Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 202.037 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:48
Cruzer schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:59:
[...]

Off Topic:
Dat heb ik ook gelezen maar je schijnt het op deze manier wel te kunnen:

Motor uit, wel contact en dan moet je al je contacten in je Nokia selecteren en verzenden via bluetooth naar je "207". Als je niet in 1 keer al je contacten kan selecteren moet je het 1 voor 1 doen. Zo zou het moeten werken heb ik gelezen. Het is wel belangrijk dat je motor uit staat!
Helaas werkt dit bij mij niet, hij blijft aangeven verzenden mislukt :(

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44
Driek schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:48:
[...]

Helaas werkt dit bij mij niet, hij blijft aangeven verzenden mislukt :(
bij mijn parrot moet ik ook nog de parrot carkit in ontvangst mode zetten. weet niet of die peugeot variant dat ook heeft?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 20:48
amsterdammertje schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:52:
[...]

bij mijn parrot moet ik ook nog de parrot carkit in ontvangst mode zetten. weet niet of die peugeot variant dat ook heeft?
ik zou niet weten hoe je dat moet doen...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben van plan een n82 te kopen. heb nu een w810i weet iemand of de n82 net zo hard gaat als de n73 (luidspreker) bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:12:
ben van plan een n82 te kopen. heb nu een w810i weet iemand of de n82 net zo hard gaat als de n73 (luidspreker) bvd
Ff googlen kan geen kwaad...
De N73 of die w810i staan er dan wel niet tussen maar misschien krijg je zo toch een goed beeld...

http://www.gsmarena.com/latest_features-review-171p3.php

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren even een vraagje hebben jullie ervaring met deze site?
http://www.dual-sim.nl/index.php/cPath/35

heb een N82 en wil hier graag een dualsim in doen alleen heb ik geen flauw idee welke ik moet bestellen zodat die gaat werken in de N82, hoop dat jullie me hier mee verder kunnen helpen

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de N82 nu ongeveer een maand en hij bevalt prima. Geen last van de kleine toetsjes typt eigenlijk wel lekker. Heb nu alleen een probleem met de muziekspeler deze loopt nu namelijk vast als ik de muziekspeler opstart met de geheugen kaart er in. Er blijft dan "openen" in het beeld staan zonder dat er ook maar iets gebeurt. Iemand een idee hoe dit kan. Voorheen was dit namelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Er lijkt wel wat mis met de muziekspeler. Want wanneer ik bestanden afluister groter dan 50 MB dan begint ie te stotteren...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik heb een probleempje met mijn woordenboek. Ik voeg namelijk vaak woorden toe hieraan, en dit ging tot een week terug ongeveer goed. Ineens moet ik alle woorden invoegen (en niet 1 x, maar iedere keer weer!). Hij laat gewoon geen woord meer staan blijkbaar, erg vervelend!

Heeft iemand anders hier ook last van, en weet iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

F-O-C-U-Z schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:02:
Er lijkt wel wat mis met de muziekspeler. Want wanneer ik bestanden afluister groter dan 50 MB dan begint ie te stotteren...
Heb ik hier geen last van eigenlijk. Ik gebruik het standaard 2GB kaartje en het gaat om een mp3 bestand van 110 MB. Je hebt de laatste firmware neem ik aan.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Tutti-frutti schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:41:
[...]

Heb ik hier geen last van eigenlijk. Ik gebruik het standaard 2GB kaartje en het gaat om een mp3 bestand van 110 MB. Je hebt de laatste firmware neem ik aan.
Ik heb de N82 (02.01)
Software Versie 11.0.117

Software updater geeft niet aan dat er een nieuwe versie is, dus ja ik zal de nieuwste versie hebben...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nog graag weten of de N82 net zo hard gaat als de N73??
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:54:
ik wil nog graag weten of de N82 net zo hard gaat als de N73??
bvd
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 07:22:
[...]

Ff googlen kan geen kwaad...
De N73 of die w810i staan er dan wel niet tussen maar misschien krijg je zo toch een goed beeld...

http://www.gsmarena.com/latest_features-review-171p3.php
1x vragen is genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
SD kaart al opnieuw geformatteerd? zo nee, via card reader alles overzetten naar je HDD (ook verborgen bestanden), sd kaart formatteren (FAT, geen FAT32) en dan weer alles terugzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
elpino.rv schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:43:
[...]

SD kaart al opnieuw geformatteerd? zo nee, via card reader alles overzetten naar je HDD (ook verborgen bestanden), sd kaart formatteren (FAT, geen FAT32) en dan weer alles terugzetten!
Thanks voor de tip. Na aankoop heb ik hem direct in mijn N82 gestopt. Aangezien hij voor de rest wel goed werkt verwachtte ik niet dat het daar aan zal liggen. Laat weten of het lukt. Nogmaals bedankt...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Mijn n82 heeft een beetje krakende toetsen, maar mankeert verder niets wat raden jullie mij aan terug naar de winkel of gewoon zo laten? (ik heb hem gekocht via 2call)

vrg wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... mijn toestel heeft last van een niet mooi sluitende behuizing. Zitten kieren langs de display waar stof zich mooi kan nestelen. Het metalen plaatje sluit dus niet goed aan op de grijze rand van het toestel. Ik denk dat die terug moet naar de leverancier. Is b.t.w. ook van 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Mijnus komt ook van 2Call, en ik heb beide "mankementen" van hierboven. Ik vraag me af of er trouwens wel N82's zijn zonder die kier ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
Ik heb met mijn N82 met laatste firmware regelmatig het probleem dat de telefoon opnieuw opstart als ik er een hooftelefoonplug in doe die naar mijn stereo gaat. Met de originele hoofdtelefoon heb ik het nog niet geprobeerd.

Komt dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lijkt het ongeveer hetzelfde als mijn vorige omschrijving?
ReseT schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:11:
Via podcast op de N82 heb ik een aantal livesets gedownload (538 dance department). Bij elke liveset die ik luister gaat de muziek (een m4a bestand van ongeveer 60Mb) na een half uurtje stotteren/halve seconde bevriezen. De eerste kwartier tot een half uur is er niets aan de hand. Als ik het bestand naar een mp3 converteer, dan heb ik daar geen last meer van.En als ik het bestand op mijn pc draai, is er ook niks aan de hand. Is het bij jullie ook zo dat het beluisteren van lange m4a bestanden op je N82 gaat stotteren?
Ik heb nog versie firmware 10.0.046, bij mij zijn er nog geen updates beschikbaar? :S
Ondertussen heb ik geupdate naar 11.0.117. Maar helaas geen concrete resultaat. Net geprobeerd op een nog niks erop geïnstalleerde N82. En dat werkt weer wel goed. heb jij misschien iets speciaals geïnstalleerd? Of iets kleins waarvan je denk dat het niet noemenswaardig is?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
Is er een manier op bij de navigatie alle bestemmingen waar je bent geweest te wissen?
Als ik bij recent ben staan er een aantal plaatsen waar ik ben geweest, maar deze wil ik wissen!!

Ik heb in mijn tel mijn huis opgegeven met alle gegevens, kan ik deze nu via de navigatie gebruiken en zo ja waar vind ik die als ik een route plan?

Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
ReseT schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:35:
[...]

Lijkt het ongeveer hetzelfde als mijn vorige omschrijving?

[...]

Ondertussen heb ik geupdate naar 11.0.117. Maar helaas geen concrete resultaat. Net geprobeerd op een nog niks erop geïnstalleerde N82. En dat werkt weer wel goed. heb jij misschien iets speciaals geïnstalleerd? Of iets kleins waarvan je denk dat het niet noemenswaardig is?
Er valt me wel iets op... en dat is dat ik naar precies hetzelfde zit te luisteren als jij... zal als eerst eens even dat bestand op mijn PC zetten en kijken of het probleem er dan ook is...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Volgens enkele Zweedse bronnen komt de Nokia N82 op 25 maart in het zwart naar je toe. Veel mensen zullen hierop gewacht hebben !

Volgens website IntoMobile komt de zwarte broer van de candybar flagship op 25 maart op de markt, beschikbaar voor de masses !

Bij de Zweedse webstore van Katshing kun je hem alvast bestellen voor 531 euro los.

Toch zal het nog wel een tijdje duren voordat hij hier op de Nederlandse markt komt. Dit hangt helemaal af van de snelheid van de distributeurs, de providers en telecomzaken die deze variant (mogelijk) gaan voeren.

De vraag is wanneer het toestel komt, niet of !

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Heb nu sinds maandag N82 maar als ik zo de plaatjes zie van de zwarte versie vind ik niet mooier. Vind de glimmende zilveren voorkant van de N82 juist prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
F-O-C-U-Z schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:21:
[...]

Er valt me wel iets op... en dat is dat ik naar precies hetzelfde zit te luisteren als jij... zal als eerst eens even dat bestand op mijn PC zetten en kijken of het probleem er dan ook is...
Heb jij toevallig een aziatische toestel met aziatische firmware? Ik heb vandaag een euro2 firmware erop gezet en tot nu toe heb ik het probleem niet terug gehoord.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
ReseT schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:20:
[...]

Heb jij toevallig een aziatische toestel met aziatische firmware? Ik heb vandaag een euro2 firmware erop gezet en tot nu toe heb ik het probleem niet terug gehoord.
Nee ik heb gewoon een NL toestel. Komt direct bij Vodafoen vandaan... Jammer dat het aan de firmware ligt... ik zal het toestel (nu het nog zo nieuw is) graag even houden zoals hij hoort te zijn. Ben er niet zo gek op om met firmwares te gaan zitten rotzooien.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
F-O-C-U-Z schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:59:
[...]

Nee ik heb gewoon een NL toestel. Komt direct bij Vodafoen vandaan... Jammer dat het aan de firmware ligt... ik zal het toestel (nu het nog zo nieuw is) graag even houden zoals hij hoort te zijn. Ben er niet zo gek op om met firmwares te gaan zitten rotzooien.
Misschien ben ik te voorbarig geweest om te zeggen dat het aan de aziatische firmware ligt. vandaag in de OV naar het werk heb ik het probleem weer terug gehoord (tiesto's club life 001). :( Wat me wel opviel, als ik de visualisations aanzet (Cirkels), dan zie ik de stotteringen wel terug in de visualisatie, maar ik hoor die stotteringen weer niet!

Op de pc doen de m4a bestanden het gewoon prima. Tot nu toe komt het probleem bij mij alleen voor bij .m4a bestanden die langer zijn dan 30min.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:03

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:55:
Heren even een vraagje hebben jullie ervaring met deze site?
http://www.dual-sim.nl/index.php/cPath/35

heb een N82 en wil hier graag een dualsim in doen alleen heb ik geen flauw idee welke ik moet bestellen zodat die gaat werken in de N82, hoop dat jullie me hier mee verder kunnen helpen

alvast bedankt.
Ik heb een dual-sim geprobeerd in de N82, maar helaas herkende de telefoon toen geen één sim kaart meer. Dus volgens mij werkt het helaas nog niet in de N82 (of het ligt aan de dual-sim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is mijn rode toets stuk: ik heb hem net in gebruik genomen, maar de rode toets reageert niet.
Nu heb ik nog nooit een nokia gehad, maar het lijkt me dat je er op z'n minst wel een gesprek mee moet kunnen beindigen door op de rode toets te drukken.

Nu vraag ik me alleen af: kan je de telefoon beter terugsturen naar 2call, of gewoon zelf even langs een nokia service point gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:16:
Hmm... mijn toestel heeft last van een niet mooi sluitende behuizing. Zitten kieren langs de display waar stof zich mooi kan nestelen. Het metalen plaatje sluit dus niet goed aan op de grijze rand van het toestel. Ik denk dat die terug moet naar de leverancier. Is b.t.w. ook van 2call.
Toevallig linksonder van het scherm (bij de groene bel knop zeg maar)? Ik heb namelijk vorige maand mijn N82 terug gestuurd naar 2call, met hetzelfde mankement als jij nu hebt. Kreeg na iets minder dan 2 weken wel netjes een nieuwe N82 en de verzendkosten kreeg ik ook vergoed (had er wel een mooie brief bij gedaan ;)).

Gewoon terugsturen ja en dan krijg je een nieuwe.

Mss hebben ze die van mij opgestuurd naar jou en dat ze hoopten dat jij dit geen probleem zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor tweakers met kinderen: zojuist een leuk projectje uitgevoerd, heb m'n N82 omgetoverd tot een soort babyfoon :) Omdat ik toch onbeperkt internet heb kan ik nu een live stream beluisteren (evt. met headset / phone) als we even de deur uit moeten (lees: kroeg). Gewoon shoutcast server op je pc, plugin voor winamp erbij, line-in / mic selecteren, goeie richtmicrofoon aansluiten (met volume boost), router configgen zodat je hem extern ook kunt benaderen, en shoutcast / digitale radio software op je nokia zetten. Goedkoper dan telefoonlijn openhouden / babyfoon aanschaf / oppas inhuren en een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Tja en dan ligt je kind al 3 uur te bléren omdat ie uit zijn box geknikkerd is, voordat jij je in de kroeg weer eens bedenkt dat je toch maar weer even je live stream moet checken, een investering in een goede oppas lijkt me dan verantwoordelijker ;) . Wel een creatieve oplossing hoor 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Xander84 op 10-03-2008 13:33 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
ErikE12 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:38:
Is er een manier op bij de navigatie alle bestemmingen waar je bent geweest te wissen?
Als ik bij recent ben staan er een aantal plaatsen waar ik ben geweest, maar deze wil ik wissen!!

Ik heb in mijn tel mijn huis opgegeven met alle gegevens, kan ik deze nu via de navigatie gebruiken en zo ja waar vind ik die als ik een route plan?

Bedankt voor de hulp
Iemand al een idee voor dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die N82 nou wel of niet UMTS? Zie net bv. op smartphoneshop staan dat ie niet onder de UMTS tlefoons valt. Kom er niet uit, misschien hier iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:49

Sick Nick

Drop the top!

De N82 is gewoon geschikt voor UMTS/HSDPA (3 en 3.5G) dus waarom ie in die shop daar niet onder staat weet ik niet. Is gewoon mogelijk (hier met vodafone blox dus hsdpa en dat gaat gewoon supersnel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:31:
Tja en dan ligt je kind al 3 uur te bléren omdat ie uit zijn box geknikkerd is, voordat jij je in de kroeg weer eens bedenkt dat je toch maar weer even je live stream moet checken, een investering in een goede oppas lijkt me dan verantwoordelijker ;) . Wel een creatieve oplossing hoor 8)
hehe gelukkig is onze kroeg om de hoek.. en kan die n82 behoorlijk hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
@ReseT en @F-O-C-U-Z :

hebben jullie allebei al geprobeerd om de SD kaart opnieuw te formatteren naar FAT (geen FAT32)? Dat lost bij veel mensen problemen op met hangers/haperingen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:17:
[...]

hehe gelukkig is onze kroeg om de hoek.. en kan die n82 behoorlijk hard!
ik vind hem bij gewoon telefoneren op luidspreker niet zo heel hard helaas.. te zacht om in de auto een hands-free gesprek te voeren in de carholder... hij staat met de volume knop al op z'n hardst, is er nog een onder-water instelling ergens om hem te boosten?! want hij kan inderdaad wel hard als je bv. naar mp3'tjes ofzo luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

elpino.rv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:47:
[...]

ik vind hem bij gewoon telefoneren op luidspreker niet zo heel hard helaas.. te zacht om in de auto een hands-free gesprek te voeren in de carholder... hij staat met de volume knop al op z'n hardst, is er nog een onder-water instelling ergens om hem te boosten?! want hij kan inderdaad wel hard als je bv. naar mp3'tjes ofzo luistert.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Die telefoonhouder, blokkeert deze niet je speakers ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Tutti-frutti schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:21:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Die telefoonhouder, blokkeert deze niet je speakers ?
Net niet, het is de CR-39 en de onderste speaker zit op t randje van blokkeren. Ik zal hem nog eens iets lager proberen te zetten, misschien gaat het dan toch harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesp_J schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:32:
[...]

Toevallig linksonder van het scherm (bij de groene bel knop zeg maar)? Ik heb namelijk vorige maand mijn N82 terug gestuurd naar 2call, met hetzelfde mankement als jij nu hebt. Kreeg na iets minder dan 2 weken wel netjes een nieuwe N82 en de verzendkosten kreeg ik ook vergoed (had er wel een mooie brief bij gedaan ;)).

Gewoon terugsturen ja en dan krijg je een nieuwe.

Mss hebben ze die van mij opgestuurd naar jou en dat ze hoopten dat jij dit geen probleem zou vinden.
Nou... toevallig links boven in het scherm. Vind dit zeer jammer van Nokia. De afwerking van zo'n duur toestel is echt te slecht voor woorden. Echt alle N82 toestellen die ik gezien heb vertonen wel een of meerdere slordigheden in de afwerking. Dus toekomstige kopers: wees gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er ervaring bij bestellen bij gsmweb.nl? zijn ze goed? of raden jullie me af om daar iets te bestellen

antwoord graag snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:
wie heeft er ervaring bij bestellen bij gsmweb.nl? zijn ze goed? of raden jullie me af om daar iets te bestellen

antwoord graag snel
Ik heb hem daar gisteren besteld vandaag het contract ontvangen en dat gefaxt verder nog niks van gehoord, maar dat is ook niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nlboy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:47:
[...]
Ik heb een dual-sim geprobeerd in de N82, maar helaas herkende de telefoon toen geen één sim kaart meer. Dus volgens mij werkt het helaas nog niet in de N82 (of het ligt aan de dual-sim).
Jammer, jammer! Ik heb een abo van de zaak waarmee ik altijd bel, maar ik wil ook graag internetten op dat ding. Ik verwacht echter niet dat ik dat van de zaak krijg, dus zou ik een extra sim moeten nemen. Ik hoopte eigenlijk dat ik dat met die van dual-sim.nl zou kunnen.

edit:
@^^^: "gsmweb.nl: altijd de laagste prijs!" Helaas, de goedkoopste met een goede beoordeling in pricewatch tot nu toe was gsmtrack.nl (direct link) voor het losse toestel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 12-03-2008 00:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het je al gelukt om een klein simpele applicatie te signen dan?

bij mij tot nu toe nog niet, elke keer wel weer een foutmelding.

Dus vertel, is dit gewoon een tussenoplossing om ons even zoet te houden, of heeft dit systeem nog teveel bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:20:
Voor de 'zelftesters'.... de symbian site om weer te signen is weer in de lucht...

Wel een beta versie, maar je sis'jes kun je nu weer volop je N82 gooien!

https://www.symbiansigned.com/app/page

Een nadeel, de grote installatiebestandjes worden niet toegelaten! grrrr

Dus mocht er iemand met een Publisher ID een certificaat aan kunnen maken, hoor ik dat graag!
mijn vorige bericht ging hier dus over, foutje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik heb hem ook binnen, heerlijk toestel. Als iemand anders geen interesse heeft wil ik wel een deel 2 van dit topic maken met een mooie topicstart vol tools? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:25:
Is het je al gelukt om een klein simpele applicatie te signen dan?

bij mij tot nu toe nog niet, elke keer wel weer een foutmelding.

Dus vertel, is dit gewoon een tussenoplossing om ons even zoet te houden, of heeft dit systeem nog teveel bugs?
Ik heb Flipsilent gesigned zonder problemen, dus het nieuwe systeem werkt wel. ShakeSMS lukte daarintegen dan weer niet.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Drawer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:36:
Ik heb hem ook binnen, heerlijk toestel. Als iemand anders geen interesse heeft wil ik wel een deel 2 van dit topic maken met een mooie topicstart vol tools? :)
Lijkt me een goed idee. De TS is wel aan vernieuwing toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit topic is inderdaad aan vernieuwing toe! :D

mocht je nog hulp nodig hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik had ook al aangegeven dat ik wilde helpen. Misschien moeten we gewoon een nieuwe beginnen...
Als ik kan helpen hoor ik het ook graag. Mogelijk dat je ook nog wat informatie van mijn website af kan halen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:36:
Vind ik ook goed, kijken of ik daar iets verder mee kom :(
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:04:
[...]

Ik heb Flipsilent gesigned zonder problemen, dus het nieuwe systeem werkt wel. ShakeSMS lukte daarintegen dan weer niet.
Klopt, FlipSilent kon ik ook signen, maar alle andere applicaties (denk aan NokMode, rotate_me) worden allemaal geweigerd. een certificaat moet ik hebbe, meer niet. lekker lastig doen, die mensen van Symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik zal ook graag zien dat ik nog een certificaat zal kunnen krijgen. Grote voordeel is dat je dan geen internet verbinding meer nodig hebt om een applicatie te signen... Beetje jammer ja van Symbian...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me even uitleggen hoe ik Live Messenger op mijn N82 krijg... ik kom er niet uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Makkelijker kan bijna niet. Zie link hieronder. Let even goed op de volgorde.

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=50&t=446

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das snel, ik ga kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N82 is vastgelopen, en reageert nergens meer op. Ik was een programma aan het installeren, toen plotseling het scherm helemaal wit werd, en de telefoon nergens meer op reageerde, ook niet op de aan/uit knop. Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan, maar toen ik hem weer aanzette kreeg ik weer het witte scherm, en de telefoon reageert op geen enkele toets. Ik heb alles al geprobeert om het weer aan de gang te krijgen, SIM-kaart eruit, SD-kaart eruit, aan de oplader gedaan, met de pc verbonden, maar helemaal niets helpt. Weet iemand of ik er zelf iets aan kan doen, of moet ik ermee naar een servicepunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Nokia N82 - Deel 2
Een nieuw topic, ben er nog druk mee bezig dus even geduld voor de nieuwe informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:38:
Mijn N82 is vastgelopen, en reageert nergens meer op. Ik was een programma aan het installeren, toen plotseling het scherm helemaal wit werd, en de telefoon nergens meer op reageerde, ook niet op de aan/uit knop. Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan, maar toen ik hem weer aanzette kreeg ik weer het witte scherm, en de telefoon reageert op geen enkele toets. Ik heb alles al geprobeert om het weer aan de gang te krijgen, SIM-kaart eruit, SD-kaart eruit, aan de oplader gedaan, met de pc verbonden, maar helemaal niets helpt. Weet iemand of ik er zelf iets aan kan doen, of moet ik ermee naar een servicepunt?
legaal programma?
welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
elpino.rv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:45:
@ReseT en @F-O-C-U-Z :

hebben jullie allebei al geprobeerd om de SD kaart opnieuw te formatteren naar FAT (geen FAT32)? Dat lost bij veel mensen problemen op met hangers/haperingen etc...
Helaas heeft het niet gewerkt. Zelf heb ik ook geen andere probelemen met de geheugenkaart. Puur alleen die m4a. verder heb ik ge-experimenteerd met verschillende clustergrootte, geen resultaat.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanno
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2020
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort ook eigenaar van dit prachtige telefoon"tje".
Alleen staat er bij mij bovenin een pictogram van het zoeken naar een WLAN.
Ik heb echter WLAN scanning uitstaan en weet niet waar ik moet zoeken om dit pictogrammetje weg te krijgen.
Er draaien voor de rest geen programma's op de achtergrond.
Iemand enig idee.

Bij voorbaat dank

"Logics will get you from A to B, imagination will take you everywhere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Q. Does not having a pencil key make a great deal of difference?
A. In my personal opinion, i believe that it does, for my general everyday use anyway. I did really miss the pencil key the whole time i used the n82, not just for copy and paste related problems, but for also some of my most fav applications rely on the pencil key.
Shit, betekent dat dat er geen enkele manier is om tekst te kopiëren+plakken?

Oh shit, sorry!

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 12-03-2008 20:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia N82 - Deel 2
Graag daar verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En weer open! :)

(We zijn even in afwachting van sander1989 mbt deel 2; tot die tijd hier verder)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:55:
[...]

legaal programma?
welk programma?
Ja, Google Maps, dus helemaal legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Laatst online: 07-09 19:21
Waarom bestaan er zoveel verschillende sportstracker proggies voor verschillende modellen terwijl OS toch 3.1 is? is Iedere GPS anders aan te sturen?

http://sportstracker.nokia.com/nts/download.jsp

--------------------------------------------------------------------------------

Please read and accept the 2-page "End User Software Agreement" before installing the application.

End User Software Agreement (html version)

I have read and accepted the agreement.

Please choose the version suitable for your phone:

Nokia Sports Tracker for S60 v3.0

Supported phones:
Nokia S60 v3.0 devices (N71, N73, N75, N77, N80, N91, N92, N93, N93i, E50, E60, E61, E62, E65, E70, 3250, 5500 Sport)

Download

Nokia Sports Tracker for S60 v3.1

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N76, N81, N81 8Gb, E51, 5700, 6110 Navigator, 6120, 6121, 6290)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N95)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N82, N95 8Gb)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (E90)

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:38:
Al een harde reset geprobeerd? Dus telefoon uit. Dan groene beltoets, de 3 en "*" tegelijk ingedrukt houden en daarna de telefoon aanzetten. Wel alle toetsen ingedrukt houden. Hiermee wordt je telefoon helemaal schoongeveegd. LET OP! Je raakt hier alle gegevens mee kwijt. Alle contactpersonen, eigen software, sms-jes, zelfs je datum/tijd instellingen raken kwijt. Dit is dus een laatste redmiddel voor als je telefoon serieus in de soep gelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:

antwoord graag snel
Vorige week Donderdag besteld, inclusief verlenging Orange-->T-mobile, gister binnen. Sneller dan via de T-mobile shop waar ik een week zou moeten wachten op de activatie van mijn Sim.

Aantal vraagjes mbt de N82 waar ik niet helemaal uitkom...
  1. Ik heb al mijn contacten "geback-upped" naar mijn sim kaart, met een SE kon ik ze allemaal tegelijk kopieren van mijn sim, is die mogelijk er ook op de N82?
  2. Gebruik van het navigatie systeem, hij zeg telkens dat er een "netwerk" nodig is, ik heb echter geen zin in extra mobiele kosten, het moet toch gewoon mogelijk zijn om zonder data verkeer te navigeren?
  3. Ik had iets gelezen dat de "hoofdtoets" druk gevoelig is, en dat je er overheen kon draaien ed. ik heb dit nog nergens kunnen gebruiken, of is het een mythe ofzo?
  4. Bepaalde MP3-tjes stotteren heel erg (heb het hier ook gelezen in het topic) is er al een idee bij welk type MP3-tjes dit is?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n telefoon ontvangen, net uit de doos gehaald.

Kreeg zo'n bericht met instellingen van t-mobile met instellingen voor internet opgeslagen. Als ik dan op internet ga maakt hij gebruik van gprs is dat het beste? Ik heb zo'n pocket internet totaal bij het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Heb de telefoon nu bijna 2 weken en laatst zat iemand anders met mijn telefoon te spelen en zelf had hij de n81 en het viel hem op dat bij mij het menu veel trager lade. Is dat normaal?

Alle applicaties die ik los heb gedownload (zoals google maps, emtube...) heb ik geïnstalleerd op mijn SD kaart (is overigens niet de standaard SD kaart die erbij zat maar een normale van 2gb van sandisk). Zou je dit merken in de snelheid van deze applicaties?

Voor de rest toppie telefoon en helemaal in combinatie van google maps + PIT als je iets zoekt in de stad.
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:45:
Vandaag m'n telefoon ontvangen, net uit de doos gehaald.

Kreeg zo'n bericht met instellingen van t-mobile met instellingen voor internet opgeslagen. Als ik dan op internet ga maakt hij gebruik van gprs is dat het beste? Ik heb zo'n pocket internet totaal bij het abonnement.
De standaard instellingen zijn gewoon goed. Gebruik zelf dan altijd het acces point T-Mobile internet

[ Voor 30% gewijzigd door maxjuh op 13-03-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:07:
Volgens enkele Zweedse bronnen komt de Nokia N82 op 25 maart in het zwart naar je toe. Veel mensen zullen hierop gewacht hebben !

Volgens website IntoMobile komt de zwarte broer van de candybar flagship op 25 maart op de markt, beschikbaar voor de masses !

Bij de Zweedse webstore van Katshing kun je hem alvast bestellen voor 531 euro los.

Toch zal het nog wel een tijdje duren voordat hij hier op de Nederlandse markt komt. Dit hangt helemaal af van de snelheid van de distributeurs, de providers en telecomzaken die deze variant (mogelijk) gaan voeren.

De vraag is wanneer het toestel komt, niet of !
Heb je toevallig nog een link van dit nieuws bericht? Ik kan er op de intoMobile site niets over terug vinden. Ben ook al een tijdje aan het kijken voor de N82 maar over de black versie zijn verder nog geen andere foto's of nieuws over een release te vinden anders dan de standaard live foto's en informatie die hier al voorbij zijn gekomen. Op de Nokia N82 Blog is vandaag dit nieuws artikel gepost:

" Steve Litchield from AllAboutSymbian.com today mentioned that he'll be getting a black Nokia N82 to check out. He didn't say much about it, other than the following statement...

"On a side note, I'm on a shortlist to try out the black N82 - not just a cosmetic variant this, as the new colours fix the usability problems of the keypad legend on the original silver version."

I wonder if he's talking about the clicking sounds that many have experienced on there keypads. For instance on my direction pad when I push to the right I get a slight clicking sound. It's nothing serious or loud, but still it shouldn't be that way.

http://www.then82blog.com...-coming-to-all-about.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er nog niet veel van de telefoon hoe ik alles aan de praat moet krijgen... Ik zal zaterdag naar de mediamarkt geheugenkaart ophalen wat raden jullie aan? Ik zat de denken aan 8 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:58:
Ik snap er nog niet veel van de telefoon hoe ik alles aan de praat moet krijgen... Ik zal zaterdag naar de mediamarkt geheugenkaart ophalen wat raden jullie aan? Ik zat de denken aan 8 gig.
het is maar net waar je het voor nodig herbt. als je veel muziek er op wil zetten 4 of 8 , als je tomtom alleen wil dan 2gb genoeg. Zou een kaartje via internet bestellen. dat scheelt heel veel centjes.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Heb je toevallig nog een link van dit nieuws bericht? Ik kan er op de intoMobile site niets over terug vinden. Ben ook al een tijdje aan het kijken voor de N82 maar over de black versie zijn verder nog geen andere foto's of nieuws over een release te vinden anders dan de standaard live foto's en informatie die hier al voorbij zijn gekomen. Op de Nokia N82 Blog is vandaag dit nieuws artikel gepost:
Link van het nieuwsbericht: http://www.intomobile.com...-makes-an-appearance.html

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

De N95 krijgt binnenkort een nieuwe firmware update met Flashlite 3 en Widgets! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt. Ben benieuwd of de N82 ook Widgets gaat krijgen 8)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom, wanneer ik de n82 aansluit via usb en kies voor gegevensoverdracht, ik de mededeling krijg:
"Kan gegevensoverdrachtsmodus niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Ik de kaart eruit gehaald, krijg nog de melding: "Toepassingen worden gesloten en druk op ok." En prop de kaart er weer terug in. Zelfde verhaal.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
telefoon al gereset?
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:03:
Kan iemand mij vertellen waarom, wanneer ik de n82 aansluit via usb en kies voor gegevensoverdracht, ik de mededeling krijg:
"Kan gegevensoverdrachtsmodus niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Ik de kaart eruit gehaald, krijg nog de melding: "Toepassingen worden gesloten en druk op ok." En prop de kaart er weer terug in. Zelfde verhaal.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n converter gedownload om vob omtezetten naar mp4 als ik de vob op de laptop start is het met ondertiteling als ik hem dan convert naar mp4 is het dan nog steeds met ondertiteling. En als dat niet zo is hoe krijg je dan wel filmpje met ondertiteling op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Iemand?
Ik heb dat ook. Laatst mijn telefoon gereset toen werkt het wel weer. Echter na het installeren van een aantal progjes weer het zelfde probleem (sommige dingen van geheugenkaart zullen schijnbaar altijd op de achtergrond blijven draaien). Ik heb wel een oplossing selecteer ipv gegevens overdracht de optie mediaspeler. Bij automatisch afspelen klik je op bestanden weergeven en tada je kunt gewoon bestandjes naar je telefoon slepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 14-03-2008 17:05 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:38:
[...]

Al een harde reset geprobeerd? Dus telefoon uit. Dan groene beltoets, de 3 en "*" tegelijk ingedrukt houden en daarna de telefoon aanzetten. Wel alle toetsen ingedrukt houden. Hiermee wordt je telefoon helemaal schoongeveegd. LET OP! Je raakt hier alle gegevens mee kwijt. Alle contactpersonen, eigen software, sms-jes, zelfs je datum/tijd instellingen raken kwijt. Dit is dus een laatste redmiddel voor als je telefoon serieus in de soep gelopen is.
Dat hielp perfect, bedankt! Hopen dat hij niet weer zulke kuren gaat vertonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
Kan er ook ingesteld worden dat agenda items niet al een week van te voren worden weergegeven op het beginscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand?
Heb je toevallig je standaard sms geheugen op geheugenkaart gezet? Toen ik dit had ingesteld, kreeg ik ook deze meldingen. Actief geheugen terug gezet naar telefoongeheugen en toen kreeg ik deze melding niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
Is het mogelijk om de verzendtijd te weergeven bovenaan een geopend smsje? En is het mogelijk om knoppen te herprogrammeren, die gallerij toets gebruik ik nooit, heb hem liever als play/pauze bijv.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Het herprogrammeren van die gallery toets zou inderdaad wel fjjn zijn en ik zou hem dan graag het liefst helemaal uitschakelen. Zit best in de weg die toets druk er vaak op als dat niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Uitschakelen kan natuurlijk altijd ... met een hardware mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Heb je toevallig je standaard sms geheugen op geheugenkaart gezet?...
Staat op telefoongeheugen.
't Stomme is dat met een kaartlezer alles wel gewoon doet. Binnenkort nieuwe simkaart erin en tijd voor een harde reset denk ik. Is ook wel eens goed, net als bij de pc. Toch bedankt!

Iemand al oplossingen gevonden voor dat gekraak van de toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn N82 opgehaald, lekker toestel :D Maar ik moet zeggen, ik heb totaal geen last van kraken of piepen etc. Het enige wat ik wel gaar vind, is dat ik geen softwareupdate voor mijn telefoon kan download van nokia nederland, of moet ik die ergens anders zoeken? :)

EDIT: heb hem al, ga nu updaten :)

Dank

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:
Heb vandaag mijn N82 opgehaald, lekker toestel :D Maar ik moet zeggen, ik heb totaal geen last van kraken of piepen etc. Het enige wat ik wel gaar vind, is dat ik geen softwareupdate voor mijn telefoon kan download van nokia nederland, of moet ik die ergens anders zoeken? :)

Dank
Zou je die mij ook kunnen zeggen waar ik die vind? Met PC Suite vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:04:
[...]

Zou je die mij ook kunnen zeggen waar ik die vind? Met PC Suite vind ik niks.
Als je je PC Suite geconnect hebt, dan kon ik onderin kiezen voor software update, en dan ga je naar de site waar je die software kunt downloaden :)

Ik heb nu versie:
V11.0.117
RM-313
Nokia N82 (02-01)

Maar mijn software update zegt dat er geen nieuwe is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
dat is ook de meest recente versie dus is redelijk verklaarbaar dat er geen nieuwe is
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:45:
[...]

Als je je PC Suite geconnect hebt, dan kon ik onderin kiezen voor software update, en dan ga je naar de site waar je die software kunt downloaden :)

Ik heb nu versie:
V11.0.117
RM-313
Nokia N82 (02-01)

Maar mijn software update zegt dat er geen nieuwe is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb 'm ook binnen en ben er echt super blij mee.. wat een heerlijke funcies heeft die phone!

baal alleen wel dat ik helemaal bijna geen leuke programma'tjes kan installeren omdat dat signen niet meer werkt..
zijn hier al oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:10:
nou ik heb 'm ook binnen en ben er echt super blij mee.. wat een heerlijke funcies heeft die phone!

baal alleen wel dat ik helemaal bijna geen leuke programma'tjes kan installeren omdat dat signen niet meer werkt..
zijn hier al oplossingen voor?
Niet alle applicaties hoef je te signen. Daarnaast is het wel mogelijk om op symbiansigned een applicatie te laten signen. Ik heb hier zelf een kleine howto voor geschreven, al denk ik dat je er ook wel uit moet kunnen komen zonder howto.

http://www.n82.nl/howtos/signen-met-open-signed-online/

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
Lang niet alle bestanden kun je signen met de bovenstaande methode. Een van de bestanden die je wel daarmee kunt signen is cClock, een erg prettige screensaver welke veel extra opties heeft t.a.v. de standaard screensaver.

Vast wel een keer eerder langsgekomen, maar toch het (nogmaals) vermelden waard. Hieronder een screenshot. Je kunt hem geheel naar eigen wens configureren.

Afbeeldingslocatie: http://home.pacific.net.sg/~welic/cClockScreenshot.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Magnolia op 16-03-2008 15:39 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Flipsilent is ook de signen met de methode die ik heb aangegeven. ShakeSMS helaas weer niet...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Heb sinds zaterdag ook de N82, kon vandaag pas testen. Helaas kraakte de bladertoets wel.
Mijn menuknop en de bladertoets (omlaag en naar rechts) werken niet. Flink balen. Maandag maar langs de Vodafone shop, kijken of ik meteen een andere mee kan krijgen....
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:46:

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:47
De n82 van m'n vriendin loopt weer continue vast :( , of vast, hij reageert de hele tijd niet. Een rondje beginscherm > berichten , beginscherm, afbeeldingen kunnen we niet in een minuut voor elkaar krijgen. Menutjes blijven half in beeld staan enz.

Worden er niet goed van, heb de telefoon net naar de laatste 11.0.xxx versie geupgrade in de hoop dat het is verholpen maar helaas!

Hebben jullie hier ook last van?

Lijkt net of het geheugenbeheer naar de klote is op die telefoon.

Lekker zo, bij SE heb je geen last van brakke menutjes.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag geprobeerd een divx player op mijn Nokia n82 te installeren. Maar sinds ik dat geprobeerd heb loopt mijn telefoon geregeld vast. Heb het programma van de geheugenkaart gewist en een reset uitgevoerd, maar mijn telefoon blijft met vlagen erg traag. Om de paar seconden lijkt de telefoon te moeten laden/nadenken.

Kent iemand dit probleem?

De telefoon heeft de laatste software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Talisker_NL schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:05:
Heb sinds zaterdag ook de N82, kon vandaag pas testen. Helaas kraakte de bladertoets wel.
Mijn menuknop en de bladertoets (omlaag en naar rechts) werken niet. Flink balen. Maandag maar langs de Vodafone shop, kijken of ik meteen een andere mee kan krijgen....

[...]
Toch raar, ik heb nergens last van :P

/me klopt even af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hmm :| Ik hoor mijn telefoon weer soms rebooten... uit het niets. En heb niets vaags gedaan met geheugen. Het kaartje had ik 2 weken terug geformatteerd (fat). Khoop echt dat in de nieuwe firmware deze brakke problemen eruit zijn. Geen zin om iedere 2 weken mn kaartje te moeten formatteren 8)7

4015Wp west (Dordrecht)

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.