Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 202.037 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

FireStarter schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:01:
De n82 van m'n vriendin loopt weer continue vast :( , of vast, hij reageert de hele tijd niet. Een rondje beginscherm > berichten , beginscherm, afbeeldingen kunnen we niet in een minuut voor elkaar krijgen. Menutjes blijven half in beeld staan enz.

Worden er niet goed van, heb de telefoon net naar de laatste 11.0.xxx versie geupgrade in de hoop dat het is verholpen maar helaas!

Hebben jullie hier ook last van?

Lijkt net of het geheugenbeheer naar de klote is op die telefoon.

Lekker zo, bij SE heb je geen last van brakke menutjes.
Normaal gesproken moet het menu heel direct reageren. Maar ja het blijft natuurlijk wel een smartphone en die moet je net als je computer een beetje onderhouden anders wordt ie traag. Ook op letten waar je je zooi installeert, probeer het telefoon geheugen zo leeg mogelijk te laten. Misschien was het toch beter geweest dat je vriendin een eenvoudige, saaie, veel minder goeie dan Nokia, Sony Ericcson telefoon had gekocht >:) .

Maar om de n82 weer op snelheid te krijgen kun je dit proberen:
-Factory reset, normale *#7780# (alle standaard instellingen worden terug gezet) of uitgebreide *#7370# (de hele c: drive of wel interne geheugen wordt geformateerd).

-Geheugen kaartje formateren

-Compelete format van je telefoon door de volgende toetsen te gelijk in te drukken en in gedrukt te houden (telefoon moet wel uit staan) * + groene belknop + 3 + aan knop. Dit formateert alles en brengt je telefoon in zijn oorspronkelijke staat (de blokkeringscode is 12345 als je die niet gewijzigd hebt).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-O-C-U-Z schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:05:
[...]

Niet alle applicaties hoef je te signen. Daarnaast is het wel mogelijk om op symbiansigned een applicatie te laten signen. Ik heb hier zelf een kleine howto voor geschreven, al denk ik dat je er ook wel uit moet kunnen komen zonder howto.

http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/
tnx voor de info man.. leuke site trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:15:
[...]

tnx voor de info man.. leuke site trouwens :D
Thanks voor je compliment. Ik probeer er het beste van te maken. Hoop dat het signen is gelukt!

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je een programma wat je op je geheugenkaart heb geinstaleerd openen? kan het namelijk nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Normaal gesproken zal je er gewoon een icoontje bij moeten krijgen. Welke applicatie heb je geinstalleerd en heb je deze applicatie ook terug kunnen vinden tussen de geinstalleerde applicaties? Mogelijk dat iemand anders hier dezelfde applicatie heeft en kan vertellen wat en waar je iets zal moeten kunnen vinden.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is Windows Live Messenger direct te downloaden via de Download! functie in het menu. Ik heb het net getest en het werkt. Zie schermprints.

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/maxvandijk/Screenshot0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/maxvandijk/Screenshot0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Live Messenger stond er al een aantal dagen tussen. Zeker makkelijk dat ze dit op deze manier toegankelijk maken voor gebruikers. Moet eerlijk zeggen dat ik de Symbian versie van Windows Live echt goed vind werken.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:23:
Live Messenger stond er al een aantal dagen tussen. Zeker makkelijk dat ze dit op deze manier toegankelijk maken voor gebruikers. Moet eerlijk zeggen dat ik de Symbian versie van Windows Live echt goed vind werken.
Vreemd, ik had gisteren nog gekeken en toen stond ie er nog niet bij. Ik heb toen ook de lijst vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik weet niet hoe het kan, in ieder geval is het beschikbaar ;)

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Mijn automatische toetsenblokkering doet het ineens niet meer. Heel soms wel (na uit/aanzetten), dus ik denk dat er een programma in de weg zit die ik dit weekend heb geinstalleerd. Echter zie ik niks in de task manager draaien, maar weet wel dat er applicaties bij het opstarten actief worden (zoals connectoFON).
De applicatie die het waarschijnlijk om zeep heeft geholpen is WorldMate. Leuk programma voor weervoorspelling en tijdzones. Zaterdag avond begon hij uit zichzelf wel ineens te praten en het weer voor de volgende dag voor te lezen (in het engels) om 21:00. Dit staat standaard zo ingesteld. Ik weet dus dat hij op de achtergrond draait.

Weet iemand waar ik deze 'opstartfolder' kan vinden zodat ik dat programa eruit kan halen bij het booten? Verder zoek ik een betere taskmanager waar je ook kan zien dat die processen draaien. Ik heb wel een paar namen gezien zoals "handy taskman" en "best taskman". Iemand ervaring met deze en een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die op de zwarte n82 aan het wachten is:

Black Nokia N82 Shipping Within Weeks, Plus Press Photos

http://www.then82blog.com...hipping-within-weeks.html

http://www.nokia.com/press/n82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:21:

Dit toestel heeft gelijk de nieuwe firmware erin zitten dus ik denk dat wij (bezitters van de zilvere versie) er dan niet meer zo lang op hoeven te wachten.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GPS schijnt dus wel OK te zijn, maar een vraag die ik in mijn omgeving veel krijg is hoe de GPS van de N82 zich nu verhoudt tegenover de N95 en de N73 met losse module.
Iemand ervaringen met een der beide toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:30:
De GPS schijnt dus wel OK te zijn, maar een vraag die ik in mijn omgeving veel krijg is hoe de GPS van de N82 zich nu verhoudt tegenover de N95 en de N73 met losse module.
Iemand ervaringen met een der beide toestellen?
N95 is matig, van de N95-1 weet ik dat hij onderin zit, dus voor een goed ontvangst moet je het toetsenbord openschuiven, lijkt mij niet echt handig. N95-2 weet ik niet waar de GPS module zit.
Ken iemand met de N95-1 en ik heb de N82, ik had binnen wel makkelijk bereik 1 meter van het raam en hij moest hem bij het raam leggen. Mijn ervaring is dus dat de N82 veel beter is!
N73 t.o.v. een losse module is natuurlijk helemaal afhankelijk van de losse module, welke chipset hierin zit. Kan natuurlijk beter, gelijk of slechter zijn dan de N82.

Zelf vind ik de N82 ERG goed, je hebt gewoon binnen, als je niet te ver van het raam staat, bereik!
Fix is ook snel, helemaal met A-GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had zelf de n73 met de originele tom tom module, werkte als een trein. ik vond wel dat het soms even kon duren voordat hij een fix had, maar daarna was het perfect.

een vriend van me heeft die telefoon nu van me overgekocht en hij heeft er een andere gps module bij, een nog kleinere die aan je sleutelbos past, heeft ie bij gpsshop gehaald volgens mij. hij zei dat die snellere fix had dan die tom tom.

over m'n n82 weet ik het nog niet, heb er eigenlijk nog niet echt mee ge-gps't, kan route66 en tomtom nog niet signen :'(

weet idd wel van een vriend van me die die n95 heeft, dat ie altijd een losse module gebruikt ipv z'n ingebouwde, omdat die veel beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:14:
Vandaag is Windows Live Messenger direct te downloaden via de Download! functie in het menu. Ik heb het net getest en het werkt. Zie schermprints.

[afbeelding]

[afbeelding]
Is deze Live messenger gratis? Of moet je er weer voor dokken....... :|

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:55

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hoera! Eindelijk dit hele topic gelezen. Ik hou er namelijk niet van om vragen te stellen die al 10x gesteld zijn, dus eerst zitten lezen, maar dat is wel veel zeg :S....mensen mogen best wat meer ontopic blijven met posten.
Maar goed, ik heb dit toestel ook op het oog.

Zijn er mensen die op het universiteits netwerk kunnen komen met wifi, daar heb je certificaten enzo voor nodig en dus niet alleen een web key. In windows mobile is het wel te doen, maar in symbian heb ik geen ervaring hierin. Mensen die het gelukt zijn? (in groningen bij voorkeur, maar de meeste universiteiten hebben soortgelijke systemen).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nomad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:31:
Hoera! Eindelijk dit hele topic gelezen. Ik hou er namelijk niet van om vragen te stellen die al 10x gesteld zijn, dus eerst zitten lezen, maar dat is wel veel zeg :S....mensen mogen best wat meer ontopic blijven met posten.
Maar goed, ik heb dit toestel ook op het oog.

Zijn er mensen die op het universiteits netwerk kunnen komen met wifi, daar heb je certificaten enzo voor nodig en dus niet alleen een web key. In windows mobile is het wel te doen, maar in symbian heb ik geen ervaring hierin. Mensen die het gelukt zijn? (in groningen bij voorkeur, maar de meeste universiteiten hebben soortgelijke systemen).
Als je met je laptop in moet loggen met Secure W2, zoals onder andere in Groningen het geval is, dan heb je dus geen certificaat nodig, het programma SecureW2 zorgt er voor dat je kunt inloggen door een studentnummer en een wachtwoord in te voeren.

Ik liep hier ook al tegenaan met mijn N80, maar het werkt niet omdat TTLS (of een versie/variant hiervan) niet wordt ondersteunt, ik heb het precies geweten, maar nu niet meer.

(onder andere) om deze reden ben ik overgestapt naar Windows Mobile, aangezien je hierop SecureW2 kunt installeren. Nu gelukkige bezitter van een HTC Touch Cruize.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 11:12

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Na veelvuldig gelezen te hebben over het niet werkend krijgen van tomtom met de interne GPS module begin ik te twijfelen of ik dit toestel wel wil. Of zijn hier inmiddels al fixes voor?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

EWK schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Als je met je laptop in moet loggen met Secure W2, zoals onder andere in Groningen het geval is, dan heb je dus geen certificaat nodig, het programma SecureW2 zorgt er voor dat je kunt inloggen door een studentnummer en een wachtwoord in te voeren.

Ik liep hier ook al tegenaan met mijn N80, maar het werkt niet omdat TTLS (of een versie/variant hiervan) niet wordt ondersteunt, ik heb het precies geweten, maar nu niet meer.

(onder andere) om deze reden ben ik overgestapt naar Windows Mobile, aangezien je hierop SecureW2 kunt installeren. Nu gelukkige bezitter van een HTC Touch Cruize.
Je hebt helemaal gelijk, het gaat om secure W2 idd, niet om de certificaten.
Ik kon zo snel ook niet een werkend iets ervoor vinden op symbian. Het is ook niet heel belangrijk eigenlijk, honderden computers ter beschikking op zernike. Op 320x240 werken is sowieso niet alles en thuis heb ik ook wel wifi, maar mijn eigen monitor is 1680x1050, dan ga ik wederom niet werken op 320x240....
Waarom werken anderen eigenlijk op hen telefoon met wifi, wanneer is dat wel handig?
kromme schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:01:
Na veelvuldig gelezen te hebben over het niet werkend krijgen van tomtom met de interne GPS module begin ik te twijfelen of ik dit toestel wel wil. Of zijn hier inmiddels al fixes voor?
Heb de laatste 2 dagen dit hele topic door gelezen en niemand heeft gepost dat er een fix voor is.
Route66 werkt wel prima, een zeer soortgelijk programma.

[ Voor 16% gewijzigd door Nomad op 19-03-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb de laatste 2 dagen dit hele topic door gelezen en niemand heeft gepost dat er een fix voor is.
Route66 werkt wel prima, een zeer soortgelijk programma.
Waar had je die vandaan gehaald... ben ook op zoek naar Route66 voor de N82 namelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik naar nokia maps ga blijft mij gps posietie steets veranderen hij blijft soms heel even stil staan maar daarna staat die bijvoorbeeld weer aan de andere kant van de straat weet iemand hoe dat kan en hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
FuZZy04 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 03:15:
Ben zo net even bezig geweest met de "Download!" folder in het hoofdmenu. Kreeg m maar niet aan de praat, geeft steeds de melding: "Er is een fout opgetreden tijdens het bladeren". Iemand anders bij wie het ook voorkomt? Of zal het gewoon zijn omdat het nog een redelijk nieuw toestel is, dat er nog niks voor te krijgen is via deze folder?
Zou iemand hier misschien nog antwoord op kunnen geven? Want het gaat hierboven weer over de "Download!"-map, dus ik ben wel erg nieuwschierig! :)

Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

FuZZy04 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:24:
[...]

Zou iemand hier misschien nog antwoord op kunnen geven? Want het gaat hierboven weer over de "Download!"-map, dus ik ben wel erg nieuwschierig! :)

Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen, tnx!
Ik heb het opgelost door het gewoon 6x uit te voeren (paar keer geprobeerd) en gisteren avond heeft hij het wel correct geupdate. Lijkt dus eerder een instabiele server (of verbinding) van Nokia.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:36:
[...]

Waar had je die vandaan gehaald... ben ook op zoek naar Route66 voor de N82 namelijk! _/-\o_
kopen? genoeg shops die hem aanbieden hoor. bv http://www.pdashop.nl/specialinterest/1522/route-66.html

maar uit je reactie haal ik meer uit dat je hem 'illegaal' wilt vinden, dan kan ik je teleurstellen, want je moet route66 signen en dat is op dit moment onmogelijk als je geen certificaat hebt. En een certificaat kun je niet zomaar meer aanmaken.

Over de tomtom vraag, deze kan de interne GPS niet aan. Het is niet bekend of hier ooit een fix voor zal komen aangezien TomTom en Nokia elkaars concurenten zijn geworden (teleatlas vs navteq).
Er zijn geruchten dat TomTom het gewoon marketing technisch niet wilt gaan doen. Heeft natuurlijk niks te maken met techniek, want route66, sygic en garmin kunnen gewoon wel de interne GPS aan.

[ Voor 3% gewijzigd door elpino.rv op 19-03-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nomad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:10:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, het gaat om secure W2 idd, niet om de certificaten.
Ik kon zo snel ook niet een werkend iets ervoor vinden op symbian. Het is ook niet heel belangrijk eigenlijk, honderden computers ter beschikking op zernike. Op 320x240 werken is sowieso niet alles en thuis heb ik ook wel wifi, maar mijn eigen monitor is 1680x1050, dan ga ik wederom niet werken op 320x240....
Waarom werken anderen eigenlijk op hen telefoon met wifi, wanneer is dat wel handig?
Het is heel handig voor mail. Zelf heb ik een eigen domein, en heb ik bijvoorbeeld mobiel@domein.nl.
Hier laat ik alle nieuwe mailtjes op forwarden en een aantal mensen (slechts enkele ivm mogelijke spam) kennen dit mailadres.
Surfen kun je beter achter een >/= 17" doen . :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Tutti-frutti schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:46:
[...]

Ik heb het opgelost door het gewoon 6x uit te voeren (paar keer geprobeerd) en gisteren avond heeft hij het wel correct geupdate. Lijkt dus eerder een instabiele server (of verbinding) van Nokia.
Hm vaag, ik heb het al echt heel vaak geprobeerd. Ook vandaag weer te vaak, maar hij doet niks en geeft iedere keer een foutmelding. Is er echt geen andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Xander84 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:07:
[...]

Is deze Live messenger gratis? Of moet je er weer voor dokken....... :|
Ja deze applicatie is gratis
maar uit je reactie haal ik meer uit dat je hem 'illegaal' wilt vinden, dan kan ik je teleurstellen, want je moet route66 signen en dat is op dit moment onmogelijk als je geen certificaat hebt. En een certificaat kun je niet zomaar meer aanmaken.
Certificeren kan wel, certificeren is trouwens ook niet meer nodig met de nieuwe Route 66 8.0.
Je moet nu wel Opensigned gebruiken dat iets anders werkt dan de oude versie. Daarnaast dient de applicatie ook zo gemaakt zijn dat het door opensigned gesigned kan worden. Ik heb al eerder aangegeven dat ik een howto heb gemaakt betreft het signen van de applicatie welke je hier kan vinden: http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/

[ Voor 22% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 19-03-2008 19:26 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Oke, dus de laatste 2 dagen me suf gelezen over deze telefoon, reviews gelezen op mobile-review en gsmarena achtige sites en dus alles in dit topic gelezen. Ik helemaal enthousiast, dus vandaag naar de mediamarkt om dat ding eens in het echt te bekijken. Dat had ik eerder moeten doen. Wat is dit ding ongelovelijk lelijk, ik wist dat hij niet moedersmooiste zou zijn......maar dit doet gewoon zeer aan mijn ogen.
Goed, daar ging mijn ideale telefoon, maar de N95 vind ik wel mooi genoeg om te kopen. Ik weet grofweg de verschillen via dit topic, maar zijn er nog dingen die ik moet weten, behalve de xenon flitser vs lampje?
De N95 is algemeen wat trager ofzo, of alleen met foto's maken ? Ik zal specifieke vragen wel in het N95 topic stellen, maar jullie kennen de N95 beter dan de N95'ers de N82 kennen gok ik (omdat de N82 later kwam etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok.... over smaak valt dus duidelijk te twisten ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:24:

[...]

Certificeren kan wel, certificeren is trouwens ook niet meer nodig met de nieuwe Route 66 8.0.
Je moet nu wel Opensigned gebruiken dat iets anders werkt dan de oude versie. Daarnaast dient de applicatie ook zo gemaakt zijn dat het door opensigned gesigned kan worden. Ik heb al eerder aangegeven dat ik een howto heb gemaakt betreft het signen van de applicatie welke je hier kan vinden: http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/
je mag het van mij proberen, maar ik weet 100% zeker dat het je niet zal lukken. Ik weet dat symbiansigned een open-signed online heeft, maar deze is alleen bedoelt voor zelf ontwikkelde tools of tools die in de unprotected UID range vallen. Route66 valt zeker te weten in een protected UID waar jouw Email adres niet aan gekoppeld is, en je zal deze dus niet kunnen signen via die pagina.

Dat v8.0 niet meer gesigned hoefde te worden wist ik niet. Dat is wel goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
Ik heb sinds 2 dagen msn messenger op mijn nokia n82 staan, gedownload uit de catalogus. Het werkt allemaal perfect zowel met het internet via mijn draadloze router als via mobiel internet. Alleen als ik verbinding maak met mijn router en ik sluit daarna messenger af blijft mijn nokia contact houden met het internet. het tekentje blijft in beeld staan.

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn nokia de verbinding verbreekt zonder de tel opnieuw op te starten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:55
ErikE12 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:16:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn nokia de verbinding verbreekt zonder de tel opnieuw op te starten???
Menu > instrumenten > connect. > Verb. beh. > Act. geg. verb. > en daar verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik heb een Hi eindeloos online abbonement.
Als ik op het internet wil kan ik met 4 verschillende opties inlogggen;
kpn internet
mobiele startsite
kpn mms
kpn streaming
ik kies voornamelijk voor kpn internet of voor mobiele startsite
Maar welke is er nou eigenlijk voor bedoelt?
en dan heb ik nog een vraag .
Als ik op internet zit en ik wil dan msn messenger openen dan moet ik weer opnieuw een verbinding kiezen.
Dit terwijl ik dus al verbonden ben met internet.Kan dit ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:21:

Enorme verbetering qua uiterlijk als je het mij vraagt! Ik vond dat glimmende metaal maar niks eigenlijk, jammer voor een telefoon die verder alles heeft wat ik te wensen heb.
Voor als iemand nog geintresseerd is in de foto's, hier is een ZIP bestandje (150 mb) te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Wat zijn nou de echte voordelen van een n95 tov een n82? Ik ontdek er eigenlijk maar redelijk weinig.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 12:40
Heeft effe geduurd want was er een tijd hier niet actief.
Op naar deel 2 zou ik zeggen :9

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
sander1989 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:24:
Heeft effe geduurd want was er een tijd hier niet actief.
Op naar deel 2 zou ik zeggen :9
heb je een linkje? dat sluit mooi af :)

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
He said yes! *O*

Hier staat deel 2, maar die is nog dicht. Ik schop wel ff een modje (nouja, heel zachtjes, hoor).

[ Voor 79% gewijzigd door Room42 op 19-03-2008 23:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

^ :Y)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.