Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 201.854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75355

Jesp_J schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:32:
[...]

Toevallig linksonder van het scherm (bij de groene bel knop zeg maar)? Ik heb namelijk vorige maand mijn N82 terug gestuurd naar 2call, met hetzelfde mankement als jij nu hebt. Kreeg na iets minder dan 2 weken wel netjes een nieuwe N82 en de verzendkosten kreeg ik ook vergoed (had er wel een mooie brief bij gedaan ;)).

Gewoon terugsturen ja en dan krijg je een nieuwe.

Mss hebben ze die van mij opgestuurd naar jou en dat ze hoopten dat jij dit geen probleem zou vinden.
Nou... toevallig links boven in het scherm. Vind dit zeer jammer van Nokia. De afwerking van zo'n duur toestel is echt te slecht voor woorden. Echt alle N82 toestellen die ik gezien heb vertonen wel een of meerdere slordigheden in de afwerking. Dus toekomstige kopers: wees gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

wie heeft er ervaring bij bestellen bij gsmweb.nl? zijn ze goed? of raden jullie me af om daar iets te bestellen

antwoord graag snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253110

Anoniem: 248910 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:
wie heeft er ervaring bij bestellen bij gsmweb.nl? zijn ze goed? of raden jullie me af om daar iets te bestellen

antwoord graag snel
Ik heb hem daar gisteren besteld vandaag het contract ontvangen en dat gefaxt verder nog niks van gehoord, maar dat is ook niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nlboy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:47:
[...]
Ik heb een dual-sim geprobeerd in de N82, maar helaas herkende de telefoon toen geen één sim kaart meer. Dus volgens mij werkt het helaas nog niet in de N82 (of het ligt aan de dual-sim).
Jammer, jammer! Ik heb een abo van de zaak waarmee ik altijd bel, maar ik wil ook graag internetten op dat ding. Ik verwacht echter niet dat ik dat van de zaak krijg, dus zou ik een extra sim moeten nemen. Ik hoopte eigenlijk dat ik dat met die van dual-sim.nl zou kunnen.

edit:
@^^^: "gsmweb.nl: altijd de laagste prijs!" Helaas, de goedkoopste met een goede beoordeling in pricewatch tot nu toe was gsmtrack.nl (direct link) voor het losse toestel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 12-03-2008 00:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229116

Is het je al gelukt om een klein simpele applicatie te signen dan?

bij mij tot nu toe nog niet, elke keer wel weer een foutmelding.

Dus vertel, is dit gewoon een tussenoplossing om ons even zoet te houden, of heeft dit systeem nog teveel bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254437 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:20:
Voor de 'zelftesters'.... de symbian site om weer te signen is weer in de lucht...

Wel een beta versie, maar je sis'jes kun je nu weer volop je N82 gooien!

https://www.symbiansigned.com/app/page

Een nadeel, de grote installatiebestandjes worden niet toegelaten! grrrr

Dus mocht er iemand met een Publisher ID een certificaat aan kunnen maken, hoor ik dat graag!
mijn vorige bericht ging hier dus over, foutje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb hem ook binnen, heerlijk toestel. Als iemand anders geen interesse heeft wil ik wel een deel 2 van dit topic maken met een mooie topicstart vol tools? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Anoniem: 229116 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:25:
Is het je al gelukt om een klein simpele applicatie te signen dan?

bij mij tot nu toe nog niet, elke keer wel weer een foutmelding.

Dus vertel, is dit gewoon een tussenoplossing om ons even zoet te houden, of heeft dit systeem nog teveel bugs?
Ik heb Flipsilent gesigned zonder problemen, dus het nieuwe systeem werkt wel. ShakeSMS lukte daarintegen dan weer niet.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Laatst online: 19-03 15:04
Drawer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:36:
Ik heb hem ook binnen, heerlijk toestel. Als iemand anders geen interesse heeft wil ik wel een deel 2 van dit topic maken met een mooie topicstart vol tools? :)
Lijkt me een goed idee. De TS is wel aan vernieuwing toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192782

Ja dit topic is inderdaad aan vernieuwing toe! :D

mocht je nog hulp nodig hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik had ook al aangegeven dat ik wilde helpen. Misschien moeten we gewoon een nieuwe beginnen...
Als ik kan helpen hoor ik het ook graag. Mogelijk dat je ook nog wat informatie van mijn website af kan halen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drawer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:36:
Vind ik ook goed, kijken of ik daar iets verder mee kom :(
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:04:
[...]

Ik heb Flipsilent gesigned zonder problemen, dus het nieuwe systeem werkt wel. ShakeSMS lukte daarintegen dan weer niet.
Klopt, FlipSilent kon ik ook signen, maar alle andere applicaties (denk aan NokMode, rotate_me) worden allemaal geweigerd. een certificaat moet ik hebbe, meer niet. lekker lastig doen, die mensen van Symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik zal ook graag zien dat ik nog een certificaat zal kunnen krijgen. Grote voordeel is dat je dan geen internet verbinding meer nodig hebt om een applicatie te signen... Beetje jammer ja van Symbian...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214865

Kan iemand me even uitleggen hoe ik Live Messenger op mijn N82 krijg... ik kom er niet uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Makkelijker kan bijna niet. Zie link hieronder. Let even goed op de volgorde.

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=50&t=446

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das snel, ik ga kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251146

Mijn N82 is vastgelopen, en reageert nergens meer op. Ik was een programma aan het installeren, toen plotseling het scherm helemaal wit werd, en de telefoon nergens meer op reageerde, ook niet op de aan/uit knop. Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan, maar toen ik hem weer aanzette kreeg ik weer het witte scherm, en de telefoon reageert op geen enkele toets. Ik heb alles al geprobeert om het weer aan de gang te krijgen, SIM-kaart eruit, SD-kaart eruit, aan de oplader gedaan, met de pc verbonden, maar helemaal niets helpt. Weet iemand of ik er zelf iets aan kan doen, of moet ik ermee naar een servicepunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Nokia N82 - Deel 2
Een nieuw topic, ben er nog druk mee bezig dus even geduld voor de nieuwe informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Anoniem: 251146 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:38:
Mijn N82 is vastgelopen, en reageert nergens meer op. Ik was een programma aan het installeren, toen plotseling het scherm helemaal wit werd, en de telefoon nergens meer op reageerde, ook niet op de aan/uit knop. Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan, maar toen ik hem weer aanzette kreeg ik weer het witte scherm, en de telefoon reageert op geen enkele toets. Ik heb alles al geprobeert om het weer aan de gang te krijgen, SIM-kaart eruit, SD-kaart eruit, aan de oplader gedaan, met de pc verbonden, maar helemaal niets helpt. Weet iemand of ik er zelf iets aan kan doen, of moet ik ermee naar een servicepunt?
legaal programma?
welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
elpino.rv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:45:
@ReseT en @F-O-C-U-Z :

hebben jullie allebei al geprobeerd om de SD kaart opnieuw te formatteren naar FAT (geen FAT32)? Dat lost bij veel mensen problemen op met hangers/haperingen etc...
Helaas heeft het niet gewerkt. Zelf heb ik ook geen andere probelemen met de geheugenkaart. Puur alleen die m4a. verder heb ik ge-experimenteerd met verschillende clustergrootte, geen resultaat.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanno
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2020
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort ook eigenaar van dit prachtige telefoon"tje".
Alleen staat er bij mij bovenin een pictogram van het zoeken naar een WLAN.
Ik heb echter WLAN scanning uitstaan en weet niet waar ik moet zoeken om dit pictogrammetje weg te krijgen.
Er draaien voor de rest geen programma's op de achtergrond.
Iemand enig idee.

Bij voorbaat dank

"Logics will get you from A to B, imagination will take you everywhere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Q. Does not having a pencil key make a great deal of difference?
A. In my personal opinion, i believe that it does, for my general everyday use anyway. I did really miss the pencil key the whole time i used the n82, not just for copy and paste related problems, but for also some of my most fav applications rely on the pencil key.
Shit, betekent dat dat er geen enkele manier is om tekst te kopiëren+plakken?

Oh shit, sorry!

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 12-03-2008 20:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Nokia N82 - Deel 2
Graag daar verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En weer open! :)

(We zijn even in afwachting van sander1989 mbt deel 2; tot die tijd hier verder)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

firefighter2 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:55:
[...]

legaal programma?
welk programma?
Ja, Google Maps, dus helemaal legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
Waarom bestaan er zoveel verschillende sportstracker proggies voor verschillende modellen terwijl OS toch 3.1 is? is Iedere GPS anders aan te sturen?

http://sportstracker.nokia.com/nts/download.jsp

--------------------------------------------------------------------------------

Please read and accept the 2-page "End User Software Agreement" before installing the application.

End User Software Agreement (html version)

I have read and accepted the agreement.

Please choose the version suitable for your phone:

Nokia Sports Tracker for S60 v3.0

Supported phones:
Nokia S60 v3.0 devices (N71, N73, N75, N77, N80, N91, N92, N93, N93i, E50, E60, E61, E62, E65, E70, 3250, 5500 Sport)

Download

Nokia Sports Tracker for S60 v3.1

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N76, N81, N81 8Gb, E51, 5700, 6110 Navigator, 6120, 6121, 6290)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N95)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N82, N95 8Gb)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (E90)

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251146 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:38:
Al een harde reset geprobeerd? Dus telefoon uit. Dan groene beltoets, de 3 en "*" tegelijk ingedrukt houden en daarna de telefoon aanzetten. Wel alle toetsen ingedrukt houden. Hiermee wordt je telefoon helemaal schoongeveegd. LET OP! Je raakt hier alle gegevens mee kwijt. Alle contactpersonen, eigen software, sms-jes, zelfs je datum/tijd instellingen raken kwijt. Dit is dus een laatste redmiddel voor als je telefoon serieus in de soep gelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 248910 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:

antwoord graag snel
Vorige week Donderdag besteld, inclusief verlenging Orange-->T-mobile, gister binnen. Sneller dan via de T-mobile shop waar ik een week zou moeten wachten op de activatie van mijn Sim.

Aantal vraagjes mbt de N82 waar ik niet helemaal uitkom...
  1. Ik heb al mijn contacten "geback-upped" naar mijn sim kaart, met een SE kon ik ze allemaal tegelijk kopieren van mijn sim, is die mogelijk er ook op de N82?
  2. Gebruik van het navigatie systeem, hij zeg telkens dat er een "netwerk" nodig is, ik heb echter geen zin in extra mobiele kosten, het moet toch gewoon mogelijk zijn om zonder data verkeer te navigeren?
  3. Ik had iets gelezen dat de "hoofdtoets" druk gevoelig is, en dat je er overheen kon draaien ed. ik heb dit nog nergens kunnen gebruiken, of is het een mythe ofzo?
  4. Bepaalde MP3-tjes stotteren heel erg (heb het hier ook gelezen in het topic) is er al een idee bij welk type MP3-tjes dit is?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag m'n telefoon ontvangen, net uit de doos gehaald.

Kreeg zo'n bericht met instellingen van t-mobile met instellingen voor internet opgeslagen. Als ik dan op internet ga maakt hij gebruik van gprs is dat het beste? Ik heb zo'n pocket internet totaal bij het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Heb de telefoon nu bijna 2 weken en laatst zat iemand anders met mijn telefoon te spelen en zelf had hij de n81 en het viel hem op dat bij mij het menu veel trager lade. Is dat normaal?

Alle applicaties die ik los heb gedownload (zoals google maps, emtube...) heb ik geïnstalleerd op mijn SD kaart (is overigens niet de standaard SD kaart die erbij zat maar een normale van 2gb van sandisk). Zou je dit merken in de snelheid van deze applicaties?

Voor de rest toppie telefoon en helemaal in combinatie van google maps + PIT als je iets zoekt in de stad.
Anoniem: 253110 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:45:
Vandaag m'n telefoon ontvangen, net uit de doos gehaald.

Kreeg zo'n bericht met instellingen van t-mobile met instellingen voor internet opgeslagen. Als ik dan op internet ga maakt hij gebruik van gprs is dat het beste? Ik heb zo'n pocket internet totaal bij het abonnement.
De standaard instellingen zijn gewoon goed. Gebruik zelf dan altijd het acces point T-Mobile internet

[ Voor 30% gewijzigd door maxjuh op 13-03-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255446

Johantjuuh schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:07:
Volgens enkele Zweedse bronnen komt de Nokia N82 op 25 maart in het zwart naar je toe. Veel mensen zullen hierop gewacht hebben !

Volgens website IntoMobile komt de zwarte broer van de candybar flagship op 25 maart op de markt, beschikbaar voor de masses !

Bij de Zweedse webstore van Katshing kun je hem alvast bestellen voor 531 euro los.

Toch zal het nog wel een tijdje duren voordat hij hier op de Nederlandse markt komt. Dit hangt helemaal af van de snelheid van de distributeurs, de providers en telecomzaken die deze variant (mogelijk) gaan voeren.

De vraag is wanneer het toestel komt, niet of !
Heb je toevallig nog een link van dit nieuws bericht? Ik kan er op de intoMobile site niets over terug vinden. Ben ook al een tijdje aan het kijken voor de N82 maar over de black versie zijn verder nog geen andere foto's of nieuws over een release te vinden anders dan de standaard live foto's en informatie die hier al voorbij zijn gekomen. Op de Nokia N82 Blog is vandaag dit nieuws artikel gepost:

" Steve Litchield from AllAboutSymbian.com today mentioned that he'll be getting a black Nokia N82 to check out. He didn't say much about it, other than the following statement...

"On a side note, I'm on a shortlist to try out the black N82 - not just a cosmetic variant this, as the new colours fix the usability problems of the keypad legend on the original silver version."

I wonder if he's talking about the clicking sounds that many have experienced on there keypads. For instance on my direction pad when I push to the right I get a slight clicking sound. It's nothing serious or loud, but still it shouldn't be that way.

http://www.then82blog.com...-coming-to-all-about.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er nog niet veel van de telefoon hoe ik alles aan de praat moet krijgen... Ik zal zaterdag naar de mediamarkt geheugenkaart ophalen wat raden jullie aan? Ik zat de denken aan 8 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 15:21
Anoniem: 253110 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:58:
Ik snap er nog niet veel van de telefoon hoe ik alles aan de praat moet krijgen... Ik zal zaterdag naar de mediamarkt geheugenkaart ophalen wat raden jullie aan? Ik zat de denken aan 8 gig.
het is maar net waar je het voor nodig herbt. als je veel muziek er op wil zetten 4 of 8 , als je tomtom alleen wil dan 2gb genoeg. Zou een kaartje via internet bestellen. dat scheelt heel veel centjes.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 255446 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Heb je toevallig nog een link van dit nieuws bericht? Ik kan er op de intoMobile site niets over terug vinden. Ben ook al een tijdje aan het kijken voor de N82 maar over de black versie zijn verder nog geen andere foto's of nieuws over een release te vinden anders dan de standaard live foto's en informatie die hier al voorbij zijn gekomen. Op de Nokia N82 Blog is vandaag dit nieuws artikel gepost:
Link van het nieuwsbericht: http://www.intomobile.com...-makes-an-appearance.html

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

De N95 krijgt binnenkort een nieuwe firmware update met Flashlite 3 en Widgets! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt. Ben benieuwd of de N82 ook Widgets gaat krijgen 8)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
Kan iemand mij vertellen waarom, wanneer ik de n82 aansluit via usb en kies voor gegevensoverdracht, ik de mededeling krijg:
"Kan gegevensoverdrachtsmodus niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Ik de kaart eruit gehaald, krijg nog de melding: "Toepassingen worden gesloten en druk op ok." En prop de kaart er weer terug in. Zelfde verhaal.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
telefoon al gereset?
dood pixeltje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:
Kan iemand mij vertellen waarom, wanneer ik de n82 aansluit via usb en kies voor gegevensoverdracht, ik de mededeling krijg:
"Kan gegevensoverdrachtsmodus niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Ik de kaart eruit gehaald, krijg nog de melding: "Toepassingen worden gesloten en druk op ok." En prop de kaart er weer terug in. Zelfde verhaal.

Iemand?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zo'n converter gedownload om vob omtezetten naar mp4 als ik de vob op de laptop start is het met ondertiteling als ik hem dan convert naar mp4 is het dan nog steeds met ondertiteling. En als dat niet zo is hoe krijg je dan wel filmpje met ondertiteling op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Iemand?
Ik heb dat ook. Laatst mijn telefoon gereset toen werkt het wel weer. Echter na het installeren van een aantal progjes weer het zelfde probleem (sommige dingen van geheugenkaart zullen schijnbaar altijd op de achtergrond blijven draaien). Ik heb wel een oplossing selecteer ipv gegevens overdracht de optie mediaspeler. Bij automatisch afspelen klik je op bestanden weergeven en tada je kunt gewoon bestandjes naar je telefoon slepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 14-03-2008 17:05 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75355 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:38:
[...]

Al een harde reset geprobeerd? Dus telefoon uit. Dan groene beltoets, de 3 en "*" tegelijk ingedrukt houden en daarna de telefoon aanzetten. Wel alle toetsen ingedrukt houden. Hiermee wordt je telefoon helemaal schoongeveegd. LET OP! Je raakt hier alle gegevens mee kwijt. Alle contactpersonen, eigen software, sms-jes, zelfs je datum/tijd instellingen raken kwijt. Dit is dus een laatste redmiddel voor als je telefoon serieus in de soep gelopen is.
Dat hielp perfect, bedankt! Hopen dat hij niet weer zulke kuren gaat vertonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
Kan er ook ingesteld worden dat agenda items niet al een week van te voren worden weergegeven op het beginscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand?
Heb je toevallig je standaard sms geheugen op geheugenkaart gezet? Toen ik dit had ingesteld, kreeg ik ook deze meldingen. Actief geheugen terug gezet naar telefoongeheugen en toen kreeg ik deze melding niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 19:39
Is het mogelijk om de verzendtijd te weergeven bovenaan een geopend smsje? En is het mogelijk om knoppen te herprogrammeren, die gallerij toets gebruik ik nooit, heb hem liever als play/pauze bijv.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Het herprogrammeren van die gallery toets zou inderdaad wel fjjn zijn en ik zou hem dan graag het liefst helemaal uitschakelen. Zit best in de weg die toets druk er vaak op als dat niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Uitschakelen kan natuurlijk altijd ... met een hardware mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
...Heb je toevallig je standaard sms geheugen op geheugenkaart gezet?...
Staat op telefoongeheugen.
't Stomme is dat met een kaartlezer alles wel gewoon doet. Binnenkort nieuwe simkaart erin en tijd voor een harde reset denk ik. Is ook wel eens goed, net als bij de pc. Toch bedankt!

Iemand al oplossingen gevonden voor dat gekraak van de toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187963

Heb vandaag mijn N82 opgehaald, lekker toestel :D Maar ik moet zeggen, ik heb totaal geen last van kraken of piepen etc. Het enige wat ik wel gaar vind, is dat ik geen softwareupdate voor mijn telefoon kan download van nokia nederland, of moet ik die ergens anders zoeken? :)

EDIT: heb hem al, ga nu updaten :)

Dank

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 187963 op 15-03-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187963 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:
Heb vandaag mijn N82 opgehaald, lekker toestel :D Maar ik moet zeggen, ik heb totaal geen last van kraken of piepen etc. Het enige wat ik wel gaar vind, is dat ik geen softwareupdate voor mijn telefoon kan download van nokia nederland, of moet ik die ergens anders zoeken? :)

Dank
Zou je die mij ook kunnen zeggen waar ik die vind? Met PC Suite vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253110 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:04:
[...]

Zou je die mij ook kunnen zeggen waar ik die vind? Met PC Suite vind ik niks.
Als je je PC Suite geconnect hebt, dan kon ik onderin kiezen voor software update, en dan ga je naar de site waar je die software kunt downloaden :)

Ik heb nu versie:
V11.0.117
RM-313
Nokia N82 (02-01)

Maar mijn software update zegt dat er geen nieuwe is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
dat is ook de meest recente versie dus is redelijk verklaarbaar dat er geen nieuwe is
Anoniem: 187963 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:45:
[...]

Als je je PC Suite geconnect hebt, dan kon ik onderin kiezen voor software update, en dan ga je naar de site waar je die software kunt downloaden :)

Ik heb nu versie:
V11.0.117
RM-313
Nokia N82 (02-01)

Maar mijn software update zegt dat er geen nieuwe is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147915

nou ik heb 'm ook binnen en ben er echt super blij mee.. wat een heerlijke funcies heeft die phone!

baal alleen wel dat ik helemaal bijna geen leuke programma'tjes kan installeren omdat dat signen niet meer werkt..
zijn hier al oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 147915 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:10:
nou ik heb 'm ook binnen en ben er echt super blij mee.. wat een heerlijke funcies heeft die phone!

baal alleen wel dat ik helemaal bijna geen leuke programma'tjes kan installeren omdat dat signen niet meer werkt..
zijn hier al oplossingen voor?
Niet alle applicaties hoef je te signen. Daarnaast is het wel mogelijk om op symbiansigned een applicatie te laten signen. Ik heb hier zelf een kleine howto voor geschreven, al denk ik dat je er ook wel uit moet kunnen komen zonder howto.

http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 19:39
Lang niet alle bestanden kun je signen met de bovenstaande methode. Een van de bestanden die je wel daarmee kunt signen is cClock, een erg prettige screensaver welke veel extra opties heeft t.a.v. de standaard screensaver.

Vast wel een keer eerder langsgekomen, maar toch het (nogmaals) vermelden waard. Hieronder een screenshot. Je kunt hem geheel naar eigen wens configureren.

Afbeeldingslocatie: http://home.pacific.net.sg/~welic/cClockScreenshot.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Magnolia op 16-03-2008 15:39 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Flipsilent is ook de signen met de methode die ik heb aangegeven. ShakeSMS helaas weer niet...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Heb sinds zaterdag ook de N82, kon vandaag pas testen. Helaas kraakte de bladertoets wel.
Mijn menuknop en de bladertoets (omlaag en naar rechts) werken niet. Flink balen. Maandag maar langs de Vodafone shop, kijken of ik meteen een andere mee kan krijgen....
Anoniem: 187963 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
De n82 van m'n vriendin loopt weer continue vast :( , of vast, hij reageert de hele tijd niet. Een rondje beginscherm > berichten , beginscherm, afbeeldingen kunnen we niet in een minuut voor elkaar krijgen. Menutjes blijven half in beeld staan enz.

Worden er niet goed van, heb de telefoon net naar de laatste 11.0.xxx versie geupgrade in de hoop dat het is verholpen maar helaas!

Hebben jullie hier ook last van?

Lijkt net of het geheugenbeheer naar de klote is op die telefoon.

Lekker zo, bij SE heb je geen last van brakke menutjes.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255739

Ik heb vandaag geprobeerd een divx player op mijn Nokia n82 te installeren. Maar sinds ik dat geprobeerd heb loopt mijn telefoon geregeld vast. Heb het programma van de geheugenkaart gewist en een reset uitgevoerd, maar mijn telefoon blijft met vlagen erg traag. Om de paar seconden lijkt de telefoon te moeten laden/nadenken.

Kent iemand dit probleem?

De telefoon heeft de laatste software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Talisker_NL schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:05:
Heb sinds zaterdag ook de N82, kon vandaag pas testen. Helaas kraakte de bladertoets wel.
Mijn menuknop en de bladertoets (omlaag en naar rechts) werken niet. Flink balen. Maandag maar langs de Vodafone shop, kijken of ik meteen een andere mee kan krijgen....

[...]
Toch raar, ik heb nergens last van :P

* Anoniem: 187963 klopt even af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hmm :| Ik hoor mijn telefoon weer soms rebooten... uit het niets. En heb niets vaags gedaan met geheugen. Het kaartje had ik 2 weken terug geformatteerd (fat). Khoop echt dat in de nieuwe firmware deze brakke problemen eruit zijn. Geen zin om iedere 2 weken mn kaartje te moeten formatteren 8)7

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

FireStarter schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:01:
De n82 van m'n vriendin loopt weer continue vast :( , of vast, hij reageert de hele tijd niet. Een rondje beginscherm > berichten , beginscherm, afbeeldingen kunnen we niet in een minuut voor elkaar krijgen. Menutjes blijven half in beeld staan enz.

Worden er niet goed van, heb de telefoon net naar de laatste 11.0.xxx versie geupgrade in de hoop dat het is verholpen maar helaas!

Hebben jullie hier ook last van?

Lijkt net of het geheugenbeheer naar de klote is op die telefoon.

Lekker zo, bij SE heb je geen last van brakke menutjes.
Normaal gesproken moet het menu heel direct reageren. Maar ja het blijft natuurlijk wel een smartphone en die moet je net als je computer een beetje onderhouden anders wordt ie traag. Ook op letten waar je je zooi installeert, probeer het telefoon geheugen zo leeg mogelijk te laten. Misschien was het toch beter geweest dat je vriendin een eenvoudige, saaie, veel minder goeie dan Nokia, Sony Ericcson telefoon had gekocht >:) .

Maar om de n82 weer op snelheid te krijgen kun je dit proberen:
-Factory reset, normale *#7780# (alle standaard instellingen worden terug gezet) of uitgebreide *#7370# (de hele c: drive of wel interne geheugen wordt geformateerd).

-Geheugen kaartje formateren

-Compelete format van je telefoon door de volgende toetsen te gelijk in te drukken en in gedrukt te houden (telefoon moet wel uit staan) * + groene belknop + 3 + aan knop. Dit formateert alles en brengt je telefoon in zijn oorspronkelijke staat (de blokkeringscode is 12345 als je die niet gewijzigd hebt).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-O-C-U-Z schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:05:
[...]

Niet alle applicaties hoef je te signen. Daarnaast is het wel mogelijk om op symbiansigned een applicatie te laten signen. Ik heb hier zelf een kleine howto voor geschreven, al denk ik dat je er ook wel uit moet kunnen komen zonder howto.

http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/
tnx voor de info man.. leuke site trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 147915 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:15:
[...]

tnx voor de info man.. leuke site trouwens :D
Thanks voor je compliment. Ik probeer er het beste van te maken. Hoop dat het signen is gelukt!

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe moet je een programma wat je op je geheugenkaart heb geinstaleerd openen? kan het namelijk nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Normaal gesproken zal je er gewoon een icoontje bij moeten krijgen. Welke applicatie heb je geinstalleerd en heb je deze applicatie ook terug kunnen vinden tussen de geinstalleerde applicaties? Mogelijk dat iemand anders hier dezelfde applicatie heeft en kan vertellen wat en waar je iets zal moeten kunnen vinden.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246157

Vandaag is Windows Live Messenger direct te downloaden via de Download! functie in het menu. Ik heb het net getest en het werkt. Zie schermprints.

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/maxvandijk/Screenshot0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/maxvandijk/Screenshot0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Live Messenger stond er al een aantal dagen tussen. Zeker makkelijk dat ze dit op deze manier toegankelijk maken voor gebruikers. Moet eerlijk zeggen dat ik de Symbian versie van Windows Live echt goed vind werken.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246157

F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:23:
Live Messenger stond er al een aantal dagen tussen. Zeker makkelijk dat ze dit op deze manier toegankelijk maken voor gebruikers. Moet eerlijk zeggen dat ik de Symbian versie van Windows Live echt goed vind werken.
Vreemd, ik had gisteren nog gekeken en toen stond ie er nog niet bij. Ik heb toen ook de lijst vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik weet niet hoe het kan, in ieder geval is het beschikbaar ;)

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 15:10
Mijn automatische toetsenblokkering doet het ineens niet meer. Heel soms wel (na uit/aanzetten), dus ik denk dat er een programma in de weg zit die ik dit weekend heb geinstalleerd. Echter zie ik niks in de task manager draaien, maar weet wel dat er applicaties bij het opstarten actief worden (zoals connectoFON).
De applicatie die het waarschijnlijk om zeep heeft geholpen is WorldMate. Leuk programma voor weervoorspelling en tijdzones. Zaterdag avond begon hij uit zichzelf wel ineens te praten en het weer voor de volgende dag voor te lezen (in het engels) om 21:00. Dit staat standaard zo ingesteld. Ik weet dus dat hij op de achtergrond draait.

Weet iemand waar ik deze 'opstartfolder' kan vinden zodat ik dat programa eruit kan halen bij het booten? Verder zoek ik een betere taskmanager waar je ook kan zien dat die processen draaien. Ik heb wel een paar namen gezien zoals "handy taskman" en "best taskman". Iemand ervaring met deze en een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255446

Voor iedereen die op de zwarte n82 aan het wachten is:

Black Nokia N82 Shipping Within Weeks, Plus Press Photos

http://www.then82blog.com...hipping-within-weeks.html

http://www.nokia.com/press/n82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 255446 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:21:

Dit toestel heeft gelijk de nieuwe firmware erin zitten dus ik denk dat wij (bezitters van de zilvere versie) er dan niet meer zo lang op hoeven te wachten.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189947

De GPS schijnt dus wel OK te zijn, maar een vraag die ik in mijn omgeving veel krijg is hoe de GPS van de N82 zich nu verhoudt tegenover de N95 en de N73 met losse module.
Iemand ervaringen met een der beide toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Anoniem: 189947 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:30:
De GPS schijnt dus wel OK te zijn, maar een vraag die ik in mijn omgeving veel krijg is hoe de GPS van de N82 zich nu verhoudt tegenover de N95 en de N73 met losse module.
Iemand ervaringen met een der beide toestellen?
N95 is matig, van de N95-1 weet ik dat hij onderin zit, dus voor een goed ontvangst moet je het toetsenbord openschuiven, lijkt mij niet echt handig. N95-2 weet ik niet waar de GPS module zit.
Ken iemand met de N95-1 en ik heb de N82, ik had binnen wel makkelijk bereik 1 meter van het raam en hij moest hem bij het raam leggen. Mijn ervaring is dus dat de N82 veel beter is!
N73 t.o.v. een losse module is natuurlijk helemaal afhankelijk van de losse module, welke chipset hierin zit. Kan natuurlijk beter, gelijk of slechter zijn dan de N82.

Zelf vind ik de N82 ERG goed, je hebt gewoon binnen, als je niet te ver van het raam staat, bereik!
Fix is ook snel, helemaal met A-GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had zelf de n73 met de originele tom tom module, werkte als een trein. ik vond wel dat het soms even kon duren voordat hij een fix had, maar daarna was het perfect.

een vriend van me heeft die telefoon nu van me overgekocht en hij heeft er een andere gps module bij, een nog kleinere die aan je sleutelbos past, heeft ie bij gpsshop gehaald volgens mij. hij zei dat die snellere fix had dan die tom tom.

over m'n n82 weet ik het nog niet, heb er eigenlijk nog niet echt mee ge-gps't, kan route66 en tomtom nog niet signen :'(

weet idd wel van een vriend van me die die n95 heeft, dat ie altijd een losse module gebruikt ipv z'n ingebouwde, omdat die veel beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Anoniem: 246157 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:14:
Vandaag is Windows Live Messenger direct te downloaden via de Download! functie in het menu. Ik heb het net getest en het werkt. Zie schermprints.

[afbeelding]

[afbeelding]
Is deze Live messenger gratis? Of moet je er weer voor dokken....... :|

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:24

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hoera! Eindelijk dit hele topic gelezen. Ik hou er namelijk niet van om vragen te stellen die al 10x gesteld zijn, dus eerst zitten lezen, maar dat is wel veel zeg :S....mensen mogen best wat meer ontopic blijven met posten.
Maar goed, ik heb dit toestel ook op het oog.

Zijn er mensen die op het universiteits netwerk kunnen komen met wifi, daar heb je certificaten enzo voor nodig en dus niet alleen een web key. In windows mobile is het wel te doen, maar in symbian heb ik geen ervaring hierin. Mensen die het gelukt zijn? (in groningen bij voorkeur, maar de meeste universiteiten hebben soortgelijke systemen).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nomad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:31:
Hoera! Eindelijk dit hele topic gelezen. Ik hou er namelijk niet van om vragen te stellen die al 10x gesteld zijn, dus eerst zitten lezen, maar dat is wel veel zeg :S....mensen mogen best wat meer ontopic blijven met posten.
Maar goed, ik heb dit toestel ook op het oog.

Zijn er mensen die op het universiteits netwerk kunnen komen met wifi, daar heb je certificaten enzo voor nodig en dus niet alleen een web key. In windows mobile is het wel te doen, maar in symbian heb ik geen ervaring hierin. Mensen die het gelukt zijn? (in groningen bij voorkeur, maar de meeste universiteiten hebben soortgelijke systemen).
Als je met je laptop in moet loggen met Secure W2, zoals onder andere in Groningen het geval is, dan heb je dus geen certificaat nodig, het programma SecureW2 zorgt er voor dat je kunt inloggen door een studentnummer en een wachtwoord in te voeren.

Ik liep hier ook al tegenaan met mijn N80, maar het werkt niet omdat TTLS (of een versie/variant hiervan) niet wordt ondersteunt, ik heb het precies geweten, maar nu niet meer.

(onder andere) om deze reden ben ik overgestapt naar Windows Mobile, aangezien je hierop SecureW2 kunt installeren. Nu gelukkige bezitter van een HTC Touch Cruize.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:40

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Na veelvuldig gelezen te hebben over het niet werkend krijgen van tomtom met de interne GPS module begin ik te twijfelen of ik dit toestel wel wil. Of zijn hier inmiddels al fixes voor?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

EWK schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Als je met je laptop in moet loggen met Secure W2, zoals onder andere in Groningen het geval is, dan heb je dus geen certificaat nodig, het programma SecureW2 zorgt er voor dat je kunt inloggen door een studentnummer en een wachtwoord in te voeren.

Ik liep hier ook al tegenaan met mijn N80, maar het werkt niet omdat TTLS (of een versie/variant hiervan) niet wordt ondersteunt, ik heb het precies geweten, maar nu niet meer.

(onder andere) om deze reden ben ik overgestapt naar Windows Mobile, aangezien je hierop SecureW2 kunt installeren. Nu gelukkige bezitter van een HTC Touch Cruize.
Je hebt helemaal gelijk, het gaat om secure W2 idd, niet om de certificaten.
Ik kon zo snel ook niet een werkend iets ervoor vinden op symbian. Het is ook niet heel belangrijk eigenlijk, honderden computers ter beschikking op zernike. Op 320x240 werken is sowieso niet alles en thuis heb ik ook wel wifi, maar mijn eigen monitor is 1680x1050, dan ga ik wederom niet werken op 320x240....
Waarom werken anderen eigenlijk op hen telefoon met wifi, wanneer is dat wel handig?
kromme schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:01:
Na veelvuldig gelezen te hebben over het niet werkend krijgen van tomtom met de interne GPS module begin ik te twijfelen of ik dit toestel wel wil. Of zijn hier inmiddels al fixes voor?
Heb de laatste 2 dagen dit hele topic door gelezen en niemand heeft gepost dat er een fix voor is.
Route66 werkt wel prima, een zeer soortgelijk programma.

[ Voor 16% gewijzigd door Nomad op 19-03-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Heb de laatste 2 dagen dit hele topic door gelezen en niemand heeft gepost dat er een fix voor is.
Route66 werkt wel prima, een zeer soortgelijk programma.
Waar had je die vandaan gehaald... ben ook op zoek naar Route66 voor de N82 namelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik naar nokia maps ga blijft mij gps posietie steets veranderen hij blijft soms heel even stil staan maar daarna staat die bijvoorbeeld weer aan de andere kant van de straat weet iemand hoe dat kan en hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
FuZZy04 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 03:15:
Ben zo net even bezig geweest met de "Download!" folder in het hoofdmenu. Kreeg m maar niet aan de praat, geeft steeds de melding: "Er is een fout opgetreden tijdens het bladeren". Iemand anders bij wie het ook voorkomt? Of zal het gewoon zijn omdat het nog een redelijk nieuw toestel is, dat er nog niks voor te krijgen is via deze folder?
Zou iemand hier misschien nog antwoord op kunnen geven? Want het gaat hierboven weer over de "Download!"-map, dus ik ben wel erg nieuwschierig! :)

Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

FuZZy04 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:24:
[...]

Zou iemand hier misschien nog antwoord op kunnen geven? Want het gaat hierboven weer over de "Download!"-map, dus ik ben wel erg nieuwschierig! :)

Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen, tnx!
Ik heb het opgelost door het gewoon 6x uit te voeren (paar keer geprobeerd) en gisteren avond heeft hij het wel correct geupdate. Lijkt dus eerder een instabiele server (of verbinding) van Nokia.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Anoniem: 214865 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:36:
[...]

Waar had je die vandaan gehaald... ben ook op zoek naar Route66 voor de N82 namelijk! _/-\o_
kopen? genoeg shops die hem aanbieden hoor. bv http://www.pdashop.nl/specialinterest/1522/route-66.html

maar uit je reactie haal ik meer uit dat je hem 'illegaal' wilt vinden, dan kan ik je teleurstellen, want je moet route66 signen en dat is op dit moment onmogelijk als je geen certificaat hebt. En een certificaat kun je niet zomaar meer aanmaken.

Over de tomtom vraag, deze kan de interne GPS niet aan. Het is niet bekend of hier ooit een fix voor zal komen aangezien TomTom en Nokia elkaars concurenten zijn geworden (teleatlas vs navteq).
Er zijn geruchten dat TomTom het gewoon marketing technisch niet wilt gaan doen. Heeft natuurlijk niks te maken met techniek, want route66, sygic en garmin kunnen gewoon wel de interne GPS aan.

[ Voor 3% gewijzigd door elpino.rv op 19-03-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nomad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:10:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, het gaat om secure W2 idd, niet om de certificaten.
Ik kon zo snel ook niet een werkend iets ervoor vinden op symbian. Het is ook niet heel belangrijk eigenlijk, honderden computers ter beschikking op zernike. Op 320x240 werken is sowieso niet alles en thuis heb ik ook wel wifi, maar mijn eigen monitor is 1680x1050, dan ga ik wederom niet werken op 320x240....
Waarom werken anderen eigenlijk op hen telefoon met wifi, wanneer is dat wel handig?
Het is heel handig voor mail. Zelf heb ik een eigen domein, en heb ik bijvoorbeeld mobiel@domein.nl.
Hier laat ik alle nieuwe mailtjes op forwarden en een aantal mensen (slechts enkele ivm mogelijke spam) kennen dit mailadres.
Surfen kun je beter achter een >/= 17" doen . :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Tutti-frutti schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:46:
[...]

Ik heb het opgelost door het gewoon 6x uit te voeren (paar keer geprobeerd) en gisteren avond heeft hij het wel correct geupdate. Lijkt dus eerder een instabiele server (of verbinding) van Nokia.
Hm vaag, ik heb het al echt heel vaak geprobeerd. Ook vandaag weer te vaak, maar hij doet niks en geeft iedere keer een foutmelding. Is er echt geen andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Xander84 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:07:
[...]

Is deze Live messenger gratis? Of moet je er weer voor dokken....... :|
Ja deze applicatie is gratis
maar uit je reactie haal ik meer uit dat je hem 'illegaal' wilt vinden, dan kan ik je teleurstellen, want je moet route66 signen en dat is op dit moment onmogelijk als je geen certificaat hebt. En een certificaat kun je niet zomaar meer aanmaken.
Certificeren kan wel, certificeren is trouwens ook niet meer nodig met de nieuwe Route 66 8.0.
Je moet nu wel Opensigned gebruiken dat iets anders werkt dan de oude versie. Daarnaast dient de applicatie ook zo gemaakt zijn dat het door opensigned gesigned kan worden. Ik heb al eerder aangegeven dat ik een howto heb gemaakt betreft het signen van de applicatie welke je hier kan vinden: http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/

[ Voor 22% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 19-03-2008 19:26 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Oke, dus de laatste 2 dagen me suf gelezen over deze telefoon, reviews gelezen op mobile-review en gsmarena achtige sites en dus alles in dit topic gelezen. Ik helemaal enthousiast, dus vandaag naar de mediamarkt om dat ding eens in het echt te bekijken. Dat had ik eerder moeten doen. Wat is dit ding ongelovelijk lelijk, ik wist dat hij niet moedersmooiste zou zijn......maar dit doet gewoon zeer aan mijn ogen.
Goed, daar ging mijn ideale telefoon, maar de N95 vind ik wel mooi genoeg om te kopen. Ik weet grofweg de verschillen via dit topic, maar zijn er nog dingen die ik moet weten, behalve de xenon flitser vs lampje?
De N95 is algemeen wat trager ofzo, of alleen met foto's maken ? Ik zal specifieke vragen wel in het N95 topic stellen, maar jullie kennen de N95 beter dan de N95'ers de N82 kennen gok ik (omdat de N82 later kwam etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ok.... over smaak valt dus duidelijk te twisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:24:

[...]

Certificeren kan wel, certificeren is trouwens ook niet meer nodig met de nieuwe Route 66 8.0.
Je moet nu wel Opensigned gebruiken dat iets anders werkt dan de oude versie. Daarnaast dient de applicatie ook zo gemaakt zijn dat het door opensigned gesigned kan worden. Ik heb al eerder aangegeven dat ik een howto heb gemaakt betreft het signen van de applicatie welke je hier kan vinden: http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/
je mag het van mij proberen, maar ik weet 100% zeker dat het je niet zal lukken. Ik weet dat symbiansigned een open-signed online heeft, maar deze is alleen bedoelt voor zelf ontwikkelde tools of tools die in de unprotected UID range vallen. Route66 valt zeker te weten in een protected UID waar jouw Email adres niet aan gekoppeld is, en je zal deze dus niet kunnen signen via die pagina.

Dat v8.0 niet meer gesigned hoefde te worden wist ik niet. Dat is wel goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-03 12:56
Ik heb sinds 2 dagen msn messenger op mijn nokia n82 staan, gedownload uit de catalogus. Het werkt allemaal perfect zowel met het internet via mijn draadloze router als via mobiel internet. Alleen als ik verbinding maak met mijn router en ik sluit daarna messenger af blijft mijn nokia contact houden met het internet. het tekentje blijft in beeld staan.

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn nokia de verbinding verbreekt zonder de tel opnieuw op te starten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 27-05 22:07
ErikE12 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:16:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn nokia de verbinding verbreekt zonder de tel opnieuw op te starten???
Menu > instrumenten > connect. > Verb. beh. > Act. geg. verb. > en daar verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik heb een Hi eindeloos online abbonement.
Als ik op het internet wil kan ik met 4 verschillende opties inlogggen;
kpn internet
mobiele startsite
kpn mms
kpn streaming
ik kies voornamelijk voor kpn internet of voor mobiele startsite
Maar welke is er nou eigenlijk voor bedoelt?
en dan heb ik nog een vraag .
Als ik op internet zit en ik wil dan msn messenger openen dan moet ik weer opnieuw een verbinding kiezen.
Dit terwijl ik dus al verbonden ben met internet.Kan dit ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Anoniem: 255446 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:21:

Enorme verbetering qua uiterlijk als je het mij vraagt! Ik vond dat glimmende metaal maar niks eigenlijk, jammer voor een telefoon die verder alles heeft wat ik te wensen heb.
Voor als iemand nog geintresseerd is in de foto's, hier is een ZIP bestandje (150 mb) te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Wat zijn nou de echte voordelen van een n95 tov een n82? Ik ontdek er eigenlijk maar redelijk weinig.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-05 00:59
Heeft effe geduurd want was er een tijd hier niet actief.
Op naar deel 2 zou ik zeggen :9

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
sander1989 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:24:
Heeft effe geduurd want was er een tijd hier niet actief.
Op naar deel 2 zou ik zeggen :9
heb je een linkje? dat sluit mooi af :)

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
He said yes! *O*

Hier staat deel 2, maar die is nog dicht. Ik schop wel ff een modje (nouja, heel zachtjes, hoor).

[ Voor 79% gewijzigd door Room42 op 19-03-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

^ :Y)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.