Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 202.039 views sinds 30-01-2008

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
ik heb hem ervoor terug gebracht. maarja..bij mij kraakte het constant en ging niet weg door hard drukken. de versie die ik nu heb kraakt niet al vind ik de rode knop wel wat losjes. Maarja...moeten ook niet te kieskeurig zijn.
elpino.rv schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:42:
Hebben nou veel of weinig mensen last van krakende toetsen op de N82? Heb er wel een paar gezien hier met deze klacht, voornamelijk net als bij mij de C toets/rechter selectie toets en rechter kant vd joystick. Graag dus ook een reply als je er helemaal geen last van hebt.
Zit te twijfelen of ik hem terug moet brengen, is bij mijn N82 niet continu, maar wel irritant als hij kraakt. Vaak helpt hard indrukken van de toets even, maar iets later begint het vaak weer. Als nou heel weinig mensen hier last van hebben ga ik ermee terug.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Hebben nou veel of weinig mensen last van krakende toetsen op de N82? Heb er wel een paar gezien hier met deze klacht, voornamelijk net als bij mij de C toets/rechter selectie toets en rechter kant vd joystick. Graag dus ook een reply als je er helemaal geen last van hebt.
Zit te twijfelen of ik hem terug moet brengen, is bij mijn N82 niet continu, maar wel irritant als hij kraakt. Vaak helpt hard indrukken van de toets even, maar iets later begint het vaak weer. Als nou heel weinig mensen hier last van hebben ga ik ermee terug.
Ik heb er inderdaad ook last van. Was al net te laat om naar de BC terug te gaan (wel gedaan, maar er zaten al krasjes op ofzo |:( ), maar die kerel van BC zei dat het waarschijnlijk een kwestie is van inwerken (hij had het ook gehad met zijn N73, en na een tijdje ging het weg). Hij dacht dat het gewoon een stukje plastic was die in de weg zat. Ik weet niet of ik dit nog wel moet geloven :/ .

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ik ervaar soms een krakend geluid bij de navigatie toets. dit is echter na 3 of 4 keer drukken weer weg. Waar ik wel last van heb is dat de rode toets bij mij soms niet helemaal terug komt, en dat daardoor het drukken "onnatuurlijk" aanvoelt. een keer hard drukken is echter voldoende om dit weer op te lossen. Ik stoor me er nog niet aan :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De volgende firmware update van de N82 krijgt een geotagging optie :)

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DaannO schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:23:
De volgende firmware update van de N82 krijgt een geotagging optie :)
Er is al een los tooltje door nokia vrijgegeven voor geotagging totdat het zo ver is :)
http://www.nokia.com/betalabs/locationtagger

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Die van mij kraakt ook bij de rechtertoets. (waarmee je ophangt zeg maar...)

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Bij de mijne kraakt niks (heb hem wel 3 keer voor andere problemen omgeruild).

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
Bij mij klikt de navigatie toets bij het omhoog komen wanneer ik naar rechts druk.. verder kraakt de c-toets een beetje, maar ik stoor me er niet aan zolang het blijft werken (ben al lang blij dat de navigatie toets werkt, was bij de qtek 8310 soms wel anders :P )

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Verwijderd

Ik ben er uit de N82 wordt mijn nieuwe mobiel. Nu moet ik nog kiezen welke provider het wordt ik twijfel tussen KPN en Vodafone wat raden jullie mij aan als ik ook veel op internet zit met me mobiel. Nog iets zal ik hem route 66 kopen of kun je dat er ook wel zelf opzetten op de niet legale manier. Ik wil hem bestellen bij gsmweb of raden jullie mij iets anders aan nog nooit mobiel via internet besteld. Groet'n Stefan

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Wat ik niet begrijp aan de N82 is dat alleen de Podcast player de import van OPML bestanden ondersteunt, de RSS reader doet dat niet. Komt er dus op neer dat ik mijn normale newsfeeds niet even makkelijk kan importeren zonder dat ze in de Podcasrt player terecht komen....

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 19:50 ]

Verwijderd

Ik heb via de Nokia Music Manager (wat een verschrikkelijk programma btw) muziek op mijn N82 gezet. Die nummers heb ik later weer verwijderd maar bij artiesten en albums blijven de namen staan. Als ik die van mijn telefoon probeer te halen krijg ik de melding: "functie wordt niet ondersteunt". Iemand enig idee hoe ik de er alsnog afkrijg? Welk programma gebruiken jullie om muziek op je tel te zetten? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik ben het met je eens dat NMM een draak van een programma is. Ik synchroniseer vrij gemakkelijk met Windows Media Player 11. N82 in MediaPlayer modus. Werkt tot nu toe perfect.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:54:
Ik ben er uit de N82 wordt mijn nieuwe mobiel. Nu moet ik nog kiezen welke provider het wordt ik twijfel tussen KPN en Vodafone wat raden jullie mij aan als ik ook veel op internet zit met me mobiel.
T-Mobile
Nog iets zal ik hem route 66 kopen of kun je dat er ook wel zelf opzetten op de niet legale manier.
Netjes kopen
Ik wil hem bestellen bij gsmweb of raden jullie mij iets anders aan nog nooit mobiel via internet besteld. Groet'n Stefan
2Call staat een stuk beter bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bescherm jij je N82? Een crystal hardcase leek me toch niet helemaal de beste optie.Zelf heb ik net zo'n silicon black sock besteld op Ebay.
Heeft iemand hier eigenlijk ervaring mee?(met zo'n sok) Het zag er op de foto wel goed uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pegagus schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:12:
[...]

T-Mobile

[...]
Netjes kopen

[...]

:) Idd ik heb hem ook via 2call, ging heel goed met duidelijke orderstatus op hun site. En lekker snelle reactie op email! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 15:42
Volgens mij is dat kraakprobleem ed gewoon te wijten aan de 1e lichting.
Ik heb de mijne al weer een tijdje vanuit Singapore en echt nog geen mankement kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hmm dat kraak probleem, is dat een soort helder plastic gekraak als je de C-toets (clear) in drukt ?
Ik hoor mijn N82 (komt bij 2Call vandaan) dat ook doen. Het is niet altijd, als ik een aantal keer druk, dan klikt hij normaal.
Maar valt dat dan onder een defect en dus garantie ?

edit: Opname van C-toets
Heb er maar even een opname van gemaakt. Hier hoor je hem 2x normaal klikken en dan 2 x "kraken"

[ Voor 25% gewijzigd door Tutti-frutti op 22-02-2008 15:25 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pegagus schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:12:
[...]

T-Mobile

[...]
Netjes kopen

[...]

Alleen bij 2Call zit de Route66 er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Vandaag in de trein een aantal keer 3g netwerk op het scherm. Helaas nog niet kunnen gebruiken want telfort heeft de databundel nog niet geactiveerd. Wat me opviel is dat de telefoon zijn netwerk kwijt raakte toen er 3g in het scherm stond. Is hier iets over bekend of ligt het aan iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik geen last van en ik heb toch ook telfort....

vind het een perfecte telefoon trouwens, heb m nu 3 dagen maar heb nergens last van, geen problemen niks

ik wel nog effe een vraag

ik heb al gezocht maar niks kunnen vinden....ik vind het irritant dat nokia telefoons geen smileys hebben, is hier een progamma voor? en zo ja waar vind ik een goede heb wel al een beetje bij google gekeken maar nog niks gevonden

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:33:

ik wel nog effe een vraag

ik heb al gezocht maar niks kunnen vinden....ik vind het irritant dat nokia telefoons geen smileys hebben, is hier een progamma voor? en zo ja waar vind ik een goede heb wel al een beetje bij google gekeken maar nog niks gevonden

alvast bedankt
Misschien is dit iets voor je?

http://www.softwaremarket..._campaign=OutstandingApps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Vandaag mijn nokia n82 gehaald!
Strakke telefoon en genot om mee te werken na 2 jaar een samsung te hebben gehad(daarvoor nokia 6230). Mooie camera, strak design, de grootte valt me ook mee.

1 probleempje.. de laatste paar uurtjes reageerd het toestel wat traag en loopt het zelfs vast. Soms lijkt het gewoon even een seconde traag te zijn maar dan toch komt het niet meer goed en doet weinig het meer lekker. Dit gebeurde toen de batterij bij z'n laatste 3/4 streepjes begon tot ie leeg was.
Na em aan en uit gezet te hebben doet hij het weer even goed.
Ik ga er nog een dagje mee testen maar mocht het weer gebeuren ga ik denk ik meteen weer terug naar de winkel... van een telefoon van deze prijsklasse mag wel wat kwaliteit verwacht worden imo :)

Vroeg me af of iemand deze symptonen ook heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
irongangster schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:54:
1 probleempje.. de laatste paar uurtjes reageerd het toestel wat traag en loopt het zelfs vast. Soms lijkt het gewoon even een seconde traag te zijn maar dan toch komt het niet meer goed en doet weinig het meer lekker. Dit gebeurde toen de batterij bij z'n laatste 3/4 streepjes begon tot ie leeg was.
Na em aan en uit gezet te hebben doet hij het weer even goed.
Ik ga er nog een dagje mee testen maar mocht het weer gebeuren ga ik denk ik meteen weer terug naar de winkel... van een telefoon van deze prijsklasse mag wel wat kwaliteit verwacht worden imo :)

Vroeg me af of iemand deze symptonen ook heeft meegemaakt?
Haal de SD kaart eruit, maak een backup op je pc (mbv een cardreader, en let op de verborgen bestanden), formateer de SD kaart, zet alles terug en stop kaartje weer in je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
DeepShadow schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:00:
[...]

Haal de SD kaart eruit, maak een backup op je pc (mbv een cardreader, en let op de verborgen bestanden), formateer de SD kaart, zet alles terug en stop kaartje weer in je telefoon :)
We gaan het morgen proberen! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:39

TMV

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:36:
Hoe bescherm jij je N82? Een crystal hardcase leek me toch niet helemaal de beste optie.Zelf heb ik net zo'n silicon black sock besteld op Ebay.
Heeft iemand hier eigenlijk ervaring mee?(met zo'n sok) Het zag er op de foto wel goed uit.
Heb een tijdje geleden zowel een crystal case als een siliconen sok besteld vanuit hongkong. De crystal case past goed, alleen zitten sommige gaten (bijvoorbeeld de speakers) niet helemaal op de goeie plek. Daarnaast zit het ding er zo strak omheen dat je een paar minuten aan het klooien bent voordat je em d'r weer af hebt. De crystal case is verder wel lekker stevig, alleen zit er niets vover het toetsenpaneeltje, dus dat chromen stukje.
De siliconen sok past wat minder mooi en maakt het lastiger de telefoon uit je zak te halen (is stroef) waardoor de sok een beetje op en neer over je telefoon schuift..Je moet em dus geregeld even rechttrekken. Sommige gaten zitten ook weer net niet op de goede plek, maar ik kan wel alles gebruiken zonder de sok te verwijderen. Knoppen blijven goed bruikbaar door de siliconenlaag heen.

Al met al ben ik er nog niet over uit wat me nu het beste bevalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

DeepShadow schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:44:
Bij mij klikt de navigatie toets bij het omhoog komen wanneer ik naar rechts druk.. verder kraakt de c-toets een beetje, maar ik stoor me er niet aan zolang het blijft werken (ben al lang blij dat de navigatie toets werkt, was bij de qtek 8310 soms wel anders :P )
Hmm bekend probleem met die 8310, ik ga hem nu voor de 2e keer opsturen.
Sinds vrijdag ben ik een trotse bezitter van de Nokia N82.

Bestaat er trouwens een taalpakket van dit toestel? Die van mij komt namelijk uit Engeland (hier zijn de prijzen nog vele male goedkoper dan hier in NL) het enige nadeel is dat de NL taal weg is sinds de laatste update naar versie 11.0.117.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Kiswum schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:32:
[...]
Bestaat er trouwens een taalpakket van dit toestel? Die van mij komt namelijk uit Engeland (hier zijn de prijzen nog vele male goedkoper dan hier in NL) het enige nadeel is dat de NL taal weg is sinds de laatste update naar versie 11.0.117.
Lees hier de reden. Ik denk dat het grootste deel op jouw toestel van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch lijkt het beter om naar de winkel van je provider te gaan als je je abo wil verlengen :)

Ik keek bij 2call en gsmweb enzo, daar betaalde ik nog een euro of 200,- bij, bij een verlenging van Hi25 2jaar. Nu blijk ik bij de primafoon 189,95 bij te betalen, maar volgens de primafoon computer krijg ik ook nog eens 150 euro extra korting (omdat ik regelmatig boven mijn bundel zit) dus betaal ik nog maar 39,95 :D ik ga hem over 2 weken ophalen, dan mag ik weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:13:
Ik heb via de Nokia Music Manager (wat een verschrikkelijk programma btw) muziek op mijn N82 gezet. Die nummers heb ik later weer verwijderd maar bij artiesten en albums blijven de namen staan. Als ik die van mijn telefoon probeer te halen krijg ik de melding: "functie wordt niet ondersteunt". Iemand enig idee hoe ik de er alsnog afkrijg? Welk programma gebruiken jullie om muziek op je tel te zetten? Alvast bedankt.
In de music player moet je zelf ook nog refreshen.

Ga naar music player dan options en hier vind je refresh in. en voila alles is weg.

Btw het overzetten van muziek gaat top. heb er nu al zkr 300 opgezet via nokia music manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend een klein nadeel aan de N82 ontdekt:

Aangezien het laadpunt voor het opladen van de telefoon nu aan de zijkant van de telefoon zit is het erg lastig om deze telefoon in een autohouder te gebruiken. Ik heb de Nokia CR-39 houder in mijn auto maar deze blokeert net het laadpunt. Opladen in de auto is dus niet meer mogelijk. Dit kan een nadeel zijn als ik de telefoon voor lange tijd voor navigatie wil inzetten als ik bijvoorbeeld naar het buitenland wil. Heeft iemand een suggestie voor een autohouder waar dit probleem zich niet voordoet??? Misschien is de CR-82 van Nokia een optie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:31:
Ik heb de Nokia CR-39 houder in mijn auto maar deze blokeert net het laadpunt. Opladen in de auto is dus niet meer mogelijk.
Gaatje boren van een paar mm in de zijkant van je houder ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TotalRoef schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:21:
[...]

Gaatje boren van een paar mm in de zijkant van je houder ? ;)
Ja zie je het voor je :) En dan voor iedere nieuwe telefoon een ander gaatje boren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:31:
Afgelopen weekend een klein nadeel aan de N82 ontdekt:

Aangezien het laadpunt voor het opladen van de telefoon nu aan de zijkant van de telefoon zit is het erg lastig om deze telefoon in een autohouder te gebruiken. Ik heb de Nokia CR-39 houder in mijn auto maar deze blokeert net het laadpunt. Opladen in de auto is dus niet meer mogelijk. Dit kan een nadeel zijn als ik de telefoon voor lange tijd voor navigatie wil inzetten als ik bijvoorbeeld naar het buitenland wil. Heeft iemand een suggestie voor een autohouder waar dit probleem zich niet voordoet??? Misschien is de CR-82 van Nokia een optie???
ik heb ook de CR-39 en heb nergens last van! je moet de onderste 2 steunschuifjes allebei 1 tikje naar buiten doen zodat hij iets lager in de unit zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een abbo van kpn met onbeperkt internet.
Weet iemand hoe je tv kan kijken op je nokia n82?
Hoe je filmpjes kan afspelen op youtube en andere sites?

groetjes Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik ben van plan om de Nokia HS-44 + AD-44 headset aan te schaffen, zodat ik mijn muziek kan bedienen via de afstandbediening. Wat ik graag wil weten is of de afstandbediening ook werkt wanneer de telefoon geblokkeerd is middels de blokkeringscode? De headset die bij de telefoon zit doet het namelijk niet meer als de telefoon geblokkeerd is, wanneer ik de bel knop in houdt gaat hij niet over op voice dailing.

Zou iemand met een HS-44 + AD-44 dat kunnen testen? De automatische toestelblokkering (dus niet toetsenblokkering!) kun je als volgt instellen. Instrumenten -> instellingen -> algemeen -> beveiliging -> telefoon en sim kaart -> Per. autom. blokk. telefn, hier kun je aangeven naar hoeveel minuten de telefoon geblokkeerd moet worden, als je nog geen blokkeringscode hebt opgegeven moet je die eerst even opgeven (hier mee kun je de telefoon weer deblokkeren), deze dient 5 cijfers te hebben! Al vast bedankt!

Trouwens wanneer je op de play toets duwt van de afstandbediening wordt dan automatisch de muziekspeler gestart?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N82 nu al een tijdje en was zeer tevreden, maar dit weekend voor het eerst eens een videoclipje opgenomen bij een concert. De audio-kwaliteit is schrikbarend op bepaalde momenten. Het lijkt alsof het geluid in de zaal op bepaalde momenten net iets te hard is, alsof iemand steeds in de microfoon blaast....

ik heb een clipje op youtube gezet ter info( www.youtube.com/watch?v=sAgqL2noopE ). ik ben nog niet veel info hierover tegengekomen via google, het schijnt dat een aantal andere modellen (6120 classic) van nokia hier ook last van hebben. ben benieuwd of het aan mijn toestel ligt of dat die Audio Gain Control van nokia gewoon gaar is. met andere, oudere toestellen zoals een samsung d600 of u600 of se k800i was het geluid ook niet zo best maar niet zo raar als nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Dit vind ik nu eens zeeeeer spijtig se! Dat youtube-filmpje heeft mij echt doen twijfelen. Ik heb momenteel een D600 van Samsung en als ik daar filmpjes mee opneem kan ik naast de boxen gaan staan op een festival (zodat ik zelf niets deftig meer van het geluid kan opmaken) en alles thuis afspelen ZONDER dat er enige vorm van clipping in zit!!! OK, is misschien wat overdreven, maar vind het echt zeer spijtig dat Samsung dit 3 jaar geleden al meer dan behoorlijk kon en dat Nokia er nu op zijn top-reeks niet in slaagt deftig geluid weer te geven bij hogere volumes.... Bijna onbegrijpelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft m'n vrouw een samsung d600 en met dat toestel heb ik tot nu toe de beste resultaten gehad wat betreft audio bij video-opnames.
ben erg benieuwd of er mogelijkheden zijn om het geluid van opnames bij de N82 te verbeteren. je kunt ook opnames maken met de headset (nog niet bij een concert geprobeerd), dus misschien kun je een andere microfoon gebruiken via de headset-ingang. of een sok ofzo over de onderkant van het toestel om de interne microfoon te dempen ;)
benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:02
Ik zie zojuist op een ander forum (everythingn82.com) een goede tip!
Een idioot iets (één van de weinige mindere punten aan de n82 O-) ) is de zelfontspanner, de telefoon blijft namelijk niet op zijn kant staan. Maar er is een trucje: het klepje van de microSD kaart een stukje loshalen en naar voren buigen, zodat de telefoon daar deels op staat. Werkt perfect! Wellicht niet de meest charmante oplossing, maar zo vaak gebruik je dat toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Als ik Nokia Maps wil gebruiken, krijg ik dit niet voor mekaar...

Op een gegeven moment moet 'ie voor het eerst verbinding maken met de WLan, hierbij klik ik dan op JA.
Dan zegt 'ie: "Verbinding maken met de server. Een ogenblik geduld..."
Dan krijg ik een lopende balk te zien, die oneindig doorloopt... Er gebeurd NIETS (maar k'heb wel verbinding met WLAN).

Iemand enig idee wat hier aan de hand is, en wat ik kan doen om het wél werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn N82 binnen gekregen. Prima telefoon, alleen kan iemand mij vertellen hoe WLAN werkt? Wij hebben draadloos internet voor de pc, maar als ik daar wil inloggen met de N82 moet je een WEP-sleutel invoeren. Ik kan deze sleutel echter nergens vinden, ook niet in de doos van de router. Weet iemand hoe ik de WEP-sleutel moet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand als je nokia map 2.0 er op zet of je dan nog de 3 maanden gratis navigatie heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:00:
Ik heb vandaag ook mijn N82 binnen gekregen. Prima telefoon, alleen kan iemand mij vertellen hoe WLAN werkt? Wij hebben draadloos internet voor de pc, maar als ik daar wil inloggen met de N82 moet je een WEP-sleutel invoeren. Ik kan deze sleutel echter nergens vinden, ook niet in de doos van de router. Weet iemand hoe ik de WEP-sleutel moet vinden?
Met die WEP-sleutel is je draadloos netwerk beveiligd.. ooit moet jij of iemand voor jou het hebben ingesteld. Of het is een default sleutel, in dat geval moet het in de handleiding van de router staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:13:
Even een niet helemaal topicgerelateerde vraag...

Ondertussen heb ik langer dan een week terug een screenprotectorretje besteld (en betaald) via screenprotector.nl.
Na een eerste mailtje kreeg ik nog een reactie. Op het tweede en derde bericht dat ik naar hen verstuurde heb ik geen reactie meer gehad.
Kan het zo lang duren? Of zijn die gasten failliet aan het gaan ofzo? :?
elpino.rv schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:12:
Ik zag bij belcompany ook een screenprotector van het merk HAMA, maar ik ben er totaal niet tevreden over. Hij is niet lekker glad te krijgen en hij is een beetje mat waardoor bv. een lamp die aanstaat niet lekker wordt weerspiegeld door de folie. Ook als het display aanstaat ziet het er niet zo mooi meer uit. Wanneer het scherm zwart staat zie je nog veel bubbeltjes eronder zitten die niet weg te krijgen zijn (wel voor even door goed aan te drukken/wrijven, maar dan verschijnen ze weer na een tijdje).

In hoeverre hebben die screenprotectors van www.screenprotector.nl hier ook last van? Zijn deze wel bijna onzichtbaar als ze erop zitten? Graag ervaring van iemand die hem al heeft geplakt.
De screenprotector van www.screenprotector.nl is prima! Het is gemakkelijk aan te brengen en daarna zie je bijna niet dat ie er op zit. Ik ben trouwens prima geholpen door ze. De ene dag besteld, de andere dag in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
Ik vond hier de repair manual, misschien handig :) : http://www.then82blog.com...2-with-repair-manual.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:00:
Wat dacht je van je WEP sleutel die je hebt ingevoerd voor je eigen computer.????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag over het overzetten van muziek via de nokia suite. Ik maak gebruik van de geheugenkaart die standaard bij mijn n82 zit. Maar wanneer ik iets op de kaart wil zetten kan ik er niet meer als 477 mb aan nummers kwijt. Ik heb bij instelling ook al aangegeven hoeveel % van de ruimte voor muziek gebruikt kan worden maar nog steeds stopt hij met laden van muziek als het aantal mb is bereikt. Heeft iemand dit eerder gehad of is het kaartje gewoon niet goed meer. Want ik heb vanmorgen snel nog even getest maar andere bestanden krijg ik er ook niet meer op. Zal vanavond nog is kijken of dat echt zo is maar heeft iemand hier ervaring mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:45:
Vandaag in de trein een aantal keer 3g netwerk op het scherm. Helaas nog niet kunnen gebruiken want telfort heeft de databundel nog niet geactiveerd. Wat me opviel is dat de telefoon zijn netwerk kwijt raakte toen er 3g in het scherm stond. Is hier iets over bekend of ligt het aan iets anders?
Als je bij telfort zit moet je eerst naar de klantenservice bellen om je toegang te laten verkrijgen voor het umts (3g) netwerk. Standaard heb je hier geen toegang toe, ook niet als je een databundel hebt afgesloten. Dit is weer zo'n geintje van telfort |:(
Dat je geen bereik hebt als hij op 3g staat betekend eigenlijk alleen maar dat je toestel op dual-modus staat en je bereik is weggevallen. Als ik me niet vergis heb jij nog op geen enkele plaats 3g op je scherm zien staan terwijl je bereik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Jesp_J schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:08:
Hallo Ik heb gisteren ook mijn N82 binnen gekregen :D.

Alleen heb ik een klein probleempje de cover zit niet helemaal goed vast boven de belknop (Het hoekje van de cover over het scherm staat een beetje omhoog). Op zich is dit niet erg maar ik irriteer me er wel aan. Weten jullie misschien hoe ik dit zelf kan oplossen of moet ik naar een nokia service point heen.

O en ik heb nog een vraagje over de navigatie is de navigatie via nokia maps nou gratis of niet? Of is visuele navigatie gratis en gesproken niet?
Ik heb hem op 18-feb terug gestuurd naar 2call en gisteren kreeg ik een mailtje dat ze me een nieuwe hebben opgestuurd :*).

Maar kan iemand me nu helpen met de vraag over navigatie (zie quote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elpino.rv schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:39:
[...]

ik heb ook de CR-39 en heb nergens last van! je moet de onderste 2 steunschuifjes allebei 1 tikje naar buiten doen zodat hij iets lager in de unit zit!
Bedankt! Dit is inderdaad de manier om de N82 op te kunnen laden in de CR-39 houder. Ik wist niet eens dat die 2 "schuifjes" konden bewegen! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makhiel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09-2023
Dag mensen,

kan iemand mij iets vertellen war ik op het (grote )internet een lijst startpagina kan vinden met pagina die geschikt zijn voor mobile toestellen heb namelijk net een n82 en wil wel eens het mobile inet verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Da's het mooie aan het symbian systeem, de ingebouwde browser doet het al heel behoorlijk. Je kan gewoon normale websites bekijken, je hoeft niet speciale mobiele varianten op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makhiel schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:59:
Dag mensen,

kan iemand mij iets vertellen war ik op het (grote )internet een lijst startpagina kan vinden met pagina die geschikt zijn voor mobile toestellen heb namelijk net een n82 en wil wel eens het mobile inet verkennen.
Deez? http://www.startmobiel.mobi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook de N82, na mijn N70. Maar ik zit met een "probleem". Ik heb wat applicaties geinstalleerd - Opera, Gmail etc. Maar als ik dit in mijn "standby applicaties" zet (de 6 icoontjes op je 'bureaublad'. De icoontjes van Opera en Gmail zijn heel klein. Is er een manier om deze even groot te krijgen als de rest van de icoontjes, zoals Berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de nokia nu 2weken,ben er zeer tevreden over. Alleen 1ding niet; hij blijft soms even haperen als je bijv. iets intypt. Mijn firmware versie is 11.0.117. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Er zit al een andere geheugenkaart in (4gig. sdhc van sandisk).

• BollieBolstra
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 22:19
Afgelopen maandag de N82 opgehaald, had hiervoor de K800i.. Was even wennen, maar een top toestel. Het enige wat met nog niet goed lukt is voipbuster gebruiken.

Via mobiel internet werkt voipbuster prima, echter als ik via WLAN bel dan houdt de verbinding naar +/- 20 seconden ermee op.

Dit zijn mijn instellingen:

* Dienst profiel: IETF
* Stndrtoegangspunt: mijn wlan netwerk
* openbaar gebrnm: voipbusteraccount@voipbuster.com
* compressie nee
* registratie: wanneer nodig
* beveiliging: nee

* Proxy-serveradres: geen
* Beveiligingsdomein: geen
* Gebruikersnaam: geen
* Wachtwoord: geen
* Vrije routing toestaan: ja
* Overdrachtstype: UDP
* Poort: 5060

Registrar-server:

* Registrar-serveradres: sip.voipbuster.com
* Beveiligingsdomein: voipbuster.com
* Gebruikersnaam: gebruikersnaam
* Wachtwoord: wachtwoord
* Overdrachtstype: UDP
* Poort: 5060

Daarnaast heb ik een Speedtouch 780 icm Internetplusbellen van KPN (kan het hier misschien aanleggen).

Iets dat me ook opvalt is dat de vertraging (de eerste 20 sec) via WLAN merkbaar groter is dan als ik het via mobiel internet doe.

Ook opvallend (i.m.o) is dat als ik voip-in van voipbuster gebruikt via WLAN dat de verbinding wel goed blijft.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door BollieBolstra op 28-02-2008 07:51 ]

• Xander84

Xander84

Is het eigenlijk mogelijk om de n82 te gebruiken met VIOP? Ik zie hier boven de mogelijkheid tot voipbuster, maar ik bedoel eigenlijk de viop die bij je adsl geleverd wordt zoals +plusbellen van kpn of internet telefonie van tiscali. Ik heb al eens wat met de SIP instellingen gerommeld op mn n82 maar zonder al te veel succes. Is iemand dit al gelukt?

En hoet zit dat met voipbuster precies? Ik zie dat je gratis kunt bellen naar vaste nummers in nederland? Hoe gratis is dat?

[ Voor 15% gewijzigd door Xander84 op 28-02-2008 10:33 ]

XBOX 360 Gamertag

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Ik heb voipbuster werkend! Gewoon ff googlen en dit topic en n95 topic lezen. Accountje aanmaken bij voipbuster. Dan kan je het testen door paar gratis gesprekken naar vaste nummers. Eerst ff zelf klooien dan hoor ik het wel als het niet werkt...

[ Voor 3% gewijzigd door Orcie op 28-02-2008 11:57 ]

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
Ik heb het zelfde geprobeerd met voipcheap ( broertje van voipbuster ) maar kreeg het niet werkend. uiteindelijk maar fring geinstaleerd. dat ging prima.
Orcie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:56:
Ik heb voipbuster werkend! Gewoon ff googlen en dit topic en n95 topic lezen. Accountje aanmaken bij voipbuster. Dan kan je het testen door paar gratis gesprekken naar vaste nummers. Eerst ff zelf klooien dan hoor ik het wel als het niet werkt...

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Ik heb Garmin geinstalleerd op mijn N82, en het volume in Garmin ingesteld op 100%. Maar dit is eigenlijk nog veel te stil. Is er een manier om het volume nog hoger te krijgen?

Groetjes

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
tis me nu al een paar keer gebeurd dat het schuifje van de camera open is gegaan in mn broekzak, en daardoor het toestel van toetsenblokkering af gaat.

Is daar iets aan te doen (behalve het schuifje niet open laten gaan ;) )

• Xander84

Xander84

hatsjoe123 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:49:
tis me nu al een paar keer gebeurd dat het schuifje van de camera open is gegaan in mn broekzak, en daardoor het toestel van toetsenblokkering af gaat.

Is daar iets aan te doen (behalve het schuifje niet open laten gaan ;) )
In plaats van toetsenblokkering toestelblokkering aanzetten.

XBOX 360 Gamertag

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik ook zo'n 'schitterend' apparaatje, veel functies, maar dus ook veel vragen...

1. Kan ik ook files (van alle typen) tussen mijn PC en N82 heen en weer copieren mbv WiFi, bijv door folders te sharen?

2. Ik lees nogal wat hier over FAT en FAT32. Van FAT32 zou de telefoon veel langzamer worden ... Ik wil een 4 of 8GB kaartje kopen (die ik dan waarschijnlijk FAT32 moet formatteren?) maar als ie daar veel langzamer van wordt, kan ik misschien met 2Gb nog wel leven...
Weet iemand hoe dit nou echt zit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:48:
Sinds een paar dagen heb ik ook zo'n 'schitterend' apparaatje, veel functies, maar dus ook veel vragen...

1. Kan ik ook files (van alle typen) tussen mijn PC en N82 heen en weer copieren mbv WiFi, bijv door folders te sharen?

2. Ik lees nogal wat hier over FAT en FAT32. Van FAT32 zou de telefoon veel langzamer worden ... Ik wil een 4 of 8GB kaartje kopen (die ik dan waarschijnlijk FAT32 moet formatteren?) maar als ie daar veel langzamer van wordt, kan ik misschien met 2Gb nog wel leven...
Weet iemand hoe dit nou echt zit?
Heb ook 'n 4Gb kaart erin gestopt en niks mee gedaan qua formatteren...
Doet het net zo snel als de 2Gb, maar ben al weer toe aan een 6 of 8Gb kaart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:40:
[...]

Heb ook 'n 4Gb kaart erin gestopt en niks mee gedaan qua formatteren...
Doet het net zo snel als de 2Gb, maar ben al weer toe aan een 6 of 8Gb kaart. :P
Dan ga ik het er maar op wagen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:48:

...
Intussen ben ik zelf nog eens gaan zoeken en uiteindelijk bij Telexy uitgekomen (http://www.telexy.com/Products/Products.aspx). Dit is precies wat ik zoek denk ik, jammer dat SMB-support niet met het OS meekomt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ok, even iets uit en voor het geruchtencircuit.

Er wordt gezegd dat de volgende firmware update voor de N82 binnen zeer afzienbare tijd komt, dat is al door Nokia bevestigd. Los van de geotag functie die er standaard inkomt (voor foto's) zijn er stemmen die zeggen dat ook Feature Pack 2 wordt mee geïnstalleerd. Mobile Review heeft een (Russische) review van FP2 online gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:31:
Ik heb de N82 nu al een tijdje en was zeer tevreden, maar dit weekend voor het eerst eens een videoclipje opgenomen bij een concert. De audio-kwaliteit is schrikbarend op bepaalde momenten. Het lijkt alsof het geluid in de zaal op bepaalde momenten net iets te hard is, alsof iemand steeds in de microfoon blaast....

ik heb een clipje op youtube gezet ter info( www.youtube.com/watch?v=sAgqL2noopE ). ik ben nog niet veel info hierover tegengekomen via google, het schijnt dat een aantal andere modellen (6120 classic) van nokia hier ook last van hebben. ben benieuwd of het aan mijn toestel ligt of dat die Audio Gain Control van nokia gewoon gaar is. met andere, oudere toestellen zoals een samsung d600 of u600 of se k800i was het geluid ook niet zo best maar niet zo raar als nu...
Ik vraag me dit ook echt af!! Ik ga vaak naar grote houseparty's. Ik zou het wel prettig vinden dat geluid enigszins normaal klinkt. Juist op deze party's staat het geluid hard. Dus weet iemand een efficiente manier om de geluidskwaliteit van het opnemen bij hard geluid te verbeteren???

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:53:
[...]

Als je bij telfort zit moet je eerst naar de klantenservice bellen om je toegang te laten verkrijgen voor het umts (3g) netwerk. Standaard heb je hier geen toegang toe, ook niet als je een databundel hebt afgesloten. Dit is weer zo'n geintje van telfort |:(
Denkt aan telfort reclame -> Deuzige telfort-Pool/Rus/Tjech drukt op een knopje en zegt vwhollah! :*) :+
roma0803 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:25:

Er wordt gezegd dat de volgende firmware update voor de N82 binnen zeer afzienbare tijd komt, dat is al door Nokia bevestigd. Los van de geotag functie die er standaard inkomt (voor foto's) zijn er stemmen die zeggen dat ook Feature Pack 2 wordt mee geïnstalleerd. Mobile Review heeft een (Russische) review van FP2 online gezet.
He verdoeme, ben ik net gezakt voor mijn cursus leer russisch in 5 minuten ;). Dit is in het engels maar minder uitgebreid.

Is er trouwens al een changelog bekend voor de nieuwe firware update (officieel of onofficieel)?

Nog iets anders, is het mogelijk om ergens ideeen/suggesties/problemen te melden voor nieuwe firmware updates? Ik heb er namelijk wel een paar (zijn wel allemaal toestelblokkerings gerelateerd dus er zullen wel niet veel mensen last van hebben, geloof dat niemand dat gebruikt :? )

1. Als je automatische toestelblokkering gebruikt en je toestel is op blokkering gesprongen kun je de toetsen op je headset niet meer bedienen. Als je bijvoorbeeld het knopje voor spraak opdrachten inhoudt reageert dat niet meer. Als je gebeld wordt kunt kun je trouwens wel gewoon opnemen.

2. De automatische toestelblokkering is onbetrouwbaar. Wanneer je hem ingesteld hebt wordt netjes na het opgegeven aantal minuten het toetstel geblokkeerd. Zet je telefoon echter uit en weer aan dan werkt de automatische blokkering niet meer. Je moet dan de blokkering uitzetten, de telefoon op nieuwe uit en aanzetten, vervolgens de blokkering weer aanzetten en dan de telefoon weer opnieuw uit en aanzetten. Meestal werkt het dan weer....

[ Voor 61% gewijzigd door Xander84 op 29-02-2008 20:05 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
roma0803 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:25:

Alhoewel dat natuurlijk zeer mooi zou zijn, zijn er ook stemmen die zeggen dat dat niet mogelijk is.

We wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Mjaah, ik had dat artikel ook gelezen. Gesteld wordt dat hardwarebeperkingen de reden zijn dat er nooit een upgrade naar FP2 mogelijk is. Helaas wordt verder niet verteld wélke beperkingen daar dan voor zorgen, ben daarover ook nog niets eenduidigs elders op 't Net tegengekomen.

Ach ja, commercieel gezien zal er wel een N82-2 uitkomen met FP2. Ook heb ik de eerste (echte?) foto's van de N82-8(GB) al tegengekomen. Díe stap snap ik niet helemaal sinds 8GB SDHC al vrij geodkoop te leveren is, binnenkort zelfs 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Het lijkt mij ook sterk dat FP2 op de n82 gezet gaat worden, zelfs al zou het technisch mogelijk zijn. Commercieel strategisch is dat ook logischer. Zie trouwens de volgende quote uit de link die ik hierboven gegeven heb:

"It is impossible to update already existing devices running S60 3rd edition to Feature Pack 2 or swap software for FP2 modules!!! This is the question we are asked regularly, and the answer is one for all – no."

Ga er dus maar voor 99% vannuit dat de firmware update geen FP2 zal brengen :)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:12:
Het lijkt mij ook sterk dat FP2 op de n82 gezet gaat worden, zelfs al zou het technisch mogelijk zijn. Commerciel strategisch is dat ook logischer. Zie trouwens de volgende quote uit de link die ik hierboven gegeven heb:

"It is impossible to update already existing devices running S60 3rd edition to Feature Pack 2 or swap software for FP2 modules!!! This is the question we are asked regularly, and the answer is one for all – no."

Ga er dus maar voor 99% vannuit dat de firmware updat FP2 zal brengen :)
klopt je laatste zin wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Heheheh foutje :+

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Is het nou dus gewoon mogelijk om een UK phone (n82) te kopen???

Of is deze toch iets anders, na firmware upgrade???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Als je geld hebt kun je die gewoon kopen ;)

Als je een firmware update doet ben je de NL taal kwijt, behalve als je doet wat een paar posts hiervoor al 2x is beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

roma0803 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:07:
Als je geld hebt kun je die gewoon kopen ;)

Als je een firmware update doet ben je de NL taal kwijt, behalve als je doet wat een paar posts hiervoor al 2x is beantwoord.
Ik ben zelf ook in het bezit van een UK phone (420 euro in NL gekocht) en de locatie is makkelijk te veranderen, hierover zijn genoeg topics te vinden. Door deze locatie veranderen krijg je ook weer de Nederlandse taal weer op je telefoon/sms, zelfs na je update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

roma0803 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:26:
[...]

Lees hier de reden. Ik denk dat het grootste deel op jouw toestel van toepassing is.
Bedankt voor de link, het is me inmiddels gelukt om dit te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Kiswum schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:08:
[...]

Ik ben zelf ook in het bezit van een UK phone (420 euro in NL gekocht) en de locatie is makkelijk te veranderen, hierover zijn genoeg topics te vinden. Door deze locatie veranderen krijg je ook weer de Nederlandse taal weer op je telefoon/sms, zelfs na je update
Ok bedankt.. Die locatie, daarmee bedoel je toch die euro2 enz?

PS: Je hebt een UK phone, maar in NL gekocht? En maar voor 420... ? (Elektrosky?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Sander1989 jij hebt een openingspost gemaakt. Ik wil je daarbij wel helpen. Kan jij mij vertellen hoe ik je iets kan sturen? Ik had namelijk nog wel een paar vragen.

Thanks

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:36:
[...]

Ok bedankt.. Die locatie, daarmee bedoel je toch die euro2 enz?

PS: Je hebt een UK phone, maar in NL gekocht? En maar voor 420... ? (Elektrosky?)
Hoi, kijk effe op marktplaats, daar staan zat Nokia N82 te koop voor gem. 400,- inc. originele aankoopsnota!! Ik heb de mijne ook voor 390,- te koop, helemaal in nieuwstaat met originele aankoopsnota van de Belcompany. Dus vanuit het buitenland kopen hoeft al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of de magicsim NON-cut dual simkaart past in de N82 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:34:
Weet er iemand of de magicsim NON-cut dual simkaart past in de N82 ?
Die past erin jah!
Zijn op ebay genoeg van die dual gebeuren te vinden voor de n82!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Ik zag in de optie bluetooth de functie Externe Sim?

Nu heb ik onlangs een Peugeot 207 besteld die ik over 5 weken krijg met Af Fabriek Bluetooth Carkit.

Nu vroeg ik mij af of die functie Extrerne Simkaart werkt in mijn nieuwe 207? Heeft iemand ervaring met die functie?

Ik weet wel dat op de 207 de N73 goed werkt de contactpersonen komen in het display te staan in de auto en via het stuur kan je door je contactpersonen bladeren en bellen. Alleen zit op de N73 niet de functie Externe Sim. Ik weet ook niet precies wat de meerwaarde is van die functie?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn N82 met de pc verbindt met de usb-kabel en kies voor 'gegevensoverdracht', en hem erna weer loskoppel, krijg ik een melding dat er mogelijk gegevens verloren zijn gegaan omdat ik de telefoon niet los mocht koppelen terwijl er gegevens verstuurt werden. Ik ben op dat moment echter niets aan het versturen. Wel waren na een keer mijn playlists verdwenen. Weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Laatst online: 12:39

TMV

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:21:
Als ik mijn N82 met de pc verbindt met de usb-kabel en kies voor 'gegevensoverdracht', en hem erna weer loskoppel, krijg ik een melding dat er mogelijk gegevens verloren zijn gegaan omdat ik de telefoon niet los mocht koppelen terwijl er gegevens verstuurt werden. Ik ben op dat moment echter niets aan het versturen. Wel waren na een keer mijn playlists verdwenen. Weet iemand hier iets op?
Even in windows "hardware veilig verwijderen" voordat je de telefoon loskoppelt, zoals met alle massa opslag apparaten?

[ Voor 6% gewijzigd door TMV op 03-03-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
The Wizard schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:24:
[...]

menu --> Connectiviteit --> Verb.beh. --> Beschk. WLAN --> Netwerk selecteren, linkerknop en op Toeg.pt definiëren.

[...]
Ik heb dit gedaan maar als ik naar internet ga en ik kies wlan dan moet ik altijd mijn wep sleutel intikken.

Kun je niet die wepsleutel gewoon instellen dat er niet elke keer om gevraagd wordt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinadus
Ben benieuwd, wil ook over een tijdje een peugot 207 gaan berijden ;)
Cruzer schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:48:
Ik zag in de optie bluetooth de functie Externe Sim?

Nu heb ik onlangs een Peugeot 207 besteld die ik over 5 weken krijg met Af Fabriek Bluetooth Carkit.

Nu vroeg ik mij af of die functie Extrerne Simkaart werkt in mijn nieuwe 207? Heeft iemand ervaring met die functie?

Ik weet wel dat op de 207 de N73 goed werkt de contactpersonen komen in het display te staan in de auto en via het stuur kan je door je contactpersonen bladeren en bellen. Alleen zit op de N73 niet de functie Externe Sim. Ik weet ook niet precies wat de meerwaarde is van die functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
Is het mogelijk om een videofilmpje als ringtone te doen??

Als ik bij een contact kijk en ik kies beltoon staan wel de filmpjes er op die ik met de camera heb genomen maar niet een filmpje dat ik van internet heb en op mijn geheugenkaart heb gezet.

Kan iemand vertellen of het kan wat ik wil en zo ja hoe???

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer de black versie in Nederland beschikbaar komt... en of ze in andere landen al in de verkoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:08
marinadus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:05:
Ben benieuwd, wil ook over een tijdje een peugot 207 gaan berijden ;)

[...]
in mijn peugeot 207 met geintegreerde bluetooth carkit, en een nokia E65 kan ik iig niet door het telefoonboek etc bladeren.
Zelfs de stemmen van TomTom ben ik kwijt :(

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog beetje te twijfelen om deze telefoon te nemen.
Vindt het een super vette telefoon maar wat zijn de ervaringen met de toetsen?
Aangezien ik wel regelmatig doe smsen is dat toch wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de toetsen in het begin wel wennen, maar nu bevallen ze prima. Ze zijn klein, maar prima te bedienen. Sms'en gaat prima. Alleen de knop om naar de gallerij (boven de C-knop) te gaan zit af en toe in de weg, maar dat is ook een kwestie van wennen. Prima telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Driek schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:16:
[...]

in mijn peugeot 207 met geintegreerde bluetooth carkit, en een nokia E65 kan ik iig niet door het telefoonboek etc bladeren.
Zelfs de stemmen van TomTom ben ik kwijt :(
Off Topic:
Dat heb ik ook gelezen maar je schijnt het op deze manier wel te kunnen:

Motor uit, wel contact en dan moet je al je contacten in je Nokia selecteren en verzenden via bluetooth naar je "207". Als je niet in 1 keer al je contacten kan selecteren moet je het 1 voor 1 doen. Zo zou het moeten werken heb ik gelezen. Het is wel belangrijk dat je motor uit staat!

Maar niemand ervaring dus met de Externe Sim mode op de N82 in het Bluetooth menu? Nou dat horen jullie mijn ervaring wel rond half april als mijn 207 met af-fabriek Bluetooth wordt afgeleverd. :)

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 'zelftesters'.... de symbian site om weer te signen is weer in de lucht...

Wel een beta versie, maar je sis'jes kun je nu weer volop je N82 gooien!

https://www.symbiansigned.com/app/page

Een nadeel, de grote installatiebestandjes worden niet toegelaten! grrrr

Dus mocht er iemand met een Publisher ID een certificaat aan kunnen maken, hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
ErikE12 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:23:
Is het mogelijk om een videofilmpje als ringtone te doen??

Als ik bij een contact kijk en ik kies beltoon staan wel de filmpjes er op die ik met de camera heb genomen maar niet een filmpje dat ik van internet heb en op mijn geheugenkaart heb gezet.

Kan iemand vertellen of het kan wat ik wil en zo ja hoe???

thnx
Even omzetten naar het juiste formaar zal moeten helpen. Bij de PC Suite zit ook een media gedeelte waarmee je de filmpjes om kan zetten naar 3GP of MP4....

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:11:
Iemand een idee wanneer de black versie in Nederland beschikbaar komt... en of ze in andere landen al in de verkoop zijn?
Laatste wat ik online gelezen heb is midden april, terwijl hij eerst gereleased zal worden half februari.
Ik vermoed dat je dan ook nog even geduld moet hebben.

Mijn Weblog

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.