Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Ik vind het niet meteen een verbetering. De voorkant is nog steeds even "zilverig" en gevoelig voor vingerafdrukken. Ben benieuwd hoe de voorkant van de zwarte versie er nu gaat uitzien...
De N82 in het wit: (via)
hoe komt 'ie aan de strap? zit er niet standaard in namelijk...
daarnaast denk ik dat de voorkant gewoon hetzelfde blijft, ongeacht welke kleur hij wordt...
Zat eerst nog te twijfelen tussen de N82 en de N95.
Als ik deze trouwens koop bij gsmbestellen in combo met een abbonement van 2 jaar van 200 relax t-mobile. Is hij dan simlock vrij?
Komop, iets meer moeite doen mag heus wel hoor. Staat gewoon op de site van gsmbestellen.nl zelf.MADG0BLIN schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:07:
Mooi toestel inderdaad dit. Handig om even alle reviews te lezen. Mijn abbo loopt eind deze maand af, maar denk dat de N82 mijn nieuwe toestel wordt.
Zat eerst nog te twijfelen tussen de N82 en de N95.
Als ik deze trouwens koop bij gsmbestellen in combo met een abbonement van 2 jaar van 200 relax t-mobile. Is hij dan simlock vrij?
http://www.gsmbestellen.nl/support/meestgesteldevragen.asp
Dikke 200 euro? Waar heb je het over?Rafe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:07:
[...]
Nou, nee. Als ik me niet vergis slikt dat apparaat SD Micro en een los 2GB kaartje heb je al voor 2-3 tientjes, terwijl je bij 2call nog een dikke 200 euro moet bijbetalen ten opzichte van gsmbestellen. Ik vraag me af hoe het komt dat ze zo enorm goedkoop kunnen zijn, ik ken iemand die gewerkt heeft bij een telecomwinkel en die snapt er ook niets van dat het zo een enorm prijsverschil is.
Enige nadeel is dat zij nog niet kunnen leveren en een aantal winkels al wel.
gsmbestellen: 516,79(128mb)
gsmtrack: 519,- (2gb)
2call: 534,- (2gb)
Wel 200 euro met een abbonoment.Achmedd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:11:
[...]
Dikke 200 euro? Waar heb je het over?
gsmbestellen: 516,79(128mb)
gsmtrack: 519,- (2gb)
2call: 534,- (2gb)
Neem bijvoorbeeld FLEX 25 1 jaar. (t-mobile)
Deze kost bij 2cal 492. En bij gsmbestellen 302!
Verwijderd
http://www.centralpoint.n...nium__Light_Titanium.html
Aight!! Super vet man! (zou dit de nederlandse versie zijn? (of europese?))Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:38:
Hij is op voorradig en te bestellen:
http://www.centralpoint.n...nium__Light_Titanium.html
Komt hij hopelijk deze week overal een beetje in de winkels te liggen. (webwinkels voornamelijk eerst).
Ik ben trouwens vanmiddag naar de belcompany en vodafone winkels geweest.
Bij de belcompany hadden ze hem nog niet, en zeiden ze dat hij was uitgesteld naar januari 2008. Maar verder wisten ze nog niks!
Bij de vodofone was erg grappig. Ze hadden de N82 nog niet te liggen. En toen ik vroeg wanneer ze hem wel op voorraad zouden hebben, zei die man:
Dat de N82 ZEEER waarschijnlijk NIET in Nederland uit zou komen. Hij zij dat het maar een tussentoestel was!
(HAHAHAHA)
De N82 wordt HET toestel!
Een tussen toestel wat is dat een koekenbakker zeg haha, ik heb hem nu voor 400 los gekocht en neem dan een t mobile flex 45 sim only abonnement die dan maar 22,50 kost + 9 euro voor internet. Lijkt mij meesterlijkJohantjuuh schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:59:
[...]
Aight!! Super vet man! (zou dit de nederlandse versie zijn? (of europese?))
Komt hij hopelijk deze week overal een beetje in de winkels te liggen. (webwinkels voornamelijk eerst).
Ik ben trouwens vanmiddag naar de belcompany en vodafone winkels geweest.
Bij de belcompany hadden ze hem nog niet, en zeiden ze dat hij was uitgesteld naar januari 2008. Maar verder wisten ze nog niks!
Bij de vodofone was erg grappig. Ze hadden de N82 nog niet te liggen. En toen ik vroeg wanneer ze hem wel op voorraad zouden hebben, zei die man:
Dat de N82 ZEEER waarschijnlijk NIET in Nederland uit zou komen. Hij zij dat het maar een tussentoestel was!
(HAHAHAHA)
De N82 wordt HET toestel!
Bedankt voor de inforobertwebbe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:07:
[...]
Dus, houd jezelf nog even in bedwang, als het goed is kun je hem donderdag in de winkel komen betasten.
Zou hem bijna alvast bij gsmbestellen.nl bestellen maar ik hou me nog even in, toch liever eerst even in het echt bekijken.
Ow dat kan misschien icm een abonnement.Johantjuuh schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:36:
[...]
Wel 200 euro met een abbonoment.
Neem bijvoorbeeld FLEX 25 1 jaar. (t-mobile)
Deze kost bij 2cal 492. En bij gsmbestellen 302!
Bij de Vodafone 27,50 1jr is dat niet zo trouwens...

[ Voor 8% gewijzigd door Ahmi op 02-01-2008 16:13 ]
Nee kan wel kloppen.Achmedd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:12:
[...]
Ow dat kan misschien icm een abonnement.
Bij de Vodafone 27,50 1jr is dat niet zo trouwens...
Het is volgens mij enkel bij T-mobile abbo's. Omdat t-mobile de N82 nog niet in het systeem heeft staan, hierdoor kunnen er nog geen (grote) kortingen gegeven worden. (zeiden ze bij 2call).
400 los ? Waar heb je deze deal kunnen sluiten ?PacinoAllstars schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:03:
[...]
Een tussen toestel wat is dat een koekenbakker zeg haha, ik heb hem nu voor 400 los gekocht en neem dan een t mobile flex 45 sim only abonnement die dan maar 22,50 kost + 9 euro voor internet. Lijkt mij meesterlijk
Via ebay (had hij al eerder gepost). Daar is hij nu 390....jos707 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:30:
[...]
400 los ? Waar heb je deze deal kunnen sluiten ?
http://cgi.ebay.nl/New-No...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Maar dan heb je dus wel een aziatische versie en (minder) garantie...!?
@ PacinoAllstars
Maar.. Trouwens.. als je er toch nog een flex45 abbonoment bij neemt. Kon je de telefoon dan niet met gewoon in Nederland bestellen inclusief een abbonoment.
Dan ben je volgens mij maar 200 euro kwijt aan het toestel.............. ?!
Verwijderd
waarom heb ik moeite dit te geloven? is het niet gewoon het interne geheugen van 128mb waar het over gaat? er wordt toch door nokia zelf al een 2gb kaartje meegeleverd?FuZZy04 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 04:14:
[...]
Dus als ik het goed begrijp halen ze bij gsmbestellen.nl de standaard meegeleverde 2gb kaart uit het pakket om hun prijs omlaag te kunnen laten gaan?!
vs.quote: http://gsmbestellen.nlgeheugen eigenschappen
100 MB intern geheugen
uitbreidbaar met MicroSD TransFlash (128 MB meegeleverd)
Al kan ik me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze de kaartjes omwisselen. Nouja, gelukkig zijn die dingen niet meer zo duur.quote: http://www.2call.nlTFT kleurendisplay (16M), 5 MegaPixel camera (CarlZeiss lens), 100MB intern geheugen, 2GB MicroSD meegeleverd, polyfone/MP3 beltonen, MP3/AAC player, Bluetooth, WiFi, Symbian OS 9.2 (S60), voice dial/memo, handsfree speaker, stereo FM radio, TV out, agenda, GPS geintegreerd.
[ Voor 105% gewijzigd door Dick op 02-01-2008 16:59 ]
Wel raar want op die meegeleverde nokia kaart staat namelijk Nokia Maps op voor gpskingrichard47 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:56:
Hmm het staat er toch redelijk duidelijk
[...]
When the pink is snookered, Go for the brown
Inderdaad. Zeker als die kaarten erop staan.kingrichard47 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:03:
Dan vind ik het helemaal bizar. Zal wel gewoon verkeerde info zijn
Ik ga ze eens mailen
Verwijderd
Ook leuk en met PIT gaat er nog eens de helft af. Dus € 60,- voor een flex 45 voor 2 jaar in PIT waarvan 12 mnd 50% korting op abo.
Yep, Ik heb 'm ook bij hem besteld. Met die lage dollarkoers kwam ie op 380 Euro uit. Lekker. Dus 4 januari verwacht ie dat ze in NL zijn? 'k Ben benieuwd.PacinoAllstars schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:44:
Had hem verleden week donderdag bestelt bij Rose op ebay en heb vandaag een email gehad dat die 4 januari aankomt hier in NL. Ben benieuwd en kan niet wachten, maar ja had hem op een ongelukkig moment bestelt (feestdagen enzo).
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Verwijderd
al gedaan, nog geen antwoord.Johantjuuh schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:04:
[...]
Inderdaad. Zeker als die kaarten erop staan.
Ik ga ze eens mailen
Die actie ("dubbeldeal") is afgelopen vanaf 1 januari. Nu is het € 5 korting per maand via internet, of 6 maanden 50% korting via "normale" winkels als ik het goed hebVerwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:07:
http://www.bestelmaar.nl/...g9.html?M5ABRelArt=nn82ti
Ook leuk en met PIT gaat er nog eens de helft af. Dus € 60,- voor een flex 45 voor 2 jaar in PIT waarvan 12 mnd 50% korting op abo.
Verwijderd
Nope... Kiekt u maar:RobbertC schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:22:
[...]
Die actie ("dubbeldeal") afgelopen vanaf 1 januari. Nu is het € 5 korting per maand via internet, of 6 maanden 50% korting via "normale" winkels als ik het goed heb
T-Mobile Flex 45 2 jaar 24 maanden € 5,00 korting
Actie geldig t/m 31 januari 2008.
Contracten dienen ook uiterlijk op 31 januari 2008 bij ons binnen te zijn.
Extra info:
* géén aansluitkosten
* 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten
Vers van de site.
En daar onder staat:Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:25:
[...]
Nope... Kiekt u maar:
T-Mobile Flex 45 2 jaar 24 maanden € 5,00 korting
Actie geldig t/m 31 januari 2008.
Contracten dienen ook uiterlijk op 31 januari 2008 bij ons binnen te zijn.
Extra info:
* géén aansluitkosten
* 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten
Vers van de site.
"Mobile Flex 45 2 jaar 24 maanden € 5,00 korting"
Het lijkt mij dat ze de website nog niet goed hebben geupdate.
Ja hoor, Gsmtrack heeft de 2gb kaart er ook uitgehaaldkingrichard47 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:56:
Hmm het staat er toch redelijk duidelijk
[...]
vs.
[...]
Al kan ik me ook eigenlijk niet voorstellen dat ze de kaartjes omwisselen. Nouja, gelukkig zijn die dingen niet meer zo duur.

Vreemd hoor, die kaart hoor toch gewoon bij het hele N82 pakket?? Iemand gsmtrack al gemailed?
[ Voor 8% gewijzigd door Ahmi op 02-01-2008 19:48 ]
SDram 128 MB staat er dan bij.
Ik heb gsmbestellen en gsmtrack beide erover gemaild.
Maar van beide nog geen antwoord...
Verwijderd
Inclusief 2GB kaart.
http://www.algebeld.nl/in...e=239&BrandTypeColour=403
Ik denk dat hij nog niet op voorraad is. Omdat er bij andere telefoons staat: Direct leverbaar. En bij deze dus nog niks.
PS: Je kan hem trouwens niet bestellen inclusief een T-mobile abbonoment. (wat ik dus net wil)
Vanmiddag ga ik naar de belcompanyfirefighter2 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:20:
[iemand al bij de winkels geweest????
http://www.kieskeurig.nl/...BDC23C12573A3003ACE0D.htm
EDIT:
Hij is al bij veel meer winkels verkrijkbaar!
Als je op die link van kieskeurig klikt, staan er bij 4 winkels een groen vinkje (op voorraad dus).
Maar bij winkels waar een rood vinkje staat, zijn ze bij sommige ook al op voorraad!
- http://www.quickbuy.mijnw...nfo.php?products_id=35530
- http://www.all-mall.nl/re....html&what=xxx&by=ice.cgi? template=pro_templ1.html&levprodid=CO-NOK-002B6H0
- http://hd.nl/product_info.php?product_id=002B6H0
En alle andere !
Het gaat trouwens nog wel alleen maar over de titanium versie. Wit duurt nog even denk ik.
Hopelijk zijn er nu ook al "normale" winkels die hem binnen hebben. Ik ga vanmiddag kijken!
[ Voor 73% gewijzigd door Johantjuuh op 03-01-2008 09:33 ]
Verwijderd
Net gebeld en de de Nokia N82 Light Titanium is Direct Leverbaar!Johantjuuh schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:21:
Ik denk dat hij nog niet op voorraad is. Omdat er bij andere telefoons staat: Direct leverbaar. En bij deze dus nog niks.
Nu staat het erbij!
Hij is alleen wel 1 euro duurder geworden. Hahah
Maar nog steeds goedkoop. 515 euro inclusief die 2GB kaart
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Das naar mijn ervaring altijd zo geweest. Ik hop de laaste jaren dan ook elke 2 jaar van Vodafone naar Kpn en weer terug.DeepShadow schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:59:
Ja flauw; op algebeld.nl is de N82 met een nieuw VF 22,50 abonnement 187 euro, en bij verlenging 324. Misschien is het dan handiger om over te stappen naar een andere provider of is het mogelijk toch dit toestel voor 187 euro te krijgen? Ik vind het prijsverschil namelijk best wel veel...
Zou iemand die de originele nederlandse versie reeds heeft hier even zijn product code kunnen plaatsen?
Deze staat achter de batterij, achter de tekst code:.
Ook de firmware versie is interessant, dit kun je opvragen d.m.v. : *#0000#
Alvast bedankt!
[ Voor 16% gewijzigd door two-one op 03-01-2008 11:21 ]
Als ik op ebay kijk zoals bijvoorbeeld deze:
Dus incl 2gb kaartje en verzenden en alles bij elkaar is het +/- 600 dollar = 414 euro
http://cgi.ebay.com/New-N...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Deze staat nu nog op een belachelijke prijs van 350 dollar:
http://cgi.ebay.com/Nokia...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Hier is er een die kost 535 dollar + 30 dollar verzendkosten = 565 dollar = 384 euro.
Hij heeft niet een perfecte score, maar heb feedback doorgelezen en mensen die een n82 hebben gekocht zijn er tevreden over.
http://cgi.ebay.com/New-N...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Dit zou toch gewoon kunnen werken als je dit koop?
Simlockvrij, quadband dus werkt ook hier..
Maar: zitten alle talen in het toestel? Of moet je dan genoegen nemen met Engels?
Komen er nog invoerkosten bij als je de telefoon aanneemt van de postbode?
En natuurlijk de garantie. De vraag of dat goed zal gaan...
Ik ben benieuwd naar jullie meningen
[ Voor 3% gewijzigd door josss9 op 03-01-2008 11:25 ]
Verwijderd
Ik kan hem ook via ons bedrijf kopen, mits er natuurlijk een btw factuur bij zit.
Dan is het ook interessant om hem daar te kopen, en geen gedoe met garantie oid.
Als ik bericht heb van gsmtrack zal ik het even posten.
Nee, want dan betaal je voor die flex 45 abonnement 45 euro + 9,50 voor internet = 54,50 euro per maand. (ik hou niet van torenhoge telefoon abonnementen)Johantjuuh schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:34:
[...]
Via ebay (had hij al eerder gepost). Daar is hij nu 390....
http://cgi.ebay.nl/New-No...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Maar dan heb je dus wel een aziatische versie en (minder) garantie...!?
@ PacinoAllstars
Maar.. Trouwens.. als je er toch nog een flex45 abbonoment bij neemt. Kon je de telefoon dan niet met gewoon in Nederland bestellen inclusief een abbonoment.
Dan ben je volgens mij maar 200 euro kwijt aan het toestel.............. ?!
Nu betaal ik per maand sim only flex 45 22,50 + 9,50 internet = 32 euro
Dus een verschil van 22,50 per maand dit is dus op jaarbasis 270 euro! Ervan uitgaande dat deze telefoon alles heeft wat ik nodig heb ben ik sowieso de komende twee jaar voorzien (als het niet meer is). Met me nokia 6600 deed ik van 2003 t/m 3 maanden geleden lol.
Die garantie boeit me niet zoveel. Als het toestel met aankomst kapot is, stuur ik hem terug en krijg ik een nieuwe (7 days return policy). Mocht die ooit kapot gaan ga ik gewoon naar een service center van nokia en laat ik hem maken (desnoods tegen betaling).
Wat betreft die invoerrechten. Er is e en kans dat je die moet betalen, maar een grotere kans dat je die niet hoeft te betalen aangezien dat toch gebaseerd is op steekproeven van de douane. De meeste mensen hebben hem ook zonder tax binnen gekregen!
Dit stond ook bij mijn tracking number . Wij hadden ook omstreeks dezelfde tijd/datum bestelt. Staat er bij jou ook dat die als laatst vertrokken is uit:roma0803 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:15:
[...]
Yep, Ik heb 'm ook bij hem besteld. Met die lage dollarkoers kwam ie op 380 Euro uit. Lekker. Dus 4 januari verwacht ie dat ze in NL zijn? 'k Ben benieuwd.
Jan 3, 2008 1:47 AM
Heeft FedEx-vestiging verlaten
SUBIC BAY FREEPORT PH
En hij omstreeks 6PM verwacht wordt?
Dat zou betekenen dat ze samen in het vliegtuig liggen nu
[ Voor 5% gewijzigd door PacinoAllstars op 03-01-2008 12:36 ]
Verwijderd
Dus jij hebt hem via ebay besteld, ben zeer benieuwd!Die garantie boeit me niet zoveel. Als het toestel met aankomst kapot is, stuur ik hem terug en krijg ik een nieuwe (7 days return policy). Mocht die ooit kapot gaan ga ik gewoon naar een service center van nokia en laat ik hem maken (desnoods tegen betaling).
Wat betreft die invoerrechten. Er is e en kans dat je die moet betalen, maar een grotere kans dat je die niet hoeft te betalen aangezien dat toch gebaseerd is op steekproeven van de douane. De meeste mensen hebben hem ook zonder tax binnen gekregen!
[...]
Dit stond ook bij mijn tracking number . Wij hadden ook omstreeks dezelfde tijd/datum bestelt. Staat er bij jou ook dat die als laatst vertrokken is uit:
SUBIC BAY FREEPORT PH
We horen het dus morgen? Of overmorgen?
Wil je alvast uit je droom helpen van het niet betalen van Tax. Als het pakketje via FedEx is verzonden zul je altijd belasting moeten betalen. FedEx berekent namelijk over alle paketten vanaf buiten de EU invoerrechten. Weet niet of de verkoper eventueel lager bedrag heeft genoteerd of het product als gift heeft verzonden, dan heb je misschien geluk. Ik dacht ook twee keer geluk te hebben met FedEx, maar twee weken later valt er dan een nette acceptgiro in de brievenbus met een verschuldigd invoerbedrag.PacinoAllstars schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:34:
[...]
Nee, want dan betaal je voor die flex 45 abonnement 45 euro + 9,50 voor internet = 54,50 euro per maand. (ik hou niet van torenhoge telefoon abonnementen)
Nu betaal ik per maand sim only flex 45 22,50 + 9,50 internet = 32 euro
Dus een verschil van 22,50 per maand dit is dus op jaarbasis 270 euro! Ervan uitgaande dat deze telefoon alles heeft wat ik nodig heb ben ik sowieso de komende twee jaar voorzien (als het niet meer is). Met me nokia 6600 deed ik van 2003 t/m 3 maanden geleden lol.
Die garantie boeit me niet zoveel. Als het toestel met aankomst kapot is, stuur ik hem terug en krijg ik een nieuwe (7 days return policy). Mocht die ooit kapot gaan ga ik gewoon naar een service center van nokia en laat ik hem maken (desnoods tegen betaling).
[...]
Dit stond ook bij mijn tracking number . Wij hadden ook omstreeks dezelfde tijd/datum bestelt. Staat er bij jou ook dat die als laatst vertrokken is uit:
SUBIC BAY FREEPORT PH
Verwijderd
Ik hoop Zaterdag....
Verwijderd
Jammer iemand anders wel succes gehad bij een BC?Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:34:
Kom net van de belcompany (nijmegen) daar hadden ze hem nog niet. wisten ook niet wanneer wel..
(dan moet ik namelijk ook naar de tandarts) hahaha
Verwijderd
Maar heb jij hem ook zonder abo besteld?? Dat scheeld alweer een hoop adm. gedoe....Vonkie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:31:
Ik dinsdag besteld bij gsmtrack, tot nog toe niks vernomen van ze...dus zaterdag.. ga er maar niet vanuit..
Levertijd 2/3 dagen.
Ja:)Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:07:
[...]
Maar heb jij hem ook zonder abo besteld?? Dat scheeld alweer een hoop adm. gedoe....
Ja, mijn gok is zaterdag binneneclipsejos schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:56:
[...]
Dus jij hebt hem via ebay besteld, ben zeer benieuwd!
We horen het dus morgen? Of overmorgen?
Hij heeft het product wel als gift verzonden. Ik ben benieuwd verderRazer schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:16:
[...]
Wil je alvast uit je droom helpen van het niet betalen van Tax. Als het pakketje via FedEx is verzonden zul je altijd belasting moeten betalen. FedEx berekent namelijk over alle paketten vanaf buiten de EU invoerrechten. Weet niet of de verkoper eventueel lager bedrag heeft genoteerd of het product als gift heeft verzonden, dan heb je misschien geluk. Ik dacht ook twee keer geluk te hebben met FedEx, maar twee weken later valt er dan een nette acceptgiro in de brievenbus met een verschuldigd invoerbedrag.
Verder hangt het er ook vanaf waar je pakketje binnenkomt. Als die in Brussel binnenkomt komt die verder met de auto Nederland binnen en heb je dus geluk, op Schiphol is de kans al groter dat je gepakt wordt.
Verder heb ik vaker dingen gekocht in bijvoorbeeld San Fransico (computer onderdelen) en heb daar nooit wat over gehoord, terwijl die met ups en weleens met fedex zijn verzonden.
Echter is mijn zending nu wel verzekerd verstuurt, dus het is wel makkelijk spotten voor die douane
De volgende keer zal ik echter de verkoper vragen een laag bedrag of de doos te schrijven op die manier ontkom je er makkelijker aan.
Verwijderd
TNT Pakketservice levert zaterdags geen pakketten onder rembours aan, alleen vooruit betaalde zendingen.
Fedex ook niet, tenzij je er extra voor betaalt maar normaal dus niet.Cruzer schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:39:
Houdt er wel rekening dat iig UPS niet zaterdags levert. Ik weet niet hoe het bij Fedex zit.
Ik heb allang betaalt, dus d aar zal het niet aan liggen...Cruzer schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:39:
Houdt er wel rekening dat iig UPS niet zaterdags levert. Ik weet niet hoe het bij Fedex zit.
TNT Pakketservice levert zaterdags geen pakketten onder rembours aan, alleen vooruit betaalde zendingen.
gisteravond gebeld met teunis in rijssen. (nokia dealer en servicepoint).Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:34:
Kom net van de belcompany (nijmegen) daar hadden ze hem nog niet. wisten ook niet wanneer wel..
zij hadden de mededeling en info dat de n82 week 3 in de schappen ligt. zwart op wit van nokia.
Maar ook hier was hij er nog niet. Ze verwachtte hem volgende week zeker wel te krijgen.
Geachte heer, mevrouw,
Dit toestel wordt deze week verwacht.
Met vriendelijke groet,
Kirsten de Ruiter
Customer Service
BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Verwijderd
Zo'n mailtje kreeg ik al in November van Belcompany...Cruzer schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:26:
Ik kreeg vandaag deze email:
Geachte heer, mevrouw,
Dit toestel wordt deze week verwacht.
Met vriendelijke groet,
Kirsten de Ruiter
Customer Service
BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Maar hoop voor jullie dat het nu wel klopt.
Verwijderd
Thnx,FuZZy04 schreef op maandag 31 december 2007 @ 01:50:
[...]
Super review, hier kan ik wat mee!!
Toch nog enkele vragen, maar het is logisch dat daar niks over in je review staat
Eerste vraag over thema's. Ik heb op het moment een SE K800i en ga dus straks over op N82. Dus Nokia & Symbian helemaal nieuw voor mij. Ik vroeg me af of je je nokia ook helemaal naar eigen wens kan invullen. Dan te denken aan eigen thema's (achtergronden, menukleuren enz) en denken aan lettertypes van de telefoon, invulling van bijv. het menu enz.
Ten tweede. Je zegt dat je het beeldscherm op landscape kan zetten. Gaat dit automatisch als je m draait? Of moet je hiervoor nog een knop indrukken?
Derde vraag, volgens mij wel een lastigeIk gebruik zelf "Google-agenda". Valt deze te synchroniseren met de N82, en zo ja, hoe?
Ik hoop dat je een antwoord weet op mijn vragenAlvast bedankt!
Ga ik nu verder met kwijlen en wachten op de N82
Je kan heel veel Symbian thema's voor de Nokia N82 downloaden. Ook zijn er programma's om zelf themes te maken / samen te stellen.
Het naar landscape zetten van je beeld gaat helemaal automatisch door je toestel simpelweg te draaien.
Ja je kan de N82 met Google Calendar synchroniseren. Zie deze pagina @ onderaan voor het programma Goosync.
Heb je hem al binnen? Anders sterkte succes met wachten
Verwijderd
Goede review, er staan veel vergelijkingen met de n95 en ik kom toch elke keer weer op de keus van de n82 uit!hanneman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:18:
Nog een (engelse) review:
http://www.symbian-freak.com/reviews/n82/n82_review_01.htm
Nu nog wachten tot eind januari en dan kan ik de n82 op gaan halen! aangezien dan me abbonement af is gelopen.
een vraagje, hebben mensen al problemen gehad met de mediakey die boven de C knop zit? want dit zit er toch wel 'vaag' vind ik zo.
- via ebay uit hongkong of US, voor 390 euro. (maar met de kans op invoerrechten, en aziatische model).
- via ebay uit UK, voor 475 euro. (Dit is toch gewoon EXACT hetzelfde model als hier in NL? en ook met de nederlandse taal?!)
- via een nederlandse internetwinkel (los), voor 520 euro.
- via nederlandse internetwinkel inclusief abbonoment. Nou zijn de t-mobile flex abbonoment aantrekkelijk voor mij, omdat daarbij het toestel niet duur is, en je gewoon je tegoed voor alles kan gebruiken! (dit is bij vodafone niet toch???)
ALLEEN heeft t-mobile hier een slecht bereik! (volgens de dekkingskaart op de site).
.......... dusja

Verwijderd
Dan was je niet bij mij langs geweest. Morgen licht hij er, de leveranciers hebben hem vandaag binnen gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:04:
Ben bij een stuk of 6 bekende belwinkels in amsterdam geweest, en verbaas me hoe weinig kennis er is is van de n82.Verder dan het antwoord 'volgende week' van Bel Bompany kwam het niet. Ook werd er bij Phone House gezegd dat ze het pas echt weten om het moment dat ze daadwerkelijk binnen komen. En dat hun computersysteem niet betrouwbaar was. Denk zelf dat volgende week maandag/ dinsdag D-day voor de winkels is.
Welke winkel?DaannO schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:16:
[...]
Dan was je niet bij mij langs geweest. Morgen licht hij er, de leveranciers hebben hem vandaag binnen gekregen.
Ik van beide nog geen antwoord..Achmedd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:25:
Iemand nog antwoord gekregen wat betreft die 2gb kaartjes?
Er wordt gewoon standaard 2gb bijgeleverd als dat de vraag was
LOL... zou kunnen, maar ik heb nog geen trackingnummer gekregen. Jij had 'm toch donderdag de 27e besteld? Ik de 31e. Zou mooi zijn als ze samen reizen maar misschien moet ik iets langer wachten of wordt ik morgen nog wél verrast met een pakketje. Ik ga voorlopig er maar vanuit dat ie ergens volgende week komt. Ach, alle goede dingen komen langzaam. Ben wel errug benieuwd naar het toestel. Ben het Inernet al een beetje aan het afstruinen voor leuke software. Gelukkig zijn mijn meest gebruikte WM5 tooltjes ook voor Symbian wel te vinden. Maakt de overstap vanaf Windhoos Mobile nog gemakkelijkerPacinoAllstars schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:34:
[...]
Edit:
Even nagezocht (op de Fedex site), maar Fedex bezorgd niet op zaterdag. Dus als ie morgen niet komt is het zowiezo volgende week.
[ Voor 8% gewijzigd door roma0803 op 03-01-2008 20:49 ]
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Verwijderd
De camera is nu ook stil in silentmode.
Dus voor de mensen met een Aziatisch toestel (van Rose), dit is ook mogelijk
@DaannO idd in welke winkel??
Goed om te weten. Zal es gaan Googlen om uit te vissen hoe. Toestel is er toch nog nietVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:31:
Zo, ik heb zojuist mijn productcode aangepast naar de Euro-2. Heb nu Nederlandse taal + Nederlands T9 woordenboek.
De camera is nu ook stil in silentmode.
Dus voor de mensen met een Aziatisch toestel (van Rose), dit is ook mogelijk
Verwijderd
Dus misschien komt er morgen iemand bij de belcompany of mediamarkt???
Misschien dat RobertWebbe iets meer weet?
Verwijderd
De verkoper van de BC hierzo wist mij al wel te vertellen dat 'iemand' op het hoofdkantoor hem al wel had, dat zal RobbertWebbe dan wel zijn. Ze kennen het toestel dus zeker wel en verwachtten hem ook elk moment. Misschien dat je net pech kan hebben dat je als je langs de winkel gaat dat het druk is of de verkoper geen zin heeft om écht even in het systeem te kijken en je afwimpelt met 'we kunnen niet zeggen wanneer die komt'. Bij mij deden ze redelijk wat moeite door echt even al hun info na te lopen in plaats van alleen even vlug in de kassa te kijken, maar goed er was dan ook verder helemaal niemand in de winkel dus de verkoper zal wel blij zijn geweest dat die even wat te doen hadCruzer schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:11:
Ik ga morgenmiddag even langs. Als ik het e.e.a lees dat jullie vandaag al zijn geweest en ze weten nog van niks dan denk ik ook niet dat de N82 morgen in de BC winkels ligt.
Misschien dat RobertWebbe iets meer weet?
Bij gsmtrack en gsmbestellen stond er eerst wel met 2gb. Nu hebben ze dat weggehaald en staat er 128mb....DaannO schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:34:
[...]
Er wordt gewoon standaard 2gb bijgeleverd als dat de vraag was
gisteren belcompany in almelo aan de lijn gehad.kingrichard47 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:50:
[...]
De verkoper van de BC hierzo wist mij al wel te vertellen dat 'iemand' op het hoofdkantoor hem al wel had, dat zal RobbertWebbe dan wel zijn. Ze kennen het toestel dus zeker wel en verwachtten hem ook elk moment. Misschien dat je net pech kan hebben dat je als je langs de winkel gaat dat het druk is of de verkoper geen zin heeft om écht even in het systeem te kijken en je afwimpelt met 'we kunnen niet zeggen wanneer die komt'. Bij mij deden ze redelijk wat moeite door echt even al hun info na te lopen in plaats van alleen even vlug in de kassa te kijken, maar goed er was dan ook verder helemaal niemand in de winkel dus de verkoper zal wel blij zijn geweest dat die even wat te doen had
die verkoper daar was erg behulpzaam.
hij was zelf ook aan het wachten op het toestel.
hij had een en ander uitgezocht en wist in zijn computer te vinden dat de n82 15 januari binnen komt.
hij heeft mijn 06 nummer genoteerd en houdt er 1 apart en belt zodra de n82 binnen is.
zodra hij belt post ik het hier ff.
groeten marc
Helaas
Dit staat op de site van Nokia:Achmedd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 02:54:
[...]
Bij gsmtrack en gsmbestellen stond er eerst wel met 2gb. Nu hebben ze dat weggehaald en staat er 128mb....
Inhoud van het standaard verkooppakket*
Nokia N82
Nokia Batterij BP-6MT
Nokia Reislader AC-5
Nokia Music Hoofdtelefoon HS-43
Nokia Datakabel CA-101
Nokia Videokabel CA-75U
Nokia 2GB microSD-kaart MU-37**
*De inhoud van het verkooppakket kan variëren van land tot land.
** De voorinstallatie van de kaart kan variëren van land tot land.
Blijf het toch wel raar vinden want volgens mij op de doos staat ook een logo MSD 2GB

[ Voor 14% gewijzigd door Cruzer op 04-01-2008 08:44 ]
Zojuist Belcompany hoofdkantoor gebeld: 0315-569898
ze hebben prijzen en ze worden loop van de dag VANDAAG geleverd in de winkels.
Slecht nieuws als de prijzen kloppen is BC best duur!!
2 jaar vodafone 27.50 zonder internet bundel kost het toestel 170 euro!! Echter alleen bij de Belcompany krijg je wel 25 euro retour op je bankrekening + je kan je oude toestel inruilen bij ieder abo met min 10 euro waarde. Dus 170-25-10*=135* *kan meer zijn afhankelijk wat je toestel waard is.
Bij GSM Track zit je al bij het zelfde abonnement op € 105,- + 9.50 verzendkosten = 114.50. Echter bij zo'n duur toestel vind ik zelf wel handig als er wat is dat je dan gelijk via de winkel e.e.a kan regelen.
Ik heb alleen vodafone prijzen gevraagd? ze hebben via dat nummer alle prijzen.
Zeer goed nieuws!Cruzer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:34:
Goed nieuws... hoop ik dan?
Zojuist Belcompany hoofdkantoor gebeld: 0315-569898
ze hebben prijzen en ze worden loop van de dag VANDAAG geleverd in de winkels.
Slecht nieuws als de prijzen kloppen is BC best duur!!
2 jaar vodafone 27.50 zonder internet bundel kost het toestel 170 euro!! Echter alleen bij de Belcompany krijg je wel 25 euro retour op je bankrekening + je kan je oude toestel inruilen bij ieder abo met min 10 euro waarde. Dus 170-25-10*=135* *kan meer zijn afhankelijk wat je toestel waard is.
Bij GSM Track zit je al bij het zelfde abonnement op € 105,- + 9.50 verzendkosten = 114.50. Echter bij zo'n duur toestel vind ik zelf wel handig als er wat is dat je dan gelijk via de winkel e.e.a kan regelen.
Ik heb alleen vodafone prijzen gevraagd? ze hebben via dat nummer alle prijzen.
Ik heb interesse in t-mobile flex!
Dus komt hij vandaag misschien toch in de winkels. (Wat ik al dacht

jaaaa man!!!Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:12:
Hij staat op de Belcompany site kost 579,- los
Een half uur geleden nog niet. Maar nu wel inderdaad:
http://www.belcompany.nl/...ail.htm?artikel_id=120327
Incluisief een t-mobile flex25 kos hij nog 330 euro...
Ik denk dat hij vandaag dan ook wel in de winkels zal gaan liggen
P.s. Inmiddels ook leverbaar bij 2call.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Vonkie op 04-01-2008 10:50 ]
Dit topic is gesloten.
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....
Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.