag waarschijnlijk meer...
Ik twijfel wel nog.
Bij bestelmaar 1 jarig abo kan ik niet kiezen voor PIT
Bij 2 jarig abo wel.

Waarom is dit...
2 jaar is gelijk zo lang en is dat PIT wel alles dan?... (snelheid wel verhoogd trouwens per 8 jan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:56:
[...]

Hoor maandag waarschijnlijk meer...
Ik twijfel wel nog.
Bij bestelmaar 1 jarig abo kan ik niet kiezen voor PIT
Bij 2 jarig abo wel.

Waarom is dit...
2 jaar is gelijk zo lang en is dat PIT wel alles dan?... (snelheid wel verhoogd trouwens per 8 jan)
Nee inderdaad, zag ik ook. Als je bij dat 2 jarig abbo die dus BEIDE kortingen krijgt, is die 2 jarig flex 25 een zeer goede aanbieding. Even afwachten dus.

(PS: zou ik je mail adres mogen? :)) (en ook van flenkovic? :))

[ Voor 19% gewijzigd door Johantjuuh op 05-01-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Net mijn Nokia 95 verkocht ben nu aan het twijvelen tussen:
de Nokia E51 of de Nokia N82.

wie kan me over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Ga je voor opties of het formaat? indien voor opties N82, indien voor het formaat, e51 (stuk dunner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Is jouw hotmail met een nul of een hoofdletter o als tweede letter?
Stuur ik je wel een mail.

Ik heb nog nergens noppes besteld. Ik twijfel nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:04:
[...]

offtopic:
Is jouw hotmail met een nul of een hoofdletter o als tweede letter?
Stuur ik je wel een mail.

Ik heb nog nergens noppes besteld. Ik twijfel nog.
Offtopic:
Met een nul :)

[ Voor 17% gewijzigd door Johantjuuh op 05-01-2008 19:16 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.