Nokia N82 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 202.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
TMV schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 07:22:
[...]

Elke simkaart zal gewoon werken, als je echter gebruik wilt maken van UMTS/HSDPA moet je even kijken of je een usim hebt of niet.. Normaliter kun je deze ook zo even laten wisselen bij een belzaak/ kpn..
hmm..

Ik heb sinds een jaartje een simkaart van vodafone Z11, zou dit ee usim zijn?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Johantjuuh schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:07:
[...]

hmm..

Ik heb sinds een jaartje een simkaart van vodafone Z11, zou dit ee usim zijn?
even kijken of er onder het signaal balkje 3G staat :) zo niet, dan nee. (tenzij je dual modus hebt uitgezet, maar standaard staat dit aan!)

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanN op 08-02-2008 10:40 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
roma0803 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 07:58:
[...]

Ja, dat is een sterke functie van WM. Wat er zeer dicht bij komt is SkyeQuiKey. Deze geeft overigens ook de programma's die met de betreffende letters beginnen weer. Ik gebruik het nu een paar weken en behalve een incidentele bug is het een sterke aanvulling op mijn toestel.

Een ander programma dat dezelfde functionaliteit zou moeten hebben is VITO QuickContact. Deze heb ik er vlot weer afgegooid. Ik ben nog één of twee vergelijkbare progjes tegenkomen in het verleden. Ze zijn allemaal niet zo intuïtief als SkyeQuiKey. Maar probeer maar en maak je keuze.
Bedankt het werkt perfect. Ik snap niet dat symbian nog niet zo'n functie standaard heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nu is sygic heb geinstalleerd staat min gallery vol met allerlei sygic logo's. Kan ik die op een of andere manier uit de gallery verwijderen, of kan ik ze ook daadwerkelijk wissen?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
ReseT schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:41:
Nu is sygic heb geinstalleerd staat min gallery vol met allerlei sygic logo's. Kan ik die op een of andere manier uit de gallery verwijderen, of kan ik ze ook daadwerkelijk wissen?
Ahh dat probleem heb ik ook, 24 stuks. Helaas zelf nog geen oplossing voor gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
maddog_rvo schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:47:
[...]

Ahh dat probleem heb ik ook, 24 stuks. Helaas zelf nog geen oplossing voor gevonden :(
gewoon de telefoon aan de computer hangen en de logo's opzoeken.
selecteren en dan met de rechter muisknop eigenschappen kiezen.
nu een vinkje zetten bij verborgen. en voilla, de logo's zijn nu niet meer zichtbaar in de gallerij.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 08-02-2008 20:52 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
firefighter2 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:00:
[...]

gewoon de telefoon aan de computer hangen en de logo's opzoeken.
selecteren en dan met de rechter muisknop eigenschappen kiezen.
nu een vinkje zetten bij verborgen. en voilla, de logo's zijn nu niet meer zichtbaar in de gallerij.

gr marc
Zoooo simpel.... Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 2x gehad dat mijn batterij helemaal leeg was (dus telefoon viel uit) en dat na rechargen AL mn sms berichten weg zijn. Ik sla ze op, op mijn geheugen kaart. Heeft iemand dit ook gehad/weet een oplossing hiervoor? Ik heb de nieuwste firmware erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maddog_rvo schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:47:
[...]

Las in ander topic dat je ze op verborgen en archief moet zetten die bestanden, dan blijven ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 07:58:
[...]

Ja, dat is een sterke functie van WM. Wat er zeer dicht bij komt is SkyeQuiKey. Deze geeft overigens ook de programma's die met de betreffende letters beginnen weer. Ik gebruik het nu een paar weken en behalve een incidentele bug is het een sterke aanvulling op mijn toestel.

Een ander programma dat dezelfde functionaliteit zou moeten hebben is VITO QuickContact. Deze heb ik er vlot weer afgegooid. Ik ben nog één of twee vergelijkbare progjes tegenkomen in het verleden. Ze zijn allemaal niet zo intuïtief als SkyeQuiKey. Maar probeer maar en maak je keuze.
Halleluja!!
Maak me blij.
Dit was echt HET tooltje waar ik naar op zoek was. Ik vond deze functie altijd zo briljant om mijn tmobile sda. En dus weer op mijn mooie n82!

Het kost wel geld maar elke cent dubbel en dwars waard. Ik ga hem straks kopen (nee ik heb geen aandelen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al ergens genoemd in dit topic, maar omdat het nogal veel is om het hele topic door te lezen stel ik mijn vraag gewoon.

Ik hoor van veel mensen dat Nokia Maps niet goed werkt met de navigatie. Weet iemand of er alternatieve goede gratis navigatie software is, Google Maps ofzo?

En vindt jullie de telefoon niet te groot? De afmetingen zijn behoorlijk fors, is dat niet storend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
nav4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik heb een dikke kras op mjin scherm. :'( Echt mega kut.Heb al displex geprobeerd maar nu is de kras er nog maar heb ik ook een vlek rond de kras.Weet iemand hoe duur het doorgaans is om een cover te laten wisselen bij een NSP? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:54:
Misschien is het al ergens genoemd in dit topic, maar omdat het nogal veel is om het hele topic door te lezen stel ik mijn vraag gewoon.

Ik hoor van veel mensen dat Nokia Maps niet goed werkt met de navigatie. Weet iemand of er alternatieve goede gratis navigatie software is, Google Maps ofzo?

En vindt jullie de telefoon niet te groot? De afmetingen zijn behoorlijk fors, is dat niet storend?
Nokia Maps vind ik Nokia onwaardig om eerlijk te zijn. Behalve de vele handelingen die je moet doen voordat je op weg kunt, is de navigatie zelf ook ver beneden pijl.

Na4All heb ik nog niet geprobeerd, maar daarover hoor ik doorgaans wel goede dingen. Mits je een flatfee data abo hebt. Ga ik wel proberen om es te vergelijken met TomTom (die dus niet werkt met de interne GPS), Sygic (niet gratis en nog een beetje in de kinderschoenen, maar veelbelovend) en de naar mijn mening ronduit slechte Nokia Maps.

Google Maps is niet echt een 3D navigatieoplossing om in de auto te gebruiken. Wél erg gemakkelijk als je ergens in een vreemde stad bent en (vooral lopend) van A naar B moet.

T.a.v. het formaat van het toestel: ik was een ultradunne i-mate SPL gewend en moest even wennen aan de dikkere N82. Maar dit was 2 dagen. Toestel glijdt net zo makkelijk in de broekzak en is licht genoeg om 'm niet noemenswaardig op te merken. Zelfs hardlopen met de SportsTracker gaat prima. Hij ligt goed in de hand. Staar je niet blind op de afmetingen op papier maar zoek een toestel op om even echt vast te houden. Het zal je dik meevallen

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dank voor je reactie. Met Google Maps zit er zeker ook geen spraakgestuurde navigatie bij? Is dat bij TomTom wel het geval?

Modbreak:Vragen naar warez is not done!

[ Voor 29% gewijzigd door pven op 08-02-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:51:
Oké, dank voor je reactie. Met Google Maps zit er zeker ook geen spraakgestuurde navigatie bij? Is dat bij TomTom wel het geval?

*knip*
Maar TomTom werkt niet met de interne gps.Ik zou Sygic even uitproberen.En als je het legaal wil houden dan kan je Nav4all nemen.Werkt ook prima.

[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 08-02-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej, dank.
Weet iemand of het ook mogelijk is om met de pc een route uit te zetten met Google Earth (of een gpsroute downloaden) en die vervolgens naar de telefoon te kopieren zodat je die route kunt rijden met spraakgestuurde navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:21:
Okej, dank.
Weet iemand of het ook mogelijk is om met de pc een route uit te zetten met Google Earth (of een gpsroute downloaden) en die vervolgens naar de telefoon te kopieren zodat je die route kunt rijden met spraakgestuurde navigatie?
Je kunt gratis google earth mobile downloden bij google. Kun je google earth gewoon op je mobiel gebruiken. Je kunt er routes mee plannen, ik heb nog niet getest of er spraakbegeleiding bij zit. Nadeel is wel dat ie voortduurend delen van de kaart download.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Noreia schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:35:
Ik heb een dikke kras op mjin scherm. :'( Echt mega kut.Heb al displex geprobeerd maar nu is de kras er nog maar heb ik ook een vlek rond de kras.Weet iemand hoe duur het doorgaans is om een cover te laten wisselen bij een NSP? :)
zou ik ook wel willen weten zodat ik binnen afzienbare tijd een zwarte kan erop laten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Is er al meer informatie over de zwarte N82?

Qua prijs en leverdatum?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ben de 13e jarig en dan krijg k een nieuwe mobiel en vind de zwarte toch wel echt veel mooier. maar om nou nog een maand te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
walletje-w schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:32:
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ben de 13e jarig en dan krijg k een nieuwe mobiel en vind de zwarte toch wel echt veel mooier. maar om nou nog een maand te wachten.
Je kan altijd nog een viltstift pakken :P ik denk overigens wel dat de cover evt. later los te bestellen is, dus kun je altijd nog van kleur wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Agh dan zien we het wel :P

en ik heb ook nog een zusje die soms per ongeluk dingetjes uit haar handen laat vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Sinds gisteren heb ik ook deze mooie alleskunner. Ik kom zelf van een Sony Ericcson K800i, dus een en ander moet ik even aan wennen.
Ik wist dat de standbytijd van deze mobiel een achteruitgang was ivm mn vorige mobiel. Nu probeer ik zo veel mogelijk er aan te doen om de accuduur te verhogen. Nu dacht ik een lijst met tips te zijn tegen gekomen ooit, maar ik kan deze niet meer vinden, ook niet via google.

Hebben jullie nog aanvullingen op het volgende (of misschien een linkje met de tips):

- Automatisch scannen naar wlan uitzetten
- 3G uitzetten (netwerkmodus op GSM only zetten)
- Verlichtingstijd verlagen
- Verlichting laag instellen
- Bluetooth uit
(? unsure)- Standby modus uitzetten, dus geen shortcut menu op basisscherm

En bedankt alvast :)

edit: Lolz, op dezelfde blog die ik hieronder post vind ik dit: Save more battery life on your nokia

[ Voor 12% gewijzigd door Tutti-frutti op 09-02-2008 22:35 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

walletje-w schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:32:
http://www.then82blog.com...pushed-back-to-april.html

April zelfs :( ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Yep, de Darth Vader versie van de N82 komt op zijn vroegst pas in April.

Ik durf niet te zeggen dat de covers gemakkelijk te verwisselen zijn. Cellular Nation Wide Network verkoopt de chroom body en als ik dat zo bekijk is het niet zomaar snap-off/snap-on.

Overigens komt Nokia Maps binnenkort met versie 2.0 op de makrt. Een aantal bloggers heeft de beta gekregen en ik lees positieve reacties. Lijken dus een goed aantal verbeteringen in te zetten, kan snel want echt goed is Nokia Maps nog niet. Helaas moeten we nog even een paar dagen geduld hebben, maar dan ga ik zeker weer even testen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
roma0803 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:46:

Ik durf niet te zeggen dat de covers gemakkelijk te verwisselen zijn. Cellular Nation Wide Network verkoopt de chroom body en als ik dat zo bekijk is het niet zomaar snap-off/snap-on.

Overigens komt Nokia Maps binnenkort met versie 2.0 op de makrt. Een aantal bloggers heeft de beta gekregen en ik lees positieve reacties. Lijken dus een goed aantal verbeteringen in te zetten, kan snel want echt goed is Nokia Maps nog niet. Helaas moeten we nog even een paar dagen geduld hebben, maar dan ga ik zeker weer even testen.
Ik heb dan weer m'n twijfels of die lens die "included" is bij die cover wel gelijk is aan origineel. Tis idd niet zomaar ff wisselen, zo te zien zitten er aardig wat toetsen aan de cover vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 06:47
M'n vriendin heeft nu sinds vanmiddag de N82 en het rare is dat ze nu niet meer in een sms een emotion kan toevoegen. Samsung heeft dit, SE heeft dit ook eigenlijk iedere telefoon sinds 5 jaar ofzo heeft dit.

Zie ik iets over het hoofd?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:26:
Sinds gisteren heb ik ook deze mooie alleskunner. Ik kom zelf van een Sony Ericcson K800i, dus een en ander moet ik even aan wennen.
Ik wist dat de standbytijd van deze mobiel een achteruitgang was ivm mn vorige mobiel. Nu probeer ik zo veel mogelijk er aan te doen om de accuduur te verhogen. Nu dacht ik een lijst met tips te zijn tegen gekomen ooit, maar ik kan deze niet meer vinden, ook niet via google.

Hebben jullie nog aanvullingen op het volgende (of misschien een linkje met de tips):

- Automatisch scannen naar wlan uitzetten
- 3G uitzetten (netwerkmodus op GSM only zetten)
- Verlichtingstijd verlagen
- Verlichting laag instellen
- Bluetooth uit
(? unsure)- Standby modus uitzetten, dus geen shortcut menu op basisscherm

En bedankt alvast :)

edit: Lolz, op dezelfde blog die ik hieronder post vind ik dit: Save more battery life on your nokia
Houd 2 seconden de menuknop ingedrukt, dan zie je welke programma's er op de achtergrond nog meedraaien. Selecteer en sluit deze vervolgens wanneer je ze niet gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
roma0803 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:46:

Ik denk idd dat je hem er af moet gaan schroeven, maar met een beetje voorzichtigheid en een goede tutor. op internet moet dat gewoon gaan lukken lijkt me :)

nouja makkelijk... :P http://www.nokiaport.de/forum/thread.php?threadid=700
FireStarter schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:44:
M'n vriendin heeft nu sinds vanmiddag de N82 en het rare is dat ze nu niet meer in een sms een emotion kan toevoegen. Samsung heeft dit, SE heeft dit ook eigenlijk iedere telefoon sinds 5 jaar ofzo heeft dit.

Zie ik iets over het hoofd?
Nee dit klopt die optie zit er niet in. Ik heb zelf wat nieuwe sjablonen aangemaakt en daar de smilies ingezet.

[ Voor 41% gewijzigd door BastiaanN op 10-02-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Agh ik ben redelijk handig dus het zal wel lukken :P

dan bestel ik hem denk ik maar, weten jullie wel zeker dat er zwarte frontjes voor uit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Kan ik even een heel snel een offtopic vraag tussendoor stellen.

Ik heb nu een HTC S710, helemaal perfect maar wil ook eens verder kijken.. nu wil mn pa een N82 kopen maar hij wil er wel zeker van zijn dat hij ook zijn mail + adressen uit zijn Outlook kan Syncen e.d.

Gaat dit gewoon net zo makkelijk als bij een Windows based telefoontje?! en zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten als we over zouden stappen, terug naar good 'ol nokia?!

Alvast bedankt!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
walletje-w schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:32:
Agh ik ben redelijk handig dus het zal wel lukken :P

dan bestel ik hem denk ik maar, weten jullie wel zeker dat er zwarte frontjes voor uit komen?
Er zijn genoeg websites die onderdelen verkopen voor telefoons dus daar zul je vroeg of laat ook zeker het zwarte frontje gaan tegenkomen :) Don't worry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
bassjuh schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:31:
[...]

Er zijn genoeg websites die onderdelen verkopen voor telefoons dus daar zul je vroeg of laat ook zeker het zwarte frontje gaan tegenkomen :) Don't worry ;)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
bassjuh schreef op zondag 10 februari 2008 @ 08:52:
[...]

Ik denk idd dat je hem er af moet gaan schroeven, maar met een beetje voorzichtigheid en een goede tutor. op internet moet dat gewoon gaan lukken lijkt me :)

nouja makkelijk... :P http://www.nokiaport.de/forum/thread.php?threadid=700

[...]

Nee dit klopt die optie zit er niet in. Ik heb zelf wat nieuwe sjablonen aangemaakt en daar de smilies ingezet.
Dit is precies hetzelfde als bij de Sony Ericsson telefoons. Tenminste de k750i en w800i. De 2 buitenkantjes kan je zo (paar schroefjes verwijderen) verwisselen. maar als je het middelste gedeelte wilt vervangen, moet je alles uit elkaar halen!

Wat ik al een aantal keren heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Johantjuuh schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:49:
[...]

Dit is precies hetzelfde als bij de Sony Ericsson telefoons. Tenminste de k750i en w800i. De 2 buitenkantjes kan je zo (paar schroefjes verwijderen) verwisselen. maar als je het middelste gedeelte wilt vervangen, moet je alles uit elkaar halen!

Wat ik al een aantal keren heb gedaan :)
Klopt, heb het ooit eens gedaan bij mijn w810i. Maar het is ook vast wel te laten doen bij een NSP.

[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 10-02-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enkele dagen ook in het bezit van een n82 maar nu vraag ik mij af of er ook een mogelijheid is om de contacten van mijn SE k750i over te zetten naar de n82 en hoe moet ik dit dan aanpakken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:47:
Ik ben sinds enkele dagen ook in het bezit van een n82 maar nu vraag ik mij af of er ook een mogelijheid is om de contacten van mijn SE k750i over te zetten naar de n82 en hoe moet ik dit dan aanpakken ??
Kun je je K750i niet syncen met Outlook? :) En je Outlook dan weer met de N82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem is dat ik de kabel niet heb van de k750i en geen bluetooth op mijn pc is het ook mogelijk om deze 2 aan elkaar te koppelen en dan te syncen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Dat gaat niet lukken op die manier denk ik. Maar een Bluetooth dongle heb je al voor nog geen 15 Euro, dus dat kan een optie zijn. Kun je alsnog via Outlook alles synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:51:
Dat gaat niet lukken op die manier denk ik. Maar een Bluetooth dongle heb je al voor nog geen 15 Euro, dus dat kan een optie zijn. Kun je alsnog via Outlook alles synchroniseren.
Dus via outlook contacten overzetten is dus de makkelijkste manier ??
dan moet ik idd maar is opzoek naar een bleutooth dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Outlook is idd een gemakkelijke manier. Ik heb vandaag de N82 ontvangen en moest m'n contacten van m'n D900 naar de N82 overzetten. Helaas ben ik dit weekend mijn datakabel kwijtgeraakt, daarom heb ik alle contacten via bluetooth overgezet. Moest dan wel 1 voor 1 toevoegen en het visitekaartje verwijderen. Het duurt best lang, maarja roeien met de riemen die je hebt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:22:
[...]

Dus via outlook contacten overzetten is dus de makkelijkste manier ??
dan moet ik idd maar is opzoek naar een bleutooth dongle
Ik weet uit ervaring dat SE-toetsellen alle contactpersonen in 1 vCard (een multi-vCard ofzo) zet, en dat zou betekenen dat je als je deze in Outlook zou openen alleen de 1e contactpersoon uit je lijst te zien krijgt. Nu ben ik hier een tijdje terug flink mee aan het puzzlen geweest, want ik kon op geen enkele manier ALLE contactpersonen in Outlook krijgen. Uit eindelijk heb ik een oplossing gevonden en misschien kun jij/jullie die ook wel gebruiken.

Het is misschien een beetje een rare manier, maar het lukt zeker!

Live (de nieuwe naam van "MSN") heeft zijn eigen "outlook". Dit heet Windows Live Mail (en dan heb ik het niet over de hotmail-versie op het internet, maar echt een los programma). In dit programma zit wel een optie dat je een multi-vCard kan lezen en dit programma dan alle contactpersonen onder elkaar zet. Als je dit gedaan hebt kan je er allemaal losse vCards van maken. Deze zet je in je gewone outlook, en je kan ze zo naar je N82 gooien!

Hoop dat je er wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FuZZy04 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:55:
[...]

Het is misschien een beetje een rare manier, maar het lukt zeker!

Live (de nieuwe naam van "MSN") heeft zijn eigen "outlook". Dit heet Windows Live Mail (en dan heb ik het niet over de hotmail-versie op het internet, maar echt een los programma). In dit programma zit wel een optie dat je een multi-vCard kan lezen en dit programma dan alle contactpersonen onder elkaar zet. Als je dit gedaan hebt kan je er allemaal losse vCards van maken. Deze zet je in je gewone outlook, en je kan ze zo naar je N82 gooien!

Hoop dat je er wat aan hebt!
dank voor de tip :) hier heb ik zeker wat aan dit scheelt mij weer een hoop tijd bij het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ik had GSM.nl over de zwarte versie gemailed en zij zeggen dat het pas over een half jaar komt. En dat het dan nog maar de vraag is of zij het kunnen leveren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Voor de liefhebbers: Nokia Maps beta 2 is beschikbaar gesteld voor de download. Het ziet er goed uit en is een stuk gebruikersvriendelijker en volwassener. Eén ding valt me op, je kunt niet meer naar je contactpersonen navigeren door ze te selecteren. Of ik zie het over het hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik had deze morgen iets raars...
Khad enkele fotos genomen die ik wou op men pc zetten dus ik steek men usb kabeltje erin, selecteer data transfer en dan kreeg ik de melding dat de sd kaart al in gebruik was...

Na 2 keer de telefoon aan en uit te zetten, nog steeds zelfde melding dus ik heb de sd er ff uitgehaald, terug ingestoken en de telefoon selecteerde terug de standaard skin. Ik kon terug men theme selecteren en de sd kaart browsen, maar als ik nu de usb kabel erin stop krijg ik geen melding meer hiervan terwijl dit wel nog enabled staat in de settings

Ik heb krijg dus geen verbinding meer via de usb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Kan iemand mij vertellen in welk opzicht de N95-8GB nu beter is dan de N82?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

De camera zou iets beter zijn van de N82, en als ik snel op google lees heeft de N95 geen xenon flitser en de N82 wel. Ook is de camera sneller van de N82 dan de N95-8GB. Volgens een collega van me heeft mijn N82 beter bereik op wlan dan zijn N95 (non 8GB).

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
Tutti-frutti schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:09:
De camera zou iets beter zijn van de N82, en als ik snel op google lees heeft de N95 geen xenon flitser en de N82 wel. Ook is de camera sneller van de N82 dan de N95-8GB. Volgens een collega van me heeft mijn N82 beter bereik op wlan dan zijn N95 (non 8GB).
Oke, dus ik lees eigenlijk dat de N82 op alle punten beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:37
RealRico schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:13:
[...]

Oke, dus ik lees eigenlijk dat de N82 op alle punten beter is?
Ja de n82 is beter, sneller, xeon flitser etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
PacinoAllstars schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:23:
[...]

N95 8gb heeft alleen wel een groter scherm.
Het is mooi en handig, maar ik vind het scherm van mijn N82 groot zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 12:40
FuZZy04 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:29:
[...]

N95 8gb heeft alleen wel een groter scherm.
Het is mooi en handig, maar ik vind het scherm van mijn N82 groot zat.
Maar scherm heeft ook de zelfde resolutie: 320 x 240 pixels.
Dus hij is alleen groter verder maakt niks uit.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sander1989 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:07:
[...]
Maar scherm heeft ook de zelfde resolutie: 320 x 240 pixels.
Dus hij is alleen groter verder maakt niks uit.
Size does matter. Niet alleen de resolutie is belangrijk, imo. Het is een combinatie van beide (en andere factoren zoals het aantal bits aan kleuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:17
Ik heb binnenkort ook een nokia n82 en ik wil er een 8Gb geheugenkaartje voor kopen.
Welk merk is het beste van deze kaartjes en raden jullie aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

PacinoAllstars schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:23:
[...]

Maar als ik me niet vergis heeft de N82 weer geen dual-sim optie en de n95 weer wel. .of niet?
Ik zit nog echt te twijfelen welke telefoon mijn nieuwe wordt. Een goede camera in de telefoon wordt ook steeds aantrekkelijker.. maar heb je die gevonden, heeft de telefoon weer niet de dingen die je er nog meer op wil hebben. Het is altijd of/of en nooit en/en.. dan vind ik zo jammer..

@hieronder.. dan was dat weer de Kaiser.. maar die heeft weer een klote camera :P

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 11-02-2008 15:28 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
St@m schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:58:
[...]

Maar als ik me niet vergis heeft de N82 weer geen dual-sim optie en de n95 weer wel. .of niet?
Ik zit nog echt te twijfelen welke telefoon mijn nieuwe wordt. Een goede camera in de telefoon wordt ook steeds aantrekkelijker.. maar heb je die gevonden, heeft de telefoon weer niet de dingen die je er nog meer op wil hebben. Het is altijd of/of en nooit en/en.. dan vind ik zo jammer..
N95 heeft ook geen dual-sim hoor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:54
ErikE12 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:53:
Ik heb binnenkort ook een nokia n82 en ik wil er een 8Gb geheugenkaartje voor kopen.
Welk merk is het beste van deze kaartjes en raden jullie aan??
Ik heb voor ongeveer 50 euro een 8GB kaartje gekocht, ben er erg tevreden mee. Heb er een van sandisk. De telefoon lijkt er wat sneller door geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Ik ben ook aan het twijfelen tussen de N82 en N95 8GB.

De N82 is op iig op fotocamera gebied de beste op dit moment. Zie deze link.
De Xenon flitser is het grootste pluspunt ten opzichte van de N95 8GB (de flitser op de N82 is volgens veel reviews zelfs de beste die er op de markt is voor gsm's). Daarentegen kun je bij de N95 8GB wellicht het ledlampje ook aanzetten als zaklantaarn of onder het filmen (maar dit heb ik nog niet geprobeerd) en bij een Xenon flitser kan dit niet.

Ook heeft de N82 een motion sensor erin zitten. Dat wil zeggen dat de gsm weet wanneer ie op zijn kant wordt gehouden (net zoals de I-phone van apple). Dit is vooral handig voor als je foto's gaat bekijken of als je gaat internetten op je gsm.

Een ander pluspunt van de N82 vind ik dat ie sluiter voor de camera lens heeft want hem beschermt tegen krassen en vuil (als je hem niet vergeet dicht te maken 8)7 ). De N95 had dit wel maar de N95 8GB niet meer.

De prijs van de N82 is ook een stuk goedkoper dan de N95 8GB (icm met een abbo al gauw 150 euro.

Het grootste pluspunt van de N95 8GB vind ik persoonlijk het grotere scherm (fijn voor i-net en gps) maar ik moet zeggen dat de grote van het scherm van de N82 me ook niet tegen viel.

Verder is de N95 8GB in het zwart en de N82 nog niet (kon wel eens een half jaar gaan duren en daar ga ik natuurlijk niet op wachten).

Ook is de N95 8GB in dicht geschoven toestand kleiner dan de N82. En sommige vinden de knopjes van de N95 fijner als die van de N82. En de N95 8GB oogt wat zakkelijker (mede door de zwarte kleur).

En verder heb ik ook horen zeggen dat de N82 beter GPS bereik heeft.

Het zijn allebei gewelige telefoons :9~ maar ik denk dat ik toch ga voor de N82 (goedkoper, Xenon flitser _/-\o_ en motion sensor). Waarom maken ze niet een telefoon die het allemaal heeft en brengen ze direct alle kleuren op de markt (of zijn de '"frontjes" gemakkelijk te vervangen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xentar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 11:00
Thedr schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:32:
[...]

Ik heb voor ongeveer 50 euro een 8GB kaartje gekocht, ben er erg tevreden mee. Heb er een van sandisk. De telefoon lijkt er wat sneller door geworden.
Hier ook een Sandisk 8GB stickje. Qua snelheid merk ik niet meteen iets. Maar bij die SanDisk Micro SDHC kaartjes wordt zo een USB reader meegeleverd, en die is echt superhandig voor het overzetten van data.Gaat als een speer :)

@Jesp_J: de N95 heeft ook die motionsensor ingebouwd hoor ;)

http://www.zelan.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Jesp_J schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:32:
Ik ben ook aan het twijfelen tussen de N82 en N95 8GB.

...

Het zijn allebei gewelige telefoons :9~ maar ik denk dat ik toch ga voor de N82 (goedkoper, Xenon flitser _/-\o_ en motion sensor). Waarom maken ze niet een telefoon die het allemaal heeft en brengen ze direct alle kleuren op de markt (of zijn de '"frontjes" gemakkelijk te vervangen?)
Ik heb ook lang getwijfeld, maar een ander groot voordeel van de N82 vs N95 8GB vind ik het removable kaartje. Voordelen:
- Je kan gewoon de SD kaart eruit halen om er lekker op te rommelen via een card-reader (vind ik makkelijker) en heeft als voordeel dat als je phone dood zou gaan je nog veel hebt op je removable kaartje.
- Je bent niet gelimiteerd aan de 8GB. Oke, het is voor de meeste genoeg, maar gewoon het idee dat het niet uit te breiden/uit te wisselen is vind ik een nadeel.

Andere dingen die voor mij de doorslag gaven waren het klepje voor de camera, uit reviews gewoon een iets betere camera qua kwaliteit, de xenon flitser, de prijs en de candy-bar model (dat dubbel schuif mechanisme schijnt niet altijd goed te werken als je hem altijd in de broekzak stopt).

Zoals aangegeven heeft de N95 ook een motion-sensor, maar volgens mij werkt die niet zo automatisch als bij de N82 firmware. Je moet dus 3th party tools installeren voor het automatisch roteren.

[ Voor 20% gewijzigd door elpino.rv op 11-02-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
Na alle verhalen gelezen te hebben bevestigen jullie mijn gedachtengang.
Ik heb toch zeker een juiste keuze gemaakt met de N82! En hij is nog goedkoper ook... (raar eigenlijk).

Supertelefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag de N82 binnen gekregen en toch aardig wat problemen.
Na het maken van foto's, worden deze niet in de galerij weergegeven. Na aansluiting op de laptop kon ik ze uiteindelijk wel zien. Vervolgens kon ik op de telefoon alleen de laatste foto zien, en na 10 keer vastlopen zag ik wel weer alle foto's. Opnieuw opgestart, en sindsdien is alleen de laatste foto te zien :S
Gisteren geprobeerd te updaten, dit was vrijdag geen enkel probleem, verliep vlekkeloos en snel. Nu werd mijn N82 herkend in PCsuite maar tijdens het updaten werd het apparaat niet herkend. Paar keer opnieuw geprobeerd, toen liep zelfs de laptop vast :|

Toen ben ik hier beland en las de tip over formatteren van de SD, back-up gemaakt dus. Via instrumenten geformatteerd,maar ik krijg de melding: geheugenkaart wordt gebruikt door andere toepassing, toch doorgaan?
Toch maar even gecheckt of ik alles had afgesloten, ja dus. Poging 2. Zelfde melding, toch op ja geklikt. 10 seconden later was ie geformateerd...
..
Niet dus. Alles staat er nog gewoon in.
Toch maar even opnieuw opstarten dan en weer formatteren, en wat denk je.. Weer hetzelfde probleem.
Ik kan mijn SD (originele 2gb) gewoon niet formatteren :S

Iemand bekend met dit probleem? En is er misschien een andere manier om te formatteren?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Laatst online: 18-07 11:29
@Xplicit

Je problemen hebben denk ik inderdaad met je geheugen te maken. Formatteren is de oplossing. Bij mij lukte het ook niet via mn cardreader (zelfde fouten). Dus ik heb hem met mn digitale camera geformatteerd! :)

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chips, ik heb dus geen juiste cardreader. In m'n vaio past deze SD niet, en heb ik ook een Sony fotocamera, dus ook daar past ie niet in.
Nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een opmerking, ben vandaag wat telefoonwinkels binnen gelopen en ik kreeg van 1 verkoper afgelopen woensdag tussen neus en lippen door al de opmerking dat ik niet voor de N82 moest kiezen. Sure, als ik iets in gedachten heb dan ga ik daar ook voor, zodoende heb ik dus toch dit toestel ontvangen.
Vandaag heb ik tot ruim na sluitingstijd staan praten met hem over mijn keuze en hij vertelde me dat hij uit betrouwbare bronnen (insider) heeft begrepen dat er in de eerste 2 versies van de N82 die uitkomen (zijn) softwareproblemen zitten, maar dat toch is besloten deze aan te bieden op de markt. Hij probeerde me ook hard over te halen om via m'n provider de N82 om te ruilen voor een N95 8gb, of een nieuwe te eisen en een verzekering af te sluiten :S

Oke, apart verhaal, maar leek me niet verkeerd om het toch even te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:11:
Nog een opmerking, ben vandaag wat telefoonwinkels binnen gelopen en ik kreeg van 1 verkoper afgelopen woensdag tussen neus en lippen door al de opmerking dat ik niet voor de N82 moest kiezen. Sure, als ik iets in gedachten heb dan ga ik daar ook voor, zodoende heb ik dus toch dit toestel ontvangen.
Vandaag heb ik tot ruim na sluitingstijd staan praten met hem over mijn keuze en hij vertelde me dat hij uit betrouwbare bronnen (insider) heeft begrepen dat er in de eerste 2 versies van de N82 die uitkomen (zijn) softwareproblemen zitten, maar dat toch is besloten deze aan te bieden op de markt. Hij probeerde me ook hard over te halen om via m'n provider de N82 om te ruilen voor een N95 8gb, of een nieuwe te eisen en een verzekering af te sluiten :S

Oke, apart verhaal, maar leek me niet verkeerd om het toch even te plaatsen.
De medewerker heeft een heel klein beetje gelijk, want ik heb in 1 week tijd 2 nokia`s moeten omruilen vanwege de software fouten. Ik heb mijn N82 van de BC op 11-01 uitgekozen. Het schijnt dat ik een slechte batch serie heb gekregen. En de derde N82 kwam van de nieuwe serie en heeft nergens last van heeft. Mijn softwarefouten waren: defecte oplichtende pixel(s) zodra je de camara aanzette.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de pixels heb ik geen last, en ik heb ook al her en der gelezen dat het menuscherm linksonderin meer of minder oplicht. Ook dat probleem heb ik niet.
Het is puur dat vastlopen en SD-problemen.

Maar heeft er nog iemand een tip hoe ik de SD zonder cardreader kan formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
pinokkia schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:26:
[...]

De medewerker heeft een heel klein beetje gelijk, want ik heb in 1 week tijd 2 nokia`s moeten omruilen vanwege de software fouten. Ik heb mijn N82 van de BC op 11-01 uitgekozen. Het schijnt dat ik een slechte batch serie heb gekregen. En de derde N82 kwam van de nieuwe serie en heeft nergens last van heeft. Mijn softwarefouten waren: defecte oplichtende pixel(s) zodra je de camara aanzette.
Dat zijn geen softwareproblemen maar hardwareproblemen.
Ik heb hem daar ook een paar keer voor moeten ruilen, maar qua software is de N82 een van de meeste stabiele telefoons die ik ooit gehad heb.
De mijne is zelfs nog niet 1 keer vastgelopen sinds ik hem heb,
Softwareproblemen zijn verder ook niet zo'n ramp omdat die met een update verholpen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn software gisteravond geupdate en 'as we speak' loopt mijn N82 weer vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
En in welke uitgegeven versie zitten we inmiddels, is daar iemand mee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:44:
Ik heb mijn software gisteravond geupdate en 'as we speak' loopt mijn N82 weer vast ;)
Had ik ook last van. Er stond bij mij al de laatste versie op, maar ik heb via Nokia Update Suite de firmware er opnieuw opgezet en daarna een master reset gedaan. Tot nu toe niet vast gelopen. Ook heb ik het SD kaartje er uit en erin gedaan. Ik geloof dat het iets te maken heeft met betanden waar die naar op zoek is. Bij mij was het in ieder geval zo dat ik mega lang moest wachten tot het menu.. of submenu verscheen. En soms rebootte hij uit zichzelf even (vroeg dan ook niet om pincode).

Misschien ook het proberen waard!

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is mijn scherm dus linksonder ook meer belicht dan rechtsonder, dit is dus opgelost in de nieuwere versie zo te lezen? Kan ik nu ook bij Nokia aankloppen en een nieuwe eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
Ik heb ook soms vastlopers gehad, maar ik dacht dat het kwam omdat ik verschillende 3rd party softare erop heb gezet...

Alle software die er niet standaard opstond weer gedelete en nu werkt 'ie weer vlekkeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
ik wil toch graag nog even wachten op de N82 BLACK denk ik..

April is nog te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sync mijn mobiel met outlook. In outlook heb ik notities staan in de Notes. Deze komen dus gelukkig op mijn mobiel terecht. Vind ik heel handig. Maar het is ook persoonlijk informatie. Graag zou ik die dus beveiligen.

Heeft iemand hier ervaringen mee? ZIjn er mooie software oplossingen om alleen mijn Notes te beveiligen? Bij voorkeur natuurlijk freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johantjuuh schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:48:
ik wil toch graag nog even wachten op de N82 BLACK denk ik..

April is nog te doen...
Als je dan toch wacht, zou ik toch eens kijken naar al die nieuwe Sony toestellen die vandaag gepresenteerd zijn. Daar zitten een paar toppers tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een niet helemaal topicgerelateerde vraag...

Ondertussen heb ik langer dan een week terug een screenprotectorretje besteld (en betaald) via screenprotector.nl.
Na een eerste mailtje kreeg ik nog een reactie. Op het tweede en derde bericht dat ik naar hen verstuurde heb ik geen reactie meer gehad.
Kan het zo lang duren? Of zijn die gasten failliet aan het gaan ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:13:

Ondertussen heb ik langer dan een week terug een screenprotectorretje besteld (en betaald) via screenprotector.nl.
Na een eerste mailtje kreeg ik nog een reactie. Op het tweede en derde bericht dat ik naar hen verstuurde heb ik geen reactie meer gehad.
Had 'm binnen enkele dagen binnen en past perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ergens op hun site gelezen dat ze vanaf 11 februari weer gingen leveren,zal wel een voorraad probleem zijn ofzo. Heb zelf ook een paar dagen geleden een protector besteld via hen. Heb ook nog niks ontvangen. Tot nu toe volstaat die protector van de fabriek ook nog wel. Ik post dit btw met de n82 samen met de operabrowser, ben geconnect via wlan en lekker een muziekje op de achtergrond. Werkt allemaal super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:52:

[KNIP]

Niet dus. Alles staat er nog gewoon in.
Toch maar even opnieuw opstarten dan en weer formatteren, en wat denk je.. Weer hetzelfde probleem.
Ik kan mijn SD (originele 2gb) gewoon niet formatteren :S

Iemand bekend met dit probleem? En is er misschien een andere manier om te formatteren?

Thanx
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe ik het ook probeer, ik kan het originele kaartje niet formatteren. Heb diverse cardreaders en diverse pc's geprobeerd. Kaartje gaat vandaag nog terug naar de leverancier. Heb inmiddels een ander kaartje van Sandisk gekocht en dit gaat als een speer!

Ik wacht inmiddels ook al een week op mijn bestelling. Heb na mijn betaling niks meer vernomen van ze. Ik hoop dat ze snel weer gaan leveren. Zo te zien zijn er meer die wachten op hun screenprotector van screenprotector.nl...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Ik heb precies het zelfde, ruim een week geleden besteld + betaald en tot nu toe alleen een order bevestiging ontvangen. Ik heb al 3 mails gestuurd ondertussen maar ik krijg niks te horen. Vandaag heb ik een mail naar gpsplaza.nl gestuurd (die site is ook van die gast, kijk maar op de qshop site http://www.qshops.org/ind...3/screenprotector.nl.html) misschien dat je daar wel bericht krijgt? En anders kun je geloof ik bij qshops ook klachten over leden indienen en ze hebben een geschillen commissie, dus als ik deze week nog steeds geen bericht heb gehad ga daar maar eens naar toe mailen.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 01:14:
[...]

Had ergens op hun site gelezen dat ze vanaf 11 februari weer gingen leveren,zal wel een voorraad probleem zijn ofzo. Heb zelf ook een paar dagen geleden een protector besteld via hen. Heb ook nog niks ontvangen. Tot nu toe volstaat die protector van de fabriek ook nog wel. Ik post dit btw met de n82 samen met de operabrowser, ben geconnect via wlan en lekker een muziekje op de achtergrond. Werkt allemaal super!
Wel beetje vreemd dat ze niks laten weten. Ik heb er geen problemen mee als ik een paar weken langer op mijn bestelling moet wachten, maar ik vind het echt belachelijk dat ze dat niet even communiceren :( (waar heb je dat trouwens gelezen? Ik heb op hun site niks zien staan van voorraad problemen?)

[ Voor 27% gewijzigd door Xander84 op 12-02-2008 10:42 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:36:
[...]
Wel beetje vreemd dat ze niks laten weten. Ik heb er geen problemen mee als ik een paar weken langer op mijn bestelling moet wachten, maar ik vind het echt belachelijk dat ze dat niet even communiceren :( (waar heb je dat trouwens gelezen? Ik heb op hun site niks zien staan van voorraad problemen?)
Ik suggereer alleen een optie he, ik weet verder ook niks meer dan alleen wat ik gelezen had. En dat was dus die datum die op de site stond. Ik geloof dat ik dat bij de laatste pagina zag van m'n bestelling. Maar ik kan het zelf ook niet meer terugvinden.. Sorry.

edit: Heb het al gevonden, staat in je factuur (mail)

> Gewijzigde afleverdata: door omstandigheden is de uitlevering van Screenprotectors tijdelijk vertraagd. Uw bestelling wordt op 11 februari uitgeleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:58:
[...]

Ik suggereer alleen een optie he, ik weet verder ook niks meer dan alleen wat ik gelezen had. En dat was dus die datum die op de site stond. Ik geloof dat ik dat bij de laatste pagina zag van m'n bestelling. Maar ik kan het zelf ook niet meer terugvinden.. Sorry.

edit: Heb het al gevonden, staat in je factuur (mail)

> Gewijzigde afleverdata: door omstandigheden is de uitlevering van Screenprotectors tijdelijk vertraagd. Uw bestelling wordt op 11 februari uitgeleverd.
Ah ok, dan ligt het toch een beetje aan mezelf. Die orderbevestiging heb ik slechts globaal door gekeken. Verklaart het een en ander, bedankt! (maar ik blijf er bij dat ze inieder geval hun mails mogen beantwoorden, zelfs de luiste klant moet toch op de hoogte gebracht worden :9 )

Edit: Lol, het ligt toch niet aan mij ;) . In mijn factuur staat dat de bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt nadat de betaling ontvangen is, geen gewijzigde leverdatum (ik heb op 1 feb besteld).

[ Voor 10% gewijzigd door Xander84 op 12-02-2008 11:23 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Geachte heer/mevrouw,

Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling bij GPSPlaza.NL vandaag per post aan u is verzonden.
Onderstaand treft u de gegevens van uw bestelling:'

Alsof ze meelezen op dit forum ;)

Ben overigens benieuwd hoe dat protectortje goed aan te brengen. Bij mij vorige telefoon, de N73, is er een randje rondom het scherm waar het precies tussen past. Ben benieuwd hoe ik dit zo recht mogelijk op het scherm van de N82 moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:44:
1. doe een master reset na de firm. update (fixte bij mij de reboots)
2. formateer je SD opnieuw op FAT via een kaartlezer ofzo. (fixte bij mij de vastlopers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:51:
'Geachte heer/mevrouw,

Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling bij GPSPlaza.NL vandaag per post aan u is verzonden.
Onderstaand treft u de gegevens van uw bestelling:'

Alsof ze meelezen op dit forum ;)
Kennelijk lezen ze mee ;) Heb zojuist ook zo'n mailtje ontvangen. Wel opmerkelijk is dat ik niet eens bij GPSPlaza.NL heb besteld maar toch echt bij Screenprotector.nl :*) Hoe dan ook... de protector is onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke bescherming hebben jullie voor je N82 ,zelf ben ik opzoek naar het meest ideaale?ik twijfel tussen of een hardcase,een sok of een screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:34:
Welke bescherming hebben jullie voor je N82 ,zelf ben ik opzoek naar het meest ideaale?ik twijfel tussen of een hardcase,een sok of een screenprotector
Heb ik ook tussen getwijfeld. Zo'n soort apple sok lijkt me niet praktisch om eerlijk te zijn. Op ebay heb ik een paar hardcases gezien, maar ik denk dat in de eerste plaats de kwaliteit niet echt geweldig zal zijn (gewone niet orginele covertjes waren meestal ook niet je van het). En ten tweede maakt het je telefoon dikker, plastic achtiger en de knopjes zijn denk ik minder goed te bedienen. Dus heb ik toch maar voor de screenprotector gekozen, krassen komen toch op je telefoon en eigenlijk is het scherm de enige echt belangrijke plaats waar je geen krassen (zo min mogelijk) wilt hebben. Dus als dat met een screenprotector krassen vrij te houden is ben ik te vreden.

Ik heb ook bericht van zowel gpsplaza.nl als screenprotector.nl gehad (gpsplaza.nl, screenprotector.nl en nog enkele andere webwinkels zijn van de zelfde persoon). In totaal 3 mails, hehehe ze hebben voor de zekerheid maar op elk van mijn mails antwoord gegeven. Morgen is tie binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Xander84 op 12-02-2008 17:42 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Tja, en dan wordt me een HTC Touch Cruise aangeboden voor een scherpe prijs. Dus ik overweeg nu mijn N82 in de verkoop te doen. Windows Mobile blijft mij toch het meest trekken. Moeilijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

roma0803 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:25:
Tja, en dan wordt me een HTC Touch Cruise aangeboden voor een scherpe prijs. Dus ik overweeg nu mijn N82 in de verkoop te doen. Windows Mobile blijft mij toch het meest trekken. Moeilijk.....
Hmm. Voor de camera hoef je het in ieder geval niet te doen. Dat is persoonlijk mijn rede geweest om de N82 te kiezen.
Verder is Windows Mobile 6 wel mooi ja :) Moeilijke vergelijking tussen 2 totaal verschillende toestellen.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Ik zag bij belcompany ook een screenprotector van het merk HAMA, maar ik ben er totaal niet tevreden over. Hij is niet lekker glad te krijgen en hij is een beetje mat waardoor bv. een lamp die aanstaat niet lekker wordt weerspiegeld door de folie. Ook als het display aanstaat ziet het er niet zo mooi meer uit. Wanneer het scherm zwart staat zie je nog veel bubbeltjes eronder zitten die niet weg te krijgen zijn (wel voor even door goed aan te drukken/wrijven, maar dan verschijnen ze weer na een tijdje).

In hoeverre hebben die screenprotectors van www.screenprotector.nl hier ook last van? Zijn deze wel bijna onzichtbaar als ze erop zitten? Graag ervaring van iemand die hem al heeft geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
elpino.rv schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:12:
Ik zag bij belcompany ook een screenprotector van het merk HAMA, maar ik ben er totaal niet tevreden over. Hij is niet lekker glad te krijgen en hij is een beetje mat waardoor bv. een lamp die aanstaat niet lekker wordt weerspiegeld door de folie. Ook als het display aanstaat ziet het er niet zo mooi meer uit. Wanneer het scherm zwart staat zie je nog veel bubbeltjes eronder zitten die niet weg te krijgen zijn (wel voor even door goed aan te drukken/wrijven, maar dan verschijnen ze weer na een tijdje).

In hoeverre hebben die screenprotectors van www.screenprotector.nl hier ook last van? Zijn deze wel bijna onzichtbaar als ze erop zitten? Graag ervaring van iemand die hem al heeft geplakt.
Bevallen prima! als je de telefoon iets schuinhoudt zie je een randje van het folie maar als je recht op het toestel kijkt zie je hem niet zitten en het display blijft heerlijk helder! geen bubbeltjes e.d. plakt makkelijk op toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, bijna onzichtbaar. Zorg er alleen wel voor dat het scherm volledig stofvrij is wanneer het beplakt wordt, want elk klein stofje krijg je direct te zien. Voordeel is wel dat de protector gewoon verwijderbaar is en zonder problemen kunt hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eigenlijk nog nooit echt noemenswaardigen problemen gehad met mn telefoon en kheb m nu al een aantal weken.
Maar vandaag gebeurde er wel iets heel vaags. Na het maken van een foto wilde ik deze terugzien dus ik opende mijn galerij. Tot mijn schrik zijn alle 90 foto's die erop stonden niet meer zichtbaar. (Geen afbeeldingen of video's) staat er in beeld terwijl ik niets heb gewist.

Extra vaag is het dat ik de afbeeldingen wel gewoon te zien zijn als ik lifeblog open. En ik heb een foto als achtergrond ingesteld die ook in de galerij stond en dit is wel gewoon mijn achtergrond gebleven.
Heeft iemand enig idee waar mijn foto's gebleven kunnen zijn? Kunnen toch niet zomaar wegzijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
Vögel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:10:
Heb eigenlijk nog nooit echt noemenswaardigen problemen gehad met mn telefoon en kheb m nu al een aantal weken.
Maar vandaag gebeurde er wel iets heel vaags. Na het maken van een foto wilde ik deze terugzien dus ik opende mijn galerij. Tot mijn schrik zijn alle 90 foto's die erop stonden niet meer zichtbaar. (Geen afbeeldingen of video's) staat er in beeld terwijl ik niets heb gewist.

Extra vaag is het dat ik de afbeeldingen wel gewoon te zien zijn als ik lifeblog open. En ik heb een foto als achtergrond ingesteld die ook in de galerij stond en dit is wel gewoon mijn achtergrond gebleven.
Heeft iemand enig idee waar mijn foto's gebleven kunnen zijn? Kunnen toch niet zomaar wegzijn :?
Dat van die foto's verdwenen heb ik ook ervaren.
Ik heb wat lopen pielen en heb ze uiteindelijk wel teruggekregen.
Onder pielen wordt verstaan:
- Micro-SD eruit en erin.
- 3dr party Software die ik er op heb gezet weer verwijderen.
- Aantal keer reboot

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn ervaring met de Nokia N82 is van korte levensduur. Zo kreeg ik gisteren de N82 binnen, en wilde deze gelijk upgraden naar de firmware 11.0.117. Het leek allemaal voorspoedig te gaan. Totdat in de laatste fase van de update, mijn "stroom" uitviel! :'( Terwijl er expliciet bij stond, haal de stroom of stekkertjes er niet uit tijdens de update. Ik keihard balen en hopen dat er niks 'ernstig" kapot was.
Nou... De telefoon krijg ik niet meer aan de praat. Telefoon wordt nog wel herkent door nokia software updater in de eerste fase. Maar daarna klik je door en wordt de update gedownload. Zodra die klaar is, wordt er gevraagd om de accu en stekker los te halen en deze terug te plaatsen, om vervolgens om "herinstallatie" te drukken. Maar na deze stap wordt mijn N82 niet meer herkent en kan de installatie niet doorgaan, of het programma blijft hangen.

Heeft iemand hier ervaring mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:47:
Nou, mijn ervaring met de Nokia N82 is van korte levensduur. Zo kreeg ik gisteren de N82 binnen, en wilde deze gelijk upgraden naar de firmware 11.0.117. Het leek allemaal voorspoedig te gaan. Totdat in de laatste fase van de update, mijn "stroom" uitviel! :'( Terwijl er expliciet bij stond, haal de stroom of stekkertjes er niet uit tijdens de update. Ik keihard balen en hopen dat er niks 'ernstig" kapot was.
Nou... De telefoon krijg ik niet meer aan de praat. Telefoon wordt nog wel herkent door nokia software updater in de eerste fase. Maar daarna klik je door en wordt de update gedownload. Zodra die klaar is, wordt er gevraagd om de accu en stekker los te halen en deze terug te plaatsen, om vervolgens om "herinstallatie" te drukken. Maar na deze stap wordt mijn N82 niet meer herkent en kan de installatie niet doorgaan, of het programma blijft hangen.

Heeft iemand hier ervaring mee :?
Hmm gelukkig geen ervaring mee gehad, ik kan je hier helaas niet mee helpen. Maar krijg wel een idee voor de volgende upgrades ... ik ga ze voortaan vanaf een laptop uitvoeren. Dan maakt een stroomuitval in ieder geval niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37
Goedemorgen
Zit weer tegen een verlening aan en deze Nokia voldoet weer aan alle eisen. Heb nu de E65 en de toevoeging van GPS en een goede lens is toch wel interessant. Scheelt toch straks weer een gps ontvanger en fototoestel als ik aan het skien ben.

Heeft iemand al ervaring met het filmen met deze N82? Heb nu een ixus 60 die goed genoeg is voor mijn films. En volgens de specs heeft deze dezelfde resolutie en fps.
Ben wel erg benieuwd naar de ervaringen hiervan.

[ Voor 0% gewijzigd door Driek op 13-02-2008 10:08 . Reden: typo ]

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealRico schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:42:
[...]

Dat van die foto's verdwenen heb ik ook ervaren.
Ik heb wat lopen pielen en heb ze uiteindelijk wel teruggekregen.
Onder pielen wordt verstaan:
- Micro-SD eruit en erin.
- 3dr party Software die ik er op heb gezet weer verwijderen.
- Aantal keer reboot

Succes
Die 3dr party Software heb ik nooit gehad maar de geheugenkaart eruit en erin heb ik meerdere malen gedaan en ook is ie ondertussen al tig keer gerebooted..Helaas heb ik de foto's nog steeds niet terug.
Ik lees veel over het formatteren van je geheugenkaart maar ik dacht dat ik blij moest wezen dat dat bij mij niet nodig was. Denken jullie dat dit ook een gevalletje formatteren is om m weer normaal te laten werken? Of zijn er nog andere opties?
Iedere nieuwe foto die ik maak wordt overigens ook niet opgeslagen op de kaart.
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij zijn hier niet de TNT Track & Trace website....

Melding als "Ja, ik heb `m besteld", "Shit, postbode is langs geweest, maar ik was er niet" of "Morgen komt `ie!!!" zijn niet nodig. En ja, we zijn blij voor je als je `m hebt.